Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Nope.MegaTronics schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:48:
Benieuwd of die dame op het podium straks nog een hand schud.
Weer een vooroordeel de wereld uit.
[ Voor 78% gewijzigd door MegaTronics op 21-04-2013 15:50 ]
Nilsinho schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:50:
Een van de eerste vrouwen op het podium, niet?
Super to see Gill Jones on the podium for Red Bull, I did a nice interview with Gill recently, which you'll be able
to read soon.
[ Voor 11% gewijzigd door Dupje op 21-04-2013 15:53 ]
Volgens mij wel, tenminste ik kan mij er geen herinneren.Nilsinho schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:50:
Een van de eerste vrouwen op het podium, niet?
Aha Vettel meld het ook even.
Voor de rest vond ik het achter Vettel echt een leuke race.
Net als Van Dam met z'n Adriaan Sutil...Piggen schreef op zondag 21 april 2013 @ 16:11:
Afgezien van dat ik Van Dam en Doornbos een beetje twee dooien vind mag Doornbos van mij Pic ook gewoon uitspreken als 'piek' en niet als 'pik'. Maargoed, ik geloof dat ik er in dit topic al genoeg over het commentaar is gegaan.
Voor de rest vond ik het achter Vettel echt een leuke race.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Adriaan Zoetil, IIRC. Olav vraagt het tenminste nog aan de rijder zelf (Kubica, 07 als ik het goed heb)
In het geval van Kubica is hij het wel fout blijven zeggen thoNilsinho schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:01:
[...]
Adriaan Zoetil, IIRC. Olav vraagt het tenminste nog aan de rijder zelf (Kubica, 07 als ik het goed heb)
I served in a company of heroes.
Verwijderd
Het is altijd hetzelfde met Webber, in de eerste rondjes kan hij mee, daarna gaat hij stomme fouten maken, en uiteindelijk ligt hij mijlenver achter op zijn teammaatje. Zonde, want hij heeft gewoon een fantastische auto.
Verder een lekkere race van Perez!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2013 17:28 ]
idd ... dikke faiL!!!!Nilsinho schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:43:
Wat een uitzending bij de Duitsers. Tijdens de finish de reclame in gaan...... -.-
zwaar k**t* wedstrijd voor Ferrari .. maar enorm respect hoe Fernando dan nog zullke rondetijden en inhaalacties weet te bewerkstelligen!!
Wat Massa met die banden doet btw .. damn, 2 lekke banden en zonder enige vorm van waarschuwing! Levensgevaarlijk !! Veel te slappe prulbanden. Ik hoop dat we wat fatsoenlijker rubber krijgen .. men kan nu inderdaad niet eens meer volluit gaan omdat je, je banden er dan te hard onderuit fikt. Triest!! We willen acties op het scherpst van de snede en geen roulette door 65 bandenstops in 1 race
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Tja, het ware beide keren redelijk nieuwe banden, ik denk dat hij gewoon twee keer een scherpe rand van de kerbs heeft geraakting._Buttje schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:32:
[...]
idd ... dikke faiL!!!!![]()
![]()
zwaar k**t* wedstrijd voor Ferrari .. maar enorm respect hoe Fernando dan nog zullke rondetijden en inhaalacties weet te bewerkstelligen!!![]()
Wat Massa met die banden doet btw .. damn, 2 lekke banden en zonder enige vorm van waarschuwing! Levensgevaarlijk !! Veel te slappe prulbanden. Ik hoop dat we wat fatsoenlijker rubber krijgen .. men kan nu inderdaad niet eens meer volluit gaan omdat je, je banden er dan te hard onderuit fikt. Triest!! We willen acties op het scherpst van de snede en geen roulette door 65 bandenstops in 1 race
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
http://www.gpupdate.net/n...en-over-teamgenoot-perez/
Perez raced hard maar fair, en Button schijnt maar even te vergeten dat hij Perez buiten de baan dwong ofzo....
Nou, ik kan me wel voorstellen dat Button niet blij is dat Perez zijn achterband raakte. Button moet het hebben van lief zijn voor zijn banden, en dat is moeilijk als je teamgenoot gaat happenHoogie2004 schreef op zondag 21 april 2013 @ 19:28:
Die Button toch... Had ik niet van hem verwacht dat ie zou gaan klagen over rijgedrag Perez...
http://www.gpupdate.net/n...en-over-teamgenoot-perez/
Perez raced hard maar fair, en Button schijnt maar even te vergeten dat hij Perez buiten de baan dwong ofzo....
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Perez was duidelijk sneller op dat moment, dan kan je ook je teamgenoot wat licht in de ogen gunnen, en niet hand-en-tand verdedigen (al was Button-Perez echt het smaakmakertje van de racegambieter schreef op zondag 21 april 2013 @ 19:33:
[...]
Nou, ik kan me wel voorstellen dat Button niet blij is dat Perez zijn achterband raakte. Button moet het hebben van lief zijn voor zijn banden, en dat is moeilijk als je teamgenoot gaat happen
Dat ze elkaar raken komt ook doordat Button daar niet de normale lijn neemt, maar persé Perez wil blokken op de binnenste lijn.
-Raikonnen laat natuurlijk weer zien dat ie vecht voor zijn positie
-Alonso is de lul vanwege een defecte achtervleugel (al had ik hem nooit de 2e keer getest)
-Rosberg laat zien dat ie ook altijd nog wel een poging gaat wagen (jammer dat ie toch wat teruggevallen is)
-Grojean liet zien toch erg volwassen te kunnen racen (geen brokkenpiloot meer) met net resultaat
-Di Resta reed een erg nette race. Fijn om te zien dat ie met een snelle auto ook erg goed om kan gaan
-Perez was misschien wat wild, maar liet mooie acties zien
-Button had misschien zijn positie minder hard moeten verdedigen, het heeft hem uiteindelijk wel wat plekken gekost denk ik omdat ie zijn banden niet kon sparen, toch een mooie race
-Van der Garde reed dus blijkbaar zonder de upgrades die Pic wel had. Daarom geen verwonderlijk resultaat die overigens door de crash met Vergne en de later volgende lekke band wel afgeschreven werd. In ieder geval de finish voor de 4e keer gehaald, dat is natuurlijk erg netjes.
-Hamilton liet ook weer mooie acties zien, het is niet te merken dat ie van team is gewisseld.
-Vettel uiteindelijk een makkelijke overwinning. Jammer dat Alonso wegviel, anders had het spannend kunnen zijn
Van de rest weinig meegekregen eigenlijk. Maar er was in de sub-top zoveel actie dat het ook niet uitmaakte. Ik heb het al eerder gezegd bij eerdere seizoenen: Dit kan echt een leuke baan zijn. Vind hem in de games ook erg leuk om te doen. Het lijkt er dus op dat met meer pitstops, deze tilke-banen wat boeiender zijn om naar te kijken.
Vanmiddag zat ik trouwens nog met de gedachte te spelen of het misschien (voor de race) nog leuker zou worden als ze niet 2 maar 3 compounds mochten gebruiken. Dus bv Soft, Medium en Hard of Supersoft, Soft en Medium. Dan krijg je wat meer variatie in de strategiën en zitten teams niet vast aan een band die ze moeten gebruiken maar dat absoluut niet willen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Op zich zit DRS me niet zo in de weg: soms is het wat gekunsteld en krijg je wel een heel bizar verschil, maar dat vond ik vandaag net als in de eerdere wedstrijden dit seizoen best meevallen.
Het bijtanken opnieuw toestaan lijkt me op zich interessant, omdat je daarmee meer tactische flexibiliteit inbouwt. Dat gezegd hebbende betekent het wel weer dat de stops minder afhankelijk worden van de banden verwisselen en juist dat zorgde voor bliksemsnelle en spannende stops. Dus mja, of het bijtanken nu veel voordeel zou bieden.
Als er iets zou zijn dat van mij wel terug zou mogen is het iets meer weaving tijdens het inhalen. Het aantal inhaalacties vind ik minder van belang dan de strijd. Als er iets meer weaving toegestaan zou zijn, krijg je net als vroeger veel spannender gevechten en heb je ook minder de kritiek van 'sitting duck' met DRS. Belangrijk is wel dat het veilig blijft, zeker ook met het snelheidsverschil dat kan ontstaan met DRS.
Als je dan toch iets wil aanpassen dan zou ik kiezen voor KERS of DRS, als in, als coureur kun je in een ronde of KERS gebruiken of DRS. Op die manier kan KERS je die boost geven die je kan verdedigen tegen DRS, maar ze zijn wel omgekeerd gericht.
Je hebt de laatste 15'ish rondes in Bahrain gemist?Senor Sjon schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:06:
Ik vind de eerste paar rondes het leukst. Banden zijn nog redelijk gelijk en er is geen DRS. Daarna taait de interesse in de inhaalacties toch snel af.
Ik was rond rondes 10-20 aardig het spoor bijster idd. Als je denkt enige opbouw in de race te zien, zijn ineens alle rollen weer omgedraait want die en die gaan de pits in en dan die en die weer en dan die en die .. je hebt zelden het voltallige veld op de baan. Laat zich wat moeilijk uitdrukken .. maar vroeger reden er 24 auto's 23 ronden achter elkaar, de 6 ronden daarop duikt iedereen de pits in .. en na die 6 ronden rijdt het weer allemaal in dezelfde fase op de baan. Maar inderdaad, dan heb je wellicht weer meer treintje rijden .. het is ook nooit goedSenor Sjon schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:06:
Ik vind de eerste paar rondes het leukst. Banden zijn nog redelijk gelijk en er is geen DRS. Daarna taait de interesse in de inhaalacties toch snel af.
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Pirelli: 'Lekke banden Massa niet door slijtage'SnowDude schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:45:
[...]
Tja, het ware beide keren redelijk nieuwe banden, ik denk dat hij gewoon twee keer een scherpe rand van de kerbs heeft geraakt
tjah ... hoe wil je dit nog controleren?? De banden waren totaal aan flarden!! Daar kun je toch onmogelijk uit afleiden of het door puin kwam? Dan moet je de auto direct stopzetten .. en niet doorrijden tot aan de pits. Ik vind dit erg gezocht...
Maar je zag inderdaad geen slijtagesporen .. de band was ineens weg. Dus dat pleit weer voor het verhaal van Pirelli. Ik vond het echt een wonder dat Button zijn band niet stuk ging toen Perez erin vloog..
[ Voor 5% gewijzigd door Alfa Novanta op 22-04-2013 13:18 ]
Nee hoor. Maar ondanks live timing is er vaak weinig meer te volgen. Langs de baan hoef je het al helemaal niet meer te proberen.Sagaris schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:25:
[...]
Je hebt de laatste 15'ish rondes in Bahrain gemist?
Nadeel van LT is dat het ~anderhalf rond duurt voordat de posities weer kloppen, idem voor inhaalacties. Het systeem werkt per ronde en niet per sector namelijk. Dus met een continue stroom pitstops in $random ronde is er geen touw meer aan vast te knopen uiteindelijk.
Ik vind 3-4 stops gewoon een uitzondering en niet de normaal zoals we dat nu zien. Ik wil niet eens weten wat er was gebeurd als hier de soft mee had gedaan.
Ik weet niet welke live timing jullie gebruiken, maar ik heb die uit de app store en die loopt gewoon per sector mee, 5 tot 10 seconden voor op de tv, en ziet pit stops meteen, even als plaats wisselingen. prima te volgen imhoSenor Sjon schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:24:
[...]
Nee hoor. Maar ondanks live timing is er vaak weinig meer te volgen. Langs de baan hoef je het al helemaal niet meer te proberen.
Nadeel van LT is dat het ~anderhalf rond duurt voordat de posities weer kloppen, idem voor inhaalacties. Het systeem werkt per ronde en niet per sector namelijk. Dus met een continue stroom pitstops in $random ronde is er geen touw meer aan vast te knopen uiteindelijk.
Ik vind 3-4 stops gewoon een uitzondering en niet de normaal zoals we dat nu zien. Ik wil niet eens weten wat er was gebeurd als hier de soft mee had gedaan.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Maar geen info over een stop in welke ronde voor welke band. Dat soort elementaire dingen zitten er niet in.
Testing, one, two ...
Vreemde constructie. Juist die kleine teams vind ik wel geinig om erbij te hebben.
Zo kun je ze er net zo goed gelijk uit gooien.
Beetje vreemd inderdaad; waarom niet alle teams laten meedelen in het prijzengeld. Wel zo eerlijk lijkt me. Zo worden de kleine teams weer extra benadeeld; ze zijn al amper in beeld tijdens de race dus sponsoring is ook al lastiger.MikeyMan schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:14:
http://www.gpupdate.net/n...ld-voor-beste-tien-teams/
Vreemde constructie. Juist die kleine teams vind ik wel geinig om erbij te hebben.
Zo kun je ze er net zo goed gelijk uit gooien.
Yamaha MT-09
Je kan het ook anders bekijken, al het geld wat bij zo'n team binnenkomt is doodgeld.Bergie schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:34:
[...]
Beetje vreemd inderdaad; waarom niet alle teams laten meedelen in het prijzengeld. Wel zo eerlijk lijkt me. Zo worden de kleine teams weer extra benadeeld; ze zijn al amper in beeld tijdens de race dus sponsoring is ook al lastiger.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Gooi ze er dan gewoon uit, i.p.v. de strot dicht te knijpen ...fynrd1 schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:36:
[...]
Je kan het ook anders bekijken, al het geld wat bij zo'n team binnenkomt is doodgeld.
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Zouden ze met Bernie ook moeten doen. Al heeft menig mens geen probleem om zijn strot dicht te knijpen denk ik. Anyway, zeer teleurstellend dit, erg jammer, gewoon dood en dood zonde van de moeite van kleine teams.AlainS schreef op maandag 29 april 2013 @ 19:28:
[...]
Gooi ze er dan gewoon uit, i.p.v. de strot dicht te knijpen ...
En waarom? Omdat ze op dit moment niet mee kunnen komen met de rest? Eén dikke sponsor of een ontwerp-talent en ze kunnen een sprongetje maken. Minardi presteerde ook nooit iets, maar voeg de centen van Red Bull bij het team en ze pakken ineens punten.fynrd1 schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:36:
Je kan het ook anders bekijken, al het geld wat bij zo'n team binnenkomt is doodgeld.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
"F1 team bosses have voted to introduce a penalty points system for 2014 that could see drivers banned for repeat offenses. Germany’s Auto Motor und Sport, and Speed Week, said that during a meeting with Charlie Whiting on Wednesday, the scheme – with drivers allowed to accrue only 12 ‘demerit points’ against their super licenses before a race ban is imposed – survived a vote by 7 to 4."
(Via F1Fanatic.co.uk)
[ Voor 34% gewijzigd door Nilsinho op 09-05-2013 17:47 ]
Testing, one, two ...
Ik vind dit een slecht plan. Met overal maar minpuntjes voor geven... zorg je alleen maar voor dat ze met z'n allen in optocht gaan rijden en sloop je alle actie omdat de kans op minpunten het niet waard is.Nilsinho schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 17:45:
Ik kwam dit net tegen op mijn facebook wall, bron is "I'm a diehard F1 fan", welke meldt dat rijders een bepaald aantal (negatieve) punten kunnen krijgen voor ze een race aan de kant moeten staan. Ik vind het een beetje overdreven: serieus, unsafe pit release; daar kun je als rijder echt absoluut niets tegen doen...
"F1 team bosses have voted to introduce a penalty points system for 2014 that could see drivers banned for repeat offenses. Germany’s Auto Motor und Sport, and Speed Week, said that during a meeting with Charlie Whiting on Wednesday, the scheme – with drivers allowed to accrue only 12 ‘demerit points’ against their super licenses before a race ban is imposed – survived a vote by 7 to 4."
(Via F1Fanatic.co.uk)
[afbeelding]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2013 18:55 ]
Het is gewoon een soort kaartensysteem in voetbal. Er staan zaken tussen waar coureurs zich gewoon aan moeten houden en dit is een stok achter de deur. Zaken als "niet op komen dagen / te laat op een drive meeting" is ook een punt.Firesphere schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 18:29:
[...]
Ik vind dit een slecht plan. Met overal maar minpuntjes voor geven... zorg je alleen maar voor dat ze met z'n allen in optocht gaan rijden en sloop je alle actie omdat de kans op minpunten het niet waard is.
Er staan geen dingen tussen die nu geen straf zouden opleveren.
Het was een opdrogende baan, dus lastig te zeggen.AzzKickah schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:57:
Nog wat spannends in de VT? Kan het niet volgen momenteel.
Ferrari leek er op elk moment wel goed bij te zitten, getuige ook de 1-2 als eindresultaat.
De banden, vooral de mediums, gaan hard. Then again: Pirelli, we zijn het gewend.AzzKickah schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:57:
Nog wat spannends in de VT? Kan het niet volgen momenteel.
Pirelli heeft hier ooit opdracht voor gekregen en doen het dus prima.
Ze zijn echt wel in staat een band te maken die de hele wedstrijd mee kan gaan maar mogen dat niet.
Tja ze zullen het er mee moeten doen en dat is ook racen.
Delaminatie? Je bedoelt slijten? Zeg dan slijten.Harrie schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:47:
Opvallend vond ik de delaminatie van de harde band bij Di Resta... Iemand die toch bekend staat juist goed met banden om te gaan.
Vandale.nl ken delaminatie niet eens. En ik heb nog nooit banden met laminaat op het loopvlak gezien.
Delaminatie is wanneer het rubber gewoon los komt van het karkas. De rubber laag zit op het karkas gelijmd. Als de lijm faalt komt die hele plak er in 1 keer af, net als bij Hamilton laatst.AzzKickah schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:51:
[...]
Delaminatie? Je bedoelt slijten? Zeg dan slijten.
Vandale.nl ken delaminatie niet eens. En ik heb nog nooit banden met laminaat op het loopvlak gezien.

Je zou het misschien ook "uit elkaar vallen" kunnen noemen
[ Voor 10% gewijzigd door Harrie op 10-05-2013 16:18 ]
Vraag me af wat het excuus is om iemand van een trap te duwen. Als je een beetje ongelukkig valt, heb je het toch over (zware) mishandeling of erger.
Dan is de vraag wie de f***ing idiot is.
En dan nog: iemand van een trap afduwen waardoor je iemand z'n spullen sloopt, is een behoorlijke reactie. Ben benieuwd naar de reactie van Alonso..
Jammer dat Pirelli trouwens zo enorm gezwicht is voor de kritiek op de banden (waar eigenlijk alleen Red Bull écht last van had), ik denk dat nu al de angel uit het seizoen getrokken is.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/107323
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Netjes.
Rest van teams flinke vooruitgang of andere reden ?
En guido heeft niet eens alle aanpassingen nog.
[ Voor 16% gewijzigd door DDX op 11-05-2013 14:28 ]
How do you save a random generator ?
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
PSN-id: Chrasher
Bleek gister ook wel tijdens de racesim, gemiddeld een seconde per ronde langzamer dan Vettel.DDX schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 15:04:
Jammer dat Ross Brawn meteen aangeeft dat ze in de race nog niet echt mee kunnen doen.
NiaX schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 16:46:
Zo dan, Frijns wint even de race in zijn 2e gp2 weekend.
Ben benieuwd naar de sprintrace van morgen. Starten vanaf 8 en zonder pitstops. dat lijkt me een stuk moeilijker.
Leuk trouwens dat een aantal mensen van Sauber bij de podium ceremonie waren inclusief Kaltenborn.
[ Voor 13% gewijzigd door Chrasher op 11-05-2013 17:00 ]
PSN-id: Chrasher
En zijn teamgenootje p4.
Volgende keer even buiten beeld houden, ik verwacht niet een GP2 uitslag in het F1 topic en ik kijk die races heel graag volledig zodra ze "beschikbaar" komen.NiaX schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 16:46:
Zo dan, Frijns wint even de race in zijn 2e gp2 weekend.
Maar nu heb ik wat om naar uit te kijken.
Testing, one, two ...
Direct ook de opdracht die degenen er achter meekrijgen: zorg dat je erbinnen 1 a 2 ronden voorbij bent.fynrd1 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 15:05:
[...]
Bleek gister ook wel tijdens de racesim, gemiddeld een seconde per ronde langzamer dan Vettel.
Maar weer terug on-topic: belachelijk hoe Williams in een jaar afgegleden is, zeker als er amper regelwijzigingen zijn doorgevoerd. Van pole en overwinning naar niet de Q3 doorkomen.
Erg jammer. Ik had in de winter wel het idee dat ze de lijn van 2012 door konden trekken en een goed seizoen tegemoet zagen.
Komt dat ook niet grotendeels omdat ze gewoon 2 hele slechte coureurs hebben? Van Maldonado weet je gewoon dat die heel snel dingen loopt te verkloten en van Bottas heb ik ook nog maar weinig boeiends gezien. Nou is het team zelf ook wel aardig wat afgegleden qua performance, maar ik sta er eigenlijk niet van te kijken.Zamorano schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:22:
Tja, GP2. Ik heb het idee dat het deelnemersveld ieder jaar een stuk zwakker wordt. Prima prestatie van Frijns natuurlijk, dat wel. M.i. één van de weinigen die daar rondrijden, die eventueel iets in de F1 te zoeken hebben.
Maar weer terug on-topic: belachelijk hoe Williams in een jaar afgegleden is, zeker als er amper regelwijzigingen zijn doorgevoerd. Van pole en overwinning naar niet de Q3 doorkomen.
Erg jammer. Ik had in de winter wel het idee dat ze de lijn van 2012 door konden trekken en een goed seizoen tegemoet zagen.
Diezelfde Maldonado die op hetzelfde circuit vorig jaar won?Martinspire schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:31:
[...]
Komt dat ook niet grotendeels omdat ze gewoon 2 hele slechte coureurs hebben? Van Maldonado weet je gewoon dat die heel snel dingen loopt te verkloten en van Bottas heb ik ook nog maar weinig boeiends gezien. Nou is het team zelf ook wel aardig wat afgegleden qua performance, maar ik sta er eigenlijk niet van te kijken.
Nee, volgens mij hebben ze prima coureurs. Bottas heeft echt wel snelheid, dat liet hij vorig jaar bij de vrijdagtrainingen ook wel zien. Maldonado is hooguit wat wisselvallig en een nogal error-prone.
Die auto gaat gewoon voor geen meter.
Andere teams zijn gewoon 2 seconde sneller, terwijl Williams ongeveer zelfde tijden reed als vorig jaar.Zamorano schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:22:
Dus stil blijven staan tov vorig jaar.
Ai, sorry, niet bij stil gestaan.hardware-lover schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 18:25:
[...]
Volgende keer even buiten beeld houden, ik verwacht niet een GP2 uitslag in het F1 topic en ik kijk die races heel graag volledig zodra ze "beschikbaar" komen.
Maar nu heb ik wat om naar uit te kijken.
Chavez is dood, geen geld geen technologieZamorano schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 21:10:
[...]
Diezelfde Maldonado die op hetzelfde circuit vorig jaar won?
Nee, volgens mij hebben ze prima coureurs. Bottas heeft echt wel snelheid, dat liet hij vorig jaar bij de vrijdagtrainingen ook wel zien. Maldonado is hooguit wat wisselvallig en een nogal error-prone.
Die auto gaat gewoon voor geen meter.
Nevermind, heb me TV eens aangezet in 2 weken, tada BBC
[ Voor 33% gewijzigd door SerealKiller op 12-05-2013 13:49 ]
War is the only proper school of the surgeon.
Ja, op kanaal 23 van Telfort Interactieve TVSerealKiller schreef op zondag 12 mei 2013 @ 13:48:
Ik ben nu SKy aan het kijken, iemand een live stream van BBC?
Hopelijk is dat niet het hoogtepunt van de hele uitzending.
Omdat er niets anders op TV is qua racen, ga ik weer eens proberen om F1 te kijken.
[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 12-05-2013 13:53 ]
War is the only proper school of the surgeon.
Ben wel weer benieuwd naar hoe deze race verloopt, veel teams met veel upgrade packages.
Hoop dat Mercedes z'n kwalificatie plekjes om kan zetten in podiumplaatsen.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Meer mensen last van?
Gisteren met de Quali deed ie nog
[ Voor 15% gewijzigd door AzzKickah op 12-05-2013 14:00 ]
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
[ Voor 32% gewijzigd door Dadona op 12-05-2013 14:12 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.