Welke film(s) heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 27] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 102 Laatste
Acties:
  • 970.168 views

Onderwerpen

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:41

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Lapras schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:43:
[...]

Prima film als je vriendin in een Bridget-Jones-bui is en jij wel zin hebt in een goede film.
Leuke conclusie :D
Want het één, sluit het ander natuurlijk uit. ;)

Heb hem nog op mijn lijstje staan om te kijken. Misschien binnenkort meer eens gaan doen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05:32

Daniel36

vernieuwde formule

Spun (2002)Spun (2002)
IMDb: 6.8 | Genre: Comedy, Crime, Drama | Runtime: 101min. | MPAA: R
Plot: An out-of-control speed freak is introduced his drug of choice's creator by his dealer. A massive three-day adventure ensues.
Beetje vage film, maar wel erg leuk om te kijken imho.
Een hele bende drugsverslaafde idioten bij elkaar met als hoogtepunt Mickey Rourke als meth producerende cowboy.
Verder is de soundtrack gemaakt door Billy Corgan (Smashing Pumpkins) en dat is niet te missen.
Mooiste nummer is een akoestische uitvoering van The number of the beast van Iron Maiden in het begin van de film.
Verschillende cameo's ook, o.a. Ron Jeremy als barman en Rob Halford als medewerker van een sexshop.
Ook vermeldenswaard zijn de halucinaties van de hoofdpersoon Ross wanneer hij meth neemt. Ze zijn in tekenfilmvorm met brandende kruisen en dat soort dingen.

Ik heb er met plezier naar gekeken en een aantal keren kon ik er flink om lachen.
Leuke film dus een 8.
IMDb -- Spun (2002) Wikipedia -- Spun (2002) Bekijk trailer van Spun (2002) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Spun (2002)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=8 8 / 10

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:28
Kijk de laatste tijd weer steeds meer films. Iets wat ik altijd met mijn vader deed, maar na het overlijden van m'n vader eigenlijk weinig / niet meer gedaan heb.

Wat ik eigenlijk mis, of wat ik moeilijk kan vinden, zijn de actie/thrillers. Lijkt wel of die veel minder uit komen de laatste jaren. Vaak van die films politieagent vss bad guy films. Kijk ik er compleet overheen, of worden dat soort films gewon een stuk minder gemaakt? Die films waren vaak een 6-je of een 7tje, maar ik vermaakte mij daar altijd wel mee. (Departed was wel een stuk beter).

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

RedHat schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 18:05:
Kijk de laatste tijd weer steeds meer films. Iets wat ik altijd met mijn vader deed, maar na het overlijden van m'n vader eigenlijk weinig / niet meer gedaan heb.

Wat ik eigenlijk mis, of wat ik moeilijk kan vinden, zijn de actie/thrillers. Lijkt wel of die veel minder uit komen de laatste jaren. Vaak van die films politieagent vss bad guy films. Kijk ik er compleet overheen, of worden dat soort films gewon een stuk minder gemaakt? Die films waren vaak een 6-je of een 7tje, maar ik vermaakte mij daar altijd wel mee. (Departed was wel een stuk beter).
Daar noem je ook wel een hele goede wat mij betreft.
Een van mijn favorieten in het misdaadgenre.
Tips: Alex Cross, Chrysalis, Zulu.

[ Voor 3% gewijzigd door Daniel36 op 14-08-2014 18:19 ]

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Damic schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:13:
Guardians of the Galaxy (2014)[afbeelding]
IMDb: 9.0 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 121min. | MPAA: PG-13
Plot: In the far reaches of space, an American pilot named Peter Quill finds himself the object of a manhunt after stealing an orb coveted by the villainous Ronan.
Leuke film met alleen wat bedenkingen:
spoiler:
- als Quill word ontvoerd, had hij alleen zijn walkman bij en niet dat kadoke van zijn ma, wat later in de film heeft die dat zelfde pakje na 26 jaar nog steeds ongeopend in hetzelfde inpak papier ongescheurd.
- c'mon ne walk man, ik had gehoopt dat er toch wat moderene stuff was in zo'n universum en vanwaar blijven ze die batterijen halen????
- waarom schieten ze de motoren niet stuk dan kan dat al geen kracht meer zetten of toch veel minder
- vin diesel heeft echt wel een uitgebreide tekst gekregen :p "I am Groot"
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] 6.5 / 10
spoiler:
Je reflexen zijn zeker ook heel snel? :+

Het pakje werd in z'n tas gestopt en volgens mij rende hij daar gewoon mee naar buiten voordat hij werd ontvoerd? En die walkman staat juist symbool voor de hele film en bijbehorende stijl...

Wel een leuke film trouwens. Ik begrijp wel waarom al die achten en negens worden uitgedeeld :)

Dat zit wel Schnorr.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:40
The Lego Movie (2014)The Lego Movie (2014)
IMDb: 8.0 | Genre: Animation, Adventure, Comedy | Runtime: 100min. | MPAA: PG
Origineel, maar de sentimentaliteit doet mij er half punt vanaf halen.
IMDb -- The Lego Movie (2014) Wikipedia -- The Lego Movie (2014) Bekijk trailer van The Lego Movie (2014) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Lego Movie (2014)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=7.2 7.2 / 10

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Fruitvale Station (2013)Fruitvale Station (2013)
IMDb: 7.5 | Genre: Biography, Drama | Runtime: 85min. | MPAA: R
Plot: The purportedly true story of Oscar Grant III, a 22-year-old Bay Area resident, who crosses paths with friends, enemies, family, and strangers on the last day of 2008.
Waargebeurd verhaal over het leven van een 22 jarige donkere man die opeens wordt neergeschoten door een agent terwijl hij geboeid op de grond ligt en verder niks wilds doet (dit is geen spoiler, de film begint met echte beelden van mobieltjes die de gebeurtenis hebben gefilmd)

Goed verhaal over het leven van de jongen die wat keuzes in zijn leven moet maken. Hij is net uit de gevangenis, is binnen een maand zijn baan al weer kwijt en heeft het gevoel dat hij niet veel meer kan dan dealen. Toch komt hij erg sympathiek over in de film en leef je als kijker mee met zijn situatie, hij is goed voor zijn vriendin (afgezien van dat hij liegt over zijn baan) en zijn kind en doet ook veel voor zijn moeder en zijn zus.

Verhaal over de film, gebeurtenissen en afloop op nrc:
http://www.nrc.nl/nieuws/...eens-nog-betekenisvoller/
IMDb -- Fruitvale Station (2013) Wikipedia -- Fruitvale Station (2013) Bekijk trailer van Fruitvale Station (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Fruitvale Station (2013)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ironclad: Battle for Blood (2014)Ironclad: Battle for Blood (2014)
IMDb: 4.4 | Genre: Action, Adventure | Runtime: 108min.
Plot: A survivor of the Great Siege of Rochester Castle fights to save his clan from from Celtic raiders. A sequel to the 2011 film,
Dit is een lekkere hack and slash film die afspeelt in de 13e eeuw. De Engelsen hebben zich uitgeleefd op de Schotten en nu willen de Schotten wraak!
Ze belegeren een Engels kasteel, maar de Engelsen hebben de hulp van een aantal bijzondere huurlingen die 1 ding gemeen hebben, moorden zit in hun bloed.

De film is letterlijk tot een kwartier voor het einde spannend en vermakend, maar in dat laatste kwartiertje valt de hele film dood, geen uitgerafelde verhaallijnen, geen happy of sad end (nou ja, klein beetje happy zit er in, omdat "de goeden" winnen), maar dit had zoveel meer kunnen zijn.
IMDb -- Ironclad: Battle for Blood (2014) Wikipedia -- Ironclad: Battle for Blood (2014) Bekijk trailer van Ironclad: Battle for Blood (2014) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Ironclad: Battle for Blood (2014)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=5 5 / 10

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

RedHat schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 18:05:

Ik zat gisteren Jack Reacher te kijken (ik moet hem nog afkijken). Wat ik tot nu toe gezien heb is best aardig. Dat is volgens mij zo'n actie/thriller die jij zoekt. Ik heb geen idee of hij uiteindelijk een 6,7 of 8 gaat krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door PaT op 15-08-2014 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Marzman schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:40:
Fruitvale Station (2013)[afbeelding]
IMDb: 7.5 | Genre: Biography, Drama | Runtime: 85min. | MPAA: R
Plot: The purportedly true story of Oscar Grant III, a 22-year-old Bay Area resident, who crosses paths with friends, enemies, family, and strangers on the last day of 2008.
Waargebeurd verhaal over het leven van een 22 jarige donkere man die opeens wordt neergeschoten door een agent terwijl hij geboeid op de grond ligt en verder niks wilds doet (dit is geen spoiler, de film begint met echte beelden van mobieltjes die de gebeurtenis hebben gefilmd)

Goed verhaal over het leven van de jongen die wat keuzes in zijn leven moet maken. Hij is net uit de gevangenis, is binnen een maand zijn baan al weer kwijt en heeft het gevoel dat hij niet veel meer kan dan dealen. Toch komt hij erg sympathiek over in de film en leef je als kijker mee met zijn situatie, hij is goed voor zijn vriendin (afgezien van dat hij liegt over zijn baan) en zijn kind en doet ook veel voor zijn moeder en zijn zus.

Verhaal over de film, gebeurtenissen en afloop op nrc:
http://www.nrc.nl/nieuws/...eens-nog-betekenisvoller/
[afbeelding] 8 / 10
Thanks voor de tip.
WOW
Geef `m een 8.5

Film stopt nét wat te vroeg naar mijn idee, halve minuut extra.. maar het einde.. slik

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:28

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

@stukfruit: is in drive in, volgens mij is de beamer soms niet echt deftig afgesteld (toch niet tegenover begin Juli).

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Fallen Angels (1995)Fallen Angels (1995)
IMDb: 7.7 | Genre: Crime, Drama, Romance | Runtime: 96min. | MPAA: R
Plot: A disillusioned killer embarks on his last hit but first he has to overcome his affections for his cool, detached partner. Thinking it's dangerous and improper to become involved with a ...
Dit kleine pareltje gevonden toen ik weer eens op zoek was naar een goede film, en dus IMDB maar aan het afstruinen was.

Het is een wat vreemde film, lange, dromerigere scenes onder een goede soundtrack die de ene keer leiden naar een plotselinge terugkeer naar de werkelijkheid, eentje in een nachtelijk Hongkong, met al zijn felle Neon, mensen die Sleeping Dogs gespeeld hebben, zullen de sfeer herkennen.

En die sfeer is erg goed neergezet door goed acteerwerk, goed camerawerk, goede dialogen en dus een heerlijke soundtrack, voornamelijk als The Killer zich klaar maakt voor zijn werk. De goede, en soms interessante, karakters voegen ook veel toe aan de film.

The Mute vond ik daarbij wel het interessantst, gezien hij je vrij veel laat zien, zijn speelse maar ook criminele kant, en zijn kinderlijke maar liefhebbende kant. De scenes waarin hij winkels helpt in de nachtelijke vond ik erg grappig, vooral vanwege de absurditeit ervan.

Eigenlijk is dit vooral een film die je moet zien, er gebeurd heel veel, maar soms ook helemaal niks. Veel dingen die deze film zo goed maken, zie je vooral, en zijn lastig te omschrijven waarom ze zo goed zijn.

Dus, als je van de ietwat vreemde films houdt, dan is deze zeker een goede keuze om te kijken.
IMDb -- Fallen Angels (1995) Wikipedia -- Fallen Angels (1995) Bekijk trailer van Fallen Angels (1995) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Fallen Angels (1995)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=8.5 8.5 / 10

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Guardians of the Galaxy. Leuker dan Avengers denk ik. Beter, myeaah weet niet. Ik heb mij erg goed vermaakt. 8.5 ofzo. Aanrader voor iedereen die van leuke films houdt.

Transformers 4. Een 3 ofzo, saaie bende.

Lucy. Een 5 ofzo. Filmtechnisch zat die wel aardig in elkaar, maar ik kon me niet over de fouten heenzetten en dacht steeds "Dr Manhattan was toch wel veel gaver."

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 21-09 16:27
Damic schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:13:
Plot: In the far reaches of space, an American pilot named Peter Quill finds himself the object of a manhunt after stealing an orb coveted by the villainous Ronan.
Leuke film met alleen wat bedenkingen:
spoiler:
- als Quill word ontvoerd, had hij alleen zijn walkman bij en niet dat kadoke van zijn ma, wat later in de film heeft die dat zelfde pakje na 26 jaar nog steeds ongeopend in hetzelfde inpak papier ongescheurd.
- c'mon ne walk man, ik had gehoopt dat er toch wat moderene stuff was in zo'n universum en vanwaar blijven ze die batterijen halen????
- waarom schieten ze de motoren niet stuk dan kan dat al geen kracht meer zetten of toch veel minder
- vin diesel heeft echt wel een uitgebreide tekst gekregen :p "I am Groot"
[afbeelding] 6.5 / 10
spoiler:
Zoals al gezegd werd dat cadeautje in zijn rugzak geduwt nadat hij uit de kamer gehaald werd.
En ach, er zit een verhaal achter waarom Diesel die stem deed. Hij krijgt in een toekomstige film een grote rol (geruchten worden steeds groter dat hij Black Bolt zal zijn).
Het internet ontploften waarna Marvel hem wat eerder in een film wilde hebben maar Diesel was niet beschikbaar voor een echte rol en omdat de stem van Groot nog niet gecast was werd het dat.
Zijn stem past er wel perfect bij. En de mensen die strips lezen maakten al langer de grap dat hij niet veel tekst zou hebben.
Wat ook grappig is, mocht hij echt de rol van Black Bolt krijgen dan zal hij in die film ook niet veel tekst hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* Voegt niets toe.

[ Voor 89% gewijzigd door Mx. Alba op 22-08-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Guardians of the Galaxy (2014)Guardians of the Galaxy (2014)
Leuke film: scifi actie met humor. In die zin heeft het ook wel wat weg van Avengers. Ik zou echter niet willen zeggen dat het beter of slechter is. Beide films hebben wel wat. Vond het alleen het gebruik van
spoiler:
die infinity stone niet zo consistent: Voor dat vangnet van gelinkte ruimteschepen kon er blijkbaar wel een dodelijke straal vanaf. Zodra de guardians echter in de buurt komen kunnen er ineens alleen maar schokgolven geproduceerd worden.
:P Dat soort actiefilmlogica zal wel onvermijdelijk zijn.

Goed vermaakt in ieder geval. Aanrader.
IMDb -- Guardians of the Galaxy (2014) Wikipedia -- Guardians of the Galaxy (2014) Bekijk trailer van Guardians of the Galaxy (2014) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Guardians of the Galaxy (2014)

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

I dun get it.

@hierboven, hij heet Ronan the Accuser. Hij maakt er nogal een spektakel van om lui af te maken, vandaar dat hij dat met GoTG niet zomaar deed. (misschien beetje slappe redenatie, maar goed).

[ Voor 38% gewijzigd door MrVegeta op 16-08-2014 09:01 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Guardians of the Galaxy was zeer vermakelijk.

En weer meer puzzel stukjes voor puzzel van Thanos, nog 2 te gaan, Veel films in phase 3 met Avengers 3 (Infinity Gauntlet) mogelijk pas in 2018 >_< ,Ben benieuwd welke films ze gaan gebruiken voor de laatste 2 infinity stones.
Denk dat er 1 in Dr Strange film komt.

Ik kijk er iig naar uit.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Waarschijnlijk ga ik hem zondag zien. Ben zeer benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
*spam*

Anyhow: Ik vind dat sommige mensen wel durven hoor "Guardians of the Galaxy" beter dan "Avengers"? Gezien de reacties toch maar geboekt vanavond in Ede :)

[ Voor 29% gewijzigd door gambieter op 21-08-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 00:17

Twhomp

Stayin' Alive

Bestaat dat nog? Films op fysieke media? :P

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

*nee*

[ Voor 96% gewijzigd door gambieter op 21-08-2014 12:39 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Twhomp schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:00:
Bestaat dat nog? Films op fysieke media? :P
Man man man, ik heb nog een tv meubel speciaal met rekjes voor dvd's.
Dit ding zit helemaal vol en ze komen er echt nooit meer uit.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
*spam* als je weet dat het spam is, plaats het dan niet

Ik heb zelf geen Blu-Ray speler meer omdat ik een grote voorstander ben om alles ge-streamed te kijken (vooral iTunes), maar mis toch veel op iTunes qua films :'(

[ Voor 49% gewijzigd door gambieter op 21-08-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

*knip* svp dit soort acties achterwege laten

[ Voor 71% gewijzigd door gambieter op 21-08-2014 12:40 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blended (2014)Blended (2014)
IMDb: 6.5 | Genre: Comedy | Runtime: 117min. | MPAA: PG-13
Plot: After a bad blind date, a man and woman find themselves stuck together at a resort for families, where their attraction grows as their respective kids benefit from the burgeoning relationship.
Luchtige film zonder ingewikkeld verhaal. Paar keer kunnen lachen, soms wat flauw en voorspelbaar. De mooie beelden van Afrika zorgen ook voor wat extra kijkplezier.
IMDb -- Blended (2014) Wikipedia -- Blended (2014) Bekijk trailer van Blended (2014) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Blended (2014)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=6.5 6.5 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Prima film weer afgeleverd door Marvel, goed popcorn vermaak. Sure, er zitten wel wat "bedenkingen" in, maar als je Avengers en alle daarbij behorende films (Iron Man, Thor, Capt America) wel goed kan pruimen dan is dit gewoon weer een dikke aanrader. Fijne humor en one-liners ook weer ;)
IMDb -- Guardians of the Galaxy (2014) Wikipedia -- Guardians of the Galaxy (2014) Bekijk trailer van Guardians of the Galaxy (2014) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Guardians of the Galaxy (2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Synecdoche, New York (2008)Synecdoche, New York (2008)
IMDb: 7.4 | Genre: Drama | Runtime: 124min. | MPAA: R
Plot: A theatre director struggles with his work, and the women in his life, as he creates a life-size replica of New York City inside a warehouse as part of his new play.
Tsja. Wat moet je hiervan zeggen, behalve dat het een flinke les over het leven is.

Dik 2 uur introspectie, in ieder geval voor mij en mensen waar ik het op kan projecteren.

Prachtige film, in de soort waar ik van houd.
Deze gaat me lang bijblijven, en ga ik zeker weer zien over een tijdje.
Je moet er wel in de "mood" voor zijn.
Ik heb geen idee over waarom ik deze film nog niet kende, aangezien dit toch wel het tiepe film is waar ik graag naar kijk.

Je ziet hoe een man leeft en hoe hij dit in een theatervorm wil gieten.
Vol met ironie en metaforen. En een dikke spiegel voor sommigen.
Je moet er van houden.
IMDb -- Synecdoche, New York (2008) Wikipedia -- Synecdoche, New York (2008) Bekijk trailer van Synecdoche, New York (2008) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Synecdoche, New York (2008)

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Laatst online: 22:38
Squ1zZy schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 10:39:
Kijkt iedereen tegenwoordig films over het internet? Ik heb 18 Blu-Rays te koop voor 38 euro (nieuw) en weinig reacties :(

Anyhow: Ik vind dat sommige mensen wel durven hoor "Guardians of the Galaxy" beter dan "Avengers"? Gezien de reacties toch maar geboekt vanavond in Ede :)
Meh, Avengers vond ik persoonlijk zelfs niet zo heel bijzonder. Leuke actiefilm met wat leuke elementen maar ik had beter verwacht. Niet dat ik hem slecht vond maar toch weinig verrassends.

Guardians Of The Galaxy heb ik gisteren gezien en ik vond de eerste helft ook niet zo bijzonder. Vooral veel geforceerde humor, vond ik. En het was misschoen ook wat de karakters leren kennen. Maar de film bleef wel in stijgende lijn gaan, voelde lekker fris aan en geen enkel zwak momentje naar mijn gevoel. En ja, uiteindelijk is hij beter dan Avengers :) Het tweede deel ga ik zeker ook kijken.

spoiler:
Star-Lord bleef zeer veel volwassen verwijzingen geven naar aarde. Wel een beetje vreemd vond ik aangezien hij er 25 jaar geleden als pakweg 10-jarig jochie werd ontvoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Laatst online: 23-09 15:02
Blended (2014)Blended (2014)
IMDb: 6.5 | Genre: Comedy | Runtime: 117min. | MPAA: PG-13
Plot: After a bad blind date, a man and woman find themselves stuck together at a resort for families, where their attraction grows as their respective kids benefit from the burgeoning relationship.
Het was een dillemma: dit filmgenre kan ik wel goed hebben, Drew Barrymore is meestal leuk en grappig... maar Adam Sandler is bij mij een synoniem voor niet-grappige komedies. Toch maar een gok gewaagt met deze film:

Standaard uitgangspunt voor een romantische komedie: man en vrouw die niet bij elkaar lijken te passen worden gedwongen bij elkaar gezet.... wat zou er gaan gebeuren?

En daar heb je het wel een beetje: deze film volgt de formule voor dit type film perfect. De film is compleet vrij van verrassingen, luchtig en voorspelbaar.
Op zich is daar niets mis mee: soms wil je een hamburger in plaats van een vijfgangen-maaltijd.

Maar waar het bij mis gaat is het onderdeel 'komedie': de grappige momenten zijn zorgvuldig weggeknipt. Het aantal keren dat ik voorzichtig begon te lachen zijn op 1 hand te tellen. Ik denk niet dat ik Sandler hiervan de schuld moet geven, waarschijnlijk had een groepje schrijvers collectief een writer's block, maar het betekent dat je twee uur lang je tijd uit zit te zitten. Technisch is de film OK, maar het doet niet wat het doen moet.

Nog een misser: de karakters, zeker het resort-personeel, is wel heel erg flauw en stereotype gekozen. Wat zouden amerikanen verwachten van afrikaans personeel in een afrikaans resort - nou, dat dus. Tot aan het storende aan toe.

Toch nog een paar positieve punten:
Hier en daar een paar mooie afrika-shots;
De kinderen in de film weten het af en toe nog leuk te maken.
IMDb -- Blended (2014) Wikipedia -- Blended (2014) Bekijk trailer van Blended (2014) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Blended (2014)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=5 5 / 10

The Calling (2014)The Calling (2014)
IMDb: N/A | Genre: Thriller | MPAA: R
Plot: Detective Hazel Micallef hasn't had much to worry about in the sleepy town of Port Dundas until a string of gruesome murders in the surrounding countryside brings her face to face with a serial killer driven by a higher calling.
Beetje doorsnee thriller.
Susan Sarandon als standaard type detective in een klein afgelegen dorpje. Uiteraard aan de drank, pillen en uiteraard zie je al snel de standaard shot van iemand die een flesje pillen openmaakt en er achter komt dat die fles leeg is / we´ve all seen it before.

Daarna een vrij doorsnee verhaal met wat moorden, een moordenaar die bewust wat sporen achterlaat (waarom eigenlijk?), detectives die er achteraan gaan en steeds dichterbij komen.

Meest interessante afwisseling is dat
spoiler:
de moordenaar eigenlijk geen slechte bedoelingen heeft, niemand dood maakt die niet dood wil en zelfs nog iemand weet te genezen. Men had zelfs nog een stukje diepgang over euthanasie in de film kunnen brengen, maar dat was wellicht wat te gewaagd.

Ofwel: niets bijzonders, leuk voor wat tijdverdrijf.
IMDb -- The Calling (2014) Wikipedia -- The Calling (2014) Bekijk trailer van The Calling (2014) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Calling (2014)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=6 6 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

The World's Fastest Indian (2005)The World's Fastest Indian (2005)
IMDb: 7.9 | Genre: Biography, Drama, Sport | Runtime: 127min. | MPAA: PG-13
Weet niet meer wat ik `m de vorige keer heb gegeven, maar deze 2e keer kijken weer tranen van ontroering door deze buitengewoon fijne mooie en aangename feel-good films. Ik hou normaal van drama, ellende en donker, maar deze was zo ontzettend fijn.
IMDb -- The World's Fastest Indian (2005) Wikipedia -- The World's Fastest Indian (2005) Bekijk trailer van The World's Fastest Indian (2005) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The World's Fastest Indian (2005)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=10 10 / 10

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Need for Speed (2014)Need for Speed (2014)
IMDb: 6.8 | Genre: Action, Crime, Drama | Runtime: 132min. | MPAA: PG-13
Afgelopen weekend deze film es bekeken. Sinds Breaking Bad een behoorlijke fan van Jessy Pinkman:).

Op zich weinig mis mee....als je je instelt op een betere variant van Fast N Furious (beter is ook niet zo heel moeilijk), maar verwacht niet al teveel. Er zit een verhaaltje in maar dat is nogal oppervlakkig en niet echt boeiend, er zitten mooie auto's in, bergen humor en leuke race-scenes. Verder is VEEL over the top! WAY over the top. Gelukkig niet het eindeloze omhoog schakelen wat ze in eerder genoemde films doen:) maar het spingen met de opgefokte mustang ging me wel een beetje veel te ver:)

De vrouwelijke hoofdrolspeelster doet het trouwens erg goed.

Conclusie: Vermakelijke race-film met wat humor, maar verder weinig de moeite waard.
IMDb -- Need for Speed (2014) Wikipedia -- Need for Speed (2014) Bekijk trailer van Need for Speed (2014) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Need for Speed (2014)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
Transcendence (2014)Transcendence (2014)
IMDb: 6.4 | Genre: Drama, Mystery, Sci-Fi | Runtime: 119min. | MPAA: PG-13
Deze film op een zondag gekeken. Voor mij, en denk vele, de eerste film sinds tijden waar Johhny Depp een serieuze rol speelt. Dit viel mij niet tegen.

Ik was aardig verrast door deze film!

spoiler:
Wat ik erg goed vond was hoe ze zijn omgegaan met AI en het uploaden van een bewustzijn. Dat Will eigenlijk het goede voor heeft met de mens en natuur maar dit niet begrepen wordt.
IMDb -- Transcendence (2014) Wikipedia -- Transcendence (2014) Bekijk trailer van Transcendence (2014) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Transcendence (2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:24
Say It Isn't So (2001)Say It Isn't So (2001)
IMDb: 4.9 | Genre: Comedy, Romance | Runtime: 95min. | MPAA: R
Plot: Young orphan Gilly (Klein) finds out his lover Jo (Graham) may actually be his biological sister. After they break up he discovers he's not related and travels across the country to stop ...
Het was een vermakelijke film. Beetje over the top op sommige punten en wel momenten waarvan ik had, dat had je makkelijk snel kunnen roepen, maar goed. Dat hoort er bij in films. ;)
IMDb -- Say It Isn't So (2001) Wikipedia -- Say It Isn't So (2001) Bekijk trailer van Say It Isn't So (2001) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Say It Isn't So (2001)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=7 7 / 10

Stranger Than Fiction (2006)Stranger Than Fiction (2006)
IMDb: 7.7 | Genre: Comedy, Drama, Fantasy | Runtime: 113min. | MPAA: PG-13
Plot: An IRS auditor suddenly finds himself the subject of narration only he can hear: narration that begins to affect his entire life, from his work, to his love-interest, to his death.
Deze laatst ook op tv gezien. Nu ben ik normaal niet een grote fan van Will Ferrell, maar deze film was bijzonder goed opgezet en hij zette een erg goede karakter neer. Daarnaast zie je hem ook gewoon een in serieuze rol.
Kreeg wel wat tranen in mijn ogen. :P
We kwamen toevallig tijdens het zappen langs deze film en hebben hem laten staan. Was net begonnen namelijk.

Zeker een aanrader.
IMDb -- Stranger Than Fiction (2006) Wikipedia -- Stranger Than Fiction (2006) Bekijk trailer van Stranger Than Fiction (2006) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Stranger Than Fiction (2006)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=9 9 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
(jarig!)
Sonny Boy (2011)Sonny Boy (2011)
IMDb: 6.7 | Genre: Drama, Romance, War | Runtime: 130min.
Onderhoudende film, vooral het middenstuk vond ik erg sterk.
De verhaallijn hangt wel wat "losse flodders" aan elkaar vast, zo vond ik bijvoorbeeld de overgang van Suriname naar Nederland wat kort uitgewerkt.

Het acteerwerk was prima, vooral de rol van Waldy (Daniel van Wijk) maar ook Ricky koole kwam goed over als Rika.
Het laatste half uur van de film kwam op mij wat over als afgeraffeld, wat mijn uiteindelijke cijfer wat omlaag trekt, door het goede verhaal en acteerwerk dan toch nog een 8.
IMDb -- Sonny Boy (2011) Wikipedia -- Sonny Boy (2011) Bekijk trailer van Sonny Boy (2011) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Sonny Boy (2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 13:28

Dreanor

Joene

Atomsk schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 04:05:
Vond het alleen het gebruik van
spoiler:
die infinity stone niet zo consistent: Voor dat vangnet van gelinkte ruimteschepen kon er blijkbaar wel een dodelijke straal vanaf. Zodra de guardians echter in de buurt komen kunnen er ineens alleen maar schokgolven geproduceerd worden.
:P Dat soort actiefilmlogica zal wel onvermijdelijk zijn.
[afbeelding] 8.5 / 10
spoiler:
volgens mij is dit uitgelegd. De kracht van de infinity stone is zo groot als hij moet zijn. Waar hij op gericht wordt, of aangeraakt wordt. Gezien dat net van schepen een enorme kracht is is de infinity stone ook heel krachtig. Één persoon is veel minder krachtig en de straal dan ook. Dacht ik!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 14:58

Lapras

Ice beam

@Arunia: Stranger Than Fiction was inderdaad erg goed. Ik ben wel fan van Will Ferrell (mijn 'guilty pleasure'), maar deze film is inderdaad geen typische film voor hem.

Afgelopen weekend dan ook eindelijk Dawn of the Planet of the Apes kunnen kijken. Wat een ellende. Ik vond die vorige best cool, maar dit was een lange CGI trailer, geen goede film. Het verhaal is veel te voorspelbaar, de karakters zijn allemaal veel te doorzichtig en er kloppen erg veel dingen niet. Ik was teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 11:07

Tripl3 D

Brother in Arms

In de afgelopen week het onvoorstelbare voor elkaar gekregen: de Star Wars saga samen met mijn vrouwtje gekeken (op de hier eerder genoemde 'Machete order').

En ze vond ze boven verachting goed.
Haar cijfers:

IV: 6,8
V: 7,5
II: 7,5
III: 7,8
VI: 6,8

Ben mede door de 'Machete order' en het samen kijken met mijn vrouw anders tegen deze delen aan gaan kijken. Ik heb dan ook zojuist mijn beoordelingen op Criticker aangepast.

Mijn beoordelingen nieuw (oud tussen haakjes):

IV: 8,0 (9,0 (jeugd sentiment en daardoor te hoog, zeker het begin met die droids/Jawa's is gewoon slecht en super gedateerd))
V: 8,5 (8,5 (weinig slechts aan, meest constante uit de reeks en mijn nieuwe nr 1!))
II: 7,5 (7,5 (door velen ondergewaardeerde film, die zonder 1 nog beter wordt, maar ik heb deze verder niet opgehoogd)
III: 8,2 (7,8 (hoger beoordeeld in het verleden ivm cijfers andere delen))
VI: 7,8 (8,5 (Jaba the Hutt stuk is tot aan de actie eigenlijk vrij slecht, Ewoks zijn een tikkeltje kinderachtig, dus deze ook wat omlaag geschroeft))

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Ik heb zelf weinig met SW (ik ben een Trekkie :P ), maar begrijp ik het goed dat de Machete order deel "I" er helemaal uitlaat?
Waarom is dat? Omdat 'ie zo slecht is, of niets aan het verhaal toevoegt? Zoiets?
Geen zin om het te Google'en. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
(jarig!)
HMC schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:23:
Ik heb zelf weinig met SW (ik ben een Trekkie :P ), maar begrijp ik het goed dat de Machete order deel "I" er helemaal uitlaat?
Waarom is dat? Omdat 'ie zo slecht is, of niets aan het verhaal toevoegt? Zoiets?
Geen zin om het te Google'en. ;)
Machete order laat inderdaad deel één weg omat het volgens de SW-fanaten te veel afwijkt van het verhaal en een te slechte film is, verder is het volgens mij gewoon hetzelfde als die "alternative order".

Heb zelf ook niks met SW (sowieso niet met ruimte-blabla-films), sterker nog, ik vond SW deel 1 eigenlijk de enige film die nog wel redelijk te pruimen was, maar ging vroeger iets teveel met nerds om waardoor ik dit weet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Deel 1 is simpelweg slecht en voegt erg weinig toe aan het geheel.. Je kan het verhaal prima volgen als je 1 skipt.

Wel een originele volgorde moet ik zeggen, binnenkort ook maar eens proberen. Klinkt wel erg logisch in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:51
Toevallig heb ik de Machete order een maand of wat geleden ook geprobeerd. Werkt ontzettend goed inderdaad, sindsdien mijn favoriete volgorde :) In principe kijk je dus gewoon de originele trilogie, maar na het moment van 'I am your father' kijk je 2 en 3 als flashback (hoezo ben jij de vader, Vader?) en daarna weer verder. Deel 1 voegt inderdaad gewoon niets toe.

Ik acht mezelf trouwens ook een Trekkie, maar het is niet mutually exclusive natuurlijk. Vind Star Wars ook prachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
(jarig!)
The Heineken Kidnapping (2011)The Heineken Kidnapping (2011)
IMDb: 6.5 | Genre: Crime, History, Thriller | Runtime: 127min.
Vond deze film echt tegenvallen, erg matig acteerwerk en het verhaal zit als los zand aan elkaar, allerlei invalshoeken zonder achtergrondinfo en waarbij het meer dan eens een compleet raadsel is waarom het erbij wordt gehaald.
Teveel losse eindjes gedurende de film en het laatste kwart van de film gaat gewoon helemaal nergens meer over (drijft heel ver weg van hoe het echt is gegaan en wordt compleet fictie).

Een schamele drie, dit had zoveel beter gekund.
IMDb -- The Heineken Kidnapping (2011) Wikipedia -- The Heineken Kidnapping (2011) Bekijk trailer van The Heineken Kidnapping (2011) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Heineken Kidnapping (2011)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=3 3 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 10:39

McBoom

Broem

Arunia schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:04:
Stranger Than Fiction (2006)[afbeelding]
IMDb: 7.7 | Genre: Comedy, Drama, Fantasy | Runtime: 113min. | MPAA: PG-13
Plot: An IRS auditor suddenly finds himself the subject of narration only he can hear: narration that begins to affect his entire life, from his work, to his love-interest, to his death.
Deze laatst ook op tv gezien. Nu ben ik normaal niet een grote fan van Will Ferrell, maar deze film was bijzonder goed opgezet en hij zette een erg goede karakter neer. Daarnaast zie je hem ook gewoon een in serieuze rol.
Kreeg wel wat tranen in mijn ogen. :P
We kwamen toevallig tijdens het zappen langs deze film en hebben hem laten staan. Was net begonnen namelijk.

Zeker een aanrader.
[afbeelding] 9 / 10
Voor mij is Stranger Than Fiction voor Will Ferrell wat Eternal Sunshine was voor Jim Carrey. Van nature comedy-acteurs die boven zichzelf uitstegen qua acteerprestaties :)

Afgelopen zaterdag naar GotG geweest. Heerlijke film, ik zou 'm een 9 willen geven d:)b

spoiler:
- Dat dansje aan het eind van kleine Groot O+
- Howard the Duck... WTF? :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
(jarig!)
McBoom schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:48:
[...]

Voor mij is Stranger Than Fiction voor Will Ferrell wat Eternal Sunshine was voor Jim Carrey. Van nature comedy-acteurs die boven zichzelf uitstegen qua acteerprestaties :)

Afgelopen zaterdag naar GotG geweest. Heerlijke film, ik zou 'm een 9 willen geven d:)b

spoiler:
- Dat dansje aan het eind van kleine Groot O+
- Howard the Duck... WTF? :P
Kun je GotG kijken als je helemaal niet bekend met met de Marvel Universe? (vind er normaal niet zoveel aan maar GotG lijkt me nog wel goed te pruimen a.d.h.v. de trailer) of moer je echt eerst Hor, Avengers, etc. kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:35
Guardians of the Galaxy heeft weinig referenties naar andere superheldenfilms (op één grote na dan), of ik moet ze gemist hebben :P Dus nee, je hoeft geen andere Marvel-films gezien te hebben om deze te kunnen volgen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Nope, je hoeft niks gezien te hebben van de andere Marvel films. Al moet ik wel zeggen dat ik bepaalde kleine zaken die in de trailers voor komen niet gezien heb in de film. Maar dat is uiteraard beter dan de ganse film te spoilen in de trailer ;)

[ Voor 24% gewijzigd door D-Three op 18-08-2014 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Prisoners (2013)Prisoners (2013)
IMDb: 8.1 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: 153min. | MPAA: R
Plot: When Keller Dover's daughter and her friend go missing, he takes matters into his own hands as the police pursue multiple leads and the pressure mounts. But just how far will this desperate father go to protect his family?
Ondanks de lange speelduur van 2,5 uur weet deze film het verhaal tot het einde spannend te houden. Na een korte introductie van de karakters gaat de film direct over naar actie en vanaf daar wordt je meegesleurd in een verhaal vol emoties, twists en spanning. Sfeer en acteerprestaties zijn dik in order. De intensiteit in deze film kan je vanaf de bank voelen en de onvoorspelbaarheid is gewoon top.

Prima actiefilm.
IMDb -- Prisoners (2013) Wikipedia -- Prisoners (2013) Bekijk trailer van Prisoners (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Prisoners (2013)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
(jarig!)
Walk the Line (2005)Walk the Line (2005)
IMDb: 7.9 | Genre: Biography, Drama, Music | Runtime: 136min. | MPAA: PG-13
Niet persé een Johnny Cash fan (muziek-wise), maar een vriend had mij verteld over deze film en dat het zo'n goede film is.

Werd positief verrast, echt goed uitgewerkt verhaal en de manier waarop de muziek erin is gemonteerd is echt uitmuntend.
Op de helft van de film verslapt het wat, maar de muziek en de manier waarop het wordt gepresenteerd houdt het interessant, een klein meesterwerkje!
IMDb -- Walk the Line (2005) Wikipedia -- Walk the Line (2005) Bekijk trailer van Walk the Line (2005) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Walk the Line (2005)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-09 16:52

Chrisjuh_15

Facta non verba

The Double (2011)The Double (2011)
IMDb: 5.9 | Genre: Action, Crime, Drama | Runtime: 98min. | MPAA: PG-13
Aardige thriller met een mooie plot-twist die ik niet zag aankomen. Kijkt lekker weg maar het acteerwerk van de acteurs had af en toe wat beter gekund. Voelt een beetje gedateerd aan maar de spanning in de film is goed aanwezig!
IMDb -- The Double (2011) Wikipedia -- The Double (2011) Bekijk trailer van The Double (2011) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Double (2011)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=7.5 7.5 / 10

[ Voor 3% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 19-08-2014 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

D-Three schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:55:
Nope, je hoeft niks gezien te hebben van de andere Marvel films. Al moet ik wel zeggen dat ik bepaalde kleine zaken die in de trailers voor komen niet gezien heb in de film. Maar dat is uiteraard beter dan de ganse film te spoilen in de trailer ;)
Daarom kijk ik hooguit 2 trailers voor een film (ok, en misschien de teaser). Je wordt tegenwoordig doodgegooid met filmpjes, trailers en wat ook niet meer. Mijn ervaring is dat ik aan twee trailers genoeg heb om te bepalen of een film wat is ja of de nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ach ik vind het allang best dat ze steeds vaker de trailers dusdanig maken dat de stukjes of uit context gehaald zijn of totaal niet in de film terugkomen, dus gewoon (gedeelelijk) geknipt materiaal gebruiken voor de trailers.

Viel mij al op sinds de trailers van alle marvel Phase 2 films, en sindsdien zie ik het bij steeds meer films/trailers terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-09 09:06
McBoom schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:18:
[...]

Daarom kijk ik hooguit 2 trailers voor een film (ok, en misschien de teaser). Je wordt tegenwoordig doodgegooid met filmpjes, trailers en wat ook niet meer. Mijn ervaring is dat ik aan twee trailers genoeg heb om te bepalen of een film wat is ja of de nee :)
Trailers kijken om een film te beoordelen doe ik juist nooit meer... dat heeft mij al zo vaak verrast in positieve en negatieve zin dat ik daar echt geen waarde meer aan durf te hangen. Prometheus is bijvoorbeeld nog erg recent en staat mij nog goed bij... en tja, dat was echt een teleurstelling eerste klas voor mij. Zelfs de cijfers op IMDB neem ik met een korreltje zout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Guillome schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:37:
The World's Fastest Indian (2005)[afbeelding]
Weet niet meer wat ik `m de vorige keer heb gegeven, maar deze 2e keer kijken weer tranen van ontroering door deze buitengewoon fijne mooie en aangename feel-good films. Ik hou normaal van drama, ellende en donker, maar deze was zo ontzettend fijn.
[afbeelding] 10 / 10
Ik ben benieuwd. Je hebt mijn interesse in ieder geval getrokken. Binnenkort maar eens een momentje inplannen. Hoe is de Wife Acceptance Factor van deze film? Het gaat immers over motoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

MicGlou schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:53:
[...]

Trailers kijken om een film te beoordelen doe ik juist nooit meer... dat heeft mij al zo vaak verrast in positieve en negatieve zin dat ik daar echt geen waarde meer aan durf te hangen. Prometheus is bijvoorbeeld nog erg recent en staat mij nog goed bij... en tja, dat was echt een teleurstelling eerste klas voor mij. Zelfs de cijfers op IMDB neem ik met een korreltje zout...
Ik kijk toch niet zo heel vaak films meer in de bios. GotG was nummer 2 dit jaar na Godzilla. Prometheus was inderdaad ook maar zozo en dat vond ik al bij de trailer. Ik heb eigenlijk (voor mezelf) nog nooit een slechte keuze gemaakt aan de hand van een trailer :)
PaT schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:55:
[...]

Ik ben benieuwd. Je hebt mijn interesse in ieder geval getrokken. Binnenkort maar eens een momentje inplannen. Hoe is de Wife Acceptance Factor van deze film? Het gaat immers over motoren?
Hier was de WAF behoorlijk hoog. Ondanks de titel is de motor slechts een bijzaak. Het is een film die over een man en z'n ontmoetingen gaat :)

En als je dit een leuke film vind is IMDB: The Straight Story (1999) ook wel een aanrader :)

[ Voor 6% gewijzigd door McBoom op 19-08-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 14:58

Lapras

Ice beam

Ik kijk trailers eigenlijk nooit. Probeer ze altijd te vermijden. Vaak omdat ze alle leuke momenten al in de trailer stoppen of omdat de gehele verhaallijn al duidelijk wordt aan de hand van de trailer. Om dezelfde reden lees ik ook geen recensies, maar ik kijk ik slechts op wat sites wat de score is. IMDB is bij blockbusters ook geen goede indicator, maar klopt voor iets minder grote films vaak wel redelijk met mijn eigen scores.

Films beleef je vaak een stuk intenser als je niet van tevoren weet wat er komen gaat. Achteraf kan je dan zien dat jij iemand wel goed vond acteren terwijl de recensent er weinig aan vond, of andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Lapras zo beleef ik het ook! Trailers is echt een no go!

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 11:07

Tripl3 D

Brother in Arms

Daarom gebruik ik liever Criticker.

Die kijkt naar mensen die dezelfde films goed vinden en baseren daar een verwachte score voor jou op.

Angstaanjagend hoe accuraat die het soms heeft (tot op de tiende nauwkeurig).

Uiteraard zit ook Criticker er wel eens flink naast (ben geen fan van Tarantino, maar het genre van zijn films grenst weer wel aan mijn smaak, waardoor die steevast te hoog in geschat wordt).

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:01

heuveltje

KoelkastFilosoof

PaT schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:55:
[...]

Oeh das inderdaad een zeer goede film !
WAF zal hoog liggen, tis meer een film over een ietwat exentrieke zeer "like able" man en zijn reis om zijn droom te verwezenlijken. Motoren is meer een bijkomstigheid.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:24
McBoom schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:48:
[...]

Dat is inderdaad een erg goede vergelijking. Gewoon fijn om zo'n acteur iets totaal anders te zien doen en het dan ook gewoon goed doen.

Nu staat Eternal Sunshine nog op mijn lijst om te bekijken. Lijkt me ook een erg goede film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

The World's Fastest Indian (2005)The World's Fastest Indian (2005)
Plot: The life story of New Zealander Burt Munro, who spent years building a 1920 Indian motorcycle -- a bike which helped him set the land-speed world record at Utah's Bonneville Salt Flats in 1967.
Op aanraden van een aantal personen alhier heb ik gisteren deze film maar eens opgezet. Het verhaal is onderhoudend en het wordt al snel een echte feel good movie.
Het verhaal is aandoenlijk en de hoofdrolspeler bijzonder sympathiek.
Helaas worden de bijrollen maar marginaal uitgediept, terwijl daar ook wel bijzondere verhalen achter vandaar zouden komen.

Daarnaast valt mij op hoeveel films een soort van Amerikaanse superioriteit uitstralen. De hoofdrolspeler wordt als een zeer naieve Nieuw-Zeelander neergezet die aan alles moet wennen in de grote steden van de VS. Dit is enerzijds vermakelijk, maar aan de andere kant soms ook wel een beetje onwaarschijnlijk.

Al met al een leuke film die van de eerste tot de laatste minuut voorspelbaar is.
IMDb -- The World's Fastest Indian (2005) Wikipedia -- The World's Fastest Indian (2005) Bekijk trailer van The World's Fastest Indian (2005) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The World's Fastest Indian (2005)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:39
Captain America: The Winter Soldier (2014)Captain America: The Winter Soldier (2014)
IMDb: 8.0 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 136min. | MPAA: PG-13
Plot: Steve Rogers struggles to embrace his role in the modern world and battles a new threat from old history: the Soviet agent known as the Winter Soldier.
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen....ik snap die hoge iMDb score echt niet. Het ziet er allemaal indrukwekkend uit, ook de CGI. En het geluid is fantastisch, maar qua verhaal heb ik het allemaal 10x eerder gezien. Superheldenfilms moet je zien in het licht van een stripverhalenuniversum, maar dat betekent mijns inziens niet dat je maar de ene na de andere ongeloofwaardigheid moet slikken en dan ook nog eens onlogische beslissingen van personages en allerlei plotgaten voor je kiezen krijgt. De stroom oneliners maakt de deceptie compleet. Kortom, ik heb deze film ervaren als een bij elkaar geraapt zooitje clichés. Standaard Hollywood voer. Niks mis mee, maar mij beroeren ze er niet mee. Gelukkig kon mijn zoon het wel erg waarderen en zat op het puntje van de bank. Ik zou eigenlijk een 5 geven, maar vanwege het goede beeld en geluid maak ik er een krappe voldoende van.
IMDb -- Captain America: The Winter Soldier (2014) Wikipedia -- Captain America: The Winter Soldier (2014) Bekijk trailer van Captain America: The Winter Soldier (2014) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Captain America: The Winter Soldier (2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:21

Cyphax

Moderator LNX
-Moondust- schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:19:
Captain America: The Winter Soldier (2014)[afbeelding]
IMDb: 8.0 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 136min. | MPAA: PG-13
Plot: Steve Rogers struggles to embrace his role in the modern world and battles a new threat from old history: the Soviet agent known as the Winter Soldier.
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen....ik snap die hoge iMDb score echt niet. Het ziet er allemaal indrukwekkend uit, ook de CGI. En het geluid is fantastisch, maar qua verhaal heb ik het allemaal 10x eerder gezien. Superheldenfilms moet je zien in het licht van een stripverhalenuniversum, maar dat betekent mijns inziens niet dat je maar de ene na de andere ongeloofwaardigheid moet slikken en dan ook nog eens onlogische beslissingen van personages en allerlei plotgaten voor je kiezen krijgt. De stroom oneliners maakt de deceptie compleet. Kortom, ik heb deze film ervaren als een bij elkaar geraapt zooitje clichés. Standaard Hollywood voer. Niks mis mee, maar mij beroeren ze er niet mee. Gelukkig kon mijn zoon het wel erg waarderen en zat op het puntje van de bank. Ik zou eigenlijk een 5 geven, maar vanwege het goede beeld en geluid maak ik er een krappe voldoende van.
[afbeelding] 6 / 10
Ik heb bij Captain America: The Winter Soldier een vergelijkbaar gevoel overgehouden. Het is mooi om ook eens te zien dat de helden ook kwetsbaar kunnen zijn en zich wanhopig kunnen voelen. Tegelijkertijd is dat inderdaad verre van origineel en hebben we het al eens eerder gezien, en ook beter uitgevoerd. Het voelde aan alsof ze meer diepgang wilde, maar daarin niet ver genoeg zijn gegaan waardoor het alsnog wat oppervlakkig bleef. Ik kreeg het gevoel dat ze een beetje de richting op wilden die Nolan op ging met Batman, maar die films zijn beter. Het einde van de film stelde me teleur en ik vroeg me af wat nog de relevantie van die subtitel (The Winter Soldier :P) nog was.
Ik vond het op zich een prima film maar ik ben het ook niet eens met reviews die het de beste Marvel-film tot nu toe vinden.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 13:01
Cyphax schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:27:
[...]

Ik heb bij Captain America: The Winter Soldier een vergelijkbaar gevoel overgehouden. Het is mooi om ook eens te zien dat de helden ook kwetsbaar kunnen zijn en zich wanhopig kunnen voelen. Tegelijkertijd is dat inderdaad verre van origineel en hebben we het al eens eerder gezien, en ook beter uitgevoerd. Het voelde aan alsof ze meer diepgang wilde, maar daarin niet ver genoeg zijn gegaan waardoor het alsnog wat oppervlakkig bleef. Ik kreeg het gevoel dat ze een beetje de richting op wilden die Nolan op ging met Batman, maar die films zijn beter. Het einde van de film stelde me teleur en ik vroeg me af wat nog de relevantie van die subtitel (The Winter Soldier :P) nog was.
Ik vond het op zich een prima film maar ik ben het ook niet eens met reviews die het de beste Marvel-film tot nu toe vinden.
Bij de meeste Marvell films vind ik het eerste deel goed te pruimen en de opvolgende delen een stuk minder. Bij Captain America vond ik juist het eerste deel erg zwak, en deze iets sterker. Nog steeds geen topfilm hoor maar vond het eerste deel simpelweg nog minder :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:16
Eergister ook Captain America gekeken.
Alles zag er goed uit, maar het verhaal was niet heel boeiend en heel voorspelbaar. Maar Scarlett Johansson maakte veel goed :P
Ben laatste tijd wel fan van haar geworden. Vooral van haar stem (dankzij Her).

- Edit -
Haha, wist niet eens dat ze in The SpongeBob SquarePants Movie zat. Extra punten er bij voor haar.

[ Voor 37% gewijzigd door Xyphoid op 20-08-2014 10:23 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Cyphax schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:27:
[...]

Het einde van de film stelde me teleur en ik vroeg me af wat nog de relevantie van die subtitel (The Winter Soldier :P) nog was.
The Winter Soldier is de (door de russen gegeven) codenaam van Bucky Barnes :)

Komt inderdaad niet heel duidelijk terug in de film, omdat het niet expliciet genoemd wordt, dus alleen inderdaad alleen mensen bekend met het Marvel universum zullen dat weten, hoewel het natuurlijk ook wel te raden was :P

[ Voor 28% gewijzigd door Bokkie op 20-08-2014 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:21

Cyphax

Moderator LNX
Bokkie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:24:
[...]

The Winter Soldier is de codenaam van Bucky Barnes :)
spoiler:
Dat was wel duidelijk maar de film schijnt weinig licht op de achtergrond van Bucky, en bij het afsluiten is er ook geen conclusie omtrent Bucky, en dat vind ik vrji ergerlijk. De film heeft als subtitel "The Winter Soldier" en eindigt met "we gaan achter 'm aan!". Daar heb ik niet zoveel aan dus: de film draait eigenlijk veel meer rond HYDRA en SHIELD. Is niet erg verder, maar het stelde me wel teleur.

De codenaam is door de Russen gegeven? Waar blijkt dat dan uit in de film? Ik miste de achtergrond nogal.

Verder vond ik de film ook voorspelbaar:
spoiler:
Ik heb bijvoorbeeld geen seconde geloofd dat Fury dood zou zijn en verwachtte vrijwel direct dat hij de indruk wel wilde wekken dat ie dood was omdat conspiracy -- iets dat we al veel vaker hebben gezien, maar dat in deze film op geen enkele manier beter wordt gedaan dan tot nu toe.

[ Voor 27% gewijzigd door Cyphax op 20-08-2014 10:29 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Jammer van WS is de gigantische plothole..

spoiler:
The next time we see Zola, he's being interrogated by Tommy Lee Jones, who cruelly forces Zola to watch him eat dinner, and that's the last time we see him. In Captain America: The Winter Soldier, we flash back to Bucky's unfortunate train accident, wherein he somehow survives the fall and is dragged off by Hydra soldiers one of whom is Zola himself.

Zola then oversees Bucky's transformation into the Winter Soldier during a montage wherein Zola's echoed voice tells Bucky that "the procedure has already started."

So ... did Zola make a clone of himself or something? As we clearly saw in the first movie, he gets immediately captured, on the train, right after Bucky falls out of it. When did he find time to escape custody, sneak down the mountain, gather up Bucky's half-dead corpse, perform experiments on it in a Hydra lab, and then sneak back in time to be interrogated by Tommy Lee Jones?

Zola never goes back to Hydra -- the second film explicitly tells us that he remains with the Americans until he dies and has his brain uploaded into a giant computer. So unless he discovered some way to astral project his way into both the Swiss wilderness and a Hydra laboratory, this doesn't make any sense.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Laatst online: 23-09 13:22
Dat is inderdaad wel een giga plothole, die had ik gemist. Ook al zaten er cliches in The Winter Soldier, ik vond het toch een vermakelijke film. De actiescenes zijn goed, en ze proberen er nog een beetje iets thriller-achtigs van te maken. Ja het is allemaal al een keer gedaan, maar dat heb ik bij de meeste films wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Cyphax schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:26:
[...]

spoiler:
Dat was wel duidelijk maar de film schijnt weinig licht op de achtergrond van Bucky, en bij het afsluiten is er ook geen conclusie omtrent Bucky, en dat vind ik vrji ergerlijk. De film heeft als subtitel "The Winter Soldier" en eindigt met "we gaan achter 'm aan!". Daar heb ik niet zoveel aan dus: de film draait eigenlijk veel meer rond HYDRA en SHIELD. Is niet erg verder, maar het stelde me wel teleur.

De codenaam is door de Russen gegeven? Waar blijkt dat dan uit in de film? Ik miste de achtergrond nogal.
The winter soldier is door de russen gemaakt. De film is een echte tussenfilm ter voorbereiding van Captain America 3 en Phase 3

spoiler:
Als ik de geruchten allemaal optel, samen met de "feiten" van marvel phase 3, het einde van Winter Soldier en het feit dat Chris Evans maar voor 3 captain films een contract had, maar Sebastian Stan voor 9 films opties had in zijn contract is het vermoeden zeer groot dat ze inderdaad de lijn van de comics gaan volgen en Steve Rogers dood laten gaan en daarme Bucky/Winter Solider de nieuwe Captain America laten worden.

puur speculatie uiteraard maar imho niet onwaarschijnlijk,

Plothole is denk ik meer een (erg grote) continuiteitsfout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Bokkie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:27:
[...]Plothole is denk ik meer een (erg grote) continuiteitsfout :P
Zelfs dat nog niet eens, er zitten nog jaren tussen waarin van alles gebeurd kan zijn... het is gewoon niet verteld. Dus in zekere zin wel een plothole maar geen schadelijke, dat stukje verhaal kan eenvoudig worden ingevuld zonder dat het invloed heeft op het verhaal. Zeker niet van het niveau wat er met de x-men reeks gebeurde, wat Singer uiteindelijk wel creatief heeft opgelost maar ze hadden die verhaallijnen compleet de nek omgedraaid vanwege de plotholes. Overigens wordt het indirect wel een klein beetje uitgelegd, Zola is klaarblijkelijk opgenomen geweest in het team van wetenschappers van Shield vanwege zijn kennis... daar zal dan wel van alles gebeurd zijn. Zola is dan ook diegene geweest die Hydra binnen Shield heeft laten groeien en dat wordt ook aangegeven in de film... oftewel hij heeft zich als overloper opgesteld als je die eindjes aan elkaar zou knopen.

Overigens verwacht ik dat mbt 'The Winter Soldier' en de achtergrond er nog wel wat meer verteld gaat worden in toekomstige films en dat hij een vrij prominente plek gaat krijgen, ze hebben denk ik verhaal gespaard voor een volgende film ofzo. Uiteindelijke draaide de film vanuit het oogpunt van CapAm en niet van the winter soldier... en gezien er een reële kans bestaat dat ze de kant op gaan waarin Bucky Barnes ook CapAm wordt... anything is still possible, no damage done. Dat geld ook voor Zola, daar hebben we ook zeker het laatste nog niet van gezien aangezien dat karakter in bijna alle marvel universes voorkomt.

PS... Rogers gaat niet dood als Bucky het schild overneemt, ook niet in de comics... ze denken dat hij dood is maar wordt later weer CapAm.

[ Voor 18% gewijzigd door MicGlou op 20-08-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:39

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb CapAm WS laatst ook gekeken maar ik vond er niet zoveel aan. Ben denk ik een beetje superheldenspektakelfilms moe. Vooral omdat het, zeker bij Marvel, altijd van die vreselijke goodie two shoes white knight "niets kan mij deren" figuren zijn. Bij verfilmingen van The Crow, Watchmen, de laatste Batmans en Sin City zie ik de grimmigheid die mij veel meer aanspreekt.

Wat mij heel erg gaaf zou lijken is als ze van Curse of the Spawn de eerste vier delen zouden verfilmen, of gewoon een Spawn remake maar dan rated R en niet zo soft als die verschrikkelijke verfilming van een paar jaar geleden. Helaas is die reeks niet meer zo populair als eind jaren negentig vrees ik.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vrijdag schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:55:
Ik heb CapAm WS laatst ook gekeken maar ik vond er niet zoveel aan. Ben denk ik een beetje superheldenspektakelfilms moe. Vooral omdat het, zeker bij Marvel, altijd van die vreselijke goodie two shoes white knight "niets kan mij deren" figuren zijn.
Deadpool O-)
Wat mij heel erg gaaf zou lijken is als ze van Curse of the Spawn de eerste vier delen zouden verfilmen, of gewoon een Spawn remake maar dan rated R en niet zo soft als die verschrikkelijke verfilming van een paar jaar geleden. Helaas is die reeks niet meer zo populair als eind jaren negentig vrees ik.
http://screenrant.com/spa...odd-mcfarlane-kofi-22729/

:)

Zelf zie ik het liefst een nieuw Spawn in de stijl zoals Nolan de laatste Batman films maakte.

Maar gezien de vele ideeen van McFairlane over een Spawn vervolg neem ik niets aan tot ik daadwerkelijk de film in de bios kan gaan zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Vrijdag schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:55:
Een paar jaar geleden? Doe maar bijna 20 jaar geleden! Overigens vond ik die verfilming niet zo heel slecht, het was wel te soft voor een Spawn film inderdaad. John Leguizamo als Violator vind ik nog steeds een van de beste comic based bad guys uit een film... Ledger's Joker op 1, Violator op 2. Maar ik moet idd wel eerlijk toegeven dat de film een stuk beter had kunnen zijn...

Een nieuwe Spawn film in de juiste stijl zou ik overigens ook enorm toejuichen, het blijft mijn favo anti-held. En Deadpool uiteraard!

[ Voor 7% gewijzigd door MicGlou op 20-08-2014 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:17

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Meende ergens op Reddit gelezen te hebben dat er een Deadpool film aankomt.

IMDB: Deadpool

Is dus al wel een IMDB pagina aangemaakt, met Ryan Reynolds als deadpool (srsly!? blergh :/ moet maar zien of dat wat word).

Heb verder ff geen bronnen though :s

Zie nu ook dat een X-force film aan komt, met als hoofd rol Cable.
IMDB: X-Force (2016)
Benieuwd wat Marvel allemaal nog van plan is!

[ Voor 23% gewijzigd door TepelStreeltje op 20-08-2014 17:24 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

TepelStreeltje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:23:
Is dus al wel een IMDB pagina aangemaakt, met Ryan Reynolds als deadpool (srsly!? blergh :/ moet maar zien of dat wat word).
Aangezien 'ie de rol al eens eerder speelde, is dat niet zo'n gekke keuze.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teenage Mutant Ninja Turtles (2014)Teenage Mutant Ninja Turtles (2014)
IMDb: N/A | Genre: Action, Adventure, Comedy | MPAA: PG-13
Ben gisteren TMNT gaan kijken in de bioscoop. Erg leuke film vond ik zelf: het verhaal is vrij simpel en het acteerwerk van de acteurs is maar wat matig maar het is gewoon een grappige film.

Ik ben bang dat de makers van de films de serie opnieuw gaan uitmelken zoals bij vele van dit soort films. De eerste film was dus goed maar ik ben bang voor het vervolg.
IMDb -- Teenage Mutant Ninja Turtles (2014) Wikipedia -- Teenage Mutant Ninja Turtles (2014) Bekijk trailer van Teenage Mutant Ninja Turtles (2014) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Teenage Mutant Ninja Turtles (2014)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=7 7 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
MicGlou schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:45:
[...]

Zelfs dat nog niet eens, er zitten nog jaren tussen waarin van alles gebeurd kan zijn...
erm nee.. het gaat over precies dezelfde scene, hetzelfde moment Die in allebei de films op een totaal manier worden uitgelegd.

Versie 1.) hij is gearresteerd, en wordt ondervraagd
Versie 2.) Winter soldier situatie

2 verschillende uitkomsten. Er zitten echt geen jaren tussen die 2 gebeurtenissen. 8)7 Of ga je me vertellen dat die trein scene in jaren totaal niet is gewijzigd, en dus op een identieke plek terugkwam?

[ Voor 9% gewijzigd door corset op 20-08-2014 18:29 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou

Je bent duidelijk geen Ryan Reynolds fan maar zijn naam wordt echt al jaren in verband gebracht met het karakter, al voordat hij dat prototype-achtige deadpool in Origins Wolverine speelde. Ik vind hem persoonlijk qua bravoure, humor en stem erg goed passen... ik zie het wel zitten. Verder ook geen fan van hem, Green Lantern was echt verschrikkelijk bijvoorbeeld... eigenlijk vind ik alleen 'Two Guys and a Girl' leuk van hem.

Overigens is de komst van een Deadpool film al jaren geleden aangekondigd maar het is er nog steeds niet... tot nu toe nog altijd niet meer dan een gerucht.
lanerios schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 18:28:
[...]

erm nee.. het gaat over precies dezelfde scene, hetzelfde moment Die in allebei de films op een totaal manier worden uitgelegd.

Versie 1.) hij is gearresteerd, en wordt ondervraagd
Versie 2.) Winter soldier situatie

2 verschillende uitkomsten. Er zitten echt geen jaren tussen die 2 gebeurtenissen. 8)7
Daar doe je volgens mij een aanname die nergens op gebaseerd is, er wordt nergens aannemelijk gemaakt dat er maar een heel korte tijd tussen zit, in tegendeel zelfs. In de film wordt aangegeven dat activiteiten van The Winter Soldier pas de afgelopen 50 jaar plaatsvonden, dat zou zo rond eind jaren 50 begin 60 moeten zijn en niet in of vlak na de oorlog. In de film wordt hij ook zogezegd op ijs gezet... Zola kan makkelijk jaren later pas zijn begonnen. Ik denk persoonlijk serieus dat dit een gedeelte is wat ze expres niet duidelijk uitleggen, een soort van bewust geplant 'plothole' om later op terug te kunnen haken... of het is eenvoudig een deleted scene oid.

Btw... heb net even de betrokken scenes opnieuw bekeken en ik snap waar je vandaan komt, maar ik zou zelf geen continuïteit peilen op een flashback scene... dat is waar je op doelt toch?

[ Voor 5% gewijzigd door MicGlou op 20-08-2014 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

The Beach (2000)The Beach (2000)
IMDb: 6.6 | Genre: Adventure, Drama, Romance | Runtime: 119min. | MPAA: R
Wat een film. Lang niet gekeken, omdat Popi Jopi. Maar wat had ik dat fout. Mooie film, op locaties geschoten waar ik lang geleden ben geweest.
Dat is voor mij nog het mooiste.
Phi Phi is mooi, en deze Boyle film is echt het kijken waard. Je ziet de levensstijl van mensen die het leven in Azie durven aan te gaan.
En dan totaal falen.
IMDb -- The Beach (2000) Wikipedia -- The Beach (2000) Bekijk trailer van The Beach (2000) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Beach (2000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:45

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:55:
Ik ben bang dat de makers van de films de serie opnieuw gaan uitmelken zoals bij vele van dit soort films. De eerste film was dus goed maar ik ben bang voor het vervolg.
Ik zie dat je uit '92 komt, dus je hebt de originele films niet bewust meegemaakt :P
Deze film is al een melkproduct. Sterker nog, gewoon een schande dat wéér een klassieker verkracht wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Guardians of the Galaxy is de één-na-laatste film uit Phase 2 van de Marvel Cinematic Universe. We maken in deze film kennis met een compleet nieuw team van Marvels helden: Peter Quill, alias Star-Lord, Drax the Destroyer, Gamora, Rocket en Groot. Eigenlijk zijn zij een toevallig bijeengeraapt zooitje dat tegen wil en dank moet samen werken om de complete Melkweg te redden.

Na het zien van Guardians of the Galaxy in de Pathé in Amersfoort verliet ik zeer enthousiast de zaal. Dit is voor mij de beste film uit Phase 1 en 2 tot nu toe. (2e: Avengers; 3e: Iron Man 1). De film herbergt een aantal typische Marveldingen: Stan Lee's cameo; sarcastische humor; gelikte CGI en leuke karakters. Het is Marvel wederom gelukt om onbekende helden het witte doek te laten veroveren.

Eén van de allersterkste punten van deze film is de soundtrack, die uit 2 delen bestaat: Tyler Bates' original soundtrack + de Awesome Mix Vol. 1. Waar de eerste zorgt voor de onderliggende sfeer door de film heen, zorgt de 2e voor een aantal rare, maar nog veel meer supertoffe momenten. De gekozen muziek voegt echt heel veel toe en past perfect bij de humor van de film.

Guardians of the Galaxy is mijns inziens een uitstekende uitbreiding van Marvel's Cinematic Universe. Ik kijk uit naar deel 2!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024

Er is een Deadpool Movie Pitch trailer te vinden en die was echt briljant. Het is alleen nog niet heel erg duidelijk of dit daadwerkelijk ook een voorbode is op een daadwerkelijke film.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• corset
Erazzzer schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 18:56:
[...]

Ik zie dat je uit '92 komt, dus je hebt de originele films niet bewust meegemaakt :P
Deze film is al een melkproduct. Sterker nog, gewoon een schande dat wéér een klassieker verkracht wordt..
bwahaha.. wat een onzin. Krijgen we na oorlogen nu "je mag er over praten als je star wars bewust hebt meegemaakt" Kom op zeg.

Maar goed, LOTR en Hobbit krijgen dezelfde behandeling over een paar jaar ook terwijl het dezelfde saaie zooi is. (aka, als je de boeken te moeilijk vind, zal je de tolkien films waarderen).

Echt, ga star wars nou niet specialer maken dan het is. Ja de effects waren groundbreaking. Het verhaal totaal niet, en de dialogen waren nou ook niet super sterk.

• McBoom

McBoom

Broem

The Punisher, Tony Stark is ook niet roomser dan de paus, Blade, Wolverine...

Captain America is ook een goody two shoes, maar dat heeft ook wel te maken met de tijd waarin hij (als comic en als superheld) gecreëerd is :) Ik vind dat ze de transitie van Cap van de 40er jaren naar de huidige tijd goed hebben gedaan. Ze zeggen niet voor niets dat hij 'the man out of time' is :)

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013)The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013)
IMDb: 8.1 | Genre: Adventure, Fantasy | Runtime: 161min. | MPAA: PG-13
In 2 avonden deze film nog es bekeken met de vrouw. Buiten bergen regen en onweer, relatief vroeg donker, gordijnen dicht en the hobbit aan. Heerlijk:)

Waar de film over gaat hoef ik niemand uit te leggen dus enkel mijn mening.
Ik denk persoonlijk dat ze hier beter bezig zijn geweest dan het eerste deel. Waar het eerste deel voornamelijk flauwe humor was is het hier een iets serieuzer verhaal. Hoewel het wispelturige gedrag van Thorin me een beetje tegenvalt (Eerst is bilbo een held om vervolgens met een zwaard bedreigd te worden in de berg als hij weg wil). De sfeer is geweldig, het geluid SUPER (wat een heerlijke beleving om dit thuis lekker hard te zetten. mijn sub laat hier heel goed zien wat hij kan:) ), en het beeld ziet er erg netjes uit. Vooral Smaug. Smaug ziet er heel goed uit, klinkt GEWELDIG (die stem van cumberbatch doet heel veel) en is al met al heel goed neergezet.

Ik heb genoten. hoewel ik nog steeds van mening ben dat er veel meer in the hobbit zat als ze iets serieuzer waren begonnen (beetje in de lijn van lord of the rings), vermaak ik me kostelijk met deze film! Beter dan deeltje 1! Ik kan dan ook niet wachten tot het december is en ik mijn eerste dolby atmos bioscoop op mag gaan zoeken:)
IMDb -- The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013) Wikipedia -- The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013) Bekijk trailer van The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=7.5 7.5 / 10

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:22:
[...]

bwahaha.. wat een onzin. Krijgen we na oorlogen nu "je mag er over praten als je star wars bewust hebt meegemaakt" Kom op zeg.

Maar goed, LOTR en Hobbit krijgen dezelfde behandeling over een paar jaar ook terwijl het dezelfde saaie zooi is. (aka, als je de boeken te moeilijk vind, zal je de tolkien films waarderen).

Echt, ga star wars nou niet specialer maken dan het is. Ja de effects waren groundbreaking. Het verhaal totaal niet, en de dialogen waren nou ook niet super sterk.
Het gaat hier toch echt over de Ninja Turtles uit de jaren 90 als ik het goed lees, dus waar haal je Star Wars vandaan? Verder snap ik je gebruik van aka niet en waarom je zowel de boeken als de films niet beide zou kunnen waarderen.

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:42:
[...]

Het gaat hier toch echt over de Ninja Turtles uit de jaren 90 als ik het goed lees, dus waar haal je Star Wars vandaan? Verder snap ik je gebruik van aka niet en waarom je zowel de boeken als de films niet beide zou kunnen waarderen.
verkeerd gelezen :) maakt het nog net iets ergere melk serie :-p

Meestal omdat de mensen die de boeken hebben gelezen zien wat voor misbaksel de films zijn. jij ze zijn leuk, maar de dwergen zijn geen dwergen meer, er worden characters uit gehaald en bij verzonnen "omdat het kan".

Nee dat werkt niet voor mij. Daarom hou ik het gewoon bij de boeken. (en ben ook zo blij dat er nog nauwelijks Lovecraft verhalen verfilmd zijn.. )

• D-Three
Erazzzer schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 18:56:
[...]

Alsof de originele films zo goed waren :P De eerste was nog wel te pruimen alhoewel redelijk kitsch. Maar daarna ging het toch ook bergafwaarts. Ik was destijds wel een grote fan van de animatieserie. Toen ik hoorde van een nieuwe Turtles film en de eerste teaser zag, was ik dan ook redelijk enthousiast. Na de trailer was het al wat minder. En nu ik de eerste reviews lees, ben ik wel zeker dat ik deze niet in de bios ga bekijken.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Brick Mansions (2014)Brick Mansions (2014)
IMDb: 5.8 | Genre: Action, Crime, Drama | Runtime: 90min. | MPAA: PG-13
De laatste film met Paul Walker die af was. Het verhaal is in hoofdlijnen hetzelfde als Banlieue 13 wat je jammer kunt vinden. Nu speelt het verhaal zich af in Detroid. Gelukkig is het al weer wat jaartjes geleden dat ik die film had gezien en heb ik me ook met deze prima kunnen vermaken. Misschien was het beter geweest als ze de film gewoon Banlieue 13 deel 3 hadden genoemd :)
IMDb -- Brick Mansions (2014) Wikipedia -- Brick Mansions (2014) Bekijk trailer van Brick Mansions (2014) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Brick Mansions (2014)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)
IMDb: 8.0 | Genre: Adventure, Fantasy | Runtime: 169min. | MPAA: PG-13
Plot: A reluctant hobbit, Bilbo Baggins, sets out to the Lonely Mountain with a spirited group of dwarves to reclaim their mountain home - and the gold within it - from the dragon Smaug.
Langdradig, maar heeft de sfeer wel.
Ik ben een groot fan van Jackson's LOTR interpretatie.
Maar dit is toch heel. wat anders.
Het heeft alles wat LOTR had, maar toch is het totaal anders.
Spaceballs 2: The search for more money

IMDb -- The Hobbit: An Unexpected Journey (2012) Wikipedia -- The Hobbit: An Unexpected Journey (2012) Bekijk trailer van The Hobbit: An Unexpected Journey (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)

The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013)The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013)
IMDb: 8.1 | Genre: Adventure, Fantasy | Runtime: 161min. | MPAA: PG-13
Plot: The dwarves, along with Bilbo Baggins and Gandalf the Grey, continue their quest to reclaim Erebor, their homeland, from Smaug. Bilbo Baggins is in possession of a mysterious and magical ring.
Zogenaaamd veel beter, dan de eerste.
Maar meer van hetzelfde, wat mij betreft.

Uiteraard mooie sfeer, maar meer een animatiefilm dan een speelfilm.
Niet dat dat het slecht maakt, maar het is gewoon niet wat ik hoopte.

Toegegeven; slechts een keer gezien nu.

Maar nu: te popi, te makkelijk. Niet waardig.

Nogmaals...te makkelijk. En zo voorspelbaar. En...alleen maar een schansje naar deel 3.
Niks nieuws, langdradig, en.........ja, zo kan ik nnog wel doorgaan.
Weer uren verspild. Maaar de sfeer is goed. :O
IMDb -- The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013) Wikipedia -- The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013) Bekijk trailer van The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013)

[ Voor 2% gewijzigd door HMC op 22-08-2014 19:39 . Reden: Extra ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 17:03

4bit

Onward, to futility!

Hier een paar dagen terug ook Guardians Of The Galaxy gezien. In mijn ogen toch wel 1 van de leukere comic book verfilmingen. Geen zoveelste rehash van hetzelfde verhaal (hallo, spiderman, superman, hulk), maar een verhaal en helden waarvan ik zelfs nog niet gehoord had.
Het is wel wat aanvaarden dat het hele universum dat gecreerd is, niet uitgelegd gaat worden. Maar het stoort ook niet zo, want er gebeurt voor de rest zeer veel in deze film.
Dik van genoten, goed gelachen. Voor mij ongeveer een 8.5 op 10, op gelijke hoogte met Watchmen.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 20:25
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2001)The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2001)
IMDb: 8.8 | Genre: Action, Adventure, Fantasy | Runtime: 178min. | MPAA: PG-13
Plot: A meek hobbit of the Shire and eight companions set out on a journey to Mount Doom to destroy the One Ring and the dark lord Sauron.
Na 2 of 3 jaar heb ik deze film weer eens gezien, en geen spijt van gehad. De muziek is mooi, Nieuw Zeeland (waar het grotendeels gefilmd is) is een prachtig decor en Peter Jackson heeft echt iets goeds neer gezet. Een van de beste dingen in deze film is dat het heel echt aanvoelt en dat je echt het gevoel hebt dat de wereld vele malen groter is en het veel meer geschiedenis heeft dan in de films/boeken verteld wordt. Je hebt het gevoel dat Middel-Aarde voor deze film al duizenden jaren bestaan heeft en nog vele duizenden zal bestaan. Het viel me op dat het wel wat anders is dan in het boek, maar dat zijn details en ik ergerde me er helemaal niet aan, her was juist wel grappig om te zien. Echt een fantastische film, als je hem nog niet gezien hebt moet je hem meteen gaan kijken.

De eerste keer dat ik hem keek heb ik de normale versie gekeken en ik vond hem toen best lang. Maar deze keer de special extended edition, waardoor hij nog 50 minuten langer is dan de orginele, nu met dus 228 minuten :). Maar dat betekend alleen maar meer om van te genieten, maar je moet hem wel in twee gedeeltes kijken, in een keer is het echt te lang.
IMDb -- The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2001) Wikipedia -- The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2001) Bekijk trailer van The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2001) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2001)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=10 10 / 10

[ Voor 6% gewijzigd door markdm op 22-08-2014 22:43 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 21-09 16:27

Heeft allemaal niets met Marvel te maken.
De Deadpool en X-Force film worden door Fox gemaakt omdat hun de film rechten bezitten.

na het succes wat Marvel had met films te maken in een shared universe wil Fox dit ook gaan doen.
Ze gaan ook nog met een Fantastic Four reboot komen welke zich in hetzelfde universum zal afspelen als de X-men etc,

Vind de casting van de FF reboot echt hilarisch.

De Marvel films van Marvel zijn Avengers 2 en Ant-Man (2015) en Dr. Strange en Captain America 3 (2016) en Guardians of the Galaxy 2 (2017).

Dit is tenminste wat officieel is aangekondigd. Ik ga er vanuit dat we in 2017 ook nog de Inhumans krijgen.

In Captain America 3 zal men dieper in gaan op de Winter Soldier met neem ik aan flink wat flashbacks.

[ Voor 14% gewijzigd door Deadsy op 22-08-2014 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Deadsy schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:56:
Ze gaan ook nog met een Fantastic Four reboot komen welke zich in hetzelfde universum zal afspelen als de X-men etc,
:F

Nouja ze doen maar, Marvel kwaliteit gaan ze echter nooit bereiken.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 22-09 13:28

Dreanor

Joene

XWB schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:08:
[...]

:F

Nouja ze doen maar, Marvel kwaliteit gaan ze echter nooit bereiken.
Klopt, maar dat komt vooral omdat Marval de tijd genomen heeft om eerst verschillende superhelden hun eigen film(s) te geven en dan vooral door de mid- en after credits scenes te teasen en linken naar andere films, samen met een TV serie zelfs!

Om vervolgens The Avengers te maken waar ze allemaal samen strijden.

DC Comics probeert dit met Superman maar ze rushen gigantisch. Van Man of Steel 1 naar Batman vs Superman gaan waarin ze ook nog eens wonder woman en aquaman in proppen. Dat gaat dus nooit Marvel evenaren omdat nu ineens in 1 film 4 superhelden gedrukt worden en ze dus niet genoeg tijd hebben voor verdieping van de karakters e.d.

En als er een deadpool film komt dan moeten ze niet een standard superhelden film maken want Deadpool is geen standaard superheld. De film moet juist de Deadpool humor hebben waarin hij weet dat hij in een film zit en regelmatig de "forth wall" breekt e.d. dan krijg je echt een unieke film/held. Dan moeten ze echt in de trant van deze test footage doen:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=l3SnWD2dOwE]

En ik vind Ryan Renolds juist wel een acteur voor deadpool!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Dreanor schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 01:04:
[...]

Klopt, maar dat komt vooral omdat Marval de tijd genomen heeft om eerst verschillende superhelden hun eigen film(s) te geven en dan vooral door de mid- en after credits scenes te teasen en linken naar andere films, samen met een TV serie zelfs!

Om vervolgens The Avengers te maken waar ze allemaal samen strijden.

DC Comics probeert dit met Superman maar ze rushen gigantisch. Van Man of Steel 1 naar Batman vs Superman gaan waarin ze ook nog eens wonder woman en aquaman in proppen. Dat gaat dus nooit Marvel evenaren omdat nu ineens in 1 film 4 superhelden gedrukt worden en ze dus niet genoeg tijd hebben voor verdieping van de karakters e.d.

En als er een deadpool film komt dan moeten ze niet een standard superhelden film maken want Deadpool is geen standaard superheld. De film moet juist de Deadpool humor hebben waarin hij weet dat hij in een film zit en regelmatig de "forth wall" breekt e.d. dan krijg je echt een unieke film/held. Dan moeten ze echt in de trant van deze test footage doen:

[video]

En ik vind Ryan Renolds juist wel een acteur voor deadpool!
De laatste keer dat Deadpool langskwam in een film van Marvel was het echt geen fuck aan en toch was hij bijna the main villain :X IMDB: X-Men Origins: Wolverine (2009)

Ja niet herkenbaar maar Ryan Reynolds is in deze film Deadpool ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

4bit schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:47:
Dik van genoten, goed gelachen. Voor mij ongeveer een 8.5 op 10, op gelijke hoogte met Watchmen.
Watchmen is echt een van de meest verschrikkelijke films die ik ooit heb gezien... :/

Kan iemand mij uitleggen wat daar zo leuk aan en is en waar het nou eigenlijk over gaat ?!
Ik heb het idee dat het komt omdat ik de comics ervan niet ken of in ieder geval *IETS* erover niet heb gelezen/gekeken/enz. => Kan dat ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Ik vind Watchmen (en Spawn) juist de enige Comicverfilmingen die ik wel kan kijken zonder in slaap te vallen.
Het serieuze en donkere verhaal.

Watchmen is gewoon een hele goede film.
Ik had nog nooit van de comic gehoord toen ik deze film voor het eerst zag, maar ik heb 'em inmiddels meerdere malen gezien.
Spawn was mijn maatje vroeger een fan van, die had zelfs nummer 1. Niet lezen, in plastic bewaren, dat soort spul. Film was gewoon tof.

Ok, en de laatste 3 Batman films zijn erg goed...

[ Voor 4% gewijzigd door HMC op 23-08-2014 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Expendables 2 op Film 1.
Deel 1 vond ik al randje debiel,maar had niet veel te doen dus ik dacht : Ik geef het een kans.
Zelden zo'n rukfilm gezien als deze.
Een sterrenvehikel en dan zo'n triest en simpel verhaal.Boefjes valllen dorp binnen en Bingo....actie van de laagste hoedenplank.
Grootste struikelblok, het einde waar Sly en de dame in kwestie een soort van emmertje snot aan genegenheid laten zien, wat je in het verhaal daarvoor dus nergens tegenkomt.
Deel 3 is al uit , en wellicht dat ik die ook ga kijken als het op Film 1 te zien is.
Om goed in de oren te knopen dat geld acteurs rare dingen kan laten doen.
Pagina: 1 ... 67 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Gebruik bij het schrijven van een review de <a href="http://meukje.nl/filmtopic/" target=_blank>UBB-generator</a>, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.
~~~[/html]