Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 15:02:
[...]

En de endings, het is maar hoe je ze wil zien. Ik zie 3 dezelfde met 2 opties, 1 quick exit, en 1 mixed (die was al eerder gevonden, als je doelt op wachten op johnny), dat zijn marginaal variaties op dezelfde uitkomst, of beter.. het zijn cutscenes die je terugzetten naar waar je was, YMMV in vorm van 'einde'.
De endings zijn op zijn zachtst gezegd onbevredigend. Misschien was dat de bedoeling, maar ze hadden daar veel meer mee kunnen doen. Qua verloop/keuzes gedurende de game, maar ook bijvoorbeeld qua factions.

spoiler:
Waarom kan ik niet Maelstrom joinen? Lijkt mij een supervette faction met unieke gear/cyberware/wapens/etc. Zelfde voor andere factions. Of al die andere corps, lijkt mij dat die ook azen op de toppositie van Arasaka en een event als wat er in het verhaal gebeurt aangrijpen om de macht proberen te grijpen. Je ziet wel e.e.a. op de TV, dus ze hebben er wel aan gedacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:35

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Flagg schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 15:13:
[...]

en je kan ws niet alles op legendary krijgen zonder serieus alle missies op de map af te lopen.
Alles weet ik niet maar voor een heleboel slots zijn legendary items te vinden waar je geen eddiecent voor hoeft te dokken :P en vaak zelfs niet voor hoeft te knokken.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeyPrr
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-07 14:07
[...]

Je snapt m'n punt inderdaad niet, 'ik' heb genoeg geld, 'ik' heb ook alles wat ik wilde hebben, gros van wapens en auto's komen namelijk gewoon vanuit missies, maar dat is mijn punt niet.

Maar ik vraag dus wat in de ogen van de devs de manieren van inkomsten zijn? Als ik nu los ga met alle missies dan heb ik genoeg geld om NU alles te kopen, maar straks op level 50? Wapens zijn dan minimaal 2x sterker, of ik moet eeuwig upgraden, of ik moet nieuw kopen.. maar 80% van je genoemde lijstje is klaar. Zover heb ik geen repeatables gevonden, alles zijn single-finish world-events. Ik ben een numbercrusher,

En de endings, het is maar hoe je ze wil zien. Ik zie 3 dezelfde met 2 opties, 1 quick exit, en 1 mixed (die was al eerder gevonden, als je doelt op wachten op johnny), dat zijn marginaal variaties op dezelfde uitkomst, of beter.. het zijn cutscenes die je terugzetten naar waar je was, YMMV in vorm van 'einde'.

Je hebt 2 groepen, die gewoon met de flow gaan en het verhaal het verhaal laten, immersion van het geheel, settings, thema, de 'roleplayer'. De ander groep zijn de progressie-fanaten. Numbercrunchers, best-of-the-best, DPS-counters, min-max, enkel en alleen 1 doel.. maximaal resultaat. Jij zit eerder in eerste groep, ik zit veeeeel meer in groep 2, daaruit komt verschil van inzicht.
Ik zit op level 40 en focus me inderdaad meer op het roleplay aspect, maar ik probeer wel te optimaliseren. Zo doet mijn power revolver (die ik al sinds level 20 heb, want de skin is cool) nu zo'n 1400DPS, stealth headshots doen 80k+ damage, maar ik heb absoluut niet het gevoel dat ik eeuwig aan het upgraden ben (kan ook maar X keer per level). De wapens die je krijgt in missies heb ik eigenlijk niet eens aangeraakt. De map staat ook nog bomvol en er zijn dus nog genoeg manieren om geld te verdienen. Die gaat echt niet leeg zijn tegen de tijd dat ik op level 50 zit. Kom ook nog steeds nieuwe gigs tegen. Denk dat het allemaal wel meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:01
Ik kom maar sporadisch toe aan spelen en dan is het vaak maar een half uur per keer. Ik ben als Corpo begonnen maar ik heb eigenlijk geen idee hoe het begin nu is verlopen

spoiler:
Ik begon dus in het toilet waarbij ik de boel onderkotste, maar ik heb geen idee waarom dat was. Daarna moest ik met de helikopter naar een dansclub ontmoette ik Jackie en in een mum van tijd komen er twee duistere figuren, vervolgens was ik blut en m'n baan kwijt, maar ik heb geen idee waarom.

Wordt dit nog uitgelegd? Of heb ik totaal iets gemist?

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Castor385 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 15:26:
Dat wordt idd uitgelegd in de intro. Maar er komt zoveel info op je af dat ik het je niet kwalijk neem dat je het hebt gemist. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:28
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:58:
Het kan zeker, maar het leidde mij te veel af van de game spelen. De sidemissies zijn vaak ook veel te generiek om maar te blijven doen. In the Witcher 3 wist je dat het snel gedaan was met een vraagteken of het echt iets zou zijn met enige verhaallijn voor een side quest of tenminste iets van nadenken voor een witcher contract. Hier is het ga naar vraagteken, neem telefoon op, schiet wat types neer en cash in. Dat begon mij te irriteren. Dan maar de snelle manier zodat ik de game kan spelen zonde grind.
Hoe is dit anders dan bij Witcher 3? Als je het zo bekijkt komt dat ook neer op "volg voetstappen -> sabel monsters neer". Het gaat zoals bij de Witcher om de beleving, zelfs de meest basale gig lijkt een achterliggende gedachte te hebben. Johnny heeft op de meest pietluttige dingen commentaar bijvoorbeeld, die details houd ik van. Puur met gameplay kan geen enkele spel die ik heb gespeeld mij lang boeien, na een tijd is elke gameplay element een herhaling van basale stappen. Het gaat ook om de totale ervaring als ik een spel speel.
Zoals Daniel Vavra over dit spel zei: "Devil is in the details". Ze hebben een enorme fout gemaakt door dit uit te geven op consoles, ze hadden het PC exclusive moeten houden en volgend jaar voor de Series X en PS5 moeten uitgeven. Ze hebben duidelijk niet genoeg getest, al heb ik nog weinig bugs gezien. Ze hebben dingen die ze fout/minder deden in Witcher 3 nog steeds niet verbeterd, maar het spel dat ze gemaakt hebben heeft wel verdomd veel detail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:45
Als ik nu los ga met alle missies dan heb ik genoeg geld om NU alles te kopen, maar straks op level 50? Wapens zijn dan minimaal 2x sterker, of ik moet eeuwig upgraden, of ik moet nieuw kopen..
spoiler:
Dat maakt weinig verschil, maximum item level blijft hetzelfde. Dus of jij je item koopt voor minder op level 30 en het upgrade tot level 50, of dat jij gelijk op level 50 koopt en niet meer kan upgraden maakt verder weinig uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:41

Chrasher

Tevree met z'n PS5

whyz schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:13:
Ik ben blij dat mijn spelervaring alleen op de PS5 is geweest. Buiten een vastloper 1x in de paar uur en wat wel bekende bugs heb ik verder niets gamebreaking meegemaakt waardoor ik niet verder kon.
Hier dezelfde speelervaring op de PS4 Pro. Gemiddeld een crash na 1:30H-2:00H spelen, herstarten en weer verder. Verder ook nog geen game breaking bugs gezien.
Als ik na een uur een main quest ga beginnen, save ik even en herstart het spel. Met de SSD zit ik er zo weer in. Het enige wat ik soms heb is dat mijn controler en grafische settings weer op default staan na een crash, maar dat is gelukkig ook snel gefixed.
Ga ervan uit dat dat in een komende patch beter zal zijn. :) Heerlijk spel verder!

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/

beginnen langzaam de eerste teaks en "mods" te komen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:00

The Zep Man

🏴‍☠️

Maar "mods" zitten toch al in het spel? :? :+

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-09 14:00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik kom maar sporadisch toe aan spelen en dan is het vaak maar een half uur per keer. Ik ben als Corpo begonnen maar ik heb eigenlijk geen idee hoe het begin nu is verlopen

spoiler:
Ik begon dus in het toilet waarbij ik de boel onderkotste, maar ik heb geen idee waarom dat was. Daarna moest ik met de helikopter naar een dansclub ontmoette ik Jackie en in een mum van tijd komen er twee duistere figuren, vervolgens was ik blut en m'n baan kwijt, maar ik heb geen idee waarom.

spoiler:
Waarom je ziek bent weet ik niet, waarschijnlijk teveel gezopen. Je mist wel een heel stuk waar je je baas op zoekt. Je baas probeert zijn conculega te naaien en jij gaat daar bij helpen. Helaas lekt het plan en wordt je door 2 corpo gasten in de club aangepakt.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:18
TheBrut3 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 15:53:
[...]

spoiler:
Dat maakt weinig verschil, maximum item level blijft hetzelfde. Dus of jij je item koopt voor minder op level 30 en het upgrade tot level 50, of dat jij gelijk op level 50 koopt en niet meer kan upgraden maakt verder weinig uit.
Bij gebrek (om welke vage reden) van wapen-stats/cijfers ingame, kan ik wel redelijk zeggen dat dit wel klopt, maar gaat niet om verschil tussen die 2, maar tot de keuze welke van de 2 routes je neemt. Uitzingen en opnieuw kopen, of toch genoeg mats zoeken om die upgrades maar steeds gelijk te houden met je level.

Al weet ik niet zeker of 1 upgrade maar 1 lvl geeft, bij 30->31 kon ik mijn sniper 4x upgraden, die op lvl30 nog 'max level' was, stukje gokwerk.
mister_S schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 15:34:

Zoals Daniel Vavra over dit spel zei: "Devil is in the details". Ze hebben een enorme fout gemaakt door dit uit te geven op consoles, ze hadden het PC exclusive moeten houden en volgend jaar voor de Series X en PS5 moeten uitgeven. Ze hebben duidelijk niet genoeg getest, al heb ik nog weinig bugs gezien. Ze hebben dingen die ze fout/minder deden in Witcher 3 nog steeds niet verbeterd, maar het spel dat ze gemaakt hebben heeft wel verdomd veel detail.
Eer zijn ook genoeg PC gebruikers die grote problemen ervaren, of de game simpelweg 'matig en leeg vinden, de XBO/PS4 release is naar mijn idee niet meer dan gewoon 'alles op low en shippen maar' port geweest van de Pro/XBX, vraag me alleen af of nu de XSX/PS5 versie ook uitstel gaat krijgen nu zie toch redelijk 180 hebben moeten doen gezien de ontvangst van de game.

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 18-12-2020 17:03 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mister_S
Er zijn ook heel wat gamers die Witcher 3 matig en leeg vinden. Meningen verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

SnoeiKoei schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 15:18:
[...]

Alles weet ik niet maar voor een heleboel slots zijn legendary items te vinden waar je geen eddiecent voor hoeft te dokken :P en vaak zelfs niet voor hoeft te knokken.
Oh ja das waar ik bedoelde idd als je alles wil kopen, je kan een hoop vinden voor gratiesch. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

spoiler:

spoiler:
Je hebt teveel gezopen omdat er iets behoorlijk mis ging met een missie van je in Frankfurt. In die situatie begint het verhaal, wat er precies gebeurde daar wordt verder niet uitgelegd.. Alleen enkele collega's hebben het er over tegen je zo van 'jee dat was een drama he'. Die helikopter krijg je pas als je met je baas hebt gepraat dus je hebt niks van het verhaal gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zo, na een sessie ben ik nu de mantis blades rijker. En ik ben vanmiddag opnieuw ingeslopen in de Arasaka tower. Om de katana op te vissen en de Arasaka outfits. Insluipen zo gedaan weg komen ho maar. Moest tien keer proberen om een geïmproviseerde leap of faith te doen vanaf het dak want de deur is beneden gebarrikadeerd.

Inmiddels ook een sloot aan extra quick hacks gekocht (had nog geen ping hack gehaald) en op pad met Judy geweest. Al met al mijn gear gemaximaliseerd. Ook de cyberparts lopen upgraden. En meteen Vik afbetaald. Wie heeft er voor de double jump optie gekozen boven de charged jump? Ik koos de laatste. Komt meteen pas als je wilt parkouren door Night City

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:50
Een vraagje over het hacken van terminals, vending machines en mensen. Je moet een bepaalde getallenreeks afronden. Er zijn dan drie regels die je kunt selecteren. De derde optie geeft de meeste loot.

Een voorbeeld van de derde regel: 1C BD 55 7A. Nu komt het vaker voor dat je 1C niet als eerst kunt selecteren en de hack niet verder kan. Eerste regel kan dan wel. Dit los ik dan op door op escape te duwen en opnieuw te jacken. Is dit een bug of doe ik iets verkeerd? Intelligence staat op 9.

Als je de jack optie gebruikt krijg je een ruis/storing door het beeld. Moeilijk uit te leggen maar hoort bij het spel voor de immersie. Kan ik dit uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luxzenburcht schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 18:55:
Een vraagje over het hacken van terminals, vending machines en mensen. Je moet een bepaalde getallenreeks afronden. Er zijn dan drie regels die je kunt selecteren. De derde optie geeft de meeste loot.

Een voorbeeld van de derde regel: 1C BD 55 7A. Nu komt het vaker voor dat je 1C niet als eerst kunt selecteren en de hack niet verder kan. Eerste regel kan dan wel. Dit los ik dan op door op escape te duwen en opnieuw te jacken. Is dit een bug of doe ik iets verkeerd? Intelligence staat op 9.

Als je de jack optie gebruikt krijg je een ruis/storing door het beeld. Moeilijk uit te leggen maar hoort bij het spel voor de immersie. Kan ik dit uitzetten?
De truc is om die regels te combineren voor alle doekoe 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Ik kwam net dit bericht tegen

https://www.pcgamer.com/c...ery-bad-week-a-breakdown/

Ik denk dat niemand dat had verwacht.. gaan ze dit nog goed kunnen maken?

Ik kreeg trouwens ook de verwachting van CDRP dat de stad juist erg levendig zou zijn en veranderd op jou beslissingen. Gebeurd het laatste nou ook werkelijk? De stad is doodsaai tot nu toe en zie niets veranderen. Iedereen lijkt levensmoe en loopt maar wat rond als een zombie.

[ Voor 8% gewijzigd door Ferio op 18-12-2020 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:25

JDeraGear

Mighty Pirate!

luxzenburcht schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 18:55:

Je kan bij ripperdocs een ander OS voor in je hoofd kopen, dan heb je meer 'slots' en kan je bij de hacking minigame meer symbolen selecteren.
Zo'n ander OS kom je ook op andere plekken in het spel tegen maar bij de ripperdocs sowieso.

Je hoeft trouwens niet altijd perse bij het goeie symbool te beginnen, zolang de volgorde van wat je selecteert maar overeen komt met die van één of meer van de 'daemons' series rechts in beeld.

[ Voor 10% gewijzigd door JDeraGear op 18-12-2020 20:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 19:18
Ferio schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 20:32:

Ik kreeg trouwens ook de verwachting van CDRP dat de stad juist erg levendig zou zijn en veranderd op jou beslissingen. Gebeurd het laatste nou ook werkelijk? De stad is doodsaai tot nu toe en zie niets veranderen. Iedereen lijkt levensmoe en loopt maar wat rond als een zombie.
Er staat 1 zin in, die rond het verhaal redelijk af:
That's a lot of shit to go down in a mere week's time. But it was hardly all bad news for CD Projekt. Just a day after launch, Cyberpunk 2077 had already recouped 8 years of development costs and was turning a profit.

Als we dan kijken wat EA elk jaar aan ....spul kan uitpoepen, eerlijk gezien.. daar gaat het toch alleen om?

Dat laatste, buiten een NPC die in missie dood gaat, nee, werkelijk niets.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Larmoth
Raar
zonder iets speciaal te doen is mijn framerate van 35-40 naar 55-65fps gegaan

hmmmm

en een screenshotje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8SdtC-5SMFGon4HkKd28pWU_amE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6SmnRBxRu4PLthT353OAnc1F.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ik wil geen spoilers lezen dus ik heb niet alles terug zitten lezen.. maar voor het geval dat; Sony heeft de game uit de store gehaald :+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik snap de crit chance berekening niet. Is 58% maximaal? Als ik mijn sniper pak (95%) en mijn kleding (15%) dan zou ik 100% verwachten, maar als ik bij mijn stats kijk blijft deze steken op 58.

Niet dat ik damage te kort kom, maar toch...
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/760813222529073172/789590540311461939/unknown.png

Edit: Damn, schot erna was 1.9M :+

[ Voor 6% gewijzigd door TheBrut3 op 18-12-2020 21:36 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Ferio schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 20:32:

Niet om de miskleunen van CDPR goed te praten, maar hoe verwacht je zoiets vraag ik mij dan oprecht af? Je weet de hardware requirements waar het op moet draaien, je ziet de bezopen mooie graphics, je kent de missie structuur uit de witcher, je weet ongeveer wat alle andere games tot nu toe gedaan hebben qua AI, interactiviteit en toegankelijkheid van gebouwen in grote open wereld games.

Dan lukt het toch nooit om alles toegankelijk te maken in een open wereld met zo'n dichtheid, die vorm van AI toe te voegen met zo veel npc's waar alle npc's daadwerkelijk agents zijn in de game. Veel meer dan een karma systeem voor de npc's waar je daadwerkelijk intereacties mee hebt in een missiestructuur, is nog heel ver weg ben ik bang. Of je krijgt iets zoals het fantastische Kingdom Come Deliverance, maar dat speelt zich weer op een heel andere schaal af met ook alle bijbehorende problemen.

Sowieso staat de ontwikkeling van AI voor mijn gevoel al 20 jaar stil, ik kan me de laatste echt uitdagende single player action rpg/shooter niet herinneren zonder kunstmatig gekunstel met HP/damage multipliers/ hitchances etc, maar dat is een heel andere discussie.

Mijn verwachtingen lagen weliswaar extreem laag, maar zijn ruimschoots overtroffen. De stad is een schitterende sfeervolle setting waarin een aantal fantastische verhalen worden verteld, het is niet een actief personage an sich. Ik denk dat we daar ook nog wel een of twee console generaties op moeten wachten (of misschien als ze cloud computing een keer daadwerkelijk praktisch toe kunnen passen) voor we echt een volledige interactieve wereld hebben op die schaal.

Nog een laatste terzijde, dat levensmoede is wel een kernpunt van de dystopische cyberpunk setting, de wereld is ook zwaar vertiefd en ellendig.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Larmoth
Net in act 3 aangekomen zo te zien
Wat een prachtig spel
Laatste screenshots voor vandaag

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6TrS-D_zGAYIXlwd3T7EE2WZWGE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wPYN1eWF4Bc3d5PNO8vMzoFh.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZkJBcTIi_CoRTKujBV4p6kD0GWw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/POUm9vPYKmO8LKmUCzYckt9L.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NRI1hRWGznUHy_EuT7X_uzKkpoc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0Acz3B1qKEDJ1gmFG4vaT7DS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 22:18:
[...]

Sowieso staat de ontwikkeling van AI voor mijn gevoel al 20 jaar stil, ik kan me de laatste echt uitdagende single player action rpg/shooter niet herinneren zonder kunstmatig gekunstel met HP/damage multipliers/ hitchances etc, maar dat is een heel andere discussie.
De kunnen de AI echt wel goed maken, dat is het probleem niet (even los van Cyberpunk), probeer maar eens bepaalde games op de hoogste moeilijkheidsgraad te spelen, dat is echt niet leuk meer.

Vaak wordt de AI wat simpel gehouden zodat iedereen het spel kan spelen, zonder dat je continue ge-one-shot wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik ben nu bezig met eigenlijk alles lopend te doen.

Ik zoek een missie op en ga lopen en pak onderweg alle vraagtekens, ncpd, whatever missies mee.

En ik heb 1 crash gehad, als je rustig door de stad beweegt lijkt ie niet zo snel over de zeik te gaan. Het lijkt ook of de resolutie hoger blijft ipv richting de 720p.

2de bijkomstigheid is dat ik redelijk wat geld binnnenhark zo. En een legendary monowire gevonden.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Uitgespeeld. Heerlijke game.

spoiler:
Niet zo lang als The Witcher 3 en Skyrim helaas, 48h

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBrut3 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 21:34:
Ik snap de crit chance berekening niet. Is 58% maximaal? Als ik mijn sniper pak (95%) en mijn kleding (15%) dan zou ik 100% verwachten, maar als ik bij mijn stats kijk blijft deze steken op 58.

Niet dat ik damage te kort kom, maar toch...
[Afbeelding]

Edit: Damn, schot erna was 1.9M :+
Je crit kans wordt waarschijnlijk vermenigvuldigd met het percentage van de mod. Base crit x 1.15 dus. Je wapen wordt daarbij niet meegenomen in de stats denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:11

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

_eLMo_ schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 23:09:
Uitgespeeld. Heerlijke game.

spoiler:
Niet zo lang als The Witcher 3 en Skyrim helaas, 48h
Heb je "gehaast" gespeeld, vooral storyline, of veel exploration gedaan?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Niet online
Hillie schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 23:13:
[...]

Heb je "gehaast" gespeeld, vooral storyline, of veel exploration gedaan?
Alles gedaan, altijd de journal van onder naar boven gespeeld, dus main storyline als laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
_eLMo_ schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 23:14:
Alles gedaan, altijd de journal van onder naar boven gespeeld, dus main storyline als laatste.
spoiler:
Alle verschillende eindes gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Niet online
TheBrut3 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 23:30:
[...]

spoiler:
Alle verschillende eindes gedaan?
Working on it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:44
Segafreak83 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 22:43:
[...]

De kunnen de AI echt wel goed maken, dat is het probleem niet (even los van Cyberpunk), probeer maar eens bepaalde games op de hoogste moeilijkheidsgraad te spelen, dat is echt niet leuk meer.

Vaak wordt de AI wat simpel gehouden zodat iedereen het spel kan spelen, zonder dat je continue ge-one-shot wordt.
De moeilijkheidsgraad heeft vaak weinig me de AI te maken.
Vaak is het niet meer dan dan de vijanden/monster/whutever meer hitpoints hebben, meer damage doen, sneller spawnen en er meer spawnen.
En als speler vind je minder ammo en health.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik zit nu op 28h in game tijd. Ik heb net de sidequest pisces gedaan. Had ik daarvoor allerlei moeite gedaan voor een katana, kon ik er meteen weer eentje oppikken. Wel met een lvl requirement helaas. Verder wat gigs gedaan waaronder de serial suicide gig. Die staat op very high en ik snap nu wel waarom. Alle gasten hebben kogelwerende outfits, dik veel hp en kunnen me bij het minste of geringste one shotten. Nou die neem ik wel zodra ik hoger qua level ben. Zelfs met mijn mantis blades voor close combat + icon guns haal ik het einde niet.

Mijn wapens doen nauwelijks damage maar andersom wel. Zelfs de quick hacks slaan nog geen deuk in de tegenstanders. Toen maar de voodoo boys opgezocht. Das makkelijker clearen in het begin maar ook daar staat op het end een tough guy die mij kan 1 hitten.

Dus ik moet me voor nu maar even gaan concentreren op sidequests die wel te doen zijn. De nodige ncdp requests zijn wel te halen. Tijd om mijn cccccombo breaker aan dps/crit te gaan upgraden. Want ik heb inmiddels genoeg iconic wapens maar met lvl 15 atm doet het weinig tegen de wat zwaarder bewapende gasten met dik veel hp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:26

burgt

Starbass

Ook een goede 40 uur in, alle crime reports en sidequests gedaan in Watson, en zojuist pas Johnny in mijn hoofd gekregen, nu begint het pas :P

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

52 uur en ben volgens mij vlak bij act3. Heb nog zat te doen :9

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:03

Nyarlathotep

Crawling Chaos

_eLMo_ schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 23:14:
[...]

Dan ben je er wel als een malle doorheen gevlogen hoor... Hoe kun je dan genieten van het spel vraag ik mij af?
Ik speel ook redelijk vlot, en zit na 40 uur nog niet eens op de helft.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Niet online
Nyarlathotep schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 01:41:
[...]

Dan ben je er wel als een malle doorheen gevlogen hoor... Hoe kun je dan genieten van het spel vraag ik mij af?
Ik speel ook redelijk vlot, en zit na 40 uur nog niet eens op de helft.
Heerlijk, ik heb al vakantie, dus gewoon door nerden 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 04:58
Angeloonie schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 01:27:
52 uur en ben volgens mij vlak bij act3. Heb nog zat te doen :9
Dan vraag ik mij echt af wat je allemaal aan het doen bent... Zolang is de game ook weer niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qOb_8_1VDYsEkNG6gpjPabDid5I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OrtJZrO6HGqCZWXmZkoDOz6n.jpg?f=fotoalbum_large

Wat dat betreft geeft Valhalla een stuk meer playtime.

[ Voor 44% gewijzigd door Nol_NL op 19-12-2020 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 12:11
Nol_NL schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 02:24:
[...]

Dan vraag ik mij echt af wat je allemaal aan het doen bent... Zolang is de game ook weer niet.

[Afbeelding]

Tja Valhalla is een herhaling van alle vorige delen in een viking jasje. De setting is vet maar het is gewoon een te standaard ubisoft game waardoor ik toch echt het gevoel heb van been there Done that. Vermaak me ook heel prima met cyberpunk :). Neem er ook lekker mijn tijd voor dus zal er ook wat langer over doen dan gemiddeld, maar dat is alleen maar lof voor de Cyberpunk wereld, desondanks de bug hier of daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:07

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb toch via de support van GOG gevraagd om een refund tenzij ze mij kunnen vertellen dat ik zonder hulp van externe middelen aan de game, de arrow-keys kan gebruiken. Hetzij via een hotfix of een 1.06 patch. Nee, het gebruik van een controller haalt voor mij immersie en roaming-gemak weg. Dat doe ik liever met een toetsenbord. Dat is fijner en comfortabeler voor mij.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
SkyStreaker schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 08:08:
Ik heb toch via de support van GOG gevraagd om een refund tenzij ze mij kunnen vertellen dat ik zonder hulp van externe middelen aan de game, de arrow-keys kan gebruiken. Hetzij via een hotfix of een 1.06 patch. Nee, het gebruik van een controller haalt voor mij immersie en roaming-gemak weg. Dat doe ik liever met een toetsenbord. Dat is fijner en comfortabeler voor mij.
Ik dacht dat iedereen zo'n 25 jaar geleden (Quake 1 voor mij) al wel geswitched was naar WASD of vergelijkbaars. Ik zou toch proberen daar eens aan te wennen want alle toetsen er om heen zijn zoveel makkelijker berijkbaar op die manier. Langdurig arrow keys gebruiken is wat dat betreft een recept voor lichamelijke klachten als je ook toetsen er om heen wilt gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 19-12-2020 08:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39
Ongelooflijk, een item over de bugs en drama van cyberpunk op het NOS nieuws van 8 uur gisteren. Ik was echt verbaast dat ze daar een compilatie lieten zien van de bugs. :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Patch 1.05 nu live voor de Xbox en PlayStation. PC komt later:

https://www.cyberpunk.net/en/news/37166/hotfix-1-05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:19
Nu vlak voor de laatste quest, maar de lol is er nu wel een beetje van af. schiet iedereen overhoop met een 1 shot en zelfs de ED209 achtige mechs leveren geen probleem meer op. magazijntje leeg en neer.... balancing is ook een kunst. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borbit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-06 13:27
Ik heb sinds kort een Xbox series S. In de microsoft store is de game 70 euro. Heeft het zin om een "key"? te kopen op internet? En zo ja wat is een betrouwbare winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Voor mijn beeldvorming, zodra je
spoiler:
met “Keanu Reeves” kan spelen

,hoe ver ben je dan in het hoofdverhaal?

Dan weet ik of ik langzamer “moet” gaan spelen.

Tot spel en het doet het serieus goed op de Stadia

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:07

SkyStreaker

Move on up!

unfor schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 08:42:
[...]

Ik dacht dat iedereen zo'n 25 jaar geleden (Quake 1 voor mij) al wel geswitched was naar WASD of vergelijkbaars. Ik zou toch proberen daar eens aan te wennen want alle toetsen er om heen zijn zoveel makkelijker berijkbaar op die manier. Langdurig arrow keys gebruiken is wat dat betreft een recept voor lichamelijke klachten als je ook toetsen er om heen wilt gebruiken.
Herhaaldelijk geprobeerd, ik krijg het niet gedaan. En anders, dan maar wel met de gamepad mee omgaan.

Het voelt soms tegennatuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door SkyStreaker op 19-12-2020 09:48 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 19:39
streamnl schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 09:45:
Voor mijn beeldvorming, zodra je
spoiler:
met “Keanu Reeves” kan spelen

,hoe ver ben je dan in het hoofdverhaal?

Dan weet ik of ik langzamer “moet” gaan spelen.

Tot spel en het doet het serieus goed op de Stadia
Dan ben je nog heeeeeel erg in het begin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JNbo8OjLYlHs8nhk8RVyK4zoY7I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RdDZDVapuwodvWuoOFZhQSxz.jpg?f=fotoalbum_large
Hij is binnen, de controller (en chromecast ultra) die je gratis kon krijgen bij aankoop van CP op Stadia.
Het werkt wel mooi met de game. Wat misschien interessant is is dat je de game WASD kunt spelen, maar zodra je een controller aansluit (kan ook een oude PS4 of Xbox controller op een iOS eenheid zijn), dan heb je een soort console versie van de game.
Wel voelt de controller goedkoop aan en is de haptic feedback zoals een Nokia3310. Ofzo.

[ Voor 7% gewijzigd door Menesis op 19-12-2020 10:13 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
418O2 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 09:50:
[...]

Oh lol heb alweer 6 jur gespeeld en ben die vent nog niet tegengekomen :D

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Welke builds hebben jullie in gebruik/gebruikt?

https://nukesdragons.com/...a1&n=Hack%20'n%20gun%20it

Ik heb in het begin in elke hoek wel punten gestopt maar zonder nog echt veel perks te kiezen. In cold blood en craftsmanship/scrapper heb ik nu punten gestopt. Ik wist niet dat er een lvl cap is van 50. En je zo dus 49 extra punten kunt verdelen.

Had ik dat geweten dan had ik 6 punten in technical en 5 in body max gedaan om zo 20 punten in reflexes, intelligence en cool te kunnen stoppen. Ik dacht nog dat je je skill points kon herverdelen bij de ripper doc maar dat zijn dus alleen de gekozen perks die gereset worden.

Maarja ik zag gisteren een te mooie Quadra in het geel (Lambo like) die 7 in technical vereiste en ik zat op 6. En waarom kopen als je hem ook kunt pikken in game. Dus zolang ie mee gaat rijd ik nu in een Quadra rond tot ik zover in de main quest ben dat ik de Porsche kan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Joosie200 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 10:41:
Welke builds hebben jullie in gebruik/gebruikt?

https://nukesdragons.com/...a1&n=Hack%20'n%20gun%20it

Ik heb in het begin in elke hoek wel punten gestopt maar zonder nog echt veel perks te kiezen. In cold blood en craftsmanship/scrapper heb ik nu punten gestopt. Ik wist niet dat er een lvl cap is van 50. En je zo dus 49 extra punten kunt verdelen.

Had ik dat geweten dan had ik 6 punten in technical en 5 in body max gedaan om zo 20 punten in reflexes, intelligence en cool te kunnen stoppen. Ik dacht nog dat je je skill points kon herverdelen bij de ripper doc maar dat zijn dus alleen de gekozen perks die gereset worden.

Maarja ik zag gisteren een te mooie Quadra in het geel (Lambo like) die 7 in technical vereiste en ik zat op 6. En waarom kopen als je hem ook kunt pikken in game. Dus zolang ie mee gaat rijd ik nu in een Quadra rond tot ik zover in de main quest ben dat ik de Porsche kan regelen.
1e char was nogal verkloot met 36 uur in, dus dat is nu een test char :P

2e char is nu lvl 50, heb nog 2 punten te verdelen,

Body 6
Reflexes 18
Tech 18
Int 16
Cool 11

Begonnen als een handgun stealth maniac, maar doorgegroeid naar int en tech, tech voor de crafts, int voor het hacken.

Body begon 3, maar moest ik naar 6 brengen om alle wapens te kunnen gebruiken.
Inmiddels meer stealth wapens op mijn handgun na, dus kan alles gebruiken, maar stealth quickhacks gebruik ik nu meer dan vuurwapens, ik twijfel dus om reflexes naar 20 te brengen of int naar 18 om legendary quickhacks te kunnen craften

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 19:19
Ik heb een update van 15GB op de One X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Menesis schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 10:10:
[Afbeelding]
Hij is binnen, de controller (en chromecast ultra) die je gratis kon krijgen bij aankoop van CP op Stadia.
Het werkt wel mooi met de game. Wat misschien interessant is is dat je de game WASD kunt spelen, maar zodra je een controller aansluit (kan ook een oude PS4 of Xbox controller op een iOS eenheid zijn), dan heb je een soort console versie van de game.
Dit is op de PC ook zo ;) Je kan beiden door elkaar gebruiken.

Ik doe bijvoorbeeld autorijden hier altijd met een Xbox controller omdat dat door de proportionele controls veel makkelijker is, en dan het lopen en schieten met tobo/muis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]

Ja ik vind het echt jammer dat ze het verhaal ingekort hebben.. Snap dat ze daar problemen mee hadden met The Witcher, maar ik denk eerder dat je dan een probleem hebt met een stuk in het verhaal dat mensen niet boeit, dan dat het echt te lang is.

Ik had datzelfde met Watch Dogs 1... Het verhaal daar begint heel erg depri en wordt halverwege pas beter, ben de eerste keer ook afgehaakt. Pas bij een 2e playthrough veel later ontdekte ik de rest pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larmoth
Even een tip, beter zo snel mogelijk naar act 2 geraken en Johnson oppikken. Uw side quests krijgen hierdoor ook meer animo 😅🤣😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bokkie schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 11:09:
[...]

1e char was nogal verkloot met 36 uur in, dus dat is nu een test char :P

2e char is nu lvl 50, heb nog 2 punten te verdelen,

Body 6
Reflexes 18
Tech 18
Int 16
Cool 11

Begonnen als een handgun stealth maniac, maar doorgegroeid naar int en tech, tech voor de crafts, int voor het hacken.

Body begon 3, maar moest ik naar 6 brengen om alle wapens te kunnen gebruiken.
Ik had al het gevoel mijn eerste char te verkloten door ze allemaal te upgraden in het begin. Body had ik een keertje extra geupgrade om in een hoofdmissie een deur te forceren. Het was dat of intel/tech +2 upgraden om een control unit te hacken. Vond +1 een beter idee dus fysiek erbij.

Na 28u vind ik vooral quick hacks in het begin handig. Overzicht krijgen over het toekomstige slachtveld :+ /pun camera / turrets uitschakelen en een paar gasten alvast pingen voor een volledig beeld. Dan een aantal short circuiten en tijd om gun blazing binnen te vallen met mijn Kongou / Lizzie / Skippy setup afgewisseld met katana/mantis blades gore. De Kongou bleek nog in mijn appartement te liggen, vond het al raar dat ik die wel kon upgraden maar niet in mijn inventory had 7(8)7

Vind het wel lastig kiezen tussen Chaos / Kongou / Lizzie / Skippy. Ze hebben allemaal wel iets. En dan heb ik ook nog een epic / icon Ajax, mantis blades en epic / icon katana. Mis alleen nog een fancy sniper rifle. De huidige die ik kan craften doen het nog niet echt voor mij. Maar qua speelstijl is het: 1 quick hacks, 2 gun blazing, 3 just stick em with the pointy end of slice 'n dice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Joosie200 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 11:30:
[...]

Vind het wel lastig kiezen tussen Chaos / Kongou / Lizzie / Skippy. Ze hebben allemaal wel iets. En dan heb ik ook nog een epic / icon Ajax, mantis blades en epic / icon katana. Mis alleen nog een fancy sniper rifle. De huidige die ik kan craften doen het nog niet echt voor mij.
spoiler:
Die sniper van Panam bevalt me heel goed! Zonder geknutsel heb je al rond de 8000 damage bij headshots en hij is nog silenced ook

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 19:19
Vond dit wel een leuke video

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larmoth
Vraag me 1 ding af, was dit allemaal op die manier vanaf day 1. Bestaat al van 2013 dus ja. Indien wel, Nice.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04 19:35
Leuk filmpje!!

Sick eigenlijk wat een goede game GTA V is... Zoveel details en aan alles gedacht. Kijk eigenlijk best uit naar de next gen versie van GTA V aangezien Cyberpunk 2077 voor mij een grafische blamage is tot op heden. Hoop dat de next gen versie veel verbeteringen gaat brengen. Tot die tijd blijft de game in de hoek liggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:04

Kheos

FP ProMod
Ik begin al die gta vergelijkingen best wel moe te worden. ik wil geen gta, ik vind de gta reeks een hoop redelijk oninteressante games en als ik gta zou willen spelen kocht ik wel een gta spel.
Uiteraard is gta beter in sommige opzichten en uiteraard is hitman in sommige opzichten beter en uiteraard is <insert populair racespel> beter in sommige opzichten. Maar die vergelijking gaat beide kanten op. Cyberpunk 2077 doet een hele hoop zaken beter dan hitman, beter dan gta, beter dan <insert populair racespel>...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16:27
Kheos schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:11:
Ik begin al die gta vergelijkingen best wel moe te worden. ik wil geen gta, ik vind de gta reeks een hoop redelijk oninteressante games en als ik gta zou willen spelen kocht ik wel een gta spel.
Uiteraard is gta beter in sommige opzichten en uiteraard is hitman in sommige opzichten beter en uiteraard is <insert populair racespel> beter in sommige opzichten. Maar die vergelijking gaat beide kanten op. Cyberpunk 2077 doet een hele hoop zaken beter dan hitman, beter dan gta, beter dan <insert populair racespel>...
Zoals? Ik zie niet veel dingen die Cyberpunk beter doet dan GTA en met name Hitman. Die games steken ondanks dat ze ouder zijn toch echt wel iets beter in elkaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
Timothy3000 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:15:
[...]

Zoals? Ik zie niet veel dingen die Cyberpunk beter doet dan GTA en met name Hitman. Die games steken toch echt wel iets beter in elkaar.
Verhaal, immersie, sfeer, missies, lore, world building...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Kwestie van smaak denk ik. Vind zelf de immersie, sfeer, missies en world building in Hitman en GTA stukken beter. En de lore in met name Hitman. Alleen het verhaal in Cyberpunk steekt voor mijn gevoel boven die games uit. Voor mijn gevoel doet Cyberpunk niets beter dan Deus Ex jaren geleden al deed en is die laatste alsnog de betere game.

[ Voor 29% gewijzigd door Timothy3000 op 19-12-2020 12:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 15:58
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:35:
[...]

Ik doe het normaal gesproken ook echt niet, maar deze in game economie is kapot. Je bent normaal gesproken constant bezig met gear upgraden en daarvoor heb je veel crafting materialen nodig. Je kan het legitiem doen en dat deed ik een hele lange tijd ook, maar ik merkte dat ik voornamelijk bezig was met mijn gear bijhouden of steeds wisselen met nieuw spul dat ik had gevonden, om het level bij te houden en veel minder met nieuwe dingen unlocken. Ik ga ook geen miljoen binnenharken of bizar veel armour unlocken of alles one shotten, maar ik ben wel blij dat ik wat rare, epic en legendary spul heb zodat ik niet steeds bezig ben met materialen verzamelen.
Goh, het klinkt bijna als een RPG :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Joosie200 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 10:41:
Dus zolang ie mee gaat rijd ik nu in een Quadra rond tot ik zover in de main quest ben dat ik de Porsche kan regelen.
Dan kan je nog heel lang main quests spelen }) ;) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
Kheos schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:16:
[...]

Kwestie van smaak... Maar als je naar harde zaken kijkt zoals graphics, invloed van bv brand stichten, hoe mensen op straat op je reageren enz enz dan kan je niet anders concluderen dan dat Cyberpunk totaal inferieur is aan GTA V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
RandyAmsterdam schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:26:
[...]

Kwestie van smaak... Maar als je naar harde zaken kijkt zoals graphics, invloed van bv brand stichten, hoe mensen op straat op je reageren enz enz dan kan je niet anders concluderen dan dat Cyberpunk totaal inferieur is aan GTA V.
Da's wat ik zeg! Als je kijkt naar zaken waar gta beter in is kun je niet anders concluderen dat CP2077 minder is en als je kijkt naar zaken waar CP2077 beter is kun je niet anders concluderen dat gta inferieur is.

Ja, soms is een potlood beter dan een pen. En soms is een pen beter dan een potlood. Waarom hebben we deze conversatie ook weer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mister_S
RandyAmsterdam schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:26:
[...]

Vergelijk je GTA V vanilla met Cyberpunk vanilla? Of neem je de volledig ververste GTA V (patches + mods) als vergelijking? Ik heb GTA V 1 jaar na release gespeeld, erg goed voor die tijd op een PS4 Pro, maar nu is het verre van indrukwekkend natuurlijk. Genoeg video's op YT te zien van die tijd en een waslijst aan bugs en glitches. Als je het vergelijkt met de huidige versie GTA V, slaat de vergelijking uiteraard nergens op.

De hele vergelijking met GTA loopt natuurlijk mank, twee totaal verschillende spellen.

[ Voor 5% gewijzigd door mister_S op 19-12-2020 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
mister_S schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:31:
[...]

Vergelijk je GTA V vanilla met Cyberpunk vanilla? Of neem je de volledig ververste GTA V (patches + mods) als vergelijking? Ik heb GTA V 1 jaar na release gespeeld, erg goed voor die tijd op een PS4 Pro, maar nu is het verre van indrukwekkend natuurlijk. Genoeg video's op YT te zien van die tijd en een waslijst aan bugs en glitches. Als je het vergelijkt met de huidige versie GTA V, slaat de vergelijking uiteraard nergens op.
Maar zelfs bij release was (voor mij iig) de immersie en de wereld van GTA een stuk rijker en beter dan die van Cyberpunk nu is. Ik zie zelfs met alle patches CP de wereld van GTA niet evenaren.

En zo verschillend zijn de games nou ook weer niet. Beide zijn open world shooters. Het enige verschil is dat Cyberpunk wat RPG light elementen kent.

[ Voor 9% gewijzigd door Timothy3000 op 19-12-2020 12:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister_S
Timothy3000 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:33:
[...]

Maar zelfs bij release was (voor mij iig) de immersie en de wereld van GTA een stuk rijker en beter dan die van Cyberpunk nu is. Ik zie zelfs met alle patches CP de wereld van GTA niet evenaren.
Hier verschillen we van mening, ik was persoonlijk nooit onder de indruk van die GTA immersie (ik weet wat je bedoelt), maar over smaak valt niet te twisten natuurlijk :)

De toevoeging op je post ben ik het mee oneens.

[ Voor 4% gewijzigd door mister_S op 19-12-2020 12:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Laatst online: 13:00
De discussie is er om dat er door CDPR verwachtingen zijn gecreëerd, we weten wat er nu van terecht gekomen is.

Zelf ben ik in dubio om verder te gaan spelen (ben wel benieuwd hoe het afloopt) of minstens nog een half jaar wacht op de nodige fixes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
418O2 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 09:50:
[...]

Thanks, Dan ga ik wat minder side missies doen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
mister_S schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:34:
[...]

Hier verschillen we van mening, ik was persoonlijk nooit onder de indruk van die GTA immersie (ik weet wat je bedoelt), maar over smaak valt niet te twisten natuurlijk :)

De toevoeging op je post ben ik het mee oneens.
Zelf ook geen groot fan van GTA maar erg onder de indruk van de manier waarop Rockstar een open wereld weet te bouwen. NPC's reageren op je, leven hun eigen leven, auto's en paarden lijken daadwerkelijk ergens naartoe te gaan.

Het grootste verschil tussen GTA en CP is natuurlijk die dialogue tree in CP. Maar dat is in principe ook niet veel meer dan een illusie.

Ik denk dat deze game een stuk beter was geweest als hij volledig lineair was geweest. Side missions wat meer geintegreerd in de main quest en zonder de open wereld. Meer als de laatste Deus Ex. De open wereld voegt weinig toe wat mij betreft en heeft meer schade aangebracht dan dat het waarde geeft.

[ Voor 11% gewijzigd door Timothy3000 op 19-12-2020 12:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus ik reed eens rond in een langzamer voertuig en ik dacht, ja dit is een stuk beter bestuurbaar omdat het minder snel is en dus niet meteen heen en weer gaat zwaaien. Misschien eens bewust een slechte auto kopen. Toen kwam er een bocht en uh. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WwkxL69SZVZHOQcLpLnf03qSlRs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/svcD4aoP52fArgao0oMYFoKt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fErwoWPe37u3K7Iqf382_64AypI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u3ZfV4pZGvTQFuZHK3rMUlxU.jpg?f=fotoalbum_large

Ben over de kop gerold en de auto leek zichzelf te willen resetten en kwam toen tegen die boom vast te liggen. Heb meteen geleerd dat dit zo'n game is waar de auto dan ook meteen schade neemt en snel ontploft. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
mister_S schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:31:
[...]

De hele vergelijking met GTA loopt natuurlijk mank, twee totaal verschillende spellen.
Daar heb je natuurlijk gelijk in... Het verhaal en de setting van Cyberpunk is natuurlijk geweldig! Laten we maar afwachten hoe ze de boel gaan fine tunen. Daarom wacht ik nu met de game te spelen op mijn PS5. De potentie is er, de setting en Cyberpunk vind ik ontzettend gaaf! Hoop dat ze potentie gaan benutten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

[...]

[Afbeelding]

Gewoon aan het spelen? Alles looten, alle sidemissies doen. Niet overal per sé naar fasttravelen, alle dialogen luisteren ipv skippen.

Daarnaast vooral ook stealth spelen, dus dat duurt over het algemeen veel langer dan gewoon guns blazing iedereen neerknallen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:32

MazeWing

The plot thickens...

Kheos schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:16:
[...]

Uiteraard is dit volledig subjectief, maar GTA 5 is toch echt een veel levendigere wereld dan Cyberpunk. Cyberpunk is aan de oppervlakte mooi, maar als je dieper gaat is het gewoon een lege huls. GTA 5 doet dat zoveel beter; daar is echt een levendige wereld met NPC's die hun ding doen, meerdere personages (met ieder hun verhaal) die elkaar kruisen. De "world building" is daardoor in mijn optiek een stuk beter.

Combineer vervolgens al deze zaken en je hebt een verhaal (mede door de 3 personages) dat beter is. Door de levendige wereld is er meer immersie en sfeer. Van "lore" is niet echt sprake, alhoewel er voldoende backstory is en ieder z'n eigen beweegredenen heeft.

Dit vergelijk laat maar weer eens zien hoe (absurd) goed Rockstar is in dat soort zaken. Dat een spel van dik 7 jaar oud nog steeds ongeëvenaard is op veel gebieden. Dit soort - ziekelijk oog voor detail - komt ook weer terug bij RDR2.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoerDoc
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23-09-2021
Wat ik raar vind, alle pedestrians hebben een prompt om tegen ze te praten, maar hebben niets zinnigs te zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mister_S
Ik vind de enorme diversiteit binnen de gamer populatie altijd heel mooi :) Ik persoonlijk vind bijvoorbeeld de GTA spellen en RDR2 prachtig, maar na het klaarspelen van deze spellen denk ik er niet veel meer aan. Veel indruk laten ze niet achter bij mij, behalve een paar gekke karakters kan ik je amper 10% van het verhaal vertellen. Heel anders is dit bijvoorbeeld bij Witcher en de Deus Ex spellen, ik heb daar nog steeds prachtige herinneringen aan (verhaal en gameplay momenten). En dan heb je nog de AC serie die sommigen prachtig vinden, terwijl ik het een herhaling van een herhaling vind.
Gelukkig wordt er voor elk wat wils gemaakt.

Even voor de duidelijkheid, ik heb vóór release niet veel gelezen over dit spel dus ik weet niet wat ze allemaal hadden beloofd.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Larmoth
MazeWing schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:51:
[...]

Uiteraard is dit volledig subjectief, maar GTA 5 is toch echt een veel levendigere wereld dan Cyberpunk. Cyberpunk is aan de oppervlakte mooi, maar als je dieper gaat is het gewoon een lege huls. GTA 5 doet dat zoveel beter; daar is echt een levendige wereld met NPC's die hun ding doen, meerdere personages (met ieder hun verhaal) die elkaar kruisen. De "world building" is daardoor in mijn optiek een stuk beter.

Combineer vervolgens al deze zaken en je hebt een verhaal (mede door de 3 personages) dat beter is. Door de levendige wereld is er meer immersie en sfeer. Van "lore" is niet echt sprake, alhoewel er voldoende backstory is en ieder z'n eigen beweegredenen heeft.

Dit vergelijk laat maar weer eens zien hoe (absurd) goed Rockstar is in dat soort zaken. Dat een spel van dik 7 jaar oud nog steeds ongeëvenaard is op veel gebieden. Dit soort - ziekelijk oog voor detail - komt ook weer terug bij RDR2.
Tja zelf 3 keer GTA5 opnieuw begonnen en elke keer het geprobeerd een kans te geven maar uiteindelijk na enkele uren vond ik er niets meer aan. Dit spel ben ik toch al 40u+ aan het spelen
Iedereen zijn ding waarschijnlijk maar ik word wel beetje gek van dit cyberpunk bashen. Ah well als ik mij maar amuseer zeker.

Ow en screenshotjes :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AgNwK6aetK3zqP4sfaGf9qBUZqM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Y6Ui2uZb20cT4La245TTzy5V.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ehNixYLAXZlbhuPKCOlfdWqCWyo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1ukM1G3OrG5Al4Ay9jBBvVH4.png?f=fotoalbum_large

OW en btw GTA5 grafisch beter vinden dan Cyberpunk hahaha funny guys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ExportZeeuw1985
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05:28
BoerDoc schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 13:04:
Wat ik raar vind, alle pedestrians hebben een prompt om tegen ze te praten, maar hebben niets zinnigs te zeggen.
net als in het echte leven dus :9

Heb zelf CP2077 voor de pc, maar zijn toch vrij veel ''bugs'' te vinden in het eerste uur van de game.
zoals mijn ''vriend'' die door een kast heen rent, NPC's die spontaan verdwijnen als je door de straat loopt.

maar ook visueel doet het beetje begin jaren van gaming aan, zoals auto's die een bocht nemen maar de wielen sturen niet in die richting, deuren openen van voertuigen door npc's is ergens het portier aanraken en floep, deur gaat open.

verder ben ik nog niet echt ver in het spel door mijn werk, maar zodra kerst begint ga ik eens voor CP2077 de tijd nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
MazeWing schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:51:
[...]

Komt er nu gewoon op neer dat RAGE Engine > Red Engine qua scripting e.d. Maar Red Engine > RAGE Engine qua visuals.

Heb zelf het gevoel men bij Cyberpunk teveel prio heeft gegeven aan de visuals en de "gimmicks" waardoor "immersion" of logica het onderspit heeft moeten delven. En soms heb ik ook het gevoel alsof men het spel zelf niet gespeeld heeft.

Kleine voorbeelden
- Leuk gesprek met een straatverkoper of de vis vers is. En dan wil je voedsel kopen krijg je een complete lijst met generiek non vis voedsel.
- Fast travel laat alleen de fast travel stations zien waardoor orienteren op de kaart "onmogelijk" is zonder eerst zelf een locatie te tracken zodat je een orientatiepunt hebt.
- Scrollen in de legenda van de map zorgt er automatisch voor dat de map in en uitzoomt.
- Inventory management is a PITA. Als je zoveel met loot strooit kun je verwachten dat spelers makkelijk willen vergelijken. (Laat de basis waarden zien zonder attachments en de uiteindelijke waarde met attachments. Niet alleen de waarde met attachments zoals het nu is)

Voorlopig vermaak ik me wel met het spel. Waar ik het eerst schietend probeerde (maar ADS niet prettig vond en het ook niet netjes ingesteld kreeg) overgestapt op Stealth (leuk, maar zeer tijdrovend) ben ik nu vol Katana aan het gaan (coach Fred had een mooie te koop)
Voornamelijk sidequests / gigs etc. aan het doen, en het meeste te voet en na 50 uur
spoiler:
pas met Goro Takemura afgesproken
. Dus aan het begin van ACT II als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Is die actie nog ergens beschikbaar dat je een Chromecast 4 en controller er bij krijgt? Ik kan dit echt nergens vinden.

Klopt het dat je dan alleen 60 euro voor de game betaald en in 1080p kan gamen zo der maandelijkse kosten ?
Als je 4k wil dat je dan 10 euro per maand betaald ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
kaasaanfiets schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 13:42:
Is die actie nog ergens beschikbaar dat je een Chromecast 4 en controller er bij krijgt? Ik kan dit echt nergens vinden.

Klopt het dat je dan alleen 60 euro voor de game betaald en in 1080p kan gamen zo der maandelijkse kosten ?
Als je 4k wil dat je dan 10 euro per maand betaald ?
Nee, ze zijn door de voorraad heen.
Voor zover ik zie wel. Met pro krijg je 4k streaming + de free to play pro games zolang je pro hebt gelijk aan PS+.

Ik speel Cyberpunk nu een maandje via pro op 4k. Als ik hem dan uit heb met mijn eerste personage V begin ik een tweede game. Tegen die tijd op 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:42
Ik speel de game op pc. Zolang je eigenlijk de game als een normale niet open-world game behandelt is hij best goed eigelijk. Sfeer van NC is echt uitstekend hoor. Alleen je moet niet de wanted levels opzoeken, ai is soms wat slecht bij NPC's.

Ik speel hem later denk ik nog weleen keer als open world game. Ik ga iig geen refund aanvragen want ik vermaak me er wel mee. Geen 9, maar een 8/10 haalt hij hier wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb gisteren de wanted levels eens getest. Stond ergens op een dak ivm een gig/sidequest. Genoeg civilians die daar zaten te chillen in mootjes gehakt. Direct spawnen allerlei politie. Ook in mootjes gehakt met mijn katana. Komen er drones/robots ook geen probleem. En opeens is je wanted lvl 3/4 pooof aand it's gone.

Idem met carmageddon doen. Ik blijf lekker rondrijden op de stoep, er spawnt wel wat politie maar ga een blokje om rij uit zicht en je wanted lvl is weg. Is in GTA wel anders maar ik vermaak me prima in Night City. Gisteren nog een quest gedaan met een vraagteken: moest ik een gast een lift geven. In zulke quests zit dezelfde humor als Rockstar erin stopt. Heb die gast geholpen en nu staat ie onder een wel heel specifieke naam in mijn contactlijst :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zojuist eens echt "wild" gegaan, GTA style, beetje rondknallen in "dreams" heet die club geloof ik.

Tenzij de politie met opzet de special skill "teleport" heeft, vind ik er echt geen hol aan. Ze staan gewoon achter je in een doodlopend stukje van 3 meter en schieten je direct overhoop, wat een kul.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
[...]

[Afbeelding]

Die 20 voor de main is wel echt erg opgerekt hoor, Heb alle story side missions, Gigs, en de story afgemaakt.

de endgame valt zwaar tegen, het enige wat nog mogelijk is is alle icoontjes op de map afgaan die erg in de herhaling vallen na verloop van tijd.

ben na 70 uur gestopt en maak me zorgen over dat ze eerst de game willen gaan fixen voor ze content gaan toevoegen.

Nu maar aan Halo 5 begonnen op de series X... dat ziet er mooi uit O+

[ Voor 4% gewijzigd door robzzzzzzzz op 19-12-2020 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Ik ben nu bezig geweest met die missies rond die toren in het begin zeg maar.
spoiler:
dus waar je de chip steelt, in de shit komt en even later keanu speelt

Ik krijg vaak het gevoel dat jet niet veel uitmaakt of ik het haal of niet, het lijkt ontzettend scripted en de uitkomst lijkt toch altijd hetzelfde. Is dat zo?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hoeveel van die side jobs krijg je wel niet? Zit er nu 15 uur in, maar die lijst met side jobs blijf maar oplopen.

spoiler:
Wordt nu ineens gebeld door "Padre", kan aan mij liggen, maar hoe komt die vent aan mijn nummer en waarom gaat hij mij ineens jobs geven? Vind het een beetje random allemaal..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
robzzzzzzzz schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 15:20:
[...]
ben na 70 uur gestopt en maak me zorgen over dat ze eerst de game willen gaan fixen voor ze content gaan toevoegen.
Ze zullen wel moeten! Sony en Microsoft zijn bepaald niet blij natuurlijk. Momenteel kan je het op Playstation niet eens meer kopen.

Aan de andere kant zou het wel kunnen dat er verschillende teams aan werken natuurlijk. Neem aan dat de mensen die de core gameplay anders zijn dan de experts voor de verschillende platform tuning (waar het probleem vooral ligt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Jackson6 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:24:
Hoeveel van die side jobs krijg je wel niet? Zit er nu 15 uur in, maar die lijst met side jobs blijf maar oplopen.

spoiler:
Wordt nu ineens gebeld door "Padre", kan aan mij liggen, maar hoe komt die vent aan mijn nummer en waarom gaat hij mij ineens jobs geven? Vind het een beetje random allemaal..
spoiler:
Dit zijn lokale fixers die je jobs geven als je in een bepaald gebied bent. De eerste keer dat je daar binnenrijdt bellen ze je op. Hoe ze je nummer hebben weet ik ook niet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• korenpc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:44
Waarom wordt een spel als GTA-V vergeleken met CP2077; een rpg gebasseerd op een tabletop rpg?

Je vergelijkt gta 1 en 2, toch ook niet met fallout 1 of wasteland 1 omdat ze allemaal 2d zijn en in stad afspelen?

[ Voor 15% gewijzigd door korenpc op 19-12-2020 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 04:58
korenpc schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:35:
Waarom wordt een spel als GTA-V vergeleken met CP2077; een rpg gebasseerd op een tabletop rpg?

Je vergelijkt gta 1 en 2, toch ook niet met fallout 1 of wasteland 1 omdat ze allemaal 2d zijn en in stad afspelen?
Als je als ontwikkelaar zelf verwijzingen maakt naar een product, lijkt het mij niet meer dan logisch dat de consument die ook gaat maken. Vandaar de vergelijkingen en daar trekt CyberPunk veelal aan het kortste eind. En laten we dan niet vergeten dat GTA V dateert uit 2013 !!!

[ Voor 5% gewijzigd door Nol_NL op 19-12-2020 16:44 ]

Pagina: 1 ... 52 ... 92 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!