Na zo'n 25 uur al aangekomen bij de laatste missie zie ik. Korte game voor een dergelijke RPG! Eerst nog even de belangrijkste side content clearen, zoals sidemissions en gig's. Tot nu toe goed mee vermaakt en Phantom Liberty wil ik zeker nog spelen.
Pro's:
- Toffe setting
- Goed verhaal
- Side content voelen aan als hoofdmissies, zoals ik CDPR ken
- Goede personages waar je echt een klik mee voelt
- Combat werkt echt heel goed. Zowel melee, katana's als de vuurwapens. Die hebben echt lekker veel punch
- Heel veel mogelijkheden qua builds
Cons:
- Te weinig uitdaging. Ik ben nog maar level 35 en veeg echt met alles en iedereen easy peasy de vloer aan. Daarnaast doet geld er niet toe, omdat je echt la-ding-en geld verdient door het simpelweg verkopen van alle wapens die je loot.
- De wereld leeft niet. Ik heb echt geen enkele interactie gehad met NPC's die niet tot een missie behoren
- Grafisch heel erg wisselvallig op de PS5. Soms echt hele toffe vista's met goede belichting, maar over het algemeen vind ik dit grafisch geen mooie game.
[
Voor 7% gewijzigd door
Hulleman op 18-08-2025 09:30
]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |