Zonde wel want in potentie hadden ze hier een leuke film van kunnen maken. De cast was best goed, maar haal er dan ook het maximale uit door net alles een iets rauwer randje te geven. Omdat je de vergelijking al maakt; ik vond deze film qua Harry Potter niveau meer bij de eerste HP films passen (erg kindvriendelijk) terwijl Divergent juist dat duistere van de latere HP films had kunnen gebruiken.thewizard2006 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 08:27:
[...]
My words exactly. Het is een slechte mix tussen The Hunger games en Harry Potter imo. Al na 30 min zei ik tegen mijn vriendin, let op er komt een deel 2 aan (blijkbaar zijn er 3 boeken, dat wist ik niet). En dan zie je dat einde en heb ik alweer een facepalm moment. Verder erg cliche en voorspelbaarspoiler:Was al vrij snel duidelijk dat die gast ook divergent was en dat het iets ging worden tussen die 2
Daarnaast had ik toch echt veel meer actie verwacht a la Eon Flux. Dat kreeg ik mee van de trailer. Maar het was allemaal gewoon wat lafjes. Een iel meisje dat vecht als een meisje. Wie zit daar nu op te wachten5 voor de moeite
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)