| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ach deze films waren in ieder geval een stuk minder infantiel dan de vorige 3. Dit was nog kijkbaar zonder dat het cringetown werd. Het was geen goede film, en het duurde veel te lang maar het was iig geen Amazing Spider-Man 2. Brrrr. Een klein compliment naar de film is dat er minder Autobots zijn (geloof ik) waardoor het iets duidelijk wie wie is. Probleem is dan wel weer dat ik er niemand van kenBokkie schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:55:
Transformers 4
dafuq did i watch. net als je denkt dat het niet slechter had gekunt...
Hij zij dat dit het begin was van nog een set van 3 films. Maak er dan in hemelsnaam gewoon een goede trilogie van >_< en nog steeds is het een film met transformers en geen transformers film.
Ik ga maar weer de scene van Blackout kijken in transformers 1, dat was eigenlijk HET enige moment waarbij ik echt HET transformers gevoel kreeg. YouTube: Transformers_-Blackout attack scene (1080p-HD)
Probleem van de film is voornamelijk dat er wel veel gebeurd, maar dat het saai is. Ik was helemaal niet infested bij de mensen of de Transformers. Het kon me allemaal niet zoveel schelen. Ik vond Lockdown wel gaaf, maar die heeft bijna geen screen time.
Nu het beter werk, the Raid 2. Zo. Jeetje. Ze hadden deel 1 opnieuw kunnen doen en ik had het gaaf gevonden, maar ze proberen nu wel een verhaal er in te stoppen, meer setpieces, andere locaties, meerdere acteurs. Een paar keer zat ik wel van, wanneeerr gaat ie noouu meeppppeeen. Maar godverdomme die laatst 30-45 minuten. Ongelofelijk.
Ik was bij the Raid 2 in ieder geval een stuk meer betrokken, al had ik wel wat moeite met nemen aan gezichten en functies te plakken waardoor ik soms een beetje de weg kwijt was. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik moest omschakelen van 3 uur Transfuckers.
[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 04-07-2014 23:09 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Wat Transformers betreft; dat vind ik echt een supertoffe filmserie. Ik snap de kritieken/wensen die sommige mensen hebben, echter wel. Ben dus heel benieuwd naar deel 4 en hoop dat ik de gelegenheid krijg om die in de bios te zien.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Sorry maar is gewoon en feit, nu weer die Mutant Turtles meuk wat even van de plank wordt getrokken.
Hij houdt iig de pyrotechnics mensen van de straat.
Star Trek Into Darkness (2013) | ![]() |
IMDb: 7.9 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 132min. | MPAA: PG-13 Plot: After the crew of the Enterprise find an unstoppable force of terror from within their own organization, Captain Kirk leads a manhunt to a war-zone world to capture a one-man weapon of mass destruction. Wilde hem na 40 minuten al uitzetten, omdat die lens flares me irriteerden. Maar met moeite toch uitgekeken (anders had ik geen review kunnen geven). Ben helemaal geen Star Trek fan, maar heb vroeger wel altijd de serie gekeken (de originele met William Shatner). De andere series heb ik wel eens gezien. De eerste film heb ik ook gezien. Was wel grappig om de oude Kirk en Spock daarin te zien. spoiler: Jammer dat ze in het tweede deel weer hetzelfde doen en de oude Spock er weer bij halen om iedereen te waarschuwen voor Kahn. Eigenlijk vond ik alleen de scenes met Simon Peg leuk. Ook grappig om meneer Robocop, Peter Weller, te zien en dat er een tribble in zat. Misschien ben ik geen fan genoeg van Star Trek, maar ik zag elke keer dingen die niet klopten. spoiler: Het schip wordt half kapot geschoten en door elkaar geschud en een paar seconden later loopt iedereen rustig weer door het schip, alsof er niet net tientallen mensen dood zijn gegaan. Het been van de dochter van die commander is gebroken en ze kan niet meer lopen, maar zodra ze op de ziekenboeg is, kan ze ineens weer lopen. Er is net een mega groot ruimteschip op de stad gestort, maar een paar 100 meter verder heeft niemand het door. Waarom moesten ze Kahn hebben voor zijn bloed? Ze hadden een hele lading van die gasten aan boord. Een 5, omdat ik moeite moest doen om hem uit te kijken. | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
ftfyT0ny schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:29:
Michael Bay = kutfilms
Sorry maar is gewoon en feit mijn mening...
"When you grow up your heart dies"
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Het zijn z'n eigen woorden:
http://m.spitsnieuws.nl/a...transformers_2_is_ee.html
"Als de regisseur al toegeeft dat Transformers 2: Revenge of the Fallen een kutfilm was, dan zal het wel echt zo zijn. "Terugkijken moet ik toegeven dat de film waardeloos is", zegt Michael Bay in het Britse filmmagazine Empire.""
[ Voor 55% gewijzigd door T0ny op 05-07-2014 11:03 ]
Dat hij dat vindt betekend nog niet dat iedereen dat moet vinden, hoe raar dat ook is. Er zijn mensen die TF2 leuk vonden. Jeetje.
Maaaar goed, ik wil binnenkort About time kijken, is dat een romatische film of niet?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Al eens op IMDB gekeken? "Drama | Fantasy | Romance" ... lijkt mij duidelijk, toch?MrVegeta schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 12:54:
Maaaar goed, ik wil binnenkort About time kijken, is dat een romatische film of niet?
Naar aanleiding van jouw opmerking even gegoogled en het gaat blijkbaar om een reboot. Lijkt me ook logisch als je een groot publiek wenst aan te spreken. Al die seizoenen sg1 en sga en een niet afgewerkte sgu zijn gewoon een te grote bagage om nog films te maken die begrijpbaar zijn voor het grote publiek. Het zou wel leuk zijn voor de fans maar verwacht dan geen big budget films.Jorgen schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:21:
Ik hoop dat MGM de plannen doorzet om 3 nieuwe Stargatefilms te gaan maken. Het liefst dan eigenlijk eerst netjes SGA en SGU afsluiten en dan meteen nog een toffe film waarin de hele franchise bij elkaar komt. Daar moet vast wel iets van te bakken zijn.
Ik ben er niet rouwig om dat er een reboot zou komen van de franchise. Begrijp me niet verkeerd, ik heb genoten van de series. En Ik vind het wel spijtig dat sgu gecanceld werd, het begon naar het eind echt goed te lopen. Maar de serie leek nog weinig op de originele film.
[ Voor 10% gewijzigd door D-Three op 05-07-2014 13:22 ]
Dat beantwoordt niet zijn vraag of het om een romatische film gaat. Wel of het om een romantische film gaat, maar dat vroeg hij niet.vanaalten schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 13:00:
[...]
Al eens op IMDB gekeken? "Drama | Fantasy | Romance" ... lijkt mij duidelijk, toch?
Zie je nou echt te janken op die spelfout? Geez zeg. Post dan gewoon niet.Anakha schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:41:
[...]
Dat beantwoordt niet zijn vraag of het om een romatische film gaat. Wel of het om een romantische film gaat, maar dat vroeg hij niet.
Dat IMDB zegt dat het romance is betekend niet dat het een goed romantisch ding is
Of je kijkt hem gewoon zelf.MrVegeta schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:55:
[...]
Zie je nou echt te janken op die spelfout? Geez zeg. Post dan gewoon niet.
Dat IMDB zegt dat het romance is betekend niet dat het een goed romantisch ding iswas benieuwd naar jullie opvattingen in dat opzicht.
We kunnen wel zeggen dat ie hartstikke romantisch is, maar misschien vind je een rasechte chickflick pas romantisch en vind je deze film wel helemaal niet romantisch.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
About Time is een behoorlijk romantische film en niet eentje van de normale soort.MrVegeta schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 12:54:
[...]
ben wel met je eens idd vermakelijke film al kon ik me ook soms ergeren aan de kleine foutjesXyphoid schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 01:23:
Star Trek Into Darkness (2013) [afbeelding] IMDb: 7.9 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 132min. | MPAA: PG-13 Plot: After the crew of the Enterprise find an unstoppable force of terror from within their own organization, Captain Kirk leads a manhunt to a war-zone world to capture a one-man weapon of mass destruction.
Wilde hem na 40 minuten al uitzetten, omdat die lens flares me irriteerden. Maar met moeite toch uitgekeken (anders had ik geen review kunnen geven).
Ben helemaal geen Star Trek fan, maar heb vroeger wel altijd de serie gekeken (de originele met William Shatner). De andere series heb ik wel eens gezien.
De eerste film heb ik ook gezien. Was wel grappig om de oude Kirk en Spock daarin te zien.
spoiler:Jammer dat ze in het tweede deel weer hetzelfde doen en de oude Spock er weer bij halen om iedereen te waarschuwen voor Kahn.
Eigenlijk vond ik alleen de scenes met Simon Peg leuk. Ook grappig om meneer Robocop, Peter Weller, te zien en dat er een tribble in zat.
Misschien ben ik geen fan genoeg van Star Trek, maar ik zag elke keer dingen die niet klopten.
spoiler:Het schip wordt half kapot geschoten en door elkaar geschud en een paar seconden later loopt iedereen rustig weer door het schip, alsof er niet net tientallen mensen dood zijn gegaan.
Het been van de dochter van die commander is gebroken en ze kan niet meer lopen, maar zodra ze op de ziekenboeg is, kan ze ineens weer lopen.
Er is net een mega groot ruimteschip op de stad gestort, maar een paar 100 meter verder heeft niemand het door.
Waarom moesten ze Kahn hebben voor zijn bloed? Ze hadden een hele lading van die gasten aan boord.
Een 5, omdat ik moeite moest doen om hem uit te kijken.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 5 / 10
[ Voor 83% gewijzigd door Mx. Alba op 06-07-2014 16:13 ]
ik vond het een romantisch ding. Echter niet "Sleepless in Seattle" of "The Notebook" romantisch.MrVegeta schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:55:
[...]
Zie je nou echt te janken op die spelfout? Geez zeg. Post dan gewoon niet.
Dat IMDB zegt dat het romance is betekend niet dat het een goed romantisch ding iswas benieuwd naar jullie opvattingen in dat opzicht.
Het verhaal is redelijk origineel en wordt leuk en middels prettig acteerwerk gebracht.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
[ Voor 92% gewijzigd door Mx. Alba op 06-07-2014 16:14 ]
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
UnicronJorgen schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:32:
[...]
Wanneer is een Transformersfilm voor jou dan ook echt een Transformersfilm? Wat moet er in zitten en wat verwacht je er precies van?
Leuk! Ben over, maar even met het vrouwtje kijkenYellowCube schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:54:
[...]
ik vond het een romantisch ding. Echter niet "Sleepless in Seattle" of "The Notebook" romantisch.
Het verhaal is redelijk origineel en wordt leuk en middels prettig acteerwerk gebracht.
*knip* De modbreak gemist?
[ Voor 30% gewijzigd door Mx. Alba op 06-07-2014 16:16 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Noah (2014) | ![]() |
IMDb: 6.4 | Genre: Action, Adventure, Drama | Runtime: 138min. | MPAA: PG-13 Noah.. ik hou niet zo van films over magie en trollen. Het ziet er op zich wel mooi uit, dus toch een plusje voor dat. | |
Dat zit wel Schnorr.
Ook gezien, ik probeerde er open minded naar te kijken maar leek 1 grote reclame voor incestStukfruit schreef op zondag 06 juli 2014 @ 17:00:
Noah (2014) [afbeelding] IMDb: 6.4 | Genre: Action, Adventure, Drama | Runtime: 138min. | MPAA: PG-13 Noah.. ik hou niet zo van films over magie en trollen.
Het ziet er op zich wel mooi uit, dus toch een plusje voor dat.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 6 / 10
De enige manier waarop het fout is, is dat door jarenlang bij de familie te horen, je zou verwachten dat de zoons haar als een zus zien (en voor Noah dus als een dochter) en niet als een mogelijke vrouw voor een broer/zoon. Maar daar dachten ze in dat tijdperk heel anders over....
Overigens vond ik Noah zelf ook niet denderend. Vooral de "act of God" scenes vond ik belachelijk slecht gedaan. Maar goed, ik ben atheist, dus het kan zijn dat ik bevooroordeeld ben
Na deze post en wat reviews de film maar gaan kijken.MrVegeta schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 12:54:
[...]
Ben blij dat deze titel hier voorbij kwam, zie review..
About Time (2013) | ![]() |
IMDb: 7.8 | Genre: Drama, Fantasy, Romance | Runtime: 123min. | MPAA: R Bill Nighy ben ik al een groot fan van maar nu ook van Richard Cordery. Wat speelden hun goed ! De rest van de acteurs overigs ook hoor ! De film is erg origineel en goed opgezet maar geeft wat vragen op het einde. Het feit dat het erg Engels is opgezet heeft de film een hoop meerwaarde gegeven. De muziekkeuze in de film is subliem! Het is gelukkig geen Harry potter type film geworden met hoofdrolspeler Domhnall Gleeson. Hij is erg gegroeid als acteur en\of komt in deze film zoveel beter over. Maar ik ben dan ook geen fan van de Harry Potter reeks. Het is lastig te omschrijven wie deze film zal aanspreken. Je moet in ieder geval geen hekel hebben aan films waarin de acteurs in hun rol veel nadenken over het leven. Veel meer kan ik er niet over zeggen. Laat je in ieder geval niet in de waan dat het zo standaard romantische kleffe film is. Ik zal deze film zo bij de meeste vrienden aanraden. | |
[LTS][MTS][HTS]
Ik bedoel meer, van elk soort 1 koppel, en dat wat van de mens over is. Daarmee de wereld bevolkenAcidBurn schreef op maandag 07 juli 2014 @ 00:13:
Wat het niet is, want Ila is een aangenomen dochter. Geen eigen bloed, zelfs geen familie connectie.
De enige manier waarop het fout is, is dat door jarenlang bij de familie te horen, je zou verwachten dat de zoons haar als een zus zien (en voor Noah dus als een dochter) en niet als een mogelijke vrouw voor een broer/zoon. Maar daar dachten ze in dat tijdperk heel anders over....
Overigens vond ik Noah zelf ook niet denderend. Vooral de "act of God" scenes vond ik belachelijk slecht gedaan. Maar goed, ik ben atheist, dus het kan zijn dat ik bevooroordeeld ben
Maarja, het hele verhaal is zot, maar dat is te verwachten natuurlijk
Na alle ophef heb ik hem ook maar gedownload en gekeken, maar de "film" is lachwekkend en gaat helemaal nergens over. Als Bulgaar zijnde, schaam ík me zelfs dood dat zoiets van onze buren komt.
Ik denk dat de producent een gefrustreerde gek is met een heel klein piemeltje.
Hanna (2011) | ![]() |
IMDb: 6.8 | Genre: Action, Adventure, Thriller | Runtime: 111min. | MPAA: PG-13 Gisteren Hanna gekeken. Een redelijke score op imdb dus ik had hoge verwachtingen. En die werden op zich best goed waargemaakt. Film is enigsinds apart qua muziek en camerawerk, maar op een hele goede manier. Het klinkt heerlijk en de vechtscenes zijn vrij goed. Weinig te klagen. daarnaast een verhaal (beetje cliché en weinig diepgang, maar goed neergezet door de acteurs) en echt fatsoenlijk acteerwerk (op een mafkees na maar dat merk je snel genoeg:) ) Aanradertje! | |
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
How to Train Your Dragon 2 (2014) | ![]() |
IMDb: 8.8 | Genre: Animation, Action, Adventure | Runtime: 102min. | MPAA: PG Plot: When Hiccup and Toothless discover an ice cave that is home to hundreds of new wild dragons and the mysterious Dragon Rider, the two friends find themselves at the center of a battle to protect the peace. Stuiter, stuiter, stuiter, eindelijk How to Train Your Dragon 2 kunnen zien in de bioscoop. Deel 1 behoort tot 1 van mijn favoriete animatiefilms en Toothless heeft mijn hart gestolen. Ik keek dus erg uit naar deel 2. Als een klein kind met een grote glimlach in de bioscoop gezeten. Deel 2 speelt zich 5 jaar na deel 1 af. Hiccup is inmiddels volwassen en wordt door zijn vader gezien als zijn opvolger als stamhoofd. Zelf weet hij nog niet zo goed of hij dat wel wil en of hij de juiste persoon is hiervoor. Hij krijgt genoeg tijd om het uit te vinden zodra Berk wordt bedreigd door een groot leger. De film zit goed in elkaar, animaties zijn tof. Verhaal is niet heel bijzonder, maar het is een goed verhaal voor een tweede verhaal. Maar mijn grootste held is en blijft Toothless | |
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
How to Train Your Dragon 2 (2014) | |
IMDb: 8.8 | Genre: Animation, Action, Adventure | Runtime: 102min. | MPAA: PG Plot: When Hiccup and Toothless discover an ice cave that is home to hundreds of new wild dragons and the mysterious Dragon Rider, the two friends find themselves at the center of a battle to protect the peace. Na de verrassende en zeer geslaagde How to Train Your Dragon deel 1 nu dan het vervolg. De film zoomt meer dan in deel 1 in op het karakter van Hiccup/Hikkie, de neven karakters (vrienden) krijgen minder aandacht maar ze brengen de nodige lichtvoetigheid in de film (net zoals de schapen. Deze grappige momenten zijn ook wel nodig want vooral in het laatste half uur kent de film toch wel enkele heel erg donkere momenten. Maar juist dat maakt de film erg sterk door de gedurfde keuzes van de filmmakers. De animatie zelf is ook weer ruimschoots geslaagd. En spoiler: Tandloos/Toothless versie 2.0 is behoorlijk bad-ass Aanrader (dochter van 9 vind dit beste animatie die ze gezien heeft tot nu en ze leeft altijd heel erg mee in boeken/films | |
Aranoski zijn slechtste film. Heb mij er prima mee vermaakt. Die scene dat een zwarte silhouette door de jaren heen verandert was erg gaaf. Maar het was veel minder persoonlijk, iets wat ik bij zijn films altijd heel sterk vindt.Stukfruit schreef op zondag 06 juli 2014 @ 17:00:
Noah (2014) [afbeelding] IMDb: 6.4 | Genre: Action, Adventure, Drama | Runtime: 138min. | MPAA: PG-13 Noah.. ik hou niet zo van films over magie en trollen.
Het ziet er op zich wel mooi uit, dus toch een plusje voor dat.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 6 / 10
Ben ik het wel mee eens. Normaliter is Aronofsky een ontzettend sterke karakter/acteur regisseur. Maar dat is juist iets dat in deze film vervlakt. De film kon me over algemeen wel bekoren en de essentie van het Bijbel verhaal werd goed weergegeven.MrVegeta schreef op maandag 07 juli 2014 @ 08:51:
[...]
Aranoski zijn slechtste film. Heb mij er prima mee vermaakt. Die scene dat een zwarte silhouette door de jaren heen verandert was erg gaaf. Maar het was veel minder persoonlijk, iets wat ik bij zijn films altijd heel sterk vindt.
De keuzes in het laatste half uur zijn inderdaad behoorlijk onverwacht, maar ik ben er wel echt heel blij mee dat ze het gedaan hebben.horizon1978 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 08:40:
How to Train Your Dragon 2 (2014) [afbeelding] IMDb: 8.8 | Genre: Animation, Action, Adventure | Runtime: 102min. | MPAA: PG Plot: When Hiccup and Toothless discover an ice cave that is home to hundreds of new wild dragons and the mysterious Dragon Rider, the two friends find themselves at the center of a battle to protect the peace.
Na de verrassende en zeer geslaagde How to Train Your Dragon deel 1 nu dan het vervolg.
De film zoomt meer dan in deel 1 in op het karakter van Hiccup/Hikkie, de neven karakters (vrienden) krijgen minder aandacht maar ze brengen de nodige lichtvoetigheid in de film (net zoals de schapen.).
Deze grappige momenten zijn ook wel nodig want vooral in het laatste half uur kent de film toch wel enkele heel erg donkere momenten. Maar juist dat maakt de film erg sterk door de gedurfde keuzes van de filmmakers.
De animatie zelf is ook weer ruimschoots geslaagd. Enspoiler:Tandloos/Toothless versie 2.0 is behoorlijk bad-ass
Aanrader
(dochter van 9 vind dit beste animatie die ze gezien heeft tot nu en ze leeft altijd heel erg mee in boeken/films).
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 8.7 / 10
En inderdaad
22 Jump Street (2014) | ![]() |
IMDb: 8.0 | Genre: Action, Comedy, Crime | Runtime: 112min. | MPAA: R Deze film in de bios gezien en dacht dit heb ik al een keer gezien 'been there done that, gevoel. Uiteraard is het een vermakelijke film maar toch leunen ze op het succes van het eerste deel. (dit maken ze volgens mij zelf ook wel duidelijk in de film) Persoonlijke zou ik aan raden om hem gewoon een keer thuis te kijken i.p.v. er na de bios heen te gaan. | |
Mik! schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:47:
[...]
De keuzes in het laatste half uur zijn inderdaad behoorlijk onverwacht, maar ik ben er wel echt heel blij mee dat ze het gedaan hebben.
En inderdaadspoiler:Toothless 2.0 is frikking BAD ASS. De animatie versie van GodzillaEn zelfs dan blijft ie schattig
De meeste films van Bay vind ik ook k*t, maar The Rock en The Island vind ik zeer behoorlijke en onderhoudende films. Jammer dat hij niet op dat niveau films kan blijven maken dan zou ik zijn actiefilms blijven kijken.T0ny schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:29:
Michael Bay = kutfilms
Sorry maar is gewoon en feit, nu weer die Mutant Turtles meuk wat even van de plank wordt getrokken.
Hij houdt iig de pyrotechnics mensen van de straat.
Neen, dat is CGI
[ Voor 10% gewijzigd door Mik! op 07-07-2014 16:54 ]
Ik denk dat het ook vooral komt door inmenging van grote bonzen en ander grut dat problemen verwachtte. Het stripboek (is de voorloper) van de film heeft nl. hele andere scenes erbij die veel beter te noemen zijn.MrVegeta schreef op maandag 07 juli 2014 @ 08:51:
[...]
Aranoski zijn slechtste film. Heb mij er prima mee vermaakt. Die scene dat een zwarte silhouette door de jaren heen verandert was erg gaaf. Maar het was veel minder persoonlijk, iets wat ik bij zijn films altijd heel sterk vindt.
Dat zit wel Schnorr.
About Time (2013) | ![]() |
IMDb: 7.8 | Genre: Drama, Fantasy, Romance | Runtime: 123min. | MPAA: R Plot: At the age of 21, Tim discovers he can travel in time and change what happens and has happened in his own life. His decision to make his world a better place by getting a girlfriend turns out not to be as easy as you might think. Mooie film met een goede balans tussen drama, romantiek en humor. Het concept van tijdreizen is ook netjes in deze film verwerkt zonder er teveel focus op te leggen, waardoor er genoeg tijd overblijft om het verhaal een plaats te geven. Acteerwerk en sfeer is ook prima in orde, wat mij betreft een geslaagde film. | |
Imho op alle fronten beter (muv de laatste stap misschien).
Dat zit wel Schnorr.
Michael Bay Splosions Moar 4 (2014) | ![]() |
IMDb: N/A | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 157min. Ik ben gisteren naar Michael Bay Splosions Moar 4 geweest. Iedereen heeft er zijn eigen mening over, ik ook, dus lijkt me overbodig om hier een hele review te pennen. Na 2 uur was ik wel klaar met al het geweld en explosies. Zitten een paar leuke stukjes humor in maar die worden totaal overstemd door al de BOOOOMS!. Verhaal is een beetje simpel en ik miste een boel Transformers, ik kende er maar 3.... spoiler: Geen Decepticons in de hele film! TL;DR: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UplJBQi_0_w] | |
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Under the Skin (2013) | ![]() |
IMDb: 7.4 | Genre: Drama, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 108min. | MPAA: R Plot: A mysterious seductress preys upon the population of Scotland. Intrigerend. Dat is eigenlijk het eerste wat in me op kwam aan het einde van de film. Je hebt echt het gevoel dat je naar een wezen zit te kijken wat niet van deze planeet komt. Je volgt een alien die op aarde geïnfiltreerd is om mensen te ontvoeren en het hele aspect van mens zijn. Of nog beter; het ontbreken van mens zijn bij het hoofdpersonage. Scarlett Johanson zet echt een hele sterke rol neer zonder (bjina) enige emotie te tonen. | |
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
After Earth (2013) | ![]() |
IMDb: 5.0 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 100min. | MPAA: PG-13 Plot: A crash landing leaves Kitai Raige and his father Cypher stranded on Earth, a millennium after events forced humanity's escape. With Cypher injured, Kitai must embark on a perilous journey to signal for help. Matige film, had er véél meer van verwacht maar kon mij toch niet echt bekoren. Toch bijna een 7 voor de mooie scene's en het vader/zoon gevoel. | |
Ik vond after earth echt waardeloos. Het verhaal was slecht en sommige plotholes gingen ook nergens over. Als het een film was die zich zelf niet zo serieus nam was het wat beter te verteren.boskantman schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:48:
After Earth (2013) [afbeelding] IMDb: 5.0 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 100min. | MPAA: PG-13 Plot: A crash landing leaves Kitai Raige and his father Cypher stranded on Earth, a millennium after events forced humanity's escape. With Cypher injured, Kitai must embark on a perilous journey to signal for help.
Matige film, had er véél meer van verwacht maar kon mij toch niet echt bekoren. Toch bijna een 7 voor de mooie scene's en het vader/zoon gevoel.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 6.5 / 10
Will Smith was echt gewoon wasted. Ik ben altijd wel een fan van zijn films geweest, maar hier ligt hij gewoon wat te liggen en creperen voor vrijwel de hele film.
Het verhaal was meh en erg geworteld in half uitgelegde backstory, en er bekruipt mij continue het gevoel dat mij een diepere betekenis word opgedrongen waar ik het niet mee eens ben.
[ Voor 10% gewijzigd door boskantman op 08-07-2014 13:16 ]
Eat the bugs, live in a pod
Nu het toch over Will Smith gaat, ik heb gelezen dat er een Independence Day 2 komt maar dan zonder Smith. Lijkt me toch vreemd om daar een vervolg op te maken maar het kan waarschijnlijk wel.
Ook nog een Hancock 2. Na het zien van de teaser van de 1ste, vond ik het idee wel leuk. Maar van de film op zich vond ik het eind wel minder. Ik zat niet echt te wachten op een vervolg maar we zien wel zeker?
Ook nog een nieuwe Bad Boys. Het einde van de laatste was wat langdradig. Maar een deel 3 zie ik nog wel zitten. Achtervolgingen met mooie wagens, een beetje humor, ... What's not to like
En ten slotte dan nog een vervolg op I Am Legend! Dit lijkt me toch een film die dit niet nodig heeft. Ook al vraag ik me bij zo'n films op het eind dikwijls af hoe het verder zou gaan. Al zou I Am Legend 2 waarschijnlijk een prequel zijn en ook zonder Smith...

Hancock was dramatisch..
Independence Day 2? Ach, als ze het leuk verpakken kan het werken
Bad Boys 3 is beter dan een nieuwe MiB in ieder geval
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Independence day 2 ?? vraag ik me toch af hoe ze dat forceren...
Handock 2 ? euhm, 1 was al niet zo geweldig
Bad Boys 3 (IMDB: Bad Boys 3 (2015)) zou kunnen werken maar dan moet dit toch wel echt de laatste worden met dus een gepast einde !
I am legend heb ik zelf nog niet gezien.
Ik heb mij onlangs the fresh prince of bel-air aangeschaft en daar vind ik hem dan weer super in
[ Voor 22% gewijzigd door boskantman op 08-07-2014 16:47 ]
Sabotage (2014) | ![]() |
IMDb: 6.2 | Genre: Action, Crime, Drama | Runtime: 109min. | MPAA: R Plot: Members of an elite DEA task force find themselves being taken down one by one after they rob a drug cartel safe house. Okee, de derde Arnie film nadat hij geen Governator meer is. The Last Stand en Escape Plan, een paar cameo's in The Expendables en nu deze film. En er wordt een blik bekende koppen (o.a. uit series) opgetrommeld: Sam Worthington a.k.a. Mr. Avatar Joe Manganiello a.k.a. Mr. True Blood Josh Holloway a.k.a. Mr. Lost Terrence Howard van Prisoners/Iron Man Max Martini van Pacific Rim Olivia Williams a.k.a. Mrs. Dollhouse Harold Perrineau a.k.a. Mr. Oz Dus het is een festijn van bekende koppen. Het verhaal is simpel, het schrijfwerk is lui: alles om Arnie te laten shinen op zijn oude dag. De actie is goed en bloederig. Het is allemaal onderhoudend genoeg. Vernieuwend? Nee. Alles heb je al eerder gezien. En waarschijnlijk beter. Maar ja, ik kijk gewoon alle Arnie films. Want Arnold. Sim-pel. Is het een goeie film? Nee, niet echt. Gewoon middle-of-the-road, een zesje. Maar +1 vanwege Schwarzie, dus een 7/10. | |
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Shadow of the Vampire (2000) | ![]() |
IMDb: 6.9 | Genre: Drama, Horror | Runtime: 92min. | MPAA: R Plot: The filming of Nosferatu is hampered by the fact that the star is taking his role far more seriously than what seems humanly possible. Nadat ik een paar keer de naam Nosferatu tegen kwam maar eens gaan googlen. Bleek een verfilming van Dracula te zijn waarbij ze de rechten niet mochten gebruiken dus kwam de regisseur met zijn eigen versie genaamd Nosferatu. Deze film gaat over de verfilming van en de mythe rond Nosferatu. Volgens de mythe was het zo dat bij de in 1922 gemaakte film de acteur die Nosferatu speelde dit zo levens echt deed dat hij daadwerkelijk als vampier werd gezien. Ik moet zeggen dat ik het een erg leuke film vond, aardig goed geacteerd, leuk verhaal. Ook redelijk in stijl met de jaren 20. Het verhaal lijkt vrij simplistisch in deze film maar was toch, mede door het goede acteerwerk van Willem Dafoe en John Malkovich, zeer vermakelijk. Nu maar eens het origineel gaan kijken. | |
Zombieland (2009) | ![]() |
IMDb: 7.8 | Genre: Comedy, Horror | Runtime: 88min. | MPAA: R Plot: A shy student trying to reach his family in Ohio, and a gun-toting tough guy trying to find the Last Twinkie and a pair of sisters trying to get to an amusement park join forces to travel across a zombie-filled America. Als groot fan van The Walking Dead, leek Zombieland me een leuke film om te gaan kijken. Zombies + Woody Harrelson, dat zou een goede combi moeten zijn. De film had wel een paar mooie/goede/grappige momenten, maar was het eigenlijk gewoon net niet. Daar kon de kleine rol van Bill Murray ook niets meer aan veranderen. Ik had eigenlijk veel meer van deze film verwacht en kom nu niet hoger dan een zesje. | |
Ik snap je kritiek, maar ik denk dat je verwachting de verkeerde was. Het is meer een comedy die toevallig over zombies gaat, in plaats van een all-out zombiefilm als 28 days later.Jorgen schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 00:05:
Zombieland (2009) [afbeelding] IMDb: 7.8 | Genre: Comedy, Horror | Runtime: 88min. | MPAA: R Plot: A shy student trying to reach his family in Ohio, and a gun-toting tough guy trying to find the Last Twinkie and a pair of sisters trying to get to an amusement park join forces to travel across a zombie-filled America.
Als groot fan van The Walking Dead, leek Zombieland me een leuke film om te gaan kijken. Zombies + Woody Harrelson, dat zou een goede combi moeten zijn. De film had wel een paar mooie/goede/grappige momenten, maar was het eigenlijk gewoon net niet. Daar kon de kleine rol van Bill Murray ook niets meer aan veranderen. Ik had eigenlijk veel meer van deze film verwacht en kom nu niet hoger dan een zesje.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 6 / 10
Ik vond Zombieland juist wel heel vermakelijk. Geweldige bijrol van Bill Murray. Dat redde de films enigszins toen het geheel wat in dreigde te zakken. 7,5/10 in mijn boekje.
Over Zombieland, ik vond hem goed geslaagd, maar ik denk dat het ook komt omdat ik al die serieuze zombie films/series compleet zat ben. We hebben de zombie hype nu wel gehad. Walking Dead wordt steeds ongeloofwaardiger, en de films ook..
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
En Amber Heard die meteen zombie word...
Heb je uberhaupt het plot nog eens gelezen die in je eigen review staat
Twinkieeeeeees
Zou trouwens maar niet naar The World's End kijken
I served in a company of heroes.
Transcendence (2014) | ![]() |
IMDb: 6.4 | Genre: Drama, Mystery, Sci-Fi | Runtime: 119min. | MPAA: PG-13 Plot: A scientist's drive for artificial intelligence, takes on dangerous implications when his consciousness is uploaded into one such program. Hoewel veel mensen ingaan op het "is niet technisch genoeg" gebeuren, vond ik het toch een vermakelijke film. Geen hoogstandje, maar op zijn minst een zeven waard. Er wordt erg mooi gebruik gemaakt van huidige techniek, en hoewel soms wat vergezocht, wordt het geen all out machine vs mankind film. Gewoon een film die je lui op de bank kijkt, maar waarna je wel tevreden kunt gaan slapen. | |
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Muppets Most Wanted (2014) | ![]() |
IMDb: 6.9 | Genre: Adventure, Comedy, Crime | Runtime: 107min. | MPAA: PG Plot: While on a grand world tour, The Muppets find themselves wrapped into an European jewel-heist caper headed by a Kermit the Frog look-alike and his dastardly sidekick. Jaaaa, hier heb ik mij bij vermaakt! Wederom strakke humor, grappige liedjes, voorspelbare plot, slecht acteren daar waar nodig en een lekker duidelijk aanwezige Bad Guy. Het is gewoon een standaard Muppets formule, maar zoals standaard goed uitgevoerd. Aanrader! | |
The Imposter (2012) | ![]() |
IMDb: 7.5 | Genre: Documentary, Biography | Runtime: 99min. | MPAA: R Plot: A documentary centered on a young Frenchman who claims to a grieving Texas family that he is their 16-year-old son who has been missing for 3 years. Jammer, hier had ik veel meer van verwacht. Spanningsopbouw, bijvoorbeeld het eerste halfuur, terwijl je eigenlijk al weet hoe een aantal dingen zullen aflopen. spoiler: spanningsopbouw of de familie de hoofdpersoon zal herkennen als long-lost zoon... ja duh, anders is de film meteen dood! Het voor mij meest interessante wordt juist niet uitgediept, namelijk het psychologische effect: hoe kan het dat de familie zo, en zo heftig, reageert? Maar dat wordt als een gegeven neergezet. Jammer, jammer. En het slot als een nachtkaarsje: meer vragen dan antwoorden, wat losse flodders als beschuldigingen uiten en that's it. Een magere zes voor een interessant verhaal (wat niet eens de verdienste van de filmmaker is), maar de film had veel meer kunnen zijn. | |
How to Train Your Dragon (2010) | ![]() |
IMDb: 8.2 | Genre: Animation, Adventure, Drama | Runtime: 98min. | MPAA: PG Plot: A hapless young Viking who aspires to hunt dragons becomes the unlikely friend of a young dragon himself, and learns there may be more to the creatures than he assumed. Naar aanleiding van deel 2 heb ik deel 1 maar eens gekeken - soms loop ik wat achter - en: leuk! Leuke karakters, grappig verhaal, wel wat voorspelbaar maar desondanks bleef ik wel kijken. Enige reden dat 'ie onder de acht bleef is dat het wel een standaard formule volgt - ook weer die voorspelbaarheid - maar desondanks erg de moeite waard. | |
Tja, ik dacht: als je een fatsoenlijke review met argumenten hier neer zet (onafhankelijk van of je de film goed of slecht vindt) valt de ene helft van het forum over je heen. En als je alleen je mening en een waardering neer zet valt de andere helft over je heen.Mutatie schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 01:39:
Gheghe ik dacht ff wat is dit, een tribute, parodie, montage reel oid?
Friggin' Transformers
Dan maar de angel eruit halen en dit er neer zetten.
Snow White and the Huntsman (2012) | ![]() |
IMDb: 6.2 | Genre: Adventure, Drama, Fantasy | Runtime: 127min. | MPAA: PG-13 Plot: In a twist to the fairy tale, the Huntsman ordered to take Snow White into the woods to be killed winds up becoming her protector and mentor in a quest to vanquish the Evil Queen. Een trage, saaie film die maar niet op gang komt en ook nog eens té lang duurt. Kristen Stewart is verder ook geen goede acteur. Sowieso zijn alle acteerprestaties in deze film ondermaats. | |
Ik heb m net ook gezien. Een paar dagen geleden al aan begonnen maar omdat het te laat werd (lange film) afgezet en twijfelde of ik `m verder zou afkijken. Hij pakte me niet.VasZaitsev schreef op maandag 21 april 2014 @ 14:53:
[table bgcolor=transparent width=100% cellpadding=6][tr][td fontsize=14]My Sassy Girl (2001)[/td][td align=right valign=top rowspan=2 fontsize=9][afbeelding][/td][/tr][tr][td valign=top]IMDb: 8.2 | Genre: Comedy, Drama, Romance | Runtime: 123min. | MPAA: Not Rated
[justify]Plot: Based on a series of true stories posted by Ho-sik Kim on the Internet describing his relationship with his girlfriend. These were later transformed into a best-selling book and the movie ...
Op aanraden van Mik deze film maar eens aangezet. Een romkom, echt iets voor mij. Als het geen Koreaanse film was, had ik hem vast nooit gekeken.
Toch was er een bepaalde interesse en heb `m net afgekeken.
Kippenvel, tranen, emotie en een grote lach. Wauw!
Een 8.5
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Zo vind ik de hollywood versie van The Ring een echte topper maar de Aziatische versie vind ik dan echt niks mede door de acteurs zelf.
[ Voor 49% gewijzigd door Mandrake466 op 11-07-2014 09:34 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Project A (1983) | ![]() |
IMDb: 7.5 | Genre: Action, Comedy | Runtime: 106min. | MPAA: PG-13 Plot: Fighting against pirates in Bijna continu actie, goede humor en een simpel verhaal. Alles wat een Jackie Chan film nodig heeft. De film blijft je vermaken met goede vechtscenes zoals verwacht van Jackie Chan, met als hoogtepunt een scene op en met de fiets. Als je Jackie Chan films leuk vindt moet je deze zeker gezien hebben. | |
Gun Woman (2014) | ![]() |
IMDb: 5.4 | Genre: Action, Fantasy | Runtime: 86min. Plot: A brilliant doctor on a quest for revenge buys a young woman and trains her to be the ultimate assassin, implanting gun parts in her body that she must later assemble and use to kill her target before she bleeds to death. Tjah... de beschrijving sprak me wel aan, dus waarom ook niet? Na de openingsscène dacht ik naar een slechte film te kijken. Alleen toen begon de film bizar te worden, op een goede manier. Het verbaasd me dan ook niks dat hier een Japanse regisseur op zit Dit is nou een typische Japanse horror, maar dan gedeeltelijk in het Engels en in het speelt zich af in de VS. Enkele onlogische keuzes die gemaakt worden worden in deze film maken deze film (onbewust?) hilarisch, waardoor ik toch meer van de film genoten heb dan dat ik van te voren had gedacht. | |
Fight Club (1999) | ![]() |
IMDb: 8.9 | Genre: Drama | Runtime: 139min. | MPAA: R Plot: An insomniac office worker looking for a way to change his life crosses paths with a devil-may-care soap maker and they form an underground fight club that evolves into something much, much more... Ik heb deze film nog nooit gezien en hem gekeken zonder er ook maar iets over te weten (behalve dat het een mooie film was). Ben blij dat ik dit gedaan heb door de onverwachte plottwist op het einde. Het is een vlotte film met veel dialoog en af en toe actie. Het verhaal is niet echt spannend maar wel boeiend. Niet veel humor in verwerkt. | |
Verwijderd
22 Jump Street (2014) | ![]() |
IMDb: 8.0 | Genre: Action, Comedy, Crime | Runtime: 112min. | MPAA: R Plot: After making their way through high school (twice), big changes are in store for officers Schmidt and Jenko when they go deep undercover at a local college. Een heerlijke komedie met over-de-top scenes en te dramatische dialogen. Na het zien van 21 Jump Street en de tagline: "Same shit, find the dealer, find the supplier" denk je; prima.. een slap vervolg. Ik kan me de tijd echter niet meer herinneren dat ik van begin tot einde hardop heb gelachen in de bioscoop. Het zijn voor sommigen misschien flauwe, hersenloze grappen, maar ten einde vermaeck zeker aan mij besteed. Zelfs de credits waarin de vervolgen 23 t/m ik geloof 43 Jump Street zaten vond ik erg mooi. Je ziet gewoon dat de acteurs heel veel plezier hebben gehad met het uitvoeren van de scenes. | |
Zo heb ik hem ook gekeken. Echt bizarre plot twist. Wel zeer goed gebracht. Ik vond het een verrassend goede film (normaal zijn veel van dit soort films zwaar overhyped)tweaker1706 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:36:
Fight Club (1999) [afbeelding] IMDb: 8.9 | Genre: Drama | Runtime: 139min. | MPAA: R Plot: An insomniac office worker looking for a way to change his life crosses paths with a devil-may-care soap maker and they form an underground fight club that evolves into something much, much more...
Ik heb deze film nog nooit gezien en hem gekeken zonder er ook maar iets over te weten (behalve dat het een mooie film was). Ben blij dat ik dit gedaan heb door de onverwachte plottwist op het einde. Het is een vlotte film met veel dialoog en af en toe actie. Het verhaal is niet echt spannend maar wel boeiend. Niet veel humor in verwerkt.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 8 / 10
Maleficent (2014) | ![]() |
IMDb: 7.5 | Genre: Action, Adventure, Family | Runtime: 97min. | MPAA: PG Tsja, aardige Disney-film, maar mij te zoet. M'n vriend vond het trouwens heerlijk, maar die is meer van de zoete romatische-komedies dan ik... Bovendien is 'ie fan van Angelina Jolie, dus dan is 't voor hem al snel goed. Grafisch zag het er gelikt uit, maar qua verhaal vond ik het inderdaad erg mager onderbouwd. Wat ik wel leuk vind, is dat Disney kennelijk steeds meer met z'n tijd mee gaat. spoiler: Eerst al met Frozen waarbij de boodschap is dat je gewoon als meisje eerst je eigen leven moet opbouwen, en die niet moet ophangen aan een jongen, en nu weer in Maleficent, waarin de True Love's First Kiss niet door een jongen, maar door Maleficent gegeven wordt. Grappig om te zien en een leuk, niet voorspelbaar momentje. Voor de rest zaten er wel wat vermakelijke momenten in de film waarop ik hardop gelachen heb, maar dat mag je van 'n Disney-film verwachten. Echt Disney dus, maar boven dat niveau stijgt het ook niet uit. | |
Ook nog een paar goede trailers gezien: Into the Storm, Lucy en Guardians of the Galaxy gaan op m'n to-watch-lijstje, over de nieuwe Planet of the Apes twijfel ik nog.
[ Voor 4% gewijzigd door Ardana op 11-07-2014 23:45 ]
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Vergeet Kill the Messenger en Fury niet[b]ardana schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 23:38:
Ook nog een paar goede trailers gezien: Into the Storm, Lucy en Guardians of the Galaxy gaan op m'n to-watch-lijstje, over de nieuwe Planet of the Apes twijfel ik nog.
Nee, beide sla ik over, niet mijn films
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
IMDb: 7.4 | Genre: Drama, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 108min. | MPAA: R Plot: A mysterious seductress preys upon the population of Scotland. Dikke trage prut. Alien-vrouw die hier op vrijgezelle mannen komt jagen en zo af en toe nadenk-momentjes erbij lijkt te hebben. Alles alleen zoooo traaaag uitgevoerd dat het moeilijk is de aandacht erbij te houden. Voelt eerder als een poging om kunstzinnig te doen dan dat het wat toevoegt. Maar ja, er gebeurt verder zo weinig dat tijdrekken nodig is, anders past het in minder dan een uur. En snap ik het nou goed, op het einde spoiler: ... wordt de wereld gered door een verkrachter?!? Een vijf, omdat er de kans is dat ik de film onderwaardeer wegens niet begrijpen. | |
A Million Ways to Die in the West (2014) | ![]() |
IMDb: 6.3 | Genre: Comedy, Western | Runtime: 116min. | MPAA: R Plot: As a cowardly farmer begins to fall for the mysterious new woman in town, he must put his new-found courage to the test when her husband, a notorious gun-slinger, announces his arrival. Gisteren in de drive in bovenstaande film gaan zien, voor dat ik vertrok rap de trailer nog gezien en sprak me wel aan. Nou clichés genoeg in de film maar zo goed uit gewerkt. Ook goed gelachen dus daarmee ene 7.5 Had alleen 1 probleem en dat was dat ik de ondertiteling niet goed kon zien (iets met een lage wagen hebben en een iets hogere voor jou staan), voor 98% van de film geen probleem maar die 2% waar ze "Indiaans" spreken heb ik me toch rechter moeten zetten | |
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
28 Days Later... (2002) | ![]() |
IMDb: 7.7 | Genre: Horror | Runtime: 113min. | MPAA: R Plot: Four weeks after a mysterious, incurable virus spreads throughout the UK, a handful of survivors try to find sanctuary. Nog een "zombie-film"; alleen dit keer zijn het geen zombies, maar in voortdurende razernij verkerende mensen. Het idee is aardig, maar de uitwerking van de film laat op veel vlakken te wensen over. Cinematografisch kan het allemaal wel wat beter/gelikter en ook verhaaltechnisch zijn er genoeg momenten waarbij je het gevoel krijgt dat je de film beter uit kunt zetten. De hoge beoordeling op IMDB vind ik echt niet passen. Hier en daar is de film behoorlijk spannend, maar op nog wel meer momenten ronduit ridicuul. | |
28 Weeks Later (2007) | ![]() |
IMDb: 7.0 | Genre: Horror, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 100min. | MPAA: R Plot: Six months after the rage virus was inflicted on the population of Great Britain, the US Army helps to secure a small area of London for the survivors to repopulate and start again. But not everything goes to plan. Het vervolg op 28 days later, zit al wat beter in elkaar. De film ziet er over het algemeen beter uit en ook het verhaal snijdt al wat meer hout. Toch is ook deze zombie-/virusfilm niet van het niveau van The Walking Dead. Wel is deze film onderhoudender dan zijn voorganger. Ik kan er niet erg enthousiast van worden. De film heeft een paar leuke, spannende momenten, maar weet mij niet de hele tijd te boeien. | |
Vreemd heh, proberen kunstzinnig te doen in een art-house filmvanaalten schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 09:39:
Under the Skin (2013) [afbeelding] IMDb: 7.4 | Genre: Drama, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 108min. | MPAA: R Plot: A mysterious seductress preys upon the population of Scotland.
Dikke trage prut.
Alien-vrouw die hier op vrijgezelle mannen komt jagen en zo af en toe nadenk-momentjes erbij lijkt te hebben.
Alles alleen zoooo traaaag uitgevoerd dat het moeilijk is de aandacht erbij te houden. Voelt eerder als een poging om kunstzinnig te doen dan dat het wat toevoegt. Maar ja, er gebeurt verder zo weinig dat tijdrekken nodig is, anders past het in minder dan een uur.
En snap ik het nou goed, op het einde
spoiler:... wordt de wereld gered door een verkrachter?!?
Een vijf, omdat er de kans is dat ik de film onderwaardeer wegens niet begrijpen.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 5 / 10
Van mij krijgt hij een 8.5, hij zal veel mensen echter niet raken.
Bij dit soort films zijn de critics vaak lovend, maar het gemiddelde publiek snapt ze vaak niet.
Je weet vaak in je kennis-groep wel wie je zo'n film kan aanraden en wie niet.
Een van de betere films die ik gezien heb afgelopen jaren.
[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 12-07-2014 19:53 ]
Verwijderd
The Nightmare Before Christmas (1993) | ![]() |
IMDb: 8.1 | Genre: Animation, Family, Fantasy | Runtime: 76min. | MPAA: PG Plot: Jack Skellington, king of Halloweentown, discovers Christmas Town, but doesn't quite understand the concept. Naar mijn mening een van de beste animatiefilms die er ooit zijn gemaakt op Toy Story na. De film is totaal raar en vreemd (een echte Tim Burton). Je fantasie slaat totaal op hol wanneer je dit stukje meesterwerk aan het kijken bent. Klein minpuntje; De film is iets tekort en had langer mogen duren. | |
Uh..vanaalten schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 09:39:
Under the Skin (2013) [afbeelding] IMDb: 7.4 | Genre: Drama, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 108min. | MPAA: R Plot: A mysterious seductress preys upon the population of Scotland.
Dikke trage prut.
Alien-vrouw die hier op vrijgezelle mannen komt jagen en zo af en toe nadenk-momentjes erbij lijkt te hebben.
Alles alleen zoooo traaaag uitgevoerd dat het moeilijk is de aandacht erbij te houden. Voelt eerder als een poging om kunstzinnig te doen dan dat het wat toevoegt. Maar ja, er gebeurt verder zo weinig dat tijdrekken nodig is, anders past het in minder dan een uur.
En snap ik het nou goed, op het einde
spoiler:... wordt de wereld gered door een verkrachter?!?
Een vijf, omdat er de kans is dat ik de film onderwaardeer wegens niet begrijpen.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 5 / 10
Desondanks vond ik het ook een veel te trage film en waren zelfs de boobies van Johansson niet genoeg om mij deze film een vrolijke score te doen geven. Een zesje is hoog genoeg voor dit arty farty "oh kijk mij eens intelligent zijn"-gedoe.
Voor mensen die zichzelf wel heel slim vinden is dit vast een goede film. Het biedt een voedingsbodem voor de ongetwijfeld overvloedig aanwezige intelligentie die zichzelf bij normale(re) films niet boven het maaiveld uit durft te steken.
Dat zit wel Schnorr.
Need for Speed (2014) | ![]() |
IMDb: 7.2 | Genre: Action, Crime, Drama | Runtime: 132min. | MPAA: PG-13 Leuk voor jongetjes tot een jaar of 15. Stoere wagens, geen verhaal. | |
IMDb: 7.4 | Genre: Drama, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 108min. | MPAA: R Scarlett Johansson speelt erin, dus ik moest hem zien. Scarlett verleid in de film willekeurige jonge mannen in Schotland, maar het doel daarvan ontgaat mij een beetje. Het is geen echte sci-fi film, alhoewel er wel dingen in gebeuren die met alians te maken hebben. Wat mij wel weer aansprak was de manier van filmen en dat verklaard het hoge IMDB cijfer wellicht. De vele scenes waarin er niet gesproken wordt blijven toch boeien doordat deze manier van filmen. Daarnaast gaat Scarlett een paar uit de kleren, wat deze film ook al de moeite waard maakt. Het verhaal van de film krijgt van mij een 4, maar de manier waarop het gefilmd is ben ik wel van gecharmeerd en krijgt een 8. Gemiddeld dus een zesje plus een bonuspunt voor de naaktscene van Scarlett. | |
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Verwijderd
Heiligschennis!Jorgen schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 19:19:
28 Days Later... (2002) [afbeelding] IMDb: 7.7 | Genre: Horror | Runtime: 113min. | MPAA: R Plot: Four weeks after a mysterious, incurable virus spreads throughout the UK, a handful of survivors try to find sanctuary.
Nog een "zombie-film"; alleen dit keer zijn het geen zombies, maar in voortdurende razernij verkerende mensen. Het idee is aardig, maar de uitwerking van de film laat op veel vlakken te wensen over. Cinematografisch kan het allemaal wel wat beter/gelikter en ook verhaaltechnisch zijn er genoeg momenten waarbij je het gevoel krijgt dat je de film beter uit kunt zetten. De hoge beoordeling op IMDB vind ik echt niet passen. Hier en daar is de film behoorlijk spannend, maar op nog wel meer momenten ronduit ridicuul.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 5 / 10
28 Weeks Later (2007) [afbeelding] IMDb: 7.0 | Genre: Horror, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 100min. | MPAA: R Plot: Six months after the rage virus was inflicted on the population of Great Britain, the US Army helps to secure a small area of London for the survivors to repopulate and start again. But not everything goes to plan.
Het vervolg op 28 days later, zit al wat beter in elkaar. De film ziet er over het algemeen beter uit en ook het verhaal snijdt al wat meer hout. Toch is ook deze zombie-/virusfilm niet van het niveau van The Walking Dead. Wel is deze film onderhoudender dan zijn voorganger. Ik kan er niet erg enthousiast van worden. De film heeft een paar leuke, spannende momenten, maar weet mij niet de hele tijd te boeien.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 5.4 / 10
Maar goed, ieder z'n ding
Wel nog steeds heiligschennis

Zeker bij zombie-films heb je gewoon een aardig budget nodig anders valt het te erg op.
Juist daardoor vind ik zijn review wel waarde hebben: hij is er nuchter in gegaan.
[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 13-07-2014 10:00 ]
Kunnen we dit soort argumenten gewoon buiten de discussie houden?Stukfruit schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 20:55:
[...]
Voor mensen die zichzelf wel heel slim vinden is dit vast een goede film. Het biedt een voedingsbodem voor de ongetwijfeld overvloedig aanwezige intelligentie die zichzelf bij normale(re) films niet boven het maaiveld uit durft te steken.
Ik kan ook zeggen dat ik Need For Speed niks vind omdat het alleen voor pubers en Tupperware rijdende tokkies is. Maar dat is te makkelijk.
Ik kon de film wel waarderen en dat is niet omdat ik zo slim ben, maar omdat ik wel te porren ben voor het genre (art house).
Maar, het is zeker niet de beste film die daar in te vinden is. Daardoor zie je nu ook de beoordeling zakken. Het is geen film voor mensen die niks met het genre hebben en voor de doorgewinterde arthouse liefhebber voldoet het ook niet.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Die extra informatie wist ik niet, maar kan ik zeker bij deel 1 wel plaatsen. Feit blijft dat ik zeker deel 1 toch te zwak vond (zie mijn review). Deel 2 werd al sterker, maar bleek uiteindelijk - voor mij - toch wederom niet boeiend genoeg.
Bedankt in elk geval voor jullie opmerkingen.
Laatst gezien:
Case 39
Het kost in het begin moeite om in Renée Zelweger niet constant Bridget Jones te zien. Als dat je gelukt is begin je je af te vragen of het wel een horrorfilm is want de eerste helft van de film lijkt (als je niet goed op allerlei hints let) op een zoetsappige dramafilm. Zelweger speelt een gedreven sociaal werker die alle kinderen wil redden maar die gefrustreerd wordt door "het systeem". Het lukt haar om de regels zo ver te buigen dat het haar lukt om een meisje te redden van haar ouders die haar mishandelen. Maar is alles wel echt zoals het lijkt? Gaandeweg wordt de sfeer van de film grimmiger - totdat mijn schoonzusje op een gegeven moment de film zelfs veel te eng vond en niet durfde te kijken.
8/10.
Hoe tem je een draak 2
Gisteren gezien met mijn dochter van 9 en stiefdochter van 8. Er zijn hier al reviews langsgekomen. Het is inderdaad een goede film. Er zit een heel verdrietige scene in (de meiden gaven toe dat ze er bijna van moesten huilen) maar als een echte kinderfilm komt alles natuurlijk goed.
9/10 voor kinderen, 7/10 voor de ouders die mee gaan - in tegenstelling tot veel moderne kinderfilms zitten er namelijk vrij weinig "volwassen krenten" in de pap.
Carrie (2013)
Deze remake is heel getrouw aan het origineel dat ik in mijn jeugd heb gezien. Het oude horrorverhaal de moderne tijd in getrokken. Echt eng of verrassend was de film niet want als je het origineel hebt gezien weet je natuurlijk precies wat er gaat gebeuren, maar toch is het een knappe remake met goede effects.
7,5/10.
Grappige is juist dat deze films het hele "zombie" genre weer van de grond getrokken hebben.Martinspire schreef op zondag 13 juli 2014 @ 09:59:
Dat moet je dan ook maar weten en blijkbaar valt de film daarbij door de mand.
Zeker bij zombie-films heb je gewoon een aardig budget nodig anders valt het te erg op.
Juist daardoor vind ik zijn review wel waarde hebben: hij is er nuchter in gegaan.
Wat dat betreft vervloekt de film zichzelf, door het succes destijds zijn er meer films gekomen waardoor "men" nu deze niet meer goed vind..... omdat men verwend is met films die het 20 voudige of meer gekost hebben, tja dan zal het cinematografisch wat minder zijn....
Zie ook dit artikel: http://www.bbc.com/culture/story/20131025-zombie-nation
Dus het stukje "nog een zombie film" ... moet zijn "De film die alles weer aangeslingerd heeft"
[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 13-07-2014 11:55 ]
Ik hoor hem niks inhoudelijks zeggen over de film.
De film wordt overigens zeer goed ontvangen zoals te lezen is op rotten tomatoes.
[ Voor 69% gewijzigd door Sargan op 13-07-2014 18:01 ]
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
The devil is in the details.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
I left at the first "fuck".T0ny schreef op zondag 13 juli 2014 @ 17:03:
Peter Rosenthal, de filmcritic, recenseert Planeet of The Apes en zegt waar het op staat:
[video]
Holy moly wat een zelfingenomen figuur die vent zeg. Alleen al hoe hij zichzelf omschrijft als iemand die zijn leven heeft toegewijd aan de kunst van de film blablablabla.
Goddamn! Myrtle, bring me my rifle!

Die film lijkt mij ook niks maar dit slaat gewoon nergens op. Zelfs niet als je het met een komische insteek bekijkt.
The Onion heeft het zo te horen weer voor elkaar, ze lijken er steeds beter in te wordenmax schreef op zondag 13 juli 2014 @ 18:17:
[...]
I left at the first "fuck".
Holy moly wat een zelfingenomen figuur die vent zeg. Alleen al hoe hij zichzelf omschrijft als iemand die zijn leven heeft toegewijd aan de kunst van de film blablablabla.
Goddamn! Myrtle, bring me my rifle!
Battle.net Spud#2543
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Gebruik bij het schrijven van een review de <a href="http://meukje.nl/filmtopic/" target=_blank>UBB-generator</a>, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.
~~~[/html]