Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Timothy3000 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:41:
[...]

In Cyberpunk mis je ook de leukste momenten als je de sidequests overslaat.
Wat dan bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-08 15:56
chevsticks schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:38:
[...]

De sidequest zijn soms echt briljant in deze game. Zeker dat je die jesus dude moet helpen een braindance te maken :D
Die quest is bij mij dus helemaal bugged. :( Die jesus NPC komt niet tot leven. Net zo'n automaton uit de Efteling die ze in het stopcontact zijn vergeten te steken. :p

too old, too cold

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:08
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:47:
[...]

Smaken verschillen, en wellicht ben ik niet duidelijk geweest: Ik ben vooral main-story speler.

Ik snap wat jullie bedoelen hoor, maar kleine losse stories boeien mij niet zo, ik wil gewoon vooral weten hoe het grote verhaal afloopt.

Ik vond overigens TW3 een draak van een game. Traag, teveel geblabla.
Een gamer die games voor het verhaal speelt maar TW3 verschrikkelijk vond omdat er teveel dialogen in zaten.... die kom je niet vaak tegen. :P

En dat is juist het ding. Het zijn niet kleine losse stories, de side quests in TW3 of Cyberpunk. Ze kunnen klein beginnen, maar je weet nooit hoe groot ze eindigen. De quests van beide games die mij het meest bijgebleven zijn waren de sidequests iig.

[ Voor 20% gewijzigd door Timothy3000 op 07-05-2021 10:59 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
[...]

Dan is het hele RPG genre misschien niets voor jou, want geblabla is juist een cruciaal onderdeel van RPG games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
PdeBie schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:59:
[...]

Dan is het hele RPG genre misschien niets voor jou, want geblabla is juist een cruciaal onderdeel van RPG games.
Beetje vreemde opmerking. Ben aan Demon's Souls begonnen, een RPG bij uitstek en daar is 0.0 geouwehoer of geblabla ;) En vind dat het echt een geweldige game, ondanks de moeilijkheidsgraad

[ Voor 9% gewijzigd door ArnoldSmiley op 07-05-2021 11:05 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timothy3000
Demon Souls is meer een action game dan een RPG.

''Geouwehoer'' is over het algemeen juist wat een RPG kenmerkt. Veel dialogen. Veel keuzes. Veel lore.
Een RPG-fan die niet van dialogen houdt is als een FIFA fan die niet van voetbal houdt. :P

[ Voor 75% gewijzigd door Timothy3000 op 07-05-2021 11:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henkie196
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:04:
Beetje vreemde opmerking. Ben aan Demon's Souls begonnen, een RPG bij uitstek en daar is 0.0 geouwehoer of geblabla ;) En vind dat het echt een geweldige game, ondanks de moeilijkheidsgraad
Ik zou Demon's Souls niet echt een RPG noemen, eerder een action game. Dodge timing is daar oneindig veel belangrijker dan iets dat lijkt op een verhaal.

Als je zegt RPG, dan denk ik bv. aan Planescape: Torment, wat juist een heleboel bla bla is. Main story is daar alles, zeg maar, en wordt heel goed verteld, maar alles in textboxen. Misschien vindt jij dat ook geen goede RPG, maar wellicht wijkt jouw idee van een RPG ook wat af van de rest van ons ;)

Iets waar de Witcher altijd goed in was (en is), is een verhaal vertellen waar jouw beslissingen en acties gevolgen hebben. Het RPG gedeelte is aan de ene kant in de Witcher games wat minder doordat je niet je eigen character speelt, maar Geralt. Maar aan de andere kant hebben ze wel heel goed de gevolgen van je acties in die games verwerkt, wat naar mijn idee ook onderdeel is van een goede RPG.

[ Voor 20% gewijzigd door henkie196 op 07-05-2021 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 09:16
@henkie196 ze noemen het zelf een action RPG dus dat lijkt wel t e kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
henkie196 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:20:
[...]

Ik zou Demon's Souls niet echt een RPG noemen, eerder een action game. Dodge timing is daar oneindig veel belangrijker dan iets dat lijkt op een verhaal.

Als je zegt RPG, dan denk ik bv. aan Planescape: Torment, wat juist een heleboel bla bla is. Main story is daar alles, zeg maar, en wordt heel goed verteld, maar alles in textboxen. Misschien vindt jij dat ook geen goede RPG, maar wellicht wijkt jouw idee van een RPG ook wat af van de rest van ons ;)

Iets waar de Witcher altijd goed in was (en is), is een verhaal vertellen waar jouw beslissingen en acties gevolgen hebben. Het RPG gedeelte is aan de ene kant in de Witcher games wat minder doordat je niet je eigen character speelt, maar Geralt. Maar aan de andere kant hebben ze wel heel goed de gevolgen van je acties in die games verwerkt, wat naar mijn idee ook onderdeel is van een goede RPG.
Interessante discussie. Ik vind Demon's Souls wel degelijk een RPG, het rollenspel vind ik daar dusdanig groot dat de term daar van toepassing is. Demon's Souls verteld je ook een verhaal, met de kanttekening dat daarin je acties en beslissingen wel degelijk gevolgen hebben.

Maar goed: Ik ben echt een nieuwkomer in RPG-genre, dus inderdaad is mijn opvatting wellicht inderdaad niet helemaal correct. Maar als je stelt dat Demon's Souls enkel op dodgetiming aankomt, dan doe je mijn inziens de game echt te kort.

Maar goed, dat maakt gamen ook zo leuk. Iedereen beleeft het op zijn of haar manier.

We hebben het nu overigens over Demon's Souls vs Wildhunt als zijnde wel/geen RPG, maar wat te denken van Cyberpunk 2077?

Voor mij speelde dat ook niet echt als een RPG, maar gewoon als 1st person action adventure game. Qua stat's en build heb ik echt nagenoeg niks hoeven doen in CP2077 behoudens het beetje standard levellen.

Maar goed, dit is natuurlijk voor heel veel games de laatste jaren het geval. Assassin's Creed Valhalla, soort gelijk vraagstuk bijvoorbeeld: Overduidelijk een action game, overduidelijk RPG elementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Timothy3000 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:10:
Demon Souls is meer een action game dan een RPG.

''Geouwehoer'' is over het algemeen juist wat een RPG kenmerkt. Veel dialogen. Veel keuzes. Veel lore.
Een RPG-fan die niet van dialogen houdt is als een FIFA fan die niet van voetbal houdt. :P
Kan kloppen hoor. Ik ben halverwege TW3 ook afgehaakt. Had er echt meegehad, zeker in combinatie dan ik vooral alleen maar personen liep te zoeken. Zoek die, zoek zus. Serieuze kans gegeven, maar toen ik op een gegeven moment Yennefer weer ontmoet had in dat stadje was ik er klaar mee.

Overigens: Net als Demon's Souls wordt ook TW3 geclassifceerd als ''action rpg' ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 10:11
Action RPG's zijn per saldo gewoon RPG's, het is enkel in welke context je praat tot hoeverre bepaalde games daar nog onder vallen. Zelfs als je de tabletop logica volgt, kan je nog uren discusieren wat nu wel/niet RPG is.

Je kan story/lore wise kijken, als ik cyberpunk op de 'tabletop' manier zou beoordelen, faalt hij flink als RPG. Je bumbuddy komt uit 20 seconde cutscenes en 5 dialogen, 4 van de 6 NPC's zijn fixed wat betreft status naar jou, je enige backstory komt ergens in de intro, maar heeft 0 invloed. Al proberen ze daar wat one-liners weer in te gooien in de style van 'charisma' om jouw backstory soms een extra dialoog te geven of een deur te laten open gaan.

Maar dan kom je weer vast te zitten bij combat, wat vanuit het tabletop principe namelijk dice-rolls zijn, bekende hit vs miss, pokemon, warcraft, maar welke TW3 bijvoorbeeld weer niet heeft. Dus je maakt er een sub van, character punten en abilities, maar met directe input, action RPG. Of je gaat de wapens kant op, zoals Fallout.. zou dat dan een RPGFPS zijn?

De 1 ziet cyberpunk als story-driven shooter, de ander als RPG, weer iemand anders als gewoon 'een game'. De een maakt de ander echter niet invalid, het is puur afhankelijk welk perspectief je naar de game kijkt.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 07-05-2021 11:52 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:40:
[...]

Interessante discussie. Ik vind Demon's Souls wel degelijk een RPG, het rollenspel vind ik daar dusdanig groot dat de term daar van toepassing is. Demon's Souls verteld je ook een verhaal, met de kanttekening dat daarin je acties en beslissingen wel degelijk gevolgen hebben.

Maar goed: Ik ben echt een nieuwkomer in RPG-genre, dus inderdaad is mijn opvatting wellicht inderdaad niet helemaal correct. Maar als je stelt dat Demon's Souls enkel op dodgetiming aankomt, dan doe je mijn inziens de game echt te kort.

Maar goed, dat maakt gamen ook zo leuk. Iedereen beleeft het op zijn of haar manier.

We hebben het nu overigens over Demon's Souls vs Wildhunt als zijnde wel/geen RPG, maar wat te denken van Cyberpunk 2077?

Voor mij speelde dat ook niet echt als een RPG, maar gewoon als 1st person action adventure game. Qua stat's en build heb ik echt nagenoeg niks hoeven doen in CP2077 behoudens het beetje standard levellen.

Maar goed, dit is natuurlijk voor heel veel games de laatste jaren het geval. Assassin's Creed Valhalla, soort gelijk vraagstuk bijvoorbeeld: Overduidelijk een action game, overduidelijk RPG elementen.
Op het kiezen van een class na en het verdelen van punten is er verder toch geen rollenspel te bekennen in Demon Souls? Die game is vrij recht toe recht aan. Acties en beslissingen hebben volgens mij geen of amper invloed op het verhaal.

Fantastische game, maar heb geen enkel moment het gevoel gehad dat ik een role playing game aan het spelen was. Eerder een action game.

Cyberpunk is imo een action game vermomd als een RPG. Keuzes zijn er amper. Helemaal eens met Sinergy
met als enig kanttekening dat zelfs de speciale dialogen in de verschillende classes vrijwel overal dezelfde uitkomst hadden.

Als action game is Cyberpunk vermakelijk. Als RPG schiet hij imo op alle vlakken tekort.

[ Voor 10% gewijzigd door Timothy3000 op 07-05-2021 11:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
[...]

Smaken verschillen, en wellicht ben ik niet duidelijk geweest: Ik ben vooral main-story speler.

Ik snap wat jullie bedoelen hoor, maar kleine losse stories boeien mij niet zo, ik wil gewoon vooral weten hoe het grote verhaal afloopt.

Het punt is juist dat het geen "losse" stories zijn. Het zijn juist stories die de main story narratief ondersteunen en zelfs verrijken ;)

Dit geldt uiteraard niet voor elke losse Side Quest, maar de quest reeks met Judy (bijvoorbeeld) voegt naar mijn idee behoorlijk veel toe aan de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
SinergyX schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:50:
Action RPG's zijn per saldo gewoon RPG's, het is enkel in welke context je praat tot hoeverre bepaalde games daar nog onder vallen. Zelfs als je de tabletop logica volgt, kan je nog uren discusieren wat nu wel/niet RPG is.

De 1 ziet cyberpunk als story-driven shooter, de ander als RPG, weer iemand anders als gewoon 'een game'. De een maakt de ander echter niet invalid, het is puur afhankelijk welk perspectief je naar de game kijkt.
Amen. Dat bedoeld ik dus met:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:40:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:14
Ik moet toegeven dat ik erg geniet van Cyberpunk 2077, de wereld is goed gevuld en leeft behoorlijk.
Dit is voor mij altijd wel een belangrijk element in een open world game, de story en controls zijn ook erg goed.
Heb wel de sensivity iets hoger gezet omdat ik er anders niet aan kon wennen doordat ik Modern Warfare elke dag nog speel op sensivity van 11.

Ik ben benieuwd wat de aankomende updates nog zullen verbeteren :), de grootste irritatie blijft het schokkerig beeld als je rondrijdt in een auto. Tot mijn grote verbazing heb ik hier geen last van als ik op de motor ga rond rijden, maar als de game zo blijft spelen zonder crashes of bugs ben ik voor nu tevreden.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:35
G_Dragon schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:03:
Ik moet toegeven dat ik erg geniet van Cyberpunk 2077, de wereld is goed gevuld en leeft behoorlijk.
Dit is voor mij altijd wel een belangrijk element in een open world game, de story en controls zijn ook erg goed.
Heb wel de sensivity iets hoger gezet omdat ik er anders niet aan kon wennen doordat ik Modern Warfare elke dag nog speel op sensivity van 11.

Ik ben benieuwd wat de aankomende updates nog zullen verbeteren :), de grootste irritatie blijft het schokkerig beeld als je rondrijdt in een auto. Tot mijn grote verbazing heb ik hier geen last van als ik op de motor ga rond rijden, maar als de game zo blijft spelen zonder crashes of bugs ben ik voor nu tevreden.
Ja, ik heb de game inmiddels bijna op 100% uitgespeeld (al een jaar of 20 niet meer gedaan lol). Ik vind hem echt mooi. Vooral met ray tracing aan erg sfeervol op momenten. Gunplay is gewoon erg goed en melee eignelijk ook wel.

Er zitten prachtige side quests bij (Sinnerman!)

Ik moet zeggen na alle patches draait hij met ray tracing op ultra op 1440p prima 45 fps strak (zware undervolt op 3060ti en een 1000 mhz memory overclock)

De pc-versie is echt prima. Beste game sinds the witcher 3 voor mij persoonlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Adlermann schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 11:09:
[...]

Ja, ik heb de game inmiddels bijna op 100% uitgespeeld (al een jaar of 20 niet meer gedaan lol). Ik vind hem echt mooi. Vooral met ray tracing aan erg sfeervol op momenten. Gunplay is gewoon erg goed en melee eignelijk ook wel.

Er zitten prachtige side quests bij (Sinnerman!)

Ik moet zeggen na alle patches draait hij met ray tracing op ultra op 1440p prima 45 fps strak (zware undervolt op 3060ti en een 1000 mhz memory overclock)

De pc-versie is echt prima. Beste game sinds the witcher 3 voor mij persoonlijk!
Wow 100% al bijna? netjes! mijn laatste 100% game was Assassin's Creed Odyssey
Precies wat je zegt de wereld is prachtig en ik kom zoveel diepgang tegen, dit mis ik persoonlijk in veel games de afgelopen jaren. Grote favorieten zijn nu toch wel Red Dead Redemption 2 en Cyberpunk 2077 kwa diepgang en realisme, hoop serieus dat er een voorbeeld aan word genomen door andere makers.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adlermann
G_Dragon schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:38:
[...]

Wow 100% al bijna? netjes! mijn laatste 100% game was Assassin's Creed Odyssey
Precies wat je zegt de wereld is prachtig en ik kom zoveel diepgang tegen, dit mis ik persoonlijk in veel games de afgelopen jaren. Grote favorieten zijn nu toch wel Red Dead Redemption 2 en Cyberpunk 2077 kwa diepgang en realisme, hoop serieus dat er een voorbeeld aan word genomen door andere makers.
Ik heb alle side jobs gedaan, alle endings gedaan en de meeste ncpd scanner dingen ja :)

Ik moet nog wel alle autos proberen te kopen, alleen daarvoor moet ik gaan grinden om genoeg geld te krijgen nu hahaha

Ik ben u weer bzig met rdr2, die had ik nog niet af. Nooit gedacht dat ik als 40 jarige nog zoveel plezier in games kon hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Adlermann schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:21:
[...]

Ik heb alle side jobs gedaan, alle endings gedaan en de meeste ncpd scanner dingen ja :)

Ik moet nog wel alle autos proberen te kopen, alleen daarvoor moet ik gaan grinden om genoeg geld te krijgen nu hahaha

Ik ben u weer bzig met rdr2, die had ik nog niet af. Nooit gedacht dat ik als 40 jarige nog zoveel plezier in games kon hebben :)
Haha gelukkig speelt leeftijd vaak geen rol in zoiets, maar wel mooi te lezen O-) .
Dan heb je er behoorlijk wat uur inzitten als je all endings heb gezien, je bent per keer wel 80 uur bezig gok ik? :o

Rdr2 is een pareltje in de game wereld, ik wil binnenkort een 3e playthrough gaan doen.
Ik hoop dat GTA6 ook zoveel diepgang gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
G_Dragon schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:27:
[...]

Haha gelukkig speelt leeftijd vaak geen rol in zoiets, maar wel mooi te lezen O-) .
Dan heb je er behoorlijk wat uur inzitten als je all endings heb gezien, je bent per keer wel 80 uur bezig gok ik? :o

Rdr2 is een pareltje in de game wereld, ik wil binnenkort een 3e playthrough gaan doen.
Ik hoop dat GTA6 ook zoveel diepgang gaat krijgen.
Je gaat steeds terug naar de laatste missie. Ik mis alleen nog de 'secret' ending. Mijn relatie met Johnny is niet goed genoeg ervoor. Maar dat kan ik nog eens proberen.

Ik vind eigenlijk de goede endings het minst leuk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polderviking
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 17-09 15:19
Adlermann schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:36:
[...]

Je gaat steeds terug naar de laatste missie. Ik mis alleen nog de 'secret' ending. Mijn relatie met Johnny is niet goed genoeg ervoor. Maar dat kan ik nog eens proberen.

Ik vind eigenlijk de goede endings het minst leuk :)
Dit schijnt aan bepaalde dialoogkeuze's te hangen in Chippin In quest, als je met Johnny op die schroothoop zit, en niet zozeer je overall relatie.

Ik moet helemaal overnieuw beginnen ervoor omdat ik Takemura's pad wou volgen in mijn huidige playthrough, maar deze bewaar ik maar totdat ze de ps5 update uitbrengen want ik ben inmiddels al 2x redelijk grondig door deze game heen geweest (Nomad man, Corpo vrouw) en wil nog wel wat overhouden om dat een derde keer te doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik hou ervan hoeveel grappige gimmicks en kleine details er in dit spel zitten. Iemand deze al eens gespot?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-eCTuyur8gDzzeHBC1-8tAAprdw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8leRp46ZsgBa3CJgHUygj5gr.jpg?f=fotoalbum_large
Te vinden in Reconciliation Park in The Glen. Bewoner was niet thuis, ik zal overdag nog maar eens langskomen en hem feliciteren :P

Of deze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mqj0ZghDVC6Kh5SGRxgunXWJFOM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZTgz4QSS8lw7FcvsNpAMNoS2.jpg?f=fotoalbum_large
Te vinden in een hoek op de markt in Kabuki, wanneer je
spoiler:
de sidequest hebt gedaan om die agente te waarschuwen die onderzoek deed naar corruptie, in het hotel daar vlakbij. Dit was één van corrupte collega's die een hit op haar had uitgezet. Ze was kennelijk een beetje boos :+

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robster19
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-08 09:55
Even een vraagje, hoe zit dat met de ps4 versie welke je gratis kan upgraden naar de ps5 versie. Kan dat bij elke ps4 disc van het spel of alleen bij de day one editie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
MadMarky schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 15:44:
Ik hou ervan hoeveel grappige gimmicks en kleine details er in dit spel zitten. Iemand deze al eens gespot?

[Afbeelding]
Te vinden in Reconciliation Park in The Glen. Bewoner was niet thuis, ik zal overdag nog maar eens langskomen en hem feliciteren :P

Of deze:
[Afbeelding]
Te vinden in een hoek op de markt in Kabuki, wanneer je
spoiler:
de sidequest hebt gedaan om die agente te waarschuwen die onderzoek deed naar corruptie, in het hotel daar vlakbij. Dit was één van corrupte collega's die een hit op haar had uitgezet. Ze was kennelijk een beetje boos :+
Nee nog niet gevonden, maar er zitten inderdaad veel leuke verborgen teksten in de game!
Wat een heerlijke game is dit _/-\o_
Kan niet wachten tot de nextgen patch die hopelijk 60fps met zich mee brengt :o, weet iemand of dit echt gaat gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09:18
Is de PC versie € 25,- waard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-09 16:41
Lincor schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:36:
Voor mij absoluut de moeite waard! :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Adlermann
Makkelijk. HIj draait nu prima. Verhaal is leuk, shooting is goed, rpg-elementen kunnen beter. Maar overall goed mee vermaakt. heb er nu 90 uur in zitten en bijna alles gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09:18
Ok, dank! @Adlermann @BTFD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
Mwoa. Net aan… Verhaal is vermakelijk, maar zo nu en dan wordt je compleet uit de immersie gehaald door absurde bugs. Clippende characters, halve dialoog schermen (op ultra wide), plots verschijnende voertuigen die je overhoop rijden. Daarnaast ben ik niet erg impressed met de dialogen die erg lineair zijn en ‘voorgeprogrammeerd’ voelen en emotie missen. Games als the last of us zijn hier toch echt wel veel en veel beter in.

Voor €25 op zich prima, maar verwacht geen AAA game.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
RobbieB schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:43:
[...]

Mwoa. Net aan… Verhaal is vermakelijk, maar zo nu en dan wordt je compleet uit de immersie gehaald door absurde bugs. Clippende characters, halve dialoog schermen (op ultra wide), plots verschijnende voertuigen die je overhoop rijden. Daarnaast ben ik niet erg impressed met de dialogen die erg lineair zijn en ‘voorgeprogrammeerd’ voelen en emotie missen. Games als the last of us zijn hier toch echt wel veel en veel beter in.

Dat zijn dan weer dingen waar ik me niet aan stoorde. Ik vond de missies wel gaaf en de omgeving erg mooi. Vind het nog steeds niet erg dat ik full price heb betaald. Het is allemaal een kwestie van opvatting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Kheos

FP ProMod
[...]
Games als the last of us zijn hier toch echt wel veel en veel beter in.
Gaat er om wat de verwachtingen zijn natuurlijk :)

CP2077 kon nooit tegelijkertijd een betere GTA dan GTA zijn en een betere TLOU dan TLOU en een betere Myst dan Myst en een betere Modern Warfare dan Modern Wardare...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
Kheos schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:13:
[...]

Gaat er om wat de verwachtingen zijn natuurlijk :)

CP2077 kon nooit tegelijkertijd een betere GTA dan GTA zijn en een betere TLOU dan TLOU en een betere Myst dan Myst en een betere Modern Warfare dan Modern Wardare...
Zeker mee eens. Maar het probleem is dat het op geen 1 van die vlakken beter is. Het is eigenlijk allemaal ‘net niet’. Jack of all trades, master of none… en dat is ook helemaal prima, maar niet echt hoe de marketing en hype er omheen was. En daar helpen de bugs ook niet echt bij natuurlijk.

Het is dus echt wel een vermakelijke game, maar als je sommige reviews moet geloven zou dit echt wereld veranderend revolutionair mega wow zijn… en dat is gewoon niet zo.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:36
RobbieB schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:40:
[...]

Zeker mee eens. Maar het probleem is dat het op geen 1 van die vlakken beter is. Het is eigenlijk allemaal ‘net niet’. Jack of all trades, master of none… en dat is ook helemaal prima, maar niet echt hoe de marketing en hype er omheen was. En daar helpen de bugs ook niet echt bij natuurlijk.

Het is dus echt wel een vermakelijke game, maar als je sommige reviews moet geloven zou dit echt wereld veranderend revolutionair mega wow zijn… en dat is gewoon niet zo.
Maar buiten dat kun je je er zo 100 uur of langer mee vermaken!
Toffe quests, keuzes die je wellicht niet altijd wilt maken, easter eggs verwijzend naar diverse bekende zaken, etc etc.

Als je je niet laat afschrikken door af en toe een verkeerd geplaatst diagloogje en af en toe een clipping error of een missende texture ga je je echt wel vermaken.

Persoonlijk vind ik dat "haalt me zo uit de immersie" een te persoonlijke ervaring om dat als algemeen minpunt te gebruiken.
Niet iedereen beleeft "de immersie" op dezelfde manier.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online

Zijn er zoveel AAA games die bij release niet vol met bugs zitten?

Maar goed, wat je over hebt voor een game is persoonlijk, en immersie is ook persoonlijk. Ik geef zelf zelden meer dan €5 uit aan een game, bv., en wordt bij TLoU juist uit de game getrokken door de realisatie dat je in feite gewoon een massa moordenaar speelt. Op zich niks nieuws in games, maar met games als TLoU waar het menselijke aspect benadrukt wordt door het verhaal, staat dat verhaal wel tamelijk haaks op de gameplay, wat voornamelijk (stealth)murder iedereen is.

Voor Cyberpunk krijg ongeveer 50% discount t.o.v. de basis prijs toch aardig wat speeluren terug, dus lijkt me op zich niet zo'n slechte deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Nnoitra schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:02:
Dat ligt toch echt aan de persoon. Ik heb mij er 60 uur mee vermaakt, maar was daarna wel even klaar met Cyberpunk. Had nog een poging gedaan om een tweede keer door het spel te gaan (hoogste moeilijkheidsgraad, andere achtergrond), maar heb te veel andere leuke spellen op mijn backlog.

Cyberpunk 2077 moet echt iets nieuws gaan bieden voordat ik er weer eens naar kijk.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nnoitra
The Zep Man schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:36:
[...]
Dat ligt toch echt aan de persoon. Ik heb mij er 60 uur mee vermaakt, maar was daarna wel even klaar met Cyberpunk. Had nog een poging gedaan om een tweede keer door het spel te gaan (hoogste moeilijkheidsgraad, andere achtergrond), maar heb te veel andere leuke spellen op mijn backlog.

Cyberpunk 2077 moet echt iets nieuws gaan bieden voordat ik er weer eens naar kijk.
Tuurlijk ligt dat aan de persoon.
Daarom gebruikte ik ook het woordje kun. Oftewel; het kan. Maar het kan ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Nnoitra schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:51:
Tuurlijk ligt dat aan de persoon.
Daarom gebruikte ik ook het woordje kun. Oftewel; het kan. Maar het kan ook niet ;)
Je schrijft:
Dat 'kun' ik zeker niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
En dat valt binnen de definitie van het woord kunnen. :+

Je zou een punt hebben als ik dat gezegd zou hebben dat je je er zo 100 uur mee gaat vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me er al 97 uren mee vermaken en verwacht ook niet dat ik hem binnen 3 uur zal uitspelen.
Dus ja, het 'kun'.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Nnoitra schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:59:
[...]

En dat valt binnen de definitie van het woord kunnen. :+
Kunnen impliceert dat ik de optie heb om dat te doen. Die optie is er voor mij niet.

"Je kan je er 5 dagen mee vermaken"

Is onwaar als je je na 2 dagen al verveelt. Dan kan het niet. Het kan wel als je na 2 dagen stopt, maar je er nog eens 3 dagen mee kon vermaken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Kheos

FP ProMod
oh sjeez, gaan we hier echt een taalspelletje van maken?
Het kan zoals in "voor sommige mensen kan het en voor andere mensen kan het niet"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:05:
[...]
"Je kan je er 5 dagen mee vermaken"

Is onwaar als je je na 2 dagen al verveelt. Dan kan het niet.
Dat klopt niet helemaal wat je zegt. Dat jij je na 2 dagen al verveeld is niet de schuld van het spel.
Het zegt alleen dat jij wellicht andere verwachtingen had en het spel daar niet aan voldoet.

Als je een auto koopt omdat je er mee naar de andere kant van het land kunt rijden en halverwege zeg je al: "Ik heb geen zin meer om verder te rijden, dus hij kan niet naar de andere kant van het land." Dan klopt dat ook niet, toch?

Ontopic: geniet gewoon van de game, of ga wat anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Main game kun je in 22u uitspelen. 58u met alle sidequests.100u als je echt voor de platinum gaat.
Aldus howlongtobeat.

€25,- is inderdaad een mooi prijsje voor deze game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:56
Kheos schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:07:
oh sjeez, gaan we hier echt een taalspelletje van maken?
Het kan zoals in "voor sommige mensen kan het en voor andere mensen kan het niet"
Ik wilde net zeggen, ik heb al wat ridicule discussies gezien ..

maar deze takes the cake. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Ik denk qua 'is het het waard', PC versie wel de beste keuze is. Zonder PS5/Series X is het flink inleveren op performance (ymmv), ik heb de One S geprobeerd... doe maar niet, maar de PC kant heeft 1 groot voordeel: mods. De eerste mods zijn al beschikbaar die best wat leuke dingen aanpast/veranderd/toevoegd, waarmee de speelbaarheid aanzienlijk verbeterd kan worden tov de console versies.

De laatste 30 uurtjes die ik er in stak, waren hoofdzakelijk grappige exploits zoeken, omdat de game verder weinig nog bood :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
25 euro is een no-brainer, blinde aankoop.

Als je gewoon voor lief neemt dat een spel van dit formaat of ambitie wat op dergelijke hardware moet draaien wat beperkingen heeft, dan is er niet zoveel aan de hand. De verwachtingen die sommigen hier hadden, ook al zijn ze deels geschept door CD Projekt Red, waren compleet onrealistisch. Gewoon met open vizier er in gaan, je tijd een beetje nemen en je gaat jezelf echt een goede 80 uur goed vermaken.

Schitterende wereld, mooi verhaal, leuke missies, leuke character builds, schitterende muziek, de guns klinken fantastisch, overal en nergens easter eggs en het ziet er super mooi uit.

Enige wat je zou kunnen overwegen is om nog even te wachten tot de dlc allemaal uit is, om het in één keer mee te pakken. Daar wacht ik zelf nog op voor een tweede replay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
En verwacht ook echt niet een diepgaande RPG vol met keuzemogelijkheden, zoals CDPR dat had beloofd, want dan kan de game alleen maar tegenvallen.

Als je erin stapt met het idee een toffe action game te gaan spelen ga je sowieso een hoop leuke uren tegemoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Timothy3000 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:58:
En verwacht ook echt niet een diepgaande RPG vol met keuzemogelijkheden, zoals CDPR dat had beloofd, want dan kan de game alleen maar tegenvallen.

Als je erin stapt met het idee een toffe action game te gaan spelen ga je een hoop leuke uren tegemoet.
Jup, point blank en gaan. Elk moment dat ik dacht 'dit is toch onlogisch of dit is dom?', moet je meteen naast je neerleggen, gewoon doorgaan :P

Al blijf ik er wel bij, op papier had dit zo'n geweldige PVE coop shooter kunnen zijn/worden, beetje schalen met HP/damage, beetje schalen met spawning, zag ik het als een betere basis dan zoals GTA had. Hopelijk dat ze niet de bandwagon pakken van hele PVP gebeuren, duidelijk dat er nu zeker geen enkele balans is als je 2 spelers tegenover elkaar zou zetten, maar ben benieuwd wat ze verderop dit jaar nog als multiplayer gaan doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:29
40 uur en 18%
Ben nog wel even bezig denk ik... ;) das ja "kun"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 17:23
Hier ook al 70u in de game en nog niet eens halverwege.
T is maar net hoe je t spelletje speelt.
Lekker dingen ontdekken, sidequests doen. Eddies verdienen voor legendary stuff.
We is meer dan genoeg te doen en wat mij betreft zeker een AAA game die ook de volle nep waard is (pc versie)
Ik speel via GeForce now met alle toeters en bellen aan en is een top ervaring.
En ben nog geen storende bugs tegengekomen die de ervaring echt om zeep helpen. 1x naar main menu gemoeten omdat de storing op m'n chip niet stopte na een cutscene.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel via een keyshop, wat ik dus blijkbaar niet mag zeggen, gekocht voor 17.50.
En ik vind dat eigenlijk nog zonde van mijn geld. Grafisch ziet het er best leuk uit, maar het voelt eigenlijk als een spel uit 2004. Zonde, het is duidelijk dat ze iets moois voor ogen hadden, maar het is allemaal te snel afgeraggeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

@Verwijderd in welk opzicht dan? Noem eens wat voorbeelden?
Ik ben het spel in april gaan spelen, net nadat patch 1.20 uit kwam. Tuurlijk zijn er nog kleine bugs (zeker in sidequests) maar ik heb totaal niet het gevoel dat er veel dingen afgeraffeld zijn.

Enige voorbeeld dat me zo te binnen schiet is wanneer je als nomad begint en
spoiler:
dat je na de intro zomaar ineens die zwarte auto bezit en je een appartement in de stad hebt, terwijl je daar nooit eerder bent geweest. Beetje een plothole. Dat je later een sidequest hebt om je originele rode autootje op te duikelen is dan wel weer grappig

🖥️ | 🚗

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat veel mensen 'schrikken' van de felle kleurtjes en dat sommige gebouwen er nogal als een blokkendoos uitzien.
Dan lijkt het soms in eerste opzicht weinig details te hebben, waardoor het een afgeraggelde indruk geeft. Maar als je dan toch echt goed naar details op zoek gaat, dan kom je ze heus wel tegen hoor!
Wen er gewoon aan dat het geen realistische wereld is zoals we deze vandaag de dag kennen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:42:
Ik heb het spel via een keyshop, wat ik dus blijkbaar niet mag zeggen, gekocht voor 17.50.
En ik vind dat eigenlijk nog zonde van mijn geld. Grafisch ziet het er best leuk uit, maar het voelt eigenlijk als een spel uit 2004. Zonde, het is duidelijk dat ze iets moois voor ogen hadden, maar het is allemaal te snel afgeraggeld.
Ik ben benieuwd wat jij voor ogen hebt met een spel uit 2004. Denk je dan aan Fallout BoS, of Unreal 2, of meer richting MGS 3, VtM: Bloodlines, GTA:SA, of Half-life 2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
MadMarky schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:54:
Ik ben het spel in april gaan spelen, net nadat patch 1.20 uit kwam. Tuurlijk zijn er nog kleine bugs (zeker in sidequests) maar ik heb totaal niet het gevoel dat er veel dingen afgeraffeld zijn.

spoiler:
dat je na de intro zomaar ineens die zwarte auto bezit en je een appartement in de stad hebt, terwijl je daar nooit eerder bent geweest. Beetje een plothole. Dat je later een sidequest hebt om je originele rode autootje op te duikelen is dan wel weer grappig
spoiler:
Dat wordt toch gewoon uitgelegd door de 'fast forward'? Na de intro is het X maanden later en je ziet een van TV shows bekende montage om duidelijk te maken dat er een flinke tijdsprong is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DriesNL
MadMarky schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:54:

spoiler:
Heb je het "6 months later" intermezzo gemist? ;)

(wat de persoon boven mij eigenlijk al zegt)

[ Voor 3% gewijzigd door DriesNL op 04-06-2021 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik denk het. Tot twee keer toe :X

🖥️ | 🚗

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 23:26:
Wen er gewoon aan dat het geen realistische wereld is zoals we deze vandaag de dag kennen.
Zoals de meeste spellen. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:56

g0tanks

Moderator CSA
Ik kwam dit op YouTube tegen:
I assume this video was made by the devs for shits and giggles and was not meant to be shared elsewhere and today it was leaked, it has footage from a whole cycle development of Cyberpunk 2077 even from an early weird concept that was made back in 2013.
It might also be a blooper type video that they did not release but idk.
I found the leaked video posted on gamingleaksandrumours and uploaded it on Youtube.
[YouTube: Cyberpunk 2077 Leaked Internal Developer Montage/YTP]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SinergyX
Internal dev montage? De helft komt gewoon terug in de final release :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
Ik verlies sinds kort soms 1 eurodollar als ik een enemy kill. Weet iemand wat dit is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DriesNL schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:58:
Ik verlies sinds kort soms 1 eurodollar als ik een enemy kill. Weet iemand wat dit is?
Toevallig het wapen van die grote knakker in het begin gebruikt? Die gebruikt geld als ammo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
PdeBie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 18:36:
[...]

Toevallig het wapen van die grote knakker in het begin gebruikt? Die gebruikt geld als ammo
Nope, het speelt bij al m'n guns. Het speelt volgens mij ook niet bij alle enemies :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is het niet een of andere mod op je armor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
PdeBie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 19:48:
Is het niet een of andere mod op je armor?
Ik ga es checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
Ik vraag me af wanneer die nextgen patch eindelijk eens komt en of dat de game nog enigszins acceptabel maakt op consoles. Day one edittion voor 60 euries ligt hier al een dik half jaar stof te happen ... had hem beter retour kunnen zenden ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:51
-SaveMe- schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:47:
Ik vraag me af wanneer die nextgen patch eindelijk eens komt en of dat de game nog enigszins acceptabel maakt op consoles. Day one edittion voor 60 euries ligt hier al een dik half jaar stof te happen ... had hem beter retour kunnen zenden ...
Wat is er nu niet acceptabel dan volgens jou? Ik (en volgens mij vele met mij) spelen de game met veel plezier op de next-gen consoles.

Ik ben zeker benieuwd wat de next-gen patch gaat doen op de Series X, maar momenteel speelt het ook gewoon prima.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
Ik hoop vooral dat de next gen consoles wat RTX effecten zullen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Maikel64 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:25:
[...]

Wat is er nu niet acceptabel dan volgens jou? Ik (en volgens mij vele met mij) spelen de game met veel plezier op de next-gen consoles.

Ik ben zeker benieuwd wat de next-gen patch gaat doen op de Series X, maar momenteel speelt het ook gewoon prima.
Precies dit, het kan nog wel wat poetswerk gebruiken, maar het is echt prima speelbaar. Toffe verhaallijnen zitten er in.

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005

RnB

Op de PS5 vind ik de bugs die erin zitten nog wel zo vervelend dat het onspeelbaar wordt. Dit had er van mij wel al uit mogen zijn.

Heb CP2077 na een paar maanden weer opgepakt na er ongeveer 70u op hebben zitten. Ben nu bij de Point of no Return. Na opstarten zat ik er gelijk goed in, de sfeer en het verhaal is echt wel heel tof.

Vervelende bugs: GUI elementen die in beeld blijven staan, ook al zijn ze niet meer actief. Neem bijvoorbeeld de location finder door een netrunner, dat is een flink stuk beeld wat dan wordt weggenomen. Of dat het rode beeld bij het scannen van de omgeving ook rood blijft als je stopt bij scannen. Zo heb ik er nog wel een boel, waardoor ik het spel wel even moet afsluiten om er vanaf te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08-09 18:25
Ik zie overal zwarte bomen als ik Cyberpunk speel. In cutscenes en in game. Gaan weg en komen weer terug. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

UltraInstinct schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:05:
Ik zie overal zwarte bomen als ik Cyberpunk speel. In cutscenes en in game. Gaan weg en komen weer terug. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Dit was een probleem voor de day-1 patch.. die installeren? Of het spel kopen? :P

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
H3llSiNG schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:09:
[...]

Dit was een probleem voor de day-1 patch.. die installeren? Of het spel kopen? :P
Ik heb het spel gekocht. Wat bedoel je met die installeren of spel kopen ;/? Moet ik het verwijderen en opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

UltraInstinct schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:11:
[...]

Ik heb het spel gekocht. Wat bedoel je met die installeren of spel kopen ;/? Moet ik het verwijderen en opnieuw installeren?
Heb je de drivers van je videokaart al geupdate?

Ik dacht misschien heb je de minder legale versie zonder patch, want dit probleem kwam vooral veel voor voordat de day-1 patch uit was.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
Ja ik heb alles. Sluit het elke keer af omdat het heel erg irritant is. Gaat toch wel om een triple A title..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Wat ook kan helpen: zet alle grafische instellingen op low en kijk of het er dan nog is, daarna beetje bij beetje weer opschroeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:41

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Patch 1.23 is inderdaad uit, op alle platforms.
Dit is de changelog:

Patch 1.23 for Cyberpunk 2077 is live on PC, consoles and Stadia.

You can find the list of changes below:

Quests & Open World

Space Oddity

Fixed an issue where the "Open the package" objective could change location.

Gig: Family Matters

Fixed an issue where Juliet's car could disappear on sight after completing the quest.
Fixed a streaming issue in Juliet's house.
Fixed an issue where it wasn't possible to enter Juliet's house if the player didn't meet either of the Attribute requirements.

The Heist

Fixed an issue where Jackie could go through glass.
Fixed an issue preventing some guards from attacking the player.
Fixed an issue where the "Search the Arasaka officer" objective could remain active after fulfilling it.
Fixed an issue where the mech didn't spawn in the lobby.
Fixed an issue where some Arasaka guards could clip through the door.
Fixed an issue where some guards could spawn on player's sight.
Fixed an issue where Arasaka officer's body could be unaccessible, making the player unable to loot the shard and blocking progression.

The Nomad

Removed unnecessary button prompts.

The Hunt

The news segment in the shard from River will now properly play audio.

The Beast in Me

Fixed an issue where progression could be blocked if the player left Claire after the Santo Domingo race too early.

Queen of the Highway

Fixed an issue where the Basilisk could clip through some of the trees.

Down on the Street

Fixed an issue where there were no quest-related dialogue options when talking to Wakako.

Forward to Death

Smoke and dust will no longer flicker when riding the Basilisk.

Gig: Goodbye, Night City

Fixed an issue where progression could get blocked after rescuing Bruce if the player called Delamain.

Path of Glory

Fixed an issue where V could get stuck in the AV if they stood at the landing spot before it arrived.

Gig: No Fixers

Fixed an issue where it wasn't possible to open the door to Dakota's garage at the end of the quest.
Fixed an issue where Iris could teleport instead of walking.

Gig: Getting Warmer...

Fixed an issue where fixer's car could drive straight through the intersection instead of turning right.
Fixed an issue where the prompt to use the coolant on 8ug8ear could still be selected while plugging her out, which could break the animation.
Fixed an issue where it wasn't possible to pick up 8ug8ear.
Fixed an issue where NPCs could spawn underground, blocking progression.

Gig: Many Ways to Skin a Cat

Fixed an issue where notifications from Regina regarding this gig could appear during The Heist.
Fixed an issue where it was possible to connect to the computer after failing the quest by destroying the van, which resulted in player getting stuck.
Fixed an issue where progression could get stuck on the "Go to the Revere Courier Servies facilities" objective.

Cyberpsycho Sighting: Where the Bodies Hit the Floor

Fixed an issue where after collecting the information the next objective to send it to Regina wouldn't appear.

Cyberpsycho Sighting: On Deaf Ears

Fixed an issue where after collecting the information the next objective to send it to Regina wouldn't appear.
I Fought the Law

Fixed an issue where River wouldn't be present at the meeting spot before entering Red Queen's Race.

Gameplay

Fixed an issue where after killing a NPC and stealing their car, their body could get stuck in the car.

Adam Smasher will no longer receive damage during animations between his attack phases.

Fixed an issue where dropping a NPC's body caused too much destruction.

Cataresist cyberware should now work properly.

Visual

Fixed Johnny's spectral appearance in various quests.

Fixed various issues related to clipping in NPCs' clothes.

Fixed appearance of rocks in the Badlands.

The Pickup

Fixed an issue where one of the Maelstromers was T-posing.

Stability and performance

Numerous crash fixes in animations, UI, scene, physics and gameplay systems.

Memory optimizations and memory management improvements in various systems (reducing the number of crashes).

Various console CPU optimizations.

Memory and I/O improvement leading to fewer instances of NPCs with identical appearances spawning in the same area, and to improved streaming.

PC-specific

Fixed an issue where it wasn't possible to click the upgrade button while playing with 1280x720 resolution.

Fixed an issue where toggling the Windowed and Fullscreen modes with Alt+Enter made the game appear unresponsive.

[Steam] Changing language settings to default will now set it to the language of the Steam client.

A popup message asking to verify integrity of game data will now be displayed when incomplete or corrupted game data is detected.

Xbox-scpecific

Fixed an issue where signing out during a scene fade-out could result in the game being partially unresponsive.

Fixed an issue where the Pause Menu would open again on its own if the Xbox guide and the Pause Menu were closed in quick succession.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

Matige update vind ik, na twee maanden radiostilte. Zonde.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
De echte grote klapper moet natuurlijk nog komen met de next-gen update. Eventuele grondige aanpassingen aan de gameplay kant kun je eerder in deze next-gen update verwachten denk ik zelf. Ben wel zeer benieuwd wanneer we hier meer info over krijgen. In principe weten we eigenlijk nog niks erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:06
Eerlijk gezegt wil ik ondertussen op zijn minst wel een Teaser zien voor upcoming DLC oid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankoNL
Psyonara schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 08:48:
Eerlijk gezegt wil ik ondertussen op zijn minst wel een Teaser zien voor upcoming DLC oid.
Nou ik denk dat die DLC 0,0 prioriteit heeft bij CD op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DriesNL
1. Game terug op PSN
2. Next-gen update voor PS5 en XSX
3. DLC
4. Expansions (fingers crossed)

In deze volgorde gaan we straks dingen zien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ergens zullen ze de juiste keuzes moeten gaan maken, ben benieuwd hoe ze dat willen doen. Vaarwater van GTA:O hadden ze al voorlopig vaarwel gezegd (en wil je ergens ook niet als eind van het jaar de next-gen versie komt), voorlopig teren ze op de centjes van vorig jaar en neem aan dat investeerders dat toch niet bijzonder lang willen zien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 418O2
Waar komt die GTA vergelijking toch elke keer vandaan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:41

Nyarlathotep

Crawling Chaos

418O2 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:22:
Ik vind dit ook super vermoeiend. Het zal zijn omdat je alle auto's kan jatten.
Voor de rest zijn het toch echt twee verschillende games. Maar ja, men wil dat maar niet begrijpen en jammeren lekker door |:(

een discussie proberen te 'winnen' door denigrerend te gaan doen is niet bepaald constructief. Ook wel bekend als een drogreden.

[ Voor 24% gewijzigd door Geronimous op 18-06-2021 14:46 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DriesNL
418O2 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:22:
Open world + door speler bestuurde voertuigen. Kortzichtigheid ten top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polderviking
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 17-09 15:19
Mensen vergelijken nou eenmaal graag dingen met elkaar, dat neem ik op zich niemand kwalijk.
Je ziet dat in reviews ook wel vaak. Deze film is een x film meets y film!

Maar die games zijn verder niet compatibel met elkaar en de suggestie dat dat wel zo is ga ik wel een beetje vlekken van zien.
Die Youtube compilaties die laten zien dat GTA verder is uitgewerkt is in arbitraire details zoals banden lek schieten. Ik weet oprecht niet wat ik met die info moet.

In GTA kan ik geen mensen omleggen met moeilijk grote messen die uit mn armen komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Polderviking op 18-06-2021 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
DriesNL schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:48:
[...]
Open world + door speler bestuurde voertuigen. Kortzichtigheid ten top.
Niet verder kunnen kijken dan het enkel het woord, dat is pas kortzichtig.

'het is geen racegame, het is geen shooter, het is geen open world, het is 'scifi', dat boeit allemaal niet, het gaat om de meest praktische opzet en uitvoering van het geheel, en niet geheel onbelangrijk, het is de benchmark voor alles in dezelfde vijfer, en dan een matige poging tot op z'n best. Dat je het vaarwater daarin gelijk stelt met een vergelijking, zoals ik zei, kortzichtig, 99% boeit het niet welke context games zich afspelen (wat deze game is niet te vergelijken, want is oh zo uniek, ... tuurlijk), en heb je je in je (re-re)launchwindow gewoon te maken met de games die op dat moment op de markt zijn/komen.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 18-06-2021 12:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

FrankoNL schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 09:26:
[...]

Nou ik denk dat die DLC 0,0 prioriteit heeft bij CD op dit moment.
In April werden al tijdelijke DLC namen gelekt. Dus ik denk dat er zeker een groot deel van het ontwikkelteam met DLC bezig is. Vergeet niet dat deze DLC heel veel kan toevoegen in de wereld. Wellicht dat het openbaar vervoer wordt toegevoegd of andere content die beloofd is maar uit het spel is gelaten. Ik denk zelf dat er enorm veel potentie zit in deze game. Ze zouden deze game jaren kunnen onderhouden met verschillende verhalende DLC. Ik zie de potentie echt wel van deze game. Maar ik denk dat bugs niet het grootste probleem is van deze game, meer dat er gewoon content mist die wel beloofd is. En AI problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:38:
Niet verder kunnen kijken dan het enkel het woord, dat is pas kortzichtig.

'het is geen racegame, het is geen shooter, het is geen open world, het is 'scifi', dat boeit allemaal niet, het gaat om de meest praktische opzet en uitvoering van het geheel, en niet geheel onbelangrijk, het is de benchmark voor alles in dezelfde vijfer, en dan een matige poging tot op z'n best. Dat je het vaarwater daarin gelijk stelt met een vergelijking, zoals ik zei, kortzichtig, 99% boeit het niet welke context games zich afspelen (wat deze game is niet te vergelijken, want is oh zo uniek, ... tuurlijk), en heb je je in je (re-re)launchwindow gewoon te maken met de games die op dat moment op de markt zijn/komen.
Is Red Dead Redemption dan de benchmark als je het hebt over The Witcher 3? Of is daar ook GTA de originele inspiratie, en dus de benchmark? Tuurlijk, CB2077 ligt een stuk dichter op GTA dan TW3 bij RDR in de buurt ligt, maar het zijn vrij grijze gebieden.

Maar goed, als het jou aan GTA doet denken, dat is jouw ervaring, kan ik verder weinig over zeggen. Ik vind persoonlijk GTA wel een vrij lage benchmark, speel liever Saint's Row :P

En release schedules hebben niet persé veel te maken met genre. Staat me bij dat Doom Eternal zo ongeveer alleen werd gereleased op dat moment, niet omdat andere games in een vergelijkbaar genre zaten, maar gewoon omdat het alle aandacht opeiste. Dus als GTA:O invloed heeft op het release schema van CB2077 DLC, geloof ik dat best, maar dat zegt buiten dat niet zo veel, naar mijn idee ;)

[ Voor 13% gewijzigd door henkie196 op 18-06-2021 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:58:
[...]

In April werden al tijdelijke DLC namen gelekt. Dus ik denk dat er zeker een groot deel van het ontwikkelteam met DLC bezig is. Vergeet niet dat deze DLC heel veel kan toevoegen in de wereld. Wellicht dat het openbaar vervoer wordt toegevoegd of andere content die beloofd is maar uit het spel is gelaten. Ik denk zelf dat er enorm veel potentie zit in deze game. Ze zouden deze game jaren kunnen onderhouden met verschillende verhalende DLC. Ik zie de potentie echt wel van deze game. Maar ik denk dat bugs niet het grootste probleem is van deze game, meer dat er gewoon content mist die wel beloofd is. En AI problemen.
Het probleem met deze game is dat hij in de kern niet doet wat is beloofd. Dat patch je er niet zomaar uit. Dat zit echt in het fundament van de game.

Het is geen slechte game, absoluut niet, maar het wordt nooit meer wat werd beloofd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DriesNL
FrankoNL schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:14:
[...]

Het probleem met deze game is dat hij in de kern niet doet wat is beloofd. Dat patch je er niet zomaar uit. Dat zit echt in het fundament van de game.

Het is geen slechte game, absoluut niet, maar het wordt nooit meer wat werd beloofd.
Ik vraag me wel af: wat vind jij dat er beloofd is? Negeren jullie echt het complete spel omdat je geen appartement kan kopen of rampages kan veroorzaken?

Wat mij is beloofd (eigenlijk moet ik zeggen: "hoe de marketing op mij heeft gewerkt") is een sfeervolle Cyberpunk wereld met schitterende graphics, een ontzettend goed verhaal en memorabele characters. Ik heb dit gekregen, en meer.

Maar goed... meningen verschillen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
DriesNL schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:58:
[...]

Ik vraag me wel af: wat vind jij dat er beloofd is? Negeren jullie echt het complete spel omdat je geen appartement kan kopen of rampages kan veroorzaken?

Wat mij is beloofd (eigenlijk moet ik zeggen: "hoe de marketing op mij heeft gewerkt") is een sfeervolle Cyberpunk wereld met schitterende graphics, een ontzettend goed verhaal en memorabele characters. Ik heb dit gekregen, en meer.

Nee, want dat was ook niet beloofd.

Wat wel was beloofd was een wereld die leeft, met NPC's die een volledige dag/nacht cyclus hebben en een next level AI systeem. Dat zit er niet in. De wereld is inderdaad een prachtig schouwspel maar het is niets anders dan set dressing. Het leeft niet. Dat gevoel hadden zij bij the witcher 3 wel voor elkaar. Daarnaast zijn de NPC's volstrekt achterlijk, lopen tegen elkaar aan en doen niets anders dan een beetje heen en weer lopen. Om van de politie nog maar te zwijgen.

Daarnaast is het RPG systeem weinig zeggend, totaal onoverzichtelijk en doet dat niet zoveel extra's.

Of the lifepath's. Ook die werden aangekondigd als revolutionair. Na letterlijk een half uur komen ze alle 3 bij elkaar en maakt het voor het verhaal geen zier meer uit.

Do i need to go on?

[ Voor 12% gewijzigd door FrankoNL op 18-06-2021 14:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DriesNL
FrankoNL schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:09:
[...]

Nee, want dat was ook niet beloofd.

Wat wel was beloofd was een wereld die leeft, met NPC's die een volledige dag/nacht cyclus hebben en een next level AI systeem. Dat zit er niet in. De wereld is inderdaad een prachtig schouwspel maar het is niets anders dan set dressing. Het leeft niet. Dat gevoel hadden zij bij the witcher 3 wel voor elkaar. Daarnaast zijn de NPC's volstrekt achterlijk, lopen tegen elkaar aan en doen niets anders dan een beetje heen en weer lopen. Om van de politie nog maar te zwijgen.

Daarnaast is het RPG systeem weinig zeggend, totaal onoverzichtelijk en doet dat niet zoveel extra's.

Of the lifepath's. Ook die werden aangekondigd als revolutionair. Na letterlijk een half uur komen ze alle 3 bij elkaar en maakt het voor het verhaal geen zier meer uit.

Do i need to go on?
Tja, persoonlijk heb ik de game niet ervaren zoals jij beschrijft. Ik ben het ook niet met alles eens wat je hierboven opsomt. Andere dingen vind ik niet zo erg, zoals NPCs die tegen elkaar aanlopen. Dit is gewoon een polariserende game. De speelervaring hangt af van je eigen verwachtingen en hardware. Ik vind Cyberpunk 2077 een groots meesterwerk op artistiek vlak. Maar ik kan het ook goed snappen als anderen dit niet zo zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DriesNL schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:58:
[...]

Helemaal eens met @FrankoNL, volgens mij heeft CDprojectred heel veel meer beloofd. O.a. the most immersive city ever. Daar is weinig van over eerlijk gezegd. Net zoals de AI in de gehele game, de politie is enorm slecht geïmplementeerd. Allemaal features die missen, wall running etc.

Als ik dan even CD project red quote:

"We've greatly enhanced our crowd and community systems to create the most believable city in any open-world game to date"

"The city streets are bustling with crowds of people from all facets of life, all living their lives, with a full day/night cycle."

"According to new CDPR interviews, Cyberpunk 2077's new real-time AI systems will allow for incredible dynamism. Thousands of NPCs will have actual daily routines throughout Night City's six districts, including a ton of robust and varied characters with cyborg implants, unique designs and animations, and day and night cycles."

Iemand op reddit die dit statement getest heeft:

Now let's compare these statements to what is in the game at launch:
  • No NPC Day/Night cycle. NPCs spawn and despawn outside of the player's view.
  • If an NPC is doing an action, they will do that action forever until the player moves.
  • NPCs that are not story/side quest related have one dialog reply.
  • If one NPC is assaulted, every other NPC in a large circle around the player will crouch to the floor in the same animation, even if they did not see the original assault.
  • NPCs in a car will follow a specific route. If the route is even slightly interupted, for example by your car, they will cease to move forever until you remove the obstruction.
  • NPCs in a car will not attempt to move or exit their vehicle if you assault them with bullets/another vehicle.
  • NPCs will not acknowledge the player if they run the player over with their car.
  • NPCs will not attempt to steal their vehicle back if you steal it from them.
  • NPCs will not attack you or defend themselves in any way or form, even if engaged upon with just fists.
  • Police spawn around the player's vision when the player is wanted, forever, until they attempt to hide or drive away.
  • Police to not attempt to question, warn, or arrest the player for even the smallest crime commited, for example if you bump into them or accidently enter a private area.
  • Police are incapable of driving cars and chasing the player if they drive away.
  • Police will not attack hostile targets like Gangs if they are not already doing so in an activity.
  • Police will know if the player has attacked an NPC in the middle of the badlands and spawn next to the player, without vehicles.
  • NPCs will rarely thank or acknowledge the player if they are helped by the player.
  • Scripted NPCs that have dialog will say their dialog then proceed to stand there forever. They will also repeat the same dialog if the player leaves the area and visits again later.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2021 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Tja, beloftes over AI die niet nagekomen worden. Is dat echt iets nieuws? Uit de oude hoed, maar ik gok dat HL2 en Oblivion dan ook enorme teleurstellingen waren?

Alhoewel het in dit geval de AI wel onder de maat lijkt, in de The Witcher 3 deden ze het beter. Niet dat daar de meeste NPCs niet ook de hele dag op dezelfde plek stonden, maar dat is ook min of meer wat je verwacht van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:23:
[...]

Helemaal eens met @FrankoNL, volgens mij heeft CDprojectred heel veel meer beloofd. O.a. the most immersive city ever. Daar is weinig van over eerlijk gezegd. Net zoals de AI in de gehele game, de politie is enorm slecht geïmplementeerd. Allemaal features die missen, wall running etc.

Als ik dan even CD project red quote:

"We've greatly enhanced our crowd and community systems to create the most believable city in any open-world game to date"

"The city streets are bustling with crowds of people from all facets of life, all living their lives, with a full day/night cycle."

"According to new CDPR interviews, Cyberpunk 2077's new real-time AI systems will allow for incredible dynamism. Thousands of NPCs will have actual daily routines throughout Night City's six districts, including a ton of robust and varied characters with cyborg implants, unique designs and animations, and day and night cycles."

Iemand op reddit die dit statement getest heeft:

Now let's compare these statements to what is in the game at launch:
  • No NPC Day/Night cycle. NPCs spawn and despawn outside of the player's view.
  • If an NPC is doing an action, they will do that action forever until the player moves.
  • NPCs that are not story/side quest related have one dialog reply.
  • If one NPC is assaulted, every other NPC in a large circle around the player will crouch to the floor in the same animation, even if they did not see the original assault.
  • NPCs in a car will follow a specific route. If the route is even slightly interupted, for example by your car, they will cease to move forever until you remove the obstruction.
  • NPCs in a car will not attempt to move or exit their vehicle if you assault them with bullets/another vehicle.
  • NPCs will not acknowledge the player if they run the player over with their car.
  • NPCs will not attempt to steal their vehicle back if you steal it from them.
  • NPCs will not attack you or defend themselves in any way or form, even if engaged upon with just fists.
  • Police spawn around the player's vision when the player is wanted, forever, until they attempt to hide or drive away.
  • Police to not attempt to question, warn, or arrest the player for even the smallest crime commited, for example if you bump into them or accidently enter a private area.
  • Police are incapable of driving cars and chasing the player if they drive away.
  • Police will not attack hostile targets like Gangs if they are not already doing so in an activity.
  • Police will know if the player has attacked an NPC in the middle of the badlands and spawn next to the player, without vehicles.
  • NPCs will rarely thank or acknowledge the player if they are helped by the player.
  • Scripted NPCs that have dialog will say their dialog then proceed to stand there forever. They will also repeat the same dialog if the player leaves the area and visits again later.
We gaan hier niet uitkomen. Niets van wat hierboven is genoemd is voor mij storend. Kan er niks aan doen :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
DriesNL schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:50:
[...]

We gaan hier niet uitkomen. Niets van wat hierboven is genoemd is voor mij storend. Kan er niks aan doen :F
Dat is uiteraard prima. :)

Maar het ging erom wat ze dan beloofd hadden dat niet is nagekomen. En dat is een hele waslijst.
Pagina: 1 ... 65 ... 92 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!