@pho-real: Voor mij is het heel duidelijk dat er heel erg hard in gesneden is. Bijvoorbeeld de drie beginstukken. Die zijn niet meer dan een 20 minuten kastje-muur quest. Ik denk dat de stukjes van de "montage" die je snel voorbij ziet komen na dat stuk nog wat clips bevatten van dingen die toen nog echte missies waren.
Tijdens eerdere presentaties werd dit helemaal opgehemeld. Dit is duidelijk flink uitgemergeld toen het niet op tijd af kwam. Vond ik heel teleurstellend. Hetzelfde geldt voor de latere keuzes inderdaad. Er zijn ook flinke gebieden waar eigenlijk geen bal gebeurt. Arasaka Harbour, de Biotech flats en die zonnepanelen.
En ja het plot is een beetje voorspelbaar wat dat betreft
Zeker die missie.
Ik hoop dat Cyberpunk 2 dat een beetje goed maakt. Ik vond het spel zelf vooral gewoon wat te kort. Ik zag later de projectleider zeggen van "we wilden het niet zo lang maken als the witcher want dat wil niemand" - dat geloof ik niet. Ik denk dat er gewoon gedwongen is gesneden omdat het niet op tijd af kwam (gezien ook de slechte launch op de console versies was dat alsnog niet voldoende).
Tijdens eerdere presentaties werd dit helemaal opgehemeld. Dit is duidelijk flink uitgemergeld toen het niet op tijd af kwam. Vond ik heel teleurstellend. Hetzelfde geldt voor de latere keuzes inderdaad. Er zijn ook flinke gebieden waar eigenlijk geen bal gebeurt. Arasaka Harbour, de Biotech flats en die zonnepanelen.
En ja het plot is een beetje voorspelbaar wat dat betreft
Ik hoop dat Cyberpunk 2 dat een beetje goed maakt. Ik vond het spel zelf vooral gewoon wat te kort. Ik zag later de projectleider zeggen van "we wilden het niet zo lang maken als the witcher want dat wil niemand" - dat geloof ik niet. Ik denk dat er gewoon gedwongen is gesneden omdat het niet op tijd af kwam (gezien ook de slechte launch op de console versies was dat alsnog niet voldoende).
[ Voor 34% gewijzigd door Llopigat op 19-01-2026 13:32 ]
:strip_exif()/f/image/smZqR4OXAuryF8EMxxFKvKF6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6WbmaRwNjME3eDwzITclMtkK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DJnHclW5idVYVu230Dyxy00b.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UjucxdTDiuXGUPwF7JFQBzJP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lTyZDo5PwdGzdHgfh1B0zCZ7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7PSem29iJvpNAsHqsr5JHfKm.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/9BabX333SCyqgldSYzxye5OO.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/BnbDMeAo2thqAvjUZeGXkmsI.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/meCOp2E5fQWW8eCeNhubOPSn.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/JsNg9uhv5gDHtVrQblOJZDRA.png?f=fotoalbum_large)

:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/cy1vpBbuqZVtYJxPf6UKhXTl.jpg?f=user_large)
/f/image/tuRZq9MSengsbOovBFBxcdvX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/XNlBJzv8JJ22QQiJaSzOgu1c.webp?f=fotoalbum_large)