Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vandaag is er een nieuwe stream om 17:00 CET. Daar wordt de nieuwe aankomende patch besproken. Ik ben benieuwd wat dit zal zijn, want voor bugfixes hoeven ze niet echt een stream event te houden.

https://www.cyberpunk.net...eams-update-2-2-is-coming

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wauw. Die zag niemand aankomen denk ik.

In de thread die jij stuurt staat iets over bounty hunting. Dat klinkt interessant!

Afbeeldingslocatie: https://forums.cdprojektred.com/index.php?attachments/hint-jpg.11405461/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De live stream is ondertussen gestart, het gaat over 11 minuten beginnen.

https://www.twitch.tv/cdprojektred

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja wat een tijdstip zeg..... Iets met avondeten koken, gezin.... :F

Kijk het wel terug op JouwBuis ;)

——

Tijdens koken stukje gekeken.

Tot nu toe niets om over naar huis te schrijven IMO.

[ Voor 32% gewijzigd door PdeBie op 10-12-2024 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zijn hoofdzakelijk visuele dingen zoals auto kleur en print customization, uitgebreidere photomode met een vernieuwde foto album. Je kunt nu ook de foto's gebruiken in je appartement. Ze hebben nu ook iets meer dan 100 nieuwe assets in the character customization.

Op de begin van de stream zeiden ze dat ze over bepaalde dingen nog niet konden praten.

Hier is de volldige patch notes
https://www.cyberpunk.net/en/news/51028/update-2-2-is-live

[ Voor 56% gewijzigd door Toonen1988 op 10-12-2024 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:24

Grozno

acts without consequence!

Added more secrets to discover in Night City.
Daar gaat de harde kern waarschijnlijk wel weer even lekker op. :D

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:32
Nog best veel toevoegingen. Ik zal ze niet gebruiken, maar wel geinig. In elk geval krijgen we meer dan ik verwachtte, want ik verwachtte niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mja, beetje verspilling van resources als je het mij vraagt. Genoeg andere verbeteringen die ik mij kan bedenken.

Denk aan third person mode, VR, wapen mods kunnen verwijderen, vaker resetten van attribute points mogelijk maken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-07 12:01
Weet niet of er mensen zijn die dit interessant vinden, maar ik heb na me recente PC upgrade cyberpunk 2077 weer even geïnstalleerd en was onder de indruk van de huidige staat van de game, zowel de movement / gunplay een enorm verschil met toen hij net uit kwam en ik hem uitgespeeld heb, echter heb ik omdat ik geen console player ben (ik kan alleen fifa op mijn PS5) heb ik Sunshine op mijn PC gezet hierdoor kan ik via de app Moonlight op mijn Nvidia shield pro op mijn TV streamen vanaf mijn PC.

en echt waar, als je dus 0 latency en toch op groot scherm in 4k/QHD cyberpunk wilt spelen met muis en toetsenbord is dit echt gigantisch vet.

als jullie het cool vinden kan ik er even een impressie fimpje van maken?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• fib3rlight

Moonlight op Nvidia shield pro met muis en toetsenbord (draadloos)
Sunshine op de PC geïnstalleerd (1gbit netwerk, geen WiFi gebruiken uiteraard).

de ervaring gaat hiermee x5, tuurlijk omdat het een oled TV is, maar ook door de sonos surround opstelling!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ondanks dat ik een aantal keer Fortnite heb geprobeerd en opzich geen slecht spel is (genoeg content en crossovers), haat ik het spel gewoon. Het zit me nog diep dat Epic Games Unreal Tournament heeft laten vallen door Fortnite.

Ga ik eventueel weer Fortnite proberen na Cyberpunk 2077 crossover. Ik denk het niet, laat het voor wat het is. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Pff, dat is wel heel oud zeer ;) denk niet dat er nog veel leven in UT zit. De spelers van die generatie zijn nu 40+ he...

Maar een bijzondere crossover, van een mooie diepgaande game met mooie gameplayprincipes en verhaal naar brainrot simulator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 13:50:
Pff, dat is wel heel oud zeer ;) denk niet dat er nog veel leven in UT zit. De spelers van die generatie zijn nu 40+ he...

Maar een bijzondere crossover, van een mooie diepgaande game met mooie gameplayprincipes en verhaal naar brainrot simulator
De nieuwe was zéér populair en werdt ook ontwikkeld tussen de developers en de community. Ik heb ergens ook nog een video waar ik bezig was met mijn eigen map, voordat bekend was gemaakt dat er een nieuwe UT zou komen. Heb toen ter tijd zelf ook nog geld gekregen van Epic Games, om te investeren in mijn eigen UT content.

Was best wel populair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Toonen1988 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 13:56:
[...]

De nieuwe was zéér populair en werdt ook ontwikkeld tussen de developers en de community. Ik heb ergens ook nog een video waar ik bezig was met mijn eigen map, voordat bekend was gemaakt dat er een nieuwe UT zou komen. Heb toen ter tijd zelf ook nog geld gekregen van Epic Games, om te investeren in mijn eigen UT content.

Was best wel populair.
Dat is inmiddels ook wel een jaar of 7 geleden denk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
418O2 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 13:58:
[...]

Dat is inmiddels ook wel een jaar of 7 geleden denk ik?
Sommige zijn er nog mee bezig, hier heeft iemand de assets geïmporteerd naar UE 5.1.

[ Voor 15% gewijzigd door Toonen1988 op 25-12-2024 14:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Auw. Hou eens op. Volgende maand duik ik ook weer dieper de 40+ in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimh307
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online
PdeBie schreef op woensdag 25 december 2024 @ 16:27:
[...]

Auw. Hou eens op. Volgende maand duik ik ook weer dieper de 40+ in :+
Hier over enkele maanden de 50 :)

En toch speelt deze jongen soms nog een potje UT3. Shock combo's en rocketjumps; ik doe het allemaal nog :Y

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-07 20:43
Net begonnen aan Cyberpunk op de hard setting. Best uitdagend en soms best buggy maar alsnog vermakelijk. Zit op de nomad-verhaallijn met aandacht voor technical, reflex en intelligence. Doe het liefst stealth (die overgrote dame van de Voodooclan volledig geskipt bijv). Ook pas recent Cyberhacking attributen geupgrade en lichaamsonderdelen voorzien van upgrades. Is best moeilijk kiezen aangezien er bijna op elk gebied leuke upgrades zijn. Toffe game al met al.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik start hem af en toe ook nog ff op, beetje herrie schoppen, rennen en vliegen. Paar auto's jatten voor onze grote vriend, was bad guys van het leven beroven...

Hele nieuwe playthrough durf ik niet aan, maar ff een uurtje klooien blijft wel leuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:42

sapphire

Die-hard pruts0r

Hoho hier een 40-minner waarbij het oudzeer ook diep zit!

Ik heb de Alpha van iets wat UT4 moest worden nog eens gespeeld :)
Verder vind ik Epic om die reden nog steeds een k*tbedrijf, beetje mijn favo franchise killen, 1x raden war mijn nick vandaan komt.....

Overigens waarom ik hier kwam....in de winter sale me laten overhalen om toch eindelijk CP2077 complete edition te kopen. Duurste spel wat ik in jaren gekocht heb dus de verwachtingen zijn gespannen maar nu 20 uurtjes in de nomad verhaallijn zit en tot nu toe vermaak ik me prima.
Ongeveer zo snel afgeleid als een hond met ADHD in een bos vol eekhoorns, rijd ik naar 'the Afterlife' kom ik weer een overval tegen, of een paar gang members, of een ....nouja jullie snappen het punt denk ik wel.
Net als een soort assasins creed over daken lopen springen, zooitje Tiger Claws neergeknald. Sniper en quickhacks FTW!

Kom ik wel eens bug tegen, zeker maar valt me reuze mee.
Draait ook wel prima op een 3070 1440P met het meeste op ultra, paar settings aangepast en enkele RT settings op medium met een nette 68fps avg. (lows 60). Niet gek voor een kaart die volgens het internet onbruikbaar is :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Na 20 uur begint het verhaal ook wel lekker te lopen. Doe je een specifieke build of random?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

418O2 schreef op maandag 6 januari 2025 @ 00:00:
Na 20 uur begint het verhaal ook wel lekker te lopen. Doe je een specifieke build of random?
Hoe bedoel je specifieke build?

Gabriël AM5

Acties:
  • +3 Henk 'm!
sapphire schreef op maandag 6 januari 2025 @ 00:14:
[...]

Hoe bedoel je specifieke build?
Je hebt bepaalde builds in Cyberpunk 2077, ik ben bijv. voor een Mantis Blade Build gegaan. Maar je hebt ook zoiets als Netrunner build, Stealth build, Smart Weapon build, Tech Weapons build, Berserk Build, Bladerunner build en zo heb je er veel meer. Er is zelfs nog een Motoko Kusanagi build van GiTS en je hebt ook nog een Lucy, Rebecca, Adam Smasher, Johnny silverhand build.

Die zijn allemaal builds die op bepaalde skills, perks, stats gear, cyberware en wapens richten om het maximale eruit te halen en hebben ook hun eigen playstyle.

Er zijn ook tutorials waar je op moet letten als jij je eigen build wilt maken.

Hier een uitleg over de meest voorkomende builds. De standaard (solo), netrunner en bladerunner builds.

[ Voor 32% gewijzigd door Toonen1988 op 06-01-2025 01:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Welkom bij de club @sapphire en ik herken je speelstijl helemaal. Op naar main missie die…..oeh even daar kijken, ow en wat gebeurt daar? Hop, weer twee uur verder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-07 18:09

Superkiwi

Hoi doei

Ik had geen specifieke build denk ik, deed gewoon investeren in skillpoints die me wel lagen.
Veel pistolen- en sniperwerk, aangevuld met hacking dingen. Beetje vanalles wat, als een Lego poppetje opgebouwd uit verschillende poppetjes :P
Goed dat jullie het topic weer oprakelen, het herinnert me eraan dat ik de dpc nog moet spelen.

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 06-01-2025 10:20 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

@418O2 @Toonen1988 Nee geen specifieke build in gedachte, leuke dame met wat allround cyberware maar niet te gek qua uiterlijk.

@PdeBie Jaaaa, ow een kleding winkel...weer een uur verder :+
Ondertussen nog niet eens bij Rogue geweest en alleen maar side missions aan het doen, wapens verzamelen, Eddy's verdienen voor upgrades :p

Gabriël AM5

Acties:
  • +2 Henk 'm!
sapphire schreef op maandag 6 januari 2025 @ 10:23:
@418O2 @Toonen1988 Nee geen specifieke build in gedachte, leuke dame met wat allround cyberware maar niet te gek qua uiterlijk.
Zo zou ik het de eerste keer ook spelen. Lekker doen wat je wilt en ontdekken.

Specifieke builds komen in de opvolgende playthroughs wel.

* PdeBie heeft er een stuk of 13 op zitten :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PdeBie schreef op maandag 6 januari 2025 @ 11:33:
[...]

Wanneer ik met deze playthrough klaar ben, ben ik misschien van plan om een Motoko Kusanagi build te maken. Hacken, reflectes, Gorilla arms, stealth en SMG's. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
PdeBie schreef op maandag 6 januari 2025 @ 11:33:
[...]

Ik vind het juist wel wat houvast geven. Ik heb een ninja/netrunner build gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fib3rlight
ik ben ook een nieuwe run gestart, heb deel 1 ooit gedaan, en daarna 1x PL.

en nu echt een heerlijke ervaring moet ik zeggen, ik kies er voor om eerst alle side missies te doen en helemaal maxed out het verhaal te volgen.

ik ga voor deze build:
YouTube: 1-SHOT Pistol Build is INSANE! Cyberpunk Phantom Liberty 2.0 Build G...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heb hier een hele saaie build op basis van de Problem Solver SMG. Dat ding kan je naar 0% recoil krijgen. Het enige wat overblijft is de bullet spread. Die SMG met de tijd vertragen is rondlopen met een minigun. Flnke SMG damage met een 90 kogel magazijn en dan nog meer firerate door SMG's te swappen, waabij ook reloaden niet meer hoeft. Niet de meest interesante build, maar wel extreme vuurkracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb mijn eerste play through als een nomad netrunner build met skippy gedaan. Sprak mij het meeste aan in het begin. Maar ik wil nog een keertje een Sandevistan build doen. Moet je alleen niet Fingers meteen een knal voor de kop geven wat ik wel deed in mijn eerste run.

En dan het liefst met Mantis Blades. Om een beetje op hetzelfde niveau uit te komen als die ene Melissa Rory van Max Tac. Maar dan met andere outfit. Ik heb bijvoorbeeld het kenmerkende gele jack van David Martinez nooit gevonden / unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Voor mij was playthrough 1 van 1 een corpo netrunner + smart weapons. Mikken is voor andere mensen! Binnenkort maar es iets met blades (niet-mantis) doen ofzo, in ieder geval compleet iets anders. Heb wel een keer de andere 2 lifepaths gecheckt maar die zal denk ik niet snel wijzigen voor een volledige playthrough.

Welk life path is jullie favoriet? Voor mij is het corpo, die vind ik het beste aansluiten op de rest van het verhaal. Ook klopt het in mijn hoofd het beste: V weet heel goed hoe de corporations echt in elkaar steken en kan van daaruit de keuzes maken die worden voorgeschoteld.

[ Voor 6% gewijzigd door Bundin op 06-01-2025 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Bundin corpo is ook mijn favoriet. Streetkid op 2 en Nomad op 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Spelen hier ook mensen met mods?

Vanavond even daar in gedoken en daar zitten wel grappige dingen tussen zeg :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sapphire schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 23:49:
Spelen hier ook mensen met mods?

Vanavond even daar in gedoken en daar zitten wel grappige dingen tussen zeg :)
Hier een paar mods. Sowieso al nodig voor mij om toggle ADS te kunnen doen. Snap niet dat die optie er niet in zit, dus moet het maar met een mod. Ik wil niet mijn rechtermuisknop ingedrukt moeten houden. 1x klik voor aim down sight en weer 1x klik om het te stoppen.

Toen ik die ADS mod gedaan had even verder op Nexus gekeken en wat kleine dingen aangepast. Geen grote mods, gewoon wat leuke extra dingen die ik tegenkwam. Ook zat mods overgeslagen omdat het wel erg veel werd. Je moet vaak mod A hebben om mod B te kunnen gebruiken. Bij sommige mods moet je eerst A, B, C en D hebben om uiteindeliijk E te kunnen gebruiken. Dat wordt mij wat te veel.

Weinig reden trouwens om geen mods te gebruiken als je het leuk vind. Puur de boel in mappen gooien en dan is het al bijna klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

PilatuS schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 00:06:
[...]

Hier een paar mods. Sowieso al nodig voor mij om toggle ADS te kunnen doen. Snap niet dat die optie er niet in zit, dus moet het maar met een mod. Ik wil niet mijn rechtermuisknop ingedrukt moeten houden. 1x klik voor aim down sight en weer 1x klik om het te stoppen.

Toen ik die ADS mod gedaan had even verder op Nexus gekeken en wat kleine dingen aangepast. Geen grote mods, gewoon wat leuke extra dingen die ik tegenkwam. Ook zat mods overgeslagen omdat het wel erg veel werd. Je moet vaak mod A hebben om mod B te kunnen gebruiken. Bij sommige mods moet je eerst A, B, C en D hebben om uiteindeliijk E te kunnen gebruiken. Dat wordt mij wat te veel.

Weinig reden trouwens om geen mods te gebruiken als je het leuk vind. Puur de boel in mappen gooien en dan is het al bijna klaar.
Ik was vooral opzoek naar body- en kledingmods en tattoo's.
Uiteindelijk weer veel te veel en veel te foute dingen tegengekomen.

Niet dat ik zo speel maar om een voorbeeld te geven omdat ik het niet kon laten :+
Klein beetje NSFW dus in de tags:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NZuSEiA7Xp-bdjkGD23UCHVp_Xg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/OM9dLXgY2HGeNNG3sb5A5VLH.png?f=user_large

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sapphire schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 00:14:
[...]

Ik was vooral opzoek naar body- en kledingmods en tattoo's.
Uiteindelijk weer veel te veel en veel te foute dingen tegengekomen.

Niet dat ik zo speel maar om een voorbeeld te geven omdat ik het niet kon laten :+
Klein beetje NSFW dus in de tags:
spoiler:
Je kan op Nexus de NSFW tag gebruiken om dingen uit te sluiten. Genoeg dingen die nogal NSFW zijn idd, maar dat is het spel zelf ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik gebruik wat texture packs, een lud + manager en wat kleine dingen die het leven makkelijker maken zoals de stat checks niet langer level-afhankelijk laten maken. Beetje maf dat een deur steviger wordt wanneer ik skillpoints uitgeef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib3rlight
iemand nog goeie pistols die je kunt halen zonder al heel ver in de game te zitten?
ik heb een dikke pistol stealth build maar de meeste pistols die ik online vind zijn end game Qeust materie....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-07 20:43
@fib3rlight Als je non-story gigs afmaakt, krijg je wel eens een iconic wapen (bijv een pistool) als blijk van waardering.

Ik krijg geen screenshots meer in de Pictures map vanuit Photo Mode (of zelf importeren door ze in de Pictures map te plaatsen) nadat ik de OneDrive mappen structuur had verwijderd (veel geknutsel in de registry en cmd). Hoewel native windows screenshots er wel terecht komen. Na een fresh install van het spel (instructies van CD Projekt Red), nog steeds niet. Heb denk wat kapot gemaakt ergens. Mja, denk dat ik ook zonder SmartFrames door het leven kan.

Halverwege had ik het spel ook volgegooid met mods en voelt mijn build iets overpowered wat spelplezier wegneemt. Ik denk dat ik gericht wat perks opzoek en wegneem. Mss dat ik een hardcore mod pak waarbij je met één schot omkomt (en de vijand ook). Merk dat ik veel comfortabeler rondstruin en makkelijker het gevecht aanga ipv stealthen.
Dat je de tijd kan vertragen vind ik persoonlijk niets. Smart weapons en melee vind ik ook niet zo leuk.

Gameplay staat nu op very hard ipv hard. Heb alle gigs weggespeeld (behalve NCPD gigs) van het basisspel en nu met de DLC gemixt bezig met story en gigs

Inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fib3rlight schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 17:16:
iemand nog goeie pistols die je kunt halen zonder al heel ver in de game te zitten?
ik heb een dikke pistol stealth build maar de meeste pistols die ik online vind zijn end game Qeust materie....
Ja, het pistool van Yorinobu Arasaka wat je kan pakken tijdens de missie The Heist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib3rlight
PdeBie schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 22:17:
[...]

Ja, het pistool van Yorinobu Arasaka wat je kan pakken tijdens de missie The Heist.
ah kak, die missie heb ik al gedaan :( maar dat was een goeie geweest!

nog andere? of kan ik hem nog ophalen op een andere manier?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
fib3rlight schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 11:42:
[...]

ah kak, die missie heb ik al gedaan :( maar dat was een goeie geweest!

nog andere? of kan ik hem nog ophalen op een andere manier?
Volgens mij kan je hem bij een speciale wapenhandelaar in het stadion van Phantom Liberty nog krijgen, maar dan ben je Act. 2 al voorbij.

In een van de sidequests kan je een blueprint voor Comrad’s hammer krijgen. Dat is ook een leuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib3rlight
PdeBie schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 12:51:
[...]

Volgens mij kan je hem bij een speciale wapenhandelaar in het stadion van Phantom Liberty nog krijgen, maar dan ben je Act. 2 al voorbij.

In een van de sidequests kan je een blueprint voor Comrad’s hammer krijgen. Dat is ook een leuke.
ik ga dit proberen:
YouTube: Cyberpunk 2077 How To Get Kongou and Satori After Heist Mission

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib3rlight
PdeBie schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 16:39:
[...]

Werkt dat nog? Dacht dat die gepatched was
haha nee dat werkt nog :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Gisteren een grappige bug ontdekt.

Had een plekje in een park gevonden waar een NCPD ding aan de gang was in een soort barretje. Alle gang members omgelegd met Quickhacks, sniper rifle en een iconic SMG die ik ergens gekregen had. In en om dat barretje super veel loot dus inventory te zwaar :(
Naar zo'n automaat om spul te verkopen, als je dan meerdere items van iets hebt (bv junk desinfectant) en je verkoopt er 1 dan schiet hij daarna naar 500 stuks :?
Krijg je daar €$3 voor x 500 tikt dat best aan :+

Dus wat leuke cyberware upgrades kunnen doen, redelijk 'intelligence attuned' en gericht op regeneratie van RAM, snelheid van de Quickchacks en detectie. Daarnaast wat op 'weapon handeling' en reload speed.

Heb al weer door dat ik graag gebruik maak van quickhacks op afstand en sniper rifle. Als je dan een groepje hebt van 3 gangmembers dan leg ik één om met een quickhack, 2e direct met een headshot en derde dan gelijk daarna :+

Naast de Quickhacks gebruik ik graag een SPT32 Grad en voor iets dichterbij is de iconic O'Five echt geniaal (takke klus om die te krijgen overigens). Voor de actie dan nog een iconic Fenrir (die van die monnik) en die is met mods en door de cyberware echt stabiel in korte salvo's dus ook veel headshot damage en voor dichtbij heb ik sinds gisteren een Tier 3 katana en dat is ook gaaf zeg!
In een volgende playtrough eens een build daar meer op richten! 8)

Gabriël AM5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:19

The Zep Man

🏴‍☠️

Een tijdje geleden een body+reflex+technical ability build geprobeerd met een karakter genaamd Nuke Dukem (neefje van...). Die heeft geen intelligentie of stealth nodig!

Eerst reflex hoog genoeg krijgen om double jump + air dash te verkrijgen (kan grotendeels al vlak na het eindigen van chapter 1). Daarna strength omhoog pompen en Guts oppikken (die ligt sinds de start van het spel toch al een jaar of zoiets in dat perkje...). Later Mox verkregen, maar Guts voelt beter, dus die blijf ik gebruiken. Met deze build kennen een variatie aan grote en kleine problemen een enkel antwoord. Iemand dichtbij? Shotgun. Sniper ver weg? Air dash, shotgun. Bot? Shotgun. Camera? Shotgun. Iemand op straat loopt per ongeluk tegen je aan? Shotgun. :)

Nuke Dukem is natuurlijk niets zonder pieuw pieuw, dus ook wat verder geïnvesteerd in refllex. Submachine guns zijn erg leuk, zeker als je een goede combinatie te pakken hebt die je wisselt met de juiste skill. Herladen hoeft nooit meer. Sadistisch in deze rotatie gekozen voor Erebus uit Phantom Liberty om genadeschoten mee te geven die, helaas voor het slachtoffer, niets met genade te maken hebben. Hacken doe ik toch niet, dus dit was de logische keuze.

Met de slechts drie (boe!) beschikbare wapensloten gevuld heb ik uiteraard nog een raketlanceerder nodig, waar ik technical ability voor train en Projectile Launch System voor neem (pure explosieven). Met relic points schiet dat ding een sliert raketten af, en met de juiste normale skills heb je twee salvo's achter elkaar. Kleinere groepen worden in één of twee salvo's afgemaakt. Voor grotere groepen of zwaardere tegenstanders werkt het als crowd control, wat prima is.

De rest gaat op aan maximale chrome, healing en het verlagen van skill cooldown time. Nuke Dukem is niet het type dat dekking zoekt. Als het te heet onder de voeten wordt is er altijd nog een Sandevistan en Reflex Booster. :P

Het klinkt zo alsof het karakter een cyberpsycho is. Dat is uiteraard niet waar. Hij kan echt zo stoppen. Echt waar...

spoiler:
Nuke Dukem stopt nooit en laat een gekke chip in zijn hoofd hem niet in de weg zitten. Vrienden gemaakt met Johnny (als hij toch meerijdt dan kan je beter maatjes met hem worden, en Johnny is ook wel gek van schieten en explosies dus een goede match). Gekozen voor de secret ending. Immers heeft Nuke Dukem geen hulp nodig, en zou die dat nooit vragen van anderen. Immers is hij de held.

Het valt op voor hoeveel sidequests "gewoon schieten" een perfect acceptabele oplossing is, ook al is die niet logisch. Zo heb ik bijvoorbeeld
spoiler:
de quest met de ter dood veroordeelde gevangene afgekapt door die meteen neer te schieten zodra die uit het politievoertuig stapt, zonder hem uit te horen. Daar mis ik niets aan, want ik ken die langdradige saaie quest.

Samengevat: het beste spirituele vervolg op Duke Nukem 3D. :+ Dit is de leukste build waarmee ik door het spel ben gegaan. Ontzettend lomp. Ontzettend veel fun.

[ Voor 18% gewijzigd door The Zep Man op 16-01-2025 15:21 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lZE-zcxiV7PUrl9XNAd-4iCLAxE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6QN9ejc5rfqTHSzlXLI1LhFS.png?f=fotoalbum_large

Lol met de vernieuwde photo-mode :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:47

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tussen DLSS 3.8 en 4.0 zit echt weinig verschil. 4.0 is een klein beetje scherper, maar je levert ongeveer 4 FPS in. Je moet echt goed in de verte kijken en inzoemen om het verschil te kunnen zien. Met andere woorden, wanneer je niet met je neus op de monitor zit en in de verte inzoemt, kan je net zo goed op 3.8 met 4 FPS meer spelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:49
oops

[ Voor 99% gewijzigd door Elzavo op 23-01-2025 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:27

Kheos

FP ProMod
Cool!

Misschien het foute topic gekozen? 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Toonen1988 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 14:35:
[...]

Tussen DLSS 3.8 en 4.0 zit echt weinig verschil. 4.0 is een klein beetje scherper, maar je levert ongeveer 4 FPS in. Je moet echt goed in de verte kijken en inzoemen om het verschil te kunnen zien. Met andere woorden, wanneer je niet met je neus op de monitor zit en in de verte inzoemt, kan je net zo goed op 3.8 met 4 FPS meer spelen. :9
Schijnt te maken te hebben met de drivers. Waarschijnlijk wordt de performance beter met een driver update.

Ray Reconstruction is overigens met patch 2.21 bugged. Mijn game crashed continue na een minuut of 10, op Reddit een bekend probleem.

Ik vind DLSS4.0 met het Transformer model overigens wel degelijk een vooruitgang. Op performance en ultra performance is het verschil tussen CNN en Transformer goed zichtbaar, en de laatste geeft een veel scherper beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 21:46:
[...]

Schijnt te maken te hebben met de drivers. Waarschijnlijk wordt de performance beter met een driver update.

Ray Reconstruction is overigens met patch 2.21 bugged. Mijn game crashed continue na een minuut of 10, op Reddit een bekend probleem. Maar goed, het is nog te overzien als het beeld scherper is en minder ghosting. Dan is het me wel waard om die paar frames in te leveren.

Ik vind DLSS4.0 met het Transformer model overigens wel degelijk een vooruitgang. Op performance en ultra performance is het verschil tussen CNN en Transformer goed zichtbaar, en de laatste geeft een veel scherper beeld.
Helaas krijg ik toch betere performance met Convolutional Neural Network. Alle settings staan op de hoogste kwaliteit, ik heb alleen Film Grain en Chromatic Aberration uitgeschakeld.

Hier is de benchmark van Transformer Model

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0r7c8JXv38emZDdqtwL6xULwLUw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JnK8ga4HgvXippxDbkCTnITH.jpg?f=fotoalbum_large

En hier van Convolutional Neural Network.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CaY2t9DspbF9SiOxAF0NAnmq0OI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P1p3VOzXCzovXk9U0L5ih8OA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Toonen1988 op 03-02-2025 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-07 22:37
Toonen1988 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 13:31:
[...]

Helaas krijg ik toch betere performance met Convolutional Neural Network. Alle settings staan op de hoogste kwaliteit, ik heb alleen Film Grain en Chromatic Aberration uitgeschakeld.

Hier is de benchmark van Transformer Model

[Afbeelding]

En hier van Convolutional Neural Network.

[Afbeelding]
Om de tech / spec discussie over PC weg te halen uit dit topic, ga a.u.b. naar dit topic: [PC] Cyberpunk 2077 - Tech help om je performance et cetera te bespreken!

[PC] Cyberpunk 2077 - Tech help

;)

[ Voor 3% gewijzigd door Nol_NL op 03-02-2025 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nol_NL schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:36:
[...]

Om de tech / spec discussie over PC weg te halen uit dit topic, ga a.u.b. naar dit topic: [PC] Cyberpunk 2077 - Tech help om je performance et cetera te bespreken!

[PC] Cyberpunk 2077 - Tech help

;)
We praten al maanden over dit soort zaken in dit topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-07 22:37
Toonen1988 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:40:
[...]

We praten al maanden over dit soort zaken in dit topic. ;)
Dan gaat het al maanden fout ;) Toch een luxe dat je hiervoor een heel apart topic tot je beschikking hebt gekregen.

Komt misschien ook omdat ik zelf net ben begonnen met Cyberpunk, zag dat er hier wat nieuws was toegevoegd, dus dacht wat over de gameplay zelf te gaan lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat tech help topic is al een poosje dood. Terecht dat je het opmerkt, maar als er geen mod ingrijpt al die tijd dan zal het prima in dit topic kunnen. Toen CP2077 net uit was waren de bugs veel meer aanwezig en was de playerbase op GOT ook veel groter. Nu zijn het vooral @Toonen1988 en ik die nog spelen denk ik soms :+

(No offence to others uiteraard ;) )

Al wordt het bij mij de laatste tijd wel een stuk minder. Maar goed…..na 13 playthroughs…..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PdeBie schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:34:
Dat tech help topic is al een poosje dood. Terecht dat je het opmerkt, maar als er geen mod ingrijpt al die tijd dan zal het prima in dit topic kunnen. Toen CP2077 net uit was waren de bugs veel meer aanwezig en was de playerbase op GOT ook veel groter. Nu zijn het vooral @Toonen1988 en ik die nog spelen denk ik soms :+

Al wordt het bij mij de laatste tijd wel een stuk minder. Maar goed…..na 13 playthroughs…..
Denk inderdaad dat de topic toen ter tijd was ontstaan door de vele technische foutjes en bugs op release. Nadat het spel flink was verbeterd, is die topic natuurlijk ook uitgestorven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Het staat letterlijk in de TW dat er een apart topic is voor de tech discussie

Edit; alle andere topics zijn net gesloten, dus alles kan hier

[ Voor 29% gewijzigd door 418O2 op 03-02-2025 17:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

418O2 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:28:
Het staat letterlijk in de TW dat er een apart topic is voor de tech discussie

Edit; alle andere topics zijn net gesloten, dus alles kan hier
Modbreak:Correct. Het is niet meer zo druk in de verschillende CP77 topics. Daarom is het handiger als we alle CP77 gerelateerde content in dit topic plaatsen.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib3rlight
hey @PdeBie je vergeet mij, deze trage veteraan is level 54 voordat PL nog moet beginnen, haha.

#heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik speel ook af en toe ff een half uurtje. Missies zijn alleen wel op en het is puur een beetje boeven knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib3rlight
is het nog steeds zo dat je het beste met PL kunt beginnen na de voodoo qeust line?
dat doe ik nu namelijk en laat die nocturne (?) qeust dan ff links liggen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 418O2
fib3rlight schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:25:
is het nog steeds zo dat je het beste met PL kunt beginnen na de voodoo qeust line?
dat doe ik nu namelijk en laat die nocturne (?) qeust dan ff links liggen?
Don't meet Hanako at Embers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de geïnteresseerden die dieper in de Cyberpunk genre willen duiken. Dit soort videos laten precies zien waarom Cyberpunk de meest relevante sci-fi is. En deze video is nog maar het topje van een ijsberg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb het verhaal gevolgd in Cyberpunk, maar echt niet alle shards enzo gelezen. Soms zie ik videos die dieper op verhaallijnen induiken en de lore gaat echt diep. Random lijken met notities die hele verhalen hebbende die weer samenhangen met andere verhaallijnen, cdpr gaat echt ver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:17
een beetje off-topic maar zijn er eigenlijk boeken (geen graphic novels) in de stijl van Cyberpunk die jullie aanbevelen? ik vind namelijk de achtergrond heel erg tof.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Radko schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 10:55:
een beetje off-topic maar zijn er eigenlijk boeken (geen graphic novels) in de stijl van Cyberpunk die jullie aanbevelen? ik vind namelijk de achtergrond heel erg tof.
Neuromancer, Altered Carbon, Snow Crash, Do Androids Dream of Electric Sheep?, Hardwired, The Quantum Thief.

Ik heb Hardwired en The Quantum Thief zelf nog niet gelezen, maar worden best hoog beoordeelt. Als je echt de grootvader van hedendaagse Scfi en Cyberpunk wilt lezen, dan is "Do Androids Dream of Electric Sheep?" het boek dat je moet lezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Radko schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 10:55:
Het spel heet Cyberpunk omdat de genre boeken zo heet. Ja dus ;)

https://www.goodreads.com/genres/cyberpunk bijvoorbeeld. Begin met Neal Stephenson, William Gibson

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 11:17:
[...]

Neuromancer, Altered Carbon, Snow Crash, Do Androids Dream of Electric Sheep?, Hardwired, The Quantum Thief.

Ik heb Hardwired en The Quantum Thief zelf nog niet gelezen, maar worden best hoog beoordeelt. Als je echt de grootvader van hedendaagse Scfi en Cyberpunk wilt lezen, dan is "Do Androids Dream of Electric Sheep?" het boek dat je moet lezen.
Do androids dream of electric sheep is tevens het verhaal waarop Blade Runner is gebaseerd. Erg goed boek!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PdeBie schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 15:20:
[...]

Do androids dream of electric sheep is tevens het verhaal waarop Blade Runner is gebaseerd. Erg goed boek!
Dat klopt helemaal, ook andere series zijn op dit boek gebaseerd. Zelfs artiesten waaronder Rob Zombie. Ik heb ooit gezocht voor de eerste orginele druk, maar toen ik de prijzen zag, wist ik niet hoe snel ik het moest wegdrukken. Je telt algauw 10k tot wel 35k voor een orginele eerste druk.

https://www.abebooks.com/...st-edition/31896281671/bd

Dit boek zal met de jaren alleen maar in waarde stijgen.

Nog een interessante video over de genre.

[ Voor 44% gewijzigd door Toonen1988 op 08-02-2025 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De tering…. Knap prijzig, als je hem ook voor €20 kan krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 17:49:
De tering…. Knap prijzig, als je hem ook voor €20 kan krijgen :+
Maar dan is het geen eerste druk of ergens opnieuw uitgegeven. Wilde het hebben als een collectors item, maar daar is het me echt te duur voor. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
veel te snel over deze fantastische game, zelfs incl. DLC PL

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortis__Rigor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:29
Toonen1988 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 11:17:
[...]

De andere 2 boeken van de Sprawl Trilogy (Neuromancer, Count Zero & Mona Lisa Overdrive) zijn de moeite waard. Ook zou je het kortverhaal "Johnny Mnemonic" een kans kunnen geven. Je zult zelfs sommige referenties terug vinden in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
CynicRelief schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 19:40:
veel te snel over deze fantastische game, zelfs incl. DLC PL
Heb je echt alles gespeeld? Want dan ben je best wel even bezig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CynicRelief
418O2 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 14:02:
[...]

Heb je echt alles gespeeld? Want dan ben je best wel even bezig
ja toch wel; maar omdat de game me geen moment verveeld heeft, tot het einde aan toe, voelde het als te snel over; bij andere, min of meer soirtgelijke games, wil de verveling nog wel eens toeslaan, wordt het repetitive, of kwestie van checklists afvinken etc; zal voor iedereen anders zijn vanzelf, maar Cyberpunks’ setting resoneert wel met mijn ;)

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
CynicRelief schreef op zondag 9 februari 2025 @ 19:10:
[...]

ja toch wel; maar omdat de game me geen moment verveeld heeft, tot het einde aan toe, voelde het als te snel over; bij andere, min of meer soirtgelijke games, wil de verveling nog wel eens toeslaan, wordt het repetitive, of kwestie van checklists afvinken etc; zal voor iedereen anders zijn vanzelf, maar Cyberpunks’ setting resoneert wel met mijn ;)
Hoeveel uur heb je gespeeld?

Op zich is het goed als je vindt dat het snel voorbij was. Als het te lang duurt gaat de sjeu er af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Te snel voorbij ervaarde ik niet maar had wel zoiets van nee ik wil niet dat het al klaar is :P
Daarna alle andere endings gespeeld en toen tot de conclusie gekomen dat mijn eerste ending ook de beste was dus die nog een keer opnieuw laten ende en toen had ik echt een sad gevoel dat het klaar was ofzo :P

Toen kwam de DLC though dus konden we er weer van gaan genieten en ook daar waren de endings weer fenomenaal. Het is echt een game in mijn top5 games allertijden geworden terwijl ik het in het begin wilde refunden haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noobie2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-06 10:32
Vraagje: ik speel CB op de PS5 maar de DLC voor Phantom Liberty lukt niet?
Ik heb het fysiek spel gekocht.

Is er hier iemand de het wel voor elkaar heeft gekregen met een PS5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Noobie2010 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:46:

Heb je PL in de store gekocht? Wat "Lukt niet"?

er zijn wel wat voorwaarden om te kunnen spelen, je mag een bepaalde missie nog niet hebben gedaan
https://www.reddit.com/r/...r_phantom_liberty_on_ps5/
It finally worked. What solved it seemed to be exiting to main menu (to see the Phantom Liberty title) and then re-entering the game. After doing this, the call from Songbird appeared almost immediately.

[ Voor 37% gewijzigd door 418O2 op 12-02-2025 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

PdeBie schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:34:

Ik ben ook nog druk bezig!

Waarmee vraag ik me ook telkens af want ben ondertussen nog geen steek verder in de verhaallijn maar al wel de halve stad aan gang members omgelegd :+
Ik denk dat het een beetje overpowered aan de verhaallijn beginnen word zo :X

Edit: Nog een plaatje van even terug van mijn V in één van haar vele outfits :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ji2Fv4XbfTCNxIG508Q3Jixxa1k=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/lYOAKgdPLvVkUKwFbhkZnfMO.png?f=fotoalbum_medium

[ Voor 19% gewijzigd door sapphire op 12-02-2025 22:54 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
sapphire schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 22:44:
[...]

Ik ben ook nog druk bezig!

Waarmee vraag ik me ook telkens af want ben ondertussen nog geen steek verder in de verhaallijn maar al wel de halve stad aan gang members omgelegd :+
Ik denk dat het een beetje overpowered aan de verhaallijn beginnen word zo :X
Volgens mij zit er enemy scaling in :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Noobie2010 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:46:

Wat lukt er niet?

Phantom Liberty begint zodra je een telefoontje krijgt van een character genaamd Songbird.

Dit kan pas komen nadat je de story verder progressed heb dan de missie "Transmission" met de voodoo boys.
Dus als je een nieuwe playtrough starte moet je doorspelen tot daar. Als je je main save laad die al klaar is bijv of een stuk verder moet je vrij snel in de open wereld gewoon een belletje krijgen van Songbird.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Noobie2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-06 10:32
418O2 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:50:
[...]

Heb je PL in de store gekocht? Wat "Lukt niet"?

er zijn wel wat voorwaarden om te kunnen spelen, je mag een bepaalde missie nog niet hebben gedaan
https://www.reddit.com/r/...r_phantom_liberty_on_ps5/

[...]
nee ik heb het spel fysiek gekocht. Helemaal uitgespeeld en daarna de DLC gekocht via de Playstore.
Inmiddels heb ik mijn geld terug maar ik kon de DLC niet spelen. Van alles geprobeerd, reinstall, toch niet gelukt. Ik vind het jammer want ik vind het echt een leuk spel.

• 418O2
Noobie2010 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 13:22:
[...]

nee ik heb het spel fysiek gekocht. Helemaal uitgespeeld en daarna de DLC gekocht via de Playstore.
Inmiddels heb ik mijn geld terug maar ik kon de DLC niet spelen. Van alles geprobeerd, reinstall, toch niet gelukt. Ik vind het jammer want ik vind het echt een leuk spel.
in principe zou je dan gebeld moeten worden door songbird.

Maargoed; heet nu verder ook weinig zin om er nog over te speculeren :)

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 11-07 19:16
Ik heb Phantom liberty gekocht en geïnstalleerd op mijn PS5. Cyberpunk main story uitgespeeld maar krijg geen telefoontje die ik blijkbaar moet krijgen om de DLC te starten. Snap er niks van, restart van de game helpt ook niet.

Iemand enig idee wat te doen?

• PilatuS
  • Niet online
rutgergron schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 16:39:
Ik heb Phantom liberty gekocht en geïnstalleerd op mijn PS5. Cyberpunk main story uitgespeeld maar krijg geen telefoontje die ik blijkbaar moet krijgen om de DLC te starten. Snap er niks van, restart van de game helpt ook niet.

Ik zou even 10 minuten rondlopen en wat dingen doen. Je moet het telefoontje gewoon krijgen, maar het kan best even een paar minuten duren.

• 418O2

Lees de Reddit thread die ik net postte eens? Misschien kan je daar wat in vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron

Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar, spel opnieuw geïnstalleerd en blijkbaar hoef je de dlc niet apart opnieuw te installeren en download het automatisch als je de base game installeert?

Ik had ook begrepen dat je in de main menu moet zien: thanks for purchasing phantom liberty. Ook dat zie ik niet wel de banner om op te clicken links onderin om de dlc te kopen. Als ik daar op click krijg ik een error.

Wat een gedoe, zou niet weten wat ik nog meer kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Nu online

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

naar mijn weten moet je juist het spel niet uit spelen? Ik heb destijds het verhaal opnieuw gestart en op gegeven moment krijg je inderdaad een belletje om een missie te doen bij Dogtown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na Act 2 (de voodoo boys) krijg je een telefoontje van een anoniem persoon (wat Songbird blijkt te zijn) die vraagt of je naar Dogtown wil komen. Dan start de PL verhaallijn. En die is ingebouwd in het grote geheel, dus je zal soms ook terug naar Night City gaan voor een sidequest van PL.

Ander voorbeeldje: krijg je quests van een van de fixers om auto's te "bemachtigen"? Dat is ook deel van PL volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
Xqlus1ve schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 09:56:
[...]

naar mijn weten moet je juist het spel niet uit spelen? Ik heb destijds het verhaal opnieuw gestart en op gegeven moment krijg je inderdaad een belletje om een missie te doen bij Dogtown.

[YouTube: Cyberpunk 2077 2.0 - How to Start the Phantom Liberty Expansion]
Als ik een nieuwe game start krijg ik de optie helemaal niet om te kiezen zoals in het bovenstaande filmpje. Daarom heb ik het idee dat er iets niet synchroon loopt met de cyberpunk installatie en de dlc. Als ik de dlc controleer in de store staat het wel als geïnstalleerd vermeld.

Over het uitspelen, na het uitspelen word ik weer gedropt naar de laatste missie. Dat zou geen probleem moeten zijn voor de DLC.

Heeft het anders er iets mee te maken dat ik de disk versie PS5 heb en apart de dlc heb gekocht?

[ Voor 8% gewijzigd door rutgergron op 14-02-2025 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
rutgergron schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 13:40:
[...]

Heeft het anders er iets mee te maken dat ik de disk versie PS5 heb en apart de dlc heb gekocht?
Nee dat kan het niet zijn, hier de ps4 disc met de DLC apart zonder problemen. Geen idee wat er aan de hand is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CynicRelief
418O2 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 20:05:
[...]

Hoeveel uur heb je gespeeld?

Op zich is het goed als je vindt dat het snel voorbij was. Als het te lang duurt gaat de sjeu er af
225 uur; game progress: 72% … huh? ik heb die races etc niet gedaan bedenk ik me net … maar bijna een derde niet gedaan is best veel … game al geunload, maar ga nog es checken lol

Pagina: 1 ... 90 91 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!