Chef (2014) | ![]() |
IMDb: 7.3 | Genre: Comedy | Runtime: 114min. | MPAA: R Plot: A chef who loses his restaurant job starts up a food truck in an effort to reclaim his creative promise, while piecing back together his estranged family. Afgelopen weekend de film Chef gezien en ik had redelijk hoge verwachtingen gezien de reviews hier, maar hij viel mij toch wat tegen. Ik kan er niet precies de vinger opleggen, maar deze film wist mij gewoon niet echt te boeien. Het verhaal is wel redelijk, en soms ook wel vermakelijk, maar blijkbaar niet echt mijn soort humor | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Helemaal mee eenshorizon1978 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:54:
Dredd (2012) [afbeelding] IMDb: 7.0 | Genre: Action, Sci-Fi | Runtime: 95min. | MPAA: R Plot: In a violent, futuristic city where the police have the authority to act as judge, jury and executioner, a cop teams with a trainee to take down a gang that deals the reality-altering drug, SLO-MO.
Wat een fijne actie film.
Geen onnodig lang achtergrond verhaal, een juiste setting voor de "judges" creeeren en actie maar. Korte speelduur past goed bij de film. Soundtrack ook goed gekozen.
Verwacht geen diepgaande karakterontwikkeling, dat zou dan ook totaal misplaatst zijn in deze film, maar het personage gespeeld door Thirlby maakt in het gegeven van de film een leuke ontwikkeling door. Ook mooi dat er geen melodramatische achtergronden op personages worden geplakt.
Alleen die slo-mo scenes hadden iets korter gemogen, halen de vaart uit de film.
Leuk![afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 8.0 / 10
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Je klinkt positief, vanwaar dan toch "maar" een 6.5?PdeBie schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:04:
No Strings Attached (2011) [afbeelding] IMDb: 6.2 | Genre: Comedy, Romance | Runtime: 108min. | MPAA: R Plot: A guy and girl try to keep their relationship strictly physical, but it's not long before they learn that they want something more.
Sinds kort samenwonend met mijn vriendin en daar hoort dus ook het lekker samen op de bank naar een filmpje kijken bij.
Vorige week een klein stukje op tv gezien en op zich waren zowel mijn vriendin als ik wel benieuwd naar de film.
Hoewel het slot natuurlijk al ver van tevoren te voorspellen was, konden zowel ik als mijn vriendin het algehele verhaal wel waarderen. Humor was leuk, verhaal was zoals alle andere romantische komedies en het slot te voorspelbaar, maar gaf een 'voldaan' gevoel.
Kortom: geschikte film om samen met je meisje op de bank te kijken, zodat ze daarna ook weer eens een 'echte mannen film' mee mag kijken![]()
En zeg nou zelf..... Natalie Portman. Sowieso geen probleem om naar te kijken toch?[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 6.5 / 10
Omdat: 'chick flick'Martinspire schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 19:57:
[...]
Je klinkt positief, vanwaar dan toch "maar" een 6.5?
lanerios & caveman:
Komende zondag eindelijk naar Gone Girl.
Komende zondag eindelijk naar Gone Girl.
[ Voor 80% gewijzigd door horizon1978 op 14-10-2014 07:41 ]
The Signal (2014) | ![]() |
IMDb: 6.3 | Genre: Sci-Fi, Thriller | Runtime: 97min. | MPAA: PG-13 Plot: On a road trip, Nic and two friends are drawn to an isolated area by a computer genius. When everything suddenly goes dark, Nic regains consciousness - only to find himself in a waking nightmare. Gisteren deze film gezien. Als je van dit soort Sci-Fi films houdt is het zeker een aanrader. Niet te veel poes-pas, actie, geweld, of high tech sci-fi. Beperkte cast waarbij de hoofdrolspeler en Lauwrence Fishburne de 2 main characters zijn. Gedurende het kijken begin je je steeds meer af te vragen wat de clou van het verhaal is, de aanwijzingen zijn enorm spaarzaam, maar dat maakt het (voor mij iig) erg leuk om dit soort films te kijken. | |
*knip* troll
[ Voor 97% gewijzigd door gambieter op 14-10-2014 12:21 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Martinspire schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 19:57:
[...]
Je klinkt positief, vanwaar dan toch "maar" een 6.5?
Omdat ik heb hem wel volledig uit kunnen zien, maar ik hoef hem niet nog een keer te zien.
Films als The Shawshank Redemption en The Boy in the Striped Pyjamas scoren bij mij hoog. 8 en hoger.
Films die ik 'voor herhaling vatbaar' vind, scoren rond de 7~7.5.
Films die leuk zijn, maar ik niet nog een keer hoef te zien rond de 6.5.
En films die slecht zijn, scoren 5 of lager, afhankelijk van HOE slecht ze zijn
Volgens mij is dat wel een redelijk eerlijke verdeling.
Interessante afweging. Maar hou je er dan ook rekening mee dat een film bij een eerste keer kijken (heel) goed kan zijn maar desondanks niet of nauwelijks interessant om nog een keer te kijken? Tuurlijk heb je ook goeie films - misschiejn zelfs wel de meeste goeie films - die wel interessant zijn voor herkijken, maar een goed gemaakte film die zijn kracht haalt uit opbouwende spanning naar een afloop of films die het moeten hebben van een twist vlak aan het einde kan ik best serieus van genieten maar is voor herkijken nauwelijks aantrekkelijk of het moet een keertje zijn om te analyseren hoe ze het hebben gedaan. Een film met sterke dialogen en karakterontwikkelingen, of over een heel andere boeg met mooie beelden en/of mooie actie kan ik wel graag herkijken terwijl die bij de eerste keer mogelijk niet zo'n extreme impact hadden. Simpel gezegd, herkijkbaarheid is voor mij geen leidend criterium voor het bepalen van een score aan een film.PdeBie schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:09:
[...]
Films als The Shawshank Redemption en The Boy in the Striped Pyjamas scoren bij mij hoog. 8 en hoger.
Films die ik 'voor herhaling vatbaar' vind, scoren rond de 7~7.5.
Films die leuk zijn, maar ik niet nog een keer hoef te zien rond de 6.5.
En films die slecht zijn, scoren 5 of lager, afhankelijk van HOE slecht ze zijn
Volgens mij is dat wel een redelijk eerlijke verdeling.
Ik kijk eigenlijk nooit een film 2x, hoe goed deze film ook was
Ik heb de eerste LOTR film denk ik al bijna 30 keer gezien. Ik kan hem bijna helemaal lipsyncen. Tot grote ergenis van mijn wederhelft.Grolsch schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:56:
Ik kijk eigenlijk nooit een film 2x, hoe goed deze film ook was
Een film die ik goed vind, kan ik meerdere keren kijken.
Heb Back to the future trilogie al 5 keer gezien.
The Princess Bride 4 keer.
Labyrinth 6 keer (Jennifer Connelly yay!).
Neverending story 4 keer.
Heb Back to the future trilogie al 5 keer gezien.
The Princess Bride 4 keer.
Labyrinth 6 keer (Jennifer Connelly yay!).
Neverending story 4 keer.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Ik snap je punt. Zeker het slot van The boys with the striped pyamas is daar een mooi voorbeeld van (indien je de film nog niet gezien hebt, doen!).arsimo schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:34:
[...]
Interessante afweging. Maar hou je er dan ook rekening mee dat een film bij een eerste keer kijken (heel) goed kan zijn maar desondanks niet of nauwelijks interessant om nog een keer te kijken? Tuurlijk heb je ook goeie films - misschiejn zelfs wel de meeste goeie films - die wel interessant zijn voor herkijken, maar een goed gemaakte film die zijn kracht haalt uit opbouwende spanning naar een afloop of films die het moeten hebben van een twist vlak aan het einde kan ik best serieus van genieten maar is voor herkijken nauwelijks aantrekkelijk of het moet een keertje zijn om te analyseren hoe ze het hebben gedaan. Een film met sterke dialogen en karakterontwikkelingen, of over een heel andere boeg met mooie beelden en/of mooie actie kan ik wel graag herkijken terwijl die bij de eerste keer mogelijk niet zo'n extreme impact hadden. Simpel gezegd, herkijkbaarheid is voor mij geen leidend criterium voor het bepalen van een score aan een film.
Toch zijn de films die voor mij hoger dan een 8 scoren wel echt hele goede films die boven alle andere uitsteken qua niveau. En of daarmee een bepaalde 'verrassing' al bekend is doet er dan vaak niet meer toe. Anders scoren ze wel rond de 7.5 voor mij. De films die bij mij hoger dan een 8 scoren zijn voor mij films die zo'n indruk hebben weten te maken dat ze gewoon niet lager verdienen.
Enkele 8+ titels voor mij zijn:
- The Shawnshank redemption
- The boy in the striped pyamas
- Intouchables
- American History X
- The Green mile
Enkele 7~7.5 titels:
- Gladiator (met o.a. Russel Crow)
- The Dark Knight (met de uitstekende vertolking van the Joker)
- Wall-E
- Up
En films die ik niet meer hoef te zien:
- The box
spoiler:
Het idee van de film is top.
Gezin in geldnood. Je krijgt een miljoen maar er sterft een willekeurig iemand. Zou je het geld aannemen?
Het verloop van de film was echter mwa. En bij het eind kwamen er buitenaardse zaken (die water teleporters ofzo??) bij, waardoor ik dacht. jeeeeeeemig!!
Het plot is echter wel weer grappig. De gekozen slachtoffers zijn iets minder willekeurig.
Gezin in geldnood. Je krijgt een miljoen maar er sterft een willekeurig iemand. Zou je het geld aannemen?
Het verloop van de film was echter mwa. En bij het eind kwamen er buitenaardse zaken (die water teleporters ofzo??) bij, waardoor ik dacht. jeeeeeeemig!!
Het plot is echter wel weer grappig. De gekozen slachtoffers zijn iets minder willekeurig.
- The Hulk.
Serieus slechte actiehelden film. De later uitgebrachte 'herkansing' was al iets beter, maar ik vond de Hulk in The avengers pas een waardige Hulk.
[ Voor 30% gewijzigd door PdeBie op 14-10-2014 13:46 ]
Gisteren : I love you man (2009)
Een comedy film voor mannen en vrouwen. zowel ik als mijn vriendin hebben tijdens deze film en oprecht keihard zitten lachen, dat gebeurt niet erg vaak meer moet ik zeggen, comedy's zijn daar iets te voorspelbaar voor geworden evenals de grappen die telkens in films herbruikt worden.
Paul Rudd speelt weer een episch 'akward' persoon..
het verhaal begint met het huwelijksaanzoek van Peter Klaven aan zijn vriendin Zooey, draait het in feite om één van de gevolgen daarvan. Tijdens de huwelijksplanning blijkt Peter namelijk geen goede vrienden te hebben die eventueel zijn getuige zouden kunnen zijn, dus gaat hij op zoek naar een nieuwe vriend.
als je van clean fun en wat minder e onderbroekenlol houdt moet je deze absoluut op je watchlist zetten. Geen idee hoe deze film mij 5 jaar ontgaan is want ik kijk wel 2 films op een dag
Deze film is zeker één van mijn favoriete films geworden. (7.1/IMDB)
Paul Rudd (“Pistol” Peter Klaven),
Jason Segel (Sydney Fife),
Rashida Jones (Zooey),
Jaime Pressly (Denise),
Jon Favreau (Barry)
Een comedy film voor mannen en vrouwen. zowel ik als mijn vriendin hebben tijdens deze film en oprecht keihard zitten lachen, dat gebeurt niet erg vaak meer moet ik zeggen, comedy's zijn daar iets te voorspelbaar voor geworden evenals de grappen die telkens in films herbruikt worden.
Paul Rudd speelt weer een episch 'akward' persoon..
het verhaal begint met het huwelijksaanzoek van Peter Klaven aan zijn vriendin Zooey, draait het in feite om één van de gevolgen daarvan. Tijdens de huwelijksplanning blijkt Peter namelijk geen goede vrienden te hebben die eventueel zijn getuige zouden kunnen zijn, dus gaat hij op zoek naar een nieuwe vriend.
als je van clean fun en wat minder e onderbroekenlol houdt moet je deze absoluut op je watchlist zetten. Geen idee hoe deze film mij 5 jaar ontgaan is want ik kijk wel 2 films op een dag
Paul Rudd (“Pistol” Peter Klaven),
Jason Segel (Sydney Fife),
Rashida Jones (Zooey),
Jaime Pressly (Denise),
Jon Favreau (Barry)
[ Voor 11% gewijzigd door basmuys op 14-10-2014 15:46 ]
The World's End (2013) | ![]() |
IMDb: 7.0 | Genre: Action, Comedy, Sci-Fi | Runtime: 109min. | MPAA: R Plot: Five friends who reunite in an attempt to top their epic pub crawl from 20 years earlier unwittingly become humankind's only hope for survival. Nou, de derde in die reeks ook maar gezien dan. Op zich weer goeie humor, maar....minder. Beetje, tsja, minder grappig en iets te plat. Verhaal op zich wel grappig maar later echt te vergezocht. De mindere van de drie. En begrijpelijk de laatste in de DAARNA tot trilogie gedoopte serie films. Deze zal ik minder snel een tweede keer kijken, hoewel ik Shaun nu al meteen weer zou willen aangooien, voor een op z'n minst tiende keer. | |
Eat the bugs, live in a pod
Same here! Ik heb zo'n 400 films in de kast staan hier en allemaal meerdere keren bekeken.Lanithro schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:02:
[...]
Ik heb de eerste LOTR film denk ik al bijna 30 keer gezien. Ik kan hem bijna helemaal lipsyncen. Tot grote ergenis van mijn wederhelft.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
The Dark Knight Rises (2012) | ![]() |
IMDb: 8.6 | Genre: Action, Adventure | Runtime: 165min. | MPAA: PG-13 Plot: Eight years after the Joker's reign of anarchy, the Dark Knight must return to defend Gotham City against the enigmatic jewel thief Catwoman and the ruthless mercenary Bane as the city teeters on the brink of complete annihilation. Wat een slechte film. Het hele plot hangt met toevalligheden aan elkaar. Ook zijn er heel veel "ongeloofwaardige" zaken (tussen haakjes, want in een superheldenfilm moeten toch wel een aantal ongeloofwaardige zaken zitten om het interessant te houden. Alleen gingen sommige dingen wel heel erg ver). spoiler: Dat Bane de hele stad in zijn macht heeft door alle politieagenten op te sluiten in het riool, ok. Maar er zijn een aantal dingen die te ver gaan. 1 daarvan is het terugzetten van zijn ruggewervel. Met 1 klap gedaan, zonder schade... en dan binnen 5 maanden genezen en op kracht zijn. En dan zonder geld of paspoort uit de middle of nowhere terug naar Gotham reizen. Ook is hij overal precies op tijd om iemand te redden. Anne Hathaway deed het leuk in een actierol. Ik vond de oortjes/bril leuk bedacht. De gevechten waren dan weer iets te geloofwaardig (traag en niet spectaculair). Als het verhaal beter zou zijn geweest, dan had ik de ongeloofwaardigheden voor lief genomen, maar omdat het verhaal niet echt boeide, lette ik meer op andere dingen. Deel 1 en 2 waren wel beter. Deze is leuk voor een paar uur tijd doden. | |
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
The Maze Runner (2014) | ![]() |
IMDb: 7.7 | Genre: Action, Mystery, Sci-Fi | Runtime: 113min. | MPAA: PG-13 Originele verhaallijn en paar goede acteurs maar verder niet echt een super goede film. Nog twee fouten in de ondertitels gevonden ook nog, dat was wel helemaal sneu. Er is verder op het moment niet veel meer in de bioscoop bij ons dus vandaar deze keuze. | |
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Equilibrium (2002) | ![]() |
IMDb: 7.6 | Genre: Action, Drama, Sci-Fi | Runtime: 107min. | MPAA: R Plot: In a Fascist future where all forms of feeling are illegal, a man in charge of enforcing the law rises to overthrow the system. Het is al een oudje, een goede film die erg ondergesneeuwd is geraakt door al het Matrix geweld toentertijd... ze tikken beide grofweg dezelfde topics aan met een compleet verschillende inval... de toekomst is iig f-ed Is de film dan op het niveau van 'The Matrix' trilogy? Nee dat zeker niet, wat dat betreft ontbreekt er visueel nog wel wat aan en is de verhaalvertelling en de dialogen wat karig. Realistischer is het zeker wel, Ik voorzie een dergelijke toekomst dat een overheid ons emotioneel gevangen houdt eerder gebeuren dan een 'machine world' zoals in The Matrix. De actie is in deze film visueel niet zo goed als The Matrix, maar juist veel rauwer en harder... wat mijn voorkeur heeft. Het gevoel wat bij mij altijd heel sterk is blijven hangen na het zien van de film is dat als er een paar miljoentjes meer budget waren geweest voor betere settings e.d. en de scriptschrijvers wat meer dialogen/vertelling in de film hadden gestopt het een véél betere film had kunnen zijn... de meeste elementen zijn er, het is alleen net niet diep genieg uitgewerkt en het komt net niet lekker samen om er een echte topper van te maken (remake?) Al met al, goede actiefilm uit een periode dat Bale nog niet erg populair was, het enige prestigieuze wat hij tot nu toe had gedaan was 'American Psycho', maar wel duidelijk te zien is dat de man aan de voet van zijn echt grote succes stond... strakke performance, geweldige actiescènes. "He's a 'sense offender'... altijd een lach op mijn gezicht, mooi voorbeeld van de soms slecht doordachte dialogen... ik hoor toch iedere keer wat anders | |
De zondag volgende gezien
Autómata (2014) | ![]() |
IMDb: 6.7 | Genre: Sci-Fi, Thriller | MPAA: R Plot: Jacq Vaucan, an insurance agent of ROC robotics corporation, routinely investigates the case of manipulating a robot. What he discovers will have profound consequences for the future of humanity. Geen slechte film alleen heeft Antonio zo een beetje het puss with boots character opgeplakt gekregen, als ik zijn stem hoor dan zien ik die kat Low budget film maar toch nog goed, beter dan Transformers spoiler: toch raad ik hem aan om te zien alleen wanneer die baas die core te voorschijn haalt is de film eigenlijk uit want dan weet je dat die 1ste erachter zit | |
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Ik vond het ook mooi datHet hele plot hangt met toevalligheden aan elkaar.
Ook zijn er heel veel "ongeloofwaardige" zaken (tussen haakjes, want in een superheldenfilm moeten toch wel een aantal ongeloofwaardige zaken zitten om het interessant te houden. Alleen gingen sommige dingen wel heel erg ver).
spoiler:
Batman even met de helikopter die bom vlak buiten de stad liet ontploffen en niemand ergens last van had of rekening houdt met straling ed
"21 jaar DSL!"
Captain America: The Winter Soldier (2014) | ![]() |
IMDb: 7.9 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 136min. | MPAA: PG-13 Plot: Steve Rogers struggles to embrace his role in the modern world and battles a new threat from old history: the Soviet agent known as the Winter Soldier. Ik wilde deze film wel eens zien, het eerste deel was prima te pruimen qua actie betreft, verhaal was oké maar natuurlijk niet erg geloofwaardig. En dan deel twee, The Winter Soldier, welke zich afspeelt in de realiteit waar S.H.I.E.L.D wordt overgenomen door HYDRA en waar Cap het niet mee eens is en er tegen gaat vechten. Ik heb de eerste helft van de film met heel veel moeite uit gehouden, qua actie valt er genoeg te beleven maar realistisch is het van verre en sommige after effects had ik mijn vraagtekens bij, op bepaalde punten kwam het heel nep over. De tweede helft van de film was qua verhaal iets beter te pruimen, de actie was nog meer aanwezig en je gaat er dan vrij snel doorheen. Ik heb mij daar wel vermaakt. Al zijn er genoeg dingen waar ik mijn ideeën over heb, maar ik ga daar verder niet op in omdat ik anders ga spoilen. Ik geef er een 6.5 voor. | |
22 Jump Street (2014) | ![]() |
IMDb: 7.6 | Genre: Action, Comedy, Crime | Runtime: 112min. | MPAA: R Plot: After making their way through high school (twice), big changes are in store for officers Schmidt and Jenko when they go deep undercover at a local college. Een film met een onzinnig verhaal, 2 jonge agenten gaan infiltreren in een universiteit en proberen zo een drugsdealer te pakken. Niet te veel bij nadenken, kijken, lachen en drink er een biertje bij oid. Geweldige film om te zien! | |
[ Voor 25% gewijzigd door Quad op 15-10-2014 10:49 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
@ Quad: Ik heb de eerste helft van de film met heel veel moeite uit gehouden, qua actie valt er genoeg te beleven maar realistisch is het van verre en sommige after effects had ik mijn vraagtekens bij, op bepaalde punten kwam het heel nep over.
Een Marvel film waarvan je wil dat hij realistisch overkomt????
Een Marvel film waarvan je wil dat hij realistisch overkomt????

Blue Caprice (2013) | ![]() |
IMDb: 6.0 | Genre: Biography, Crime, Drama | Runtime: 93min. | MPAA: R Plot: An abandoned boy is lured to America and drawn into the shadow of a dangerous father figure. Inspired by the real life events that led to the 2002 Beltway sniper attacks. Film gebaseerd op de Beltway sniper aanvallen in 2002. Aardige film waarin je ziet wat manipulatie met iemand kan doen. | |
Oblivion (2013) | ![]() |
IMDb: 7.0 | Genre: Action, Adventure, Mystery | Runtime: 124min. | MPAA: PG-13 Eindelijk heb ik tijd gehad om Oblivion te kijken. Vond het een goede film die lekker wegkijkt. Mooie special effects. | |
Mejor así
Hoezo slecht doordacht? Briljant is een groot woord maar is toch leuk gevonden?[b]MicGlou schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:31
[...]
"He's a 'sense offender'... altijd een lach op mijn gezicht, mooi voorbeeld van de soms slecht doordachte dialogen... ik hoor toch iedere keer wat anders![]()
Vond het echt een zeer goede B-film. Matrix vind ik inderdaad een A-Film, dus op een ander niveau, maar voor wat het is heb ik mij ook prima vermaakt! Zou wel een half puntje hoger durven ervoor geven.
Eergisteren deze gezien:
The Equalizer (2014) | ![]() |
IMDb: 7.9 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 131min. | MPAA: R Had niks over de film gelezen en mijn eerste gevoel na de film waren een mix van referenties: Chuck Norris meets Batman meets Die Hard.. Een waarschuwing dus, er zit een laagje Hollywood op dat van mij achterwege had mogen blijven. Het verhaal is van een goed-gehumeurde ex-CIA agent die zijn best doet om zo normaal mogelijk door het leven te gaan. Zijn bezigheden variëren van een neurotische aanpak van dagelijkse beslommeringen als afwassen en eten, tot het oplossen van "problemen" van mensen in zijn directe omgeving. Terughoudend, rechtvaardig, begaafd en opkomend voor de zwakkere is de hoofdrolspeler zeker iemand met wie ik graag identificeer. Een van de problemen blijkt echter groter dan aanvankelijk ingeschat, en hij moet nog een stap zetten om uiteindelijk ook dit probleem tot een goed einde te brengen. Nog een waarschuwing: er volgen enkele doden die op redelijk gruwelijke wijzen worden uitgebeeld (bij de voor mij gruwelijkste kwam er geen bloed aan te pas, maar de onschuldigheid van het slachtoffer vond ik erger dan sommige bloed-fonteinen). Vermakelijke film maar geen topper. In mijn ogen een 7 waard voor een avondje "gezellige" bioscoop. Hmm.. zie net dat ik de naam Denzel niet eens heb genoemd. Nou goed: Denzel is een dagje ouder maar blijft Denzel. In deze film heeft hij een "rustige scherpte" over zich. | |
Dawn of the Planet of the Apes (2014) | ![]() |
IMDb: 8.1 | Genre: Action, Drama, Sci-Fi | Runtime: 130min. | MPAA: PG-13 Vandaag dawn of the planet of the apes gekeken. Hoewel het erg allemaal erg goed uit ziet en het verhaal ook best sterk is, had ik gehoopt iets meer terug te zien van de easter-egs in de eerste film zoals de ruimte missie naar mars. daarom een 7. | |
Ik zou het doen!
Iedereen heeft natuurlijk recht op zijn eigen mening. Zeker over dit soort films! maar ik denk dat je met een verkeerde instelling de film bent gaan kijken. Het is en blijft Batman! Een fictieve actieheld in een fictieve stad met fictieve vijanden. Het feit dat het minder onzinnig is als de oude batman films neemt niet weg dat het een totaal onrealistische film is. Ik ben voor deze films met dezelfde instelling gaan zitten als de recentere marvell films. Lekker genieten van wat spectakel en hoop op iets van een verhaal. Ik kan me dan ook totaal niet druk maken om zaken die wellicht niet kloppen (zoals een gebroken rug die wel erg snel weer in orde is).Xyphoid schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:12:
The Dark Knight Rises (2012) [afbeelding] IMDb: 8.6 | Genre: Action, Adventure | Runtime: 165min. | MPAA: PG-13 Plot: Eight years after the Joker's reign of anarchy, the Dark Knight must return to defend Gotham City against the enigmatic jewel thief Catwoman and the ruthless mercenary Bane as the city teeters on the brink of complete annihilation.
Wat een slechte film.
Het hele plot hangt met toevalligheden aan elkaar.
Ook zijn er heel veel "ongeloofwaardige" zaken (tussen haakjes, want in een superheldenfilm moeten toch wel een aantal ongeloofwaardige zaken zitten om het interessant te houden. Alleen gingen sommige dingen wel heel erg ver).
spoiler:Dat Bane de hele stad in zijn macht heeft door alle politieagenten op te sluiten in het riool, ok. Maar er zijn een aantal dingen die te ver gaan.
1 daarvan is het terugzetten van zijn ruggewervel. Met 1 klap gedaan, zonder schade... en dan binnen 5 maanden genezen en op kracht zijn.
En dan zonder geld of paspoort uit de middle of nowhere terug naar Gotham reizen.
Ook is hij overal precies op tijd om iemand te redden.
Anne Hathaway deed het leuk in een actierol. Ik vond de oortjes/bril leuk bedacht. De gevechten waren dan weer iets te geloofwaardig (traag en niet spectaculair). Als het verhaal beter zou zijn geweest, dan had ik de ongeloofwaardigheden voor lief genomen, maar omdat het verhaal niet echt boeide, lette ik meer op andere dingen.
Deel 1 en 2 waren wel beter.
Deze is leuk voor een paar uur tijd doden.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 5 / 10
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Ik snap je punt, maar ben het er niet helemaal mee eens.lj_tree schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:00:
[...]
Iedereen heeft natuurlijk recht op zijn eigen mening. Zeker over dit soort films! maar ik denk dat je met een verkeerde instelling de film bent gaan kijken. Het is en blijft Batman! Een fictieve actieheld in een fictieve stad met fictieve vijanden. Het feit dat het minder onzinnig is als de oude batman films neemt niet weg dat het een totaal onrealistische film is. Ik ben voor deze films met dezelfde instelling gaan zitten als de recentere marvell films. Lekker genieten van wat spectakel en hoop op iets van een verhaal. Ik kan me dan ook totaal niet druk maken om zaken die wellicht niet kloppen (zoals een gebroken rug die wel erg snel weer in orde is).
Het mooie aan science fiction verhalen is dat er een ander universum wordt geschapen waarin een verhaal plaatsvindt. De charme zit hem deels in dat nieuwe universum (zie Star Wars), deels in de verhalen die daarin plaatsvinden (zie Star Trek). Hoewel de bedenker de vrijheid heeft om te doen wat hij wil, verwacht de kijker toch dat de personen in de film zich houden aan de wetten die in dat universum gelden.
Batman 3 (jaja, verkeerde benaming, ik bedoel The Dark Knight Rises) deed dit niet. De motivatie van de bad guys is ver te zoeken en onzinnig, de fysieke mogelijkheden van Batman waren ineens ongelooflijk en atoombommen doen erg weinig schade op een ontploffing na. Dat was teleurstellend.
Vooral omdat in Batman 2 het juist zo goed ging. Hierin werd Batman geconfronteerd met de onmogelijkheden van het op twee plaatsen tegelijk zijn, de orde versus chaos discussie, de juridische versus geweldsoplossing etc. Hierin klopte zowel universum als verhaal. In Batman 3 klopten beide zaken niet. Tot mijn grote frustratie.
Batman 2 lijkt van een hele andere genre dan Batman 3.
Vergelijkbaar met bv Alien 1 en Alien 2, waarbij de 1e Alien film bijna een horror/scifi is, is Alien 2 een actie/scifi film. Bijna qua genre niet te vergelijken, op het scifi na.
Vergelijkbaar met bv Alien 1 en Alien 2, waarbij de 1e Alien film bijna een horror/scifi is, is Alien 2 een actie/scifi film. Bijna qua genre niet te vergelijken, op het scifi na.
Ik ben het met Lapras eens dat het geschapen universum in films als Batman wel moet kloppen. Een fictieve wereld scheppen moet geen excuus zijn om maar tegen alle ons bekende natuurwetten in te gaan. Geloofwaardigheid vind ik persoonlijk een van de belangrijkste aspecten van films en series. En dan heb ik het over geloofwaardigheid binnen het geschapen universum. Mijn interesse daalt als de geloofwaardigheid minder wordt.
Er waren een aantal scenes die niet goed in de film waren geplaatst, zoals een aantal explosies.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:46:
@ Quad: Ik heb de eerste helft van de film met heel veel moeite uit gehouden, qua actie valt er genoeg te beleven maar realistisch is het van verre en sommige after effects had ik mijn vraagtekens bij, op bepaalde punten kwam het heel nep over.
Een Marvel film waarvan je wil dat hij realistisch overkomt????![]()
Ik lees geen kinderverhalen verder dus ken het origineel van deze strips niet.
⏩ PVOutput☀️
Wish I Was Here (2014) | ![]() |
IMDb: 7.2 | Genre: Comedy, Drama | Runtime: 106min. | MPAA: R Plot: Aidan Bloom is a 35-year-old man who finds himself at major crossroads, which forces him to examine his life, his career, and his family. ik hoopte op eenzelfde film als Garden State (ook van Zach Braff) maar het werd een teleurstelling... veels te deprimerend en de 'leuke' stukken zijn ook niet echt leuk... | |
Een 5 zou ik Wish I Was Here niet geven, maar het was inderdaad voor mijn gevoel niet het nivo van Garden State. Misschien moet ik de film nog een keer bekijken zonder hem direct tegenover Garden State te zetten..
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1964) | ![]() |
IMDb: 8.5 | Genre: Comedy, War | Runtime: 95min. | MPAA: PG Plot: An insane general triggers a path to nuclear holocaust that a war room full of politicians and generals frantically try to stop. Heel lang in mijn hoofd gehad om deze film te kijken en gisteren was het dan eindelijk zover. Had er veel van verwacht qua kwaliteit maar verder wist ik er weinig vanaf. Helaas ben ik wat teleurgesteld over het geheel. Het moet dus een 'supsense/comedy' zijn maar beide genres komen niet echt lekker uit de verf. Ja, er zijn wat absurde scenes die matig grappig zijn maar een echte comedy wordt het niet. En qua spanning is het ook allemaal wat te voorspelbaar. Dat zal ook door de leeftijd komen maar toch. Slecht is de film niet. De acteerprestaties zijn solide en ook de scenes zijn goed uitgewerkt. Hierdoor verveelt de film ook niet. Vandaar een cijfer 7; leuk maar geen blijvertje. | |
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Vrij ironisch om het volgende te zeggen over een film van 50 jaar oud,
Anywayleuk maar geen blijvertje
Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Heb de film gister tot de helft uitgekeken tot ik in slaap was gevallenRoy Visser schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:00:
Een 5 zou ik Wish I Was Here niet geven, maar het was inderdaad voor mijn gevoel niet het nivo van Garden State. Misschien moet ik de film nog een keer bekijken zonder hem direct tegenover Garden State te zetten..

Bittersweet (2014) | ![]() |
IMDb: 8.3 | Genre: Documentary, Drama, Sport Gisteravond deze documentaire mogen kijken. Een Nederlandse documentairemaakster volgt de Australische bokser Diana Prazak en haar Nederlandse trainster Lucia Rijker in hun voorbereiding op een wereldtitelgevecht tegen een Zweedse kampioene. Het gevecht speelt zich in de ring af, maar vooral ook daarbuiten. De moeilijkheden om op gewicht te komen, de verschillen in mening tussen trainer en vechter, de moeilijkheden rondom promotie van het gevecht en dan ook het uiteindelijke gevecht. Degene die vrouwenboksen volgt, weet waarschijnlijk wat de uitkomst is. Hoewel ik ervan gehoord had, wist ik niet dat het dit gevecht betrof. Mocht je geïnteresseerd zijn, doe dan geen onderzoek maar kijk gewoon de documentaire. Ik kan je verzekeren dat het je bijblijft. Aangezien ik ook de nodige bokstraining volg, is het schitterend te zien hoe een professional met de sport bezig is. Geweldig is het om te zien hoe Lucia Rijker er probeert meer techniek in te krijgen (ook enkele steken laat vallen, mijns inziens, maar wie ben ik om haar tegen te spreken?). Dat het geheel allemaal door Nederlanders is gemaakt, maakt het alleen maar leuker. Erg genoten. Aanrader. | |
Het is absoluut weer een geweldige film hoor, veel plezier nog!SirMemeAlot schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:49:
[...]
Heb de film gister tot de helft uitgekeken tot ik in slaap was gevallen(heeft niks met de film te maken) maar tot die tijd was ik wel geboeid, en vond ik het een leuke film. Vanavond maar even afkijken!
Dracula Untold (2014) | ![]() |
IMDb: N/A | Genre: Action, Drama, Fantasy | MPAA: PG-13 Plot: Facing threats to his kingdom and his family, Vlad Tepes looks to make a deal with dangerous supernatural forces - without succumbing to the darkness himself. Sterk begin maar de rest van de film vond ik middelmatig. Dat ligt niet aan de acteur die Dracula speelt (Luke Evans doet het fantastisch), maar aan het zwakke script. Het idee om de geschiedenis van Vlad Tepes te verfilmen sprak me aan. De man die Bram Stoker heeft geïnspireerd om zijn roman Dracula te schrijven. Voor een deel klopt de geschiedenis in de film en dat vond ik leuk om op het witte doek te zien. De rol van Charles Dance (Tywin Lannister) als meestervampier is fantastisch, jammer dat er niet meer scenes van waren. De sfeer had van mij iets meer duisterder gemogen en meer richting het horrorgenre dan het actiegenre. Het is immers Dracula. Dracula gebruikt zijn vampierkrachten om de Turken te verslaan en zijn familie te beschermen, en dat is vaak indrukwekkend en cool in beeld gebracht, maar je zou bij een film over Dracula veel bloed verwachten maar dat vloeit niet in overvloed. En het einde vond ik overbodig en verwarrend. Dat hadden ze achterwege kunnen laten. | |
De enige Dracula film die ik tof vind/vond is toch nog steeds Bram Stoker's Dracula. Coppola toch? Die kijk ik soms nog wel eens. Ongeevenaarde sfeer.
Eat the bugs, live in a pod
Ik ben gisteren naar de Kunsthal geweest in Rotterdam en heb daar de expositie Designing 007 - 50 years of Bond Style gezien. Dat was echt erg gaaf. Er waren enorm veel originele rekwisieten en kleding uit de films te zien. O.a de enige nog overgebleven versie van de Golden Gun; de bikini's van Barbara Bach en Halle Berry; de cellokoffer uit The Living Daylights, Sean Connery's Aston Martin; de casinotafel uit Casino Royale; de tanden van Jaws; het skipak van Roger Moore, enz, enz. Het was echt ontzettend leuk om al die bekende dingen in het echt te mogen bekijken. Een aanrader voor iedere James Bondfan. 
Kunsthal Rotterdam proudly presents Designing 007: Fifty Years of Bond Style
YouTube: DESIGNING 007 Barbican Exhibition Preview with Lindy Hemming and Bronwyn Cosgrave
Kunsthal Rotterdam proudly presents Designing 007: Fifty Years of Bond Style
YouTube: DESIGNING 007 Barbican Exhibition Preview with Lindy Hemming and Bronwyn Cosgrave
Your Friendly Neighborhood Moderator
IMDb: 7.6 | Genre: Action, Comedy, Crime | Runtime: 112min. | MPAA: R Prima vermaak, leuke film! Zaten wel wat ![]() Zoals eerder in dit topic vermeld, niet teveel bij nadenken maar gewoon bekijken met een biertje of 2. | |
Dat is ook mijn favoriete film over Dracula. Inderdaad de sfeer en de aankleding is fantastisch en ook de enige die het boek nauw volgt.HMC schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:52:
De enige Dracula film die ik tof vind/vond is toch nog steeds Bram Stoker's Dracula. Coppola toch? Die kijk ik soms nog wel eens. Ongeevenaarde sfeer.
Dazed and Confused (1993) | ![]() |
IMDb: 7.7 | Genre: Comedy, Drama | Runtime: 102min. | MPAA: R Gewoon gaaf! ![]() Links Rory Cochrane en rechts Matthew | |
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Prisoners (2013) | ![]() |
IMDb: 8.1 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: 153min. | MPAA: R Had al wel wat goede dingen over deze film gelezen en kan me daar volledig in vinden. Knap hoe de spanning eigenlijk de hele film aanwezig blijft. Ook de fantastische mistroostige setting dragen bij aan het totale gevoel bij de film. Daarnaast meer dan prima acteerwerk van Gyllenhaal en Jackman. Zo zie je dat Jackman meer is dan enkel een Marvell acteur. | |
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Hugh Jackman heeft in 0 Marvel films gespeeld
, de X-Men en Wolverine films zijn van 20th Century Fox. Ik denk ook wel dat jij de enige bent die Hugh Jackman alleen zag als Wolverine. Die kerel heeft zoveel goeie andere films gemaakt.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
[url="]http://i.imgur.com/Grom5DO.png"]
[/url]
Da's voldoende om het oa een Marvel film te mogen noemen
Edit:
Alle andere films gaan daar een stuk verder in:

Da's voldoende om het oa een Marvel film te mogen noemen
Edit:
Alle andere films gaan daar een stuk verder in:
[ Voor 87% gewijzigd door Melkunie op 18-10-2014 11:00 ]
De films zijn van FOX, niet Marvel.
Dat zit wel Schnorr.
De strips van X-Men, Daredevil en Fantastic Four zijn wel van Marvel, maar de filmrechten zijn in handen van FOX. Dit is ook zo bij bijvoorbeeld Spiderman, waarbij de rechten in handen zijn van Sony.
De films die tot de Marvel films worden gerekend zijn de volgende:
Iron Man
The Incredible Hulk
Iron Man 2
Thor
Captain America: The First Avenger
Marvel's The Avengers
Iron Man 3
Thor: The Dark World
Captain America: The Winter Soldier
Guardians of the Galaxy
Dit noemt men ook wel de Marvel Cinematic Universe:
Wikipedia: Marvel Cinematic Universe
Hier nog wat uitleg: http://www.comicvine.com/...-and-where-they-a-666672/
De films die tot de Marvel films worden gerekend zijn de volgende:
Iron Man
The Incredible Hulk
Iron Man 2
Thor
Captain America: The First Avenger
Marvel's The Avengers
Iron Man 3
Thor: The Dark World
Captain America: The Winter Soldier
Guardians of the Galaxy
Dit noemt men ook wel de Marvel Cinematic Universe:
Wikipedia: Marvel Cinematic Universe
Hier nog wat uitleg: http://www.comicvine.com/...-and-where-they-a-666672/
[ Voor 9% gewijzigd door Tk55 op 18-10-2014 11:37 ]
Die uitleg heb ik niet nodig, dat is allemaal oud nieuws voor mij. Is ook helemaal niet mijn punt.
Zoals ik al zei, dat er in de openingstitels heel groot MARVEL staat is voor het normale publiek voldoende om het 'onder andere' een Marvel-film te noemen. Denk je dat het leeuwendeel van de miljoenen kijkers van die film er iets om geeft dat Marvel in eigen beheer ook nog een boel films gemaakt heeft die zich afspelen in een gedeelde wereld? Henk en Ingrid gaan een filmpje kijken en voordat de film begint zien ze groot MARVEL op hun 55" Medion tv staan. Klaar toch?
Zoals ik al zei, dat er in de openingstitels heel groot MARVEL staat is voor het normale publiek voldoende om het 'onder andere' een Marvel-film te noemen. Denk je dat het leeuwendeel van de miljoenen kijkers van die film er iets om geeft dat Marvel in eigen beheer ook nog een boel films gemaakt heeft die zich afspelen in een gedeelde wereld? Henk en Ingrid gaan een filmpje kijken en voordat de film begint zien ze groot MARVEL op hun 55" Medion tv staan. Klaar toch?
Het is een goede acteur, die in goede (andere) films heeft gespeeld, maar dat hij de enige is die Hugh Jackman moeilijk anders kan zien dan als Wolverine is sowieso niet waar. Want ik heb daar ook last vanMrVegeta schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:48:
Hugh Jackman heeft in 0 Marvel films gespeeld, de X-Men en Wolverine films zijn van 20th Century Fox. Ik denk ook wel dat jij de enige bent die Hugh Jackman alleen zag als Wolverine. Die kerel heeft zoveel goeie andere films gemaakt.
The devil is in the details.
Ik bedoelde inderdaad dat het een Marvel karakter is. Of die films nu door Marvel, Fox of wie dan ook geproduceerd zijn maakt me geen klap uit.
En ik heb zeker meerdere films met Jackman gezien anders dan Wolverine. Sterker ik vind de Wolverine en X-men films nou niet echt top. Maar dat is mijn mening natuurlijk
En ik heb zeker meerdere films met Jackman gezien anders dan Wolverine. Sterker ik vind de Wolverine en X-men films nou niet echt top. Maar dat is mijn mening natuurlijk
[ Voor 0% gewijzigd door f4stf0rw4rd op 18-10-2014 14:05 . Reden: Marvel is inderdaad met één L ]
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Marvel is met één L
The devil is in the details.
http://youtu.be/Z8XAziEeKp0?t=50s 
Overigens de afgelopen week de Extended versies van The Lord of the Rings gekeken met m'n vriendin. Die versies had ze nog nooit gezien, terwijl ze met de Theatrical Cuts bijna compleet kan meepraten. Ik blijf ze prachtig vinden
Cijfers vinden blijf ik lastig vinden, maar ik roep maar 9/10, want een 10 kan hier natuurlijk niet
Overigens de afgelopen week de Extended versies van The Lord of the Rings gekeken met m'n vriendin. Die versies had ze nog nooit gezien, terwijl ze met de Theatrical Cuts bijna compleet kan meepraten. Ik blijf ze prachtig vinden
Cijfers vinden blijf ik lastig vinden, maar ik roep maar 9/10, want een 10 kan hier natuurlijk niet
Jawel hoor, gewoon doen. Als jij een film een 10 wilt geven, krijgt-ie een 10.
Die geef ik hier ook gewoon. (Tegen beter weten in...)
Die geef ik hier ook gewoon. (Tegen beter weten in...)
Lone Survivor (2013) | ![]() |
IMDb: 7.6 | Genre: Action, Biography, Drama | Runtime: 121min. | MPAA: R Woei! Via Netflix deze film maar eens aangezet. Geen spijt van! Was al weer even geleden dat ik zo'n goeie film heb gezien. Van begin tot eind boeiend. Aan de ene kant erg propagandisch natuurlijk, maar uiteindelijk wel gebaseerd op ware gebeurtenissen. Goed op de details gelet door de makers. Echte aanrader! spoiler: En die twee ker dat ze zich naar beneden laten vallen..je voelt het gewoon zelf bijna... | |
Edge of Tomorrow, goeie film waar ik bij de eerste time warp dacht van wat de neuk, maar daarna het zecht leuk vond. Het zou maar gebeuren 😝
Maleficent (2014) | ![]() |
IMDb: 7.2 | Genre: Action, Adventure, Family | Runtime: 97min. | MPAA: PG Vanavond gezien.. Toch niet bepaald wat ik ervan had verwacht maar ik moet eerlijk toegeven dat ze een toffe twist aan Doornroosje hebben gegeven met deze film. Ik vond hem wel wat kort en te veel vertellend. Angelina Jolie heeft naar mijn idee Malificent ijzersterk neergezet.. | |
Net Enemy gekeken, niet goed voor mijn arachnofobie
IMDb: 7.6 | Genre: Action, Comedy, Crime | Runtime: 112min. | MPAA: R Leuke, grappige film. Handig om het eerste deel (21 jump street) ook gezien te hebben. Veel leuke humor, beetje dezelfde humor als het eerste deel spoiler: Vooral bij het gedeelte waarbij channing lekker er in wrijft dat de ander de baas z'n dochter gene*kt heeft, ging ik stuk! | |
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
American History X (1998) | ![]() |
IMDb: 8.6 | Genre: Crime, Drama | Runtime: 119min. | MPAA: R Ben weer een beetje top 250 films gaan kijken en deze had ik, blijkbaar | |
Hehe ja ik ook.miicker schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 01:02:
22 Jump Street (2014) [afbeelding] IMDb: 7.6 | Genre: Action, Comedy, Crime | Runtime: 112min. | MPAA: R Leuke, grappige film. Handig om het eerste deel (21 jump street) ook gezien te hebben. Veel leuke humor, beetje dezelfde humor als het eerste deel
spoiler:Vooral bij het gedeelte waarbij channing lekker er in wrijft dat de ander de baas z'n dochter gene*kt heeft, ging ik stuk![afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 8 / 10

⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Twelve Monkeys (1995) | ![]() |
IMDb: 8.1 | Genre: Mystery, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 129min. | MPAA: R Maar weer eens een van de plank gehaald die ik al een tijd niet had gezien. Geniale film waarbij je goed de aandacht moet vasthouden om niet verstrikt te raken in het verhaal. Ik hou van dit soort films die niet voor de hand liggen. Volgens mij een van de beste rollen van Bruce Willis die hier niet de simpele actieheld uithangt. | |
Vergeet ook niet die geweldige rol van brad pitt!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Aan de ene kant speelt Brad goed aan de andere kant wordt het op een gegeven moment ietwat irritant, vandaar dat ik dit niet vermeldde.
Verwijderd
Borgman (2013) | ![]() |
IMDb: 6.8 | Genre: Drama, Thriller | Runtime: 113min. | MPAA: Not Rated Hier nog zo'n film. Deze is nog lastiger dan Twelve Monkeys. Als je hier niet de aandacht bijhoudt raak je echt het spoor bijster. Als de film is afgelopen blijf je echt met een gevoel zitten van .......... huh? Ik vind hem zalig maar denk dat vele het helemaal niks vinden juist omdat je met zo'n vaag gevoel blijft zitten na de film. Kijk en oordeel zelf! | |
Als Tatum in het begin een Mexicaans accent probeert na te doen en Hill dat juist vol overtuiging doet. Toen ging ik ook stukmiicker schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 01:02:
22 Jump Street (2014) [afbeelding] IMDb: 7.6 | Genre: Action, Comedy, Crime | Runtime: 112min. | MPAA: R Leuke, grappige film. Handig om het eerste deel (21 jump street) ook gezien te hebben. Veel leuke humor, beetje dezelfde humor als het eerste deel
spoiler:Vooral bij het gedeelte waarbij channing lekker er in wrijft dat de ander de baas z'n dochter gene*kt heeft, ging ik stuk![afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 8 / 10
This too shall pass
Verwijderd
The Treatment (2014) | ![]() |
IMDb: 7.1 | Genre: Thriller | Runtime: 125min. Mooi product van onze Zuiderburen waarbij ook weer niet alles gelijk voor de hand ligt. Jammer is alleen dat de film het laatste halfuur iets te langdradig wordt maar zeker de moeite van het kijken waard. | |
The Greatest Movie Ever Sold (2011) | ![]() |
IMDb: 6.6 | Genre: Documentary, Comedy | Runtime: 90min. | MPAA: PG-13 Plot: A documentary about branding, advertising and product placement that is financed and made possible by brands, advertising and product placement. Leuke film, zeker om wat te weten te komen over reclame in films. Ook redelijk veel humor. | |
http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif
Dat was inderdaad echt een geniale scene ja! Heb ook echt hardop zitten lachen.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Extraterrestrial (2014) | ![]() |
IMDb: 6.0 | Genre: Horror, Sci-Fi | Runtime: 106min. Uh. Ja. Dus. What... Dit is wat je krijgt als je een B-film maakt met invloeden uit een standaard slasherfilm met tieners die een weekend op vakantie gaan naar een huisje in het bos en daar dan elementen van The X-Files, Saw, Alien, The Matrix en films van David Lynch beleven. Compleet met Michael Ironside als "I want to believe"-r die wijs probeert te maken dat er aliens out there zijn. Ik moet het nog even laten bezinken, maar ik denk te weten waarom deze film niet in Nederland is uitgebracht spoiler: En had ik de anal probe-scene al genoemd? | |
Dat zit wel Schnorr.
Maleficent (2014) | ![]() |
IMDb: 7.2 | Genre: Action, Adventure, Family | Runtime: 97min. | MPAA: PG Plot: A vengeful fairy is driven to curse an infant princess, only to discover that the child may be the one person who can restore peace to their troubled land. Aardig verrast door deze film! Leuke humor en mooi staaltje acteerwerk van Jolie. Gaaf om een sprookje eens van de andere kant te zien. Zo zie je maar weer: "Evil isn't born, it's made". | |
Transformers: Age of Extinction (2014) | ![]() |
IMDb: 6.0 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 165min. | MPAA: PG-13 Tja, deze film had van mij een uur eerder mogen aflopen.. Wat een langdradige film is dit. Wij zaten op een gegeven moment echt op de bank op de klok te kijken. Wat wel erg gaaf was Optimus Prime met een zwaard op de rug van een T-Rex Transformer! | |
Generation War (2013) | ![]() |
IMDb: 8.4 | Genre: Drama, History, War | Runtime: 270min. Plot: Berlin, 1941. Five friends eager to become heroes in an adventure that will change the face of Europe - and that will forever change them as well. Level-headed, highly decorated officer ... Oorlogsfilms, en dan vooral van de 2e wereldoorlog hebben mij altijd al geboeid. Dit is echt een prachtige 3-delige mini serie over de 2e wereldoorlog bekeken door de ogen van 5 Duitse vrienden. Echt een aanrader om te kijken! | |
Ook wel bekend als Unsere Mütter, unsere Väter.Grolsch schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:28:
Generation War (2013)
Dit is echt een prachtige 3-delige mini serie over de 2e wereldoorlog bekeken door de ogen van 5 Duitse vrienden.
Sterke mini-serie inderdaad!
[ Voor 13% gewijzigd door AndereKoekoek op 20-10-2014 14:19 ]
Eindelijk beschikbaar op Netflix, dus dit weekend gekeken. Had er veel (meer) van verwacht.
28 Days Later... (2002) | ![]() |
IMDb: 7.6 | Genre: Horror | Runtime: 113min. | MPAA: R Plot: Four weeks after a mysterious, incurable virus spreads throughout the UK, a handful of survivors try to find sanctuary. Aardige film. Wordt veel spanning opgebouwd in het begin. Maar tegen het einde van de film gaat het IMO hard naar beneden met de kwaliteit. Vond het tot 2/3 van de film goed, maar daarna maar een beetje matig. | |
28 Weeks Later (2007) | ![]() |
IMDb: 7.0 | Genre: Horror, Sci-Fi | Runtime: 100min. | MPAA: R Plot: Six months after the rage virus was inflicted on the population of Great Britain, the US Army helps to secure a small area of London for the survivors to repopulate and start again. But not everything goes to plan. Vervolg op bovenstaande. Ditmaal is een deel van Londen besmettingsvrij, en is de NAVO bezig met het langzaam herpopuleren van de stad. Waar deel 1 nog "geloofwaardig" was, zit deze echt vol met domme/te makkelijke dingen. Heb me zitten ergeren aan de stommiteiten. Was er een beetje klaar mee op een gegeven moment.. Lijstje WTF's: spoiler: - Kinderen die nergens bang voor zijn, en zo enorm eenvoudig de "zwaarbewaakte" zone verlaten. - De moeder die in quarantaine ligt zonder ook maar 1 bewaker in de buurt - De vader die met zijn pasje letterlijk OVERAL toegang tot heeft. Sure. - Code Rood waarbij ze iedereen maar in een kelder proppen en de deur op slot doen. Oh maar de achterdeur, die laten we gewoon open hoor! - Leger dat met code rood domweg op alles gaat schieten en zelfs niet overweegt dat er echte overlevenden zijn. Ik bedoel dan niet in de chaos met de uitbraak maar later, bijv. met de auto. - Zombies die de autoruiten niet kapot kunnen slaan, terwijl ze dat in deel 1 met gemak deden en in deel 2 ook met gemak andere dingen slopen. - Met de auto de metro in: OK. Maar vervolgens in de metro zonder licht steeds verder gaan. WHY? - Kinderen die van de roltrap afstuiteren, en vervolgens niets meer zeggen, en de jongen die er gewoon vandoor gaat. Sure Snap dat je soms wat hulp nodig hebt bij een film, maar het was hier wel overdreven stupide. | |
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
spoiler:
Je spoiler tag moet je nog even afsluiten.
Laat maar
[ Voor 25% gewijzigd door Smultie op 20-10-2014 15:01 ]
Open Windows (2014) | ![]() |
IMDb: 5.7 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 100min. Plot: An actress named Jill refuses to have dinner with Nick, a fan who won a date with her in an Internet contest. In return, a guy named Chord, posing as Jill's campaign manager, helps Nick to ... Erg leuk concept dat helaas wat klungelig uitgevoerd is. De film slaagt erin om je lang geïnteresseerd te houden maar elke keer wanneer je denkt 'nu komt het' blijf je met honger achter. Het einde is ook een beetje teleurstellend. | |
Het idee achter deze film was leuk, alleen waren die verschillende vensters steeds in beeld totaal niet mijn ding.XWB schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:29:
Open Windows (2014) [afbeelding] IMDb: 5.7 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 100min. Plot: An actress named Jill refuses to have dinner with Nick, a fan who won a date with her in an Internet contest. In return, a guy named Chord, posing as Jill's campaign manager, helps Nick to ...
Erg leuk concept dat helaas wat klungelig uitgevoerd is. De film slaagt erin om je lang geïnteresseerd te houden maar elke keer wanneer je denkt 'nu komt het' blijf je met honger achter. Het einde is ook een beetje teleurstellend.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 5.5 / 10
Daarnaast was er even een akward momentje toen mijn vriendin zei dat ze de actrice herkende. Toen ik zei "kijk eens op IMDB, daar kun je het vast wel vinden" (
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
The World's End (2013) | ![]() |
IMDb: 7.0 | Genre: Action, Comedy, Sci-Fi | Runtime: 109min. | MPAA: R Absoluut een topper! Veel komische en grappige momenten, lekker weg kijken in de avond met een paar pilsjes erbij. Ik en mijn vrienden heb veel gelachen en kan deze film iedereen aanraden. Hij is van de 3-films (Shaun of the dead en Hotfuzz) de mindere, maar het duo Simon Pegg en Nick Frost doen het in deze film niet minder. Het verhaal is gewoon flinterdun. Ik geef deze film een 8, omdat ik het slechte verhaal wel kan waarderen en er bijzonder veel leuke momenten in zitten. | |
A Separation (2011) | ![]() |
IMDb: 8.5 | Genre: Drama | Runtime: 123min. | MPAA: PG-13 Plot: A married couple are faced with a difficult decision - to improve the life of their child by moving to another country or to stay in Iran and look after a deteriorating parent who has Alzheimer's disease. Best wel een pakkende film. Je leeft echt mee met alle partijen. Alleen Simin kon ik echt niet uit staan, wat natuurlijk duidt op goede acteerwerk. Goede film als je van goede drama houdt. De plot op imdb is een beetje misleidend, de film gaat eigenlijk over wat anders. | |
Cornetto trilogyWTY2 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:49:
Hij is van de 3-films (Shaun of the dead en Hotfuzz) de mindere, maar het duo Simon Pegg en Nick Frost doen het in deze film niet minder. Het verhaal is gewoon flinterdun.
Into the Wild (2007) | ![]() |
IMDb: 8.2 | Genre: Adventure, Biography, Drama | Runtime: 148min. | MPAA: R Plot: After graduating from Emory University, top student and athlete Christopher McCandless abandons his possessions, gives his entire $24,000 savings account to charity and hitchhikes to Alaska to live in the wilderness. Along the way, Christopher encounters a series of characters that shape his life. Prachtige film over een jongen die op een dag de wijde wereld in trekt met niks om zich te verwijderen van zijn oppervlakkige thuissituatie en het materialisme. De film neemt je mooi mee in zijn hele reis en hoe het thuisfront reageert op het feit dat hij verdwenen is zonder enig spoor. Het is echt zo'n film die je in een kleine 2,5 uur laat lachen, snikken, kwaad en vervolgens weer blij maakt. Het feit dat de hoofdrolspeler ook af en toe gewoon domme dingen doet maakt het voor mij alleen maar realistischer. Aanrader | |
Klinkt goed! Thanks, ga deze toevoegen aan mijn watchlist.MrFl0ppY schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:33:
Into the Wild (2007) [afbeelding] IMDb: 8.2 | Genre: Adventure, Biography, Drama | Runtime: 148min. | MPAA: R Plot: After graduating from Emory University, top student and athlete Christopher McCandless abandons his possessions, gives his entire $24,000 savings account to charity and hitchhikes to Alaska to live in the wilderness. Along the way, Christopher encounters a series of characters that shape his life.
Aanrader[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 8.5 / 10
Mejor así
Hmm, je verhaaltje is wel wat misleidend als het om de film gaatMrFl0ppY schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:33:
Into the Wild (2007) [afbeelding] IMDb: 8.2 | Genre: Adventure, Biography, Drama | Runtime: 148min. | MPAA: R Plot: After graduating from Emory University, top student and athlete Christopher McCandless abandons his possessions, gives his entire $24,000 savings account to charity and hitchhikes to Alaska to live in the wilderness. Along the way, Christopher encounters a series of characters that shape his life.
Prachtige film over een jongen die op een dag de wijde wereld in trekt met niks om zich te verwijderen van zijn oppervlakkige thuissituatie en het materialisme. De film neemt je mooi mee in zijn hele reis en hoe het thuisfront reageert op het feit dat hij verdwenen is zonder enig spoor. Het is echt zo'n film die je in een kleine 2,5 uur laat lachen, snikken, kwaad en vervolgens weer blij maakt. Het feit dat de hoofdrolspeler ook af en toe gewoon domme dingen doet maakt het voor mij alleen maar realistischer. Aanrader[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 8.5 / 10
spoiler:
Het is niet bepaald een feel good movie! Mijn vriendin wil de film nooit meer zien zo treurig vond ze hem. We hebben er toch erg van genoten!
Ik vind dit echt een van de beste films die ik de afgelopen tijd heb gezien! Er zit zoveel in het verhaal. Het laat een beeld zien van de rijkere bevolking tegenover de armere in Iran, het laat de moeilijkheden van een scheiding zien voor de man en vrouw en ook hoe moeilijk dit is voor het kind. Daarnaast geeft het een kijkje in hoe er een vonnis wordt uitgesproken in Iran.shenr schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:55:
A Separation (2011) [afbeelding] IMDb: 8.5 | Genre: Drama | Runtime: 123min. | MPAA: PG-13 Plot: A married couple are faced with a difficult decision - to improve the life of their child by moving to another country or to stay in Iran and look after a deteriorating parent who has Alzheimer's disease.
Best wel een pakkende film. Je leeft echt mee met alle partijen. Alleen Simin kon ik echt niet uit staan, wat natuurlijk duidt op goede acteerwerk. Goede film als je van goede drama houdt. De plot op imdb is een beetje misleidend, de film gaat eigenlijk over wat anders.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 8 / 10
Wat ik ook erg knap vind is dat beide partijen in de film (rijke gezin tegen het armere) iets fout doen, maar dat je van beiden kunt begrijpen wat hun beweegredenen zijn.
Echt onge-evenaard!
Shodan schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:59:
[...]
Hmm, je verhaaltje is wel wat misleidend als het om de film gaat
spoiler:Het is niet bepaald een feel good movie! Mijn vriendin wil de film nooit meer zien zo treurig vond ze hem. We hebben er toch erg van genoten!
spoiler:
Ik heb dan ook niks gezegd over de volgorde van de emoties
. Bovendien zou dat een spoiler op zich zijn.
Detention of the Dead (2012) | ![]() |
IMDb: 4.5 | Genre: Comedy, Horror | MPAA: Not Rated Plot: A group of oddball high school students find themselves trapped in detention with their classmates having turned into a horde of Zombies. Wederom een zombiefilm opgezet. Hoewel dit ook geen hoogvlieger is, heb ik het dit keer wel volgehouden tot het einde. Van de 6 personages die moeten overleven, zijn er 4 niet uit te staan en behoorlijk oppervlakkig. De andere 2 zijn een stuk leuker en meer uitgediept, maar ook hierbij blijft het nog altijd geen hoogstaande karakterontwikkeling. Wat leuk is, is dat de overlevenden het redden juist omdat ze zoveel zombiefilms hebben gezien en dus weten wat ze moeten doen. De film was soms grappig, maar vooral erg flauw. CGI was ook niet om over naar huis te schrijven. Al met al niet meer dan 5 waard. | |
Edge of Tomorrow (2014) | ![]() |
IMDb: 8.0 | Genre: Action, Sci-Fi | Runtime: 113min. | MPAA: PG-13 Plot: An officer finds himself caught in a time loop in a war with the alien race. His skills increase as he faces the same brutal combat scenarios, and his union with a Special Forces warrior gets him closer to defeating the enemy. Ik had er toch meer van verwacht na de lovende reviews hier. Of beter gezegd, misschien had ik iets anders verwacht afgaande op de trailer. Ik kan er niet echt mijn vinger op leggen maar ik had zo'n 'net niet' gevoel. Toch beter dan Oblivion, de voorgaande sf film van Cruise. | |
Revolver (2005) | ![]() |
IMDb: 6.5 | Genre: Crime, Drama, Mystery | Runtime: 111min. | MPAA: R Plot: Gambler Jake Green enters into a game with potentially deadly consequences. Ik ben zo iemand die films altijd de avond zelf wil uitkijken. Zelfs al vind ik ze minder goed, ik wil het einde weten Hetzelfde met Revolver die onlangs op tv was. Alleen heb ik bij deze wel naar het eind gekeken de dag nadien. Het eerste stuk heb ik maar met een half oog zitten kijken maar de film intrigeerde me steeds meer waardoor ik zeker het eind wou zien. Vraag me alleen niet waarover de film ging, want ik snap het nog steeds maar half | |
Ik weet nog dat ik die in de bioscoop gezien had en dat we naar buiten liepen en het enkel "WTF?!" was. Niemand snapte de film helemaal en iedereen vond het maar kut

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Hoe had het "net wel" kunnen zijn dan? Ik ga eigenlijk nooit af op de reviews hier.... al die mafkezen hierD-Three schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:32:
Edge of Tomorrow (2014) [afbeelding] IMDb: 8.0 | Genre: Action, Sci-Fi | Runtime: 113min. | MPAA: PG-13 Plot: An officer finds himself caught in a time loop in a war with the alien race. His skills increase as he faces the same brutal combat scenarios, and his union with a Special Forces warrior gets him closer to defeating the enemy.
Ik had er toch meer van verwacht na de lovende reviews hier. Of beter gezegd, misschien had ik iets anders verwacht afgaande op de trailer. Ik kan er niet echt mijn vinger op leggen maar ik had zo'n 'net niet' gevoel. Toch beter dan Oblivion, de voorgaande sf film van Cruise.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 7 / 10
Dit^miicker schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 01:02:
Volledig mee eens, enorm gelachen, ze nemen zichzelf ook vooral niet serieus met een tweede deel. Kijkt fijn weg en af en toe best originele humor.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Vergeet de prachtige soundtrack van Eddie Vedder niet. ;-)MrFl0ppY schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:33:
Prachtige film over een jongen die op een dag de wijde wereld in trekt met niks om zich te verwijderen van zijn oppervlakkige thuissituatie en het materialisme. De film neemt je mooi mee in zijn hele reis en hoe het thuisfront reageert op het feit dat hij verdwenen is zonder enig spoor. Het is echt zo'n film die je in een kleine 2,5 uur laat lachen, snikken, kwaad en vervolgens weer blij maakt. Het feit dat de hoofdrolspeler ook af en toe gewoon domme dingen doet maakt het voor mij alleen maar realistischer. Aanrader[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 8.5 / 10
prachtige film inderdaad, ver verwijderd van de gebruikelijke hollywood onzin. je wordt echt het verhaal ingezogen en je blijft er nog lang over nadenken..Shodan schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:06:
[...]
Ik vind dit echt een van de beste films die ik de afgelopen tijd heb gezien! Er zit zoveel in het verhaal. Het laat een beeld zien van de rijkere bevolking tegenover de armere in Iran, het laat de moeilijkheden van een scheiding zien voor de man en vrouw en ook hoe moeilijk dit is voor het kind. Daarnaast geeft het een kijkje in hoe er een vonnis wordt uitgesproken in Iran.
Wat ik ook erg knap vind is dat beide partijen in de film (rijke gezin tegen het armere) iets fout doen, maar dat je van beiden kunt begrijpen wat hun beweegredenen zijn.
Echt onge-evenaard!
Verwijderd
Ik vond hem echt helemaal niks. Langdradige irritante film met dunne verhaallijn. Dan ben ik zeker de ultieme mafkees?Vandread schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:09:
[...]
Hoe had het "net wel" kunnen zijn dan? Ik ga eigenlijk nooit af op de reviews hier.... al die mafkezen hier

Nee jij houdt volgens mij gewoon niet echt van blockbuster/scifi/fantasy achtige films
bij realistische films ben je zo te lezen meer op je gemak...
Django Unchained (2012) | ![]() |
IMDb: 8.5 | Genre: Western | Runtime: 165min. | MPAA: R Plot: With the help of a German bounty hunter, a freed slave sets out to rescue his wife from a brutal Mississippi plantation owner. Deze onlangs weer eens gekeken op netflix. Jemig wat blijft het toch een goede film. Ik hou toch zo van de stijl en muziek keuze van Quentin Tarantino. Mocht je deze nog niet gezien hebben zeker een aanrader. | |
Gone Girl (2014) | ![]() |
IMDb: 9.3 | Genre: Drama, Mystery, Thriller | Runtime: 149min. | MPAA: R Het verhaal: Man en vrouw zijn al enige jaren getrouwd, vrouw verdwijnt op mysterieuze wijze, man wordt beschuldigd van moord op zijn vrouw. De verhaallijn in de film is echt ontzettend goed uitgevoerd, met veel verschillende lagen. Tijdens het kijken denk je meerdere malen: Dus zo zit het, kom maar op met de aftiteling, waarna het verhaal nog weer apartere wendingen krijgt. De film is ook niet een duffe herhaling van zetten die in andere films ook al 100 keer gedaan zijn. Je zit echt naar iets anders te kijken en zit derhalve 2,5 uur aan je stoel genageld. Het is echter niet 100% bevredigend. Ik vond het vooral leuke truukjes die uitgehaald werden en wat stoort is de hoeveelheid losse eindjes in het verhaal: spoiler: Amy wordt "na haar dood" overvallen door twee rednecks die door hebben dat ze absoluut niet de persoon is die ze claimt. Het kan toch niet anders dat die twee, met alle media aandacht rond de miraculeuze terugkeer van Amy, realiseren met wie ze te maken hadden en daar iets mee doen? Amy zit een behoorlijke tijd in het buitenverblijf van Desi, de man die half geobsedeerd is van haar. Dat halve verblijf hangt vol met camera's. Is er werkelijk geen minuut footage wat laat zien dat Amy heus niet dag en nacht vastgebonden zat en misbruikt werd? Het nodigt bijna uit tot een Gone Girl 2. Oh ja en Ben Affleck vind ik echt een zwaar ondergewaardeerde acteur. Hij speelt, net als in Good Will Hunting, absoluut briljant. | |
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Ik vond affleck in Argo ook heel goed.YellowCube schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:57:
Oh ja en Ben Affleck vind ik echt een zwaar ondergewaardeerde acteur. Hij speelt, net als in Good Will Hunting, absoluut briljant.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Gebruik bij het schrijven van een review de <a href="http://meukje.nl/filmtopic/" target=_blank>UBB-generator</a>, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.
~~~[/html]
~~~[html]Gebruik bij het schrijven van een review de <a href="http://meukje.nl/filmtopic/" target=_blank>UBB-generator</a>, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.
~~~[/html]