Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Wat ik al gelezen heb, is dat er 3 main quests zijn... Dat zie je ook in uw overzicht.Flying Hawkic schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:50:
Ik zit nu op 45/10/10. Geen idee wat de cijfers betekenen en hoe ver ik zit. Iemand een uitleg voor de cijfers?
Is er trouwens een verschil tussen een tech en smart wapen? Om van smart gebruik te maken moet je zeker een smart link kopen?
Als je alledrie op 100 hebt, kan je nog één finale missie doen en is het gedaan..
Als je de sidemissies doet, zitten bij een aantal bepaalde wapens.
Zijn deze beter als je ook een hoger level bent? Of zijn ze per side mission gewoon bepaalt ongeacht je level?
Kon het zelf nergens vinden, wellicht dat hier iemand het weet ;D
Rewards schalen mee op level waarop je ze vind.Ryst schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:24:
Hoe zit het trouwens met wapen levels?
Als je de sidemissies doet, zitten bij een aantal bepaalde wapens.
Zijn deze beter als je ook een hoger level bent? Of zijn ze per side mission gewoon bepaalt ongeacht je level?
Kon het zelf nergens vinden, wellicht dat hier iemand het weet ;D
Je kan ze altijd upgraden, maar dat kost bakken met mats.
Hooguit voor 2e playthrough kan je wachten met bepaalde wapens voor je ze meepakt.
Tenzij je wil powerlevellen naar 50/50 om dat niet te hoeven doen.
Ik doe alleen maar gigs en sides, wacht denk ik met main story tot next gen upgrades, tenzij het te lang duurt.
Vermaak mij voorlopig wel, 3 chars op 40 uur inmiddels, allemaal net even anders. Moet zeggen dat blades mij tegenvalt qua gameplay

Handguns en shotguns zijn gewoon cream of the crop voor mij.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Maar sommigen hebben de main quests afgerond en daar staat het niet alle drie op 100? Toch vreemd dat de game zoiets niet uitlegt.QuZyX schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:03:
[...]
Wat ik al gelezen heb, is dat er 3 main quests zijn... Dat zie je ook in uw overzicht.
Als je alledrie op 100 hebt, kan je nog één finale missie doen en is het gedaan..
Al ben ik een bad user omdat ik vertik Skippy weer af te staan. Sneak je rond: wil je herladen: BAD USER
[ Voor 20% gewijzigd door Joosie200 op 24-12-2020 12:52 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verwijderd
Console?G_Dragon schreef op donderdag 24 december 2020 @ 13:09:
Was vanmorgen weer een beste update van 20GB
Steam had een 1GB update.
Ja ik had een behoorlijke grote, gisteren ook al toen ik voor het eerst op de Series X ging spelen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Viel me gisteren ook op toen ik door een gebied liep waar ik een tijd terug (geen idee wat het in ingame tijd was maar minimaal een paar dagen) iedereen in stukjes had gehaktFlying Hawkic schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:42:
Is het trouwens ook al iemand opgevallen dat bepaalde zaken heel lang in de wereld blijven? Ik liet een keer een auto ergens achter en een hele tijd later (een paar dagen in echte tijd) en wat speeltijd verder stond die auto nog op dezelfde plek... Dit staat in schril contrast met NPCs die verdwijnen als je je omdraait :-)
Dit is denk ik ook een van de redenen waarom de savegame zo groot word. 8 MB ging uitgepakt al richting de 40MB.
Gelukkig is de cap er nu af, maar denk dat spelers nu gaan klagen als hun save richting de 6+ MB gaat dat deze zo langzaam laad.
Ik heb geen idee hoe groot mijn save game is, maar van langzaam laden is geen sprake op de PS5, misschien dat dat nog wel een probleem is met HDD's, maar zo'n game als deze zou je niet van een HDD moeten willen spelen volgens mij.o0SmOkE0o schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:42:
[...]
Viel me gisteren ook op toen ik door een gebied liep waar ik een tijd terug (geen idee wat het in ingame tijd was maar minimaal een paar dagen) iedereen in stukjes had gehaktalle lichamen lagen er gewoon nog.
Dit is denk ik ook een van de redenen waarom de savegame zo groot word. 8 MB ging uitgepakt al richting de 40MB.
Gelukkig is de cap er nu af, maar denk dat spelers nu gaan klagen als hun save richting de 6+ MB gaat dat deze zo langzaam laad.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ikzelf (PC) ben (nog) niet tegen het (oude probleem) van de savegame cap aangelopen. Heeft een hele tijd rond 2,5 MB gezeten maar toen verplaatste ik me voornamelijk in Watson en de randgebieden (maar wel voor 99,9% de sidequests daar gedaan)Kalder schreef op donderdag 24 december 2020 @ 16:43:
[...]
Ik heb geen idee hoe groot mijn save game is, maar van langzaam laden is geen sprake op de PS5, misschien dat dat nog wel een probleem is met HDD's, maar zo'n game als deze zou je niet van een HDD moeten willen spelen volgens mij.
Nu ik heel de map aan het rondreizen ben (fast travel points "unlocken" en kijken wat de verschillende vendors in hun assortiment hebben) is mijn game naar de 4,5MB gegaan. Enige wat ik gecraft heb zijn 250 Mk3 bounce backs. En toen groeide mijn save niet extreem (maar tientallen KB max.)
Maar (mijn) aanname is dat het uitpakken en inlezen van de 6+ MB savegame bij mensen op 1.04 / 1.05 de vertraging gaf. Op console was die beperking er niet (had gelezen dat mensen op Xbox 10+ MB savegames hadden). Maar de tijd zal het leren.
Verder mijn perk points gereset en autojunk deze keer niet geselecteerd. Maar side quests en accesspoints hacken zijn rendabeler en leuker dan "J to Sell Junk"
Huisdier geadopteerd elke keer een verassing als ik terugkom in mijn appartement waar die nu weer "verstopt" is.
Sommige (blauwe) dialogen in het spel zijn ook wel zeer goed uitgewerkt en zeer vermakelijk. Daar heeft wel wat tijd ingezeten ook qua voice acting.
YouTube: Keanu Reeves Shows Us His Most Prized Motorcycles | Collected | GQ
Komt van Reaves joined Arch motorbedrijf.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Gefixed in de laatste 1.06 patch. Zie https://www.cyberpunk.net/en/news/37214/hotfix-1-06-SaveMe- schreef op donderdag 24 december 2020 @ 20:32:
Is toch van de zotte dat in 2020 een savegame van 8MB een probleem is ??
Damn... Die RTX kaart moet er hier toch ook wel komen. Deze scene ziet er op mijn 1080Ti lang niet zo mooi uit.
Die widowmaker is inderdaad ook super, gebruik hem al als mijn standaard AR sinds ik hem heb

[ Voor 12% gewijzigd door GekkePrutser op 24-12-2020 22:43 ]
FF ter infoGekkePrutser schreef op donderdag 24 december 2020 @ 22:42:
[...]
Damn... Die RTX kaart moet er hier toch ook wel komen. Deze scene ziet er op mijn 1080Ti lang niet zo mooi uit.
Die widowmaker is inderdaad ook super, gebruik hem al als mijn standaard AR sinds ik hem hebSamen met panam's silenced sniper.
screentje
/f/image/mKDLjOFtwH24qXmM0W11hWd1.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door Larmoth op 25-12-2020 00:19 ]
Ik weet het. Maar überhaupt toch zot dat die beperking er aanvankelijk in zat?RedNas74 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 20:43:
[...]
Gefixed in de laatste 1.06 patch. Zie https://www.cyberpunk.net/en/news/37214/hotfix-1-06
GamiQ, de game notes app met game maps!
Huh? Bij mij zag het er niet zo mooi uit. Vreemd. Draai wel op 1440p met dacht ik high settings. Morgen eens kijken dan.Larmoth schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 00:16:
[...]
FF ter infois hier ook met een RTX1080TI zenne
screentje
[Afbeelding]
Het is niet dat cd project red zei: hey, laten we er bewust voor zorgen dat savegames niet groter kunnen worden dan 8 Mb. Het was gewoon zo dat als savegames te groot werden (grens lag op 8mb) dat het dan te lang duurde om ze in te lezen en dan gingt zaken mis. En dat hebben ze dus gefixt in de laatste hotfix.-SaveMe- schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 00:18:
[...]
Ik weet het. Maar überhaupt toch zot dat die beperking er aanvankelijk in zat?
Widowwaker is nice ivm gif aanvullende schade, Overwatch ivm stealth. Ashura vind ik dan de mindere van de drie. Ik heb al een paar ncpd crime scenes leeg geveegd op afstand dankzij het tandem Overwatch/Widowmaker. Overwatch voor de stealth kills en Widowmaker voor de brute hoorbare kills.
Zit nu qua progressie op 75/30/40. Deed gisteren ergens binnen sneaken en iedereen omleggen met non lethal takedown van achteren als sub objective. Kreeg ik toch op mijn donder omdat ik wat drones/turrets zichzelf had laten overloaden. Er stond don't kill any Militech military personel. Personeel als in menselijke tegenstanders.

FF meer info.GekkePrutser schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 04:43:
[...]
Huh? Bij mij zag het er niet zo mooi uit. Vreemd. Draai wel op 1440p met dacht ik high settings. Morgen eens kijken dan.
Gtx1080ti
Ryzen 2700
16gb ram
SSD natuurlijk
BenQ ultrawide 1440p
Meeste op high, sommige medium settings.
35fps ongeveer
Ik zit op 90% - 30% - 40% na 40 uur spelen en op de missieFlying Hawkic schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:35:
[...]
Maar sommigen hebben de main quests afgerond en daar staat het niet alle drie op 100? Toch vreemd dat de game zoiets niet uitlegt.
Het lijkt er dus op dat je nog verder zou kunnen doen, maar ik heb besloten om eerst wat de rest van de quests af te werken. Een aantal van die eenvoudige quests zijn trouwens wat moeilijker voor mij, zoals vechten bijvoorbeeld. Ik zit aan Technical ability 20 met de meeste perks in crafting. De andere attributen zitten nu op 6 buiten body op 8. Ik heb de andere attributen naar het strikte minimum geholpen die je soms nodig hebt. Ik heb nog 1 punt van een attribuut en perk uit te delen en daar wacht ik meestal mee tot ik weer van ergens iets hoger nodig heb.
Misschien dat ik voor het vechten wat meer cyberware moet kopen, de armen of zo, maar de game is balanceren tussen verkopen en craften, upgrades zijn duur en misschien niet altijd de moeite waard omdat je veel kan vinden. Voorlopig zit ik nog maar aan level 7 crafting en je moet eigenlijk 20 halen voor de laatste perk. Net een auto van 72K gekocht en zit nu terug aan 38K.
Een leuke quest lijn is die van
Als iemand tips heeft voor een build nu ik klaar ben met Technical ability hoor ik het graag. O ja, eigenlijk zou je ook veel tijd moeten steken in breaching, omdat je dan stat points kan verdienen, maar vaak ga ik toch voor het knallen
Is het mogelijk om toch wat spoilers te gebruiken. Er zijn een reeks mensen die nog niet aan de laatste quests zitten!bbc schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 12:48:
[...]
spoiler:Ik zit op 90% - 30% - 40% na 40 uur spelen en op de missie Nocturne OP55N1: Meet Hanako at Embers. Als ik de missie wil beginnen krijg ik de boodschap "Point of no return: You've reached a point of no return. When you enter the restaurant, you will be locked out of all unfinished Side Jobs and other activities like Gigs until your Main Jobs are complete. If you have any unfinished business, settle it before meeting with Hanako."
Het lijkt er dus op dat je nog verder zou kunnen doen, maar ik heb besloten om eerst wat de rest van de quests af te werken. Een aantal van die eenvoudige quests zijn trouwens wat moeilijker voor mij, zoals vechten bijvoorbeeld. Ik zit aan Technical ability 20 met de meeste perks in crafting. De andere attributen zitten nu op 6 buiten body op 8. Ik heb de andere attributen naar het strikte minimum geholpen die je soms nodig hebt. Ik heb nog 1 punt van een attribuut en perk uit te delen en daar wacht ik meestal mee tot ik weer van ergens iets hoger nodig heb.
Misschien dat ik voor het vechten wat meer cyberware moet kopen, de armen of zo, maar de game is balanceren tussen verkopen en craften, upgrades zijn duur en misschien niet altijd de moeite waard omdat je veel kan vinden. Voorlopig zit ik nog maar aan level 7 crafting en je moet eigenlijk 20 halen voor de laatste perk. Net een auto van 72K gekocht en zit nu terug aan 38K.
spoiler:Een leuke quest lijn is die van Panam Palmer. Daar krijg je een Overwatch sniper rifle, aardig veel gebruikt voor andere missies. Daarnaast gebruik ik ook nog een Widow makke tech precision rifle, en een pistool dat charged shots kan doen, alle 3 leuk voor headshots. Soms eens afwisselen voor een mes voor bepaalde missies.
Als iemand tips heeft voor een build nu ik klaar ben met Technical ability hoor ik het graag. O ja, eigenlijk zou je ook veel tijd moeten steken in breaching, omdat je dan stat points kan verdienen, maar vaak ga ik toch voor het knallen
Je hebt gelijk, sorry. Ik heb het aangepast.Paterpor schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 12:57:
[...]
Is het mogelijk om toch wat spoilers te gebruiken. Er zijn een reeks mensen die nog niet aan de laatste quests zitten!
Ja en nee.bbc schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 12:48:
Het lijkt er dus op dat je nog verder zou kunnen doen, maar ik heb besloten om eerst wat de rest van de quests af te werken.
Je kan na de laatste quest niet verder spelen. Je kan alleen terug naar een save van voor de quest, en op die manier 'verder' spelen.
Edit : Nevermind, moest de game gewoon even opnieuw laden.
[ Voor 26% gewijzigd door Cuqebaqer op 25-12-2020 17:05 ]
psn: taker-mart
:strip_exif()/f/image/yuOO75UItxrsjahauj4Dnln0.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb er nu 66 uur inzitten. Word toch eens tijd dat ik verder ga met de main story
Ben een gamebreaking bug tegengekomen. Dit was bij de missie waar je die spinrobot moet halen. Er volgt dan een gevecht waar je iedereen om moet leggen. Dit gedaan maar gebeurde verder niets alleen een ! waar je naartoe moest. Vervolgens gebeurde er niets. Overal gezocht en uiteindelijk Google gebruikt. Hier kon ik ook niets vinden. Dus na 40 minuten had ik er genoeg van en de game gestopt. Saven kon helaas niet (naderhand misschien maar goed). Na het opnieuw opstarten van de game werkte het gelukkig wel en ging de missie verder. Jackie moest de ladder op maar deed dat in eerste instantie niet.
Gelukkig heb ik kwa savegames geleerd van Fallout 3 en Dead Island. Zojuist gechecked en zit nu al op 318 savefiles. Misschien toch maar eens opschonen
Heb dat 2x meegemaakt. Het kan zijn dat 1 van de tegenstanders nog niet echt dood is. Non lethal wapen of non lethal hack (burn) gebruikt. Maar dit wel de persoon is die de quest voortgang tegenhoud (ook al hoef je niet altijd bij een quest iedereen te doden). Bij mij stond er bij die persoon een geel kruisje op de minimap, ook al had ik hem al geloot. Quest ging pas verder toen ik hem met een lethal wapen neerschoot.luxzenburcht schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 21:23:
Ben een gamebreaking bug tegengekomen. Dit was bij de missie waar je die spinrobot moet halen. Er volgt dan een gevecht waar je iedereen om moet leggen. Dit gedaan maar gebeurde verder niets alleen een ! waar je naartoe moest. Vervolgens gebeurde er niets. Overal gezocht en uiteindelijk Google gebruikt. Hier kon ik ook niets vinden.
PSN-id: Chrasher
Cyberpunk was released 57 years too early.
Heb wat uren erin zitten, maar op een xbox worden die uren nergens bijgehouden denk ik. Rank 23 en het spel voelt lineair. Ik durf niet saai te zeggen, maar de interesse is weg. Misschien speelt men leeftijd een rol..
met alle patches van de laatste tijd speelt het prima op een PS4 Procrimby schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 00:55:
Mn schoonvader heeft net voor kerst Cyberpunk gekregen voor de PS4. Deze was al gekocht voor de problemen echt bekend waren. Is dit al speelbaar op de ps4 pro? Of nog steeds drama? Denken jullie dat het nog goed gaat komen?
Lekker omruilen voor een game die nu wel goed werkt en dan volgend jaar weer voor kerst geven.crimby schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 00:55:
Mn schoonvader heeft net voor kerst Cyberpunk gekregen voor de PS4. Deze was al gekocht voor de problemen echt bekend waren. Is dit al speelbaar op de ps4 pro? Of nog steeds drama? Denken jullie dat het nog goed gaat komen?
Game werkt ietjes beter dan voor de patches maar hij kan beter even wachten tot hij echt volledig gepatched is. Kost de game waarschijnlijk ook nog maar 20 - 30 euro.
[ Voor 16% gewijzigd door Timothy3000 op 26-12-2020 09:48 ]
De crashes vallen mee, maar de ene bug na de ander vliegt over je oren.crimby schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 00:55:
Met nieuwste drivers ook steeds flickering in andere games.
Blijkt dat je in de driver instellingen performance op verkies optimale prestatie moet zetten.
Uren Cyberpunk gespeeld en andere games (zoals WoW) flickeren niet meer. lmao
Geen idee of placebo/toeval maar dacht post het toch even
Dit had ik gisteren dus ook constant, zal vandaag dan wel weg moeten zijn.Cuqebaqer schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 16:49:
Ik kan mijn camera in de auto niet meer in 3th person krijgen iemand weet hoe dit komt ?
Edit : Nevermind, moest de game gewoon even opnieuw laden.
Rijden in first person vind ik erg lastig, de views naar buiten zijn wel erg realistisch, zeker in cutscenes.
Ook nog nooit gezien hier.DriesNL schreef op woensdag 23 december 2020 @ 17:01:
Kijk eens, voor het eerst gezien, NPC’s met paraplu:
[Afbeelding]
Kijk, ik ben niet de enige die constant gespamt wordt door die delamain met z'n ontspoorde auto's.
Irritante gast
Gewoon even snel doen, dan ben je er van af en het is nog fucking grappig ookMarsman83 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:30:
[...]
Ook nog nooit gezien hier.
Kijk, ik ben niet de enige die constant gespamt wordt door die delamain met z'n ontspoorde auto's.
Irritante gast
Inderdaad, doorgedraaide AI, heerlijkRubenSaurus schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:34:
[...]
Gewoon even snel doen, dan ben je er van af en het is nog fucking grappig ook
Die meldingen hadden van mij éénmalig mogen zijn ipv iedere keer als je weer een bepaald gebied in komt. Geeft je wel een reden om ze te gaan doen.Marsman83 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:30:
[...]
Irritante gast
Ik heb goed gelachen tijdens het doen van die quests, ze zijn niet allemaal even grappig, maar er zitten wel leuke bij.NLxAROSA schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:56:
[...]
Die meldingen hadden van mij éénmalig mogen zijn ipv iedere keer als je weer een bepaald gebied in komt. Geeft je wel een reden om ze te gaan doen.
This is the Way.
helaas werkt dat ook niet, elke keer als ik die cyberpsycho af knal dan gaat t misRubenSaurus schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 13:10:
Saven en reloaden?
This is the Way.

Misschien de verkoper omleggen?
PSN-id: Chrasher
Er zijn meerdere voertuigen gratis te krijgen hier en daarChrasher schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 13:28:
Is er nog een andere manier om aan die voertuigen te komen die je alleen met cash kunt kopen? Zitten een aantal leuke bij, maar om daar nu steeds 75.000+ Eddy's voor uit te geven.![]()
Youtube staat er vol mee in ieder geval
En er is geen verkoper om om te leggen als je de auto gaat kopen
Er zijn een groot aantal auto's gratis via side missies te krijgen, aantal moet je wel specifiek de juiste keuzes maken, maar dan kom je al aardig mee rond.Chrasher schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 13:28:
Is er nog een andere manier om aan die voertuigen te komen die je alleen met cash kunt kopen? Zitten een aantal leuke bij, maar om daar nu steeds 75.000+ Eddy's voor uit te geven.![]()
Jammer alleen dat na kopen van alle auto's je text krijgt dat je ze dan de 'premium superfast bla bla' auto hebben, maar is gewoon de Cthulhu Quadra, waar je er tegen die tijd al 3 van hebt. Ik rij zelf 99% met de Javelina, ding doet geen rare dingen in bochten (wtf hebben ze met de motoren gedaan..) en heeft nette topsnelheid.
Nu alle side/NCPD/gigs gedaan, wel bizar hoe weinig mensen de achievements hebben gehaald daarvoor (onder de 1%), nu nog paar domme achievements (enemy granade met pistol, blijkbaar telt een tech-pistol weer niet..), verplicht die bullettime en dan nog bezerk, plus die 3 deamons upload die ik al lang gehaald heb maar blijkbaar is die voor meer mensen bugged zodat ze hem niet krijgen (en no way dat ik een reset van skills ga doen voor enkel die achievement).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Wi2JnbDUbkEhYG31ra6ZFIsF.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PEjzhCMR7XQRc0sRlm5fDCIy.jpg?f=user_large)
Nu ik een Caliburn on demand heb even lekker lopen off roaden. Voelt net alsof je Horizon 4 speelt haha.
Je trigger remt alleen je voorwiel, achterwiel rem je met A/XSinergyX schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 13:57:
[...] (wtf hebben ze met de motoren gedaan..)
Het is erg lastig om hierin een balans te vinden want A /Xis rem aan of uit en je Trigger is gewoon heel erg gevoelig.
Als je dus voornamelijk met je trigger remt doe je al heel snel een stoppie, als je dan gaat sturen tijdens een stoppie gebeuren er rare dingen (frontaal een betonnen barrier inrijden, van je motor afvliegen om naast he viaduct de afgrond in te kletteren met de dood tot gevolg)
Speel op de pc
:strip_exif()/f/image/Wd2kR4pKKlZDoHFnxHYtL3DS.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu nog op zoek naar goede weaponmods en misschien een betere scope. Standaard scope is best goed eigenlijk.
:strip_exif()/f/image/vrP3EJJMZ1m4mzU7vjawSrNH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h43Lml4Ck1P6hqizuh1qYb7k.jpg?f=fotoalbum_large)
Het geluid in het spel is ook erg goed gedaan. Als je op het platteland gaat schieten hoor je de echo's gewoon. Ook de muziek : 103.5 Radio Pebkac past gewoon precies in het plaatje van Night City.
Vond deze wel leuk
Ik probeer aan de hand van je kledij te bedenken hoe je karakter eruit ziet. Erg kleurrijk in ieder gevalluxzenburcht schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:19:
Zojuist een Legendary Ajax gekocht. Kost wat maar alle 117k eddies waard.
[Afbeelding]
Nouja, vooruit dan. Niet echt stijlvol maar meer voor de statistieken. 15% crit chance, equipPdeBie schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 20:17:
[...]
Ik probeer aan de hand van je kledij te bedenken hoe je karakter eruit ziet. Erg kleurrijk in ieder geval
:strip_exif()/f/image/2vKsuXzcJAgpxqeDBQt4GFti.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat is mij inderdaad meer dan eens overkomen.Poesmij schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:40:
Meer mensen die het leuk vinden om met een katana rond te zwaaien maar steeds doodgaan doordat je iets kapot slaat en explodeert?
Verwijderd

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2020 22:13 ]
Ik heb praktisch dezelfde legendary Ajax 'gewoon' gevonden tijdens een side mission.luxzenburcht schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:19:
[Afbeelding]
Je kunt dus ook dikke legendary wapens vinden en hoef je niet perse te kopen!
Uh, je bent in Pacifica. Ga eens naar de NCPD punt op de map in het zuiden van Pacifica. Daar schiet je een groep dood op een parkeerterrein dat half in puin ligt. Loot de baas en dan krijg je de Moron Labe als craftbaar wapen (rare) die je kan upgraden naar legendary. Die eigenlijk beter is dan de reguliere M251S.luxzenburcht schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:19:
[Afbeelding]
Nu nog op zoek naar goede weaponmods en misschien een betere scope. Standaard scope is best goed eigenlijk.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het geluid in het spel is ook erg goed gedaan. Als je op het platteland gaat schieten hoor je de echo's gewoon. Ook de muziek : 103.5 Radio Pebkac past gewoon precies in het plaatje van Night City.
Vond deze wel leuk
[YouTube: When you vibe to Cyberpunk music too hard]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar nee, deze game heeft denk ik heel wat meer problemen dan de bugs. Het hele punt van de game is uiteindelijk een verhaal in een wereld waar je om geeft en interactie mee hebt. Tja, ik heb het niet echt gehad. Er waren een paar echt goede missies, maar die waren voornamelijk sidequests waar ik het beste de Panam missies vond. Die waren alleen buiten de stad waar de game dus rond te draaien.
Verder mist de binding met de stad echt. Het is enorm, de wijken zijn divers, maar het voelt soms zo leeg aan. Het is decor zoals in zo veel games, meer eigenlijk niet. Het trok me in ieder geval niet. Het is niet zo slecht als bijvoorbeeld presente AC games zoals Origins of Odyssey die echt helemaal zielloos voelde, maar een RDR2 was heel wat beter en the Witcher 3 al helemaal.
Het hoofdverhaal deed me uiteindelijk ook steeds minder en minder. Ik moet al gaan nadenken welke missies het ook alweer waren. Het is niet slecht, maar het is ook niet dat het eruit sprong als iets bijzonders. De interacties met Silverhand waren soms wel leuk, maar vaak eigenlijk een beetje nietszeggends. Waar in the Witcher 3, je keuzes vaak nog echt impact hadden op het verhaal of de spelwereld, is het hier nauwelijks relevant. Veel generieke side misses of gigs waren ook wel heel erg on creatief. Ik miste echt iets zoals de Witcher contracten of de creatieve opzet van side quests in the Witcher 3 hier. Dat lijkt hier vervangen te zijn voor meer kwantiteit, van beduidend lagere kwaliteit. Dat heb ik ook een beetje met de map. Ze hebben echt wat geprobeerd daarmee en er zijn stukken die echt heel erg goed uitgewerkt zijn. Little Chinatown en Kabuki sprongen er ook wel uit.
Als laatste miste ik echt heel veel achtergrondinformatie over deze wereld. Hoe komen we in 2077? Er zijn referenties aan oorlogen en de versplintering van de VS, maar het blijft verder heel erg vaag. Het helpt niet om die wereld in te komen.
Alles bij elkaar opgeteld zit ik een beetje te wachten op de reconstructie van de ontwikkeling van deze game. Er waren ambities, bepaalde zaken die echt de tijd en aandacht lijken te hebben gehad, zijn ook echt goed, maar er zit zoveel eigenlijk matigs tussen. Als ik het afzet tegen the Witcher 3, tja die game was ook niet perfect, maar was duidelijk beter afgewerkt in verhaal en wereldbouw. Dat verwachte ik namelijk van Cyberpunk 2077, een levendige wereld die je er mede door het verhaal, erin trekt. Ik heb het eigenlijk nooit gehad. Maakt de game niet slecht, er zijn veel slechtere games, maar dit gaat denk ik ook geen klassieker worden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In Stadia wel (op mac in ieder geval), dus ik ga er vanuit dat dit dan ook voor PC geldt.Flying Hawkic schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 23:24:
Speelt iemand met de nieuwste Xbox controller op pc? Maakt de game gebruik van de trillende triggers?
Ik speel hem op de Xbox One X (Cyberpunk Edition) en ik moet zeggen dat ie over het algemeen goed draait. Framerate is redelijk stabiel en zal zo rond de 30 liggen denk ik. Ja er zijn af en toe wat dipjes naar 15-20 fps maar te weinig om echt storend te zijn. Zeer zelden freezed ie even voor een paar seconden, op 1 hand te tellen in 18 uur tijd. Ik heb 1 crash gehad maar gelukkig net na een save. Qua glitches is het bij mij tot nu toe beperkt gebleven tot zwevende sigaretten in cut scenes, zwevende objecten in de wereld, een acces point niet kunnen hacken, NPC’s die dwars door auto’s lopen en nog wat kleiner spul wat het noemen niet eens waard is.
Ik heb hem vanavond een groot deel van de avond gestreamed naar mijn PC via de Xbox Companion App over de 5G wifi en ook hier weinig last van gehad, speelde zo goed als hetzelfde als direct op de tv.
De graphics zijn niet perse adembenemend maar de sfeer is echt fantastisch en wat ze met het licht weten te doen is wel heel knap. Ondanks dat het niet het scherpste/duidelijkste/en netst afgewerkte spel is kom je plekken tegen waar je mond bijna van open valt. Ik kan me voorstellen dat dit op een high end pc in 4k met alles op ultra echt een adembenemende ervaring is.
Dan de gameplay, ik vermaak me uitstekend, de gunplay is erg vet en heb me vanavond echt wat meer kunnen verdiepen in hacking, crafting en de tech tree, ik heb voornamelijk side missions gedaan en wat verkent.
Ik zit qua verhaal op 20/10/5, voor mijn gevoel is act 1 veel te snel gegaan. Er word heel veel nadruk gelegd op je relatie met Jackie maar door de eerste 6 maanden dat je in NC bent in een compilatie te stoppen heb je als speler die band nooit opgebouwd
Desalniettemin ben ik heel benieuwd waar het zich allemaal naar toe gaat ontwikkelen, het verhaal en de manier waarop het verteld word voelt heel goed.
:fill(white):strip_exif()/f/image/vDhe1q2V0Owunz0fJP88t3QW.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/U5Fs9H8UxftRkRLjbZAH4hFS.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/vhidkAkxrUNrbAE0NUAEEPH2.png?f=user_large)
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik wist niet dat CP77 ook uitgebracht was op de PS2.Joosie200 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 14:02:
V, back in black met twee rides:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nu ik een Caliburn on demand heb even lekker lopen off roaden. Voelt net alsof je Horizon 4 speelt haha.
De sidemissies zien leuk om te doen. Veel hetzelfde maar toch is elke missie anders.
Jullie snappen denk ik wel wat ik bedoel.
De reden dat ik nu stop is dat ik zie en merk dat ze de game flink aan het poetsen zijn. Ik hoop dat ze over een jaar de game wel af hebben en dan ga ik wel een nieuwe start maken, street kid of zo.
De game komt gewoon nog niet tot zijn recht.
Ik wens jullie nog veel game plezier met Cyberpunk
Het lange wachten op de DLC's begint nu zullen we maar zeggen
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Dit zijn screens op performance modus. Vond dat beter passen bij de shooter looter dat Cyberpunk ook is.unfor schreef op zondag 27 december 2020 @ 02:29:
[...]
Ik wist niet dat CP77 ook uitgebracht was op de PS2.
Vandaag wat sidequests gedaan voor Panam en nu maar wat vraagtekens en ncpd sites lopen clearen in de badlands. Ik vermaak me nog prima met de game, zit nu op 54 uur.
Beetje algemene regel in dlss:Joosie200 schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:14:
[...]
Dit zijn screens op performance modus. Vond dat beter passen bij de shooter looter dat Cyberpunk ook is.
Vandaag wat sidequests gedaan voor Panam en nu maar wat vraagtekens en ncpd sites lopen clearen in de badlands. Ik vermaak me nog prima met de game, zit nu op 54 uur.
4k maximaal performance dlss
1440p balanced
1080p quality
Anders ga je zoveel artefacten krijgen dat je beter gewoon de native res naar beneden kan zetten..
Hmm? Ik ben native 4K res, maar speel met DLSS quality, maar zover ik kan zien geen last van artefacten.Santee schreef op zondag 27 december 2020 @ 17:02:
[...]
Beetje algemene regel in dlss:
4k maximaal performance dlas
1440p balanced
1080p quality
Anders ga je zoveel artefacten krijgen dat je beter gewoon de native res naar beneden kan zetten..
Dat klopt, quality is de beste mode voor DLSS als je niet meer performance nodig hebt. De rare artefacten op 4k komen pas echt bij ultra performance naar voren.DriesNL schreef op zondag 27 december 2020 @ 18:21:
[...]
Hmm? Ik ben native 4K res, maar speel met DLSS quality, maar zover ik kan zien geen last van artefacten.
Daar ben ik inderdaad geweest. Grote kans dat ik hem gesalvaged heb....DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 22:51:
[...]
Uh, je bent in Pacifica. Ga eens naar de NCPD punt op de map in het zuiden van Pacifica. Daar schiet je een groep dood op een parkeerterrein dat half in puin ligt. Loot de baas en dan krijg je de Moron Labe als craftbaar wapen (rare) die je kan upgraden naar legendary. Die eigenlijk beter is dan de reguliere M251S.

Er gebeurd daar niks. Gewoon iedereen doorschieten en door.luxzenburcht schreef op zondag 27 december 2020 @ 18:51:
[...]
Daar ben ik inderdaad geweest. Grote kans dat ik hem gesalvaged heb..... Komt er nog ter sprake wat er daar gebeurd is op die parkeerplaats? Zonder spoilers svp
Als het goed is staat die allang in je crafting menu. Het is voornamelijk de iets hogere RoF en de neiging dat je gecrafte wapens, zowel goede crit damage, crit kans als een 2,5x headshot multiplier krijgen als je het wapen upgrade naar legendary. Dat is heel erg sterk. Het is bijna een fps hoe snel je dan mensen kan afschieten.
Staat inderdaad in de craft list, alleen nog de perk greasemonkey nodig. Thnx.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 december 2020 @ 18:55:
[...]
Er gebeurd daar niks. Gewoon iedereen doorschieten en door.
Als het goed is staat die allang in je crafting menu. Het is voornamelijk de iets hogere RoF en de neiging dat je gecrafte wapens, zowel goede crit damage, crit kans als een 2,5x headshot multiplier krijgen als je het wapen upgrade naar legendary. Dat is heel erg sterk. Het is bijna een fps hoe snel je dan mensen kan afschieten.
Het viel mij op dat je tijdens deze missie géén Photo modus tot je beschikking hebt. Dat gebeurd voor zo ver ik weet nergens anders in de game...
Ben er niet goed vanNyarlathotep schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:39:
[...]
Het viel mij op dat je tijdens deze missie géén Photo modus tot je beschikking hebt. Dat gebeurd voor zo ver ik weet nergens anders in de game...
Ik ben op dit moment bezig met tech en engineering. Zodra ik daar genoeg punten in heb om bijv een Legendary te craften dan ga ik verder kijken of ik wat punten in body / reflexes of cool wil zetten.Flying Hawkic schreef op zondag 27 december 2020 @ 23:39:
Ik heb 10 in intelligence, 12 in cool en in de rest elk 7. Met als gevolg dat ik vaak geen deuren kan openen omdat hier ofwel tech of body voor nodig is... Wat doen jullie hiermee? Ik heb nog 4 attribute points te verdelen. Blijkbaar levellen je skills ook niet hoger dan je attribute points, dus kan ze best snel toewijzen.
Ik ben voor 10 body gegaan, 12 in reflexes, 6 in intelligence, nu compleet voor tech aan het gaan tot aan level 20 om alles te kunnen crafted. Kan de meeste deuren en dingen wel door, en ve van de panel hacken. Vind het zonde om voor de laatste paar dingen in te kunnen craften op te geven of max wepon damage. Als tech level 20 is ga ik verder met reflexes en miss nog wat extra cool.Flying Hawkic schreef op zondag 27 december 2020 @ 23:39:
Ik heb 10 in intelligence, 12 in cool en in de rest elk 7. Met als gevolg dat ik vaak geen deuren kan openen omdat hier ofwel tech of body voor nodig is... Wat doen jullie hiermee? Ik heb nog 4 attribute points te verdelen. Blijkbaar levellen je skills ook niet hoger dan je attribute points, dus kan ze best snel toewijzen.
De 'stealth-archer' van deze game vind ik wel lachen
PS4 PSN: Dazzler2120
Langs de ene kant vind ik het verhaal zeker meeslepend en is Silverhand echt wel top! Langs de andere kant is de map gewoon gigantisch druk en weet je niet wat eerst doen..
Daarnaast is het "looten" van de vele items soms echt wel lastig.. er is zoveel (brol) om op te looten, je geraakt er soms niet wijs uit.. Zeker ook als je in een gevecht zit moet je eerst iedereen killen voor je deftig kan beginnen looten in al die rooms.. druk druk druk..
Een "silenced" approach is ook wel moeilijk aangezien ik dus tot op heden nog altijd geen deftige silenced assault rifle/sniper rifle kunnen vinden/maken heb.. Zelf na de story van Panam heb ik dat dus niet.. heel raar eigenlijk.. blijkbaar toch iets gemist..
Het opbouwen van een relatie is blijkbaar ook iets dat moeilijk lukt ? Er zijn een paar heel leuke vrouwtjes waarmee je kan praten maar totaal geen "relationship" opties (tot nu toe).. In een city als dit zou je toch al snel een date moeten kunnen versieren ?
Ben nu eigenlijk vooral bezig met de main story line.. kheb zo iets van, kwil (innerlijke) rust hoe het verhaal gaat eindigen..
Alsook het uitwerken van jouw character is iets dat zo ingewikkeld is, ik heb de indruk dat er zoveel mogelijkheden zijn die ik nooit zal gebruiken of zal begrijpen zelf... En ja, het is de bedoeling dat je uw personage uitbouwt zoals jij de speelstijl graag hebt, echter ben ik meer fan van het "ik kies in het begin mijn klasse" systeem..
Voor mij is het zeker een goed spel, maar zoals ik voor mijzelf verwachtte, het is TE druk.. te overweldigend.. en op den duur doe je veel "side quests" gewoon op automatische piloot.. Dus vandaar ik ook vooral main quest doe en daarna alles even laat bezinken.. Want zoals aangegeven al in deze post, er is nog veel werk aan het game om het "smooth" te laten lopen.. (vooral details/finetuning..)
8 in intelligence en 9 in cool. Plus 6 in body.
12 in reflexes/technical voor de perks: grease monkey en grand finale. Twijfel om nog voor 18 in Technical te gaan voor edge runner artisan te unlocken om legendary items te kunnen craften. Want mijn huidige iconic weapons zijn rare of epic als max. Kom zelfs 1 attribute point tekort op lvl 50 als ik reflexes en cool op 20 zet heb ik 1 punt teveel in intelligence geknald om 18 in technical kwijt te kunnen. Heb wel ex nihilo en workshop als perks voor craften om zo wat bonus te fixen.
12 in reflexes voor grande finale en ik wil graag richting de 20 voor wild west, west world, brainpower en de good, bad and ugly. Wel mooi om te zien dat ze allerlei film/series titels meenemen voor de perks. 9 in cool wil ik ook richting de 20 voor immunity en merciless. Bloodflow en critical condition zijn ook handig maar voor nu heb ik alleen cold blood lopen maxen.
[ Voor 9% gewijzigd door Joosie200 op 28-12-2020 10:00 ]
Ik ben inmiddels level 34 ofzo maar ik kan nog steeds geen granaten van slachtoffers laten ontploffen zoals in de tutorial
[ Voor 32% gewijzigd door SnoeiKoei op 28-12-2020 10:17 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Looten of craften.SnoeiKoei schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:16:
Ik snap nog niet goed hoe je nou aan nieuwe quickhacks moet komen. Looten? Je kunt ze ook craften, maar hoe kom je dan aan nieuwe recepten?
Ik ben inmiddels level 34 ofzo maar ik kan nog steeds geen granaten van slachtoffers laten ontploffen zoals in de tutorial
Ik heb: detonate grenade, suicide, cyberpsycho lopen looten bij fast travel punt Chapel in Pacifica / rond de mall van de voodoo boys. Kostte me een uurtje lang netrunners omleggen in 1 blokje om zodat ze weer respawnen.
Ik ga uiteindelijk voor: 12 intel/technical, 20 reflexes / cool en 7 body. Geeft me een mooie all round craft 'n hack 'n gun it build. Legendary wapens zijn overal op te vissen, de Lizzy/Chaos/Kongou wapens waarmee ik begon waren leuk voor de begin levels. Maar nu kom ik al legendary wapens tegen die sterker zijn. Ik combineer nu overwatch met widow maker en de burya gun. Het is geen comrades hammer maar het heeft wel dezelfde animatie die nice is.
[ Voor 32% gewijzigd door Joosie200 op 28-12-2020 10:51 ]

[ Voor 18% gewijzigd door Jivebunny op 28-12-2020 12:01 . Reden: plaatjes ]
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
Ja ik twijfel of ik na deze playthrough meteen een female playthrough wil doen, of dat ik eerst even wat andere games ga doen en dan later wanneer alles verder gepolished is over een half jaar en ik ook een nieuwe PC heb pas te doen hahaJivebunny schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:56:
Vind Pyramid Song en gelijknamig nummer van Radiohead echt de beste quest uit het spel. Heb speciaal een reroll gedaan met female v hiervoor. Prachtig.
Ben precies hetzelfde van plan. Heb nu een hack + silenced revolver build en streetkid. Panam friend zone was ook wel mooi gedaan.Joosie200 schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:22:
ik ga nog een reroll doen als mannelijke V. En dan geen hack 'n snipe em build zoals nu. Maar Rambo stijl: alles in fysiek en meelee + shotguns als nomad beginnen. Kan ik Panam romancen ipv Judy nu.
[ Voor 6% gewijzigd door Jivebunny op 28-12-2020 12:30 . Reden: panam ]
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
Nice!
Welke revolver is dat? Overture?
Jup, Legendary. Gevonden inDazzler2120 schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:40:
[...]
Nice!
Welke revolver is dat? Overture?
HMmm vanavond maar eens naar kijken dan, heb nu een paarse versie van de Overture in die schiet heerlijk in stealthbuild, maar legendary kan misschien nog iets beter zijnYonix schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:41:
[...]
Jup, Legendary. Gevonden inspoiler:tijdenshet laboratorium van de NCPDspoiler:'The Hunt' (side job).

Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.
Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!