... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ik weet het niet. Op de één of andere manier kan ik Albers niet serieus nemen. Elke keer als ik hem weer hoor oreren over hoe het allemaal moet in de f1, dan zie ik hem weer met zijn Spyker in het grasveldje staan met die afgebroken benzineslang in z'n auto.uchiha tijntje schreef op zondag 24 maart 2013 @ 09:40:
Vind het ook een stuk beter om naar te luisteren dan naar DoornbosMeer achtergrond / ervaring info.
[ Voor 8% gewijzigd door JeroenTheStig op 24-03-2013 09:49 ]
The ramblings of an idiot
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wat zei hij?Dutch3men schreef op zondag 24 maart 2013 @ 09:53:
Lol @ Vettel.
"He is too slow, get him out of the way." Echt, té kansloos.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
[ Voor 10% gewijzigd door Sagaris op 24-03-2013 09:58 ]
En dat kan op dit circuit juist niet. Kijk maar naar alle afstanden onderling. Zodra iemand binnen een seconde van de voorligger zit verliest ie zoveel downforce dat zn banden eraan gaan. Je ziet het ook aan de mercedessen. Die reden een seconde per rondje harder en blijven nu steady erachter zitten met onderligende gap van 1 tot 1,5 seconde.McBoom schreef op zondag 24 maart 2013 @ 09:54:
VettelAls je zoveel sneller bent dan Webber zie je toch dat je er voorbij komt?
Dat kan ook gewoon banden sparen zijn he? Zorgen dat je er bij blijft in plaats van diezelfde pace aanhoud en gaat aanvallen.Danfoss schreef op zondag 24 maart 2013 @ 09:58:
[...]
En dat kan op dit circuit juist niet. Kijk maar naar alle afstanden onderling. Zodra iemand binnen een seconde van de voorligger zit verliest ie zoveel downforce dat zn banden eraan gaan. Je ziet het ook aan de mercedessen. Die reden een seconde per rondje harder en blijven nu steady erachter zitten met onderligende gap van 1 tot 1,5 seconde.
De stream van sport 1 loopt zoveel achter dat ik de opmerking over kopjes thee eerder op tweakers las dan dat ik het Albers hoorde zeggenSagaris schreef op zondag 24 maart 2013 @ 09:57:
Hahaha, de zak thee van Albers.
En? Mijn punt blijft gewoon staan. Er hangt nu nog geen WK vanaf en voor het team maakt het geen donder uit, dus als hij voor Webber wil komen zal hij gewoon moeten racen en niet huilie doen.Danfoss schreef op zondag 24 maart 2013 @ 09:58:
[...]
En dat kan op dit circuit juist niet. Kijk maar naar alle afstanden onderling. Zodra iemand binnen een seconde van de voorligger zit verliest ie zoveel downforce dat zn banden eraan gaan. Je ziet het ook aan de mercedessen. Die reden een seconde per rondje harder en blijven nu steady erachter zitten met onderligende gap van 1 tot 1,5 seconde.
Het leek erop, maar erg duidelijk was het niet.DDX schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:04:
Massa ook straf voor unsafe release ?
Je zag bij Button duidelijk die wheelman met zijn gekruisde handen en dan zeggen ze op tv dat de bak kapot is
Button is weer onderweg
[ Voor 20% gewijzigd door McBoom op 24-03-2013 10:09 ]
I served in a company of heroes.
Jesus balls.
[ Voor 6% gewijzigd door Sagaris op 24-03-2013 10:24 ]
Ze geven elkaar hiermee 2 rechte stukken hogere topspeed ten opzichte van de Bulls.Sagaris schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:23:
Dat is toch redelijk dom van Rosberg, inhalen na de 1e DRS zone wetende dat Hamilton dan in de 2e zone DRS heeft?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Oooh. Daaar had ik niet aan gedacht.Osxy schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:25:
[...]
Ze geven elkaar hiermee 2 rechte stukken hogere topspeed ten opzichte van de Bulls.
The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...
Vind je het heel gek? Ze zijn dusdanig agressief met elkaar aan vechten dat dat bijna mis MOET gaan.MrSleeves schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:27:
Adrian Newey krijgt bijna een zenuwinzinking...
Ofwel: bekijk het maar.. Hij weet ook wel dat ze dan hun banden slopen.Tleilaxu schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:33:
Ross Brawn die zelf even meld dat Rosberg pech heeft.
Ook wel grappig dat je nu ziet hoe vaak ze schakelen bij dat snelheidsgrafiekje aan de zijkant.
The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Aantal schakelmomenten sinds start finish.Dutch3men schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:35:
Ik zag het net pas, zodra je ook de snelheid/versnelling etc ziet, zie je ook een tandwiel met een nummer hierachter iemand een idee wat dit inhoud?
En benieuwd hoeveel Nico na afloop kan/gaat/mag zeggen
[ Voor 51% gewijzigd door DDX op 24-03-2013 10:39 ]
O nee alleen banden.
[ Voor 37% gewijzigd door DDX op 24-03-2013 10:40 ]
Onder het kopje, deal with it.MrSleeves schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:41:
Rosberg is denk ik not amused..
2e race al teamorders
[ Voor 20% gewijzigd door Vuvuzela op 24-03-2013 10:42 ]
DatzeggikAyrton schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:43:
Webber ging juist niet langs zijn team, helemaal links weg van het team
En bij Red Bull hebben ze niet exact hetzelfde geroepen?Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:46:
Bah, ouderwetse F1 bij Mercedes.
Kan niet wachten tot Ross Brawn met pensioen gaat.
Lotus en Ferrari vielen tegen, zul je zien dat dit net weer de punten zijn die Alo gaat missen tegen het eind.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Verwijderd
Jawel, maar gelukkig heeft Vettel de standing om het te negeren.Osxy schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:48:
[...]
En bij Red Bull hebben ze niet exact hetzelfde geroepen?
Bij Red bull mogen ze vechten maar dat ging er vrij hard aan toe. Rosberg mocht het hier niet eens proberen.Osxy schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:48:
[...]
En bij Red Bull hebben ze niet exact hetzelfde geroepen?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Benieuwd of ze ook zo stil blijven tegen Martin straks.
[ Voor 32% gewijzigd door DDX op 24-03-2013 10:51 ]
Zat een Duitser doorheen te kleppen...
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Helemaal mee eens. Het is echt de Van Dam-show en de Albers-show. Wat een minachting van het publiek om daar doorheen te blatenDr. Horrible schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:51:
Die commentatoren moeten hun mond dicht houden als ze daar in die achterkamer zijn, beste beelden en beste insight in de race. Frustrerend!
Idem.Pierre61 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:53:
Blijf het een droplul vinden die Vettel
En inderdaad, de commentatoren moeten hun smoel dichthouden in dat achterkamertje.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Schijnbaar betekent "21" een teamorder @ Red Bull dat je op je positie moet blijven en niet je teamgenoot mag inhalen.MikeyMan schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:51:
Wat zei Webber over '21'?
Zat een Duitser doorheen te kleppen...
Die Albers moet sowieso eens een lesje krijgen over het werkwoord "Hebben". Hij heb het nog niet goed begrepen.Boktor schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:53:
[...]
Helemaal mee eens. Het is echt de Van Dam-show en de Albers-show. Wat een minachting van het publiek om daar doorheen te blaten
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Rotterdammer (of een erg goede imitatie) hè, er klopt geen hout van...c0ne schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:55:
[...]
Die Albers moet sowieso eens een lesje krijgen over het werkwoord "Hebben". Hij heb het nog niet goed begrepen.
[ Voor 4% gewijzigd door TommyGun op 24-03-2013 10:58 ]
(alleen kan ik er niet veel van volgen omdat duitse rtl het tegelijk vertaald...)
[ Voor 48% gewijzigd door Harrie op 24-03-2013 10:57 ]
Niet op de tv.Ayrton schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:55:
Sport 1 kan je commentaar uitzetten dat deed ik
Edit: Misschien kunnen ze dan op Sport1 Extra het uitzenden zonder commentaar
[ Voor 18% gewijzigd door Dr. Horrible op 24-03-2013 10:57 ]
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
De Mercs waren ook zelfde rondes aan vechten alleen niet met de mate agressie die de Red Bulls vertoonde.Vuvuzela schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:49:
[...]
Bij Red bull mogen ze vechten maar dat ging er vrij hard aan toe. Rosberg mocht het hier niet eens proberen.
Ook bij Red Bull werd er toen direct geroepen dat ze hun posities moesten behouden. Dus doe nu niet alsof het zo'n verschil is. Het blijft een punten, prestige en geld kwestie. Alles verliezen is stuk duurder.
En je hoort het nu, er was bij Red Bull ook al gezegd dat ze hun posities moesten behouden maar Vettel heeft dat genegeerd. Verklaard wel de kwaadheid van Webber en de agressie bij het gevecht.
Team orders zijn te begrijpen en gewoon toegestaan.
[ Voor 18% gewijzigd door Osxy op 24-03-2013 10:59 ]
Ik kan dat met mijn tv niet doen? In ieder geval, ik weet niet hoe...Ayrton schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:57:
Sport 1 is ook tv en daar kan het op de decoder gewoon
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Vaak heb je wel een 2e audio stream.Dr. Horrible schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:57:
[...]
Ik kan dat met mijn tv niet doen? In ieder geval, ik weet niet hoe...
Met voetbal werkt dat vaak ook..
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.