Ik speel op een 1070 (al 5 maanden aan het wachten op mijn 3060ti preorder), 3600xt, 32gb op 1440p en gebruik die Cyberpunk One-Click-Optimizer mod die wat slimme dingen doet, waardoor mijn framerate tussen de 35 en 50fps fluctueert, met visual settings op high. Het is onspeelbaar zonder die mod. Het ziet er nu al mooi uit, dus ik vraag me af hoe prachtig het wordt met ray tracing. Hopelijk kom ik daar dit jaar nog achter...
Ik merk wel dat ik de hele tijd erg overpowered ben. Ben nu pas level 18 maar heb veel side missions en jobs gedaan waardoor ik achterlijk veel cyberware en weapon upgrades kon kopen/craften, waardoor het nu net lijkt alsof ik godmode aan heb staan als ik een hoofdmissie speel.
Health is ook letterlijk overal. Ik heb 400 health items in mijn inventory die ik gewoon niet op krijg, en mijn melee wapen doet 1200DPS ofzo.

Stealth heeft weinig zin als je letterlijk elke vijand met 1 mep uitschakelt. Zelfs vijanden met zo'n doodshoofd boven hun health bar, dus vijanden die een hoger level hebben dan jezelf, zijn geen uitdaging, zeker niet nu ik ook nog die rocket launcher cyberware heb. Combineer dat met die charged jump cyberware en je raast overal in no time doorheen. Nog nooit meegemaakt in een spel, eigenlijk. Veel te makkelijk, en ik speel op de een-na-hoogste moeilijkheidsgraad.
Wat ook hilarisch is, is dat de outfit die je aan hebt altijd een combinatie is van de items met de beste stats. Je outfit customizen a.d.h.v items die er "cool" uitzien is nadelig voor je armor rating. Mijn personage ziet er daarom vaak uit als een kleurenblinde disco travestiet met een rieten hoedje op.