Ik heb inmiddels alle trophies binnen op een paar na (ongeveer 105 uur spelen):
-
Ten out of ten, maximaal een skill ontwikkelen, dat duurt stiekem best lang, in een replay maar eens een perk uitkiezen die je more or less continue gebruikt. Ik had gehoopt dat crafting sneller zou levelen. Ook direct een minpuntje, je bent onwijs veel tijd kwijt met het managen van je inventory. Ik heb ook amper gebruik gemaakt van voedsel en drankjes, eigenlijk alleen tijdens het boksen.
-
Rough Landing, berserk cyberware en dan tof landen, ik heb die cyberware niet en die kan ik volgens mij ook niet zomaar equipen met mijn huidige build, moet ik nog even naar kijken.
-
Autojock, dat is stiekem best een grind, heb aardig wat cash uitgegeven aan wat cyberware want dat is net even leuker en bruikbaarder dan weer een auto. Ik moet er denk ik nog 4, maar die gaan me wel 500.000 eddies kosten. Nu alle jobs, gigs en NCPD's weg zijn moet je het hebben van de incidentele crimes en die leveren ongeveer 10.000 eddies op aan loot. Een aardige grind dus...
-
V for Vendetta, ik heb echt geen idee waar dit nu precies over gaat, dus dat moet ik nog even uitzoeken, maar volgens mij is dat weer een stukje cyberware van veel te veel eddies kopen en gebruiken.
Nu "snel" een PS5 en een Game+ en daar alle learnings toepassen
[
Voor 3% gewijzigd door
ConZito op 13-01-2021 09:08
]