Ik vind de DLC heel erg goed maar de ene route is echt veel leuker om te spelen.
Met Solomon krijg je hele gave level in een ondergrondse lab.
Daarom speel je ook alle endings!emeralda schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 22:26:
Ik vind de DLC heel erg goed maar de ene route is echt veel leuker om te spelen.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Oude quote, maar jij lijkt te weten hoe het werktThe Zep Man schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 08:33:
Ik zal proberen spoilers te vermijden:
Je kan de uitbreiding gewoon kopen. De inhoud wordt actief nadat je een aantal hoofdmissies in Pacifica hebt afgerond. Als je dat (al) gedaan hebt wordt contact met je opgenomen voor het beginnen van de DLC d,m.v. een nieuwe quest. Als je dat nog niet gedaan hebt dan komt dat nog.
Je kan dus gewoon de DLC kopen en gaan spelen vanuit je bestaande spel. Daarvoor hoef je niet opnieuw te starten.
Haters everywhere but I don’t really care
Je kan beide verhalen los van elkaar uitspelen en het einde van de basis game zal niet veranderen (tenzij de Switch versie wezenlijk anders is dan de PC versie maar dat lijkt me sterk)matthijst schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 09:07:
[...]
Oude quote, maar jij lijkt te weten hoe het werkt
Speel CP op de Switch 2, daar zit de DLC bij in. Was een uur of 10 aan het spelen en "opeens" gaat hij over naar de Phantom Liberty DLC. Ik had verwacht dat je spel kon uitspelen en dan PL erna kon doen. Lees wel dat je na een paar missies terug kunt naar het normale spel.
Maar hoe verhouden die 2 zich tot elkaar? Is PL een uitbreiding waar het einde door verandert, of kan ik wel beide verhalen alsnog 'uitspelen'?
AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC
Niets gebeurt "opeens". Je hebt een quest achterna gezeten waar je bij aanvang ook van kon weglopen (letterlijk!). Dat de quest lang duurt en je niet zomaar uit kan stappen is iets waar je even doorheen moet.matthijst schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 09:07:
Speel CP op de Switch 2, daar zit de DLC bij in. Was een uur of 10 aan het spelen en "opeens" gaat hij over naar de Phantom Liberty DLC.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Neu OK, niet vanzelf, maar had niet vooraf door dat je de DLC in gingThe Zep Man schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 09:39:
[...]
Niets gebeurt "opeens". Je hebt een quest achterna gezeten waar je bij aanvang ook van kon weglopen (letterlijk!). Dat de quest lang duurt en je niet zomaar uit kan stappen is iets waar je even doorheen moet.
Dat betreft slechts de 1e quest van Phantom Liberty. Na die quest kan je zelf besluiten of en wanneer je verder gaat met Phantom Liberty.
[ Voor 6% gewijzigd door matthijst op 09-10-2025 10:41 ]
Songbird: "Ik heb vanaf grote afstand je implantaten gehackt om je te kunnen bereiken. De president van de NUSA zit in dikke shit en ik heb je hulp nodig! Andersom kan ik jou ook uit de penarie helpen waar je in zit. Dit heeft wel haast!"matthijst schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 10:40:
Kwam een gebouw uit lopen, telefoontje, ergens heen gegaan en toen begon het.
[ Voor 13% gewijzigd door The Zep Man op 09-10-2025 14:26 ]
Ook goed, maar hoe moet ik weten dat je daarmee de Phantom Liberty begint dan?The Zep Man schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 11:03:
[...]
Songbird: "Ik heb je implantaten gehackt om je te kunnen bereiken. De president van de NUSA zit in de dikke shit en ik heb je hulp nodig! Andersom kan ik jou ook uit de penarie helpen waar je in zit. Dit heeft wel haast!"
@matthijst: "Telefoontje..."
[ Voor 37% gewijzigd door matthijst op 09-10-2025 11:08 ]
Omdat dat gewoon genoemd wordt op de winkelpagina, als eerste punt?matthijst schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 11:04:
[...]
Ook goed, maar hoe moet ik weten dat je daarmee de Phantom Liberty begint dan?
Dat klinkt als een random opdracht
[ Voor 3% gewijzigd door The Zep Man op 09-10-2025 11:09 ]
"In the Ultimate Edition, experience the original Cyberpunk 2077 story as well as the acclaimed spy-thriller adventure in the Phantom Liberty expansion—a high-stakes tale of espionage set in the deadly district of Dogtown."matthijst schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 11:11:
"Cyberpunk 2077, inclusief de basisgame en de alom geprezen Phantom Liberty-uitbreiding." Staat er bij Switch.
[ Voor 33% gewijzigd door The Zep Man op 09-10-2025 11:18 ]
AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC
Je zit niet vast in dogtown ofzo. Na de eerste 2 missies krijg je een telefoontje van Mr. Hands die een toegangspas voor je geregeld heeft en vanaf dat moment kan je vrijelijk dogtown in en uit.matthijst schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 11:04:
[...]
Ook goed, maar hoe moet ik weten dat je daarmee de Phantom Liberty begint dan?
Dat klinkt als een random opdracht
Llopigat schreef op zondag 30 november 2025 @ 14:44:
PS: Ik ben bijna klaar met de missies van Phantom Liberty maar ik ben het stuk van Reed in die trein die in de trailers zat niet tegengekomen. Komt dat nog? Of was dat puur voor de trailer gemaakt?
[ Voor 12% gewijzigd door The Zep Man op 30-11-2025 15:30 ]
The Zep Man schreef op zondag 30 november 2025 @ 15:05:
[...]spoiler:Deze trailer? Dat deel betreft een prequel. Daarin zie je hoe in 2070 Reed verraden werd door Songbird. Daar komt hij in 2077 op terug in Phantom Liberty. De rest van de trailer speelt zich af in 2077, net voordat Songbird voor het eerst contact met V opneemt.
[ Voor 12% gewijzigd door Llopigat op 30-11-2025 16:27 ]
Llopigat schreef op zondag 30 november 2025 @ 16:26:spoiler:Overigens klopt de timeline in de trailer niet helemaal want de jet was al uren onderweg naar dogtown voordat hij geraakt werd door de raket. Maar wel cool om te zien.
[ Voor 21% gewijzigd door The Zep Man op 30-11-2025 21:12 ]
[ Voor 27% gewijzigd door ArcticWolf op 14-12-2025 17:11 ]
Dank. Die was qua opzet wel heel erg lijkend op YouTube: The Witcher - 10th Anniversary Special Thanks from GeraltArcticWolf schreef op zondag 14 december 2025 @ 17:11:
Ik dacht heel even dat het om een onverwachte nieuwe DLC aankondiging ging... maar spoiler: nope![]()
[YouTube: Cyberpunk 2077 5th Anniversary Trailer — City of Legends]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
The 5th anniversary of the stinker of the decade. Er zijn hele forums aan gewijd om -naast beloofd vs afgeleverd op te sommen, ook te laten zien dat het gewoon een mislukte openwereld en rpg is. Niks mis met gewoon eerlijk zijn, ook na alle updates.korenpc schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 21:27:
Ik ben (eindelijk) begonnen aan deze game. Over het algemeen bevalt hij prima. De game is redelijk vermakelijk. Leuk verhaal lijn, gave worldbuild, cool powerup systeem.
Maar als RPG, vindt ik het echt een paar hele grote missers hebben, zoals: Geen echte invloed in keuzes en ook niet echt keuzes kunnen maken in een Quest. Bijv.spoiler:en zo zijn er nog tal loze voorbeelden. Auto's gaan tijdens gewoon rijden niet kapot, maar met een missie ineens wel?Panam vraagt je om je aan te sluiten bij haar clan, maar je kan alleen kiezen uit; Nee (in verschillende vormen van antwoorden), ander voorbeeld je kunt de bekeerde doodveroordeelde, niet uit zijn plan praten om zich te kruisigen
Ik mis daarnaast ook een wereld wie meer interactie geeft, zo worden alle sidemissies aangeboden via de telefoon en altijd als ik een nieuwe missie selecteer in mijn journaal. Dit creëert een situatie van afleiding, maar geeft niet echt gevoel van keuze vrijheid omdat er binnen de missies zelf geen echte keuze dilemma's lijken te worden voorgelegd.
Een ander plus punt is dat dit één van de weinige spellen zijn die ik ken, wie fast travel leuk en geloofwaardig hebben neergezet (Morrowind, is een ander voorbeeld waar dit goed is gedaan).
Hmmmmm waar zitten die 800+ uur van mij dan in?jellybrah schreef op zondag 14 december 2025 @ 20:24:
[...]
The 5th anniversary of the stinker of the decade. Er zijn hele forums aan gewijd om -naast beloofd vs afgeleverd op te sommen, ook te laten zien dat het gewoon een mislukte openwereld en rpg is. Niks mis met gewoon eerlijk zijn, ook na alle updates.
Klopt, ik ben zelf ook ‘lid’ van deze cult, maar dat was ik al vóór Cyberpunk 2077. Ondanks dat Cyberpunk 2077 een zware start heeft gehad, heeft het uiteindelijk toch een grote impact gehad binnen het cyberpunkgenre. Het cyberpunkgenre is nog nooit zo populair en relevant geweest als nu.PdeBie schreef op maandag 15 december 2025 @ 07:43:
[...]
Hmmmmm waar zitten die 800+ uur van mij dan in?![]()
Dat het jouw game niet is prima, maar er is een hele cult omheen ontstaan met fans van het spel en het genre.
[ Voor 7% gewijzigd door Toonen1988 op 15-12-2025 08:11 ]
Het keer op keer opschrijven (onderbouwen) is best vermoeiend. Maar deze bekende video omschrijft het allemaal wel aardig : YouTube: overpromise, sell, underdeliver Cyberpunk 2077Toonen1988 schreef op maandag 15 december 2025 @ 08:04:
[...]
Klopt, ik ben zelf ook ‘lid’ van deze cult, maar dat was ik al vóór Cyberpunk 2077. Ondanks dat Cyberpunk 2077 een zware start heeft gehad, heeft het uiteindelijk toch een grote impact gehad binnen het cyberpunkgenre. Het cyberpunkgenre is nog nooit zo populair en relevant geweest als nu.
Dat het voor sommige mensen niet hun ding is, betekent niet meteen dat het een slechte game is. Persoonlijk heb ik niets met Kingdom Come: Deliverance 1 en 2 vanwege de combat (ook al heb ik dit spel gebacked), maar het is nog altijd een zéér goede game. Clair Obscur: Expedition 33 verdient alle awards, maar de RPG-nominatie zou naar KCD2 moeten gaan, ondanks dat het niet mijn game is.
Maar tegelijkertijd is kritiek ook weer nodig. Een "mislukte open wereld RPG" zou ik het niet noemen. Wel had ik graag argumenten gehoord waarom dit niet iemands game is.
Thanks, zal het vanavond eens kijken.jellybrah schreef op maandag 15 december 2025 @ 10:19:
[...]
Het keer op keer opschrijven (onderbouwen) is best vermoeiend. Maar deze bekende video omschrijft het allemaal wel aardig : YouTube: overpromise, sell, underdeliver Cyberpunk 2077
Van open-wereld vergelijkingen tot gameplay
Mwoah. Ik heb de game dit jaar pas opgepakt. De game pakte me nooit. Nu wel en ik heb me er echt goed mee vermaakt. Het is een goede RPG, met een combinatie van diepe skilltree en aanpasbare cyberware aan je lichaam. In feite twee losstaande skilltrees. Het is een leuk verhaal en er zijn toffe sidequests die het gevoel geven dat ze er toe doen met hele memorabele characters. Dat kan CDPR gewoon heel goed. Combat voelt ook heel goed en het blijft leuk om thugs af te slachten.jellybrah schreef op zondag 14 december 2025 @ 20:24:
[...]
The 5th anniversary of the stinker of the decade. Er zijn hele forums aan gewijd om -naast beloofd vs afgeleverd op te sommen, ook te laten zien dat het gewoon een mislukte openwereld en rpg is. Niks mis met gewoon eerlijk zijn, ook na alle updates.
[ Voor 12% gewijzigd door Hulleman op 15-12-2025 11:39 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal | Xbox Series X |
Er zijn echt zat andere keuzes waar je over het lot van een character beslist. Het voorbeeld wat je aanhaalt is wellicht een voorbeeld van een non-keuze, maar er zijn wel degelijk impactvollere keuzes te maken. Er zijn ook behoorlijk veel verschillende eindes. Doorgaans zal iedereen wel grotendeels hetzelfde verhaal doormaken, dus wat de impact is van een keuze valt te bezien, maar ze zijn er wel. Overigens, kennen we nu echt games waarvan de speler daadwerkelijk een heel ander verhaal doormaakt? Volgens mij niet. Het gaat dan om wat details.korenpc schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 21:27:
Maar als RPG, vindt ik het echt een paar hele grote missers hebben, zoals: Geen echte invloed in keuzes en ook niet echt keuzes kunnen maken in een Quest.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik vond het van dag 1 al geweldig (let wel, ik speelde op PC, de problemen waren gecentreerd rond de consoles). En ik speel het nu nog steeds. Ik vind het een geweldige stad om in rond te lopen. Het enige dat ik echt mis is echte VR ondersteuning, die "luke ross" mod vind ik niet werkbaar. Maar dat is ook nooit beloofd.jellybrah schreef op zondag 14 december 2025 @ 20:24:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door Llopigat op 15-12-2025 23:15 ]
Ja dit heb ik ook wel idd, ik had het al eens een kans gegeven met 1.5/1.6 (weet even niet meer welke update nou Next-Gen bracht) maar uiteindelijk toch afgemaakt om bovenstaande reden. Het ziet er allemaal wel goed uit maar maar het voelt niet alsof je in een levende stad bent. Voor mijn gevoel was daar tijdens het marketing traject toch te veel aandacht voor.Hulleman schreef op maandag 15 december 2025 @ 11:34:
Wel met je eens dat de open wereld mislukt is, want daar is eigenlijk niks te beleven. Buiten questgivers/merchants is er geen enkele interactie met NPC's en ontvouwen zicht geen interessante gebeurtenissen. Soms zie je wel een shootout of de politie die een plaats delict afzet, maar dat is het. De game nodigt ook niet echt uit om te gaan exploren, omdat de beste items eigenlijk toch wel op je pad komen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 18-12-2025 10:17 ]
Is vaak het geval... City Skylines 2 was een draak van een release maar wel gekocht omdat CS1 super tof was, jammer maar helaas, meer dan een jaar later nog steeds waardeloos geoptimaliseerd en grafisch ook niet al te best.Timothy3000 schreef op maandag 15 december 2025 @ 22:55:
Bij release niet al te best, nu echt een topgame van jewelste.
Ik vind Cyberpunk 2077 geweldig. Maar de wereld is net als in Maffia meer het decor wat de missies aan elkaar rijgt dan een levende stad waar ik gewoon in wil rondhangen. En als ik heel eerlijk ben kunnen alleen Rockstar en Nintendo EPD dat. Alleen in GTA, RDR, BotW en TotK besteed ik net zoveel tijd aan rondkloten als aan de missies.Donstil schreef op donderdag 18 december 2025 @ 10:11:
[...]
Het ziet er allemaal wel goed uit maar maar het voelt niet alsof je in een levende stad bent. Voor mijn gevoel was daar tijdens het marketing traject toch te veel aandacht voor.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ja eens, en als je dat wel verwacht dan is het jammer. Alleen als iemand zich daaroverheen zet (zoals ik nu) dan is het echt een fijne spelervaring!Mog schreef op donderdag 18 december 2025 @ 11:12:
[...]
Ik vind Cyberpunk 2077 geweldig. Maar de wereld is net als in Maffia meer het decor wat de missies aan elkaar rijgt dan een levende stad waar ik gewoon in wil rondhangen. En als ik heel eerlijk ben kunnen alleen Rockstar en Nintendo EPD dat. Alleen in GTA, RDR, BotW en TotK besteed ik net zoveel tijd aan rondkloten als aan de missies.
[ Voor 8% gewijzigd door Mx. Alba op 18-12-2025 14:02 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
[ Voor 79% gewijzigd door Llopigat op 21-12-2025 11:01 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Llopigat op 19-01-2026 13:32 ]
Nee, ik kijk nooit video's. Ik denk dat het een interview was, ik heb het ergens gelezen.pho-real schreef op maandag 19 januari 2026 @ 13:42:
@Llopigat Ik denk dat er wel een parallel te trekken valt tussen AAA games en (te) grote IT projecten. Je moet bestwel sterk in je schoenen staan om 500 creatives de juiste kant op te sturen en tegelijkertijd projectelementen als tijd, geld en kwaliteit bewaken. Ik sta niet graag in die man zijn schoenen denk ik. Heb je daar een video over gezien?
[ Voor 14% gewijzigd door Llopigat op 19-01-2026 13:48 ]
Ik ben het voor een groot deel eens, maar kom dan toch tot een andere conclusie. Ik denk ook dat dat een heel duidelijke reden heeft: mijn eerste playthrough is mijn persoonlijke canon, alle daaropvolgende zijn 'rondmutsen in een sandbox met andere skills/items'. Mijn eerste run was corpo/netrunner, de tweede streetkid/blades (meen ik), die laatste was meer 'kijken wat er nog meer kan' dan spelen voor de winst.
[ Voor 4% gewijzigd door Bundin op 19-01-2026 14:16 ]
Klinkt wel aannemelijk dat je voor een goed verhaal niet meteen naar AAA games moet kijken net als je evengoed niet naar de blockbuster films moet gaan voor diepgang, goede karakter ontwikkeling en een mooie story arc. Misschien de indie games wat meer uitproberen dan. Toch is het jammer; gezien de realisme en de graphics van de wereld die ze gemaakt hebben; hoe mooi zou het zijn als er een sterk geschreven plot tegenover zou staan? Maar ik lees hier en daar en ook in jouw verhaal dat de markt daar simpelweg niet naar op zoek is. Het gaat om het shock and awe effect.Bundin schreef op maandag 19 januari 2026 @ 13:49:
[...]
Ik ben het voor een groot deel eens, maar kom dan toch tot een andere conclusie. Ik denk ook dat dat een heel duidelijke reden heeft: mijn eerste playthrough is mijn persoonlijke canon, alle daaropvolgende zijn 'rondmutsen in een sandbox met andere skills/items'. Mijn eerste run was corpo/netrunner, de tweede streetkid/blades (meen ik), die laatste was meer 'kijken wat er nog meer kan' dan spelen voor de winst.
Het verhaal is inderdaad B-movie niveau, zoals overigens vrijwel alle story-heavy games. Het moet allemaal groots en meeslepend en je moet natuurlijk wel echt impact maken in de spelwereld. Toch vond ik hier meer nuance in zitten dan bijvoorbeeld Mass Effect of de Dragon Age serie. Er is wel een bad guy maar die is minder ronduit wereldbedreigend slecht dan in ME/DA. Fallout New Vegas is vergelijkbaar vind ik: meerdere facties, varierend van meer idealistisch tot volle bak dictatoriaal, maar overleven staat op 1 voor ze terwijl jij je mysterie aan het oplossen bent.
Dat keuzes slechts hier en daar een andere cutscene of andere eindbaas opleveren is ook geen verrassing: die assets moeten allemaal gemaakt worden en het meest efficient is als 100% vasn de spelers 100% van de assets tegenkomt. Dat wordt dan misschien wat minder door wat verschillende cutscenes en startlocaties. Meer verschil betekent meer content maken voor hetzelfde resultaat.
Pas wanneer een enorm deel van je klanten de game een aantal keer doorloopt, zou het eventueel kunnen lonen. Maar ik vermoed dat hele hordes spelers er max 2x helemaal doorheen gaan.
Het issue zit 'm dan in marketing: als je vooraf te veel belooft, dan vindt men er iets van. Jij ook en dat is best wel terecht als je 't mij vraagt. Ik kan er niet zo zwaar aan tillen, mijn eerste playthrough was top en dat is goed genoeg.
@Llopigat ik vind soms ook dat een spel te lang duurt. Ook een goed verhaal hoeft geen 200 uur te duren als de gameplay op een gegeven moment niet langer wezenlijk verandert. Bij gevecht 121 waarbij ik dezelfde efficiente tactiek uitvoer heb ik het echt wel gezien, ook als het verhaal top is. Voorbeeld: Dragon Age Origins. Prima verhaal, mooie wereld, leuke tactical combat, maar gevecht na gevecht was hetzelfdeOok BG3, wat ik echt een topspel vond, had delen die van mij de helft korter hadden gemogen (act 2 vooral).
Het gaat om de balans daar tussen, ik ben van mening dat Cyberpunk het juist wel goed gebalanceerd heeft of in ieder geval in de goede richting... heb legio AAA games gekocht en deze blonk juist wel uit terwijl het eigenlijk niet eens mijn "genre" is (dat is voornamelijk RTS of FPS).pho-real schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 09:25:
[...]
*knip*
Het gaat om het shock and awe effect.
Ik ben het met je eens. De balans tussen actie en dialogen is best ok hier. Mijn zin over shock and awe was meer een cynische conclusie over wat marktwerking doet met de inhoud van spellenArcticWolf schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 09:45:
[...]
Het gaat om de balans daar tussen, ik ben van mening dat Cyberpunk het juist wel goed gebalanceerd heeft of in ieder geval in de goede richting... heb legio AAA games gekocht en deze blonk juist wel uit terwijl het eigenlijk niet eens mijn "genre" is (dat is voornamelijk RTS of FPS).
Kennelijk zijn er figuren in Nightcity die een nóg wettelozer bestaan wilden leiden. En ik maar denken dat Nightcity al redelijk anarchistisch wasPdeBie schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 11:51:
@Bundin Dogtown is dan ook een afgesloten gebied binnen Night City. Een soort Gallië in een Romeins rijk, of Monaco in Europa, waar ze hun eigen regels en wetten hanteren.
[ Voor 10% gewijzigd door Llopigat op 23-01-2026 20:58 ]
Ik probeer maar watPiet_Piraat7 schreef op maandag 2 februari 2026 @ 13:04:
Ik heb er nu zo'n 11 uur in zitten en vind het een gave gamemaar ik ben nog wel flink zoekende met die enhancements die je bij een ripper doc kan laten uitvoeren. Het zijn er naar mijn gevoel zó veel met zó veel verschillende voordelen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Hoe pakken jullie dat aan?
Cool toch. Naast je skilltree zijn al die cyberware een gehele build/skilltree ansich. Lekker kiezen wat bij je speelstijl past. Ik heb in het begin met name voor QoL upgrades gekozen, met name het meer items kunnen dragen. Niks irritanter dan elke keer loot te moeten slopen voor materialen, terwijl je wapens veel beter kunt verkopen (snelle weg naar heel veel Eddies). Ik heb ook altijd gekozen voor veel armor/health. Lekker tanky. Qua upgrades van je cyberware heb ik met name de focus gelegd op meer headshot damage.Piet_Piraat7 schreef op maandag 2 februari 2026 @ 13:04:
Ik heb er nu zo'n 11 uur in zitten en vind het een gave gamemaar ik ben nog wel flink zoekende met die enhancements die je bij een ripper doc kan laten uitvoeren. Het zijn er naar mijn gevoel zó veel met zó veel verschillende voordelen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Hoe pakken jullie dat aan?
ik heb veel plezier gehad met een Pistol / headshot build. De Sandavistan (Apogee) is echt geweldig!Piet_Piraat7 schreef op maandag 2 februari 2026 @ 13:04:
[ Voor 23% gewijzigd door The Zep Man op 05-02-2026 14:52 ]
Da's echt de "canon" auto van V. Zie het marketingmateriaal, de afbeeldingen bij het kiezen van een moeilijkheidsgraad, en het dashboard (en de naam, natuurlijk).Yonix schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 19:48:
Ik speel de game al jaren niet meer, maar deze kon ik niet laten liggen:
[Afbeelding]
Wow! Waar heb je die gekocht?Yonix schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 19:48:
[Afbeelding]
Ik spaar zelf geen Hot Wheels, maar ik weet toevallig dat er nog een ander model is, namelijk de Porsche 911 Turbo van Cyberpunk. Beide zijn een premium uitgaves, die uiteindelijk meer waard worden als de voorraad opraakt.Yonix schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 19:48:
[Afbeelding]
[ Voor 22% gewijzigd door Toonen1988 op 08-02-2026 10:40 ]
:strip_exif()/f/image/DJnHclW5idVYVu230Dyxy00b.jpg?f=fotoalbum_large)
Een paar weken geleden weer 1, kan even niet herinneren welke want toen ik hem opnieuw speelde lukte het wel ineens.
Nee geen mods...PdeBie schreef op maandag 16 februari 2026 @ 11:21:
Hmmm... zelf eigenlijk geen last meer van gehad de laatste paar maanden. Toevallig bepaalde mods geinstalleerd? Of speel je vanilla?
Maar dat het bij mij wel goed gaat wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is natuurlijk.
Wel irritant lijkt het mij ja. Verwacht zelf alleen geen grote patches meer.
Het grootste deel van het ontwikkel team is al sinds vorig jaar overgezet naar andere games. Er zouden ongeveer 10 tot 17 medewerkers overblijven, hoofdzakelijk voor support en onderhoud. Ze hebben aangekondigd dat Cyberpunk 2077 geen nieuwe content zou krijgen, maar wel nog gewoon ondersteund zou worden.ArcticWolf schreef op maandag 16 februari 2026 @ 11:26:
[...]
Nee geen mods...
Ja ben er ook bang voor dat er geen patches meer komen, lees wel op reddit dat ik niet de enige ben met deze bugs als ik die missies daar op zoek.
[ Voor 10% gewijzigd door Toonen1988 op 16-02-2026 12:13 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Heroic_Nonsense op 20-02-2026 22:46 ]
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl
[ Voor 3% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 27-02-2026 07:56 ]
Speel je side missions? Werk je naar een specifieke build? Heb je iets met RPG?Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 07:56:
Ik heb de maingame uitgespeeld en nu bezig met de Phantom Liberty uitbreiding. Inmiddels 30 uur er in zitten maar ik moet eerlijk toegeven... ik vind het niet zo'n super goed spel, zou het zelf een 7 geven. Met zoveel tijd er in kan ik wel zeggen dat ik het echt een kans heb gegeven maar ik merk dat mijn motivatie om verder te gaan afneemt. Het ziet er prachtig uit en in het begin werd ik echt in het verhaal gezogen maar de dialogen beginnen mij te vermoeien en de gameplay is al een tijdje te herhalend.
Ik doe alle content en ben een enorm RPG liefhebber418O2 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 08:48:
[...]
Speel je side missions? Werk je naar een specifieke build? Heb je iets met RPG?
Jammer dat hij niet resoneert dan. Ik ben niet per se een RPG fan, maar was onwijs gefascineerd door het verhaal. Heb ook nog wel een behoorlijk aantal uurtjes lopen klooien na het verhaal (psychos, ncpd missies, domweg knallen)Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 08:56:
[...]
Ik doe alle content en ben een enorm RPG liefhebber
Soms heb je dat. Velen zijn fan van The Witcher games, maar bij mij klikken die games gewoon niet.418O2 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 09:25:
[...]
Jammer dat hij niet resoneert dan. Ik ben niet per se een RPG fan, maar was onwijs gefascineerd door het verhaal. Heb ook nog wel een behoorlijk aantal uurtjes lopen klooien na het verhaal (psychos, ncpd missies, domweg knallen)
Soms kan het ook helpen om juist niet alle side content te doen, om er een beetje gang in te houden (alhoewel soms de side content juist het beste is aan een spel).Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 08:56:
Ik doe alle content en ben een enorm RPG liefhebber
Bij CP2077 is het verstandig om juist missies breed aan te pakken. Anders zit je zo in Embers bij Hanako aan tafel.henkie196 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 15:01:
Soms kan het ook helpen om juist niet alle side content te doen, om er een beetje gang in te houden (alhoewel soms de side content juist het beste is aan een spel).
M’n huidige savegame staat op 153 uur, Hanako wacht nog steedsThe Zep Man schreef op zondag 1 maart 2026 @ 08:15:
[...]
Bij CP2077 is het verstandig om juist missies breed aan te pakken. Anders zit je zo in Embers bij Hanako aan tafel.
Als je weet welke quests leiden naar Hanako, dan kan je die quests ook vermijden. Dat levert wel hilarische situaties op.Tommy-D schreef op zondag 1 maart 2026 @ 09:38:
[...]
M’n huidige savegame staat op 153 uur, Hanako wacht nog steeds.
Haha ja klopt, je kan veel dingen een soort van eindeloos uitstellen. Ik vermaak me nog steeds prima, zit nu alweer dichtbij een van de PL eindes maar daar heb ik echt nog geen zin in. Ik wil alles doen, alle collectibles etc. Wat ik nu het lastigste vind? De arcade games. Zucht. Maar goed, ik moet en zal de RC Trauma Team AV hebben!The Zep Man schreef op zondag 1 maart 2026 @ 10:32:
[...]
Als je weet welke quests leiden naar Hanako, dan kan je die quests ook vermijden. Dat levert wel hilarische situaties op.spoiler:Mijn favoriete bezigheidstherapie in CP2077 is Takemura herhaaldelijk zo lang mogelijk laten wachten.Er zat voor mij heel wat speeltijd tussen dat Takemura mij van de afvalhoop plukte en het ontmoeten van Takemura in het restaurant. Het gesprek tussen V en Takemura (en Johnny) doet vermoeden alsof het gisteren was, en alsof V Johnny nog maar net in diens kop heeft. Dit terwijl er weken of maanden tussen zitten.spoiler:Nadat Hanako ontvoerd wordt door Takemura kan je gewoon andere missies doen. Je hoeft niet meteen naar dat verlaten gebouw. Zo kan je Hanako en Takemura heel lang laten wachten. Bij de ontmoeting lijkt het dan alsnog alsof ze nog maar net ontvoerd is.
Tommy-D schreef op zondag 1 maart 2026 @ 10:53:
Haha ja klopt, je kan veel dingen een soort van eindeloos uitstellen. Ik vermaak me nog steeds prima, zit nu alweer dichtbij een van de PL eindes maar daar heb ik echt nog geen zin in. Ik wil alles doen, alle collectibles etc. Wat ik nu het lastigste vind? De arcade games. Zucht. Maar goed, ik moet en zal de RC Trauma Team AV hebben!
Net puntje 5 gedaan, nu weer bezig met gigs en scanner hustles. Ook altijd leuk als je fast-travel gebruikt naar Kress Street, en dat je meteen aangevallen word omdat daar net, heel toevallig, weer een airdrop landde. Ik heb nog 2 achievements nodig, namelijk King of Pentacles en The Tower. Geen idee of ik die twee nu in 1x kan halen of niet.. sowieso wel weer een en manual save gedaan voordat ik verder ga.The Zep Man schreef op zondag 1 maart 2026 @ 11:02:
[...]spoiler:Eigenlijk is PL helemaal niet zo lang.Je kan PL op ieder moment afronden zonder dat het invloed heeft op de rest van het spel. Zelfs het aparte "einde" van het totale spel dat je via PL kan krijgen kan je uitstellen in het hoofdspel totdat je eraan toe bent.spoiler:Er zit alleen veel vulling in, mede door een aantal verplichte missies voor Hands en soms wat wachttijd tussen missies. Ook is het natuurlijk makkelijk om in het dichtbevolkte Dogtown snel afgeleid te raken.1. Red de president.
2. Leg contact met Reed. Help de president ontsnappen.
3. Finding Nemo Songbird.
4. Crash het feest in Black Sapphire.
5. Steel de identiteit van de tweeling.
6. Bezoek het stadium. Maak de keuze om Songbird of Reed te helpen.
7. Slachtveld op het vliegveld of fun in de bunker.
8. Epiloog..
Kan nog veel korter:The Zep Man schreef op zondag 1 maart 2026 @ 11:02:
[...]
Eigenlijk is PL helemaal niet zo lang.
[/spoiler]
Er zit alleen veel vulling in, mede door een aantal verplichte missies voor Hands en soms wat wachttijd tussen missies. Ook is het makkelijk om in het dichtbevolkte Dogtown snel afgeleid te raken..
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Je bedoelt:Angeloonie schreef op maandag 9 maart 2026 @ 16:38:spoiler:1. Negeer de president, klaar.
Urgh, booster packs loterij. Ik heb veel Marvel Champions en wil nog eens Arkham Horror card game spelen, maar daar koop je complete decks/mission packs zonder random factor (Living Card Game ipv Trading Card Game). Waren ze die kant op gegaan dan was ik zeker overstag gegaan, maar ik begin niet aan een TCG. Zeker niet wanneer het kan floppen door beperkte markt en dus versneld stop kan worden gezet. Zit je met je incomplete decks...Larmoth schreef op zondag 22 maart 2026 @ 11:14:
https://www.kickstarter.c...trading-card-game/rewards
Zotjes, ben ook aan het twijfelen maar is wel veel geld.
Ik laat me deze voorbij schieten, ik heb wel de Cyberpunk 2077 board game gebacked, met ook extra upgrades.Larmoth schreef op zondag 22 maart 2026 @ 11:14:
https://www.kickstarter.c...trading-card-game/rewards
Zotjes, ben ook aan het twijfelen maar is wel veel geld.
[ Voor 46% gewijzigd door Toonen1988 op 22-03-2026 13:35 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Hulleman op 08-04-2026 14:03 ]
Gamertag: FinrazielNL
Vind het ook een beetje out of character voor de game. Denk dat hij eerder een bug tegen is gekomenPdeBie schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 15:46:
Huh? Ik heb nog nooit iets van een timer gemerkt bij haar. Kan er online ook niets over vinden.
Gamertag: FinrazielNL
Ik zit op 800+. Je kan nog even vooruitFinraziel schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 18:46:
Late to the party, maar bijna 70 uur er in en voor mij gevoel begin ik pas net met de game