Gamingmuizen [Deel 2] Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 18 ... 27 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:35
kevz schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:17:
Ben het met RoadHouse eens. Ik weet niet hoeveel muizen je hebt gebruikt, maar de FK is by farrrrrrrrrr de muis met de zwaarste knoppen. Maakt niet uit welke muis je van af komt, de FK zal direct opvallen!

Had hij iets breder geweest (kramp, lange vingers enzo) en lichtere knoppen gehad dan had ik hem nu nog gebruikt. Maar m'n ma is er wel blij mee haha :D
Je ma speelt vast ook geen FPS :)

Met desktop gebruik zal je ook niet zoveel last krijgen, dat is af en toe een beetje klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 14:18
Ik heb de originele FK, en ik heb deze ook al een hele lange tijd in gebruik gehad en aan de knoppen is te wennen, maar dat zegt niet dat het goed aanvoelt. Wat ik het ergste vond was het scrollwiel, deze scrolt gewoon niet goed in vergelijking met andere merken.

Ik heb veel muizen gebruikt van Roccat, Logitech, Razer, RATZ tot aan Trust toe en het scroll wiel en de knoppen van de Zowie FK zijn gewoon zwaar en luid vooral in vergelijking met andere merken. Voor de rest is dit zoals gezegd een erg fijne muis maar ik stap er in ieder geval vanaf aangezien mijn andere muis stukken beter aanvoelt.

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Hallo mensen, ik ben opzoek naar een nieuwe muis.
Mn CM storm Sential 2 begint wat kapot te gaan.

Wat zoek ik: vrij grote muis want ik ben 2meter en dus heb redelijk lange handen, minimaal 3 knopjes bij de duim en maximaal 10 knopjes.

DPI maakt niet zoveel uit want ik heb die van mij nu op 3500 staan waar max 8200 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RoaDHouse schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:47:
[...]

Je ma speelt vast ook geen FPS :)

Met desktop gebruik zal je ook niet zoveel last krijgen, dat is af en toe een beetje klikken.
Ik heb altijd een FK gebruikt voor FPS games en ik beschouw hem zeker niet zwaar qua knoppen. Mijn G100 is sowieso al lastiger in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:50
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:40:
[...]

Ik heb altijd een FK gebruikt voor FPS games en ik beschouw hem zeker niet zwaar qua knoppen. Mijn G100 is sowieso al lastiger in te drukken.
't Is net hoe je het bekijkt toch. FK zwaar, mx518 normaal, cm spawn licht.
Of; FK gemiddelt, de rest licht tot hij klikt bijna vanzelf.

Voor mij is het eerste het meest logische. Ik ben nog geen zwaardere knoppen dan die van de FK tegen gekomen (geen ervaring met g100 :P ). Gemiddelde druk op de knoppen is voor mij het meest comfortabele iig :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

M'n Sharkoon Fire Glider(Black) doet het geweldig maar toch maar even de opstap gedaan naar een andere.
In dit geval naar de Mad Catz R.A.T. 5(Black/red).
Nu maar hopen dat ik hem zo kan verstellen voor mijn hand lijkt me sterk als dit niet lukt.
En als iemand ooit een keer een budget muis zoek koop een Sharkoon Fire Glider kost ongeveer 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:02

Christiano007

Ich bin der champion

Welke muis adviseren jullie voor fingertip grip? Ik heb nu een MX518. Hier ben ik aan gewend ondanks dat ik kleine handen heb.

Vereisten zijn: 2 duimknoppen en verstelbare dpi op de muis.

Het liefst onder de €50,-

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
Christiano007 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 21:51:
Welke muis adviseren jullie voor fingertip grip? Ik heb nu een MX518. Hier ben ik aan gewend ondanks dat ik kleine handen heb.

Vereisten zijn: 2 duimknoppen en verstelbare dpi op de muis.

Het liefst onder de €50,-
Corsair M45 is een zeer goede keuze met een "perfecte" sensor.
Ik zou zeggen, kijk eens wat reviews op YouTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

YEAH!

Steelseries heeft echt perfecte service. Na ongeveer 2,5 jaar begon mijn Sensei zonder reden te disconnecten en weer te connecten. De hele tijd kreeg ik het usb disconnect geluidje te horen en daarna deed die het gewoon weer. Dit was ontzettend irritant tijdens het gamen.

Na contact met Steelseries support kreeg ik te horen dat ik de muis als RMA mag terugsturen. Helaas was de garantietermijn verlopen en heb ik het bonnetje niet meer in mijn bezit. Dit had ik eerlijk tegen Steelseries gezegd en toen werd het gesprek van Brandon overgenomen door Randall. Die vond het allemaal prima en zij dat ik alsnog mijn muis mocht opsturen.

Ik heb netjes met track en trace mijn muis naar Steelseries verstuurd, en nog voordat die volgens mijn track en trace was aangekomen had Steelseries al een nieuwe naar mijn verscheept.

Excellente service van Steelseries. Ben ontzettend blij dat ik mijn Sensei weer heb!

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

denk dat ik ik mijn RAT 5 toch maar weer terug stuur ik mis heel wat oppervlakte van de muis voor mijn gevoel.
Het is irritant wanneer mijn hand niet helemaal lekker ligt op de muis moet wel even na gaan of ik mijn geld terug kan krijgen of een andere moet uitzoeken.

http://www.amazon.com/A4t...ltracor3-v7/dp/B0093HLPIM
Iemand bekend met het merk? en hoe die voelt, etc.
Ben opzoek naar een Palm Grip muis.

[ Voor 23% gewijzigd door Plainside op 24-10-2014 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 15:27
iLikeNoobies schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:09:
YEAH!

Steelseries heeft echt perfecte service. Na ongeveer 2,5 jaar begon mijn Sensei zonder reden te disconnecten en weer te connecten. De hele tijd kreeg ik het usb disconnect geluidje te horen en daarna deed die het gewoon weer. Dit was ontzettend irritant tijdens het gamen.

Na contact met Steelseries support kreeg ik te horen dat ik de muis als RMA mag terugsturen. Helaas was de garantietermijn verlopen en heb ik het bonnetje niet meer in mijn bezit. Dit had ik eerlijk tegen Steelseries gezegd en toen werd het gesprek van Brandon overgenomen door Randall. Die vond het allemaal prima en zij dat ik alsnog mijn muis mocht opsturen.

Ik heb netjes met track en trace mijn muis naar Steelseries verstuurd, en nog voordat die volgens mijn track en trace was aangekomen had Steelseries al een nieuwe naar mijn verscheept.

Excellente service van Steelseries. Ben ontzettend blij dat ik mijn Sensei weer heb!
Dan verschillen de ervaringen enorm op dit punt. Heb een keer een muis retour gestuurd en het heeft al met al bijna een half jaar geduurd voor het ticket goed en wel afgehandeld was. De communicatie was traag en ontzettend onduidelijk. Ze hebben me daarnaast 3 keer (!!) de verkeerde muis toegestuurd om vervolgens te melden dat het model dat ik zou ontvangen (Kana v2) niet geleverd kon worden (zeg dat dan gelijk??). Uiteindelijk ter vervanging een Rival ontvangen, een muis die me toch beduidend minder aanstond maar had weinig keuze helaas. Had geen zin om de procedure nóg langer te laten duren.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:08
MiBe schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:45:
[...]

Dan verschillen de ervaringen enorm op dit punt. Heb een keer een muis retour gestuurd en het heeft al met al bijna een half jaar geduurd voor het ticket goed en wel afgehandeld was. De communicatie was traag en ontzettend onduidelijk. Ze hebben me daarnaast 3 keer (!!) de verkeerde muis toegestuurd om vervolgens te melden dat het model dat ik zou ontvangen (Kana v2) niet geleverd kon worden (zeg dat dan gelijk??). Uiteindelijk ter vervanging een Rival ontvangen, een muis die me toch beduidend minder aanstond maar had weinig keuze helaas. Had geen zin om de procedure nóg langer te laten duren.
Haha ja inderdaad, dat was heel apart, kreeg toen ook weer een kinzu v2 terug terwijl ik eigenlijk ook die kanav2 zou krijgen.

Andere RMA's was ik echter wel over te spreken, nieuwe muizen. Muismat etc zonder enige problemen, zelfs bij geen factuur aangezien een ik een kinzu v1 toendertijd op een lan had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Iemand ervaring met dit project? http://ninox.org/products/mice/aurora/

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Geen ervaring maar ga misschien wel pre-orderen. BST is actief op esreality vandaar dat ik er van af weet :P

http://www.esreality.com/...mouse-development-part-3/

Word een beetje moe van de stofjes in de sensor kamer van m'n ec1 evo. Max speed van 1 m/s en als ik ff blaas wil het misschien 2 m/s worden. Leuk die lage LoD lens, maar als het een stof opvang kamer word... :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik ben op zoek naar een nieuwe muis

Tot vorig jaar had ik een Logitech MX, een muis met een flink formaat. Hierna een Logitech G700 maar dat was een rampenmuis met teveel knoppen. Hierna een Deathadder 2013/mamba gebruikt en ook meermaals moeten retourneren omdat de knoppen keer op keer kapot gingen. Ook is de Razer software een ramp onder mac osx. Ook heb ik nu weer het gevoel dat de knoppen "op" zijn. ze klikken vermoeid en zwaarder dan voorheen. Kortom, tijd voor een ander merk/muis. Ook heb ik altijd een beetje kramp als ik lang met de muis werk.

Het overzicht van goede gamemuizen is onderhand ook wel gedateerd of is er een bijgewerkte versie beschikbaar? De deathadder 2013 deed het stukken beter dan de logitech G700. Ik zit zelf te denken om weer een logitech te nemen, een G402 omdat ik geen miljard knoppen op een muis hoef en bedraad prima is. Jullie nog tips voor mij?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Fietsbel schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:23:
Ik ben op zoek naar een nieuwe muis

Tot vorig jaar had ik een Logitech MX, een muis met een flink formaat. Hierna een Logitech G700 maar dat was een rampenmuis met teveel knoppen. Hierna een Deathadder 2013/mamba gebruikt en ook meermaals moeten retourneren omdat de knoppen keer op keer kapot gingen. Ook is de Razer software een ramp onder mac osx. Ook heb ik nu weer het gevoel dat de knoppen "op" zijn. ze klikken vermoeid en zwaarder dan voorheen. Kortom, tijd voor een ander merk/muis. Ook heb ik altijd een beetje kramp als ik lang met de muis werk.

Het overzicht van goede gamemuizen is onderhand ook wel gedateerd of is er een bijgewerkte versie beschikbaar? De deathadder 2013 deed het stukken beter dan de logitech G700. Ik zit zelf te denken om weer een logitech te nemen, een G402 omdat ik geen miljard knoppen op een muis hoef en bedraad prima is. Jullie nog tips voor mij?
G402 is prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja, ik vond de DA 2013 ook eigenlijk een prima ding, maar wat mij het meeste opvalt is dat de linker en rechter muisknop van de G502 en G402 veel beter zijn. Ze klikken met iets minder druk al en hebben minder travel heb ik het idee.

Na wat meer tijd met beide G series van Logitech te hebben gespeeld, blijkt de G402 toch iets groter en wijder in gebruik dan de G502. Beide werken wel onder Linux / OSX, maar je moet wel even wat extra tijd in de configuratie steken.

Ik zou ook omwille van de drivers en sensor / minimalistische knoppen even een kijkje nemen bij Roccat voor de Pure Optical (dat is hun beste momenteel) en ook de Corsair M45 is een prima muis in mijn ervaring. Al deze 4 muizen houden heel anders vast en hebben een duidelijk "karakter" en perfecte sensoren. Ze zijn alleen ook allemaal (veel?) kleiner dan een G700 of Death Adder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zijn jullie ervaringen met het veranderen van muis met een andere vorm, ben van een vrij smalle Roccat Kova + overgestapt naar een brede Corsair M45. Speel graag snelle FPS online games en mijn eerste dag is wel even wennen. Hij bevalt wel maar aan de vorm moet ik nog wennen. Ik weet dat het met het veranderen van een low profile keyboard naar een K70 ook even wennen was maar dat is wel anders denk met een muis.
Als er even goed gespeeld werd dan zat ik al te denken of ik even snel me andere muis zou pakken want daar was ik toch wel even vlotter mee, maar heb volgehouden. Zal wel een paar dagen duren of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
I
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:00:
Hoe zijn jullie ervaringen met het veranderen van muis met een andere vorm, ben van een vrij smalle Roccat Kova + overgestapt naar een brede Corsair M45. Speel graag snelle FPS online games en mijn eerste dag is wel even wennen. Hij bevalt wel maar aan de vorm moet ik nog wennen. Ik weet dat het met het veranderen van een low profile keyboard naar een K70 ook even wennen was maar dat is wel anders denk met een muis.
Als er even goed gespeeld werd dan zat ik al te denken of ik even snel me andere muis zou pakken want daar was ik toch wel even vlotter mee, maar heb volgehouden. Zal wel een paar dagen duren of meer.
ja je moet het zeker een paar dagen de tijd geven, of zelfs een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Van DA naar G502 als daily muis heeft mij meer dan een maand gekost...
De G402 heb ik nu een uur of 20 gebruikt, maar dat is toch ook weer wennen.

Aan de andere kant, de Ikaru optical was meteen vanaf dag 2 prima en ook de Death Adder was amper een dag wennen. Hoe beter de pasvorm voor je is, hoe sneller je eraan went denk ik zo. Achja.
Wat mij wel meteen opviel; de aim kritische games (zoals CS:GO) hebben duidelijk baat bij de overstap, maar games waar je wat lui kan zijn, zoals SC2 spelen beter met een meer ergonomische oplossing voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:47
Scrtz schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:31:
I
[...]
ja je moet het zeker een paar dagen de tijd geven, of zelfs een week.
Dat ligt een beetje aan de muis denk ik. Ik had last van de veranderingen van mijn Razer Mamba naar een Razer Deathadder raar maar ik miste de rubbere pads die ondertussen wel op de 2013 editie zitten. Nu naar een Logitech G602 had ik totaal geen last.

Die G602 is wel een heerlijkt muis. Mijn leken die 6 knoppen aan de zijkant wel lastig maar ik heb ze eigenlijk allemaal in gebruik en ik kan ze snel vinden. DPI instellen is ook wel handig. Als je ergens met je sniper ligt even dpi twee standjes omlaag en gaan.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:19
FPS shooter is opzoek naar nieuwe muis,
Heb nu een Logitech G9X en een MX518.

Ik heb een onbeperkt budget en wil het liefst weer een muis met gewichtjes. Ook ben ik 2m en heb grote handen. Een grote zware muis heeft dus wel de voorkeur.

Iemand met advies wat nu een goede koop zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
djunicron schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 01:50:
Van DA naar G502 als daily muis heeft mij meer dan een maand gekost...
De G402 heb ik nu een uur of 20 gebruikt, maar dat is toch ook weer wennen.

Aan de andere kant, de Ikaru optical was meteen vanaf dag 2 prima en ook de Death Adder was amper een dag wennen. Hoe beter de pasvorm voor je is, hoe sneller je eraan went denk ik zo. Achja.
Wat mij wel meteen opviel; de aim kritische games (zoals CS:GO) hebben duidelijk baat bij de overstap, maar games waar je wat lui kan zijn, zoals SC2 spelen beter met een meer ergonomische oplossing voor mij.
Ja klopt, heb paar logitech's, SS Sensei gehad etc wat heerlijk is voor wat minder aim kritische games als WoW, Lol en SC2. Voor CSGO ( speel 9 jaar cs ) vind ik een kleine muis als de kinzu dan weer heerlijk, maar zodra ik andere games speel heb ik zoiets van, damn had liever wat meer ergonomisch op dit moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
rolandos582 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:43:
FPS shooter is opzoek naar nieuwe muis,
Heb nu een Logitech G9X en een MX518.

Ik heb een onbeperkt budget en wil het liefst weer een muis met gewichtjes. Ook ben ik 2m en heb grote handen. Een grote zware muis heeft dus wel de voorkeur.

Iemand met advies wat nu een goede koop zou zijn?
Om dezelfde redenen heb ik laatst de G502 besteld, vond hem in eerste instantie iets te klein omdat ik van een G700 af kom maar inmiddels na een paar weken gamen bevalt hij heel erg goed :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

djunicron schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:56:
Mja, ik vond de DA 2013 ook eigenlijk een prima ding, maar wat mij het meeste opvalt is dat de linker en rechter muisknop van de G502 en G402 veel beter zijn. Ze klikken met iets minder druk al en hebben minder travel heb ik het idee.

Na wat meer tijd met beide G series van Logitech te hebben gespeeld, blijkt de G402 toch iets groter en wijder in gebruik dan de G502. Beide werken wel onder Linux / OSX, maar je moet wel even wat extra tijd in de configuratie steken.

Ik zou ook omwille van de drivers en sensor / minimalistische knoppen even een kijkje nemen bij Roccat voor de Pure Optical (dat is hun beste momenteel) en ook de Corsair M45 is een prima muis in mijn ervaring. Al deze 4 muizen houden heel anders vast en hebben een duidelijk "karakter" en perfecte sensoren. Ze zijn alleen ook allemaal (veel?) kleiner dan een G700 of Death Adder.
De muisknoppen vielen mij ook direct op toen ik vandaag de Logitech muizen probeerde. Helaas had de winkel de G402 niet in het assortiment en kon ik deze niet proberen. Wel waren de G502 en de G6? serie aanwezig waarbij ik het formaat van de G6 beter vond dan de G502. Goed om te horen dat de G402 ietsje groter is dan de G502. Misschien van de week eens de muis aanschaffen om te proberen. Wat moet er precies gebeuren om de muis goed werkend te krijgen onder osx?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vandaag de G502 gekocht en werkt gelijk out of the box goed onder macosx. Uiteindelijk toch voor de G502 gekozen ipv de G402, de duimknop zit wat verder naar voren en ook het vrije scrollwieltje is wel een fijne functie. De muis voelt na een uurtje gebruik al veel beter aan dan m;n oude Razer Deathadder, niet zozeer qua functioneren maar de ergonomie is voor mij wat beter.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Dat is overigens wel een enorm nadeel aan de G400, de duimknoppen werken niet goed onder Mac OS X. Wanneer je ze indrukt gaat hij gelijk twee pagina's terug of twee pagina's vooruit. Het probleem is ook bij Logitech bekend maar ze doen er simpelweg niets aan. Beetje jammer aangezien een muis die dusdanig veel verkocht is naar mijn mening gewoon onder alle besturingssystemen naar behoren hoort te werken.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Fietsbel schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:31:
Vandaag de G502 gekocht en werkt gelijk out of the box goed onder macosx. Uiteindelijk toch voor de G502 gekozen ipv de G402, de duimknop zit wat verder naar voren en ook het vrije scrollwieltje is wel een fijne functie. De muis voelt na een uurtje gebruik al veel beter aan dan m;n oude Razer Deathadder, niet zozeer qua functioneren maar de ergonomie is voor mij wat beter.
Dat heb ik dus ook. Alleen dan met de G602. Ik heb nog steeds een werkende Deathadder maar ik vind die G602 gewoon lekkerder in de hand liggen ondanks dat ik hele grote handen heb.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
GerGio schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 05:13:
[...]

Dat heb ik dus ook. Alleen dan met de G602. Ik heb nog steeds een werkende Deathadder maar ik vind die G602 gewoon lekkerder in de hand liggen ondanks dat ik hele grote handen heb.
Kijk, daar draait het dus om met het uitzoeken van een muis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben opzoek naar een nieuwe muis, ik heb nu de Trust GM-4600 maar deze begint na 7 jaar toch wel wat kuren te vertonen.
ik heb al een beetje rondgekeken maar ik ben er nog niet over uit.
richtprijs is 50 euro met een max van 70. en ik gebruik voornamelijk de palmgrip. ik speel voornamelijk Bf4 en League of Legends.
heeft iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Hallo allemaal!

Ik heb tijden lang (2,5+ jaar) een Cyber snipa Silencer gebruikt. En vanwege de grootte en de pinky rest was ik heel erg tevreden! De muis is 14,5 cm lang en 4,4 cm hoog. De pinky rest heeft ondersteuning voor zowel de pink als de ring vinger (ideaal tegen koude handen).

Nou was die destijds al lastig te krijgen. En nu al helemaal niet meer :(

Heb nu al een R.A.T 5 geprobeerd, maar daar kan ik
1. Geen pinky rests voor krijgen. En
2. Kan hij niet volledig uitgeschoven worden, als ik er dan op steun met mijn hand kantelt hij omhoog. (en maakt hij geen contact meer)

Nou ben ik weer op zoek naar een nieuwe muis.
Hij moet weer zo groot zijn, aangezien ik er met mijn hele hand op wil kunnen steunen. De muizen die ik vindt met deze grootte hebben geen pinky rests.

Heeft iemand ditzelfde probleem gehad, of een goede tip?
Een locatie waar veel gamingmuizen uit te proberen zijn is ook een goede oplossing!

Alvast bedankt voor eventuele antwoorden _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

IdieEasy schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:55:

Nou was die destijds al lastig te krijgen. En nu al helemaal niet meer :(
volgens mij staat die wel op amazon dacht een vergelijkbare muis te hebben gezien daar toen ik aan het zoeken was voor een andere muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Plainside schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:29:
[...]

volgens mij staat die wel op amazon dacht een vergelijkbare muis te hebben gezien daar toen ik aan het zoeken was voor een andere muis.
Top, Dank je! Ik zal er naar gaan kijken. Maar andere muizen zijn ook nog steeds welkom O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
IdieEasy schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:24:
[...]

Top, Dank je! Ik zal er naar gaan kijken. Maar andere muizen zijn ook nog steeds welkom O-) O-)
De enige muizen die ik zo uit mijn hoofd weet zijn de:

Razer ouroborus. (is wel belachelijk duur) maar heeft pinkrest
pricewatch: Razer Ouroboros

De Rat 7 die is wel aan te passen met bijbehorende pinkrest je hebt ook de Ra7 9 is hetzelfde alleen draadloos. :
pricewatch: Cyborg R.A.T. 7 wit

Ik heb zelf nu een Logitech G602 draadloze muis geschikt voor grote handen en heerlijk in gebruik veel beter dan alles wat ik tot dus ver gehad heb inclusief een Mamba en een Deathadder

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

GerGio schreef op woensdag 19 november 2014 @ 01:37:
[...]

De Rat 7 die is wel aan te passen met bijbehorende pinkrest je hebt ook de Ra7 9 is hetzelfde alleen draadloos. :

Ik heb zelf nu een Logitech G602 draadloze muis geschikt voor grote handen en heerlijk in gebruik veel beter dan alles wat ik tot dus ver gehad heb inclusief een Mamba en een Deathadder
Heey!

Ik vind de opzet van de RAT uiteindelijk gewoon niet fijn. De achterkant zweeft altijd, wat betekent dat je er niet op kan steunen. Die heb ik inmiddels verworpen.

Via een tip van een mede tweaker ben ik op deze uitgekomen. De Speedlink Decus. Hij is al uit, maar de limited edition komt pas de 24ste. En hij is exclusief voor amazon.de :x

Ik heb de maten nagevraagd bij de support, en had snel antwoord! Ze komen overeen met wat ik had. Dus ik ga hem proberen!

Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/news/sl-6397-bkbk_rgb_002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:50

Garrett

Watercooler

GerGio schreef op woensdag 19 november 2014 @ 01:37:
[...]

G602 hier vanaf februari. Telkens gebruikt met 1 ipv 2 batterijen, zit nu de 3e pas in :D

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Een nieuwe van Logitech :) het is ze toch weer gelukt om er nog een mooiere kermis-atractie van te maken.

http://gaming.logitech.co...ct/moba-gaming-mouse-g302

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
RoaDHouse schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:42:
Een nieuwe van Logitech :) het is ze toch weer gelukt om er nog een mooiere kermis-atractie van te maken.

http://gaming.logitech.co...ct/moba-gaming-mouse-g302
Tja het is gewoon gebleken dat dat verkoopt, Steelseries was er bijvoorbeeld nooit van, geen poespas maar pure prestatie, toch zijn ze de laatste jaren ook weer de kermisattractie uit aan het hangen net als Logitech en Razer altijd al deed uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Scrtz schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:48:
[...]

Tja het is gewoon gebleken dat dat verkoopt, Steelseries was er bijvoorbeeld nooit van, geen poespas maar pure prestatie, toch zijn ze de laatste jaren ook weer de kermisattractie uit aan het hangen net als Logitech en Razer altijd al deed uiteraard.
De muis spreekt me wel aan, lekker 1voudig zonder onnodige toeters en bellen. Maar ja,,,, de zijkant verneukt de hele boel met die kinder-disco verlichting. (ja, ik weet die kan uit)

Verlang echt naar de oude muizen van 10 jaar terug, zonder al die flauwe-kul. Ik leg zo 150 euro neer voor een beschaafde goede muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
RoaDHouse schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:31:
[...]

De muis spreekt me wel aan, lekker 1voudig zonder onnodige toeters en bellen. Maar ja,,,, de zijkant verneukt de hele boel met die kinder-disco verlichting. (ja, ik weet die kan uit)

Verlang echt naar de oude muizen van 10 jaar terug, zonder al die flauwe-kul. Ik leg zo 150 euro neer voor een beschaafde goede muis.
Vind het opzicht wel een mooi design, kan die ledjes wel waarderen aan een kant, voordeel is ook dat op lanparty's en professionele evenementen meteen dat het die en die Logitech muis is.

Vorm heb ik wel mijn twijfels over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

RoaDHouse schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:31:

Ehh... http://www.zowiegear.com/index.php?i=products :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Ik weet niet precies wat je met Ehh... bedoeld, maar de Zowie's hebben allemaal disco verlichting of lego kleuren.

De Zowie FK kan er net mee door, maar ook dat lelijke geel heb ik moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
RoaDHouse schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 00:00:
[...]

Ik weet niet precies wat je met Ehh... bedoeld, maar de Zowie's hebben allemaal disco verlichting of lego kleuren.

De Zowie FK kan er net mee door, maar ook dat lelijke geel heb ik moeite mee.
Nou vertel, hoe zet ik m'n disco verlichting aan op mijn zowie's 8)7

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
kevz schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 03:11:
[...]

Nou vertel, hoe zet ik m'n disco verlichting aan op mijn zowie's 8)7
Volgens mij staat er OF bij. Het is disco verlichting OF lego kleuren. Anyway. Leuk of niet dat hoort toch een beetje bij het gamingtype. Net als de kleuren bij een Alienwarelaptop

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Voor mensen die op zoek zijn naar een goede gaming muis. Ik heb zelf recent de Razer Imperator aan geschaft en hij bevalt mij prima. http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-imperator

De muis ligt voor mij lekker in de hand en heeft goede feedback van de knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 17:26
Ik hou de muis meestal links vast en zoek dus een symmetrische muis. Iemand ervaring met deze Logitech G302?
pricewatch: Logitech G302 Daedalus Prime MOBA Gaming Mouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Die is net uit volgens mij en volgens de Pricewatch blijkbaar ook :
Eerste prijsvermelding donderdag 13 november 2014
Dus ik denk niet dat er veel gebruikers zijn die hem al hebben ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Ik heb de g302 rechtstreeks van de Logitech site gekocht, binnen 24 uur had ik hem in huis.

De beste gaming-muis tot nu toe voor mij, de muisbuttons zijn super !! de klik is perfect. De feel van de muis is echt top.

De vorm is echt apart en aan de kleine kant maar het voelt echt lekker in de hand, na 10 minuten was ik aan de vorm gewend en het wordt alleen maar beter. De G302 is niet te vergelijken met andere gaming-muizen die op dit moment op de markt zijn (ook niet met de G9x)

Het ding is super accuraat zowel in Quake, CS'GO of CoD-AW, het enige wat me tegenstaat zijn de disco-lights zoals ik hierboven al eerder vermeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Hoi,

Ik heb nog nooit een gaming muis gehad. Dan is dat vast gezegd.
Mijn huidige muis is een Logitech van 2 euro ofzo met 2 knoppen en een wieltje.

Dat deed in principe goed zijn werk, maar nu dubbelklikt de linkerknop als ik wil enkelklikken of hij klikt helemaal niet waardoor ik dubbelklik waar ik enkel wil klikken, maar dan dubbelklikt ie weer etc. Ook met tekst selecteren is het een ramp.

Dus het is tijd voor een nieuwe muis en als ik iets vervang in mijn huis of aan mijn computer dan moet het beter zijn dan ik had.

Nu is het echter zo dat er zoveel muizen te koop zijn dat ik geen enkel idee heb wat ik moet hebben.
Dingen als acceleratie en alles wat ik lees had mijn goedkope muis ook niet (aanname!), dus dat wil ik ook niet bij een nieuwe.

Ik ben rechtshandig en klaarblijkelijk heb ik een kruising tussen een claw grip en een fingertip grip.

Ik zoek geen muis met 100 knopjes erop, want daar ga ik toch alleen maar per ongeluk op klikken.

Dus eigenlijk is mijn eisenlijstje tamelijk kort:
• 2 knoppen en 1 scrollwieltje is zat (meer knoppen mag, maar het moet niet in de weg zitten)
• het moet beter zijn dan de goedkope prul die ik nu heb
• er mag iets van een lampje opzitten, maar als dat zo is dan wil ik wel zelf de kleur kunnen aanpassen
• budget wat ik wil uitgeven is 50 euro max

Aangezien ik verder 0 verstand heb van muizen en dit topic tegen kwam dacht ik ik vraag het eens aan de kenners. Dus bij deze, welke muis is aan te raden voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 18:42
pricewatch: Roccat Savu
of
pricewatch: Roccat Kova+

Beide een goede sensor en binnen budget.
Wel muisjes met veel circus maar wel prima.

Buiten budget, absoluut een zowie fk(1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
CILLER schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 19:22:
pricewatch: Roccat Savu
of
pricewatch: Roccat Kova+

Beide een goede sensor en binnen budget.
Wel muisjes met veel circus maar wel prima.

Buiten budget, absoluut een zowie fk(1)
Thanks. De Kova+ had ik al gezien, die andere nog niet. Hoe verstaan die zich tegenover elkaar? Vergelijkbaar of is de een duidelijk de betere?

Tevens vond ik nog een Steelseries Rival, die is net zo duur ongeveer. De Razer Abyssus ook overigens.

Goed, wat is dan van dit lijstje de beste:
Roccat Kova+
Roccat Savu
Steelseries Rival
Razer Abyssus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik me er een klein beetje mee mag bemoeien. Heb pas de Corsair m45 gekocht(vond de kova+ wat onrustig en kan er maar niet aan wennen, dan doel ik op de grip. Van de week me oude Logitech G5 weer geprobeerd en die was qua grip meteen super maar de muisvoetjes waren er af en ook scrolwiel was kaduk.

Heb nu nog dus de kova+ liggen maar ik denk dat ik dan de oudere versie heb, en weet niet precies wat de verschillen tussen oude en de nieuwe.zijn. Maar wat ik eigenlijk wil zeggen dat voor mij toch de grip toch best het belangrijkste is van een game muis. Ik denk dat de sensors niet echt het verschil zullen maken. Hoewel ik de kova+ toch wel wat onrustiger vond maar ook wel goed mee te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Vooropgesteld, ik ben (hoewel ik alle triple A titels speel) geen fanatieke gamer.

Klinkt een beetje tegenstrijdig natuurlijk, maar ik heb altijd een muis van hooguit 5 euro gehad waar ik dan minimaal 10 jaar mee gedaan heb voor ie stuk was. Een fanatieke gamer heeft altijd degelijke gamemuizen lijkt me zo.

Anyway, na de hele avond reviews lezen en filmpjes kijken blijven er nog 2 mogelijke kandidaten over.

• Roccat Kova+
• Steelseries Rival

En ik kan geen keuze maken.
Die Rival schijnt wat aan de grote kant te zijn; gaat dat prettig werken met een fingertip grip?
Iemand die de beslissing kan maken welke ik zou moeten kopen? :)

=edit=
Optisch vind ik de Rival eigenlijk mooier, maar ik lees van Steelseries dat die nogal te wensen over laten mbt bouwkwaliteit en dat het geheel nogal kan rammelen. Roccat schijnt echt solid te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door vosss op 29-11-2014 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Kova+ is een kleine muis. Links & rechts handig en waarschijnlijk daarvoor wat smal.

De Rival is puur groter, vooral omdat ie hoger is. Heel andere textuur op de muis ook, en ze "wijzen" ook allebei heel anders.

Wat betreft je grip; beide lijken mij dan niet fijn, omdat ze juist lang zijn. De Kova+ is wat plat en glad voor vinger-tip-grips en de Rival (te?) hoog, maar ik gebruik die grip zelf niet, dus YMMV.

Steelseries is wel wat verbeterd de laatste jaren, maar Roccat ook en beide in positieve zin. De bouwkwaliteit van beide is gewoon goed genoeg.

G302 niet ook meenemen in de vergelijking? Razer Abyssus zou ik ook niet wegstrepen overigens, de 3500 dpi versie heeft gewoon een perfecte sensor en heeft prettige knoppen (ok textuur) en is klein genoeg voor vinger-tip grips, lijkt mij prettiger dan de Kova+.

Heb je geen winkel in de buurt om heen te rijden om eens wat te proberen? Dat is uiteindelijk de enige oplossing ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
djunicron schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 02:44:
Kova+ is een kleine muis. Links & rechts handig en waarschijnlijk daarvoor wat smal.

De Rival is puur groter, vooral omdat ie hoger is. Heel andere textuur op de muis ook, en ze "wijzen" ook allebei heel anders.

Wat betreft je grip; beide lijken mij dan niet fijn, omdat ze juist lang zijn. De Kova+ is wat plat en glad voor vinger-tip-grips en de Rival (te?) hoog, maar ik gebruik die grip zelf niet, dus YMMV.

Steelseries is wel wat verbeterd de laatste jaren, maar Roccat ook en beide in positieve zin. De bouwkwaliteit van beide is gewoon goed genoeg.

G302 niet ook meenemen in de vergelijking? Razer Abyssus zou ik ook niet wegstrepen overigens, de 3500 dpi versie heeft gewoon een perfecte sensor en heeft prettige knoppen (ok textuur) en is klein genoeg voor vinger-tip grips, lijkt mij prettiger dan de Kova+.

Heb je geen winkel in de buurt om heen te rijden om eens wat te proberen? Dat is uiteindelijk de enige oplossing ;-)
Mediamarkt kun je altijd wel testen, maar als je 20 seconde een muis in de hand hebt pak je automatisch toch degene met de meest 'vertrouwde' vorm, dus eigenlijk wat je al had.

In principe kun je zowat aan elke muis wennen, je moet het de tijd gunnen. Zo ben ik ook van een MS intelli 3.0 naar een kinzu gegaan, wat toch echt een totaal andere soort muis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
djunicron schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 02:44:

Ik dacht juist te lezen dat beide muizen wel erg geschikt waren voor fingertip grip!?
Er zit een Mediamarkt in de buurt, maar die heeft alleen de Kova+ op voorraad en de Rival niet op het moment. Dus dat is jammer. Geen idee of er andere winkels zijn die een groot aanbod aan muizen hebben.

:)

=edit=
De cheapass muis die ik nu heb meet 11,5cm in lengte en ongeveer 3 en een beetje op het hoogste punt. Breedte is ongeveer 6cm.

Ik ga eens kijken wat die andere muizen voor afmetingen hebben, want daar had ik totaal nog niet naar gekeken :o

[ Voor 8% gewijzigd door vosss op 29-11-2014 15:14 ]

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:58
Nou, n.a.v. enkele posts in deze thread heb ik een Xornet gevraagd aan en gekregen van de sint.

Helaas bevalt hij mij totaal niet. Scrollwheel is inaccuraat en voelt wollig aan, LOD is zeer hoog en het ding lijkt niet helemaal stabiel op z'n voetjes te staan. Bij een iets te harde klik op rechter muisknop tilt het ding lichtelijk.
Voordelen heeft ie wel: stukje muis waar je je ringvinger op kan laten rusten en hij is inderdaad lekker licht.

Conclusie: best wel buyers (kan dat met een een kado?) remorse. Gelukkig heb ik m'n G400 en FK nog maar toch jammer dat ook deze muis niet degene is die ik zoek.

Prima.

Verwijderd

Niet om heel bot over te komen, maar wat had je verwacht van een muis van 15,-?

• tikkietrugjaap
Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:14:
Niet om heel bot over te komen, maar wat had je verwacht van een muis van 15,-?
Oh niet zo heel veel en ik neem het het ding ook niet kwalijk maar ik had gehoopt op een ondergewaardeerd pareltje.
Tegelijkertijd vind ik wel dat ik mijn ervaring even moet delen zodat mensen een zo compleet mogelijk beeld krijgen (ja, ik ben te lui/druk voor een complete review)

Prima.

Verwijderd

Dan is het goed :+

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Sinds gisteren in bezit van de Logitech G302. _/-\o_

Ben jarenlange MX510-MX518-G400-G400s gebruiker. En ondanks dat die muizen goed bevielen heb ik altijd het gevoel gehad dat ik zelf een iets fijnere grip en betere wendbaarheid zou hebben bij een iets kleinere muis.

Dit vervolgens geprobeerd met de G3, en deze voelde beter aan MAAR aangezien het om een redelijk verouderde G3 ging viel de sensor onwijs tegen.

De G302 is echt een godsgeschenk! Heerlijk lichte en makkelijk beweegbare muis voor mij. Ook het materiaal van de knoppen voelt erg fijn aan. Ben er echt super tevreden over. :)
De 'looks' van de muis met het blauwe 'ademende' licht zijn ook erg mooi vind ik (maar dat is iets meer bijzaak...).

Kortom, ik kan de muis echt aanraden bij mensen die de G400 net iets te groot vinden.

PS.

Het opnieuw installeren van Logitech Gaming software op mijn Windows 8.1 Professional x64 had wat meer voeten in de aarde. Om één of andere zeer vreemde reden locked de driver setup echt mijn gehele PC en loopt alles vast. Na het loskoppelen van de optical drive, liep de installatie echter door zonder één enkel probleem! (Echt bizar!).
Kennen meer mensen dit?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 07:55
Zijn de opvolgers van de mx518 ergonomisch hetzelfde? Ik vraag dit omdat voor het enige minpunt de tweede duimknop is. Ik heb geen kleine handen, maar die knop zit net te ver weg om zonder een beetje vingergymnastiek te kunnen gebruiken. Als de nieuwe gelijkgevormde muizen dezelfde duimknoppen hebben, zijn ze voor mij geen optie.

Als dit het geval is, vraag ik me af of er suggesties zijn voor muizen met beter geplaatste duimknoppen.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Da_maniaC schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:10:
Sinds gisteren in bezit van de Logitech G302. _/-\o_

Ben jarenlange MX510-MX518-G400-G400s gebruiker. En ondanks dat die muizen goed bevielen heb ik altijd het gevoel gehad dat ik zelf een iets fijnere grip en betere wendbaarheid zou hebben bij een iets kleinere muis.

Dit vervolgens geprobeerd met de G3, en deze voelde beter aan MAAR aangezien het om een redelijk verouderde G3 ging viel de sensor onwijs tegen.

De G302 is echt een godsgeschenk! Heerlijk lichte en makkelijk beweegbare muis voor mij. Ook het materiaal van de knoppen voelt erg fijn aan. Ben er echt super tevreden over. :)
De 'looks' van de muis met het blauwe 'ademende' licht zijn ook erg mooi vind ik (maar dat is iets meer bijzaak...).

Kortom, ik kan de muis echt aanraden bij mensen die de G400 net iets te groot vinden.

PS.

Het opnieuw installeren van Logitech Gaming software op mijn Windows 8.1 Professional x64 had wat meer voeten in de aarde. Om één of andere zeer vreemde reden locked de driver setup echt mijn gehele PC en loopt alles vast. Na het loskoppelen van de optical drive, liep de installatie echter door zonder één enkel probleem! (Echt bizar!).
Kennen meer mensen dit?
Haha, na het lezen van jouw post en het bekijken van de muis op internet ben ik nieuwsgierig naar het ding. Daar gaan we weer.....

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

PjotrStroganov schreef op maandag 15 december 2014 @ 23:15:
Zijn de opvolgers van de mx518 ergonomisch hetzelfde? Ik vraag dit omdat voor het enige minpunt de tweede duimknop is. Ik heb geen kleine handen, maar die knop zit net te ver weg om zonder een beetje vingergymnastiek te kunnen gebruiken. Als de nieuwe gelijkgevormde muizen dezelfde duimknoppen hebben, zijn ze voor mij geen optie.

Als dit het geval is, vraag ik me af of er suggesties zijn voor muizen met beter geplaatste duimknoppen.
Yep, MX510, MX518, G400, G400s allemaal identieke vormgeving.
Ik zat ook met de bereikbaarheid van de tweede duimknop (maar nog meer met de 'grip' van mijn hand op de muis). Dit is de reden dat ik ben overgestapt naar de net iets kleinere G302.
tikkietrugjaap schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 07:59:
[...]
Haha, na het lezen van jouw post en het bekijken van de muis op internet ben ik nieuwsgierig naar het ding. Daar gaan we weer.....
Haha, probeer hem ergens zou ik zeggen. ;)
Ik ben nog steeds supertevreden met de grip die ik nu op de muis heb, vergeleken met het jarenlange vebruik van MX518/G400.

[ Voor 21% gewijzigd door Da_maniaC op 16-12-2014 09:41 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Da_maniaC schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:41:
[...]

Yep, MX510, MX518, G400, G400s allemaal identieke vormgeving.
Ik zat ook met de bereikbaarheid van de tweede duimknop (maar nog meer met de 'grip' van mijn hand op de muis). Dit is de reden dat ik ben overgestapt naar de net iets kleinere G302.

[...]

Haha, probeer hem ergens zou ik zeggen. ;)
Ik ben nog steeds supertevreden met de grip die ik nu op de muis heb, vergeleken met het jarenlange vebruik van MX518/G400.
Dank voor de suggestie. Ik heb net ook de review in de pricewatch gelezen en die kwam tot dezelfde conclusie.

En nu het belangrijkste. Kan de led uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Yep,
De blauwe LED verlichting van het logo en zijkanten kun je volledig regelen in helderheid (en snelheid waarmee het licht 'ademt').
Ik heb hem gewoon aan staan omdat ik het eigenlijk wel mooi vind (maar slechts op 50% helderheid ofzo). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Nice! Ik zal em zeker meenemen in mijn overweging.

• vosss
Goed, Roccat Kova+ of Steelseries Sensei RAW rubberized version?

Welke is de betere van de 2? Ik kom er niet aan uit. De Kova+ vind ik eigenlijk lelijk als de hel, zo lelijk dat ie ook wel weer tof is. De Sensei ziet er saai uit en daar ben ik okay mee.

Ik kom er niet aan uit waarom ik nou wel voor de een zou moeten kiezen en niet voor de ander of andersom.

Iemand die me kan helpen kiezen? :)

• CILLER
optisch vs laser, makkelijke keuze!

• vosss
CILLER schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:50:
optisch vs laser, makkelijke keuze!
Ik betitel mezelf niet als hardcore gamer, hoewel ik alle grote releases wel speel.
Ik speel altijd puur en alleen singleplayer en geen online games.

Net nu ik neigde naar de Steelseries begin ik nu weer te twijfelen.

Ga ik dat als casual gamer echt merken dat verschil? 8)7

• CILLER
Of je het gaat merken is de vraag.

Zeker casual gaming maakt het niet veel uit.
Verder is een muis persoonlijk, dus andere eigenschappen kan ik niet over oordelen.
Maar nadat ik een laser heb ingeruild voor een goede optische muis wil ik in ieder geval nooit meer anders.

Kijk of je beide muizen ergens kunt vasthouden om een echt goed oordeel te vellen. Op specs wint de Kova in ieder geval

• vosss
En als ik dat al zou merken, ga ik die offcentre sensor van de Kova+ niet veel meer merken? :?

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 14:44
Ik heb een tijdje geleden (logitech sale) de g502 (protheus core) gekocht.
Moet zeggen dat het een hele fijne muis is, past perfect in mijn hand en het gewicht is in te stellen waardoor ik eindelijk eens een muis heb met een fijn gewicht.
Het stuk waar je duim op rust is hardstikke fijn en die extra "snipe" knop op de muis is wel eens fijn in battlefield.
het enige waar ik me af en toe aan stoor is het feit dat ik de dpi knoppen indruk in plaats van de vooruit/achteruit knoppen.

De bijbehorende software is ook makke lijk te gebruiken en het feit dat je profielen op de muis kan opslaan reken ik ook maar als pluspunt (al gebruik ik dat zelf niet).
Vind de huidige prijs echter wel te hoog voor zo'n muis maar daar had ik gelukkig geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
vosss schreef op donderdag 18 december 2014 @ 22:44:
En als ik dat al zou merken, ga ik die offcentre sensor van de Kova+ niet veel meer merken? :?
als ik dit zo lees niet!
http://www.overclock.net/t/1247085/roccat-kova-dirty-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:39
Dik tevreden met mijn G400s. Ligt lekker in de hand, knoppen goed bereikbaar en geen acceleratie. Toch is 'ie iets minder nauwkeurig dan mijn vorige muis, de Razer Diamondback, hoewel dit ook aan de muismat kan liggen. De G400s ligt in ieder geval een stuk beter in de hand. De Razer was iets te plat en klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Toch gekozen voor de Steelseries Sensei RAW Rubberized.

Ik verwacht dat ik niet echt problemen ga hebben met de lasersensor van dat ding. Komende van een simpel Logitech muisje van 5 euro ofzo. :)

Extra cadeautje voor onder de kerstboom; alleen wordt ie morgen al bezorgd en worden de cadeautjes pas eerste kerstdag uitgepakt, dus ik weet nog niet of dat pakje zo lang onder die kloteboom blijft liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

Als ik topic start lees dan schijnt : http://www.mycom.nl/deskt...ies-sensei-raw-rubberized dus geen goede muis te zijn ivm een slechte sensor... in hoeverre is deze dan slecht om precies te zijn?

@vosss
had jij de muis in de winkel bekeken of ?

UPDATE: Ga toch maar voor : http://www.mycom.nl/deskt.../512349/steelseries-rival veel positieve dingen over gelezen dus dit wordt hem gewoon :D.

[ Voor 33% gewijzigd door TheAnthonyNL op 22-12-2014 20:38 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Hoe zijn de ervaringen met de pricewatch: CM Storm Alcor :?

Lijkt me een leuke simpele betaalbare muis mocht mijn DeathAdder kapot gaan. Een andere optie is de pricewatch: Steelseries Rival Zwart die iemand al eerder noemde.

Iemand toevallig één van de twee ergens in een winkel gespot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Ik ga vandaag eens bij de media markt kijken voor de speedlink decus. Hij lijkt me erg lekker in hand liggen, lekker groot.

Hij staat helaas nog niet in de pricewatch, dat is wel een beetje lastig :(

Mocht ik hem kopen laat ik weten hoe hij is, en misschien zelfs wel een review :+ :+

Afbeeldingslocatie: http://images.speedlink.com/prodpics/_spl/SL-6397-BK/large/sl-6397-bk_rgb_001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:39
Dat heeft wel wat weg van een R.A.T. muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

P-Rock schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:50:
Dat heeft wel wat weg van een R.A.T. muis.
Ik hoop het niet... ik ga er nu een R.A.T 5 uitgooien. Dat kreng doet niet wat ik wil...

R.A.T heeft geen ondersteuning aan de achterkant. Als je hem dus op zijn max lengte zet, en je steunt er met je hand op dan kantelt hij snel van achter omhoog. Daardoor verlies je contact met muismat, en doet je muis niets. Hoogst iritant. Daarnaast zijn er al een jaar lang geen pinky rests te bestellen voor de R.A.T 5 Iets wat bij een muis die geroemd wordt om zijn aanpasbaarheid toch vrij kwalijk is.

Hopelijk is deze muis zo groot dat mijn hele hand erop past, anders gaat het alsnog over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
TheAnthonyNL schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:08:
Als ik topic start lees dan schijnt : http://www.mycom.nl/deskt...ies-sensei-raw-rubberized dus geen goede muis te zijn ivm een slechte sensor... in hoeverre is deze dan slecht om precies te zijn?

@vosss
had jij de muis in de winkel bekeken of ?

UPDATE: Ga toch maar voor : http://www.mycom.nl/deskt.../512349/steelseries-rival veel positieve dingen over gelezen dus dit wordt hem gewoon :D.
Hoi,
Nee geen winkel. Afmetingen opgeezocht en vergeleken met mn huidige cheapass muisje.

De RAW is net binnen. Software erop gezet en wat ingesteld. Ik ga nu even gamen.
Aangezien ik geen pro gamer ben verwacht ik weinig problemen, want met dat muisje van 2 euro wat ik had kon ik ook prima gamen. Sterker nog, als daar de leftclick niet gaar van was dan was het niet eens in me opgekomen om een andere muis te halen.

De RAW is iets groter dan verwacht, maar ik denk dat ik daar met mijn fingertip grip toch wel snel aan kan wennen. Hij voelt in elk geval goed en hij wijst waar ik heen wijs, dus ik denk dat ik wel goed zit.

Nu is het alleen ff de vraag of het nog comfortabel is na een hele avond gamen, maar dat wordt gezien kerst en mijn verjaardag pas over een paar dagen. Even vlug far cry 4 starten en een rondje testen.

Van problemen die ik op internet lees met rammelen van de muis en loszittende scrollwieltjes en scrollen wat ineens omhoog gaat tijdens omlaag scrollen of andersom heb ik allemaal geen last van. Even afkloppen.

Hopelijk wen ik snel aan de grote, want het is wel een mooie muis. Niet zo een foeilelijk zogenaamd comfortabel ding. Daar heb ik echt een hekel aan aan dat soort muizen. Een muis moet er gewoon uitzien als een muis imo :)

De Rival had ik ook naar gekeken tijdens mijn zoektocht, echter was die een stuk groter nog dan de Sensei RAW en was ik bang dat ik daar met mijn grip heel oncomfortabel mee zou moeten muizen. Dus die viel af.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:06
Wat dachten jullie van de Roccat Kone Pure Optical. Zit namelijk zelf ook te twijfelen tussen de hierboven genoemde Rival en deze. Misschien een Zowie.

Soms denk ik dat ik maar loop te mutsen en me afvraag of ik als gemiddelde gamer het verschil; ga merken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Nou ik merk het verschil wel hoor! Er zit een lampje in deze muis en de vorige had dat niet! En er zitten knoppen op die ik wel ingesteld heb (bv voor reload en de map openen), maar die ik vergeet te gebruiken omdat mijn cheapass 2 euro muisje dat ook niet had :D

Soms haat ik mezelf wel eens omdat als wat stuk gaat hier dat ik dan per se iets moet kopen ter vervanging wat dan meteen een heel stuk beter is dan wat stuk gegaan is. Maargoed, dat is een tik die ik heb waar ik niks aan kan doen. Ik heb helemaal geen muis nodig van 60 euro. Sjiek is hij wel. En hij speelt lekker. Althans een half uurtje net ff tijd voor Far Cry en dat ging goed. Ik schoot allemaal mensen dood. Dat deed ik met die muis van 2 euro ook. Alleen nu dus met lampjes erin en knoppen die ik vergeet te gebruiken :D

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

vosss schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:33:
Nou ik merk het verschil wel hoor! Er zit een lampje in deze muis en de vorige had dat niet! En er zitten knoppen op die ik wel ingesteld heb (bv voor reload en de map openen), maar die ik vergeet te gebruiken omdat mijn cheapass 2 euro muisje dat ook niet had :D

Soms haat ik mezelf wel eens omdat als wat stuk gaat hier dat ik dan per se iets moet kopen ter vervanging wat dan meteen een heel stuk beter is dan wat stuk gegaan is. Maargoed, dat is een tik die ik heb waar ik niks aan kan doen. Ik heb helemaal geen muis nodig van 60 euro. Sjiek is hij wel. En hij speelt lekker. Althans een half uurtje net ff tijd voor Far Cry en dat ging goed. Ik schoot allemaal mensen dood. Dat deed ik met die muis van 2 euro ook. Alleen nu dus met lampjes erin en knoppen die ik vergeet te gebruiken :D

:P
Jij moet reviews gaan schrijven! Geniaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
IdieEasy schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:34:
[...]

Jij moet reviews gaan schrijven! Geniaal :D
Het was een eerlijke reactie van mij die niet grappig of geniaal bedoeld was.
Dit is gewoon hoe ik het ervaar. En ik wist van te voren ook heus wel dat ik geen muis van 60 euro nodig had met 100 knoppen en 50 lampjes en profielen en instellingen en weet ik wat al dies meer.

Ik moet gewoon kunnen schieten. En dat gaat goed met deze muis. Die kennelijk een inferieure lasersensor heeft en acceleration en hoge LOD en weet ik het wat. Boeie. Hij is sexy as hell. En hij is beter dan die wat ik had. :*)

Dat ik dat niet merk maakt niet uit. Hij is beter. Dus het is goed. En ik kan nog steeds mensen afknallen in Far Cry.

Ow en in Windows kan ik ook overal wijzen en klikken dus dat werkt ook goed.

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
vosss schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:42:
[...]

Het was een eerlijke reactie van mij die niet grappig of geniaal bedoeld was.
Dit is gewoon hoe ik het ervaar. En ik wist van te voren ook heus wel dat ik geen muis van 60 euro nodig had met 100 knoppen en 50 lampjes en profielen en instellingen en weet ik wat al dies meer.

Ik moet gewoon kunnen schieten. En dat gaat goed met deze muis. Die kennelijk een inferieure lasersensor heeft en acceleration en hoge LOD en weet ik het wat. Boeie. Hij is sexy as hell. En hij is beter dan die wat ik had. :*)

Dat ik dat niet merk maakt niet uit. Hij is beter. Dus het is goed. En ik kan nog steeds mensen afknallen in Far Cry.

Ow en in Windows kan ik ook overal wijzen en klikken dus dat werkt ook goed.

8)
Het is gewoon een goede muis, laat je niet gek maken door alle reviews die hier neer-gezet worden. De sensor is gewoon goed voor de casual gamer. Ik vind hem beter dan de G400s die zgn een goede sensor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 21:46
Ik heb jaren gespeeld met de geniale WMO1.1, en heb nu een G500. Ik ben niet tevreden met het gewicht en de vorm. Voor rustig bureaublad werk is de palm-grip wel fijn maar voor het gamen heb ik liever een claw-grip muis.

Welke muizen komen in de buurt van de WMO, en zijn gericht op claw-grippers? Ik dacht zelf aan een FK1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 22:01
Mijn oude Razer Abyssus begon wat kuren te vertonen na bijna 5 jaar intensief gebruik, en als vervanger heb ik nu een DeathAddder Chroma.

Nu ik de DeathAdder gebruik merk ik eigenlijk pas hoe goed de Abyssus is. Het is een hele simpele muis, maar de sensor is prima en het gewicht en formaat zijn voor mijn handen eigenijk perfect. De nieuwe schijnt dezelfde sensor te gebruiken dus dat is sowieso geen verkeerde aankoop.

De DeathAdder is verder qua vorm erg goed maar die 10.000 DPI heb je natuurlijk niks aan, zowel de Abyssus als de DeathAdder zijn ingesteld op 1800 DPI en ze voelen behoorlijk hetzelfde aan. De DeathAdder is alleen een stuk zwaarder.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
1337aldi schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 22:01:
Ik heb jaren gespeeld met de geniale WMO1.1, en heb nu een G500. Ik ben niet tevreden met het gewicht en de vorm. Voor rustig bureaublad werk is de palm-grip wel fijn maar voor het gamen heb ik liever een claw-grip muis.

Welke muizen komen in de buurt van de WMO, en zijn gericht op claw-grippers? Ik dacht zelf aan een FK1.
De FK is inderdaad een claw/fingergrip muis en een hele fijne muis om te hebben. Het enige nadeel is de knoppen bovengemiddeld zwaar zijn. Niet iedereen heeft hier last van maar het is een feit dat ze zwaarder zijn dan andere muizen en dat leidt bij mij tot het soms verplaatsen van de muis doordat ik klikte. Ik zou zeggen, probeer het ding ergens en als je het klikken niet erg vindt is, mijns inzien, geen enkele reden om deze muis niet te kopen. Het is, nogmaals mijns inziens, afgezien daarvan een perfecte muis.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Die Ninox muis is behoorlijk goed. Wel zijn er wat hiccups gezien er net pas een eerste batch op de markt is, maar lijkt me wel handig om naar te kijken :)

http://www.esreality.com/...opment-part-3/#pid2695357

Zoals je leest, hij is nog niet helemaal perfect, maar komt wel aardig in de buurt van die goeie ouwe WMO :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09 10:58
Gezien mijn taipan me toch niet echt ligt en ik er na een half jaar nog steeds last van heb ga ik hem van de hand doen en een DeathAdder kopen, bij de mediamarkt hebben ze enkel de chroma maar daar komt vaak kritiek op blijkbaar... Toch een no go dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Gewoon kopen en zelf testen :)

10.000 dpi zegt niks. Je weet niet hoe snel de muis is en welk effect het heeft op de games die je speelt wat betreft de sensitivity die je ingame instelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 21:46
Voor mensen die zoals mij de FK1 op het oog hebben, op caseking.de is de muis nu -20€, komt totaal op €47,80 incl verzending naar nederland. Scheelt weer een tientje op de nederlandse prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
1337aldi schreef op maandag 29 december 2014 @ 19:22:
Voor mensen die zoals mij de FK1 op het oog hebben, op caseking.de is de muis nu -20€, komt totaal op €47,80 incl verzending naar nederland. Scheelt weer een tientje op de nederlandse prijzen.
Ik zou toch maar eens goed nadenken of je wel een FK-1 wilt aanschaffen, het ding klikt behoorlijk zwaar. Na een paar dagen gamen was zelfs mijn onder-arm pijnlijk.

Met de oude kleinere versie had ik hier minder last van, dit kwam mede omdat mijn hand meer gebogen op de muis ruste. (maar ook die klikt zwaar)

De meeste die ik ken hebben de FK-1 alweer van de hand gedaan om de reden die ik hierboven net heb aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
RoaDHouse schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 01:43:
[...]

Ik zou toch maar eens goed nadenken of je wel een FK-1 wilt aanschaffen, het ding klikt behoorlijk zwaar. Na een paar dagen gamen was zelfs mijn onder-arm pijnlijk.

Met de oude kleinere versie had ik hier minder last van, dit kwam mede omdat mijn hand meer gebogen op de muis ruste. (maar ook die klikt zwaar)

De meeste die ik ken hebben de FK-1 alweer van de hand gedaan om de reden die ik hierboven net heb aangegeven.
Ondanks dat ik geen pijn in mijn onderarm heb gekregen van het ding heb ik hem (met veel verdriet overigens) inderdaad niet meer in gebruik vanwege deze reden. Weiger hem overigens van de hand te doen omdat hij vanwege zijn, in mijn ogen, perfectie in alle andere onderdelene.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb geloof ik de eerste versie vd FK1 en gebruik hem nog steeds.

Wel hoop ik dat ze nu eindelijk een keer een versie met lichtere klik uitbrengen.
De relatief zware klik ervaar ik als toch wel een nadeel in FPS games en begrijp dus wel waarom mensen hem weg doen.

Snap Zowie ook niet want deze klacht hoor je heel veel. Breng dan twee versies uit, zwaar en lichte klik.

Ze zullen wel een contract hebben voor tig miljoen knopjes en niet anders kunnen :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Of ze doen er zoiets mee zodat je er zelf je favoriete switches in kunt zetten :)

Denk inderdaad dat een hoop mensen de voorkeur geven aan Omron boven Huano, was voor mij destijds ook de primaire reden om mijn Zowie FK (oude variant) van de hand te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zou goed idee zijn. Zeker voor burstfire zijn die Huanos mij net tikje te zwaar.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik heb zojuist de overstap gemaakt van de G9x naar de G502, ik moet zeggen dat ik door de G502 pas doorheb dat de G9x een goede muis was maar niet meer dan dat. Beiden op 5700DPI is een wereld van verschil, heb nu pas door dat de G9x willekeurig accelereerde. Ik ben blij in ieder geval :)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Pagina: 1 ... 18 ... 27 Laatste