Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[F1] Seizoen 2013 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 83 Laatste
Acties:
  • 256.771 views

Onderwerpen

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Benieuwd of die dame op het podium straks nog een hand schud.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

MegaTronics schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:48:
Benieuwd of die dame op het podium straks nog een hand schud.
Nope.

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:44
Balen voor Raikkonen, dat wordt bubbeltjeswater sproeien straks..

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Nu wel

Weer een vooroordeel de wereld uit. :P

[ Voor 78% gewijzigd door MegaTronics op 21-04-2013 15:50 ]

• Nilsinho

Nilsinho

Een van de eerste vrouwen op het podium, niet?

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:55

DDX

Sky en BBC hebben deal gemaakt dat ze podiuminterviews hele jaar mogen doen ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Nilsinho schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:50:
Super to see Gill Jones on the podium for Red Bull, I did a nice interview with Gill recently, which you'll be able
to read soon.

[ Voor 11% gewijzigd door Dupje op 21-04-2013 15:53 ]

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Nilsinho schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:50:
Volgens mij wel, tenminste ik kan mij er geen herinneren.

Aha Vettel meld het ook even.

• DDX

DDX

Banden van Mark waren gewoon op.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:16

Piggen

Lekker bakkie

Afgezien van dat ik Van Dam en Doornbos een beetje twee dooien vind mag Doornbos van mij Pic ook gewoon uitspreken als 'piek' en niet als 'pik'. Maargoed, ik geloof dat ik er in dit topic al genoeg over het commentaar is gegaan.

Voor de rest vond ik het achter Vettel echt een leuke race.

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-11 00:47
Laatste rondes waren erg mooi om te zien met nog wat spanning achter Vettel. Leuke inhaalacties, en wat een heerlijk racertje is die Perez! Soms wat over de schreef en niet netjes, maar ik hou wel van hard tegen hard. Alonso zonder DRS nog een ontzettend goed resultaat, daarnaast de complimenten naar Lotus. Leuk team :)

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 22:03

MrSleeves

You'll thank me later.

Piggen schreef op zondag 21 april 2013 @ 16:11:
Afgezien van dat ik Van Dam en Doornbos een beetje twee dooien vind mag Doornbos van mij Pic ook gewoon uitspreken als 'piek' en niet als 'pik'. Maargoed, ik geloof dat ik er in dit topic al genoeg over het commentaar is gegaan.

Voor de rest vond ik het achter Vettel echt een leuke race.
Net als Van Dam met z'n Adriaan Sutil...

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• Nilsinho

Nilsinho

MrSleeves schreef op zondag 21 april 2013 @ 16:58:
[...]

Net als Van Dam met z'n Adriaan Sutil...
Adriaan Zoetil, IIRC. Olav vraagt het tenminste nog aan de rijder zelf (Kubica, 07 als ik het goed heb) :)

• DDX

DDX

Perez heeft bij start ook tegen Button aangezeten en stukje voorvleugel kwijtgeraakt.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-11 10:31

Vuvuzela

My spire is forming

Nilsinho schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:01:
[...]

Adriaan Zoetil, IIRC. Olav vraagt het tenminste nog aan de rijder zelf (Kubica, 07 als ik het goed heb) :)
In het geval van Kubica is hij het wel fout blijven zeggen tho :p (Koe-bie-tsaa)

I served in a company of heroes.

Verwijderd

Duidelijk weer dat Vettel destijds een goede beslissing had genomen om Webber te passeren.
Het is altijd hetzelfde met Webber, in de eerste rondjes kan hij mee, daarna gaat hij stomme fouten maken, en uiteindelijk ligt hij mijlenver achter op zijn teammaatje. Zonde, want hij heeft gewoon een fantastische auto.

Verder een lekkere race van Perez!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2013 17:28 ]

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:34

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Nilsinho schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:43:
Wat een uitzending bij de Duitsers. Tijdens de finish de reclame in gaan...... -.-
idd ... dikke faiL!!!! :( :(

zwaar k**t* wedstrijd voor Ferrari .. maar enorm respect hoe Fernando dan nog zullke rondetijden en inhaalacties weet te bewerkstelligen!! d:)b

Wat Massa met die banden doet btw .. damn, 2 lekke banden en zonder enige vorm van waarschuwing! Levensgevaarlijk !! Veel te slappe prulbanden. Ik hoop dat we wat fatsoenlijker rubber krijgen .. men kan nu inderdaad niet eens meer volluit gaan omdat je, je banden er dan te hard onderuit fikt. Triest!! We willen acties op het scherpst van de snede en geen roulette door 65 bandenstops in 1 race :(

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 12:50
ing._Buttje schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:32:
[...]

idd ... dikke faiL!!!! :( :(

zwaar k**t* wedstrijd voor Ferrari .. maar enorm respect hoe Fernando dan nog zullke rondetijden en inhaalacties weet te bewerkstelligen!! d:)b

Wat Massa met die banden doet btw .. damn, 2 lekke banden en zonder enige vorm van waarschuwing! Levensgevaarlijk !! Veel te slappe prulbanden. Ik hoop dat we wat fatsoenlijker rubber krijgen .. men kan nu inderdaad niet eens meer volluit gaan omdat je, je banden er dan te hard onderuit fikt. Triest!! We willen acties op het scherpst van de snede en geen roulette door 65 bandenstops in 1 race :(
Tja, het ware beide keren redelijk nieuwe banden, ik denk dat hij gewoon twee keer een scherpe rand van de kerbs heeft geraakt

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-11 20:25

Hoogie2004

Whohooooo

Die Button toch... Had ik niet van hem verwacht dat ie zou gaan klagen over rijgedrag Perez...
http://www.gpupdate.net/n...en-over-teamgenoot-perez/

Perez raced hard maar fair, en Button schijnt maar even te vergeten dat hij Perez buiten de baan dwong ofzo....

My iRacing profile | Strava

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hoogie2004 schreef op zondag 21 april 2013 @ 19:28:
Die Button toch... Had ik niet van hem verwacht dat ie zou gaan klagen over rijgedrag Perez...
http://www.gpupdate.net/n...en-over-teamgenoot-perez/

Perez raced hard maar fair, en Button schijnt maar even te vergeten dat hij Perez buiten de baan dwong ofzo....
Nou, ik kan me wel voorstellen dat Button niet blij is dat Perez zijn achterband raakte. Button moet het hebben van lief zijn voor zijn banden, en dat is moeilijk als je teamgenoot gaat happen ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-11 20:25

Hoogie2004

Whohooooo

gambieter schreef op zondag 21 april 2013 @ 19:33:
[...]

Nou, ik kan me wel voorstellen dat Button niet blij is dat Perez zijn achterband raakte. Button moet het hebben van lief zijn voor zijn banden, en dat is moeilijk als je teamgenoot gaat happen ;)
Perez was duidelijk sneller op dat moment, dan kan je ook je teamgenoot wat licht in de ogen gunnen, en niet hand-en-tand verdedigen (al was Button-Perez echt het smaakmakertje van de race :) ).

Dat ze elkaar raken komt ook doordat Button daar niet de normale lijn neemt, maar persé Perez wil blokken op de binnenste lijn.

My iRacing profile | Strava

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 13:53

Martinspire

Awesomeness

Leuke race gezien zojuist (keek hem met wat vertraging). Ook het middenstuk (waar meestal weinig gebeurd) was nu lekker spannend en actief. Ik zag mooie acties en de uitslag is dan ook wel terecht.

-Raikonnen laat natuurlijk weer zien dat ie vecht voor zijn positie
-Alonso is de lul vanwege een defecte achtervleugel (al had ik hem nooit de 2e keer getest)
-Rosberg laat zien dat ie ook altijd nog wel een poging gaat wagen (jammer dat ie toch wat teruggevallen is)
-Grojean liet zien toch erg volwassen te kunnen racen (geen brokkenpiloot meer) met net resultaat
-Di Resta reed een erg nette race. Fijn om te zien dat ie met een snelle auto ook erg goed om kan gaan
-Perez was misschien wat wild, maar liet mooie acties zien
-Button had misschien zijn positie minder hard moeten verdedigen, het heeft hem uiteindelijk wel wat plekken gekost denk ik omdat ie zijn banden niet kon sparen, toch een mooie race
-Van der Garde reed dus blijkbaar zonder de upgrades die Pic wel had. Daarom geen verwonderlijk resultaat die overigens door de crash met Vergne en de later volgende lekke band wel afgeschreven werd. In ieder geval de finish voor de 4e keer gehaald, dat is natuurlijk erg netjes.
-Hamilton liet ook weer mooie acties zien, het is niet te merken dat ie van team is gewisseld.
-Vettel uiteindelijk een makkelijke overwinning. Jammer dat Alonso wegviel, anders had het spannend kunnen zijn
Van de rest weinig meegekregen eigenlijk. Maar er was in de sub-top zoveel actie dat het ook niet uitmaakte. Ik heb het al eerder gezegd bij eerdere seizoenen: Dit kan echt een leuke baan zijn. Vind hem in de games ook erg leuk om te doen. Het lijkt er dus op dat met meer pitstops, deze tilke-banen wat boeiender zijn om naar te kijken.

Vanmiddag zat ik trouwens nog met de gedachte te spelen of het misschien (voor de race) nog leuker zou worden als ze niet 2 maar 3 compounds mochten gebruiken. Dus bv Soft, Medium en Hard of Supersoft, Soft en Medium. Dan krijg je wat meer variatie in de strategiën en zitten teams niet vast aan een band die ze moeten gebruiken maar dat absoluut niet willen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-11 22:38
Het liefst zie ik gewoon 2x soft, 2x medium, 2x hard waarbij het hele spectrum wel iets harder is dan nu. Geen geneuzel met start op de kwalificatieband. Zo krijg je veel meer tactiek erin en hebben auto''s die beter samenwerken met een bepaald type band ook een kans. Mercedes heeft bijvoorbeeld hard nodig, terwijl Lotus goed werkt op de softs. Door maar twee setjes van een type te hebben, zal men in de regel toch op meerdere compounds racen. Pirelli ook zijn zin, want dan blijven er geen setjes over.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 19:28

nXXt

Carpe omnia

Was een spannende wedstrijd. Vond het jammer dat Ferrari de nodige pech had, maar dat hoort er gewoon bij. :)

Op zich zit DRS me niet zo in de weg: soms is het wat gekunsteld en krijg je wel een heel bizar verschil, maar dat vond ik vandaag net als in de eerdere wedstrijden dit seizoen best meevallen.

Het bijtanken opnieuw toestaan lijkt me op zich interessant, omdat je daarmee meer tactische flexibiliteit inbouwt. Dat gezegd hebbende betekent het wel weer dat de stops minder afhankelijk worden van de banden verwisselen en juist dat zorgde voor bliksemsnelle en spannende stops. Dus mja, of het bijtanken nu veel voordeel zou bieden.

Als er iets zou zijn dat van mij wel terug zou mogen is het iets meer weaving tijdens het inhalen. Het aantal inhaalacties vind ik minder van belang dan de strijd. Als er iets meer weaving toegestaan zou zijn, krijg je net als vroeger veel spannender gevechten en heb je ook minder de kritiek van 'sitting duck' met DRS. Belangrijk is wel dat het veilig blijft, zeker ook met het snelheidsverschil dat kan ontstaan met DRS.

• Señor Sjon
Ik vind de eerste paar rondes het leukst. Banden zijn nog redelijk gelijk en er is geen DRS. Daarna taait de interesse in de inhaalacties toch snel af.

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-11 19:46
Weaving toestaan bij grotere snelheidsverschillen lijkt mij een kwestie van wachten op ellende. Zeker zodra de auto voorop geen KERS heeft (zoals Webber ongeveer om de race) krijg je te grote verschillen.

Als je dan toch iets wil aanpassen dan zou ik kiezen voor KERS of DRS, als in, als coureur kun je in een ronde of KERS gebruiken of DRS. Op die manier kan KERS je die boost geven die je kan verdedigen tegen DRS, maar ze zijn wel omgekeerd gericht.

De CSL/OT kroeg !

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Senor Sjon schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:06:
Ik vind de eerste paar rondes het leukst. Banden zijn nog redelijk gelijk en er is geen DRS. Daarna taait de interesse in de inhaalacties toch snel af.
Je hebt de laatste 15'ish rondes in Bahrain gemist? :S

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Senor Sjon schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:06:
Ik was rond rondes 10-20 aardig het spoor bijster idd. Als je denkt enige opbouw in de race te zien, zijn ineens alle rollen weer omgedraait want die en die gaan de pits in en dan die en die weer en dan die en die .. je hebt zelden het voltallige veld op de baan. Laat zich wat moeilijk uitdrukken .. maar vroeger reden er 24 auto's 23 ronden achter elkaar, de 6 ronden daarop duikt iedereen de pits in .. en na die 6 ronden rijdt het weer allemaal in dezelfde fase op de baan. Maar inderdaad, dan heb je wellicht weer meer treintje rijden .. het is ook nooit goed }:O

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

SnowDude schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:45:
[...]
Tja, het ware beide keren redelijk nieuwe banden, ik denk dat hij gewoon twee keer een scherpe rand van de kerbs heeft geraakt
Pirelli: 'Lekke banden Massa niet door slijtage'

tjah ... hoe wil je dit nog controleren?? De banden waren totaal aan flarden!! Daar kun je toch onmogelijk uit afleiden of het door puin kwam? Dan moet je de auto direct stopzetten .. en niet doorrijden tot aan de pits. Ik vind dit erg gezocht...

Maar je zag inderdaad geen slijtagesporen .. de band was ineens weg. Dus dat pleit weer voor het verhaal van Pirelli. Ik vond het echt een wonder dat Button zijn band niet stuk ging toen Perez erin vloog..

[ Voor 5% gewijzigd door Alfa Novanta op 22-04-2013 13:18 ]

• Señor Sjon
Sagaris schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:25:
[...]

Je hebt de laatste 15'ish rondes in Bahrain gemist? :S
Nee hoor. Maar ondanks live timing is er vaak weinig meer te volgen. Langs de baan hoef je het al helemaal niet meer te proberen.
Nadeel van LT is dat het ~anderhalf rond duurt voordat de posities weer kloppen, idem voor inhaalacties. Het systeem werkt per ronde en niet per sector namelijk. Dus met een continue stroom pitstops in $random ronde is er geen touw meer aan vast te knopen uiteindelijk.

Ik vind 3-4 stops gewoon een uitzondering en niet de normaal zoals we dat nu zien. Ik wil niet eens weten wat er was gebeurd als hier de soft mee had gedaan.

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-11 10:39

ricardo246

Life's what you make it!

Senor Sjon schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:24:
[...]

Nee hoor. Maar ondanks live timing is er vaak weinig meer te volgen. Langs de baan hoef je het al helemaal niet meer te proberen.
Nadeel van LT is dat het ~anderhalf rond duurt voordat de posities weer kloppen, idem voor inhaalacties. Het systeem werkt per ronde en niet per sector namelijk. Dus met een continue stroom pitstops in $random ronde is er geen touw meer aan vast te knopen uiteindelijk.

Ik vind 3-4 stops gewoon een uitzondering en niet de normaal zoals we dat nu zien. Ik wil niet eens weten wat er was gebeurd als hier de soft mee had gedaan.
Ik weet niet welke live timing jullie gebruiken, maar ik heb die uit de app store en die loopt gewoon per sector mee, 5 tot 10 seconden voor op de tv, en ziet pit stops meteen, even als plaats wisselingen. prima te volgen imho

I have no special talent. I am only passionately curious.

• Señor Sjon
Ik gebruik F1LT, die pakt de info van de F1 site, die al zo is sinds ~2000 ofzo.
Maar geen info over een stop in welke ronde voor welke band. Dat soort elementaire dingen zitten er niet in.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dit is wel een leuke cover, heel aardig bedacht ;)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/temp/ScreenShot133.jpg

Testing, one, two ...

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als je even Googelt op "Interview: Flavio Briatore uncut" dan vind je ergens bovenaan een recent lang interview met Briatore.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:11

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

http://www.gpupdate.net/n...ld-voor-beste-tien-teams/

Vreemde constructie. Juist die kleine teams vind ik wel geinig om erbij te hebben.
Zo kun je ze er net zo goed gelijk uit gooien.

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-11 19:34

Bergie

Lekker belangrijk...

MikeyMan schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:14:
http://www.gpupdate.net/n...ld-voor-beste-tien-teams/

Vreemde constructie. Juist die kleine teams vind ik wel geinig om erbij te hebben.
Zo kun je ze er net zo goed gelijk uit gooien.
Beetje vreemd inderdaad; waarom niet alle teams laten meedelen in het prijzengeld. Wel zo eerlijk lijkt me. Zo worden de kleine teams weer extra benadeeld; ze zijn al amper in beeld tijdens de race dus sponsoring is ook al lastiger.

Yamaha MT-09

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 11:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Bergie schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:34:
[...]

Beetje vreemd inderdaad; waarom niet alle teams laten meedelen in het prijzengeld. Wel zo eerlijk lijkt me. Zo worden de kleine teams weer extra benadeeld; ze zijn al amper in beeld tijdens de race dus sponsoring is ook al lastiger.
Je kan het ook anders bekijken, al het geld wat bij zo'n team binnenkomt is doodgeld.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
fynrd1 schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:36:
[...]

Je kan het ook anders bekijken, al het geld wat bij zo'n team binnenkomt is doodgeld.
Gooi ze er dan gewoon uit, i.p.v. de strot dicht te knijpen ...

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 03:23
AlainS schreef op maandag 29 april 2013 @ 19:28:
[...]

Gooi ze er dan gewoon uit, i.p.v. de strot dicht te knijpen ...
Zouden ze met Bernie ook moeten doen. Al heeft menig mens geen probleem om zijn strot dicht te knijpen denk ik. Anyway, zeer teleurstellend dit, erg jammer, gewoon dood en dood zonde van de moeite van kleine teams.

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 12:28

Speedpete

was barman

7,7 miljoen. Geen godsvermogen maar het betekend wel dat de paydrivers nog interessanter worden dan ze al waren. Voor de kleine teams is dit een gat van 10% in de begroting...
fynrd1 schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:36:
En waarom? Omdat ze op dit moment niet mee kunnen komen met de rest? Eén dikke sponsor of een ontwerp-talent en ze kunnen een sprongetje maken. Minardi presteerde ook nooit iets, maar voeg de centen van Red Bull bij het team en ze pakken ineens punten.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• Nilsinho

Nilsinho

Ik kwam dit net tegen op mijn facebook wall, bron is "I'm a diehard F1 fan", welke meldt dat rijders een bepaald aantal (negatieve) punten kunnen krijgen voor ze een race aan de kant moeten staan. Ik vind het een beetje overdreven: serieus, unsafe pit release; daar kun je als rijder echt absoluut niets tegen doen...

"F1 team bosses have voted to introduce a penalty points system for 2014 that could see drivers banned for repeat offenses. Germany’s Auto Motor und Sport, and Speed Week, said that during a meeting with Charlie Whiting on Wednesday, the scheme – with drivers allowed to accrue only 12 ‘demerit points’ against their super licenses before a race ban is imposed – survived a vote by 7 to 4."
(Via F1Fanatic.co.uk)

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/940963_504758706257845_1249899070_n.png

[ Voor 34% gewijzigd door Nilsinho op 09-05-2013 17:47 ]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik mis in het rijtje nog "Ignoring code 21: -10" ;)

Testing, one, two ...

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-11 22:34

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Nilsinho schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 17:45:
Ik kwam dit net tegen op mijn facebook wall, bron is "I'm a diehard F1 fan", welke meldt dat rijders een bepaald aantal (negatieve) punten kunnen krijgen voor ze een race aan de kant moeten staan. Ik vind het een beetje overdreven: serieus, unsafe pit release; daar kun je als rijder echt absoluut niets tegen doen...

"F1 team bosses have voted to introduce a penalty points system for 2014 that could see drivers banned for repeat offenses. Germany’s Auto Motor und Sport, and Speed Week, said that during a meeting with Charlie Whiting on Wednesday, the scheme – with drivers allowed to accrue only 12 ‘demerit points’ against their super licenses before a race ban is imposed – survived a vote by 7 to 4."
(Via F1Fanatic.co.uk)

[afbeelding]
Ik vind dit een slecht plan. Met overal maar minpuntjes voor geven... zorg je alleen maar voor dat ze met z'n allen in optocht gaan rijden en sloop je alle actie omdat de kans op minpunten het niet waard is.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Verwijderd

- Edit: Had een hoop onzin geschreven, tekstje niet goed gelezen :+ -

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2013 18:55 ]

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Firesphere schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 18:29:
[...]

Ik vind dit een slecht plan. Met overal maar minpuntjes voor geven... zorg je alleen maar voor dat ze met z'n allen in optocht gaan rijden en sloop je alle actie omdat de kans op minpunten het niet waard is.
Het is gewoon een soort kaartensysteem in voetbal. Er staan zaken tussen waar coureurs zich gewoon aan moeten houden en dit is een stok achter de deur. Zaken als "niet op komen dagen / te laat op een drive meeting" is ook een punt.
Er staan geen dingen tussen die nu geen straf zouden opleveren.

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 18:52

AzzKickah

06-CENSORED

Nog wat spannends in de VT? Kan het niet volgen momenteel.

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
AzzKickah schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:57:
Het was een opdrogende baan, dus lastig te zeggen.
Ferrari leek er op elk moment wel goed bij te zitten, getuige ook de 1-2 als eindresultaat.

• Nilsinho

Nilsinho

AzzKickah schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:57:
De banden, vooral de mediums, gaan hard. Then again: Pirelli, we zijn het gewend.

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-11 08:54
Dit heeft niks met het merk te maken.
Pirelli heeft hier ooit opdracht voor gekregen en doen het dus prima.
Ze zijn echt wel in staat een band te maken die de hele wedstrijd mee kan gaan maar mogen dat niet.

• Nilsinho

Nilsinho

@tlpeter: zeg ik dat dan :)? Pirelli heeft inderdaad de opdracht gekregen "kutbanden" te maken, maar het blijft opvallen dat de medium banden niet veel meer dan 7 ronden volhouden. En dat zeg ik met het stuk "we zijn het gewend".

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-11 08:54
OK duidelijk :)
Tja ze zullen het er mee moeten doen en dat is ook racen.

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:32

Harrie

NederVlaming

Opvallend vond ik de delaminatie van de harde band bij Di Resta... Iemand die toch bekend staat juist goed met banden om te gaan.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Harrie schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:47:
Opvallend vond ik de delaminatie van de harde band bij Di Resta... Iemand die toch bekend staat juist goed met banden om te gaan.
Delaminatie? Je bedoelt slijten? Zeg dan slijten.
Vandale.nl ken delaminatie niet eens. En ik heb nog nooit banden met laminaat op het loopvlak gezien.

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:32

Harrie

NederVlaming

AzzKickah schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:51:
[...]

Delaminatie? Je bedoelt slijten? Zeg dan slijten.
Vandale.nl ken delaminatie niet eens. En ik heb nog nooit banden met laminaat op het loopvlak gezien.
Delaminatie is wanneer het rubber gewoon los komt van het karkas. De rubber laag zit op het karkas gelijmd. Als de lijm faalt komt die hele plak er in 1 keer af, net als bij Hamilton laatst.

Afbeeldingslocatie: http://www.yallaf1.com/wp-content/uploads/2013/04/d13brn1599-1.jpg

Je zou het misschien ook "uit elkaar vallen" kunnen noemen 8)7 .

[ Voor 10% gewijzigd door Harrie op 10-05-2013 16:18 ]

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Alonso is lekker bezig: http://www.ad.nl/ad/nl/10...ernielt-dure-camera.dhtml :N

Vraag me af wat het excuus is om iemand van een trap te duwen. Als je een beetje ongelukkig valt, heb je het toch over (zware) mishandeling of erger.

• Señor Sjon
Korrel + zout...

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:41
Bij zulke berichten verdenk meestal de pers/media/fotograaf/journalist tenzij tegendeel is bewezen. Soms is het bizar om te zien hoever die mensen gaan voor een kiekje.

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ach, het kan ook zoiets zijn: YouTube: F1 Montoya Angry Rage
Dan is de vraag wie de f***ing idiot is.

En dan nog: iemand van een trap afduwen waardoor je iemand z'n spullen sloopt, is een behoorlijke reactie. Ben benieuwd naar de reactie van Alonso..

• Señor Sjon
Ik moet het nog maar zien of dat echt zo gebeurd is. Met die persfotografen geloof ik er geen reet van. Het is natuurlijk een veel interessanter verhaal als ie geduwd is, dan dat ie zelf is gestruikeld.

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Of zich express laat vallen na een klein duwtje. ;) Ik geloof die persmuskieten niet zo. :P

Jammer dat Pirelli trouwens zo enorm gezwicht is voor de kritiek op de banden (waar eigenlijk alleen Red Bull écht last van had), ik denk dat nu al de angel uit het seizoen getrokken is. :/

Volvotips.com

• Señor Sjon
Die banden zijn ook prut. Ook vandaag is er weer een loopvlak gesneuveld, dit keer DiResta na 11 rondjes op een high fuel run.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/107323

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

Banden die snel slijten is tot daar aan toe, maar banden die uit elkaar vallen vind ik dan weer in een hele andere orde vallen. Dat is gewoon gevaarlijk.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• Nilsinho

Nilsinho

Netjes Giedo!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Zo, onverwacht: Van der Garde die z'n teamgenoot en de Marussia's achter zich houdt..
Netjes.

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Inderdaad netjes van hem, bbc commentator vondt het ook al knap

Wear Sunscreen!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ja, Edwards was er ook enthousiast over. En Pic gewoon achter de Marussia's..

• DDX

DDX

Maldonado halve seconde langzamer als vorig jaar waarmee hij toen pole pakte.
Rest van teams flinke vooruitgang of andere reden ?

En guido heeft niet eens alle aanpassingen nog.

[ Voor 16% gewijzigd door DDX op 11-05-2013 14:28 ]

• enchion
  • Niet online
Wel weer goed zichtbaar aan de rondetijden hoe moeilijk dit circuit is. :(

How do you save a random generator ?

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-11 07:20

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Button 6 tiende langzamer dan Perez, wat is daar aan de hand.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• DDX

DDX

Alonso en Massa wel erg dicht bij elkaar.

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-11 12:24

Chrasher

Tevree met z'n PS5

0.001s thuisvoordeel voor Alonso. :+

PSN-id: Chrasher

• DDX

DDX

Jammer dat Ross Brawn meteen aangeeft dat ze in de race nog niet echt mee kunnen doen.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

DDX schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 15:04:
Jammer dat Ross Brawn meteen aangeeft dat ze in de race nog niet echt mee kunnen doen.
Bleek gister ook wel tijdens de racesim, gemiddeld een seconde per ronde langzamer dan Vettel.

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zo dan, Frijns wint even de race in zijn 2e gp2 weekend.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
*O* *O* *O* :)F
NiaX schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 16:46:

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-11 12:24

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Geweldige race van hem. Bleef het hele gedeelte na de pitstop +/- 1 seconde voor zijn achtervolgers en de laatste 2 ronden reed hij zelfs nog wat weg. Had het volgens mij gewoon onder controle. _/-\o_

Ben benieuwd naar de sprintrace van morgen. Starten vanaf 8 en zonder pitstops. dat lijkt me een stuk moeilijker.
Leuk trouwens dat een aantal mensen van Sauber bij de podium ceremonie waren inclusief Kaltenborn.

[ Voor 13% gewijzigd door Chrasher op 11-05-2013 17:00 ]

PSN-id: Chrasher

• NiaX
  • Niet online
Het team had de zaakjes ook goed voor elkaar. Mede de tactiek(en het netjes omgaan met de banden) bezorgde hem de overwinning.
En zijn teamgenootje p4.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

NiaX schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 16:46:
Volgende keer even buiten beeld houden, ik verwacht niet een GP2 uitslag in het F1 topic en ik kijk die races heel graag volledig zodra ze "beschikbaar" komen. ;)

Maar nu heb ik wat om naar uit te kijken.

Testing, one, two ...

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

fynrd1 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 15:05:
[...]

Bleek gister ook wel tijdens de racesim, gemiddeld een seconde per ronde langzamer dan Vettel.
Direct ook de opdracht die degenen er achter meekrijgen: zorg dat je erbinnen 1 a 2 ronden voorbij bent.

• Zamorano
  • Niet online
Tja, GP2. Ik heb het idee dat het deelnemersveld ieder jaar een stuk zwakker wordt. Prima prestatie van Frijns natuurlijk, dat wel. M.i. één van de weinigen die daar rondrijden, die eventueel iets in de F1 te zoeken hebben.

Maar weer terug on-topic: belachelijk hoe Williams in een jaar afgegleden is, zeker als er amper regelwijzigingen zijn doorgevoerd. Van pole en overwinning naar niet de Q3 doorkomen. ;(
Erg jammer. Ik had in de winter wel het idee dat ze de lijn van 2012 door konden trekken en een goed seizoen tegemoet zagen.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 13:53

Martinspire

Awesomeness

Zamorano schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:22:
Tja, GP2. Ik heb het idee dat het deelnemersveld ieder jaar een stuk zwakker wordt. Prima prestatie van Frijns natuurlijk, dat wel. M.i. één van de weinigen die daar rondrijden, die eventueel iets in de F1 te zoeken hebben.

Maar weer terug on-topic: belachelijk hoe Williams in een jaar afgegleden is, zeker als er amper regelwijzigingen zijn doorgevoerd. Van pole en overwinning naar niet de Q3 doorkomen. ;(
Erg jammer. Ik had in de winter wel het idee dat ze de lijn van 2012 door konden trekken en een goed seizoen tegemoet zagen.
Komt dat ook niet grotendeels omdat ze gewoon 2 hele slechte coureurs hebben? Van Maldonado weet je gewoon dat die heel snel dingen loopt te verkloten en van Bottas heb ik ook nog maar weinig boeiends gezien. Nou is het team zelf ook wel aardig wat afgegleden qua performance, maar ik sta er eigenlijk niet van te kijken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Zamorano
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:31:
[...]

Komt dat ook niet grotendeels omdat ze gewoon 2 hele slechte coureurs hebben? Van Maldonado weet je gewoon dat die heel snel dingen loopt te verkloten en van Bottas heb ik ook nog maar weinig boeiends gezien. Nou is het team zelf ook wel aardig wat afgegleden qua performance, maar ik sta er eigenlijk niet van te kijken.
Diezelfde Maldonado die op hetzelfde circuit vorig jaar won?
Nee, volgens mij hebben ze prima coureurs. Bottas heeft echt wel snelheid, dat liet hij vorig jaar bij de vrijdagtrainingen ook wel zien. Maldonado is hooguit wat wisselvallig en een nogal error-prone. :)
Die auto gaat gewoon voor geen meter.

• DDX

DDX

Zamorano schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:22:
Andere teams zijn gewoon 2 seconde sneller, terwijl Williams ongeveer zelfde tijden reed als vorig jaar.
Dus stil blijven staan tov vorig jaar.

• NiaX
  • Niet online
hardware-lover schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 18:25:
[...]

Volgende keer even buiten beeld houden, ik verwacht niet een GP2 uitslag in het F1 topic en ik kijk die races heel graag volledig zodra ze "beschikbaar" komen. ;)

Maar nu heb ik wat om naar uit te kijken.
Ai, sorry, niet bij stil gestaan.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Zamorano schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 21:10:
[...]

Diezelfde Maldonado die op hetzelfde circuit vorig jaar won?
Nee, volgens mij hebben ze prima coureurs. Bottas heeft echt wel snelheid, dat liet hij vorig jaar bij de vrijdagtrainingen ook wel zien. Maldonado is hooguit wat wisselvallig en een nogal error-prone. :)
Die auto gaat gewoon voor geen meter.
Chavez is dood, geen geld geen technologie 8)

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Supercool dat gesprekje tussen Webber en Alonso :)

• Dadona
Ah BBC... <3 .

De CSL/OT kroeg !

• SerealKiller
  • Laatst online: 22:09

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Ik ben nu SKy aan het kijken, iemand een live stream van BBC?

Nevermind, heb me TV eens aangezet in 2 weken, tada BBC :)

[ Voor 33% gewijzigd door SerealKiller op 12-05-2013 13:49 ]

War is the only proper school of the surgeon.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

SerealKiller schreef op zondag 12 mei 2013 @ 13:48:
Ik ben nu SKy aan het kijken, iemand een live stream van BBC?
Ja, op kanaal 23 van Telfort Interactieve TV :P

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:52

Niellie41

[object Object]

AzzKickah schreef op zondag 12 mei 2013 @ 13:32:
Supercool dat gesprekje tussen Webber en Alonso :)
Hopelijk is dat niet het hoogtepunt van de hele uitzending.

Omdat er niets anders op TV is qua racen, ga ik weer eens proberen om F1 te kijken.

Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/d5040bf03b14b631aa91179f2668ee00/tumblr_ml03ojcYi51r8kneko1_1280.png

[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 12-05-2013 13:53 ]

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik vind het ook altijd zo geweldig dat ze de 2 snelste rondes zo naast elkaar afspelen. Heel cool om die minieme verschilletjes te zien.

• SerealKiller
  • Laatst online: 22:09

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Hoe is sport 1 tegenwoordig? Verbeterd, of nog steeds bagger commentaar?

War is the only proper school of the surgeon.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:10

scorpie

Supra Addict

Ik kijk F1 tegenwoordig maar via-via op Sky, dat is prima te doen.

Ben wel weer benieuwd naar hoe deze race verloopt, veel teams met veel upgrade packages. :)
Hoop dat Mercedes z'n kwalificatie plekjes om kan zetten in podiumplaatsen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Hey hoezo doet F1LT niet meer op m'n Android?? Hij zegt wrong username or password :?

Meer mensen last van?

Gisteren met de Quali deed ie nog :(

[ Voor 15% gewijzigd door AzzKickah op 12-05-2013 14:00 ]

• Sleepie
  • Laatst online: 20-11 17:00
Bij de eerste keer inloggen deed F1LT hier ook raar, maar intussen doet hij het wel gewoon.

• Nilsinho

Nilsinho

Ha, van der Garde haalt daar net Bottas of Maldonado op snelheid in :). Die Williamsen gaan echt als dikke stront door een dunne trechter....

• Noel
  • Laatst online: 17-11 15:08
Mercedes heeft niks race pace.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:44
Geweldige start van Alonso!

• Dadona
En VDG ook op een positie waar ik hem graag zou zien finishen, voor de duidelijkheid, zo met dat spul achter hem. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Dadona op 12-05-2013 14:12 ]

De CSL/OT kroeg !

Pagina: 1 ... 29 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.

Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.