Excuses, aangepast!
Oblivion (2013) | ![]() |
IMDb: 7.1 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 124min. | MPAA: PG-13 Film is goed gemaakt. CGI ziet er erg netjes uit, geluid is vrij lekker te noemen (behalve de soundtrack op sommige momenten), en olga ziet er (zoals gewoonlijk) ook erg netjes uit:). Daar blijft het dan ook bij met het goede nieuws. De film is HEEL futuristisch. Wat mij betreft veel te. Daarnaast ERG voorspelbaar, geen schokkend/spannend verhaal, geen leuke/spannende twist of whatever. Niks om iets over te melden. Daarnaast duurt de film vrij lang. Een sumier 6je voor de cgi en olga:) | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Training Day (2001) | ![]() |
IMDb: 7.6 | Genre: Action, Crime, Drama, Thriller | Runtime: 122min. | MPAA: R De beste film die ik ooit heb gezien. | |
Suh dude
Moet je meer films kijken
. Is wel een sterke film
Ik heb laatst Hugo gekeken, erg leuke en goede film met een een goed verhaal en het zag er ook erg mooi uit
.
Ik heb laatst Hugo gekeken, erg leuke en goede film met een een goed verhaal en het zag er ook erg mooi uit
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
"De beste film die ik ooit heb gezien." is niet echt een review he...
Ik zal Wiethoofd eens op de schouder tikken of die het minimum aan woorden wat omhoog kan doen. 40 woorden ofzo
Ik zal Wiethoofd eens op de schouder tikken of die het minimum aan woorden wat omhoog kan doen. 40 woorden ofzo
Het topic gaat dan ook niet over reviews, maar wat je er van vond.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Haha heb er aardig wat gezien maar deze had mij toch wel echt te pakken.MrVegeta schreef op zondag 28 juli 2013 @ 00:16:
Moet je meer films kijken. Is wel een sterke film
Ik heb laatst Hugo gekeken, erg leuke en goede film met een een goed verhaal en het zag er ook erg mooi uit.
maar meer films kijken doe ik zoizo ! moet zelf fight club nog kijken
maar ik neem aan dat we dat allemaal hier lekker doen !
@Twylight
Dat wil ik helemaal niet. ik wil gewoon mijn korte mening delen over de films die ik kijk.
Delen of het waard is om een film te kijken, en zoniet dan de reden waarom niet !
ik ben geen prater....
[ Voor 17% gewijzigd door pannekoek141 op 28-07-2013 00:49 ]
Suh dude
Abraham Lincoln: Vampire Hunter (2012) | ![]() |
IMDb: 5.9 | Genre: Action, Fantasy, Horror, Thriller | Runtime: 105min. | MPAA: R Leuke film! Prima acteerwerk met een leuk verhaal. Natuurlijk wat over de top hier en daar, maar dat misstaat de film niet. Leuk is ook hoe het verwoven wordt met de "bekende" geschiedenis. Voor mij een mooie 7! | |
Er staat duidelijk in de OP:MrVegeta schreef op zondag 28 juli 2013 @ 00:45:
Het topic gaat dan ook niet over reviews, maar wat je er van vond.
Inhoud van een review
Probeer je bericht wat inhoud te geven, dus geen reviews van één zin of drie woorden en een smiley s.v.p.
Mensen die hier komen en zeggen dat ze iets een leuke film vinden zonder enige onderbouwing heeft niemand wat aan.
Silver Linings Playbook (2012) | ![]() |
IMDb: 7.9 | Genre: Comedy, Drama, Romance | Runtime: 122min. | MPAA: R Twee mensen met een mentale stoornis ontmoeten elkaar, van het een komt het ander en uiteindelijk gaan ze zoals het in een eckte romcom behoort te gaan onmeunig passioneel met elkaar zoenen. The End. spoiler: Er zijn veel mensen op de interwebs die klagen dat de film geen goede weergave van zo'n stoornis is omdat je dit niet kan genezen met een leuke dame, maar die mensen hebben blijkbaar niet gezien dat hij aan het eind van de film helemaal niet van zijn probleem af was. En daarom geef ik de film een 8, want daarnaast is Jennifer Lawrence natuurlijk heel fijn om naar te kijken (ook qua acteertalent) en is Bradley Cooper ondanks de "simpele" en misschien niet altijd even realistische rol zeker wel een stuk gegroeid sinds zijn vroegere dagen als de nerdy Will Tippin in Alias. Waarom geef ik een 8? Daarvoor zal je de spoiler moeten lezen of de film kijken Mensen die Cooper van andere films kennen zullen ook een leuke hint vinden naar een van zijn vorige films wanneer de hoofdrolspelers ruzie met elkaar hebben onder de gevel van een bioscoop. Leuke en toepasselijke easteregg | |
[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 28-07-2013 01:08 ]
Dat zit wel Schnorr.
Proberen betekend niet meteen dat het ook altijd moet gebeurenTwylight schreef op zondag 28 juli 2013 @ 00:58:
[...]
Er staat duidelijk in de OP:
Inhoud van een review
Probeer je bericht wat inhoud te geven, dus geen reviews van één zin of drie woorden en een smiley s.v.p.
Mensen die hier komen en zeggen dat ze iets een leuke film vinden zonder enige onderbouwing heeft niemand wat aan.
Verder vind ik het vrij duidelijk dat als iemand een 10 geeft en het de beste film vindt die hij ooit gezien heeft, dat het best interessant is om te gaan kijken welke film het is. Als je een 6 geeft met "matige film" heb je er imo minder aan dan dit
Verder kun je best even met je mond vol tanden staan na een indrukwekkende film
IMDb: 7.1 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 124min. | MPAA: PG-13 Na het uitkomen van de BR afgelopen week heb ook ik maar naar Oblivion gekeken, deze film had ik al een tijdje op mijn lijstje staan en dat was niet alleen omdat iedereen er wat van vind. Iemand hier vergeleek het zelfs Met Moon en dat bleek een stuk treffender dan ik had gedacht. Laat ik beginnen met het onbegrip over de haat die Online voor deze film gekoesterd wordt. Ik las namelijk dingen als "Afzetten na 20minuten" en "Enorm voorspelbaar". Hebben die mensen naar een andere film zitten kijken dan ik zojuist heb gedaan? Ik begrijp deze reacties helemaal niet namelijk. Natuurlijk moet ook ik een beetje door Tom Cruise prikken maar verder vond ik het een geslaagde twee uurtjes, de CGI is top, de tech ziet er prima uit, de wereld is geloofwaardig verwoest, DTS-MA voelde extra verzorgd en je wordt de eerste helft van de film een paar keer leuk op een verkeerd been gezet. Toen je eenmaal al de waarheid wist was het spoiler: einde snel te raden maar dat was eigenlijk het enige wat er echt mis mee was. independence day Al met al uiteraard geen Moon (Wat was die fantastisch zeg) maar toch wel een aanradertje voor iedereen die van een niet te diepe "De wereld is vergaan, toekomst" film houd. Ik in ieder geval wel | |
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Scenic Route (2013) | ![]() |
IMDb: 7.8 | Genre: Drama, Thriller | MPAA: R Plot: The relationship between two old friends is tested as they are stranded in the desert. In het begin was ik nogal sceptisch over de film, want Josh Duhamel is niet de allerbeste acteur. Maar verdomme, wat was deze film verfrissend goed zeg! De locatie, de dialogen, gewoon alles klopt en grijpt je aandacht al vrij snel. Gewoon een ondergewaardeerde topper als ik de score van de film op IMDB zie! | |
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Pacific Rim (2013) | ![]() |
IMDb: N/A | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 131min. | MPAA: PG-13 Voordat ik naar deze film ging wist ik al dat dit geen serieuze film zou worden en dat ik gewoon moest genieten van het grote spektakel. Gelukkig wisten de regisseur en cast ook dat dit geen serieuze film zou worden en wordt er lekker gek gedaan en zitten er grappige scènes in die nergens op slaan. De actie is mooi gerenderd en er is een lichte poging gedaan om een klein verhaal in de achtergrond te laten afspelen om al het filmgeweld te mogen tonen. In mijn ogen is dit echt een heerlijke film om te kijken met een paar gasten en te lachen om de heerlijke over de top actie! Het enige wat miste was mooie vrouwen.. | |
Hier ben ik het volledig mee eens. Ikzelf heb enorm genoten van hoe ze de aarde vorm hebben gegeven en hoe het vervoer, woonhuis en dergelijke was ontworpen. Vanaf het Morgan Freeman gedeelte kun je inderdaad raden welke kant het opgaat, maar het eerste deel vond ik zelf enorm geslaagd.Donstil schreef op zondag 28 juli 2013 @ 01:29:
Oblivion (2013) [afbeelding] IMDb: 7.1 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 124min. | MPAA: PG-13 Na het uitkomen van de BR afgelopen week heb ook ik maar naar Oblivion gekeken, deze film had ik al een tijdje op mijn lijstje staan en dat was niet alleen omdat iedereen er wat van vind. Iemand hier vergeleek het zelfs Met Moon en dat bleek een stuk treffender dan ik had gedacht.
Laat ik beginnen met het onbegrip over de haat die Online voor deze film gekoesterd wordt. Ik las namelijk dingen als "Afzetten na 20minuten" en "Enorm voorspelbaar". Hebben die mensen naar een andere film zitten kijken dan ik zojuist heb gedaan? Ik begrijp deze reacties helemaal niet namelijk.
Natuurlijk moet ook ik een beetje door Tom Cruise prikken maar verder vond ik het een geslaagde twee uurtjes, de CGI is top, de tech ziet er prima uit, de wereld is geloofwaardig verwoest, DTS-MA voelde extra verzorgd en je wordt de eerste helft van de film een paar keer leuk op een verkeerd been gezet.
Toen je eenmaal al de waarheid wist was hetspoiler:einde snel te raden maar dat was eigenlijk het enige wat er echt mis mee was.independence day
Al met al uiteraard geen Moon (Wat was die fantastisch zeg) maar toch wel een aanradertje voor iedereen die van een niet te diepe "De wereld is vergaan, toekomst" film houd. Ik in ieder geval wel[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 7.5 / 10
Eventjes algemeen vraagje. Die review staat zo bij dat de film een imdb scoren heeft van 7.8. Maar als ik op imdb ga kijken heeft die bij mij maar 6.2 ... Wel irritant nattuurlijk want ik ga er wel vanuit dat die imdb scores die bij de reviews staan kloppenV3g3ta schreef op zondag 28 juli 2013 @ 02:14:
Scenic Route (2013) [afbeelding] IMDb: 7.8 | Genre: Drama, Thriller | MPAA: R ....[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 8 / 10
Olympus Has Fallen (2013) | ![]() |
IMDb: 6.6 | Genre: Action, Thriller | Runtime: 120min. | MPAA: R Toch ook maar gekeken bij gebrek aan iets anders. Viel zwaar tegen. Ik dacht dat het misschien wel een leuke actiefilm zou zijn, maar mij god wat was dit slecht: een van de slechtste films die ik in tijden heb gezien, zelfs in zijn genre. Op elk vlak onlogisch, onmogelijk, cliche en dodelijk saai. Bijna lachwekkend als het niet zo triest was. | |
Oh, ik zie net dat ik die hier nog geen cijfer heb gegeven. Wat ^^ hij zegt dus. Een dik verdiende 2!
Dat is dan weer het nadeel van Morgan Freeman. De ene keer kiest hij voor steengoede films en de andere keer kiest hij voor een natte scheet. Heel jammer. Gelukkig neemt het geen Nicolas Cage-vormen aan.
Dat is dan weer het nadeel van Morgan Freeman. De ene keer kiest hij voor steengoede films en de andere keer kiest hij voor een natte scheet. Heel jammer. Gelukkig neemt het geen Nicolas Cage-vormen aan.
Dat zit wel Schnorr.
Ik zie dat ik nog gul ben geweest met mijn 3Zoijar schreef op zondag 28 juli 2013 @ 11:10:
Olympus Has Fallen (2013) [afbeelding] IMDb: 6.6 | Genre: Action, Thriller | Runtime: 120min. | MPAA: R Toch ook maar gekeken bij gebrek aan iets anders. Viel zwaar tegen. Ik dacht dat het misschien wel een leuke actiefilm zou zijn, maar mij god wat was dit slecht: een van de slechtste films die ik in tijden heb gezien, zelfs in zijn genre. Op elk vlak onlogisch, onmogelijk, cliche en dodelijk saai. Bijna lachwekkend als het niet zo triest was.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 2 / 10
This too shall pass
^^ Ik negeer dat soort pro-amerikaanse uber-patriotische over top cheesy films. Dus geen reden om 'm nog te zien ook. Als je in VS zou wonen zou de film nog een voldoende krijgen wellicht.
[ Voor 23% gewijzigd door Cyberamp op 28-07-2013 13:06 ]
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet goed vond, maar ook niet zo slecht als hier gesteld wordt. Ik geef hem een 5,5. Ik vond de aanval op het witte huis mooi bedacht. Voor de rest moest ik erg denken aan de eerste Die Hard film, alleen dan niet zo goed.
Punten van kritiek:
Nauwelijks karakter inleving, daarmee bedoel ik dat je weinig met personages meeleeft.
Persoonlijk vond ik de president slecht gecast, leek eerder een 40 jarige manager dan een president.
Punten van kritiek:
Nauwelijks karakter inleving, daarmee bedoel ik dat je weinig met personages meeleeft.
Persoonlijk vond ik de president slecht gecast, leek eerder een 40 jarige manager dan een president.
[ Voor 29% gewijzigd door jopie op 28-07-2013 13:21 . Reden: puntjes van kritiek ]
Een slechte film (zoals OHF) kan prima saai zijn terwijl er wel actie in zit. Een goede film kan onderhoudend zijn zonder enige actie.Martinspire schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:18:
Dodelijk saai vind ik wel apart, want er zit toch aardig wat minuten aan actie in.
OHF staat nog niet eens in de schaduw van Die Hard. Ik doe net of je dat niet gezegd hebtjopie schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:11:
Voor de rest moest ik erg denken aan de eerste Die Hard film, alleen dan niet zo goed.

This too shall pass
Vanavond avondje bios met de vriendin.. we kunnen niet kiezen tussen Pacific Rim en Wolverine.. wat adviseren jullie?
Ik neig naar Wolverine omdat deze mogelijk wat meer een verhaal heeft dan wat robots die met elkaar aan het knokken zijn? Kan me vriendin denk ik ook wat meer waarderen dan transformers
Graag jullie input.
Ik neig naar Wolverine omdat deze mogelijk wat meer een verhaal heeft dan wat robots die met elkaar aan het knokken zijn? Kan me vriendin denk ik ook wat meer waarderen dan transformers
[ Voor 49% gewijzigd door Workaholic op 28-07-2013 13:50 ]
Los van het feit dat er een meisje mee gaat, zou ik persoonlijk kiezen voor Pacific Rim.
Waarom?
Wolverine/X-Men kennen we onderhand wel (daarmee zeg ik niet dat het slecht is) maar ik zou puur voor special effects en sound (je zit in de bios natuurlijk) gaan.
Dus Pacific Rim voor mij.
ik heb nog nooit van die film gehoord tot bovenstaande post
Maar ligt er natuurlijk aan waar je meisje van houdt. Dat weet ik niet, en kan ik dus niet bepalen
Wolverine is inderdaad meer verhaal... en een leuke gespierde man met ontbloot bovenlichaam.
Waarom?
Wolverine/X-Men kennen we onderhand wel (daarmee zeg ik niet dat het slecht is) maar ik zou puur voor special effects en sound (je zit in de bios natuurlijk) gaan.
Dus Pacific Rim voor mij.
ik heb nog nooit van die film gehoord tot bovenstaande post
Maar ligt er natuurlijk aan waar je meisje van houdt. Dat weet ik niet, en kan ik dus niet bepalen
Wolverine is inderdaad meer verhaal... en een leuke gespierde man met ontbloot bovenlichaam.
[ Voor 38% gewijzigd door NeutraleTeun op 28-07-2013 13:45 ]
The Hunt (2012) | ![]() |
IMDb: 8.2 | Genre: Drama | Runtime: 115min. | MPAA: R Ongelooflijk, wat komt deze film hard aan. Zwaar drama over een man van middelbare leeftijd (Mads Mikkelsen) die werkzaam is op een basisschool en wordt beschuldigd van kindermisbruik. Het geheel is een aaneenschakeling van uiterst ongemakkelijke scènes die je emoties laten schommelen tussen afschuw en empathie. Eén van de sterkste elementen is iets dat ik enkel als spoiler kan uitdrukken: spoiler: er wordt gesuggereerd dat de broer van het meisje haar wel misbruikt heeft, maar als je daar als kijker vanuit gaat trap je eigenlijk in dezelfde val als de ouders die de man beschuldigen. Ik heb echt nog lang met de film in mijn hoofd rondgelopen, zo hard kwam het aan. Absoluut niet geschikt voor mensen die niet van naargeestige verhalen houden, maar als je op zoek bent naar een indrukwekkend stuk drama is dit de film die je zoekt. | |
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Ben jij Workaholic z'n vriendin
Hopelijk is dat sarcasme, zo niet, waarom dan tóch een post maken, als je de film niet eens bij naam kentik heb nog nooit van die film gehoord tot bovenstaande post![]()

[ Voor 35% gewijzigd door Hahn op 28-07-2013 13:45 ]
The devil is in the details.
Ik vind actie iha saai tegenwoordig. Soms kan het spannend zijn, mits goed opgebouwd en noodzakelijk voor het verhaal. Puur rennen en schieten om de actie, zoals de meeste films tegenwoordig, hoeft voor mij inderdaad niet. Die stukken zakt m'n aandacht vaak een beetje weg.Martinspire schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:18:
Dodelijk saai vind ik wel apart, want er zit toch aardig wat minuten aan actie in. Dat zou ik eerder bij een film doen die niet zo snel gaat.
Toegegeven, mijn favoriete film-genre is dan ook period drama (en fantasy omdat dat er vaak op lijkt). Het mooiste van bijvoorbeeld The Hobbit vind ik het begin; de stukken dat ze urenlang voor een groep trollen uit rennen moet je uitzitten...
Tsja, ik kan alsnog best op z'n tijd een goede hersenloze actie-shooter waarderen -- ik kijk ze ook bijna allemaal die uitkomen -- maar dit was zelfs in dat genre gewoon heel slecht. Chuck Norris en van Damme hebben betere films gemaaktMaar goed, niet jouw film, dat is wel duidelijk.
Waar is jouw bijdrage?Hahn schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:44:
[...]
Ben jij Workaholic z'n vriendin
[...]
Hopelijk is dat sarcasme, zo niet, waarom dan tóch een post maken, als je de film niet eens bij naam kent
En waarom begin ik een trend te zien bij het becommentariëren op mij en zelfs niks bijdragen?
Heb je mijn hele post gezien? Natuurlijk ken ik zijn vriendin niet, niemand hier kent haar. Maar toch stelt hij hier de vraag. En ik geef aan wat ík zou doen. Wellicht heeft hij iets aan mijn post, wellicht ook niet.
Meer kans dat hij wat aan mijn post heeft dan aan die van jou.
En nee, was geen sarcasme. Nooit van die film/titel gehoord. Uiteraard wel even opgezocht voordat ik mijn reactie plaatste, dus wat dat betreft heb ik niet onbezonnen gereageerd en blijf ik er nog steeds bij dat die film mijn keuze zou zijn.
En btw, als je Wolverine/Xmen niet kent (in hele ruime zin) dan heb je inderdaad de afgelopen jaren onder een steen geleefd. Iedereen zou ervan gehoord moeten hebben, dus dan zou je er ook wel een beeld bij moeten hebben.
Ik zou wolverine doen. Hugh Jackman zonder shirt of gigantische robots die niets anders doen dan vechten. Makkelijke keuze voor je vriendin
Ik reageer geregeld op posts waarvan ik niet helemaal snap waarom ze geplaatst worden. Daar is helemaal niks persoonlijks aan, maar als ik al vaker op jou heb gereageerd (waarvan ik me niet bewust ben, maar zou best kunnen), dan is dat misschien een hint.NeutraleTeun schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:26:
[...]
Waar is jouw bijdrage?
En waarom begin ik een trend te zien bij het becommentariëren op mij en zelfs niks bijdragen?
Je hebt het over "we", dus dat was een beetje een grapjeHeb je mijn hele post gezien? Natuurlijk ken ik zijn vriendin niet, niemand hier kent haar. Maar toch stelt hij hier de vraag. En ik geef aan wat ík zou doen. Wellicht heeft hij iets aan mijn post, wellicht ook niet.
Meer kans dat hij wat aan mijn post heeft dan aan die van jou.
De fuck, zelf Pacific Rim niet kennen en vervolgens mij de les lezen over Wolverine?En nee, was geen sarcasme. Nooit van die film/titel gehoord. Uiteraard wel even opgezocht voordat ik mijn reactie plaatste, dus wat dat betreft heb ik niet onbezonnen gereageerd en blijf ik er nog steeds bij dat die film mijn keuze zou zijn.
En btw, als je Wolverine/Xmen niet kent (in hele ruime zin) dan heb je inderdaad de afgelopen jaren onder een steen geleefd. Iedereen zou ervan gehoord moeten hebben, dus dan zou je er ook wel een beeld bij moeten hebben.
The Colony (2013) | ![]() |
IMDb: 5.8 | Genre: Action, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 95min. | MPAA: 14A 2 acteurs die ik wel prima vind in de lead, Laurence Fishburne en BillPaxton. De film is low budget, met een post-apocalyptische kijk op de wereld zoals bij 'day after tomorrow' alleen nu met bloeddorstige mad max achtige kannibalen. De film is grijs, grauw kwa kleuren toon wegens het feit dat ongv. 80% gefilmt is in nauwe kleine ruimten, waarin Laurence Fishburne (aka Briggs) goed tot zijn recht komt . Ik vind de camerawerk wel goed, het acteerwerk is ok. Qua verhaal is het anders. Allen wat met trage start in eerste helft, heeft de film plot niet echt een richting, helaas niet echt inhoudelijk boeiende karakters (behalve de lead), maar is wel vermakelijk als je niet 100% de aandacht wilt vestigen op alle minpuntjes. Alles is heel voorspelbaar en er is een happy ending (soort van). Hij krijgt een 4 (ipv 1) vanwege het acteerwerk van de 2 leads, camerawerk en make up. Kortom, een snel vergeetbare film. | |
Zeg lieverds kunnen jullie ergens anders ruzie maken..
Het is zondag..
Ik heb nu 1 stem voor Pacific en 1 stem voor Wolverine..*twijfel twijfel*
Ik heb nu 1 stem voor Pacific en 1 stem voor Wolverine..*twijfel twijfel*
[ Voor 5% gewijzigd door Workaholic op 28-07-2013 14:33 ]
Ik lees niet jouw de les. Geef alleen aan dat iemand die nooit gehoord heeft van Wolverine of de X-Men onder een steen geleefd heeft.Hahn schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:29:
[...]
De fuck, zelf Pacific Rim niet kennen en vervolgens mij de les lezen over Wolverine?
Maar serieus. Hoe lang is Pacific Rim er al? Is dat ook een comic? Want ik heb er echt nog nooit van gehoord.
X-Men daarentegen dwarrelt al 50+ jaar rond.
Als je enigszins volgt welke nieuwe films er zijn, dan vind ik het wel knap dat je Pacific Rim niet kent. Natuurlijk is Wolverine een stuk bekender, want die bestaat al veel langer, maar er is toch wel een aardige hype om Pacific Rim de laatste maanden.
En in dit topic zijn er in de afgelopen week al 7 reviews geweest over Pacific Rim.
En in dit topic zijn er in de afgelopen week al 7 reviews geweest over Pacific Rim.
[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 28-07-2013 14:36 ]
En jij kent mij
Ik volg de nieuwe films/trends niet. En die hype heb ik nergens opgemerkt.
En ook dit topic volg ik niet standaard.
Maar dan zijn we het er dus over eens dat Wolverine bekend zou moeten zijn
Ik volg de nieuwe films/trends niet. En die hype heb ik nergens opgemerkt.
Ik heb ze beide nog niet gezien, wel alle X-men films. Als ik mijn vriendin mee zou moeten nemen naar 1 van de twee zou dat zeker Wolverine worden. Lijkt me iets meer gericht op het verhaal en mensen dan alleen maar actie.
Ik heb iedere keer als ik de trailer zie het idee dat ik de film al gezien heb.. niet zo gek.. IMDB: X-Men Origins: Wolverine (2009)
Is het een remake? Of kan ik er wat meer van verwachten?
Owh wacht, deze film speelt zich af na The X-Men lees ik, maar dat verhaal ken ik ook al wel
Owh wacht, deze film speelt zich af na The X-Men lees ik, maar dat verhaal ken ik ook al wel
[ Voor 16% gewijzigd door St@m op 28-07-2013 14:43 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ja, jij bent die gozer waar ik graag op reageer
Wat is dat nou voor kleinzerige reactie? Ik zeg toch 'als'?
Jeej, punten voor jou!Ik volg de nieuwe films/trends niet. En die hype heb ik nergens opgemerkt.
Blijf ik het raar vinden dat je een advies uitbrengt over 2 films, terwijl je nog nooit van één van de twee had gehoord en alleen even 10 sec op Google hebt gekeken wat het was. Dat was alles wat ik zei.
Die je nu aanhaalt is hoe hij Wolverine is geworden, de nieuwe film gaat gewoon verder met z'n verhaal.St@m schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:40:
Ik heb iedere keer als ik de trailer zie het idee dat ik de film al gezien heb.. niet zo gek.. IMDB: X-Men Origins: Wolverine (2009)
[ Voor 24% gewijzigd door Hahn op 28-07-2013 14:42 ]
The Bank Job (2008) | ![]() |
IMDb: 7.3 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: 111min. | MPAA: R Plot: Martine offers Terry a lead on a foolproof bank hit on London's Baker Street. She targets a roomful of safe deposit boxes worth millions in cash and jewelry. But Terry and his crew don't realize the boxes also contain a treasure trove of dirty secrets - secrets that will thrust them into a deadly web of corruption and illicit scandal. Ik houd wel van waar gebeurde verhalen en heel toevallig kwam ik deze film tegen (gisteravond), over het algemeen een film met Jason Statham kijken wel goed weg en bij het lezen dat het over een bankoverval ging had ik het gevoel gelijk goed te zitten. De film zit (naar mijn mening) goed inelkaar en brengt zeker ook een stukje spanning met zich mee. | |
Zie boven. Ik dacht dat de topic was van welke films heb je gezien. Als je niks inhoudelijks in te brengen hebt, wat doe je in dit topic?
[ Voor 3% gewijzigd door Cyberamp op 28-07-2013 14:43 ]
Ja, je hebt gelijkHahn schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:41:
Die je nu aanhaalt is hoe hij Wolverine is geworden, de nieuwe film gaat gewoon verder met z'n verhaal.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
En toch vind ik dat niet zo raar. De XMen/Wolverine ken ik wel, en hoef ik niet in de bios te zien.Hahn schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:41:
Blijf ik het raar vinden dat je een advies uitbrengt over 2 films, terwijl je nog nooit van één van de twee had gehoord en alleen even 10 sec op Google hebt gekeken wat het was. Dat was alles wat ik zei.
In die 10 seconden had ik wel al door dat Pacific vooral om actie, effecten en geluid ging. En dat vind ik iets om voor naar een bios te gaan.
Dat was alles wat ik zei.
Ik zei ook dat Wolverine wellicht handiger was voor zijn vriendin.
En dat was alles wat ik zei, en je hebt het tot een groter punt gemaakt, wat helemaal niet nodig was geweest

The Ruins (2008) | ![]() |
IMDb: 5.8 | Genre: Horror, Thriller | Runtime: 90min. | MPAA: R Deze film gisteren gezien en het is een prima smerige horror film met spannende momenten. Het begint echt als een goedkopen B film maar na de eerste 20 minuten begint het toch wel spannend te worden. Niet geschikt voor de kijkers met een zwakke maag | |
Ook gezien, leuke vermakelijke film. Maar was deze film nou twee dagen achter elkaar op dezelfde zenderSatom schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:41:
The Bank Job (2008) [afbeelding] IMDb: 7.3 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: 111min. | MPAA: R Plot: Martine offers Terry a lead on a foolproof bank hit on London's Baker Street. She targets a roomful of safe deposit boxes worth millions in cash and jewelry. But Terry and his crew don't realize the boxes also contain a treasure trove of dirty secrets - secrets that will thrust them into a deadly web of corruption and illicit scandal.
Ik houd wel van waar gebeurde verhalen en heel toevallig kwam ik deze film tegen (gisteravond), over het algemeen een film met Jason Statham kijken wel goed weg en bij het lezen dat het over een bankoverval ging had ik het gevoel gelijk goed te zitten.
De film zit (naar mijn mening) goed inelkaar en brengt zeker ook een stukje spanning met zich mee.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 7 / 10
Propagandafilms kunnen ook wel goed zijn:CyberAmp schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:06:
^^ Ik negeer dat soort pro-amerikaanse uber-patriotische over top cheesy films. Dus geen reden om 'm nog te zien ook. Als je in VS zou wonen zou de film nog een voldoende krijgen wellicht.
IMDB: Team America: World Police (2004)
Dit is een leuk topic om in de gaten te houden
Ja, helemaal mee eens! Ik heb hem ook eens "per ongeluk" bekeken en hij viel me 100% mee. Ben ook wel een fan van de hoofdrolspeler.z0rk0l schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:06:
The Ruins (2008) [afbeelding] IMDb: 5.8 | Genre: Horror, Thriller | Runtime: 90min. | MPAA: R Deze film gisteren gezien en het is een prima smerige horror film met spannende momenten.
Het begint echt als een goedkopen B film maar na de eerste 20 minuten begint het toch wel spannend te worden.
Niet geschikt voor de kijkers met een zwakke maag[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 7 / 10
Zeker een leuke horrorfilm om eens te kijken als je alle hele slechte en standaard "we zijn verhuist naar een oud griezelig huis met een spook erin" films zat bent.
Hmm, even gekeken in de tvgids en inderdaad!Termi schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:10:
[...]
Ook gezien, leuke vermakelijke film. Maar was deze film nou twee dagen achter elkaar op dezelfde zender.
26 juli 2013 op zender Eén, 00:00 - 01:45 uur
27 juli 2013 op zender Nederland 3, 23:40 - 01:30 uur
The Hobbit: An Unexpected Journey (2012) | ![]() |
IMDb: 8.1 | Genre: Adventure, Fantasy | Runtime: 169min. | MPAA: PG-13 Nou, ik was een grote fan van TLOTR. Ik denk laat ik deze film eens kijken! Ik vond het een redelijk leuke film. Het geluid was goed en de special effects ook. Helaas is het weer opgesplitst in meerdere films, voor commerciële doeleinden I guess... Ik vond het verhaal wel langdradig, maar zal de andere delen denk ik met plezier bekijken. | |
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
You are joking right?ikbenerniet schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:14:
[...]
Propagandafilms kunnen ook wel goed zijn:
IMDB: Team America: World Police (2004)
Dit is een leuk topic om in de gaten te houden
Hoe komt het dat dit topic opeens wordt overspoeld met mensen die reageren alsof ze iemands vriendin zijn of niet weten wat propaganda is? 
* Stukfruit gooit er een stem voor The Wolverine bij voor Workaholic.. omdat blote mannen fijner voor je vriendin zijn dan blote robots
* Stukfruit gooit er een stem voor The Wolverine bij voor Workaholic.. omdat blote mannen fijner voor je vriendin zijn dan blote robots
Dat zit wel Schnorr.
A Bug's Life (1998) | ![]() |
IMDb: 7.2 | Genre: Animation, Adventure, Comedy, Family | Runtime: 95min. | MPAA: G Veertien jaar na dato is de animatie van deze tweede Pixarfilm nog heel goed te bekijken. Uiteraard ziet het er tegenwoordig heel wat beter uit, maar als je dit vergelijkt met de concurrentie uit die tijd zie je waarom de studio altijd extra opviel. Het verhaal is hier niet al te bijzonder (lichte variant op Seven Samurai), maar de humor was hier al flink aanwezig. Opvallend hoezeer het duo van pissenbedden de inspiratiebron lijkt te zijn voor de minions uit Despicable Me! Van alle Pixarfilms zit deze animatiefilm denk ik net aan de minder goede helft, maar dat heeft vooral te maken met de hoge kwaliteit die ze daar doorgaans afleveren. | |
Fast & Furious 6 (2013) | ![]() |
IMDb: 7.4 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 130min. | MPAA: PG-13 Een redelijk goeie film, samen met een maatje gekeken en wel veel gelachen om sommige aspecten. 'haha ! die landingsbaan is langer dan de A2' en sommige vechtscenes zijn echt te droog. ik zou zeggen dat de film het wel waard is om te kijken, maar het is geen topfilm. | |
Suh dude
Before Midnight (2013) | ![]() |
IMDb: 8.5 | Genre: Drama | Runtime: 109min. | MPAA: R Plot: We meet Jesse and Celine nine years on in Greece. Almost two decades have passed since their first meeting on that train bound for Vienna. Beter dan deel 2, een stuk beter zelfs. Hier zat tenminste weer spanning in, het gaat ergens naar toe. Daarnaast ook een stuk meer variatie, de extra mensen die er bij zijn, bijvoorbeeld tijdens dat avondeten, voegen wel wat toe en maken de film wat levendiger. Minpunt: het einde, dat ging te makkelijk, te snel, voelde wat onvolledig aan. | |
The Ruins is een prima film, het is geen The Decent. Maar absoluut zeer vermakelijk, acteerwerk is meer dan redelijk.z0rk0l schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:06:
The Ruins (2008) [afbeelding] IMDb: 5.8 | Genre: Horror, Thriller | Runtime: 90min. | MPAA: R Deze film gisteren gezien en het is een prima smerige horror film met spannende momenten.
Het begint echt als een goedkopen B film maar na de eerste 20 minuten begint het toch wel spannend te worden.
Niet geschikt voor de kijkers met een zwakke maag[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 7 / 10
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Inside Man (2006) | ![]() |
IMDb: 7.6 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: 129min. | MPAA: R Unieke film over een ongewone bankoverval. In het begint lijkt hij erg casual, maar later toont de film toch wel even wat anders wat het verhaal toch wel een draai geeft. het is een film van 2 uur en heeft (voor mij) een momentje gehad dat het een klein beetje saai werdt. Maar als snel werd de film weer beter. het is geen lompe en simpele film en je moet zeker een beetje nadenken om het verhaal goed te begrijpen. | |
Suh dude
Hey, toffe topic zeg! Ik heb een Pathe unlimited gold pasje, dus kan onbeperkt naar de film. Heb afgelopen week Pacific Rim, The Internship en World War Z gezien.
Mijn vriendin vond Pacific Rim een ''meeh''. Ik zelf was laaiend enthousiast. Als je samen met je vriendin gaat zou ik voor The Wolverine kiezen.
Mijn vriendin vond Pacific Rim een ''meeh''. Ik zelf was laaiend enthousiast. Als je samen met je vriendin gaat zou ik voor The Wolverine kiezen.
Zaterdag naar "The Wolverine" Slechter dan Origins had het niet kunnen worden. Voor de rest best een aardige verfilming van de betreffende arc, afgezien van de "dichtelijke vrijheid" met de interpretatie van de karakters etc.
Had slechter gekund, maar zeker ook beter eigenlijk, gezien de lengte van de film.
Belangrijkste voor mij is dat dit de "officele" kick off is naar Days of Future past
Geen nieuws voor Marvel films, maar tussen de quick credits en de rolling credits uiteraard nog een extra scene
Had slechter gekund, maar zeker ook beter eigenlijk, gezien de lengte van de film.
Belangrijkste voor mij is dat dit de "officele" kick off is naar Days of Future past
Geen nieuws voor Marvel films, maar tussen de quick credits en de rolling credits uiteraard nog een extra scene
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
The Wolverine (2013) | ![]() |
IMDb: N/A | Genre: Action, Adventure, Fantasy, Sci-Fi | MPAA: 15 Plot: Summoned to Japan by an old acquaintance, Wolverine becomes embroiled in a conflict that forces him to confront his own demons. Ik ben Wolverine moe. Ja, hij kan best interessant zijn, maar na 2 losstaande films die, in mijn ogen, eerder afbreuk doen aan zijn verhaal, ben ik er wel klaar mee. Het succes van X-men is in mijn ogen de groep samen en niet een losstaande character-film. Hugh Jackman doet het wel goed als Wolverine. Dat doet hij vanaf de eerste X-men film al, maar ik mis gewoon wat in zijn eigen films. De after credits scene daarentegen smaakt naar meer. Ik kan niet wachten tot X-men: days of future past. Enne om een duit in het zakje te doen in de Wolverine vs Pacific Rim discussie: Pacific Rim wint | |
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
The Purge (2013) | ![]() |
IMDb: 5.6 | Genre: Horror, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 85min. | MPAA: R Plot: A family is held hostage for harboring the target of a murderous syndicate during the Purge, a 12-hour period in which any and all crime is legalized. Zaterdagavond ben ik met een paar vrienden naar The Purge geweest. Wow wat een goed idee van de film, wow wat een slechte uitwerking van het idee. In de film zijn genoeg schrikmomenten verwerkt, maar het is allemaal wel erg voorspelbaar. spoiler: Spoiler alert Het idee van een jaarlijkse purge die alle problemen (criminaliteit) oplost is echt niet slecht. Maar het verhaal wordt helemaal niet aangekleed. Een verdere uitweiding over wat voor gevolgen de purge heeft zou ik helemaal niet gek vinden. De film start nu 2 uur voor dat de purge plaats vind. Tijdens de film weet je precies wanneer een van de hoofdpersonen wel of niet dood gaat. En het einde, dat de dakloze neger wegloopt, had op z'n minst zijn naam gevraagd ofzo.. | |
The Internship (2013) | ![]() |
IMDb: 6.5 | Genre: Comedy | Runtime: 119min. | MPAA: PG-13 Plot: Two salesmen whose careers have been torpedoed by the digital age find their way into a coveted internship at Google, where they must compete with a group of young, tech-savvy geniuses for a shot at employment. Afgelopen donderdag met m'n vriendin naar deze film geweest. Ik kan vrij kort zijn over The Internship. Het is een leuke film, geen goede film, maar een leuke film. Vince Vaugh en Owen Wilson doen hun werk goed, er gebeuren leuke dingen en het Google concept wordt leuk naar voren gebracht. Ik ben er met een puc naartoe gegaan. Wil je hier echter los voor betalen, zou ik wachten tot je hem via andere kanalen kan vinden... | |
Even nog over dat vriendin verhaal. Ik ben dit weekend met mijn vriendin naar 3 films geweest en zij geeft ze deze score:
Pacific Rim 8/10
Wolverine 6/10
World War Z 6,5/10
Nu mijn review van Wolverine:
Pacific Rim 8/10
Wolverine 6/10
World War Z 6,5/10
Nu mijn review van Wolverine:
The Wolverine (2013) | ![]() |
IMDb: N/A | Genre: Action, Adventure, Fantasy, Sci-Fi | MPAA: 15 Had zelf best hoge verwachtingen bij de film en hoopte op mooie scenes met veel actie. De film nam je mee in een versnelling en kabbelde daarna al snel verder met trage dialogen. De actie scenes waren voor mij persoonlijk te snel voorbij. Daarnaast voelde het een beetje aan als een Wolverine computerspelletje; Steeds dezelfde combinatie van knoppen gebruiken om naar het volgende level door te gaan. Er zaten ook wat gaten in de film: spoiler: Adamantium zou onbreekbaar zijn en in alle films wordt van alles open gereten, maar in de film worden de klauwen gewoon even afgebroken spoiler: Ze gaan de gave om te herstellen overzetten naar een oude man. Hij wordt jonger en Logan verzwakt. Vervolgens komt er een scherp voorwerp in het hoofd van die oude man, die inmiddels er weer uitziet als 20, en hij gaat toch dood ipv dat hij verder hersteld. De krachten zouden volgens mij grotendeels al over moeten zijn naar die ouwe en toch herstelt Logan ineens weer heel snel. Het proces hoeft niet eens omgekeerd te worden. spoiler: Wolverine zijn geheugen zou verloren zijn gegaan, maar toch kan hij zich de tweede wereldoorlog herinneren? spoiler: Logan raakt zijn gave om te herstellen kwijt en ervaart pijn. Toch doet het niet zeer om zijn klauwen door zijn huid naar buiten de duwen en genezen deze gaten wel vrijwel instant. spoiler: Ik zie het verband niet tussen het doden van een slang en vervolgens het vervellen om weer verder te kunnen gaan. Geef de film een kleine voldoende omdat het toch Wolverine is. Eén van mijn jeugdhelden. Daarnaast maken de laatste 5 minuten een hoop goed voor mij | |
Life of Pi (2012) | ![]() |
IMDb: 8.1 | Genre: Adventure, Drama, Fantasy | Runtime: 127min. | MPAA: PG Overhypte film. Het was geen slechte film ofzo, maar lang niet zo goed als dat overal geroepen werd. | |
&!*@*!!Floris-K schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:14:
Geef de film een kleine voldoende omdat het toch Wolverine is. Eén van mijn jeugdhelden. Daarnaast maken de laatste 5 minuten een hoop goed voor mij

Pirates of Silicon Valley (1999) | ![]() |
IMDb: 7.1 | Genre: Biography, Drama | Runtime: 95min. | MPAA: Unrated Plot: History of Apple and Microsoft. Laatst weer eens gelezen over deze film en ik werd nieuwsgierig na het lezen van de comments. De film gaat over de beginjaren van miljardenbedrijven en software ontwikkeling in zijn algemeen. Het acteerwerk is niet geweldig maar nergens slecht en het verhaal is gewoon erg boeiend. Als je ziet hoe een bedrijf als Microsoft en Apple begonnen zijn in stoffige garages en motelkamers is moeilijk voor te stellen. Ook het feit dat directeuren van miljarden bedrijven massaal het potentie negeerden is werkelijk verbijsterend. Dit alles leidt er eigenlijk toe dat het echt veel geluk was dat de beide bedrijven zo groot zijn geworden. Meerdere keren kon het helemaal de andere kant op gaan en zouden we misschien nooit gehoord hebben van Jobs of Gates. Verder zijn de personages boeiend, Gates en Jobs zijn ergens zo verschillend maar ergens zo hetzelfde. Je ziet Jobs echter opgegeten worden door zijn eigen succes en daarbij alles uit het oog verliezen. Gates weet gewoon beter het hoofd koel te houden en strategisch te denken ipv profetisch zoals Jobs. | |
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Na een rustig weekendje kan ik weer drie films reviewen 
The First Time (2012) | ![]() |
IMDb: 6.9 | Genre: Comedy, Drama, Romance | MPAA: PG-13 Plot: A romantic comedy centered on the two high schoolers: Dave, who until now has pined for a girl he can't have, and Aubrey, a creative type who's dating a guy who doesn't quite understand her. Misschien lijkt deze film in eerste instantie op een film gericht op tienermeisjes (ik bedoel, het blijft een rom-com | |
House at the End of the Street (2012) | ![]() |
IMDb: 5.3 | Genre: Horror, Thriller | Runtime: 101min. | MPAA: PG-13 Plot: A mother and daughter move to a new town and find themselves living next door to a house where a young girl murdered her parents. When the daughter befriends the surviving son, she learns the story is far from over. Waarom deze film ook het genre Horror meekrijgt begrijp ik niet helemaal. Een thriller was het wel, maar ook dat viel wel mee. Af en toe zitten er twists in de film. Sommige zie je van mijlen ver aankomen, andere waren toch nog verassend. Hierdoor bleef de film wel mijn aandacht houden. Verder was het niet zo heel boeiend vond ik. Maar goed, als Jennifer Lawrence er in speelt is het sowieso al de moeite waard om er naar te kijken | |
The Strangers (2008) | ![]() |
IMDb: 6.1 | Genre: Horror, Mystery, Thriller | Runtime: 86min. | MPAA: R Plot: A young couple staying in an isolated vacation home are terrorized by three unknown assailants. Eerste deel van de film begint boeiend. Leuke thriller met spannende momenten. Heerlijk hoe je van een simpele klop op de deur kan schrikken. Na verloop van tijd wordt het thiller element wat mij betreft minder, en komt de horror kant wat meer boven drijven. Al blijven watervallen van bloed (gelukkig) achterwege, want dat had niet gepast in deze film. Bij veel horrorfilms sla je jezelf voor de kop omdat de personages weer eens domme dingen doen en zichzelf in een onhandige situatie werken. Deze film heeft twee onschuldige mensen die op de verkeerde plek op het verkeerde moment zijn. Natuurlijk zitten er in de film alsnog dingen van 'waarom doe je dat zo?!'. In vergelijking met veel andere horror/thrillers valt deze goed mee. | |
Filmpje bij de credits:Guusjee schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:28:
[...]
&!*@*!!Die heb ik gisteren gemist..
Wat heb ik gemist?
spoiler:
Logan loopt twee jaar later op het vliegveld door een metaaldetectiepoortje. Ineens begint al het ijzerwerk op het vliegveld te rammelen. Vervolgens staat Magneto achter hem om hem te waarschuwen voor iets dat staat te gebeuren. Logan vraagt waarom hij Magneto zou moeten geloven en Magneto zegt dat hij hem ook niet hoeft te geloven, maar.... En vervolgens bevriest iedereen in de omgeving en komt Xavier in zijn rolstoel.
Floris-K schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:54:
[...]
Filmpje bij de credits:
spoiler:Logan loopt twee jaar later op het vliegveld door een metaaldetectiepoortje. Ineens begint al het ijzerwerk op het vliegveld te rammelen. Vervolgens staat Magneto achter hem om hem te waarschuwen voor iets dat staat te gebeuren. Logan vraagt waarom hij Magneto zou moeten geloven en Magneto zegt dat hij hem ook niet hoeft te geloven, maar.... En vervolgens bevriest iedereen in de omgeving en komt Xavier in zijn rolstoel.
The Incredibles (2004) | ![]() |
IMDb: 8.0 | Genre: Animation, Action, Adventure, Family | Runtime: 115min. | MPAA: PG Ook nu nog een uiterst vermakelijke parodie op superheldenfilms. Met onder andere Edna Mode heeft het verhaal enkele geweldige personages te pakken, terwijl ik bijvoorbeeld Elastigirl weer erg zwak uitgewerkt vind. Persoonlijk kan ik ook het tweede gedeelte ook erg waarderen, waar het geheel omslaat in een regelrechte parodie op James Bond. Deze sectie zal voor sommigen vermoedelijk te chaotisch zijn en er is sprake van enige stijlbreuk, maar voor mij werkt het. | |
Jack-Jack Attack (2005) | ![]() |
IMDb: 7.6 | Genre: Animation, Short, Adventure, Family | Runtime: 5min. | MPAA: Not Rated Aardige short die parallel loopt aan het verhaal van The Incredibles. We krijgen hier te zien waar de oppas nu precies mee te maken had toen ze de voicemails insprak, maar het is op enkele zaken na niet erg inventief of origineel. Leuk om te zien bij de hoofdfilm, maar behoort zeker niet tot de leukste shorts van Pixar. | |
Ik vond dit wel een van de saaiste films die ik in lange tijd gezien heb. Er gebeurt eigenlijk de hele film lang helemaal niks. En aan het eind krijgt de jongen het meisje (bij romcoms bestaan geen spoilers toch?). Niet vervelend om naar te kijken, maar achteraf dacht ik: "wat heb ik eigenlijk gezien?"
[ Voor 15% gewijzigd door Cerberi op 29-07-2013 14:04 ]
The Wee Man (2013) | ![]() |
IMDb: 5.1 | Genre: Drama | Runtime: 106min. | MPAA: 18 Plot: The true-life story of Paul Ferris. Redelijke verhaal, begin is wat saai, na 10 min wordt het leuker, maar over de hele film gezien kan het me niet echt boeien. Niet echt veel Actiescenes... Veel dialogen, ze maken gebruik van flashback, niet echt nodig naar mijn mening. Voor de rest is het een wel een echt britse gangsterfilm, die helaas niet helemaal uit de verf komt naar mijn mening, maar wel leuke dialogen en accenten. | |
Jack the Giant Slayer (2013) | ![]() |
IMDb: 6.4 | Genre: Adventure, Fantasy | Runtime: 114min. | MPAA: PG-13 De film had net zo goed "Jack the Giant Piece of Crap" kunnen heten. Als je je hersenen even rust wilt geven moet je deze film kijken. Moet eerlijk toegeven, heb de film wel afgekeken en had er eigenlijk geen spijt van. Maar ja, ik keek de film ook op een zondagmiddag in bed. De hoofdpersoon kan echt niet acteren en kon mij echt niet overtuigen als Jack. Ewan McGregor daarentegen zet wel een heel erg vermakelijke karakter neer. Het sprookje waar deze film losjes op gebaseerd is wordt natuurlijk helemaal verkracht, maar daar moet je ook gewoon vanuit gaan met de sprookjesfilms van tegenwoordig. Ik geef de film een 5,5, als je even niet wilt nadenken zijn het toch wel vermakelijke minuten. | |
Dacht altijd dat Ewan de hoofdrol had... Heb alleen trailers gezien.shenr schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:05:
De hoofdpersoon kan echt niet acteren en kon mij echt niet overtuigen als Jack. Ewan McGregor daarentegen zet wel een heel erg vermakelijke karakter neer.
Meeste van die sprookjes-in-een-nieuw-jasje films zijn niet echt boeiend. Leuk om een andere versie van het verhaal te zien, maar niet leuk genoeg om nog een keer te kijken.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Ik vond hem ook werkelijk geen reet aan.Cerberi schreef op maandag 29 juli 2013 @ 14:04:
[...]
Ik vond dit wel een van de saaiste films die ik in lange tijd gezien heb. Er gebeurt eigenlijk de hele film lang helemaal niks. En aan het eind krijgt de jongen het meisje (bij romcoms bestaan geen spoilers toch?). Niet vervelend om naar te kijken, maar achteraf dacht ik: "wat heb ik eigenlijk gezien?"
Wist me na 10 minuten al dood te irriteren aan alle "you know's" in de film, daar werd je mee dood gegooid. 1 a 2x in een gesprek van 4 zinnen ok, maar t was vrijwel elke zin raak.
Aan het einde van de film heb je idd zo'n idee van "en wat heb ik nou eigenlijk de afgelopen anderhalf uur zitten kijken?"
Ben niet zo een goede schrijver dus verwacht niet teveel van mijn 'recensie'. Ik heb een Pathe abonnement en ga eigenlijk naar zo goed als alle films die in de bioscoop draaien
.
Grown Ups 2 (2013) | ![]() |
IMDb: N/A | Genre: Comedy | Runtime: 101min. | MPAA: PG-13 Zonder al te veel verwachtingen ben ik naar deze film gegaan maar man, wat is deze film slecht. 90% van de grappen in de film kon ik niet om lachen en de paar goede grappen werden ook nog eens een keer of 4 herhaalt. Daarnaast zat er totaal geen verhaal / plot / wat dan ook in deze film. Ik snap niet dat een film zoals deze nog gemaakt worden, vooral niet gezien de cast(veel bekende acteurs en actrices). | |
World War Z (2013) | ![]() |
IMDb: 7.2 | Genre: Action, Drama, Horror, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 116min. | MPAA: PG-13 Eindelijk weer eens een goede zombiefilm! Prachtige special effects, veel actie en een goed verhaal. Normaal gesproken vind ik het altijd jammer als een film 3D is, maar bij deze film kwam het goed tot zijn recht. | |
Monsters University (2013) | ![]() |
IMDb: 7.7 | Genre: Animation, Adventure, Comedy, Family, Fantasy | Runtime: 104min. | MPAA: G Ben altijd al een Pixar fan geweest dus was blij toen deze film eindelijk uit was. Voordat de film begint krijg je eerst een Pixar Short, deze was ook werkelijk van top kwaliteit. De film zelf vond ik erg vermakelijk. Er komen een aantal leuke verwijzingen terug naar Monsters Inc. en de animatie style vind ik persoonlijk erg mooi(felle kleuren etc.). | |
Despicable Me 2 (2013) | ![]() |
IMDb: 8.1 | Genre: Animation, Comedy, Crime, Family | Runtime: 98min. | MPAA: PG Ik ging met redelijk hoge verwachtingen naar deze film toe om dat ik het eerste deel erg vermakelijk vond. Mijn verwachtingen werden deels waargemaakt. Er zaten weer erg leuke grappen in en de animatiestijl blijft leuk om naar te kijken. Echter is hij, wat mij betreft, minder goed dan het eerste deel. Er waren een aantal momenten tijdens de film waarbij mijn aandacht een beetje wegviel. Maar het is toch wel een aanrader om te gaan kijken! | |
Man of Steel (2013) | ![]() |
IMDb: 7.8 | Genre: Action, Adventure, Fantasy, Sci-Fi | Runtime: 143min. | MPAA: PG-13 Deze film ging ik toch wel met hoge verwachtingen in. Had er veel goede berichten over gehoord. De special effects in deze film waren geweldig en je zat eigenlijk direct 'in' de film. Ik vond echter wel dat het soms wat langdradig was. Vooral op het einde wanneer de 'final' battle is blijft deze maar duren. Normaal vind ik lange actiescenes geen probleem maar dan verwacht ik ook een spectaculair einde van de fight, dat miste ik een beetje. | |
Now You See Me (2013) | ![]() |
IMDb: 7.4 | Genre: Crime, Thriller | Runtime: 115min. | MPAA: PG-13 Vanaf het begin tot het eind zat ik compleet in deze film. Goed verhaal, leuke opbouw van de trucs(en de uitleg ervan) en een onverwachts einde. Zeker een aanrader! | |
The Great Gatsby (2013) | ![]() |
IMDb: 7.5 | Genre: Drama, Romance | Runtime: 143min. | MPAA: PG-13 Indrukwekkende film! Manier van filmen vond ik persoonlijk erg mooi en het verhaal is wel apart te noemen. Normaal gesproken ben ik niet zo van dit soort films maar deze vond ik erg goed. Acteerwerk in deze film vond ik echt geweldig. | |
After Earth (2013) | ![]() |
IMDb: 4.9 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 100min. | MPAA: PG-13 Bij deze film had ik een beetje het gevoel dat Will Smith zijn zoon probeert te helpen met zijn acteer carrière. De special effects waren goed maar het verhaal was niet veel bijzonders. Ook de uitvoering ervan vond ik niet echt geweldig en is het voor mij niet meer dan een 5.5. | |
The Hangover Part III (2013) | ![]() |
IMDb: 6.1 | Genre: Comedy | Runtime: 100min. | MPAA: R Bij deze film vraag ik me af waarom die de titel The Hangover heeft. Waarschijnlijk deze te gebruiken om het een commercieel succes te maken want het heeft niet veel te maken met de andere 2 delen. Deze film was in mijn ogen meer de Galifianakis en Jeong show, waarbij het allemaal net iets teveel uitgemolken werd. Er zaten wel een aantal leuke grappen en momenten in, maar het kan zeker niet tippen aan het 1e deel. | |
IMDb: 7.4 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 130min. | MPAA: PG-13 Heb deze film een tijdje geleden gezien en wat me eigenlijk vooral is bijgebleven is de ontzettend lange landingsbaan op het einde van de film. Dit is echt een film waarbij je niet moet nadenken en moet genieten van de actie. Als je dit doet is het wel een vermakelijke film.(Zeker als je ook nog beetje auto gek bent | |
Star Trek Into Darkness (2013) | ![]() |
IMDb: 8.1 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 132min. | MPAA: PG-13 Aanrader! Sowieso eerst deel 1 kijken en dan direct door naar deze. Eigenlijk is het meer van hetzelfde maar bij films met deze kwaliteit is dat geen enkel probleem! Overigens ook geweldige special effects! | |
Iron Man 3 (2013) | ![]() |
IMDb: 7.6 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 130min. | MPAA: PG-13 Vermakelijk film met een hoop spectaculaire actie. Net zoals de andere delen zijn de special effects natuurlijk ook weer geweldig. Persoonlijk vond ik het verhaal in de film beter dan deel 2 maar deel 1 is wat mij betreft nog steeds de beste. | |
[ Voor 152% gewijzigd door UntamedNL op 29-07-2013 17:55 ]
Vrij simpel, omdat mensen zoals jij er nog gewoon heen gaan.UntamedNL schreef op maandag 29 juli 2013 @ 17:14:
Ben niet zo een goede schrijver dus verwacht niet teveel van mijn 'recensie'. Ik heb een Pathe abonnement en ga eigenlijk naar zo goed als alle films die in de bioscoop draaien.
Grown Ups 2 (2013) [afbeelding] IMDb: N/A | Genre: Comedy | Runtime: 101min. | MPAA: PG-13 Zonder al te veel verwachtingen ben ik naar deze film gegaan maar man, wat is deze film slecht. 90% van de grappen in de film kon ik niet om lachen en de paar goede grappen werden ook nog eens een keer of 4 herhaalt. Daarnaast zat er totaal geen verhaal / plot / wat dan ook in deze film. Ik snap niet dat een film zoals deze nog gemaakt worden, vooral niet gezien de cast(veel bekende acteurs en actrices).[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 2 / 10
Beetje kort door de bocht vind je niet? Hij geeft aan dat hij een Pathe pas heeft, dus kan naar elke film toe zonder extra te betalen. Ik was er dan ook wel naartoe gegaan. De meeste mensen hebben niet zo'n pas, dus klopt die opmerking van jou niet.MrVegeta schreef op maandag 29 juli 2013 @ 18:27:
[...]
Vrij simpel, omdat mensen zoals jij er nog gewoon heen gaan.
Tomorrow is not today!
Adam Sandler is dan ook een verschrikkelijk slechte acteur
Kort door de bocht of niet, films worden gemaakt, omdat er mensen heen gaan en ze er dus geld aan verdienen. Maakt geen drol uit of dat vanwege een Pathé-pas is of niet, het is niet zo alsof die films niks verdienen aan mensen met een Pathé-pasSpacey23 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 18:32:
[...]
Beetje kort door de bocht vind je niet? Hij geeft aan dat hij een Pathe pas heeft, dus kan naar elke film toe zonder extra te betalen. Ik was er dan ook wel naartoe gegaan. De meeste mensen hebben niet zo'n pas, dus klopt die opmerking van jou niet.
Vegeta z'n "zoals jij" is natuurlijk een trollerige opmerking, maar de opmerking an sich blijft staan.
[ Voor 9% gewijzigd door Hahn op 29-07-2013 18:59 ]
Ben ik deels met je eens. Door de naam van de film zullen er veel mensen naartoe gaan, maar ik denk dat er ook genoeg mensen zijn die even iMDB of metascore checken voor het cijfer. Als je daar dan een 2 of 3 ziet staan zal dit de film geen goed doenMrVegeta schreef op maandag 29 juli 2013 @ 18:27:
[...]
Vrij simpel, omdat mensen zoals jij er nog gewoon heen gaan.
The Collection (2012) | ![]() |
IMDb: 6.0 | Genre: Action, Horror, Thriller | Runtime: 82min. | MPAA: R Plot: A man who escapes from the vicious grips of the serial killer known as 'The Collector' is blackmailed to rescue an innocent girl from the killer's booby-trapped warehouse. Aardige horrorfilm, die mij nog het meest deed denken aan Saw. Acteerwerk is redelijk tot goed te noemen voor het genre. Vermakelijk als tussendoortje, maar zeker geen hoofdgerecht. | |
Mud (2012) | ![]() |
IMDb: 7.9 | Genre: Drama | Runtime: 130min. | MPAA: PG-13 Plot: Two teenage boys encounter a fugitive and form a pact to help him evade the bounty hunters on his trail and to reunite him with his true love. We hadden hier veel van verwacht. Op zaterdag avond met zijn tweeën naar deze film gekeken. Verhaal komt zeer traag op gang. Het verhaal laat aan alle kanten steken vallen. De film sleept te lang door zonder daadwerkelijk ook dieper in te gaan op de hoofdrolspelers en hun leven. Matthew McConaughey acteert goed, maar doordat het verhaal aan alle kanten steken laat vallen, is de film niet meer dan een middelmatige film. Zouden ze meer aandacht hebben besteed aan de diepgang en details, had deze film zeker beter gescoord. | |
IMDb: 7.4 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 130min. | MPAA: PG-13 Heb alle films gezien, en had hoge verwachting van deze, de hele film is eigenlijk goed. Alleen vond ik de landingsbaan (zoals door iemand eerder beschreven) heel erg raar... | |
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Diegene heeft gewoon een kaartje gekocht besteld, dat het geen geld oplevert maakt niet zoveel uit.Spacey23 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 18:32:
[...]
Beetje kort door de bocht vind je niet? Hij geeft aan dat hij een Pathe pas heeft, dus kan naar elke film toe zonder extra te betalen. Ik was er dan ook wel naartoe gegaan. De meeste mensen hebben niet zo'n pas, dus klopt die opmerking van jou niet.
Sushi: The Global Catch (2012) | ![]() |
IMDb: 7.1 | Genre: Documentary, History, News | Runtime: 75min. | MPAA: Not Rated Plot: From humble beginnings as a simple food sold by Japanese street vendors, sushi has exploded into an international phenomenon in the past 30 years... Leuke documentaire over sushi en de bijbehorende vis - met name tonijn. In het begin gaat het erg snel van onderwerp naar onderwerp: high-end sushi restaurants en het trainingsproces van de koks, marketing, fast-food, sushi verspreiding wereldwijd, de vismarkt in Japan - dat soort dingen. Eigenlijk net wat te snel, gaat er nergens echt diep op in. Verderop gaat het vooral over tonijn: hoe wordt het gevangen, consequenties wereldwijd, alternatieven, enzovoort. Op het einde wordt het wel wat te lang en teveel moralistisch, op een gegeven moment weet je het allemaal wel. Als 'Battleship' door de US government gesubsidieerd wordt, dan wordt 'Sushi: the global catch' door Greenpeace gesubsidieerd. Desondanks, een interessante kijkwaardige documentaire. | |
IMDb: 7.4 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 130min. | MPAA: PG-13 Jaja de 1080p rip was uit dus ik heb me er ook maar even aan gewaagd en wat een opgaaf was het, nu ga ik niet zitten voor een dergelijke film om weg geblazen te worden door het verhaal of het acteer werk maar ik had wel een wat sterkere actie film verwacht. Acteer werk matig, verhaal flinterdun, auto porno ver te zoeken maar het slechtste vond ik nog "The Rock" als ingeoliede politie spierbundel. Totaal niet geloofwaardig als gezag hebber als je het mij vraagt. De kracht is er een beetje af zeg maar. (Het is me verder een raadsel trouwens waarom deze films nog een best aardig cijfer krijgen op IMDB) | |
Wat dat betreft past de cast prima. Ook Kevin James is een behoorlijk beroerd acteur.Twylight schreef op maandag 29 juli 2013 @ 18:55:
Adam Sandler is dan ook een verschrikkelijk slechte acteur
[ Voor 81% gewijzigd door Donstil op 30-07-2013 00:52 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
xXx: State of the Union (2005) | ![]() |
IMDb: 4.1 | Genre: Action, Crime, Adventure, Thriller | Runtime: 101min. | MPAA: PG-13 Gisteravond deze film gekeken, mijn vriendin wist niet eens dat er een deel 2 was, ze vond het eerste deel wel leuk. Tja, wat kan je hier nou van zeggen? Het is een standaard actiefilm, met slechte legermensen en een team outcasts die het gaat stoppen, geholpen door wat technische snufjes, hip-hop quotes en wetenschappelijk gezien onmogelijke acties. Is ie slecht? Nee, eigenlijk niet. Ik vond het een typische popcornfilm die je ter vermeack wegkijkt en het is duidelijk dat de film zichzelf geen moment serieus neemt. Ice Cube doet zijn best om zoveel mogelijk de booskijkende neger uit te hangen, Willem Dafoe is lekker campy schurkerig en mooiboy Scott Speedman is de G-Man die "out of the box" gaat. Xzibit ten slotte zorgt nog voor de gepimpte rides. Samuel L. Jackson doet ook nog zijn ding als de bad-ass mofo die veel weet. Op imdb zijn ze erg negatief er over, toch geef ik de film een 6,5 Ik dacht trouwens bij de pakken van "de slechterikken": Hee, Crysis! | |
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Red 2 (2013) | ![]() |
IMDb: N/A | Genre: Action, Comedy, Crime, Thriller | MPAA: PG-13 Plot: Retired black-ops CIA agent Frank Moses reunites his unlikely team of elite operatives for a global quest to track down a missing portable nuclear device. Op de dag van de release in NL naar de bios gegaan met mijn vrouw (Rotterdampas). Fantastische actie in de film, mooi verhaal met verrassende wending(en). Net als deel 1 stelt dit deel niet teleur. Vooral 'Marvin' (John Malkovich) vond ik zeer sterk in deze film. Waarom geen 10? Op sommige momenten is de film toch wel net iets te voorspelbaar (Bruce die overal te makkelijk mee wegkomt, etc. ... dat vind ik wel een beetje jammer). | |
Rotterdam
Verwijderd
Gisteren via HBO abo de film Scar gekeken. Mijn vrouw zei dat het alweer een tijdje geleden was dat we een echte horror film hadden gekeken. Naderhand moet ik concluderen dat dit niet een film voor mij was. Het is een B-film die meegesurfd is op het succes van films als Saw en Hostel, waarbij de hoofdrolspelers keuzes voorgelegd krijgen om te bepalen hoe ver ze zullen gaan om een bepaald doel te bereiken. Die twee films had ik echter gemeden om een reden. Dit is niet mijn ding en dat komt omdat ik moeite heb met het thema van dit soort films. Bij een aantal scenes heb ik bewust niet gekeken.
Ik onthoud me dan ook verder van het toekennen van een score.
Ik onthoud me dan ook verder van het toekennen van een score.
IMDb: 7.1 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 124min. | MPAA: PG-13 Plot: A veteran assigned to extract Earth's remaining resources begins to question what he knows about his mission and himself. Voordat ik een film ga kijken beslis ik of hem op de tv kijk of op de beamer. En dit leek mij een hele mooie voor de beamer. Film is niet spectaculair, maar kijkt wel lekker weg, niet saai. CGI ziet er heel erg netjes uit. En vooral doordat een leuke en goeie film. (beeld van 106" op 3m is mooi met zulke films | |
Verwijderd
The Purge, pfff had ik maar naar de community geluisterd.
Vet concept waar ze zoveel meer uit konden halen.
2/10 voor het concept.
Vet concept waar ze zoveel meer uit konden halen.
2/10 voor het concept.
Over Jack The Giant Slayer:
spoiler:
Ik vond zelf de referentie naar Star Wars (uitgesproken door Ewan McGregor): "I have a bad feeling about this." het meest grappige uit de film.
[ Voor 9% gewijzigd door Arethusa op 31-07-2013 09:33 ]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Ik ben gister naar Wolverine en RED2 geweest, allebei waren het vrij middelmatige films. Wolverine maakte een hoop goed na het debacle van het eerste deel, en ik vind Hugh toch wel goed spelen in die films. Het verhaal was niet echt interessant, plottwist, plottwist, terwijl we allemaal wel weten wat er eigenlijk aan de hand is. Actie zag er goed uit, maar toch beetje jammer van het CGI gevecht aan het einde.
RED2, tja. RED was voor mij wel een verassing. Had er weinig van meegekregen en eens in de bios gezien en het absurde idee was leuk, maar helaas herhaalt deel 2 eigenlijk deel 1 wat. Er zit weinig vernieuwing in. Iedereen speelt hetzelfde karakter. En op zich mag ik hier niet over zeiken, maar iedere beveiliging (het Kremlin, Iraanse ambasade etc. etc) was zo slecht, gewoon niet geloofwaardig en de film neemt zichzelf niet serieus, maar het wordt ze wel erg makkelijk gemaakt.
De scene dat Hellen Mirren bij Byung-hun Lee in de auto zit en met 2 guns uit de ramen knalt terwijl er KEIHARD WORDT GESCHREEUWD IN DE SOUNDTRACK was vrij kut om aan te zien.
RED2, tja. RED was voor mij wel een verassing. Had er weinig van meegekregen en eens in de bios gezien en het absurde idee was leuk, maar helaas herhaalt deel 2 eigenlijk deel 1 wat. Er zit weinig vernieuwing in. Iedereen speelt hetzelfde karakter. En op zich mag ik hier niet over zeiken, maar iedere beveiliging (het Kremlin, Iraanse ambasade etc. etc) was zo slecht, gewoon niet geloofwaardig en de film neemt zichzelf niet serieus, maar het wordt ze wel erg makkelijk gemaakt.
De scene dat Hellen Mirren bij Byung-hun Lee in de auto zit en met 2 guns uit de ramen knalt terwijl er KEIHARD WORDT GESCHREEUWD IN DE SOUNDTRACK was vrij kut om aan te zien.
Star Trek Into Darkness (2013) | ![]() |
IMDb: 8.1 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 132min. | MPAA: PG-13 Plot: After the crew of the Enterprise find an unstoppable force of terror from within their own organization, Captain Kirk leads a manhunt to a war-zone world to capture a one man weapon of mass destruction. Zeer vermakelijke film! Mijn vrouw die absoluut geen Trekkie is (me neither btw maar ofc wel een geek) vond het erg vermakelijk. Geen minuut verveeld. Plot was leuk en de film stak gewoon goed in elkaar en vloeide prima voort. | |
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Disconnect (2012) | ![]() |
IMDb: 7.0 | Genre: Drama, Thriller | Runtime: 115min. | MPAA: R Plot: A drama centered on a group of people searching for human connections in today's wired world. Een aangrijpende film over 3 hedendaagse gezinnen die op een of andere manier te maken krijgen met problemen die te maken hebben met internet/sociale media/etc... De film komt goed op gang en is mijns insziens niet overdreven moraliserend tov "het grote boze internet", maar geeft wel aan wat er mogelijk is. Het einde is misschien wat flauwtjes, maar dat mag zeker geen afbreuk doen aan de film. Wel merkte ik dat het laatste halfuur nogal snel afgehandeld werd. De personages zijn trouwens zeer geloofwaardig, iets wat ik vaak problematisch vind bij films over internet en moderne media. Wie Crash een goede film vond, zal deze volgens mij ook weten te apprecieren. 8,5 voor de film. +0,5 voor Alexander Skarsgard! Hier in België is deze film niet in de kinepolis te zien, maar wel in de wat meer alternatieve cinema's... De trailer is trouwens een aanrader! | |
Blue Crush (2002) | ![]() |
IMDb: 5.5 | Genre: Drama, Romance, Sport | Runtime: 104min. | MPAA: PG-13 Plot: As a hard-core surfer girl prepares for a big competition, she finds herself falling for a football player. Leuke film om naar te kijken, wel standaard meisje wordt verliefd, even ruzie situatie, daarna is het weer goed film. Mn vrouwtje had het warempel over dat ze zelf wilden gaan surfen na het kijken van deze film, haha | |
The Purge (2013) | ![]() |
IMDb: 5.6 | Genre: Horror, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 85min. | MPAA: R Het concept over een halve dag(of een aantal uren) waarin gemoord mag worden, vindt ik vrij aardig, maar helaas karig uitgewerkt in deze film. Toch is ie op sommige momenten spannend, en goed te volgen. Film verveelt eigenlijk geen moment, alhoewel de keuzes van de jongste zoon niet te begrijpen zijn maar oké. | |
Iemand al R.I.P.D. gezien?
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Volgens IMDB komt R.I.P.D. pas in oktober in onze bioscopen. En in Amerika is 'ie keihard aan het floppen (zie ook alleen maar slechte reviews en de trailer was ook om te huilen). Dus ik zou er niet heengaan
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Gebruik bij het schrijven van een review de <a href="http://meukje.nl/filmtopic/" target=_blank>UBB-generator</a>, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.
~~~[/html]
~~~[html]Gebruik bij het schrijven van een review de <a href="http://meukje.nl/filmtopic/" target=_blank>UBB-generator</a>, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.
~~~[/html]