Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:58

The Zep Man

🏴‍☠️

Nieuwevolger schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:50:
Je zou dan alle
spoiler:
vier
de einden kunnen proberen.
spoiler:
Er zijn vijf eindes.

Vergeet niet spoiler tags te gebruiken.

[ Voor 14% gewijzigd door The Zep Man op 31-12-2020 11:20 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Y.Zigrin schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:59:
Ik merk dat ik in sommige auto's vanuit first person veel te veel lichtinval heb.

Ik speel op de PS5 en heb dit probleem zowel met HDR als zonder. Hebben meer mensen hier last van? Bijzonder genoeg heb ik er in third person en in een aantal auto's geen last van. Onderste foto toegevoegd als refentiekader voor het 'normale' beeld.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Edit: misschien is een screenshot i.p.v. een foto met telefoon maken de volgende keer handiger haha
Dat is een bekend probleem inderdaad dat zich met name met die specifieke auto extreem voordoet.

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:42

OMD

mtouw78 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 11:11:
[...]

Ik moest handmatig de braindance afsluiten (stond nergens) met B geloof ik op de XBOX. Daarna een paar regels dialoog en starte er een nieuwe braindance op met het 2e filmpje.
Mijn dank is oneindig _/-\o_

Ik heb wel gezocht op youtube echter daar ging die bij iedereen gewoon door, je ziet natuurlijk niet dat ze een knop indrukken wat niet wordt aangegeven. |:(

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:16
Hulp nodig met een build :(

Ik zit denk ik halverwege maar ga opnieuw beginnen met een totaal andere build.
Ik ga spelen op normal en ik wil volledig mantablades gaan en doorgaans kom je dan op een coldblood build aan met bv Body 20, Reflex 20 en Cool 20.

Maar ik wil dus 16 attributes gooien in Tech voor de crafting- en dissasemble perks.
Ik wil de mods behouden na dissasembling en ik wil de optie om legendaries te craften.

Zal je echt zoveel attributes in Body moeten gooien op normal voor de 20 attribute perks?
Nee valt mee toch qua dmg intake ? Dus dan zou ik daar wat vanaf kunnen snoepen voor de Tech attributes.

ideeën zijn welkom :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

PepieNL schreef op donderdag 31 december 2020 @ 13:29:
Hulp nodig met een build :(

Ik zit denk ik halverwege maar ga opnieuw beginnen met een totaal andere build.
Ik ga spelen op normal en ik wil volledig mantablades gaan en doorgaans kom je dan op een coldblood build aan met bv Body 20, Reflex 20 en Cool 20.

Maar ik wil dus 16 attributes gooien in Tech voor de crafting- en dissasemble perks.
Ik wil de mods behouden na dissasembling en ik wil de optie om legendaries te craften.

Zal je echt zoveel attributes in Body moeten gooien op normal voor de 20 attribute perks?
Nee valt mee toch qua dmg intake ? Dus dan zou ik daar wat vanaf kunnen snoepen voor de Tech attributes.

ideeën zijn welkom :)
De vraag is, waarom heb je 20 nodig in je andere atributes?
Heb je perse die skills nodig die 20 unlocked?

Heb zelf 3 chars nu op 50 en een testsave gemaakt door asap een char naar 50 te brengen met minimale puntverdeling (alles 6 of lager) om dingen te testen.

Ik speel op hard, maar heb nog geen enkele reden gezien om die lvl 20 skills te nemen eerlijk gezegd.
Alles is dusdanig sterk wat betreft wapens enzo dat nog meer dmg output op die 20 skills totaal overbodig is mijn inziens.

Dus tenzij je een volledige build met perkpoint verdeling kan laten zien met beredenring is het erg lastig om te bepalen waar je wat kan wegsnoepen etc.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• PepieNL
Bokkie schreef op donderdag 31 december 2020 @ 13:35:
[...]

Heb zelf 3 chars nu op 50 en een testsave gemaakt door asap een char naar 50 te brengen met minimale puntverdeling (alles 6 of lager) om dingen te testen.

Ik speel op hard, maar heb nog geen enkele reden gezien om die lvl 20 skills te nemen eerlijk gezegd.
Alles is dusdanig sterk wat betreft wapens enzo dat nog meer dmg output op die 20 skills totaal overbodig is mijn inziens.

Dus tenzij je een volledige build met perkpoint verdeling kan laten zien met beredenring is het erg lastig om te bepalen waar je wat kan wegsnoepen etc.
Ah kijk. Iemand met ervaring :9
Nou dat dus exact, belangrijkste lijkt me dat juist de synergie er is tussen de perks samen met mods en cyberware om lekker door te kunnen rennen en in momenten te kunnen tanken.
Fijn dat je bevestigd was ik al vermoedde, dank !

• SparksNL
[...]

Het lelijke aan CP 2077 is dat het echt helemaal niets uit maakt waar je je punten in stopt. De game is dusdanig eenvoudig dat het maken van een specifieke build echt niets uitmaakt/toevoegt.

Zoals je zelf al zegt moet je de attribute points gewoon verdelen zolang je maar alle perks kan pakken die jij graag wilt hebben. Helaas zijn er maar weinig bijzondere/leuke perks die écht iets toevoegen.

Heb de game eenmaal uitgespeeld en ben nu halverwege met 2e playthrough omdat ook ik dacht dat een andere “build” echt iets uitmaakte. Ik heb nieuws voor je, dat doet het niet 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PepieNL
SparksNL schreef op donderdag 31 december 2020 @ 13:41:
[...]

Het lelijke aan CP 2077 is dat het echt helemaal niets uit maakt waar je je punten in stopt. De game is dusdanig eenvoudig dat het maken van een specifieke build echt niets uitmaakt/toevoegt.

Zoals je zelf al zegt moet je de attribute points gewoon verdelen zolang je maar alle perks kan pakken die jij graag wilt hebben. Helaas zijn er maar weinig bijzondere/leuke perks die écht iets toevoegen.

Heb de game eenmaal uitgespeeld en ben nu halverwege met 2e playthrough omdat ook ik dacht dat een andere “build” echt iets uitmaakte. Ik heb nieuws voor je, dat doet het niet 🤣
Er is natuurlijk een wezenlijk verschil in speelstijl tussen bv een Gunslinger, melee/blade of netrunner build en juist dat verfijnen via mods/cyberware/perks maakt dat zo leuk :9~

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:04
[...]

Ja, in hun andere game (TW3) was dat een stuk beter uitgewerkt. Ok, ik maak toch altijd een tank met massale healthregen. Ik hou van button mashen en niet nadenken :)

Maar hier is het meer een nuance-verschil ipv echt iets. in CP klik ik eigenlijk maar wat bij die perks etc. Paar dingen zijn wel handig, zoals reloaden tijdens sprinten etc.

• SparksNL
PepieNL schreef op donderdag 31 december 2020 @ 13:46:
[...]

Er is natuurlijk een wezenlijk verschil in speelstijl tussen bv een Gunslinger, melee/blade of netrunner build en juist dat verfijnen via mods/cyberware/perks maakt dat zo leuk :9~
Als je gewoon de punten gelijk verdeeld kun je letterlijk alle speelstijlen spelen die je wenst. Enige waar je rekening mee moet houden is dat je strenght of technology nodig hebt om sommige deuren open te maken, maar ook daar kun je omheen werken. Het maakt echt geen reet uit verder.

Het idee dat je écht verschil kunt maken is een illusie, zoals wel meer in CP 2077. Prima game hoor, maar wat mij betreft hadden ze er nog 1-2 jaar aan gesleuteld.

[ Voor 12% gewijzigd door SparksNL op 31-12-2020 14:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
PepieNL schreef op donderdag 31 december 2020 @ 13:46:
[...]

Maar daar heb je geen specifiek hoge perks of atributes voor nodig, je kan prima met 12 reflexes de 15/15 Sandevistan nemen en vervolgens los gaan met Shotgun/Rifle (body), veel degelijke perks voor wapens zitten in de lagere lvls (zeker bij rifles waar gros allemaal 'cover' based is) waardoor je prima wat leuke plusjes kan krijgen. De meeste mods volgen 12/15/18 principe, dus met een 12/12/12 build kan je helemaal prima losgaan in elk van de 3 methodes.

Maar zo heb je bv ook een perk die 6% critchance geeft (3 punten), kan je beter 1 attributepoint extra spenderen omdat je lvl8 unlock 5% chance 'gratis' geeft en kan je die 3 perkpunten elders gebruiken.

Enige wat je dan moet afwegen is of je hoge tech wil hebben voor dismantle/epic craft, anders kan je prima 12/12/12 draaien (18 is namelijk legendary craft) en kan je bijna elke spec wel draaien.

Duidelijk is wel, het zit wat met ductape in elkaar gepropt, perks die niet werken, perks die compleet nutteloos zijn (1% sale value per perkpoint.. wooo), zeker gezien de trailer vorig jaar nog er een compleet andere layout/indeling was, zal dit wel een revamp van revamp van revamp zijn geweest, met natuurlijk de vraag.. welke 'tree' had er mid-onderin moeten zitten?

Achievements 44/44 gehaald, 1000G in de pocket :P

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 31-12-2020 14:27 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

OMD schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:31:
Voor het eerst toch een game breaking bug helaas. Reload helpt niet.

In de missie the Hunt:

spoiler:
Moet je een Braindance doen en een scene kijken tussen leerling en leraar. Dan moet je zoeken naar Clues en helaas gaat hij bij mij niet verder dan de eerste sectie, er zijn geen clues meer en je moet naar de volgende scene in de Braindance, dit kan helaas niet. De hele River quest kan ik dus verder niet meer doen. Echt schandalig |:(

Hmmm, ik heb een reload gedaan en de missie maar gefailed aangezien ik toch niet verder kom. Ik heb nu echter in één keer helemaal nergens zin meer in. Ik ben altijd iemand die alles complete en heb nu zoiets van, laat maar. Dat is naar zeg...
Ik heb deze ook gehad, maar je moet X inhouden (op je toetsenbord), dan gaat hij gewoon verder. Echt slordig ook maar goed.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Ja dat weet ik ook wel na 3x een lvl 50 char en testcase :P

Enige invloed die je attribute punten heeft is het wel of niet kunnen doen van bepaalde dingen. op een bepaalde manier.

Maximale wat je in een tree hoef te stoppen imho voor practische redenen is 18 en minimaal 6

Maar zoals ik al zei, ik heb dus een testsave met max 4-6 in elke attribute, lvl 50/50 en je kan gewoon zonder al die statpoints en perkpoints, op hard alles blasten _O-

Vermaak mij btw prima hoor met gewoon memebuilds, maken, glitches vinden/testen etc

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:58
Toevallig meer mensen die een behoorlijk performance lek hebben in het gebied waar de Jeff en Elizabeth Perelaze missies beginnen :?

Duik hier van 70/75 fps naar 40/45.

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

• OMD

OMD

Bokkie schreef op donderdag 31 december 2020 @ 14:29:
[...]

Ja dat weet ik ook wel na 3x een lvl 50 char en testcase :P

Enige invloed die je attribute punten heeft is het wel of niet kunnen doen van bepaalde dingen. op een bepaalde manier.

Maximale wat je in een tree hoef te stoppen imho voor practische redenen is 18 en minimaal 6

Maar zoals ik al zei, ik heb dus een testsave met max 4-6 in elke attribute, lvl 50/50 en je kan gewoon zonder al die statpoints en perkpoints, op hard alles blasten _O-

Vermaak mij btw prima hoor met gewoon memebuilds, maken, glitches vinden/testen etc
Ik laat die perk punten ook maar zitten, vind ze niet geen leuke toevoeging. Ik ben nu level 23 geloof ik en heb nog 12 perk punten te spenderen. Geen enkele perk heb ik zoiets van, nou poe poe.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 09:14
dierkx36 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 15:48:
Toevallig meer mensen die een behoorlijk performance lek hebben in het gebied waar de Jeff en Elizabeth Perelaze missies beginnen :?

Vast wel, nut van de vraag ontgaat mij een beetje in het meest buggy en unoptomized spel ever. xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 21:52
Rob SOS schreef op donderdag 31 december 2020 @ 15:55:
[...]

Vast wel, nut van de vraag ontgaat mij een beetje in het meest buggy en unoptomized spel ever. xD
Kom je hier alleen om te zeuren? Zijn andere for as voor.
dierkx36 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 15:48:

Miss proberen de dichtheid van de crowd density wat naar beneden te zetten? Dit scheelde in wat stukken voor mjj.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jil1HrdZrjEsNGWJfpdqQ5n3EkY=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/pYSb7dmyiA0ynO81qe6BGBzA.png?f=fotoalbum_medium
Wat was dit een geweldige missie zeg! 8)

De aandacht voor de verhalen in CP2077 (main of side) is toch echt wel van een hoog niveau; I love it! <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:26
Ik heb tot nu toe al mijn punten in handguns eb cyberhacking gestopt. Leuk natuurlijk, maar iedereen is met één kogel of quickhack dood.

Nu gebruik ik in plaats daarvan een sniper rifle, waarvan ik niet eens het volledige potentieel benut (het wapen staat op 'REQ' en is rood), maar ik schiet alsnog iedereen met 1 kogel neer. Headshots doen gigantisch veel damage en met mijn cyberware en wat mods heb ik een enorme crit kans en heel veel crit damage. Hetzelfde zodra ik de katana erbij pak.. Op een bepaald level maakt het allemaal niet meer uit en hak je sowieso iedereen met 1 slag dood of gaat met 1 kogel neer.

Wel jammer, ik had hier wel meer diepgang in verwacht. Zal ook wel iets zijn waar ze allemaal geen tijd meer voor hadden om een balans in te vinden.

Ik speelde de game ook heel veel stealth. Toen kwam ik in een missie waar de opdrachtgever er heel erg de nadruk legde dat alles stilletjes moest gebeuren. Dus ik pakte expres een shotgun, mijn 90 frag grenades die ik inmiddels had opgespaard, en heb het gehele complex op zijn kop gezet en iedereen in 100 stukjes opgeblazen. En na elke ruimte kwam de opdrachtgever weer fluisterend aan de lijn: "Goed zo, nu op naar de volgende ruimte, en blijf stil hè!"

Het is allemaal niet zo doordacht als dat ik had gehoopt. Veel te veel missers en tekortkomingen. Net kreeg ik ook een aflopend balkje te zien om iemand in zijn gezicht te slaan. Ik liet deze expres aflopen omdat ik hem niet wilde slaan. Toen verdween het balkje uit beeld en sloeg ik hem alsnog... meh.

Heel veel zaken lijken aan de oppervlakte echt veel keuzevrijheid te hebben, maar als je een héél klein beetje experimenteert of iets anders doet dan dat er eigenlijk van je wordt verwacht, prik je er direct doorheen. Erg jammer. Ik heb ook al een paar keer iemand afgewezen tijdens onderhandelingen om er daarna achter te komen dat dit voor het verhaal helemaal niet kan, en je daarna alsnog met hangende pootjes terug moet komen.

Veel main missies zijn wel erg tof opgezet, maar bevatten allemaal dit soort kleine dingetjes waar je echt op kan afknappen voor de meeslepende ervaring. Ondanks de overduidelijke tijdbesparingen en weggeknipte content en mogelijkheden in de wereld en de zijmissies, vind je het in elke hoek van de game terug dat er overal waar mogelijk in de game gesneden is, ook veel in de main story. De ene missies is super gaaf uitgewerkt, en de volgende missie teleporteer je opeens van de ene naar de andere kant van de map voor een korte on-rails-achtervolging van 20 seconden.. Erg zonde.

[ Voor 5% gewijzigd door Divak op 31-12-2020 16:25 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Saitama
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-09 13:57
Na gewacht te hebben op mijn RTX 3080 nu eindelijk begonnen aan cyberpunk. Las de negatieve ervaringen van bepaalde mensen en was een beetje bang met mn dure collectors edition, maar ben echt blown away tot nu toe, en het beeldje ziet er erg dynamisch uit trouwens..!
Night City ziet er net zo levend uit, en de atmosfeer die CDPR gecreëerd heeft (net als met the witcher 3) is erg indrukwekkend in mijn mening.. NPC's met hun unieke stijlen, overal lichten en reflecties met behulp van Ray Tracing, geluiden, gesprekken en random events. Heb er 10 uur inzitten tot nu toe en net Dex ontmoet, maar als dit zo doorgaat ga ik me heel erg vermaken en vergapen in dit spel. :D
Mis wel twee dingen tot nu toe, Brain Dance voor entertainment.. Was in een club op zoek naar een BD nadat de bouncers vertelde dat er een catalogus was, maar niks gevonden. En character customization, erg vreemd dat dit niet kan in een wereld waarbij de focus daar juist op ligt, ben na twee uur opnieuw begonnen om toch maar wat facial cyberware toe te voegen. Qua glitches tot nu toe één zwevend pistool gezien voor de rest prima speelervaring. Kan niet wachten op wat Night City me verder gaat brengen.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:39
Maar ik wil mijn 2.7M damage schot verbeteren :o Moar is better!
De 'eindbaas' 1 shotten is toch lachen.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
The Wasteland trophy wil voor mij niet unlocken.
(Complete all gigs and NCPD Scanner Hustles in the Badland).

Street Cred 50, Watson en Westbrook unlockte zonder probleem.

Alle gigs gedaan. staan ook allemaal in mijn 'completed list'.
Zover ik kan zien op de map zijn er geen 'NCPD Scanner Hustles Locations' meer (overdag en 's avonds). |:(

Edit: gevonden.
Ik miste ‘Reported Crime: Extremely Loud and Incredibly Close’ deze begint net over de grens met Santo Domingo

[ Voor 15% gewijzigd door Ike. op 31-12-2020 20:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Saitama schreef op donderdag 31 december 2020 @ 16:33:
Na gewacht te hebben op mijn RTX 3080 nu eindelijk begonnen aan cyberpunk. Las de negatieve ervaringen van bepaalde mensen en was een beetje bang met mn dure collectors edition, maar ben echt blown away tot nu toe, en het beeldje ziet er erg dynamisch uit trouwens..! [...]
Ik ben ook blij met de collector's edition hoor! Dat beeldje is heel erg mooi vind ik, en de andere dingen zijn ook leuk zoals het mooie boek, alle handtekeningen van het team enz.

Ik koop zelden de CE (de laatste keer was Fallout 4 Pip-Boy edition) maar hier is het het wel waard vind ik. Ik heb ook de doos uitgeschoven en op de kast gezet :D

Ik wacht zelf alleen op de 3080Ti voor ik een replay gaan doen want RTX miste ik toch wel erg. En ik wil eigenlijk een kaart met > 10 GB (heb nu 1080Ti met 11GB).

[ Voor 33% gewijzigd door GekkePrutser op 31-12-2020 20:12 ]

• GekkePrutser
  • Niet online
Divak schreef op donderdag 31 december 2020 @ 16:23:
Ik heb tot nu toe al mijn punten in handguns eb cyberhacking gestopt. Leuk natuurlijk, maar iedereen is met één kogel of quickhack dood.

Nu gebruik ik in plaats daarvan een sniper rifle, waarvan ik niet eens het volledige potentieel benut (het wapen staat op 'REQ' en is rood), maar ik schiet alsnog iedereen met 1 kogel neer. Headshots doen gigantisch veel damage en met mijn cyberware en wat mods heb ik een enorme crit kans en heel veel crit damage. Hetzelfde zodra ik de katana erbij pak.. Op een bepaald level maakt het allemaal niet meer uit en hak je sowieso iedereen met 1 slag dood of gaat met 1 kogel neer.
Euh wut??? Ik dacht dat je die met REQ helemaal niet kon gebruiken. Doh. Volgende playthrough maar eens proberen dan.

Ik vind ook wel dat de game veel langer had mogen zijn. Dat geknipte herken ik mezelf ook wel in en dat vind ik ook jammer. Ik hoop dat dat nog goed wordt gemaakt met de gratis DLC.

[ Voor 9% gewijzigd door GekkePrutser op 31-12-2020 20:14 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

GekkePrutser schreef op donderdag 31 december 2020 @ 20:12:
[...]

Euh wut??? Ik dacht dat je die met REQ helemaal niet kon gebruiken. Doh. Volgende playthrough maar eens proberen dan.
Kan wel, maar je kan dan geen gebruik maken van de 'special ability' van die guns.
TheBrut3 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 18:35:
[...]

Maar ik wil mijn 2.7M damage schot verbeteren :o Moar is better!
De 'eindbaas' 1 shotten is toch lachen.
Amateur :P craft sniper rifles en save scum voor een hoge headshot multiplier. 4M+ is makkelijk haalbaar

[ Voor 33% gewijzigd door Bokkie op 31-12-2020 22:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Ben nu level 20 street nog wat na 17 uur spelen.
Spel is ontiegelijk leuk. Maar ik als ADD er, heb hier genoeg uitdaging mee. Jammer dat het spel zo makkelijk is. In Januari + februari komen de grote patches. Ben benieuwd... hoop dag het niet alleen “patches” zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Ramon27 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 23:23:
Jammer dat het spel zo makkelijk is.
Eens. Het enige significante verschil tussen Normal en Very High is dat vijanden meer kogels vreten. Zelf had ik liever een realistische moeilijkheidsgraad gezien: schot in kritisch orgaan = dood, en schoten in enkel ledematen doden niet (zo snel), maar maken ledematen onbruikbaar (denk aan Deus Ex). Dat geldt natuurlijk voor V en voor vijanden.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Yonix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q_DyKd0mQ-NSmQphOvdCNM7Kuhk=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/GgQAvwNAS0zSP0nm40GW9GCL.png?f=fotoalbum_medium

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y.Zigrin
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17-09 21:07
Y.Zigrin schreef op donderdag 31 december 2020 @ 11:08:
[...]

Ik merk dat ik nu wel settings heb gevonden waarbij hij er oké uit ziet. Het probleem wat ik aankaart lees ik meer op Reddit, ook bij PC-gebruikers. Bijzonder ook dat het enkel in sommige (met name Nomad) auto's is. Ik zal vanmiddag de tip van Nieuwevolger is proberen, was niet op de hoogte dat dat kon.
Helaas lijk ik de point of view in first person niet aan te kunnen passen. Hopelijk fixen ze dit probleem met een patch..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:08

g0tanks

Moderator CSA
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hYzlRQFnxbNO7hgaDjo7u17Hn_U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qX8b4DzyQ0Jqjv7X05sOeKtm.png?f=user_large

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:56
Just wow! 🙌🏽

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XttCk7i4fx3Eq85ZkW7zzTOtyuY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jDPkd0sbAa5LBTiDh2Yhk2gE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 11:00
Heb de game nog niet echt veel gedaan. Ben niet echt rpg speler. Ik speel de game op normal. Kun je dan makkelijk door de game komen zonder al te veel van de rpg elementen te gebruiken.

[ Voor 45% gewijzigd door jaaoie17 op 01-01-2021 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:35

Kheos

FP ProMod
jaaoie17 schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 19:31:
Heb de game nog niet echt veel gedaan. Ben niet echt rpg speler. Ik speel de game op normal. Kun je dan makkelijk door de game komen zonder al te veel van de rpg elementen te gebruiken.
Euh... Wat bedoel je met RPG elementen? Conversaties? Levelen? Wapens upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:47
Ja. Gewoon bij elke dialoog meteen voor de gele optie kiezen en een beetje op de weapon stats letten. De game is sowieso meer een action adventure shooter dan RPG. Wees niet bang de verkeerde skills te kiezen en speel gewoon zoals je wilt spelen. Verkeerde keuzes maken qua skills enzo zal niet gebeuren. Komt sowieso wel goed.

[ Voor 14% gewijzigd door Timothy3000 op 01-01-2021 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Inderdaad.. Wat is die doos die daar ligt trouwens? Dat is niet de normale en ook niet de collector's edition (die doos is veel groter). Ben wel benieuwd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:58
GekkePrutser schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 20:45:
[...]

Inderdaad.. Wat is die doos die daar ligt trouwens? Dat is niet de normale en ook niet de collector's edition (die doos is veel groter). Ben wel benieuwd O-)
Volgens mij een doos voor de strategy guide?

https://www.bol.com/nl/p/...ONdINw.1_4.5.ProductTitle

Ben nog aan het twijfelen om die te kopen. Mijn laatste guide was voor Final Fantasy 7 op de PS1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:11
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
luxzenburcht schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 20:52:
[...]

Volgens mij een doos voor de strategy guide?

https://www.bol.com/nl/p/...ONdINw.1_4.5.ProductTitle

Ben nog aan het twijfelen om die te kopen. Mijn laatste guide was voor Final Fantasy 7 op de PS1.
Oh ja inderdaad! Wist niet dat die er ook nog was. Had wel bij de collector's edition mogen zitten :) Zat wel een art book bij maar dit dan weer niet. Bovendien was alles in het Spaans (logisch omdat ik het in Spanje heb gekocht).

Er is ook zelfs een telefoon van, van OnePlus, maar helaas niet leverbaar in EU: Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fcdn.phonebunch.com%2Fnews-images%2F2020%2F11%2FOnePlus-8T-Cyberpunk-2077-Edition-1-phonebunch.jpg&f=1&nofb=1

[ Voor 16% gewijzigd door GekkePrutser op 01-01-2021 21:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Ik heb Normal uitgespeeld zonder attributes/perks te nemen. Niet erg moeilijk.

Nu bezig met Very Hard.

spoiler:
Even onafhankelijk van de moeilijkheidsgraad, ik ben er nu overtuigd van dat de Nomad ending het beste einde is. Victor legt uit dat de biochip hooguit een paar weken nodig heeft om V's persoonlijkheid te wissen, wat de tijdsperiode zou zijn tussen het verkrijgen van de biochip en het einde van het spel. In de Nomad ending krijgt V een half jaar erbij, met nog eens hoop op dat de Nomads mensen kennen die V mogelijk kunnen helpen. 6 maanden met de potentie voor langer is veel beter dan de enkele weken die V aan het begin van het spel krijgt, en V behoudt zijn/haar persoonlijkheid en herinneringen.

Vergeet niet dat als het hele gezeur met Arosaka niet had plaatsgevonden, dat V waarschijnlijk in die zes maanden wel ergens anders het loodje zou leggen. Night City laat je namelijk niet winnen. In die paar weken heeft V vrienden gemaakt (o.a. de Nomads), vrienden verloren (Jackie) en Night City de rug toegekeerd. Over de linie heen is zijn/haar leven erop vooruit gegaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
GekkePrutser schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 21:06:
[...]

Oh ja inderdaad! Wist niet dat die er ook nog was. Had wel bij de collector's edition mogen zitten :) Zat wel een art book bij maar dit dan weer niet. Bovendien was alles in het Spaans (logisch omdat ik het in Spanje heb gekocht).

Er is ook zelfs een telefoon van, van OnePlus, maar helaas niet leverbaar in EU: [Afbeelding]
Adidas heeft ook Cyberpunk-sneakers:
Afbeeldingslocatie: https://uploads-ssl.webflow.com/5eefdbc77ee95e8631fdfac6/5fa2ce713fcf86427b87509e_adidas-cyberpunk-2077.jpg

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-09 14:00
uitgespeeld :)

Nu wachten op de volgende patches of niet??? hmmm :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Deze morgen ook de aftiteling mogen zien na 100 uurtjes. :) Ontzettend genoten van de game. Laat de DLC maar komen al zal dat gezien de problemen van CDR nog wel even op zich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Larmoth schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:13:
uitgespeeld :)

Nu wachten op de volgende patches of niet??? hmmm :)
Ik heb de game nog niet uitgespeeld, ergens tussen 20-25 uur erin zitten, maar ik heb besloten de game niet meer te spelen tot de PS5 patch er is. Bij die tijd zullen de meeste bugs en glitches ook wel gefixt zijn denk ik, maar na het zien van al die PC beelden heb ik geen zin meer om de lelijke versie te spelen :P
Moet zeggen dat die bumper met al die toeters en bellen de Porsche geen goed doet... maar wel een mooie screenshot.

[ Voor 30% gewijzigd door Kalder op 02-01-2021 15:28 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ik ben wel benieuwd of de Next Gen patch ook een betere grafisch presentatie zal betekenen op de PS5/XSX. Jammer wat dat betreft dat je niet kan zien welke resources de game nu gebruikt.

Ook erg vreemd dat een X-Box One game die niet is geoptimaliseerd voor de series reeks een quality/performance modus heeft...

Ergens zou ik al blij zijn met een correcte HDR implementatie en dat Quality mode op 60 FPS een optie zou zijn. Bugs wegwerken is uiteraard ook van belang maar dat staat mijn inziens los van last/next gen

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik heb zojuist de game uitgespeeld.

Nog een dubbel gevoel over de game. Het verhaal vond ik ergens wel leuk maar ik moest wel echt goed mijn aandacht er bij houden. Anders begreep ik niet wat er allemaal op mij af kwam. Ook heb ik redelijk door de game heen gerushed, en dan doel ik er op dat ik alleen de main story heb gespeeld.
Ook vond ik het hele cyberhack gebeuren met je punten en skills niet goed uitgelegd en wat onduidelijk.

Daarnaast heb ik zelf op mijn laptop (settings op ultra) weinig tot geen bugs gezien. Soms een keer een in de lucht hangende sigaret van Johnny in een cutscene of een ai die half door een auto loopt. Maar al met al viel het bij mij echt enorm mee als ik alle andere nieuwsberichten lees.

Alleen heb ik een dom foutje gemaakt. Ik had extra savegames gemaakt en save elke keer op de oudste zodat ik altijd terug kon naar een andere savegames op een andere plek.
Alleen op den duur bij de laatste missie staat er ook dat je op een point of no return komt.
Gister lekker spelen maar kwam niet verder dus vandaag weer opgepakt en in mijn enthousiasme over alle andere savegames heen gesaved.

Zijn dit losse files en kan ik bijvoorbeeld een savegame van iemand anders gebruiken die de laatste missie nog niet heeft gedaan ? Want ik wil ook graag alternatieve eindes van het spel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

kaasaanfiets schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 19:59:
Gister lekker spelen maar kwam niet verder dus vandaag weer opgepakt en in mijn enthousiasme over alle andere savegames heen gesaved.
"Kwam niet verder". Heb je al de moeilijkheidsgraad verlaagd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:58
Waar heb je die kleding gevonden :?

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
dierkx36 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:24:
[...]

Waar heb je die kleding gevonden :?
Geen idee, ik bewaar gewoon alle unieke kledingstukken die ik tegenkom tijdens het looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

The Zep Man schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:22:
[...]
"Kwam niet verder". Heb je al de moeilijkheidsgraad verlaagd?
Echt? Dat is het enige waar je op reageert en als je een keer niet verder komt zet jij meteen je moeilijkheidsgraad lager?
Je las ook niet verder dat ik hem daarna uit heb gespeeld ?

Nee was er even zat van dat je een enorm stuk loopt te spelen en op den duur dood gaat en je de hele cutscene (in de auto naar dat huis toe) helemaal opnieuw moet doen. Omdat je tijdens die missie niet kan saven.
Daarnaast was het al diep in de nacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
kaasaanfiets schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 19:59:
Ik heb zojuist de game uitgespeeld.

Nog een dubbel gevoel over de game. Het verhaal vond ik ergens wel leuk maar ik moest wel echt goed mijn aandacht er bij houden. Anders begreep ik niet wat er allemaal op mij af kwam. Ook heb ik redelijk door de game heen gerushed, en dan doel ik er op dat ik alleen de main story heb gespeeld.
Ook vond ik het hele cyberhack gebeuren met je punten en skills niet goed uitgelegd en wat onduidelijk.

Daarnaast heb ik zelf op mijn laptop (settings op ultra) weinig tot geen bugs gezien. Soms een keer een in de lucht hangende sigaret van Johnny in een cutscene of een ai die half door een auto loopt. Maar al met al viel het bij mij echt enorm mee als ik alle andere nieuwsberichten lees.

Alleen heb ik een dom foutje gemaakt. Ik had extra savegames gemaakt en save elke keer op de oudste zodat ik altijd terug kon naar een andere savegames op een andere plek.
Alleen op den duur bij de laatste missie staat er ook dat je op een point of no return komt.

Zijn dit losse files en kan ik bijvoorbeeld een savegame van iemand anders gebruiken die de laatste missie nog niet heeft gedaan ? Want ik wil ook graag alternatieve eindes van het spel spelen.
Na het uitspelen gaat je game verder vanaf het point of no return, alle progressie die je gemaakt hebt vanaf dat punt ben je wel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
g0tanks schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:34:
[...]

Geen idee, ik bewaar gewoon alle unieke kledingstukken die ik tegenkom tijdens het looten.
Heb je een screenshot of de namen van de items? 😜

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ike. schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 23:34:
[...]

Heb je een screenshot of de namen van de items? 😜
Ik moest een heleboel saves terug, maar het zijn:
  • Gray decay synfabric racerback tank
  • Comfy rocker aramid-weave slim-fits
  • Multilayered kasen exo-jacks with anti-shrapnel lining

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

unfor schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 23:06:
[...]
Na het uitspelen gaat je game verder vanaf het point of no return, alle progressie die je gemaakt hebt vanaf dat punt ben je wel kwijt.
Ik heb niet echt het idee dat je dan nog alle verschillende keuzes/endings kan maken.
Zoals dat gesprek op het dak bijvoorbeeld met Johnny, is dat niet daarvoor ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 13:13

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Eergisteren de game ook uitgespeeld. Ik vond de game best wel vermakelijk, maar wel echt flink gemankeerd.

Het is gewoon evident dat er een hoop zaken uit de game zijn gehaald om het 'af' te krijgen. Ik vond het craft en upgradde systeem gewoon waardeloos. Nergens kreeg ik het gevoel dat het upgraden van wapens een noodzaak was. Had je net een hoop mats verspeeld aan het upgraden van een wapen... Vind je ineens een wapen dat véél beter is.

De skill tree is eigenlijk behoorlijk kansloos. Met al die percentages dat skill X beter wordt... Waar is dat op gebaseerd? Ook hier nergens het idee gekregen dat die skill tree nodig was om de game goed te kunnen spelen.

Het is allemaal zo vaag en ondoordacht.
Het einde was eigenlijk een teleurstelling. Nee, ik ga niet spoileren. Maar er is 0 uitdaging, en ook geen bevrediging.

Ik ga de game nog wel eens spelen na tig patchbeurten, en hopelijk wat DLC die de game maakt zoals deze had moeten zijn....

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Yonix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ctYzyO3NiKEAZz0FDxVL3UOId4M=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mX0vypPJaZmk5RlNjB8lB5oB.jpg?f=fotoalbum_medium

What a ride! 8)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Wisten jullie dat hoewel je HMGs niet in je inventory kunt bewaren, je ze wel kunt verkopen bij een drop point of in de stash van je auto kunt plaatsen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OIW1NuupJjaLdbQ1U6dXhgqMpB0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nCBzXrSbOy7iS7qo2stv8jDl.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

g0tanks schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 23:02:
[...]

Adidas heeft ook Cyberpunk-sneakers:
[Afbeelding]
Dan zien de Adidas Spiderman sneakers er beter uit :P. Opzich kan ik dit soort dingen wel waarderen maar maak het dan zo dat je het ook wilt dragen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Nyarlathotep schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:17:
Eergisteren de game ook uitgespeeld. Ik vond de game best wel vermakelijk, maar wel echt flink gemankeerd.

Het is gewoon evident dat er een hoop zaken uit de game zijn gehaald om het 'af' te krijgen. Ik vond het craft en upgradde systeem gewoon waardeloos. Nergens kreeg ik het gevoel dat het upgraden van wapens een noodzaak was. Had je net een hoop mats verspeeld aan het upgraden van een wapen... Vind je ineens een wapen dat véél beter is.
Ik vind het zelf vooral jammer dat de wapens die het craften waardevol maken zo diep in de skill tree zijn met level-lock dat je er hooguit aan het einde pas wat aan hebt :F

Ik blijf het een geweldige wereld vinden. Maar je merkt wel dat er best wat gesneden is.

spoiler:
Een van de dingen waar ik later aan dacht: T-Bug die opeens door een mega netrunner gedood wordt. Waar kwam die opeens vandaan als niemand wat van die operatie wist?? Hier wordt later nooit meer iets over uitgediept.

Ik had eigenlijk het idee dat dit later terug zou komen, of als een soort samenzwering rond het starten van die hele operatie in Arasaka waardoor de dood van Saburo niet meer zo'n 'toeval' zou zijn. Of dat T-Bug mee deed in het 'complot' en later toch opeens weer levend bleek te zijn aan de kant van de 'vijand'. Het had er wat mij betreft alle schijn van, haar dood was zo raar plotseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Chaoss schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:48:
[...]Dan zien de Adidas Spiderman sneakers er beter uit :P. Opzich kan ik dit soort dingen wel waarderen maar maak het dan zo dat je het ook wilt dragen.
Tja ik zou ze best dragen, alleen die paarse dan. De rest hebben niet echt een 'cyberpunk' gevoel vind ik.

Ik ben dan ook wel een mega nerd en draag ook een Mr. Robot patch "Computer repair with a smile" op mijn jas :P Al valt het de meeste mensen niet op, grappig genoeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Potverdorie wat een spel. Na 80 uur ... alle side missions gedaan, alle gear inc. cyberware epic-niveau gecraft. Gespeeld op PC.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/1nmVD89/Screenshot-2021-01-01-11-15-20.png

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/4fw1GTP/Screenshot-2021-01-01-20-38-59.png

spoiler:
Man dat einde was een rollercoaster ... ik heb 3 eindes "uitgespeeld".

Indrukwekkend:
Ik dacht dat als ik de pillen weg zou gooien ... ik niet V noch Johnny solo zou zijn ... maar dat we samen zouden gaan zonder hulp (secret ending achtig). Niet dus, damn dat einde raakte me, die voice acting is op die momenten zo verdomd goed. Die berichten in de credits met dit einde ... Judy ... Panam ... fml. Dit einde ga ik, ondanks dat ik het niet prefereer, nog wel een tijdje herinneren.

Tweede keuze:
Johnny mag het lichaam hebben, wat is het toch een rotzak. Maar hij kan er nog tientallen jaren goede dingen mee doen, ik nog 6 maanden. De Steve opbouw naar weggeven van de gitaar was sterk en hoe Johnny spreekt over V is serieus mooi. Ik had misschien dit einde "gehouden" als de credits niet zo pijnlijk waren ... hoe Rogue reageert, hoe Panam reageert, hoe de rest geghost is omdat Johnny dit nooit goed uitgelegd krijgt. Ouch.

Mijn favoriet:
Ja what can I say, sorry Saul (welke gonk heeft Smasher zijn hoofd er niet afgetikt ... bye head). Maar dit einde ga ik opslaan voor een volgende DLC.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/k1NY8Nk/Screenshot-2021-01-03-21-07-29.png

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik moet nog even een ander einde spelen. Geen idee of ik nu een 'good' of 'bad' ending had:
spoiler:
Ik speelde het einde als Johnny, en besluit om het lichaam terug te geven aan V. Johnny zal voor eeuwig Cyberspace in gaan met Alt. Rogue was met mij mee op de laatste missie in het Arasaka gebouw, en werd niet heel subtiel om zeep geholpen door Adam Smasher. Die ik zelf overigens niet gespaard heb na het (te makkelijke) eindgevecht.
De schade aan het lichaam van V is echter dusdanig dat ie nog maar een paar maanden heeft. Hij besluit om nog één waanzinnige actie uit te voeren om hem een legendarische status te geven in de Afterlife.
Ik eindig in een shuttle in een baan om de aarde, waar ik in een ruimtepak gewapend met een pistool een spacewalk ga doen richting een Arasaka ruimtestation. De game eindigt met het gezicht van een vastberaden V die richting het station beweegt.
Ik kreeg voor dit einde de achievement 'Become a legend in Afterlife'

Overigens, over die hele Adam Smasher verhaallijn:
spoiler:
Je hebt zo'n lange reeks side quests waar je uiteindelijk Adam Smasher gaat zoeken, en deze eindigt op een schip in de haven. Ik had echt verwacht dat Adam Smasher een soort tussenbaas zou zijn in het verhaal. Blijkt die hele questlijn een beetje uit te doven als een nachtkaars (Adam Smasher is niet op de boot... Duh).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nyarlathotep schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:07:
Ik moet nog even een ander einde spelen. Geen idee of ik nu een 'good' of 'bad' ending had:
spoiler:
Ik speelde het einde als Johnny, en besluit om het lichaam terug te geven aan V. Johnny zal voor eeuwig Cyberspace in gaan met Alt. Rogue was met mij mee op de laatste missie in het Arasaka gebouw, en werd niet heel subtiel om zeep geholpen door Adam Smasher. Die ik zelf overigens niet gespaard heb na het (te makkelijke) eindgevecht.
De schade aan het lichaam van V is echter dusdanig dat ie nog maar een paar maanden heeft. Hij besluit om nog één waanzinnige actie uit te voeren om hem een legendarische status te geven in de Afterlife.
Ik eindig in een shuttle in een baan om de aarde, waar ik in een ruimtepak gewapend met een pistool een spacewalk ga doen richting een Arasaka ruimtestation. De game eindigt met het gezicht van een vastberaden V die richting het station beweegt.
Ik kreeg voor dit einde de achievement 'Become a legend in Afterlife'
spoiler:
Dat is zegmaar de semi-goed-medium einde.

In de basis heb je er 3 (volgens velen van Slecht naar Goed):
Arasaki program
Space casino heist
Nomad journey

Waar Space en Nomad je ook nog de keuze wie het lichaam krijgt, V of Johnny, bij Arasaki kan je kiezen voor program (ipv Johnny) en terugkeer (V body, ga je ook x maanden later dood).

De 'hidden' variant is Space Casino, maar ipv Rogue te vragen, ga je volledig solo de hele missie door. Deze wordt als iets 'happier' gezien omdat Rogue in leven blijft, maar is verder identiek aan de normale versie.

Echter, als je de voicemails bekijkt van Arasaki, is deze helemaal niet zo slecht, ze reageren precies hetzelfde als de Space Casino versie, zelfs Goro blijft leven, en voor mij is dit de opening voor de multiplayer versie - een 'engram' wordt gedownload op een clone-persoon wie jij dan in MP zal worden

De enige 'echte' zielige einde is dus 'easy way out' (can end it all now na eerste keuze op dak) en doodgaan in de secret-solo-missie, waarin duidelijk iedereen zwaar aangeslagen reageert

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 04-01-2021 10:24 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:31

Dazzler2120

FP ProMod
Maken jullie dan een manual save voor the point of no return om zo gemakkelijk en snel de verschillende eindes te exploren?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Dazzler2120 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:27:
Maken jullie dan een manual save voor
spoiler:
the point of no return om zo gemakkelijk en snel de verschillende eindes te exploren
?
Gebruik spoiler tags.

spoiler:
Dat is niet nodig voor het spel. Als je door een einde heen bent, dan heb je de keuze om verder te spelen voor het point of no return, met wat bonus items omdat je een einde hebt gehaald.

Wel zou ik het adviseren voor als je onverhoopt tegen bugs aanloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 17-09 22:23

Wom

Het wisselen van radio gebeurd sinds de laatste update op een andere manier heb ik gemerkt. Je krijgt de zenders niet meer in beeld, maar hij wisselt nu gewoon direct de zender.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Er wordt constant zonder spoiler tags gesproken over good en bad endings, dus ik zie niet helemaal in waarom dit stuk evt. in spoiler tags gepost moest worden, aangezien er nóg minder verhullende info in staat dan dat al zonder spoiler tags gepost wodt...
spoiler:
Dat is niet nodig voor het spel. Als je door een einde heen bent, dan heb je de keuze om verder te spelen voor het point of no return, met wat bonus items omdat je een einde hebt gehaald.

Wel zou ik het adviseren voor als je onverhoopt tegen bugs aanloopt.
Toch maar in tags dan:
spoiler:
Dus als je eerst einde 1 doet, kan je nadat je na de credits terug gaat naar point of no return, einde 2 spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

https://open.spotify.com/album/1B2QrHbMox8vPXUY7rXAFp voor de playlist ... voor mensen die hem hebben uitgespeeld zonder haast ... "Rite of Passage" geeft me nog kippenvel :X .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Laatst online: 17-09 12:21
Dazzler2120 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:27:
Maken jullie dan een manual save voor the point of no return om zo gemakkelijk en snel de verschillende eindes te exploren?
spoiler:
Je echte keuzemoment komt pas later, je kan volgens mij het beste een save maken vlak voor je de lift ingaat met Misty. Vanaf daar kan je makkelijk een keuze maken voor de eindmissie. Ik heb zelf pas 1 van de 3 keuzes geprobeerd en vandaaruit alle eindes gespeeld die mogelijk waren. Nu kan ik de eindmissie nog op de 2 andere manieren spelen. Deze week maar eens doen, ben benieuwd hoe dat in z'n werk gaat!

Overigens heb ik gehoord dat er nog 1 of zelfs 2 'geheime' eindes zijn, die ga ik zelf eerst proberen te zoeken en anders maar spoilen en opzoeken op het internet. Ben blij dat ik zo lang mogelijk de spoilers heb ontweken, niks leukers dan zelf de game uitpluizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Santee schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:21:
[...]

spoiler:
Je echte keuzemoment komt pas later, je kan volgens mij het beste een save maken vlak voor je de lift ingaat met Misty. Vanaf daar kan je makkelijk een keuze maken voor de eindmissie. Ik heb zelf pas 1 van de 3 keuzes geprobeerd en vandaaruit alle eindes gespeeld die mogelijk waren. Nu kan ik de eindmissie nog op de 2 andere manieren spelen. Deze week maar eens doen, ben benieuwd hoe dat in z'n werk gaat!

Overigens heb ik gehoord dat er nog 1 of zelfs 2 'geheime' eindes zijn, die ga ik zelf eerst proberen te zoeken en anders maar spoilen en opzoeken op het internet. Ben blij dat ik zo lang mogelijk de spoilers heb ontweken, niks leukers dan zelf de game uitpluizen.
Ah helder, thanks.
Gaat voor mij nog even duren voor ik daar ben. Op dit moment de map aan het clearen van NCPD berichten... Gaat flink wat tijd in zitten zo :')
spoiler:
Zit op +- 70 uur, en heb net het stuk Tapeworm gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:10:
https://open.spotify.com/album/1B2QrHbMox8vPXUY7rXAFp voor de playlist ... voor mensen die hem hebben uitgespeeld zonder haast ... "Rite of Passage" geeft me nog kippenvel :X .
Been good to know ya is ook prachtig _/-\o_

spoiler:
Goodbye V, And never stop fighting.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2021 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Dazzler2120 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:39:
[...]

Ah helder, thanks.
Gaat voor mij nog even duren voor ik daar ben. Op dit moment de map aan het clearen van NCPD berichten... Gaat flink wat tijd in zitten zo :')
spoiler:
Zit op +- 70 uur, en heb net het stuk Tapeworm gedaan.
Haha beetje traag wel, of ik ben gewoon te snel soms. Lees bijvoorbeeld niet al die tapes door. Heb nu 65u gespeeld, moet nog wel wat world events en auto’s, maar daar speel ik denk ik binnen 5 uur we doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 23:50
Vraagje:

Wanneer denken ze die next gen patch uit te gaan brengen ? :)
Ik heb momenteel nog genoeg te spelen voordat ik weer verder ga met Cyberpunk 2077.
Maar lijkt me dan wel het mooiste om hem te gaan spelen in de beste kwaliteit.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:02
G_Dragon schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:55:
Vraagje:

Wanneer denken ze die next gen patch uit te gaan brengen ? :)
Ik heb momenteel nog genoeg te spelen voordat ik weer verder ga met Cyberpunk 2077.
Maar lijkt me dan wel het mooiste om hem te gaan spelen in de beste kwaliteit.
December/January: "Expect more, as we will update frequently whenever new improvements are ready"
January: Patch 1, the first "large" patch.
February: Patch 2, the second "large" patch.
TBD 2021: Next-gen console updates for PS5 and XSX.

Kan nog wel ff duren dus.

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Santee schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:54:
[...]

Haha beetje traag wel, of ik ben gewoon te snel soms. Lees bijvoorbeeld niet al die tapes door. Heb nu 65u gespeeld, moet nog wel wat world events en auto’s, maar daar speel ik denk ik binnen 5 uur we doorheen.
Haha ja ik moet zeggen dat ik wel goed mijn tijd ervoor neem. Lees ook niet alle data entries door, maar alle conversations loop ik wel volledig door. Ik denk met alle NCPD dingen dat ik nog ong 5 uurtjes bezig ben. Alle auto's lijkt me lastiger te zijn, aangezien het voor mijn gevoel best lastig is de Eddies te krijgen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Santee
Dazzler2120 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:24:
[...]

Haha ja ik moet zeggen dat ik wel goed mijn tijd ervoor neem. Lees ook niet alle data entries door, maar alle conversations loop ik wel volledig door. Ik denk met alle NCPD dingen dat ik nog ong 5 uurtjes bezig ben. Alle auto's lijkt me lastiger te zijn, aangezien het voor mijn gevoel best lastig is de Eddies te krijgen...
Tja ik heb het schilderij exploit ding maar gebruikt, crafting is toch al naar de klote en was er klaar mee alles te looten en te moeten verkopen. Ook dismantlen is kapot irritant omdat je iconic wapens geen 'bescherming' hebben en overal random tussen staan. Hadden ze ook wel even een beveiliging voor in mogen bouwen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Santee schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:41:
[...]

Tja ik heb het schilderij exploit ding maar gebruikt, crafting is toch al naar de klote en was er klaar mee alles te looten en te moeten verkopen. Ook dismantlen is kapot irritant omdat je iconic wapens geen 'bescherming' hebben en overal random tussen staan. Hadden ze ook wel even een beveiliging voor in mogen bouwen 8)7
Ja zo ben ik helaas de Crash revolver kwijt geraakt...
Maarja, tegen die tijd idd eens flink wat money methodes zoeken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Dazzler2120 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:46:
[...]

Er wordt constant zonder spoiler tags gesproken over good en bad endings, dus ik zie niet helemaal in waarom dit stuk evt. in spoiler tags gepost moest worden, aangezien er nóg minder verhullende info in staat dan dat al zonder spoiler tags gepost wodt...
Populariteit van incorrect handelen rechtvaardigt het niet. Ik reageer op jou, en daarom die opmerking.
Toch maar in tags dan:
spoiler:
Dus als je eerst einde 1 doet, kan je nadat je na de credits terug gaat naar point of no return, einde 2 spelen?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 23:50
Dark_Angelus schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:03:
[...]

December/January: "Expect more, as we will update frequently whenever new improvements are ready"
January: Patch 1, the first "large" patch.
February: Patch 2, the second "large" patch.
TBD 2021: Next-gen console updates for PS5 and XSX.

Kan nog wel ff duren dus.
Dat word wachten :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Sja... Zullen we dan maar ook spoiler markings zetten op
spoiler:
dat er auto's in het spel zitten
?
Ik ben het helemaal eens dat je spoiler tags gebruik op de juiste dingen, maar een post waar het enige inhoudelijke van de post is, dat er
spoiler:
een einde aan het spel zit
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Dazzler2120 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:23:
Ik ben het helemaal eens dat je spoiler tags gebruik op de juiste dingen, maar een post waar het enige inhoudelijke van de post is, dat er
spoiler:
een einde aan het spel zit
.
spoiler:
Jouw post noemde dat er meerdere eindes in het spel zitten. Dat is al een spoiler op zich.

"Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:32
The Zep Man schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:46:
[...]
spoiler:
Jouw post noemde dat er meerdere eindes in het spel zitten. Dat is al een spoiler op zich.

"Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!"
spoiler:
Ik ben nog lang niet klaar met dit spel maar dat er meerdere eindes in dit spel zitten lijkt mij toch wel evident. Sterker nog, als het er niet in zou zitten, dan zou ik zwaar teleurgesteld zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Hennie-M schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:48:
spoiler:
Ik ben nog lang niet klaar met dit spel maar dat er meerdere eindes in dit spel zitten lijkt mij toch wel evident. Sterker nog, als het er niet in zou zitten, dan zou ik zwaar teleurgesteld zijn.
Dat doet niets af aan het gebruik van spoiler tags of niet. Wat voor ons evident lijkt, hoeft niet zo te zijn voor een ander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afuni
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-09 06:21
Lol, hebben jullie skippy al gevonden? Wat mij betreft het grappigste moment in het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

Ik heb cyberpunk nu al een weekje of twee en er toch al 14 uurtjes in kunnen steken.
Nog geen gamebreaking zaken meegemaakt. Hij loopt lekker op mijn nieuwe computer.
Het spel is vermakelijk, maar niet revolutionair.
Ik ben geen fan van hoe is omgegaan met de wapens en perks.
Na iedere gig moet ik 100 wapens en kleren omsmelten.
En de perk zijn of heel nuttig of heel nutteloos.
Ik vindt quickhacken nog het leukst. Een camera overnemen en dan via die camera verdekt opgestelde mannetjes hacke, het blijft grappig.

Nu op zoek naar alle legendary spul en veel sparen voor auto's.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Santee schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:41:
[...]

Die iconic weapons hebben echt duidelijk een kleurtje / achtergrond in het icoon. Ik heb ze in ieder geval allemaal zonder problemen kunnen bewaren. Achteraf gezien nogal zinloos omdat de stats niet altijd indrukwekkend zijn.
Sowieso had ik op de 'hard' moeilijkheidsgraad halverwege het spel nergens moeite meer mee, en liep ik naar hartelust te headshotten. Met een revolver. Met niet eens de beste stats.
Het hele craft / item / upgrade systeem is gaar. Net als alle perks. Het maakt allemaal geen donder uit heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Nyarlathotep schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:59:
[...]

Die iconic weapons hebben echt duidelijk een kleurtje / achtergrond in het icoon. Ik heb ze in ieder geval allemaal zonder problemen kunnen bewaren. Achteraf gezien nogal zinloos omdat de stats niet altijd indrukwekkend zijn.
Sowieso had ik op de 'hard' moeilijkheidsgraad halverwege het spel nergens moeite meer mee, en liep ik naar hartelust te headshotten. Met een revolver. Met niet eens de beste stats.
Het hele craft / item / upgrade systeem is gaar. Net als alle perks. Het maakt allemaal geen donder uit heb ik het idee.
Ik heb ze ook nog allemaal, 1x moeten buybacken, maar het kan nog wel irritant zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Alright, gisteren alle sidequests gedaan en de map gecleared.
spoiler:
kom er helaas achter dat ik geen 70% friendshiprating meer met Johnny kan halen, in het begin te kut tegen hem gedaan toen ik nog niet wist hoe belangrijk dit was... Secret ending moet ik sws nog een playthrough doen, maar dat had ik al verwacht.
Ga nu alle beschikbare endings doorspelen, ik twijfel of ik daarna de achievements 100% wil halen, en dus direct een 2de PT ga doen, of dat ik even het spel aan de kant leg en iets anders ga doen en na de zomer ergens wanneer ik mijn PC geüpgrade heb en een 1440p scherm heb, dan nog eens te spelen met guides voor de secret endings om hem te 100%en.
Neig nu naar dat 2de, heb ook nog AC: Valhalla op me wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Dazzler2120 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:19:
spoiler:
kom er helaas achter dat ik geen 70% friendshiprating meer met Johnny kan halen, in het begin te kut tegen hem gedaan toen ik nog niet wist hoe belangrijk dit was...
spoiler:
Eh, Johnny's eindes zijn sowieso niet echt interessant. Panam, integendeel... O+ ;)

spoiler:
Naar mijn mening heeft Johnny geen tweede leven nodig ten kostte van V. Ook in wat ik in eerder commentaar schreef vind ik zijn eindes te onrealistisch in verhouding met het karakter van Silverhand. Hij gaat in het latere deel van het spel te snel over van 'corps are evil, let's burn it all down!' naar 'do not care about corps, going away on a bus, kthxbye...'. V's persoonlijkheid blijft redelijk consistent in de paar weken dat het spel zich zou moeten afspelen, maar Silverhand gaat iets te snel 'om' als die bevriend raakt met V.

spoiler:
Wel ben ik het natuurlijk met je eens dat het balen is dat je nu geen toegang hebt tot die eindes, ondanks wat ik ervan vind. Ik was aan een very hard playthrough begonnen die eigenlijk nog te makkelijk is. Waarschijnlijk ga ik ook even op de handen zitten en over een tijdje zien wat updates hebben gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
The Zep Man schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:59:
[...]
spoiler:
Eh, Johnny's eindes zijn sowieso niet echt interessant. Panam, integendeel... O+ ;)

spoiler:
Naar mijn mening heeft Johnny geen tweede leven nodig ten kostte van V. Ook in wat ik in eerder commentaar schreef vind ik zijn eindes te onrealistisch in verhouding met het karakter van Silverhand. Hij gaat in het latere deel van het spel te snel over van 'corps are evil, let's burn it all down!' naar 'do not care about corps, going away on a bus, kthxbye...'. V's persoonlijkheid blijft redelijk consistent in de paar weken dat het spel zich zou moeten afspelen, maar Silverhand gaat iets te snel 'om' als die bevriend raakt met V.
spoiler:
precies, dat heb ik ook, daar niet van wil ik wel alle endings exploren. de Nomad ending wil ik voor deze V echter als eind ending gebruiken, de laatste die ik op dit character ga exploren.
spoiler:
Wel ben ik het natuurlijk met je eens dat het balen is dat je nu geen toegang hebt tot die eindes, ondanks wat ik ervan vind. Ik was aan een very hard playthrough begonnen die eigenlijk nog te makkelijk is. Waarschijnlijk ga ik ook even op de handen zitten en over een tijdje zien wat updates hebben gebracht.
spoiler:
Ja zo erg is het op zich niet, wilde sws nog een keer een 2de char starten, female V om andere romance opties te exploren zoals Judy & River, waar ik ook een andere build ga gebruiken. Heb nu op hard gespeeld met de 'stealth archer' build (revolvers & stealth), volgende playthrough wil ik een combi maken tussen melee en quickhacks en zal ik wss op very hard gaan. Maar denk dat ik effe pauze pak na +- 70 uur Cyberpunk en dit later doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Over de eindes:
spoiler:
Ik had het einde met Rogue gedaan, en zelf mijn lichaam behouden. Ik ben daarna meteen weer begonnen aan de laatste save, en doe nu het einde met Panam, ook met behoud van lichaam. Ik heb een save gemaakt vóór dat laatste moment (wel of niet cyberspace in) dus als ik deze heb uitgespeeld vanavond probeer ik ook nog even de andere optie (Johnny mag mijn lichaam).
Dus: zo veel mogelijk eindes proberen met deze walkthrough :P

Overigens ga ik zéker wachten met mijn tweede playthrough. Ze mogen het spel eerst een goede overhaul geven. Er momenteel gewoon veel te veel stuk, en uit balans. Het crafting systeem is gewoon saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Ik speel op de pc met een dualshock controller via Bluetooth (DS4Windows). Nu merk ik in het inventory scherm dat wanneer ik mijn personage ronddraai met de triggers het draaien veel langzamer gaat met de linker trigger in vergelijking met de rechter trigger. De triggers zijn niet defect en de instellingen in DS4Windows en in Cyberpunk zijn voor beiden gelijk. Ervaart iemand anders dit probleem misschien ook? Het lijkt een klein iets maar ik vermoed dat het ook invloed heeft op het afremmen tijdens het rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Inanna schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:59:
Ik speel op de pc met een dualshock controller via Bluetooth (DS4Windows). Nu merk ik in het inventory scherm dat wanneer ik mijn personage ronddraai met de triggers het draaien veel langzamer gaat met de linker trigger in vergelijking met de rechter trigger. De triggers zijn niet defect en de instellingen in DS4Windows en in Cyberpunk zijn voor beiden gelijk. Ervaart iemand anders dit probleem misschien ook? Het lijkt een klein iets maar ik vermoed dat het ook invloed heeft op het afremmen tijdens het rijden.
Afremmen vind ik ook heel vreemd aanvoelen, lijkt alsof de rem curve totaal niet klopt (snelheid van het remmen vergeleken met hoe hard je rijd).

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik zit nu op 80 uur in mijn eerste run. De sidequests/gigs lijst wordt al aardig opgeschoond. Alleen de lijst aan te kopen auto's laat ik zo staan. Hoofdmissie is nog steeds: praat met takemura. Heb ik toch helemaal geen tijd voor jonguh. Ik wil eerst die Sandevestian mod equipen voor een andere deck, zodat de sidequest stadium love makkelijker te halen is. Met bullet time aan pak ik wel 11 v/d 11 voor die sniper. Met mijn huidige quick hack 'n gun it build ging het niet.

Zit nu op 15 reflexes dus zou nog wel een Sandevistan deck moeten kunnen fixen. Heb al wel de legendary Sandevistan mod uit het buitenverblijf van Arasaka geloot, maar bullet time inschakelen wanneer je wil maakt het gun it deel van mijn build wel compleet. Alle cyberpsycho zijn wel gevonden, maar Regina krijgt van mij Skippy niet meer terug. Is te leuk om in te leveren, dan maar bad user zijn. }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

Dat remmen is ook met keyboard gewoon een draak. Rijd je 200 -> remmen... remmen... remmen... Hallo? gebeurt er nog wat... remmen -> tegen een muur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Dazzler2120 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:19:
spoiler:
kom er helaas achter dat ik geen 70% friendshiprating meer met Johnny kan halen, in het begin te kut tegen hem gedaan toen ik nog niet wist hoe belangrijk dit was... Secret ending moet ik sws nog een playthrough doen, maar dat had ik al verwacht.
Ga nu alle beschikbare endings doorspelen, ik twijfel of ik daarna de achievements 100% wil halen, en dus direct een 2de PT ga doen, of dat ik even het spel aan de kant leg en iets anders ga doen en na de zomer ergens wanneer ik mijn PC geüpgrade heb en een 1440p scherm heb, dan nog eens te spelen met guides voor de secret endings om hem te 100%en.
Neig nu naar dat 2de, heb ook nog AC: Valhalla op me wachten.
Nogmaals
spoiler:
Die secret ending heeft NIETS te maken met die %, maar met 2 simpele keuzes bij zijn graf. Daarmee haal je altijd, hoe je ook tegen hem doet. The guy who saved my life, you fucked up that too, date met Rogue, klaar.

Ik heb alle endings gedaan op 1 character, 1 playthrough.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

OMD schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:12:
Dat remmen is ook met keyboard gewoon een draak. Rijd je 200 -> remmen... remmen... remmen... Hallo? gebeurt er nog wat... remmen -> tegen een muur.
Handrem aantrekken helpt enorm! Met een beetje oefening knal je dan bovendien driftend door bochten als een pro. Remmen is S, handrem spatiebalk. Vol gas door NC met een Caliburn, heerlijk. :9 Auto in 1x vanuit volle snelheid 180 graden draaien omdat je een afslag hebt gemist, geen probleem met de handrem. Voorzichtig hoef je overigens niet te zijn, voetgangers doodrijden heeft weinig consequenties (je bent even wanted maar 100m verderop is de politie je vergeten). Schade aan je auto is ook weg nadat je 'm opnieuw oproept, al is ie totaal ontploft (gisteren uitgeprobeerd ja, handgranaat op de Caliburn en dan naast het brandende wrak doodleuk een nieuwe oproepen). Maar voor de immersion vind ik het iig wel leuk om te proberen niks te raken :X

Gebrekkige AI van politie en medeweggebruikers is wat mij betreft trouwens het grootste zwakke punt van CP2077. Ik geniet gigantisch van het spel maar auto's die midden op de snelweg zonder reden stilstaan of gewoon uit dwarsigheid kruispunten blokkeren, dronken heen en weer zwalken op hun rijbaan of met 5km/u vanaf de linker baan rechtsaf afslaan, niet om opgeroepen auto's en andere onverwachte obstakels heenrijden en niet gaan rijden bij groen licht, het roept bij mij de nodige road rage op. :( :( :(

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:37:
[...]

Handrem aantrekken helpt enorm! Met een beetje oefening knal je dan bovendien driftend door bochten als een pro. Remmen is S, handrem spatiebalk. Vol gas door NC met een Caliburn, heerlijk. :9 Auto in 1x vanuit volle snelheid 180 graden draaien omdat je een afslag hebt gemist, geen probleem met de handrem.

Ik geniet gigantisch van het spel maar auto's die midden op de snelweg zonder reden stilstaan of gewoon uit dwarsigheid kruispunten blokkeren, dronken heen en weer zwalken op hun rijbaan of met 5km/u vanaf de linker baan rechtsaf afslaan, niet om opgeroepen auto's en andere onverwachte obstakels heenrijden en niet gaan rijden bij groen licht, het roept bij mij de nodige road rage op. :( :( :(
Wel de beste manier om rond te rijden ja. En eens, het weggedrag van de verkeersdeelnemers is verre van logisch. Wil je inhalen: bam voorganger gaat ook naar links. Wil je afslaan op een kruispunt: bam voorganger parkeert hem netjes en blokkeert iedereen.

Gezien je de Caliburn toch continu opnieuw kunt oproepen maak ik de naam waar. Caliburn :+ door Burnout paradise te spelen maar ook door op het laatst de auto door alle botsingen maar te laten uitbranden. En door in een glimmende Caliburn. Rinse en repeat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Moet eerlijk zijn dat ik de caliburn totaal niet fijn vind rijden :') Ik gebruik veel liever de Mizutani Shion 'Coyote'
Net zo snel, maar veel beter bestuurbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dazzler2120 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:44:
Moet eerlijk zijn dat ik de caliburn totaal niet fijn vind rijden :') Ik gebruik veel liever de Mizutani Shion 'Coyote'
De twee 'offroads' (Coyote en Javelina) rijden aanzienlijk veel beter dan hun reguliere tegenhanger, maar hele rem/handrem systeem klopt al toch weinig in het spel :P Motors blijven veruit de leukste, zelfs alleen remmen en dat ding doet compleet raar in de bochten.

De rest gebruikte ik enkel de teleporters :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Dazzler2120 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:44:
Caliburn is iets sneller (211mph vs 199 bij de Coyote) en ik heb het idee dat 'ie sneller optrekt maar daarin kan ik me vergissen. Ik heb beide auto's (sterker nog, ik heb 2 Caliburns) maar de Caliburn vind ik persoonlijk fijner rijden. Kwestie van smaak ongetwijfeld. Veel auto's zien er trouwens echt ontzettend goed uit. De verschillende Type 66 modellen zijn allemaal O+ :9~ om te zien (maar met hoge snelheid bochtjes door gaat mij daar niet heel goed mee af). Wil je lol hebben in een opgevoerde Aixam, ga dan voor de Maimai (die ik heb is rood itt die van het linkje) :D Draaicirkel formaatje putdeksel en hij past overal tussendoor.

[ Voor 6% gewijzigd door SnoeiKoei op 06-01-2021 15:00 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Pagina: 1 ... 58 ... 92 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!