Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-09 00:42
GekkePrutser schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 01:59:
Opgelet! Ik heb gevonden waarom ik relatief zo weinig geld heb vergeleken met sommige anderen hier :'(

Als je deze perk, "SCRAPPER" neemt (technical ability / crafting), zal hij automatisch alle 'junk' items ontmantelen in onderdelen.

Handig dacht ik, hoef ik de inventory niet zoveel op te schonen. Meestal zijn het die ashtrays en lighters, cards, enzovoorts.

Echter.... Je vindt heel vaak waardevolle 'junk' zoals sierraden die honderden eddies waard zijn (vaak 750). In elke missie wel eentje, vaak meerdere. Die kan je dus niet meer verkopen. Zijn gelijk weg. Nou dat tikt hard aan qua geld.

En die perk kan je dus ook niet meer uitzetten :'( Niet doen dus!

PS: Hoe iets van honderden eddies 'junk' is, snap ik ook niet helemaal.
Een van de eerste dingen die ik deed 8)7 Ach , vermaak me zo ook prima. voor 100K kun je je perks opnieuw verdelen _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mariekeb schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:46:
[...]

Een van de eerste dingen die ik deed 8)7 Ach , vermaak me zo ook prima. voor 100K kun je je perks opnieuw verdelen _O-
Vijf vending machines leegtrekken en go. :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-09 14:00
Nog enkele screenies

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NdhfdyGlghgK_9v6XTZfkw-yUoE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VJVoCArm5s3K6bdCNw9ZqQcj.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ALFKC2IiIDKy9pFRLifXvv8L4XM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qjTd9htnfQyu9C1YvCxK6y5i.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dy0qGsi5Va8U7GTgy2NHtLA4rAE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/66jbO9CjhvsTcjKjJqsyqzUp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-09 00:42
Nog niet gedaan .. Maar ik speel het heel langzaam en heb veel te veel werk en andere dingen. Denk dat ik 20 uur gespeeld heb nu ( valt me nog mee ) .
Veel sightseeing , af en toe de stad ontdoen van criminelen en een quest meepakken.

de quest met Delamain ben ik nu mee bezig :

spoiler: quote in spoiler tag
BEEP BEEP MOTHERFUCKER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

unfor schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 07:15:
Je kan sowieso makkelijk geld maken als je veel crafting materials hebt.
Bij iedere verkoper maak ik een stapel van die groene sniper rifles en verkoop die tot zijn geld op is.
Ook kun je misbruik maken van een buyback bug. Er is een schilderij dat je in een missie op pakt die 4k waard is, als je die verkoopt en dan opnieuw de verkoper activeert koop je hem terug voor 5 eddies, herhaal dat tot zijn geld op is.
daarna kun je 'sleep' doen van 24uur - en kan je kunstje opnieuw doen :X

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mariekeb schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:53:
de quest met Delamain ben ik nu mee bezig :

spoiler: quote in spoiler tag
BEEP BEEP MOTHERFUCKER
Die vond ik wel geniaal met Delamain:
spoiler:
Flamingo? Flaming O2 no? Moet je dus keramieken flamingos kapot maken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07 16:22
Vis schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 07:10:
[...]

Via GeForce Now kan ik alles high/ultra en RTX en DSSL aan ja.. dan nog 60fps dus dat speelt het lekkerst.. alleen beperkt tot 1080p resolutie, maar op een oude full HD laptop komt dat wel op z'n best uit 😄

Via m'n Alienware laptop en GTX 1070 gpu 4k screen werkt het via een HDMI kabel naar 4k tv om dan resolutie 1440p te nemen opzich prima alles high op een acceptabel 40fps, maar in drukke gebieden zakt de fps dan wel naar 28 ofzo.

GeForce Now dus ftw, werkt echt top via founders account 👌🏼 toch de toekomst van gaming nu nog wachten op hogere resoluties. Edit: zit er ook aan te twijfelen om een Nvidia Shield TV stick te kopen, die kan via AI upscalen naar 4k, dus wellicht dan nog scherper beeld op je tv via de stream.. maar vind 134,- nog een beetje veel geld en of het echt zoveel verschil maakt t.o.v HDMI kabel trekken twijfel ik beetje over..
Ik speel zelf ook via Founders. Ik weet niet hoe lang jij al lid bent maar ik heb wel al veel problemen ondervonden. Gisteren lag een deel van de servers uit en bij de launch van Cyberpunk 2077 waren er ook veel problemen. Ik las dat ze de maandelijkse inschrijvingen hebben opgeschort. Ze verkopen enkel nog het abonnement voor zes maanden. Volgens hen omdat ze teveel nieuwe gebruikers hebben, maar ik begrijp niet waarom ze de zesmaandelijkse dan wel nog verkopen. Wellicht is de vraag daar kleiner. Of ze verwachten nog veel technische problemen in de komende maand of maanden en zijn bang dat mensen hun abonnement stopzetten. Met zes maanden zit je vast voor zes maanden... De maandelijkse prijs van iets meer den 5 EUR is natuurlijk spotgoedkoop, maar als ik mij niet vergis was dit een tijdelijke prijs en zou de prijs nog verhogen. Zelfs als ze het 10 EUR per maand maken, valt het mee als je de kost vergelijkt met een gaming pc, maar ze moeten dan wel echt werken aan hun beschikbaarheid.

Hoe meet je de fps via GeForce NOW? Ik heb RTX op ultra (niet psycho) en DLSS op auto (niet quality). Ik had nogal wat haperingen, maar ik wist niet of het aan mijn internetverbinding lag of aan de instellingen. In principe is het gewoon een stream, dus moeten haperingen toch te wijten zijn aan Nvidia, toch? Misschien de instellingen ook eens terug opkrikken hier.

Ik speel op een grote beamer en de resolutie van 1080p is dan best laag. Laat mij zeker weten wat je ervaring is als je voor Shield zou gaan. Weet wel niet precies hoe dat technisch werkt en of ik het kan aansluiten op de beamer.

Om het verder over het spel te hebben: sinds ik ben overgestapt van PS4 naar GeForce NOW geniet ik enorm van het spel. Duidelijk zijn enkele zaken gewoon stuk of niet uitgewerkt, de quests zijn wel goed en het verhaal spreekt mij zeer aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:59
GekkePrutser schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 06:20:
Zeker omdat je het nooit meer uit kan zetten (binnen je playthrough) aangezien het via een perk gaat.
Perks kan je voor 100k resetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Joosie200 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:11:
[...]

Die vond ik wel geniaal met Delamain:
spoiler:
Flamingo? Flaming O2 no? Moet je dus keramieken flamingos kapot maken _/-\o_
spoiler:
GLaDOS was de beste. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
GekkePrutser schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 06:20:
[...]

Volgens mij is het 'works as designed'. Er was een hele discussie op reddit over, en de consensus was dat mensen beter op hadden moeten letten. Ben het daar ook niet mee eens nee. Zeker omdat je het nooit meer uit kan zetten (binnen je playthrough) aangezien het via een perk gaat.
Dit had gewoon een knop 'dismantle all junk' moeten zijn. In combinatie met een 'mark as trash' knop en een 'favorite' knop zodat je bepaalde items niet kan verkopen/scrappen.
Flying Hawkic schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:39:
[...]

Ik speel zelf ook via Founders. Ik weet niet hoe lang jij al lid bent maar ik heb wel al veel problemen ondervonden. Gisteren lag een deel van de servers uit en bij de launch van Cyberpunk 2077 waren er ook veel problemen.
Dat het halve internet op hetzelfde moment besluit om een abo af te sluiten omdat hun PC Cyberpunk niet trekt en je dan wat capaciteitsissues hebt die even tijd kosten om op te lossen vind ik niet zo'n probleem eerlijk gezegd. Vind wel slordig dat bij iedere update van de game (en updates van Cyberpunk duren ff om 1 of andere reden, veel en lange disk acties) dan knal je in een timeout en wordt je eruit gegooid. Ze moeten dan de game ff tijdelijk offline halen, updaten en weer terugbrengen. En dan is het een paar uurtjes offline.

Maar het is wel gewoon 99% van de tijd up. Heb ook nauwelijks in de queue gestaan de afgelopen tijd, alleen rond launchday een minuut of 2.

Voor EUR 5,50 p/m ga ik niet klagen in ieder geval. Hoop alleen dat ze met een echt premium abo komen van een 10-tje p/m (of ander bedrag) met 1440p/4k en geen queues.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik gebruik geen money glitches en heb nu toch al ruim 200k op mijn conto. :) Nog nooit een weapon gecraft overigens ik vind alles wat ik nodig heb.
En heb vaak nog wat wapens in mijn inventory waar ik het juiste level nog niet voor heb. Heb deze run ook nog geen wapens geüpgraded, want niet nodig.

Kwestie van alle missies waar je in de buurt ben meepakken. :+

Ik pik een story missie en alles wat ik op de route tegenkom aan side missions neem ik mee. Wat dus betekent dat ik nauwelijks aan story missions toekom.

Heb nu de Panam route gekozen.

spoiler:
nu weet ik waar ze de ramen kunnen blinderen van een basilisk. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:05

Vis

Flying Hawkic schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:39:
[...]

Ik speel zelf ook via Founders. Ik weet niet hoe lang jij al lid bent maar ik heb wel al veel problemen ondervonden. Gisteren lag een deel van de servers uit en bij de launch van Cyberpunk 2077 waren er ook veel problemen. Ik las dat ze de maandelijkse inschrijvingen hebben opgeschort. Ze verkopen enkel nog het abonnement voor zes maanden. Volgens hen omdat ze teveel nieuwe gebruikers hebben, maar ik begrijp niet waarom ze de zesmaandelijkse dan wel nog verkopen. Wellicht is de vraag daar kleiner. Of ze verwachten nog veel technische problemen in de komende maand of maanden en zijn bang dat mensen hun abonnement stopzetten. Met zes maanden zit je vast voor zes maanden... De maandelijkse prijs van iets meer den 5 EUR is natuurlijk spotgoedkoop, maar als ik mij niet vergis was dit een tijdelijke prijs en zou de prijs nog verhogen. Zelfs als ze het 10 EUR per maand maken, valt het mee als je de kost vergelijkt met een gaming pc, maar ze moeten dan wel echt werken aan hun beschikbaarheid.

Hoe meet je de fps via GeForce NOW? Ik heb RTX op ultra (niet psycho) en DLSS op auto (niet quality). Ik had nogal wat haperingen, maar ik wist niet of het aan mijn internetverbinding lag of aan de instellingen. In principe is het gewoon een stream, dus moeten haperingen toch te wijten zijn aan Nvidia, toch? Misschien de instellingen ook eens terug opkrikken hier.

Ik speel op een grote beamer en de resolutie van 1080p is dan best laag. Laat mij zeker weten wat je ervaring is als je voor Shield zou gaan. Weet wel niet precies hoe dat technisch werkt en of ik het kan aansluiten op de beamer.

Om het verder over het spel te hebben: sinds ik ben overgestapt van PS4 naar GeForce NOW geniet ik enorm van het spel. Duidelijk zijn enkele zaken gewoon stuk of niet uitgewerkt, de quests zijn wel goed en het verhaal spreekt mij zeer aan.
FPS counter kun je aanzetten via GeForce Experience programma, en dan zie je m ook in GFN. Niet altijd trouwens.. dus dat is wisselend.. maar het speelt wel vloeiend.

Moet ook eerlijk zeggen dat ik nog nooit langer dan 1 minuut heb moeten wachten op een stream sinds ik Founders heb. En dan de stream kwaliteit zelf, is 9/10 keer perfect. Dat wil zeggen, geen haperingen, heel af en toe een hic up, als je in een snelle auto rijdt of dik in de actie shoot zit.. maar is echt verwaarloosbaar.
Wel moet je internet verbinding goed zijn en wat ik ook heb gedaan is via de instellingen van GFN zelf Aanpassen qua streamkwaliteit settings, dus handmatig op 1080p 60 zetten, max bitrate en vinkje voor Pas aan voor netwerkomstandigheden UIT laten,Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nlhAOOJN4XBAPAkesMmGqDtchSQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PeaDF58729NAnCcRRbBPW8PN.jpg?f=fotoalbum_large

Zo haal je het uiterste uit je stream.

Hoop trouwens wel wat de prijzen niet omhoog gaan van GFN founders, alhoewel ik wel best meer wil betalen maar dan mogen ze de resolutie ook wel upgraden naar minstens 1440p of zelfs 4K.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Vis schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:20:
[...]

FPS counter kun je aanzetten via GeForce Experience programma, en dan zie je m ook in GFN.
Als je Steam gebruikt op GFN dan kun je ook Shift-Tab doen voor de overlay en dan naar settings en de FPS counter van Steam aanzetten, die werkt ook op GFN.

Zal voor Ubisoft Connect ook zo werken denk ik (niet geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 11:44
44 uur and counting, ik ben net aan Act 2 begonnen.

Geen game breaking bugs nog, maar het stoort mij wel dat net die ene cutscene die belangrijk en emotioneel is verpest wordt door een zwevend pistool. Vraag je je toch af: heeft iemand dit wel getest?

Maar verder vermaak ik mij goed hiermee.

Ik heb nu al een paar keer gehad dat je een iconic/legendary compleet mist en soms onmogelijk kunt krijgen. Ga ik toch iets anders van spelen. Alles uitkammen, veel saven.

Ik heb bijv.
spoiler:
- niet in het hotel de iconic van het landing pad opgehaald. Gelukkig wel weer naar binnen kunnen glitchen na afloop en alsnog kunnen doen.
- een zekere ripperdoc geslagen, daarna kun je geen legendary cyberware meer van hem kopen.

Leuke knipoog: kwam een braindance dealer tegen met de naam
spoiler:
Lenny Nero
, bekend van de film
spoiler:
Strange Days
. Ga die zien. Beetje gedateerd van 25 jaar geleden (damn ik word oud).

En volgens mij zag ik
spoiler:
Tiny Tina
:o als bejaarde. Kan ik niets van terugvinden, misschien heb ik het fout. Zij zei iets raars over een masker en leek er een beetje op. Vond het 'out of place'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
NLxAROSA schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:12:
[...]

Dit had gewoon een knop 'dismantle all junk' moeten zijn. In combinatie met een 'mark as trash' knop en een 'favorite' knop zodat je bepaalde items niet kan verkopen/scrappen.
Zou wel ideaal zijn. Ben nu nog steeds aan het opletten dat ik mijn iconic / rare en iconic / legendarische zut niet disassemble, drop of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 17:45
Ik lees vaak act2, wanneer weet je dat je in act2 begonnen bent? Want als het goed is kun je daar die legendarische componenten vinden.

En heeft iemand ervaring met Cyberpunk op een Rx vega 64? In de tweaker test werd deze kaart niet opgenomen. Maw, gedateerd :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Spacewide schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:50:
Ik lees vaak act2, wanneer weet je dat je in act2 begonnen bent? Want als het goed is kun je daar die legendarische componenten vinden.

En heeft iemand ervaring met Cyberpunk op een Rx vega 64? In de tweaker test werd deze kaart niet opgenomen. Maw, gedateerd :-(
Als je die start komt het op het scherm te staan :-). Veel reviews beschrijven ook de verhaallijn tot aan de start van Act 2, dus als je reviews hebt gelezen weet je ongeveer wanneer die gaat starten. En als je het wilt weten:
spoiler:
Act 2 start na de missie waarbij het mis gaat met je biochip, dat is de missie "the heist
.

Blijkbaar zou Act2 veel langer zijn dan Act 1. Maar ik zit zelf nog in Act 2 dus ik kan je niet vertellen of het waar is.

[ Voor 7% gewijzigd door Flying Hawkic op 22-12-2020 11:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Vis schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:20:
[...]

FPS counter kun je aanzetten via GeForce Experience programma, en dan zie je m ook in GFN. Niet altijd trouwens.. dus dat is wisselend.. maar het speelt wel vloeiend.

Moet ook eerlijk zeggen dat ik nog nooit langer dan 1 minuut heb moeten wachten op een stream sinds ik Founders heb. En dan de stream kwaliteit zelf, is 9/10 keer perfect. Dat wil zeggen, geen haperingen, heel af en toe een hic up, als je in een snelle auto rijdt of dik in de actie shoot zit.. maar is echt verwaarloosbaar.
Wel moet je internet verbinding goed zijn en wat ik ook heb gedaan is via de instellingen van GFN zelf Aanpassen qua streamkwaliteit settings, dus handmatig op 1080p 60 zetten, max bitrate en vinkje voor Pas aan voor netwerkomstandigheden UIT laten,[Afbeelding]

Zo haal je het uiterste uit je stream.

Hoop trouwens wel wat de prijzen niet omhoog gaan van GFN founders, alhoewel ik wel best meer wil betalen maar dan mogen ze de resolutie ook wel upgraden naar minstens 1440p of zelfs 4K.
De instellingen op desktop zien er iets anders uit, maar ik heb de bitrate veranderd van automatisch naar 50 mbps (op desktop kan je niet voor "max" kiezen).

De prijzen zullen omhoog gaan. Dat is wat ze zelf hebben gezegd bij het tijdelijke aanbod van 5 EUR. Akkoord met jouw opmerking over de resolutie in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister eindelijk de laatste cyberpsycho gevonden, ben benieuwd hoe die quest verder gaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:22

Phydomir

Dennis

Flying Hawkic schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 11:04:

Blijkbaar zou Act2 veel langer zijn dan Act 1. Maar ik zit zelf nog in Act 2 dus ik kan je niet vertellen of het waar is.
Weet niet precies of hij veel langer is maar hij voelt wel langer als Act 1. Maar ik heb ook best wel wat side missies gedaan. Heb nu 36 uur op de teller. Als je in act 3 komt en de main story verder wilt gaan krijg je een "point of no return" melding dus ben nu eerst nog even de grotere side missies (missies van personages die je ook in het hoofdverhaal tegenkomt) aan het afmaken voor ik daar mee verder ga.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 11:23:
Ik heb gister eindelijk de laatste cyberpsycho gevonden, ben benieuwd hoe die quest verder gaat. :P
Bereid je voor...

spoiler:
Op absolute teleurstelling :P Al heb ik nog niet gezien wat er gebeurd als je ze allemaal non-lethal hebt neergekregen, misschien dat je dan nog een vervolg krijgt, anders is je reward alles wat je van die physo's heb geloot

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
SinergyX schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 11:56:
[...]

Bereid je voor...

spoiler:
Op absolute teleurstelling :P Al heb ik nog niet gezien wat er gebeurd als je ze allemaal non-lethal hebt neergekregen, misschien dat je dan nog een vervolg krijgt, anders is je reward alles wat je van die physo's heb geloot
spoiler:
Oei... Ik heb ze altijd non lethal gedaan, en dan info doorgestuurd en nadien heb ik ze toch altijd door het hoofd geschoten... hopelijk heb ik het daar niet mee verpest. Heb er maar twee gedaan tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Spacewide schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:50:

ik speel het op een vega64 red devil met een 5800x en 32gb op 1440p

omdat ik liefst zo tegen de 60fps wil gebruik ik onderstaande settings. Daarnaast nog rendering scale (static fidelyfx cas) op 85%. Ziet er nog steeds goed uit en speelt soepel met 50-60 fps ofzo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/an4A_1l5hXSZTZz4PkdzE0Hf3cI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LZ2V2sWHE6M17gJHAk6dE107.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 17:45
PainkillA schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:09:
[...]

ik speel het op een vega64 red devil met een 5800x en 32gb op 1440p

omdat ik liefst zo tegen de 60fps wil gebruik ik onderstaande settings. Daarnaast nog rendering scale (static fidelyfx cas) op 85%. Ziet er nog steeds goed uit en speelt soepel met 50-60 fps ofzo

[Afbeelding]
Stevige CPU! Ik zal dit als vertrekpunt gebruiken op de i7 8700K. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Man wat een zooitje lees je toch steeds weer op internet over deze game en CD Projekt Red. Ik begin eerlijk gezegd steeds meer en meer het gevoel te krijgen dat ze een 2e Bethesda aan het worden zijn. Die waren in hun hoogtijdagen ook echt top, maar de laatste jaren door mismanagement ook helemaal naar beneden gezakt. Echt hoor de mensen die bovenop zitten kunnen zoveel dingen verkloten voor zo'n bedrijf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Larmoth
NukaWorldNL schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:17:
Man wat een zooitje lees je toch steeds weer op internet over deze game en CD Projekt Red. Ik begin eerlijk gezegd steeds meer en meer het gevoel te krijgen dat ze een 2e Bethesda aan het worden zijn. Die waren in hun hoogtijdagen ook echt top, maar de laatste jaren door mismanagement ook helemaal naar beneden gezakt. Echt hoor de mensen die bovenop zitten kunnen zoveel dingen verkloten voor zo'n bedrijf.
Zit daar heel veel clickbait tussen. Het is in om CDR nu aan te pakken en het zorgt voor veel views als je mee doet met de rest. Zijn er fouten gemaakt, ja, maar het is er echt over.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 10:03
NukaWorldNL schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:17:
[Multi] Release & bug discussie Cyberpunk 2077

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Larmoth schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:21:
[...]

Zit daar heel veel clickbait tussen. Het is in om CDR nu aan te pakken en het zorgt voor veel views als je mee doet met de rest. Zijn er fouten gemaakt, ja, maar het is er echt over.
Natuurlijk, al die 'funny bugs' video's vliegen om je oren, maar er komt ook steeds meer interessant spul. Zeker nu met de jump en out-of-bounds hebben ze al veel interessante zaken gevonden. Zo is bv het appartement van 1 van de endings gewoon volledig toegankelijk, inclusief loot en shards, alsof dat gewoon 'statisch' aanwezig is in de wereld. Maar ook de garage bij V's appartement, waar het nu op lijkt dat deze initieel bedoeld was als een 'GTA style' garage met deur en opslag, maar is gewoon een call-systeem geworden.

Ik ben ook zo de wereld gaan verkennen, terug naar plekken om vergeten iconic op te pikken, nog wat leuke clothings vinden, of gewoon kijken wat je daar allemaal nog kan vinden.

Maar eerlijk naar veel van zulke filmpjes, bugs en glitches is 1, features of juist het missen ervan is een compleet andere uitdaging van CDPR. Ze zullen best lange adem hebben om dit over de komende maanden uit te smeren, ik zou alleen nu niet in de schoenen willen staan van de persoon die bepaald wat er bij de volgende hotfix moet worden uitgerold :P

Voor de mensen die de legendary Defender willen kopen:
https://gamerdvr.com/gamer/sinergyxl/video/119898757
Er werkt maar 1 slot, dus hou daar rekening mee.

Ik heb inmiddels Terminator/Connor referentie ook gevonden, 1 side missie heeft een briljant stukje black noir dialoog (met leuke reactie van V). Eerlijk blijft eerlijk, hoe leeg en simpel de game is, hoe briljant veel werk ze in de voiceacting hebben gezet.

Ok, met wat voice-edits achteraf, hier stukje met duidelijk 2 acteurs/opnames.
https://gamerdvr.com/gamer/sinergyxl/video/119898829

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:36
Vraagje: ik heb net een 'Pistol Progession Shard' (?) geloot met de omschrijving dat ik die kan lezen voor extra XP? Echter, ik kan dat ding nergens terugvinden. Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:57

Fanta

FordPerformance™️

Yonix schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:52:
Vraagje: ik heb net een 'Pistol Progession Shard' (?) geloot met de omschrijving dat ik die kan lezen voor extra XP? Echter, ik kan dat ding nergens terugvinden. Iemand een idee?
In het menu, onder Journal (scroll menuutje) zit een onderdeel waar je al je Shards kan terug vinden.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:36
Fanta schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:54:
[...]

In het menu, onder Journal (scroll menuutje) zit een onderdeel waar je al je Shards kan terug vinden.
Dat dacht ik dus ook, maar ook daar vind ik 'm niet terug. :S

Edit: Nevermind, ik lees net dat deze automatisch activeren.

[ Voor 10% gewijzigd door Yonix op 22-12-2020 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:57

Fanta

FordPerformance™️

Yonix schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:57:
[...]

Dat dacht ik dus ook, maar ook daar vind ik 'm niet terug. :S

Edit: Nevermind, ik lees net dat deze automatisch activeren.
Ik had een vergelijkbare situatie gisteren, en toen moest ik hem wel echt nog even lezen. Ik heb toen ook even moeten zoeken naar het menu. Kan je de shard niet terug vinden, of kan je het menu niet vinden? Het menu komt pas tevoorschijn als je met je muis boven 'Journal' blijft 'hangen' (in hetzelfde menu als inventory e.d.). geen idee hoe dit op consoles werkt.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:04
Flying Hawkic schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:47:
[...]

Ja - tot mijn grote verbazing kon ik retourneren. Ze hebben mijn retour ondertussen ontvangen, maar heb nog verder geen bericht gekregen.

De PS4 versie was onspeelbaar bij mij (base console). Ik ben helemaal niet het type gamer dat 60 fps verlangt, maar dit was er echt over..
Vind ik knap want ze accepteren geen games zonder seal dus wss krijg je hem weer terug

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
TheBrut3 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:43:
[...]

Perks kan je voor 100k resetten.
Ah dat wist ik niet, maar juist hierdoor heb ik lang niet zoveel geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Nick25 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:18:
[...]

Vind ik knap want ze accepteren geen games zonder seal dus wss krijg je hem weer terug
Zat geen seal op :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Trouwens, is er een manier (perk) om vijanden blijvend zichtbaar te maken of moet je steeds af en toe pingen? En als je pingt, zijn bepaalde vijanden dan op dezelfde locaties aan verschillende netwerken gekoppeld? Heb de indruk dat er soms bv. een camera staat die niet op de minimap stond ondanks dat ik een ping had gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Flying Hawkic schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:14:
Trouwens, is er een manier (perk) om vijanden blijvend zichtbaar te maken of moet je steeds af en toe pingen? En als je pingt, zijn bepaalde vijanden dan op dezelfde locaties aan verschillende netwerken gekoppeld? Heb de indruk dat er soms bv. een camera staat die niet op de minimap stond ondanks dat ik een ping had gedaan.
Je kan je quickhack upgraden. Ik heb nu de epic variant van ping waarmee ze veel langer zichtbaar blijven en ik ook door muren heen kan hacken. En dat laatste kan wel kloppen. Heb ik ook. Ben er maar vanuit gegaan dat die dan in een ander netwerk hangen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
Flying Hawkic schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:14:
Je kan enemies taggen in ICT/Terminator mode. Ik speel met controller, dus geen idee welke toets. Maar met controller is het LB ingedrukt houden en dan op de rechter stick drukken als een enemie in beeld is. Dit werkt trouwens niet door muren heen als je een enemie eerst alleen hebt gepingd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

DriesNL schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 18:35:
[...]

Je kan enemies taggen in ICT/Terminator mode. Ik speel met controller, dus geen idee welke toets. Maar met controller is het LB ingedrukt houden en dan op de rechter stick drukken als een enemie in beeld is. Dit werkt trouwens niet door muren heen als je een enemie eerst alleen hebt gepingd.
Je kunt ook een verbeterde ping hack kopen, bij mij duurt hij nu ongeveer 30 seconden ipv iets van 5 seconden met de standaard ping hack die ik had.

Edit: Lees nu pas de post van @Phydomir je kunt ze dus blijkbaar ook upgraden, dat wist ik nog niet eens.

[ Voor 8% gewijzigd door Kalder op 22-12-2020 18:46 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Kalder schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 18:44:
[...]

Je kunt ook een verbeterde ping hack kopen, bij mij duurt hij nu ongeveer 30 seconden ipv iets van 5 seconden met de standaard ping hack die ik had.

Edit: Lees nu pas de post van @Phydomir je kunt ze dus blijkbaar ook upgraden, dat wist ik nog niet eens.
Vergeten te vermelden, maar dan moet je wel in de juiste perks investeren in quickhacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Heb zitten zoeken naar die verbeterde ping perk, maar kan hem maat niet vinden.

Trouwens hoe kan je cyberware deinstalleren? Ik heb de target analysis mod toegevoegd aan mijn ogen, maar krijg die niet meer weg. Dat is de mod die alle aanvallen non lethal maakt. Ook de ripperdoc bleek geen oplossing.

[ Voor 6% gewijzigd door Flying Hawkic op 22-12-2020 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
DriesNL schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 18:35:
[...]

Thanks, ga ik testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Flying Hawkic schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 18:59:
Heb zitten zoeken naar die verbeterde ping perk, maar kan hem maat niet vinden.

Trouwens hoe kan je cyberware deinstalleren? Ik heb de target analysis mod toegevoegd aan mijn ogen, maar krijg die niet meer weg. Dat is de mod die alle aanvallen non lethal maakt.
Vervangen door een ander, belachelijk systeem dat je wel kan vervangen (en hij terug gaat naar je inventory), maar niet gewoon die mod eruit kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
SinergyX schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:00:
[...]

Vervangen door een ander, belachelijk systeem dat je wel kan vervangen (en hij terug gaat naar je inventory), maar niet gewoon die mod eruit kan halen.
Dat had ik ook al gedacht maar voorlopig nog geen ripperdoc gevonden die ogen verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Flying Hawkic schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:09:
[...]

Dat had ik ook al gedacht maar voorlopig nog geen ripperdoc gevonden die ogen verkoopt.
Hoogste rarity is epic voor oog implantaat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Nick25 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:18:
[...]

Neehoor, bol.com accepteert de games altijd terug, met of zonder seal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 13:13

^^0nMe

Got Babana's?

Flying Hawkic schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:09:
[...]

Viktor, de eerste ripperdoc die je tegenkomt in het spel, verkoopt oa 2 chips die je in plaats daarvan kunt slotten in je eye cyberware (in zijn trade window).

Hij verkoopt tevens ook een eye implant met 3 slots.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
^^0nMe schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:41:
[...]

Viktor, de eerste ripperdoc die je tegenkomt in het spel, verkoopt oa 2 chips die je in plaats daarvan kunt slotten in je eye cyberware (in zijn trade window).

Hij verkoopt tevens ook een eye implant met 3 slots.
Weet je of het enkel hij is? Moet hem nog terugbetalen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Flying Hawkic schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:29:
[...]

Weet je of het enkel hij is? Moet hem nog terugbetalen...
Dat is toch het eerste wat je doet zodra je genoeg knaken hebt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:57
Uitgespeeld (PS4).
spoiler:
Arasaka aangevallen met de Aldecaldos (Panam romance) en er voor gekozen om zelf terug te keren naar mijn lichaam.

Loopt het spel vast tijdens de credits _O-

Het is natuurlijk een grote puinhoop (zeker op PS4), maar heb mij wel vermaakt en een aantal van de verhaallijnen waren best tof. Main story vond ik niet fantastisch en bij lange na niet op het niveau van The Witcher 3, als je die vergelijking mag maken. Denk niet dat grafisch poetswerk, performance verbeteringen en bug fixes de grootste problemen met het spel gaan verhelpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flying Hawkic
RubenSaurus schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:31:
[...]

Dat is toch het eerste wat je doet zodra je genoeg knaken hebt? :P
Uiteraard :-). Heb mij nu van mijn schulden verlost. Blij dat ik geen intrest moest betalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Nog een tip voor mensen die craften.
Als je op het item klikt wat je wil craften, dan worden alle stats gerolled voor die craft, als je dan nog een keer op dat item klikt rerolled hij de stats, dus je kan zeg maar 'gokken' tot je een hoge dps roll krijgt,

dus even goed opletten, zelfde is volgens mij als je upgrades craft van wapens (niet verwarren met het tabje upgrades)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Larmoth
13 miljoen hebben dit spel gekocht waarvan de retours al afgetrokken zijn gerekend tem 20/12.
Kunnen er dus nog (veel) bij of retour :)

screens:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zN_Zj4R7mVlDS_G0iAoY3PuI6Eg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2StK3Jc2pbvj5L8yarYhB35u.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vX43yRd-AKrv3GhArXbfe2u679E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aiUxI1fRXXf6KuDwjZkadpJx.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4g3cIQ-3pIzRRyrzFxqxk629eWY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8XQw40LDUIlGTBbtnzcQeHO8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Credits rollen nu..
Al met al zou ik het spel een 8/10 willen geven. De lijst gebreken (en dan heb ik het even niet hoofdzakelijk over de bugs, want ja die zijn er meer en merkbaarder dan ieder ander spel wat ik gespeeld heb) is te lang om te negeren, maar van de andere kant is dit wel weer eens een game die anders probeert te zijn dan de status quo en dat doen ze ook best goed. Grafisch wel het mooiste wat ik ooit qua game gespeeld heb, maar goed je hebt er wel dikke hardware voor nodig.

De lengte valt me een klein beetje tegen, maar in tegenstelling tot een game als GTA V komt er hier wel nog DLC bij als het goed is. Main story is echt maar een uurtje of 15-20, en is wel leuk, maar de side-quests is waar dit spel in uitblinkt. Stuk voor stuk creatief en niet zoals een Assassins Creed "ga hier naar toe en kill 5 gasten" op repeat.

Als ik dan toch iets moet noemen.. Waarom zit er in godsnaam niks van vehicle customisation in een game die zo ongeveer draait om de aanpasbaarheid van van alles (Cyberware, wapens, perks..)? Uiteindelijk heb ik deze playthough een uur of 40 gespeeld (volgens GoG een uur of 60, volgens de game 40). Ik heb echt een hoop dingen gedaan en voor mijn doen ook best mijn tijd gepakt, maar er zit voor mij echt niet meer vlees aan het bot dan dit. Ik ben level 31 en streetcred lvl 48 btw.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
  • Laatst online: 17-07 10:21
Hee ik heb een vraagje, ik wil niet teveel googelen zodat ik geen spoilers kan zien ;p

Ik ben als het goed is act 2 door;
spoiler:
Ik ben nu bij de missie dat ik Hanako moet ontmoeten bij Embers. Nu kreeg ik hier de melding dat ik niet meer terug kan keren. Ik wil de main missies niet uitspelen voor ik alle side quest afgerond heb. Is dit al het einde of gaat de main missie hierna nog lang door? En wat veranderd er? Ooit de fout gemaakt om bij RDR2 de main missie te spelen en was uiteindelijk 1 stap tever gegaan. Dat wil ik niet nog een keer ;p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Ryst schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:33:
Hee ik heb een vraagje, ik wil niet teveel googelen zodat ik geen spoilers kan zien ;p

Ik ben als het goed is act 2 door;
spoiler:
Ik ben nu bij de missie dat ik Hanako moet ontmoeten bij Embers. Nu kreeg ik hier de melding dat ik niet meer terug kan keren. Ik wil de main missies niet uitspelen voor ik alle side quest afgerond heb. Is dit al het einde of gaat de main missie hierna nog lang door? En wat veranderd er? Ooit de fout gemaakt om bij RDR2 de main missie te spelen en was uiteindelijk 1 stap tever gegaan. Dat wil ik niet nog een keer ;p
spoiler:
Dat is de laatste missie, ik heb op dit punt ook eerst nog een uur of 10 side quests gedaan

Overigens sowieso verstandig zo veel mogelijk side quests te doen, dat heeft invloed op je keuzes in de main quest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:42

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Weet niet hoe ver ik exact ben, maar na 60+ uur nu op 2 na alle sidemissions en gigs gedaan. In het menu nu op 75%/20%/30%.

Die boxwedstrijd is echt onmogelijk lol :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
Kuusj schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:38:
[...]

spoiler:
Dat is de laatste missie, ik heb op dit punt ook eerst nog een uur of 10 side quests gedaan

Overigens sowieso verstandig zo veel mogelijk side quests te doen, dat heeft invloed op je keuzes in de main quest.
Dank! Heb sowieso enorm veel side quests al gedaan. Zit op bijna 30 uur. Maar had wel wat langere tijd verwacht! Speel nu op normal. Zit erover na te denken opnieuw te spelen en dan op het moeilijkste te zetten. Vind het nu nog vrij makkelijk ook nog. Sommige side missions ben je echt zo doorheen. Maar wel echt geweldig allemaal! Goed verhaal overal ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Angeloonie schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:39:
Weet niet hoe ver ik exact ben, maar na 60+ uur nu op 2 na alle sidemissions en gigs gedaan. In het menu nu op 75%/20%/30%.

Gorilla Arms nemen :P

@Kuusj auto's customizen is 1, maar niet eens je fucking kapsel aan kunnen passen is echt next-level bullshit in een spel als dit |:(

[ Voor 18% gewijzigd door RubenSaurus op 23-12-2020 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Ik 90% (of ja 100% dus), 60%, 40%, na een krappe 40 uur. Dus of ik speel alsnog veel te snel of ja.. ik weet het eigenlijk niet. Als ik alle missies die ik gedaan heb tel, kom ik op 80 uit. Ik heb voornamelijk nog dat boxen (maar dat interesseert mij geen bal dus doe ik ook niet), en dan een stuk of 12 gigs (en wie weet hoe veel ik er daar nog niet van heb gevonden).

Denk dat ik er komende 2 weken nog een uurtje of 10 in ga duwen en het dan (net zoals iedere game) weer stof zal happen. Tot er DLC beschikbaar komt natuurlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Kuusj op 23-12-2020 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
RubenSaurus schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:45:
[...]
@Kuusj auto's customizen is 1, maar niet eens je fucking kapsel aan kunnen passen is echt next-level bullshit in een spel als dit |:(
Dat is helemaal waar, maar aan de andere kant heb je er toch niks aan omdat er geen third-person view is.

En bovendien zal je toch meestal een hoofddeksel dragen ivm de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
GekkePrutser schreef op woensdag 23 december 2020 @ 01:45:
[...]

Dat is helemaal waar, maar aan de andere kant heb je er toch niks aan omdat er geen third-person view is.

En bovendien zal je toch meestal een hoofddeksel dragen ivm de stats.
Dan heb ik nieuws voor je, er is geen enkel fatsoenlijk uitziende hoofddeksel te krijgen in het spel dus ik heb er geen eentje op gehad. En ja je ziet het dan niet vaak maar het gaat om de gedachte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
RubenSaurus schreef op woensdag 23 december 2020 @ 02:08:
[...]

Dan heb ik nieuws voor je, er is geen enkel fatsoenlijk uitziende hoofddeksel te krijgen in het spel dus ik heb er geen eentje op gehad. En ja je ziet het dan niet vaak maar het gaat om de gedachte.
Ook weer eens ja, ze zien er niet uit. Maar wanneer zie je jezelf :P

Die extra armor en evt modding slots is toch weer fijn.

spoiler:
Grappig trouwens dat tijdens een bepaalde missie in een tank je je kleren automatisch niet meer aan hebt (om duidelijke redenen) maar als je daarna uitstapt moet je niet vergeten eerst alles handmatig weer aan te doen 8)7. Anders loop je nogal voor lul zeg maar _/-\o_ . Ik merkte dit na een tijdje pas toen ik mijn arm zag, en niemand zei er wat van :P PS: Het is daarna niet meer mogelijk om weer een 'afspraakje' met Panam te hebben he?

[ Voor 33% gewijzigd door GekkePrutser op 23-12-2020 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
RubenSaurus schreef op woensdag 23 december 2020 @ 02:08:
[...]

Heb er om dezelfde reden geen op :-). Uiteindelijk zie je hem of haar ook elke keer in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic

Ik heb eens gezien dat je een mes kan droppen in de ring alvorens het gevecht start en vervolgens tijdens het gevecht nemen. Is wel een beetje cheaten :-). Heb het zelf nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
GekkePrutser schreef op woensdag 23 december 2020 @ 02:09:
[...]

spoiler:
Grappig trouwens dat tijdens een bepaalde missie in een tank je je kleren automatisch niet meer aan hebt (om duidelijke redenen) maar als je daarna uitstapt moet je niet vergeten eerst alles handmatig weer aan te doen 8)7. Anders loop je nogal voor lul zeg maar _/-\o_ . Ik merkte dit na een tijdje pas toen ik mijn arm zag, en niemand zei er wat van :P PS: Het is daarna niet meer mogelijk om weer een 'afspraakje' met Panam te hebben he?
dat stuk heb ik gisteren ook gedaan toevallig
spoiler:
Jammer dat Panam er wel aan dacht om zich aan te kleden :') maar what a way om uit zo'n moment gehaald te worden haha. Ben ook benieuwd of er nog vervolgafspraken zijn...

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 12:21
Kuusj schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:30:

Als ik dan toch iets moet noemen.. Waarom zit er in godsnaam niks van vehicle customisation in een game die zo ongeveer draait om de aanpasbaarheid van van alles (Cyberware, wapens, perks..)? Uiteindelijk heb ik deze playthough een uur of 40 gespeeld (volgens GoG een uur of 60, volgens de game 40). Ik heb echt een hoop dingen gedaan en voor mijn doen ook best mijn tijd gepakt, maar er zit voor mij echt niet meer vlees aan het bot dan dit. Ik ben level 31 en streetcred lvl 48 btw.
Jep dit is ook wat ik erg mis. In TW3 kon je nog een kapper pakken, ik had op zijn minst verwacht dat je hier soortgelijke dingen in kon als in GTAV. Kapper, trainen (?), tattoos aanpassen, auto tunen/pimpen.

Ook is het craften best wel een domper. Waar je in TW3 nog ingewikkelde paths had om dingen te craften is het hier onderverdeeld in ~10 crafting materials waar je alles uit maakt. Ja wel een stuk overzichtelijker, maar ook een stuk saaier. Hopelijk komt deze verdieping nog in patches, uitbreidingen of mods.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Flying Hawkic schreef op woensdag 23 december 2020 @ 07:33:
Ik heb eens gezien dat je een mes kan droppen in de ring alvorens het gevecht start en vervolgens tijdens het gevecht nemen. Is wel een beetje cheaten :-). Heb het zelf nog niet gedaan.
Cheaten? Ik vind het droppen van een mes juist wel passen in de lore van de stad, waar iedereen elkaar naait om er beter van te worden.

In games als Fallout 2 zou dit gewoon een geldige manier van spelen zijn. :+ FO2 eindbaas kon je met voldoende action points naartoe rennen, dan een paar flessen sterke drank (of drugs) op hem applyen, dan was zijn accuracy weg. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anakin_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-05-2023
Ik heb de game van de week voor het eerst gespeeld (op PC met 3080RTX)

Ik vind hem gewoon vet.
Grafisch is het prachtig. De wereld vind ik heel boeiend, Gameplay is opzich prima.

Qua bugs vind ik het nog wel meevallen. Mja NPC crowd despawnt soms uit het niks, en een gast at met chinese stokjes en die kwamen dubbel in beeld. En 2 x een game crash door 1 keer dood te gaan en reloaden en 1 keer door een alt tab.
Mijn grootste issue zijn de controls, en daarmee vooral het lopen en dashen/dodgen.

Als ik even rustig een rondje wil lopen beuk ik vaak perongeluk tegen mensen aan dash doordat ik 2 keer forward double tap. Waardoor die mensen ineens allemaal wegrennen (een beetje overdreven).
Ook kan ik wapens niet seathen.
Verder zie ik het nut van de genitals nog niet.

Ook heb ik wel een beetje moeite met het volgen van het verhaal, je wordt er echt midden in gegooid en jou poppetje heeft al een persoonlijkheid op zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
ik heb met mijn blade build die lvl21 is de mainquest uitgespeeld. Ik speel op normal difficulty maar ik heb werkelijk weinig of geen uitdagende gevechten gehad. Zelfs op het einde niet.

Heb ik dan zon bijzonder efficiënte build met goede items gemaakt? Ik heb simpelweg de katana en later de mantis blades gebruikt met een paar gevonden legendary items.

verder
20 reflex
8 body
9 cool

Met bijna alle perk points in blades, wat in body for health enzo en in cool voor cold blood stack effects.

Ik weet dat int/hack builds ook zwaar op zijn. Heeft hier iemand hier ervaring met een build die niet zo belachelijk op is als die ik nu heb? Of moet ik dan de difficulty omhoog zetten? Lijkt mij dat normal een goede uitdaging zou moeten geven zonder dat het te makkelijk zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24

Is dat die laatste? Zo ja anders even een mes of een ander mellee wapen in de ring leggen voordat je met hem gaat praten voor het gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Pfoe! Door het verhaal gevlogen dan @PainkillA

Mijn stealth / pistol build is ondertussen lvl 30 en heb nog niet per sé het gevoel dat ik in de buurt kom van het einde :')

Hoeveel uur heb je erover gedaan?
Ik begreep wel dat de difficulty increase van Normal > Hard best groot is, speel zelf op Hard

Kwa builds, vgm is de enige build die niet OP is, een build welke niet specifiek is (dus een beetje van alles).
Zodra je op 1 ding gaat focussen worden je builds OP. Ik oneshot enemies, maar zij 2-shotten mij ook. Voor mij is de difficulty vooral in het undetected blijven

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
Dazzler2120 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:03:
Pfoe! Door het verhaal gevlogen dan @PainkillA

Mijn stealth / pistol build is ondertussen lvl 30 en heb nog niet per sé het gevoel dat ik in de buurt kom van het einde :')

Hoeveel uur heb je erover gedaan?
Ik begreep wel dat de difficulty increase van Normal > Hard best groot is, speel zelf op Hard

Kwa builds, vgm is de enige build die niet OP is, een build welke niet specifiek is (dus een beetje van alles).
Zodra je op 1 ding gaat focussen worden je builds OP. Ik oneshot enemies, maar zij 2-shotten mij ook. Voor mij is de difficulty vooral in het undetected blijven
Ja ik dacht ik doe eerst even de mainquest en daarna meer side quests. zit nu op 100/25/40% met in totaal 19 uur gespeeld. Ik heb dus nog niet de 2 andere "main quests" uitgespeeld enkel de 1e van de 3? Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 20:24
@PainkillA op normal is het spel dan ook behoorlijk makkelijk. Met moderne spellen moet je tenminste hard pakken. Als je je puur op MQ richt mis je eigenlijk het beste van het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
PainkillA schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:18:
[...]

Ja ik dacht ik doe eerst even de mainquest en daarna meer side quests. zit nu op 100/25/40% met in totaal 19 uur gespeeld. Ik heb dus nog niet de 2 andere "main quests" uitgespeeld enkel de 1e van de 3? Of zie ik dat verkeerd?
Er zijn 3 'options' die V af moet gaan, na die 3 krijg je de point of no return melding bij het restaurant, dan speel je eind-missie en is het klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-Forever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:53
Zoals hieronder al aangegeven: [PC] Cyberpunk 2077 - Tech help :)

[ Voor 118% gewijzigd door Bart ® op 23-12-2020 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flying Hawkic
T-Forever schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:25:
Een paar vraagjes heren en dames,

Bij het startscherm zonder iets te doen staat mijn cpu op 70-80% constant (net zoiets als de fps in cs:go, ineens hoge framerates), En ook ingame wanneer aan het spelen merk ik vrij weinig van mijn GPU gebruik, die is 10-20% met af en toe een uitschieter naar 30, de grass/tree/smoke glitches zijn na update van de drivers compleet verdwenen. Iemand met tips? alle settings op max met rt aan zit ik op 30-40fps, in windows aangegeven dat hij de GPU moet gebruiken zonder energy saving mode. DLSS op max performence kom ik op 60-70 uit, maar dan erger ik me ontzettend aan de onscherpte.

Alsof alles door de CPU afgehandeld word.

ik gebruik een i9-9900k met 2080TI FE
[PC] Cyberpunk 2077 - Tech help

:-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Inmiddels de legendary schoenen en broek in de pocket. Heeft me 15x reload saved game gekost voor ik de +armor en +crit damage mods had. Kreeg continu fall damage en while attacking cost less stamina mods. Nu nog een shirt, jasje en bijbehorende zonnebril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PainkillA schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:55:
ik heb met mijn blade build die lvl21 is de mainquest uitgespeeld. Ik speel op normal difficulty maar ik heb werkelijk weinig of geen uitdagende gevechten gehad. Zelfs op het einde niet.

Heb ik dan zon bijzonder efficiënte build met goede items gemaakt? Ik heb simpelweg de katana en later de mantis blades gebruikt met een paar gevonden legendary items.

verder
20 reflex
8 body
9 cool

Met bijna alle perk points in blades, wat in body for health enzo en in cool voor cold blood stack effects.

Ik weet dat int/hack builds ook zwaar op zijn. Heeft hier iemand hier ervaring met een build die niet zo belachelijk op is als die ik nu heb? Of moet ik dan de difficulty omhoog zetten? Lijkt mij dat normal een goede uitdaging zou moeten geven zonder dat het te makkelijk zou zijn
Vond het zelf op very hard niet erg lastig... Had om en nabij het zelfde idee, maar alles in cool -> stealth + cold blooded en flink wat in reflex -> blade voor al die poison buffs.

Wat ik gewoon deed is aan het begin van een bossbattle knoeperd veel graten neergooien dan was dat al 3/4 van de boss.

spoiler:
enige boss waar ik even over deed was Oda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:07
Twee x op alt drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 21:25
Ben Al tijden bezig om het recept voor de crunch en pacifier mod, maar hoe vaak ik ook tijd skip de recepten komen maar niet bij de vendors naar boven, verschillende langs geweest die deze moeten hebben maar geen succes.
Is dit een bug? Zoek mij rot en video's erover zijn duidelijk ben bij de juiste vendors

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
FidoDido schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:00:
Ben Al tijden bezig om het recept voor de crunch en pacifier mod, maar hoe vaak ik ook tijd skip de recepten komen maar niet bij de vendors naar boven, verschillende langs geweest die deze moeten hebben maar geen succes.
Is dit een bug? Zoek mij rot en video's erover zijn duidelijk ben bij de juiste vendors
Die kan je 99% zeker op bepaalde plaatsen vinden in open wereld, op youtube heb ik in ieder geval Crunch gezien, neem aan dat pacifier ook wel ergens te vinden is, lang niet elke vendor heeft vaste rotatie met overige items, enkel de legendary lijkt vast te zijn per vendor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DriesNL
  • Laatst online: 14-06-2024
Kijk eens, voor het eerst gezien, NPC’s met paraplu:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8zKhncCi7uhaESdn85OqM15LK_k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4ojP04PwazucwGpzltGdEIl5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-09 20:54
GekkePrutser schreef op woensdag 23 december 2020 @ 02:09:
[...]

spoiler:
Zo vroeg ik me op een gegeven moment ook af waarom ik geen smart targeting meer had.

spoiler:
Bleek dat ik toen ik Johnny controle had gegeven en 'Johnny loves V' tatoeage had laten zetten en die op de plek van mijn mod zat.

Zelf inmiddels de MQ afgerond, zoals iedereen al heeft aangegeven op normal verder niet veel uitdagend. Speelde handguns met nog een sniper rifle als back up en had het nodige in crafting gegooid. Toen ik eindelijk een legendary revolver kon craften en die nog een paar keer kon upgraden was de uitdaging er al helemaal af. :P

spoiler:
Heb er uiteindelijk voor gekozen om samen met Panam en de Aldecaldos de toren te bestormen, dat was wel een leuke optie. Uiteindelijk natuurlijk ook gewoon zelf weer controle over mijn lichaam genomen om er samen met Panam vandoor te kunnen gaan. :P

Verder kon ik alleen kiezen voor Johnny / Rogue of Hanako.
Heb het idee dat ik wat opties heb laten liggen.

Volgens mij waren er meer sidequests met River en heb ik de questline van de burgemeesterskandidaat ook per ongeluk te vroeg afgekapt

Misschien dat ik nog eens wat andere opties probeer, maar voorlopig wel even genoeg cyberpunk gespeeld.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryst
Ik heb het idee dat ik er zelf op normal te snel doorheen geknald ben. Ben bij de laatste MQ, ook al een heleboel side quests afgerond. Zit te twijfelen om nu opnieuw te beginnen zodat ik het einde nog niet ken. Maar dan om de moeilijkste stand en met een ander begin. Begon nu als Nomad ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchHammer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 15:29

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Niet echt een RPG gamer hier maar vermaak me best met de game.. Alleen heb ik denk wat teveel "how to" schermpjes te snel weggedrukt..

Gelukkig is er Google om te vinden hoe alles een beetje werkt.. Zoals ik net lees dat je beter even kan wachten met die cyber psychosis sightings.

[ Voor 17% gewijzigd door DutchHammer op 23-12-2020 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-09 20:54
Ryst schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:21:
Ik heb het idee dat ik er zelf op normal te snel doorheen geknald ben. Ben bij de laatste MQ, ook al een heleboel side quests afgerond. Zit te twijfelen om nu opnieuw te beginnen zodat ik het einde nog niet ken. Maar dan om de moeilijkste stand en met een ander begin. Begon nu als Nomad ;p
Volgens mij maakt het qua begin nauwelijks iets uit. Het eerste half uur is wat anders en wat conversatie opties Nadat je de MQ hebt afgerond krijg je de optie om terug te gaan tot net voor het "point of no return" (met wat bonusitems).

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 13:13

^^0nMe

Got Babana's?

Ik heb inmiddels 70 uur erin zitten en heb het idee dat je heel veel fun mist qua combat als je op hard speelt of meteen voor een min max build bent gegaan. Tijdens de eerste indrukken merkte ik op dat combat in deze game nogal tegen viel qua feel en vernieuwing, maar pas veel later in game kom je achter het volgende:

-Er zijn perks om sneller jouw geweer te trekken en door scope/crosshair in en uit te kijken. Beetje lullig om dit achter perks te stoppen, maar dit maakt qua feel een wereld van verschil.

-Combat wordt stukken dynamischer met double jump of charge jump benen en de de cyberware voor aerial dodge. Combineer dat met extra movespeed, sandevistan/kerenzikov/beserk spul en je hebt een soort super human fight. Ik kreeg dat om mijn oren van een cyberpsyco die ik tegenkwam en ben sindsdien ook aan het modden geslagen. :D

-Tech en Smartweapons worden een stuk leuker dan ik dacht, zeker als je actief bezig bent met rushen en ontwijken ipv alleen snipen, stealth/hacken. Ik heb overal punten in zitten en maak eerst de snipers en netrunners stealth af, de rest incl mechs is gewoon brute forcen ala rambo. ;)

-Shotguns in deze game zijn meesterlijk. Er zitten een paar heerlijke iconic shotguns in dit spel met unieke modifiers die niet alleen meer dmg doen (meer gore op ledematen, meer kans op knockdown, meer fun. :P). De tech shotgun is wel mijn favoriet met kogels die tegenstanders om bochten heen en over schutting tracken.

-Veel mini bosses hebben aparte mechanics. Ik kwam bijvoorbeeld al
spoiler:
de beroemde vampier met mantisblades tegen, een dame met turbo speed, high jump en berserk denk ik, en ook een kerel in een mechsuite met schild die alleen soms op zijn hoofd geraakt kan worden en verder onkwetsbaar was.
Ook die boxwedstrijden zijn hopelijk allemaal nog te doen zonder gorilla arms. Heb het tweede gevecht in Arroyo nog met blote handen gewonnen nadat ik zag dat ie na zijn 4 hit combo steeds buiten adem was. Daar had ouwe Mike T. ook nog tegen kunnen winnen >:)

Beetje zonde om die in 1 keer neer te leggen met een oneshot van een sniper, een dodelijke hack of andere cheape tools.

Ik las wel dat het op hard of hoger een instagib feestje wordt door de grote HP bars (one shotten of anders vrij kansloos). Denk dat ik mijn 2e playthough later ook op normal doe, maar met totaal andere spullen en builds.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Larmoth
Enkele screenies

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Vsh3MOIxFzaQk9AEgJuGd9dXYA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/31QzsufjjQI0D7xQmy9cvGD5.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kj-b1Ai_JgyWsrCXNtuGUr2kX-8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SnYv1wABNvWcgK7tCm9lmQQ6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Laatst online: 09:26

KipCurreh

Nightcrawler

Net een update binnengehaald via steam (993 MB)

Man, ik zit wat side jobs te doen in Watson momenteel en having the time of my life..
9 u in maar heb het gevoel als ik zo voortdoe ik wel ruim boven de 100 ga eindigen 8)

spoiler:
Die kerel met zijn malfunctioning penis implantaat -> hilarisch

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:17

nFo

Hotfix 1.06 is available on PC and consoles.
Here is the full list of changes:

https://www.cyberpunk.net/en/news/37214/hotfix-1-06

Quests

Dum Dum will no longer go missing from Totentanz entrance during Second Conflict.

Console-specific

Improved memory management and stability, resulting in fewer crashes.

PC-specific

Removed the 8 MB save file size limit. Note: this won’t fix save files corrupted before the update.

[ Voor 53% gewijzigd door nFo op 23-12-2020 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vraagje over relic malfunction richting het einde:
spoiler:
Ik ben act3 net gestart, Chippin' In afgerond, maar nu heb ik constant dat glitch-effect in beeld (minimap etc. "glitchen"). Is dat normaal op dit punt (want richting einde), of is er iets blijven hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Zijn de grafische effecten die je krijgt als gevolg van je 'conditie' uit te schakelen? Krijg nu continue 'trillingen' in beeld, wat best irritant is.

spoiler:
Ben net in Clouds geweest en nu op zoek naar volgende target. Tijdens de rit er naar toe blijven de effecten van Johnny in beeld komen.

Relic malfunction zeg maar.

Of is dit normaal en moet ik er even doorheen? Is enkel tijdens gameplay, niet in inventory oid.
Angeloonie schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:30:
spoiler:
Ik ben act3 net gestart, Chippin' In afgerond, maar nu heb ik constant dat glitch-effect in beeld (minimap etc. "glitchen"). Is dat normaal op dit punt (want richting einde), of is er iets blijven hangen?
Hmm, lijkt op zelfde fenomeen zoals ik dat ook heb.

[ Voor 43% gewijzigd door Wom op 23-12-2020 23:43 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Ik zit nu op 45/10/10. Geen idee wat de cijfers betekenen en hoe ver ik zit. Iemand een uitleg voor de cijfers?

Is er trouwens een verschil tussen een tech en smart wapen? Om van smart gebruik te maken moet je zeker een smart link kopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Flying Hawkic schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:50:
Ik zit nu op 45/10/10. Geen idee wat de cijfers betekenen en hoe ver ik zit. Iemand een uitleg voor de cijfers?

Is er trouwens een verschil tussen een tech en smart wapen? Om van smart gebruik te maken moet je zeker een smart link kopen?
Tech is charged shot
Smart is "homing" bullets.

Je moet idd de implant hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flying Hawkic
DutchHammer schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:24:
Niet echt een RPG gamer hier maar vermaak me best met de game.. Alleen heb ik denk wat teveel "how to" schermpjes te snel weggedrukt..

Gelukkig is er Google om te vinden hoe alles een beetje werkt.. Zoals ik net lees dat je beter even kan wachten met die cyber psychosis sightings.
Zelfde hier. Ik ben ook geen RPG gamer maar het bevalt mij wel en heb Google ook al veel nodig gehad. Sommige how to schermpje gaan vanzelf te snel weg. Ik kan die niet lezen en ondertussen het verhaal volgen.. Van die cyberpsychosis heb ik er zelf nog maar twee gedaan en die zijn best pittig. Ik weet niet of de moeilijkheid van de quest automatisch schaalt naar je level. Indien wel, dan maakt het niet echt uit om te wachten. Maar denk niet dat het schaalt. Deed de Delamain missie helemaal in het begin maar de voorlaatste van de die reeks lukte in het begin nog niet. Later teruggekeerd en dat ging beter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Vanavond voor het eerst met Panam in aanraking gekomen. Dan denk je dat de Judy verhaallijn leuk is.. leuk begin ja. Ik vond het een leuke draai geven aan de gesprekken dat ik 12 technical had om daarmee epic loot te kunnen crafted (grease monkey) en tov Panam gewoon lekker technisch kon meepraten. Doet niks voor de uitkomst denk ik van de questline maar toch.

Is een harem fixen geen optie in het spel? Voor mij part je eigen squad/clan/whatever. Dan kies ik Judy en Panam. Prima aanvullende personages: eentje meer tech/hackskilzz, ander meer mechanic/sniper skills. Kreeg als vrouwelijke V geen romance optie met Panam, al zag ik wel een glitch op YouTube. Dat je zowel Judy als Panem als sidekick mee kunt krijgen in je auto wanneer je bepaalde quests niet voltooid maar halverwege stopt.

Ik sta nu op 40/20/20 qua verdeling main story / Johnny / chip achteruitgang. Is best snel gegaan: in 1 avondje van 20/10/10 naar 40/20/20. Ook het streetcred uppen ging lekker. Ben nu lvl 20/lvl 50 experience / streetcred wise. Dacht nood te hebben aan meer ram maar zelfs de legendarische quickhacks die veel ram eisen kan ik nu met een flinke korting als nog inschakelen. Kennelijk als gevolg van mijn hacking ervaring en opgedane punten aldaar. Heb nog wel 25 perk points te verdelen ondertussen.

Tik ondertussen de 40 uur aan. En ik weet zeker dat als ik nu doorga met enkel main quests ik snel klaar ben voor mijn gevoel. Heb ook nog geen enkele gig opgelost of cyberpsycho opgespoord. En nog niet alle police requests gedaan. Wel widowmaker in de pocket. Net als de vollledige legendarische corpo suit. Het is dat ik het shirt pas op lvl 30 aan mag. Maar met armadillo craften ben ik zonder in fysiek punten te gooien goed bepansterd :7

[ Voor 14% gewijzigd door Joosie200 op 24-12-2020 01:51 ]

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
nFo schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:23:
Hotfix 1.06 is available on PC and consoles.
Here is the full list of changes:

https://www.cyberpunk.net/en/news/37214/hotfix-1-06

Quests

Dum Dum will no longer go missing from Totentanz entrance during Second Conflict.

Console-specific

Improved memory management and stability, resulting in fewer crashes.

PC-specific

Removed the 8 MB save file size limit. Note: this won’t fix save files corrupted before the update.
Helaas heb ik na deze update weer last van crashes op de PC. Patch 1.05 draaide stabiel voor mij maar sinds de update naar 1.06 heb ik al 2 hard crashes gehad binnen een half uur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 12:37
Angeloonie schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:30:
spoiler:
Wom schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:37:
Zijn de grafische effecten die je krijgt als gevolg van je 'conditie' uit te schakelen? Krijg nu continue 'trillingen' in beeld, wat best irritant is.

spoiler:
Ben net in Clouds geweest en nu op zoek naar volgende target. Tijdens de rit er naar toe blijven de effecten van Johnny in beeld komen.

Relic malfunction zeg maar.

Of is dit normaal en moet ik er even doorheen? Is enkel tijdens gameplay, niet in inventory oid.

[...]

Hmm, lijkt op zelfde fenomeen zoals ik dat ook heb.
Ik heb net zitten googlen want ik heb het zelfde! Je savegame herladen moet het oplossen. Het schijnt af en toe te gebeuren met periodes maar mag niet aanhouden. Er waren mensen die uren zo gespeeld hadden en het was dus op te lossen door het af te sluiten en een save game opnieuw te laden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 13:02
Flying Hawkic schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:50:
Enige uitleg, tot voor zover bekend;
YouTube: 20 More Secret Features Cyberpunk 2077 Never Tells You About (Tips &...

(geen idee hoe ik hier op deze site een link van kan maken, of een filmpje van youtube zelf kan neer zetten)
Pagina: 1 ... 55 ... 92 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!