Razer 50% korting (op alles) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 32.819 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 17:18
[13-jan > 14-jan] 50% korting - Razerstore
[20-jan > 21-jan] 50% korting - Razerstore remedial sale

Beide sales zijn weer afgelopen, als we razers schema van afgelopen jaren mogen geloven is de volgende grote sale pas weer op Cyber Monday (eind november 2015). Wanneer je een tracking code ontvangt kan je er van uit gaan dat het pakketje de volgende dag wordt afgeleverd. De tracking code wordt savonds/snachts actief.

Handige links voor na de aankoop:
Verzending traceren: http://www.dhl.nl/content/nl/nl/express/traceren.shtml
Support pagina: http://www.razersupport.com/
Retour formulier (binnen 30 dagen na aankoop): http://www.razersupport.com/contact-us/?option=store
Software downloads: http://www.razerzone.com/eu-en/store/software

Originele post:
https://insider.razerzone...5-appreciation-sale.1920/

For 24 hours starting Jan 12, 6.00pm PST/UTC-8, all Razer peripherals will be on 50% off, and systems at 30% off. This offer is open to all fans on Razer Insider. You will need to have a Razer ID linked to Insider

store: http://www.razerzone.com/eu-en/store
insider: https://insider.razerzone.com/

link je razer ID met je insider ID (anders kan je geen gebruik maken van de korting)
https://insider.razerzone...id-to-razer-insider.1904/

Even kort samengevat:
- max. één product per klant
- max. één product per adres

- vooraf code aanvragen in topic (zie hier)
- 50% korting op alle producten behalve systemen
- 30% korting op alle systemen (als je al kan bestellen in EU)
- er komt als het goed is vlak voor de actie veel stock binnen, Razer heeft expres stock lager gezet zodat klanten niet een duur product komen om een dag later het te zien voor de helft van de prijs (volgens moderator op Insider)
- onder de €59 komt er circa €11 verzendkosten bij, (dus met 50% minimaal €118 bestellen voor gratis verzending)
- Actie geld van 13-01 3:00 t/m 14-01 3:00 en op = op
- Tweede actie geld vanaf 20-01 8:00 t/m 21:01 8:00 en op = op

[ Voor 205% gewijzigd door Sneek op 21-01-2015 16:26 . Reden: Sale afgelopen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Thanks, hoop morgenochtend een leuke muis te bestellen met korting. Hoop natuurlijk op de Razer Deathadder Chroma als die er nog is. Anders een normale Deathadder of een andere muis. Mijn Logitech G9 begint nu wel op te raken na 5-6 jaar.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
Thnx voor de tip. Al een tijdje op zoek naar een mechanisch toetsenbord en voor deze prijzen wel heel erg aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 20:40

spartacusNLD

This is Sparta!!

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asndrag0n
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-05 21:17
hoe kan je zo een insider id krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-05 20:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik heb een Razer Kraken Pro en volgensmij nooit iets van een Razer ID gekregen.
Dat faalt dan wel weer...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:07

Edd

kuusj98 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 20:34:
Ik heb een Razer Kraken Pro en volgensmij nooit iets van een Razer ID gekregen.
Dat faalt dan wel weer...
Die krijg je ook niet, maar moet jezelf aanmaken via http://www.razerzone.com/razer-id/registration-id/

[ Voor 5% gewijzigd door Edd op 11-01-2015 20:44 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik ben wel benieuwd of de gratis verzendkosten ook nog geldt met de 50% kortingsactie en of die dan geldt over de normale prijs of de prijs na korting. Anders zou de korting zo weer weg zijn aan verzendkosten.

[ Voor 16% gewijzigd door Yorinn op 11-01-2015 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-05 21:44
Komen die producten uit Amerika of Europa? Anders moet je invoerrechten betalen en dan is het qua korting minder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
Oh, en je moet trouwens je code claimen op razer insider. Het is niet zo dat je vanzelf korting krijgt b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludipudi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-03-2024
Hoe laat begint de precieze uitverkoop? Jammer dat ze geen levethian meer in voorraad hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhverburg
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-01 21:33
De uitverkoop begint op 13 januari om 3 uur 's nachts Nederlandse tijd.

De voorwaarden rondom de sale:
This promotion is only applicable for purchases made at RazerStore and cannot be combined with any other offers.

Use of the promotional codes entitles you to 50% off Razer peripherals and accessories or 30% off the Razer Blade/Razer Blade Pro.

This promotion does not apply to extended warranties, software, or products that are out of stock.
Discounts do not apply to additional shipping charges, customs fees and taxes.

Each customer/shipping destination is allowed to place only one (1) order with a maximum of one (1) item.

Only the first order from each customer/shipping destination will be accepted and any subsequent orders will be cancelled. In addition, Razer reserves the sole and absolute discretion to cancel any orders that exceed the limit stated above. Razer shall not be liable to any customers in relation to such cancellations.

This promotion is valid from January 12, 2015, 6pm PST till January 13, 2015, 5:59pm PST, or while supplies last. In the event where any particular product is out of stock, Razer shall not be liable to any customers for their failure to purchase the product, even if the purchases were made within the promotional period.

While we will strive to meet our shipping commitments, we cannot guarantee that every shipment will arrive within the usual time periods. Delays may occur as we expect higher than usual order volumes during this promotional period.

Razer has sole discretion to interpret these terms and conditions and its decision shall be final in all cases.

This promotion shall be subject to Razer’s general terms and conditions as set out in http://www.razerzone.com/terms-conditions, which may be amended from time to time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludipudi
Dat is vroeg. Denk je dat het nodig is zo vroeg op te staan om iets te kunnen bestellen?

Edit:
Lijkt er op dat ze ook vanuit USA verzenden? Dan moet je weer belasting gaan betalen.

[ Voor 35% gewijzigd door ludipudi op 11-01-2015 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakingRens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-03 17:06

TweakingRens

Dondersteen

Dus dit geldt waarschijnlijk alleen voor amerika? Ik denk niet dat je een 50% cashback krijgt als je gewoon hier iets in een webshop bestelt...
Nvm, beter lezen 8)7 Razer store dus...

[ Voor 14% gewijzigd door TweakingRens op 11-01-2015 22:36 ]

Wat grappig! Niet grappig van 'ha-ha', maar meer van 'Goh wat interessant' soort van grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhverburg
ludipudi schreef op zondag 11 januari 2015 @ 22:20:
Dat is vroeg. Denk je dat het nodig is zo vroeg op te staan om iets te kunnen bestellen?

Edit:
Lijkt er op dat ze ook vanuit USA verzenden? Dan moet je weer belasting gaan betalen.
Waarop baseer je dat ze vanuit USA zouden verzenden? Ik zou het namelijk niet logisch vinden en vermoed dat ze eerder vanuit UK heel Europa bevooraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludipudi
mhverburg schreef op zondag 11 januari 2015 @ 22:42:
[...]

Waarop basseer je dat ze vanuit USA zouden verzenden? Ik zou het namelijk niet logisch vinden en vermoed dat ze eerder vanuit UK heel Europa bevooraden.
Het lijkt zo te staan in hun FAQ, dat alles vanuit de USA wordt verstuurd. Maar kan het er niet duidelijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhverburg
Uit FAQ Europese Razer Store:
Please note: You must comply with the laws and regulations of the destination country your order is shipped to. Orders shipped outside the European Union may be subject to additional taxes, duties and/or fees (including customs clearance) charged by the destination country, and the recipient will be responsible for those charges. Razer is unable to calculate and disclose the additional costs that may be imposed and we advise you to contact the destination country’s customs office for more information. Should customs clearance be required, it may cause delays beyond the original estimated delivery date given to you.
http://www.razerzone.com/eu-en/store/shipping-guide#duties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-05 20:52

Osxy

Holy crap on a cracker

Lijkt er dus op dat het vanuit de EU word geshipped als je via de EU store besteld.
Wat ook logisch zou zijn.
Orders shipped outside the European Union may be subject to additional taxes, duties and/or fees (including customs clearance) charged by the destination country

[ Voor 46% gewijzigd door Osxy op 11-01-2015 23:00 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GLaDOS
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-05 22:51
Ik neem aan dat dit geld voor landen waar geen distributiecentrum staat o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Dit staat gewoon onderin bij een product

FREE Express Shipping on orders over 59€ to Austria, Belgium, Denmark, Ireland, Luxembourg, Netherlands, Poland, Portugal and Sweden. VAT does not apply to Croatia, Norway or Switzerland but additional customs and tariff fees may incur.

http://www.razerzone.com/eu-en/store/razer-leviathan

Is die razer Leviathan wat ? razer-leviathan

[ Voor 6% gewijzigd door DateTime.Now op 11-01-2015 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-05 13:16

BLACKfm

o_O

Je kunt dan weer niet de Razor Blade (pro) laptops bestellen. Worden zeker niet geleverd in EU...

En jammer dat ze voor de euro prijzen gewoon de dollar waardes aanhouden.

200 dollar is toch een stuk minder in euro's dan 200 euro :-(.

Mag het nog 100x 'normaal' zijn dat dollar prijzen hetzelfde zijn, maar het komt bij de producent vanzelf vandaan, dus vind ik het gewoon verkapte winst.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-05 15:54
thomasv93 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 23:06:
Dit staat gewoon onderin bij een product

FREE Express Shipping on orders over 59€ to Austria, Belgium, Denmark, Ireland, Luxembourg, Netherlands, Poland, Portugal and Sweden. VAT does not apply to Croatia, Norway or Switzerland but additional customs and tariff fees may incur.

http://www.razerzone.com/eu-en/store/razer-leviathan

Is die razer Leviathan wat ? razer-leviathan
Zou leuk zijn geweest als er een accu zat in de losse speaker, maar ik kan daar helaas niet over vinden.
Speaker zelf is 30watt en nog behoorlijk groot (even breed als een toetsenbord of 24"scherm). Totaal vermogen is 60 watt. Voor 200 euro kun je waarschijnlijk betere soundbars en -plates kopen.
Ik zeg: meah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbass
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-04 23:04
BLACKfm schreef op zondag 11 januari 2015 @ 23:18:
Je kunt dan weer niet de Razor Blade (pro) laptops bestellen. Worden zeker niet geleverd in EU...

En jammer dat ze voor de euro prijzen gewoon de dollar waardes aanhouden.

200 dollar is toch een stuk minder in euro's dan 200 euro :-(.

Mag het nog 100x 'normaal' zijn dat dollar prijzen hetzelfde zijn, maar het komt bij de producent vanzelf vandaan, dus vind ik het gewoon verkapte winst.
Dollar prijzen zijn als ik het goed heb vaak exclusief btw, omdat dat per staat verschilt, dus dan kom je inclusief ongeveer op europrijzen uit. Verschil is dan niet zo groot als het lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64119

Zoals ik het lees is deze actie alleen voor Razer gebruikers/eigenaren met een account bij Razer.

Vrij verzenden bij 59 euro is dus bij 50% een bruto bedrag van 118 euro......(imho een fors bedrag)

Heeft iemand enig idee of een hele oude Razer nog (op tijd) valt te registreren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
Shipping vanuit Europa, bestel regelmatig bij Razerzone, geen klachten.

gratis verzending vanaf E59,- maar ik ga er van uit dat dit na de korting is dus bij een bedrag van E120 is de verzending gratis maar bij E110 is het totaalbedrag E55+verzendkosten.

Je kan gewoon nog registeren en een code aanvragen. Dinsdag ochtend (rond 3 uur snachts) kan je je aankoop als ik het goed heb doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-05 23:47

g0tanks

Moderator CSA
Anoniem: 64119 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 23:53:
Zoals ik het lees is deze actie alleen voor Razer gebruikers/eigenaren met een account bij Razer.

Vrij verzenden bij 59 euro is dus bij 50% een bruto bedrag van 118 euro......(imho een fors bedrag)

Heeft iemand enig idee of een hele oude Razer nog (op tijd) valt te registreren ?
Je hebt geen Razerproduct nodig om een account aan te maken en deze te linken.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-05 01:34
wou een blade bestellen , maar word iedere keer naar de eu portal toeverwezen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dan zou het theoretisch gezien voordeliger zijn om de Razer Mamba/Ouroboros te kopen met 50% korting dan de Razer Deathadder Chroma, aangezien daar nog verzendkosten á €32,49 bijkomen. De Mamba en Ouroboros komen dan op ongeveer €75,- met korting terwijl de Deathadder Chroma €72,49 gaat kosten met korting en verzendkosten erbij gerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-05 22:34
Ik denk dat ze de shipping berekenen op de prijs voordat de korting eraf wordt gehaald. Dat is bijvoorbeeld nu ook het geval bij: http://www.razerzone.com/.../razer-deathadder-classic waar je een gratis muismat van 20 euro erbij krijgt. deze 20 euro wordt meegenomen in het gratis verzendbedrag.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Maar die muis is los al 59,99, waardoor de actie daar al op geldt.

Maar ik denk toch dat ik voor de Ouroboros ga als de Deathadder Chroma uitverkocht of toch geen gratis verzendkosten heeft.

[ Voor 49% gewijzigd door Yorinn op 12-01-2015 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

YoghurtO_o schreef op zondag 11 januari 2015 @ 20:22:
Thnx voor de tip. Al een tijdje op zoek naar een mechanisch toetsenbord en voor deze prijzen wel heel erg aantrekkelijk.
Ik zat te kijken naar de Razer BlackWidow Chroma, maar die is niet voorradig en daardoor niet bestelbaar in de Europese store, maar wel in de US store. Volgens de regels vallen out of stock items niet onder de actie. Dus ik ben benieuwd hoe dat zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
Voorraad wordt morgen (als het goed is) bijgevuld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Bedankt voor de tip! Hopelijk kan ik een BlackWidow Classic meepikken, scheelt toch weer zo'n 80$.

Nog even de NL tijd:

Los Angeles (U.S.A. - California) Monday, January 12, 2015 at 6:00:00 PM PST UTC-8 hours
Amsterdam (Netherlands) Tuesday, January 13, 2015 at 3:00:00 AM CET UTC+1 hour

[ Voor 50% gewijzigd door Megamind op 12-01-2015 05:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Bedankt! Normaal ben ik niet zo'n fan van Razer maar die gamepads van hun zijn wel erg slick... Dus ik ga voor een orbweaver en een muismat zodat ik net boven die 55 euro kom voor verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:48
je mag volgens de site maar 1 item kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:58
Bedankt voor de tip!

Als je dan naar je apparatuur gaat kijken kan er inderdaad wel weer is iets vervangen worden :o; logitech g15 en het muismatje (welke ik ~9 jaar heb) zijn wel versleten...
Aan mn G9 ben ik vrees ik nog te gehecht haha..

Zo'n BlackWidow toetsenbord lijkt me wel wat; zit nu op rubber switches, en lees veel positieve dingen over mechanical switches. Muismatje thuis ff checken welke razer dat is; misschien verkopen ze nog hetzelfde model :)

Edit@1 item; lees het idd.. de korting geldt over 1 item. Maar gratis verzending is pas v/a €59 dus sommige zullen na 50% korting op een item nog een extratje moeten aanschaffen om van de ~€12 verzendkosten af te komen.

[ Voor 19% gewijzigd door nickko op 12-01-2015 08:30 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:35

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Jammer dat het lijkt alsof ik niet de Blade kan bestellen, word continu doorverwezen naar de beginpagina.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Leuke actie! Zoek nog een goede muis + muismat en zal hier zeker gebruik van maken.

Mocht iemand tegen de verzendkosten aanhikken ik heb nog een (bijna) nieuwe razer keyboard te koop (V&A aangeboden: Razer DeathStalker gaming toetsenboard)

[ Voor 41% gewijzigd door Workaholic op 12-01-2015 09:23 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-05 22:23
Hmm als ik code invul dan krijg ik error.

Meer mensen last van?

Maandag morgen. 8)7

Begint btw om 06:00 morgen

http://everytimezone.com/#2015-1-12,1020,cn3

nvm :P

[ Voor 51% gewijzigd door corporalnl op 12-01-2015 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

De actie loopt nog niet. Pas vannacht om 3AM.

3AM onze tijd ;)
http://everytimezone.com/#2015-1-12,840,cn3

Hij begint Jan 12, 6.00pm PST/UTC-8

[ Voor 53% gewijzigd door Osxy op 12-01-2015 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMavak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-05 13:26
met deze korting ga ik denk ik maar de blackwidow tournament editie kopen goedkoop mechanische toetsenbord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Let op!
Je moet een kortingscode aanvragen in het forum topic.
Er zit een knop in de eerste post.

Enneh, het geld ook voor de Razer Blade alleen dan is het 30%, je krijgt een aparte kortingscode voor de Blade en voor andere producten.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 14:11
Tjiwa schreef op maandag 12 januari 2015 @ 00:16:
Ik denk dat ze de shipping berekenen op de prijs voordat de korting eraf wordt gehaald. Dat is bijvoorbeeld nu ook het geval bij: http://www.razerzone.com/.../razer-deathadder-classic waar je een gratis muismat van 20 euro erbij krijgt. deze 20 euro wordt meegenomen in het gratis verzendbedrag.
Waar zie je dat je die muismat erbij krijgt? Ik kan dat niet vinden op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-05 12:44
Yorin schreef op maandag 12 januari 2015 @ 00:12: aangezien daar nog verzendkosten á €32,49 bijkomen.
Hoe zeker ben jij over die verzendkosten? Als ik nu iets in mijn cart plaats, zijn de verzendkosten ongeveer € 11,40 namelijk. Ik weet niet meer welk land default geselecteerd stond, maar daar stonden wel verzendkosten van € 32,49 bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Scarify schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:01:
[...]

Waar zie je dat je die muismat erbij krijgt? Ik kan dat niet vinden op de site
Volgens mij is die actie afgelopen, waardoor je hem niet kan zien.
agoNITE schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:23:
[...]

Hoe zeker ben jij over die verzendkosten? Als ik nu iets in mijn cart plaats, zijn de verzendkosten ongeveer € 11,40 namelijk. Ik weet niet meer welk land default geselecteerd stond, maar daar stonden wel verzendkosten van € 32,49 bij.
Kan inderdaad zijn dat ik het verkeerde land geselecteerd had.

Edit: Ja dus, kosten zijn inderdaad €11,40 bij een muis.

[ Voor 47% gewijzigd door Yorinn op 12-01-2015 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Kodess schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:51:
Let op!

Enneh, het geld ook voor de Razer Blade alleen dan is het 30%, je krijgt een aparte kortingscode voor de Blade en voor andere producten.
Helaas zal de Blade denk ik niet te bestellen zijn vanuit EU landen, probeer het maar eens. Je wordt continu doorverwezen naar de beginpagina (zoeken op blade en dan op buy klikken). Daarnaast is hij bij de Amerikaanse shop ook niet op voorraad en kan je enkel notify me aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Kodess schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:51:
Let op!
Wacht, moet je ook nog een code aanvragen? Waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibasdenboer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-05 20:36
Anoniem: 172410 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:05:
[...]

Wacht, moet je ook nog een code aanvragen? Waar dan?
Inderdaad, iedereen krijgt een persoonlijke code. Die kan je zien op de insider site. Er staat in grote groene letters "claim your code"

[ Voor 8% gewijzigd door ibasdenboer op 12-01-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ibasdenboer schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:08:
Inderdaad, iedereen krijgt een persoonlijke code. Die kan je zien op de insider site.
Waar dan? Inmiddels heb ik twee accounts aangemaakt en vervolgens gelinkt, voor de rest heb ik geen idee wat ik nog meer zou moeten doen. Waar haal je die informatie vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 14:11
Anoniem: 172410 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:09:
[...]

Waar dan? Inmiddels heb ik twee accounts aangemaakt en vervolgens gelinkt, voor de rest heb ik geen idee wat ik nog meer zou moeten doen. Waar haal je die informatie vandaan?
Er staat heel groot > CLAIM YOUR CODE <
ongeveer halverwege:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibasdenboer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-05 20:36
Je moet wel ingelogd zijn, anders zie je geen code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed, twee accounts aangemaakt en gelink, code aangevraagd... Ik geloof dat ik er klaar voor ben.

Wel jammer dat Razer niet gewoon de volledige periode orders aanneemt op alle producten, maar goed, dan maar even 's nachts bestellen.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 12-01-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Maar het is toch gewoon de hele dag of zie ik dat verkeerd? Dus het begint om 3 uur 's ochtends voor ons dus kan je ook prima wat om 3-4 uur bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Nu online
dudee schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:19:
Maar het is toch gewoon de hele dag of zie ik dat verkeerd? Dus het begint om 3 uur 's ochtends voor ons dus kan je ook prima wat om 3-4 uur bestellen.
Het is zolang de voorraad strekt ;)

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ah fair enough.. Dat word dan maar ff de wekker zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Anoniem: 172410 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:13:
Goed, twee accounts aangemaakt en gelink, code aangevraagd... Ik geloof dat ik er klaar voor ben.

Wel jammer dat Razer niet gewoon de volledige periode orders aanneemt op alle producten, maar goed, dan maar even 's nachts bestellen.
Let er op dat je maar één product met korting per adres kan bestellen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

g0tanks schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:18:
Let er op dat je maar één product met korting per adres kan bestellen.
Je kunt er wel meer bestellen, maar die bestellingen worden eruit gemikt. Dat is wel handig om te weten :P

Nadat ik vroeger twee stuks van de allereerste Razer-muis (met bal, jawel) heb gehad wilde ik altijd weer iets in die trant. Ik vond de prijs alleen net iets te hoog voor iets dat ik eigenlijk helemaal niet nodig heb. Ik hoop dat we daar vanochtend iets aan kunnen gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Maar ik kan toch gewoon 2 items in 1 order gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Weet iemand of je nu wel of geen Blade's kan bestellen?
Ik heb namelijk wel een kortingscode hiervan, maar wanneer ik echter in de shop kijk staat hij er niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

dudee schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:47:
Kan wel, mag niet. Orders met 2 items zullen volgens de voorwaarden worden gecancelde. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Nu online
Nee. Lees het topic en de voorwaarden die erin staan.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik lees in de voorwaarden 1 item en 1 order per adres.
Each customer/shipping destination is allowed to place only one (1) order with a maximum of one (1) item.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 12-01-2015 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Volgens mij mogen een boel mensen hier nog even goed de voorwaarden doorlezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Das handig, erg jammer want wou anders Orbweaver+muismat kopen zodat ik net boven de minimumverzend kosten zou zitten.. Gaat dus niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
Heb even first post geupdate met de beantwoorde vragen, meeste mensen lezen de voorwaarden zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neonl1
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-04 16:36
Wanneer ik wil uitchecken zie ik dat er toch verzendkosten worden berekend boven de 58 euro, terwijl hier eerder wel 58 euro stond.

Free Express Shipping on orders over 99€ to selected countries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
Neonl1 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:36:
Wanneer ik wil uitchecken zie ik dat er toch verzendkosten worden berekend boven de 58 euro, terwijl hier eerder wel 58 euro stond.

Blijkbaar aangepast? Tot gisteren was het nog boven 59 euro gratis verzending. Eerst maar eens kijken hoe goed hun voorraad het uithoudt straks. De actie begint pas om 3:00 dus tot die tijd valt er weinig te zeggen over hoe de webshop eruit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Applepiez
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-04 21:23
EDIT: Laat maar, soms moet je de tijd nemen om iets te lezen..

[ Voor 69% gewijzigd door Applepiez op 12-01-2015 17:36 . Reden: Foutje.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelHoek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:40
Wacht even tot aankomende nacht 03:00.. 8)7

Bla Bla Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Wel heel apart dat je maar 1 item mag bestellen. Ik zou er namelijk nog items zonder korting bij willen bestellen, en dan maar 1 x shipping betalen. Feestje gaat dus niet door ;)

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorchnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-05 21:12
Ik hoop eigenlijk de Leviathan speakerset te kunnen bestellen, maar in europa staat deze op 'Notify Me'. Ik hoop dat dit voor de sale nog wel wordt veranderd. Op de US site is ie nog wel gewoon te bestellen :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijntje42
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-11-2023
YoghurtO_o schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:09:
[...]

Blijkbaar aangepast? Tot gisteren was het nog boven 59 euro gratis verzending. Eerst maar eens kijken hoe goed hun voorraad het uithoudt straks. De actie begint pas om 3:00 dus tot die tijd valt er weinig te zeggen over hoe de webshop eruit gaat zien.
express boven de 59 is gratis boven de 99 gratis express verzending.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Neonl1 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:36:

Dat staat er inderdaad in je winkelwagen, maar bij het product zelf staat:
Welke ook wordt aangehouden in de winkelwagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigabyteZ
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
hallo, ik heb die code maar ik kan op een vage reden die code niet activeren hij zegt steeds:dat ik een verkeerde code heb gedaan.
ik heb de code verlregen via "Redeem your code"
ik deed de code van: "Your Code For All Other Razer Products" : a88.........
wou een toetsenbord kopen had niet gezien dat hij mogelijk was uitgesloten.
ik heb ook al andere producten geprobeerd werkt ook niet helaas(ook de blade met die code).

iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
alvast bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door GigabyteZ op 12-01-2015 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Omdat het morgen pas in gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

GigabyteZ schreef op maandag 12 januari 2015 @ 19:04:
hallo, ik heb die code maar ik kan op een vage reden die code activeren hij zegt steeds:dat ik een verkeerde code heb gedaan.
ik heb de code gedaan bij je via Redeem your code kan doen.
ik deed: "Your Code For All Other Razer Products" : a88.........
wou een toetsenbord kopen had niet gezien dat hij mogelijk was uitgesloten.
ik heb ook al andere producten geprobeerd werkt ook niet helaas(ook de blade met die code).

iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
alvast bedankt
Jazeker, je leest niet.

Actie start pas vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigabyteZ
  • Laatst online: 20-12-2024
excuses heb overal gekeken behalve op wanneer het inging, lekker handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
Even ter duidelijkheid:

"For a limited time, all orders over 59€ will enjoy free shipping to selected European countries." (incl. Nederland)
"Free Express Shipping on orders over 99€ to selected countries." (incl Nederland)

onder 59€ circa 12 euro verzending, ik weet niet of dit wordt berekend voor of na de korting. Zien we morgen :)

[ Voor 19% gewijzigd door Sneek op 12-01-2015 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contrez
  • Laatst online: 18-10-2024
Normaal ben ik niet zo'n Razer fan (ik heb een hekel aan het logo) maar voor de Razer Blackwidow Ultimate Classic maak ik graag een uitzondering ;)

65 euro voor een geweldig toetsenbord die normaal 130 is, koopje toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Contrez schreef op maandag 12 januari 2015 @ 20:40:
Normaal ben ik niet zo'n Razer fan (ik heb een hekel aan het logo) maar voor de Razer Blackwidow Ultimate Classic maak ik graag een uitzondering ;)

65 euro voor een geweldig toetsenbord die normaal 130 is, koopje toch?
Zeker weten, zit zelf nog te denken om er dan maar twee tientjes bovenop te doen en voor de Blackwidow Chroma te gaan hehe.

Het zal mijn eerste mechanische toetsenbord worden, dus ik ben zeer benieuwd en ik vind die verschillende kleuren leuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Nostordici schreef op maandag 12 januari 2015 @ 20:54:
[...]

Zeker weten, zit zelf nog te denken om er dan maar twee tientjes bovenop te doen en voor de Blackwidow Chroma te gaan hehe.

Het zal mijn eerste mechanische toetsenbord worden, dus ik ben zeer benieuwd en ik vind die verschillende kleuren leuk :p
De normale editie (green switches, lijkt op cherry mx blue) of de stealth (orange switches, lijkt op cherry mx brown)? Ik zit zelf te denken om een Chroma Stealth aan te schaffen vanwege het gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo'n toetsenbord is wel heel erg gaaf, maar 1) ik heb het niet nodig 2) het is wel een hoop geld en 3) ik kan een muis wel goed gebruiken.

Dan blijft er wel erg weinig excuus over om het toch te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Anoniem: 172410 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 20:59:
Zo'n toetsenbord is wel heel erg gaaf, maar 1) ik heb het niet nodig 2) het is wel een hoop geld en 3) ik kan een muis wel goed gebruiken.

Goede mechanische toetsenborden zijn sowieso aardig aan de prijs. Dus een rgb mechanisch keyboard voor de helft van de prijs is een leuke deal. Muizen heb ik hier genoeg. Heb momenteel twee G500's liggen :P
Nu nog even de vraag of ik ga wachten tot 3u of morgenochtend vroeg kijk. Geen idee hoe snel de voorraad op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Bee.nl schreef op maandag 12 januari 2015 @ 20:58:
[...]

De normale editie (green switches, lijkt op cherry mx blue) of de stealth (orange switches, lijkt op cherry mx brown)? Ik zit zelf te denken om een Chroma Stealth aan te schaffen vanwege het gamen.
Ik las in reviews dat de stealth varianten goedkoper aanvoelen, niet lekker klikken. Ik vind zelf wat geluid niet zo'n ramp.

Deze bedoel ik overigens: http://www.razerzone.com/eu-en/store/razer-blackwidow-chroma

[ Voor 9% gewijzigd door Nostordici op 12-01-2015 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 21:10
Ligt het aan mij of laad alles daar nu zo traag?

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-02 02:42
Zou ik er echt vanacht uit moeten om een naga te bestellen, of zullen ze wel een flinke voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik denk dat het sowieso tussen 3:00 en 4:00 vrij druk zal zijn op die site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Ik ga me wekker wel zetten, laptop naast bed.
Beetje mazzel in 10min bestellen en weer slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:52

3DDude

I void warranty's

Ik zet de wekker om 2:55.

Heb al razerid + code (even registreren dus)
At Razer we generally don't do any discounts/sales all year round and the only time we've ever done so is when we win the Best of CES.

Well, we're running our Best of CES appreciation sale with 50% off everything (except systems which is 30% off) tomorrow and this will be run exclusively off Insider (https://insider.razerzone.com) so make sure you're registered etc.

Do also make sure you're aware that there's a VERY high likelihood that the servers will slow down with all the traffic and you'll want to be ready for it.

Also - we're aware that there are scalpers/resellers who are looking to register multiple accounts etc and we're limiting each account/shipping address to one unit only so that we can get as many of you guys to participate as possible.

Again - thanks for the support and just a heads up - future giveaways, etc will be done via Insider - so you'll probably want to start making sure you keep that bookmarked.

-Min Liang Tan... @ Facebook.
https://insider.razerzone.com

Korting op systemen is trouwens 30% en op randapparatuur 50%.
Ik aas op een Ultimate blackwidow chroma

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Anoniem: 172410 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 20:59:

Tja.. ik heb momenteel een death adder 3,5g maar ik ben er niet blij mee. Ik vind hem persoonlijk niet lekker in de hand liggen. Bovendien wordt het "zachte plastic" erg snel smerig (dode huidcellen). Ik zou je aanraden om voor een andere muis dan de deathadder te gaan.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
denk ook maar dat ik mn wekker maar even zet ben er alleen nog niet helemaal over uit of ik een Razer 7.1 Tiamat of een Razer Blackshark ga bestellen... nog maar even op broeden.. veel reviews gelezen. Veel negatief over de Tiamat vanwege prijs kwaliteit maar als de prijs laag is is het wel leuk met die 10 drivers en gamen. Muziek luister ik wel in de auto meestal. Microfoon lastig volgens mij is de blackshark op de 7.1 na op vele vlakken beter jullie daar nog input over? Kan geloof ik wel gewoon met ideal betalen dus dat is wel makkelijk. alleen denkt de site steeds dat ik Iers ben of het wordt vanuit Ierland verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPwNix
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-05 15:00
Ik zit te denken om de BlackWidow Chroma te halen.

Ik heb op het moment een Logitech G15 Keyboard (Orange) die nu al iets van 8 jaar mee gaat , en er is eigenlijk nog niets mis mee , ja de S key was gebroken daar zit al tijde een nieuwe in.

Is het het waard om de Chroma te halen? , heb nog nooit een Mechanical keyboard gehad dus heb geen idee.

Beetje veel geld om een werkend keyboard te vervangen , maar als het echt zo veel verschil is zoals sommige zeggen.

[ Voor 16% gewijzigd door iPwNix op 12-01-2015 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
@iPwNix

heb zelf een blackwidow ultimate en dat is een fijn toetsenbordje, je moet alleen wel van het mechanisch toetsenbord geluid houden maar daar kon ik makkelijk aan wennen. Heb me er wel op ingelezen en is niet het meest exotische mechanische toetsenbord maar bij die versie waar je over denkt kan je wel kleur instellen en achtergrond verlichting. Toetsenbord snobs zullen je keuze misschien niet volledig prijzen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Als ik onderstaande review mag geloven zijn voelen de switches wat goedkoper dan Cherry's.

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 12-01-2015 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frozen schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:12:
Tja.. ik heb momenteel een death adder 3,5g maar ik ben er niet blij mee. Ik vind hem persoonlijk niet lekker in de hand liggen. Bovendien wordt het "zachte plastic" erg snel smerig (dode huidcellen). Ik zou je aanraden om voor een andere muis dan de deathadder te gaan.
We gaan het zien :) De reviews zijn eigenlijk unaniem goed en sinds ik van een vorige muis ontzettend kramp heb gehad zoek ik naar iets met iets meer palm grip. De vorm trekt me niet ontzettend, maar mocht het echt allemaal dik tegenvallen kan ik het spul altijd nog verkopen. Ik heb er echter wel vertrouwen in :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-02 02:42
Nou dan ga ik toch de wekker maar zetten om er niet naast te grijpen.
Razer naga epic chroma it is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Noobvraag misschien, maar welke code moeten we gebruiken voor de 50% korting?
"Your code for razorblade" of "Your code for all other razer products"? Ik denk het laatste, maar ben verder niet zo op de hoogte van Razer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Frozen schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:12:
[...]

De eerste DA en 3.5 hadden een rubber laag op de bovenkant die inderdaad vrij ranzig werd, de gladde zijkanten hielpen ook niet echt.
Sinds de Black Edition is dit echter veranderd, nu is de bovenkant hard en zijn de zij grips van rubber.
De 2013 en nieuwere editie's hebben de zij grips nog wat verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

ik keek even bij de checkout. maar zie alleen creditcard mogelijkheden.
hebben jullie ook alleen creditcard mogelijkheid, of heb ik iets fout gedaan.

en ja. ik wacht wel met bestellen tot 0300 uur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik vind de toetsenborden en de muizen persoonlijk niet zo mooi. Iemand verstand van de kwaliteit van hun headsets?

http://www.razerzone.com/eu-en/store/razer-kraken-71-classic

Dit lijkt me echt een topdeal, mijn headset is helaas gebroken en hangt met een ducktapeje aan elkaar :).

Edit: Hier gaat ook de wekker om 2:55. :)

[ Voor 7% gewijzigd door BastiaanNL op 12-01-2015 22:38 ]

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Actie geldt van 13-01 3:00 t/m 14-01 3:00