Welke film(s) heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 27] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 102 Laatste
Acties:
  • 969.988 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Omdat het Vegeta het helemaal niet te doen is om een discussie te starten, die zit wel vaker te rellen.

En je kan best uit de doeken doen waarom je zelf een hoger cijfer zou geven aan een film, maar dat doe je liever niet door "je had [film] een 8 of een 9 moeten geven" te roepen en meer niet. Los van het feit dat er "je moet" gebruikt wordt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Als men die beste man in het vervolg nou gewoon negeert dan krijg je de deze discussies ook niet meer ;)

-------------------------

Anaconda (1997)Anaconda (1997)
IMDb: 4.4 | Genre: Adventure, Thriller | Runtime: 89min. | MPAA: PG-13
Geen hoogvlieger maar een leuke film voor tussendoor :)

CGI ziet er ook nog wel aardig uit voor een ( B ) film die al 16 jaar oud is.
Oh ja... Jon Voight 8)
IMDb -- Anaconda (1997) Wikipedia -- Anaconda (1997) Bekijk trailer van Anaconda (1997) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Anaconda (1997)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=7 7 / 10

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Anaconda was echt heerlijk om hersenloos vermaak te hebben :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

lanerios schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:28:
Anaconda was echt heerlijk om hersenloos vermaak te hebben :P
Yup.
Ik vermaak mij altijd wel prima met die budget "monster" flicks.

Mimic
The Relic
Lake Placid
The Host
Swamp Thing
The Cellar

etc..

Stuk voor stuk geen "goede" films maar gewoon leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
moet je The Ruins proberen :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScrooLoose schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:41:
[...]

Yup.
Ik vermaak mij altijd wel prima met die budget "monster" flicks.

Mimic
The Relic
Lake Placid
The Host
Swamp Thing
The Cellar

etc..

Stuk voor stuk geen "goede" films maar gewoon leuk :)
Lake Placid had natuurlijk ook nog het voordeel dat Oliver Platt erin meespeelde...ik lig nu nog krom als ik terugdenk aan de scene waar Platt een teen vind, hem oppakt en aan de sheriff vraagt "Is THIS the man that went missing?"...waarop de chagrijnige sheriff met een stalen gezicht zegt "He seemed....taller"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:58:
[...]

Lake Placid had natuurlijk ook nog het voordeel dat Oliver Platt erin meespeelde...
En Betty White, die kan ook niks fout doen wat mij betreft.... coole oma 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hondje dat overal tussendoor sprong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

En de mensen van de Oscar.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
gewoon geen aandacht geven, kansloze troll geworden.

Geen film, maar een serie:

Grimm, leuke serie, niet supergoed, maar zeer vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

lanerios schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:27:

Geen film, maar een serie:

Grimm, leuke serie, niet supergoed, maar zeer vermakelijk.
Grimm is echt vrij kut maar zo'n extreme guilty pleasure.

Ik kijk het netjes maar het verbaast mij oprecht dat die nog niet gecancelled is.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
past perfect in het rijtje hersenloos vermaak toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

lanerios schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:39:
past perfect in het rijtje hersenloos vermaak toch? :P
Nee rijtje guilty pleasure. Hersenloos vermaak zit net iets hoger.

Nogmaals het verbaast mij oprecht dat die nog niet de prullenbak is geflikkerd maar er straks een 3e seizoen van komt gewoon.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Compleet mee eens, maar ja, Supernatural zit ook al op seizoen 8, daar kunnen ze op meeliften. Dat is trouwens ook meer soap dan iets anders geworden.

[ Voor 22% gewijzigd door corset op 06-03-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

lanerios schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:41:
Compleet mee eens, maar ja, Supernatural zit ook al op seizoen 8, daar kunnen ze op meeliften. Dat is trouwens ook meer soap dan iets anders geworden.
Supernatural is een leuk voorbeeld. Hersenloze pulp op niveau. Juist ook vanwege de soundtrack en het neemt zichzelf niet altijd serieus :+ Dat maakt het juist echt mooi. Waar Grimm echt kut is eigenlijk :+ Ze moeten het seizoen een peper geven en wat doorknallen.

Django Unchained (2012)Django Unchained (2012)
IMDb: 8.6 | Genre: Adventure, Drama, Western | Runtime: 165min. | MPAA: R
Laatst in de bios gezien en simpel gewoon gaaf en vet! Gewoon kijken en genieten van het werk van quintin :D
IMDb -- Django Unchained (2012) Wikipedia -- Django Unchained (2012) Bekijk trailer van Django Unchained (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Django Unchained (2012)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=8 8 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Hé, niet zo hè over Supernatural! Supernatural is briljant. Sowieso twee acteurs die ontiegelijk charismatisch zijn (elke man zou ze willen zijn, elke vrouw wil met ze zijn :P), altijd mooie vrouwen, coole bij-acteurs (hoe noem je dat? :+), veel grappen en toch ook wel wat emotie erin.

En dat ze zichzelf niet serieus nemen is een understatement, ze hebben zelfs meerdere afleveringen gemaakt waarin ze Supernatural-fans ontmoetten, omdat er Supernatural-boeken in de serie werden geschreven die dan ook in de 'echte' (serie)wereld uitkwamen en ze dus eigenlijk hun eigen (serie)wereld meemaakten... Lastig uit te leggen, maar ze maakten zichzelf belachelijk door in de serie Supernatural de Supernatural-boeken af te kraken :P

Met als sidenote dat het verhaal van Supernatural zichzelf onderhand wel beetje begint te herhalen, maar wat wil je na 7 seizoenen waarin de wereld al een paar keer op een haar na was vergaan, zowel Sam als Dean de hel hebben meegemaakt en er al tig engelen-vs-demonen-verhalen voorbij zijn gekomen :P

[ Voor 17% gewijzigd door Hahn op 06-03-2013 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Pff, wat is dit nou?
lanerios schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:27:
Hoezo ben ik nou een troll? Het begon inderdaad met een overduidelijke "loltroll, neem het niet te serieus", maar nu onderbouw ik waarom het een geweldige film is en dan ben ik een troll?

Over films. Laatst film die ik heb gezien was Arbitrage. Wel een aardige film, maar vond het moeilijk om voor Richard te juichen (als dat al de bedoeling was). Wel knap geacteerd door de meesten en goed gefilmd, maar echt heel spannend wordt het nergens.
Hahn schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:57:
coole bij-acteurs (hoe noem je dat? :+),
Support cast.

[ Voor 10% gewijzigd door MrVegeta op 06-03-2013 23:22 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
"Waarom is dit een goede film?"
- "Omdat anderen dat zeggen!"

In mijn boekje is dat geen zinnig argument. Het mogen dan wel 'de Oscars' zijn, maar als ik een film kut vind, dan ga jij mij niet met andere ogen naar een film laten kijken door te zeggen dat 'ie meerdere Oscars heeft gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hogader schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 16:49:
Warriors of the Rainbow: Seediq Bale (2011)[afbeelding]
IMDb: 7.3 | Genre: Action, Drama, History | Runtime: 276min. | MPAA: Not Rated
Plot: An indigenous clan-based people living in harmony with nature find their way of life threatened when violent interlopers from another culture arrive, intent on seizing their natural resources and enslaving them.
Ook van mijn kant weer eens een toevoeging aan dit topic. Ditmaal van Taiwanese grond. Ik kwam toevallig via een IMDB search op deze film en na het zien van de trailer besloten om ook maar gelijk de volledige 4,5 uur durende film te kijken.

(...)

Ga iig de trailer even via IMDB bekijken, dan krijg je er misschien ook zo'n zin in als ik had.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] 9.5 / 10
Thanks voor je aanbeveling van deze buitenlandse film, ik ga deze eens kijken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

<knip>

Als jij je niet kunt gedragen op dit forum, dan weet je dat daar consequenties aan verbonden zijn.

Gedraag je daarnaar, in plaats van als een doldrieste puber met een laat maar waaien, ik doe toch wat ik wil-mentaliteit..

[ Voor 91% gewijzigd door Ramzzz op 10-03-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:08

Quad

Doof

Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:29:
[...]

Thanks voor je aanbeveling van deze buitenlandse film, ik ga deze eens kijken ;).
Film bestaat uit twee delen zo te zien, ik ga hem ook kijken! Altijd leuk dit soort aziatisch spul. _/-\o_

Overigens is een film als Bangrajan en Bangrajan 2 ook een aanrader om te kijken.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Hahn schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:28:
In mijn boekje is dat geen zinnig argument. Het mogen dan wel 'de Oscars' zijn, maar als ik een film kut vind, dan ga jij mij niet met andere ogen naar een film laten kijken door te zeggen dat 'ie meerdere Oscars heeft gewonnen.
Oscars zegt niks meer tegenwoordig... grootste bagger genomineerd terwijl juweeltjes niet eens genoemd worden. Een grote farce van gekochte awards. Een oscar win je niet, die koop je.

[ Voor 3% gewijzigd door Zoijar op 07-03-2013 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:51:
Gladiator (2000)[afbeelding]
IMDb: 8.5 | Genre: Action, Adventure, Drama | Runtime: 155min. | MPAA: R
Plot: When a Roman general is betrayed and his family murdered by an emperor's corrupt son, he comes to Rome as a gladiator to seek revenge.
Gisteren voor het eerst Gladiator gekeken :). Iedereen hier heeft de film vast al eens gezien. Indrukwekkende film, maar als je Spartacus gewend bent is het minder bloederig, vechtscene's minder gedetailleerd en geen seks :P. Toch een knappe film en gewoon een dikke 7.5 waard. Ondanks de lange speelduur verveel je je niet.
[afbeelding] 7.5 / 10

There Will Be Blood (2007)[afbeelding]
IMDb: 8.1 | Genre: Drama | Runtime: 158min. | MPAA: R
Plot: A story about family, greed, religion, and oil, centered around a turn-of-the-century prospector in the early days of the business.
Film die je gezien moet hebben. Door dit topic ben ik erop gekomen ;). Ik vond de film niet geweldig zoals sommige hier, maar wel gewoon een nette 7.5. De film is ontzettend traag maar toch blijf je gewoon kijken. De opnames zijn mooi, het tijdsbeeld wordt mooi weergegeven en de acteerprestaties zijn goed. Over het verhaal ga ik niks vertellen ;), gewoon IMDb plot lezen en gaan zitten.
[afbeelding] 7.5 / 10
:/

:|

Spartacus met Gladiator vergelijken.. Het moet niet gekker worden.
Spartacus mag nog niet eens de veters strikken van Gladiator. Is een beetje vloeken in de kerk wat jij doet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

MrVegeta schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:40:
Ik ben hier om een beetje te ouwehoeren over films.
Helemaal top. Maar op één of andere manier weet jij telkens mensen in het harnas te jagen. Als enige. Met een beetje ouwehoeren. Mensen raken niet over de zeik bij de overige 99,9% procent van de andere GoT-ers in dit topic. Trek daar eens een conclusie uit.

spoiler:
En een hint qua juiste conclusie: Het ligt niet aan de houding/mening/intelligentie van al die anderen. Het ligt dus sowieso niet aan anderen. Wie blijft er dan over aan wie het allemaal kan liggen? Hmm... ;)

En dit bedoel ik niet om je af te zeiken of op de man te spelen of punten te scoren over jouw lijk. Ik hoop dat je er iets positiefs mee doet. Want ik kan me niet voorstellen dat jij deze ergerlijke manier van 'communiceren' alleen in dit topic doet. Het lijkt me zo zonde als je IRL er ook last van hebt. Want IRL kunnen mensen je wel heel makkelijk gaan negeren. En dat lijkt me niet jouw doel.

Enfin.

Erg serieus en het gaat niet over films, maar behoorlijk ontopic me dunkt, omdat het een terugkerend thema in dit topic is.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik weet niet precies hoe vaak ik het moet herhalen, maar
soms zijn mensen hier veel te serieus
Natuurlijk ben ik in het echte leven wat gemoedelijker, maar ik hou er van om beetje stevig er in te gaan en wat interessante dingen los te maken. Als we hier alleen posten welke film we hebben gezien dan is het ook zo saai. Juist door een beetje tegen elkaar in te gaan krijg je interessante dingen. En dat sommige mensen hier lange tenen en alles persoonlijk opvatten is wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd, ga er geen aandacht meer aan geven.

On topic:

Grimm weer verwijderd. Seriously? Bee people? >_> Opeens wil iedereen vrienden met hem zijn, krijgen we bee people, beren die hun moeder vermoorden. WTF, slaat nergens meer op.
Geef mij maar Supernatural, Warehouse 13 voor dat soort dingen, veel beter.

[ Voor 39% gewijzigd door corset op 07-03-2013 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08 17:11
Hé, niet zo hè over Supernatural! Supernatural is briljant. Sowieso twee acteurs die ontiegelijk charismatisch zijn (elke man zou ze willen zijn, elke vrouw wil met ze zijn :P), altijd mooie vrouwen, coole bij-acteurs (hoe noem je dat? :+), veel grappen en toch ook wel wat emotie erin.

En dat ze zichzelf niet serieus nemen is een understatement, ze hebben zelfs meerdere afleveringen gemaakt waarin ze Supernatural-fans ontmoetten, omdat er Supernatural-boeken in de serie werden geschreven die dan ook in de 'echte' (serie)wereld uitkwamen en ze dus eigenlijk hun eigen (serie)wereld meemaakten... Lastig uit te leggen, maar ze maakten zichzelf belachelijk door in de serie Supernatural de Supernatural-boeken af te kraken :P

Met als sidenote dat het verhaal van Supernatural zichzelf onderhand wel beetje begint te herhalen, maar wat wil je na 7 seizoenen waarin de wereld al een paar keer op een haar na was vergaan, zowel Sam als Dean de hel hebben meegemaakt en er al tig engelen-vs-demonen-verhalen voorbij zijn gekomen :P
Dat stukje zelfspot vond ik in 21 Jump Street geweldig waarin ze even benadrukten hoe oninspiratieloos het was om het politieprogramma dat 20 jaar geleden draaide weer op te pakken omdat ze zelf niets nieuws konden verzinnen :+

(Verder gewoon simpel entertainment, maar toch wel 6,5-7 waard, wat ik vantevoren echt niet verwachtte, maar door de hoge cijfers op IMDb toch maar gekeken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

YellowCube

Wait...what?

Zoijar schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 00:16:
[...]

Oscars zegt niks meer tegenwoordig... grootste bagger genomineerd terwijl juweeltjes niet eens genoemd worden. Een grote farce van gekochte awards. Een oscar win je niet, die koop je.
Oscars zijn er voor mainstream films. Voor het grote publiek.
Da's toch sinds het begin van de Oscars zo geweest?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Supernatural was bedoeld voor 5 seizoenen. Toen is de main story ook afgelopen. Eigenlijk bedoelt voor 3 seizoenen stonden er eerst op de planning en dat is al uitgerekt naar 5 :+

Overigens mis je nog de LARP aflevering van laatst en nog een hele hoop. Die fans komen soms ook weer terug wat ook heerlijk is.

Ik vind Supernatural geweldig maar ik moet wel toegeven zelfs als fan dat er toch wel wat flaws zijn hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
De LARP aflevering was geweldig! Helaas wel met Felicia Day, maar dat moet dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

lanerios schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:11:
De LARP aflevering was geweldig! Helaas wel met Felicia Day, maar dat moet dan maar.
Wat is er mis met Felicia? /me snuif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vind haar wel wat hebben, maar veels te veel "Look I am trying so hard to be a geek girl, omg look at me geek girl here". Ze kan nooit wat anders acteren of doen. En daar wordt ik moe van, ze laat het stereotype geek girl echt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Yea, het is overduidelijk dat ze nep is. /sarcasm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Waar zeg ik dat dan? Kan je me daar even op quoten? Nee? stop dan met trollen.

Ik vind haar geweldig in Tabletop, The Guild etc. Alleen ik heb wat meer respect voor acteurs die meerdere rollen dan 1 kunnen doen, en bij haar wordt dat erg lastig. Het enige wat een beetje in de buurt was was haar rol in Doctor Horrible's Sing along Blog (9/10 trouwens). Hetzelfde heb ik met Will Wheaton, geweldig als host van Tabletop, maar constant dat "I was in X and Y you know, I'm that good" is erg irritant van hem.

Edit, waarom verklaar ik me nog, het is overduidelijk dat jij geen normale discussie kan hebben. Veel succes.

[ Voor 9% gewijzigd door corset op 07-03-2013 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)
IMDb: 8.2 | Genre: Adventure, Fantasy | Runtime: 169min. | MPAA: PG-13
Eergisteren The Hobbit aangezet. Dit keer niet in de bios in 3d HFR, maar heerlijk thuis op de bank voor mijn 46" sony en te midden van mijn geweldige surround set! Helaas geen 3d:( maar al met al toch een heerlijke ervaring! Heb nogmaals genoten van de heerlijke luchtige sfeer in deze film! Ik lees en hoor veel commentaar dat het van de hak op de tak gaat (qua gevechten), teveel gebeurd in een film, het eerste gedeelte te langzaam is bla bla....ik heb genoten!

Ik vind het luchtigheid, sfeer en de humor van het gedeelte in the shire super! Heerlijk om lekker rustig op de bank te genieten van mooi beeld en lekker geluid, de rest van de film bevalt me ook ERG goed en het stukje waar thorin tegen bilbo zegt "i've never been more wrong" bezorgd me kippevel! De gevechten zijn vreemdgenoeg thuis veel beter te volgen dan in de bios! Het kijkt allemaal veel lekkerder op een fatsoenlijk formaat tv dan op een groot wit scherm in de pathe.

al met al nogmaals onwijs genoten van The Hobbit en kan niet wachten tot deeltje 2 uit komt....
IMDb -- The Hobbit: An Unexpected Journey (2012) Wikipedia -- The Hobbit: An Unexpected Journey (2012) Bekijk trailer van The Hobbit: An Unexpected Journey (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=9 9 / 10

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Twhomp schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 08:23:
Helemaal top. Maar op één of andere manier weet jij telkens mensen in het harnas te jagen. Als enige. Met een beetje ouwehoeren. Mensen raken niet over de zeik bij de overige 99,9% procent van de andere GoT-ers in dit topic. Trek daar eens een conclusie uit.
Volgens mij ben je nieuw hier he?

Ik vind het enorm grappig als Vegeta weer een keer los gaat over Michael Bay e.d. Je moet niet alles zo serieus nemen.
lanerios schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:27:
Vind haar wel wat hebben, maar veels te veel "Look I am trying so hard to be a geek girl, omg look at me geek girl here". Ze kan nooit wat anders acteren of doen. En daar wordt ik moe van, ze laat het stereotype geek girl echt zien.
Ze is ook gewoon een enorme geek girl dus ze speelt nauwelijks een rol. Het is geen professionele method actor ofzo.

[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 07-03-2013 11:55 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hydra schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:54:
[...]

Ik vind het enorm grappig als Vegeta weer een keer los gaat over Michael Bay e.d. Je moet niet alles zo serieus nemen.
Was Rinaldo maar nieuw hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:56
Hydra schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:54:
[...]

[...]

Ze is ook gewoon een enorme geek girl dus ze speelt nauwelijks een rol. Het is geen professionele method actor ofzo.
En zeker MrVegeta niet. ;P

Internet moet je gewoon luchtig opvatten. Maakt het leven makkelijker.

Mijn bericht is uiteraard tegen degene in de quote van mijn quote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
tweakers, de enige site waar trollen gepromoot wordt. Kansloos geworden zeg. Maar goed, compensatie denk ik.

@Hydra, fijn voor haar. Maar dat betekend niet dat ik haar gelijk goed moet vinden. Ik vind het gewoon erg apart dat ze overal hetzelfde doet. Maar goed, waarschijnlijk komt het ook omdat ik genoeg echte geek girls ken die duidelijk minder irritant en overdreven zijn als haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
lanerios schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:00:
tweakers, de enige site waar trollen gepromoot wordt. Kansloos geworden zeg. Maar goed, compensatie denk ik.
Nee. Tweakers is een site waar pubers die niet kunnen relativeren tot mannen gevormd worden. Met bijbehorend borsthaar en alles.
@Hydra, fijn voor haar. Maar dat betekend niet dat ik haar gelijk goed moet vinden. Ik vind het gewoon erg apart dat ze overal hetzelfde doet. Maar goed, waarschijnlijk komt het ook omdat ik genoeg echte geek girls ken die duidelijk minder irritant en overdreven zijn als haar.
Bedoel ook alleen maar dat ze waarschijnlijk niet meer kan dan dat. Ze is geen Meryl Streep ofzo. Verder vind ik d'r wel schattig en rood haar is altijd een pre :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

lanerios schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:00:
MrVegeta is een baas op dit gebied :D Je moet met hem eens een biertje drinken dan merk je wel dat het meevalt :+

Wel ja, ga dat irritante gedrag promoten.

[ Voor 7% gewijzigd door Ramzzz op 10-03-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

YellowCube schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:07:
Oscars zijn er voor mainstream films. Voor het grote publiek.
Da's toch sinds het begin van de Oscars zo geweest?
Ok, correctie: Oscars zegt niks meer tegenwoordig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hydra schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:02:
[...]

Nee. Tweakers is een site waar pubers die niet kunnen relativeren tot mannen gevormd worden. Met bijbehorend borsthaar en alles.

[...]

Bedoel ook alleen maar dat ze waarschijnlijk niet meer kan dan dat. Ze is geen Meryl Streep ofzo. Verder vind ik d'r wel schattig en rood haar is altijd een pre :)
Laatste geef ik je compleet gelijk in. Maar zoals ik al zei, in The Guild etc kan ik haar echt waarderen, maar dingen als Supernatural? Toch wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

300 (2006)300 (2006)
IMDb: 7.7 | Genre: Action, Fantasy, History, War | Runtime: 117min. | MPAA: R
Plot: King Leonidas and a force of 300 men fight the Persians at Thermopylae in 480 B.C.
Hack en slash dus het cijfer op IMDb vind ik te hoog. Leuk om een keer gezien te hebben moest er ook een keer van komen na de 'This is Sparta'-hype.
IMDb -- 300 (2006) Wikipedia -- 300 (2006) Bekijk trailer van 300 (2006) op YouTube Schrijf zelf een recensie over 300 (2006)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=7 7 / 10

Ik wilde eigenlijk IMDB: Sàidékè balái (2011) gaan kijken maar de mkv werd niet herkend door de BR speler :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:57
The Sky Crawlers (2008)The Sky Crawlers (2008)
IMDb: 6.7 | Genre: Animation, Adventure, Drama | Runtime: 122min. | MPAA: PG-13
Erg toffe film, laatst voor de tweede keer gezien.
Animatiewerk is van verbazend hoge kwaliteit. Verhaal is traag, maar ik vind het deels sfeer zetten. Daarnaast mis je een heleboel van het verhaal als je de film niet twee keer kijkt, bevat wat behoorlijke "mindfucks".
IMDb -- The Sky Crawlers (2008) Wikipedia -- The Sky Crawlers (2008) Bekijk trailer van The Sky Crawlers (2008) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Sky Crawlers (2008)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Touchdomex schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:06:
[...]

MrVegeta is een baas op dit gebied :D Je moet met hem eens een biertje drinken dan merk je wel dat het meevalt :+
Moet je hem eens wodka voeren, man o man, daar kan geen theekrans tegenop :P

Wel leuk trouwens nu ik een unlimited gold kaart heb ga je ook gewoon naar films waarbij je zou twijfelen of je die wel zou willen zien in de bios of uberhaupt.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Bokkie schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:01:
[...]

Moet je hem eens wodka voeren, man o man, daar kan geen theekrans tegenop :P

Wel leuk trouwens nu ik een unlimited gold kaart heb ga je ook gewoon naar films waarbij je zou twijfelen of je die wel zou willen zien in de bios of uberhaupt.
Dat heb ik volgens mij nog niet gemaakt maar uberhaupt alcohol erin en het is al feest genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:10
Oscars worden uitgedeeld door oude, blanke, Amerikaanse mannetjes.
Michael Bay verkracht alles met zijn ontploffingen.
J.J. Abrahams verkracht alles met zijn flares.
Steven Spielberg verkracht alles met zijn aliens.
Supernatural is tof. Eigenlijk moeten ze nu eindigen met een film.
The Hobbit nog niet gezien, maar die zie ik wel als ie een keer op tv komt. Vind het nu wel drooggemolken na de LOTR trilogie.

En nu:
Feed me!!!

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Had het niet beter kunnen verwoorden Xyphoid, eng genoeg nog met bijna alles eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
LOL, die heb ik lang niet gezien :P
lanerios schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:47:
Had het niet beter kunnen verwoorden Xyphoid, eng genoeg nog met bijna alles eens.
Bah, trollen is moeilijker dan ik dacht...

[ Voor 41% gewijzigd door Xyphoid op 07-03-2013 17:21 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

*knip* Dit topic (en GoT in het algemeen) is niet bedoeld om te bespreken waar wat gedownload kan worden.

[ Voor 92% gewijzigd door argro op 08-03-2013 16:29 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsperberg
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08-2023
Super leuk gemaakt :)
gewoon kijken, je krijgt er tenminste geen spijt van.

IMDB: Seven Psychopaths (2012)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* Dit topic (en GoT in het algemeen) is niet bedoeld om te bespreken waar wat gedownload kan worden.

[ Voor 79% gewijzigd door argro op 08-03-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 22:49
The Poker House (2008)The Poker House (2008)
IMDb: 6.3 | Genre: Drama | Runtime: 93min. | MPAA: R
Plot: A dramatization of Lori Petty's teenage years spent in small town Iowa.
Na het eerste kwartier vroeg ik me hardop af, welke kant de film opwilde, want ik snapte er nog geen moer van. Het kabbelde maar wat voor, zonder echt een richting te kiezen.
Na een halfuur leek het op kinder verwaarlozing uit te draaien.
Bleef het daar maar bij, het werd nog erger. Hoe langer de film duurde, hoe intenser hij werd.
Wederom een sterke rol van Jennifer Lawrence, die uit lijkt te blinken in rollen met veel emotionele bagage. (Winter's Bone en Silver Linings Playbook deed ze ook geweldig, maar deze film is ouder).

Aparte vermelding overigens voor de sterk spelende Selma Blair, die ik absoluut niet herkende als de hoerende moeder die continu van de wereld lijkt te zijn en werkelijk geen moer om haar kinderen geeft.

Deze wil ik absoluut in mijn collectie hebben, maar zal hem niet snel nog eens kijken. Je krijgt er namelijk geen fijn gevoel van.

Voor het begin geef ik een 6, het laatste halfuur een 9.
kom ik gemiddeld op een 7,5.
IMDb -- The Poker House (2008) Wikipedia -- The Poker House (2008) Bekijk trailer van The Poker House (2008) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Poker House (2008)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=7.5 7.5 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:29

[ Voor 85% gewijzigd door argro op 08-03-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

[ Voor 81% gewijzigd door argro op 08-03-2013 16:29 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 14:30
Robot & Frank (2012)Robot & Frank (2012)
IMDb: 7.2 | Genre: Comedy, Crime, Drama, Sci-Fi | Runtime: 89min. | MPAA: PG-13
Plot: Set in the near future, an ex-jewel thief receives a gift from his son: a robot butler programmed to look after him. But soon the two companions try their luck as a heist team.
Ik weet niet meer waar ik hem voorbij zag komen, in welk draadje bedoel ik daar mee, maar ergens hier op GoT had iemand het over deze film. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben er door. Een slim doordachte film met een wat minder bedachtzame hoofdrol speler Frank, die een robot als hulpje krijgt.

Zonder al te veel weg te geven moet ik zeggen dat ik zeer gecharmeerd was van de manier waarop de hoofdpersoon wordt neer gezet. Je zou er bijna echt in geloven. Het ligt misschien ook wel wat dichter aan het hart omdat we allemaal wel een (o)pa of (o)ma hebben die soms wat dingen vergeten.

Zeer nette film, niet te lang, niet te kort, maar hij weet wel te boeien. Een mooi glimmertje!
IMDb -- Robot & Frank (2012) Wikipedia -- Robot & Frank (2012) Bekijk trailer van Robot & Frank (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Robot & Frank (2012)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=8.5 8.5 / 10

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:48
fsperberg schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 22:12:
Super leuk gemaakt :)
gewoon kijken, je krijgt er tenminste geen spijt van.

IMDB: Seven Psychopaths (2012)
Daar zijn de meningen over verdeeld in dit forum :P

Maar ik vind de film ook geweldig! Bonny the Shih Tzu _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Skyfall (2012)Skyfall (2012)
IMDb: 7.9 | Genre: Action, Adventure, Crime, Thriller | Runtime: 143min. | MPAA: PG-13
Coole film, ander soort James Bond-film dan welke ik hiervoor allemaal heb bekeken. Desalniettemin zeker wel de beste Bond-film tot nu toe, met meer actie en voornamelijk ook meer drama dan ooit ;)
Overigens zaten er in deze film ook weer zeer mooie bondgirls!
IMDb -- Skyfall (2012) Wikipedia -- Skyfall (2012) Bekijk trailer van Skyfall (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Skyfall (2012)

Gangster Squad (2013)Gangster Squad (2013)
IMDb: 7.0 | Genre: Action, Crime, Drama, Thriller | Runtime: 113min. | MPAA: R
Laat ik beginnen met zeggen dat toen ik in de bioscoop de trailer van deze film zag, ik helemaal 'pumped up' raakte voor de uiteindelijke release van deze film..
..maar man, hoe erg een trailer je wel niet kan misleiden :o

Om kort door de bocht te gaan is deze film heel vet, qua actie zit er genoeg actie in om nog 2 andere films hierbij te maken, ook de setting van de film is leuk en goed neergezet (jaren 40/50 LA stijl), maar toen..

..Van begin tot eind was deze film heel erg voorspelbaar, normaal heb ik dat niet zo snel met films, maar in m'n hoofd wist ik al, zonder de film ooit te hebben gezien, wat het verloop van de film ging worden (het verloop in mijn hoofd bleek achteraf perfect te kloppen met wat ik op het beeldscherm zag), het verhaal was matig tot slecht want daarnaast zat er ook nog eens totaal geen duidelijke lijn of opbouw in het verhaal.

Verhaal was dus slecht, actie goed en de acteurs zoals Emma Stone en Ryan Gosling wisten de film nog een beetje, heel klein beetje naar een hoger niveau te tillen, ook al was dit niet heel erg hoog. Leuke film om 1x te kijken, daarna te vergeten en vervolgens nooit meer terug te kijken ;)
IMDb -- Gangster Squad (2013) Wikipedia -- Gangster Squad (2013) Bekijk trailer van Gangster Squad (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Gangster Squad (2013)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=6.5 6.5 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:08
E2TK schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 08:07:
[...]

Daar zijn de meningen over verdeeld in dit forum :P

Maar ik vind de film ook geweldig! Bonny the Shih Tzu _/-\o_
Ik was wel gecharmeerd van Seven Psychopaths.
Het concept is niet revolutionair. Het script is ook niet bijzonder orgineel, maar wil vaak genoeg "ziggen", waar de meeste zouden "zaggen". Woody Harrelson vertolkt de rol van psychopaat meesterlijk (doet hij overigens altijd). Colin Farrell neemt zichzelf godzijdank niet te serieus. Het commentaar op de acteerprestaties begrijp ik niet erg goed. Hij komt vrij warrig, klunzig en erg geloofwaardig over, als alcoholist. Zijn character is een screw up, maar wel één waar je van houdt.

Een 7,5 vind ik hem wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Laatst online: 11-09 18:59

B2

wa' seggie?

A Good Day to Die Hard (2013)A Good Day to Die Hard (2013)
IMDb: 6.9 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 97min. | MPAA: R
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen... de gemiddelde porno film heeft meer verhaal. Wat een draak van een film. Zitten best leuke actiescenes in, maar alles is al eens eerder gedaan.

Het enige grappige was de Hans Gruber flashback :)
IMDb -- A Good Day to Die Hard (2013) Wikipedia -- A Good Day to Die Hard (2013) Bekijk trailer van A Good Day to Die Hard (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over A Good Day to Die Hard (2013)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=3 3 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Inception (2010)Inception (2010)
IMDb: 8.8 | Genre: Action, Adventure, Mystery, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 148min. | MPAA: PG-13
Na het zien van een plaatje op facebook de film nogmaals aangezet om een bevestiging te krijgen. het blijkt te kloppen. Het plaatjes is volgens mij redelijk wat geshared door verschillende sites en ik ga geen spoilers geven maar het is wel de moeite waard om het te bekijken. De film blijkt nog veel briljanter te zijn dan gedacht. En de persoon die dit ontdekt heeft is een GOD! Maak hem minister president en hij zal de hele EU uit de crisis trekken:)

spoiler:
Het heeft te maken met de token van cobb

IMDb -- Inception (2010) Wikipedia -- Inception (2010) Bekijk trailer van Inception (2010) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Inception (2010)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 16:41
Misschien kan je een linkje naar het plaatje geven, namelijk geen idee wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bedoel je het token wat ie van zijn vrouw heeft gejat of zijn trouwring?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
lj_tree schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 15:36:
En de persoon die dit ontdekt heeft is een GOD!
Wat ontdekt?

Het idee van Inception is echt supertof. Alleen begrijp ik niet dat veel mensen het een ingewikkeld verhaal vonden...
spoiler:
Was gewoon een droom in een droom in een droom en misschien nog een keer in een droom...

[ Voor 39% gewijzigd door Xyphoid op 08-03-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Xyphoid schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 15:57:
[...]

Wat ontdekt?

Het idee van Inception is echt supertof. Alleen begrijp ik niet dat veel mensen het een ingewikkeld verhaal vonden...
spoiler:
Was gewoon een droom in een droom in een droom en misschien nog een keer in een droom...
spoiler:
De totem van cobb is iets anders dan het tolletje. Het is een heel klein detail wat echt niet opvalt. Waar geen aandacht op word gezet in de film. Iets waarvan het vrijwel onmogelijk is om het per ongeluk te vinden. Als je serieus wil weten wat.....zijn trouwring:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Xyphoid schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 15:57:
[...]

Wat ontdekt?

spoiler:
Er zijn (volgens mij) ook niet veel mensen die zeggen dat Inception een moeilijke film is. Ik hoor wel veel mensen zeggen dat veel mensen zeggen dat het een moeilijke film is.

Incepten is trouwens wel awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:27

Notna

Where are you?®

lj_tree schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:07:
[...]

spoiler:
De totem van cobb is iets anders dan het tolletje. Het is een heel klein detail wat echt niet opvalt. Waar geen aandacht op word gezet in de film. Iets waarvan het vrijwel onmogelijk is om het per ongeluk te vinden. Als je serieus wil weten wat.....zijn trouwring:)
Nee, dat is geen waarheid maar een theorie. Tenzij de filmmakers dit anders aangeven is het gewoon niet zo ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Nu online

YellowCube

Wait...what?

MrVegeta schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:24:
[...]

Er zijn (volgens mij) ook niet veel mensen die zeggen dat Inception een moeilijke film is. Ik hoor wel veel mensen zeggen dat veel mensen zeggen dat het een moeilijke film is.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SAp7sY3BnJpo9BT2ezibGUBJ/full.jpg

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

This Is 40 (2012)This Is 40 (2012)
IMDb: 6.3 | Genre: Comedy | Runtime: 134min. | MPAA: R
Plot: A look at the lives of Pete and Debbie a few years after the events of 'Knocked Up'.
Paul Rudd vind ik meestal een OK acteur. Deze film hadden we nog op het verlanglijstje staan, maar het viel enigszins tegen.

De verhaallijn stelt zoals verwacht niet veel voor (13 in een dozijn) en de uitwerking is matig. De lachspieren werden niet vaak aangespannen.

Een leuke film als je verwachtingspatroon minimaal is of gewoon een domme wegkijker wilt hebben. Geen tijdsverspilling maar ook geen waardevolle bijdrage aan de rest van je leven ;)
IMDb -- This Is 40 (2012) Wikipedia -- This Is 40 (2012) Bekijk trailer van This Is 40 (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over This Is 40 (2012)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=6 6 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:31
The Cabin in the Woods (2011)The Cabin in the Woods (2011)
IMDb: 7.2 | Genre: Horror, Mystery, Thriller | Runtime: 95min. | MPAA: R
Plot: Five friends go for a break at a remote cabin in the woods, where they get more than they bargained for. Together, they must discover the truth behind the cabin in the woods.
Vriendin wou weer eens een enge film kijken, goed, even gezocht op internet, en deze stond ook ergens op een lijst. In het begin snapten we er niet zoveel van
spoiler:
waar die controlekamer voor diende etc
. Toen werd hij wel een stuk spannender. Naar het einde toe minder ons genre
spoiler:
ivm alle rare verzonnen wezens met cirkelzaag-handen etc
. We bleven een beetje met een WTF did i just see? gevoel zitten toen de film afgelopen was.
IMDb -- The Cabin in the Woods (2011) Wikipedia -- The Cabin in the Woods (2011) Bekijk trailer van The Cabin in the Woods (2011) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Cabin in the Woods (2011)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=6 6 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Je kunt Cabin in the Woods ook beter niet zien als een echte horror film, maar een parodie daar op :)
De film neemt zichzelf niet echt serieus, dus als jij dat wel doet ga je er niets aan vinden.

[ Voor 31% gewijzigd door unfor op 08-03-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
En blijven zitten met een WTF-gevoel was ook een beetje de bedoeling van de film, voor zover ik weet :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad parodie op het horror genre. Desondanks vond ik het nogal een ruk film. Het einde met die liften maakte een hoop goed :).

Volgende keer IMDB: Tucker and Dale vs Evil (2010) kijken is leuker ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:26

DDX

Is volgens mij wel een film die je moet kijken zonder de voorstukjes te zien.
Wat in de bioscoop soms erg lastig is helaas. (laat meestal dan gewoon mp3 speler aan en kijk niet naar beeld)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

The Cabin in the Woods was een lastige film om te promoten. Als je het brengt als pure horrorfilm zullen veel mensen teleurgesteld raken door de twist, terwijl je het publiek dat daarin geïnteresseerd is ook weer niet wilt lokken door dit al te verraden. Ik heb er destijds in ieder geval van genoten!

Psycho (1960)Psycho (1960)
IMDb: 8.6 | Genre: Horror, Mystery, Thriller | Runtime: 109min. | MPAA: TV-14
Nog altijd een sterke thriller van Hitchcock, met meerdere klassieke elementen die inmiddels iedereen kent. Ondanks het feit dat we tegenwoordig al weten wat er gebeurt in de douchescène en de meesten ook bekend zijn met de plottwist, blijft het verhaal erg sterk.

En btw: wat lijken Anthony Perkins en Andrew Garfield ontzettend veel op elkaar...
IMDb -- Psycho (1960) Wikipedia -- Psycho (1960) Bekijk trailer van Psycho (1960) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Psycho (1960)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=8.5 8.5 / 10

The Big Lebowski (1998)The Big Lebowski (1998)
IMDb: 8.2 | Genre: Comedy, Crime | Runtime: 117min. | MPAA: R
De zoveelste keer dat ik hem heb gekeken, en dat heeft enkel weer bevestigd dat dit mijn favoriete komedie aller tijden is. De Coens zijn niet alleen heer en meester in het schrijven van dit soort dialogen en personages, ze hebben hier ook de ultieme cast verzameld om hun creaties vorm te geven.

De film is bovendien extreem quotable, en zoals het er nu naar uitziet zal ik nog héél vaak terugkeren naar dit hilarische verhaal rondom The Dude. I abide...
IMDb -- The Big Lebowski (1998) Wikipedia -- The Big Lebowski (1998) Bekijk trailer van The Big Lebowski (1998) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Big Lebowski (1998)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=10 10 / 10

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Nu online

YellowCube

Wait...what?

RoasteR87 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 01:02:
Robot & Frank (2012)[afbeelding]
IMDb: 7.2 | Genre: Comedy, Crime, Drama, Sci-Fi | Runtime: 89min. | MPAA: PG-13
Plot: Set in the near future, an ex-jewel thief receives a gift from his son: a robot butler programmed to look after him. But soon the two companions try their luck as a heist team.
Ik weet niet meer waar ik hem voorbij zag komen, in welk draadje bedoel ik daar mee, maar ergens hier op GoT had iemand het over deze film. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben er door. Een slim doordachte film met een wat minder bedachtzame hoofdrol speler Frank, die een robot als hulpje krijgt.

Zonder al te veel weg te geven moet ik zeggen dat ik zeer gecharmeerd was van de manier waarop de hoofdpersoon wordt neer gezet. Je zou er bijna echt in geloven. Het ligt misschien ook wel wat dichter aan het hart omdat we allemaal wel een (o)pa of (o)ma hebben die soms wat dingen vergeten.

Zeer nette film, niet te lang, niet te kort, maar hij weet wel te boeien. Een mooi glimmertje!
[afbeelding] 8.5 / 10
ik heb 'm gisteren ook zitten kijken, maar vond het helemaal niks.
Het ontsteeg w.m.b. het niveau "kinderfilm" nauwelijks. Er zaten welgeteld 3 momenten in waar ik even moest grinniken en samen met het matige acteerwerk was het voor mij een grote saaie bedoening.

The Skin I Live In (2011)The Skin I Live In (2011)
IMDb: 7.6 | Genre: Drama, Thriller | Runtime: 120min. | MPAA: R
Een halve horror, thriller over een gesjeesde plastische chirurg die er een nogal aparte manier van wraak nemen op nahoudt.
Het begin van de film is wat rommeling met wat wazige elementen waarvan je denkt: "waar gaat dit heen?"
Ergens halverwege neemt het verhaal een leuke vlucht en zit je de rest van de film in een zucht uit.
IMDb -- The Skin I Live In (2011) Wikipedia -- The Skin I Live In (2011) Bekijk trailer van The Skin I Live In (2011) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Skin I Live In (2011)

[ Voor 26% gewijzigd door YellowCube op 09-03-2013 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Geen cijfer voor The Skin I Live In?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Nu online

YellowCube

Wait...what?

nope, ben niet zo'n cijfermens.
mocht het onduidelijk zijn: ik vond het een goede film en kijk 'm vooral :)

[ Voor 55% gewijzigd door YellowCube op 09-03-2013 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:13
pjlgt schreef op maandag 14 januari 2013 @ 07:52:
Inglourious Basterds (2009)[afbeelding]
IMDb: 8.3 | Genre: Adventure, Drama, War | Runtime: 153min. | MPAA: R
Plot: In Nazi-occupied France during World War II, a plan to assassinate Nazi leaders by a group of Jewish U.S. soldiers coincides with a theatre owner's vengeful plans for the same.
2e poging om deze film eens helemaal te zien en ditmaal weer ergens halverwege gestrand. Te langdradig, vooral frans gelul en er gebeurd mijns inziens veel te weinig. Dan zal de kracht wel zitten in de karakters en dialogen, maar ook die kunnen me totaal niet boeien.

Ik zal de hele film wel niet snappen. Misschien over een paar jaar nog een poging.
[afbeelding] 5 / 10
zucht, QT is GOD!!!!
Kijk maar eens weer als je wat hebt geleerd of 14+ wordt.
Wat een waardeloze kritiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

wvkreg schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 19:58:
[...]

zucht, QT is GOD!!!!
Kijk maar eens weer als je wat hebt geleerd of 14+ wordt.
Wat een waardeloze kritiek.
Valt wel mee, ik kan me er wel een beetje in vinden. Misschien was het omdat ik al best moe was, of me niet super lekker voelde, maar, ik had ook echt moeite om IB af te kijken. Soms is ie erg langdradig.

Ja, er zitten leuke, goede dingen in, 80% van dialoog is geweldig, de resterende 20% goed. Maar, soms zou je ook willen dat er echt iets gebeurd. Hoeft geen Michael Bay explosie te zijn, maar, gewoon, iets anders en geen gesprek van 15 minuten.

En ik zie mezelf zeker niet als iemand die een goede film niet weet te waarderen. In mijn favorieten staan vooral arthouse films, met ook veel dialoog. Maar die boeien mij toch een stuk meer [Jagten vond ik bijvoorbeeld veels te kort]

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ram0n schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 16:43:
The Cabin in the Woods was een lastige film om te promoten. Als je het brengt als pure horrorfilm zullen veel mensen teleurgesteld raken door de twist, terwijl je het publiek dat daarin geïnteresseerd is ook weer niet wilt lokken door dit al te verraden. Ik heb er destijds in ieder geval van genoten!

Psycho (1960)[afbeelding]
Nog altijd een sterke thriller van Hitchcock, met meerdere klassieke elementen die inmiddels iedereen kent. Ondanks het feit dat we tegenwoordig al weten wat er gebeurt in de douchescène en de meesten ook bekend zijn met de plottwist, blijft het verhaal erg sterk.

En btw: wat lijken Anthony Perkins en Andrew Garfield ontzettend veel op elkaar...
[afbeelding] 8.5 / 10

The Big Lebowski (1998)[afbeelding]
De zoveelste keer dat ik hem heb gekeken, en dat heeft enkel weer bevestigd dat dit mijn favoriete komedie aller tijden is. De Coens zijn niet alleen heer en meester in het schrijven van dit soort dialogen en personages, ze hebben hier ook de ultieme cast verzameld om hun creaties vorm te geven.

De film is bovendien extreem quotable, en zoals het er nu naar uitziet zal ik nog héél vaak terugkeren naar dit hilarische verhaal rondom The Dude. I abide...
[afbeelding] 10 / 10
Ik heb The Big Lebowski een poos geleden gekocht, en een keer gekeken, maar op een of andere manier kwam de humor er niet in bij mij. Is een 10 niet overdreven? Want een film is toch zeker nooit perfect toch?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

VasZaitsev schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 20:09:
[...]

Valt wel mee, ik kan me er wel een beetje in vinden. Misschien was het omdat ik al best moe was, of me niet super lekker voelde, maar, ik had ook echt moeite om IB af te kijken. Soms is ie erg langdradig.

Ja, er zitten leuke, goede dingen in, 80% van dialoog is geweldig, de resterende 20% goed. Maar, soms zou je ook willen dat er echt iets gebeurd. Hoeft geen Michael Bay explosie te zijn, maar, gewoon, iets anders en geen gesprek van 15 minuten.

En ik zie mezelf zeker niet als iemand die een goede film niet weet te waarderen. In mijn favorieten staan vooral arthouse films, met ook veel dialoog. Maar die boeien mij toch een stuk meer [Jagten vond ik bijvoorbeeld veels te kort]
De opbouw naar de actie in IB is erg goed. Er zit vrijwel geen actie in er actie in te stoppen (wat in veel films wel gebeurd). Elke actiescene heeft een functie, een reden en een payoff. De cafescene is zo goed... IB is één van de beste QT films die die heeft gemaakt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 20:13:
[...]

Ik heb The Big Lebowski een poos geleden gekocht, en een keer gekeken, maar op een of andere manier kwam de humor er niet in bij mij. Is een 10 niet overdreven? Want een film is toch zeker nooit perfect toch?
Dan kan je net zo goed die 10 weggooien, want geen enkele film is helemaal perfect.

Daarom moet je het ook behandelen als een momentopname. Op het moment waarop meneer X de film keek vond hij het een 10 waard en dat is het. Punt. Basta. Period. Einde van het verhaal. Enzo.

Waar ik het dan wel weer mee eens ben is dat die film van mij geen 10 zou ontvangen, want het is (voor mij) inderdaad een draak van een film.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

want=maar? :+
Nu lijkt het alsof een film dat een 10 verdiend geen draak van een film is :+

Een 10 kan natuurlijk wel, alleen moet het gewoon te geweldig zijn, helemaal in je genre etc.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Ik snap niet dat iemand IB saai vindt; het is vrijwel continu spannend, of anders interessant op de tarantino-manier vanwege acteren en dialogen. (heb je soms die film uit 1978 gekeken?)

---

Als je gewoon een 9.9 geeft, dan heb je nog een oneindigheid aan ruimte voor betere films. Met een 10.0 is die er niet. Daarom zou ik voorstellen het steminterval van [1,10] te vervangen door (1,10) Een gesloten steminterval is dom, want dan kan je een absoluut beste/slechtste ooit nu, vroeger en in de toekomst geven. Met een open interval is dat per definitie niet mogelijk.

[ Voor 64% gewijzigd door Zoijar op 09-03-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 20:27:
want=maar? :+
Nu lijkt het alsof een film dat een 10 verdiend geen draak van een film is :+
Alleen als je van gebrekkig NL houdt :>

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:28
nvm, heb gereageerd op een te oude post

[ Voor 87% gewijzigd door HyperBart op 09-03-2013 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 15:28
Psycho (1960)Psycho (1960)
Gisteravond heb ik Hitchcock gekeken. Leuke film, goede rollen van Hopkins en Helen Mirren, maarrrrrrr... het is een soort 'Making of' van Psycho. En tot mijn grote schaamte moet ik zeggen dat ik tot vanavond Psycho nooit gezien had. Dat moest dus gecorrigeerd worden.

Om maar gewoon kort te zijn: fan-tas-tisch. Alle accolades die deze film ooit heeft gekregen zijn dik verdiend. Dit is gewoon een film die niet alleen een genre is begonnen (de slasher) maar een enorme invloed heeft gehad op filmmaken in het algemeen.

The Silence of the Lambs? Se7en? Move over, the big daddy of horror-thrillers is here. Ja, het is een film die meer dan een halve eeuw oud is. Jaja, het is zwart-wit. Tuurlijk, er zitten één of twee scenes in die wat traag overkomen tegenwoordig maar een diepe, diepe buiging voor de manier waarop Hitchcock de suspense opbouwt en tot de allerlaatste scene vasthoudt.

Waarom geen 10? Rationeel gezien is dat verdiend, maar emotioneel gezien niet. Dit is niet mijn genre, dus geen maximale punten.
IMDb -- Psycho (1960) Wikipedia -- Psycho (1960) Bekijk trailer van Psycho (1960) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Psycho (1960)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=9.5 9.5 / 10
Quad schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 20:13:
[...]

Duidelijk geen Achiever...

[ Voor 7% gewijzigd door Dr. Strangelove op 09-03-2013 21:31 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:29
Zoijar schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 20:29:
Als je gewoon een 9.9 geeft, dan heb je nog een oneindigheid aan ruimte voor betere films. Met een 10.0 is die er niet. Daarom zou ik voorstellen het steminterval van [1,10] te vervangen door (1,10) Een gesloten steminterval is dom, want dan kan je een absoluut beste/slechtste ooit nu, vroeger en in de toekomst geven. Met een open interval is dat per definitie niet mogelijk.
Ik rate persoonlijk zelf anders. In plaats van te kijken naar hoe goed de film was vergeleken met andere films kijk ik naar hoe goed de film mij heeft weten te vermaken en hoe goed het doel wat ik dacht dat het was overkwam naar mij. Dit en vooral samen met het feit dat ik vooral kijk naar de goede dingen (beetje de anti criticus) zorgt ervoor dat ik redelijk hoge ratings geef en bovendien een film als (volledige voorbeeld) Dredd hetzelfde rate als Shutter Island.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
The Big Lebowski (1998)The Big Lebowski (1998)
Plot: 'Dude' Lebowski, mistaken for a millionaire Lebowski, seeks restitution for his ruined rug and enlists his bowling buddies to help get it.
Had deze film nog nooit gezien en stond al heel lang op mijn to watch lijstje en toen zag ik hem hier in dit topic voorbij komen. Dus toen maar gelijk gekeken . En wat een heerlijk absurde cult film is dit! _/-\o_ Ga hem zeker nog een keer kijken binnenkort.
IMDb -- The Big Lebowski (1998) Wikipedia -- The Big Lebowski (1998) Bekijk trailer van The Big Lebowski (1998) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Big Lebowski (1998)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=9.5 9.5 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Laatst online: 01-06-2023
Wanted (2008)Wanted (2008)
IMDb: 6.7 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 110min. | MPAA: R
Plot: A frustrated office worker learns that he is the son of a professional assassin, and that he shares his father's superhuman killing abilities.
Deze film was gisteren voor de zoveelste keer op tv, maar toch blijf ik hem kijken :)

Echt een geweldige rol van Angelina en James McAvoy, en dankzij de (zeer ongeloofwaardige), maar toch ook spannende stukken is de film echt een aanrader.

spoiler:
En natuurlijk het geweldige einde waarin Wesley Sloan er mooi inluist, mooie headshot :)

IMDb -- Wanted (2008) Wikipedia -- Wanted (2008) Zoek trailer van Wanted (2008) via Google Schrijf zelf een recensie over Wanted (2008)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
inception ook gekeken, een makkelijke 5. verhaal was zo voorspelbaar als maar kan, acteurs waren redelijk, maar niet geweldig. alleen de cgi zorgde dat het wat was. overrated film in mijn ogen.

inglorious basterds, een 6. leuk idee, veels te traag en voorspelbaar ook.

sweeney todd, leukefilm, genoegmhumor erin om te zorgen dat het niet te droog/saai wordt. en nooit verwaccht dat alan rickman kon zingen. 8/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 22:46

thommich

Belg

Zero Dark Thirty (2012)Zero Dark Thirty (2012)
IMDb: 7.6 | Genre: Drama, History, Thriller | Runtime: 157min. | MPAA: R
Plot: A chronicle of the decade-long hunt for al-Qaeda terrorist leader Osama bin Laden after the September 2001 attacks, and his death at the hands of the Navy S.E.A.L. Team 6 in May 2011.
Gisteravond deze film bekeken zonder echt hoge verwachtingen. De enige twee elementen die ik wist over de film:

spoiler:
-Osama gaat dood.

-Geregisseerd door Katherine Bigelow (The Hurt Locker) => pluspunt.
-Collega probeert al 2 weken de film uit te kijken maar slaagt er niet in omdat hij "zo traag is". (de film dus ;) )

Ik vond de film erg goed. De spanningsopbouw van in het begin tot het einde vind ik erg geslaagd. Ook het laatste halfuur zat ik werkelijk gekluisterd aan mijn scherm, ook al weet ik hoe het eindigt. De film doet je ook af en toe nadenken over kosten/baten van martelen, inzet van mensenlevens, onschuldige slachtoffers. Het is zeker geen no-brainer actiefilm...

Minpuntjes? Jazeker:
-Ten eerste vind ik het jammer dat het tijdsschema niet genoeg naar voor komt. Het verhaal speelt zich gespreid over 10 jaar af. Toch veranderen de hoofdpersonages zo goed als niet van uitzicht. Er wordt ook erg vaak heen en terug gewisseld van land, maar dat is niet altijd duidelijk. Dit heeft geen invloed op het hoofdverhaal, maar af en toe was het toch erg verwarrend om te weten wie nu precies waar was en waarom...
-Ten tweede had ik gehoopt meer te weten te komen over
spoiler:
het feit dat ze UBL z'n lichaam in zee gedropt hebben en waarom. Dit komt in de gehele film niet aan bod, wat ik maar een vreemde zet vindt...

Al bij al een goede film, die goed de balans vindt tussen Pro-Amerika en Amerika-bashing. Toch vond ik The Hurt Locker nog een tikje beter.
IMDb -- Zero Dark Thirty (2012) Wikipedia -- Zero Dark Thirty (2012) Bekijk trailer van Zero Dark Thirty (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Zero Dark Thirty (2012)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

thommich schreef op zondag 10 maart 2013 @ 09:26:
De film doet je ook af en toe nadenken over kosten/baten van martelen,
De film laat zien dat er geen baten waren. Het martelen bleek uiteindelijk nutteloos en heeft niet of nauwelijks bijgedragen aan het opsporen van ubl.

Ik vond eigenlijk alleen de raid goed aan het eind, de sfeer en het realisme. De rest, meh, doorgedraaide vrouw spoort ubl op, en de rest van de cia zijn maar incompetent... right...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Maar het geluid was wel donders goed! (heeft ook een Oscar gekregen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 22:46

thommich

Belg

Zoijar schreef op zondag 10 maart 2013 @ 11:24:
[...]

De film laat zien dat er geen baten waren. Het martelen bleek uiteindelijk nutteloos en heeft niet of nauwelijks bijgedragen aan het opsporen van ubl.

Ik vond eigenlijk alleen de raid goed aan het eind, de sfeer en het realisme. De rest, meh, doorgedraaide vrouw spoort ubl op, en de rest van de cia zijn maar incompetent... right...
Bwoa. Niet dat ik het martelen goedkeur, maar daarzonder zouden ze nooit op de hoogte geweest zijn van die koerier en het feit dat hij contact had met UBL.

Daar komt nog bij dat ze door het verlies van dat "detainee" program niets van extra informatie of zekerheid hadden...
Nogmaals, ik keur het martelen zeker niet goed, maar jij stelt dat het volledig nutteloos geweest is.

[ Voor 15% gewijzigd door thommich op 10-03-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Laatst online: 01-06-2023
Doordat er op 3 februari een algehele panne was van Telenet hebben de abonnees een bon gekregen voor een gratis film, nu dachten we voor Killing Them Softly te gaan, maar om zeker te zijn dacht ik het toch hier eens na te vragen. Enige (uigebreide) reviews ? :)

(Want de weinige reviews die hier stonden waren zeer beknopt en niet al te goed :/)

[ Voor 16% gewijzigd door JimDB op 10-03-2013 12:24 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Gebruik bij het schrijven van een review de <a href="http://meukje.nl/filmtopic/" target=_blank>UBB-generator</a>, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.
~~~[/html]