Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:13

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik moet zeggen dat ik weinig heb gedaan met de auto's. Er is ook maar één echte missie met races. En die races waren nou niet echt geweldig.
Nog een voorbeeld van het feit dat er volgens mij het nodige geknipt is. Want je kan zo veel auto's kopen, maar het is allemaal vrij zinloos helaas.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
Nyarlathotep schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:08:
Ik moet zeggen dat ik weinig heb gedaan met de auto's. Er is ook maar één echte missie met races. En die races waren nou niet echt geweldig.
Nog een voorbeeld van het feit dat er volgens mij het nodige geknipt is. Want je kan zo veel auto's kopen, maar het is allemaal vrij zinloos helaas.
Die races zijn trouwens gewoon rubberbands, je kan rustig blokje om en ze nog inhalen op het einde (let maar eens op de radar, die rode stipjes zie je af en toe gewoon 'spawnen' achter je).

Ik heb de auto's gekocht voor de achievement, maar je zou in principe helemaal zonder kunnen, je kan er makkelijk hele vracht uit de quests krijgen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:04
Een ding wat me echt stoort aan die Caliburn is het geluid. Na het schakelen klinkt het alsof je rpm zo hard indipt dat het lijkt alsof de auto in een depressie zit en suïcidaal is. Alleen in de hoogste versnelling is die te tolereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nyarlathotep schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:08:
Want je kan zo veel auto's kopen, maar het is allemaal vrij zinloos helaas.
Het feit dat je ze wel kunt kopen maakt een garage / storage unit wel tot een must. Lossen ze nu op ala kitt come pick me up. Maar je eigen stulpje + dikke garage vol met auto's lijkt me veel gaver.

In dat geval zou ik Caliburn in alle kleuren gaan verzamelen. De zwarte op afroep, ben al gouden/zilveren/blauwe/rode versies tegen gekomen onderweg. En die zien er ook slick uit. Andere dag andere auto dat idee.

Geen idee hoe dat in The Witcher 3 heeft uitgepakt: kun je daar je eigen stables uitbouwen met verschillende paarden? Want naast auto's zijn er ook zat motoren. Ben nog op zoek naar een mooie chopper / Harley replica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:35

Kheos

FP ProMod
Joosie200 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:38:
[...]
Geen idee hoe dat in The Witcher 3 heeft uitgepakt: kun je daar je eigen stables uitbouwen met verschillende paarden? Want naast auto's zijn er ook zat motoren. Ben nog op zoek naar een mooie chopper / Harley replica.
Er was maar 1 paard. En terecht, Roach was de max! :)
Er waren wel verschillende zadels die verschillende extra stats gaven, maar als ik me niet vergis kon je die zadels niet in je stulpje uitstallen. Ik dacht wel dat je stulpje stallen had, maar ik denk niet dat je daar veel mee kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:46
Kheos schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:45:
[...]

Er was maar 1 paard. En terecht, Roach was de max! :)
Er waren wel verschillende zadels die verschillende extra stats gaven, maar als ik me niet vergis kon je die zadels niet in je stulpje uitstallen. Ik dacht wel dat je stulpje stallen had, maar ik denk niet dat je daar veel mee kon doen.
Blasphemy!

Al z'n paarden kregen gewoon dezelfde naam, lekker makkelijk en overzichtelijk :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Open wereld game met uitstalbare gear: Elder Scrolls Oblivion was voor mij de eerste :)
Je kon paspoppen kopen voor in al je huizen, en daar alle armor sets aan 'hangen'. In Skyrim kan dit geloof ik ook. Best wel leuk en verslavend, en het zag er gaaf uit (zeker die sets van glas en Daedric).

Een garage in Cyberpunk moet toch wel kunnen ja. Misschien in de volgende patch/DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:26
Heeft iemand het spel gespeeld in Dolby Atmos? Zo ja, hoe was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:31

Dazzler2120

FP ProMod
SinergyX schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:53:
[...]

De twee 'offroads' (Coyote en Javelina) rijden aanzienlijk veel beter dan hun reguliere tegenhanger, maar hele rem/handrem systeem klopt al toch weinig in het spel :P Motors blijven veruit de leukste, zelfs alleen remmen en dat ding doet compleet raar in de bochten.

De rest gebruikte ik enkel de teleporters :P
Hah klopt inderdaad, ik merk sws dat de off-road Vehicles beter handelen. ook
spoiler:
the beast
rijdt heel fijn t.o.v. sommige sport auto's.
spoiler:
Johnny's Porsche b.v. en de Quadra type-66 "Cthulhu" rijden echt afschuwelijk. De Rayfield Caliburn (Ofwel de Batmobiel) rijdt redelijk, maar voor mij niet fijn genoeg om mijn Coyote aan de kant te zetten.
SnoeiKoei schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:59:
[...]
Caliburn is iets sneller (211mph vs 199 bij de Coyote) en ik heb het idee dat 'ie sneller optrekt maar daarin kan ik me vergissen. Ik heb beide auto's (sterker nog, ik heb 2 Caliburns) maar de Caliburn vind ik persoonlijk fijner rijden. Kwestie van smaak ongetwijfeld. Veel auto's zien er trouwens echt ontzettend goed uit. De verschillende Type 66 modellen zijn allemaal O+ :9~ om te zien (maar met hoge snelheid bochtjes door gaat mij daar niet heel goed mee af). Wil je lol hebben in een opgevoerde Aixam, ga dan voor de Maimai (die ik heb is rood itt die van het linkje) :D Draaicirkel formaatje putdeksel en hij past overal tussendoor.
Ah van de precieze snelheden wist ik niet!
Ben het wel eens met dat de auto's er echt gaaf uit zien. De manier hoe de knalpijpen opwarmen naarmate je hoger in de revs komt van de auto, sick detail. Ik heb de Coyote vooral gekozen omdat ik deze beter vind matchen met mijn Nomad character. Waarschijnlijk zal mijn volgende char (over een half jaar) een Corpo background krijgen en zal ik daarmee vooral de 'luxere' auto's pakken omdat deze beter matchen bij de backstory. En wanneer ik ooit een Street kid maak zal ik
spoiler:
jackie's moto nooit verlaten

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-09 14:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1tkTI8X-vb4otDIyybgI3sXHWZQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iEWuEVvXlq4kUW8mEVouQQeG.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OCPCpEPp5rY2KRf1678hKaBAs38=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kY5WxwOJh4otnvyN7Q71HtNg.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WOj_0KfPC3erCw5AcD1ONMDxIu0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gTZA0jucBT0RYYda39qDoxF0.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d8r7w6XLVdaD97EaFpUuSIdqzxU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/puZZ1ogP9A1etwx7JAyiv6Qj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Heb me in het begin zeer goed vermaakt! Dialogen waren gaaf en de sfeer van de stad ook.

Maar sinds act2 ben ik waar gaan roamen en heb ik me niet meer kunnen zetten het te spelen.
Op de PS4pro speelt het alsof je door de bagger loopt.. zo laggy.
En de stad is leeg, levenloos.. vol met dummy.. zielloos. Wat mealstrom gasten killen.. ze rennen rond als kippen zonder kop. schreeuwen tegen de muur. En hun bodies clippen overal in. irritant.
Elke voetganger is een zielloze bitch, loopt als een trekpop, kijkt dood en kan alleen schelden dat ik op moet rotten.

Jammer dat zo'n gaaf spel met zo kort heeft weten te boeien.. geloof niet dat ik het uit ga spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Lastige hier vond ik dat terwijl ik daar stond, ik herken de scene, ik tevens de "duplicaten" zag (in je screenshot zijn er 3 duplicate modellen, kleding en al). Dat was net ff jammer :> .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Ik heb continue een crosshair in mijn scherm, ook als ik geen wapen heb of autorijd.
Het valt me nu pas op en ik geloof dat dat eerst niet het geval was? Kan dat uit? Ik heb het niet kunnen vinden in settings menu :/
Ik speel het op Stadia.

Mixed Reality dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menesis
Wom schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:41:
Het wisselen van radio gebeurd sinds de laatste update op een andere manier heb ik gemerkt. Je krijgt de zenders niet meer in beeld, maar hij wisselt nu gewoon direct de zender.
Ik weet niet hoe je speelt, maar op Stadia zijn er twee manieren:
  • R1 / L1 kort indrukken (wellicht de eerste keer twee keer achterelkaar): snel switchen
  • R1 lang indrukken en je krijgt dat menuutje

[ Voor 3% gewijzigd door Menesis op 07-01-2021 10:42 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Larmoth
Cassius schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:26:
[...]

Lastige hier vond ik dat terwijl ik daar stond, ik herken de scene, ik tevens de "duplicaten" zag (in je screenshot zijn er 3 duplicate modellen, kleding en al). Dat was net ff jammer :> .
Dat zijn tweelingen he :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
Gisteren voor het eerst de main story / act3 afgerond. Ik blijf erbij: wat een geweldig spel is het!

Meestal neem ik mijzelf voor om ná een main story toch te blijven hangen voor de side quests etc. af te handelen, Ook zo bij dit spel. Echter is de twijfel nu groter dan anders - ik zal hem sowieso nog één, of twee, keer door willen spelen. Met de nextgen update applied waarschijnlijk.

Ook omdat er nog zo veel andere titels liggen te wachten én ik ook de komende tijd wat andere prioriteiten heb. Echter ben ik blij met deze game, een mooi verhaal en unieke, doch leuke gameplay. Ja, er valt wel wat te poleisten en ook had van mij bepaalde zaken wat minder gecensureerd gemogen, maar keuzevrijheid is er meer dan genoeg en het maakt mij ook al nadenken hoe totaal anders mijn volgende playtrough zal worden!!

MIsschien nog wat 'easy achievements' hunten in mijn huidige build/playthrough, maar anders dan dat, see you next time :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zelfs een drieling? Gaat daar lekker in de woestijn :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
SinergyX schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:22:
[...]

Zelfs een drieling? Gaat daar lekker in de woestijn :P
spoiler:
met die breedfarm / human farm in de woestijn, kan ik me goed voorstellen dat er ook dingen zijn gebeurd waardoor de fertility lager / hoger wordt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_DB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17-09 14:54
Hallo,
ik heb een vraagje ivm met legendary weapons

spoiler:
Ik heb nu Skippy gevonden, maar tijdens het looten is dit wapen blijkbaar van legendary naar epic veranderd. Is er een manier om dit wapen alsnog legendary te krijgen? Eventueel dmv van het wapen up te graden? Dat gaat dan wel een shitload aan mats kosten, maar dat heb ik er wel voor over.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DnkviO-8_oXnQAVaXmzC2mxW58I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hal16my00XT1jxChokxdmg02.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Jeroen_DB schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:28:
Hallo,
ik heb een vraagje ivm met legendary weapons

spoiler:
Ik heb nu Skippy gevonden, maar tijdens het looten is dit wapen blijkbaar van legendary naar epic veranderd. Is er een manier om dit wapen alsnog legendary te krijgen? Eventueel dmv van het wapen up te graden? Dat gaat dan wel een shitload aan mats kosten, maar dat heb ik er wel voor over.
[Afbeelding]
Nope, is ook niet nodig, wapen is al extreem OP, ding levelt met je mee ook nog eens.

Wel de juiste keuze maken als je hem oppakt, anders is die daarna alleen maar goed voor de quest :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Bokkie schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:31:
[...]

Nope, is ook niet nodig, wapen is al extreem OP, ding levelt met je mee ook nog eens.

Wel de juiste keuze maken als je hem oppakt, anders is die daarna alleen maar goed voor de quest :+
Oeh, ik besef me nu pas dat met deze gun een quest mee komt... Toch maar eens gaan gebruiken dan, Skippy is bij mij op dit moment gewoon een wasted inventory slot.
spoiler:
heb sws de verkeerde keuze gemaakt, stone cold killer gekozen, niet wetende dat hij na 50kills verandert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
Dazzler2120 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:34:
[...]

Oeh, ik besef me nu pas dat met deze gun een quest mee komt... Toch maar eens gaan gebruiken dan, Skippy is bij mij op dit moment gewoon een wasted inventory slot.
spoiler:
heb sws de verkeerde keuze gemaakt, stone cold killer gekozen, niet wetende dat hij na 50kills verandert
Tip voor als je niet terug wil in je savegame maar die modus wilt behouden:

spoiler:
Zorg dan dat je er een mod op zet waarmee hij non-lethal wordt. Hierdoor maak je effectief geen "kills" maar krijg je wel de "headshots" :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Predje schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:58:
Heb me in het begin zeer goed vermaakt! Dialogen waren gaaf en de sfeer van de stad ook.

Maar sinds act2 ben ik waar gaan roamen en heb ik me niet meer kunnen zetten het te spelen.
Op de PS4pro speelt het alsof je door de bagger loopt.. zo laggy.
En de stad is leeg, levenloos.. vol met dummy.. zielloos. Wat mealstrom gasten killen.. ze rennen rond als kippen zonder kop. schreeuwen tegen de muur. En hun bodies clippen overal in. irritant.
Elke voetganger is een zielloze bitch, loopt als een trekpop, kijkt dood en kan alleen schelden dat ik op moet rotten.

Jammer dat zo'n gaaf spel met zo kort heeft weten te boeien.. geloof niet dat ik het uit ga spelen..
op consoles komt dit spel niet goed tot zijn recht. Op pc heb je de next-gen graphics die ongekend zijn, veel meer gevulde straten en geen lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 23:34
Had achteraf een screenshot moeten nemen, maar zag een NPC over straat lopen die een soort plastic of transparant holografisch jack aanhad met Neon. Ook maar 1x tegen gekomen rond na 60 uur gameplay.
Zat me af te vragen of je ook zelf zulke kleding kon dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
PainkillA schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:41:
[...]

op consoles komt dit spel niet goed tot zijn recht. Op pc heb je de next-gen graphics die ongekend zijn, veel meer gevulde straten en geen lag.
Ook op de PS5? Dat ding moet toch krachtig genoeg zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik vond Skippy echt een k*twapen. Dit omdat hij 9 van de 10x (bij mij) niet locked op de tegenstanders. Ook qua damage liep het ding ver achter op mijn andere wapens. Ook had het ding de neiging om bij het richten een salvo af te schieten (waar het ding dan wel zijn excuses voor aanbood). En stealth gameplay is met dat ding sowieso al niet te doen.
Eigenlijk heb ik het overgrote deel van het spel met mijn silenced & scoped revolver gespeeld. Lekker stealth & headshotten!
En niks lopen upgraden of wat dan ook. Clunky mechanics en die extra damage was niet nodig, zelfs op 'hard' difficulty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Nyarlathotep schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:51:
Ik vond Skippy echt een k*twapen. Dit omdat hij 9 van de 10x (bij mij) niet locked op de tegenstanders. Ook qua damage liep het ding ver achter op mijn andere wapens. Ook had het ding de neiging om bij het richten een salvo af te schieten (waar het ding dan wel zijn excuses voor aanbood). En stealth gameplay is met dat ding sowieso al niet te doen.
Eigenlijk heb ik het overgrote deel van het spel met mijn silenced & scoped revolver gespeeld. Lekker stealth & headshotten!
En niks lopen upgraden of wat dan ook. Clunky mechanics en die extra damage was niet nodig, zelfs op 'hard' difficulty.
Voor locken van smart weapons heb je de juiste cyberware nodig, misschien was dat niet het geval? Bij mij doet de target lock van Skippy het prima maar ik gebruik het ding ook nauwelijks omdat ik simpelweg veel betere wapens heb.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:35

Kheos

FP ProMod
Predje schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:50:
[...]

Maar er is nog geen PS5 patch!
Je speelt gewoon de PS4 versie op de PS5. Da's echt al maanden geleden gecommuniceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Predje schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:50:
[...]

De game draaid op de ps5 nog niet in "next-gen" modus. Die update komt pas later dit jaar. Je blijft uiteraard wel wat concessies houden ook op de ps5 omdat het niet krachtiger is dan een midrange pc maar zou alsnog een grote upgrade moeten zijn tegenover ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Nyarlathotep schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:51:
Welke revolver gebruikte je dan waar je een scope op kon zetten? :') Heb het hele spel met een silenced revolver doorlopen maar een echte scope nog niet gevonden ervoor haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
PainkillA schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:09:
[...]

De game draaid op de ps5 nog niet in "next-gen" modus. Die update komt pas later dit jaar. Je blijft uiteraard wel wat concessies houden ook op de ps5 omdat het niet krachtiger is dan een midrange pc maar zou alsnog een grote upgrade moeten zijn tegenover ps4
Ik denk dat ik het dan t.z.t. wel weer opnieuw probeer ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

SnoeiKoei schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:58:
[...]

Voor locken van smart weapons heb je de juiste cyberware nodig, misschien was dat niet het geval? Bij mij doet de target lock van Skippy het prima maar ik gebruik het ding ook nauwelijks omdat ik simpelweg veel betere wapens heb.
Die had ik uiteraard. Je ziet namelijk een klein vierkantje op je tegenstander verschijnen als er een 'lock' is. Ik had helemaal aan het begin een tattoo als cyberware voor die smart capability.
Nou moet ik zeggen dat ik die smart weapons ook nogal saai en gemakzuchtig vond. Power weapons vond ik irritant, dus ik heb echt alleen de classics gebruikt. Die doen al schade genoeg.
Wat dat betreft mag het hele wapensysteem wel op de schop, want ik voelde geen enkele moticatie om andere wapens te gaan proberen...

Geen idee meer welke revolver ik gebruikte, ik zal binnenkort even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Ik snap dat concept van SMART weapons zowiezo niet helemaal in relatie tot gameplay. Het is gewoon knopje drukken en je kogels raken het doel wel. Wat is daar nu de lol van? Zelfde met quickhacking, Vanachter een hekje in cover allerlei targets zichzelf laten suiciden of in een cyberpsychosis laten geraken zodat ze mekaar wel afmaken.

Begrijp me niet verkeerd, het is leuk om te doen (voor eventjes, na 100x gaat het ook vervelen) maar het mist elke vorm van uitdaging in gameplay (design flaw?). Denk ik...of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:58

The Zep Man

🏴‍☠️

Japser schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 09:18:
Begrijp me niet verkeerd, het is leuk om te doen (voor eventjes, na 100x gaat het ook vervelen) maar het mist elke vorm van uitdaging in gameplay (design flaw?). Denk ik...of zie ik dit verkeerd?
Op welke moeilijkheidsgraad speel je?

Verder zijn er zat situaties waarin smart weapons geen goede oplossing zijn. Naar mijn ervaring vreten die dingen kogels, en met sommige vijanden is dat gewoon niet praktisch.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

Japser schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 09:18:
Ik snap dat concept van SMART weapons zowiezo niet helemaal in relatie tot gameplay. Het is gewoon knopje drukken en je kogels raken het doel wel. Wat is daar nu de lol van? Zelfde met quickhacking, Vanachter een hekje in cover allerlei targets zichzelf laten suiciden of in een cyberpsychosis laten geraken zodat ze mekaar wel afmaken.

Lijkt me ook een design flaw.
Zelfde met the Elder Scrolls met genoeg tijd wordt je overal goed in. Hier hadden ze het perk systeem perfect for kunnen gebruiken.
Door voor cyberware te kiezen, kan je bijvoorbeeld slechter tegen melee.
Dit zorgt er wel voor dat je in 1 playthrough niet alles kan doen. Sommige mensen zouden hiervan gaan huilen. Denk dat ze daarom zo'n halfbakken systeem hebben.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 23:35
Je kan zelf kiezen wat je doet natuurlijk :) Als jij wil run-n-gunnen, dan kan dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

The Zep Man schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 09:55:
[...]
Op welke moeilijkheidsgraad speel je?

Verder zijn er zat situaties waarin smart weapons geen goede oplossing zijn. Naar mijn ervaring vreten die dingen kogels, en met sommige vijanden is dat gewoon niet praktisch.
Mijn niveau staat op Hard. Ik denk dat je met jouw comment doelt op de cyberpsychosis quest enemies die wel een uitdaging kunnen vormen?

Maar als ik in m'n auto rondrij en in de badlands een paar Militech dudes zie staan heb ik ze in 10 seconden allemaal plat ge-quickhacked vanuit m'n auto. Volgende playthrough zal op het moeilijkste niveau zijn, het zal wel wat schelen misschien.

[ Voor 6% gewijzigd door Japser op 08-01-2021 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Ze hebben de kleine variatie toegevoegd waarin sommige gasten een of anderre buff doen en bijna elke smart kogel kunnen ontwijken, soms kom je ze tegen en dan is het irritant, maar het is gewoon hoog aimen en nonstop headshots pakken, ik vond de smart wapens wel grappig.

Elk wapen had wel iets van cheat mode, de scan/ping sniper (die werkelijk overal doorheen schiet als ze pinged zijn), de non-charge op de tech pistol, natuurlijk de vele quickhacks, of gewoon een auto parkeren op die gasten.
Japser schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 09:58:
Mijn niveau staat op Hard. Ik denk dat je met jouw comment doelt op de cyberpsychosis quest enemies die wel een uitdaging kunnen vormen?

Maar als ik in mn auto rondrij en in de badlands een paar militech dudes zie staan heb ik ze in 10 seconden allemaal plat gequickhacked vanuit mn auto.
Je zit aan de verkeerde kant van shooters te denken, denk Borderlands, denk niet Division. Het leunt veel meer richting een looter-shooter dan richting een 'tactical shooter', buiten misschien 1 of 2 mobs die meer dan 1 kogel nodig hebben, de bosses sponges zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
/edit

[ Voor 110% gewijzigd door Ike. op 09-01-2021 00:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Voor iedereen die had gehoopt dat Cyberpunk 2077 een GTA-achtige game zou worden:

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Kalder schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:32:
Voor iedereen die had gehoopt dat Cyberpunk 2077 een GTA-achtige game zou worden:
Dat ben ik niet, maar de minimap is wel veel beter. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

The Zep Man schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:14:
[...]
Dat ben ik niet, maar de minimap is wel veel beter. ;)
Ja met name dat als je je sneller verplaatst dat de minimap dan ook uitzoomt in GTA, bij CP moet je continu op je minimap kijken of er geen bocht aan komt, want 1 seconde te laat en je haalt de bocht nooit meer.

Overigens, het is 2077, maar AR op de vooruit van de auto met routenavigatie bestaat nog niet? Hoop dat zoiets misschien met een DLC nog erbij komt ofzo. Maar waarom eigenlijk überhaupt op de voorruit? Zoiets zou je natuurlijk ook gewoon in de Optics van V kunnen inbouwen lijkt me...

[ Voor 27% gewijzigd door Kalder op 09-01-2021 17:43 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Ik vind dat die optics sowieso veel te weinig informatie tonen, ze hadden daar zo veel meer me kunnen doen.
En dan heb ik het over de normale stand zonder te activeren. Gewoon een kleine hartslag meter linksonderin ofzo en dat soort dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

RubenSaurus schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:49:
Ik vind dat die optics sowieso veel te weinig informatie tonen, ze hadden daar zo veel meer me kunnen doen.
En dan heb ik het over de normale stand zonder te activeren. Gewoon een kleine hartslag meter linksonderin ofzo en dat soort dingen.
Of met augmented reality pijlen op/boven de weg voor als je een route volgt.

Eigenlijk is het enige dat de standaard optics toevoegen een ammo counter voor het wapen dat je in je handen vast hebt. Voelt een beetje lauw, en hadden ze meer mee kunnen doen, inderdaad.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bierschuit
  • Niet online
Man man man.. Ik had dit nooit verwacht !

Nooit verwacht van hoe intens dit spel kan zijn en hoe groots het opgezet is. Ik speel zo goed als nooit (sinds jeugd) singleplayer games, maar hoe intens dit wel niet kan zijn!

Het begin vond ik erg lastig om in te komen, dacht dat het zo rond de 8 speeluren duurde voordat ik er een beetje inkwam. De intro speelduur vond ik erg traag, misschien een beetje te. Aan de andere kant als het spel zichzelf begon te ontvouwen werd ik er steeds meer ingetrokken...

Wat een heerlijk spel, kost soms veel energie vanwege dat je er zelf zo erg in zit.

Ik heb genoeg glitches en rariteiten gezien, maar dat vervaagt of vergeet je bijna direct door de hele gameplay die het spel biedt.

Poeh, ik heb nu even pauze :)

Speel trouwens op 3440x1440 - 10850k - 16GB - 3090.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Kalder schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:33:
[...]

Ja met name dat als je je sneller verplaatst dat de minimap dan ook uitzoomt in GTA, bij CP moet je continu op je minimap kijken of er geen bocht aan komt, want 1 seconde te laat en je haalt de bocht nooit meer.
Absoluut dit. Ik word echt gek van die minimap :X Dit werkt echt voor geen meter tijdens het rijden. Snap niet dat dit ooit door de playtest is gekomen zo.

[ Voor 11% gewijzigd door GekkePrutser op 09-01-2021 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
crackanimal schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:07:
Gisteren voor het eerst de main story / act3 afgerond. Ik blijf erbij: wat een geweldig spel is het!

Meestal neem ik mijzelf voor om ná een main story toch te blijven hangen voor de side quests etc. af te handelen, Ook zo bij dit spel. Echter is de twijfel nu groter dan anders - ik zal hem sowieso nog één, of twee, keer door willen spelen. Met de nextgen update applied waarschijnlijk.
Precies, daarom heb ik expres ook nog van alles laten liggen. Ik wil helemaal opnieuw beginnen als ik eindelijk een RTX kaart heb. Heb nu een 1080Ti dus de 2xxx serie is niet echt interessant en de 3xxx..... Nouja, je kent het verhaal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus_Budel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:15
GekkePrutser schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 21:54:
[...]

Precies, daarom heb ik expres ook nog van alles laten liggen. Ik wil helemaal opnieuw beginnen als ik eindelijk een RTX kaart heb. Heb nu een 1080Ti dus de 2xxx serie is niet echt interessant en de 3xxx..... Nouja, je kent het verhaal :X
Ik heb t zelfde, speel hem nu op de (base) PS4 en dat is (technisch) eigenlijk niet te doen maar vind de game zelf echt gaaf zeker het hacking gedeelte vind ik heel tof ook al is het zo OP als het maar zijn kan. Moet wel zeggen dat het lang niet zo uitgebreid is als bijvoorbeeld de Witcher. Ik snap wat dat betreft wel dat het 'leger' aan voelt. Maar goed ik speel hem sws nog een keer door op de PS5 na de next-gen update straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Op één einde na het complete spel uitgespeeld op de PS4. Sinds de laatste 2 updates geen crashes meer gehad en tot gisteren geen game breaking bugs

Bij het
spoiler:
Aldecaldos / Panam
einde constant problemen. Quest markers die niet verschijnen. Quest NPC die er niet zijn.
Je krijgt een kledingstuk wat automatisch wordt equiped wat ervoor zorgde dat mijn karakter helemaal naakt rondliep. Armor wat ik gebruikte was nog steeds in gebruik volgens de stats maar niet zichtbaar ‘in-game’, dit was niet te fixen.

Te vaak een oudere saves moeten laden en stukken opnieuw moeten doen.
😖

spoiler:
The Devil Ending vond ik echt megasaai, zonde van de 1,5 uur speeltijd 😴

[ Voor 15% gewijzigd door Ike. op 10-01-2021 11:51 ]

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:02

RnB

De allereerste keer dat ik hardop heb moeten lachen om een van de vele bugs:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pokejutGGVJu_SrBMNQ47WaceRc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jBGz8I90II2lqfbBWsFbMPei.jpg?f=fotoalbum_large

Een van de gigs waarbij ik superstealthy in een appartement op 11 hoog ben, druk ik per ongeluk op het oproepen van mijn auto. Heel veel lawaai was te horen, dus ik was er al bang voor. En ja hoor, staat ie daar “netjes” geparkeerd in het trappengang.

En de troep wat is achtergelaten :p :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HwGepXp826kp0Dmt-aYxKGZVxYM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ux65Yg6tqjAr2YUpZirYCKd1.jpg?f=fotoalbum_large

Het wordt steeds hilarischer, de auto is blijkbaar met de lift gekomen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-8tVSXd8CTXBO5PcoDyAOplznjg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xyho4n1gRNhAIIs1U6HsUeqX.jpg?f=fotoalbum_large

Heerlijk! :+

[ Voor 39% gewijzigd door RnB op 10-01-2021 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Gisteren zelfs met Sandevestian mk 3 equipped nog niet Stadium Love op de normale manier kunnen halen zodat je divided we stand krijgt als prijs. Aimen, l1 + r1 ik kwam tot max 10. Tot ik een keertje over de lijn heen stapte en bam gevecht getriggerd. Ook goed, dus ik alle 6th street uitgeroeid. Liep op mijn gemak terug naar waar de sidequest begint. En zo als nog de gun geloot. En ik maar handmatig save opnieuw inladen om met verschillende tactieken (wel / niet aimen, wel / niet bullet time) toe te passen voor de hoogste score. :')

Met die equipped voelt het net alsof Skippy geupgrade is van een smart pistol naar een smart assault rifle minus het commentaar. Had hiervoor fenrir getest. Lizzy / Kongou / Chaos en zo heb ik opgeborgen als stash. Leuk voor in het begin, maar met Divided we stand / Overwatch / Widowmaker heb ik nog steeds een ruime keuze qua arsenaal. Wisselde het nu nog af met een legendary overture overigens. En comrades hammer blijft bruut. :*)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:47
bierschuit schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 21:44:
Man man man.. Ik had dit nooit verwacht !

Nooit verwacht van hoe intens dit spel kan zijn en hoe groots het opgezet is. Ik speel zo goed als nooit (sinds jeugd) singleplayer games, maar hoe intens dit wel niet kan zijn!

Het begin vond ik erg lastig om in te komen, dacht dat het zo rond de 8 speeluren duurde voordat ik er een beetje inkwam. De intro speelduur vond ik erg traag, misschien een beetje te. Aan de andere kant als het spel zichzelf begon te ontvouwen werd ik er steeds meer ingetrokken...

Wat een heerlijk spel, kost soms veel energie vanwege dat je er zelf zo erg in zit.

Ik heb genoeg glitches en rariteiten gezien, maar dat vervaagt of vergeet je bijna direct door de hele gameplay die het spel biedt.

Poeh, ik heb nu even pauze :)

Speel trouwens op 3440x1440 - 10850k - 16GB - 3090.
Als je deze game en gameplay vet vindt dan kan ik als je hem uit hebt je aanraden om Deus Ex, Dishonored 1, Dishonored 2 en Prey ook eens te proberen. Allemaal topgames die qua gameplay een beetje in hetzelfde straatje vallen en die qua immersie ook echt ongekend zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bierschuit
  • Niet online
@Timothy3000 Thx, ik zal het onthouden. Eerst deze maar eens uitspelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Timothy3000 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 13:05:
Als je deze game en gameplay vet vindt dan kan ik als je hem uit hebt je aanraden om Deus Ex,
Met Deus Ex zou ik voorzichtig zijn. Voor iemand die niet in de gameperiode van rond 2000 is opgegroeid is het spel, met name de graphics en animaties, niet echt makkelijk te verteren. Zelfs toen Deus Ex uitkwam waren de graphics niet top.

Het is voor mij nog steeds een memorabel spel, maar ik ken de gevaren van nostalgie. Iemand die dat niet heeft kan wel eens teleurgesteld zijn in de stoere verhalen van 'oude rotten'. ;)

Deus Ex: Human Revolution is overigens redelijk verteerbaar. Gameplay is wat minder dan Deus Ex, maar het speelt nog lekker weg en de graphics gaan nog aardig mee. Mankind Divided heb ik niet gespeeld, maar goede verhalen over gehoord. Deus Ex: Invisible War kan je gerust over slaan. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door The Zep Man op 10-01-2021 19:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

The Zep Man schreef op zondag 10 januari 2021 @ 19:22:
[...]
Met Deus Ex zou ik voorzichtig zijn. Voor iemand die niet in de gameperiode van rond 2000 is opgegroeid is het spel, met name de graphics en animaties, niet echt makkelijk te verteren. Zelfs toen Deus Ex uitkwam waren de graphics niet top.

Het is voor mij nog steeds een memorabel spel, maar ik ken de gevaren van nostalgie. Iemand die dat niet heeft kan wel eens teleurgesteld zijn in de stoere verhalen van 'oude rotten'. ;)

Deus Ex: Human Revolution is overigens redelijk verteerbaar. Gameplay is wat minder dan Deus Ex, maar het speelt nog lekker weg en de graphics gaan nog aardig mee. Mankind Divided heb ik niet gespeeld, maar goede verhalen over gehoord. Deus Ex: Invisible War kan je gerust over slaan. ;)
Ik had die laatste Deus Ex (Mankind Divided toch?) weer eens geïnstalleerd. Alle graphic settings op de max gezet (want RX5700 XT). Maar het liep voor geen meter...

Prey is trouwens écht een aanrader! Die heb ik al twee keer uitgespeeld. Als ik moet kiezen tussen Prey of CP2077 dan wint Prey met afstand. Veel betere gameplay, immersie en... geen glitches.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:47
The Zep Man schreef op zondag 10 januari 2021 @ 19:22:
[...]

Ietwat verkeerd verwoord van mijn kant haha. Ik bedoelde inderdaad Mankind Divided. Die game was echt fantastisch. Ik had echt gehoopt dat de sfeer en perks van CP enigszins soortgelijk maar dan beter zouden zijn. Maar voor mij haalde het niet het niveau van Deus Ex.

Overigens is de allereerste Deus Ex nog altijd 1 van mij meest favo game herinneringen. Wat was die game destijds tof!

[ Voor 12% gewijzigd door Timothy3000 op 10-01-2021 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornugon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-05 12:07
Nyarlathotep schreef op zondag 10 januari 2021 @ 19:51:
[...]

Prey is trouwens écht een aanrader! Die heb ik al twee keer uitgespeeld. Als ik moet kiezen tussen Prey of CP2077 dan wint Prey met afstand. Veel betere gameplay, immersie en... geen glitches.
Op zich een goed spel inderdaad, zeer vermakelijk, maar persoonlijk vond ik de plottwist aan het einde een diepe teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07 16:22
In dat artikel staat "The wanted system is just one of several big gameplay systems that the Cyberpunk 2077 team is working on."

Ze hebben daar toch helemaal niet aan gewerkt? Eenvoudiger dan het huidige systeem kan het toch niet? Dit is wat mij het meeste stoort aan de game.

Ik heb al een tijdje het forum niet meer gevolgd maar heb ondertussen de game wel uitgespeeld.
spoiler:
Ik heb in de laatste missie gekozen voor de optie via Panam

Na het afronden van de main story is er weinig voor mij om te blijven spelen. Ben rond level 34 als ik het mij goed herinner en level 50 streedcred.

Ik vond het uiteindelijk dat de game - ondanks grote terkortkomingen - wel de moeite was om te spelen omdat het bepaalde zaken ook zeer goed doet. Het verhaal was met momenten wazig en abstract voor mij, maar wel goed uitgewerkt en verslavend om te blijven spelen. Dit is voor de PC. De PS4-versie heb ik onmiddellijk geretourneerd wegens onspeelbaar.

Alleen spijtig dat de hype veel hogere verwachtingen had gesteld. Als ik de hype niet in rekening breng, dan is deze game voor mij toch wel een 9 waard. Als je echter rekening houdt met de hype en alle beloftes die niet werden ingevuld, en alle bugs, dan kom je maximaal aan een 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Flying Hawkic schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:18:
[...]
Na het afronden van de main story is er weinig voor mij om te blijven spelen. Ben rond level 34 als ik het mij goed herinner en level 50 streedcred.
Ik ben nu lvl 36 en lvl 50 streetcred sinds lvl 19. Doe juist nu alle sidequests/gigs, clear alle icoontjes zeg maar. Juist omdat ik weet dat de main quest zo klaar is. Ik ken inmiddels alle eindes ook (lang leve youtube) en weet al welke ik ga kiezen. Zou mooi wezen als ze op de diverse eindes met een eigen dlc komen. Oké niet elk einde geeft daar een mogelijkheid toe, maar ik overweeg dezelfde keuze als jij. Vind het een einde waarin nog ruimte zit om dat met dlc verder uit te diepen.

En mochten ze met zulke dlc op de proppen komen begin ik aan een reroll als mannelijke V die nomad is. Laatste dagen heb ik mijn gigs lijstje flink lopen verkorten + nu legendary netrunner outfit aan. Kon niet wennen aan een build zonder quick hacks. Bullet time is leuk, maar quick hacks geven je meer veelzijdigheid. Soms clear ik gebouwen met mijn eigen challenge: zonder 1 schot te lossen alles looten.

En soms heb ik geen zin in wachten tot de downtime voorbij is en skip ik alle quickhacks. Een Rambo / Leroy Jenkins benadering zeg maar ;) Alleen jammer dat vaak zat er een optionele missie is: blijf onopgemerkt of laat het alarm niet afgaan. Ik probeer het vaak eerst met sneaken en stealth kills maar toch weten ze je vaak te vinden. Dus eindigt een Solid Snake approach vaak in een Rambo finish in Cyberpunk voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

RnB schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:58:
De allereerste keer dat ik hardop heb moeten lachen om een van de vele bugs:

Heerlijk! :+
Ziet er naar uit dat ze ondanks het lawaai je nog niet ontdekt hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:32
Ik ga er geen hele review aan wijden, maar het valt mij op dat de main story heel geschreven is met het idee dat je V als man speelt. Het voelt voor mij, ik heb gespeeld met een vrouwelijke V, heel erg mager hoe dat einde er ingeschreven is.

Verder alle reguliere (niet de secret) eindes nu gezien en uiteraard gespeeld. Ik heb voor ik de laatste missie ging doen heel veel tijd besteed aan NCPD en andere jobs en gigs. Zodoende level 50 weten te behalen en dan is alle uitdaging er wel uit in die laatste missie. Met fatsoenlijke kleding en wapens ben je dan echt een tank.

Wat me ook erg stoort is dat je vrijwel aan het eind van de story veel legendary/iconics kan vinden maar waar je vervolgens nog 1,5 missie wat aan hebt. Leuk voor het verzamelen zeg maar. En verder, Game+ zodat ik heel tof kan doen met m'n legendary/iconics ook al past dat niet helemaal goed in het verhaal :)

Wel erg benieuwd hoe ze de DLC gaan inpassen. Ik hoop stiekem op een uitbreiding op de main story voor de laatste missie zoals het bij de Witcher 3 eigenlijk ook gedaan is met Heart of Stone en een extra gebied buiten Night City zoals met Blood and Wine. Ik acht de kans alleen niet heel groot dat dat gaat gebeuren :D

[ Voor 10% gewijzigd door ConZito op 11-01-2021 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:11
Timothy3000 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:02:
[...]

Ietwat verkeerd verwoord van mijn kant haha. Ik bedoelde inderdaad Mankind Divided. Die game was echt fantastisch. Ik had echt gehoopt dat de sfeer en perks van CP enigszins soortgelijk maar dan beter zouden zijn. Maar voor mij haalde het niet het niveau van Deus Ex.

Overigens is de allereerste Deus Ex nog altijd 1 van mij meest favo game herinneringen. Wat was die game destijds tof!
Mankind Divided is inderdaad een topper en zelfde 'setting' als CP2077. En die eerste Deus Ex... tja. Beste game ooit IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ConZito schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:22:
Ik ga er geen hele review aan wijden, maar het valt mij op dat de main story heel geschreven is met het idee dat je V als man speelt. Het voelt voor mij, ik heb gespeeld met een vrouwelijke V, heel erg mager hoe dat einde er ingeschreven is.

Verder alle reguliere (niet de secret) eindes nu gezien en uiteraard gespeeld. Ik heb voor ik de laatste missie ging doen heel veel tijd besteed aan NCPD en andere jobs en gigs. Zodoende level 50 weten te behalen en dan is alle uitdaging er wel uit in die laatste missie. Met fatsoenlijke kleding en wapens ben je dan echt een tank.

Wat me ook erg stoort is dat je vrijwel aan het eind van de story veel legendary/iconics kan vinden maar waar je vervolgens nog 1,5 missie wat aan hebt. Leuk voor het verzamelen zeg maar. En verder, Game+ zodat ik heel tof kan doen met m'n legendary/iconics ook al past dat niet helemaal goed in het verhaal :)

Wel erg benieuwd hoe ze de DLC gaan inpassen. Ik hoop stiekem op een uitbreiding op de main story voor de laatste missie zoals het bij de Witcher 3 eigenlijk ook gedaan is met Heart of Stone en een extra gebied buiten Night City zoals met Blood and Wine. Ik acht de kans alleen niet heel groot dat dat gaat gebeuren :D
Man, een complete cyberrun thema DLC _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-09 08:56

g0tanks

Moderator CSA
Ok Takemura heeft ondertussen wel lang genoeg gewacht denk ik. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9wGBNSKbLQD-PwzItDIDji64v1Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SCnfqTGq6VaWjkiT4lcwFL9a.png?f=user_large

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larmoth
g0tanks schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 00:51:

[Afbeelding]
wow just wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod

[Afbeelding]
Nice! Ik heb het ook zo gedaan haha, eerst alle sidequests... Hoewel ik erachter kwam dat ik nog een paar sides moet unlocken (o.a. voor dat pratende pistool...)
Maarja, dat komt ooit in een volgende playthrough wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

[Afbeelding]
Ben ik ook aan het doen, ik moet alleen Watson en Pacifica nog afmaken. Ik heb nu op 3 na alle auto's geloof ik en degene die ik nog niet heb zijn niet de meest kostbare in aanschaf, dus dat gaat wel lukken. En dan de main quest even afmaken (ik ben daarin iets verder dan jij). Kleine 120 uur in het spel zitten nu :X

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 13-01-2021 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Ik heb inmiddels alle trophies binnen op een paar na (ongeveer 105 uur spelen):

- Ten out of ten, maximaal een skill ontwikkelen, dat duurt stiekem best lang, in een replay maar eens een perk uitkiezen die je more or less continue gebruikt. Ik had gehoopt dat crafting sneller zou levelen. Ook direct een minpuntje, je bent onwijs veel tijd kwijt met het managen van je inventory. Ik heb ook amper gebruik gemaakt van voedsel en drankjes, eigenlijk alleen tijdens het boksen.

- Rough Landing, berserk cyberware en dan tof landen, ik heb die cyberware niet en die kan ik volgens mij ook niet zomaar equipen met mijn huidige build, moet ik nog even naar kijken.

- Autojock, dat is stiekem best een grind, heb aardig wat cash uitgegeven aan wat cyberware want dat is net even leuker en bruikbaarder dan weer een auto. Ik moet er denk ik nog 4, maar die gaan me wel 500.000 eddies kosten. Nu alle jobs, gigs en NCPD's weg zijn moet je het hebben van de incidentele crimes en die leveren ongeveer 10.000 eddies op aan loot. Een aardige grind dus...

- V for Vendetta, ik heb echt geen idee waar dit nu precies over gaat, dus dat moet ik nog even uitzoeken, maar volgens mij is dat weer een stukje cyberware van veel te veel eddies kopen en gebruiken.

Nu "snel" een PS5 en een Game+ en daar alle learnings toepassen :)

[ Voor 3% gewijzigd door ConZito op 13-01-2021 09:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Larmoth
Screenie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L9x-0h6W2zZ-K_GjDR9w1JR8S9M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B50OaxHjB2VQjzNaFEqEqPPp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:59

[Afbeelding]
Nice :9 . Heb de main story op 75%, moet Santa Domingo, Heywood en een stukje Badlands nog clearen. Gister de 100 uur aangetikt. In dit tempo ga ik denk wel richting de 150 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-09 08:56

g0tanks

Moderator CSA
ConZito schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 09:05:
- V for Vendetta, ik heb echt geen idee waar dit nu precies over gaat, dus dat moet ik nog even uitzoeken, maar volgens mij is dat weer een stukje cyberware van veel te veel eddies kopen en gebruiken.
Deze is heel goed te doen. Je moet een Legendary Second Heart kopen voor 42k bij een ripperdoc in Heywood: https://www.kevduit.com/h...-heart-in-cyberpunk-2077/ Daarna jezelf even dood laten gaan bij een vijand, terugkomen en jouw moordenaar meteen ombrengen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:02

RnB

[Afbeelding]
Hehehe, heel bekend dit. :P
Vind al die NCPD klusjes wel lachen, als ik daarmee klaar ben krijg ik in beeld dat ik met Takemura moet meeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
g0tanks schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:44:
[...]

Deze is heel goed te doen. Je moet een Legendary Second Heart kopen voor 42k bij een ripperdoc in Heywood: https://www.kevduit.com/h...-heart-in-cyberpunk-2077/ Daarna jezelf even dood laten gaan bij een vijand, terugkomen en jouw moordenaar meteen ombrengen.
Had als zoiets verwacht, dan trek ik wel even al m'n kleding uit anders duurt het zolang, zit inmidels op 4000 punten aan armor :D

Meer mensen die de main story eigenlijk ook wat aan de korte vinden? Voor m'n gevoel had er tussen die parade en het einde nog wat meer vulling mogen zitten. Ook helemaal aan het begin had ik op wat meer setting en verhaal gehoopt. Het voelt nu vooral als een race naar het eind mede door het spel gecreeerde fictieve tijdsdruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ConZito schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 09:05:
Ik heb inmiddels alle trophies binnen op een paar na (ongeveer 105 uur spelen):

- Ten out of ten, maximaal een skill ontwikkelen, dat duurt stiekem best lang, in een replay maar eens een perk uitkiezen die je more or less continue gebruikt. Ik had gehoopt dat crafting sneller zou levelen. Ook direct een minpuntje, je bent onwijs veel tijd kwijt met het managen van je inventory. Ik heb ook amper gebruik gemaakt van voedsel en drankjes, eigenlijk alleen tijdens het boksen.
Legendary niveau craften (oranje) is veruit de snelste manier, ook die dingen upgraden brengt bakken met exp, ik had die skill al behoorlijk snel op lvl20.

Die Rough Landing kan je eventueel via oude save doen, volgens mij was de laagste bezerk versie 6 body, ik had dacht de body 12 versie omdat die langer duurt. Vervolgens met je 'fist gun' sleepdarts gebruiken, 3 gasten sleepen en netjes neerleggen zodat je een perfecte landing kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
SinergyX schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:33:
[...]

Legendary niveau craften (oranje) is veruit de snelste manier, ook die dingen upgraden brengt bakken met exp, ik had die skill al behoorlijk snel op lvl20.

Die Rough Landing kan je eventueel via oude save doen, volgens mij was de laagste bezerk versie 6 body, ik had dacht de body 12 versie omdat die langer duurt. Vervolgens met je 'fist gun' sleepdarts gebruiken, 3 gasten sleepen en netjes neerleggen zodat je een perfecte landing kan maken.
Die laatste tip is best nice! Ga ik eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Dit is een eigen-schuld-dikke-bult post, maar wellicht dat iemand of hetzelfde heeft of een advies heeft.
Wat is er gebeurd?
- ik had de digital versie (PS4) van Cyberpunk
- deze crashte om de haverklap. Ik kwam niet in de game.
- restitutie aangevraagd via Sony.
- toch weer opgepakt en ondanks crashes kreeg ik bij de 2de poging veel meer feeling en ben verslaafd geraakt aan de setting en de game
- restitutie toegekend, bedrag teruggestort en digital versie geblokkeerd op de PS4. Logisch, maar ik was het eigenlijk alweer vergeten.
- game is niet (meer) te koop in de Store, dus dan maar disc versie gekocht.
- digital versie gedeinstalleerd, disc versie geïnstalleerd
- save game online, weer gedownload en gaan met die banaan!

helaas... dat werkt dus niet, ik krijg geen save game te zien. Level 35/50, beetje jammer dus....
eigen schuld, dikke bult, maar heeft iemand een idee? Kan dit met regio te maken hebben?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Menesis
Ik blijf het vet vinden hoe je afentoe echt in zo'n Blade Runner-achtige wereld terecht komt (voornamelijk als het nacht is in het spel en het regent :P )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r5aJfq2EwqnyXqGJZBDZee9Eufg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8MIhB4mPKPJhbGy47mVb9k1g.jpg?f=fotoalbum_large

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:39
Palthe schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:04:
Dit is een eigen-schuld-dikke-bult post, maar wellicht dat iemand of hetzelfde heeft of een advies heeft.
Wat is er gebeurd?
- ik had de digital versie (PS4) van Cyberpunk
- deze crashte om de haverklap. Ik kwam niet in de game.
- restitutie aangevraagd via Sony.
- toch weer opgepakt en ondanks crashes kreeg ik bij de 2de poging veel meer feeling en ben verslaafd geraakt aan de setting en de game
- restitutie toegekend, bedrag teruggestort en digital versie geblokkeerd op de PS4. Logisch, maar ik was het eigenlijk alweer vergeten.
- game is niet (meer) te koop in de Store, dus dan maar disc versie gekocht.
- digital versie gedeinstalleerd, disc versie geïnstalleerd
- save game online, weer gedownload en gaan met die banaan!

helaas... dat werkt dus niet, ik krijg geen save game te zien. Level 35/50, beetje jammer dus....
eigen schuld, dikke bult, maar heeft iemand een idee? Kan dit met regio te maken hebben?
Ik zou gewoon even met sony bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Palthe

kneusteun schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:28:
[...]

Ik zou gewoon even met sony bellen.
volgens mij is het een regio issue, de digital versie heeft een andere regio code...
ik zal eens een poging wagen bij Sony.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Een nieuwe video van de medeoprichter van CDPR, met een (gedeeltelijke) verklaring rond de problematische launch, en een timeline voor de komende updates en DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

Nyarlathotep schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 22:15:
Een nieuwe video van de medeoprichter van CDPR, met een (gedeeltelijke) verklaring rond de problematische launch, en een timeline voor de komende updates en DLC

[YouTube: Cyberpunk 2077 — Our Commitment to Quality]
https://www.cyberpunk.net/en/news/37298/our-commitment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Jammer, de DLC's worden vertraagd dus... Was al te verwachten. Maar het blijft jammer.

Grappig die 'timeline' waar eigenlijk helemaal geen concrete tijd op wordt aangegeven :P "OUR COMMITMENT". Aan iets.. Ooit :P Ook wel weer begrijpelijk want ze zijn niet erg goed gebleken in het prikken van harde data. En de game is er nu tenminste.

Ik snap het wel hoor want de console gamers zijn natuurlijk razend en dat zou ik ook wel geweest zijn. Maar eigenlijk had dit gewoon geen old-gen titel geweest moeten zijn. En waarom ook? Het was juist een enorme toffe launchtitel geweest voor de nextgens. Ben benieuwd of ze het nog echt waardig kunnen maken.

[ Voor 55% gewijzigd door GekkePrutser op 13-01-2021 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Vanavond de vier bokswedstrijden voltooid voor de coach + de racewedstrijden. En weer wat ncpd sites lopen clearen ditmaal in Pacifica. Kwam daar dan ook de coyote tegen van een paar bendeleden. Dus nadat ik die zorgvuldig had omgelegd maar meteen die terug gepakt. Lijkt wel een mario kart vastgeplakt op de baan. Heerlijk wendbaar, geen gezwabber op hoge snelheid.

Ik ga richting de 100 uur speelduur en die Takemura kan nog wel langer wachten. Judy wilde me nog een extra quest geven maar die bleek ik al voltooid te hebben. Ben inmiddels lvl 38 / 50 Streetcred, heb de perk points al opnieuw ingedeeld om zo meer in quick hacks te stoppen. Die 100k is zo terug verdiend met mijn stash aan namaakschilderijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

Als ik op mijn PS5 naar game-info kijk, staat er dat patch 1.05 is geinstalleerd, maar er is ook een patch 1.06 zie ik. Maar als ik zoek naar updates, zegt hij dat het spel up to date is...of is die patch alleen voor de PC versie? Met google word ik niet veel wijzer

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
ijskonijn schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:15:
Als ik op mijn PS5 naar game-info kijk, staat er dat patch 1.05 is geinstalleerd, maar er is ook een patch 1.06 zie ik. Maar als ik zoek naar updates, zegt hij dat het spel up to date is...of is die patch alleen voor de PC versie? Met google word ik niet veel wijzer
1.06 was de kleine hotfix rond de savegames kan ik me herinneren, doen dat 8MB filesize ding ter sprake kwam.

https://www.cyberpunk.net/en/news/37214/hotfix-1-06

Kan prima dat dit geen versie update nummer krijgt bij de console versie, omdat het een zeer kleine fix was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Larmoth
Opnieuw begonnen als corpo en wil verrast dat het eigenlijk begin echt wel kort is. Benieuw welke invloed het op de rest van het verhaal zal hebben maar ff 10 dagen wachten op de volgende bug fix.

Screenie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zJT_G47QKpBm0gH1pdANg1Q7HCQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Mt5XJ66z4f53dK9Q2Glxse0O.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Larmoth schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:46:
Opnieuw begonnen als corpo en wil verrast dat het eigenlijk begin echt wel kort is.
Het corpo begin voelt ook alsof het nog niet af was toen het spel uitkwam.

spoiler:
V kent Jackie al, en het begin is buiten één of twee keuzes en een helicoptervlucht eigenlijk niet zo interessant.
Benieuw welke invloed het op de rest van het verhaal zal hebben maar ff 10 dagen wachten op de volgende bug fix.
spoiler:
Tot zover ik weet niet heel veel. Je achtergrond is anders, dus er zijn subtiele verschillen. Dus in plaats van af en toe een [NOMAD] opmerking is het meer af en toe een [CORPO] opmerking. Volgens mij wordt je verder nergens in beperkt. Het grootste deel van het verhaal blijft hetzelfde.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Dark-Mist
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 08:00
Gisteren even bezig geweest met de ingame photo editor. Werkt best prima imho :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_6MrAvRSbwB1rcmBx_izwgMt1L0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PvvKV6gmj6rIitRQvgnfbsLt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelzakje
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 19-08 21:13
GekkePrutser schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:07:
[...]

Jammer, de DLC's worden vertraagd dus... Was al te verwachten. Maar het blijft jammer.

Grappig die 'timeline' waar eigenlijk helemaal geen concrete tijd op wordt aangegeven :P "OUR COMMITMENT". Aan iets.. Ooit :P Ook wel weer begrijpelijk want ze zijn niet erg goed gebleken in het prikken van harde data. En de game is er nu tenminste.

Ik snap het wel hoor want de console gamers zijn natuurlijk razend en dat zou ik ook wel geweest zijn. Maar eigenlijk had dit gewoon geen old-gen titel geweest moeten zijn. En waarom ook? Het was juist een enorme toffe launchtitel geweest voor de nextgens. Ben benieuwd of ze het nog echt waardig kunnen maken.
Eens dat de game óf speelbaar had moeten zijn of uitsluitend uitgebracht had moeten zijn voor de geschikte platforms. Naar mijn bescheiden mening is er echter meer nodig dan de beloofde bugfixes om de game op de rit te krijgen. Dat gaat een DLC niet oplossen, tenzij de DLC de content vertegenwoordigt die allang in de basisgame had moeten zitten. Ik kan mij niet voorstellen dat een patch of update de tergend slechte AI gaat oplossen of meer leven in Night City gaat bewerkstelligen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Laatst online: 14:48

KipCurreh

Nightcrawler

Aardappelzakje schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:08:
[...]

Eens dat de game óf speelbaar had moeten zijn of uitsluitend uitgebracht had moeten zijn voor de geschikte platforms. Naar mijn bescheiden mening is er echter meer nodig dan de beloofde bugfixes om de game op de rit te krijgen. Dat gaat een DLC niet oplossen, tenzij de DLC de content vertegenwoordigt die allang in de basisgame had moeten zitten. Ik kan mij niet voorstellen dat een patch of update de tergend slechte AI gaat oplossen of meer leven in Night City gaat bewerkstelligen.
De AI mag idd wel aangepakt worden, maar Night City is toch echt wel levendig genoeg imo.
Elke straat loopt vol van volk en altijd wel meerdere auto's enz. Met name op drukkere punten is het zelfs soms op de koppen lopen als het ware 8)

Althans, dit is mijn gevoel. Ik speel de PC-versie btw

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:28

-tom-562

Oliesjeik

Joosie200 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 00:51:
Vanavond de vier bokswedstrijden voltooid voor de coach + de racewedstrijden. En weer wat ncpd sites lopen clearen ditmaal in Pacifica. Kwam daar dan ook de coyote tegen van een paar bendeleden. Dus nadat ik die zorgvuldig had omgelegd maar meteen die terug gepakt. Lijkt wel een mario kart vastgeplakt op de baan. Heerlijk wendbaar, geen gezwabber op hoge snelheid.

Ik ga richting de 100 uur speelduur en die Takemura kan nog wel langer wachten. Judy wilde me nog een extra quest geven maar die bleek ik al voltooid te hebben. Ben inmiddels lvl 38 / 50 Streetcred, heb de perk points al opnieuw ingedeeld om zo meer in quick hacks te stoppen. Die 100k is zo terug verdiend met mijn stash aan namaakschilderijen.
Werken gorilla arms ook bij die boxwedstrijden? Ik heb vrij in het begin (na enkele speeluren) zo'n boxwedstrijd geprobeerd (met die tweeling) maar werd echt keihard ingemaakt :+ Nu heb ik gorilla arms, dus dan zou het een eitje moeten zijn denk ik?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
-tom-562 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:45:
[...]

Werken gorilla arms ook bij die boxwedstrijden? Ik heb vrij in het begin (na enkele speeluren) zo'n boxwedstrijd geprobeerd (met die tweeling) maar werd echt keihard ingemaakt :+ Nu heb ik gorilla arms, dus dan zou het een eitje moeten zijn denk ik?
Ik denk dat gorilla) arms prima werken. Ik heb geen gorilla arms benut. Vond de twins lastig met body 6 en verder niks in street brawler. Maar die andere drie heb ik lopen cheaten. Eentje door de mid air jump te spammen: hit 'n jump. Eentje door een baseball bat te droppen in de ring. En ik heb de laatste opzettelijk verloren al probeerde ik daar nog wel de hit n jump + baseball ball combo. Maar het was in door dus ik had weinig springruimte. Uiteindelijk te lui om mijn manual save te reloaden en het te proberen met baseball bat en dodgen. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey28
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:49
-tom-562 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:45:
[...]

Werken super! Sinds ik ze had aangeschaft alleen nog maar met mn vuisten gewerkt. Erg leuke speel stijl al zeg ik het zelf :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:28

-tom-562

Oliesjeik

davey28 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:07:
[...]

Werken super! Sinds ik ze had aangeschaft alleen nog maar met mn vuisten gewerkt. Erg leuke speel stijl al zeg ik het zelf :)
Ok, dan ga ik die tweeling vanavond even helemaal tot pulp slaan :D

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geloof dat ik een probleem heb :P

Ik heb zojuist de quest "The beast in me" afgerond en ben achter Claire aangelopen. Nu is de garage deur dicht gegaan en er is no way out :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

PdeBie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:17:

Ik heb zojuist de quest "The beast in me" afgerond en ben achter Claire aangelopen. Nu is de garage deur dicht gegaan en er is no way out :+
Precies dezelfde fout heb ik ook gemaakt, ik moest een save game inladen om buiten te komen. Niet de eerste keer dat het mij overkwam... Na de laatste Delemain-quest kon ik ook niet meer buiten komen nadat ik besloot een rondje door het gebouw te doen om robotjes te looten ipv meteen in de auto te stappen en de garage te verlaten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja heb ik zojuist ook maar gedaan. Gelukkig niet ver terug, maar handig is anders :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:24
Ik als bejaarde pro-gamer die normaal na 20 minuten een spel al zat is, heb het gewoon uitgespeeld _O-

Ondanks dat ik waarschijnlijk de helft niet goed gedaan heb, niet veel extra's heb meegekregen/begrepen van de cyberware/crafting opties. En ik soms de dialogen langdradig vond, en daarom zeker 50% van die teksten heb door gespoeld. Heb ik onwijs veel lol gehad!

Ik heb aan het einde de optie om terug de stad in te gaan en lekker verder te rossen gekozen, dus ik duik er vast en zeker nog een keer in. En als later dit jaar de ps5 patch er is, wellicht het hele verhaal nog eens als een ander karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
PdeBie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:17:

Ik was ook achter haar aan naar binnen gegaan. Om nog even alles te looten, stond net buiten en bam rolduik dicht. Vond die races wel vermakelijk moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:58

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik heb ook een probleem. Ben nu bij point of no return.
Maar kan dus de Panam niet afmaken. Ben bij Queen of the road en ik heb 2 opties tijdens het gesprek.
Allebei al aangeklikt maar ze zit me nu stom in de tent aan te kijken.

Ben al veeeeeel te ver om terug te gaan naar vorige save.
Sjezus als ik dit nou eerder wist had ik elke keer nieuwe save gedaan.
Pagina: 1 ... 59 ... 92 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!