Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:46
Voor mij is het spel nog steeds lastig op te pakken.
Er is zoveel te doen, dat ik gewoon niet weet waar te beginnen.

Dan heb je nog perks and craften en weet ik allemaal wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mortis__Rigor schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:31:
[...]

De side missions hebben op zich best wel diepgang als je alle shards vindt en de connecties tussen verschillende shards van verschillende missions ontdekt.
Sommige side missions hebben ook impact op de keuzes in de main missions. Zo kon je een of andere club eigenaar vermoorden en daarmee Woodman later bedreigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:28

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

lifeguard schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 10:55:
Voor mij is het spel nog steeds lastig op te pakken.
Er is zoveel te doen, dat ik gewoon niet weet waar te beginnen.

Dan heb je nog perks and craften en weet ik allemaal wat :D
Maar zo moet je de game ook gewoon spelen. op je eigen gemak en doen waar je op dat moment tegen aan loopt wat je wil doen. :P

Main focus zou ik gewoon de story doen. Dat is het beste aan de hele game en je kan daarna nog allerlei cleanup doen. maar je goal moet niet uitspelen zijn :P gewoon genieten van het avontuur

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:29

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ricmaniac schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 12:20:
Maar zo moet je de game ook gewoon spelen. op je eigen gemak en doen waar je op dat moment tegen aan loopt wat je wil doen. :P

Main focus zou ik gewoon de story doen. Dat is het beste aan de hele game en je kan daarna nog allerlei cleanup doen. maar je goal moet niet uitspelen zijn :P gewoon genieten van het avontuur
Het volgende wat ik qua main storyline wil doen in mijn huidige run is met Songbird's begeleiding Dogtown binnen gaan, waar meteen ook de hele "red Myers" missie aan vast zit... Daar wil ik ff een paar uur rustig voor gaan zitten... Dus totdat ik daar de tijd voor heb, wanneer ik zin heb om ff te Cyberpunken, ga ik gewoon wat side quests doen. Ook nuttig voor het sparen van gear, components en eddies. Er begint nu net Tier 5 spul te droppen dus ik heb veel om te upgraden!

Wat zijn iedereens favoriete wapens trouwens? Ik hou van de combo Nekomata + silenced power pistol + assault rifle of shotgun of ander high damage wapen. Momenteel heb ik een Tier 5 Nekomata, Tier 5+ Death & Taxes met scope en silencer, en Tier 5 Hypercritical. Mijn go-to is eigenlijk altijd het pistool. Sneaky headshots, proberen verborgen te blijven, en als de shit de fan raakt dan schakel ik over naar mijn derde wapen (momenteel dus Hypercritical). De Nekomata gebruik ik wanneer ik iets of iemand door cover heen wil raken.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Pagina: 1 ... 92 93 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!