Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2014 @ 11:32:
[...]
spoiler:- geen idee, kan in het ontwerp van het vliegtuig zitten
- blow dart
- volgens mij was dat de meneer die in het voorbijgaan door de man met de bril/geducttapete handen werd geprikt, het was ook waar de telefoon op een gegeven moment afging door het plaatje met malware payload
Maar het kan zijn dat ik me het verkeerd herinner.
spoiler:
1: Ik weet het alweer: hij sloopte die papieren doekjes dispenser open en daar achter zat blijkbaar een gat.
2: Maar wie heeft dan die dart afgeschoten, aangezien iedereen in zijn stoel moest blijven zitten?
3: Inderdaad, dat was het: er werd hem dat mobieltje toegespeeld van onder zijn stoel ofzo, die niet van hem was. Maar dat betekend wel dat de crew moet hebben geweten dat hij hartklachten had?
2: Maar wie heeft dan die dart afgeschoten, aangezien iedereen in zijn stoel moest blijven zitten?
3: Inderdaad, dat was het: er werd hem dat mobieltje toegespeeld van onder zijn stoel ofzo, die niet van hem was. Maar dat betekend wel dat de crew moet hebben geweten dat hij hartklachten had?
Grappig, ik dacht op een gegeven moment ook dat er iets van een vliegtuig-hack op afstand plaatsvond, waarmee bepaalde acties uitgevoerd werden.DennusB schreef op zondag 02 maart 2014 @ 11:52:
Non-Stop (2014) [afbeelding] IMDb: 8.9 | Genre: Action, Mystery, Thriller | Runtime: 106min. | MPAA: PG-13 Ik was samen met een vriend en op een gegeven moment dachten we zelfs dat hij buiten het vliegtuig was en alles via de onboard camera's in de gaten hield.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 8.5 / 10