Volgens mij zijn dat de meeste films waar het Amerikaanse leger haar medewerking aan verleentM-Opensource schreef op maandag 03 juni 2013 @ 09:47:
[...]
Ik krijg de indruk dat dit zo'n propaganda film is voor het Amerikaanse leger, klopt dat of valt dat wel mee?
Lekker aan het stereotypen zeg,.. ik ken veel Amerikanen en het gros daarvan is echt geen patriot.XyritZz schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:32:
[...]
Naar mijn mening geeft de documentaire niet echt een mening over de oorlog, ze keuren het niet goed maar keuren het ook niet af. Wat over blijft is een vastlegging van de werkzaamheden die daar worden verricht, waarbij er eigenlijk zeer weinig achtergrondinformatie wordt gegeven.
Natuurlijk zijn de soldaten zelf wel patriotten, maar dat is elke Amerikaan en zou ik niet direct de stempel van propaganda geven.
Daarnaast was Amerika rond de tijd dat de film uit kwam zelf ook al heel erg verdeeld over de oorlog, de roep om terug te trekken werd steeds sterker en ik denk dat de film voor beide groepen genoeg voer geeft. Voorstanders zullen trots zijn dat de Restrepo basis is gebouwd zo diep in vijandig gebied, ze zullen trots zijn op de helden die op de gevaarlijkste plek van Afghanistan een jaar lang hun werk hebben gedaan en dat ze zelfs daar nog in gesprek zijn geweest met de bevolking
Tegenstanders zullen aangeven dat het allemaal voor niets is geweest, omdat ze uiteindelijk de basis verlaten hebben en zich teruggetrokken hebben uit de valei.
Als ik je één tip mag geven; kijk deze docu gewoon. Ik heb me geen moment verveeld, en ben benieuwd wat anderen er van vinden.
Verder vond ik dat je goed argumenteerde en je hebt me overtuigd.
Ik ga de serie dus maar eens bekjiken, ben nu wel benieuwd
[ Voor 3% gewijzigd door Ircghost op 03-06-2013 19:12 ]
Fast & Furious 6 (2013) | ![]() |
IMDb: 7.1 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 130min. | MPAA: PG-13 Plot: Agent Luke Hobbs enlists Dominic Toretto and his team to bring down former Special Ops soldier Owen Shaw, leader of a unit specializing in vehicular warfare. Net als deel vijf is dit meer over the top actie en ligt de nadruk (al lang) niet meer op het straatracen. Nadruk ligt wel meer op humor en of dat nu wel of geen goede zet is ben ik nog niet helemaal uit. Ik vond dit deel zeker niet zo goed als deel vijf als ik puur naar die twee delen kijk. In deel zes gaat alles eigenlijk te makkelijk en loopt alles te soepel waardoor er weinig tot geen spanning in de film zit. Ook zijn de rollen/karakters allemaal wat klein waardoor de film nog vlakker aanvoelt. Op deze manier houd je alleen de actie over wat te weinig is om heel de film te dragen. Dus niet zo goed als de eerste delen of het laatste deel, maar wel leuk vermaak. spoiler: De hint naar deel zeven met Statham is toch wel iets waar ik dan weer naar uitkijk. | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hobo with a Shotgun (2011) | ![]() |
IMDb: 6.1 | Genre: Action, Comedy, Thriller | Runtime: 86min. | MPAA: Not Rated Plot: A homeless vigilante blows away crooked cops, pedophile Santas, and other scumbags with his trusty pump-action shotgun. Deze film tegen gekomen toen ik zocht naar films die op Sucker Punch leken. Nu is Hobo with a Shotgun dat absoluut niet, maar ik heb me zeker vermaakt. Sowieso staan dit soort films me aan, het hele a la grindhouse is wel mijn ding. Qua setting, manier van filmen, muziek, et cetera. Hobo with a Shotgun is zeker niet voor iedereen weggelegd. Blood and gore in overvloed en tot het zieke toe: spoiler: een schoolbus met kinderen uit laten branden en dat netjes in beeld brengen, en de arm in de grasmaaier was ook erg subtiel. Rutger Hauer speelt zijn rol overtuigend en ook de slechterik is er één uit het boekje. De ene hilarische en absurde scene volgt de andere snel op. Er zit flink veel vaart in de film en hij is voorbij voordat je er erg in hebt. En ja, de film zit boordevol fouten als kleding die in de ene scene nog helemaal kapot is en een scene later weer spiksplinternieuw maar in films als deze lig ik daar een stuk minder wakker van. | |
Hansel & Gretel: Witch Hunters (2013) | ![]() |
IMDb: 6.1 | Genre: Action, Fantasy, Horror | Runtime: 88min. | MPAA: R Nadat iemand in dit topic had "geklaagd" over dat er te veel bloed in de film zat wilde ik hem toch wel zien. Wellicht had dat niet na Hobo with a Shotgun gemoeten, want dan valt alles op dat gebied tegen. De film kon me eigenlijk niet zo bekoren. Hans en Grietje meet Van Helsing of iets in die trant. Verhaal was afgeraffeld, er had meer in kunnen zitten wat de film eigenlijk wel nodig had. Voor mij stond de film nu op de effecten/visuals, die er zeker niet verkeerd uit zagen. Gemma Arterton in dat leuke broekje zag er ook niet verkeerd uit trouwens | |
Volgende keer IMDB: Casshern (2004) kijken, ook een film die in het lijstje stonden die wat van Sucker Punch weg hebben.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Daar heb je gelijk in; het punt dat ik probeerde te maken is dat het naar mijn idee onmogelijk is om een documentaire te maken over Amerikaanse soldaten zonder dat hun vaderlandsliefde naar voren komt en dat ik dat daarom ook niet direct als negatief punt van de docu zie.Ircghost schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:11:
[...]
Lekker aan het stereotypen zeg,.. ik ken veel Amerikanen en het gros daarvan is echt geen patriot.
Verder vond ik dat je goed argumenteerde en je hebt me overtuigd.
Ik ga de serie dus maar eens bekjiken, ben nu wel benieuwd.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Heb wat oorlogs documentaires geprobeerd te kijken, en wordt er een beetje moe van dat alles van die US propaganda is. Lekker goed beeld krijg je dan..
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Star Trek Into Darkness (2013) | ![]() |
IMDb: 8.3 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 132min. | MPAA: PG-13 Naar de voor premiere geweest en me weer heel goed vermaakt. Visueel weer een spektakel voor een liefhebben. Verhaal is iets wat simplistisch, maar mocht de pret niet drukken. Over 3/4 jaar de volgende svp. | |
Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4
The Prestige (2006) | ![]() |
IMDb: 8.4 | Genre: Drama, Mystery, Thriller | Runtime: 130min. | MPAA: PG-13 Plot: The rivalry between two magicians is exacerbated when one of them performs the ultimate illusion. Al eerder had ik the Prestige gezien, maar wederom wist de film mij te verbazen met de geweldige plotwendingen, het goede verhaal en idem acteerwerk. De 'special effects' zijn soms wat minder, maar daar kon ik me gezien het genre niet echt aan storen. Hij was er afgelopen zondagavond. Zeker een aanrader als je 'm nog niet gezien hebt. | |
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.
Dan zou je deze eens moeten opzoeken, staat o.a. wel op youtube geloof ik: Iraq for Sale: The War Profiteerslanerios schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:16:
Heb wat oorlogs documentaires geprobeerd te kijken, en wordt er een beetje moe van dat alles van die US propaganda is. Lekker goed beeld krijg je dan..
[ Voor 4% gewijzigd door WhiskyPhreak op 04-06-2013 18:41 ]
Tsja de Amerikaanse oorlogs machine gedreven door DollarsWhiskyPhreak schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 18:39:
[...]
Dan zou je deze eens moeten opzoeken, staat o.a. wel op youtube geloof ik: Iraq for Sale: The War Profiteers
I am the great Cornholio!
Life of Pi (2012) | ![]() |
IMDb: 8.1 | Genre: Adventure, Drama, Fantasy | Runtime: 127min. | MPAA: PG Plot: A young man who survives a disaster at sea is hurtled into an epic journey of adventure and discovery. While cast away, he forms an unexpected connection with another survivor: a fearsome Bengal tiger. Ik vond de film prachtig! Als ik de film probeer te omschrijven, verwordt het al snel tot een verhaal van superlatieven. Ik wil echter niks verklappen van het plot. Kort gezegd: de film begint vrij rustig, maar neemt je daarna letterlijk mee op reis. De film is gewoon ontzettend mooi. Episch. Waar ik The Expendables 2 een dikke 10 gaf, vanwege de enorme hoeveelheid plezier die de film mij gaf, krijgt Life of Pi hetzelfde cijfer. Deze film heeft me in elk geval positief geraakt en aan het denken gezet. Een absolute aanrader. | |
Your Friendly Neighborhood Moderator
IMDb: 8.3 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 132min. | MPAA: PG-13 Geweldig spektakel weer. Ik zou graag wat over de inhoud willen zeggen maar ben bang dat ik teveel zal spoileren. Dus gewoon gaan kijken deze film. Ik ga 'm absoluut nog meerdere keren bekijken. | |
Scott Pilgrim vs. the World (2010) | ![]() |
IMDb: 7.5 | Genre: Action, Comedy, Fantasy, Romance | Runtime: 112min. | MPAA: PG-13 Dafuq did I just see? Weird. Leuk, flinterdun verhaal maar leuk gebracht. Weer eens wat anders dan de standaard teen/early-twenties liefdesfilms. | |
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Je zou de comics is moeten lezen, daar is deze film een regelrechte overzetting van.[b]NitroX infinity schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:38:
Scott Pilgrim vs. the World (2010) [afbeelding] IMDb: 7.5 | Genre: Action, Comedy, Fantasy, Romance | Runtime: 112min. | MPAA: PG-13 Dafuq did I just see?![]()
Weird. Leuk, flinterdun verhaal maar leuk gebracht. Weer eens wat anders dan de standaard teen/early-twenties liefdesfilms.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 7.5 / 10
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Takers (2010) | ![]() |
IMDb: 6.0 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 107min. | MPAA: PG-13 Zag een stukje van op TV, leek me wel leuk dus toch maar de hele film kijken Ik ben altijd te porren voor een goede heistfilm Helaas is dit dat dus niet, heb je heat en italian job al gezien, dan heb je deze ook gezien. Te veel cliche's , onwaarschijnlijkheden en onmogelijkheden om te tellen. en niks wat het interessant maakt | |
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Wij zouden eens een goede discussie moeten/kunnen hebbenJorgen schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:10:
Life of Pi (2012) [afbeelding] IMDb: 8.1 | Genre: Adventure, Drama, Fantasy | Runtime: 127min. | MPAA: PG Plot: A young man who survives a disaster at sea is hurtled into an epic journey of adventure and discovery. While cast away, he forms an unexpected connection with another survivor: a fearsome Bengal tiger.
Ik vond de film prachtig! Als ik de film probeer te omschrijven, verwordt het al snel tot een verhaal van superlatieven. Ik wil echter niks verklappen van het plot. Kort gezegd: de film begint vrij rustig, maar neemt je daarna letterlijk mee op reis. De film is gewoon ontzettend mooi. Episch. Waar ik The Expendables 2 een dikke 10 gaf, vanwege de enorme hoeveelheid plezier die de film mij gaf, krijgt Life of Pi hetzelfde cijfer. Deze film heeft me in elk geval positief geraakt en aan het denken gezet. Een absolute aanrader.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 10 / 10
Ik kom net terug van Only God Forgives. Vrij hoge verwachtingen die niet (helemaal) worden waargemaakt. De film heeft behoorlijk wat lagen waardoor het niet makkelijk is om te begrijpen, de film is ook erg traag met veel shots waarvan je denkt "waarom zit het er in", maar ergens knaagt het in mij dat het allemaal wel een reden heeft, maar helaas kan ik dat niet de eerste keer bevatten. Visueel is het geen knaller, ik vond de film erg donker en er zaten niet veel scenes in die je bij blijven (waar dat in Drive wel zo was).
Voorlopig geef ik de film een kleine 6, ik wil de film nog eens zien nadat ik wat dingen heb gelezen zodat ik een beter beeld kan krijgen.
Ik zou hem in ieder geval niet aanraden, daarvoor is de film toch echt te abstract.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
En wat zou het onderwerp van gesprek zijn MrVegeta?
Heb je een specifieke film of een bepaald genre in gedachten?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Gisteren naar The Iceman geweest, magere uitwerking van een verhaal wat zoveel beter had kunnen zijn 
Vooral omdat ze zoveel hadden kunnen halen uit de "The Iceman Tapes" Nu is de film een beetje all over the place, wat erg jammer is.

Vooral omdat ze zoveel hadden kunnen halen uit de "The Iceman Tapes" Nu is de film een beetje all over the place, wat erg jammer is.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Denk dat hij het Life of Pi bedoeldJorgen schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:41:
En wat zou het onderwerp van gesprek zijn MrVegeta?
Laatst heb ik Kick-Ass gezien. Ik had hem nog niet gezien, dus kocht ik hem op Blu-ray.
Erg vermakelijke film, steekt goed in elkaar. Maar ik denk dat ik een beetje klaar ben met die comicbook verfilmingen. Het heeft allemaal van die bullshit comicbook logica, stereotype characters, totaal gebrek aan nuance, en nog veel meer van dat. Ik had het ook bij Iron man 2 en bij Captain America...
Ben ik daar de enige in?
Ik heef hem een 7 voor goede structuur en de lol, maar voor de rest kan het me niet verder boeien.
Erg vermakelijke film, steekt goed in elkaar. Maar ik denk dat ik een beetje klaar ben met die comicbook verfilmingen. Het heeft allemaal van die bullshit comicbook logica, stereotype characters, totaal gebrek aan nuance, en nog veel meer van dat. Ik had het ook bij Iron man 2 en bij Captain America...
Ben ik daar de enige in?
Ik heef hem een 7 voor goede structuur en de lol, maar voor de rest kan het me niet verder boeien.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Ik vind juist dat Kick-ass zich onderscheid van de "bullshit comicbook logica". Natuurlijk is het op sommige punten over the top, maar dat hoort een beetje bij de stijl. In mijn ogen nemen ze juist de andere verfilmingen op de hak. Maar, misschien heb ik hem verkeerd begrepen, ook al weer even geleden dat ik hem gezien hebXanderDrake schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:32:
Laatst heb ik Kick-Ass gezien. Ik had hem nog niet gezien, dus kocht ik hem op Blu-ray.
Ben ik daar de enige in?
Kick-ass is een realistische film, dat wil zeggen: geen superkrachten, onkwetsbare kleding of helden, enz. In theorie zou alles uit Kick-ass echt kunnen gebeuren. Dat vind ik er wel verfrissend aan.
Nomen nescio
Afgelopen tijd wat films gekeken met mijn vriendin, begonnen met Star Wars in de Machete-order: http://www.nomachetejuggl...-suggested-viewing-order/ Jammer genoeg heeft haar vader alleen de versie uit 1997, dus "Greedo shot first" en dat soort dingen.
De Machete-order vond ik trouwens erg geslaagd en is zeker aan te raden. Het overslaan van deel 1 is geweldig, en deel 6 lijkt minder zwak omdat je eerst 2 en 3 heb gekeken. Er zijn een paar kleine plotgaatjes die ontstaan, maar die storen niet.
En dan nu verder met de monsterpost!
En gister begonnen met Back To The Future:
De Machete-order vond ik trouwens erg geslaagd en is zeker aan te raden. Het overslaan van deel 1 is geweldig, en deel 6 lijkt minder zwak omdat je eerst 2 en 3 heb gekeken. Er zijn een paar kleine plotgaatjes die ontstaan, maar die storen niet.
En dan nu verder met de monsterpost!
Star Wars (1977) | ![]() |
IMDb: 8.8 | Genre: Action, Adventure, Fantasy, Sci-Fi | Runtime: 121min. | MPAA: PG Plot: Luke Skywalker, a spirited farm boy, joins rebel forces to save Princess Leia from the evil Darth Vader, and the galaxy from the Empire's planet-destroying Death Star. Het eerste deel van Star Wars, althans, eerst uitgebrachte. Toen baanbrekend in special-effects, en ik kan wel begrijpen waarom, voor een film uit '77 ziet het er geweldig uit. Ik vind het nogsteeds 1 van de mooiste, misschien wel de mooiste film qua special effects. De bouw van de ruimte schepen ziet er realistisch uit, de geluiden zijn gewoon precies zoals je je voorstelt, al is geluid in de ruimte natuurlijk wel erg raar. Het verhaal is ook erg goed, misschien dat je even moet wennen omdat je eigenlijk midden in het verhaal begint, maar de karakters stapelen niet te snel op waardoor je al snel weet wie wie is. Ook de kleine plottwists en dit had ik niet verwacht momenten maken het een film die ondanks een groot, episch verhaal makkelijk wegkijkt. Wat ik een erg goed pluspunt vind is dat de karakters menselijk zijn. Han is egoïstisch en arrogant, Luke is naïef en ook behoorlijk arrogant en Leia kan ook behoorlijk reageren op vooral Han. Bepaalde opmerkingen die gemaakt worden in de film zou je niet tegenkomen als de film nu zou worden uitgegeven. Zijn er minpunten? Ja. Al moet ik wel even denken. Greedo shot first vind ik van de remasters een groot nadeel, omdat het vreselijk onlogisch is. Maar, dat is een van de manieren van Lucas om van Star Wars een kinderfilm te maken waarin ieder mens goed is. Ook zijn bepaalde momenten in de film wel heel erg toevallig, maar, dat breekt het verhaal niet. Dat er geluid is in de ruimte is wel nodig, anders waren de ruimte stukken wel heel saai. Deze film krijgt van mij een 10. Een baanbrekende film, die er zelfs na 35 jaar beter uitziet dan de meeste moderne films. Het begin van een verhaal wat zich moeilijk laat evenaren, karakters die geloofwaardig zijn en het belangrijkste: het heeft dingen veranderd. Iedereen kent Darth Vader, Yoda, Lightsabers en iedereen kent Luke, i am your father, al wordt dat nergens gezegd. | |
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (1980) | ![]() |
IMDb: 8.8 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 127min. | MPAA: PG Plot: As Luke trains with Master Yoda to become a Jedi Knight, his friends evade the Imperial fleet under the command of Darth Vader who is obsessed with turning Skywalker to the Dark Side of the Force. Deel twee, of vijf, hoe je het maar ziet. Na het geweldige begin, moet deze film de boel evenaren, en in mijn ogen is dat gelukt. De special effects zijn eigenlijk hetzelfde, misschien dat explosies er iets beter uitzien, maar het is meer van hetzelfde. En dat is niet slecht. De actie zelf vind ik wel beter. Het eerste gevecht ziet er erg goed uit, juist door de beperkingen van toen. Het houterige lopen van de AT-AT past beter dan dat alles smooth zou gaan. De hoofdpersonen zijn weer Luke, Leia en Han, en er gebeurd zelfs iets wat zeldzaam is in films, twee dingen zelfs: Een romantisch plot wat zowaar niet de hele boel overschaduwt en soms zelfs vergeten wordt, en nog belangrijker: de karakters veranderen, ze leren van elkaar en gaan beter samenwerken. Waar Han het eerst alleen deed voor het geld, begint hij langzaam ook een rebel te worden. De nieuwe personages die erbij komen, de belangrijkste is natuurlijk Yoda, passen ook weer goed bij het verhaal. Yoda, in dit deel volgens mij gewoon een pop, ziet er veel beter uit dan in de prequels aangezien hij daar digitaal is. Het verhaal zelf is een perfecte aansluiting op deel IV en evenaart ook de kwaliteit van het verhaal, misschien is het zelfs wel beter. Bepaalde dingen die gebeuren zijn behoorlijk onverwacht en het momenten dat het wel erg toevallig is, zijn wat minder. Echte minpunten kan ik ook weer zo 123 niet verzinnen. Hoewel R2-D2 en C-3PO duidelijk voor de kinderen gemaakt zijn (mijn vriendin vindt R2 vreselijk schattig) en natuurlijk ook al aanwezig waren in deel IV, zijn ze totaal niet storend en doen ze niks af aan het verhaal. Ook is de film net als Deel IV lang, meer dan 2 uur, maar dat is totaal niet te merken. Het minpunt is dan maar: zuigt al je tijd op. Interessant is ook dat deel ook iets harder van toon is en niet helemaal het goede voorbeeld laat zien aan kinderen. Mensen verraden voor eigen gewin en de hand van je eigen zoon afhakken zijn nou niet bepaald dingen die je in kinderfilms ziet, dat terwijl Lucas later heeft gezegd dat Star Wars ook geschikt moet zijn voor kinderen onder de 12. Ook eindigt deze film met een pracht van een cliffhanger, waardoor de films dus kijkbaar zijn in de machete order. Kortom: even goed of misschien wel beter dan deel IV, een meer dan waardig vervolg. 10 sterren. Met gemak. | |
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones (2002) | ![]() |
IMDb: 6.7 | Genre: Action, Adventure, Fantasy, Sci-Fi | Runtime: 120min. | MPAA: PG Plot: Ten years later, Anakin Skywalker shares a forbidden romance with Padmé, while Obi-Wan investigates an assassination attempt on the Princess and discovers a secret clone army crafted for the Jedi. Deel twee (alweer?) of deel vijf, het is atlijd zo duidelijk. Als je in de Machete-order kijkt, is dit de derde Star Wars film die je kijkt. En het eerste wat mij opviel waar zijn alle mooie special effects gebleven? Die zijn weg. Foetsie. Zeg maar vaarwel tegen Star Destroyers die gemaakt zijn van bouwpakketen en duizenden kleine uitsteekseltjes hebben en er echt uitzien als gevechtsschepen en zeg hallo tegen CGI: Alles strak en perfect, geen vlekje geen deukje. En dat is ook direct het grootste probleem: Het ziet er allemaal zo nep uit. Zelfs de regen ziet er nep uit. Gebouwen zien er nep uit. Wezens zien er nep uit. Yoda ziet eruit alsof hij botox heeft gebruikt, het oude krakkemikkige mannetje van V is vervangen door een een groene stuiterbal, hoe hij zo heeft kunnen aftakelen in die 20 jaar tussen II en V, geen idee. Het is niet allemaal afschuwelijk, de special effects zien er prima uit, als je even vergeet hoe de oude delen eruitzagen is het prima, zo zien moderne films er nou eenmaal uit. De karakters zijn natuurlijk compleet anders dan in de andere delen, daar moet je dus even aan wennen. Ook vind ik de karakters lang niet zo goed als in de voorgaande delen, er is minder diepgang, vooral bij Obi-Wan jammer genoeg, maar ik heb me ook vaak afgevraagd waarom Anakin nou iets doet. Er zit weinig logica achter zijn karakter. Het moet arrogantie en onzekerheid voorstellen, maar het komt gewoon minder goed in beeld. Het is niet alleen maar kommer en kwel, een karakter als Padmé vond ik wel intressant, al wordt er in deel II en III weinig over haar verteld, daarvoor moet je echt deel I kijken. Wat de film uit het dal weet te trekken, is vooral door wat er ontbreekt. Een heel groot voordeel is dat Jar-Jar slechts iets van 2 minuten heel irritant is en dat je verder geen last van hem hebt. Al zijn dat wel 2 zware minuten. Ook het ontbreken van dingen als handelsproblemen, belastingen en allerlei politieke dingen maken deze film al een stuk beter dan deel I. Het ontbreken van kinderen doet ook wonderen. Deze film heeft dus eigenlijk een tragisch lot: Het is een goede film, maar, hij zal altijd vergeleken worden met de oorspronkelijke trilogie, en vergeleken met die films, is deze simpelweg zwak. Zwakkere karakters, zwakkere special-effects, zwakkere pluspunten, immers, het is niet positief als je je punten haalt door dingen niet te doen. Een 7 losstaand nog wel okay is. | |
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith (2005) | ![]() |
IMDb: 7.7 | Genre: Action, Adventure, Fantasy, Sci-Fi | Runtime: 140min. | MPAA: PG-13 Plot: After three years of fighting in the Clone Wars, Anakin Skywalker falls prey to the Sith Lord's lies and makes an enemy of the Jedi and those he loves, concluding his journey to the Dark Side. Deel III, het einde van de later bijgevoegde trilogie Als je deel II overleefd hebt, lukt deze je ook. Hij is beter, Anakin krijgt zowaar echte diepgang, al is het wel jammer dat de rest wat platter wordt en ook voorspelbaarder. Ik ga geen spoilers geven, maar sommige dingen zijn vanaf het begin al duidelijk, terwijl die juist spannend hadden moeten zijn. Deze film gaat eigenlijk over twee dingen: Kijkt u uit voor spoilers? Hoe Anakin naar de duistere kant glijdt. Hoe de Jedi afgeslacht worden. De rest van de film is er voor mijn gevoel een beetje als vulling bijgezet, wat jammer is. De film heeft grotendeels niet echt een duidelijk doel, en pas vanaf de laatste 30 minuten ongeveer, komt de boel lekker los en gaat het tempo omhoog. Hier zit ook een heel klein stukje verrassing, maar, niet heel veel. Wat de film goed maakt, beter maakt dan deel II, is de laatste confrontatie tussen Anakin en Obi-Wan. Deze is erg goed in beeld gezet en de acteurs spelen ook gewoon goed. Het is spannend, je weet niet wat er gebeurd, zit vol actie en heeft een redelijk onverwachte uitkomst. Maar, het is niet genoeg om de film te laten evenaren met de eerste delen. Het is voor mijn gevoel de beste van de drie latere films, maar, het is gewoon niet genoeg. Het verhaal is niet episch genoeg, de effecten zijn niet goed genoeg, de karakters zijn te plat en maar 1 gevecht is echt goed. Wat de film weer red van een ondergang, is dingen die niet terugkomen: nog minder politiek, nogsteeds geen tot amper kinderen, Jar-Jar is verdwenen en geen raar kortlopend subplot meer. 7.5, waarvan zeker 3 punten voor het laatste halfuur/ 45 minuten. | |
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi (1983) | ![]() |
IMDb: 8.4 | Genre: Action, Adventure, Fantasy, Sci-Fi | Runtime: 134min. | MPAA: PG Plot: After rescuing Han Solo from the palace of Jabba the Hutt, the Rebels attempt to destroy the Second Death Star, while Luke Skywalker tries to bring his father back to the Light Side of the Force. Deel VI Het laatste deel, voor nu, van de hele saga. Geen perfect einde, maar beter dan delen II en III. Na de cliffhanger van V, en II en III als flashback te hebben gebruikt, ga je verder met waar V is gebleven. Het begin duurt ietwat lang, maar echt vervelen doet het niet. Luke is ondertussen weer bij Yoda, om af te maken wat hij in deel V begon. Hier komen enkele mooie twists en verrassingen, die het verhaal ook zeker veranderen. Daarna zitten Han, Leai, Chewie, R2 en C-3PO de hele tijd op Endor, Luke in het begin ook, maar die gaat later weer weg. Endor duurt zeker meer dan een uur en heeft wat leuke deeltjes, maar ook meer dan genoeg delen waarbij je kan zien dat de inspiratie op begon te raken en Lucas weer kinderen wilden plezieren, ditmaal met Ewoks. Wat bloeddorstige en extreem agressieve teddyberen doen in Star Wars weet ik niet, maar ze schakelen telkens tussen aaawwwh, schattig en sloeg hij nou net een Stormtrooper de hersens in met een boomstam? Dit maakt het kijken een vrij vreemde ervaring. Best veel kinderen moeten bang zijn geworden voor hun teddy. Het laatste grote ruimtegevecht ziet er weer erg goed uit, vooral door het gebrek van hypermoderne computeranimaties. Het zijn gewoon weer bouwpakketten met vrij simpele explosies, maar juist dat zorgt ervoor dat het er realistisch uitziet. De laatste confrontatie tussen Luke en Count Dooku is ook erg goed en laat zien hoe erg Luke veranderd is in de films, maar blijft wel realistisch. Al met al is het allemaal beter dan I,II en III, maar minder dan IV en V, vooral door het gebrek aan verhaal, meer dan de helft van de tijd lopen ze te kloten op Endor met teddyberen, wat het tempo er erg uithaalt. Ook hebben R2 en 3PO een minder grappige rol, wat jammer is. Door het mindere verhaal, maar nogsteeds beter zijn dan het proloog, krijgt deze film een 8.5 | |
En gister begonnen met Back To The Future:
Back to the Future (1985) | ![]() |
IMDb: 8.5 | Genre: Adventure, Comedy, Sci-Fi | Runtime: 116min. | MPAA: PG Plot: A teenager is accidentally sent 30 years into the past in a time-traveling DeLorean invented by his friend, Dr. Emmett Brown, and must make sure his high-school-age parents unite in order to save his own existence. Voor mij één van de klassiekers en ook wel een film die de meesten wel kennen. Al vaak gekeken, maar, hij blijft leuk, al is het niet een pure comedy. De film kijkt gewoon lekker weg, voornamelijk omdat er een goede mix van humor, wetenschap en avontuur inzit. Natuurlijk zijn sommige dingen een beetje ouderwets vergeleken met films van nu, maar, dat mag ook wel van een film van bijna 30 jaar oud. De special-effects zijn opzich niet geweldig, al vind ik dat juist mooier dan alle CGI-modellen en explosies van tegenwoordig. Er is al meer dan genoeg geschreven over deze film, dus wat ik ook zeg, ik herhaal toch alleen maar andere reviews, maar ik vind dit toch wel een film die je gezien moet hebben, omdat het zeker een van de betere films is. 8 sterren: Goed verhaal, goede mix, goede effecten, maar bepaalde karakters zijn erg "plat" | |
People as things, that’s where it starts.
Django Unchained (2012) | ![]() |
IMDb: 8.6 | Genre: Adventure, Western | Runtime: 165min. | MPAA: R Plot: With the help of a German bounty hunter, a freed slave sets out to rescue his wife from a brutal Mississippi plantation owner. Na lang uitstellen vanwege de lengte van de film toch bekeken, maar geen spijt! Wat een heerlijke film, sterk verhaal en het acteer werk is uitstekend. | |
Als je daarvan houdt, dan moet je Super een keer kijken.Bra-Jo schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:42:
Kick-ass is een realistische film, dat wil zeggen: geen superkrachten, onkwetsbare kleding of helden, enz. In theorie zou alles uit Kick-ass echt kunnen gebeuren. Dat vind ik er wel verfrissend aan.
Die vond ik heel goed. Juist omdat het zo realistisch (en dus af en toe best schokkend) was.
En met de altijd schattige Ellen Page, waarvan ik meer films had gezien dan ik dacht...
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Varg Veum - Dødens drabanter (2011) | ![]() |
IMDb: 6.0 | Genre: Crime | Runtime: 97min. | MPAA: 11 Ik volg al een tijdje vanaf seizoen 1 de afleveringen van de serie Varg Veum, maar eigenlijk zijn het per seizoen 6 films van 1,5 uur naar mijn idee. Varg Veum is dus een privédetective in Bergen (Noorwegen), welke voor allerlei "zaakjes" gevraagd wordt, maar soms ook ongevraagd zelf zijn instinct lijkt te volgen en op onderzoek uit gaat na bepaalde gebeurtenissen. Daarvoor was Varg Veum een jeugdwerker in Bergen. In deze aflevering van Varg Veum begint het allemaal met een pleegfamilie welke op het platteland woont, en op een dag dood aangetroffen wordt. Alle pijlen lijken in eerste instantie te wijzen naar hun pleegzoon welke met een buurmeisje de bossen in is vertrokken en dat buurmeisje onder schot houdt. Daar vraagt hij naar Varg en Varg wordt ter plaatse gebracht door de politie van Bergen om te komen bemiddelen, gezien deze jongen eerder onder begeleiding van Varg stond toen hij nog bij jeugdzorg werkte... Wat mij betreft een goede aflevering van Varg Veum: het verhaal steekt weer goed/logisch in elkaar en is goed te volgen. | |
Varg Veum - I mørket er alle ulver grå (2011) | ![]() |
IMDb: 6.4 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 87min. | MPAA: 15 Ben deze vervolgaflevering gaan kijken van Varg Veum. Deze aflevering met de titel "in het donker zijn alle wolven grijs" begint met een ski-avontuur van Varg met een oude vriend van hem, welke gediend heeft in het Noorse leger en met zijn peloton op uitzending in Afghanistan is geweest. Na het ski-avontuur moet deze vriend zijn bewakingsdienst doen bij een wapenfabriek en Varg gaat naar huis. Niet lang daarna gaat de wapenfabriek/opslag in een grote explosie tegen de grond, met als hoofdverdachte die vriend van Varg. Varg gelooft niet dat zijn vriend het gedaan heeft en gaat op onderzoek uit. Anders dan eerdere afleveringen is deze nog een stapje beter naar mijn mening: zeer goed camerawerk (door in Hongarije bijvoorbeeld een paar highlights erg mooi in beeld te brengen), een verhaal waar de vaart goed in zit en ook klopt, goede overtuigende acteurs en een actievol verhaal. Deze serie is een aanrader wat mij betreft. | |
EDIT: verder kan je eigenlijk wel meteen bij seizoen 2 beginnen als je dat wilt, maar ook seizoen 1 die ik al volledig heb gezien is (anno 2013) nog steeds IMO de moeite om te kijken, mocht je van Scandinavische detectives houden.
Varg Veum staat naar mijn mening op hetzelfde niveau als series als Wallander (de Zweedse versie) en Bron/Broen.
[ Voor 3% gewijzigd door Jorn1986 op 07-06-2013 17:16 ]
V for Vendetta (2005) | ![]() |
IMDb: 8.2 | Genre: Action, Fantasy, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 132min. | MPAA: R Plot: A shadowy freedom fighter known only as 'V' uses terrorist tactics to fight against his totalitarian society. Upon rescuing a girl from the secret police, he also finds his best chance at having an ally. Mooie film met een mooi verhaal. Het speelt in Londen, de tijd blijft een beetje onduidelijk, naar mijn idee de nabije toekomst. Erg mooi gedaan met de anonieme 'V' die altijd een Guy Fawkes masker draagt, aan het einde ben je nog steeds nieuwsgierig naar wie het nou eigenlijk is (ik in ieder geval wel | |
There, fixed that for you.VasZaitsev schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:39:
Lang verhaal over Star Wars
De laatste confrontatie tussen Luke en Count Dooku Emperor Palpatine/ Darth Sidious is ook erg goed en laat zien hoe erg Luke veranderd is in de films, maar blijft wel realistisch.
Rest van het verhaal over Star Wars en Back to the future.
Geen idee waar jij Dooku vandaan haalt, maar die is in geen velden of wegen te bekennen in deel VI.
Verder ben ik nog altijd groot fan van Jar-Jar, heerlijk stuntelfiguur dat mij door het gedrocht dat episode 1 heet heen geholpen heeft. Leave Jar-Jar alone!!!!
[ Voor 4% gewijzigd door jpiwf op 07-06-2013 20:14 ]
member of Los Alcoholicos ban dhmo
The Expendables 2 (2012) | ![]() |
IMDb: 6.8 | Genre: Action, Adventure, Thriller | Runtime: 103min. | MPAA: R Plot: Mr. Church reunites the Expendables for what should be an easy paycheck, but when one of their men is murdered on the job, their quest for revenge puts them deep in enemy territory and up against an unexpected threat. Sterrencast van jewelste, weinig verhaal, lekker lomp en over the top. Voeg een pot bier en een zak chips toe en je hebt gewoon anderhalf uur lol. | |
It's a Disaster (2012) | ![]() |
IMDb: 6.3 | Genre: Comedy, Drama | Runtime: 88min. | MPAA: R Plot: Four couples meet for Sunday brunch only to discover they are stuck in a house together as the world may be about to end. OK, WTF. Net deze film bekeken. Wat begon als een traag, complex verhaal tussen verscheidene stelletjes en hun levensverhaal mondde uit in een chaotisch tafereel doordat ze samen opgesloten komen te zitten in een huis, daar er buiten een terroristische aanval plaatsvindt. Zonder spoilers: traag op gang komend, leuke acteurs en een eind waarvan ik denk....HÉ????? WTF. | |
Verwijderd
The Place Beyond the Pines (2012) | ![]() |
IMDb: 7.7 | Genre: Crime, Drama | Runtime: 140min. | MPAA: R Plot: A motorcycle stunt rider turns to robbing banks as a way to provide for his lover and their newborn child, a decision that puts him on a collision course with an ambitious rookie cop navigating a department ruled by a corrupt detective. Mooie lange film die best het kijken waard is. Meestal is een film toch maar 1 verhaallijn en wanneer die is afgesloten is dat ook het einde van de film, niet bij deze film | |
Serieus? Had langer kunnen zijn? Het einde werd, vond ik, enorm gerekt. Het tempo was er helemaal uit en sommige scenes hadden praktisch geen invloed op het verhaal en alles wat zo overduidelijk. Het was een goeie film, maar naar het einde toe begon die behoorlijk in te zakken.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
IMDb: 8.3 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 132min. | MPAA: PG-13 Ik keek niet enorm uit naar deze release maar was toch wel in zoverre geïnteresseerd in deze film dat ik deze in de Bios heb bekeken. De film was mooi en de beelden waren ook erg gaaf, het verhaal vond ik echter wat zwak. Het was mij allemaal net wat liefjes, alsof de schrijvers niemand wilde beledigen met bepaalde gebeurtenissen. Kan hier natuurlijk niet al te ver op ingaan. spoiler: Waarom worden er zoveel mensen in leven gehouden? Laat dat supireure ras lekker sterven en waarom komt Kirk (meteen) weer terug? Maar eerlijk is eerlijk, het is wel een meer dan waardige film en ik heb er zeker van genoten. | |
Net als VasZaitsev [zie mooie uitgebreide post hierboven] heb ik laatst Star Wars in de machete-order gekeken [4,5,2,3,6] en ik heb dat ook als een fijne volgorde ervaren. In mijn omgeving word ik een beetje raar aangekeken als ik hier enthousiast over vertel, maar ik ben blij dat er dan nog altijd GoT is waar gelijkgestemden rondhangen
The Hangover (2009) | ![]() |
IMDb: 7.8 | Genre: Comedy | Runtime: 100min. | MPAA: R Leuke vermakelijke film. Ook met een verhaal die je doet verrassen. Minpunt aan deze film is dat het wel wat overdreven Amerikaans aan doet maar dat doet voor mij weinig af aan de totale film. | |
In Bruges (2008) | ![]() |
IMDb: 8.0 | Genre: Comedy, Crime, Drama, Thriller | Runtime: 107min. | MPAA: R Film is simpel opgezet maar bizar goed geacteerd! Ik kan weinig van het verhaal vertellen want dat moet je echt meemaken Nooit gedacht trouwens dat Colin Farrel van ierse komaf is. Heb het moeten opzoeken omdat ik het in eerste instantie niet geloofde Eigenlijk precies eens met het cijfer van IMDB. | |
[ Voor 3% gewijzigd door Touchdomex op 09-06-2013 11:54 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Full Metal Jacket (1987) | ![]() |
IMDb: 8.4 | Genre: Drama, War | Runtime: 116min. | MPAA: R Er zijn al bijzonder veel films gemaakt over Vietnam, maar Full Metal Jacket heeft weer dat typische randje waaraan je herkent dat Stanley Kubrick erachter zit. De film bevat veel sterke elementen, maar is geen al te samenhangend geheel en daardoor niet één van zijn beste films. Het eerste gedeelte over de boot camp vind ik persoonlijk erg sterk, voornamelijk door R. Lee Ermey als de bikkelharde en strenge sergeant die de jonge soldaten het leven zuur maakt. Het tweede segment bestaat uit knappe losse scènes, maar iets meer samenhang was welkom geweest. | |
![]() ![]() ![]() |
Before Sunrise (1995) | ![]() |
IMDb: 8.0 | Genre: Drama, Romance | Runtime: 105min. | MPAA: R Nog altijd een knappe film die meer is dan slechts een stijloefening voor regisseur Linklater. We zien hoe twee vreemden elkaar ontmoeten in een trein en vervolgens een halve dag samen zijn, waarin ze diepzinnige gesprekken hebben over liefde, het leven en andere zaken. Alles wordt in beeld gebracht met lange shots waarin Ethan Hawke en Julie Delpy door de stad slenteren en gesprekken met elkaar hebben, waarbij je oprecht het gevoel hebt dat ze een natuurlijke conversatie voeren. Erg knap, ook tijdens de derde keer dat ik de film heb gezien. | |
Before Sunset (2004) | ![]() |
IMDb: 8.0 | Genre: Drama, Romance | Runtime: 80min. | MPAA: R Bijzonder vervolg op Before Sunrise, waarin de twee karakters elkaar na negen jaar weer ontmoeten en evalueren waar ze beiden staan in het leven. Aan de ene kant zijn de gesprekken in de voorganger iets mooier, maar de personages zijn hier wel veel beter uitgediept en vooral Ethan Hawke is hier bijzonder sterk. Ontzettend benieuwd naar het derde deel Before Midnight! | |
Amsterdamned (1988) | ![]() |
IMDb: 6.3 | Genre: Action, Horror, Thriller | Runtime: 114min. | MPAA: R Heerlijk foute Nederlandse actiefilm, waar de sfeer van de jaren '80 van afdruipt. De personages hebben weinig diepte en het verhaal is niet bijzonder, maar daar tegenover staan enkele memorabele scènes met een vleugje humor en een prima gefilmde achtervolging op het water. | |
![]() ![]() ![]() |
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Beautiful Creatures (2013) | ![]() |
IMDb: 6.1 | Genre: Drama, Fantasy, Romance | Runtime: 124min. | MPAA: PG-13 Plot: Ethan longs to escape his small Southern town. He meets a mysterious new girl, Lena. Together, they uncover dark secrets about their respective families, their history and their town. Leuke combinatie van high school gebeurtenissen en daarbuiten een stukje hekserij en romantiek. Op het einde werd het iets verwarrend, maar dat trok gelukkig snel weer bij. Leuke special effects erbij, niet overdreven toegepast maar wel daar waar het wat toevoegt. Aanrader! | |
Stoker (2013) | ![]() |
IMDb: 7.5 | Genre: Drama, Mystery, Thriller | Runtime: 99min. | MPAA: R Mwah. Ik had 'm sowieso wat 'lichter' verwacht, maar goed. Aan mij was deze film niet zo besteed, te verwarrend, teveel flashbacks. Te lang onduidelijk wie nou de 'goede' en 'slechte' persoon is, te lang onduidelijk waar het nou naar toe gaat. Stijlvol gefilmd, maar soms komt het wat te overdreven over, onnodige styling om het maar stijlvol te maken. Daarbij werd het mij op het eind wat te langdradig. Jammer, had hier meer van verwacht. | |
Na 5 reviews ga je mensen door elkaar halenjpiwf schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 20:13:
[...]
There, fixed that for you.
Geen idee waar jij Dooku vandaan haalt, maar die is in geen velden of wegen te bekennen in deel VI.
Verder ben ik nog altijd groot fan van Jar-Jar, heerlijk stuntelfiguur dat mij door het gedrocht dat episode 1 heet heen geholpen heeft. Leave Jar-Jar alone!!!!
Deel 1 moet je gewoon overslaan, als het beste Jar-Jar is, is je film kut
People as things, that’s where it starts.
Zaterdag naar Star Trek into Darkness geweest.
Heerlijke film, Ik vond hem beter dan de vorige, maar vooral omdat ik de badguy in deze film veel beter vonid.
Interactie tussen de crews is geweldig, van mij mag Abrahams er nog een maken

Heerlijke film, Ik vond hem beter dan de vorige, maar vooral omdat ik de badguy in deze film veel beter vonid.
spoiler:
Khan is gewoon een baas, zodra je hem de klingon strikeforce ziet pwnen weet je gewoon dat die gast slecht nieuws is 
spoiler:
Khan en zijn crew worden natuurlijk in leven gehouden omdat dat 1 goed is voor een mogelijk vervolg
en 2 de Federatie is in zijn oorsprong vredelievend, genocide (ook al zijn het genetische super soldiers) hoort daar niet bij. al is het natuurlijk discutable of dit niet erger is dan executie
[ Voor 28% gewijzigd door Bokkie op 10-06-2013 09:19 ]
Dan ga jij Warm Bodies leuk vinden denk ik;)vanaalten schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:45:
[table bgcolor=transparent width=100% cellpadding=6][tr][td fontsize=14]Beautiful Creatures (2013)[/td][td align=right valign=top rowspan=2 fontsize=9][afbeelding][/td][/tr][tr][td valign=top]IMDb: 6.1 | Genre: Drama, Fantasy, Romance | Runtime: 124min. | MPAA: PG-13
[justify]Plot: Ethan longs to escape his small Southern town. He meets a mysterious new girl, Lena. Together, they uncover dark secrets about their respective families, their history and their town.
Leuke combinatie van high school gebeurtenissen en daarbuiten een stukje hekserij en romantiek. Op het einde werd het iets verwarrend, maar dat trok gelukkig snel weer bij.
Leuke special effects erbij, niet overdreven toegepast maar wel daar waar het wat toevoegt.
Aanrader!
Alleen wel weerBokkie schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:16:
Zaterdag naar Star Trek into Darkness geweest.![]()
Heerlijke film, Ik vond hem beter dan de vorige, maar vooral omdat ik de badguy in deze film veel beter vonid.spoiler:Khan is gewoon een baas, zodra je hem de klingon strikeforce ziet pwnen weet je gewoon dat die gast slecht nieuws is
spoiler:Khan en zijn crew worden natuurlijk in leven gehouden omdat dat 1 goed is voor een mogelijk vervolgen 2 de Federatie is in zijn oorsprong vredelievend, genocide (ook al zijn het genetische super soldiers) hoort daar niet bij. al is het natuurlijk discutable of dit niet erger is dan executie

Nomen nescio
Ach ja, het waren er wel minder dan in het vorige deel gelukkig
En je moet ook wel afbouwen, niet in 1x helemaal stoppen, dan valt het al helemaal op
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Ergens halverwege de film, volgens mij als de brug wordt overgenomen en hij gaat zitten (die Chinese gast) dan is ongeveer alles een grote lens flare
The Power of Few (2013) | ![]() |
IMDb: 4.8 | Genre: Action, Crime, Drama, Mystery, Thriller | MPAA: R Geen idee of ik dit nou onder actie, comedy, satire of zwarte comedy met actie elementen moet scharen De hoofdlijn is dat de lijkwade van Turijn is gestolen door een Europese spion. Ondertussen lopen er een aantal verhaallijnen door elkaar die allemaal elkaar letterlijk kruisen op, jawel, een kruispunt Op imdb krijgt het een vrij laag cijfer maar daar ben ik het niet mee eens, het is gewoon iets wat je moet liggen. | |
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Wat is het Pathe ook simpel, draaien ze Hangover 3 voor de 2e week in zaal 1 terwijl Star Trek opent
. Wauw, en daarna draaien ze After Earth in zaal 1. Het is ongelofelijk.
[ Voor 25% gewijzigd door MrVegeta op 10-06-2013 13:02 ]
Hard Candy (2005) | ![]() |
IMDb: 7.1 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: 104min. | MPAA: R Heftige film. Ik vind Ellen Page echt fascinerend acteren. Sommige mensen vinden het eind juist goed, ik vind juist het begin erg leuk (totdat die vent ontsnapt zeg maar). Ik heb er in elk geval van genoten, al hadden er wel wat meer vraagtekens open mogen blijven staan na de film | |
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Geweldige film inderdaad! Ik vond destijds de opbouw ook erg goed - in het begin weet je totaal niet waar het naar toe gaat en lange tijd heb ik zitten twijfelenJvS schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:28:
Heftige film. Ik vind Ellen Page echt fascinerend acteren. Sommige mensen vinden het eind juist goed, ik vind juist het begin erg leuk (totdat die vent ontsnapt zeg maar). Ik heb er in elk geval van genoten, al hadden er wel wat meer vraagtekens open mogen blijven staan na de film
spoiler:
of die man inderdaad zo fout was als zij beweerde
Goede film - aanrader inderdaad!
Ik heb hem gister gezien, en ik kan die WTF wel min of meer verklaren:Exorcist schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 22:51:
Zonder spoilers: traag op gang komend, leuke acteurs en een eind waarvan ik denk....HÉ?????
spoiler:
Het einde van de film is een terugkoppeling naar de begin scene in de auto.
Die WTF is de bedoeling van die hele film.
Die WTF is de bedoeling van die hele film.
[ Voor 12% gewijzigd door ArnoAG op 10-06-2013 21:53 ]
Incompl te
IMDb: 7.6 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 130min. | MPAA: PG-13 Plot: Hobbs has Dom and Brian reassemble their crew in order to take down a mastermind who commands an organization of mercenary drivers across 12 countries. Payment? Full pardons for them all. Eindelijk naar F&F 6 geweest en hij was boven verwachting! De actie is tof, de humor is geweldig en de auto's zijn weer om te kwijlen. Hoewel er een aantal 'jaaaa hooor!' momentjes* in zitten, vind ik ze perfect in de film passen en ik heb me er geen moment aan geërgerd. Vind ze eerder grappig. Je moet de film ook niet al te serieus nemen namelijk en gewoon met een bak popcorn achterover genieten van al het spektakel. Deze komt zeker in mijn collectie! * spoiler: de veel te lange startbaan in de slotfase bijvoorbeeld | |
Simpel? Dat is goed inschatten; Pathe wil geld verdienen, en de cijfers van het afgelopen weekend tonen aan dat ze de juiste keuze hebben gemaakt wat dat betreft. The Hangover Part III heeft in zijn tweede weekend ruim 7 ton opgebracht, terwijl Star Trek Into Darkness ruim 4 ton heeft opgeleverd in het openingsweekend. Dan kan je erover klagen dat jij het liever anders had gezien, maar vanuit Pathe bekeken is het volkomen logisch.MrVegeta schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:53:
Wat is het Pathe ook simpel, draaien ze Hangover 3 voor de 2e week in zaal 1 terwijl Star Trek opent.
Super 8 (2011) | ![]() |
IMDb: 7.1 | Genre: Mystery, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 112min. | MPAA: PG-13 Plot: During the summer of 1979, a group of friends witness a train crash and investigate subsequent unexplained events in their small town. Tsja. Degelijke film met als pluspunten voor mij het geluid en acteerwerk, en daar houdt het ook op. Ik wist van tevoren als niet sci-fi liefhebber dat dit weleens niet voor mij zou zijn, maar toch erop gewaagd. Conclusie: ik heb niets met aliëns of wat dan ook, kan me derhalve niet inleven in de film en is de belevingswaarde nihil. Vanuit dat standpunt is het voor mij een 5. | |
RoboCop 2 (1990) | ![]() |
IMDb: 5.6 | Genre: Action, Crime, Drama, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 117min. | MPAA: R Hij kwam voorbij, en aangezien ik hem als klein jongetje geweldig vond ben ik maar blijven kijken. Grote fout. De special effects zien er niet uit, het verhaal gaat nergens over, en het boeide eigenlijk gewoon niet. Stukje jeugdenterainment wat nostalgie had moeten blijven dus Nu vraag ik me alleen af of robocop 1 nu ook zo slecht zou vinden, of dat dit gewoon een slecht vervolg is | |
En oh blijkbaar komt er weers eens een reboot/remake van robocop
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Looper (2012) | ![]() |
IMDb: 7.6 | Genre: Action, Crime, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 119min. | MPAA: R Deze film werd aangeraden door een vriend van me. Het verhaal speelt zich af in de toekomst waar tijdreizen mogelijk is. Tijdreizen kan echter ook gebruikt worden voor zaken waar je niet direct aan denkt. Mijns inziens een toffe film met goed verhaal, mooie special effects en een eind dat ik helemaal niet verwacht had. Het acteerwerk van Joseph Gordon Levitt vond ik goed, dat van Bruce Willis wat minder. Maar dat komt wellicht omdat hij in elke film hetzelfde gezicht trekt. | |
Robocop 1 van Verhoeven is nog altijd een klassieker en zeer goed kijkbaar!heuveltje schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:42:
RoboCop 2 (1990) [afbeelding] IMDb: 5.6 | Genre: Action, Crime, Drama, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 117min. | MPAA: R Hij kwam voorbij, en aangezien ik hem als klein jongetje geweldig vond ben ik maar blijven kijken. Grote fout.
De special effects zien er niet uit, het verhaal gaat nergens over, en het boeide eigenlijk gewoon niet.
Stukje jeugdenterainment wat nostalgie had moeten blijven dus
Nu vraag ik me alleen af of robocop 1 nu ook zo slecht zou vinden, of dat dit gewoon een slecht vervolg is![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 5 / 10
En oh blijkbaar komt er weers eens een reboot/remake van robocop
This space is occupied
Warm Bodies (2013) | ![]() |
IMDb: 7.1 | Genre: Comedy, Horror, Romance | Runtime: 98min. | MPAA: PG-13 Ik ben fan van het genre. Maar dit is gewoon tenenkrommend. Zonder het plot verder weg te geven: zombies .... denken ..... niet. Punt! Basta! Ik heb deze film niet afgezien. Ondanks het feit dat ik deze tweemaal heb aangezet. | |
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Ik vond dit eigenlijk best een lekkere film om te kijken. Geluid was TOP, beeld was goed en de overall sfeer in de film was vrij aardig te noemen. Wel wat minpuntjes hier en daar maar voor mij een behoorlijke voldoende!Exorcist schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:29:
Super 8 (2011) [afbeelding] IMDb: 7.1 | Genre: Mystery, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 112min. | MPAA: PG-13 Plot: During the summer of 1979, a group of friends witness a train crash and investigate subsequent unexplained events in their small town.
Tsja. Degelijke film met als pluspunten voor mij het geluid en acteerwerk, en daar houdt het ook op. Ik wist van tevoren als niet sci-fi liefhebber dat dit weleens niet voor mij zou zijn, maar toch erop gewaagd.
Conclusie: ik heb niets met aliëns of wat dan ook, kan me derhalve niet inleven in de film en is de belevingswaarde nihil. Vanuit dat standpunt is het voor mij een 5.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 5 / 10
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Ik heb me best vermaakt stiekemwoutur schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:37:
Warm Bodies (2013) [afbeelding] IMDb: 7.1 | Genre: Comedy, Horror, Romance | Runtime: 98min. | MPAA: PG-13 Ik ben fan van het genre. Maar dit is gewoon tenenkrommend. Zonder het plot verder weg te geven: zombies .... denken ..... niet. Punt! Basta!
Ik heb deze film niet afgezien. Ondanks het feit dat ik deze tweemaal heb aangezet.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 4 / 10
Het is geen Walking Dead, dus je moet het niet te serieus nemen natuurlijk
Wat ik me afvraag over dat Warm Bodies: Is het niet wat .. euh ... vies?
Ik weet niet hoe dood en rottend de hoofdrolspeler is, maar het lijkt me een beetje ranzig, eigenlijk
Ik weet niet hoe dood en rottend de hoofdrolspeler is, maar het lijkt me een beetje ranzig, eigenlijk
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
anandus schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:02:
Wat ik me afvraag over dat Warm Bodies: Is het niet wat .. euh ... vies?
spoiler:
Tja. Er zijn zoveel zaken verkeerd aan de film (die gewoon niet stroken met het zombie-universum) dat het niet eens ranzig meer is. Halverwege de film is er niets meer over van de idee 'zombie'. Ze denken, ze praten en ze lopen/rennen normaal. En dat alles behoorlijk slecht geacteerd. Ik kan de eerdere, meer positieve reviews van andere gebruikers gewoon niet delen.
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Op zich mee eens. Filmmakers mogen het fenomeen zombie invullen zoals ze zelf willen, maar de film was gewoon saai en niet grappig.woutur schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:08:
[...]
spoiler:Tja. Er zijn zoveel zaken verkeerd aan de film (die gewoon niet stroken met het zombie-universum) dat het niet eens ranzig meer is. Halverwege de film is er niets meer over van de idee 'zombie'. Ze denken, ze praten en ze lopen/rennen normaal. En dat alles behoorlijk slecht geacteerd. Ik kan de eerdere, meer positieve reviews van andere gebruikers gewoon niet delen.
This too shall pass
Grappig hoe mensen blijkbaar zo vast kunnen zitten in hun eigen idee rondom een fantasie (zombies) dat ze niet kunnen accepteren dat anderen daar iets anders bij fantaseren. Zombies denken niet? Joh, weet je wat pas erg is? Zombies bestaan niet eens!
Ik vond Warm Bodies desondanks erg vermakelijk.
Wait.... wut? Right back atchaAnakha schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:39:
Grappig hoe mensen blijkbaar zo vast kunnen zitten in hun eigen idee rondom een fantasie (zombies) dat ze niet kunnen accepteren dat anderen daar iets anders bij fantaseren.
Ik vond hem ook vermakelijk. Mijn vriendin wilde hem nog graag zien (we hebben allebei zo'n Pathé pas) en ik vond hem echt leuker dan ik had verwacht. In datzelfde weekend hebben we ook The Great Gatsby gezien en die vond ik juist heel erg tegenvallen dus dan was dit een leuke meevaller.Anakha schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:39:
Grappig hoe mensen blijkbaar zo vast kunnen zitten in hun eigen idee rondom een fantasie (zombies) dat ze niet kunnen accepteren dat anderen daar iets anders bij fantaseren. Zombies denken niet? Joh, weet je wat pas erg is? Zombies bestaan niet eens!
Toen ik er over hoorde vreesde ik voor "Twilight taferelen" maar dat was zeker niet het geval. De humor was vrij droog op sommige momenten. Ik zou hem zeker wel een zeven willen geven.
Als je gaat kijken met het idee van The Walking Dead in je hoofd gaat hij tegenvallen. Maar ik denk niet dat de makers zo'n film wilden maken. Het absurde van sommige situaties is ook onderdeel van de "grap" vermoed ik.
Overigens als mensen een alternatieve draai op het zombiegenre willen zien is IMDB: Fido (2006) een aanrader. Heb mij er destijds heel erg veel mee vermaakt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
IMDb: 7.6 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 130min. | MPAA: PG-13 Alweer een week of 1,5 geleden dat ik hem gezien heb. Zoals al eerder gezegd zitten er een aantal JAAAA HOOR!! momenten in, wat ik persoonlijk erg zonde vindt. Maar voor de rest is het een top actie film. Je gaat naar F&F voor auto's, actie en vrouwen en die zijn er zeker voldoende. Ook het verhaal vindt ik persoonlijk helemaal niet slecht. Het is geen literatuur natuurlijk, maar er wordt altijd wel goed nagedacht over het verloop van het verhaal. Dat de actie scenes dan over de top zijn soms is wel jammer, maar doet niet af aan de rest. Dikke voldoende, blijf de serie wel volgen zo PS. Vergeet niet door te kijken na de eerste aftiteling. | |
Parker (2013) | ![]() |
IMDb: 6.1 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 118min. | MPAA: R Jammer dat de Jason Statham films een beetje de dertien in een dozijn films kant op gaan. Vindt hem namelijk altijd wel een vermakelijk acteur om naar te kijken, speelt zijn rollen wel overtuigend, helaas vaak wel dezelfde soort rollen. Zo ook weer, hij speelt de rol van een crimineel welke het brein is achter een middelgrote beroving in het begin, maar blijkt toch vecht/schietkunsten te bezitten die de beste geheim agenten niet eens zouden bezitten. Hele grote pluspunt is J-Lo (en haar billen) in de film | |
Verwijderd
The Hangover Part III (2013) | ![]() |
IMDb: 7.0 | Genre: Comedy | Runtime: 100min. | MPAA: R Plot: This time, there's no wedding. No bachelor party. What could go wrong, right? But when the Wolfpack hits the road, all bets are off. Paar keer goed gelachen verder is het gewoon het bekende werk. Ik zou er niet voor naar de bioscoop gaan. Het was volgens mij zo dat de karakters Alan en Chow extra overdreven/uitvergroot werden zodat het nog wat vreemder werd allemaal. | |
A Good Day to Die Hard (2013) | ![]() |
IMDb: 5.5 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 98min. | MPAA: R Heeft eigenlijk totaal niets van een echte Die Hard film. John McClane lijkt gewoon een zeurende oude man geworden die constant gelovige kreten slaakt. Actie scenes redden de film dan nog van een onvoldoende Op naar deel 6: A good time to retire hard. | |
To Rome with Love (2012) | ![]() |
IMDb: 6.3 | Genre: Comedy, Romance | Runtime: 112min. | MPAA: R Niet al te bijzondere film van Woody Allen. Alle herkenbare elementen zijn weer aanwezig, maar van enige samenhang is totaal geen sprake. We krijgen te maken met meerdere verhaallijnen die allemaal iets anders exploreren, maar ze komen allemaal net niet goed genoeg uit de verf en hebben totaal niets met elkaar te maken. Vermakelijk, maar daar blijft het wel bij. | |
Shotgun Stories (2007) | ![]() |
IMDb: 7.1 | Genre: Drama, Thriller | Runtime: 92min. | MPAA: PG-13 Intrigerend debuut van Jeff Nichols, die hierna het indrukwekkende Take Shelter maakte en binnenkort Mud naar onze bioscopen brengt. Het verhaal over de rivaliteit tussen twee families is niet erg bijzonder, maar de combinatie van de sfeer en het acteerwerk van met name Michael Shannon maken dit heel erg de moeite waard. Geen aanrader voor mensen die niet van zware drama's houden, maar iedereen die hier maar een beetje in geïnteresseerd is kan de film op zijn "te zien"-lijst zetten. | |
Three Colors: Red (1994) | ![]() |
IMDb: 8.0 | Genre: Drama, Mystery, Romance | Runtime: 99min. | MPAA: R Doorgaans het meest geprezen deel van de trilogie van Kieslowski, maar voor mij helaas juist de zwakste film van de drie. Dat neemt niet weg dat het nog steeds gewoon een goed geheel is, maar de verhalen van de twee voorgangers wisten me iets meer te raken. | |
Vrijdag naar After Earth geweest.
Nogal zwakjes, duidelijk te zien dat Smith Jr absoluut niet goed genoeg is om de film te dragen, wat eigenlijk wel de bedoeling is.
Bijna zelfs zonde van het gebruik van mijn unlimited gold kaart
Nogal zwakjes, duidelijk te zien dat Smith Jr absoluut niet goed genoeg is om de film te dragen, wat eigenlijk wel de bedoeling is.
Bijna zelfs zonde van het gebruik van mijn unlimited gold kaart

Before Midnight (2013) | ![]() |
IMDb: 8.4 | Genre: Drama | Runtime: 109min. | MPAA: R Mijn verwachtingen waren erg hoog, maar gelukkig hebben Linklater, Hawke en Delpy me absoluut niet teleurgesteld. Redelijk anders van opzet dan de vorige twee delen, maar dat voegt gelukkig iets toe in plaats van dat het je afleidt. Voor mij de mooiste film van het jaar tot nu toe, uitgebreide recensie heb ik hier staan. | |
Ik had bij de trailer al door dat junior niet het talent van zijn vader heeft geërfd.Bokkie schreef op maandag 17 juni 2013 @ 08:07:
Vrijdag naar After Earth geweest.
Ben net als jij fan van deze reeks en kan niet wachten tot deze laatste film!Ram0n schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:56:
Before Midnight (2013) [afbeelding] IMDb: 8.4 | Genre: Drama | Runtime: 109min. | MPAA: R Mijn verwachtingen waren erg hoog, maar gelukkig hebben Linklater, Hawke en Delpy me absoluut niet teleurgesteld. Redelijk anders van opzet dan de vorige twee delen, maar dat voegt gelukkig iets toe in plaats van dat het je afleidt. Voor mij de mooiste film van het jaar tot nu toe, uitgebreide recensie heb ik hier staan.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 9.5 / 10
Einde van deel 2 vond ik echt subliem. Uiterst perfect
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Only God Forgives (2013) | ![]() |
IMDb: 6.6 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: 90min. | MPAA: R Er schuilt zoveel achter deze film. Only God Forgives is angstaanjagend en surrealistisch. Een film van weinig woorden. Refn creëert hier net als in Drive een eigen wereldje. Geweldige beelden en goede soundtrack. Precies zoals we van Refn gewend zijn. Only God Forgives is een aparte film en ik zou hem niet iedereen aanraden. Echter, er schuilt zoveel achter Julian. | |
Ik kom toevallig ook net terug van deze film. Qua recensie ben ik het grotendeels met je eens.Safaci schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 00:27:
Only God Forgives (2013) [afbeelding] IMDb: 6.6 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: 90min. | MPAA: R Er schuilt zoveel achter deze film.
Only God Forgives is angstaanjagend en surrealistisch. Een film van weinig woorden. Refn creëert hier net als in Drive een eigen wereldje. Geweldige beelden en goede soundtrack. Precies zoals we van Refn gewend zijn.
Only God Forgives is een aparte film en ik zou hem niet iedereen aanraden.
Echter, er schuilt zoveel achter Julian.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 8.5 / 10
De film was in mijn ogen donkerder dan Drive. Een goed punt in mijn ogen. Ik vond hem echter in zijn totaliteit minder, daar hij iets te abstract was. Soms sloeg het net iets te ver door. Hierdoor is de gehele film er ook een die vrijwel alleen zal worden gewardeerd door liefhebbers van deze stijl. (waarvan ikzelf vrijwel alleen stond in de zaal volgens mij)
Silver Linings Playbook (2012) | ![]() |
IMDb: 7.9 | Genre: Comedy, Drama, Romance | Runtime: 122min. | MPAA: R Plot: After a stint in a mental institution, former teacher Pat Solitano moves back in with his parents and tries to reconcile with his ex-wife. Things get more challenging when Pat meets Tiffany, a mysterious girl with problems of her own. Wilde eigenlijk weer eens een actie film zien, maar toch uitgekomen op deze. Mijn vrouw en ik vonden het een fantastische film. Traantje hier en daar, maar ook goed kunnen lachen. Jennifer Lawrence is naast dat ze erg prettig is om naar te kijken (of gewoon een lekkerding) ook een erg goede actrice in mijn ogen. Zeker een aanrader om samen met "the missus" te kijken. | |
A Good Day to Die Hard (2013) | ![]() |
IMDb: 5.5 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 98min. | MPAA: R Wat een bagger film. Saai, voorspelbaar en slecht acteerwerk, vooral de zoon van Willis is irritant met zijn'shut up John' tegen zijn vader. Zonde van de 8GB donwload. | |
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Die Hard films moet je ook niet in 1080p downloaden
[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 18-06-2013 19:36 ]
The Incredible Burt Wonderstone (2013) | ![]() |
IMDb: 6.0 | Genre: Comedy | Runtime: 100min. | MPAA: PG-13 Plot: When a street magician's stunts begins to make their show look stale, superstar magicians Burt Wonderstone and Anton Marvelton look to salvage on their act - and their friendship - by staging their own daring stunt. Wel een redelijke film. Niet bijzonder alhoewel er wel goede acteurs in zitten. Vermakelijk, maar de grappen zijn over het algemeen niet erg sterk en het verhaal is vrij voorspelbaar. | |
_██_
(ಠ_ృ)
Dredd (2012) | ![]() |
IMDb: 7.0 | Genre: Action, Sci-Fi | Runtime: 95min. | MPAA: R Plot: In a violent, futuristic city where the police have the authority to act as judge, jury and executioner, a cop teams with a trainee to take down a gang that deals the reality-altering drug, SLO-MO. Ik had verwacht dat dit een domme, platte actiefilm zou gaan zijn, niet nadenken en kijken. Nu steekt het verhaal er niet bovenuit maar toch heeft het meer inhoud dan een film als The Expendables. Dredd wordt meedogenloos gespeeld door Karl Urban en Olivia Thirlby speelt de rol van z'n partner ook prima. De beste rol vond ik toch die van Mama, de 'boef' waar Dredd achteraan gaat, het duurde overigens even voordat ik haar herkende uit een hele sterke serie. Wat effecten en sfeer betreft, dik in orde! De weergave van de futuristische stad en de belichting in het gebouw geven een goed gevoel van chaos en verval. Al met al best een dikke film, wat mij betreft een prima aanvulling op de comic! spoiler: Dredd is overigens niet onoverwinnelijk en doet niet alles met het grootste gemak, dat maakte het wel compleet voor mij. Hij is ook maar een persoon, geen superheld. Het effect van die slo-mo drug werd op een gegeven moment wel vermoeiend, beetje een gevoel van: "nu weten we wel wat die drug doet". | |
Beginners (2010) | ![]() |
IMDb: 7.2 | Genre: Comedy, Drama, Romance | Runtime: 105min. | MPAA: R Plot: A young man is rocked by two announcements from his elderly father: that he has terminal cancer, and that he has a young male lover. Een ietwat langdradig verhaal van een man die geconfronteert wordt met het nieuws van zijn vader, namelijk dat 'ie kanker heeft en een nieuwe, jonge vriend heeft gevonden. Het verhaal wordt voornamelijk verteld via flashbacks en gesprekken die hij met zijn nieuwe vriendin heeft. Acteerprestaties zijn prima, Ewan McGregor laat goed de frustratie van zijn relatie en het verdriet van zijn vader overkomen op de kijker. Het verdriet en het verwerken ervan staan wel erg centraal in de film, verwacht slechts af en toe een lach. spoiler: Zorg dat je subtitles gebruikt, hij praat af en toe tegen de hond en die praat blijkbaar terug (hoewel dat eigenlijk z'n eigen gedachten zijn). Deze worden niet uitgesproken. | |
"Find what you love and let it kill you"
The Brass Teapot (2012) | ![]() |
IMDb: 6.2 | Genre: Comedy, Fantasy, Thriller | Runtime: 101min. | MPAA: R Plot: When a couple discovers that a brass teapot makes them money whenever they hurt themselves, they must come to terms with how far they are willing to go. Film is vrij onsamenhangend. Acteerwerk is matig, soms slordig en het wordt vaak niet duidelijk of je een karakter als goedaardig moet inschatten of anders. De theepot die geld geeft als je jezelf pijnigt zorgt op zich voor wat grappige momenten, maar het verhaal zelf is zo zwak dat het nergens echt goed van de grond komt. De twee beroerde Joden die ergens nog binnenvallen (letterlijk) waren zo slecht dat ik niet wist of het als grap moest opvatten of misplaatste serieuze bedoelingen. Geen aanrader. Nou ja, de vrouwelijke hoofdrolspeler is tot haar nek goed te doen, en draagt genoeg leuke kleding om zo nu en dan een goede afleiding te bieden | |
The Guilt Trip (2012) | ![]() |
IMDb: 5.7 | Genre: Comedy | Runtime: 95min. | MPAA: PG-13 Plot: As inventor Andy Brewster is about to embark on the road trip of a lifetime, a quick stop at his mom's house turns into an unexpected cross-country voyage with her along for the ride. Als "fan" van Seth Rogen deze maar 's bekeken. De verhaallijn is simplistisch maar zorgt er wel voor dat je wilt weten hoe het afloopt. Echt veel humor zit er imho niet in, maar het kijkt wel lekker weg en kon er zo nu en dan wel om lachen. Streisand speelde in ieder geval ook een degelijke rol. Leuke film als je niet te veel wilt nadenken. | |
[ Voor 32% gewijzigd door Exorcist op 20-06-2013 12:25 ]
Looper (2012) | ![]() |
IMDb: 7.6 | Genre: Action, Crime, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 119min. | MPAA: R Plot: In 2074, when the mob wants to get rid of someone, the target is sent 30 years into the past, where a hired gun awaits. Someone like Joe, who one day learns the mob wants to 'close the loop' by transporting back Joe's future self. Looper is wat mij betreft een geslaagde film die verrassend origineel is. Zoals vaker met films waarin tijdreizen aan bod komt moet je vooral niet TE veel nadenken, omdat je anders in de knoop komt met paradoxen. Binnen de context van de film zijn ze echter naar mijn mening behoorlijk consequent. Ik heb in ieder geval met veel interesse naar de film gekeken en vond 'm bijzonder vermakelijk. Het einde zag ik ook niet direct aankomen. Als ik dan minpunten moet noemen is het dat Joseph Gordon-Levitt niet lijkt (alle pogingen ten spijt) op een jonge Bruce Willis. | |
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
After Earth (2013) | ![]() |
IMDb: 4.6 | Genre: Action, Adventure, Mystery, Sci-Fi | Runtime: 100min. | MPAA: PG-13 Plot: A crash landing leaves Kitai Raige and his father Cypher stranded on Earth, a millennium after events forced humanity's escape. With Cypher injured, Kitai must embark on a perilous journey to signal for help. Tsja, op 'n dood moment deze film gekeken (tussen bruidsceremonie en feest in) en de zaal was op ons na helemaal leeg. En terecht. Ik vermoed dat dit echt 'n film is, bedoeld om de "film-carriere" van Smith jr. te boosten, maar dat is niet gelukt. Hij blinkt eigenlijk nergens in uit: verhaallijn, graphics, muziek, acteerwerk. Ook zitten er dermate veel natuurkundige flaws in, dat 't plezier je eigenlijk wel vergaat en het verhaal volkomen ongeloofwaardig wordt. Verhaal is te voor de hand liggend, net als de "plot"-twists, die je echt mijlenver van te voren ziet aankomen - en dan druk ik me nog mild uit. spoiler: Dat constante gejank van Jaden - en uiteraard het obvious "maar ik kan het lekker toch wel"-momentje kwam me trouwens écht heel snel de strot uit. Ik ben best fan van Smith sr., maar hierin komt hij niet tot z'n recht. Kortom, als je écht niets beters te doen hebt (en dat hadden we), kun je 'm gaan kijken, maar vrijwel alles is beter dan dit. Omdat sommige plaatjes nog wel mooi waren, toch 'n 3. Ben eigenlijk wel benieuwd of iemand wél van deze film genoten heeft. | |
[ Voor 3% gewijzigd door Ardana op 20-06-2013 12:38 ]
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
IMDb: 8.3 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 132min. | MPAA: PG-13 Ik ben vanaf dat Star Trek: Generations op videoband verkrijgbaar is (dat zal 1994 zijn) fan van Star Trek en heb met plezier alle series en films gekeken. Helaas werden de films steeds slechter en was Star Trek op een dood spoor. Met de reboot uit 2009 is er nieuw leven geblazen in de franchise. Hoewel het verhaal van Star Trek (2009) flinterdun was, was het op zich geen slechte film. Plus de weg lag open naar een vervolg, wat dus Into Darkness geworden is. Ik heb nog nooit zo'n dubbel gevoel gehad als bij Into Darkness. De special effects zijn adembenemend (geen fan van 3D, maar bij deze film werkt het erg goed), de personages zijn prima gecast en alles ligt klaar voor een fantastisch avontuur. De film is zeker onderhoudend vanwege de actie. Maar het voornaamste gevoel dat overheerst is 'is DIT alles wat ze hebben kunnen bedenken in 4(!) jaar?'. De script is veruit het zwakste van de hele film, vol met onlogischheden en plotholes. Gedeeltelijk is dat te vergeven omdat het lekker wegkijkt, maar er zijn mij teveel 'wtf'-momenten. Daarnaast is er te vaak een dikke middelvinger naar de 'logica' in het Star Trek universum en de natuurwetten in het algemeen. spoiler: Bijvoorbeeld de Enterprise onder water verstoppen??? Kom op zeg! Je kan blijkbaar vanaf de aarde naar de andere kant van de melkweg beamen ('transwarp beaming'), waarom zou je überhaupt nog Starships gebruiken? Daarnaast heeft McCoy blijkbaar nu een serum ontwikkeld waarmee ze mensen weer tot leven kunnen brengen. En waarom zou je een meeting van nagenoeg alle belangrijke mensen in starfleet op een verdieping hoog in een gebouw gaan houden? Waarom niet op een veilige plek? In twee films hebben ze zich eigenlijk nu al totaal klem geschreven door deze onlogischheden. spoiler: In de volgende film hoeven ze, zoals ik al zei, dus nooit meer met starships te reizen, je kan zo overal heen beamen. Daarnaast hoeft er bijna niemand meer dood te gaan ivm het serum. Oh en als je met starships gaat reizen is er dus blijkbaar de techniek beschikbaar om een starship te maken die slechts met een handjevol mensen te besturen is. Een gemiste kans. Alles stond perfect klaar. Helaas is het verhaal zo flinterdun gebleken. Het begint interessant en onheilspellend en zakt in het verloop van de film als een plumpudding in elkaar. | |
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
The Call (2013) | ![]() |
IMDb: 6.6 | Genre: Thriller | Runtime: 94min. | MPAA: R Absoluut aan aanrader. De hoofdrol spelen neemt je mee de film in waardoor je op het puntje van je stoel zit. Erg goed geacteerd door Halle Berry. Doordat de film zo sterk begint zal hij voor het gevoel aan het einde tegen gaan vallen en zelfs voorspellend. Maar dat neemt niet weg dat ik hem absoluut nog een keer zou willen zien. | |
Niet de trailer kijken though, ik heb de trailer geizen en hoef de film iig niet meer te zien omdat ik alles al weet.
IMDb: 7.6 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 130min. | MPAA: PG-13 Plot: Hobbs has Dom and Brian reassemble their crew in order to take down a mastermind who commands an organization of mercenary drivers across 12 countries. Payment? Full pardons for them all. Deze film is zeker een verbetering tegenover deeltje nummer 5. En dat komt omdat deze film zoveel meer autoporno is als het vorige deel. Het draait weer veel meer om de auto's en dat is een goed ding, omdat je daarom fast & furious kijkt. Het verhaal is flinterdun en super voorspelbaar en ongeloofwaardig, maar als je je daar overheen zet is het gewoon een lekkere actiefilm met mooie auto's en over de top stunts. En kijk zeker naar nummer 7 uit, waarin een van mijn lievelingsactieacteurs in gaat spelen. Alleen wat heeft Michelle Rodriguez een irritante stem... | |
Ik heb m ook gezien en vond de film inderdaad vrij vermakelijk! Ik had op een gegeven moment wel het idee dat ze niet goed wisten hoe ze de tijd op moesten vullen en daarom maar wat stukjes erin hebben gedaan die eigenlijk niet nodig waren. Maar de rest maakte dit wel weer goed. Ergens tussen de 6,5 en 7 in:)MmarkM schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:54:
The Call (2013) [afbeelding] IMDb: 6.6 | Genre: Thriller | Runtime: 94min. | MPAA: R Absoluut aan aanrader. De hoofdrol spelen neemt je mee de film in waardoor je op het puntje van je stoel zit. Erg goed geacteerd door Halle Berry. Doordat de film zo sterk begint zal hij voor het gevoel aan het einde tegen gaan vallen en zelfs voorspellend. Maar dat neemt niet weg dat ik hem absoluut nog een keer zou willen zien.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 8 / 10
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
The Girl Who Kicked the Hornet's Nest (2009) | ![]() |
IMDb: 7.1 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: 147min. | MPAA: R Het zwakste deel van de trilogie, waarbij er van intrige nauwelijks sprake meer is. De eerste film blijft voor mij absoluut het beste, met name doordat het mysterie daar veel interessanter is dan het complot waar de volgende twee films over gaan. Dit ligt echter ook deels aan de uitwerking, niet enkel aan het verhaal. | |
Om even op de spoilers in te gaan:Luuk1983 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:43:
Star Trek Into Darkness (2013) [afbeelding] IMDb: 8.3 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 132min. | MPAA: PG-13 Ik ben vanaf dat Star Trek: Generations op videoband verkrijgbaar is (dat zal 1994 zijn) fan van Star Trek en heb met plezier alle series en films gekeken. Helaas werden de films steeds slechter en was Star Trek op een dood spoor. Met de reboot uit 2009 is er nieuw leven geblazen in de franchise. Hoewel het verhaal van Star Trek (2009) flinterdun was, was het op zich geen slechte film. Plus de weg lag open naar een vervolg, wat dus Into Darkness geworden is.
Ik heb nog nooit zo'n dubbel gevoel gehad als bij Into Darkness. De special effects zijn adembenemend (geen fan van 3D, maar bij deze film werkt het erg goed), de personages zijn prima gecast en alles ligt klaar voor een fantastisch avontuur.
De film is zeker onderhoudend vanwege de actie. Maar het voornaamste gevoel dat overheerst is 'is DIT alles wat ze hebben kunnen bedenken in 4(!) jaar?'. De script is veruit het zwakste van de hele film, vol met onlogischheden en plotholes. Gedeeltelijk is dat te vergeven omdat het lekker wegkijkt, maar er zijn mij teveel 'wtf'-momenten. Daarnaast is er te vaak een dikke middelvinger naar de 'logica' in het Star Trek universum en de natuurwetten in het algemeen.
spoiler:Bijvoorbeeld de Enterprise onder water verstoppen??? Kom op zeg! Je kan blijkbaar vanaf de aarde naar de andere kant van de melkweg beamen ('transwarp beaming'), waarom zou je überhaupt nog Starships gebruiken? Daarnaast heeft McCoy blijkbaar nu een serum ontwikkeld waarmee ze mensen weer tot leven kunnen brengen. En waarom zou je een meeting van nagenoeg alle belangrijke mensen in starfleet op een verdieping hoog in een gebouw gaan houden? Waarom niet op een veilige plek?
In twee films hebben ze zich eigenlijk nu al totaal klem geschreven door deze onlogischheden.
spoiler:In de volgende film hoeven ze, zoals ik al zei, dus nooit meer met starships te reizen, je kan zo overal heen beamen. Daarnaast hoeft er bijna niemand meer dood te gaan ivm het serum. Oh en als je met starships gaat reizen is er dus blijkbaar de techniek beschikbaar om een starship te maken die slechts met een handjevol mensen te besturen is.
Een gemiste kans. Alles stond perfect klaar. Helaas is het verhaal zo flinterdun gebleken. Het begint interessant en onheilspellend en zakt in het verloop van de film als een plumpudding in elkaar.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 6 / 10
spoiler:
Volgens mij kunnen ze sowieso alleen maar beamen naar plaatsen welke al ontdekt zijn. Die eerste planeet welke bezocht wordt was compleet nieuw/onontdekt.
Dat serum vond ik ook maar raar... Inderdaad, bijna niemand hoeft meer dood te gaan? En hoezo deden ze er zo lang over om te bedenken dat ze Kirk daarmee konden redden... Die zag je al redelijk snel aankomen.
Het overleg in die toren was wat raar, maar nog wel te verklaren: men dacht dat ze daar veilig waren, daarnaast was dit niet de absolute top van Starfleet, maar van die regio (zoals ik het begreep).
En dat starship wat met weinig mensen te besturen was, was wel een bijzonder exemplaar... Daar kunnen ze vast weer iets op verzinnen de volgende keer
Dat serum vond ik ook maar raar... Inderdaad, bijna niemand hoeft meer dood te gaan? En hoezo deden ze er zo lang over om te bedenken dat ze Kirk daarmee konden redden... Die zag je al redelijk snel aankomen.
Het overleg in die toren was wat raar, maar nog wel te verklaren: men dacht dat ze daar veilig waren, daarnaast was dit niet de absolute top van Starfleet, maar van die regio (zoals ik het begreep).
En dat starship wat met weinig mensen te besturen was, was wel een bijzonder exemplaar... Daar kunnen ze vast weer iets op verzinnen de volgende keer
Al met al was ik verder erg tevreden over de film! Vind hem een ruime acht waard! Paar rollen vond ik persoonlijk slecht gecast (die dokter (Bones?) vond ik verschrikkelijk) en sommige keuzes welke gemaakt werden, waren wat twijfelachtig... Maar: de film keek heerlijk weg, veel actie en ik vond het 3D effect gewoon goed gedaan! Meestal vind ik het echt ellendig, deze keer vond ik het meevallen
To be honest, zelfs als je echt niets beters te doen hebt kan je hem nog steeds het beste skippen. Alles wat je zegt kan ik beamen. Heb het echt als een lange irritatie ervaren.Ardana schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:33:
After Earth (2013) [afbeelding] IMDb: 4.6 | Genre: Action, Adventure, Mystery, Sci-Fi | Runtime: 100min. | MPAA: PG-13 Plot: A crash landing leaves Kitai Raige and his father Cypher stranded on Earth, a millennium after events forced humanity's escape. With Cypher injured, Kitai must embark on a perilous journey to signal for help.
Kortom, als je écht niets beters te doen hebt (en dat hadden we), kun je 'm gaan kijken, maar vrijwel alles is beter dan dit. Omdat sommige plaatjes nog wel mooi waren, toch 'n 3.
Ben eigenlijk wel benieuwd of iemand wél van deze film genoten heeft.[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 3 / 10
[ Voor 3% gewijzigd door aapelite op 20-06-2013 21:17 ]
Ik ben tijdens deze film in slaap gevallen (het was al laat voor zover dat een excuus mag zijn).... En werd wakker toen de film bijna klaar was. En had niet echt het gevoel dat ik ook maar iets gemist heb.M-Opensource schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:05:
Dredd (2012) [afbeelding] IMDb: 7.0 | Genre: Action, Sci-Fi | Runtime: 95min. | MPAA: R Plot: In a violent, futuristic city where the police have the authority to act as judge, jury and executioner, a cop teams with a trainee to take down a gang that deals the reality-altering drug, SLO-MO.
Ik had verwacht dat dit een domme, platte actiefilm zou gaan zijn, niet nadenken en kijken. Nu steekt het verhaal er niet bovenuit maar toch heeft het meer inhoud dan een film als The Expendables.
Dredd wordt meedogenloos gespeeld door Karl Urban en Olivia Thirlby speelt de rol van z'n partner ook prima. De beste rol vond ik toch die van Mama, de 'boef' waar Dredd achteraan gaat, het duurde overigens even voordat ik haar herkende uit een hele sterke serie.
Wat effecten en sfeer betreft, dik in orde! De weergave van de futuristische stad en de belichting in het gebouw geven een goed gevoel van chaos en verval.
Al met al best een dikke film, wat mij betreft een prima aanvulling op de comic!
spoiler:Dredd is overigens niet onoverwinnelijk en doet niet alles met het grootste gemak, dat maakte het wel compleet voor mij. Hij is ook maar een persoon, geen superheld.
Het effect van die slo-mo drug werd op een gegeven moment wel vermoeiend, beetje een gevoel van: "nu weten we wel wat die drug doet".[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] 6.5 / 10
Hoeveel kramp moet Karl Urban overigens in zijn kaak gehad hebben na het bijna karikaturale vertrokken depri gezicht onder zijn masker...
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Man of Steel (2013) | ![]() |
IMDb: N/A | Genre: Action, Adventure, Fantasy, Sci-Fi | Runtime: 143min. | MPAA: PG-13 Keek enorm uit naar deze film, maar toen ik de matige ontvangst zag op Rottentomatoes begon ik wat te twijfelen. Wou hem nog wel graag zien, dus vandaag maar naar de bios gegaan. Net dus de film gezien en zo zie je maar dat je niet teveel naar recensies moet kijken. Zo krijgt een The Avengers 90+% en deze film 50+%. The Avengers vond ik slaapverwekkend en deze gaf mij dan weer een enorme adrenaline rush. De actie is soms over de top, maar dat kennen wij van Zack Snyder. Hans Zimmer is weer druk aanwezig met zijn soundtrack en wat was de muziek goed. Ik kan iedereen die van over de top actie en stripverfilmingen houdt, deze film aanraden. | |
Tomorrow is not today!
Holy Hot Christ.
Ik ben net terug van Man of Steel. Wat een AWESOME film. Wauw. Gaaf. Wauw, die actie scene op ~3 kwart van de film was één van de meest gave dingen die ik heb gezien.
Verhaal en plot waren "meeeh". Maar wel okay. Godver Zack Snyder, wat ben jij een held aan het worden.
Ik ben net terug van Man of Steel. Wat een AWESOME film. Wauw. Gaaf. Wauw, die actie scene op ~3 kwart van de film was één van de meest gave dingen die ik heb gezien.
Verhaal en plot waren "meeeh". Maar wel okay. Godver Zack Snyder, wat ben jij een held aan het worden.
http://www.parool.nl/paro...le-aanpak-regisseur.dhtml
Men of Steel krijgt een f0kking 4 sterren van die chagrijnige Parool jongens. Zegt wel wat.
Men of Steel krijgt een f0kking 4 sterren van die chagrijnige Parool jongens. Zegt wel wat.
Van wat ik heb gelezen moet die blij zijn met 3 sterren eigenlijkSjah schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 23:59:
http://www.parool.nl/paro...le-aanpak-regisseur.dhtml

Op Rotten Tomatoes krijgt 'ie slechte score (van critics, 57%, terwijl 82% van audience 'm wel leuk vindt), maar iedereen die ik erover heb gehoord is tot op het lyrische af positief erover 
Op IMDB heeft 'ie een 8.1 met bijna 100.000 ratings, dus die critics van RT lijken wel flink in de minderheid
Op IMDB heeft 'ie een 8.1 met bijna 100.000 ratings, dus die critics van RT lijken wel flink in de minderheid
[ Voor 42% gewijzigd door Hahn op 22-06-2013 00:46 ]
The devil is in the details.
De film is ook net uit, dus je moet niet teveel op ratings afgaan, natuurlijk. Over een half jaartje heb je een beter beeld.
Ik hoor er wisselende verhalen over, sommigen vinden hem geweldig, anderen vinden hem maar so-so, al is iedereen het wel over eens dat het met de actie op zich wel goed zit, dus als je daarvoor naar de film gaat dan zal je er wel plezier aan beleven denk ik.
/vanhorenzeggenzelfnietgeziendus
Ik hoor er wisselende verhalen over, sommigen vinden hem geweldig, anderen vinden hem maar so-so, al is iedereen het wel over eens dat het met de actie op zich wel goed zit, dus als je daarvoor naar de film gaat dan zal je er wel plezier aan beleven denk ik.
/vanhorenzeggenzelfnietgeziendus
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 22-06-2013 01:00 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Man of Steel (2013) | ![]() |
IMDb: N/A | Genre: Action, Adventure, Fantasy, Sci-Fi | Runtime: 143min. | MPAA: PG-13 In het kort: wil je een lekkere actiefilm zien , dan is Man of Steel echt een aanrader. Keer op keer komt er een overtreffende trap en in de 2 uur verveel je je nooit. Grafisch is het ook een pareltje. Op naar deel 2 ![]() | |
[ Voor 22% gewijzigd door Fietsbel op 22-06-2013 13:14 ]
39
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Gebruik bij het schrijven van een review de <a href="http://meukje.nl/filmtopic/" target=_blank>UBB-generator</a>, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.
~~~[/html]
~~~[html]Gebruik bij het schrijven van een review de <a href="http://meukje.nl/filmtopic/" target=_blank>UBB-generator</a>, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.
~~~[/html]