Gamingmuizen [Deel 2] Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

2Dutch schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 09:36:
Ik vat em, was niet van plan er met een schuurmachine overheen te raggen :+ Alhoewel, wordt ie vast wat gram lichter van ;)
Dat is nu hip hé! Gaten boren en zo! :+ :X

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Daarover gepraat, ik snap niet dat de markt voor custom shells zo klein is. Als je op /r/MouseReview kijkt, zie je regelmatig dat ze een muis modden. Maar buiten de enkeling die zijn 3D file van zijn shell deelt om zelf te printen, zie je weinig opties om een muis bv. lichter te maken door een open shell te kopen. Ook de rubber-coating slijt wel eens af en ook daarvoor heeft men liever dat je je muis weggooit en een nieuwe koopt, terwijl ik eigenlijk vervangonderdelen wil. #duurzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Phuncz schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 08:46:
Ook de rubber-coating slijt wel eens af en ook daarvoor heeft men liever dat je je muis weggooit en een nieuwe koopt, terwijl ik eigenlijk vervangonderdelen wil. #duurzaam
Poetsen jongûh! >:) :P

Gewoon doen! d:)b

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:20
Phuncz schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 08:46:
Daarover gepraat, ik snap niet dat de markt voor custom shells zo klein is. Als je op /r/MouseReview kijkt, zie je regelmatig dat ze een muis modden. Maar buiten de enkeling die zijn 3D file van zijn shell deelt om zelf te printen, zie je weinig opties om een muis bv. lichter te maken door een open shell te kopen. Ook de rubber-coating slijt wel eens af en ook daarvoor heeft men liever dat je je muis weggooit en een nieuwe koopt, terwijl ik eigenlijk vervangonderdelen wil. #duurzaam
Haha maar op mousereview zit ook echt maar een klein groepje extremelingen waarbij volgens mij elk actief lid daar gemiddeld 10 muizen in zijn bezit heeft. En ik altijd maar denken dat ik de enige was die altijd andere muizen wou uitproberen^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:49
Weet iemand wat een goede fingergrip muis is?
Zoeiets als een hyperx pulsefire surge....

En ik ben rechtshandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

nero355 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 14:46:
[...]

Poetsen jongûh! >:) :P

Gewoon doen! d:)b
Ik poets mijn apparatuur regelmatig, maar die rubber-coating komt juist soms los door te poetsen. Sommige worden plakkerig als je eenmaal door die laag zit of je blijft zitten met glad plastic. Sommige hebben rubber delen die zelfs niet tegen de oliën van onze huid kunnen, krijg je putjes.

[ Voor 11% gewijzigd door Phuncz op 05-01-2020 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Phuncz schreef op zondag 5 januari 2020 @ 08:08:
Ik poets mijn apparatuur regelmatig, maar die rubber-coating komt juist soms los door te poetsen. Sommige worden plakkerig als je eenmaal door die laag zit of je blijft zitten met glad plastic. Sommige hebben rubber delen die zelfs niet tegen de oliën van onze huid kunnen, krijg je putjes.
I know :)

Daarom moet je effe vanaf hier beginnen met lezen : nero355 in "Gamingmuizen [Deel 2]"

Zijn al je coating gerelateerde problemen meteen opgelost! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Vandaag de Roccat Kone Pure Ultra binnengekregen, mijn eerste indrukken:

- fijne soepele rubber/plastic kabel, persoonlijk vind ik dat fijner dan paracord
- gladder dan ik gewend ben, wordt misschien wat onprettig met erg warm weer?
- lager gewicht is wel degelijk zeer goed merkbaar..zalig
- Swarm software is niet perfect (lighting OFF is geen optie ,dan maar brightness op 0 :P) maar beter dan 't oude stukje software voor de normale Pure

Al met al zeer blij mee :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:49
Help!!!! schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:40:
[...]

@pruik6 Misschien nuttig(er) om even te vertellen wat je er niet lekker aan vind... :P :>
welke muis gebruik jij nu?

Momenteel gebruik ik de pricewatch: HyperX Pulsefire Surge
Opzich wel een fijne muis, maar ik wil ook wel eens wat anders proberen.

Nu twijfel ik tussen de Razer Lancehead Tournament Edition of de nieuwe Razer Viper.....

iemand ervaringen met deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Aggressor schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 19:57:
[...]

welke muis gebruik jij nu?

Momenteel gebruik ik de pricewatch: HyperX Pulsefire Surge
Opzich wel een fijne muis, maar ik wil ook wel eens wat anders proberen.

Nu twijfel ik tussen de Razer Lancehead Tournament Edition of de nieuwe Razer Viper.....

iemand ervaringen met deze?
Ben geswitched van de FK2 naar de Glorious Model O- en ben er tot nu toe eigenlijk erg content mee. Zie: Help!!!! in "Gamingmuizen [Deel 2]"

De muis die jij gebruikt ken ik niet / geen ervaring mee.

Razer viper hoor ik vrij goede dingen over. Hij is er ook positief over: https://www.rocketjumpninja.com/top-mice

Neem die laatste lijst alleen niet te letterlijk. Een muis moet bovenal qua vorm en grootte bij je passen, ervan uitgaande dat er een goede sensor in zit.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:47
Help!!!! schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 21:37:
[...]

Ben geswitched van de FK2 naar de Glorious Model O- en ben er tot nu toe eigenlijk erg content mee. Zie: Help!!!! in "Gamingmuizen [Deel 2]"

De muis die jij gebruikt ken ik niet / geen ervaring mee.

Razer viper hoor ik vrij goede dingen over. Hij is er ook positief over: https://www.rocketjumpninja.com/top-mice

Neem die laatste lijst alleen niet te letterlijk. Een muis moet bovenal qua vorm en grootte bij je passen, ervan uitgaande dat er een goede sensor in zit.
Sinds ik de Glorious Model O (regular size) gebruik heb ik de andere muizen niet meer aangeraakt, nu wacht ik op de D versie https://www.pcgamingrace.com/blogs/news/presenting-model-d

Deze lijkt erg op de EC2 versie van Zowie maar dan met een veel lager gewicht 69 gram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Ja, fijne muis! :) Had nog eens goed naar de maten gekeken tov de FK2 en ondanks dat ik medium tot grote handen heb toch voor de O- gegaan. Erg fijn!

Glorious heeft ook gewoon erg goede prijskwaliteit vind ik.

Ik ben meer van de ambidextrous muizen dus de D is niet voor mij weggelegd. Benieuwd of die je bevalt.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fabulous Gaming
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 27-04 22:33
Ik gebruik nu al erg lang de Steelseries Rival 600 en ik ben sinds de kerstvakantie er echt mee gaan gamen en hij bevalt me erg goed.
Ik speel zelf Overwatch (wat ik eerst op controller speelde) en het beviel me erg snel de extra knopjes zijn ook handig voor alle abilities. En ik speel ook apex legends wat wel erg wennen was kwa abilities.
De muis is niet te zwaar en heeft aanpasbare gewichtjes en leuke Rgb. De steelseries software is erg handig voor het instellen van de muis en de Rgb in zones.
Hij was duur maar dat was het waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Eind vorig jaar heb ik een Logitech G403 Hero gekocht, na jaren niet heel tevreden een Razer Taipan gebruikt te hebben (niet zo goed voor mijn palm-grip, matige sensor). Men raadde deze niet standaard aan maar toen ik in de lokale winkel een dozijn muisjes ging testen, viel me op at de G403 de enige muis was die als gegoten zat en ook zorgde dat mijn pinkje niet over de muismat schuurt.

Functioneren doet het goed: klikken, glijden, tracken, scrollwheel, het werkt allemaal naar (hoge) verwachting. Scrollwheel heeft duidelijke stappen zonder hoorbaar te zijn. De kabel is degelijk, niets op aan te merken. Instellingen zijn op te slaan in de muis waardoor je de G-software kan uitgeschakeld laten totdat je iets moet wijzigen, buiten DPI die je on-the-fly via het specifieke knopje op de muis kan aanpassen.

Bouwkwaliteit tot nu toe is goed, na zowat 3 maanden ziet hij er als nieuw uit. Geen slijtage aan coatings of mechaniek te merken. Zeker aan te raden !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Lichte domper mbt de spare Pure die ik heb gekocht tijden terug. Sluit hem aan op het werk, allemaal rare dubbelklik-issues (zo goed als zeker switch defect). Sure ik heb hem aangesloten toen ik hem gekocht had (V&A), maar geen uren mee gemuist dus niks gemerkt. Naja nieuwe switch op solderen dan maar.

De coating wegschuren met schuurmiddel en ruwe kant van schuurspons gaat echt niet makkelijk btw. Heb het maar gehouden bij het iets verder wegschuren van de vervelende plek op de rustplek van mijn duim bij de goed werkende muis, waardoor er geen voelbare randen meer zijn en ie op mijn werk prima voldoet. Het voelt in de weggeschuurd-modus vergelijkbaar met de Ultra, grappig, maar de iets meer grippy feel heeft toch meer m'n voorkeur ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Help!!!! schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 08:18:
^
Ja, fijne muis! :) Had nog eens goed naar de maten gekeken tov de FK2 en ondanks dat ik medium tot grote handen heb toch voor de O- gegaan. Erg fijn!

Glorious heeft ook gewoon erg goede prijskwaliteit vind ik.

Ik ben meer van de ambidextrous muizen dus de D is niet voor mij weggelegd. Benieuwd of die je bevalt.
Ik heb de Model D inmiddels een weekje en valt erg tegen, de kwaliteit is een stuk minder dan de Model O, de scroll rammelt aan alle kanten en als je aan de onderkant met je duim op de muis drukt schakelt hij gewoon over van dpi.

De duim-buttons klikken wel lekker strak en linker/rechter muisbuttons hebben wel erg veel travel maar ook een goede scherpe klik. Als ik moet kiezen tussen de Zowie EC-2 of de Model D ga ik toch voor de Zowie omdat deze toch net wat kleiner en beter is in kwaliteit.

Als ik eerlijk ben begin ik wel een beetje te twijfelen over de kwaliteit van de Glorious muizen, de Model O die ik nu 2 maanden heb begint wat vaag te klikken. Ik denk dat de Model O het geen jaar gaat volhouden bij intensief gebruik.

Nu wacht ik op de Deathadder v2 die uit gaat komen in Nederland volgende maand.

( btw ik heb de Model D terug-gestuurd omdat ik geen vertrouw heb in de muis op langere termijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Jammer dat ie niet beviel. Dat van die bouwkwaliteit verbaast me een beetje.
Ik had nl. begrepen dat de Model O- bouwkwaliteit verbeteringen heeft die inmiddels ook doorgevoerd zijn bij de normale Model O en natuurlijk de Model D.

Mijn model O- houdt zich voorlopig gelukkig goed maar misschien gebruik ik hem wel minder intensief.

Heb de originele deathadder ooit gehad maar die was te hoog en te groot voor mij.

Het is eigenlijk best grappig dat je toch eindeloos kunt blijven zoeken naar zoiets 'simpels' als de perfecte muis. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Help!!!! op 30-01-2020 09:21 ]

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Kwam deze review tegen (goede reviewer, volg em al tijden) van de Razer Viper Mini. Zijn misschien wat mede-fingergrippers in geïnteresseerd :) Nette prijs ook.

[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 06-03-2020 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 01:49

Scy

¯\_(ツ)_/¯

2Dutch schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 16:39:
Kwam deze review tegen (goede reviewer, volg em al tijden) van de Razer Viper Mini. Zijn misschien wat mede-fingergrippers in geïnteresseerd :) Nette prijs ook.
Deze heb ik besteld en morgen komt die binnen! Ik heb ook de Model O- en de FK2 qua grootte en gewicht lijken ze allemaal op elkaar. Ik zal binnenkort wel even een vergelijking maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Scy schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:53:
Deze heb ik besteld en morgen komt die binnen! Ik heb ook de Model O- en de FK2 qua grootte en gewicht lijken ze allemaal op elkaar. Ik zal binnenkort wel even een vergelijking maken :)
Cool, ben wel benieuwd naar de ervaringen, altijd leuk om te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Scy schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:53:
[...]

Heb de Model O- sinds januari in gebruik en nu ik sinds kort thuiswerk gebruik ik daarvoor mijn oude FK2 die ik op mijn laptop heb aangesloten.

Moet zeggen dat ik het verschil eigenlijk best groot vind. De FK2 voelt bij omschakeling toch wel duidelijk zwaarder, groter en de knoppen gaan zwaarder.

Op papier de zaken die je ook verwacht maar in het begin ervoer ik het niet zo duidelijk.

Mijn voorkeur gaat nu toch wel sterk uit naar de Model O-.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

BenQ Announces Updated ZOWIE FK-B, ZA-B Standard Edition Series Mice with 3360 Sensor

Werk thuis met mijn Model O- en op werk met de FK2. Moet zeggen dat ik het kleinere formaat vd Model O- dermate fijn vind dat ik niet snel terug zou gaan naar het FK2 formaat.

[ Voor 35% gewijzigd door Help!!!! op 30-06-2020 09:38 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JolijnA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08-11-2023
Ik ben zelf opzoek naar mijn eerste echte gaming muis momenteel en ik moet zeggen dat ik het nogal lastig vind. De muis die ik nu heb houd het wel al vrij lang met me uit, wat natuurlijk ook wel fijn is.
Ik speel zelf veel shooters, modern warfare, overwatch, wil Valorant gaan uitproberen. Ook destiny 2 en world of warcraft worden wel eens gespeeld. Zelf heb ik meer een claw grip als ik echt aan het spelen ben.
Wat voor een muis zouden jullie mij aanraden? Ik ga uiteraard eens langs bij de mediamarkt om wat modelletjes uit te proberen, maar ondertussen rondkijken kan geen kwaad toch. O-)
Had mijn oog al laten vallen op het glorious D model, maar ook de HyperX Pulsefire FPS Pro Gaming Mouse, Corsair Ironclaw RGB Gaming Mouse en Logitech G403 Prodigy Gaming Mouse waren mij opgevallen.
Iemand die mij hier wat advies in kan geven? Ik vind het nogal lastig zo voor het eerst. Ik kocht normaal eigenlijk de goedkoopste muis die ik kon krijgen. :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

JolijnA schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 00:04:
Iemand die mij hier wat advies in kan geven?
Kies gewoon een muis die :
- Fijn in je hand ligt.
- Een goede sensor heeft.
- Ook nog eens betrouwbaar is!

En dan komt het wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JolijnA
nero355 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 13:53:
[...]

Kies gewoon een muis die :
- Fijn in je hand ligt.
- Een goede sensor heeft.
- Ook nog eens betrouwbaar is!

En dan komt het wel goed ;)
En met een goede sennsor bedoel je dan een hoge DPI of zijn hier andere factoren op van toepassing? En betrouwbaar is ook niet iets wat je in de specs terug leest, maar dan zal ik op reviews af moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Ik kan iig zeggen dat je met de logitech 403 geen miskoop kan begaan, een van de fijnste muizen die ik heb gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

JolijnA schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 14:05:
[...]

En met een goede sennsor bedoel je dan een hoge DPI of zijn hier andere factoren op van toepassing? En betrouwbaar is ook niet iets wat je in de specs terug leest, maar dan zal ik op reviews af moeten gaan.
Nero noemde de belangrijkste zaken al op.

Op deze site https://www.rocketjumpninja.com/ is ook een lijstje met goed geteste muizen te vinden.

Als je 1 van die muizen neemt hoef je je in principe geen zorgen te maken om de sensor.

De volgorde van de lijst is enigzins arbitrair want de vorm / grootte / gewicht e.d. is iets wat zeer persoonlijk is dus dat kan alleen jij bepalen.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355

nero355

JolijnA schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 14:05:
Naast dit topic ben ik een groot fan van het OverClock.com Forum als het om de betrouwbaarheid gaat : https://www.overclock.net/forum/375-mice/

Daar is men echt snoeihard als het om defecten/mankementen gaat bij mijn Gigabyte XM300 bijvoorbeeld en ik kan ze daarin alleen maar gelijk geven! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JolijnA
unfor schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 14:07:
Ik kan iig zeggen dat je met de logitech 403 geen miskoop kan begaan, een van de fijnste muizen die ik heb gehad.
Zal t in gedachten houden, thanks :)
Help!!!! schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 14:24:
[...]

Nero noemde de belangrijkste zaken al op.

Op deze site https://www.rocketjumpninja.com/ is ook een lijstje met goed geteste muizen te vinden.

Als je 1 van die muizen neemt hoef je je in principe geen zorgen te maken om de sensor.

De volgorde van de lijst is enigzins arbitrair want de vorm / grootte / gewicht e.d. is iets wat zeer persoonlijk is dus dat kan alleen jij bepalen.
Ben er eens doorheen aan t scrollen, thanks ;)
nero355 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 17:28:
[...]

Naast dit topic ben ik een groot fan van het OverClock.com Forum als het om de betrouwbaarheid gaat : https://www.overclock.net/forum/375-mice/

Daar is men echt snoeihard als het om defecten/mankementen gaat bij mijn Gigabyte XM300 bijvoorbeeld en ik kan ze daarin alleen maar gelijk geven! :D
Zal het zeker eens checken, thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:34
Rocket Jump heeft nu zijn Eigen muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Xtrfy Website: XTRFY MZ1 – ZY’S RAIL

Ben benieuwd. Ga hem wel proberen denk ik alhoewel die gaten aan de zijkant me minder trekken.

[ Voor 46% gewijzigd door Help!!!! op 14-01-2021 15:17 ]

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoaDHouse
Het is hem in elk gaval gelukt om de muis een zo lelijk mogelijk uiterlijk mee te geven.

Gaten all over the place met lelijke rgb verlichting.

Ziet er erg goedkoop uit, not my cup of tea.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Dure gamingmuis zonder rubber grips, nee die sla ik even over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

RGB kan uit. Gaten aan de zijkant zijn mijn grootste issue.

Hij zou ongeveer E80 moeten gaan kosten verwacht ik. Niet te duur vind ik.

Belangrijkste voor mij is of dit een goede shape is, uiterlijk, goedkope look is daar ondergeschikt aan.

Er zullen genoeg reviews verschijnen. Time will tell.

[ Voor 13% gewijzigd door Help!!!! op 15-01-2021 09:46 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:59

muhda

Time & Space traveler

Na Logitech G Pro en nu paar maanden de Model O gebruikt te hebben, ben ik opzoek naar iets beters.

Momenteel kijkend naar de volgende modellen:

ModelProsCons
End Game XM1rGoeie clicks (switches), vorm (lage knoppen)Medium size
XTRFY M42Goeie clicks, vormHoninggraat shell en stroef kabel
Razer Viper miniGewicht, dichte shellSoftware
Logitech G Pro SuperlightFijne vorm, wireless, dichte shellKwaliteit en prijs

Het gaat er mij om dat de clicks (switches) zeer fijn zijn en goed feedback geven/aanvoelen.
En fijne vorm in combinatie met lage gewicht.

Zijn er Tweakers die ervaring hebben met de bovenstaande modellen?

Ik zie nu ook dat RJ volgende maand samen met Xtryfy de MZ1 op de markt gaat zetten en dat Outpost ook met een nieuwe muis komt. Hmm, misschien toch maar even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Per toeval een pricewatch: ASUS ROG Keris Wireless voor me neus gekregen, en die bevalt me niet onaardig:
+ wireless via dongle en bt (hangt aan game-pc en mac)
+ niet te veel poespas qua knoppen: scrollen en 2 zijknoppen, onderop dpi/pair en wisselen bt/power/dongle en opbergplek voor dongle (altijd fijn)
+ compact formaat, slank ook (fingergripfriendly)
+ fijn grippy scrollwiel, maak me wel zorgen over levensduur (wordt dat plakkerig op den duur?)

+- Had voor mij iets lichter gemogen (is 79gr) maar tis geen onoverkomelijk iets

- Liever wat meer uitgesproken zijknoppen en meer grip op de muisknoppen (voelt beetje korrelig maar niet zo grippy)
- 100 euro is ook prijzig imho, ook al krijg je er nog 2 kleuren zijknoppen (magnetisch) en 2 omron-switches (hotswap) bij

[ Voor 19% gewijzigd door 2Dutch op 09-03-2021 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
muhda schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 01:05:
Na Logitech G Pro en nu paar maanden de Model O gebruikt te hebben, ben ik opzoek naar iets beters.

Momenteel kijkend naar de volgende modellen:

ModelProsCons
End Game XM1rGoeie clicks (switches), vorm (lage knoppen)Medium size
XTRFY M42Goeie clicks, vormHoninggraat shell en stroef kabel
Razer Viper miniGewicht, dichte shellSoftware
Logitech G Pro SuperlightFijne vorm, wireless, dichte shellKwaliteit en prijs

Het gaat er mij om dat de clicks (switches) zeer fijn zijn en goed feedback geven/aanvoelen.
En fijne vorm in combinatie met lage gewicht.

Zijn er Tweakers die ervaring hebben met de bovenstaande modellen?

Ik zie nu ook dat RJ volgende maand samen met Xtryfy de MZ1 op de markt gaat zetten en dat Outpost ook met een nieuwe muis komt. Hmm, misschien toch maar even wachten.
Ja met de G Pro superlight, had ervoor ook de normale G pro. Clicks vind ik een stuk beter en gewicht is ook echt top nu. Imo echt de beste muis die ik gehad heb sinds tijden en dat zijn er heel wat (G pro, UL2, Zowie FK2, ZA13, S2, EC2-A, EC2-B etc etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScalpNoLimit
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 26-06-2021
Hoi, ik ben op zoek naar een budget draadloze muis (onder €60). Ik heb echter vrij kleine handen, dus ik wil eentje met precies de perfecte fit.

Voor referentie, heb ik tot heden het volgende gebruikt:
pricewatch: Logitech M100 (Zwart)

Een aantal suggesties zou fijn zijn, maar hier telt echt elke mm mee zou ik zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:14

BM

Moderator Spielerij
ScalpNoLimit schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:53:
Hoi, ik ben op zoek naar een budget draadloze muis (onder €60). Ik heb echter vrij kleine handen, dus ik wil eentje met precies de perfecte fit.

Voor referentie, heb ik tot heden het volgende gebruikt:
pricewatch: Logitech M100 (Zwart)

Een aantal suggesties zou fijn zijn, maar hier telt echt elke mm mee zou ik zeggen.
Dit heeft volgens mij niet zoveel meer te maken met gamingmuizen, en is daarmee enigszins offtopic. Ik zou je aanraden om in Overige Hardware een nieuw topic te openen met je vraag.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

nieuws: Razers draadloze Orochi V2-muis gaat 950 uur mee via bluetooth-verbin...

Interesting 8)

-update-

Krijg over paar dagen een sample binnen, helaas wit maar dat mag de pret niet drukken. Ben zeer benieuwd :)

[ Voor 16% gewijzigd door 2Dutch op 04-05-2021 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Erg over te spreken: na een dag of 2 wennen (hij is iets boller dan mijn Roccat Kone Pure Ultra) bevalt ie mij uitermate goed. Echt een ideaal fingertipgrip-muisje.Kan er eigenlijk niks erg negatiefs over verzinnen, alhoewel sommigen liever een oplaadbare accu zouden zien. Heb AA en AAA Eneloops zat liggen dus ik vind het prima.

+ licht genoeg
+ geen RGB (kost toch alleen maar accu of je moet t toch uitzetten)
+ batterij verwisselen eitje (keuze voor net wat meer of minder gram door AA/AAA)
+ prima coating
+ grippy scrollwiel
+ lekker grote glijpads

- duimknoppen hadden misschien tikje dikker mogen zijn, maar is ook kwestie van smaak denk ik: mijn Roccat heeft een uitsparing voor duim die dieper is, voelt sowieso anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

TechPowerup: Xtrfy MZ1 Review - Zy's Rail

ps:
Dit zou voor mij wel eens een goede shape kunnen zijn en opvolger vd Model O- dus heb hem besteld, ben erg benieuwd.

Als het voor mij geen match is gaat ie voor een gereduceerde prijs op V&A zodat iemand anders hem kan proberen.

[ Voor 67% gewijzigd door Help!!!! op 24-05-2021 20:56 ]

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:08
Help!!!! schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 07:57:
TechPowerup: Xtrfy MZ1 Review - Zy's Rail

ps:
Dit zou voor mij wel eens een goede shape kunnen zijn en opvolger vd Model O- dus heb hem besteld, ben erg benieuwd.

Als het voor mij geen match is gaat ie voor een gereduceerde prijs op V&A zodat iemand anders hem kan proberen.
Heb deze sinds een paar dagen. Shape is heel fijn, ik heb inmiddels werktechnisch hier best wat muizen liggen (G Pro Wireless, Model D, Viper Ultimate, Zowie Divina S2, Model O), maar ik vind deze shape verrassend genoeg goed werken. De kliks en de kuiltjes bij de clicks is het wat het voor mij wel echt af maken.

Nog geen kramp, maar dat moet de tijd uitwijzen ;)

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

WolfsRain schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 18:27:
[...]

Heb deze sinds een paar dagen. Shape is heel fijn, ik heb inmiddels werktechnisch hier best wat muizen liggen (G Pro Wireless, Model D, Viper Ultimate, Zowie Divina S2, Model O), maar ik vind deze shape verrassend genoeg goed werken. De kliks en de kuiltjes bij de clicks is het wat het voor mij wel echt af maken.

Nog geen kramp, maar dat moet de tijd uitwijzen ;)
Hoe bevalt hij nu?

Ik heb hem thuis gehad maar wist al heel snel dat de vorm voor mij helaas niet werkt. Mijn hand wordt eigenlijk iets meer omhoog geduwd. Buiten dat maakte de muis wel een heel goede indruk. De draad vond ik bijvoorbeeld fijner dan van mijn Model O-.
Als de vorm voor mij had gewerkt had ik hem graag gehouden.

Verder:

[ Voor 6% gewijzigd door Help!!!! op 10-06-2021 16:47 ]

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:08
Help!!!! schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:19:
[...]

Hoe bevalt hij nu?

Ik heb hem thuis gehad maar wist al heel snel dat de vorm voor mij helaas niet werkt. Mijn hand wordt eigenlijk iets meer omhoog geduwd. Buiten dat maakte de muis wel een heel goede indruk. De draad vond ik bijvoorbeeld fijner dan van mijn Model O-.
Als de vorm voor mij had gewerkt had ik hem graag gehouden.

Verder:
BattleNonsense: Cut the Cord? Wired vs. Wireless vs. Bluetooth
Nog steeds goed, merkte gisteren voor het eerst wel wat kramp, maar dat had ik bij de G Pro Wireless ook en dat was na een week of drie weer weg. Of dat hier weggaat weet ik niet, omdat ik van nature wissel tussen palm en vingertip, en voor palm is deze muis gewoon niet comfortabel. Zoals jij zelf ook al aangeeft.

Kabel is idd heel fijn, en gewicht is natuurlijk geweldig (om en nabij de G Pro Superlight, met kabel!). Kliks en grooves zijn echt een hele dikke + voor mij. Ik denk niet dat ik nog terugkan naar mijn Viper Ultimate.

Wellicht toch maar wachten of de nieuwe finalmouse muis hier ergens beschikbaar komt, met een magnesium behuizing. Met 43 gram + draadloos klinkt dat wel als een endgame muis.

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Battlenonsense: 50% Less Input Lag! Low DPI vs. High DPI Analysis

~High DPI tot 3200 is beter dan low DPI.

[ Voor 33% gewijzigd door Help!!!! op 10-06-2021 18:08 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:36
Geinige test, maar ik zal niets veranderen in hoe ik mijn muis gebruik. Altijd de muis snelheid in windows in het midden laten, DPI op 1200 voor mij gezien dat fijn werkt op een 2x1080p desktop, en in games de snelheid aanpassen op mijn eigen ~30cm/360 voorkeur in FPS games. Het lijkt ook alsof hij zegt dat hoe langzamer je de muis beweegt hoe meer input lag je hebt op lagere DPI settings, maar als je dan toch je muis retetraag gebruikt dan maakt de input lag ook steeds minder uit.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Ik moet er tegenwoordig niet meer aan denken om een muis met draad te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Wat info of een kleine uitleg waar de video over gaat zou wel zo fijn zijn als je zo'n link dumpt en dan ook nog eens embed in je reactie ;)

* nero355 is wat dat betreft heel erg blij met de recente cookies verandering : Geen ongewenste YouTube tracking meer! :Y)
RoaDHouse schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 17:44:
Ik moet er tegenwoordig niet meer aan denken om een muis met draad te gebruiken :)
Het is maar net waar je zin in hebt : Een accu die stuk kan en een verbinding die gevoelig is voor storing voegt voor mij niks toe en de muizen die ik gebruik of gebruikt heb hadden allen een kabel die me nooit in de weg zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

kevz schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 17:37:
Geinige test, maar ik zal niets veranderen in hoe ik mijn muis gebruik. Altijd de muis snelheid in windows in het midden laten, DPI op 1200 voor mij gezien dat fijn werkt op een 2x1080p desktop, en in games de snelheid aanpassen op mijn eigen ~30cm/360 voorkeur in FPS games. Het lijkt ook alsof hij zegt dat hoe langzamer je de muis beweegt hoe meer input lag je hebt op lagere DPI settings, maar als je dan toch je muis retetraag gebruikt dan maakt de input lag ook steeds minder uit.
Imho moet iedereen uiteraard doen wat men zelf wil. Vind het top dat Battlenonsense probeert zaken ook te onderbouwen en bewijzen. Daar zit het nut van zijn filmpje.
RoaDHouse schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 17:44:
Daar ging zijn vorige video over die ik hierboven ergens plaatste, wireless vs wired, ook interessant. Er kan een behoorlijk verschil tussen de verschillende wireless methoden zitten. Hopelijk test hij binnenkort meer wireless muizen.

Zodra er een (verkrijgbare) wireless muis naar mijn smaak is, ga ik het ook proberen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 10-06-2021 18:07 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

nero355 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 18:00:
[...]

Wat info of een kleine uitleg waar de video over gaat zou wel zo fijn zijn als je zo'n link dumpt en dan ook nog eens embed in je reactie ;)

* nero355 is wat dat betreft heel erg blij met de recente cookies verandering : Geen ongewenste YouTube tracking meer! :Y)
Titel is toch duidelijk :?

Vond het beetje overbodig om dat nog eens op te schrijven. :o

Of bedoel je dat je dat niet ziet vanwege je cookiesettings :?

[ Voor 6% gewijzigd door Help!!!! op 10-06-2021 18:05 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Help!!!! schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 18:04:
Titel is toch duidelijk :?

Vond het beetje overbodig om dat nog eens op te schrijven. :o
Alvast een beetje het idee krijgen van wat je kan verwachten is helemaal zo gek nog niet :)

Of eventueel een link naar de geschreven versie erbij zetten indien beschikbaar is ook niet verkeerd : Lees ik sneller doorheen dan dat ik zo'n video kijk! :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:25
nero355 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 18:00:
De muizen die ik gebruik of gebruikt heb hadden allen een kabel die me nooit in de weg zat :)
Tja, dat heb ik ook jarenlang gedacht, totdat je een draadloze muis gaat gebruiken en vervolgens weer eens bedraad gaat, dan merk je het opeens hoe zo'n draad toch af en toe tegenwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Albinoraptor schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 09:08:
[...]

Tja, dat heb ik ook jarenlang gedacht, totdat je een draadloze muis gaat gebruiken en vervolgens weer eens bedraad gaat, dan merk je het opeens hoe zo'n draad toch af en toe tegenwerkt.
Ja precies, en als je geen vergelijk hebt/nooit draadloos hebt geprobeerd dan kun je er ook geen oordeel over geven. Moet zeggen dat de Logitech G pro Superlight echt mijn endgame is geworden, zal sws nooit meer switchen naar een bedrade muis en heb eindelijk eens rust gevonden ivm elk half jaar wel weer een andere muis te willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Scrtz schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 09:30:
Ja precies, en als je geen vergelijk hebt/nooit draadloos hebt geprobeerd dan kun je er ook geen oordeel over geven.
Ik heb onder andere een Logitech MX1000 in gebruik naast wat cheapo muisjes voor bij de laptops ;)
Moet zeggen dat de Logitech G pro Superlight echt mijn endgame is geworden, zal sws nooit meer switchen naar een bedrade muis en heb eindelijk eens rust gevonden ivm elk half jaar wel weer een andere muis te willen kopen.
Voor mij is dat de Gigabyte XM300 ondanks de crappy kwaliteit die Gigabyte daarmee heeft afgeleverd :

- De vorm is ideaal : Soort "Razer DeathAdder done right!" zeg maar :)
- Alle knoppen zitten op de juiste plek.
- 2 DPI UP/DOWN knoppen bovenop zoals het hoort!
- Paar LEDjes aan de zijkant die de DPI stand aangeven.

Hierna iets anders kopen wordt best wel een uitdaging als het eenmaal zover is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
nero355 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 00:09:
[...]

Ik heb onder andere een Logitech MX1000 in gebruik naast wat cheapo muisjes voor bij de laptops ;)
Een draadloze muis van 17 jaar oud kan je toch niet vergelijken met draadloze muizen van tegenwoordig.

Ben het met je eens als ik moet kiezen tussen oude draadloze muis met kans op interferentie of bedraade muis, zou ik ook kiezen voor de bedraade muis, maar met techniek die er nu inzit zie ik werkelijk waar geen enkel voordeel meer van bedraade muizen. Een lege accu is natuurlijk vervelend, maar dat is me nog nooit overkomen als je muis 1x in week oplaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Albinoraptor schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 00:28:
Een draadloze muis van 17 jaar oud kan je toch niet vergelijken met draadloze muizen van tegenwoordig.
Ik gok dat ik geen verschil zou merken, maar...
Ben het met je eens als ik moet kiezen tussen oude draadloze muis met kans op interferentie of bedraade muis, zou ik ook kiezen voor de bedraade muis, maar met techniek die er nu inzit zie ik werkelijk waar geen enkel voordeel meer van bedraade muizen. Een lege accu is natuurlijk vervelend, maar dat is me nog nooit overkomen als je muis 1x in week oplaad.
We hadden het toch over de kabel die vervelend kan doen :
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Misschien dat dat door het gewicht komt, een muis van 200 gram zal wss minder last hebben van de draad, maar speel met een muis van 80-90 gram en die draad gaat opeens wel merkbaar zijn, percentueel meer gewicht meeslepend.

Als ik mijn muis (+/- 150gr) op werk aan kabel moet hangen, heb ik er inderdaad veel minder last van, dan dat ik fanatiek aan het gamen ben thuis. Ingame heb ik vaak mijn sensitivity laag staan, dus als ik snel 180' moet draaien (kleine 20-25cm muizen), merk ik toch echt dat die draad mijn snelheid beinvloed. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Scrtz schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 09:30:
[...]

Ja precies, en als je geen vergelijk hebt/nooit draadloos hebt geprobeerd dan kun je er ook geen oordeel over geven. Moet zeggen dat de Logitech G pro Superlight echt mijn endgame is geworden, zal sws nooit meer switchen naar een bedrade muis en heb eindelijk eens rust gevonden ivm elk half jaar wel weer een andere muis te willen kopen.
Ik heb draadloos gebruikt, en had al snel als hij opgeladen moest worden, ik daarna nooit de kabel eruit haalde meer omdat ik er toch geen last van had. Totdat ik de muis ergens anders moest gebruiken (was op het werk, dus bij vergadering bijvoorbeeld), dan gebruikte ik hem weer tijdje draadloos tot de batterij bijna leeg was.

En nee, zal vast niet hetzelfde zijn als met gamen, maar ik heb dus wel muis draadloos gebruikt, en heb nul problemen met mijn draadje. Als andere dat wel hebben, ik stop ze niet van het kopen van een draadloze muis hoor :P . En eerlijk is eerlijk, ik heb nu een G502, ik zou best de draadloze willen met bijbehorende muismat om hem altijd opgeladen te hebben. Maar ik heb het er echt niet voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Alhoewel ik niet echt last heb van de draad en er tegenwoordig bij veel game muizen behoorlijk goede draden meegeleverd worden denk ik dat draadloos (met de goede draadloze techniek van tegenwoordig) wel degelijk prettiger is.

Nu eigenlijk alle andere zaken vd muis op zeer hoog niveau zijn (sensors, buttons, gewicht, variatie in grootte etc) en hier een breed (redelijk betaalbaar) aanbod van is, zie ik in de markt dat draadloos wel degelijk 'the next thing" is waar alle fabrikanten mee bezig zijn en zich op focussen.

Over een paar jaar zijn de meeste gamers denk ik over op draadloos.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Albinoraptor schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 00:54:
Misschien dat dat door het gewicht komt, een muis van 200 gram zal wss minder last hebben van de draad, maar speel met een muis van 80-90 gram en die draad gaat opeens wel merkbaar zijn, percentueel meer gewicht meeslepend.
Vroeger had je ook hele lichte muizen en daarmee merkte ik ook niks van de kabel en dan heb ik het echt over dit soort cheapassWaar niks mis mee is, want de internals zijn hetzelfde of in ieder geval net zo weinig waard! muizen : https://www.bidouille.org/hack/mousecam maar dan de bekabelde versie :)
Als ik mijn muis (+/- 150gr) op werk aan kabel moet hangen, heb ik er inderdaad veel minder last van, dan dat ik fanatiek aan het gamen ben thuis. Ingame heb ik vaak mijn sensitivity laag staan, dus als ik snel 180' moet draaien (kleine 20-25cm muizen), merk ik toch echt dat die draad mijn snelheid beinvloed. :)
Dat is echt serieus veel beweging! Til je de muis nooit op dan :?

RSI INCOMING!!! :P
Sissors schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 09:29:
Ik heb draadloos gebruikt, en had al snel als hij opgeladen moest worden, ik daarna nooit de kabel eruit haalde meer omdat ik er toch geen last van had.
Dat is ook mijn ervaring met de pricewatch: Logitech Wireless Gaming Mouse G700 van een vriend :)
En nee, zal vast niet hetzelfde zijn als met gamen, maar ik heb dus wel muis draadloos gebruikt, en heb nul problemen met mijn draadje.
Precies! :*)
En eerlijk is eerlijk, ik heb nu een G502, ik zou best de draadloze willen met bijbehorende muismat om hem altijd opgeladen te hebben. Maar ik heb het er echt niet voor over.
Dat is mijn mening/gevoel/houding wat betreft de meeste muizen van tegenwoordig : Vaak vreselijk overpriced en als je bedenkt wat erin zit dan is dat echt niet meer dan € 45 a € 60 waard en eigenlijk vind ik dat al best wel veel geld voor zo'n ding! :/
Help!!!! schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 13:02:
Over een paar jaar zijn de meeste gamers denk ik over op draadloos.
Mij niet gezien :)

Bedenk eens hoeveel apparaten je in huis hebt die een accu hebben of werken op oplaadbare batterijen en wat je dus eigenlijk allemaal bij moet houden : Ik heb daar ondertussen wel genoeg van eerlijk gezegd...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355

nero355

In principe geen ramp : Losse Omron switches bestellen, beetje solderen, nieuwe voetjes onder je muis en gaan met die banaan! :Y) 8) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Interessante tests indien je een wireless gaming mouse overweegt.

[ Voor 25% gewijzigd door Help!!!! op 30-08-2021 18:16 ]

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

nero355 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 16:15:
Bedenk eens hoeveel apparaten je in huis hebt die een accu hebben of werken op oplaadbare batterijen en wat je dus eigenlijk allemaal bij moet houden : Ik heb daar ondertussen wel genoeg van eerlijk gezegd...
Heb ook heel lang geroepen dat ik dat draadloze niet hoefde. Aangezien het een beetje "oma vertelt" is, ging het in het begin ook om beroerde laggy shit wat draadloos moest voorstellen. Oh en een accuduur van 3x klikken en dood :P Tegenwoordig is dat geen issue meer. Ik heb het voorrecht af en toe met wat muizen te mogen spelen ivm reviews voor werk, en wat mij bevalt is een opgeruimder bureau (tobo is ook wireless), ook doordat ze vaak dual wireless zijn en dus voor m'n beide pc's (windows/macos) te gebruiken.

Accu's blijft wel een dingetje, daarom vind ik muizen die werken op AA of AAA helemaal prima: heb een sloot oplaadbare batterijen liggen. Ze gaan zo lang mee dat je echt niet tijdens een potje gamen ineens "he verdorie, leeg" zult tegenkomen als je een beetje oplet. En zo voorkom je dat na x jaar de accu aan gort is en je de muis kunt wegmieteren. Heb nog steeds 1 of 2 stuks originele MX518's liggen. Die raken nu wel lelijk van versletenheid en mis de hogere dpi, maar ze werken nog steeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

2Dutch schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:20:
Heb ook heel lang geroepen dat ik dat draadloze niet hoefde.
En ik blijf dat roepen zolang het kan! ;)
Accu's blijft wel een dingetje, daarom vind ik muizen die werken op AA of AAA helemaal prima: heb een sloot oplaadbare batterijen liggen. Ze gaan zo lang mee dat je echt niet tijdens een potje gamen ineens "he verdorie, leeg" zult tegenkomen als je een beetje oplet. En zo voorkom je dat na x jaar de accu aan gort is en je de muis kunt wegmieteren.
Eneloop en Recyko batterijen FTW!!! inderdaad! _O_ :Y) d:)b
Heb nog steeds 1 of 2 stuks originele MX518's liggen. Die raken nu wel lelijk van versletenheid en mis de hogere dpi, maar ze werken nog steeds :)
Lekker die lelijke irritante coating eraf poetsen en verder blijven gebruiken! :Y) 8) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Hoop geld voor een muis met maar één DPI knop en geen LED's die aangeven in welke DPI stand je zit! -O-

Typisch het huidige Logitech : Veel geld vragen voor weinig features! :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
Een pro gamer heeft geen DPI knoppen nodig heh :P

Jammer dat logitech deze prijs hanteert en dan ook nog artificiële schaarste heeft gecreëerd want die prijs gaat echt nergens over, ignore it and buy something else :P

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoaDHouse
Tja...Schroud moet ook nog 30 euro hebben per verkocht exemplaar :)

Ik koop nooit producten met een spelers-naam erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

kevz schreef op woensdag 17 november 2021 @ 19:46:
Grapjas! :P

Speel maar eens een game waarin je een voertuig kan besturen of beter gezegd een turret/geweer achtig iets dat geen aparte sensitivity settings heeft... :X :/

Veel plezier met slepen alvast! _O- :P :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:58

MazeWing

The plot thickens...

nero355 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:35:
[...]

Grapjas! :P

Speel maar eens een game waarin je een voertuig kan besturen of beter gezegd een turret/geweer achtig iets dat geen aparte sensitivity settings heeft... :X :/

Veel plezier met slepen alvast! _O- :P :+
Ik vraag me af waarom developers zo krampachtig vasthouden aan het veranderen van de sensitivity bij (bepaalde) voertuigen, turrets, geweren, etc. Zeker wanneer het een multiplayer spel op de pc betreft.

Praktisch iedereen maakt gebruik van muizen met dpi switches die met 1 druk op de knop de trage turret weer net zo snel kunnen maken als het "normale" geweer. Waarom niet gewoon de optie geven om alles dezelfde sensitivity te geven?

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
MazeWing schreef op donderdag 18 november 2021 @ 06:30:
[...]

Ik vraag me af waarom developers zo krampachtig vasthouden aan het veranderen van de sensitivity bij (bepaalde) voertuigen, turrets, geweren, etc. Zeker wanneer het een multiplayer spel op de pc betreft.

Praktisch iedereen maakt gebruik van muizen met dpi switches die met 1 druk op de knop de trage turret weer net zo snel kunnen maken als het "normale" geweer. Waarom niet gewoon de optie geven om alles dezelfde sensitivity te geven?
Yup, het is slecht game design. En de pro's hebben nog steeds geen DPI switch nodig, want pro gamers spelen geen matige games die een DPI knop vereisen :P

Mijn YouTube

• nero355

nero355

MazeWing schreef op donderdag 18 november 2021 @ 06:30:
Sommigen "downgraden" zelfs de game :
- Battlefield 2 had Sensitivity Settings voor vrijwel ALLES!!! _O_
- Battlefield 3 en later niet meer... :| :F

En op het moment heb ik het vooral voor GTA V Online nodig, want tja... Console port hé! -O-
Praktisch iedereen maakt gebruik van muizen met dpi switches die met 1 druk op de knop de trage turret weer net zo snel kunnen maken als het "normale" geweer.

Waarom niet gewoon de optie geven om alles dezelfde een eigen sensitivity te geven?
"There... I fixed it!" ;) O-) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bonzo2009
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-05 18:04
kevz schreef op woensdag 17 november 2021 @ 19:46:

Jammer dat logitech deze prijs hanteert en dan ook nog artificiële schaarste heeft gecreëerd want die prijs gaat echt nergens over, ignore it and buy something else :P
Ik heb hem bij Amazon voor 107 kunnen krijgen.

Gister avond in ontvangst mogen nemen.

De Omron switches die er opzitten zijn echt bagger, je moet super hard drukken. Zo hard dat je aim er scheel van trekt.

https://ibb.co/1rssg7f
https://ibb.co/7rnpytg
https://ibb.co/r6RbkT5
https://ibb.co/cTHdRpv
https://ibb.co/2cn2jvj

Muis gisteren uit elkaar gehaald en de Kailh gm 4.0 red switches er gelijk opgezet :)

Vandaag/morgen maar ff spuiten naar een ander kleurtje.

MHI 3.5 ZSX-W Enphase IQ7+12x 400wp Zuid IQ7+ 4x 425wp Oost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Een muis van €100+ waar de schakelaars zo slecht van zijn dat je ze niet fatsoenlijk kan indrukken? Wut? Enige wat ik daarmee had gedaan als ik die gekregen had was retour sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Bonzo2009 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:09:
Ik heb hem bij Amazon voor 107 kunnen krijgen.
Nog steeds belachelijk veel geld voor een muis! _O-
De Omron switches die er opzitten zijn echt bagger, je moet super hard drukken. Zo hard dat je aim er scheel van trekt.
Dat klinkt als een productiefout :?
https://ibb.co/1rssg7f
https://ibb.co/7rnpytg
https://ibb.co/r6RbkT5
https://ibb.co/cTHdRpv
https://ibb.co/2cn2jvj

Muis gisteren uit elkaar gehaald en de Kailh gm 4.0 red switches er gelijk opgezet :)
Ik zal die switches eens vergelijken met de switches die ik hier heb liggen in de originele Razer DeathAdder 1800 pdi en de Omron switches die ik als reserve heb gekocht om de originele switches mee te vervangen :)
Vandaag/morgen maar ff spuiten naar een ander kleurtje.
Poets/schuur eerst die irritante coating eraf als die erop zit, want bijna elk merk/model heeft die wel erop zitten! :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bonzo2009
nero355 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:09:
[...]

Nog steeds belachelijk veel geld voor een muis! _O-
Haha goedkoper mag altijd, hobby's zijn helaas duur.
Heb momenteel:
3x G303 met corepads en paracords
1x GPro met corepads en paracord
2x GPro wireless met corepad + Kailh 4 switches
1x G303 Shroud met Kailh switches en hoop snel corepads of tiger gaming feet.
Dat klinkt als een productiefout :?
Persoonlijk voorkeur denk ik, zelf heb ik liever de Kailh 4.
Zal ook te maken hebben dat de switch anders geplaatst is ten opzichte van de vorige G303.
Ik zal die switches eens vergelijken met de switches die ik hier heb liggen in de originele Razer DeathAdder 1800 pdi en de Omron switches die ik als reserve heb gekocht om de originele switches mee te vervangen :)
Zou Beardedbob is volgen op YT deze heeft genoeg voorbeelden.

YouTube: Best Mouse Switches Kailh, TTC or Omron? - Logitech G Pro Wireless S...
Poets/schuur eerst die irritante coating eraf als die erop zit, want bijna elk merk/model heeft die wel erop zitten! :|
Ja die is er vanmiddag afgegaan, ze zitten al in de primer, 1ste laag lak zit er al op, morgen ff weerkijken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Bonzo2009 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:11:
Haha goedkoper mag altijd, hobby's zijn helaas duur.
Heb momenteel:
3x G303 met corepads en paracords
1x GPro met corepads en paracord
2x GPro wireless met corepad + Kailh 4 switches
1x G303 Shroud met Kailh switches en hoop snel corepads of tiger gaming feet.
:o Logitech is blij met klanten zoals jij! :D _O-
Zal ook te maken hebben dat de switch anders geplaatst is ten opzichte van de vorige G303.
Hoeveel kan zoiets invloed hebben dan :?
Zou Beardedbob is volgen op YT deze heeft genoeg voorbeelden.

YouTube: Best Mouse Switches Kailh, TTC or Omron? - Logitech G Pro Wireless S...
Liever geen langdradige irritante YouTube video's zoals die tegenwoordig te vaak worden gemaakt... :/

Als er een geschreven versie van beschikbaar is dan hoor ik dat graag van je! :)
Ja die is er vanmiddag afgegaan, ze zitten al in de primer, 1ste laag lak zit er al op, morgen ff weerkijken :*)
NICE!!! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bonzo2009
nero355 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 23:09:
[...]

:o Logitech is blij met klanten zoals jij! :D _O-
Razer diamondback\copperhead\(fijne muizen voor die tijd maar helaas overleden)taipan\deathadder
ZowieFK2 en nog tig anderen maar allemaal verkocht.
Gpro gaat ook weg, de 2x Gpro wireless gaan op voorraad als hobby project.
3x G303 blijft een icoon en hou ik zelf.
Hoeveel kan zoiets invloed hebben dan :?
Heb een rare vingertip grip dus daar zal het vast aan liggen.
Liever geen langdradige irritante YouTube video's zoals die tegenwoordig te vaak worden gemaakt... :/

Als er een geschreven versie van beschikbaar is dan hoor ik dat graag van je! :)
Kan je lang wachten denk ik :P

Zal het eind product wel posten als het goed genoeg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bonzo2009
Corepad heeft de G303 SE skates op voorraad, voor de mensen die geïnteresseerd zijn :)

https://www.corepad.de/en...-G303-Shroud-Edition.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonzo2009
Chrome gold is helaas mislukt, alles overnieuw moeten doen, toen voor metallic gegaan.

Corepads zitten er ook onder.

https://ibb.co/pdkmqKc
https://ibb.co/d22W3rC
https://ibb.co/vchrkTk

Lekker fout :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355

nero355

Het was toch al een lelijke muis dus niks aan de hand! }) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fant
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-04 16:50
Even een kickje omdat ik geen nieuw topic wil aanmaken. Mijn Logitech muis is weer eens gestopt met kliks fatsoenlijk registreren en daar ben ik wel een beetje moe van. Ik wil eens een muis die gewoon echt een flink aantal jaren meegaat en daar wil ik best wat meer voor betalen.

Is er een merk/type wat bekend staat om durability? Wireless of bedraad maakt me weinig uit, ben ook geen hardcore gamer dus hoeft geen 25000dpi of 80 extra knoppen te hebben. Mag wel overigens. RGB is eigenlijk wel een eis want ik ben simpel en hou van lampjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Fant schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 22:19:
Even een kickje omdat ik geen nieuw topic wil aanmaken. Mijn Logitech muis is weer eens gestopt met kliks fatsoenlijk registreren en daar ben ik wel een beetje moe van. Ik wil eens een muis die gewoon echt een flink aantal jaren meegaat en daar wil ik best wat meer voor betalen.
Dan moet je geen Logitech kopen! >:) :+

Maar kan je niet gewoon een nieuwe schakelaar erin solderen :?

En ehh...

Als je wat anders wilt proberen dan is dit misschien wel interessant : https://the-g-lab.tech/en/categorie-produit/mice/
Ik vond deze drie vooral handig eruit zien qua layout en knoppen :
- https://the-g-lab.tech/en/produit/kult-nitrogen-atom/
- https://the-g-lab.tech/en/produit/kult-nitrogen-core/
- https://the-g-lab.tech/en/produit/kult-nitrogen-neutron/

Misschien wel mijn volgende aankoop als het weer eens zover komt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik zat recent nog een beetje te balen dat er maar geen wireless versie van de Kone Pure Ultra uitkwam, en prompt landt er een persbericht over de Roccat Burst Pro Air in mijn werkmailbox. Don't mind if I test that one, hij waaide vandaag al aan :)

- dual wireless
- vergelijkbare maat als de Pure Ultra (wel iets zwaarder: 81 gr ipv 66 gr)
- optische switches

Vanavond een paar rondjes mee gaan gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb nu een aardig tijdje de wireless Glorious Model O- en alhoewel ik er wel mee kan leven zitten er wel een aantal nadelen aan de muis en heb er dus een heel klein reviewtje over geschreven.

Glorious PC Gaming Race PC Gaming Race Model O- Wireless Zwart review door Help!!!!

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 18-02 01:14
Beste mensen,

Weet iemand dit?

Hoe kan het dat je muis beter aanvoelt met een lagere resolutie met games
en op je desktop?

Idd bij een lagere resolutie word ook je muispijltje groter.

Edit: Ik bedoel dus niet de DPI van je muis maar de resolutie binnen windows en de resolutie van je Games.

[ Voor 22% gewijzigd door Water_824 op 06-01-2024 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Misschien als je ons wat meer informatie geeft ;)
Hoe kan het dat je muis beter aanvoelt met een lagere resolutie met games
en op je desktop?

Idd bij een lagere resolutie word ook je muispijltje groter.

Edit: Ik bedoel dus niet de DPI van je muis maar de resolutie binnen windows en de resolutie van je Games.
Gokje : Je FPS gaan omhoog of misschien het aantal Hz van je Monitor/TV van 60 naar 120 Hz of iets :?

Kortom : Waar ben je mee bezig of hoe ben je aan het testen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 18-02 01:14
Idd je hebt dan meer het gevoel dat je muis pijltje meer 1 op 1 beweegt
binnen windows en Call Of Duty Modern Warfare 3.

Binnen windows 11 heb ik mijn resolutie om te testen op het laagst gezet.
800 - 600 resolutie.
Idd dit ziet het er niet mooier er op.
Maar je muispijltje beweegd wel meer 1 op 1.
En je muispijltje word veel groter.

En dit binnen Call Of Duty Modern Warfare 3 getest op de laagste resolutie binnen die game.

Ik heb nog geprobeeerd dit op te zoeken op google en youtube.
Maar ik kan dit niet vinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CPsMtlkmdhf4cEce5IwHE76w1Rs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TRHJWA930GjvpETaYf4njTKf.jpg?f=fotoalbum_large

Deze bedoel ik.
Je krijgt dan een veel grotere muis pijl.

[ Voor 29% gewijzigd door Water_824 op 06-01-2024 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

2Dutch schreef op donderdag 7 april 2022 @ 15:27:
Ik zat recent nog een beetje te balen dat er maar geen wireless versie van de Kone Pure Ultra uitkwam, en prompt landt er een persbericht over de Roccat Burst Pro Air in mijn werkmailbox. Don't mind if I test that one, hij waaide vandaag al aan :)

- dual wireless
- vergelijkbare maat als de Pure Ultra (wel iets zwaarder: 81 gr ipv 66 gr)
- optische switches

Vanavond een paar rondjes mee gaan gamen :)
Deze rakker bevalt me nog steeds, enige "nadeel" is de absoluut flutsoftware, krijg geen fatsoenlijke melding onder windows dat het ding leegraakt..dus dat merk ik alleen als ie uitvalt :P Gelukkig kan het draadje erin en gauw weer verder gamen..en uiteraard proberen wat vaste laadmomenten te kiezen. De coating houdt zich ook nog goed, en hij wordt dagelijks gebruikt de hele dag (zowel aan de mac als game-pc).

Misschien binnenkort eens kijken of er nog wat nieuws op dit gebied is uitgekomen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355

nero355

@2Dutch

Doe eens gek en gooi dat in een korte Review => https://tweakers.net/pric...word=roccat+burst+pro+air :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Zou zweren dat ik dat had gedaan, maar gevalletje "in mijn hoofd wel, in de realiteit niet" :+ Alsnog geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Zag recent een bericht over de Turtle Beach Burst II Air voorbijkomen, en er was een sample van beschikbaar dus ik ben benieuwd hoe ie gaat bevallen. Even wennen aan de naam nog sinds Roccat is overgenomen, maar compact/47gr/dual wireless is right up my alley dus kom maar door ;)

Het enige "huh" dingetje is de DPI-switch die niet onder handbereik zit. Nu verander ik die zelf nooit on the fly tijdens gamen ofzo, maar me voorstellen dat anderen dat wel doen en dan kan het een aardig minpunt zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door 2Dutch op 13-06-2024 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355

nero355

Duur, maar ook weer goedkoop vergeleken met sommige andere merken... 8)7

Mensen moeten echt eens wat vaker hun kapotte spullen uit elkaar halen om te beseffen waar ze nou daadwerkelijk voor betalen! :X :P
Het enige "huh" dingetje is de DPI-switch die niet onder handbereik zit.
Een stuk of 5 LEDjes die aangeven op welke DPI stand je ziet waren ook niet verkeerd geweest...

En eigenlijk wil je twee knoppen : Up & Down :)
Nu verander ik die zelf nooit on the fly tijdens gamen ofzo, maar me voorstellen dat anderen dat wel doen en dan kan het een aardig minpunt zijn.
Genoeg games die slecht zijn uitgewerkt en je dat wel moet doen, want anders zit je meerdere meters af te leggen om een of andere turret of iets te kunnen verplaatsen! |:(

Hoe moeilijk kan het nou zijn om voor elk beweegbaar ding in een game een aparte sensitivity slider te maken denk je dan ?!?! :F

Helaas is het met het aantal games die het WEL hebben vs. die het NIET hebben heel slecht gesteld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

2Dutch schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 12:15:
Zag recent een bericht over de Turtle Beach Burst II Air voorbijkomen, en er was een sample van beschikbaar dus ik ben benieuwd hoe ie gaat bevallen. Even wennen aan de naam nog sinds Roccat is overgenomen, maar compact/47gr/dual wireless is right up my alley dus kom maar door ;)

Het enige "huh" dingetje is de DPI-switch die niet onder handbereik zit. Nu verander ik die zelf nooit on the fly tijdens gamen ofzo, maar me voorstellen dat anderen dat wel doen en dan kan het een aardig minpunt zijn.
Heb er enige tijd mee gespeeld en inderdaad de dpi-knop is dom gepositioneerd, en viel me ook op dat de muisknoppen (idem switches als mijn roccat burst pro air) wat luid zijn, maar verder prima muisje. Moest in het begin erg wennen aan het lage gewicht, maar dat was maar heel kort. Grappig is dat altijd. De scrolknop is van kunststof met uitsparingen als ribbels, dus geen coating die na x tijd zo ranzig/gooey wordt, ook wel fijn.

Ze stoppen er ook grotere glijpads en grippy plakkers voor zijkanten en muisknoppen bij, vooral die grippy plakkers lijken me vrijwel nooit nodig, voelt prima aan die standaard muiscoating. Dus voor een lichtgewicht compacte muis zonder RGB zeker een aanrader als je niet met de dpi zit te rommelen continu :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Een vervelende update: ik had vandaag issues met de Turtle beach muis (dongle in werklaptop): kreeg uitval, en bij dongle vastpakken was het ding loeiheet. Ik stop hem aan einde dag in z'n extender aan mijn gaming-pc (denk misschien is er iets mis met de usb-poort van mijn werklaptop): muis werkt niet..trek de dongle los, was ie al zo opgewarmd dat de dongle uiteengevallen is, what the actual fuck :X

Heb dit nog nooit meegemaakt, ik ga zodra ik donderdag weer aan het werk uiteraard meteen de pr-contactpersoon benaderen met deze informatie. Voorlopig maar even bedraad gebruiken en bluetooth, also works. Verder prima muisje hoor :+

Iemand ooit zoiets meegemaakt? :P

[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 16-07-2024 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355

nero355

2Dutch schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 15:02:
Een vervelende update: ik had vandaag issues met de Turtle beach muis (dongle in werklaptop): kreeg uitval, en bij dongle vastpakken was het ding loeiheet.

trek de dongle los, was ie al zo opgewarmd dat de dongle uiteengevallen is, what the actual fuck :X

Iemand ooit zoiets meegemaakt? :P
Ik heb dat meegemaakt met een Logitech headset : Logitech G330

Kwam door de lijm die ze hebben gebruikt : Die kan niet tegen een hoge luchtvochtigheid :F

Logitech Support deed echter alsof ze niks erover wisten, terwijl het internet ermee vol stond in meerdere landen wereldwijd !!! :(
Vooral mensen in Aziatische landen hadden er echt heel veel last van :
Vandaag ziet je headset er als nieuw uit en morgen is die ineens in twee stukken gespleten doordat de lijm is op gaan zetten en dus de boel uit elkaar duwt... :') _O- 7(8)7

Vond het echt jammer, want voor een dergelijke headset (dus een model dat achter je hoofd loopt i.p.v. erover) was het de meest comfortabele van alle modellen die ik heb gehad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Nog geen respons over hoe/wat Turtle Beach gaat doen. Logisch gezien zouden ze alles of in ieder geval dongle/extender terug willen ter onderzoek, dus ik gaf meteen aan dat ik er rekening mee hou dat alles weer terug moet.

Kreeg de vraag (van de PR-toko) of ik graag een nieuwe muis wilde ontvangen. Dit wil ik wel, al was het maar om na te gaan of het een fluke was of een echte productiefout, want dan moet ik dit uiteraard gaan vermelden in de review (1 keer kan, 2 keer wordt het een buyer beware).

Wel ga ik hem dan alleen via de extender gebruiken, even op safe spelen :+ Aangezien het geen vergelijkbare meldingen regent of maar te vinden zijn heb ik waarschijnlijk gewoon dikke pech gehad. To be continued :P

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste