-= Very annoying forum person =-
Ik heb weinig andere keus geloof ikGé Brander schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 07:42:
Laten we deze man even een kans geven. Olaf Mol was in het begin ook niet top en ging op het laatst ook van alles missen.
Maar ik heb gewoon een hekel aan commentators die denken dat ze bij een uur uitzending ook per se een uur moeten praten, can't help it.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Dat zou een onverwacht mooi begin van zijn seizoen zijn.
-= Very annoying forum person =-
The ramblings of an idiot
Tijdens de pitsstop heeft hij er wat over gezegd...master_viper schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 07:47:
Jensen button op 1 op inters en hij zegt hier ook niks over....
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Dat wordt dus niet verlengen na de 3 maanden aanbieding......dan maar naar de Duitsersmaster_viper schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 07:43:
Kut commentaar. Hij is ook totaal niet up to date.
Commentaar uit en met z'n allen op TS of Skype zelf ons commentaar doen?VFRRijder schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 07:54:
Dat wordt dus niet verlengen na de 3 maanden aanbieding......dan maar naar de Duitsers
Jammer, ik zat te hopen op een Q2 op intermediates en dan in Q3 een opdrogende lijn en wat mensen die het op slicks wilden proberen. Maar met deze regen kunnen we dat scenario wel vergeten.
[ Voor 25% gewijzigd door Sleepie op 16-03-2013 07:56 ]
Wat betreft de eerste sessie, heel vermakelijk. Wel even mijn hart vastgehouden dat het Pic was die aan het eind in de muur ging en niet weer GvdG.
[ Voor 20% gewijzigd door Sagaris op 16-03-2013 07:58 ]
Dat lijkt mij een prima plan! Lekker een groepsskype sessie.Sleepie schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 07:55:
[...]
Commentaar uit en met z'n allen op TS of Skype zelf ons commentaar doen?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Vraag ik me ook af. Enige wat ik kan bedenken is radio contact met de pits.Gé Brander schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 07:57:
Waarom bleef die Gutierrez zo lang in zijn auto zitten?
Eerste race, moeilijke omstandigheden, alle info is welkom, zoiets?
Die Ferrari kan een aardig stootje hebben. Na zo'n klappen nog 5de worden en geen schade aan de ophanging mag een wonder heten.
[ Voor 17% gewijzigd door Sleepie op 16-03-2013 08:02 ]
Overduidelijke dingen mist hij gewoon (van der Garde incidentje) en herhalingen van heb ik jou daar.
Zelfs ik zou dit beter kunnen doen en verwacht niet veel van mij.
Ik hoorde van Dam zeggen dat de uitzending morgen om 06.45 begint en de start is om 07.00.
Olav Mol zou toch een voorbeschouwing maken bij elke race?
20 minuten vertraging opnieuw
[ Voor 9% gewijzigd door Sleepie op 16-03-2013 08:08 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Hopelijk word het duo commentaar morgen beter.
20 minuten.... Euhm... word donker daar...
Klopt, heb ik ook gehoord, als er al een voorbeschouwing is, word het een hele korte.Sleepie schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:07:
Heb ik overigens iets gemist?
Ik hoorde van Dam zeggen dat de uitzending morgen om 06.45 begint en de start is om 07.00.
Olav Mol zou toch een voorbeschouwing maken bij elke race?
Same here.. UPC hier.Streskip schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:12:
En tot zover mijn verbinding met Sport1..
[ Voor 3% gewijzigd door FabiandJ op 16-03-2013 08:12 ]
[ Voor 43% gewijzigd door V3g3ta op 16-03-2013 08:13 ]
Hopeloos dit. Echt jammer.Blitzdoctor schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:11:
Nee vroeger reden ze gewoon idd, het zijn een beetje mietjes geworden. Ik voorspel dat het te donker wordt en er een mini quali zondagmorgen gereden moet worden. Krijg je ervan om het zo laat te houden daar.
Niet wat verbinding betreft dan toch

Extra 2 doet het wel maar zijn oude beelden.Blitzdoctor schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:14:
UPC kanaal is zwart. Sport1 select hd had beeld, select sd is niet toegankelijk
Btw wat is nu de rol van Olav Mol als pitreporter verwacht ik toch inside info tijdens de race/quali maar van hem heb ik nog niks vernomen.
Ook jammer dat het onboard camera kanaal van sport 1 niet via de app online te bekijken is bij Ziggo. Nu zou ik moeten zappen, maar een 2e scherm(legaal) is praktischer.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ik hoorde dat hij bij Sport1 onderdak had gevonden maar ik heb zelfs zijn naam nog niet gehoord.
Wat ik begrepen had, zou hij een voorbeschouwing maken op locatie zoals vroeger (dus nieuwtjes uit de pitstraat, interviews, dat soort dingen),Raven__NL schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:16:
Btw wat is nu de rol van Olav Mol als pitreporter verwacht ik toch inside info tijdens de race/quali maar van hem heb ik nog niks vernomen.
Maar de uitzending morgen begint 15 minuten voor de start, dus ik snap het ook niet meer.
Dat is ook mogelijk door een EXTRA abbo te nemen voor maar liefst 15,- per maandbeany schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:16:
Het commentaar is idd tenenkrommend, jammer.
Ook jammer dat het onboard camera kanaal van sport 1 niet via de app online te bekijken is bij Ziggo. Nu zou ik moeten zappen, maar een 2e scherm(legaal) is praktischer.
Afzetters...:(
Misschien dat ze dit pas gaan doen zodra ze in Europa gaan rijden?Sleepie schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:17:
[...]
Wat ik begrepen had, zou hij een voorbeschouwing maken op locatie zoals vroeger (dus nieuwtjes uit de pitstraat, interviews, dat soort dingen),
Maar de uitzending morgen begint 15 minuten voor de start, dus ik snap het ook niet meer.
Aan zijn tweets te lezen is hij wel gewoon in Australie, dus dat zou raar zijn.Dutch3men schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:18:
[...]
Misschien dat ze dit pas gaan doen zodra ze in Europa gaan rijden?
Idd dat denk ik ook.Dutch3men schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:18:
[...]
Eigenlijk is er maar 1 oplossing voor de f1 tv in nederland: Guido moet winnen. Dan gaat het leven in nederland en komt er meer programma budget

Dan had-ie een stoeltje bij Ferrari of RedBull moeten kopen, niet bij Caterham. Oh wacht...Danfoss schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:20:
[...]
Eigenlijk is er maar 1 oplossing voor de f1 tv in nederland: Guido moet winnen. Dan gaat het leven in nederland en komt er meer programma budget

In een interview op Veronica radio hoorde ik Olav toch echt zeggen dat hij bij elke GP op locatie aanwezig zou zijn.Dutch3men schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:18:
[...]
Idd, sd werkt nu ook.Hoogie2004 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:22:
UPC geen beeld is gegarandeerd geweest dat ze het issue bij sommige abbonees hebben gefixd met de melding geen abbonement. Het werkt!
Fixed that for you.B64 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:22:
Dan had -ie een stoeltje bij zijn schoonpa Ferrari of RedBull moeten kopen.
Dus 15 euro om sport1 te kunnen zien en dan nog eens 15 euro om sport1 ook op de tablet/computer te kunnen bekijken???Raven__NL schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:18:
[...]
Dat is ook mogelijk door een EXTRA abbo te nemen voor maar liefst 15,- per maand![]()
Afzetters...:(
Dat is wel erg...
Kwali wordt niks meer denk ik.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Als ik hem nu ongeveer door heb zou ik volmondig zeggen: nee!Blitzdoctor schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:25:
Het lijkt wel herfst zegt ie. Zou ie doorhebben dat het daar bijna herfst ìs?!
Misschien bedoelde die het ook zo.. Aangezien het daar bijna altijd zomers weer is.Blitzdoctor schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:25:
Het lijkt wel herfst zegt ie. Zou ie doorhebben dat het daar bijna herfst ìs?!
Vast wel, maar wie gaat daar 15 euro/maand voor dokken?Sagaris schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:26:
Kan ik meneer van Dam trouwens inhuren om mijn hele Twitter timeline te voicen? Hij maakt wel een sterke case nu.
Ik heb ergens gelezen dat de sport 1 go voor betaal abbo gebruikers ook gratis gaat zijn. Ik begreep iig dat Sport1 en Ziggo hier mee bezig waren. Dan zou je dus op de pc/tablet met je ziggo verbinding andere schermen kijken mits je een sport1 abbo hebt. Ik heb geen idee vanaf wanneer dat is.beany schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:25:
[...]
Dus 15 euro om sport1 te kunnen zien en dan nog eens 15 euro om sport1 ook op de tablet/computer te kunnen bekijken???
Dat is wel erg...
Kwali wordt niks meer denk ik.
I served in a company of heroes.
Nee aan Jezus ligt het niet, die zou gewoon over dat water lopen hoor!V3g3ta schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:28:
Jezus! Weer 20 minuten!
Ik ga roken en ontbijt maken.
Ik snap niet dat ik hiervoor mijn nacht heb geskipped T_T
Eerst zien dan geloven...En met de snelheid van Ziggo is dat waarschijnlijk pas over 2,5 jaarDanfoss schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:27:
[...]
Ik heb ergens gelezen dat de sport 1 go voor betaal abbo gebruikers ook gratis gaat zijn. Ik begreep iig dat Sport1 en Ziggo hier mee bezig waren. Dan zou je dus op de pc/tablet met je ziggo verbinding andere schermen kijken mits je een sport1 abbo hebt. Ik heb geen idee vanaf wanneer dat zal is.
Heb je uberhaupt wel geluisterd naar die meneer???????Frank-NL schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:28:
Het lijkt hier net alsof een hoop mensen van tevoren hebben bepaald dat Sport1 en het commentaar helemaal ruk zijn en nu elke strohalm aangrijpen om dat zogenaamd bevestigd te zien.
Hahaha.Sleepie schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:28:
[...]
Nee aan Jezus ligt het niet, die zou gewoon over dat water lopen hoor!
Maar geniet u allen van een kwartiertje zonder commentaar.
Ochtenhumeur en er komt niet op TV wat men op TV will zien, dan komt de Nederlandse zeikcultuur weer naarboven.Frank-NL schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:28:
Het lijkt hier net alsof een hoop mensen van tevoren hebben bepaald dat Sport1 en het commentaar helemaal ruk zijn en nu elke strohalm aangrijpen om dat zogenaamd bevestigd te zien.
Ja. Moeilijk he, mensen met een andere mening.beany schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:29:
[...]
Heb je uberhaupt wel geluisterd naar die meneer???????
Hehehe...Sleepie schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:28:
[...]
Nee aan Jezus ligt het niet, die zou gewoon over dat water lopen hoor!
Nee helemaal niet. Ik vroeg het me oprecht af...Frank-NL schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:29:
[...]
Ja. Moeilijk he, mensen met een andere mening.
Dus jij vind het commentaar goed?Frank-NL schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:29:
[...]
Ja. Moeilijk he, mensen met een andere mening.
Het is niet zo slecht als wat dit topic doet vermoeden. Ik hoor ook liever het BBC commentaar maar tot nu toe doet Sport1 het best goed. Alleen de mensen die dat ook vinden vind je over het algemeen niet direct terug in dit topic, vandaar dat ik voor de mensen die dit topic uberhaupt nog lezen na al het gezanik even een andere mening ventileer.
You can't trust freedom when it's not in your hands.
^^ Met Tim over de reclames vol lullen en plek vinden
[ Voor 6% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-03-2013 08:34 ]
Maar nu met van Dam, wat had ik Olav graag teruggezien! Zoveel fouten, emotieloos, verslaan wat wij ook zien, door boordradio heen praten, VDG zijn voorvleugel missen, etc etc.
Hopelijk hebben ze wel een evaluatie intern.
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Geef die man een kans en erger je niet zo, dat is slecht voor je hart.
Dit. Je eerste kwalificatiei sessie is deze chaotische bende afgewisseld met drie kwartier lang 0 actie. Dat is nou niet echt de makkelijkste manier om te beginnen. Of het goed is? Nee. Of hij nu meteen een negatief eindoordeel over zijn commentaarkunsten verdient? Nee.Hoogie2004 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:33:
Ik kan wel leven met het commentaar. De verhaaltjes tussendoor met achtergrond info zijn normale kost, dat doen alle zenders om het vol te praten. Dat hij dingen mist zoals die voorvleugel van v/d garde kan ik hem ook nog wel vergeven, dat komt vanzelf wel. Vergeet ook niet dat het voor hem ook ineens weer helemaal nieuw is, 1e race van het seizoen als vervanger van Olav Mol geeft vast ook wel wat stress.
^^ Met Tim over de reclames vol lullen
Ooit BBC of Sky uitzendingen gezien? Dat is pas pro-commentaarDj-sannieboy schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:32:
Wat is nou echt goed commentaar? Olav werd hier ook altijd afgekraakt. Bij voetbal op Sport 1 is het commentaar vaak ook niet geweldig.
Zelfs een saaie race is dan nog goed...
Maar goed ik ben realistisch genoeg om in te zien dat we dat hier in NL nooit zullen krijgen. Daarvoor hebben we gewoon te weinig Nederlands invloed in de F1 zelf.
Ik dacht even dat zijn commentaar een vertraging van 10 seconden. Van der Garde verliest zijn voorvleugel en hij kletst vrolijk over iets anders door. Pas in het tweede beeld begon hij er over.
Daarna nog eens met Maldonado.
Maargoed, later reageerde hij wel direct op wat er gebeurde dus toch geen sprake van vertraging.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Ik vraag me af wat hij voor zich ziet. Als de kijker al een legio aan kanalen heeft met onboards etc, dan zou hij dat toch ook moeten kunnen zien?MrSleeves schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:36:
Ik kan niet zeggen dat ik het commentaar (nu helemaal niks) nou zo geweldig vind.
Ik dacht even dat zijn commentaar een vertraging van 10 seconden. Van der Garde verliest zijn voorvleugel en hij kletst vrolijk over iets anders door. Pas in het tweede beeld begon hij er over.
Daarna nog eens met Maldonado.
Maargoed, later reageerde hij wel direct op wat er gebeurde dus toch geen sprake van vertraging.
Dit topic is gesloten.
Voor racerij niet zijnde F1, zie het algemeen race topic.
Dit topic is bovendien niet bedoeld voor een uitgebreide discussie over het hoe en wat met betrekking tot het al dan niet kunnen bekijken van de verslaglegging van een race, al dan niet live. Inmiddels is wel duidelijk hoe dat zit. Berichtgeving daaromtrent dus graag beperken tot nieuwigheden die niet reeds besproken zijn en/of eenvoudig terug te vinden zijn op bijvoorbeeld websites van aanbieders.