Ik heb zelf geen Mac en zal er ook nooit één kopen, maar wel geweldig dat CDPR dit allemaal nog doet.
Ondanks dat Cyberpunk 2077 een zware release heeft gehad, heeft CDPR het niet opgegeven en je ziet echt dat ze geven om hun fans. Ik had stiekem ook niks anders verwacht en hier kunnen veel andere studio's van leren.
Ook de hele denkwijze is anders. Zoals de bekende uitspraak van "don't discourage illegal piracy, encourage legal copies".
En dit begint niet bij DMR, maar juist bij prijs en kwaliteit. Het doet er niet toe of een spel DMR heeft, ja of nee. Mensen kopen het spel toch als het goed is. En telkens hebben ze maar weer gelijk gekregen.
Steeds meer mensen stappen daarom ook over naar GoG. De support van hun games is ook gewoon zéér goed te noemen, en staat ook in contact met de community en modders.
Ik heb zelfs uitgebreid contact gehad met de officiële support om mods weer werkend te krijgen. Welke ontwikkelaar heeft dit ooit gedaan? Dit was een mod met betrekking op Path Tracing. Was erg leuk om het probleem te achterhalen waarom Cyberpunk bij mensen deed crashen. Hebben na een middag het probleem gevonden al voordat de modder erna had gekeken.
[
Voor 36% gewijzigd door
Toonen1988 op 17-07-2025 11:42
]