| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Dude...2Dutch schreef op woensdag 25 september 2024 @ 15:57:
heb eens de gok gewaagd met een superklein muisje, de M4 van Keychron.

Dat moet toch gewoon de meest EPIC 1337 SUPER CUTE Wireless Receiver zijn die je ooit hebt gezien ?!?!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik heb de goedkopere 1000 Hz versie met boring AF dongle (aka praktisch), maar ik vond dat mini-tobo als receiver wel bijzonder grappig janero355 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 17:13:
[...]
Dude...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat moet toch gewoon de meest EPIC 1337 SUPER CUTE Wireless Receiver zijn die je ooit hebt gezien ?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet zeggen dat het wennen me goed af gaat, voelt wel beetje anders maar dat ik nu denk "wat een grote bak aan gewenning", nee. Hij was wel een tik eigenwijs met BT-verbinden aan mijn mac, maar goedgekomen. Niks aan software erop gedonderd ofzo nog, ga ik van het weekend nog wel eens naar kijken maar merk niet echt iets wat aangepast zou moeten worden.
[ Voor 20% gewijzigd door 2Dutch op 25-09-2024 20:12 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Vanochtend weer begonnen met het rondkijken voor een nieuwe muis. Had de Logitech G203 Prodigy, maar deze is na 4 jaar gaan dubbel-clicken met de linkertoets (weet eigenlijk niet of dat te verwachten is bij een doorsnee muis of niet).
Ben van de Superlight 2 overgestapt naar de Superlight 2 DEX. Heerlijke muis echt top. Altijd Ergo muizen gehad, van IME 3.0 naar Zowie EC2-A en daarna wat korte momenten gehad met verschillende muizen maar voornamelijk G Pro, Superlight en toen de Superlight 2. Hoopte altijd al op een ergo muis met 60 gram van Logitech en eindelijk issie er dan
Aanrader voor iedereen, zeker met de 8.000hz polling rate update nu!
Koop een pakketje losse switches voor een muis en soldeer erop los = KLAAR!!!Shadwo schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:39:
Vanochtend weer begonnen met het rondkijken voor een nieuwe muis. Had de Logitech G203 Prodigy, maar deze is na 4 jaar gaan dubbel-clicken met de linkertoets (weet eigenlijk niet of dat te verwachten is bij een doorsnee muis of niet).
Kan je gelijk zien hoeveel je teveel hebt betaald voor je muis
* nero355 sloopt graag dingen om ze vervolgens te repareren als het produkt verder prima beviel

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ben zelf zeer te spreken over mijn muisje: TUB Burst II Air, Black. https://tweakers.net/pric...e-beach-burst-ii-air.html
Super snelle sensor en maar 47 gram. Daarbij zijn de switches optisch met 100 mln klikken. Bij mij gaan eerst de buttons stuk en nu heb ik gekozen voor super heavy optische switches.
Gamen gaat heel soepel en precies en ik kan met deze muis veel beter aimen dan welke andere muis ook die ik heb gehad. Met deze muis kun je rustig 'muisprecisie' uitschakelen in Windows. Zelfs dan kan ik pixels afzonderlijk aanwijzen oftewel is deze muis zeer precies. Zelf gebruik ik hem bekabeld wat altijd nog de laagste input-lag geeft. Ik game op 1080p 360hz en dan komt zo'n muis heel goed uit de verf. Geen kleurtjes en alleen een groen ledje verraad dat hij daar ligt
Super snelle sensor en maar 47 gram. Daarbij zijn de switches optisch met 100 mln klikken. Bij mij gaan eerst de buttons stuk en nu heb ik gekozen voor super heavy optische switches.
Gamen gaat heel soepel en precies en ik kan met deze muis veel beter aimen dan welke andere muis ook die ik heb gehad. Met deze muis kun je rustig 'muisprecisie' uitschakelen in Windows. Zelfs dan kan ik pixels afzonderlijk aanwijzen oftewel is deze muis zeer precies. Zelf gebruik ik hem bekabeld wat altijd nog de laagste input-lag geeft. Ik game op 1080p 360hz en dan komt zo'n muis heel goed uit de verf. Geen kleurtjes en alleen een groen ledje verraad dat hij daar ligt