Zoals gewoonlijk sla je de plank weer mis

. Niemand brand hem af. Salvatron heeft ook niet echt een afwijkende mening, dat is wel duidelijk met zijn 9/10. Waarschijnlijk zelfs nog wat hoger dan wat de meesten the Matrix hier geven. Het is alleen wat apart dat hij de film zo hoog waardeert terwijl hij zegt dat de actie onmogelijk is. Dan is het hele idee van the Matrix wel aardig aan je voorbij gegaan. Er is niemand die hem daar op afbrand, maar wel lui die zich afvragen waarom hij de film een 9/10 geeft en probeert aan te geven wat voor impact de film heeft gehad. Jij komt hier in het topic brand zoeken omdat jij denkt ergens rook te zien. Het is op zich best bizar om te zien hoe jou redenatie werkt.
Als hij het zo vind, wat boeit het jou?
Vriend, dit is een topic waar we over films praten. Dus ja, dat boeit ons, mij in ieder geval wel. Anders is dit niets meer dan een database.
heuveltje schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:08:
Locke (2013) | [afbeelding] |
IMDb: 7.1 | Genre: Drama | Runtime: 85min. | MPAA: R
De reviews waren veelbelovend, maar toch niets voor mij
Heel de film gaat over een persoon die zich in de nesten heeft gewerkt, daar na toe aan het rijden is. En ondertussen de 1 na de andere irritante persoon aan de telefoon krijgt. IK heb het 20 min aangekeken maar ik vond er echt niets aan, kreeg meer het idee dat ik naar een BMW reclame aan het kijken was.....
Daarna nog snel wat verdere scenes gekeken, maar het blijft meer van hetzelfde. I
Misschien dat ik een goed verhaal gemist* heb, maar dan moeten ze dat wel wat interessanter brengen  |
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] |
*Omdat ik eigenlijk toch wel benieuwd ben wat ik gemis heb.en wat ik gokte dat er ging gebeuren
spoiler:IK heb nog meegekregen dat zijn baas hem aan het uitkafferen was, gezien zijn relatie (bastard in de telefoon) zal die hem wel willen ontslaan gok ik. Zijn vrouw verbrak de verbinding, dus daar zal nog wle een lang zeurderig gesprek uit volgen, waarna ze hem verlaat met vertrouwens issueis. En die vrouw die moest bevallen klonk wel heel erg onzelfstandig voor een 42 jarige, dus ik vroeg me half af hij niet loog en het eigenlijk een (mentaal) minderjarig iemand was ?
Iemand die het einde wil verklappen ?
Ik heb Locke een poosje geleden gezien, en alhoewel ik het geen erg goede film vond, was het voor mij wel een interessante film. Het verhaal gaat over consequenties en verantwoordelijkheid. Er is niet een good guy, bad guy scenario. Geen wereld die gered moet worden. Geen object dat gestolen moet worden. Het is gewoon een dag in het leven van een kerel die probeert om te gaan met zijn verleden en verantwoordelijkheid neemt voor de keuzes in zijn leven. Het is dan ook niet een verhaal gedreven film, maar een karakter gedreven film. Een ander goed voorbeeld daarvan zou There will be Blood zijn (wat wel een erg goede film is). Het focused veel meer op het leven van iemand dan om het verhaal waar de film zich in afspeelt.
Ik weet het einde niet zo goed meer, maar volgens mij
spoiler:Is het niet zo dramatisch als je denkt. Het was "gewoon" een vrouw die bang was. Zo'n bevalling is nogal stressvol heb ik gehoord. Ik zou ook niet weten waarom het een minderjarig meisje zou zijn geweest, behalve om de film dramatisch te maken. Wat de film helemaal niet is.
Ik vond het acteerwerk van Bane tof, en de scenario dat alles in zijn auto afspeelt is ook weer eens wat anders (al zijn er genoeg films op 1 locatie). Maar goed, ik kan me heel goed voorstellen dat je het een saaie film vindt

.
[
Voor 15% gewijzigd door
MrVegeta op 28-04-2015 13:42
]