Welke film(s) heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 27] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 102 Laatste
Acties:
  • 970.531 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-10 17:05
I Saw the Devil (2010)I Saw the Devil (2010)
IMDb: 7.8 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: 141min. | MPAA: Not Rated
Plot: When his pregnant fiancee becomes the latest victim of a serial killer, a secret agent blurs the line between good and evil in his pursuit of revenge.
Erg goede film van Zuid-Koreaanse makelaardij. Aanrader voor iedereen die geweld niet schuwt en weer eens wat anders wilt dan een Hollywood film. Ik wil er eigenlijk niet te veel woorden aan vuil maken; ga het zien!
IMDb -- I Saw the Devil (2010) Wikipedia -- I Saw the Devil (2010) Bekijk trailer van I Saw the Devil (2010) op YouTube Schrijf zelf een recensie over I Saw the Devil (2010)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=8.5 8.5 / 10

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:48

Decennia

VECTORHEAD

Verwijderd schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 14:20:
Pacific Rim (2013)[afbeelding]
IMDb: 7.7 | Genre: Action, Adventure, Fantasy, Sci-Fi | Runtime: 131min. | MPAA: PG-13
Ik was al een tijdje aan het wachten op deze film. Het "Robots vs. Monsters" genre is al tijden een favoriet.

De film deed me denken aan een anime die ik jaren terug heb gezien, Neon Genesis Evangelion. Verhaallijn is anders, maar er zijn veel parallellen.

Het verhaal vond ik an-sich een beetje dunnetjes, maar de actie scenes bevielen prima. Een heerlijke no brainer.

Uiteraard was het geweldig toen Hannibal Chau in beeld kwam en mijn mede film kijker uit riep "Ron-fucking-Perlman!". Dit was natuurlijk helemaal goud.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] 8.5 / 10
Ik vind het nog steeds jammer dat het zich niet afspeelde in Japan. Zoals je zelf al zei heeft het veel overeenkomsten met Neon Genesis, maar ook met anime's zoals Gundam Wing. En natuurlijk ook de Godzilla comics en movies. Japan had mij betreft veel passender geweest.

Erg coole film, zeker van genoten :)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:53
horizon1978 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:37:
Drive gekeken en vond het een steengoede film. Enkele puntjes maken het dat film niet m'n top10 binnen stormt.
Poeh... je geeft een 9,8, en NOG staat 'ie niet in je top-10. :D

Maar bedankt voor je recensie - ik zal 'm binnenkort ook eens een kans geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:46
Drive is inderdaad een geweldige film. Ik vind zelf dat die gewelddadige stukjes de film juist maken tot wat het is. Zonder dat zou het voor mij een stuk minder goede film zijn.

Voor de rest ben ik het helemaal eens met je review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Behind the Candelabra (2013)Behind the Candelabra (2013)
IMDb: 7.0 | Genre: Biography, Drama, Romance | Runtime: 118min. | MPAA: TV-MA
Biografische film over het leven van Liberace (Michael Douglas) en één van zijn vaste partners (Matt Damon), die beter is dan de gemiddelde tv-film. Gefinancierd door HBO doordat het concept "too gay" zou zijn, maar bij ons krijgt de film wel een bioscooprelease. Tevens de eerste productie van Steven Soderbergh sinds hij is overgestapt naar tv en naar eigen zeggen nooit meer speelfilms zal maken.

Uitgebreide recensie heb ik hier staan.
IMDb -- Behind the Candelabra (2013) Wikipedia -- Behind the Candelabra (2013) Bekijk trailer van Behind the Candelabra (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Behind the Candelabra (2013)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=7.5 7.5 / 10

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev-anche
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-10 17:29
Bedazzled (2000)Bedazzled (2000)
IMDb: 5.8 | Genre: Comedy, Fantasy | Runtime: 93min. | MPAA: PG-13
Als je van ongecompliceerde humor houdt met een gezonde dosis zelfspot, wat mannen betreft kun je hier je hart aan ophalen. Niet alleen aan de devil in disguise, maar zeer zeker ook aan de naïeve hoofdrolspeler!
IMDb -- Bedazzled (2000) Wikipedia -- Bedazzled (2000) [url=]Bekijk trailer van Bedazzled (2000) op YouTube[/url] Schrijf zelf een recensie over Bedazzled (2000)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=8 8 / 10

‘Eén dode is een tragedie, een miljoen doden een statistiek.’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:22
The Watch (2012)The Watch (2012)
IMDb: 5.6 | Genre: Comedy, Sci-Fi | Runtime: 102min. | MPAA: R
Plot: Four men who form a neighborhood watch group as a way to get out of their day-to-day family routines find themselves defending the Earth from an alien invasion.
Een leuk bedachte comedy. De eigenaar van een supermarkt in een klein dorpje besluit een burgerwacht op te richten nadat zijn beveiligingsbeambte op mysterieuze wijze vermoord is.

De rol die Richard Ayoade (IT-crowd) neerzet is geweldig. De droge humor van deze acteur voegt ook veel toe. Maar deze film zou geen comedy zijn als ze de Aliens niet op maar 1 rare manier dood kunnen maken.

Meerdere karakters in de film zijn ook goed neergezet, zoals de lugubere overbuurman en de politie agenten. Laat ik er nog aan toe voegen dat het wel typisch Amerikaanse humor is, maar daar is helemaal niets mis mee. _/-\o_ _/-\o_

Ik vind het een aanrader!
IMDb -- The Watch (2012) Wikipedia -- The Watch (2012) Bekijk trailer van The Watch (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Watch (2012)

[ Voor 10% gewijzigd door rimave op 08-08-2013 12:03 ]

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:34
Over The Watch

Vergeet niet de muziek! Eazy E - Boyz N' Tha Hood
YouTube: Eazy E - Boyz N' Tha Hood
d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 08-08-2013 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Scary MoVie (2013)Scary MoVie (2013)
IMDb: 3.6 | Genre: Comedy | Runtime: 86min. | MPAA: PG-13
Plot: A couple begin to experience some unusual activity after bringing their newborn son home from the hospital. With the help of home-surveillance cameras and a team of experts, they learn they're being stalked by a nefarious demon.
Tja, wat moet ik ervan zeggen. Weer tenenkrommend slecht, sommige plekken goede grappen, vaak niet erg origineel, soms ook weer wel.
Gewoon geen hoogstandje. Maar wat kan je wel zien? Een boel bekende acteurs of bekende mensen (ondanks de look-a-likes die overduidelijk zijn ingehuurd). Prima voor een avondje flauwe films kijken. Ik zelf heb hem gekeken met mijn vriendin, op sommige momenten wel een glimlach gehad of zelfs een paar keer hardop gelachen.

Gewoon wanneer je je echt de pleuris verveeld en het genre kent een keer kijken. Anders lekker laten liggen :').
IMDb -- Scary MoVie (2013) Wikipedia -- Scary MoVie (2013) Bekijk trailer van Scary MoVie (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Scary MoVie (2013)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=3 3 / 10

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
baronruud schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 08:02:
Over The Watch

Vergeet niet de muziek! Eazy E - Boyz N' Tha Hood
YouTube: Eazy E - Boyz N' Tha Hood
d:)b
Ja, super idd! _/-\o_

Ik vind dit ook wel een lekker nummer: YouTube: SKRILLEX - BANGARANG (FT. SIRAH).
Die zit o.a. in de trailer van The Watch.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Kecin schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 08:44:
Scary MoVie (2013)[afbeelding]
IMDb: 3.6 | Genre: Comedy | Runtime: 86min. | MPAA: PG-13
Plot: A couple begin to experience some unusual activity after bringing their newborn son home from the hospital. With the help of home-surveillance cameras and a team of experts, they learn they're being stalked by a nefarious demon.
Tja, wat moet ik ervan zeggen. Weer tenenkrommend slecht, sommige plekken goede grappen, vaak niet erg origineel, soms ook weer wel.
Gewoon geen hoogstandje. Maar wat kan je wel zien? Een boel bekende acteurs of bekende mensen (ondanks de look-a-likes die overduidelijk zijn ingehuurd). Prima voor een avondje flauwe films kijken. Ik zelf heb hem gekeken met mijn vriendin, op sommige momenten wel een glimlach gehad of zelfs een paar keer hardop gelachen.

Gewoon wanneer je je echt de pleuris verveeld en het genre kent een keer kijken. Anders lekker laten liggen :').
[afbeelding] 3 / 10
Hij was inderdaad wel erg slecht. Zo slecht dat ie toch weer goed was, maar niet te goed. ;)
De Charlie Sheen en Lilo waren wel de echte acteurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:44

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Despicable Me 2 (2013)Despicable Me 2 (2013)
IMDb: 7.8 | Genre: Animation, Comedy, Crime, Family | Runtime: 98min. | MPAA: PG
Gisteren naar Despicable me 2 geweest en vond het een erg leuke film. Er zaten leuke grappen in en niet alleen van de Minions. Had zelf het idee dat in deel 2 meer dingen gebeuren, waardoor ik mijn aandacht er beter bij kon houden. Leuke avond gehad gisteren ! :)

IMDb -- Despicable Me 2 (2013) Wikipedia -- Despicable Me 2 (2013) Bekijk trailer van Despicable Me 2 (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Despicable Me 2 (2013)

Jammer dat Monsters University niet meer in Pathe draait... Vanavond maar eens kijkje nemen bij Lone Ranger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:09

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

WALL·E (2008)WALL·E (2008)
IMDb: 8.5 | Genre: Animation, Adventure, Family, Romance, Sci-Fi | Runtime: 98min. | MPAA: G
Plot: In the distant future, a small waste collecting robot inadvertently embarks on a space journey that will ultimately decide the fate of mankind.
Gisteren samen met mijn vrouw Wall-E gezien. Ik was blij verrast met deze film. Wall-E is een hartverwarmende film met aandoenlijke karakters, waarmee je echt een klik voelt. Disney en Pixar hebben zichzelf overtroffen dit keer, waardoor Wall-E moeiteloos in het rijtje van mijn favoriete animatie-/tekenfilms past.

Wat ik vooral knap vind, is dat de 2 hoofdpersonen (robots Wall-E en Eve) vrijwel geen gezicht bezitten, maar toch allerlei uitdrukkingen hebben. Verder vind ik het verhaal erg leuk, met een aansprekend plot, hier en daar spanning, avontuur en spektakel en ook nog eens liefde. :) Wall-E is een mooi geanimeerde film en heeft me heel veel plezier gegeven. Wat mij betreft een echte topper: 10.
IMDb -- WALL·E (2008) Wikipedia -- WALL·E (2008) [url=]Bekijk trailer van WALL·E (2008) op YouTube[/url] Schrijf zelf een recensie over WALL·E (2008)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=10 10 / 10

BURN-E (2008)BURN-E (2008)
IMDb: 7.7 | Genre: Animation, Short, Adventure, Family, Sci-Fi | Runtime: 8min. | MPAA: K-3
Plot: If BURN-E (a welding robot) had known how much trouble he'd be caused by WALL-E's pursuit of EVE, then he'd have taken the day off.
Leuke short van Pixar waarin je ziet wat er met een onderhoudsrobotje gebeurt tijdens alle avonturen van Wall-E en Eve. Het is aan te bevelen om deze korte film te kijken nadat je Wall-E hebt gezien, omdat dan de gebeurtenissen in Burn-E veel duidelijker te volgen zijn. Burn-E is een leuke kleine toevoeging op Wall-E. 7,5
IMDb -- BURN-E (2008) Wikipedia -- BURN-E (2008) [url=]Bekijk trailer van BURN-E (2008) op YouTube[/url] Schrijf zelf een recensie over BURN-E (2008)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-10 01:09

Martinspire

Awesomeness

Wall-E is inderdaad een hele mooie film. Vooral voor mannen/jongens een aanrader. Vind het jammer dat er geen vervolg op is gekomen, maar deze film vond ik vooral de grappigste Pixar-film sinds jaren. Gewoon een beetje aankloten en grappig zijn omdat het kan, niet omdat het ook nog erbij moet (zoals je bij veel Pixar-films hebt de laatste tijd).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Safety Not Guaranteed (2012)Safety Not Guaranteed (2012)
IMDb: 7.1 | Genre: Comedy, Drama, Romance, Sci-Fi | Runtime: 86min. | MPAA: R
Interessante film, gebaseerd op een echte advertentie waarin iemand zoekt naar partners om mee in de tijd te reizen. De sfeer is apart en wisselt tussen diverse genres, vooral de moeite waar voor liefhebbers van onafhankelijke cinema.

Uitgebreide recensie staat hier.
IMDb -- Safety Not Guaranteed (2012) Wikipedia -- Safety Not Guaranteed (2012) Bekijk trailer van Safety Not Guaranteed (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Safety Not Guaranteed (2012)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=7 7 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Fast & Furious 6 (2013)Fast & Furious 6 (2013)
IMDb: 7.4 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 130min. | MPAA: PG-13
Plot: Hobbs has Dom and Brian reassemble their crew in order to take down a mastermind who commands an organization of mercenary drivers across 12 countries. Payment? Full pardons for them all.
Zoals altijd staat een nieuw deel in The Fast & The Furious serie garant voor veel snelheid en spektakel, en vol van snelle wagens en mooie vrouwen. Dat geldt ook voor deel 6. De kritiek geuit door sommige mensen dat Furious 6 wel minder eyecandy heeft, kan ik op zich begrijpen. Toch is er ook hier genoeg te zien op autogebied. De nadruk is alleen wat meer verplaatst van auto's naar de vete tussen de goodguys en de badguys. Natuurlijk zijn er in deze film auto's en zoals het hoort zijn het er veel. Snelle Japanners, Amerikaanse chargers en legervoertuigen racen om het hardst.

Ik denk dat ik deel 5 uiteindelijk wel leuker vond, maar dat neemt niet weg dat ik me meer dan prima vermaakt heb met Furious 6. Van mij krijgt de film een 7,6. Laat deel 7 maar komen.
IMDb -- Fast & Furious 6 (2013) Wikipedia -- Fast & Furious 6 (2013) Bekijk trailer van Fast & Furious 6 (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Fast & Furious 6 (2013)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=7.6 7.6 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

rimave schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:07:
[...]

Hij was inderdaad wel erg slecht. Zo slecht dat ie toch weer goed was, maar niet te goed. ;)
De Charlie Sheen en Lilo waren wel de echte acteurs.
Haha ja klopt, Leonardo DiCaprio echter niet toch? Tenminste hoop niet voor hem dat die zo'n bolle kop heeft gekregen! Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 14:13
horizon1978 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:37:
Drive (2011)[afbeelding]
IMDb: 7.9 | Genre: Crime, Drama | Runtime: 100min. | MPAA: R
Plot: A mysterious Hollywood stuntman, mechanic and getaway driver lands himself in trouble when he helps out his neighbor.
Drive gekeken en vond het een steengoede film. Enkele puntjes maken het dat film niet m'n top10 binnen stormt.

Wat ik knap vind is hoe de regisseur met bepaalde verwachtingen van het publiek speelt. De vlucht scene in het begin deed mij heel veel aan de scene in Batman Begins denken. Waarom? Omdat het juist zo een enorme tegenstelling op gebied van vluchten is. Batman die over daken heen scheurt en alle aandacht op zicht vestigt rijd Driver op een manier die juist zo min mogelijk aandacht trekt. Hij gebruikt de schaduwen zoals... Batman dat zou doen. Ha.

Ook de introductie van Standard Gabriel speelt met verwachtingen. In
spoiler:
eerste instantie de confrontatie met Driver (dus je denkt standaard gezien (lol) oh jee oh jee ruzie om het meisje) maar dan gaat Driver hem helpen
.

In andere reacties staat dat Driver een soort van superheld is. Ik kan daar inkomen (zie ook stukje hierboven). Zijn jasje is zijn kostuum. En dat kostuum laat hij alleen maar vallen als hij bij haar is.
Maar ook het scenario dat Driver een beschermengel is kan ik in de film terugzien. En een beschermengel is een soort van superheld lijkt me toch. :)
Het romantische gedeelte (en ja zeker tussen zoiets minuut 10 en 40 kun je over een echte romantische film spreken) is mooi subtiel uitgewerkt. Het acteren van Mulligan & Gosling helpt enorm evenals de goed gekozen soundtrack.

Wat enkele smetjes zijn, dat zijn voor mij de toch wel bloederigere momenten. Hoewel spaarzaam denk ik niet dat ze nodig waren (
spoiler:
het platgetrapte gezicht in de lift was niet nodig het bedoelde effect was ook zonder dat bereikt
).
Hoewel de geweldsmomenten aan sich wel de sfeer versterken had het iets minder plastisch in beeld gemogen.

Het algehele verhaal wordt goed gebracht. Goed gefilmd. Goed geacteerd.

Aanrader!
[afbeelding] 9.8 / 10
De eerste keer dat ik uit de bios was gelopen was met de film Driver. Wat een slome film.. zelfs de dialogen hebben een 2-3 seconden pauze. Ik irriteerde mij er mateloos aan, wonderbaarlijk genoeg mijn vriendin ook.

Maar goed verder met 2 reviews:
Red 2 (2013)Red 2 (2013)
IMDb: 7.1 | Genre: Action, Comedy, Crime, Thriller | Runtime: 116min. | MPAA: PG-13
Plot: Retired C.I.A. agent Frank Moses reunites his unlikely team of elite operatives for a global quest to track down a missing portable nuclear device.
Paar jaar geleden Deel 1 gezien waar ik nog bar weinig van kan herinneren. Gelukkig was dat ook niet nodig bij deel 2. Film ging vlot, soms een beetje te vlot waar door je van die "hak op de tak" scenes krijgt.

Acteurs deden het prima, humor en actie is was ook prima. Ik heb mij zeer vermaakt met deze film!
IMDb -- Red 2 (2013) Wikipedia -- Red 2 (2013) Bekijk trailer van Red 2 (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Red 2 (2013)

Grown Ups 2 (2013)Grown Ups 2 (2013)
IMDb: 4.9 | Genre: Comedy | Runtime: 101min. | MPAA: PG-13
Plot: After moving his family back to his hometown to be with his friends and their kids, Lenny finds out that between old bullies, new bullies, schizo bus drivers, drunk cops on skis, and 400 costumed party crashers sometimes crazy follows you.
Dit is een mannencomedy, vrouwen moeten deze film vermijden :P Vlotte film, met een paar leuke onverwachte grappen. Gelukkig zaten niet alle leuke grappen in de trailer. Acteer werk was wel aardig, maar goed das nooit zo top met comedy. Prima voor een startende filmavond :)
IMDb -- Grown Ups 2 (2013) Wikipedia -- Grown Ups 2 (2013) Bekijk trailer van Grown Ups 2 (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Grown Ups 2 (2013)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=6.5 6.5 / 10

[ Voor 36% gewijzigd door JerX op 09-08-2013 09:13 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

The Lone Ranger (2013)The Lone Ranger (2013)
IMDb: 6.7 | Genre: Action, Adventure, Western | Runtime: 149min. | MPAA: PG-13
Gisteren naar The Lone Ranger geweest en heb er een beetje gemengde gevoelens over. Ik houd persoonlijk wel van die setting en western actie, maar toch geef ik de film een magere voldoende. De film begint met actie en eindigt met actie en daartussen kabbelt het wat voort.

Pluspunten:
- De setting, decor etc ziet er erg gelikt uit.
- Typetje van Depp
- Goede cast + acteerwerk

Minpunten
- Traag middenstuk
- Typetje van Depp
- Erg langzaam middenstuk
- Alles draait om Depp ipv Lone Ranger

Het typetje van Depp heb ik zowel plus- als minpunt gemaakt. Het karakter wordt leuk weg gezet. Toch voelt het soms aan of de film stop wordt gezet om Depp zijn zinnetje te laten doen (met de bedoeling dat mensen lachen om de oneliner) en de film daarna weer verder gaat. Daarnaast heb ik het persoonlijk wel gezien met de typetjes van Depp. Het is een anders geschminkte Jack Sparrow die hakkelend praat door het taalgebrek ipv de drank. Daarnaast het gevoel dat het voornamelijk om Tonto/Depp draait, terwijl de film zou gaan over The Lone Ranger.

De cast is wel weer erg goed en vooral de badguy is erg goed gecast en goed weggezet met zijn kostuum etc. De film is wel vermakelijk, ondanks dat hij erg lang duurt. Ik geef hem een 6je
IMDb -- The Lone Ranger (2013) Wikipedia -- The Lone Ranger (2013) Bekijk trailer van The Lone Ranger (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Lone Ranger (2013)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=6 6 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Wolverine (2013)The Wolverine (2013)
IMDb: N/A | Genre: Action, Adventure, Fantasy, Sci-Fi | MPAA: 15
Plot: Summoned to Japan by an old acquaintance, Wolverine becomes embroiled in a conflict that forces him to confront his own demons.
Ik ging er heen met niet al te hoge verwachtingen. We hebben Wolverine al in meerdere films gezien en ik vreesde voor wat slijt op de formule. Uiteindelijk viel het mee. Het verhaal is even een zijstap ten opzichte van de X-Men avonturen en geeft ons wat meer inzicht in het personage.

Genietbaar, maar zeker niet de beste film met dit personage.

Btw, toch wel grappig dat het merendeel van het publiek opstaat wanneer de credits over het scherm rollen bij een Marvel-film. De extra scene was namelijk erg interessant!
IMDb -- The Wolverine (2013) Wikipedia -- The Wolverine (2013) Bekijk trailer van The Wolverine (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Wolverine (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-10 03:55

Sargan

Filmfreak...

Btw, toch wel grappig dat het merendeel van het publiek opstaat wanneer de credits over het scherm rollen bij een Marvel-film. De extra scene was namelijk erg interessant![/justify][/td][/tr][tr][td colspan=2 align=right][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] 7 / 10
[/td][/tr][/table]
Idd vreemd, men zou toch wel beter moeten weten. Of het interesseert ze niet natuurlijk. Zelf blijf ik altijd zitten, de aftiteling hoort er ook bij vind ik.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:04
JerX schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:01:
[...]
De eerste keer dat ik uit de bios was gelopen was met de film Driver. Wat een slome film.. zelfs de dialogen hebben een 2-3 seconden pauze. Ik irriteerde mij er mateloos aan, wonderbaarlijk genoeg mijn vriendin ook.
Dat trage is juist het sterke van Drive (zonder r .... :) ) . Ik denk dat veel mensen met de verkeerdegedachte naar de film gegaan zijn, met het idee dat het een vlotte oppervlakkige actiefilm zou zijn. Maar het gaat wel wat dieper dan dat. Ik vond het één van de beste films van de laatste vijf jaar.

Zo ook de vader en zoon naast ons destijds: tijdens de (prachtige!!!) stille momenten in de film was die zoon aan het kwekken als overspannen bakvis. Loop weg of hou je mond denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-10 00:46

4bit

Onward, to futility!

Voor mij was Drive ook 1 van de betere films van 2011, misschien zelfs wel de beste. Echt veel gesproken wordt er niet in de film, en wel veel achtergrondmuziek/ambient. De lift-scene was misschien zeer bloederig, maar overigens wel 1 van de sterkste scenes uit de film. (Ook door Brian Eno - An Ascent)
spoiler:
Het is het moment dat de driver een moeilijke beslissing moet maken. Hij wil bij haar zijn, maar weet dat ze dan nooit veilig is. Dus geeft hij haar nog een laatste kus, om dan die man kapot te stampen. Hij weet dat door dit te doen, ze nooit samen gaan zijn. Maar het moet gebeuren om haar te beschermen.

In het algemeen deed heel die film mij denken aan een nachtelijke autorit, rustig cruisen.

Zelf heb ik laatst nog een andere film gezien met o.a. Ryan Gosling, Crazy, Stupid, Love.

Crazy, Stupid, Love. (2011)Crazy, Stupid, Love. (2011)
IMDb: 7.4 | Genre: Comedy, Drama, Romance | Runtime: 118min. | MPAA: PG-13
Heb hier zeer goed van genoten. Had ook niets van verhaal opgezocht of trailer bekeken, dus geen idee aan wat ik mij moest verwachten. Ik was in ieder aangenaam verrast. Zeer leuke komedie.
IMDb -- Crazy, Stupid, Love. (2011) Wikipedia -- Crazy, Stupid, Love. (2011) Bekijk trailer van Crazy, Stupid, Love. (2011) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Crazy, Stupid, Love. (2011)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=7.8 7.8 / 10

Pacific Rim (2013)Pacific Rim (2013)
IMDb: 7.7 | Genre: Action, Adventure, Fantasy, Sci-Fi | Runtime: 131min. | MPAA: PG-13
High budget action film. Ik heb er in ieder geval goed van genoten. Gigantische robotten vs Gigantische dino-achtige wezens. Alleen de hoofdacteur zelf vond ik niet altijd goed acteren. Stringer Bell en dergelijke acteren wel deftig.
IMDb -- Pacific Rim (2013) Wikipedia -- Pacific Rim (2013) Bekijk trailer van Pacific Rim (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Pacific Rim (2013)

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:16
Warm Bodies (2013)Warm Bodies (2013)
IMDb: 7.0 | Genre: Comedy, Horror, Romance | Runtime: 98min. | MPAA: PG-13
Ik heb een poging gedaan om dit gedrocht van een film door te komen, maar ben hier helaas niet in geslaagd. Na ongeveer 45 minuten pure kwelling heb ik hem uitgezet en ben ik begonnen met de nagels uit mijn vingers te trekken, hopende op enige verlichting.

Ik laat de spoiler tags achterwege, omdat naar mijn idee niks te spoilen valt. Als je klachten hebt, kan je ze me doen toekomen via PM.

Ik zal jullie eerst meenemen door het "verhaal":

Een knaap is een zombie, althans hij voldoet aan een aantal kenmerken van een zombie. Hij is dood, eet mensenvlees en maakt veel "uuuhrr" -geluiden. Maar omdat het een film voor meisjes is, heeft hij een gavere huid dan de gemiddelde puber, ruikt hij waarschijnlijk naar bloemetjes en werkt zijn redenerend vermogen op vol vermogen, zodat hij ons de hele film kan lastig vallen met zijn zeikerige voice-over.

Oja, het verhaal; er is om onverklaarbare reden een zombie-uitbraak. Er zijn nog een aantal mensen niet besmet en die proberen te overleven. Bij een actie om medicijnen te verzamelen (op het vliegveld?) komt de zombie met de rode trui een blond meisje met grote ogen tegen. In eerste instantie wil de zombie met rode trui iedereen opeten, maar nadat hij eerst de hersenen van een broekplasser (het vriendje van het meisje met grote ogen) heeft opgegeten wordt hij verliefd op haar. Nadat je iemand zijn hersenen hebt gegeten wordt je natuurlijk overladen met allemaal puberhormonen, zodat je weer achter je dooie Johnson aan kan kopen. Je raadt het al, dat wordt neuken; tenminste dat verwacht ik. Waarschijnlijk dat het copuleren met een lijk ergens in de laatste drie kwartier plaatsvindt, maar die heb ik niet gezien.

De overige tijd zitten ze een beetje in een vliegtuig naar platen te luisteren. Waarschijnlijk is de zombie met de rode trui een tweaker, want hij beweert dat vinyl beter klinkt dan cd's. Het meisje met de grote ogen was graag de discussie aangegaan, maar ze begreep dat dit eindeloos lang had geduurd en dat zombies niet voor rede vatbaar zijn. Ook wordt de film gesponsord door BMW, zodat de zombie in de rode trui eindelijk zijn droom in vervulling kan laten gaan; rijden in een super crash bestendige rode Z4.

Goed, het is een soort twilight drama waarbij men geprobeerd heeft om een character uit horrorfilms knuffelbaar te maken. 1 voordeel dat hier uit voortkomt is dat nu natuurlijk alle tween meisjes naarstig op zoek gaan naar zombie -look-a-likes om de rest van hun leven mee te delen. Dus ben jij die lieve jongen met een verschrikkelijk spraakgebrek, een onderontwikkelde motoriek en matige hygiëne, grijp dan je kans. Dat soort shit is nu natuurlijk super romantisch geworden.

2 sterren voor de potentiële positieve effecten voor Jimmy van South Park
IMDb -- Warm Bodies (2013) Wikipedia -- Warm Bodies (2013) Bekijk trailer van Warm Bodies (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Warm Bodies (2013)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=1 2 / 10

Afbeeldingslocatie: http://rachelgracy.files.wordpress.com/2012/09/greg-soccer.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
:')

Wacht, laat ik dat beargumenteren: waarom dacht je na het zien van de trailer (die heb je gezien, toch?) dat dit een serieuze zombiefilm zou zijn en hoe kom je erbij dat het Twilight-niveau is?

[ Voor 97% gewijzigd door Stukfruit op 09-08-2013 15:56 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:05

kevin33

Welkom in Utopia.

Code 37 (2009)Code 37 (2009)
IMDb: 7.3 | Genre: Drama
Plot: Female detective Hannah Maes leads a police squad, specialized in sexual offenses. A smaller, but important...
Leuke film, absoluut de moeite waard voor de liefhebbers van de gelijknamige serie, deed mijn betere helft licht denken aan 7even.

Sterk geacteerd, mede door o.a. Veerle Beatens.
IMDb -- Code 37 (2009) Wikipedia -- Code 37 (2009) [url=]Bekijk trailer van Code 37 (2009) op YouTube[/url] Schrijf zelf een recensie over Code 37 (2009)

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-10 10:14
Het is je goed recht op je eigen mening, maar dit vind ik wel erg zuur commentaar. Hoe serieus nam je deze film? Als je Walking Dead achtige zombies verwachtte, tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
newbreed schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:52:
Ik laat de spoiler tags achterwege, omdat naar mijn idee niks te spoilen valt.
Je had op z'n minst voor de mensen die de film nog willen zien spoiler tags kunnen gebruiken. Het feit dat de IMDB score vrij hoog (een 7.0) is, geeft aan dat het voor veel mensen wel een leuke film is. Wat mij betreft is het gebrek aan spoiler-tags een beetje respectloos naar anderen toe: alsof iedereen maar dezelfde smaak moet hebben als jij.

Oh, wat mij betreft is 'Warm Bodies' dus een aanrader: 7,2 heb ik 'm destijds gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:16
Viccers schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 16:22:
[...]

Het is je goed recht op je eigen mening, maar dit vind ik wel erg zuur commentaar. Hoe serieus nam je deze film? Als je Walking Dead achtige zombies verwachtte, tja...
Ik wist van te voren dat het niet de standaard zombiefilm is. Fido daarentegen kon ik wel erg waarderen.
vanaalten schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 16:23:
[...]

Je had op z'n minst voor de mensen die de film nog willen zien spoiler tags kunnen gebruiken. Het feit dat de IMDB score vrij hoog (een 7.0) is, geeft aan dat het voor veel mensen wel een leuke film is. Wat mij betreft is het gebrek aan spoiler-tags een beetje respectloos naar anderen toe: alsof iedereen maar dezelfde smaak moet hebben als jij.

Oh, wat mij betreft is 'Warm Bodies' dus een aanrader: 7,2 heb ik 'm destijds gegeven.
Gelukkig is de metascore een stukje minder positief, daar staat hij op 59/100.
Er staan overigens bijzonder weinig spoilers (als je ze al zo kan definiëren) in mijn stukje. Als ik er niets over had gezegd, dan was je er waarschijnlijk niet eens over gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren en vanmiddag gezien:

Beverly Hills Cop 1: 8 van de 10 punten
The Golden Child: 10 van de 10 punten
Deathstalker: 6 van de 10 punten

Allemaal ouwe meuk, maar wel vermakelijk. De bovenste 2 films had ik al 5 keer gezien ofzo, maar die kan ik gerust nog eens 5 keer kijken.

Verder ben ik het volledig eens met de 2 die warm bodies krijgt :+
Ik haat dat soort films, leuk als je 12 bent. Lekker genanceerd ook, maar komop zeg, het is gewoon een boutfilm. En gasten die het hoger dan een 4 geven en op tweakers zitten moeten van het internet verbannen worden >:)

vanaalten heeft vast een typefoutje gemaakt in mei toen hij over deze film sprak. Of hij was dronken :+
En mijn mening is altijd de juiste natuurlijk ;)

Ik kijk tenminste kwaliteit zoals deathstalker O-) (met fantastisch hergebruik van scenes, in deel 2 en 3 van die film zitten gewoon de effecten van deel 1 omdat het geld op was).

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ben ik dan de enige die als een stukje saai is, gewoon doorspoelt? Heb hier KMPlayer voor het afspelen van films en series en als ik op pijl-links of pijl-rechts druk gaat ie 3 (standaard 5) seconden achteruit/vooruit. Ofwel ik ram een keer of wat op die pijl-rechts knop en ben dan weer bij een stuk wat wel boeiend is.
[small]Wel fijn is dat ie dan wel de ondertiteling laat zien, dus je mist ook vrij weinig van het gesprek als je een beetje snel kunt lezen.

Sure ik kan hem door laten gaan, maar waarom zou ik? Bij Warm Bodies heb ik ook wel het 1 en ander doorgespoeld op deze manier, maar vond het geen hele slechte film. Misschien geen 8 waard, maar wel meer dan een voldoende.

[ Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 09-08-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:36
En hoe weet je wanneer het saaie deel afgelopen is? En hoe weet je dat je geen belangrijke delen mist als je stukken skipt?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Daar krijg je naar verloop van tijd wel ervaring in :D

Vaak tot de nieuwe scene begint en anders merk je wel aan de ondertiteling wanneer het saaie stuk ophoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Nee hoor, ik spoel vaak door. Ook al ruime ervaring in, vooral bij series. Films wat minder.

[ Voor 25% gewijzigd door Cyberamp op 09-08-2013 19:14 ]

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-10 01:33

Sméagol

Master of Mayhem

Martinspire schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 19:02:
Ben ik dan de enige die als een stukje saai is, gewoon doorspoelt?
Haha, oh mijn god, wat een heiligschennis.. Als ik ook maar één minuut heb gemist dan telt het bij mij al niet meer.. Nou is vooruitspoelen (of terugspoelen) überhaupt geen optie in de bioscoop, maar toch. Ik vind in ieder geval dat je geen volledig oordeel over een film kan hebben als je ’m niet volledig gezien heb.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
rimave schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 00:27:
The Watch (2012)[afbeelding]
IMDb: 5.6 | Genre: Comedy, Sci-Fi | Runtime: 102min. | MPAA: R
Plot: Four men who form a neighborhood watch group as a way to get out of their day-to-day family routines find themselves defending the Earth from an alien invasion.
Een leuk bedachte comedy. De eigenaar van een supermarkt in een klein dorpje besluit een burgerwacht op te richten nadat zijn beveiligingsbeambte op mysterieuze wijze vermoord is.

De rol die Richard Ayoade (IT-crowd) neerzet is geweldig. De droge humor van deze acteur voegt ook veel toe. Maar deze film zou geen comedy zijn als ze de Aliens niet op maar 1 rare manier dood kunnen maken.

Meerdere karakters in de film zijn ook goed neergezet, zoals de lugubere overbuurman en de politie agenten. Laat ik er nog aan toe voegen dat het wel typisch Amerikaanse humor is, maar daar is helemaal niets mis mee. _/-\o_ _/-\o_

Ik vind het een aanrader!
[afbeelding] [a+fbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] 8 / 10
Net ook gekeken. Ik heb er het idee bij dat ze niet echt wisten wat ze met deze film moesten doen. Als het allemaal net zulke droge humor was geweest als bv. bij dat neerschieten aan het einde van de film, dan had het best een leuke film kunnen zijn.

Helaas zitten ze er in het resultaat steeds behoorlijk ver naast, zitten er sowieso te weinig grappen in, probeert het te serieus te zijn en is het een beetje lullig (hahahihi) dat het uiteindelijk allemaal maar om een ding puberdingetje draait.

Vijfje. Voor de tetten van Rosemarie DeWitt.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:24
Ben ik dan de enige die als een stukje saai is, gewoon doorspoelt?
Ik spoel soms alleen terug. zeker als er lappen tekst (internetpagina's, kranten, etc.) voorbijflitsen, die zijn soms nog wel leuk om te lezen :D

Soms bij niet-engelse films of anime spoel ik ook wel eens terug als ik de ondertiteling niet bij kan houden |:(

Als je een film moet vooruitspoelen dan kan je het net zo goed stopzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Waarom moet ik een film stopzetten als ik wel wil weten hoe het verhaal verder gaat of wat mooie actiescenes wil zien? Iedereen kijkt een film toch op zijn eigen manier? Als ik daarbij regelmatig dingen skip, dan kan ik verder toch nog wel van een film genieten? Niet dat ik dat bij alle films doe overigens, maar bij sommige films (vaak tussen de 5 en 7 qua waardering) vind ik sommige stukken wel aardig saai.

Ook bij series kan ik soms echt een grafhekel hebben aan hoe traag sommige dingen gaan. Net als bij boeken waarbij ze gaan vertellen wat voor motief de gordijnen hebben en wat de laatste keer is geweest dat ze hebben gestofzuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:12
Only God Forgives (2013)Only God Forgives (2013)
IMDb: 6.4 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: 90min. | MPAA: R
Tja wat moet ik ervan zeggen. Was werkelijk waar de eerste film waar ik tegen het einde mijn bril afzette en tegen mij zelf zei "ongelooflijk wat heb ik nu zitten kijken..." En dat bedoel ik niet positief.

Drive vond ik een geweldige film en ik had met Only God Forgives iets soortgelijks verwacht, maar nee...

De film is ontzettend traag en pretendeert hiermee artistiek te zijn, maar het slaat werkelijk waar helemaal nergens op. Bepaalde shots zijn ook zo voorspelbaar neergezet dat het artistieke wat mij betreft te doorzichtig wordt en ongeloofwaardig. Film duurde 90 minuten maar leek een eeuwigheid.
Acteer werk is prima en de gore kon ik waarderen. En ja, ik doe het nooit maar de laatste scene heb ik doorgespoeld, in de hoop op een beter einde.
IMDb -- Only God Forgives (2013) Wikipedia -- Only God Forgives (2013) Bekijk trailer van Only God Forgives (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Only God Forgives (2013)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=5 5 / 10

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 27-10 11:42

Sharky

Skamn Dippy!

Wat een afbreuk aan de ervaring van een film zeg, doorspoelen. Een stuk kan best saai zijn maar alle delen maken het geheel. Alleen de delen kijken die je leuk vindt is net zoiets als ' de groente overslaan bij het avondeten of alleen het refrein luisteren van muziek. nofi, maar ik vind het een beetje simpel.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:43
Oblivion (2013)Oblivion (2013)
IMDb: 7.1 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 124min. | MPAA: PG-13
Plot: A veteran assigned to extract Earth's remaining resources begins to question what he knows about his mission and himself.
Mooi gemaakt, maar wist me niet echt te boeien omdat ik geen echte band had met de karakters.
IMDb -- Oblivion (2013) Wikipedia -- Oblivion (2013) Bekijk trailer van Oblivion (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Oblivion (2013)

Scary MoVie 5 (2013)Scary MoVie 5 (2013)
IMDb: 3.4 | Genre: Comedy | Runtime: 86min. | MPAA: PG-13
Waar ik deel 1 en 2 nog leuk vond, is dit waadeloos :(
IMDb -- Scary MoVie 5 (2013) Wikipedia -- Scary MoVie 5 (2013) Bekijk trailer van Scary MoVie 5 (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Scary MoVie 5 (2013)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=3 3 / 10

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:01

Vrijdag

De Zwarte

Die hebben we na 20 minuten afgezet. Duf.
Sharky schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 23:57:
Wat een afbreuk aan de ervaring van een film zeg, doorspoelen. Een stuk kan best saai zijn maar alle delen maken het geheel. Alleen de delen kijken die je leuk vindt is net zoiets als ' de groente overslaan bij het avondeten of alleen het refrein luisteren van muziek. nofi, maar ik vind het een beetje simpel.
Doe ik ook wel eens hoor, ik noem dat "powerkijken" :P Jas ik een stuk of vier films erdoor in een kwartiertje.
Meestal doe ik dat met films waarvan ik weinig verwachting heb, hoewel ik moet toegeven dat ik het soms ook wel eens doe met een camversie omdat ik het plot even wil zien. Gewoon het begin, midden en einde, scheelt weer bioscoopbezoek :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-10 02:57
Ben gelijk een lijstje aan het maken van recensies die ik voortaan kan doorspoelen. Die mensen neem ik al niet meer serieus :) Nog meer gegadigden ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:05

Quad

Doof

Misschien een mening laten voor wat het is? Daar is dit topic voor bedoeld en als iemand een andere mening is toegedaan dan jij is het toch verstandig om dat niet te bediscussiëren.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Floris-K schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:53:
The Lone Ranger (2013)[afbeelding]
Gisteren naar The Lone Ranger geweest en heb er een beetje gemengde gevoelens over. Ik houd persoonlijk wel van die setting en western actie, maar toch geef ik de film een magere voldoende. De film begint met actie en eindigt met actie en daartussen kabbelt het wat voort.

Pluspunten:
- De setting, decor etc ziet er erg gelikt uit.
- Typetje van Depp
- Goede cast + acteerwerk

Minpunten
- Traag middenstuk
- Typetje van Depp
- Erg langzaam middenstuk
- Alles draait om Depp ipv Lone Ranger

Het typetje van Depp heb ik zowel plus- als minpunt gemaakt. Het karakter wordt leuk weg gezet. Toch voelt het soms aan of de film stop wordt gezet om Depp zijn zinnetje te laten doen (met de bedoeling dat mensen lachen om de oneliner) en de film daarna weer verder gaat. Daarnaast heb ik het persoonlijk wel gezien met de typetjes van Depp. Het is een anders geschminkte Jack Sparrow die hakkelend praat door het taalgebrek ipv de drank. Daarnaast het gevoel dat het voornamelijk om Tonto/Depp draait, terwijl de film zou gaan over The Lone Ranger.

De cast is wel weer erg goed en vooral de badguy is erg goed gecast en goed weggezet met zijn kostuum etc. De film is wel vermakelijk, ondanks dat hij erg lang duurt. Ik geef hem een 6je
[afbeelding] 6 / 10
En dat is het probleem ook gelijk wat ik heb met Depp films. Alles moet om zijn typetje gaan, waardoor de rest van de film compleet vergeten wordt (Alice in wonderland, willy wonka, etc). Ik ga bijna niet meer naar dat soort films van hem, puur omdat ik weet dat het een "Kijk Depp het grappige karakter zijn" film wordt

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-10 02:57
Depp is dan ook al decennia lang een typecast acteur, met af en toe nog een uitschieter buiten z'n normale rollen om. Dat krijg je als je altijd met dezelfde mensen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ben ik dan de enige die als een stukje saai is, gewoon doorspoelt? Heb hier KMPlayer voor het afspelen van films en series en als ik op pijl-links of pijl-rechts druk gaat ie 3 (standaard 5) seconden achteruit/vooruit. Ofwel ik ram een keer of wat op die pijl-rechts knop en ben dan weer bij een stuk wat wel boeiend is.
[small]Wel fijn is dat ie dan wel de ondertiteling laat zien, dus je mist ook vrij weinig van het gesprek als je een beetje snel kunt lezen.

Sure ik kan hem door laten gaan, maar waarom zou ik? Bij Warm Bodies heb ik ook wel het 1 en ander doorgespoeld op deze manier, maar vond het geen hele slechte film. Misschien geen 8 waard, maar wel meer dan een voldoende.
Je bent niet de enige. Films van mij die de afgelopen weken zijn doorgespoeld:

White Noise
Warm Bodies
Paranormal Activity (alle delen)

En allemaal ook halverwege uitgezet. Wat een gedrochten van films zeg..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:04
Over Warm Bodies: mijn vriendin wilde de film graag zien en ik had er zelf geen verwachtingen ervan. Maar ik vond de film juist meevallen.

Het is geen the Walking Dead inderdaad maar je moet het zien als een soort parodie. Dan is hij echt wel vermakelijk. Ik vond hem wel droog. En ik ben geen twaalf :)

Een vergelijking met Twilight vind ik overigens niet terecht. Die films nemen zichzelf serieus waar het nergens over gaat Deze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-10 09:24

GS88

π raat

Olympus Has Fallen (2013)Olympus Has Fallen (2013)
IMDb: 6.5 | Genre: Action, Thriller | Runtime: 120min. | MPAA: R
Plot: Disgraced former Presidential guard Mike Banning finds himself trapped inside the White House in the wake of a terrorist attack; using his inside knowledge, Banning works with national security to rescue the President from his kidnappers.
Witte Huis wordt aangevallen. President dood, nee... toch niet. Speaker wordt president -> dat was het wel zo'n beetje.
IMDb -- Olympus Has Fallen (2013) Wikipedia -- Olympus Has Fallen (2013) Bekijk trailer van Olympus Has Fallen (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Olympus Has Fallen (2013)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=5.5 5.5 / 10

White House Down (2013)White House Down (2013)
IMDb: 6.4 | Genre: Action, Drama, Thriller | Runtime: 131min. | MPAA: PG-13
Plot: While on a tour of the White House with his young daughter, a Capitol policeman springs into action to save his child and protect the president from a heavily armed group of paramilitary invaders.
Witte Huis wordt aangevallen. President dood, of niet.. Speaker wordt president... snap je 'em?
IMDb -- White House Down (2013) Wikipedia -- White House Down (2013) Bekijk trailer van White House Down (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over White House Down (2013)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=5.5 5.5 / 10

Apart van elkaar zijn het best vermakelijke films, maar dit is wel erg kort achter elkaar twee films die haast identiek zijn. Ik weet niet wie wie heeft gekopieerd, maar ik vond het best jammer; heb deze films kort achter elkaar gekeken, en vond de eerste leuk.. de tweede ook maar ik irriteerde me er aan dat ze zoveel gemeen hadden... wat het geheel veel minder leuk maakte.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wie dwong je precies om beide films na elkaar te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Laatst online: 27-10 03:55

Sargan

Filmfreak...

Vrijdag schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 09:52:
[...]

Die hebben we na 20 minuten afgezet. Duf.

[...]

Doe ik ook wel eens hoor, ik noem dat "powerkijken" :P Jas ik een stuk of vier films erdoor in een kwartiertje.
Meestal doe ik dat met films waarvan ik weinig verwachting heb, hoewel ik moet toegeven dat ik het soms ook wel eens doe met een camversie omdat ik het plot even wil zien. Gewoon het begin, midden en einde, scheelt weer bioscoopbezoek :P
Je kunt toch geen mening over een film vormen als je er 4 in een kwartier kijkt??? 8)7

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 18:15:
Gisteren en vanmiddag gezien:

Beverly Hills Cop 1: 8 van de 10 punten
The Golden Child: 10 van de 10 punten
Deathstalker: 6 van de 10 punten

Allemaal ouwe meuk, maar wel vermakelijk. De bovenste 2 films had ik al 5 keer gezien ofzo, maar die kan ik gerust nog eens 5 keer kijken.

Verder ben ik het volledig eens met de 2 die warm bodies krijgt :+
Ik haat dat soort films, leuk als je 12 bent. Lekker genanceerd ook, maar komop zeg, het is gewoon een boutfilm. En gasten die het hoger dan een 4 geven en op tweakers zitten moeten van het internet verbannen worden >:)

vanaalten heeft vast een typefoutje gemaakt in mei toen hij over deze film sprak. Of hij was dronken :+
En mijn mening is altijd de juiste natuurlijk ;)

Ik kijk tenminste kwaliteit zoals deathstalker O-) (met fantastisch hergebruik van scenes, in deel 2 en 3 van die film zitten gewoon de effecten van deel 1 omdat het geld op was).
Goed verhaal, duidelijke review ook. ;)

M.b.t. doorspoelen, ik lees ook genoeg mensen die een serie op dubbele snelheid afspelen en dan zeuren dat het kut is, ja als je een goede scene op 2x snelheid afspeelt dan is er weinig aan.

Ik vraag me dan ook af wat het nut is, kijk je film om te zeggen "Hee die film heb ik gezien" of "Ik ga lekker een avondje film kijken"
lanerios schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:37:
[...]

Je bent niet de enige. Films van mij die de afgelopen weken zijn doorgespoeld:

White Noise
Warm Bodies
Paranormal Activity (alle delen)

En allemaal ook halverwege uitgezet. Wat een gedrochten van films zeg..
Dus je dacht, goh wat vind ik Paranormal Activity kudt, ik ga nummer 2 en 3 ook maar kijken ? :z

Vind ze alle 3 tof (Warm bodies ietsjes minder en deel 2 en 3 minder dan PA 1) maar goed dat is smaak :)

Death at a Funeral (2007)Death at a Funeral (2007)
IMDb: 7.3 | Genre: Comedy | Runtime: 90min. | MPAA: R
Ik heb woensdag deze film gezien, zag dat die vanavond op tv kwam en leek me wel geinig dus maar gedownload ;)

Zeer vermakelijke film, leuk ook dat Thyrion van GoT in een té droge rol erbij zit.

Kleine spoiler:

spoiler:
Die gast die die "Valium" op heeft is echt geniaal
IMDb -- Death at a Funeral (2007) Wikipedia -- Death at a Funeral (2007) Bekijk trailer van Death at a Funeral (2007) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Death at a Funeral (2007)

[ Voor 44% gewijzigd door Afvalzak op 10-08-2013 16:25 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-10 14:28
Shutter Island (2010)Shutter Island (2010)
IMDb: 8.0 | Genre: Mystery, Thriller | Runtime: 138min. | MPAA: R
Een mooie film! Goede keuze personages welke een ijzersterke act neerzetten. In combinatie met het camerawerk en de keuze voor de muziek kom je goed in het verhaal.

Het verhaal is sterk, maar je moet wel opletten anders mis je misschien details.

Deze film kan ik zonder meer een aantal keer zien en ik blijf vermaakt.

Een 9!
IMDb -- Shutter Island (2010) Wikipedia -- Shutter Island (2010) Bekijk trailer van Shutter Island (2010) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Shutter Island (2010)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=9 9 / 10

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:01

Vrijdag

De Zwarte

Sargan schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:09:
[...]

Je kunt toch geen mening over een film vormen als je er 4 in een kwartier kijkt??? 8)7
Ik doe dat ook niet altijd hoor ;) Maar sommige films zijn het gewoon niet waard om voor te gaan zitten maar ik ben er nieuwsgierig genoeg naar om ze toch op te zetten. Van die films ga ik dan ook geen recensie neerzetten, dat heeft niet zoveel zin.

Doorskippen doe ik ook vaak als ik een film al eens gezien heb (jaren geleden of toen ik nog klein was) maar bijvoorbeeld alleen bepaalde scenes wil zien.
Ik kijk genoeg films wel op de gewone manier. Warm Bodies heb ik bijvoorbeeld wel helemaal gekeken en vond ik best een aardige film met een redelijk originele invalshoek van het genre. *lange neus maakt naar filmpuristen* :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ps3gamer91 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:39:
Shutter Island (2010)[afbeelding]
IMDb: 8.0 | Genre: Mystery, Thriller | Runtime: 138min. | MPAA: R
Een mooie film! Goede keuze personages welke een ijzersterke act neerzetten. In combinatie met het camerawerk en de keuze voor de muziek kom je goed in het verhaal.

Het verhaal is sterk, maar je moet wel opletten anders mis je misschien details.

Deze film kan ik zonder meer een aantal keer zien en ik blijf vermaakt.

Een 9!
[afbeelding] 9 / 10
Trailer wekt indruk dat het een horrorfilm is, maar volgens mij is dat het net niet.

[ Voor 89% gewijzigd door Quad op 10-08-2013 16:59 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik heb die indruk eigenlijk nooit gekregen bij de trailer. Geeft toch behoorlijk duidelijk weer dat het een romcom is.
Vrijdag schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 09:52:
Kan je beter de trailer kijken, heb je ook nog veel betere kwaliteit en je ziet hetzelfde...

[ Voor 0% gewijzigd door Stukfruit op 10-08-2013 20:27 . Reden: Ack, damn you autocorrect ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Afvalzak schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:18:
[...]

M.b.t. doorspoelen, ik lees ook genoeg mensen die een serie op dubbele snelheid afspelen en dan zeuren dat het kut is, ja als je een goede scene op 2x snelheid afspeelt dan is er weinig aan.

Ik vraag me dan ook af wat het nut is, kijk je film om te zeggen "Hee die film heb ik gezien" of "Ik ga lekker een avondje film kijken"

[...]
Ik kijk een film om vermaakt te worden. Of dat nou is met een goed verhaal, goede acteurs, goede humor of vette actie maakt niet uit, maar als ik me begin te vervelen of ergeren, dan ga ik skippen naar de stukken die ik wel wil zien. Dat wil niet zeggen dat ik het niet meereken in het eindresultaat, maar ieder zijn ding. Ik heb weinig behoefte aan liefdes-scenes of van die hele uitgebreide scenes waar alles in wordt gemeld. Of van die onnodige toevoegen zoals een stuk drama. Begrafenissen spoel ik ook vrijwel altijd door, net als bruiloften. Ik snap dat regisseurs altijd hele diepgaande karakters willen hebben, maar van mij hoeft dat niet.

Verder heb je ook van die films die je gewoon alleen voor de boeiende dingen gaat kijken. Bij mij boeit dat hele gedoe op die boot bij Titanic weinig, maar het slopen ervan vond ik wel de moeite waard. Moet ik dan dat hele voorstuk verplicht gaan kijken omdat ik anders geen review kan geven? Jij test een auto ook altijd 200.000km voordat er een review van komt? Nee, je test een auto op de punten die jij belangrijk vindt en geeft daar een beoordeling op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-10 14:28
Quad schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:58:
[...]

Trailer wekt indruk dat het een horrorfilm is, maar volgens mij is dat het net niet.
Nope, thriller/mystery

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:33
Martinspire schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:40:
[...]
Begrafenissen spoel ik ook vrijwel altijd door, net als bruiloften. Ik snap dat regisseurs altijd hele diepgaande karakters willen hebben, maar van mij hoeft dat niet.
Wat jij doet, kan ik geen film kijken noemen. Een begrafenis of bruiloftscene in een film duurt meestal wel langer dan 5 min. Dus als je dat skipt, ben je waarschijnlijk ook een stuk dialoog kwijt.
Soms wordt er nog weleens wat nuttigs gezegd tijdens zulke scenes, noem je het dan ook nog een stomme film omdat je de clou niet snapt door scene's door te spoelen?

De enige 2 redenen waarom ik fast-forward doe tijdens een film: Kijken hoelang die tenenkrommende scene nog gaat duren, en dan terug naar het punt waar ik gebleven was.
Gebeurt dat vaker dan 2 of 3x, dan vind ik de film duidelijk niks aan en gaat ie af.

De andere reden: Het is een film die ik al vaker gezien heb, en ik zet hem deze keer alleen op om een bepaalde scene terug te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Sargan schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:09:
[...]

Na een tijdje dit topic gevolgd te hebben weet je van wie de meningen er toe doen (omdat ze redelijk overeen komen met die van jou), van welke mensen je de bijdragen kunt negeren, en van welke mensen je de cijfers gewoon moet inverteren omdat hun smaak de omgekeerde is van die van jou. Mensen die doorspoelen vallen wat mij betreft in de middelste categorie: je hebt de film niet gezien en kunt je er geen mening over vormen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 27-10 11:42

Sharky

Skamn Dippy!

Martinspire schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:40:
[...]
Ik kijk een film om vermaakt te worden. Of dat nou is met een goed verhaal, goede acteurs, goede humor of vette actie maakt niet uit, maar als ik me begin te vervelen of ergeren, dan ga ik skippen naar de stukken die ik wel wil zien. Dat wil niet zeggen dat ik het niet meereken in het eindresultaat, maar ieder zijn ding. Ik heb weinig behoefte aan liefdes-scenes of van die hele uitgebreide scenes waar alles in wordt gemeld. Of van die onnodige toevoegen zoals een stuk drama. Begrafenissen spoel ik ook vrijwel altijd door, net als bruiloften. Ik snap dat regisseurs altijd hele diepgaande karakters willen hebben, maar van mij hoeft dat niet.

Verder heb je ook van die films die je gewoon alleen voor de boeiende dingen gaat kijken. Bij mij boeit dat hele gedoe op die boot bij Titanic weinig, maar het slopen ervan vond ik wel de moeite waard. Moet ik dan dat hele voorstuk verplicht gaan kijken omdat ik anders geen review kan geven?
The Godfather zou jij dus in 30 seconden kijken want je kunt dan alle stukken doorspoelen. Wat je dan te zien krijgt? Willekeurige scenes die je niets zeggen. Als je hem gewoon kijkt zoals het hoort zie je een briljante film die nog lang blijft hangen. Van tevoren weet je dat niet maar toch spoel je hem door.
Jij test een auto ook altijd 200.000km voordat er een review van komt? Nee, je test een auto op de punten die jij belangrijk vindt en geeft daar een beoordeling op.
Het gaat over films, niet over auto's.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Nee hoor, ik ben geen film freak.... nee echt niet...
Maar ja, de Nederlandsche TV zend zoveel bagger en herhalingen uit, dat je soms (vaak) wel eens uit moet wijken naar een leuke film. :)

Deze stond vanavond op het program:

Oz the Great and Powerful (2013)Oz the Great and Powerful (2013)
IMDb: 6.5 | Genre: Adventure, Family, Fantasy | Runtime: 130min. | MPAA: PG
Plot: A small-time magician is swept away to an enchanted land and is forced into a power struggle between three witches.
Ze hebben een leuke draai aan het verhaal van The Wizard of Oz gegeven. Leuk van opzet en ook leuk om te zien in 3D. Jammer dat het begin zwart/wit en maar de helft van het scherm (heb een 21:9 tv) in neemt. Ik zie de toegevoegde waarde er niet van in.

Net als Alice in Wonderland is dit een leuke wegkijk film. Het verhaal is bekend en Disney is de producent, dus eng zal het niet worden en altijd eindigen met '...en ze leefden nog lang en gelukkig'.
IMDb -- Oz the Great and Powerful (2013) Wikipedia -- Oz the Great and Powerful (2013) Bekijk trailer van Oz the Great and Powerful (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Oz the Great and Powerful (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

AcidBurn schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:04:
[...]
Wat jij doet, kan ik geen film kijken noemen. Een begrafenis of bruiloftscene in een film duurt meestal wel langer dan 5 min. Dus als je dat skipt, ben je waarschijnlijk ook een stuk dialoog kwijt.
Soms wordt er nog weleens wat nuttigs gezegd tijdens zulke scenes, noem je het dan ook nog een stomme film omdat je de clou niet snapt door scene's door te spoelen?

De enige 2 redenen waarom ik fast-forward doe tijdens een film: Kijken hoelang die tenenkrommende scene nog gaat duren, en dan terug naar het punt waar ik gebleven was.
Gebeurt dat vaker dan 2 of 3x, dan vind ik de film duidelijk niks aan en gaat ie af.

De andere reden: Het is een film die ik al vaker gezien heb, en ik zet hem deze keer alleen op om een bepaalde scene terug te zien.
Ik mis niets, ik zie de ondertitels wel en daar kan ik wel aan zien wat het verhaal verder is, maar ik zeg al, ik doe het niet altijd alleen bij stukken waarvan je weet dat het toch weinig boeiends kan zijn. Gemiddeld blijft een ondertiteling 2 seconden staan en die zie ik dus voor of na de skip. Ik mis dus geen dialoog maar ga er sneller doorheen. Alsof je niet elk woord van een nieuwsbericht leest maar er even doorheen gaat.
Sharky schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:49:
[...]

The Godfather zou jij dus in 30 seconden kijken want je kunt dan alle stukken doorspoelen. Wat je dan te zien krijgt? Willekeurige scenes die je niets zeggen. Als je hem gewoon kijkt zoals het hoort zie je een briljante film die nog lang blijft hangen. Van tevoren weet je dat niet maar toch spoel je hem door.

[...]

Het gaat over films, niet over auto's.
De Godfather kun je niet echt in 30 seconden kijken want dan mis je wel een hoop dialoog maar dat heb ik dus ook prima meegekregen. Vond inderdaad ook weinig aan deze films omdat het voor mij gewoon te traag gaat. Ik geef de voorkeur aan films (en series) waar een beetje snelheid in zit. Mad Man kijk ik bv ook niet, maar Person of Interest dus weer wel. Zo vond ik Oblivion ook weinig aan (die verkocht zichzelf ook als actievolle film qua trailers) maar The Avengers weer helemaal top.

Dat wil niet zeggen dat ik niet kan genieten van de stukken die ik wel kijk. Ik heb alleen nu deze manier van kijken en die bevalt me wel. Net als dat de ene heel uitgebreid de tijd neemt om een film te gaan kijken met een bak popcorn, licht gedimd en de hele avond vrij genomen terwijl de ander het zit te kijken tijdens het avondeten.

Ook als ik The Godfather wel helemaal zou kijken zou ik het een matige film vinden. Ik ben niet opgegroeid met die films en kijk ze nu waarbij ze toch wel wat anders zijn dan de films van tegenwoordig. Dat hebben meer films van die tijd. Zo had ik laatst The Pink Panther weer eens aangezet, maar ook die viel me nu wel wat tegen. Ik had die film echter als kind gezien en daar was toch een beter gevoel van blijven hangen.

Ik heb gewoon een bepaalde smaak en daar passen geen trage films bij. Net als dat ik niets heb met kunst waarbij je moet raden wat het voorstelt of muziek waarbij je een minuut moet wachten voordat er wat gebeurd. Ik speel ook geen RPGs want daar heb ik het geduld ook niet voor (naast dat ik vaak niets met de game mechanics zelf heb).

The Great Gatsby (2013)The Great Gatsby (2013)
IMDb: 7.5 | Genre: Drama, Romance | Runtime: 143min. | MPAA: PG-13
Anyways, vandaag The Great Gatsby gezien. Ik had een trage film verwacht, maar dat was het eigenlijk helemaal niet. Vond het verhaal niet onaardig, al zat ik het eerste uur telkens met het gevoel "waar gaat dit heen". Uiteindelijk wel een puike rol van Leonardo DiCaprio. Imo hebben ze Tobey Maguire verkeerd gecast (al heb ik sowieso geen hoge hoed op van die gozer). Kende het verhaal verder niet (schijnt een bekend boek te zijn) maar vond het in ieder geval een intrigerende film.
IMDb -- The Great Gatsby (2013) Wikipedia -- The Great Gatsby (2013) Bekijk trailer van The Great Gatsby (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Great Gatsby (2013)

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 11-08-2013 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Tobey Maguire is altijd verkeerd gecast ;( vreselijke acteur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

@Martinspire, zelfde verhaal hier! Ik kan gewoon niet 2,5 uur zitten kijken naar een film, het verveeld mij allemaal veel te snel, en als het verveeld, ga ik Twitteren of Facebooken en komt er niks meer van de film terecht. Alleen bij een goede film zoals the Hobbit, Fast & Furious 6 en bijvoorbeeld the Avengers kan ik aan de buis gekluisterd blijven kijken, maar anders... :/

Is er dan wat mis met mij? Ik zou het bijna denken namelijk... :P

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

iApp schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 01:44:

Ja, probeer eens ritalin ;-) :D

Zojuist gekeken:

Zero Dark Thirty (2012)Zero Dark Thirty (2012)
IMDb: 7.5 | Genre: Drama, History, Thriller | Runtime: 157min. | MPAA: R
Plot: A chronicle of the decade-long hunt for al-Qaeda terrorist leader Osama bin Laden after the September 2001 attacks, and his death at the hands of the Navy S.E.A.L. Team 6 in May 2011.
Coole film met best wel actuele feiten erin. Natuurlijk is Amerika wel weer top of the bill, maar ze proberen het deze keer wat lichter te houden. Zo wijzen ze duidelijk op de human errors die gemaakt zijn tijdens de missies. Nemen ze er niet zoveel politiek in mee en zorgen ervoor dat het drama niveau niet te hoog oploopt. (Zo is er bijv. geen romance in gestopt).

De film duurt erg, erg, erg lang! Maar ik heb dit eigenlijk geen moment gemerkt, pas toen ik net klaar was met kijken dacht ik; holy fuck! Het is al 3 uur terug dat ik hem aangezet heb.

Deze film gaf mij het gevoel eens op Wikipedia te gaan kijken naar de Osama Bin Laden raid (wat ik al eens gedaan had en ten zeerste interessant vond) en natuurlijk alles er omheen.

Ik denk echter niet dat de film voor iedereen geschikt is, maar ik heb me prima vermaakt.
IMDb -- Zero Dark Thirty (2012) Wikipedia -- Zero Dark Thirty (2012) [url=]Bekijk trailer van Zero Dark Thirty (2012) op YouTube[/url] Schrijf zelf een recensie over Zero Dark Thirty (2012)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=7.8 7.8 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

@Martinspire, zelfde verhaal hier! Ik kan gewoon niet 2,5 uur zitten kijken naar een film, het verveeld mij allemaal veel te snel, en als het verveeld, ga ik Twitteren of Facebooken en komt er niks meer van de film terecht. Alleen bij een goede film zoals the Hobbit, Fast & Furious 6 en bijvoorbeeld the Avengers kan ik aan de buis gekluisterd blijven kijken, maar anders... :/

Nah nee, niets mis met jou, alleen snelle films zullen jou goed bekoren.
Zelfde met mij een beetje ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
rimave schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:52:
Ze hebben een leuke draai aan het verhaal van The Wizard of Oz gegeven. Leuk van opzet en ook leuk om te zien in 3D. Jammer dat het begin zwart/wit en maar de helft van het scherm (heb een 21:9 tv) in neemt. Ik zie de toegevoegde waarde er niet van in.
Het zal gedaan zijn om het saaie van onze wereld en de enorm kleurrijke wereld van Oz te benadrukken, het nog meer van het scherm af te laten spatten, duidelijker maken dat 'ie naar een andere wereld is gegaan.

Maar ben het wel met je eens: dat zwart-wit stuk duurde te lang. Niet vanwege het zwart-witte, maar gewoon omdat het te lang duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
/cry..

Mensen, ken je klassiekers.

Wizard of Oz is GEEN remake! dus er is geen leuke draai gegeven. Het is een prequel. Het zwart wit is gedaan als nod naar het origineel.

Vond zelf als Oz fan (de 1939 versie) de film echt een gigantische verkrachting van de geweldige scenery die door Baum was beschreven. Helaas moest het weer 3D en weer totaal overspoeld worden door veels te duidelijk fake CGI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Pain & Gain (2013)Pain & Gain (2013)
IMDb: 6.8 | Genre: Comedy, Crime, Drama, Thriller | Runtime: 129min. | MPAA: R
De film gaat over 3 hersenloze bodybuilders die de perfecte misdaad willen plegen. De trailer ziet er goed uit met wat actie en humor.. Mooie combinatie!

De leukste stukken van de film qua humor zitten echter in de trailer en qua actie valt het ook vies tegen. Michael Bay legt meer de nadruk op het feit hoe dom de drie eigenlijk wel niet zijn en niet op de actie, terwijl imho de trailer anders doet vermoeden. De film is in ieder geval wel een keer iets anders uit de handen van Bay... geen grote explosies, robotten etc.

Ik ging in ieder geval met totaal verkeerde verwachtingen naar de film en dat draagt ook bij aan de 5 die ik deze film geef.
IMDb -- Pain & Gain (2013) Wikipedia -- Pain & Gain (2013) Bekijk trailer van Pain & Gain (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Pain & Gain (2013)

p.s. Bar Paly was wel een streling voor de oogjes :9~
Afbeeldingslocatie: http://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2012/05/BAR-PALY-in-Tight-Dress-on-Set-of-Pain-and-Gain-in-Miami-12.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door AndereKoekoek op 11-08-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Quad schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 03:12:
[...]

Nah nee, niets mis met jou, alleen snelle films zullen jou goed bekoren.
Zelfde met mij een beetje ;)
Gelukkig, dan zal dat het zijn! :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Cronos (1993)Cronos (1993)
IMDb: 6.7 | Genre: Horror, Mystery | Runtime: 94min. | MPAA: R
De eerste speelfilm van Guillermo Del Toro, waarin veel van zijn inmiddels kenmerkende details al zichtbaar zijn.

Het verhaal is redelijk bizar en gaat over een eeuwenoud mechanisme dat de drager langer laat leven, maar de keerzijde is dat diegene de eigenschappen van een vampier krijgt. Met name richting het einde ontspoort het geheel, maar het concept is wel interessant.

Uitblinkers zijn Ron Perlman, de beelden van de inhoud van het mechanisme en een briljante scène in een openbaar toilet.
IMDb -- Cronos (1993) Wikipedia -- Cronos (1993) Bekijk trailer van Cronos (1993) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Cronos (1993)

Sideways (2004)Sideways (2004)
IMDb: 7.6 | Genre: Comedy, Drama, Romance | Runtime: 126min. | MPAA: R
Prima zwarte komedie waarin ontrouw en goede wijn centraal staan. Het tempo van de film is typerend voor de regisseur en dat moet je liggen. Paul Giamatti is briljant, één van zijn beste rollen.
IMDb -- Sideways (2004) Wikipedia -- Sideways (2004) Bekijk trailer van Sideways (2004) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Sideways (2004)

Ratatouille (2007)Ratatouille (2007)
IMDb: 8.0 | Genre: Animation, Comedy, Family, Fantasy | Runtime: 111min. | MPAA: G
Fijne Pixarfilm waarin de animatie me blijft verbazen. Met name de ratten (maar ook het keukenpersoneel) bewegen heerlijk dynamisch en doen denken aan de klassieke, traditionele tekenstijl van Disney. Het verhaal heeft daarnaast een sterke finale, iets wat lang niet van elke Pixarfilm gezegd kan worden.
IMDb -- Ratatouille (2007) Wikipedia -- Ratatouille (2007) Bekijk trailer van Ratatouille (2007) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Ratatouille (2007)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteravond (zaterdag 10-8-13) de hobbits gezien en ik vond hem echt gaaf. Ik heb hem gedownload en afgespeeld gister, met mijn vader en moeder gekeken. Het was wel een kuteinde hoor. alsof er nog een deel zou komen
Afbeeldingslocatie: http://i1364.photobucket.com/albums/r731/mobielmaster/The_Hobbit_zps8bd80235.jpg
ik geef een 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:56

Vuvuzela

My spire is forming

Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 15:02:
Het was wel een kuteinde hoor. alsof er nog een deel zou komen
[afbeelding]
ik geef een 8
You made my day. :D

er komen zelfs nog 2 delen

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:33

rammes

koekebakker 1e klas

Ik heb gisteravond (zaterdag 10-8-13) de hobbits gezien en ik vond hem echt gaaf. Ik heb hem gedownload en afgespeeld gister, met mijn vader en moeder gekeken. Het was wel een kuteinde hoor. alsof er nog een deel zou komen
[afbeelding]
ik geef een 8
PROEST! _/-\o_

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-10 11:40
[afbeelding]
ik geef een 8
Haha! :P geniaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

[afbeelding]
ik geef een 8
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQALMeizK_NdGF4IqBL3NKrsy5zY9RMEHeQSHUy_YeVNCUkluMndQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:50
Death of a Superhero (2011)Death of a Superhero (2011)
IMDb: 6.5 | Genre: Animation, Drama | Runtime: 97min. | MPAA: Not Rated
Plot: A dying 15-year-old boy draws stories of an invincible superhero as he struggles with his mortality.
Een ontroerende film over een jongen die kanker heeft en er op zijn manier mee omgaat. Gedurende de film zie je hoe hij vrede zoekt met zijn ziekte. Enerzijds met zijn eigen tekeningen en op de andere manier door opener te worden. Het einde hoef ik niet te vertellen want dat is bij zulke films voorspelbaar.

Het is geen 50/50. Zelf vind ik deze film beter. Het is gevoeliger en naar mijn idee iets realistischer, mooier vorm gegeven en een meer opbouwend verhaal.

Een aanrader!
IMDb -- Death of a Superhero (2011) Wikipedia -- Death of a Superhero (2011) Bekijk trailer van Death of a Superhero (2011) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Death of a Superhero (2011)

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 27-10 07:12

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

The Intouchables (2011)The Intouchables (2011)
IMDb: 8.5 | Genre: Biography, Comedy, Drama | Runtime: 112min. | MPAA: R
Ik had deze film bewaard om met mijn vriendin te gaan kijken, gisteravond ben ik er eindelijk aan toegekomen. Mijn vriendin en ik vonden het een goede film waar je vaak moet lachen moet om de lompe manier hoe Driss omgaat met de situatie.

Het acteerwerk is geloofwaardig en het verhaal zit prima in elkaar. Een heerlijke wegkijker!
IMDb -- The Intouchables (2011) Wikipedia -- The Intouchables (2011) Bekijk trailer van The Intouchables (2011) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Intouchables (2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Laatst online: 25-09 18:44
Jack Reacher (2012)Jack Reacher (2012)
IMDb: 7.0 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 130min. | MPAA: PG-13
Plot: A homicide investigator digs deeper into a case involving a trained military sniper who shot five random victims.
Zeer goeie actiefilm met goed acteerwerk met de nadruk op tom cruise en rosamund pike, de rest was ook erg goed trouwens. het is erg leuk van de film dat de actie daadwerkelijk door tom cruise is gedaan waar door camera's stonden op plaatsen waar het normaal niet kon. de actie was ook geweldig een beetje humor hier en daar was ook op z'n plaats.
IMDb -- Jack Reacher (2012) Wikipedia -- Jack Reacher (2012) Bekijk trailer van Jack Reacher (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Jack Reacher (2012)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=8.0 8.0 / 10

En rosamund pike in de film was ook niet erg
Afbeeldingslocatie: http://www.universityun.com/wp-content/uploads/2013/05/Rosamund+Pike+35th+Annual+Toronto+International+UTEpSv1Jz8mx.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door pannekoek141 op 11-08-2013 23:05 ]

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Epic (2013)Epic (2013)
IMDb: 6.7 | Genre: Animation, Adventure, Family, Fantasy | Runtime: 102min. | MPAA: PG
Deze 3d animatiefilm begint zoals iedere andere film uit de stal van de concurrenten van het vroegere Disney, maar ontvouwt zich later als een ware homage naar de goede oude Disney-tijd met zelfs hier en daar wat zingende beestjes.

Helaas wordt het qua verhaal nergens echt heel goed. De boodschap dat je goed voor je omgeving / de natuur moet zorgen kennen we inmiddels wel en is vooral leuk voor kinderen. Ook de scenes zelf stijgen niet uit boven het oude niveau van Disney. Zo komen er in deze film Lion King-achtige omgevingen en geesten voor, maar nergens kunnen deze je met open mond laten staren zoals de vader van Simba dit ooit wel kon doen in al zijn getekende 2d (met een beetje 3d)-glorie.

En laten we natuurlijk de twee plakkerige sidekicks niet vergeten.

Toch is het geen verkeerde film om aan te zien. De omgevingen zijn prachtig, de shaders zijn geweldig en de sfeer in het bos is absoluut (oud)Disney-waardig.

Maar een klassieker zal het helaas niet worden.
IMDb -- Epic (2013) Wikipedia -- Epic (2013) Bekijk trailer van Epic (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Epic (2013)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=6.6 6.6 / 10

In dit vijfde deel van Pirates of the Carribean zien we hoe Jack zijn jeugd doorbracht als indiaan in de woestijn.

Plotseling verschijnt Helena Bonham Carter als Helena Bonham Carter met een pistool in haar panty en ze schiet iedereen neer.

Jack gaat op reis.

Einde.
IMDb -- The Lone Ranger (2013) Wikipedia -- The Lone Ranger (2013) Bekijk trailer van The Lone Ranger (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Lone Ranger (2013)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 26-10 19:28

SaN

Stukfruit schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 00:02:
The Lone Ranger (2013)[afbeelding]
In dit vijfde deel van Pirates of the Carribean zien we hoe Jack zijn jeugd doorbracht als indiaan in de woestijn.

Plotseling verschijnt Helena Bonham Carter als Helena Bonham Carter met een pistool in haar panty en ze schiet iedereen neer.

Jack gaat op reis.

Einde.
[afbeelding] 5 / 10
Geweldig :P Ik was het hele trucje na de eerste Pirates al echt helemaal zat. Ik denk dan ook niet dat ik deze nog ga kijken. Pirates 3 ook al niet meer gezien trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik begin inderdaad ook wel een beetje te overwegen om komende vervolgfilms helemaal links te laten liggen :)

Depp is geen slechte acteur, maar hij kan beter weer eens iets serieus oppakken. Hetzelfde geldt voor de vrouwelijke variant die Helena Bonham Carter heet.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
The Great Gatsby (2013)The Great Gatsby (2013)
IMDb: 7.5 | Genre: Drama, Romance | Runtime: 143min. | MPAA: PG-13
Wist totaal niet wat ik van deze film moest verwachten. Had online wel begrepen dat het geen actie film zou zijn maar veel verder dan dat was ik niet gekomen en doordat ik zoveel moeite moest doen deze film van Usenet te trekken waren de verwachtingen erg hoog.

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, ik heb me prima vermaakt! Het verhaal is lekker opgebouwd en de karakters worden precies zo verteld als wenselijk is.

Het mysterie rond Meneer Gatsby is enorm en dat zet je continu aan het denken, wat wij persoonlijk erg konden waarderen.

Verder was het acteer werk van Leonardo weer top, de hedendaagse muziek super gekozen en het verhaal meeslepend plus lekker verteld door de voice over.

Alles bij elkaar absoluut geen film voor mij maar toch aangenaam verrast.
IMDb -- The Great Gatsby (2013) Wikipedia -- The Great Gatsby (2013) Bekijk trailer van The Great Gatsby (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Great Gatsby (2013)

Zeg je nou echt "goede film" en "Fast & Furios 6" in een zin? 8)7
Stukfruit schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 00:02:

[table bgcolor=transparent width=100% cellpadding=6][tr][td fontsize=14]The Lone Ranger (2013)[/td][td align=right valign=top rowspan=2 fontsize=9][afbeelding][/td][/tr][tr][td valign=top]IMDb: 6.7 | Genre: Action, Adventure, Western | Runtime: 149min. | MPAA: PG-13
[justify]In dit vijfde deel van Pirates of the Carribean zien we hoe Jack zijn jeugd doorbracht als indiaan in de woestijn.

Jack gaat op reis.

Einde
Het lijkt een beetje de Johnny Depp truuk te worden. Uiteraard deed hij dit in de Pirates films maar ook in Dark Shadows en Alice in Wonderland was dit het geval.

Zonde, vond zijn eerdere films altijd wel prima.

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 12-08-2013 00:43 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik vond zelf de hedendaagse muziek bij The Great Gatsby niet echt passen. Nou hoeft klassiek of Jazz ook niet meteen, maar daar geef ik bij dergelijke films die in het verleden moeten plaatsvinden wel de voorkeur aan.

Ik denk dat een eigen mooie soundtrack wel beter bij die film had gepast om hem extra sfeer mee te geven.

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 12-08-2013 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Martinspire schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 02:00:
Ik denk dat een eigen mooie soundtrack wel beter bij die film had gepast om hem extra sfeer mee te geven.
The Great Gatsby heeft een eigen soundtrack. De meeste nummers zijn voor de film geschreven, en sommige covers zijn voor de film opnieuw opgenomen.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik vond zelf de hedendaagse muziek bij The Great Gatsby niet echt passen. Nou hoeft klassiek of Jazz ook niet meteen, maar daar geef ik bij dergelijke films die in het verleden moeten plaatsvinden wel de voorkeur aan.

Muziek uit de tijd van het verhaal past altijd en is daardoor een wat veiligere maar soms ook saaie keuze. Ik vond het persoonlijk nu juist wel lekker dat het moderne muziek was.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 14:13
Plot: As a war between humankind and monstrous sea creatures wages on, a former pilot and a trainee are paired up to drive a seemingly obsolete special weapon in a desperate effort to save the world from the apocalypse.
Leuke mannen actie film, mooi in elkaar gezet. Het verhaal was niet heel denderend en de 2 professors waren toch wel de irritante factor. In ieder geval een goeie beukende popcorn actie film.
IMDb -- Pacific Rim (2013) Wikipedia -- Pacific Rim (2013) Bekijk trailer van Pacific Rim (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Pacific Rim (2013)

Redemption (2013)Redemption (2013)
IMDb: 6.2 | Genre: Action, Crime, Drama, Thriller | Runtime: 100min. | MPAA: R
Plot: Homeless and on the run from a military court martial, a damaged ex-special forces soldier navigating London's criminal underworld seizes an opportunity to assume another man's identity -- transforming into an avenging angel in the process.
Tja, laat ik maar beginnen dat dit niet de gemiddelde harde actie film van Jason Statham is. Film gaat redelijk vlot, maar toch kon het mij na een uur niet meer bekoren. Het einde zag je al van ver aankomen.
IMDb -- Redemption (2013) Wikipedia -- Redemption (2013) Bekijk trailer van Redemption (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Redemption (2013)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 23-10 14:37

Mon0lith

Yes Herr Flick

Despicable Me 2 (2013)Despicable Me 2 (2013)
IMDb: 7.8 | Genre: Animation, Comedy, Crime, Family | Runtime: 98min. | MPAA: PG
Het 2e deel was net zo leuk en vernieuwend als het eerste! Geweldig leuke film voor kids EN volwassenen. Minions weer briljant, meisjes wederom cute, prima humor, heerlijk feel good film. De muziek in deze film maakt het ook helemaal tot in de puntjes af.
IMDb -- Despicable Me 2 (2013) Wikipedia -- Despicable Me 2 (2013) Bekijk trailer van Despicable Me 2 (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Despicable Me 2 (2013)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 06:35

McBoom

Broem

Ik vond zelf de hedendaagse muziek bij The Great Gatsby niet echt passen.
Dat is des Baz Luhmans. Dat is bij Moulin Rouge ook zo (o.a. Roxanne van The Police) :) Schitterende film.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 07-10 08:29
Life of Pi (2012)Life of Pi (2012)
IMDb: 8.1 | Genre: Adventure, Drama, Fantasy | Runtime: 127min. | MPAA: PG
Plot: A young man who survives a disaster at sea is hurtled into an epic journey of adventure and discovery. While cast away, he forms an unexpected connection with another survivor: a fearsome Bengal tiger.
Gisterenavond deze dan eindelijk gezien, in 3D. Hij stond al een tijdje op m'n lijstje. Prachtige film, prachtige visuals. Geen seconde verveeld en je zit soms met open mond te kijken. Highly recommended!
IMDb -- Life of Pi (2012) Wikipedia -- Life of Pi (2012) Bekijk trailer van Life of Pi (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Life of Pi (2012)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:30
Plot: Native American warrior Tonto recounts the untold tales that transformed John Reid, a man of the law, into a legend of justice.
Ik ben het absoluut niet eens met een aantal meningen hierboven. Ik heb me echt uitstekend vermaakt en heb eigenlijk de gehele film een glimlach op mijn gezicht gehad. Ja, hij duurt best lang maar ik heb me geen moment verveeld. Natuurlijk lijkt het in essentie een beetje op Pirates, maar als je er ongecompliceerd naar kijkt is het een zeer vermakelijke film. Ik vind Depp ook weer uitstekend in een rol die hem past als geen ander.

Jack the Giant Slayer (2013)Jack the Giant Slayer (2013)
IMDb: 6.3 | Genre: Adventure, Fantasy | Runtime: 114min. | MPAA: PG-13
Plot: The ancient war between humans and a race of giants is reignited when Jack, a young farmhand fighting for a kingdom and the love of a princess, opens a gateway between the two worlds.
Aangezien ik wel een fan ben van fantasy films, deze maar eens gekeken afgelopen weekend. Visueel zit de film uitstekend in elkaar maar ik vind Nicholas Hoult niet echt sterk als Jack, toch de hoofdrol van de film. Ook het einde is naar mijn zin veel te makkelijk en het voelt alsof ze de film maar snel wilden afraffelen zodat ze 'm konden shippen.
IMDb -- Jack the Giant Slayer (2013) Wikipedia -- Jack the Giant Slayer (2013) Bekijk trailer van Jack the Giant Slayer (2013) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Jack the Giant Slayer (2013)

[ Voor 34% gewijzigd door rickjehh op 12-08-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
McBoom schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:28:
[...]

Dat is des Baz Luhmans. Dat is bij Moulin Rouge ook zo (o.a. Roxanne van The Police) :) Schitterende film.
En vergeet ook Romeo + Juliet niet. Baz Luhrmann staat inderdaad bekend om z'n niet heel conventionele muziekkeuzes, maar tot op heden vind ik het erg goed uitpakken. Ook bij wat ik tot nu toe van The Great Gatsby heb gezien. De film staat vanavond op de planning om hem helemaal uit te kijken.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Laatst online: 25-09 18:44
Jarhead (2005)Jarhead (2005)
IMDb: 7.0 | Genre: Biography, Drama, War | Runtime: 125min. | MPAA: R
This is my rifle. There are many like it, but this one is mine. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me my rifle is useless. Without my rifle, I am useless.
IMDb -- Jarhead (2005) Wikipedia -- Jarhead (2005) Bekijk trailer van Jarhead (2005) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Jarhead (2005)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=8.0 8.0 / 10

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

habermas schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:36:
Life of Pi (2012)[afbeelding]
IMDb: 8.1 | Genre: Adventure, Drama, Fantasy | Runtime: 127min. | MPAA: PG
Plot: A young man who survives a disaster at sea is hurtled into an epic journey of adventure and discovery. While cast away, he forms an unexpected connection with another survivor: a fearsome Bengal tiger.
Gisterenavond deze dan eindelijk gezien, in 3D. Hij stond al een tijdje op m'n lijstje. Prachtige film, prachtige visuals. Geen seconde verveeld en je zit soms met open mond te kijken. Highly recommended!
[afbeelding] 8.5 / 10
Vandaag gezien, en hoef er niets aan toe te voegen, om je vingers bij af te likken, film technisch.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plot: As a war between humankind and monstrous sea creatures wages on, a former pilot and a trainee are paired up to drive a seemingly obsolete special weapon in a desperate effort to save the world from the apocalypse.
Een recensie schrijven kan ik niet. Ik ben nog te emotioneel ontdaan. Overmand door inspiratie kwam dit in me opwellen:

Haiku for the Kaiju
from the ocean deep
terrible monsters arise
together we fight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-10 20:42
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:47:
Een recensie schrijven kan ik niet. Ik ben nog te emotioneel ontdaan. Overmand door inspiratie kwam dit in me opwellen:

Haiku for the Kaiju
from the ocean deep
terrible monsters arise
together we fight
Als een film je inspireert tot een haiku, dan moet ie wel goed zijn.
Wil hem ook nog wel zien, maar helaas staan er nog stuk of 30 films op de lijst.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:36
Maar bevatten die ook hele grote robots én hele grote monsters? Als het antwoord nee is, dan zijn die 30 andere films helemaal niet meer interessant en staat alleen Pacific Rim bij deze nog op je lijst. Graag gedaan.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Pacific Rim was in elk geval supertof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-10 20:42
Hahn schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:54:
Maar bevatten die ook hele grote robots én hele grote monsters? Als het antwoord nee is, dan zijn die 30 andere films helemaal niet meer interessant en staat alleen Pacific Rim bij deze nog op je lijst. Graag gedaan.
Geen speld tussen te krijgen :p
Maar ga toch maar die andere films ook kijken. Moet toch weten waar ik over praat als ik wil zeiken over commentaar wil leveren op reviews.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Pagina: 1 ... 24 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Gebruik bij het schrijven van een review de <a href="http://meukje.nl/filmtopic/" target=_blank>UBB-generator</a>, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.
~~~[/html]