Welke film(s) heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 27] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 102 Laatste
Acties:
  • 970.182 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ze voelde het, net als Tom dat voelde :). Ze was zich er van bewust dat ze had en wanneer ze het niet meer had. Ze heeft de kennis van elke dag meegenomen tot het niet meer kon. Ik geef Edge toch ruim 8,5. Een veel betere zomerfilm ga je niet meer zien.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:50

Lapras

Ice beam

[b][message=42477661,noline]

En ik moet toch mijn vorige maand thriller aanraden.
A Serbian Film.
Ik houd wel van vremde schokkende films, maar dit was wel een beetje een ander level.
Ik durf hem niet te kijken. Is het echt heel erg?

Overigens las ik eerder iets over de film Fargo. Zeker kijken. Eigenlijk alle Coen Brothers films zijn meer dan de moeite waard (één of twee uitzonderingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
MrVegeta schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:14:
Ze voelde het, net als Tom dat voelde :). Ze was zich er van bewust dat ze had en wanneer ze het niet meer had. Ze heeft de kennis van elke dag meegenomen tot het niet meer kon. Ik geef Edge toch ruim 8,5. Een veel betere zomerfilm ga je niet meer zien.
De critici zijn anders erg enthousiast over Dawn of the Planet of the Apes en wat mij betreft was X-men vele malen beter dan EoT.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mik! schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:17:
[...]

De critici zijn anders erg enthousiast over Dawn of the Planet of the Apes en wat mij betreft was X-men vele malen beter dan EoT.
Dawn wordt ook awesome ja. X-men vele malen beter, tja dat mag je vinden. Ik vond X-men ook een erg vermakelijke film, maar Edge of Tomorrow is een nieuw iets. Niet een vervolg, en liet meer indruk op mij achter. Oh sorry, vergeten bij mijn vorige post te plaatsen "maar dat is mijn mening". :'(

Overigens zeg ik, een veel betere zomerfilm ga je niet zien. Dat houdt in dat er misschien wel betere, maar niet veel betere zomerfilms zullen zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door MrVegeta op 01-07-2014 11:41 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Edge of Tomorrow klinkt nog steeds wel goed. Zit erg te twijfelen om te gaan >_>

Dawn of the Planet of the Apes wordt echt een bezoekje aan de bios. Na de oudere delen helemaal kapot te hebben gekeken moet ik deze ook zien (de 2011 alleen nog niet gezien)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-09 21:48
Lapras schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:17:
[...]

Sommige stukken moest ik ff op fast forward kijken. Die waren voor mij toch iets te gruwelijk (en dat zegt iemand die de Saw films, Hostel, zombie films en andere films met afgehakte ledematen en ingewanden kijkt met zijn bordje avondeten op schoot).

spoiler:
Misschien omdat ik zelf een kind (dochter) heb.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

MrVegeta schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:14:
Dan heb ik dat stukje wellicht gemist of verkeerd begrepen

spoiler:
Ik hoorde Tom wel zeggen dat hij het voelde maar ik dacht eerder dat hij dat zei in 'the heat of the moment' omdat Rita hem vakkundig van kant wilde maken :P. Ze keek na die uitspraak namelijk ook naar het lege zak bloed wat het bevestigde voor haar. Maargoed; het is open voor interpetatie

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:15
The Fault in Our Stars (2014)The Fault in Our Stars (2014)
IMDb: 8.6 | Genre: Drama, Romance | Runtime: 125min. | MPAA: PG-13
Plot: Hazel and Gus are two teenagers who share an acerbic wit, a disdain for the conventional, and a love that sweeps them on a journey. Their relationship is all the more miraculous given that Hazel's other constant companion is an oxygen tank, Gus jokes about his prosthetic leg, and they met and fell in love at a cancer support group.
Als eigenaar van een Pathe Unlimited Gold kaart kijk ik geregeld een film in de bios waarvan ik eigenlijk 0,0 informatie heb op voorhand. (Sterker nog ik probeer in veel gevallen zo veel mogelijk trailers en info te vermijden)

Zo ook de film: "The Fault In Our Stars". Enkel hier een keer een trailertje van gezien voorafgaand aan een andere film en maar besloten deze met mijn vaste filmbuddy te gaan kijken afgelopen vrijdag in een voorpremiere.

De zaal bestond voor zo'n 97% uit voornamelijk jonge dames wat ik enigszins wel kon verwachten toen ik de trailer zag en de poster gezien heb, maar dat het zo'n populair verhaal zou zijn was me volledig ontgaan. (de vaste filmbuddy had overigens wel wat onderzoek gedaan en het boek waar de film vanuit gemaakt is in 1 dag uitgelezen).

Nja de film is dus een Romantisch Drama over 2 (ex)kanker patienten, waarbij de nadruk vooral op de Drama kant ligt. Gelukkig ben ik een liefhebber van vrijwel ieder genre, dus heb geen moeite met zware kost.

Het is een film die volledig verrast had in positieve zin. Een zwaar drama waarin gelukkig niet wordt geschuwd om soms een komische noot erin te gooien. De soundtrack is briljant en past meer dan prima in het geheel. Ook het verhaal, wat toch vreemde wendingen neemt is gewoon van topklasse.

Al met al flink verrast door de film en ondanks dat het niet een film is die menig GoT'ter zal kijken (hence mijn opmerking over de zaalbezetting), kan ik hem eigenlijk wel aanraden.

(Overigens voor de meer sentimentele/vrouwelijke bezoeker, tissue's zijn een aanrader getuige de langzaam kabbelende watervallen verspreid over de zaal)
IMDb -- The Fault in Our Stars (2014) Wikipedia -- The Fault in Our Stars (2014) Bekijk trailer van The Fault in Our Stars (2014) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Fault in Our Stars (2014)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=9 9 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zeker een goede aanrader ja. Het boek is al een van de betere boeken over dit soort situaties. Ik ga er zelf ook maar binnenkort naartoe.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:46
[...]

Overigens las ik eerder iets over de film Fargo. Zeker kijken. Eigenlijk alle Coen Brothers films zijn meer dan de moeite waard (één of twee uitzonderingen).
Over welke film gaat het? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:09
vinom schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 17:37:
[...]
Over welke film gaat het? :)
Staat er toch direct boven? A Serbian Film. Twee maal gezien nu. Paar dagen geleden met iemand die normaal nooit durft te kijken naar enge films. Die had er dus veel méér van verwacht.. Zo zie je maar :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:46
Och ja, lezen is ook een kunst voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-09 23:56
[...]

De één vindt dit soort films hilarisch, de ander zet het uit bij de eerste de beste scene die je als 18+ zou raten. Het is maar net hoe je er zelf in staat, deze film is berucht om een goede reden en dat maakt het ook wel een leuke uitdaging om het wel te gaan kijken.

en even een totaal ander onderwerp.
Met het WK in Brazilië zijn deze films prima te combineren:
IMDB: Cidade de Deus (2002)
IMDB: Tropa de Elite (2007)
IMDB: Tropa de Elite 2 - O Inimigo Agora É Outro (2010)

Ik heb zelf al Tropa de Elite gezien en moet de andere 2 films nog zien. Na Tropa de elite gezien te hebben, heb ik wat achtergrond info gelezen. De situatie die in Tropa geschetst wordt blijkt verrassend dicht bij de werkelijkheid te zitten, waardoor ik nu toch een compleet andere beeld gekregen heb van de finalestad Rio. Dit zijn dan ook aanraders om juist nu te gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:48

Saven

Administrator

Brad Pitt schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 17:42:
[...]

Staat er toch direct boven? A Serbian Film. Twee maal gezien nu. Paar dagen geleden met iemand die normaal nooit durft te kijken naar enge films. Die had er dus veel méér van verwacht.. Zo zie je maar :)
Hij is ook totaal niet eng. De film is gewoon 'ranzig'... Maar dat heeft vooral te maken met het idee van
spoiler:
dat ie zn eigen zoontje misbruikt zonder dat ie t weet
daar draait eigenlijk alles om dus zo boeiend is de film niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Sunshine (2007)Sunshine (2007)
IMDb: 7.3 | Genre: Adventure, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 107min. | MPAA: R
Op zich een prima film wanneer je de wetenschappelijke fouten door de ogen ziet (de zon gaat niet over vijf jaar dood, en je kan de zon onmogelijk met één grote nuke nieuw leven inblazen). De film weet spanning op te bouwen en de opnames in het ruimteschip zijn mooi gedaan. Daarnaast zien we ook wat er kan gebeuren wanneer je mensen voor lange tijd isoleert in een kleine gesloten ruimte. Het einde riep wel enkele vraagtekens op en was veel te onrealistisch, jammer dat men de film op deze manier wou afsluiten.
IMDb -- Sunshine (2007) Wikipedia -- Sunshine (2007) Bekijk trailer van Sunshine (2007) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Sunshine (2007)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=6.9 6.9 / 10

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:46
ikbenerniet schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:24:
[...]

Ik heb zelf al Tropa de Elite gezien en moet de andere 2 films nog zien. Na Tropa de elite gezien te hebben, heb ik wat achtergrond info gelezen. De situatie die in Tropa geschetst wordt blijkt verrassend dicht bij de werkelijkheid te zitten, waardoor ik nu toch een compleet andere beeld gekregen heb van de finalestad Rio. Dit zijn dan ook aanraders om juist nu te gaan kijken.
Klopt, dit zijn steengoede films die proberen een realistisch beeld te scheppen van de realiteit in Rio. Voor degene die ze nog niet gezien hebben; mijn advies is eerst Cidade de Deus kijken. Die film geeft je een blik in de favella's en in Tropa de Elite zie je hoe de gelijknamige elite eenheid daar huishoud. Aanraders voor wie ze nog niet gezien heeft!

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Vind ook de documentaire Bus 174 erg sterk omdat deze ook laat zien wat er zich in Brazilië afspeelt naar aanleiding van een buskaping een aantal jaar geleden.

Er is ook nog een film op basis van die gebeurtenis gemaakt, weet echter niet of die ook de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Alle drie de films zijn zeker een aanrader. De twee tropa films onlangs weer herkeken, omdat ik ze in netflix tegen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
ikbenerniet schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:24:
[...]

De één vindt dit soort films hilarisch, de ander zet het uit bij de eerste de beste scene die je als 18+ zou raten. Het is maar net hoe je er zelf in staat, deze film is berucht om een goede reden en dat maakt het ook wel een leuke uitdaging om het wel te gaan kijken.

Hele hele goede films die Tropa de Elite. Allebei een dikke 8 en het geluid is ook zo ziek,
Vooral de openingscence in deel 1, must watch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:59

Frituurman

Mjam!

Onlangs onder andere de volgende films gezien:

RoboCop (2014)RoboCop (2014)
IMDb: 6.4 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 117min. | MPAA: PG-13
OMG, waarom denken ze dat hem zwart spuiten meer badass maakt? Maar los van het feit dat ze RoboCop qua uiterlijk hebben verkracht, blijft er ook nauwelijks iets over van het cynische karakter van de originele Verhoeven-film uit '87. Ook is het verhaal hopeloos anders. Niet meer dan een 5, voor de moeite zeg maar.
IMDb -- RoboCop (2014) Wikipedia -- RoboCop (2014) Bekijk trailer van RoboCop (2014) op YouTube Schrijf zelf een recensie over RoboCop (2014)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=5 5 / 10

Snowpiercer (2013)Snowpiercer (2013)
IMDb: 7.0 | Genre: Action, Drama, Sci-Fi | Runtime: 126min. | MPAA: R
Zo, een film die anders is dan anderen. In een post-apocalyptische wereld waarin men met 'succes' het broeikaseffect heeft bestreden door in juli 2014 een nieuw soort gas via chemtrails in de atmosfeer te brengen, is de complete mensheid zowat uitgeroeid en het laatste restje beschaving leeft aan boord van een trein die elk jaar een rondje aflegt over de aarde. In de trein is een klassenstelsel ontstaan (arm achterin, rijk voorin) en dat zorgt voor de nodige intense scenes. De arme klasse wil wagon voor wagon naar voren. Het wereldvreemde beeld wat wordt gecreëerd (met soms gewoon bizarre taferelen, zoals in de 'schoolwagon'), geeft een weird sfeertje. En vooral de scene op / na de Yekaterina bridge is uitermate.. ehh.. interessant.

Zag de film in de Sneak een aantal maanden geleden. Een film die ik zelf nooit was gaan kijken, maar toch best grappig uiteindelijk.
IMDb -- Snowpiercer (2013) Wikipedia -- Snowpiercer (2013) Bekijk trailer van Snowpiercer (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Snowpiercer (2013)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=6.5 6.5 / 10

The Raid 2 (2014)The Raid 2 (2014)
IMDb: 8.8 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 150min. | MPAA: R
Wederom een gevalletje 'sneak preview'. Ook deze film was ik nooit uit mezelf gaan kijken. Doorgaans trekken Indonesische actiefilms mij niet echt. :9

Blijkt een typische actiefilm te zijn waarin een agent voor langere tijd undercover gaat bij de Indonesische variant van de maffia / yakuza, etc. Geweld wordt absoluut niet geschuwd (bijzonder 'graphic' op momenten, zoals ook een behoorlijk gedetailleerde shotgun-executie) en het verhaal, hoewel niet bijster origineel, is prima.
IMDb -- The Raid 2 (2014) Wikipedia -- The Raid 2 (2014) Bekijk trailer van The Raid 2 (2014) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Raid 2 (2014)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=7 7 / 10

Heb de laatste tijd veel films gekeken, maar dit waren zo de eerste drie die zowel in positieve als negatieve zin eruit sprongen. Drama's (van films) als '3 Days To Kill' (Kevin, hou op met acteren! Geniet van je geld en kom niet meer terug op het witte doek!), 'A haunted house 2' (zelfs voor een Wayans-brother is dit discutabel niveau) en 'We are what we are' (de poster sprak me aan. De film was net iets te lang en totaal niet eng, voor een horror/thriller). Om over 'The Conjuring' en 'Oculus' nog maar te zwijgen. Amper een schrikeffect in de film en erg doorzichtig allemaal. 3'tjes.. :(

[ Voor 43% gewijzigd door Frituurman op 02-07-2014 13:57 ]

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:50

Lapras

Ice beam

Omdat ik hem nog niet erbij heb zien staan.

Ida (2013)Ida (2013)
IMDb: 7.6 | Genre: Drama | Runtime: 80min. | MPAA: PG-13
Plot: Anna, a young novitiate nun in 1960s Poland, is on the verge of taking her vows when she discovers a dark family secret dating back to the years of the Nazi occupation.
Prachtige film over een Poolse non die besluit, alvorens ze haar geloftes aflegt, op zoek te gaan naar afkomst.

Het verhaal draait om het contrast dat tussen Ida en haar tante bestaat. Zonder de kijker bij het handje te nemen wordt uitgelegd waarom zaken gebeuren. Te veel films zeggen je "Kijk, dit en dit gebeurt en daar moet jij als kijker dit van vinden." Ik hou van films die me zelf nog laten nadenken. Ida doet dat. Het beschrijft twee invullingen van vrouwenlevens zonder daar een verder oordeel over te vellen.

Het acteerwerk is goed, al is dat altijd lastiger te bepalen op het moment dat de film is opgenomen in een taal die je zelf niet machtig bent.

Het briljante van de film zit in de geschoten beelden. De camera beweegt op de meeste momenten niet, slechts de personen in het beeld. Het is alsof je naar prachtige opnames zit te kijken waarin het verhaal zich afspeelt. Van die levende schilderijen die je vroeger in kinderfilms nog wel eens had. Als fotografieliefhebber zat ik de hele film lang te genieten. Daarnaast is alles in zwart-wit opgenomen en in een ander formaat dan je gewend bent. Daarnaast duurt hij ook 'maar 80 minuten'. Geen uren durende epos. Gewoon een film die niet langer hoeft te duren dan 80 minuten en zich daar ook aan houdt. Hulde.

De uitkomst van de zoektocht is overigens erg mooi in beeld gebracht. Het zou al snel spoilers bevatten als ik daar verder over uit zou wijden.

Een filmhuisfilm pur sang, maar ik ben een sucker voor vage Europese producties, dus dit was heerlijk. Een van de beste films van dit jaar (naast Her natuurlijk).
IMDb -- Ida (2013) Wikipedia -- Ida (2013) Bekijk trailer van Ida (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Ida (2013)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=9 9 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Kijk, dat klinkt als een film voor mij! die komt zeker op de lijst. Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Frituurman schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:52:
RoboCop (2014)[afbeelding]
OMG, waarom denken ze dat hem zwart spuiten meer badass maakt? Maar los van het feit dat ze RoboCop qua uiterlijk hebben verkracht, blijft er ook nauwelijks iets over van het cynische karakter van de originele Verhoeven-film uit '87. Ook is het verhaal hopeloos anders. Niet meer dan een 5, voor de moeite zeg maar.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] 5 / 10
Als je hem niet zou vergelijken met de vorige, wat zou je dan geven? :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Colombiana (2011)Colombiana (2011)
IMDb: 6.4 | Genre: Action, Crime, Drama | Runtime: 108min. | MPAA: PG-13
Plot: A young woman, after witnessing her parents' murder as a child in Bogota, grows up to be a stone-cold assassin.
Ruige actiefilm met veel geweld. Hoofdrolspeelster zet haar rol als kind zonder ouders goed weg, alhoewel het natuurlijk gewoon een actiefilm blijft (verwacht geen diepgaande gesprekken). Daarnaast ziet de hoofdrolspeelster er ook nog eens zeer appetijtelijk uit moet ik zeggen. Aardige wegkijkfilm, niets meer dan dat.
IMDb -- Colombiana (2011) Wikipedia -- Colombiana (2011) Bekijk trailer van Colombiana (2011) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Colombiana (2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

The Conjuring (2013)The Conjuring (2013)
IMDb: 7.6 | Genre: Horror | Runtime: 112min. | MPAA: R
Plot: Paranormal investigators Ed and Lorraine Warren work to help a family terrorized by a dark presence in their farmhouse.
Goed, film kwam vorig jaar al uit, maar nog steeds niet gezien. En bleek inderdaad iets te hebben gemist.

The Conjuring vind ik geslaagd in het genre, en verwacht dat het een toekomstige klassieke gaat worden;

de film duurt bijna 2u, deze duur hebben ze optimaal benut door de karakters goed neer te zetten en de kijker inzicht te geven in de situatie.

Spanning van het onbekende en suggestieve blijft goed in verhouding; niet te voorspelbaar, niet too-much.

Wat volgt is een turbulente film die interresant blijft tot einde. Een van mijn favoriete 'thriller/drama/horror' films van dit moment.
IMDb -- The Conjuring (2013) Wikipedia -- The Conjuring (2013) Bekijk trailer van The Conjuring (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Conjuring (2013)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=8 8 / 10

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Transcendence (2014)Transcendence (2014)
IMDb: 6.4 | Genre: Drama, Mystery, Sci-Fi | Runtime: 119min. | MPAA: PG-13
Plot: A scientist's drive for artificial intelligence, takes on dangerous implications when his consciousness is uploaded into one such program.
Het concept klonk erg goed, helaas is de uitwerking stukken minder. Een flinke tegenvaller voor een film met Johnny Depp en Morgan Freeman!
IMDb -- Transcendence (2014) Wikipedia -- Transcendence (2014) Bekijk trailer van Transcendence (2014) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Transcendence (2014)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=5.9 5.9 / 10

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

OMG, waarom denken ze dat hem zwart spuiten meer badass maakt?
Dat vond ik nog wel 1 van de grappige dingen in de film. Het komt namelijk uit een marktonderzoek dat ze in de film houden, de film neemt zichzelf een beetje in de zeik. Verder was RoboRED een erg saaie film, ik kan mij zo niet eens meer echt herinneren wie de bad guy was. Ugh.

Vrijdag naar the Raid 2 en ... TF4? Oh boy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-09 23:54
Spanning van het onbekende en suggestieve blijft goed in verhouding; niet te voorspelbaar, niet too-much.
Wat volgt is een turbulente film die interresant blijft tot einde.
Hebben wij dezelfde film gezien?
Ik heb The Conjuring in de bioscoop gekeken, samen met mijn kleine zusje.
We lagen beiden gedurende de hele film in een deuk, het was zo voorspelbaar als maar mogelijk was.
Jump scares zijn niet eng, die zie je van mijlenver aankomen. We zaten met zn tween af te tellen wanneer de volgende zou komen (en hadden t vaker goed dan fout). De beklemmende sfeer was wat ons betreft ook ver te zoeken..... zo zie je maar dat smaken echt verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
MrVegeta schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:40:
[...]

Dawn wordt ook awesome ja. X-men vele malen beter, tja dat mag je vinden. Ik vond X-men ook een erg vermakelijke film, maar Edge of Tomorrow is een nieuw iets. Niet een vervolg, en liet meer indruk op mij achter. Oh sorry, vergeten bij mijn vorige post te plaatsen "maar dat is mijn mening". :'(

Overigens zeg ik, een veel betere zomerfilm ga je niet zien. Dat houdt in dat er misschien wel betere, maar niet veel betere zomerfilms zullen zijn.
Haha, don't worry, ik was zelf al geneigd om iets aan te geven als smaken verschillen ;) EoT bracht inderdaad iets nieuws, maar ik had er meer van verwacht. De film kon het helaas niet waarmaken voor me, onder andere door het cliche hollywood einde. Wat dat betreft maakte X-men mijn verwachtingen waar en overtrof het zelfs. Ik hoop zelf dat Guardians of the Galaxy geweldig wordt. Samen met Dawn een film waar ik erg naar uitkijk deze zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-09 09:06

[afbeelding] 5 / 10
Het deel in de film waarin Robocop zwart is heeft een functie...
spoiler:
dat is het deel dat ze zo erg met zijn programmering hebben gerommeld dat hij niet meer Alex Murphy is... op het einde ziet hij er weer normaal uit
Wat dat betreft begreep ik het juist wel na het zien van de film terwijl ik voor het zien van de film ook zoiets had van wtf? Ik heb het vermoeden dat je de film niet met volledige aandacht hebt gekeken? De film was qua verhaal echt zo slecht niet, dat zat best redelijk goed in elkaar... maar wel met een minder donkere ondertoon als het origineel, deze film leunde meer op de effects en dat was idd wel een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-09 16:53

Ypho

Allround Nerd

The Curse of King Tut's Tomb (2006)The Curse of King Tut's Tomb (2006)
IMDb: 4.4 | Genre: Adventure, Fantasy, Horror | Runtime: 170min. | MPAA: Not Rated
Plot: Thousands of years ago, the great Child King Tutankhamen ruled. Few know the details of his life no one knows the secrets of his death. But all is about to change. In 1922 Cairo, ...
Op IMDB krijgt deze film een 4,4. Begrijpelijk, want zo'n goede film is dit niet. Het is een beetje een kruising tussen The Ninth Gate, Indiana Jones en The Mummy. Grafisch is deze film erg slecht, zeker als je het vergelijkt met films als The Mummy, het verhaal is wat simpel, maar het is gewoon leuk vermaak.

Toen we een half uur in de film zaten vonden we de Egyptenaren wel erg op Indiers lijken, qua postuur, maar ook qua stem. Bovendien sprak de vrouwelijke hoofdrol die volgens mij Frans moest voorstellen, wel erg met een Spaanse tong. Later las ik dat de film ook in India is opgenomen, dus dat verklaart in ieder geval de "Egyptenaren".

De film duurt bijna 3 uur, eigenlijk veel te lang voor deze film. Ik heb het einde niet gezien, want ik moest de dag erna weer werken, maar ik hoef het einde ook niet te zien.

Zoek je een avondje simpel vermaak, ja, dan kun je deze film kijken. Maar persoonlijk zou ik zelf liever The Mummy nog een derde of vierde keer kijken.
IMDb -- The Curse of King Tut's Tomb (2006) Wikipedia -- The Curse of King Tut's Tomb (2006) Bekijk trailer van The Curse of King Tut's Tomb (2006) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Curse of King Tut's Tomb (2006)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=4.5 4.5 / 10

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

MrVegeta schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 23:41:
[...]

Dat vond ik nog wel 1 van de grappige dingen in de film. Het komt namelijk uit een marktonderzoek dat ze in de film houden, de film neemt zichzelf een beetje in de zeik. Verder was RoboRED een erg saaie film, ik kan mij zo niet eens meer echt herinneren wie de bad guy was. Ugh.

Vrijdag naar the Raid 2 en ... TF4? Oh boy.
Geef nou maar toe Vegie je bent stiekem gewoon een bayformers fanboy :+ (ik ga morgenmiddag om 14:00)

Raid 2 was erg gaaf, wel duidelijk dat ze door het 'succes' van the raid meer budget hebben gekregen voor deel 2 :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
The Raid 2 (2014)The Raid 2 (2014)
IMDb: 8.8 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 150min. | MPAA: R
Plot: Only a short time after the first raid, Rama goes undercover with the thugs of Jakarta and plans to bring down the syndicate and uncover the corruption within his police force.
Leuke film, hou wel van de oosterse vechtscenes :P
Op een gegeven moment begin je wel te raden hoe de film afloopt, maargoed is bij veel films het geval
IMDb -- The Raid 2 (2014) Wikipedia -- The Raid 2 (2014) Bekijk trailer van The Raid 2 (2014) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Raid 2 (2014)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=8 8 / 10

Plot: A scientist's drive for artificial intelligence, takes on dangerous implications when his consciousness is uploaded into one such program.
Ik keek uit naar deze film uiteindelijk valt de film zwaar tegen.
Leuk concept echter valt het acteerwerk iets tegen.

IMDb -- Transcendence (2014) Wikipedia -- Transcendence (2014) Bekijk trailer van Transcendence (2014) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Transcendence (2014)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=5 5 / 10

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

22 Jump Street. Was hilarisch en had zo z'n spannende momenten.

8.5/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

[afbeelding] 5 / 10
Noot, ik heb de film niet gezien.
Maar ik snap je punt niet helemaal. Paul verhoeven had idd een nogal cynische take daarop, en die werkte goed. Maar wat zou het punt zijn van dat compleet na te doen ?
liever dan een andere regiseur/scenerist zijn interpretatie, anders kun je net zo goed het origineel kijken

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
heuveltje schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:05:
[...]
Noot, ik heb de film niet gezien.
Maar ik snap je punt niet helemaal. Paul verhoeven had idd een nogal cynische take daarop, en die werkte goed. Maar wat zou het punt zijn van dat compleet na te doen ?
liever dan een andere regiseur/scenerist zijn interpretatie, anders kun je net zo goed het origineel kijken
Ik snap niet wat het punt is om films opnieuw te maken (en vooral films die de meeste mensen wel kennen en goed vinden). Hoe moeilijk is het om een nieuw verhaal rondom Robocop (of elk ander personage uit een reboot) te bedenken? Als je niet weet wie Robocop is, dan kijk je maar lekker eerst het origineel.

[ Voor 4% gewijzigd door Xyphoid op 03-07-2014 10:01 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-09 21:42
Xyphoid schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:59:
[...]

Ik snap niet wat het punt is om films opnieuw te maken.
Kan maar 1 ding bedenken, hopen op veel $$$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
deBennie schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:00:
[...]
Kan maar 1 ding bedenken, hopen op veel $$$
Dat is waar. En met minimale inspanning en creativiteit. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-07-2023
Vind robocop ook zwaar tegenvallen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Laatst online: 09:50

Sargan

Filmfreak...

Transformers: Age of Extinction (2014)Transformers: Age of Extinction (2014)
IMDb: N/A | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 157min.
Plot: An automobile mechanic and his daughter make a discovery that brings down the Autobots and Decepticons - and a paranoid government official - on them.
Vannacht gezien in JT Parkstad in de Dolby Atmos XD zaal....wat een geluid zeg! Je voelde de trillingen tot in je buik gewoon.

Weer een typische Michael Bay film, maar dat hoeft imo niet slecht te zijn.
Je weet wat je kan verwachten van een Transformers film.
Gelukkig geen Shia LaBeouf met zijn hysterische optreden in de vorige drie films.

Voor het verhaal hoef je nog steeds niet naar een Transformer film, dat blijft zwak. Maar wil je explosies, zeer goeie sfx dan zit je goed.

Ik heb me prima vermaakt met alle eye candy.
IMDb -- Transformers: Age of Extinction (2014) Wikipedia -- Transformers: Age of Extinction (2014) Bekijk trailer van Transformers: Age of Extinction (2014) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Transformers: Age of Extinction (2014)

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Xyphoid schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:59:
Ik snap niet wat het punt is om films opnieuw te maken (en vooral films die de meeste mensen wel kennen en goed vinden). Hoe moeilijk is het om een nieuw verhaal rondom Robocop (of elk ander personage uit een reboot) te bedenken? Als je niet weet wie Robocop is, dan kijk je maar lekker eerst het origineel.
Zijn 9 van de 10 verhalen niet al lang in een andere vorm verteld? Robocop was ook niet nodig sinds Pinokkio 100 jaar geleden :P

Mompel mompel. Zonder reboots hadden we geen Batman Begins gehad, en ook geen tweede Battlestar Galactica, James Bond, Avengers, The Departed, True Lies, Ocean's Eleven, Magnificent Seven, Vanilla Sky, en vast nog veel meer goede films.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:59
Inderdaad, alle verhalen zijn meestal wel een variant van het één of ander. Hetzelfde met muziek tegenwoordig, soms lijkt iets erg op wat al eerder gemaakt is. Je zou de recente RoboCop dan ook kunnen zien als een film op zich en niet als reboot of remake. Dan is het wel een leuke actiefilm. Maar zeker geen topper of klassieker wat daarom niet wil zeggen dat ie slecht is. Maar de film is onvergelijkbaar met de versie van Paul Verhoeven, die steekt er toch met kop en schouder bovenuit. Al moet je die film ook zien in zijn tijd, ik weet niet of zoiets nog zou aanslaan. Toch stoort het me dikwijls dat alle films tegenwoordig zo opgepoetst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
F_J_K schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:35:
[...]

Zijn 9 van de 10 verhalen niet al lang in een andere vorm verteld? Robocop was ook niet nodig sinds Pinokkio 100 jaar geleden :P

Mompel mompel. Zonder reboots hadden we geen Batman Begins gehad, en ook geen tweede Battlestar Galactica, James Bond, Avengers, The Departed, True Lies, Ocean's Eleven, Magnificent Seven, Vanilla Sky, en vast nog veel meer goede films.
Haal je nu niet reboots en remakes door elkaar? The Departed en Vanilla Sky zijn volgens mij remakes van respectievelijk een koreaanse en een spaanse film en daarmee geen reboot. Batman begins is wel een reboot omdat het voorgaande verhaal wordt genegeerd en een nieuwe verhaallijn wordt gestart. Bij James Bond is alleen vanaf Casino Royal een reboot, daarvoor waren het gewoon nieuwe films binnen een franchise. Avengers zie ik sowieso niet helemaal. Volgens mij is dat gewoon een nieuwe franchise filmtechnisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Xyphoid schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:02:
[...]

Dat is waar. En met minimale inspanning en creativiteit. Helaas.
Toneelspelen (van Shakespear bijv.) worden ook telkens opnieuw opgevoerd en iedere keer zal het net wat anders neergezet worden. Bij films kun je ook een "goed verhaal" hebben dat je opnieuw kunt vertellen. Geld verdienen is altijd een issue, maar dat betekend niet automatisch dat een remake slecht is. Films hebben bijv. ook een maatschappelijke context, die op een gegeven moment verdwijnt. Bij de nieuwe Robocop was spionage en privacy, iets wat destijds niet zo'n thema was.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Devil (2010)Devil (2010)
IMDb: 6.3 | Genre: Horror, Mystery, Thriller | Runtime: 80min. | MPAA: PG-13
De film gaat over 5 vreemden die toevallig met elkaar in een lift belanden en vast komen te zitten. Ze gebeuren vreemde dingen in die lift. Een vrouw wordt gebeten, de ene na de andere gaat dood etc.

Het is geen top film, maar zeker vermakelijk. Ze hebben het redelijk voor elkaar gekregen dat je niemand vertrouwd. Er is vanaf het begin niet een persoon die helemaal onschuldig is. Maakt het wel leuk. Het einde is dan weer een beetje minder. Hoger dan een 6,5 kom ik niet maar nogmaals: vermakelijke film om lekker gaar weg te kijken:)
IMDb -- Devil (2010) Wikipedia -- Devil (2010) Bekijk trailer van Devil (2010) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Devil (2010)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Mik! schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:02:
Haal je nu niet reboots en remakes door elkaar?
Het heet een reboot als er meer films zijn, een remake als er 1 is. Ik stel die twee 'dus' aan elkaar gelijk.

Dat The Departed en The Magnificent Seven van origine uit het Verre Oosten komen maakt mij iig niet uit. Daar zijn ondertitels voor uitgevonden. Avengers: zie o.a. Cpt America uit IIRC de jaren '80 en de film waar David Hasselhof Nick Fury speelt. Plus natuurlijk de vele tekenfilms.

Shakespeare-verfilmingen zijn inderdaad een goed voorbeeld. Ik zou het erg zonde hebben gevonden als bijvoorbeeld de versies van Kenneth Branagh nooit waren gemaakt.

Punt is of er een goede / betere film komt. Er zijn ook heel veel crappy originele films, er staat vast geen remake in de http://www.imdb.com/chart/bottom :P

edit:

Inderdaad tomato, tomato :+

Laten we hier er maar mee ophouden, beetje offtopic.

Ontopic heb ik al lang geen film meer gezien. Netflix staat te vol met goede series..

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 03-07-2014 11:38 . Reden: stle stel ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
F_J_K schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:16:
[...]

Het heet een reboot als er meer films zijn, een remake als er 1 is. Ik stel die twee 'dus' aan elkaar gelijk.

Dat The Departed en The Magnificent Seven van origine uit het Verre Oosten komen maakt mij iig niet uit. Daar zijn ondertitels voor uitgevonden. Avengers: zie o.a. Cpt America uit IIRC de jaren '80 en de film waar David Hasselhof Nick Fury speelt. Plus natuurlijk de vele tekenfilms.

Shakespeare-verfilmingen zijn inderdaad een goed voorbeeld. Ik zou het erg zonde hebben gevonden als bijvoorbeeld de versies van Kenneth Branagh nooit waren gemaakt.

Punt is of er een goede / betere film komt. Er zijn ook heel veel crappy originele films, er staat vast geen remake in de http://www.imdb.com/chart/bottom :P
Reboot is het opnieuw beginnen met het verhaal, remake is een nieuwe versie van een film. Dat een reboot veelal voor een franchise is en daarmee dus meerdere films, betekent niet dat je reboot en remake voor hetzelfde kunt gebruiken. De Andrew Garfield Spiderman films zijn een reboot van de Tobey McGuire Spiderman films. Delivery Man is een remake van Starbuck. De film is voor 90% gelijk aan het origineel en daarmee toch echt een remake ^^

Maar goed, Tomeeto, Tomaato ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-09 19:27
Van Wilder 2: The Rise of Taj (2006)Van Wilder 2: The Rise of Taj (2006)
IMDb: 4.7 | Genre: Comedy, Romance | Runtime: 97min. | MPAA: R
Plot: Taj Mahal Badalandabad leaves Coolidge College behind for the halls of Camford University in England, where he looks to continue his education, and teach an uptight student how to make the most out of her academic career.
Ik moet zeggen, heb dinsdag avond deel 1 gezien, Deel 2 heeft dezelfde verhaallijn. Wel meer bloot :) Maar als je deel 1 hebt gezien, dan is deel 2 niet geweldig meer :(
IMDb -- Van Wilder 2: The Rise of Taj (2006) Wikipedia -- Van Wilder 2: The Rise of Taj (2006) Bekijk trailer van Van Wilder 2: The Rise of Taj (2006) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Van Wilder 2: The Rise of Taj (2006)

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bokkie schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 08:39:
[...]

Geef nou maar toe Vegie je bent stiekem gewoon een bayformers fanboy :+ (ik ga morgenmiddag om 14:00)
O+ Die trailers van de turtles zien er ook vet gaaf uit! O+ Die komedie, die actie, die geweldige CGI. Echt zo gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
De Turtles trailer vond ik ook zalig. Totdat ik Bay z'n naam zag... En iets wat voor Shredder moet doorgaan
Afbeeldingslocatie: http://cdn.hitfix.com/photos/5606494/TeenageMutantNinjaTurtlesShredderheadlinecropLSParamount_article_story_large.jpg
De regisseur heeft ook niet echt toppers op zijn naam... We zien wel maar ik denk dat ik deze enkel in de bioscoop ga kijken als de recensies unaniem goed zijn :P
Mik! schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:31:
Reboot is het opnieuw beginnen met het verhaal, remake is een nieuwe versie van een film. Dat een reboot veelal voor een franchise is en daarmee dus meerdere films, betekent niet dat je reboot en remake voor hetzelfde kunt gebruiken.
Dan beschouwen we RoboCop als een "reimagining"... Om er nog een term tegen aan te gooien ;)
MrMilco schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:34:
Van Wilder 2: The Rise of Taj (2006)[afbeelding]
IMDb: 4.7 | Genre: Comedy, Romance | Runtime: 97min. | MPAA: R
Plot: Taj Mahal Badalandabad leaves Coolidge College behind for the halls of Camford University in England, where he looks to continue his education, and teach an uptight student how to make the most out of her academic career.
Ik moet zeggen, heb dinsdag avond deel 1 gezien, Deel 2 heeft dezelfde verhaallijn. Wel meer bloot :) Maar als je deel 1 hebt gezien, dan is deel 2 niet geweldig meer :(
[afbeelding] 7 / 10
Waarom geef je dan nog een 7, Van Wilder krijgt dan een 9 ofzo? :P

[ Voor 151% gewijzigd door D-Three op 03-07-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
D-Three schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:58:
De Turtles trailer vond ik ook zalig. Totdat ik Bay z'n naam zag... En iets wat voor Shredder moet doorgaan
[afbeelding]
De regisseur heeft ook niet echt toppers op zijn naam... We zien wel maar ik denk dat ik deze enkel in de bioscoop ga kijken als de recensies unaniem goed zijn :P
WHAAAAAAAAH!!!!!!! Heb hier de trailers van gezien en heb ZOOOO VEEEEEEL ZIN IN DIE FILM!!!! Gaat episch worden!:) Jeugdsentiment ten top!

Bay is hier denk ik wel voor geschikt. Ben het ermee eens dat hij vaak veel te ver gaat en WAY over the top is, maar dat heeft bij (in ieder geval de eerste) transformers toch vrij aardig uitgepakt. Weinig te klagen over die films. Ik ben al lang blij dat ze die lekker luchtig gehouden hebben en niet teveel getracht hebben er iets geloofwaardigs van te maken. dat zelfde hoop ik bij de tmnt! En na het zien van de trailers denk ik dat dit wel goed gaat komen:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:12

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Hick (2011)Hick (2011)
IMDb: 5.7 | Genre: Comedy, Drama | Runtime: 99min. | MPAA: R
Plot: A Nebraska teen gets more than she bargained for when she sets out for the bright lights of Las Vegas.
Ik kwam ergens een artikel tegen over "de beste kindacteurs" waarbij Chloë Grace Moretz geroemd werd vanwege d'r Hitgirl performance in Kick-Ass. In een van de reacties op dat artikel werd ze juist geroemd vanwege d'r performance in deze film. Reden genoeg voor mij om eens een kijkje te nemen.

Het eerst wat opvalt is dat rotten tomatoes een uiterst lage waardering geeft, die ik zelf niet goed begrijp. Ok de film is behoorlijk rafelig ge-regisseert maar het acteerwerk is erg goed en bij vlagen uitstekend.
Het verhaal is een mooie coming of age van een meisje dat duidelijk d'r eigen weg moet zoeken in een wereld waar niemand voor haar klaar staat.
Ik vond het boeiend om te zien hoe Chloë en Eddie samen de film dragen. Het is verder niet heel bijzonder, maar je ziet wel duidelijk acteer potentie.
spoiler:
Ook komt er nog een leuke "cameo" van Chloë's "nemesis" (30-rock referentie)

Wat mij betreft een goede acteerfilm waarin ze laat zien van hetzelfde hout gesneden te zijn als een jonge Natalie Portman. Cijfer is grotendeels gebaseerd op het acteerwerk en niet op plot / film.
IMDb -- Hick (2011) Wikipedia -- Hick (2011) Zoek trailer van Hick (2011) via Google Schrijf zelf een recensie over Hick (2011)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=7.5 7.5 / 10

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-09 19:27
D-Three schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:58:

[...]

Waarom geef je dan nog een 7, Van Wilder krijgt dan een 9 ofzo? :P
Jup. Eerlijk gezegd wel, Ik kan dat soort films altijd wel waarderen :)

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:55

Daniel36

vernieuwde formule

Scifi en Johnny Depp! What's not to like?

Nou eh...het verhaal is leuker dan de uitwerking helaas.
Vooral de aanloop naar het einde is nogal rommelig imho.
En ook nog een open eind, dat haat ik.

Toch heb ik met plezier gekeken naar de strapatsen van meneer Depp en vooral een uitmuntend acterende Rebecca Hall.
Gezien het feit dat zij in bijna elke scene zit en meneer Depp lange tijd slechts een stem is zou zij eigenlijk groot op de rol moeten staan.
Maar goed Depp verkoop iets beter denk ik.
Haar kende ik nog niet, maar in deze film speelt zij eigenlijk de hoofdrol.
Johnny Depp is vooral aanwezig als stem en als bizar typje met bedrading op zijn hoofd.
Ben ik Morgan Freeman nog bijna vergeten, hij doet het hier ook weer uitstekend maar helaas is zijn rol vrij klein.

Verder wat geschiet en andere actie, veel computergedoe en dat is het wel.
Zoals gezegd: goed verhaal dat slecht is uitgewerkt imho maar nog steeds een leuke film waar meer in gezeten had.
Daarom een 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

lj_tree schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:19:
[...]

WHAAAAAAAAH!!!!!!! Heb hier de trailers van gezien en heb ZOOOO VEEEEEEL ZIN IN DIE FILM!!!! Gaat episch worden!:) Jeugdsentiment ten top!

Bay is hier denk ik wel voor geschikt.
Ik had liever Guilmo del Toro gezien met de TMNT. Maar die is bezig met Pacific Rim 2 <3

Bay heeft wel een paar leuke films, Bad Boys en Transformers waren best okay, maar zijn laatste films zijn behoorlijk saai. Maar ik ben an sich wel benieuwd naar TMNT. Het zou inderdaad leuk zijn als hij het wat luchtig houdt, maar niet te kinderachtig zoals TF 2. Brrrr TF2 brrr.

[ Voor 29% gewijzigd door MrVegeta op 03-07-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Als je Marvel films kan pruimen: ze had een rol in Iron Man 3.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Daniel36 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 13:43:
Transcendence (2014)[afbeelding]
Scifi en Johnny Depp! What's not to like?

[afbeelding] 7 / 10
Ik denk Johnny Depp. Laatste film met hem in de hoofdrol die de moeite waard was was Pirates of the Caribbean Curse of the Black Pearl. Alhoewel Demonbarber ook wel tof was. Myea Rum diary was ook wel aardig, al zie ik steeds bezopen waardoor ik het niet kan volgen.

[ Voor 3% gewijzigd door MrVegeta op 03-07-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Mja, Transformers was ik toch licht teleurgesteld. Mijn jeugdherinneringen waren toch anders :P De actie was naar mij idee veel te flitsend. Niet dat het volledig zoals de cartoons moest zijn want dan was het te kinderlijk en te saai geweest. Maar als je tijdens gevecht soms nog amper kan opmaken wie wie is... En LaBeouf kwam me gewoon wat te irritant over. Wat was ik zwaar teleurgesteld toen ik zijn naam zag voor Indiana Jones :/ Alhoewel ik voordien Disturbia wel te pruimen vond!

Om dan terug te keren naar de jeugdherinneringen en de Turtles, de trailers zagen er inderdaad niet slecht uit. Behalve Shredder en April dan want bij die laatste had ik me zeker geen Megan Fox voorgesteld... :P Hopelijk zet ze een wat beter karakter neer dan in T1 en T2. Maar zoals ik al zei, we zien wel. Afschieten vooraleer de film gezien te hebben, heeft geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hopelijk zet ze een wat beter karakter neer dan in T1 en T2. Maar zoals ik al zei, we zien wel.
Het is een sexy vrouw in een Bay film die over vechtende schildpadden gaat. Ik ben bang dat ze niet haar karakter gaan uitdiepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:02

Martinspire

Awesomeness

Maar je weet nooit of er misschien wel wat anders "uitgediept" gaat worden :X

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
MrVegeta schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 17:14:
[...]

Het is een sexy vrouw in een Bay film die over vechtende schildpadden gaat. Ik ben bang dat ze niet haar karakter gaan uitdiepen...
Ik had het niet beter kunnen zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
MrVegeta schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 17:14:
[...]

Behalve dan dat het geen Bay-film is maar een Liebesman-film. Bay is alleen de geldschieter en de "hey-ik-geef-hier-en-daar-wat-tips-en-ik-kom-een-keer-op-de-set-langs"-man :>

Niet dat Liebesman wel zo'n briljant regisseur is trouwens, want de beste man heeft nog geen film gemaakt die op IMDB (terecht) hoger scoorde dan een 7.4 en haalt doorgaans vijfjes en zesjes. Het is de regisseur van Battle Los Angeles, dus als je die hebt gezien dan weet je waarschijnlijk ook hoe "goed" TMNT gaat worden.
Verhaal? Verhaal?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Als ze voor April nou een mooie vrouw hadden gecast, dan was er in ieder geval een pluspunt. Maar nu zijn niet alleen de Turtles en Shredder lelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

XWB schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 23:06:
Transcendence (2014)[afbeelding]
Het concept klonk erg goed, helaas is de uitwerking stukken minder. Een flinke tegenvaller voor een film met Johnny Depp en Morgan Freeman!
[afbeelding] 5.9 / 10
Viel inderdaad erg tegen, het begon leuk maar toen ging de film erg snel.. En onlogisch, raar en mjah...
Kan niet echt op details ingaan maar ja, het is wel het kijken waard maar verwacht niet te veel.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Xyphoid schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 20:12:
Als ze voor April nou een mooie vrouw hadden gecast, dan was er in ieder geval een pluspunt. Maar nu zijn niet alleen de Turtles en Shredder lelijk...
Bitch please. Je kunt hoogstens vinden dat ze lelijk is, maar stellen dat ze lelijk is klopt gewoon niet. Ze staat bij meerdere hot women toplijsten gewoon erg hoog. FHM top 100 op #1 in 2008 of #25 in 2014, bij Maxim Hot 100 op #14 in 2013. En veel mannen vinden haar klaarblijkelijk mooi. En omdat een meerderheid haar dus mooi vindt, is het niet mogelijk om te stellen (als feit) dat ze lelijk is. Kan hoogstens je persoonlijke mening zijn.

Sure ze is wat plastic, maar echt lelijk is ze ook weer niet. Dat jij het er niet op zou doen moet jij weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Stukfruit schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 20:04:
[...]

Behalve dan dat het geen Bay-film is maar een Liebesman-film. Bay is alleen de geldschieter en de "hey-ik-geef-hier-en-daar-wat-tips-en-ik-kom-een-keer-op-de-set-langs"-man :>

Niet dat Liebesman wel zo'n briljant regisseur is trouwens, want de beste man heeft nog geen film gemaakt die op IMDB (terecht) hoger scoorde dan een 7.4 en haalt doorgaans vijfjes en zesjes. Het is de regisseur van Battle Los Angeles, dus als je die hebt gezien dan weet je waarschijnlijk ook hoe "goed" TMNT gaat worden.
Verhaal? Verhaal?
Maar ik zie de trailer en ik denk dat het door Bay is gemaakt. Dat het dan wordt geregisseerd door ene Liebesman, ach doet dat er nog aan toe? Het wordt hoe dan ook een tegenvaller voor ons De jongeren zullen het, net als Transfomers leuk vinden en daar wordt het waarschijnlijk ook voor gemaakt.

Ik mag ook niet zeuren. We hebben Edge of Tomorrow net gehad en X-Men Days of Future Past. En straks komen Rise of the planet of the Monkeys en Guardians of the Galaxy (waar de verwachtingen toch wel erg hoog liggen). Dat er dan 2 actiefilms uitkomen die mij niet aanspreken. Ach ik leer er al mee leven.

Desalniettemin ga ik natuurlijk wel TF4 keihard afzeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:35

Emiel1984

Made in NL

Sanctum (2011)Sanctum (2011)
IMDb: 5.8 | Genre: Adventure, Drama, Thriller | Runtime: 108min. | MPAA: R
Tijdens het duiken in een van de laatste onontdekte grotten in de wereld gaat het compleet verkeerd. De film laat erg mooi beeldmateriaal zien en houd je aandacht goed bij het verhaal.

Als je wel is hebt gedoken (in grotten), een avontuurlijke en\of een realistische film wilt zien.. dan is dit zeker een aanrader.

Snap echt niet dat deze film zo laag scoort op imdb.
IMDb -- Sanctum (2011) Wikipedia -- Sanctum (2011) Bekijk trailer van Sanctum (2011) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Sanctum (2011)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=7.5 7.2 / 10

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 16:46

amas

Law of Nature: Chaos

Films waar een artificial intelligence centraal staan hebben vaak een heersende filosofie wat betreft etiek, geweten en menselijkheid. Nu is dit natuurlijk een typische Hollywood film en ookal verwachtte ik weinig van eerdergenoemde aspecten, heb ik de film toch gekeken. En hij valt behoorlijk tegen. Alle technologische onderwerpen worden niet uitgelegd, ze zijn er gewoon. Er zijn welgeteld vijf personages die er toe doen, het acteerwerk valt tegen en de snelheid w.b.t. script is onregelmatig (langzaam in het begin, snel en zoveel mogelijk actie aan het einde). "Jammer" is het woord dat de film voor mij omschrijft, het is gewoon een idealistische actie film die over een jaar door niemand wordt herinnert.

Mocht je een film willen zien die écht ingaat op AI en alle voor- en nadelen en de filosofieën eromheen bespreekt dan raad ik The Machine zeer sterk aan.
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=4.5 4.5 / 10

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 24-09 23:06

SaN

Emiel1984 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 21:50:
Sanctum (2011)[afbeelding]
IMDb: 5.8 | Genre: Adventure, Drama, Thriller | Runtime: 108min. | MPAA: R
Tijdens het duiken in een van de laatste onontdekte grotten in de wereld gaat het compleet verkeerd. De film laat erg mooi beeldmateriaal zien en houd je aandacht goed bij het verhaal.

Als je wel is hebt gedoken (in grotten), een avontuurlijke en\of een realistische film wilt zien.. dan is dit zeker een aanrader.

Snap echt niet dat deze film zo laag scoort op imdb.
[afbeelding] 7.2 / 10
Hij staat al een tijd in de lijst omdat het idee me wel aan staat, maar ik heb me steeds tegen laten houden door de lage score. Toch eens proberen. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

MrVegeta schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 21:36:
[...]

Desalniettemin ga ik natuurlijk wel TF4 keihard afzeiken.
Nadat je hem 4x gezien hebt :P

Vond Edge of Tomorrow als standalone film wel nice, maar "All you need is kill" kennende was hij zwaar onder de maat :/

In other news: Hollywood remake van "The audition" ..... :X :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

4x TF4 = 12 uur. Nope :p Waarom moet het potverdomme 3 uur duren die film? Waarschijnlijk mis ik de laatst 10 minuten want om 16:15 begint de raid 2 en om 16:20 is TF4 afgelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

pathe is 10 minuten reclame, dus zodra de aftiteling begint zaal wisselen en je ben top tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Bokkie schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:49:
pathe is 10 minuten reclame, dus zodra de aftiteling begint zaal wisselen en je ben top tijd :P
correctie +- 2 tot 5 minuten reclame en de rest tot aan de 15 minuten zijn trailers en andere dingen.

Verder heb je nog de aftiteling die bij een 3 uur durende film zo 10 minuten duurt, dus overstaptijd heb je meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Bij Kinepolis is het ook altijd precies te voorspellen. als de film om 8:15 begint volgens het kaartje, dan start de film zelf exact om 8:30.
Nadeel is alleen dat dat 12 minuten reclame is, en 1 voorstukje.

En bij de laatste X-men film, waren ze zelfs ze handig om het voorstukje van de dezelfde film vooraf te laten zien. :X 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hogader schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:55:
[...]

correctie +- 2 tot 5 minuten reclame en de rest tot aan de 15 minuten zijn trailers en andere dingen.

Verder heb je nog de aftiteling die bij een 3 uur durende film zo 10 minuten duurt, dus overstaptijd heb je meer dan genoeg.
Yea, maar het is altijd de vraag begint de 3 uur van de film om 13:00 of wanneer de film start? Ik heb het wat bijgehouden en er kan niet echt een conclusie uit worden gehaald :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
MrVegeta schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:22:
[...]

Yea, maar het is altijd de vraag begint de 3 uur van de film om 13:00 of wanneer de film start? Ik heb het wat bijgehouden en er kan niet echt een conclusie uit worden gehaald :p
Bij de Pathe's waar ik ben geweest (Amsterdam alle 4, Eindhoven en Helmond) is het altijd zo dat de tijd van de film (zie eventueel IMDb) start op het moment dat de film start. Dat is dus 15 minuten na de aanvangstijd zoalsop het kaartje staat.

Verder kan je tegenwoordig bij Pathe op de site zien hoelaat hij afgelopen is. Haal daar een 5 minuten aan credits vanaf en je weet voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-09 02:32
Martinspire schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 20:28:
[...]

Bitch please. Je kunt hoogstens vinden dat ze lelijk is, maar stellen dat ze lelijk is klopt gewoon niet. Ze staat bij meerdere hot women toplijsten gewoon erg hoog. FHM top 100 op #1 in 2008 of #25 in 2014, bij Maxim Hot 100 op #14 in 2013. En veel mannen vinden haar klaarblijkelijk mooi. En omdat een meerderheid haar dus mooi vindt, is het niet mogelijk om te stellen (als feit) dat ze lelijk is. Kan hoogstens je persoonlijke mening zijn.

Sure ze is wat plastic, maar echt lelijk is ze ook weer niet. Dat jij het er niet op zou doen moet jij weten.
Ze is lelijk :O
Veels te nep qua uiterlijk en als persoon imo :+
Zeker een nadeel voor de film, maakt de film voor mij niet interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

sjaak88 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:22:
[...]

Ik ben een prutser en vind haar lelijk :O
Zeker voor mij een nadeel voor de film, maakt de film voor mij niet interessanter.
Het gaat er al op vooruit, 1x een imo en 1x een voor mij maar die staat dan weer verkeerd.
Lijkt soms op internet wel een rage om je weer te willen afzetten om weer "uniek" te zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
[...]

Ken je haar persoonlijk?
Vind haar zelf nog altijd de beste Transformers-girl (equivalent van Bond girl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:04
[...]

are you kidding????? 8)7 Qua persoon weet ik niet hoe ze is,maar qua uiterlijk is het wel een topper hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:40
Bleh, afgeven op bekende (toch wel sexy) vrouwen op het internet.
Ik ben dan altijd benieuwd naar je eigen vriendin/vrouw/partner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

NeutraleTeun schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:21:
Bleh, afgeven op bekende (toch wel sexy) vrouwen op het internet.
Ik ben dan altijd benieuwd naar je eigen vriendin/vrouw/partner.
"Man the harpoons!"

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik vind haar zelf ook niet mooi. Geef mij maar iemand die er natuurlijk uitziet en niet alsof alles fake/aangepast is.

En leuk dat ze in maxim/FHM/Whatever zo hoog scoort. Dat is 90% plastisch chirugie vrouwvolk, niet iedereen kan dat waarderen, waaronder ik ook niet. Geef mij liever een vrouw die zichzelf gewoon goed genoeg vind zonder aanpassingen.

Als ik ga kijken naar vrouwen die ik mooi vind (en ja, sommige alsnog chirurgie gehad)

Betty Page
Helena Bonham Carter
Dita Von Teese
Connie Booth (in de Fawlty Towers tijd)
Allison Scagliotti
Dodger Leigh

[ Voor 23% gewijzigd door corset op 04-07-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Megan Fox was ten tijde van de eerste Transformers film nog behoorlijk naturel, daarna heeft ze helaas iets teveel laten doen, maar ze is nog steeds niet lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Lelijk? nee, Mooi? ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ze heeft iets irritants, en jullie weten toch ook wel dat ze olifanten duimen heeft?
Ik vind het ook helemaal niks.

Afbeeldingslocatie: http://i0.wp.com/listverse.com/wp-content/uploads/2011/02/fox.jpg?resize=548%2C359

Uwwiee!!!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Ow jak, ze heeft een korte duimnagel.
No way, meteen op de brandstapel... ik zal verder zoeken naar de perfecte vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Toyota, wat zijn jou argumenten dan? Het enige wat ik je nu zie doen is andere mensen de grond in stampen, maar zelf kom je met niks om ons evt van mening te doen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Wat is dat voor onzin om iemand met argumenten over te moeten halen om een bepaalde vrouw mooi/leuk te vinden?

Je kunt haar niks vinden, dat kan best, maar zeggen dat ze lelijk is en weet ik veel wat en een 'kleine nagel' erbij gaan halen vind ik gewoon een beetje achterlijk.

Durf bijna te wedden dat bijna iedereen hier zeer blij zou zijn als ze iemand zoals Megan Fox konden krijgen om mee te daten of een beschuitje te eten.
Los van persoonlijkheid, maar gewoon uiterlijk.

Ik prefereer ook iemand anders boven Megan, maar ik zal zeer zeker niet klagen als zij nu hier naast mij zou zitten.
Daar heb ik het over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik zou niet klagen hoor, maar dan was het meer om haar als persoon, dan qua uiterlijk :) Ik vind haar gewoon echt niet zo knap als mensen hier aangeven.
En qua beschuitje, ik denk als je dat doet dat je de gehele pers op je dak hebt :p dus dat wordt ook niet echt gezellig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

NeutraleTeun schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 15:08:
Wat is dat voor onzin om iemand met argumenten over te moeten halen om een bepaalde vrouw mooi/leuk te vinden?

Je kunt haar niks vinden, dat kan best, maar zeggen dat ze lelijk is en weet ik veel wat en een 'kleine nagel' erbij gaan halen vind ik gewoon een beetje achterlijk.

Durf bijna te wedden dat bijna iedereen hier zeer blij zou zijn als ze iemand zoals Megan Fox konden krijgen om mee te daten of een beschuitje te eten.
Los van persoonlijkheid, maar gewoon uiterlijk.

Ik prefereer ook iemand anders boven Megan, maar ik zal zeer zeker niet klagen als zij nu hier naast mij zou zitten.
Daar heb ik het over.
Bedankt voor je mening. Ik hoop dat jij ons ook nog bedankt voor onze mening.

on topic:

Gister ook Transcendence gezien.

IMDB: Transcendence (2014)

Ik vond hem heel erg matig. Het idee is op zich heel leuk maar de uitwerking.....
Zwevende nano technologie en die groep die dan zgn weerstand biedt met een aanval. (met 1 kanon en 1 mortier.... :')

Het blijft onduidelijk wat nu het motief is van de digitale entiteit. Uiteraard vind de bestrijding weer plaats met een virus en als dat dan binnen is dan is het meteen helemaal klaar.... ja doejj. Hier had echt veel meer ingezeten.

De 6,4 op IMDB vind ik nog zeer royaal. Ik geef hem een 4.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:59
Smaak is natuurlijk persoonlijk maar ik word er ook wel een beetje moe van als mensen iets of iemand gelijk als "lelijk" bestempelen. Je zou ook "not my cup of tea" kunnen zeggen :)

Ontopic: ze zat niet in veel films waar wat mij betreft al een reden om "Johnny English" eens te gaan kijken .........

Afbeeldingslocatie: http://mediamass.net/jdd/public/documents/celebrities/261.jpg

Beter dan Megan en zeker niet lelijk dus ;)

ps.
Megan Fox staat niet in mijn top tien maar ik zou haar zeker niet "mijn bed uit shotten", zoals een Belgische oud-collega dat altijd zo mooi zei :)

[ Voor 15% gewijzigd door D-e-n op 04-07-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

lanerios schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:25:
En leuk dat ze in maxim/FHM/Whatever zo hoog scoort. Dat is 90% plastisch chirugie vrouwvolk, niet iedereen kan dat waarderen, waaronder ik ook niet. Geef mij liever een vrouw die zichzelf gewoon goed genoeg vind zonder aanpassingen.
Chirurgie of ander werk zie je bij die FHM helemaal niet zoveel hoor? Ja ze zitten soms dik onder de make-up maar dat is niet ongewoon. Toch zul je zeker bij de top 10 maar weinig meiden zien die niet naturel zijn. Als ze wat laten doen schieten ze al snel door naar beneden. Komt ook vooral omdat chirurgische ingrepen vaak helemaal niet goed uitpakken of goed te zien zijn.

Ik heb zelf op zich weinig moeite met een meid die iets heeft aangepast om aantrekkelijker te zijn. Zolang ze niet doorslaan. Ik vind het hebben van tatoeages altijd vele malen lelijker. Die heeft Megan Fox nu overigens ook, waardoor ze op mijn lijstje ook wel gezakt is, maar met wat plamuur daarover valt het nog reuze mee :+
Het probleem is inmiddels eerder dat ze weet dat ze wel knap is (of zelfs denkt dat ze knapper is dan ze laat zien) waardoor ze een redelijke bitch is geworden. Nou weet ik niet of dat altijd al was maar bij TF1 was ze nog redelijk normaal, bij TF2 was ze toch wel een bitch geworden imo.

Zijn overigens maar weinig actrices die, als er eenmaal gezegd wordt dat ze erg knap zijn, zich nog normaal kunnen gedragen.

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 04-07-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Terug naar de reviews? Net als films zijn vrouwen ook een kwestie van smaak 😉 En we komen er al niet uit als we elkaars mening doorzagen over films, laat staan als de hormonen gaan gieren zodra het over mooie vrouwen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Transformers 4 :X

dafuq did i watch. net als je denkt dat het niet slechter had gekunt...

Hij zij dat dit het begin was van nog een set van 3 films. Maak er dan in hemelsnaam gewoon een goede trilogie van >_< en nog steeds is het een film met transformers en geen transformers film.

Ik ga maar weer de scene van Blackout kijken in transformers 1, dat was eigenlijk HET enige moment waarbij ik echt HET transformers gevoel kreeg. YouTube: Transformers_-Blackout attack scene (1080p-HD) :'(

[ Voor 21% gewijzigd door Bokkie op 04-07-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 20-09 00:17

Twhomp

Stayin' Alive

Bokkie schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:55:

+

Hij zij dat ...
Vreemd, want die film is gemaakt voor mensen zoals jei :X :+

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

/care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 22:07

xAn52

Whatever...

Een interessant gegeven in een luchtig jasje. De klassieke Hollywood elementen zijn allemaal aanwezig; liefdespaartje, vuurpotten, lekkere oversimplificatie en natuurlijk hebben ze nog geen muizen bij de PC's.
Grafisch prima in orde. Leuke effecten die goed het verhaal ondersteunen. Heerlijk "zie je wel, ik wist het" plot doet je deze film waarschijnlijk snel in het "O, ja, die film" geheugen stoppen. Pretentieloos amusement en daarom een zes en een half.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:44

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bokkie schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:55:

dafuq did i watch. net als je denkt dat het niet slechter had gekunt...

Hij zij dat dit het begin was van nog een set van 3 films. Maak er dan in hemelsnaam gewoon een goede trilogie van >_< en nog steeds is het een film met transformers en geen transformers film.

Ik ga maar weer de scene van Blackout kijken in transformers 1, dat was eigenlijk HET enige moment waarbij ik echt HET transformers gevoel kreeg. YouTube: Transformers_-Blackout attack scene (1080p-HD) :'(
Wanneer is een Transformersfilm voor jou dan ook echt een Transformersfilm? Wat moet er in zitten en wat verwacht je er precies van?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dinictus208 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 15:29:
Het blijft onduidelijk wat nu het motief is van de digitale entiteit. Uiteraard vind de bestrijding weer plaats met een virus en als dat dan binnen is dan is het meteen helemaal klaar.... ja doejj. Hier had echt veel meer ingezeten.
Ik denk dat je dan even in slaap bent gevallen, want
spoiler:
de hele film draait juist om dat motief :Y

Dat zit wel Schnorr.

Pagina: 1 ... 62 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Gebruik bij het schrijven van een review de <a href="http://meukje.nl/filmtopic/" target=_blank>UBB-generator</a>, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.
~~~[/html]