Weer 3 films gezien;
Mulholland Dr. (2001) | ![]() |
IMDb: 7.9 | Genre: Crime, Drama, Mystery, Thriller | Runtime: 147min. | MPAA: R Plot: After a car wreck on the winding Mulholland Drive renders a woman amnesic, she and a perky Hollywood-hopeful search for clues and answers across Los Angeles in a twisting venture beyond dreams and reality. Interessante film, maar ik snapte hem gewoon niet. Ik begreep er op het einde helemaal niks meer van. Ook nog nooit eerder gehad overigens. Wel dat ik niet alles begreep, maar van deze film snapte ik vanaf het moment dat het blauwe kluisje/lockertje op de slaapkamer grond viel niks meer. Binnenkort toch maar een keer gaan bekijken.....:+. De 6 is dan ook mede door het feit dat ik hem gewoon niet helemaal begreep op het einde. | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
The Ghost Writer (2010) | ![]() |
IMDb: 7.3 | Genre: Mystery, Thriller | Runtime: 128min. | MPAA: PG-13 Plot: A ghostwriter hired to complete the memoirs of a former British prime minister uncovers secrets that put his own life in jeopardy. Boeiende film met originele setting en een leuke sfeer. Niks mis mee. Het op sommige vlakken wat beter kunnen zijn, maar al met al toch een interessante film die me heeft vermaakt. | |
Jackie Brown (1997) | ![]() |
IMDb: 7.5 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: 154min. | MPAA: R Plot: A flight attendant becomes a key figure in a plot between the police and an arms dealer. Heerlijke QT-film. Je merkt het al meteen bij de openingsscène. De hele film heeft me weten te boeien en ook de karakters spraken me gewoon aan. Er gebeurt niet heel veel, maar gewoon een mooie no-nonsense film. Ook in deze film weer wat typische QT-scenes met een heerlijke sfeer. Gewoon genieten dus | |