Nee niet als troll bedoelt. Normaal volg ik alles altijd prima maar ik had gewoon niet eens zin om alles woord voor woord uit te pluizen. Dat komt door de film m.i. En ze kunnen wel aangeven dat het geen zaak voor superhelden is, ijzer man zit wel zwaar in de problemen dus hij kan best wat hulp gebruiken niet?Collaborator schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:12:
Dinictus208 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 over Iron Man 3
[...]
spoiler:Er word genoeg naar de gebeurtenissen van de Avengers gerefereerd: Tony Stark heeft er nog al last van emotioneel. (demi-)Goden die uit de lucht komen vallen (Thor) zijn een goed voorbeeld om aan te geven hoe zeer de wereld is veranderd na Thor/Avengers.
[...]
spoiler:Ik geloof dat je niet echt op hebt zitten letten, er zitten hele monologen en voorbeelden in de film van wat het doet en zou kunnen doen. En ja, jezelf kunnen helen en versterken is nogal wat
[...]
spoiler:Zijn pak is prima in orde en gaat pas stuk na de aanval op zijn huis. Zijn nieuwe pak reageert op zijn lichaam en dus ook op zijn emoties (zoals nachtmerries), dus daar gaat nogal wat mis.
Zijn army zat in de kelder en die zijn kelder lag bedekt onder de brokstukken van zijn huis na een aanval die hij niet bepaald zag aankomen op die manier. Zodra de kelder vrij was kwamen ze meteen![]()
Ze geven ook duidelijk aan dat dit geen zaak was voor "superhelden". Het ging maar om een gewone terrorist zoals er vele zijn. Je kunt niet voor elke kat in de boom Thor gaan roepen. Hulk achter de Mandarin aansturen is ook niet echt een goed idee denk ik.. dat is meer schade dan zijn "bommen" kunnen doen.
Dat is meer een taak voor de overheid en het leger (Iron Patriot). Dat geven ze ook duidelijk aan in de film.
Kortom je bent of aan het trollen of je hebt totaal niet opgelet.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning