• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:35
#*@&$ :(
Was
spoiler:
Mathilda
aan het bevechten met mijn nieuwe netrunner char (na de game eerder half uitgespeeld te hebben... door een vroeg einde middels de DLC). Was niet bepaald de meest efficiënte methode, maar door haar gewoon steeds in de fik te zetten leek het toch te lukken... Tot zij op 1% health zat en ik opeens dood neer viel -O-
Blijkbaar zit er een onzichtbare timer op dat gevecht... Echt... CDPR, hoe krijg je je gamers aan het ragequiten... WHY!!!!
Zal dr straks wel gewoon voorbij sluipen, maar heb voor nu echt weer even de schijt van het spel.

Gamertag: FinrazielNL

Huh? Ik heb nog nooit iets van een timer gemerkt bij haar. Kan er online ook niets over vinden.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:10
PdeBie schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 15:46:
Huh? Ik heb nog nooit iets van een timer gemerkt bij haar. Kan er online ook niets over vinden.
Vind het ook een beetje out of character voor de game. Denk dat hij eerder een bug tegen is gekomen

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:35
Hmm inderdaad, kan het nu ook niet echt vinden... Bevestigt weer dat ik beter op moet letten en niet Gemini / Google AI overview moet geloven O-) die had het over een hidden 5-10 minute time limit... Maar er stond wel iets van catastrophic failure of zo en ik was niet door haar geraakt, ik dacht dat die netwatch agent eindelijk gewonnen had van de voodoo boy en mij digitaal omgelegd had.
Anyway, later nieuwe poging gedaan en gewoon ook een wapen gebruikt ipv puur alleen op quick hacks en nu ging ze vrij vlot neer.

Ondanks af en toe een frust momentje en soms wel erg veel geblaat wel erg veel lol met de game :)
Zoals gezegd al 1 keer uitgespeeld, maar groot deel van de game overgeslagen door het dlc einde te kiezen (was bij de point of no return en twijfelde even omdat ik online zag dat ik dan veel quests ging missen... Maar toch in character gebleven en besloten dat die V hiervoor zou kiezen... Al had ze er later een beetje spijt van door het resultaat :+. Die eerste was een mengelmoes van cool (sneak) en de rest van alles wat, maar speelde een beetje als standaard sneaky sniper.
Daarna begonnen met een puur vuisten build wat erg effectief was, maar ook een beetje saai... En toen toch nog een keer opnieuw begonnen, nu als echte netrunner... Wat buiten dat gevecht nu over het algemeen echt OP is, en ik weet dat het nog veel erger wordt, maar wel leuk en een redelijk unieke speelstijl die ik niet al in tig andere games gedaan heb.
Late to the party, maar bijna 70 uur er in en voor mij gevoel begin ik pas net met de game :)

Gamertag: FinrazielNL

Finraziel schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 18:46:
Late to the party, maar bijna 70 uur er in en voor mij gevoel begin ik pas net met de game :)
Ik zit op 800+. Je kan nog even vooruit ;)
Pagina: 1 ... 93 94 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!