Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 08:29
MazeWing schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:51:
[...]

Dit vergelijk laat maar weer eens zien hoe (absurd) goed Rockstar is in dat soort zaken. Dat een spel van dik 7 jaar oud nog steeds ongeëvenaard is op veel gebieden. Dit soort - ziekelijk oog voor detail - komt ook weer terug bij RDR2.
GTA V development:
A team of approximately 1,000 people developed Grand Theft Auto V over several years. [bron]
Daarbij hebben ze de verschillende platformen niet tegelijkertijd uitgebracht. (verstandig)
En ze hadden al 3(?) open world GTA's gemaakt.

Cyberpunk development:
In July 2018, nearly 350 employees were on the team.[57] This rose to around 450 by June 2019,[58] and was estimated at 500 in October. [bron]
En vergeet COVID ook niet, dat hakt toch echt in de productiviteit.

GTA V en Cyberpunk vergelijken is appels met peren vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:17
Ik mis juist redelijk wat RPG elementen, de perks zijn grotendeels nietszeggend. Oke je hebt wat dialoog opties maar dat maakt het niet meteen een RPG.

Maar GTA kan je ook een RPG noemen omdat het character customization heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• korenpc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-10 02:08
Nol_NL schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:43:
[...]

Als je als ontwikkelaar zelf verwijzingen maakt naar een product, lijkt het mij niet meer dan logisch dat de consument die ook gaat maken. Vandaar de vergelijkingen en daar trekt CyberPunk veelal aan het kortste eind. En laten we dan niet vergeten dat GTA V dateert uit 2013 !!!
hoe heeft CDprojekt cp20777 vergeleken met gtan ik heb dat blijkbaar dan echt compleet gemist?

verder doelde ik vooral op soort van games, dat ze niks met elkaar te maken hebben. Het is adventures als myst vergelijken met een fps als bioshock.

[ Voor 0% gewijzigd door korenpc op 19-12-2020 16:56 . Reden: rockstar moest cdprojekt zijn natuurlijk ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• korenpc
Eikeltje schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:46:
Ik mis juist redelijk wat RPG elementen, de perks zijn grotendeels nietszeggend. Oke je hebt wat dialoog opties maar dat maakt het niet meteen een RPG.

Maar GTA kan je ook een RPG noemen omdat het character customization heeft.
wat bedoel je, wat mis je qua rpg element? hebben ze niet de cp2077 ruleset erin gebouwd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Kheos schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:30:
[...]

Ja, soms is een potlood beter dan een pen. En soms is een pen beter dan een potlood.
Leuk weetje!

Ten tijde van de space race en koude oorlog, heeft de USA miljoenen uitgegeven en heel veel tijd en tests in gestoken om een pen uit te vinden die in de ruimte kon schrijven.. qua gewichteloosheid dan. Want inkt moet zwaartekracht hebben om te fungeren..

De Russen wilden ook zoiets, en hebben iets bedacht wat de USA niet had bedacht..
spoiler:
..een potlood _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:19
poor Leno schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:51:
[...]

Leuk weetje!

Ten tijde van de space race en koude oorlog, heeft de USA miljoenen uitgegeven en heel veel tijd en tests in gestoken om een pen uit te vinden die in de ruimte kon schrijven.. qua gewichteloosheid dan. Want inkt moet zwaartekracht hebben om te fungeren..

De Russen wilden ook zoiets, en hebben iets bedacht wat de USA niet had bedacht..
spoiler:
..een potlood _O-
offtopic:
YouTube: Did NASA Spend Millions Developing a Pen When the Russians Used Penc...

Ik zou maar even je feiten op een rijtje zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Nu even geen tijd voor, maar klopt het niet? Ahww jammer, Was nog iets dat ik me van vroeger kon herinneren _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Voluptas85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-10 23:05
poor Leno schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:51:
[...]

Leuk weetje!

spoiler:
..een potlood _O-
Dit is dus niet waar. Net zoals vaak gezegd wordt dat de Chinese muur zichtbaar is vanuit de ruimte; ook niet waar. Allemaal van die urban stories.

On topic, deze Youtuber legt de vinger goed op de zere plek: YouTube: Cyberpunk 2077’s Problems Go Much Deeper Than Bugs

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Welja
Dit is hier eigenlijk niet on topic, voor onvervulde wensen dien je volgens mij hier te zijn: [Multi] Release & bug discussie Cyberpunk 2077

Persoonlijk heb ik met dit uiterst slechte en waardeloze niet-rpg, gebacked door een bedrijf erger dan EA en Activision samen erg veel lol.
Nu heb ik ook niet meegedaan aan de hype en waren mijn verwachtingen meer ala Skyrim en de Witcher 3 en Cyberpunk geeft me zeker dat plezier.

Zo, nu proberen mijn crafting level omhoog te krijgen, ik wil die Epic Overwatch Sniper eens maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:39
korenpc schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:47:
[...]

hoe heeft CDprojekt cp20777 vergeleken met gtan ik heb dat blijkbaar dan echt compleet gemist?

verder doelde ik vooral op soort van games, dat ze niks met elkaar te maken hebben. Het is adventures als myst vergelijken met een fps als bioshock.
Edit: Zelf correctie, laten we het hier maar gewoon inhoudelijk over de game zelf hebben. Wil geen nieuwe discussie aanzwengelen :*)

[ Voor 59% gewijzigd door Nol_NL op 19-12-2020 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zo, drie epic quick hacks lopen farmen bij fast travel punt chapel. Je vindt daar drie netrunners: leg ze om en ze droppen quick hacks components en epic quick hacks. Loop daarna een blokje om en ze respawnen.

Ideale farm/grind methode om zo je stealth/coldblood/melee weapons te levelen, jezelf en je eigen quick hacks uit te breiden met cyberpsychosis, detonate grenade en suicide. Nu nog mijn deck stephenson tech m3 te upgraden want het fameuze: I'm out of mana gaat op met ram in Cyberpunk. Die epic quick hacks vreten ram bij de vleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:35
Joosie200 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 10:41:
Welke builds hebben jullie in gebruik/gebruikt?
Ik heb 20 body, 20 reflexes, 9 tech, 7 intel en 15 cool. Had liever 16 cool gehad en minder intel. Maarja, niet te resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Joosie200 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 10:41:
Welke builds hebben jullie in gebruik/gebruikt?

https://nukesdragons.com/...a1&n=Hack%20'n%20gun%20it

Ik heb in het begin in elke hoek wel punten gestopt maar zonder nog echt veel perks te kiezen. In cold blood en craftsmanship/scrapper heb ik nu punten gestopt. Ik wist niet dat er een lvl cap is van 50. En je zo dus 49 extra punten kunt verdelen.

Had ik dat geweten dan had ik 6 punten in technical en 5 in body max gedaan om zo 20 punten in reflexes, intelligence en cool te kunnen stoppen. Ik dacht nog dat je je skill points kon herverdelen bij de ripper doc maar dat zijn dus alleen de gekozen perks die gereset worden.

Maarja ik zag gisteren een te mooie Quadra in het geel (Lambo like) die 7 in technical vereiste en ik zat op 6. En waarom kopen als je hem ook kunt pikken in game. Dus zolang ie mee gaat rijd ik nu in een Quadra rond tot ik zover in de main quest ben dat ik de Porsche kan regelen.
Ik heb nu geen build eigenlijk, althans ik spaar al mijn punten op en spendeer ze wanneer ik ze onderweg nodig heb. Dus als ik een deur tegenkom waar je 7 tech nodig hebt en ik heb er 5, hoppa 2 erbij. Dus ik heb het niet echt bijgehouden maar body en tech zal redelijk hoog zijn. :P

Op een gegeven moment alles wat ik op dat moment over had in reflexes gegooid en zoveel mogelijk handgun perks. En ging van een sneue proppen schieter naar een one headshot killer in secondes. Best lachen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
TheBrut3 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:11:
[...]

Ik heb 20 body, 20 reflexes, 9 tech, 7 intel en 15 cool. Had liever 16 cool gehad en minder intel. Maarja, niet te resetten.
Kun je wel resetten, kost je 100k, kun je kopen bij verschillende shops ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
TheBrut3 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:11:
[...]

Bij zo tech gast voor body upgrades kun je voor 100k alles resetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:48
Beetje gek dat ze dupe/money glitch niet platgestreken hebben bij deze update.
Heb het gebruikt voor een skilltree reset.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RubenSaurus
Spacewide schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:39:
Heb het gebruikt voor een skilltree reset.
Omdat het totaal niet belangrijk is op dit moment, performance eerst. Verder heeft er ook niemand last van die glitch omdat het een singleplayer game is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eikeltje
Oban606 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:25:
[...]

Dacht dat het alleen een perk reset was?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
RubenSaurus schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:19:
Kun je wel resetten, kost je 100k, kun je kopen bij verschillende shops ;)
Oban606 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:25:
Ik dacht dat dan enkel de perks werden gereset en niet de attribute points.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Welja
Mooie thoughts video van mijn favoriete steamer over zijn 90 uur met Cyberpunk, misschien niet geheel on-topic, maar ik vind dat hij de hele situatie wel goed omschrijft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02

Overigens even een belangrijke inhoudelijke waarschuwing omtrent corrupte savegames!

Op alle platforms zijn de maximale savegame file sizes om één of andere reden gecapped op 8MB! Als je savegame deze filesize overstijgt is hij onherstelbaar corrupt en ben je alle progress kwijt. Zorg voor backups van je savegames en probeer geen dingen te doen ingame die de filesize van je savegame doen toenemen!

PC
%userprofile%\Saved Games\CD Projekt Red\Cyberpunk 2077

PlayStation 4
Settings > Application Saved Data Management > SAVED DATA IN SYSTEM STORAGE > Cyberpunk 2077

PlayStation 5
Settings > STORAGE > [Storage device] >Saved Data > PS4 Games / PS5 Games > Cyberpunk 2077

Xbox One
My Games and Apps > Cyberpunk 2077 > Menu > Manage Game > SAVED DATA

Xbox Series X|S
My Games and Apps > Cyberpunk 2077 > Menu > Manage Game and add-ons > SAVED DATA

Heel veel items in je inventory hebben zorgt er bijvoorbeeld voor dat je save file in grootte groeit maar items uit je inventory verwijderen doet de filesize niet drastisch afnemen. Hoe meer je craft, hoe groter de savegame ook lijkt te worden.

Statement CDPR
Unfortunately the save is damaged and can't be recovered.
Please use an older save file to continue playing and try to keep a lower amount of items and crafting materials.
If you have used the item duplication glitch, please load a save file not affected by it.
The save file size limit might be increased in one of the future patches, but the corrupted files will remain that way.
https://support.gog.com/h...ot-be-loaded-?product=gog

[ Voor 31% gewijzigd door DutchManticore op 19-12-2020 20:23 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eikeltje
Spot on imho
korenpc schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 19:53:
[...]
kMaar dat weinig van deze groep niet heeft over de ruleset van de tabletop, en hierdoor gooien met dobbelstenen (dus geluk)de onderliggende mechanismes zijn, en dus niet alleen stats upgraden, weet je dat het eigenlijk gewoon geen game is die voor deze doel groep gemaakt is.
Helaas komt van het tabletop gevoel niets van terug, ik heb persoonlijk (kan aan mij liggen) totaal geen tabletop gevoel zoals ik dat wel heb bij Pillars Of Eternity/DOS en Shadowrun. (Allemaal geweldige games)

Cyberpunk voelt voor mij meer aan als een lootershooter (die regelmatig ook wat RPG elementen hebben) in een open wereld zoals GTA met een pakkend verhaal (verhaal en backstory van de sidemissions zijn super). Daar is natuurlijk niets mis mee als dat je ding is. Veel collectables zijn ook prima te lezen en geven wel vorm aan de wereld.

[ Voor 60% gewijzigd door Eikeltje op 19-12-2020 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Spacewide schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:39:
Vind ik niet heel gek. Het is een single player game, dus een speler verpest hooguit zijn eigen speelervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
TheBrut3 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 20:24:
[...]

Vind ik niet heel gek. Het is een single player game, dus een speler verpest hooguit zijn eigen speelervaring.
En het verpest de ervaring niet voor mij.

Net de Pyramid sidequest gedaan. Gaf mij net een Uncharted 4 gevoel. _/-\o_

Merkte wel een bug toen ik een ncpd site clearde. Zag een chick op de grond liggen met een lange Jan nek :+ Tot ik een headshot gaf en hop nek weer in orde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:04
Ik heb hem uitgespeeld, maar ik begrijp iets niet van wat er na het uitspelen komt.

spoiler:
Ik begin weer bij die vrouw achter de piano en de laatste missie wordt gewoon opnieuw gedaan :? Waarom is dat, en gaan we niet gewoon verder in de open wereld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
RedHat schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:04:
Ik heb hem uitgespeeld, maar ik begrijp iets niet van wat er na het uitspelen komt.

spoiler:
Ik begin weer bij die vrouw achter de piano en de laatste missie wordt gewoon opnieuw gedaan :? Waarom is dat, en gaan we niet gewoon verder in de open wereld :?
spoiler:
Het einde is ook echt het einde. Je krijgt de warning voor je die club in stapt niet voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
TheBrut3 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:08:
[...]

spoiler:
Het einde is ook echt het einde. Je krijgt de warning voor je die club in stapt niet voor niks.
spoiler:
Ja dat snap ik, maar waarom herstart te laatste missie dan na het uitspelen :?
Of is dat het enige nog wat je kan doen? De laatste missie spelen :?

Ik kreeg letterlijk de vraag na het uitspelen of ik verder wou in de stad, dat wou ik natuurlijk, maar dan herstart de laatste missie.

[ Voor 14% gewijzigd door RedHat op 19-12-2020 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
RedHat schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:11:
spoiler:
Ja dat snap ik, maar waarom herstart te laatste missie dan na het uitspelen :?
Of is dat het enige nog wat je kan doen? De laatste missie spelen :?

Ik kreeg letterlijk de vraag na het uitspelen of ik verder wou in de stad, dat wou ik natuurlijk, maar dan herstart de laatste missie.
spoiler:
Ik ging toen weer terug naar de ingang van de club en kon weer de stad in.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Even een meta post van mijn kant, een post met alleen maar spoiler tags is echt bloedirritant. Je hebt zo totaal geen idee van de context. Zijn het spoilers over het verhaal, 'gedrag' van het spel ("Waarom respawn ik daar, waarom is x ineens gelocked/unlocked" etc)

Voeg dan even een klein stukje context toe, zo hoef je ook niet naar het begin van de spoilerchain te zoeken om uit te vinden waar het over gaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En nu begrijp ik waarom ik constant door de crafting spullen heen ben. Elke keer als je iets upgrade, dan neemt de hoeveelheid aan materialen voor de volgende stap, toe met de basiswaarde. Zo krijg je dus dit:

Deze gebruik ik dus al bijna sinds de proloog voorbij was en update ik steeds mee.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3NCsf4vj0rV935pZw8V5aSgQ9ms=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o8eJs9S9n94XtZHJC7m4ci2t.jpg?f=fotoalbum_large

Deze heb ik net eenmaal geüpgraded. Kom er zo ook achter dat als je op het correcte niveau zit voor de M251S Ajax, tenminste de rare variant, dat je een 1,5x headshot multiplier krijgt. Die krijg je alleen als je op het niveau zit want anders is die weer weg.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zWwLzMdtMBwH4oqAF4yLg0KC0AQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LHDEIB8ReZM1ij8Pquk0ulQS.jpg?f=fotoalbum_large

Of deze die ik ook al heel lang gebruik.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d0ZijzTNx8ViMnuDpw1J2NaR9c4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LxQJFGsZN4c1KdNzgnH4e7Yv.jpg?f=fotoalbum_large

En dat is dus waarom ik constant geld nodig heb of crafting materiaal aan het zoeken ben. Ik moet inmiddels meer dan 2000 blikjes hebben ontmanteld, waarschijnlijk nog veel meer en heb waarschijnlijk nu alsnog voor ruim 300.000 eddies aan crafting materialen gekocht, ik pak alles op en ik ontmantel alles en alsnog kan ik het niet bijhouden.

Wat is dit voor hopeloos systeem? Het is op deze manier zo ontworpen om je constant van gear te laten wisselen i.p.v. te houden wat je bevalt. Op een gegeven moment moet je wel wisselen of upgraden opgeven omdat de kosten voor een upgrade onbetaalbaar zijn. Dat kan misschien nog voor kleding, maar je wapens vallen gewoon snel terug. Ik ben level 50 street cred omdat ik constant vraagtekens oplos, puur omdat ik crafting spul nodig heb en geen zin heb om constant zaken te vermenigvuldigen. Ik heb de Takamura en Evelyn hoofdlijnen ook nog niet uitgespeeld en ik moet nog beginnen aan Rogue.

En deze realisatie volgt weer op het voltooien van de Panam, River en Peralez verhaallijnen. Die waren gewoon leuk en vermakelijk, voornamelijk Panam en Peralez. Ben ook Delamain aan het doen en die zijn ook grappig. Zo gaat het dus steeds met deze game. Waar aandacht aan besteed is, is ook echt heel erg goed, maar zo veel zaken lijken helemaal geen aandacht gehad te hebben. Zaken zoals crafting, voertuigen rijden, aanpassen of repareren in een garage, politie spawning, AI, balancering met prijzen of de zoektocht of de ontdekking van een specifieke upgrade voor je kleding of een implantaat die je alleen bij die specifieke winkel kan vinden. Er zit heel erg mooie dingen tussen zoals extra armour of health implantaten of een legendary upgrade voor je kleding (Predator) die je 25% extra damage geeft tegen moderate en high level threats, maar de zoektocht kan heel lang duren als je specifiek zoekt naar een bepaald type implantaat of upgrade.

Deze game is gewoon echt niet af en het zijn niet alleen wat bugs. Mijn ervaring daarin is niet zo slecht. Ik heb wel de beruchte T-post op voertuig gehad, viel wel eens willekeurig dood neer en ik heb nu al meerdere malen gehad dat mijn wapens oncontroleerbaar bleven schieten. Ze doen me niet veel. Dat ik een speelsessie opstart en niet weet of ik leuke verhaallijnen ga spelen of vooral bezig ga zijn met materialen bij elkaar schrapen, vermenigvuldiging trucjes of winkeliers en dropboxes legen van hun geld met dat schilderij, nou dat maakt deze game er echt niet beter op. Onder de problemen zit potentie, maar het zijn niet de bugs die het verhullen, maar een aantal onbegrijpelijke beslissingen in mechanieken.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Kun je niet de epic variant van die Ajax craften dan? dan wordt de rare variant meteen weggedonderd en zijn je stats instant beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Lanfear89 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:34:
Even een meta post van mijn kant, een post met alleen maar spoiler tags is echt bloedirritant. Je hebt zo totaal geen idee van de context. Zijn het spoilers over het verhaal, 'gedrag' van het spel ("Waarom respawn ik daar, waarom is x ineens gelocked/unlocked" etc)

Voeg dan even een klein stukje context toe, zo hoef je ook niet naar het begin van de spoilerchain te zoeken om uit te vinden waar het over gaat

spoiler:
Staat toch gewoon een inleiding bij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

RubenSaurus schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:52:
Kun je niet de epic variant van die Ajax craften dan? dan wordt de rare variant meteen weggedonderd en zijn je stats instant beter :P
Moet je wel de epic variant vinden en zo komen we dus weer terug bij het probleem van zaken vinden. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ik heb ook de epic variant van de Widow Maker niet gevonden, maar kon hem wel craften... en daarna de Legendary variant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:58:
Moet je wel de epic variant vinden en zo komen we dus weer terug bij het probleem van zaken vinden. ;)
Je kan ook gewoon de legendary Ajax gaan kopen :+ Kost je ook een bak minder dan 300k.
Overigens ben ik bij ongeveer elke RPG gewend dat ik steeds switch naar betere gear. Dus ik zit juist met 30k common materials. Nooit echt veel gebruikt, wel aardig wat spullen ontmanteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18
Ik had het al eerder aangehaald, de upgrades worden per level hoger, wees blij dat je geen exotic hebt, daar wordt het geintje pas echt duur als je deze op jouw niveau wil houden. Maar, wat helemaal idioot is, quest-rewards zijn dus level-rewards, doe jij op lvl10 een missie met een reward, is het een lvl10, doe je deze op 30.. nouja, dan is hij dus 30.

En dat is pas echte klote als je direct op zoek gaat naar een iconic wapen, die 20 lvls later dus een godsvermogen kost om nog een deuk in pakje boter te schieten (mijn pistol doet inmiddels meer damage dan mijn sniper).
RubenSaurus schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:03:
Ik heb ook de epic variant van de Widow Maker niet gevonden, maar kon hem wel craften... en daarna de Legendary variant
Iconic's hebben upgrade blueprints, reguliere wapens (zoals een M251S Ajax) hebben dat niet. Elk wapen met een 'achtergrond' (of soms met een uitroepteken, nog steeds geen flauw idee wat dat moet betekenen) zijn dus iconics die je upgrade-craft en deze zijn ook zichtbaar in V's wapenroom als je ze in je vault gooit.
(waarvan aantal je maar 1x in het spel kan krijgen, goed plannen wil je ze dus allemaal).

spoiler:
het is een auto save die wordt geladen, die van jouw is dus op verkeerde moment gemaakt, deze hoort voor de ingang buiten te worden gemaakt, dat is de plek waar je weer terug komt.

En nog leuke missie om even paniek moment te krijgen, Sweet Dreams. Paniek moment tot zo extreem, de auto save kan dus verkeerd worden opgenomen en bugged de quest, dat je mission direct doorspringt naar 'confront <gast>' ipv 'get your gear.. in kort, je bent _ALLE_ gear kwijt. Had gelukkig nog een save omdat ik vlakbij een andere missie had, maar dat is een bug factor 10 als je die krijgt.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 19-12-2020 22:20 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SinergyX schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:17:
[...]

Ik had het al eerder aangehaald, de upgrades worden per level hoger, wees blij dat je geen exotic hebt, daar wordt het geintje pas echt duur als je deze op jouw niveau wil houden. Maar, wat helemaal idioot is, quest-rewards zijn dus level-rewards, doe jij op lvl10 een missie met een reward, is het een lvl10, doe je deze op 30.. nouja, dan is hij dus 30.

En dat is pas echte klote als je direct op zoek gaat naar een iconic wapen, die 20 lvls later dus een godsvermogen kost om nog een deuk in pakje boter te schieten (mijn pistol doet inmiddels meer damage dan mijn sniper).
Ja, het gaat nog leuk worden met de legendary Dying Light en Overwatch die ik nu heb. Gaat volstrekt onmogelijk worden om die bij te houden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:50:
Deze gebruik ik dus al bijna sinds de proloog voorbij was en update ik steeds mee.
[Afbeelding]
Met welke cyberpart en/of ability kun je zes slots vullen met wapens? Ik kan er maar 3 selecteren los van mijn mantis blades. En ik zie af en toe zo'n soort quick dial waar mensen op YouTube fragmenten snel switch van: melee combat naar gun combat.. welke knoppen combo roept dat menu op?

Ik heb nu wel 6 type wapens die ik afwisselend zou willen benutten (pistolen, machine guns, sniper rifles, revolvers, katana en vooruit shotgun omdat het kan) maar kan er nog steeds maar 3 selecteren. Heb ik daardoor cyberparts voor nodig van de ripper doc? Zo, ja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:27:
[...]

Ja, het gaat nog leuk worden met de legendary Dying Light en Overwatch die ik nu heb. Gaat volstrekt onmogelijk worden om die bij te houden. :/
Jup, dat probleem heb ik dus al een tijdje, ik heb dan wel wat andere exotic crafts die als alternatief kunnen werken, maar die Overwatch met silencer is heerlijk om mee te spelen. (Yinglong is volgens mij de enige Iconic die je zonder pre kan craften, de rest nooit opnieuw).

Zag trouwens nog veel meer mensen die hun iconics hebben weggegooid (door gare bug kan je soms wel, soms niet deze selling/dismantlen) omdat ze bv enkel paarse tier craft hadden unlocked maar nog niet de exotic (lvl18?). Maar dan zit je dus vast, je kan die wapens nooit meer krijgen.
Joosie200 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:58:
[...]

Met welke cyberpart en/of ability kun je zes slots vullen met wapens? Ik kan er maar 3 selecteren los van mijn mantis blades. En ik zie af en toe zo'n soort quick dial waar mensen op YouTube fragmenten snel switch van: melee combat naar gun combat.. welke knoppen combo roept dat menu op?

Ik heb nu wel 6 type wapens die ik afwisselend zou willen benutten (pistolen, machine guns, sniper rifles, revolvers, katana en vooruit shotgun omdat het kan) maar kan er nog steeds maar 3 selecteren. Heb ik daardoor cyberparts voor nodig van de ripper doc? Zo, ja welke?
6 zijn specifieke wapens, exotic is meestal 4 tot 6 slots, daar zal je ze veel vaker vinden.
Edit, oh wacht, je bedoelt wapen slots.. dat is zijn inventory scherm :P

Maar je kan max 3 wapens en melee (gorilla arms) equipten, geen enkel geval meer dan dat.

[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 19-12-2020 23:05 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
[...]

Dit is gewoon z'n inventory :P iedereen kan 3 wapens selecteren plus arm modificatie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Dat kan niet, max drie. Sommige wapens hebben wel veel upgradeslots. Maar ik begin steeds minder het nut te zien van zoeken naar speciaal spul. Ik ben nu van wapenwinkel naar wapenwinkel aan het rijden om een crafting voor een uncommon, rare of epic M251S te vinden. Geen geluk. Wel een legendary M251S gevonden met eigenlijk niet eens heel geweldige slechte stats, en die kost ruim 120K. En dat is dus waarom ik de in game economie als helemaal kapot beschouw. Ik koop deze nu, maar over een paar levels kan ik er weer heel wat dure crafting materialen tegenaan gooien of opnieuw op zoek gaan voor een nieuwe van weer 120K.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M9Lu7RSBqZonD8sg37kAEODJ88c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QPiAi1KT7n2HTKqkCv9oZIzi.jpg?f=fotoalbum_large

Oh en snel melee zal quick attack zijn. Kijk maar in je key bindings.
SinergyX schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 23:01:
[...]

Jup, dat probleem heb ik dus al een tijdje, ik heb dan wel wat andere exotic crafts die als alternatief kunnen werken, maar die Overwatch met silencer is heerlijk om mee te spelen. (Yinglong is volgens mij de enige Iconic die je zonder pre kan craften, de rest nooit opnieuw).

Zag trouwens nog veel meer mensen die hun iconics hebben weggegooid (door gare bug kan je soms wel, soms niet deze selling/dismantlen) omdat ze bv enkel paarse tier craft hadden unlocked maar nog niet de exotic (lvl18?). Maar dan zit je dus vast, je kan die wapens nooit meer krijgen.
Ik kan ze niet ontmantelen, dat scheelt weer. Maar juist Dying Light en Overwatch zijn er twee die je eigenlijk wil houden. Zeker Overwatch is gewoon fijn voor kogelsponsen. Meteen dood met een headshot en een demper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]
En ik zie af en toe zo'n soort quick dial waar mensen op YouTube fragmenten snel switch van: melee combat naar gun combat.. welke knoppen combo roept dat menu op?
Volgens mij bedoel je de ALT ingedrukt houden quickdial ? Welke ik in eerste instantie gebruikte om mijn wapen te holsteren voordat ik erachter kwam (dank u google) dat dubbel ALT hetzelfde deed

[ Voor 11% gewijzigd door o0SmOkE0o op 19-12-2020 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
Eikeltje schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 20:08:
[...]

Spot on imho

[...]

Helaas komt van het tabletop gevoel niets van terug, ik heb persoonlijk (kan aan mij liggen) totaal geen tabletop gevoel zoals ik dat wel heb bij Pillars Of Eternity/DOS en Shadowrun. (Allemaal geweldige games)

Cyberpunk voelt voor mij meer aan als een lootershooter (die regelmatig ook wat RPG elementen hebben) in een open wereld zoals GTA met een pakkend verhaal (verhaal en backstory van de sidemissions zijn super). Daar is natuurlijk niets mis mee als dat je ding is. Veel collectables zijn ook prima te lezen en geven wel vorm aan de wereld.
jammer! ik wacht (sowieso) geduldig af, en zal dit spel hoogstwaarschijnlijk op zijn vroegs over 3 a 4 jaar spelen. hoop dat ze dan de rpgfeel, dus echt alsof je eigen character maakt en acteert, kunnen herstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• korenpc
Ryceck schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 20:54:
[...]

offtopic:
Witcher 2 doet niets nieuws? :| Ik heb zelden iemand een meesterwerk zo kort door de bocht weg zien zetten.

Witcher 2 is een van de meest interessante en ondergewaardeerde games van zijn generatie.
De verhaal, de worldbuilding, de constant aanwezige grijze moraal, het feit dat je de hele game pas kan ervaren na hem minimaal 4x gespeeld te hebben door de pad-uitsluitende keuzes.
Het had ook zeker zijn problemen maar Witcher 2 is juist de foundation voor alles wat de Witcher 3 en nu ook CP2077 gaaf maakt: het deed aan worldbuilding en choices that matter.

Maar iedere game van CDPR heeft zo zijn uitdagingen gehad; het valt alleen nu keihard op omdat ze nog niet zo een groot portfolio hebben en alle voorgaande games tot nog toe bijgepolijst zijn tot geweldige games (zie de voorgaande Witcher games).

Ze zullen CP2077 ook geweldig bijwerken en het zal een goede game worden, jammer genoeg wel een goede game met altijd een smet eraan. Laten we hopen dat ze hiervan leren en dat de volgende nieuwe game van ze beter van start gaat :)

En nu weer terug Night City in om te genieten van al he moois wat zich tussen de issues bevindt 8)
offtopic:
Witcher 2, gaat qua gameplay iets verder als witcher 1. maar de wereld, characters plot enzo is het echt een vervolg. Dus weinig nieuws (sorry :$) maar zeker een erg ondergewaardeerd spel en zeker een van de betere rpgs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ah ik zat niet goed op te letten dat de screens van het craft venster waren @DaniëlWW2 @RubenSaurus @SinergyX

Qua craften.. door het farmen van die epic quickhacks kreeg ik ook een sloot aan rare crafting materials. Maar ik heb dus ook blue prints nodig wil ik Lizzie, Kongou, Satori, Chaos en co kunnen upgraden? Waar koop/loot je die? Ben qua craften niet echt verder gekomen dan ammo craften. Disassemble wel alle uncommon / common / rares wit/groene/paarse items die ik tegen kom.

Vanavond dan ook eindelijk mijn 50e headshot met Skippy in puppy loving modus achter de rug. Issie nu tenminste 100% headshot afgericht, dodelijk was ie allang. De commentaren van die gun zo nu en dan. Juist zulke dingen maken Cyberpunk voor mij tot een heerlijke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Hebbes. Er is een epic M251S crafting die Moron Labe heet. Te vinden in het zuiden van Pacifica bij een NCPD punt. Deze heeft een iets hogere RoF wat fijn lijkt te werken en ze lijken allemaal standaard een 2x headshot multiplier te krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Morgen maar eens op een scavenger hunt voor legendary kleding. Ik heb al corpo en nomad outfits gezien met zoveel mod slots dat je zo haast niks merkt van kogels die op je afgevuurd worden.

Ben benieuwd of er ook een street kid legendary outfit is. Ben dan wel street kid qua path life maar met de corpo suit wordt het pas echt John Wick stijl haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 22:55
Een vraag over de Transmission quest die je van Brigitte krijgt.

spoiler:
Het lijkt erop dat ik een keus moet maken, maar ik weet niet wat deze keus dan is. Als ik de missie accepteer, vervalt dan bijvoorbeeld de missie voor Takemura en/of Panam? Als ik de questnaam opzoek met google lijkt het op een endgame quest, maar ik heb niets uitgebreids gelezen ivm spoilers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Joosie200 schreef op zondag 20 december 2020 @ 00:08:
Qua craften.. door het farmen van die epic quickhacks kreeg ik ook een sloot aan rare crafting materials. Maar ik heb dus ook blue prints nodig wil ik Lizzie, Kongou, Satori, Chaos en co kunnen upgraden? Waar koop/loot je die? Ben qua craften niet echt verder gekomen dan ammo craften. Disassemble wel alle uncommon / common / rares wit/groene/paarse items die ik tegen kom.
Wanneer je een iconic loot, unlocked automatisch de blueprint voor de hogere tier, mits je ook epic/exotic kan craften (dacht lvl18). Je herkent ze makkelijk aan een andere achtergrond bij het wapen dan normaal (lijkt op het blauwe 'equipt' achtergrond, maar dan meer geel), dan weet je dat je die moet bewaren.
Joosie200 schreef op zondag 20 december 2020 @ 00:08:
Vanavond dan ook eindelijk mijn 50e headshot met Skippy in puppy loving modus achter de rug. Issie nu tenminste 100% headshot afgericht, dodelijk was ie allang. De commentaren van die gun zo nu en dan. Juist zulke dingen maken Cyberpunk voor mij tot een heerlijke game.
De quest puristen lopen met dat wapen in de problemen, je krijgt uiteindelijk de missie om dat ding terug te geven.. tja wil je hem houden, geen quest completion :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Epic/iconic craften kan alleen als je lvl 18 in technical bent geloof ik. Ben nu lvl 8 en wil eigenlijk lvl 12 worden voor grease monkey voor de rares. Maar dan kan ik weer niet mijn reflexes/intelligence richting lvl 20 krijgen. /keuzesstress
Uiteindelijk ben je en legendary gekleed, legendary tot de tand bewapend plus dikke crit / damage output qua perks. Ben nu lvl 17, voel me nu al wel dik overpowered (alleen de very high ncpd spots zijn pittig) tegenover tiger claws/politie maar straks stopt echt niemand je meer.

Het is niet omwille van Reeves zijn deel in de game als Johnny silverhand maar Cyberpunk begint voor mij meer en meer als John Wick the videogame aan te voelen. Gewoon omdat je straks net zulke zieke damage hebt ten opzichte van elke soort tegenstander. Alleen daarom al zou ik toch de corpo suit moeten fixen. En ja net als in de films van John Wick kan ik genoeg opnoemen wat in de game me opgevallen is maar ik geniet er gewoon van. Van sidequest en gigs tot main story. Dat heeft CDPR wel goed gefikst: een set memorabele NPC's met een semi lineair verhaal en dat uit de doeken wordt gedaan in main quests.

Physics / besturing van auto's/motoren kan zeker het nodige aan aangepast worden. Maar het is toch het verhaal van V / Johnny die maakt dat ik voorlopig het spel dagelijks blijf spelen. Watch Dogs en zelfs GTA V hadden dat effect niet op mij. Bij GTA wss omdat ik GTA moe was (blijf 1/2 en Vice City de leukste vinden) en Watch Dogs kwam ik gewoon niet in het verhaal. Zijn niet zoveel games die mij direct in het verhaal weten te krijgen. Denk God of War, Horizon Zero Dawn, Uncharted. Maar Cyberpunk slaagt daar ook in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 16:52
Is het sinds patch 1.0.5 nog steeds mogelijk om makkelijk geld te verdienen bij Sales atm?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:24

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Modbreak:Ik heb een aantal reacties verplaatst die in een van de andere Cyberpunktopics thuishoorden. Probeer daar wat scherper op te zijn dames en heren :). Zoals ook in de topic warning staat:Dankjulliewel!

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:54

World Citizen

FreeReef.nl

Ik zit nu in Act2, en kan kennelijk nog steeds geen auto oproepen met de "v" knop. Die knop is nog greyed out in mijn interface.

De vorige keer dat ik dat ik het probeerde had ik die halverwegen Act 1 al unlocked.

Zit hier een missie aan vast?

FreeReef.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-10 20:04
World Citizen schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:31:
Ik zit nu in Act2, en kan kennelijk nog steeds geen auto oproepen met de "v" knop. Die knop is nog greyed out in mijn interface.

De vorige keer dat ik dat ik het probeerde had ik die halverwegen Act 1 al unlocked.

Ja de delamain mission of de Human Nature mission beide krijg je een voertuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

rwbk schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:33:
[...]

Thanks.. zo eens checken.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-05-2022
World Citizen schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:31:

Heb je een missie dat ie bij de garage staat/ nog gemaakt moet worden? Staat me bij dat het voor mij best wel lang duurde voordat die missie completed was. Ik had zelf in de tussentijds gewoon auto's gejat , puur omdat ik ze wilde testen voordat ik mijn eerste auto ging kopen.
Ik vermoed dat je ook weer toegang tot auto's krijgt na een zekere begrafenis in het begin van act 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:43
Is er een mogelijkheid (Xbox) op je personage te zien? Ik word met de huidige camerastand erg misselijk na een tijdje. Dus net zoals bij GTA ipv alleen je handen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Over het craften svp:

Ik heb een sniper, de Nekomata, die kan ik craften "vanuit blauw", maar ook "vanuit paars" recept. Paars doet meer dmg, duidelijk. Dus ik craft hem vanuit paars, mooi ding.

2 levels later ik spiek weer, maar nu kan ik 2 dingen doen:
  • ik kan hem *opnieuw* craften vanuit paars, maar dan met meer dmg! Uh okay dat schaalt dus mee (zonder extra perk levels btw, alleen char levels)
  • Maarrr ik kan hem ook 2x upgraden die ik al gecraft heb voor dezelfde dmg. Echterrr bij dat upgraden gaan de kosten steeds x2 aan upgrade parts en *die worden onthouden* voor dat specifieke wapen dus ergens in tijd wordt dat ding LAAIEND duur om te upgraden
Als ik bij wijze van 5 levels wacht is het goedkoper om een nieuwe te craften dan steeds te upgraden. Maar dat voelt zo contra-intuïtief. Iemand met andere ervaring / tips :) ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rwbk
Borentos schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:37:
[...]

Heb je een missie dat ie bij de garage staat/ nog gemaakt moet worden? Staat me bij dat het voor mij best wel lang duurde voordat die missie completed was. Ik had zelf in de tussentijds gewoon auto's gejat , puur omdat ik ze wilde testen voordat ik mijn eerste auto ging kopen.
Ik vermoed dat je ook weer toegang tot auto's krijgt na een zekere begrafenis in het begin van act 2.
Iets met spoiler tags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Cassius schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:40:
Over het craften svp:

Ik heb een sniper, de Nekomata, die kan ik craften "vanuit blauw", maar ook "vanuit paars" recept. Paars doet meer dmg, duidelijk. Dus ik craft hem vanuit paars, mooi ding.

2 levels later ik spiek weer, maar nu kan ik 2 dingen doen:
  • ik kan hem *opnieuw* craften vanuit paars, maar dan met meer dmg! Uh okay dat schaalt dus mee (zonder extra perk levels btw, alleen char levels)
  • Maarrr ik kan hem ook 2x upgraden die ik al gecraft heb voor dezelfde dmg. Echterrr bij dat upgraden gaan de kosten steeds x2 aan upgrade parts en *die worden onthouden* voor dat specifieke wapen dus ergens in tijd wordt dat ding LAAIEND duur om te upgraden
Als ik bij wijze van 5 levels wacht is het goedkoper om een nieuwe te craften dan steeds te upgraden. Maar dat voelt zo contra-intuïtief. Iemand met andere ervaring / tips :) ?
Als je de crafting tree ingaat dan kan je beter nieuwe craften, dat is de "beloning" die je kan kiezen als je die tree ingaat (als je de juiste perks pakt) Mensen die geen crafting tree nemen zitten vast aan vendors en upgrades welke duurder zijn.

Eets met appelen varen en eten

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
mister_S schreef op zondag 20 december 2020 @ 01:20:
Een vraag over de Transmission quest die je van Brigitte krijgt.
Voor zover ik weet niet.
Voodoo boys + quests staan los van andere verhaallijnen.
spoiler:
Je kunt kiezen voor net watch of voodoo boys. Beide geven een andere uitkomst voor die groepering + personages

Maar ook daar kun je mee spelen hoe het uitpakt. Dus spoilers qua verloop Transmission quest

spoiler:
Ik hield mij aan het plan en koos voor de Voodoo boys. Je komt vanzelf terug bij Brigitte/Placid. Back to base heb ik de Voodoos als nog een kopje kleiner gemaakt. Twee vliegen in 1 klap: weg Voodoos en weg Netwatch 8) Nobody fucks with Frank de Grave / ahum John Wick :7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-10 09:01

Scrummie

Think different

carpebios schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:37:
Is er een mogelijkheid (Xbox) op je personage te zien? Ik word met de huidige camerastand erg misselijk na een tijdje. Dus net zoals bij GTA ipv alleen je handen.
Nee, er is geen third person view.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Scrummie schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:57:
[...]

Wel op de motor en in braindances. Maar niet in andere situaties nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 22:55
@Joosie200 dank, het kwam op mij over als "welke kant kies je? MQ komt in stroomversnelling".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Scrummie schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:57:
[...]

Er was een bug dat je soms wel vast kwam te zitten in 3rd person, maar zonder hoofd (in firstperson heb je geen hoofd, of een default kaal hoofd), blijkbaar heeft dit wel ooit gewerkt, ze hadden zelf aangegeven om meer 'immersion' te geven in het spel.. ik gok gewoon dat ze geen correcte animaties hebben voor alle 3rd person waardoor ze fixed op first person zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:38

Gregory76

Sony PlayStation freak

Is hij nou in alle landen uit de PS store gehaald? Ik wil hem namelijk graag gaan spelen op mijn PS5, maar wil hem wel graag digitaal, niet op disk.
Anders ga ik nog maar even wachten tot hij weer terug in de PS store komt...

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:23
Ik heb gezocht op LOD in dit topic; maar niets gevonden. Dus ik ga er vanuit adt het er nog niet staat.
Voor de mensen die met DLSS aan spelen en het blurry vinden. Er zit een fout in de configuratie van dlss in cyberpunk.

Deze aanpassing maakt het beeld iets scherper. (je zou ook sharpening kunnen toepassen trouwens, maar dat kost meer gpu-performance).

https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3

Persoonlijk pas ik zelf ook sharpening toe. Dat geeft een net wat beter resultaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Adlermann op 20-12-2020 14:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:07:
Ik heb gezocht op LOD in dit topic; maar niets gevonden. Dus ik ga er vanuit adt het er nog niet staat.
Voor de mensen die met DLSS aan spelen en het blurry vinden. Er zit een fout in de configuratie van dlss in cyberpunk.

Deze aanpassing maakt het beeld iets scherper. (je zou ook sharpening kunnen toepassen trouwens, maar dat kost meer gpu-performance).

https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3

Persoonlijk pas ik zelf ook sharpening toe. Dat geeft een net wat beter resultaat.
Leuk, maar je bericht is nog van de 1.04 versie. De 1.05 patch die nu uit is zou met dlss aan ook al scherper beeld moeten geven.
Dus ik denk zo dat er geen aanpassing meer nodig is, check dat even voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
TheBrut3 schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:06:
Shit zeg.... Fijne bug dit. Kistje gevonden met een legendary crafting spec M-179E Achilles.
Dus ik pak hem er uit, samen met nog 1600 eddies. Daarna wil ik in mijn inventory kijken naar de stats, gun niet te vinden. Aantal seconden later crashed de game, ik laad weer terug naar het laatste checkpoint en daar zitten alleen nog de eddies in het kistje.
Iedereen krijgt wat hem toekomt ;)
Ja, balen is dat. Ik probeer zoveel mogelijk te saven, voor het geval dat..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

khodamn schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:16:
Is het sinds patch 1.0.5 nog steeds mogelijk om makkelijk geld te verdienen bij Sales atm?
Yup.

Maar ik kan eindelijk mijn crafting zoektocht gaan opgeven. :)
Die Moron Labe is namelijk echt goed. Zoals ik gisteren zei, in het zuiden van Pacifica bij een NCPD. Het is een kwestie van een gang afschieten en de leider heeft deze crafting. Het is een epic, maar deze is de upgraden naar legendary. De RoF is net iets hoger dan de normale M251S en dat werkt hier heel erg goed. Voor console is het misschien net iets te snel om accuraat te blijven, maar voor PC is het precies goed.

Krijg je dus zoiets als dit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ATHEG3ZM63csV_y_gms213Tr61I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0WrR5MDjvBGEZnyeRp7cAS9H.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
TheBrut3 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:19:
[...]

Dan kan je nog heel lang main quests spelen }) ;) :X
Die ga je niet vinden in de main quests :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Starbucks schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:14:
[...]

Iedereen krijgt wat hem toekomt ;)
Ja, balen is dat. Ik probeer zoveel mogelijk te saven, voor het geval dat..
Zelfde hier aan het eind van de game, niet mn rewards gekregen .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik heb net m'n damage record weer wat scherper gezet.
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/760813222529073172/790213294573092874/unknown.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
DaniëlWW2 schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:16:
Die Moron Labe is namelijk echt goed.
Haha Moron Labe? Zou het een woordgrapje of een typo zijn?

Wikipedia: Molon labe

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:34
Inmiddels 30 uur in het spel zitten en van alles wat gedaan, hoewel het verhaal wel erg goed is, is de rest eromheen gewoon 3x niets. GTA 5 is in 2013 uitgekomen en doet het een stuk beter dan cyberpunk met animaties.

- Banden gaan lek (schieten/burnout) en bij cyberpunk niet
- geraakt worden door een auto is elke keer anders, bij cyberpunk hetzelfde.
- NPCS vechten terug in GTA5 en in cyberpunk rennen ze weg als bange konijnen.
- Uit een auto springen met hoge snelheid... je staat bij cyberpunk zonder damage? 8)7 8)7
- Eigen schaduw.. tja..

Enz.. zullen vast wel vergelijkingen online te vinden zijn tussen deze twee, maar er zit echt een enorm verschil in, terwijl we dus 7 jaar verder zijn...

Cyberpunk is zolang in ontwikkeling geweest en een spel uit 2013 doet het op vele vlakken gewoon veel en veel beter. Wat hebben ze in hemelsnaam , al die jaren, daar gedaan in Polen?

[ Voor 11% gewijzigd door Ferio op 20-12-2020 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
/offtopic @Kheos
Je kan dat ook rapporteren in plaats van continu lopen te klagen.

/ontopic
Korte samenvattingen van mijn ervaringen (ben voornamelijk bezig met side quests en rond rijden):

Vermaak me ondanks de bugs en performance issues wel met het spel (grotendeels door de missies/characters en alle backstory die daar in voorkomen).

Night City is als stad geweldig gemaakt wapens zijn uniek en voelen goed aan, Quick Hacken/skills/perks mogen van mij wel wat meer diepgang krijgen en hetzelfde geldt in het customizen van je char/auto enz.

Maar is het een 9 of 10 waard in de huidige staat? In mijn mening niet al kan ik het mij best voorstellen dat reviewers met hun beperkte tijd dat geven omdat ze grotendeels story missions hebben gedaan.

Dit wil niet zeggen dat dit nog verbeterd kan worden. Zelf heb ik alleen de vraag of het wel de juiste zet was om er een open world game van te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Eikeltje op 20-12-2020 16:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
Eikeltje schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:54:
/offtopic @Kheos

Maar is het een 9 of 10 waard in de huidige staat? In mijn mening niet al kan ik het mij best voorstellen dat reviewers met hun beperkte tijd dat geven omdat ze grotendeels story missions hebben gedaan.
Vergelijk is de animaties met GTA 5 uit 2013 en met Cyberpunk... hoe kan GTA5 vele malen realistischer zijn?

Zeker geen 9/10 of hoger waard, het mist enorm veel en dit soort dingen zullen er echt niet meer inkomen.

[ Voor 10% gewijzigd door Ferio op 20-12-2020 16:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rwbk
Ferio schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:57:
[...]

Vergelijk is de animaties met GTA 5 uit 2013 en met Cyberpunk... hoe kan GTA5 vele malen realistischer zijn?

Zeker geen 9/10 of hoger waard, het mis enorm veel.
Geld. Expertise, meer ervaring.

[ Voor 4% gewijzigd door rwbk op 20-12-2020 16:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
rwbk schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:58:
[...]

Geld. Expertise, meer ervaring.
Tja, het zijn ook vaak simpele animaties/graphics.. kijk alleen al naar je schaduw in cyberpunk of een kogel in het water... :?

Je gaat mij niet vertellen dat dit met geld, expertise of ervaring te maken heeft.

Je zet het spel weg en loopt op te scheppen met hoge verwachtingen en dat doe je het uiteindelijk ruim onder een spel van 2013, met ook nog is een jaar uitstel.

[ Voor 6% gewijzigd door Ferio op 20-12-2020 17:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Ik begrijp echt niets van mensen die dit spel met GTA gaan vergelijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
Scrummie schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:05:
Ik begrijp echt niets van mensen die dit spel met GTA gaan vergelijken.
Waarom niet?

GTA 5 doet het in alle opzichten kwa animaties beter dan cyberpunk en is sinds 2012 (als niet eerder) in ontwikkeling. De meeste simpele animaties mis je gewoon en dat kan toch niet als je je game zo de wereld in prijst over de jaren heen.

[ Voor 37% gewijzigd door Ferio op 20-12-2020 17:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

DutchManticore schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:49:
[...]

Haha Moron Labe? Zou het een woordgrapje of een typo zijn?

Wikipedia: Molon labe
Er zitten wel meer woordgrappen en referenties in de game. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

rwbk schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:33:
[...]

Dank.. ik moest inderdaad iets in die richting doen. Het is gelukt!

FreeReef.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• korenpc
Ferio schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:07:
[...]

Waarom niet?

GTA 5 doet het in alle opzichten kwa animaties beter dan cyberpunk en is sinds 2012 (als niet eerder) in ontwikkeling. De meeste simpele animaties mis je gewoon en dat kan toch niet als je je game zo de wereld in prijst over de jaren heen.
omdat het compleet anderew doelgroep is waar dit spel voor gemaakt is. de dingen die jij opnoemt, gebeuren in veel rpgs niet, sommige wel, maar ook veel niet. Het boeit niet zo, in een spel. vergelijk dit spel met gothic, of vampire masqurade, of des noods fallout nv.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

[...]

Waarom niet?

Omdat het totaal verschillende games zijn. Of is het ook een punt van kritiek voor GTA dat je geen punten kan toekennen in een skilltree, geen hacks kan uitvoeren, veel minder wapens hebt, etc. Niet dat ik vind dat GTA dat moet hebben, maar feit is dat de insteek totaal anders is. Diepgang zit hem in GTA in de wereld, in Cyberpunk in andere zaken.

Niet dat ik vind dat Cyberpunk op sommige 'open wereld dingen' geen vooruitgang kan boeken, uiteraard kan dat wel, maar 'he dit zit in GTA en niet in Cyberpunk' vind ik wel heel erg makkelijk en simpel.

En waarom zie ik alleen vergelijkingen met GTA? Waarom niet met Assasins Creed? Of welke andere open wereld game dan ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Scrummie op 20-12-2020 17:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:51

Kheos

FP ProMod
Twee totaal andere games. Als Cyberpunk 2077 ontwikkeld was als opvolger van gta V zou het gta VI heten, ontwikkeld zijn door Rockstar, net zoals zijn voorgangers rete-saai zijn en zouden alle fans spontaan een erectie krijgen omdat je twee sausjes op je hotdog kon krijgen en de vrouw van huis nummer 39 haar man bedroog met de postbode, als je maar lang genoeg voor de deur blijft wachten. Gelukkig is dit een totaal ander spel dat beter is op alle vlakken waar het geacht wordt beter te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Waarom niet?

Omdat GTA5 een totaal andere game-genre is. GTAV is een sandbox met een storyline. Cyberpunk is een storydriven RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:43
PsychoBoyJack schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:07:
[...]

Niet als je loopt.

Wellicht helpt het als het headbobbing effect uit zet? En motion blur.
Dat ga in eens proberen, thx!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:27:
[...]

Omdat GTA5 een totaal andere game-genre is. GTAV is een sandbox met een storyline. Cyberpunk is een storydriven RPG.
Je weet dat ze het zelf niet meer aanprijzen als RPG he maar een 'open world action-adventure game' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RubenSaurus schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:36:
[...]

Je weet dat ze het zelf niet meer aanprijzen als RPG he maar een 'open world action-adventure game' ;)
Daar mag je de marketing afdeling voor bedanken ;) Bedankt voor je bijdrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
RubenSaurus schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:36:
[...]

als je iets doorsrolt zie je:
game features:

Dive into an open-world RPG and explore a futuristic city where anything goes.
maar op alle fronten, lijkt de game niet echt te slagen. Zelfs op gog krijgt spel 3.7* (en daar krijgen bijna alle spellen 4+, voor uberhaubt een drm vrije release). Valt dus fors tegen ook onder de diehard rpg spelers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ben vandaag een groepje pokemonners tegen gekomen. _/-\o_

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels dik 50 uur in de game zitten en heb nog steeds genoeg te doen. Ondertussen al wat legendary spul gevonden waardoor mijn V er nu zo bij loopt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I8A2zFKxUqnXfUb_eOZ2f2yGDe4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kVIcpm9M99QCYyiH8390T9eQ.png?f=fotoalbum_large

:P

Deze game heeft zo ontzettend veel details dat ik wel snap dat ze er zo lang mee bezig zijn geweest. Als je gewoon quests doet en niet om je heen kijkt, dan mis je echt veel van de wereld.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2020 19:05 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zo, vandaag eindelijk uitgespeeld met ongeveer 66 uur play time. Alle side gigs en scanner missies ook gedaan, en bijna alle eindes ook gedaan. Ondanks wat bugs, heb ik er toch erg van genoten. En het is een van de meest mooie spellen die ik ooit gezien heb O+

Voor de geinteresseerden, ik heb een aantal screenshots genomen op 5120x1440 @ ultra/psycho settings. Waarschuwing, ze bevatten spoilers: https://imgur.com/a/4WEM1qY

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Heb nu zo’n 20 uur in het spel zitten.
Tot nu toe kan het verhaal me helemaal niks bekoren.
Maak wel alle gesprekken af (incl blauwe zinnen)

Ook erg veel van wat ik niet begrijp.

-craften van guns
-cyborg gedoe
-Skill tree
-hacken wat doet wat

Desondanks vind ik het een erg leuk spel. (XSX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• versc049
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-10 08:19
Ramon27 schreef op zondag 20 december 2020 @ 19:00:

-craften van guns
-cyborg gedoe
-Skill tree
-hacken wat doet wat

Ik vermaak me vooralsnog prima. Maar de zaken die je noemt zijn mij ook nog niet duidelijk.
Kan iemand een goede en duidelijke manual / FAQ aanraden?

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ramon27 schreef op zondag 20 december 2020 @ 19:00:

-craften van guns
-cyborg gedoe
-Skill tree
-hacken wat doet wat

Craften
Craften is gelocked achter de tech Atribute.
Iedereen kan witte items craften, om de hogere level items te craften moet je investeren in crafting perks.
Elke perk heeft zijn eigenlijk levelup, level is gecapped aan de hoeveelheid punten in de main atribute.
Bijv.
Tech 10 zorgt ervoor dat de crafting perk subtree ook max naar lvl 10 gebracht kan worden.
Uncommon, Rare, Epic en Legenday crafting is gelocked achter perk points.

Blueprints zijn verdeeld over, vindbaar, koopbaar en unlocked achter perks (op crafting lvl 18 unlock je iconic legendary blueprints en sommige wapens) andere Legendary blueprints kan je bijvoorbeeld wel kopen / random drops

Craften van guns heeft alleen echt voordeel als je ook investeerd in de perks (meer dmg etc)

Upgraden kan altijd, maar kost steeds meer mats.

Cyborg Gedoe
Ripperdoc verkoopt upgrades/enhancements, text van de enhancement zegt exact wat ze doen. Sommige enhancement hebben perk level requirements. Valt niet veel meer over te vertellen eigenlijk.

Skill tree
5 main attribites, inclusief je begin punten heb je 71 punten te verdelen.
Deze punten zorgen voor de specialisatie van je char. Deze zijnb bepalend voor je speelstijl. Ongeacht wat je doet kan je uiteraard spelen zoals je wil, echter zullen bepaalde opties/routes gelocked zijn aan het lvl van sommige attributes. (wapen gebruik, ingangen tot gebouwen, toegang tot bepaalde ruimtes, uitkomsten van gesprekken etc)

Atributes kan je niet herverdelen, dus denk goed na over waar je punten in stopt, je perk points kan je wel resetten door een 100k item te kopen bij een ripperdoc.

hacken wat doet wat
Je hebt 2 soorten hacks eigenlijk.
Stealth/support
aanval/dmg

Stealth support heb je geen quickhacks voor nodig, dit is voornamelijk manipuleren van objecten om je te helpen (camera's/turrets overnmen, gebruiken, uitzetten en andere electronica)

aanval dmg zijn de quickhacks die je in je OS zet. De beschrijving van die dingen is redelijk duidelijk in wat ze doen. Echter heeft je OS waar je die quickhacks in zet ook invloed op je quickhacks zelf (sterker, meer spread range etc)

Sommige quickhacks zijn beter tegen drones/robots dan humans.
je quickhacks kan je beter maken in je Int attribute tree. verdeeld over 2 subtrees.

Quickhacks zijn eigenlijk vergelijkbaar met magic spells, je hoeveelheid ram slots en regen is vergelijkbaar met mana.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:51

Kheos

FP ProMod
Bokkie schreef op zondag 20 december 2020 @ 20:19:
[...]

Craften
Craften is gelocked achter de tech Atribute.
Iedereen kan witte items craften, om de hogere level items te craften moet je investeren in crafting perks.
Elke perk heeft zijn eigenlijk levelup, level is gecapped aan de hoeveelheid punten in de main atribute.
Bijv.
Tech 10 zorgt ervoor dat de crafting perk subtree ook max naar lvl 10 gebracht kan worden.
Uncommon, Rare, Epic en Legenday crafting is gelocked achter perk points.

Blueprints zijn verdeeld over, vindbaar, koopbaar en unlocked achter perks (op crafting lvl 18 unlock je iconic legendary blueprints en sommige wapens) andere Legendary blueprints kan je bijvoorbeeld wel kopen / random drops

Craften van guns heeft alleen echt voordeel als je ook investeerd in de perks (meer dmg etc)

Upgraden kan altijd, maar kost steeds meer mats.

Cyborg Gedoe
Ripperdoc verkoopt upgrades/enhancements, text van de enhancement zegt exact wat ze doen. Sommige enhancement hebben perk level requirements. Valt niet veel meer over te vertellen eigenlijk.

Skill tree
5 main attribites, inclusief je begin punten heb je 71 punten te verdelen.
Deze punten zorgen voor de specialisatie van je char. Deze zijnb bepalend voor je speelstijl. Ongeacht wat je doet kan je uiteraard spelen zoals je wil, echter zullen bepaalde opties/routes gelocked zijn aan het lvl van sommige attributes. (wapen gebruik, ingangen tot gebouwen, toegang tot bepaalde ruimtes, uitkomsten van gesprekken etc)

Atributes kan je niet herverdelen, dus denk goed na over waar je punten in stopt, je perk points kan je wel resetten door een 100k item te kopen bij een ripperdoc.

hacken wat doet wat
Je hebt 2 soorten hacks eigenlijk.
Stealth/support
aanval/dmg

Stealth support heb je geen quickhacks voor nodig, dit is voornamelijk manipuleren van objecten om je te helpen (camera's/turrets overnmen, gebruiken, uitzetten en andere electronica)

aanval dmg zijn de quickhacks die je in je OS zet. De beschrijving van die dingen is redelijk duidelijk in wat ze doen. Echter heeft je OS waar je die quickhacks in zet ook invloed op je quickhacks zelf (sterker, meer spread range etc)

Sommige quickhacks zijn beter tegen drones/robots dan humans.
je quickhacks kan je beter maken in je Int attribute tree. verdeeld over 2 subtrees.

Quickhacks zijn eigenlijk vergelijkbaar met magic spells, je hoeveelheid ram slots en regen is vergelijkbaar met mana.
@anandus @G_Dragon kan iemand dit in de openingspost opnemen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Toen ik Rogue voor de eerste keer tegenkwam als fixer kreeg ik enorme vibes naar Zoe Morgan uit Person of Interest. Zowel een beetje looks als persoonlijkheid.

Ben inmiddels met 2 playthroughs tegelijk bezig, Streetkid en Corpo, Verschil is er wel, maar niet echt noemenswaardig imho.

Beide zit op ongeveer 38 uur ongeveer. Zijn veel hidden missies ook trouwens. Echt best veel te doen als je gewoon rond gaat en alle hoekjes en gaatjes opzoekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@Ferio Beweerde jij nou dat banden van auto's niet lek konden?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zjA8CaS774BU-aK8apTsjC9siI0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vc0hAIe171vTXeFVHhFe1huh.jpg?f=fotoalbum_large

Dit deed de politie net met mijn auto O-)
Pagina: 1 ... 53 ... 93 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!