Waar heb jij de G502 gekocht??Ik ga het halen bij Alternate.fynrd1 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 02:02:
Ik heb zojuist de overstap gemaakt van de G9x naar de G502, ik moet zeggen dat ik door de G502 pas doorheb dat de G9x een goede muis was maar niet meer dan dat. Beiden op 5700DPI is een wereld van verschil, heb nu pas door dat de G9x willekeurig accelereerde. Ik ben blij in ieder geval
Bij MycomVerwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:38:
[...]
Waar heb jij de G502 gekocht??Ik ga het halen bij Alternate.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Alternate of Mycom, ze komen van dezelfde toko ;-) Het is maar net wie em uit het karton pakt voor je.
Ik heb er één van Informatique en één van Alternate, er zit weinig verschil in, behalve dat die van Alt beter op blauw mikt en die van Info beter op rode teams.
En wat hierboven over de Abby's-zus wordt geschreven, ja, dat is / was een heel goede muis. Jammer genoeg verkopen ze die met 1800 / 3500 dpi sensor niet meer, voor beide was een "perfecte" firmware te krijgen. Die ik had kwam van een mediamarkt waar hij in een platgestampt doosje zat gevuld met rattenkeutels, waar een peuter één van de pads aan de onderkant voor z'n doorkomende tandjes had bewerkt. €15 heeft mij daar een beest van een muist opgeleverd, daar zijn veel Excel sheets mee bevrucht!!
Ik heb er één van Informatique en één van Alternate, er zit weinig verschil in, behalve dat die van Alt beter op blauw mikt en die van Info beter op rode teams.
En wat hierboven over de Abby's-zus wordt geschreven, ja, dat is / was een heel goede muis. Jammer genoeg verkopen ze die met 1800 / 3500 dpi sensor niet meer, voor beide was een "perfecte" firmware te krijgen. Die ik had kwam van een mediamarkt waar hij in een platgestampt doosje zat gevuld met rattenkeutels, waar een peuter één van de pads aan de onderkant voor z'n doorkomende tandjes had bewerkt. €15 heeft mij daar een beest van een muist opgeleverd, daar zijn veel Excel sheets mee bevrucht!!
Heb ik iets gemist?
Verwijderd
Neuh,mijn allereerste aankoop als Hagenaar was bij Mycom(op 18 januari 2007,1ste koopavond).
Interessant. Ik heb met de G9 en ben ook naar een G502 aan het kijken (eventueel de G402), Wat was voor jou doorslaggevend om voor de G502 te gaan?fynrd1 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 02:02:
Ik heb zojuist de overstap gemaakt van de G9x naar de G502, ik moet zeggen dat ik door de G502 pas doorheb dat de G9x een goede muis was maar niet meer dan dat. Beiden op 5700DPI is een wereld van verschil, heb nu pas door dat de G9x willekeurig accelereerde. Ik ben blij in ieder geval
Verwijderd
Ik heb zelf een 402, erg tevreden. Redelijk comfortabel met joekels van een handen. Ik heb eigenlijk de hele muis vast met alleen mijn vingers/knokkels, maar kan hem prima vast pakken met bijna mijn hele hand. Ding is hartstikke precies en ik ben er dan ook op vooruit gegaan in CSGO.
Je knokkels? Hoe doe je dat dan?Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:30:
...Ik heb eigenlijk de hele muis vast met alleen mijn vingers/knokkels...
Prima.
Ik wou gewoon een nieuwe muis, en ben dat betreft best trouw aan Logitech. Aangezien de G502 het vlaggenschip is van logitech, was dat ook meteen de muis waar ik meteen naar keek. Door het lezen van reviews etc kwam ik erachter dat deze muis één van de beste sensors heeft.agoNITE schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:14:
[...]
Interessant. Ik heb met de G9 en ben ook naar een G502 aan het kijken (eventueel de G402), Wat was voor jou doorslaggevend om voor de G502 te gaan?
Gaat mij qua trouw zijn aan het merk Logitech eigenlijk net zo. Ik twijfel met name tussen de G402 en de G502.fynrd1 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:17:
[...]
Ik wou gewoon een nieuwe muis, en ben dat betreft best trouw aan Logitech. Aangezien de G502 het vlaggenschip is van logitech, was dat ook meteen de muis waar ik meteen naar keek. Door het lezen van reviews etc kwam ik erachter dat deze muis één van de beste sensors heeft.
Hoe ligt hij in de hand? Ik ben hierbij vooral benieuwd naar het verschil tussen de G500(s) en de G502. Vergeleken met de G9(x) lijkt het mij een fijne muis. Ik gebruik mijn MX518 momenteel op het werk, 5 jaar niet gebruikt. Kom er ineens weer achter dat die muis toch wel een erg fijne vorm heeft.
Voor mij alleen nog de Logitech G302
ik koop er nog 1 bij voor reserve.
Hij voelt iets zwaarder aan dan de G9x, voelt goed in de hand, Heb het idee dat deze goed mijn handpalm volgt, tenminste ik heb geen last van de vorm, maar dat had ik bij de G9x ook niet. Mijn hand rust eigenlijk alleen op het metacarpofalangeaal gewricht van mijn wijs en middelvinger, dat vind ik prettig en de thumb rest haalt er weer wat extra druk vanaf.agoNITE schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:23:
[...]
Gaat mij qua trouw zijn aan het merk Logitech eigenlijk net zo. Ik twijfel met name tussen de G402 en de G502.
Hoe ligt hij in de hand? Ik ben hierbij vooral benieuwd naar het verschil tussen de G500(s) en de G502. Vergeleken met de G9(x) lijkt het mij een fijne muis. Ik gebruik mijn MX518 momenteel op het werk, 5 jaar niet gebruikt. Kom er ineens weer achter dat die muis toch wel een erg fijne vorm heeft.
Het kalibreren van je muis op je ondergrond is een hele leuke toevoeging, daarnaast kan je ook je muis instellingen aanpassen via een app (ARX) op je smartphone. Vooral dat laatste is puur omdat het kan, maar goed.
Ik ben in ieder geval blij met de overstap van de Avago 9500 naar de Pixart 3366 sensor.
Hey mensen, misschien het verkeerde topic of wat dan ook, sorry ik ben noob!
Ik heb gister de EVGA TORQ X10 ontvangen en ik vind het een super muisje. Ik zit alleen met 2 grote nadelen. Ten eerste zijn de linker en rechter muisknop zeer zwaar om in te drukken. Is dit normaal en kan ik dit wellicht (veilig) aanpassen? Ten tweede, de linker muisknop is nog zwaarder dan de rechter. Is dit ook normaal? Of zal ik em terug moeten sturen?
Bedankt.
Ik heb gister de EVGA TORQ X10 ontvangen en ik vind het een super muisje. Ik zit alleen met 2 grote nadelen. Ten eerste zijn de linker en rechter muisknop zeer zwaar om in te drukken. Is dit normaal en kan ik dit wellicht (veilig) aanpassen? Ten tweede, de linker muisknop is nog zwaarder dan de rechter. Is dit ook normaal? Of zal ik em terug moeten sturen?
Bedankt.
Verwijderd
FramesPerSecond schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:13:
Hey mensen, misschien het verkeerde topic of wat dan ook, sorry ik ben noob!
Bedankt.

En de derde G700s is ook kapot, maar weer een nieuwe via garantie aanvragen 
* Phyxion vraagt zich af of er ooit een muis gaat komen die het langer vol kan houden dan twee maanden...
* Phyxion vraagt zich af of er ooit een muis gaat komen die het langer vol kan houden dan twee maanden...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Wat gaat er telkens kapot dan?Phyxion schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:26:
Ik sloeg vroeger uit frustratie ook mijn muis kapot als ik niet kon winnen, dus doe ik al jaren met mijn g518Phyxion schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:26:
Floksor
@merryb Leuk leuk haha.
Maar ik zit nog wel steeds met dat probleem van zwaarder klikken.
Misschien kan ik de Omron switches vervangen die erin zitten met een stel dat wat lichter is. Iemand ervaring met Omron swtiches of het vervangen daarvan?
Maar ik zit nog wel steeds met dat probleem van zwaarder klikken.
Misschien kan ik de Omron switches vervangen die erin zitten met een stel dat wat lichter is. Iemand ervaring met Omron swtiches of het vervangen daarvan?
Bij de eerste muis werkte de LMB niet meer, bij de tweede haperde het scrollwiel soms en de huidige blijft maar F6 spammen (bekend probleem)

Dat doe ik niet, muis wordt goed behandeld en ziet er ook nog als nieuw uit.Floks schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:36:
[...]
Ik sloeg vroeger uit frustratie ook mijn muis kapot als ik niet kon winnen, dus doe ik al jaren met mijn g518
Verwijderd
Lang meegaan via batterij?of gebruik?Phyxion schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:26:
Verwijderd
Phyxion schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:26:
En de derde G700s is ook kapot,maar weer een nieuwe via garantie aanvragen
* Phyxion vraagt zich af of er ooit een muis gaat komen die het langer vol kan houden dan twee maanden...]
Ik zie net dit topic: Razer 50% korting (op alles)
Dus als je nog een leuke razer muis wil kopen is dit je kans!
Dus als je nog een leuke razer muis wil kopen is dit je kans!
•Razer Abyssus ((Avago ADNS-S3888) (oude modellen hebben jitter!)
•Razer Deathadder 3G (Avago ADNS-S3668)
•Razer Deathadder 3.5G (Avago ADNS-S3888)
•Razer Deathadder Black Edition
staan in openingstopic, echter is van deze 4 alleen nog de Abyssus leverbaar, de nieuwe deathadders hebben een andere sensor.
Welke van de Razer muizen is nog wel aan te raden?
staan in openingstopic, echter is van deze 4 alleen nog de Abyssus leverbaar, de nieuwe deathadders hebben een andere sensor.
Nieuwe versies van de Deathadder zijn ook prima.itsme9x schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:19:
Startpost moet inderdaad eens een hevige vernieuwing ondergaan
mijn G400 heeft het begeven(breuk in de kabel vlak bij de muis waardoor hij steeds meer begon uit te vallen)
Nu gebruik ik mijn oude MX518(
met pur-vlekken, maar ik lijk het daadwerkelijk beter mee te doen in matches (
))
En ben nu dus opzoek naar een goede vervanger, ik heb zelf een palmgrip.
Houdt niet van de looks zoals de Ourobouros of de G502.
Maar dan wel weer heel erg van de Sensei Wireless(maar die is dan weer aan de prijs).
Mijn vragen hierin:
- Zijn er winkels aan te raden om bepaalde muizen te testen(Die Sensei zou ik wel graag in handen houden, zeg maar)?
- Zijn er muizen(of sensoren) waarnaar ik wil kijken? (TS is verouderd had ik al begrepen)
Nu gebruik ik mijn oude MX518(

Maar dan wel weer heel erg van de Sensei Wireless(maar die is dan weer aan de prijs).
Mijn vragen hierin:
- Zijn er winkels aan te raden om bepaalde muizen te testen(Die Sensei zou ik wel graag in handen houden, zeg maar)?
- Zijn er muizen(of sensoren) waarnaar ik wil kijken? (TS is verouderd had ik al begrepen)
target assimilated
Hier wat om mee te beginnen, voor de rest, proberen kan je bij de mediamarkt. De rest heeft alles in de verpakking zitten, en mag er niet uitgehaald worden. Als je de Sensei leuk vindt, dan is de Deathadder 2013 wellicht ook wel iets voor jou?GravGunner schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:32:
mijn G400 heeft het begeven(breuk in de kabel vlak bij de muis waardoor hij steeds meer begon uit te vallen)
Nu gebruik ik mijn oude MX518(met pur-vlekken, maar ik lijk het daadwerkelijk beter mee te doen in matches (
))
Mijn vragen hierin:
[ Voor 4% gewijzigd door fynrd1 op 14-01-2015 15:36 ]
Thanks, ga ik eens doorspittenfynrd1 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:35:
[...]
Hier wat om mee te beginnen, voor de rest, proberen kan je bij de mediamarkt. De rest heeft alles in de verpakking zitten, en mag er niet uitgehaald worden.
En van de rest wel jammer, zeker voor een muis van €140,-
target assimilated
Sinds maandag heb ik ook een Logitech G502. Na 7 (denk ik) jaar trouwe dienst heb mijn G5 (de versie met nog één extra knop) vervangen. De G5 had een kabelbreuk bij de muis en viel af en toe uit. Nu is dit wel irritant, maar het ging nog wel. Het irritantste was, dat mijn geluid ook er mee kapte en bij sommige games viel het geluid helemaal weg.
Mijn ervaring tot nu toe is heel positief! Ik moet wel nog wennen aan die extra knop bij de duim, want die wil ik nog wel eens indrukken. Gelukkig heeft het verder geen echte functie tijdens normaal computer gebruik. Bij Photoshop is het soms wel handig om net die extra precisie te hebben.
Het is wel nog even zoeken naar de juiste DPI waarden voor mij, want de getallen zijn wel een groot verschil vergeleken met mijn oude G5.
Mijn ervaring tot nu toe is heel positief! Ik moet wel nog wennen aan die extra knop bij de duim, want die wil ik nog wel eens indrukken. Gelukkig heeft het verder geen echte functie tijdens normaal computer gebruik. Bij Photoshop is het soms wel handig om net die extra precisie te hebben.
Het is wel nog even zoeken naar de juiste DPI waarden voor mij, want de getallen zijn wel een groot verschil vergeleken met mijn oude G5.
Deathadder Chroma. Acceleratie is uit te schakelen en voelt gewoon net zo goed als mijn Abyssus met 'perfecte sensor' .itsme9x schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:19:
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
Verwijderd
Voor iedereen met interesse in de mionix avior/naos 7000, nu tekoop voor ongeveer 40,- incl verzenden op massdrop.com
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2015 07:52 ]
Die ziet er wel interessant uit, maar die zou 12 februari pas verzonden worden, en volgens de FAQ kan dit 3/6 weken duren?
Weet iemand of die wachttijd inderdaad zo lang zal zijn? Of is het eerder een grote overschatting? Ik heb zelf geen ervaring met massdrop.
Verder heb ik ook de CM Alcor op het oog. Is deze muis aan te raden? Ik zoek iets in die prijsklasse.
[ Voor 8% gewijzigd door Travolter op 17-01-2015 23:20 ]
Verwijderd
Kan goed zijn, komt wss uit USA en ze verzenden pas alles alles verkocht is of de drop afgelopen is. Dat krijg je als je via korting websites kooptTravolter schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 23:04:
[...]
Die ziet er wel interessant uit, maar die zou 12 februari pas verzonden worden, en volgens de FAQ kan dit 3/6 weken duren?
Weet iemand of die wachttijd inderdaad zo lang zal zijn? Of is het eerder een grote overschatting? Ik heb zelf geen ervaring met massdrop.
Verder heb ik ook de CM Alcor op het oog. Is deze muis aan te raden? Ik zoek iets in die prijsklasse.
Verwijderd
Nu heb je een vriendin?Floks schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:36:
[...]
Ik sloeg vroeger uit frustratie ook mijn muis kapot als ik niet kon winnen, dus doe ik al jaren met mijn g518
Bij mij is er gister avond een knop afgebroken.Phyxion schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:26:
1ste knop van de onderste rij bij de duim, beetje matig voor een muis van 99,-
Muis is om en nabij 1,5 jaar oud, geloof dat er 3jaar garantie op zit.
Heb een Razor besteld hopelijk gaan die knoppen langer mee en gebruik ik eventueel de nieuwe uit garantie g700s als backup/2e pc muis. Kan wel meteen garantie laten doen maar ben er eigenlijk meteen klaar mee met zo'n kwaliteit's muisje.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Razer ook wel naar gekeken maar omdat ik wireless wil zijn die mij te duur of te klein. Het is dat ik elke keer weer een nieuwe krijg van Logitech maar de bouwkwaliteit is echt bedroevend.
Razer Naga ElitePhyxion schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:15:
Razer ook wel naar gekeken maar omdat ik wireless wil zijn die mij te duur of te klein. Het is dat ik elke keer weer een nieuwe krijg van Logitech maar de bouwkwaliteit is echt bedroevend.
Wireless bij Bol.com 75,- dit is het oude model (2012) dat wel.
Enigste wat hij mist zijn de SideScroll buttons, nou kan ik daar wel mee leven voor 50,- minder dan het nieuwe model.
Heb gister besteld en vandaag ligt hij bij de appie hein om de hoek te wachten.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
productreview: Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse review door DM89
Heb een review geplaatst over de G502
Heb een review geplaatst over de G502
Geen idee of iemand interesse heeft, maar vandaag op ibood de Mad Catz Cybortg R.A.T. 7 VOOR €69.95.
http://www.ibood.com/extr...atz-rat-7-gamingmuis.html
[ Voor 20% gewijzigd door Fonta op 22-01-2015 06:55 ]
Verwijderd
Let op dat iBood tegenwoordig een puinzooi is, dus je moet geen haast hebben.Fonta schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 06:55:
Geen idee of iemand interesse heeft, maar vandaag op ibood de Mad Catz Cybortg R.A.T. 7 VOOR €69.95.
Nu een kleine week de DeathAdder chroma in gebruik en moet zeggen dat hij voor mij een pak beter aanvoelt dan die taipan die nu al netjes in de onderste schuif ligt
veel meer rust voor mijn hand en na lang spelen geen kramp meer
Zojuist de Proteus G502 besteld.
Op het moment heb ik nog een Logitech G700 maar ik ben hem ondertussen beu, ik bezit hem nu al een hele poos, in die tijd is de USB-receiver een aantal keer stuk gegaan. Ik heb er nu een stuk of 4(?) hier thuis liggen, kwam er vandaag achter dat ik de muis niet meer kan opladen met de Logitech kabel (Geeft nog wel gewoon stroom, telefoon laad er wel mee op). Ben dat gezeur met mn muis ondertussen wel zat, telkens was er wel wat mis mee. Ook vind ik het niet fijn om hem om de dag op te moeten laden. Laten we hopen dat de Proteus beter is!
Op het moment heb ik nog een Logitech G700 maar ik ben hem ondertussen beu, ik bezit hem nu al een hele poos, in die tijd is de USB-receiver een aantal keer stuk gegaan. Ik heb er nu een stuk of 4(?) hier thuis liggen, kwam er vandaag achter dat ik de muis niet meer kan opladen met de Logitech kabel (Geeft nog wel gewoon stroom, telefoon laad er wel mee op). Ben dat gezeur met mn muis ondertussen wel zat, telkens was er wel wat mis mee. Ook vind ik het niet fijn om hem om de dag op te moeten laden. Laten we hopen dat de Proteus beter is!
Door deze review heb ik ook grote interesse in die muis indien mijn huidige er opeens mee stopt of iets : http://nl.hardware.info/p...uctervaring-door-foritainTravolter schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 23:04:
Foritain is ook actief hier op GoT dus je kan hem eventueel een DM sturen met je vragen : Foritain
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Oh ziet er een goede review uit. Maar ben uiteindelijk toch voor die van massdrop gegaannero355 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 19:43:
[...]
Door deze review heb ik ook grote interesse in die muis indien mijn huidige er opeens mee stopt of iets : http://nl.hardware.info/p...uctervaring-door-foritain
Foritain is ook actief hier op GoT dus je kan hem eventueel een DM sturen met je vragen : Foritain
Verwijderd
Ik heb sinds een paar weken een G402, maar nu piept mijn scrollwieltje al.
Behalve de support van logitech, waar ik niet eens aan ga beginnen hoe slecht, Heeft iemand hier een oplossing voor?
Kun je die oliën?
Behalve de support van logitech, waar ik niet eens aan ga beginnen hoe slecht, Heeft iemand hier een oplossing voor?
Kun je die oliën?
Verwijderd
Hoe kom je daarbij?Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 09:47:
Behalve de support van logitech, waar ik niet eens aan ga beginnen hoe slecht
Los daarvan, je moet zijn bij wie je hem hebt gekocht, niet bij de fabrikant. Daar heb je een overeenkomst mee.
Verwijderd
Ik was al een kwartier bezig om contact op te nemen, inloggen via hun systeem kan niet want mijn email word al gebruikt, vraag ik mn wachtwoord opnieuw op, word mn email nog niet gebruikt in hun db.Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 09:56:
[...]
Hoe kom je daarbij?
Los daarvan, je moet zijn bij wie je hem hebt gekocht, niet bij de fabrikant. Daar heb je een overeenkomst mee.
ugh.
Ik loop zo idd wel even langs een mycom, waar die vandaan komt.
Gellukig krijg ik binnenkort een mionixmuis binnen
Goed. Eind december had ik dus een Steelseries Sensei RAW rubberized gekocht bij Bol.com.
Nu is sinds deze week het probleem dat hij zo nu en dan piept bij het omlaag scrollen. In mijn optiek hoort dat niet bij zo een dure muis en na minder dan een maand, dus ik heb contact opgenomen met de klantenservice.
Die kwamen echter alleen maar met het standaard garantie riedeltje en dat ze niet wisten of dit onder garantie viel of niet, want de muis functioneert wel nog gewoon. Onderzoekskosten zijn dan 20 euro die ik sowieso moet betalen ongeacht of ik het laat repareren of niet. Gemiddelde tijd zou 4 weken zijn dat ik mijn muis moet missen.
Ik heb gevraagd of er geen andere opties zijn, maar daar kreeg ik weer een standaard verhaaltje te horen en geen enkele coulance van hun kant uit.
Daags erna kreeg ik een mail met een enquete over hoe ik het contact met de klantenservice ervaren heb. Die vul ik normaal nooit in maar nu wel, louter en alleen maar om te kijken of er alsnog een fatsoenlijke oplossing geboden wordt. Hopelijk hoor ik daar iets van.
Maar nu mijn eigenlijke vraag, mocht ik daar niets meer van horen, hoe is de klantenservice van Steelseries zelf? Bij bv Logitech weet ik zeker dat die zonder problemen een nieuwe zouden opsturen.
Iemand ervaring met Steelseries?
Ik hoop het niet via die weg te moeten spelen en alsnog met Bol.com opgelost te krijgen (en als dat zo is dan zal ik het ook zeker nog even laten weten hier!), maar als het niet anders is dan moet het maar via Steelseries zelf ben ik bang.
Ongekend dat een muis uit een dergelijk prijssegment al zo kort na aanschaf begint te piepen.
Wordt vervolgd. Tot dusver dus geen goede kennismaking van mij met zowel Steelseries als ook Bol. Hopelijk wordt dit alsnog op een fatsoenlijke manier opgelost. Zo niet dan ben ik zo een principelul die vervolgens nooit meer wat van Steelseries koopt en ook nooit meer wat bij Bol.com.
Hopelijk komt het niet zover. Jammer wel aangezien dit mijn eerste dure muis is.
Nu is sinds deze week het probleem dat hij zo nu en dan piept bij het omlaag scrollen. In mijn optiek hoort dat niet bij zo een dure muis en na minder dan een maand, dus ik heb contact opgenomen met de klantenservice.
Die kwamen echter alleen maar met het standaard garantie riedeltje en dat ze niet wisten of dit onder garantie viel of niet, want de muis functioneert wel nog gewoon. Onderzoekskosten zijn dan 20 euro die ik sowieso moet betalen ongeacht of ik het laat repareren of niet. Gemiddelde tijd zou 4 weken zijn dat ik mijn muis moet missen.
Ik heb gevraagd of er geen andere opties zijn, maar daar kreeg ik weer een standaard verhaaltje te horen en geen enkele coulance van hun kant uit.
Daags erna kreeg ik een mail met een enquete over hoe ik het contact met de klantenservice ervaren heb. Die vul ik normaal nooit in maar nu wel, louter en alleen maar om te kijken of er alsnog een fatsoenlijke oplossing geboden wordt. Hopelijk hoor ik daar iets van.
Maar nu mijn eigenlijke vraag, mocht ik daar niets meer van horen, hoe is de klantenservice van Steelseries zelf? Bij bv Logitech weet ik zeker dat die zonder problemen een nieuwe zouden opsturen.
Iemand ervaring met Steelseries?
Ik hoop het niet via die weg te moeten spelen en alsnog met Bol.com opgelost te krijgen (en als dat zo is dan zal ik het ook zeker nog even laten weten hier!), maar als het niet anders is dan moet het maar via Steelseries zelf ben ik bang.
Ongekend dat een muis uit een dergelijk prijssegment al zo kort na aanschaf begint te piepen.
Wordt vervolgd. Tot dusver dus geen goede kennismaking van mij met zowel Steelseries als ook Bol. Hopelijk wordt dit alsnog op een fatsoenlijke manier opgelost. Zo niet dan ben ik zo een principelul die vervolgens nooit meer wat van Steelseries koopt en ook nooit meer wat bij Bol.com.
Hopelijk komt het niet zover. Jammer wel aangezien dit mijn eerste dure muis is.
Goede ervaringen hier met Steelseries, kreeg altijd zonder problemen nieuwe hardware opgestuurd, duurt wel even als je het via Steelseries zelf doet, aangezien het van en naar Denemarken moet.
Logitech heeft een legendarische status als het gaat om goede support. Waar jij dit vandaan haalt is mij een raadsel.Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 09:47:
Behalve de support van logitech, waar ik niet eens aan ga beginnen hoe slecht
Verwijderd
"Ik was al een kwartier bezig om contact op te nemen, inloggen via hun systeem kan niet want mijn email word al gebruikt, vraag ik mn wachtwoord opnieuw op, word mn email nog niet gebruikt in hun db."Junia schreef op zondag 01 februari 2015 @ 19:19:
[...]
Logitech heeft een legendarische status als het gaat om goede support. Waar jij dit vandaan haalt is mij een raadsel.
Ik heb zeer slechte ervaringen met Steelseries, gemiddelde afhandeling is 6 tot 8 weken als je geluk hebt.Scrtz schreef op zondag 01 februari 2015 @ 19:13:
Goede ervaringen hier met Steelseries, kreeg altijd zonder problemen nieuwe hardware opgestuurd, duurt wel even als je het via Steelseries zelf doet, aangezien het van en naar Denemarken moet.
"Duurt wel even" omdat het van en naar Denemarken moet is klinklare onzin. Als ik iets uit Amerika bestel is het nog 10x eerder binnen.
Voor de rest is de aftersales compleet bagger van Steelseries.
Kan ik me bij aansluiten, sinds enkele maanden is de support van Logitech een stuk minder dan voorheen.Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2015 @ 19:28:
[...]
"Ik was al een kwartier bezig om contact op te nemen, inloggen via hun systeem kan niet want mijn email word al gebruikt, vraag ik mn wachtwoord opnieuw op, word mn email nog niet gebruikt in hun db."
Dat klinkt allemaal niet lekker.
Mooi de laatste keer dat ik iets van Steelseries koop dan.
Heeft Roccat een betere aftersales?
Mooi de laatste keer dat ik iets van Steelseries koop dan.
Heeft Roccat een betere aftersales?
Ik heb mijn g502 ingeruild. Op zich is de muis heel fijn maar na een week kreeg ik bij een van de glidepads rond de lens een klein haakje. Ik kon dit haakje nog wel terug duwen met mijn nagel, maar na een paar minuten stond hij weer omhoog.
Nu was eerst het plan om hem om te ruilen voor een andere g502 maar ik las dit weekend o.a. op het forum van logitech dat er heel veel mensen zijn met hetzelfde probleem. Erg jammer wel.
Ik heb nu de roccat kone xtd gehaald, maar zag gisteren dat ik er 1 met laser heb ipv optical dus misschien dat ik deze ook weer om ga ruilen voor een andere. Welke dat moet worden weet ik nog niet.
Nu was eerst het plan om hem om te ruilen voor een andere g502 maar ik las dit weekend o.a. op het forum van logitech dat er heel veel mensen zijn met hetzelfde probleem. Erg jammer wel.
Ik heb nu de roccat kone xtd gehaald, maar zag gisteren dat ik er 1 met laser heb ipv optical dus misschien dat ik deze ook weer om ga ruilen voor een andere. Welke dat moet worden weet ik nog niet.
intergalactic.fm
Sinds vorige week in het bezit van een R.A.T. 7, vooral omdat er veel aan te passen in en ik grote handen heb. Hiervoor een hele oude logitech draadloze muis gehad dus het verschil is enorm voor gading! Mag deze twee weken gebruiken en ik ben er nog niet uit of het wel 90 euro waard is.
Zo ik ga ook maar weer eens een ervaring typen.
Na 5 jaar met een g9x gespeeld te hebben was ik de muis zat, had het idee dat ik tevaak door overaim underaim miste.
Nu sinds 4 weken een zowie fk1 en ik kan mededelen dat het een opluchting is tegenover de logitech.
Ik raak veel meer ben consistenter en vind het gewoon helemaal top!
Enige nadeel was dat zowie echt totaal geen support biedt, muis was vanuit de verpakking niet oke en viel tijdens het spelen gewoon even een paar microseconden uit wat zich uitte in een usb pling in windows.
Na uitvoerig onderzoek erachter gekomen dat ik het probleem kon repliceren door op de onderkant van de muis te tikken, waarschijnlijk dus bij het optillen en terug plaatsen van de muis trad de storing op.
Heb uiteindelijk contact opgenomen met zowie en die zeiden mij de muis terug te sturen naar Portugal....
Ik vroeg meteen een packaging slip maar daar deden ze niet aan.
Uiteindelijk ben ik naar de verkopende partij gereden en heb daar een nieuwe gehaald die het gelukkig wel perfect doet.
De lod is ook geweldig waar ik de g9x compleet moest optillen zit ik nu op maximaal 1 cd dik.
Al met al een fijne muis, groot voordeel ook en tevens een van mijn aankoop argumenten is dat hyperglide voor deze muis skates produceert.
Resultaten van deze combinatie zal ik posten als ik de hyperglides eronder heb gezet maar moet eerst no op zoek naar omron switches want de standaard switches zijn mij iets te stug.
Na 5 jaar met een g9x gespeeld te hebben was ik de muis zat, had het idee dat ik tevaak door overaim underaim miste.
Nu sinds 4 weken een zowie fk1 en ik kan mededelen dat het een opluchting is tegenover de logitech.
Ik raak veel meer ben consistenter en vind het gewoon helemaal top!
Enige nadeel was dat zowie echt totaal geen support biedt, muis was vanuit de verpakking niet oke en viel tijdens het spelen gewoon even een paar microseconden uit wat zich uitte in een usb pling in windows.
Na uitvoerig onderzoek erachter gekomen dat ik het probleem kon repliceren door op de onderkant van de muis te tikken, waarschijnlijk dus bij het optillen en terug plaatsen van de muis trad de storing op.
Heb uiteindelijk contact opgenomen met zowie en die zeiden mij de muis terug te sturen naar Portugal....
Ik vroeg meteen een packaging slip maar daar deden ze niet aan.
Uiteindelijk ben ik naar de verkopende partij gereden en heb daar een nieuwe gehaald die het gelukkig wel perfect doet.
De lod is ook geweldig waar ik de g9x compleet moest optillen zit ik nu op maximaal 1 cd dik.
Al met al een fijne muis, groot voordeel ook en tevens een van mijn aankoop argumenten is dat hyperglide voor deze muis skates produceert.
Resultaten van deze combinatie zal ik posten als ik de hyperglides eronder heb gezet maar moet eerst no op zoek naar omron switches want de standaard switches zijn mij iets te stug.
Heb nu ook een G502 nadat mijn G9 toch echt niet lekker meer werkte na 5x uit elkaar halen en schoonmaken + vervangen van plastic behuizing (overzet gedeelte) omdat mijn "vorige en volgende) knoppen daat heel zwaar gingen. Ook scrollde hij dan niet lekker meer.
Tijdelijk een Fujitsu <uis gehad welke al beter werkte kwa sensor (Best raar gezien het prijsverschil van 1:3.5/4x de prijs voor de G9) alleen wilde toch wat anders. Nu de G502 ongeveer 4.5 maanden in gebruik en hij bevalt mij persoonlijk goed.
Tijdelijk een Fujitsu <uis gehad welke al beter werkte kwa sensor (Best raar gezien het prijsverschil van 1:3.5/4x de prijs voor de G9) alleen wilde toch wat anders. Nu de G502 ongeveer 4.5 maanden in gebruik en hij bevalt mij persoonlijk goed.
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Geen last van los latende skates rondom de sensor? Wat voor muismat gebruik je?Koos2009 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 06:51:
Heb nu ook een G502 nadat mijn G9 toch echt niet lekker meer werkte na 5x uit elkaar halen en schoonmaken + vervangen van plastic behuizing (overzet gedeelte) omdat mijn "vorige en volgende) knoppen daat heel zwaar gingen. Ook scrollde hij dan niet lekker meer.
intergalactic.fm
Zelf heb ik ook al een half jaar de G502 en ik heb met de skates nog nergens last van. Over het algemeen muis ik op een pricewatch: Roccat Taito 3mm Mid-Size hoewel een (zeer ruwe) houten tafel toch ook wel eens als muisoppervlak dient.yrew schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:49:
[...]
Geen last van los latende skates rondom de sensor? Wat voor muismat gebruik je?
Zelf erger ik me eigenlijk nog meest aan het vuil dat bij de duimknoppen naar binnen kruipt.
Sowieso de eerste 2 jaar moet je gewoon bij de winkel zijn waar je het gekocht hebt. Zelf kreeg ik zonder problemen nieuwe muizen, qck heavy en ook 6 pakjes muisvoetjes thuisgestuurd toen ik erom vroeg en vond dat mijn muisvoetjes stroef werden.RoaDHouse schreef op zondag 01 februari 2015 @ 21:00:
[...]
Ik heb zeer slechte ervaringen met Steelseries, gemiddelde afhandeling is 6 tot 8 weken als je geluk hebt.
"Duurt wel even" omdat het van en naar Denemarken moet is klinklare onzin. Als ik iets uit Amerika bestel is het nog 10x eerder binnen.
Voor de rest is de aftersales compleet bagger van Steelseries.
In een zoektocht naar mensen met hetzelfde probleem kwam ik dit topic tegen:svenvv2 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:40:
[...]
Zelf heb ik ook al een half jaar de G502 en ik heb met de skates nog nergens last van. Over het algemeen muis ik op een pricewatch: Roccat Taito 3mm Mid-Size hoewel een (zeer ruwe) houten tafel toch ook wel eens als muisoppervlak dient.
Zelf erger ik me eigenlijk nog meest aan het vuil dat bij de duimknoppen naar binnen kruipt.
http://forums.logitech.co...-feet-issues/td-p/1239532
En toen ik zocht naar een andere goede muis las ik bij de G502 in dit topic hetzelfde probleem:
https://geekhack.org/index.php?topic=56240.0
Dat is de reden dat ik nu voor een andere muis aan het kijken ben.
intergalactic.fm
Welke winkel was dat als ik vragen mag? Bol.com heb ik niets meer van gehoord.Scrtz schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:05:
[...]
Sowieso de eerste 2 jaar moet je gewoon bij de winkel zijn waar je het gekocht hebt. Zelf kreeg ik zonder problemen nieuwe muizen, qck heavy en ook 6 pakjes muisvoetjes thuisgestuurd toen ik erom vroeg en vond dat mijn muisvoetjes stroef werden.

Dan ligt het dus aan bol.com niet aan Steelseries. Ik heb het zelf via Steelseries geregeld.vosss schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 18:21:
[...]
Welke winkel was dat als ik vragen mag? Bol.com heb ik niets meer van gehoord.
niemand die me een goeie fingertip grip muis kan adviseren met een goede sensor?
mx518 geupgrade naar een g400s sinds een paar maanden maar die is blijkbaar iets zwaarder dan de mx518 en mijn pink voelt al weken aan alsof die half gekneust is, moet echt een nieuwe hebben.
ik zat zelf te denken aan een Steelseries sensei raw? die weegt maar 90gram en ziet er opzich wel goed uit, iemand ervaring hiermee of een andere suggestie?
mx518 geupgrade naar een g400s sinds een paar maanden maar die is blijkbaar iets zwaarder dan de mx518 en mijn pink voelt al weken aan alsof die half gekneust is, moet echt een nieuwe hebben.
ik zat zelf te denken aan een Steelseries sensei raw? die weegt maar 90gram en ziet er opzich wel goed uit, iemand ervaring hiermee of een andere suggestie?
Is dat ook een goede muis voor de iets kleinere handen?Law0070 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:27:
Nu een kleine week de DeathAdder chroma in gebruik en moet zeggen dat hij voor mij een pak beter aanvoelt dan die taipan die nu al netjes in de onderste schuif ligtveel meer rust voor mijn hand en na lang spelen geen kramp meer
Ik heb zeker geen hele kleine handen, maar voor een man iets onder gemiddeld.
Ik ook niet, gebruik de Steelseries Qck Heavyyrew schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:49:
[...]
Fijn dat jullie er geen last van hebben. Vind de 502 een fijnere muis dan de roccat die ik nu heb. Ik ga deze week nog ergens de roccat omruilen. Grootste struikel punt van de kone XTD zijn nu de led strepen aan de zijkanten. Door het gladde plastic waarmee ze afgedekt zijn krijg ik last van een zweet hand.
intergalactic.fm
Waarom niet gewoon weer de G502? Je gaf al aan dat je hem heel fijn vond, daarnaast heeft die ook één van de beste sensoren. Toen ik research deed naar deze muis, ben ik dit probleem helemaal niet tegengekomen. Ik denk dat het dan ook een probleem is die bij een vrij klein deel van de gebruikers speelt.yrew schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:24:
Fijn dat jullie er geen last van hebben. Vind de 502 een fijnere muis dan de roccat die ik nu heb. Ik ga deze week nog ergens de roccat omruilen. Grootste struikel punt van de kone XTD zijn nu de led strepen aan de zijkanten. Door het gladde plastic waarmee ze afgedekt zijn krijg ik last van een zweet hand.
Misschien is de Zowie FK iets voor je? Heerlijk lichte muis en perfecte sensor. De switches worden alleen door velen als zwaar ervaren.Ambition88 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:14:
niemand die me een goeie fingertip grip muis kan adviseren met een goede sensor?![]()
Prima.
Bedoel je daarmee dat de nieuwe FK minder zware switches heeft? Als dat zo is bestel ik er gelijk 3 maar volgens mij zijn die hetzelfde gebleven toch?
Prima.
Over de switches weet ik eerlijk gezegd niet of ze lichter zijn geworden, maar ik gok dat die 't zelfde zijn gebleven. De nieuwe FK2 (en nieuwe EC1A/EC2A) versie heeft 'supposedly' een betere coating die er niet binnen een maand af begint te vallen; De DPI is nu weer normaal (800 ipv 1150 etc) wat dus een verbeterd sensor/lens design geworden is; En er zit geloof ik een andere sensor in, maar wel een die weer perfect werkt 
Kortom, kleine verbeteringen die de ietwat dure prijs van Zowie muizen gerechtvaardigd maken.
Ik had zelf de eerste FK, die met de sensor lens die stof opvangt en de muis onstabiel maken, m'n coating viel er vlot van af, en hij was te smal voor mijn handen. Net weer een EC1 CL terug gekregen van RMA (zelfde problemen als de eerste FK) maar die zal na verloop van tijd ook weer teveel stof in de behuizing krijgen, gezien die nog het oude 'low lod' lens design heeft.
Ik zal zodra hij weer vreemd aan begint te voelen maar eens open maken en schoonmaken, maar stiekem had ik liever gehad dat ze mij een EC1-A opgestuurd hadden
Kortom, kleine verbeteringen die de ietwat dure prijs van Zowie muizen gerechtvaardigd maken.
Ik had zelf de eerste FK, die met de sensor lens die stof opvangt en de muis onstabiel maken, m'n coating viel er vlot van af, en hij was te smal voor mijn handen. Net weer een EC1 CL terug gekregen van RMA (zelfde problemen als de eerste FK) maar die zal na verloop van tijd ook weer teveel stof in de behuizing krijgen, gezien die nog het oude 'low lod' lens design heeft.
Ik zal zodra hij weer vreemd aan begint te voelen maar eens open maken en schoonmaken, maar stiekem had ik liever gehad dat ze mij een EC1-A opgestuurd hadden
Mijn G502 is ook nog netjes, maar die staat dan ook op een veelste dure / grote alu Corsair MM600.
Wat ik wel vervelend vind is dat de glides een redelijke kier hebben aan de binnenkant van de muis, er zit een goede 1-2mm ruimte, waar dus stof in gaat zitten. Dat heb ik nou 2 keer na 2 maanden schoon moeten maken. Verder gewoon een goed product.
Wat ik wel vervelend vind is dat de glides een redelijke kier hebben aan de binnenkant van de muis, er zit een goede 1-2mm ruimte, waar dus stof in gaat zitten. Dat heb ik nou 2 keer na 2 maanden schoon moeten maken. Verder gewoon een goed product.
Is de Razer DA Chroma een goede muis voor iemand met klein tot middelgrootte handen?
Ja.Outlandos schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:07:
Is de Razer DA Chroma een goede muis voor iemand met klein tot middelgrootte handen?
Elke muis is geschikt voor welke handen dan ook, het ligt er gewoon aan wat je fijn vind. Niemand kan die keus voor je maken aangezien het persoonlijk is.
Verder heeft de DA altijd een perfecte sensor gehad, prima keus dus.
Ik heb een Steelseries Qck muismat.yrew schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:49:
[...]
Heb ook 2 katten dus zuig iedere week de muismat grondig. Ik keek toevallig voor het typen van mijn bericht nog naar de gliders en zag eigenlijk niks van slijtage, loslaten of haakjes.
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Positieve berichten, dat is fijn. Ik ga hem toch nog een keer heroverwegen. Wel blijf ik die skates wat onhandig gevormd vinden. Die scherpe hoekjes bij de c vormige skates zien er kwetsbaar uit vind ik. Ik vond het iig niet onlogisch dat ze precies op die plek loslieten.
intergalactic.fm
jaa ik twijfel heel erg tussen de zowie fk1 en de steelseries raw, maar ik hoorde dat de sensor van raw niet 100% is? ik heb vrij kleine handen (18cm) van pols naar puntje middelvinger.tikkietrugjaap schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:31:
[...]
Misschien is de Zowie FK iets voor je? Heerlijk lichte muis en perfecte sensor. De switches worden alleen door velen als zwaar ervaren.
wat bedoel je met zware switches? de linker/rechter muisknop? als je echt hard moet drukken kan dat best vervelend zijn maar hoeveel zwaarder kan t zijn?
De switches zitten inderdaad onder de muisknoppen. Natuurlijk is alles relatief en sommige mensen hebben er geen last van maar ik (en een redelijk aantal mensen met mij) vinden de hoeveelheid kracht dat je moet zetten op de knoppen NET even te zwaar. Bij mij resulteert in het soms verschuiven van de muis als ik een spel op high sensitivity moet spelen (spellen waarbij de wapens veel recoil hebben).Ambition88 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:56:
[...]
jaa ik twijfel heel erg tussen de zowie fk1 en de steelseries raw, maar ik hoorde dat de sensor van raw niet 100% is? ik heb vrij kleine handen (18cm) van pols naar puntje middelvinger.
wat bedoel je met zware switches? de linker/rechter muisknop? als je echt hard moet drukken kan dat best vervelend zijn maar hoeveel zwaarder kan t zijn?
Om het makkelijk te testen: als je een gemiddelde logitech en de FK naast elkaar legt en je gaat met een gebogen, slappe vinger proberen de knoppen in te drukken zal je merken dat de FK fiks meer kracht nodig heeft dan zo'n logitech.
Prima.
hm dat is wel kut ja zeker als je fingertip grip hebt, hoe is de sensei raw frost blue bijv? weet je dat ook qua sensor en switchestikkietrugjaap schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:08:
[...]
De switches zitten inderdaad onder de muisknoppen. Natuurlijk is alles relatief en sommige mensen hebben er geen last van maar ik (en een redelijk aantal mensen met mij) vinden de hoeveelheid kracht dat je moet zetten op de knoppen NET even te zwaar. Bij mij resulteert in het soms verschuiven van de muis als ik een spel op high sensitivity moet spelen (spellen waarbij de wapens veel recoil hebben).
Om het makkelijk te testen: als je een gemiddelde logitech en de FK naast elkaar legt en je gaat met een gebogen, slappe vinger proberen de knoppen in te drukken zal je merken dat de FK fiks meer kracht nodig heeft dan zo'n logitech.
Ja ik speel dus met een mix van claw en fingertip waardoor het niet echt lekker speelde. Ik hoor echter goeie dingen over de G302 (ook in deze topic) dus die ga ik binnenkort proberen, denk ik.Ambition88 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:11:
[...]
hm dat is wel kut ja zeker als je fingertip grip hebt, hoe is de sensei raw frost blue bijv? weet je dat ook qua sensor en switches
Ik heb helaas geen ervaring met of kennis van de Sensei.
Prima.
mja de g302 weegt evenveel als die ik nu heb dat gaat hem niet worden, wel klote dat ik die switches niet van te voren kan testen, hoe moet ik nou in godsnaam ooit kiezen tussen die 2 xD
Ik heb even gemist welke muis je nu hebt en ik weet helaas ook niet hoe zwaar de G302 is. De FK is echter heerlijk licht (wat uiteraard niet mee helpt om de muis stabiel te houden als de switches zwaar zijnAmbition88 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:14:
mja de g302 weegt evenveel als die ik nu heb dat gaat hem niet worden, wel klote dat ik die switches niet van te voren kan testen, hoe moet ik nou in godsnaam ooit kiezen tussen die 2 xD
Maar met de wet Koop op Afstand kan je prima een product kopen, proberen en netjes weer terug sturen als het product niet bevalt. Hou dan wel de verpakking even heel.
Prima.
Oh haha. Goed dat je dat zegt dan want ik muis nu tijdelijk met een G400 en ik vind hem toch net iets te zwaar. Dit omdat ik een claw/fingertip gebruik met low sens (rare combo, ik weet het) en ik dus het ding vaak moet oppakken.
Mm, misschien m'n eigen advies opvolgen.
Prima.
ik heb ook een lage muise sense hoor daarom vind ik een lichte muis niet erg, zoek ik juist maar zware switches lijkt me wel shitty
*edit* het schijnt dat alle steelseries muizen muis acceleratie hebben + het is een laser muis geen optische
*edit* het schijnt dat alle steelseries muizen muis acceleratie hebben + het is een laser muis geen optische
[ Voor 30% gewijzigd door Ambition88 op 09-02-2015 20:16 ]
hoe zit het met de razer muizen? zit even te kijken qua fingertip grip, ik vind de abyssus echt te klein en te licht, maar bijv de chroma deathadder ziet er qua vorm en gewicht best goed uit?
zitten er grote verschillen tussen de mamba/taipan/deathadder of is het puur voorkeur?
sorry voor dubbel post btw :x
taipan gewicht :132gram
nevermind die zag er nog wel zo nice uit
zitten er grote verschillen tussen de mamba/taipan/deathadder of is het puur voorkeur?
taipan gewicht :132gram
[ Voor 17% gewijzigd door Ambition88 op 09-02-2015 20:43 ]
Iemand al ervaring met de Finalmouse 2015? Ik zag net een review van Levelcap die is enthousiast.
YouTube: The FinalMouse - Can A Good Mouse Make You Faster? (Unboxing & Review | FPS Gaming Mouse)
YouTube: The FinalMouse - Can A Good Mouse Make You Faster? (Unboxing & Review | FPS Gaming Mouse)
Verwijderd
Levelcap is iemand die alles goed praat als ie geld krijgt.penjon schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 20:22:
Iemand al ervaring met de Finalmouse 2015? Ik zag net een review van Levelcap die is enthousiast.
lichtelijk persoonlijk vendetta tegen die schoenmaker.
http://www.overclock.net/t/1531877/finalmouse-2015penjon schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 20:22:
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Qua vorm zit er niks tussen de mamba en de Deathadder, Die zijn exact hetzelfde. De mamba is iets zwaarder dan de Deathadder omdat deze een accu heeft en de Deathadder simpel weg niet. Over de Taipan kan ik niks zeggen want die heb ik nooit gehad. Zowel de mamba als de Deathadder gehad.Ambition88 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 20:34:
hoe zit het met de razer muizen? zit even te kijken qua fingertip grip, ik vind de abyssus echt te klein en te licht, maar bijv de chroma deathadder ziet er qua vorm en gewicht best goed uit?
taipan gewicht :132gramnevermind die zag er nog wel zo nice uit
De mamba vond ik wel lekker maar was simpel weg te snel leeg waardoor ik hem bijna altijd met het snoer gebruikte. Toen die kapot ging een deathadder gekocht want die is qua vorm hetzelfde. Die heb ik nog steeds. Ik wilde voor mijn laptop weer een draadloze game muis dus ondertussen ben ik weer terug naar een Logitech G602. Die vind ik qua vorm wel erg lekker.
Nickname KasPlantje.
Heb een taipan gebruikt voor een half jaar maar geraakte er maar niet aan gewend...vindt hem te klein, misschien wel interessant voor fingertip grip? Nu een deathadder chroma en veeeeeel beterAmbition88 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 20:34:
taipan gewicht :132gramnevermind die zag er nog wel zo nice uit
Op zich zeker interessante muis. Hij lijkt ambidextrous. Kan alleen nergens de native resolutions vd sensor bij de finalmouse vinden...
Ben namelijk nog op zoek naar een vervanger van mijn Zowie FK1 maar dan met Omron switches....
ps: oh wait, interessant: http://www.esreality.com/...-mouse-first-impressions/
[ Voor 23% gewijzigd door Help!!!! op 12-02-2015 18:21 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Heb zelf de FK1, nu een half jaar. Was in het begin sceptisch over de Huano switches tot het punt dat ik hem terug wilde sturen. Nu is het andersom... ik ben er aan gewend. Had laatst m'n CM Xornet (Omrons) weer eens aangesloten en dat voelde gewoon vies! Zo'n lichte klik voelt nu aan als cheap. Ik wil niet anders meer!
Lijkt me een OEM muis van een wat twijfelachtige kwaliteit met een goede sensor erin.Help!!!! schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:14:
[...]
Op zich zeker interessante muis. Hij lijkt ambidextrous. Kan alleen nergens de native resolutions vd sensor bij de finalmouse vinden...
Ben namelijk nog op zoek naar een vervanger van mijn Zowie FK1 maar dan met Omron switches....
ps: oh wait, interessant: http://www.esreality.com/...-mouse-first-impressions/
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Eindelijk gekozen voor de nieuwe Razer Deathadder Chroma, heerlijk ding!