Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Goed plan denk ik zoMrVegeta schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:04:
Maar even een mailtje opstellen en naar ene D. Fincher sturen dan
Snowpiercer (2013) | ![]() |
IMDb: 7.0 | Genre: Action, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 126min. | MPAA: R Plot: Set in a future where a failed climate-change experiment kills all life on the planet except for a lucky few who boarded the Snowpiercer, a train that travels around the globe, where a class system emerges. Een lange tijd geleden begonnen met deze film, maar halverwege liep hij vast. Uiteindelijk gisteren de mogelijkheid gehad hem af te kijken. Tja, wat moet ik zeggen. Ondertussen had ik vanuit hier begrepen dat het een strip is. En uiteraard is dat wel te zien. Voor velen niet te begrijpen waar het over gaat of hoe het zo komt dat ze daar zijn. Wellicht dat er nog een verhaal voor komt, en zeker weten erna. Ik heb me wel vermaakt. Er zaten wel stukken waar ik bij dacht.. Uhhuh. Richting het einde gaf het me iig een Bioshock gevoel. Vind het een moeilijke film om een mening over te hebben. Mede ook omdat ik weet dat ik verhaal mis buiten de film om. Ik vond het iig geen slechte film. | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Maleficent (2014) | ![]() |
IMDb: 7.2 | Genre: Action, Adventure, Family | Runtime: 97min. | MPAA: PG Plot: A vengeful fairy is driven to curse an infant princess, only to discover that the child may be the one person who can restore peace to their troubled land. Deze hebben we aangeschaft op BD. We hebben hem vorige week gezien. Heel eerlijk, mijn vrouw en ik vonden het beide heel moeilijk om er een mening over te hebben. De film is niet slecht, maar ook weer niet echt goed. Wat ons vooral opviel en tegen viel is de aanpassingen aan de stukken uit het originele Disney verhaal. Ze wilden dicht bij het origineel blijven, maar de andere kant ook belichten (erg goed natuurlijk, er is een reden dat iemand slecht is, en dat is vaak niet omdat het kan). Bepaalde delen hebben ze veranderd waardoor het origineel totaal de andere kant op gaat. Jammer en op veel punten had het niet gehoeven en voegt het totaal niets toe aan de film. Dat daar gelaten, Angelina brengt het personage echt heel goed in beeld. Hulde voor haar. | |
Het origineel is van de gebroeders Grimm. Het origineel heb ik nooit gelezen en Malificent heb ik niet gezien, dus kan niet zeggen hoe de verhalen verschillen.[b]Arunia schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:17:
Wat ons vooral opviel en tegen viel is de aanpassingen aan de stukken uit het originele Disney verhaal.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
I know. Ik heb het dan ook over het originele Disney verhaal. En niet over het originele gebroeders Grimm verhaalXyphoid schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:06:
[...]
Het origineel is van de gebroeders Grimm. Het origineel heb ik nooit gelezen en Malificent heb ik niet gezien, dus kan niet zeggen hoe de verhalen verschillen.
Overigens die laatste heb ik ook niet gelezen. Maar ging me meer om de vergelijking met die van Disney en deze film (beide van Disney).
Het is gewoon een intresant concept en zeker voor een Zuid Koreaanse film ook voor Westerse kaaskoppen goed te behappen isArunia schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:17:
[table bgcolor=transparent width=100% cellpadding=6][tr][td fontsize=14]Snowpiercer (2013)[/td][td align=right valign=top rowspan=2 fontsize=9][afbeelding][/td][/tr][tr][td valign=top]IMDb: 7.0 | Genre: Action, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 126min. | MPAA: RPlot: Set in a future where a failed climate-change experiment kills all life on the planet except for a lucky few who boarded the Snowpiercer, a train that travels around the globe, where a class system emerges.[/td][/tr]
Een lange tijd geleden begonnen met deze film, maar halverwege liep hij vast. Uiteindelijk gisteren de mogelijkheid gehad hem af te kijken.
Tja, wat moet ik zeggen. Ondertussen had ik vanuit hier begrepen dat het een strip is. En uiteraard is dat wel te zien. Voor velen niet te begrijpen waar het over gaat of hoe het zo komt dat ze daar zijn. Wellicht dat er nog een verhaal voor komt, en zeker weten erna.
Ik heb me wel vermaakt. Er zaten wel stukken waar ik bij dacht.. Uhhuh.
Richting het einde gaf het me iig een Bioshock gevoel.
Vind het een moeilijke film om een mening over te hebben. Mede ook omdat ik weet dat ik verhaal mis buiten de film om. Ik vond het iig geen slechte film.
De franse titel van de comic is wel mooi trouwens: Le Transperceneige
Concept art is trouwens echt tof om te zien:
http://www.pinterest.com/...er-conceptproduction-art/
Ik ga zeker eens kijken of de comic leuk is om te lezen. Hou daar wel van. Ook qua boeken.
Ah, so.Arunia schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:12:
[...]
I know. Ik heb het dan ook over het originele Disney verhaal. En niet over het originele gebroeders Grimm verhaal
Overigens die laatste heb ik ook niet gelezen. Maar ging me meer om de vergelijking met die van Disney en deze film (beide van Disney).
Ik mag hopen dat Maleficent donkerder is qua verhaal en er niet in gezongen wordt
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Gezongen wordt er niet.
The Terminal (2004) | ![]() |
IMDb: 7.3 | Genre: Comedy, Drama | Runtime: 128min. | MPAA: PG-13 Plot: An eastern immigrant finds himself stranded in JFK airport, and must take up temporary residence there. Deze film zag ik op Netflix staan en dus heb ik hem samen met mijn vriendin hem gekeken, beide kenden hem niet. De film begint dat Navorsky in New York landt maar onderwijl dat hij in de lucht zit wordt zijn, overigens fictieve land, Krakhosia niet meer erkend als geldig land waardoor hij niet terug kan vliegen, en ook niet langs de douane kan om naar New York te kunnen gaan en zo dus maanden in de terminal moet leven. Ik vind de film een heerlijke wegkijker, hij verveeld niet en het drama/comedy en romantiek is prima in balans en nergens teveel of te weinig aanwezig. Ik vind dat Tom Hanks er echt een goede rol in heeft, en de mooie Catherina waar Navorksy verliefd op wordt. Deze film is absoluut het kijken waard, er gebeurd meer dan genoeg en zal je niet vervelen. Een mooie 8! | |
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Aangezien je ze blijkbaar toch allebei gezien hebt. Ik vond Memories of Murder stukken beter dan Zodiac. Ook al is het concept van beide films hetzelfde.Franco10 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:09:
[...]
Goed plan denk ik zoNa meesterwerken als Fight Club en vooral Zodiac en Se7en viel dit wel zwaar tegen.
I'll do what I can, but expect very little.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
En dit natuurlijk4bit schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:18:
Aangezien je ze blijkbaar toch allebei gezien hebt. Ik vond Memories of Murder stukken beter dan Zodiac. Ook al is het concept van beide films hetzelfde.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2014 17:34 ]
Agree! Zodiac steekt qua verhaal en 'technisch' erg goed in elkaar, de film is zo intelligent dat je zelf in de war raakt. Memories of Murder gaat meer om de (donkere) sfeer en de scherpe randjes die de personages hebben en hoe die worden afgestompt of juist verscherpt. Echt een meesterwerk.4bit schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:18:
[...]
Aangezien je ze blijkbaar toch allebei gezien hebt. Ik vond Memories of Murder stukken beter dan Zodiac. Ook al is het concept van beide films hetzelfde.
Hahaha ja echt briljant hoe hij steeds in het beeld wordt gelanceerd met zijn trap
het hele concept is erg leuk gedaan. Verder zeker geen typische Jolie rol. Ergerde me vooral aan haar net britse accent. Verder prima film.lanerios schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:22:
Over Malifecent, is de film goed te kijken voor mensen die echt een hekel hebben aan Jolie's laatste rollen (het verzieken van Lara Croft, haar eigen rolletje van "kijk mij goed zijn voor de wereld" etc)? Wil de film graag zien, maar ben bang dat zij weer echt de standaard Jolie rol moet spelen.
Battle.net Spud#2543
Daar kan ik me iig in vinden. De minpunten in de film lagen imho niet aan Angelina. Die zette de rol juist erg netjes neer.TepelStreeltje schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:32:
[...]
het hele concept is erg leuk gedaan. Verder zeker geen typische Jolie rol. Ergerde me vooral aan haar net britse accent. Verder prima film.
Dan ben ik toch wel nieuwsgierig wat jouw minpunten warenArunia schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:18:
[...]
Daar kan ik me iig in vinden. De minpunten in de film lagen imho niet aan Angelina. Die zette de rol juist erg netjes neer.
Voor mij waren het vooral het trage verloop/tempo van de film en dat accent.
Battle.net Spud#2543
Ik vond the Terminal idd. wel een dieptepunt van zowel Spielberg als Hanks.
Traag en vervelend en niet boeiend.
Terwijl ze beide zulke leuke dingen gemaakt hebben.
(Star Wars, road to Perdition etc.)
En bij Arunia:
Maleficent zette ik aan terwijl ik er weinig van verwachtte en dat viel helemaal niet tegen.
Leuke film met idd. een erg leuke rol van Jolie.
En dan ben ik geen Jolie liefhebber to say the least.
Gisteravond de eerste helft van Hercules gekeken, wederom lage verwachtingen.
Ik moet zeggen dat het niet tegenvalt.
Veel gevechten en mooie landschappen.
Een redelijk verhaal.
Toen ik eenmaal aan de spierbundels van The Rock a.k.a. Dwayne Douglas Johnson in elke scene gewend was heb ik met genoegen zitten kijken.
Vanavond de tweede helft op het schema.
The Fault in Our Stars (2014) | ![]() |
IMDb: 8.1 | Genre: Drama, Romance | Runtime: 126min. | MPAA: PG-13 Plot: Hazel and Gus are two teenagers who share an acerbic wit, a disdain for the conventional, and a love that sweeps them on a journey. Their relationship is all the more miraculous given that Hazel's other constant companion is an oxygen tank, Gus jokes about his prosthetic leg, and they met and fell in love at a cancer support group. Een feelgoodmovie met een triest einde. Dus wees gewaarschuwd Ik vond het een goede film met mooi acteerwerk van de hoofdrolspeelster, Shailene Woodley. Ik dacht haar niet te kennen maar ze speelde blijkbaar ook de hoofdrol in Divergent. Goed, veel feelgood gedoe in het eerst deel van de film en dat vind ik bij een film die voor een groot deel over een vreselijke ziekte gaat (kanker) best knap. De hoofdrolspeelster in imho bijna aandoenlijk in haar manier van omgaan met haar ziekte en haar vriend (Ansel Elgort ) is ook een plezier om naar te kijken. Ansel Elgort dacht ik ook niet te kennen trouwens maar die blijkt ook in Divergent te zitten. Verder speelt niemand minder dan Willem Dafoe de schrijver van het lievelingsboek van beide tieners en dat had ik helemaal niet verwacht. Eigenlijk heb ik persoonlijk het idee dat hij "altijd" boeven speelt. Goede rol van hem als alcohol verslaafde en trieste schrijver die niks voor zijn bewonderaars wil doen. Ik heb met veel plezier gekeken en het eind ga ik niet verklappen maar laat ik zeggen dat ik er een k.u.t. gevoel aan over hield. Een 8,5 voor deze film voor het acteerwerk, het verhaal en het (aanvankelijke) kijkplezier. | |
[ Voor 64% gewijzigd door Daniel36 op 05-11-2014 10:00 ]
Teenage Mutant Ninja Turtles (2014) | ![]() |
IMDb: 6.2 | Genre: Action, Adventure, Comedy | Runtime: 101min. | MPAA: PG-13 Plot: When a kingpin threatens New York City, a news reporter find a quad of mutants which makes an alliance to unravel Shredder's plan as the Teenage Mutant Ninja Turtles. Weer een jeugdserie die een film heeft gekregen. Met goede hoop begon ik eraan, want: (a) vroeger was het hartstikke leuk en (b) de trailer was nog best grappig. Het was toch erg jammer om al na een paar minuten te merken dat ik eigenlijk naar een film voor 6-jarigen zat te kijken. Ja, er waren een aantal spannende / grappige / spectaculaire momenten, maar van alleen momenten kan een film het niet hebben. Over het algemeen waren de Turtles te kinderachtig (ok, het zijn pubers) en sloeg het allemaal nergens op. Erg jammer. Een klein zesje voor de moeite (en omdat andere films nog slechter zijn). | |
Your Friendly Neighborhood Moderator
Misschien interesseer ik mij anders in films of wat, maar The Terminal vond ik zelf wel boeiend, het had beter gekund, anders had ik wel een 10 gegeven, maar ik vond het een interessante en leuke onderhoudende film.Daniel36 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:35:
Even aanhaken bij Sjah:
Ik vond the Terminal idd. wel een dieptepunt van zowel Spielberg als Hanks.
Traag en vervelend en niet boeiend.
Terwijl ze beide zulke leuke dingen gemaakt hebben.
(Star Wars, road to Perdition etc.)
⏩ PVOutput☀️
Ik sluit me bij je aan, leuke film! Realistisch, nee zeker niet, vermakelijk? Ja!Quad schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:35:
[...]
Misschien interesseer ik mij anders in films of wat, maar The Terminal vond ik zelf wel boeiend, het had beter gekund, anders had ik wel een 10 gegeven, maar ik vond het een interessante en leuke onderhoudende film.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Accent heb ik niet echt een probleem mee.TepelStreeltje schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:29:
[...]
Dan ben ik toch wel nieuwsgierig wat jouw minpunten waren
Voor mij waren het vooral het trage verloop/tempo van de film en dat accent.
Tja, het niet kloppen van de film met het Disney origineel. Dat was wel een minpunt. Laat je dat los, dan is het verder gewoon een prima film om te kijken. Lekkere effecten. Paar leuke grapjes en knipogen.
Disconnect (2012) | ![]() |
IMDb: 7.6 | Genre: Drama, Thriller | Runtime: 115min. | MPAA: R Plot: A drama centered on a group of people searching for human connections in today's wired world. Deze had ik al een heel lange tijd in mijn wachtkamer maar ik kon altijd wel iets bedenken om hem niet te kijken, met als voornaamste reden het gebruik van het nummer Sail in de trailer. Want iedereen met beschikking over Windows Movie Maker heeft dat wel onder een scheet gemonteerd, om die muziek nou voor je trailer te gebruiken… Wat had ik me vergist zeg, wow! Dit is echt een prachtige film over een zeer actueel onderwerp: social media en privacy. Om ons te ‘beschermen’ worden er in Nederlanded per dag meer telefoons afgetapt dan in de VS, maar de gemiddelde Nederlander roept: “Ja maaruh ik heb toch nix te verberreguh?” Nou wel dus, en dat laat deze film deels zien. Het is echt bijzonder hoe de regisseur de verhaallijnen puur en realistisch heeft neergezet. Het zijn allemaal echte mensen die net als echte mensen verre van perfect zijn en domme fouten maken. Ik heb veel films gezien waarin ook wordt geprobeerd om de kijker zich op deze manier te laten identificeren met de karakters, maar zelden waren de personages zo ‘echt echt.’ Er gebeuren dingen die elke familie zou kunnen overkomen, deze worden zo goed in beeld gebracht dat de film verre van saai is. De regisseur is vooral bekend om zijn documentaires, misschien is dat juist de reden dat de film zo tastbaar en echt aanvoelt, echt een verademing om naar te kijken. De film grijpt je in de kraag en zet je aan het denken; over social media en de verborgen problemen die mensen kunnen hebben die er zo op het oog normaal uit zien (of juist niet). | |
The Terminal is IMO vermakelijk maar absoluut geen meesterwerk. Een voldoende geef ik 'm wel, maar vond hem zelf ook erg traag en niet echt boeiend.Quad schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:35:
[...]
Misschien interesseer ik mij anders in films of wat, maar The Terminal vond ik zelf wel boeiend, het had beter gekund, anders had ik wel een 10 gegeven, maar ik vond het een interessante en leuke onderhoudende film.

Het is je bekend dat het verhaal is gebaseerd op werkelijke gebeurtenissen? Zwaar geromantiseerd en aangezet uiteraard, dat wel.PaT schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:07:
[...]
(Over The Terminal)
Ik sluit me bij je aan, leuke film! Realistisch, nee zeker niet, vermakelijk? Ja!
Interstellar (2014) | ![]() |
IMDb: 9.4 | Genre: Adventure, Sci-Fi | Runtime: 169min. | MPAA: PG-13 Plot: A group of explorers make use of a newly discovered wormhole to surpass the limitations on human space travel and conquer the vast distances involved in an interstellar voyage. Gisteren gezien in de Dolby Atmos zaal bij de JT. En wat een ervaring was dat zeg! Christopher Nolan flikt het wat mij betreft weer hoor. In de nabije toekomst heeft de aarde zich tegen de bewoners gekeerd en sterven alle gewassen uit door ziektes en wordt de aarde geteisterd door zandstormen. Een groep wetenschappers heeft een wormhole ontdekt naar een ander sterrenstelsel waar de mens mogelijk kan leven. Aan Matthew McConaughey en zijn crew de taak om deze werelden te vinden. Verder zal ik niks verklappen je zult het zelf moeten zien en ervaren! De soundtrack van Hans Zimmer is subliem en het acteren is prima. Een veel gehoorde kritiekpunt is dat de film emotioneel niet zou beklijven maar die mening deel ik niet. Het vader-dochter verhaal wordt mooi uitgewerkt. Gaat dat zien! | |
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
en voor mij is de vraag of dat na de derde en vierde keer zien nog zo is.MrVegeta schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:52:
[...]
Ik had Gone Girl paar dagen terug weer gezien, en was nog steeds spannend
Er zijn een hoop hele goede films die maar een beperkte "houdbaarheidsfactor" hebben.
En film als Into the Wild of The Shawshank Redemption kan ik gerust voor de zoveelste keer opzetten en er van genieten.
Een film als Seven, The Usual Suspects of The Sixth Sense kon ik hooguit twee keer kijken.
De eerste keer zit je met open mond over de plottwist en de tweede keer ga je kijken om te zien wat je de eerste keer gemist hebt. En dan ben je er wel klaar mee.
Ik ben bang dat het bij Gone Girl ook zo zal gaan.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Dat kan ik me ook nog herinneren. Uiteraard heeft die man die op het vliegveld heeft gewoond Catherine Zeta Jones nooit gezien, maar het is wel degelijk gebaseerd op een waargebeurd verhaal.arsimo schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:14:
[...]
Het is je bekend dat het verhaal is gebaseerd op werkelijke gebeurtenissen? Zwaar geromantiseerd en aangezet uiteraard, dat wel.
Ik ben trouwens wel blij dat Daniel36 Road to Perdition noemt, dat is echt zo'n film die ik binnenkort maar eens op een lange winteravond ga kijken met mijn vriendin. Zij heeft hem nog nooit gezien, en daar moet wat aan gedaan worden.
Ik weet nog dat ik naar een preview ging in de bioscoop, en dat na afloop van de aftiteling iedereen nog steeds doodstil naar het beeld zat te kijken. Als dát geen bewijs is dat het een goede film is, dan weet ik het ook niet meer.
\/ Ik vind het ook de beste film van Hanks. By far.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Of anders Forrest Gump, maar die film ligt men niet.
Wat een ding. Dacht dat films tegenwoordig allemaal wel op een HD werden verscheept.Bokmaaa schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:56:
Ha, die zag ik toevallig op Reddit langskomen vanochtend. Dit is Instellar op echte resolutie:
[afbeelding]
This too shall pass
Ik vond Gone Girl de eerste keer al matig, dus een tweede keer zal ik hem niet zien.YellowCube schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:54:
[...]
en voor mij is de vraag of dat na de derde en vierde keer zien nog zo is.
Er zijn een hoop hele goede films die maar een beperkte "houdbaarheidsfactor" hebben.
En film als Into the Wild of The Shawshank Redemption kan ik gerust voor de zoveelste keer opzetten en er van genieten.
Een film als Seven, The Usual Suspects of The Sixth Sense kon ik hooguit twee keer kijken.
De eerste keer zit je met open mond over de plottwist en de tweede keer ga je kijken om te zien wat je de eerste keer gemist hebt. En dan ben je er wel klaar mee.
Ik ben bang dat het bij Gone Girl ook zo zal gaan.
Wat betreft houdbaarheid heb je gelijk, sommige films draaien echt heel sterk om de plottwist, als je die al kent is er weinig bijzonders aan (zoals Gone Girl). Ik kan heel veel uiteenlopende films waarderen maar persoonlijk hou ik het meest van films met sterke dialogen en karakters met veel diepgang. Die kun je bijna elk jaar wel een keer kijken.
De "oude" films blijven toch wel een nostaligisch gevoel geven moet ik zeggen. Deze 3d vormgeving was wel even wennen.
Jorgen schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:24:
Teenage Mutant Ninja Turtles (2014) [afbeelding] IMDb: 6.2 | Genre: Action, Adventure, Comedy | Runtime: 101min. | MPAA: PG-13 Plot: When a kingpin threatens New York City, a news reporter find a quad of mutants which makes an alliance to unravel Shredder's plan as the Teenage Mutant Ninja Turtles.
Weer een jeugdserie die een film heeft gekregen. Met goede hoop begon ik eraan, want: (a) vroeger was het hartstikke leuk en (b) de trailer was nog best grappig.
Het was toch erg jammer om al na een paar minuten te merken dat ik eigenlijk naar een film voor 6-jarigen zat te kijken. Ja, er waren een aantal spannende / grappige / spectaculaire momenten, maar van alleen momenten kan een film het niet hebben. Over het algemeen waren de Turtles te kinderachtig (ok, het zijn pubers) en sloeg het allemaal nergens op. Erg jammer.
Een klein zesje voor de moeite (en omdat andere films nog slechter zijn).[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 6 / 10
[ Voor 34% gewijzigd door Skywalker27 op 07-11-2014 13:11 ]
12 jaar dan maarlimefresh2011 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:56:
Ik vond de film juist erg vermakelijk voor volwassenen. Iets teveel actie om met een kind van 6 naartoe te gaan denk ik. zou hem zo in mijn film collectie opnemen thuis.
De "oude" films blijven toch wel een nostaligisch gevoel geven moet ik zeggen. Deze 3d vormgeving was wel even wennen.
[...]
Hij viel mij gewoon tegen. Ik had er veel meer van verwacht.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dat gebeurt ook met de gemiddelde film. Nolan heeft er echter voor gekozen om Interstellar in op 70mm film (IMAX) op te nemen. In Nederland wordt Interstellar helaas wel alleen digitaal getoond. Voor echt 70mm moet je naar Londen.Sharky schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:52:
[...]
Wat een ding. Dacht dat films tegenwoordig allemaal wel op een HD werden verscheept.
Locke (2013) | ![]() |
IMDb: 7.1 | Genre: Drama | Runtime: 85min. | MPAA: R Mijn eerste review en dat is omdat ik deze film echt heel sterk vind. Dat de film mij zo wist te boeien terwijl het zich afspeelt in een auto. Dan moet de acteur een hele goede prestatie neerzetten en dat doet Tom Hardy. Hoe kalm hij op sommige momenten blijft en tegelijk emotioneel... Bizar goed! Deze film heeft te weinig publiciteit en dat is erg jammer! Ga aub deze film in het weekend kijken op een regenachtige dag. De lengte is perfect en je ziet met vol spanning te kijken. | |
Weg kijken lukte wel, het lukte me niet voorbij de hersencapaciteit te kijken, wat me normaal wel redelijk lukt bij scifi, maar er zaten in dit verhaal gewoon te grote gaten om het te negeren. Mijn vriendin vond het dan wel weer een goede film.Skywalker27 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:10:
Net LUCY gekeken zeker een vermakelijke film. Lekker makkelijk weg kijken op een zondag avond
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 07-11-2014 15:38 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Helemaal mee eens!!!!MrVegeta schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:48:
Interstellar is awesome!
Ik zou het doen!
Het mocht allemaal wel wat harder. Mja het genre dus he
En nu wachten op de rest
Martinspire schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:34:
Ik vond het ook wel een kutfilm. Veel te vaag gedoe en wederom ging het weer veel te ver (afgezien van het feit dat het 10% capaciteits-gebeuren onzin was). Ik had verder meer actie verwacht of beetje boeiend dialoog maar was allemaal geen klap aan.
Grote gaten op welke wijze? Het is natuurlijk een portie onzin maar het idee zat op een bepaalde manier wel leuk in elkaar als je het op de manier kan zien dat bv telekinese bestaat en we niet in het universum zijn maar er deel van (of zelfs soort van het universum zijn) zijn, dan met wat heeeeel veel fantasie en wat quantum mumbo jumbo zou ze dat wat ze zelf is, alles, kunnen manipuleren.MeNTaL_TO schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:53:
[...]
Weg kijken lukte wel, het lukte me niet voorbij de hersencapaciteit te kijken, wat me normaal wel redelijk lukt bij scifi, maar er zaten in dit verhaal gewoon te grote gaten om het te negeren. Mijn vriendin vond het dan wel weer een goede film.
Ja, gaat wel ver.
Beetje maf en plat (rondweg Stupid!) dat het van de drugs komt
En toch vond ik de film tof, mja sci fi freak
Ik vond dr zelf wel goed acteren, ze kwam op mij over als een mooiere versie van Ripley (Aliens), bad ass woman. Ze had imo de hoofdrol in Prometheus mogen spelen (ik vond Noomi Rapace helemaal niks)
[ Voor 18% gewijzigd door Mutatie op 08-11-2014 01:52 ]
Meer gaten in het verhaal, het zijn drugs die ze in Europa willen gaan verkopen, wat nu als zeg, 1000 mensen deze drugs gebruikt hadden, ze werden er nu door 1 al ge-asskicked.Mutatie schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 01:37:
Grote gaten op welke wijze? Het is natuurlijk een portie onzin maar het idee zat op een bepaalde manier wel leuk in elkaar als je het op de manier kan zien dat bv telekinese bestaat en we niet in het universum zijn maar er deel van (of zelfs soort van het universum zijn) zijn, dan met wat heeeeel veel fantasie en wat quantum mumbo jumbo zou ze dat wat ze zelf is, alles, kunnen manipuleren.
Ja, gaat wel ver.
Beetje maf en plat (rondweg Stupid!) dat het van de drugs komt![]()
En toch vond ik de film tof, mja sci fi freak![]()
Ik vond dr zelf wel goed acteren, ze kwam op mij over als een mooiere versie van Ripley (Aliens), bad ass woman. Ze had imo de hoofdrol in Prometheus mogen spelen (ik vond Noomi Rapace helemaal niks)
De gaten zijn meer waar ze half of niets uitleggen en het maar gewoon gebeurt, en als ze zo slim is, waarom kan ze het dan niet zelf maken? Waarom wordt ze steeds slimmer? Ze neemt niet steeds meer in of vult het aan.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Sowieso wordt er van het plot vrij weinig uitgelegd en waren de dieren-beelden tussendoor ook vrij irritant. En hoe kon zij ineens zo vechten dan? Ze kan wel slim zijn, maar dat wil niet zeggen dat je allerlei vechttechnieken ineens hebt zonder ook maar een boek aan te raken.
En alles boven 30% was gewoon bullshit. Ik vond het erg overdreven en nutteloos geheel. Als ze hadden gedaan dat haar lichaam het niet aankon en ze daarom stierf had ik het nog wel kunnen waarderen, maar dat ze oplost in het niets, teleporteren, tijdreizen, die Star Trek Mindmeld, etc. En waarom heeft ze niet gewoon vanaf het begin die gasten afgemaakt om vervolgens nergens meer last van te hebben?
Qua drugs was het zo geloof ik dat er iets anders met haar was, anderen waren gestorven. En paar pillen had natuurlijk niet het effect wat de overdosis op haar had.
Dat het effect door ging kwam omdat de stof nog in haar bloed aanwezig was dacht ik. Dat ze het zelf niet kon maken had ik niet bedacht
Het was een tijdje terug, zo goed weet ik de details niet meer maar dit bleef me bij.
[ Voor 29% gewijzigd door Mutatie op 08-11-2014 03:23 ]
Sling Blade (1996) | ![]() |
IMDb: 8.1 | Genre: Drama | Runtime: 135min. | MPAA: R Plot: Karl Childers, a simple man hospitalized since his childhood murder of his mother and her lover, is released to start a new life in a small town. Ok, ik had beter moeten weten. Ik ben geen fan van drama, en dit bewijst het maar weer 'n keer. Film duurt 2 uur en 14 minuten, vanaf ongeveer 1/3e weet je waar het heen gaat en toch zit je te wachten tot er íets gebeurt. En zelfs als dat ene uiteindelijk gebeurt, heb je nog het gevoel dat er niets gebeurd is. Op IMDB krijgt hij hele hoge scores (8,1), maar heel eerlijk, ik vond er niks aan. Ow, en 't irriteert me mateloos als mensen na 20 jaar gevangenis of instelling zomaar zonder iets op straat gezet worden. Nu weet ik dat de werkelijkheid weinig verschilt van de film, maar toch wel iets. En 't is gewoon wachten op dat het verkeerd gaat. Ja, er wordt aardig in gespeeld, maar dat is niet voldoende om 't gebrek aan verhaal mee op te vangen. 2 uur verspilt dus. Geen 1 vanwege het redelijke acteerwerk (maar ook geen hoogstandje), maar voor de rest heeft het niets waarvoor ik naar een film wil kijken. | |
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Captain America: The Winter Soldier (2014) | ![]() |
IMDb: 7.9 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 136min. | MPAA: PG-13 Plot: Steve Rogers, now finding difficult to fit in to the era of today then leads an assault against a friend turned rival from World War II, a Soviet emissary known as Gisteravond gekeken en da viel helemaal niet tegen. Ik ben niet een groot liefhebber van superhelden films maar de actie en effecten zijn toch wel de moeite waard. Wel een lange film, ongeveer 2 uur in totaal als ik me niet vergis. Redelijk veel verwijzingen naar Captain America: The First Avenger en die had ik al wel gezien maar die gaat hierna nog opnieuw bekeken worden. Vermeldenswaardig imho zijn de helicariers van Shield, die vond ik erg vet. Ook een rol van oudgediende Robert Redford, als boef nog wel. Verder de kanttekening dat ik persoonlijk de acteur die Capt. America speelt niks vind met zijn All American blotebillengezicht. Maar dat s natuurlijk persoonlijk. In elk geval met plezier bekeken, een 8. | |
IMDb: 9.4 | Genre: Adventure, Sci-Fi | Runtime: 169min. | MPAA: PG-13 Plot: A group of explorers make use of a newly discovered wormhole to surpass the limitations on human space travel and conquer the vast distances involved in an interstellar voyage. ERG sterke film van Christopher Nolan! Hij is er met deze film wederom in geslaagd een prachtige "denkfilm" zoals bij inception neer te zetten. Er is duidelijk goed nagedacht over hoe bepaalde bestaande theoriën zoals de verschillende dimensies in elkaar steken. Voor de leek zoals ikzelf niet altijd even goed te volgen, gelukkig niet storend. Ik heb me maar gewoon mee laten slepen in het verhaal Het einde vond ik wat abstract, en was voor mij ook een klein beetje een vraagteken. Gelukkig wederom niet storend genoeg om de rest van de film naar beneden te halen. Dit is naar mijn idee een van de betere films van het jaar (en ik zie er nogal wat in een jaar als pathé unltd pashouder) kortom: Een echte must see! | |
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Dit zegt heel veel over jou en helemaal niets over de film.Ardana schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 04:44:
Sling Blade (1996) [afbeelding] IMDb: 8.1 | Genre: Drama | Runtime: 135min. | MPAA: R Plot: Karl Childers, a simple man hospitalized since his childhood murder of his mother and her lover, is released to start a new life in a small town.
Ok, ik had beter moeten weten. Ik ben geen fan van drama, en dit bewijst het maar weer 'n keer. Film duurt 2 uur en 14 minuten, vanaf ongeveer 1/3e weet je waar het heen gaat en toch zit je te wachten tot er íets gebeurt. En zelfs als dat ene uiteindelijk gebeurt, heb je nog het gevoel dat er niets gebeurd is.
Op IMDB krijgt hij hele hoge scores (8,1), maar heel eerlijk, ik vond er niks aan.
Ow, en 't irriteert me mateloos als mensen na 20 jaar gevangenis of instelling zomaar zonder iets op straat gezet worden. Nu weet ik dat de werkelijkheid weinig verschilt van de film, maar toch wel iets. En 't is gewoon wachten op dat het verkeerd gaat.
Ja, er wordt aardig in gespeeld, maar dat is niet voldoende om 't gebrek aan verhaal mee op te vangen. 2 uur verspilt dus. Geen 1 vanwege het redelijke acteerwerk (maar ook geen hoogstandje), maar voor de rest heeft het niets waarvoor ik naar een film wil kijken.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 2 / 10
Verwijderd
Dat ze een eigen mening heeft? Iets waar velen hier altijd erg veel moeite mee hebben? Pffunfor schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 10:08:
[...]
Dit zegt heel veel over jou en helemaal niets over de film.
Dat is een ook een beetje het hele idee van een review he?unfor schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 10:08:
[...]
Dit zegt heel veel over jou en helemaal niets over de film.
This too shall pass
unfor mag toch ook een mening hebben over een mening?Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 11:07:
[...]
Dat ze een eigen mening heeft? Iets waar velen hier altijd erg veel moeite mee hebben? Pff
Maar ik snap unfor wel. Als je al begint met 'ik ben geen fan van drama'.. Maar deze discussie is al te vaak gevoerd hier. Snel verder. Wie heeft Interstellar al gezien in IMAX?
Meeh. Niet per se. We weten nu alleen maar dat hij/zij niet houdt van dramafilms waar weinig gebeurd.Sharky schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 11:09:
[...]
Dat is een ook een beetje het hele idee van een review he?
Beetje onzin om een fantastische film te beoordelen met een 2 omdat je niet van het genre houd.
Ik houd niet van chickflicks of rom-coms, ik beoordeel ze dan ook niet.
"Ik lust geen koffie dus ik geef het een 1." Terwijl het misschien wel verdomd goede koffie is
[ Voor 32% gewijzigd door unfor op 08-11-2014 12:33 ]
How about niet voor anderen bepalen wat ze wel en niet zouden moeten kijken, dan wel reviewen?unfor schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:30:
Als je niet houd van drama films, ga ze dan niet kijken en al helemaal niet reviewen.
Beetje onzin om een fantastische film te beoordelen met een 2 omdat je niet van het genre houd.
Opbouwende kritiek op een review (bijvoorbeeld vragen wat ze er echt van vindt, naast het feit dat het een drama is en ze daar niet van houdt) is prima, maar dit vind ik toch wel aardig gezeur.
Leuk bedacht hoor, al die voorbeelden, maar denk je dat er ook maar iemand zou piepen als het andersom was geweest en ze het een goede film had gevonden, ook al houdt ze niet van drama? Dan had er geen haan naar gekraaid.unfor schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:30:
"Ik lust geen koffie dus ik geef het een 1." Terwijl het misschien wel verdomd goede koffie is
Dat je het niet eens bent met een score, betekent niet dat degene die de score geeft moet ophouden met wat 'ie doet.
Als je het niet eens bent met een review, geef dan aan waarom jij het wel een goede film vindt (met nadruk op 'jij vindt') en laat de review(er) verder in z'n waarde.
[ Voor 40% gewijzigd door Hahn op 08-11-2014 12:38 ]
The devil is in the details.
Iedereen heeft natuurlijk het recht op een eigen mening en een score.Hahn schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:32:
[...]
How about niet voor anderen bepalen wat ze wel en niet zouden moeten kijken, dan wel reviewen?![]()
Opbouwende kritiek op een review (bijvoorbeeld vragen wat ze er echt van vindt, naast het feit dat het een drama is en ze daar niet van houdt) is prima, maar dit vind ik toch wel aardig gezeur.
[...]
Leuk bedacht hoor, al die voorbeelden, maar denk je dat er ook maar iemand zou piepen als het andersom was geweest en ze het een goede film had gevonden, ook al houdt ze niet van drama? Dan had er geen haan naar gekraaid.
Dat je het niet eens bent met een score, betekent niet dat degene die de score geeft moet ophouden met wat 'ie doet.
Als je het niet eens bent met een review, geef dan aan waarom jij het wel een goede film vindt (met nadruk op 'jij vindt') en laat de review(er) verder in z'n waarde.
De film in kwestie heeft volgens mij een oscar en een (paar) nominatie(s), niet dat dat altijd veel zegt maar goed. Veel mensen zijn groot fan van deze film om andere redenen dan ontploffende helikopters of helden die op het moment supreme met een dubbele flikflak en anderhalf salto gehurkt nog net het wapen uit de handen van de schurk weten te tikken, als je begrijpt wat ik bedoel.
Als hij/zij wat meer inhoudelijk ingaat op de film en duidelijk wordt dat hij/zij het punt (of doel) van de film heeft begrepen maar dit gewoon ruk vind, prima. Goede review met een mening die ik niet deel. Als je gewoon zegt er gebeurd niets saai man, tsja daar heb je weinig aan.
Dus het voorbeeld van unfor is spot on; ik vind koffie zelf ook vies, ook al zou je mij het beste bakkie ter wereld aanbieden, zou ik alsnog met een zuur gezicht zeggen; bah bah.
Daar heb je wel wat aan. Als je niet van trage films of films waar weinig in gebeurt houdt, dan is deze film dus misschien niet voor jou. Dat vind ik helemaal niet zo gek om te wetenAls je gewoon zegt er gebeurd niets saai man, tsja daar heb je weinig aan.
En verder vind ik de vergelijkingen al snel mank gaan, al helemaal als er dingen als koffie bij gehaald worden, wat letterlijk alleen maar een kwestie van smaak is.
The devil is in the details.
Als iemand zegt "ik hou niet zo van dramafilms, maar deze vind ik wel goed" - dan is het waarschijnlijk een anders-dan-anders dramafilm en is m'n interesse gewekt.
Als iemand anders zegt "ik hou niet van Michael Bay films en ik vond Transformers-4 prut", dan vind ik dat ook waardevol: je weet dan dat T4 een typische Bay-film zal zijn.
Dus wat mij betreft is het prima als iemand schrijft "ik hou niet van drama-films en vond Sling Blade dus niets": je weet dan de review op waarde te schatten. Da's nuttige informatie, doe daar mee wat je wil, maar laat de reviewer met rust. Ga liever zelf een review schrijven.
Dat geschreven te hebben:
Ik hou dus niet van Michael Bay films...
Teenage Mutant Ninja Turtles (2014) | ![]() |
IMDb: 6.2 | Genre: Action, Adventure, Comedy | Runtime: 101min. | MPAA: PG-13 Plot: When a kingpin threatens New York City, a news reporter find a quad of mutants which makes an alliance to unravel Shredder's plan as the Teenage Mutant Ninja Turtles. Humoristische opmerkingen op onlogische momenten, hoofdpersonen die idiote opmerkingen maken die elk weldenkend mens in het echt nooit zou maken. Combineer dat met oneindig lange actiescenes die er natuurlijk geweldig uitzien, maar veel te lang duren. Ofwel, de film wist m'n aandacht niet echt vast te houden. | |
Into the Storm (2014) | ![]() |
IMDb: 6.2 | Genre: Action, Thriller | Runtime: 89min. | MPAA: PG-13 Plot: Storm trackers, thrill-seekers, and everyday townspeople document an unprecedented onslaught of tornadoes touching down in the town of Silverton. Plot: zie 'Twister' (1996). Alleen waar Twister nog best een aardige film was (ik zou 'm een 7 geven) was dit het nou net niet: Geluid vond ik wat tegenvallen - juist hierbij had ik perfecte surroundeffecten verwacht, maar Twister deed dat beter; Hoofdpersonen deden soms onlogische dingen; Irritante rednecks die niets toevoegden; Camerabeweging doordat je de film vaak door de camera van een hoofdpersoon zag - voegde voor mij niets toe. Ofwel, wil je deze film kijken - kijk dan naar Twister. | |
Vanmorgen in Eindhoven gezien, schitterende ervaring op de vreemde geluidsmix na. Af en toe overstemde de muziek de dialogen, maar de beeldkwaliteit was erg hoog.Safaci schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 11:10:
[...]
Wie heeft Interstellar al gezien in IMAX?
Verder in ieder geval genoten, Nolan heeft het inderdaad gewoon weer geflikt. Op een sectie na die wat minder is op pakweg 2/3 van de film is dit een geweldige film die zowel scifiliefhebbers kan behoren als de gemiddelde bioscoopganger.
M'n gedachten nog maar even laten bezinken en dan een uitgebreide recensie tikken
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
* Stukfruit gaat de film volgende week pas zien

Dat zit wel Schnorr.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uXrGu_TB8F4&feature=youtu.be&t=3m42s]
Als je 't nooit probeert, weet je het ook niet. Dan ben je een "wat de boer niet kent...". Dus probeer ik het, en geef ik zelfs heel netjes aan dat mijn 2 sterren komt doordat ik (nog steeds) niet van drama-films hou, en dat het daardoor dus voor iemand die wel van drama-films houdt wél een goede film kan zijn, maar dat ik dat niet kan beoordelen.unfor schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:30:
Als je niet houd van drama films, ga ze dan niet kijken en al helemaal niet reviewen.
En smaken veranderen, het plot intrigeerde me, waardoor ik zoiets had van "well, let's give it a try". Maar punt blijft: als je niet van drama-films houdt, zal dit niet snel een film zijn die je van mening doet veranderen.
Overigens staat Gone Girl ook op m'n lijstje, da's ook 'n drama (met mysterie/triller), dus wellicht dat dat me beter bevalt.
Wat betreft je koffie vergelijking: als iemand het beste kopje ter wereld 'n 1 geeft en er níet bij verteld dat hij geen koffie lust, geef ik je groot gelijk. Echter als hij netjes vertelt dat hij geen koffie lust, maar zo'n bakje best eens wil proberen om te kijken of hij van mening/smaak veranderd, heeft zo'n opmerking wel waarde. Ik lustte zelf absoluut geen olijven, en toch ben ik ze eens in de paar jaar gaan proberen (half hapje, dat idee). Op 'n gegeven moment merkte ik dat de smaak me beviel en nu lust ik ze met mate, vind het dan zelfs een beetje lekker. Hetzelfde kan met films gebeuren. Moet ik dan maar altijd bij de olijven/drama-films wegblijven omdat ik ze eens niet lekker/leuk vond? En wat betreft de waarde van de review: je weet nu dat deze film niet snel iemand die niet van drama houdt zal bekoren, dat is dus zeker wat waard.
Ik ga pas als het wat rustiger wordt in de zalen. Je wilt echt niet in de eerste week naar IMAX in Amsterdam. Wat een tuig komt daar op af..Ram0n schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:49:
[...]
Vanmorgen in Eindhoven gezien, schitterende ervaring op de vreemde geluidsmix na. Af en toe overstemde de muziek de dialogen, maar de beeldkwaliteit was erg hoog.
[...]
ik vond de beeldkwaliteit regelmatig tegenvallen eigenlijkRam0n schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:49:
[...]
Vanmorgen in Eindhoven gezien, schitterende ervaring op de vreemde geluidsmix na. Af en toe overstemde de muziek de dialogen, maar de beeldkwaliteit was erg hoog.
Verder in ieder geval genoten, Nolan heeft het inderdaad gewoon weer geflikt. Op een sectie na die wat minder is op pakweg 2/3 van de film is dit een geweldige film die zowel scifiliefhebbers kan behoren als de gemiddelde bioscoopganger.
M'n gedachten nog maar even laten bezinken en dan een uitgebreide recensie tikken
vaak had ik het idee dat deze niet in IMAX was geschoten door relatief "vaag" beeld..
(en dan had ik toch écht mijn bril op
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Dat geloof ik... Maar in Eindhoven was de vroege voorstelling (11:00) opvallend rustig. Ik denk dat de zaal voor 1/3 vol zat, erg fijn.Safaci schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 16:50:
[...]
Ik ga pas als het wat rustiger wordt in de zalen. Je wilt echt niet in de eerste week naar IMAX in Amsterdam. Wat een tuig komt daar op af..
Er waren inderdaad wat shots out of focus, maar dat was volgens mij redelijk bewust gedaan. Ik heb er echter meerdere mensen over klagen...jimz93 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 17:48:
[...]
ik vond de beeldkwaliteit regelmatig tegenvallen eigenlijk
vaak had ik het idee dat deze niet in IMAX was geschoten door relatief "vaag" beeld..
(en dan had ik toch écht mijn bril op)
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Ik had een lekkere easy kijk film nodig en deze was de perfecte.
Aanrader voor als je iets makkelijks en leuks wilt.
Eat the bugs, live in a pod
Er waren zo ver ik heb gezien geen shots out of focus, maar wel gedeeltes van het beeld. Dat het bewust gedaan is daar twijfel ik niet aan, ik denk ook niet dat het heel veel mensen is opgevallen want die stukjes uit focus waren niet van belang.Ram0n schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 17:56:
[...]
Dat geloof ik... Maar in Eindhoven was de vroege voorstelling (11:00) opvallend rustig. Ik denk dat de zaal voor 1/3 vol zat, erg fijn.
[...]
Er waren inderdaad wat shots out of focus, maar dat was volgens mij redelijk bewust gedaan. Ik heb er echter meerdere mensen over klagen...
Fury (2014) | ![]() |
IMDb: 8.2 | Genre: Action, Drama, War | Runtime: 134min. | MPAA: R Plot: April, 1945. As the Allies make their final push in the European Theatre, a battle-hardened army sergeant named Wardaddy commands a Sherman tank and her five-man crew on a deadly mission behind enemy lines. Out-numbered, out-gunned, and with a rookie soldier thrust into their platoon, Wardaddy and his men face overwhelming odds in their heroic attempts to strike at the heart of Nazi Germany. Op veel momenten verre van realistisch, maar oh oh wat is het een gave film en wat een fantastisch geluid hebben ze erin gezet. Verder valt er niet teveel over te zeggen zonder te spoilen, Brad Pitt komt er briljant in naar voren, je wordt meegezogen in de beelden en ik zat tot het einde gefocust te kijken. Fury is een echte bios aanrader! | |
⏩ PVOutput☀️
Ik hou totaal niet van koffie. Maar stel dat ik op een dag toch weer eens een kopje probeer omdat er een nieuwe smaak is. Mocht ik ook dat niks vinden dan bewijst dat nogmaals dat ik echt niet van koffie houdt. Dan is de uitleg zeker interessant maar het maakt mijn waardering dan wel waardeloos.Ardana schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 16:12:
[...]
Wat betreft je koffie vergelijking: als iemand het beste kopje ter wereld 'n 1 geeft en er níet bij verteld dat hij geen koffie lust, geef ik je groot gelijk. Echter als hij netjes vertelt dat hij geen koffie lust, maar zo'n bakje best eens wil proberen om te kijken of hij van mening/smaak veranderd, heeft zo'n opmerking wel waarde.
En op het moment dat ik weet dat anderen het kopje heel hoog hebben zitten en het geen goedkoop flutproduct is dan vind ik het ook ietwat flauw om er een twee aan te geven. Dan laat ik het cijfer liever achtwege
IMDb: 9.4 | Genre: Adventure, Sci-Fi | Runtime: 169min. | MPAA: PG-13 Aardige film, leuke invalshoeken, hoewel het mi weer mis gaat met het hele tijdreizen gebeuren. De relativiteit van tijd was wel erg mooi uitgewerkt. Er lopen verschillende verhaallijnen naast elkaar, die toch weer mooi in elkaar grepen. Behoorlijk goed geacteerd, en mooie beelden, maar ik vond het einde jammer, te Amerikaans. De verhaallijn met spoiler: vond ik erg sterk, ook goed inleefbaar en het was een wending die ik niet van ver aan zag komen, goed gedaan.Matt Damon spoiler: Dat vader Cooper in het zwarte gat tegen z'n dochter in die kamer begon te ouwehoeren in de hoop op een andere afloop vond ik stom, je weet toch hoe het afloopt? Tevens is het natuurlijk zeer vaag: ergens ver in de toekomst vindt de mens (jawel, de mens natuurlijk) de mogelijkheid uit om gebruik te maken van zwarte gaten en tijdreizen, en leert ze wormholes maken, waardoor ze in het verre verleden dat wormhole bij Saturnus kunnen maken en Cooper via dat zwarte gat met z'n dochter 25 jaar eerder kunnen laten communiceren. Nee, dat gaat er bij mij toch echt niet in. Imax voegde dit keer niet echt veel toe naar mijn idee, en dat orgel onder de emo-momenten begon me op een gegeven moment te storen. Al met al 'n aardige film, waarvan ik achteraf niet weet of ik het de bioscoop waard vind, of liever rustig thuis gekeken had. Ik denk het eerste, want er waren wel echt mooie beelden bij die op een klein schermpje toch veel minder goed uitkomen. Wel 'n lange zit | |
Ik ging ervan uit dat acteurs géén spoilers zijn...
En bedankt voor de spoiler.Ardana schreef op zondag 09 november 2014 @ 02:09:
De verhaallijn metspoiler:Matt Damon vond ik erg sterk, ook goed inleefbaar en het was een wending die ik niet van ver aan zag komen, goed gedaan.
Ik wilde eerst reageren met
* Stukfruit gaat vanaf nu echt alles wat met film te maken heeft negeren totdat hij de film zelf heeft kunnen zien...
Dat zit wel Schnorr.
Dan zou je ook niet meer naar filmposters kunnen kijken als acteurs spoilers zijn. Daar staan ze namelijk ook op inclusief naam mocht je de persoon niet herkennen.Ardana schreef op zondag 09 november 2014 @ 02:20:
Misschien is dat wel iets om vast te stellen voor het topic, of acteurs ook spoilers kunnen zijn. Naar mijn mening dus niet.
Dus naar mijn mening: Met het benoemen van namen van acteurs/producers/regiseurs/etc... spoil je niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 09-11-2014 03:37 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dat zit wel Schnorr.
Deze acteur in deze film dus niet. Ik hoorde ook wel een geroezemoes in de bios toen dat gebeurde, alsof mensen waren verrast. Wat een goed iets is.Zeror schreef op zondag 09 november 2014 @ 03:35:
[...]
Dan zou je ook niet meer naar filmposters kunnen kijken als acteurs spoilers zijn. Daar staan ze namelijk ook op inclusief naam mocht je de persoon niet herkennen.
Dus naar mijn mening: Met het benoemen van namen van acteurs/producers/regiseurs/etc... spoil je niet.
Helemaal mee eens! Ten tweede vind ik het audio gedeelte in de bios wel een tikkeltje te hard en schrel..Ardana schreef op zondag 09 november 2014 @ 02:09:
En dat mag dus niet van de UBB-generator
Interstellar (2014) [afbeelding] IMDb: 9.4 | Genre: Adventure, Sci-Fi | Runtime: 169min. | MPAA: PG-13 Aardige film, leuke invalshoeken, hoewel het mi weer mis gaat met het hele tijdreizen gebeuren. De relativiteit van tijd was wel erg mooi uitgewerkt. Er lopen verschillende verhaallijnen naast elkaar, die toch weer mooi in elkaar grepen.
Behoorlijk goed geacteerd, en mooie beelden, maar ik vond het einde jammer, te Amerikaans.
De verhaallijn metspoiler:vond ik erg sterk, ook goed inleefbaar en het was een wending die ik niet van ver aan zag komen, goed gedaan.Matt Damon
spoiler:Dat vader Cooper in het zwarte gat tegen z'n dochter in die kamer begon te ouwehoeren in de hoop op een andere afloop vond ik stom, je weet toch hoe het afloopt? Tevens is het natuurlijk zeer vaag: ergens ver in de toekomst vindt de mens (jawel, de mens natuurlijk) de mogelijkheid uit om gebruik te maken van zwarte gaten en tijdreizen, en leert ze wormholes maken, waardoor ze in het verre verleden dat wormhole bij Saturnus kunnen maken en Cooper via dat zwarte gat met z'n dochter 25 jaar eerder kunnen laten communiceren. Nee, dat gaat er bij mij toch echt niet in.
Imax voegde dit keer niet echt veel toe naar mijn idee, en dat orgel onder de emo-momenten begon me op een gegeven moment te storen.
Al met al 'n aardige film, waarvan ik achteraf niet weet of ik het de bioscoop waard vind, of liever rustig thuis gekeken had. Ik denk het eerste, want er waren wel echt mooie beelden bij die op een klein schermpje toch veel minder goed uitkomen. Wel 'n lange zit[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 7 / 10
Ik ging ervan uit dat acteurs géén spoilers zijn...
Trouwens op het eind

Ik sluit me hier volledige bij aan, ook het cijfer.Ardana schreef op zondag 09 november 2014 @ 02:09:
Interstellar (2014) [afbeelding] IMDb: 9.4 | Genre: Adventure, Sci-Fi | Runtime: 169min. | MPAA: PG-13 [...]
Al met al 'n aardige film, waarvan ik achteraf niet weet of ik het de bioscoop waard vind, of liever rustig thuis gekeken had. Ik denk het eerste, want er waren wel echt mooie beelden bij die op een klein schermpje toch veel minder goed uitkomen. Wel 'n lange zit[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 7 / 10
Ik had het gevoel dat ze er meer mee hadden kunnen doen in minder tijd, het voelde een beetje leeg voor zo'n lange film, jammer.
Prima acteerwerk verder, maar ik had niet anders verwacht met zulke namen
De verhaallijn is leuk bedacht, al is het wel typisch Amerikaans melodramatisch allemaal.
Leuke film, een voldoende, maar bij lange na niet het niveau van een film als Inception.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
The Shining (1980) | ![]() |
IMDb: 8.5 | Genre: Horror | Runtime: 144min. | MPAA: R Plot: A family heads to an isolated hotel for the winter where an evil and spiritual presence influences the father into violence, while his psychic son sees horrific forebodings from the past and of the future. Naar aanleiding van deze youtube video heb ik de The Shining maar eens gekeken, ik had hem ook nog nooit gezien. Ik kende wel een aantal scenes zoals "Here's JOHNNY!' en die scene met Danny die door het hotel rijd op zijn 3wieler en natuurlijk deze; ![]() Om eerlijk te zijn vond ik er niet veel aan. Het is niet echt een enge film in deze tijd (misschien toen wel ?) het verschrikkelijke acteerwerk van die "Wendy" was echt tenenkrommend slecht en dat dramatische (en te harde) muziek in sommige scenes was ronduit irritant. Jack Nicholson is 1 van de weinige pluspunten in deze film, niet 1 van zijn betere rollen maar Nicholson is eigenlijk altijd wel goed. Tja, desillusie ... | |
Smiling as the shit comes down...
Tsja, dat wist ik dus niet. Ik ging ervan uit dat het "gewoon een acteur" was, en 't is dat m'n vriend z'n naam noemde, anders had ik 'm wel 'n beetje van gezicht herkend, maar zeker niet z'n naam geweten. Maar, excuus, 'k wilde je geen spoiler geven.Stukfruit schreef op zondag 09 november 2014 @ 04:16:
In dit geval gaat het om een "surprise cameo" die niet vermeld staat op posters en in ander promotiemateriaal, dus dat gaat niet op.
IMDb: 9.4 | Genre: Adventure, Sci-Fi | Runtime: 169min. | MPAA: PG-13 Gisteren in Eindhoven gezien (IMAX) en heb echt 2,5 uur genoten! Het geluid heb ik me persoonlijk niet aan gestoord en de zaal (die echt flink vol zat) was enorm stil gedurende de film. De enige momenten dat er geluid uit de zaal kwam was op de enkele humoristische momenten. In dit topic werd gezegd dat de film niet van het niveau van Inception is maar ik denk dat je die twee niet kunt vergelijken. De enige overeenkomst is dat ook Interstellar een aantal mindfuck-momentjes heeft. spoiler: Matt Damon had ik écht niet verwacht en zijn rol was kort maar krachtig. Ook tof dat hij niet in de trailers te zien is. Het is geen film vol actie, maar gaat daar in mijn ogen wel goed mee om. De rustige momenten zijn niet saai maar blijven spannend. Ook de muziek draagt perfect bij aan de sfeer. Topfilm! | |
Must .... not .... reply. Iedereen mag zo zijn mening hebben.ScrooLoose schreef op zondag 09 november 2014 @ 19:22:
The Shining (1980) [afbeelding] IMDb: 8.5 | Genre: Horror | Runtime: 144min. | MPAA: R Plot: A family heads to an isolated hotel for the winter where an evil and spiritual presence influences the father into violence, while his psychic son sees horrific forebodings from the past and of the future.
Naar aanleiding van deze youtube video heb ik de The Shining maar eens gekeken, ik had hem ook nog nooit gezien.
Ik kende wel een aantal scenes zoals "Here's JOHNNY!' en die scene met Danny die door het hotel rijd op zijn 3wieler en natuurlijk deze;
[afbeelding]
Om eerlijk te zijn vond ik er niet veel aan.
Het is niet echt een enge film in deze tijd (misschien toen wel ?) het verschrikkelijke acteerwerk van die "Wendy" was echt tenenkrommend slecht en dat dramatische (en te harde) muziek in sommige scenes was ronduit irritant.
Jack Nicholson is 1 van de weinige pluspunten in deze film, niet 1 van zijn betere rollen maar Nicholson is eigenlijk altijd wel goed.
Tja, desillusie ...[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 4.5 / 10
REDRUM!
Anyway, groot Shining fan hier, een zoveel betere horror film dan de drab van tegenwoordig.
Ik ben net naar de gewone (non Imax) voorstelling van Interstellar geweest. Ook gaaf, maar de Imax versie was stuk gaver!
Kan gebeurenArdana schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:18:
[...]
Tsja, dat wist ik dus niet. Ik ging ervan uit dat het "gewoon een acteur" was, en 't is dat m'n vriend z'n naam noemde, anders had ik 'm wel 'n beetje van gezicht herkend, maar zeker niet z'n naam geweten. Maar, excuus, 'k wilde je geen spoiler geven.
Dat zit wel Schnorr.
If I Stay (2014) | ![]() |
IMDb: 7.0 | Genre: Drama | Runtime: 107min. | MPAA: PG-13 Plot: Life changes in an instant for young Mia Hall after a car accident puts her in a coma. During an out-of-body experience, she must decide whether to wake up and live a life far different than she had imagined. Ik kan Chloë Grace Moretz wel waarderen en zag de film If I Stay voorbij komen. Zonder een mening vooraf (trailer) in de film gedoken en ik vond het wel een aardige film. Je kunt er eigenlijk weinig over vertellen zonder dat je iets van het plot verklapt. Of in ieder geval ik niet Het is een ontroerend verhaal naar het einde toe. Door een auto ongeluk beland Mia (Chloë) in het ziekenhuis, ze 'leeft' echter als een soort geest die uit het lichaam is getreden. Je ziet vervolgens delen van de film waarbij stukje bij beetje haar leven duidelijk wordt terwijl ze tussendoor ook laten zien hoe ze in het ziekenhuis ziet hoe familie en vrienden zich om haar bekomeren. Haar pre-ziekenhuis tijd is als een soort keuze tussen liefde en muziek waar het naar het eind een keus wordt tussen leven of de dood. De film duurt een goede uur en 40 minuten en is goed voor een lach en een traan. Beetje een abrupt einde, maar dat laat het open voor eigen invulling. | |
Stanley Kubrick's werk kennende, was de manier waarop Wendy neergezet werd, precies zoals hij het wilde. Jack speelt juist onwijs goed. De film is op zich ook helemaal niet "eng" als in horrorfilm eng.Om eerlijk te zijn vond ik er niet veel aan.
Het is niet echt een enge film in deze tijd (misschien toen wel ?) het verschrikkelijke acteerwerk van die "Wendy" was echt tenenkrommend slecht en dat dramatische (en te harde) muziek in sommige scenes was ronduit irritant.
Jack Nicholson is 1 van de weinige pluspunten in deze film, niet 1 van zijn betere rollen maar Nicholson is eigenlijk altijd wel goed.
Het is de sfeer die gecreerd wordt waardoor het een enorm sterke film is geworden. De totale isolatie is zo goed neergezet en de verandering van Jack's karakter is verdomd goed gedaan. De scare elementen zijn na 30+ jaar niet meer zo sterk nee, maar de film staat imo nog steeds als een huis, en een aantal van Jack's scene's zijn gewoon iconisch geworden in de film wereld.
10 jaar geleden ofzo heeft Stephen King zelf nog een poging gedaan een remake te maken die meer overeen kwam met zijn eigen visie, maar die is lang niet zo sterk als deze film.
Je staat uiteraard volledig in je recht om een film goed of slecht te vinden, maar ik vind het toch wel apart dat iemand The Shining een onvoldoende geeft
IMDb: 9.4 | Genre: Adventure, Sci-Fi | Runtime: 169min. | MPAA: PG-13 Plot: A group of explorers make use of a newly discovered wormhole to surpass the limitations on human space travel and conquer the vast distances involved in an interstellar voyage. Waanzinnige beelden, goed verhaal, sterke acteerprestaties, maar wat mij betreft geen herkijkwaarde zoals ik met andere Nolan's wel heb. Het is gewoon een film dat een bioscoopbezoek waard is, maar leunt zo sterk op de visuals en geluid dat het wat mij betreft nooit in de buurt kan komen met een thuiskijksessie. De soundtrack van Hans Zimmer is goed, maar op sommige momenten te aanwezig en te hard. Zonde, want dat heeft de film helemaal niet nodig. Eigenlijk maken ze daar dezelfde fout als Gravity. Muziek die te nadrukkelijk wordt ingezet om een punt te maken. Ik hou daar niet zo van. | |
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
SomerenV schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:54:
Interstellar (2014) [afbeelding] IMDb: 9.4 | Genre: Adventure, Sci-Fi | Runtime: 169min. | MPAA: PG-13 Gisteren in Eindhoven gezien (IMAX) en heb echt 2,5 uur genoten! Het geluid heb ik me persoonlijk niet aan gestoord en de zaal (die echt flink vol zat) was enorm stil gedurende de film. De enige momenten dat er geluid uit de zaal kwam was op de enkele humoristische momenten. In dit topic werd gezegd dat de film niet van het niveau van Inception is maar ik denk dat je die twee niet kunt vergelijken. De enige overeenkomst is dat ook Interstellar een aantal mindfuck-momentjes heeft.
spoiler:Matt Damon had ik écht niet verwacht en zijn rol was kort maar krachtig. Ook tof dat hij niet in de trailers te zien is.
Het is geen film vol actie, maar gaat daar in mijn ogen wel goed mee om. De rustige momenten zijn niet saai maar blijven spannend. Ook de muziek draagt perfect bij aan de sfeer. Topfilm![afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 9 / 10
De film was verder wel erg mooi en begon heel sterk. Echter vond ik het naar het einde toe wat te vaag worden. Ik had liever een "realistischer" einde gezien, ook als dat betekende dat het allemaal anders zou aflopen.
De actie scenes waren overigens wel erg bruut. De afwisseling tussen de chaos en herrie in het ruimteschip en vervolgens ineens de stilte van de ruimte waren erg indrukwekkend.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Interessant. Ik vind het namelijk wel een enge film, en ik vind het interessant dat je 'deze tijd' noemt, waar er naar mijn mening juist bijzonder weinig enge films zijn. Wat vind je een enge film 'in deze tijd'?ScrooLoose schreef op zondag 09 november 2014 @ 19:22:
[...] Het is niet echt een enge film in deze tijd (misschien toen wel ?)
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Tja ik vond het ook een erg slechte film. Misschien Was die goed geweest als ik hem 10 a 15 jaar geleden had gezien, en nu met nostalgische gedachten kon terugkijken....MrVegeta schreef op zondag 09 november 2014 @ 21:41:
[...]
Must .... not .... reply. Iedereen mag zo zijn mening hebben.
REDRUM!
Anyway, groot Shining fan hier, een zoveel betere horror film dan de drab van tegenwoordig.
Ik ben net naar de gewone (non Imax) voorstelling van Interstellar geweest. Ook gaaf, maar de Imax versie was stuk gaver!
Er zitten gewoon echt een paar WTF momenten in, die het een beetje een vreemd verhaal maken. Zoals het "Here's Johnny" moment. Is die eindelijk door de deur, kan die haar neerhakken met een bijl.... gaat die weer achter het jongetje aan.
tja dan neem ik het al niet echt serieus meer. Het is een klassieker, met een reden. Maar films van nu hebben een wat hoger tempo, waarbij de "actie" korter op elkaar zit. Ik denk dat is wat er bedoeld word met "films van tegenwoordig".
Maar ieder zijn mening. Maar ik heb hem met mijn vriendin gezien + nog een dame. En alledrie hebben we meermaals de neiging gehad hem af te zetten.
Dit weekend ook Edge Of Tomorrow gezien. Leuke film (heb Groundhog Day nog niet gezien maar moet daar iets van weg hebben, maar het hele time-travel idee was nieuw voor mij) en goed uitgewerkt idee. Tom Cruise laat weer zien dat die toch een goede acteur is, en niet alleen maar de superheld kan uithangen... Een 8,5 voor mij, een half puntje extra omdat het een actiefilm is waar ik met mijn vriendin ook naar kan kijken.

Ook nog Puss In Boots gezien. Leuke film, al wel wat voorspelbaar maar toch goed uitgewerkt. Een 8, dankzij Antonio Banderas
The Purge: Anarchy (2014) | ![]() |
IMDb: 6.6 | Genre: Action, Horror, Thriller | Runtime: 103min. | MPAA: R Plot: Three groups of people are trying to survive Purge Night, when their stories intertwine and are left stranded in The Purge try to survive the chaos and violence that occurs. Na deel 1 te hebben gezien een tijdje terug ging ik met weinig verwachting deel 2 kijken. Vond het eigenlijk best wel een toffe film, leuke actie, standaard domme val van een vrouw maar vooral de angst word anders gemaakt doordat ze op straat zijn. Plotten worden redelijk uitgelegd. Soms wat voorspelbaar, soms niet. Best geinig. | |
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Machete Kills (2013) | ![]() |
IMDb: 5.7 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 107min. | MPAA: R Erm sja wat moet ik hier nu over zeggen : Veel babes, boobies, bloed , bommen en machette's. De ledematen vliegen in het rond, en danny trejo blijft bad-ass Vond deel 1 net wat beter, maar het blijft pulp van de bovenste plank. Mocht je er van houden een 8, anders een 1 | |
Ender's Game (2013) | ![]() |
IMDb: 6.7 | Genre: Action, Sci-Fi | Runtime: 114min. | MPAA: PG-13 Ik weet niet of het helemaal aan de film ligt. Maar ik kon er echt niet inkomen, onduidelijk begin verhaal, iritant jochie dat natuurlijk het beste is in alles. en een spel wat me om een of andere reden aan harry potters quidditch deed denken. Halverwege maar afgezet omdat ik er echt niet meer warm of koud van werd | |
Traitor (2008) | ![]() |
IMDb: 7.0 | Genre: Action, Crime, Drama | Runtime: 114min. | MPAA: PG-13 Leuke verrassing. Had er eigenlijk nooit van gehoord, maar kwam hem toevallig tegen op de nas FBI,CIA, en elk ander schimmig overheidsinstantie maakt jacht op een tot moslim terrorist getransformeerde amerikaan. Maar dan puur als thriller, dus zonder 100 overbodige achtervolgingen ed. Ik vond hem in ieder geval zeer geslaagd ! | |
[ Voor 52% gewijzigd door heuveltje op 10-11-2014 11:00 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Leuke film inderdaad. Als het principe van herhalende tijd je aanstond moet je zeker Groundhog Day kijken. Staat wel in mijn top-10 van beste films ooit denk ik.Waah schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:44:
[...]
Dit weekend ook Edge Of Tomorrow gezien. Leuke film (heb Groundhog Day nog niet gezien maar moet daar iets van weg hebben, maar het hele time-travel idee was nieuw voor mij) en goed uitgewerkt idee. Tom Cruise laat weer zien dat die toch een goede acteur is, en niet alleen maar de superheld kan uithangen... Een 8,5 voor mij, een half puntje extra omdat het een actiefilm is waar ik met mijn vriendin ook naar kan kijken.
This too shall pass
http://www.imdb.com/title/tt0945513/ Heeft een beetje dezelfde inslag, en wmb ook een aanrader.Sharky schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:08:
[...]
Leuke film inderdaad. Als het principe van herhalende tijd je aanstond moet je zeker Groundhog Day kijken. Staat wel in mijn top-10 van beste films ooit denk ik.
Al blijft Ground Hog Day briljant
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
That's hollywood for ya. In het originele verhaal liep het iets andersWaah schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:44:
[...]
spoiler: eindeVond het einde toch wat tegenvallen. Iedereen moet het altijd maar overleven in films van tegenwoordig. Dat de held + love interest blijft leven, daar kan ik nog bij. Maar waarom moet IEDEREEN het overleven... daarnaast snap ik niet (maar dat kan aan mij liggen) dat er weer een "reset" is en iedereen leeft, maar de aliens toch nog dood zijn....
Wikipedia: All You Need Is Kill
[ Voor 8% gewijzigd door Mutatie op 10-11-2014 12:10 ]
Primer (2004) | ![]() |
IMDb: 7.0 | Genre: Drama, Thriller, Sci-Fi | Runtime: 77min. | MPAA: PG-13 Allejezus.. Ik was aan het uitbrakken toen ik deze film opzette en ik heb em afgezien. Wat best een prestatie was. De hoofdfiguren zijn behoorlijk onsympathiek. Zeker in het begin. Lang verhaal kort: veel vage shit met spoiler: en aan het einde snap ik er nog geen reet van.tijdreizen Toen maar een film met uitleg over de film gekeken. Zelfs daar raak je draad kwijt hoewel je wel wat meer snapt van wat er nu uiteindelijk gebeurt. Deze film moet je minstens 3 a 4 keer zien om em enigszins redelijk mee te krijgen. Daar heb ik geen zin in. Tenzij je een enorme fan bent van spoiler: en de complicaties ervan raad ik deze film niet aan. Een zesje omdat ik em wel heb afgekeken.tijdreizen | |
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Gebruik bij het schrijven van een review de <a href="http://meukje.nl/filmtopic/" target=_blank>UBB-generator</a>, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.
~~~[/html]