Ik heb dit op de pc versie vanavond nog gedaan. Wat bij mij hielp was nadat je het schilderij aan de dropbox verkocht hebt, uit het menu van de box gaan. Als je de dropbox dan opnieuw activeert kun je het schilderij voor 5 eddies terugkopen. Althans, zo werkte het bij mij. Als het geld van de vendor (dropbox) op is even 24h ingame tijd skippen. Zorg er dan wel voor dat je het schilderij zelf in bezit hebt als je de tijd skipt, anders ben je hem kwijt.Joosie200 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:02:
Nou ik denk ik ga een avondje sell and buy back doen met het schilderij. Kan ik hem via Stadia enkel terugkopen voor 4k eddies. Das snel gefixt.
Dat einde heb ik ook gehad.NLxAROSA schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:10:
Ik had:
spoiler:Ook zo'n deprimerend einde: of dood of opgeslagen in Mikoshi. Nee da's lekker.
spoiler:
Maar dan heb je daarvoor nog wel een redelijk lange missie kunnen spelen. Die zelfmoord is gewoon klaar, credits van de game, dat was het... Enorm frustrerend!
PSA: Even als 'waarschuwing'.. als er een spoiler staat, en ook een gewoon berichtje (samen in 1 post).. en je wil dat gewone stukje text quoten, dan zie je dus óók gelijk wat er onder de spoiler tag staat
(Ik was gelukkig nét op tijd met wegklikken voordat ik t kon lezen
)
PSA: Even als 'waarschuwing'.. als er een spoiler staat, en ook een gewoon berichtje (samen in 1 post).. en je wil dat gewone stukje text quoten, dan zie je dus óók gelijk wat er onder de spoiler tag staat

(Ik was gelukkig nét op tijd met wegklikken voordat ik t kon lezen

Vraagje: ik heb de datamine virtuoso perk (zorgt er voor dat je quickhacks krijgt bij accespoints) maar heb er tot nu toe nog geen een gezien? Klopt dit of mis ik iets.
Ben nu aan mijn tweede playthrough begonnen. Ga nu eens echt de stad uitkammen. Zelfs zonder cheesen is er best snel geld te verdienen, o.a. met die NCPD events.
Het enige wat mij frustreert is dat je tijdens het doen van missies zo belachelijk snel kogels te kort komt.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Non lethal is te doen.
Blunt weapons, sneaken en hacken.
Het lukt tot nu toe vrij aardig (al rijd ik weleens iemand omver met de motor)
Af en toe wordt ik te ongeduldig en gaat er iemand toch echt aan. Maar het kan wel.
Blunt weapons, sneaken en hacken.
Het lukt tot nu toe vrij aardig (al rijd ik weleens iemand omver met de motor)
Af en toe wordt ik te ongeduldig en gaat er iemand toch echt aan. Maar het kan wel.
Die kun je toch gewoon on the fly craften?Koning-Admiraal schreef op donderdag 17 december 2020 @ 00:04:
Het enige wat mij frustreert is dat je tijdens het doen van missies zo belachelijk snel kogels te kort komt.
Raak schieten helpt ook
ligt ook aan je speelstijl, ik leg nu meestal iedereen om met quickhacks voordat ik naar binnen wandel, soms een extra sniper kogel of een ouderwets mes werpen.
Heb net de monowire gepakt uit een garage, morgen eens naar de doc om die te installeren.
Heb net de monowire gepakt uit een garage, morgen eens naar de doc om die te installeren.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Hold my beer...TheBrut3 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:51:
Je mag mijn Ajax wel een keer lenen hoor.
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/VQWf6ppnatVX0yQFZo8Qc4aE.png?f=user_large)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vanavond de cab quest gedaan. Vond vooral die laatste te grappig
Meteen mooi dik kunnen cashen: sta nu op 40k aan eddies. En ik heb het schilderij nog steeds. Op de een of andere manier lukte het mij niet bij de vending machine om het buy back trucje te doen. Verkoop 4k, terugkoop ook 4k.
Ik was terug gegaan naar de save voor ik Skippy oppikte en koos voor stone cold modus. Nu voor puppy loving modus gekozen. Tijdens een vuurgevecht hoorde ik Skippy iets noemen over springen maar ik weet niet of dit dan nu permanent de puppy mode heeft aangezet.

Ik was terug gegaan naar de save voor ik Skippy oppikte en koos voor stone cold modus. Nu voor puppy loving modus gekozen. Tijdens een vuurgevecht hoorde ik Skippy iets noemen over springen maar ik weet niet of dit dan nu permanent de puppy mode heeft aangezet.
Heb je moeite met raak schieten danRyanirin schreef op donderdag 17 december 2020 @ 00:18:
[...]
Die kun je toch gewoon on the fly craften?
Raak schieten helpt ook
Ligt heel erg aan de moeilijkheidsgraad. Nog tijdens Act 1 wilde ik ergens zo'n NCPD-dingetje doen, maar ik ging echt bizar rap door m'n kogels en had misschien net één zo'n tegenstander doodKoning-Admiraal schreef op donderdag 17 december 2020 @ 00:04:

Ik heb de focus momenteel niet echt op het verhaal ligggen. Eerst wat sidequests doen en levelen, en een beetje de stad verkennen. Ik blijf me verbazen hoe ongelofelijk veel detail ze erin hebben weten te proppen. Vanmiddag te voet van marker naar marker gegaan (vooral van die gang- en NCPD-dingetjes) omdat ik me maar bleef verbazen over hoe goed de stad in elkaar steekt. In GTA V had ik al lang de wagen gepakt
Overigens vind ik het craften en die cyber enhancements maar ingewikkeld gedaan. Die menu's vind ik nogal rommelig allemaal. En het is niet echt duidelijk wanneer je kogels oppakt van dode vijanden of wapens. Maar dat kan ook aan mij liggen.
[ Voor 10% gewijzigd door SomerenV op 17-12-2020 01:17 ]
Joosie200 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 00:54:
Op de een of andere manier lukte het mij niet bij de vending machine om het buy back trucje te doen. Verkoop 4k, terugkoop ook 4k.
spoiler:
Je moet verkopen voor 4000, uit de machine, in de machine, terugkopen voor 5, verkopen voor 4000, uit de machine, in de machine, terugkopen voor 5, verkopen voor 4000, uit de machine etc etc.
Maar let wel op, nadat de machine leeg is voor geld, koop m sowieso terug! Dan forward tijd van 24h en repeat
Maar let wel op, nadat de machine leeg is voor geld, koop m sowieso terug! Dan forward tijd van 24h en repeat
Ik heb geprobeerd er naar toe te rijden maar word op een bepaald moment 180 graden gedraaid en kan niet in de buurt komen.kever678 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:23:
Als je veel geld wil verdienen: tijdens een van de side-missions krijg je een schilderij. Die kan je verkopen aan een merchant voor $2000 en terugkopen voor $5...... paar keer heen en weer en je hebt mooi wat $$![]()
Ben hem helaas zelf weer vergeten terug te kopen van een merchant, had hem graag bewaard
Xbox C#, .NET, Vissen
Mijn strategie is om steeds naar het dichtstbijzijnde gele icoontje te gaan, alleen is dit vrijwel altijd een hoofd quest.. ik weet ook niet hoe er onderscheid kan worden gemaakt.
Zie dat het topic inmiddels weer open is; mooi.
Paar vraagjes. Waarom wodt CP20177 geclassifeerd door Tweakers als RPG - ik vind dat prima hoor, maar ben benieuwd of dit nou echt een RPG is of meer neigt naar een action adventure?
Ik heb de indruk dat dit een soort GTA is, uiteraard ander thema/jasje. Dat is ook de reden dat ik twijfel hem te halen. Ik ben geen GTA man.
Daarnaast lees ik over een hoop bugs e.d. Ik ben een PS4 1TB slim eigenaar; juist op de PS4's draaide de game gewoon slecht las ik?
Mijn favo games zijn AC, UC, TLOU1&2, GoW, GoT. Is CP77 een aanrader in dat geval?
Heb Spiderman MM nog liggen, maar das geen lang game.
Paar vraagjes. Waarom wodt CP20177 geclassifeerd door Tweakers als RPG - ik vind dat prima hoor, maar ben benieuwd of dit nou echt een RPG is of meer neigt naar een action adventure?
Ik heb de indruk dat dit een soort GTA is, uiteraard ander thema/jasje. Dat is ook de reden dat ik twijfel hem te halen. Ik ben geen GTA man.
Daarnaast lees ik over een hoop bugs e.d. Ik ben een PS4 1TB slim eigenaar; juist op de PS4's draaide de game gewoon slecht las ik?
Mijn favo games zijn AC, UC, TLOU1&2, GoW, GoT. Is CP77 een aanrader in dat geval?
Het is denk ik iets meer een rpg als de nieuwe assasins creed game, ik zou het niet met gta vergelijken kwa genre.ArnoldSmiley schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:15:
Het is The Witcher 1, 2, 3. Dragon Age, Mass Effect. In die generale richting.ArnoldSmiley schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:15:
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
spoiler:
Gisteren uren lang door Night City zitten wandelen en missies doen, en kwam ik erachter dat je een 200 Armor cyberware augment kunt kopen bij de kabuki market ripperdoc. Ook nog eens legendary mantis blades gevonden, super geweldig om mee te spelen. En daarna Ghost Town gedaan, en viel me gelijk op dat dit is waar de kont memes vandaan komen
Ik vond het een vermakelijke missie, na het makkelijk uithalen van Nash met een Nekomata die een gestoorde hoeveelheid penetration heeft, blijkt dat die een wapen dropt genaamd Widow Maker. De gun schiet natuurlijk zoals de rifle van Widow Maker uit overwatch. Belachelijk goeie wapen. Kan het aanraden aan iedereen die nog Ghost Town moet doen/mee bezig is: Loop naar waar je Nash kaduuk hebt geschoten, het wapen ligt gewoon daar op de grond en kan je niet missen (Gouden Iconic wapen).
Ligt er aan hoe je speelt. Ik speel 90% met een Katana, dan heb je altijd maximaal aantal kogels.Koning-Admiraal schreef op donderdag 17 december 2020 @ 00:04:
Holy shit, wat voor Ajax heb jij te pakken dan?SinergyX schreef op donderdag 17 december 2020 @ 00:27:
Hold my beer...
Het is alles behalve een GTA game. Denk aan games zoals The Witcher, Fallout, Elder Scrollls, Fallout, Mass Effect. Meer zoiets.ArnoldSmiley schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:15:
Je kan kogels craften on the go, en als je zoveel kogels verbruikt dan zijn je wapens wel toe aan vervanging denk ikKoning-Admiraal schreef op donderdag 17 december 2020 @ 00:04:
Dat had ik niet gedaan. Wist wel dat je zodra het geld op is de tijd 24u moet skippen zodat de voorraad weer is aangevuld. Goed, later vandaag maar in de weer.Hompu schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:15:
[...]
Wat bij mij hielp was nadat je het schilderij aan de dropbox verkocht hebt, uit het menu van de box gaan.
Ik vond Stadia in de chrome browser op pc stabieler qua verbinding dan Stadia via CCU op tv. Ligt dat enkel aan het feit dat mijn pc bedraad is aangesloten en tv niet? Had soms momenten dat ik even terug ging naar het PS2/3 tijdperk zullen we maar zeggen
Volgens mij is je verbinding al snel 5x zo snel bedraad.Joosie200 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:04:
[...]
Dat had ik niet gedaan. Wist wel dat je zodra het geld op is de tijd 24u moet skippen zodat de voorraad weer is aangevuld. Goed, later vandaag maar in de weer.
Ik vond Stadia in de chrome browser op pc stabieler qua verbinding dan Stadia via CCU op tv. Ligt dat enkel aan het feit dat mijn pc bedraad is aangesloten en tv niet? Had soms momenten dat ik even terug ging naar het PS2/3 tijdperk zullen we maar zeggen
Idd! Het heeft bij mij ook wel beschamend lang geduurd eer ik door had dat je kogels kon craften. Dat had ik ergens in de tutorial gemist denk ikPhntm schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:01:
[...]
Je kan kogels craften on the go, en als je zoveel kogels verbruikt dan zijn je wapens wel toe aan vervanging denk ik

Android developer & dürüm-liefhebber
WiFi is net zo snel als bedraad (niet moeilijk met 40/4 Ziggo abbo) Bedraad speelt stabieler. Kreeg via tv toch iets te vaak: bad connection, please check your network. Pc niks geen probleem.Nieuwevolger schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:06:
[...]
Volgens mij is je verbinding al snel 5x zo snel bedraad.
Terwijl ik gisteren de cabs quest deed voor Delamain kwam ik tussen de badlands en terug richting NC terecht in een stuk underground onder/naast de wegen zelf. Bleken er her en der gewoon van die camper trails te zijn voor zwervers en ik vond ergens een aantal skeletten met epic loot.
Nog geen mantis blades though. En die katana in de tower had ik over het hoofd gezien. Doe verrekte weinig met andere wapens dan mijn pistolen, revolvers en Ajax gun. Craften van kogels ook nog niet gedaan. Heeft wel tot gevolg dat ik met bepaalde wapens out of ammo rondloop. Dus dan schakel ik eerst een paar bad guys uit dmv quick hacks: pak hun wapens en schakel daar de rest mee uit.
Of wat ik dus heel effectief vond bij de Space Oddity sidequest: iedereen omver rijden. Geen kogel afgevuurd. Was wel in mijn derde take op die missie. Eerste keer wilde ik Skippy testen /game over. Tweede keer dan maar met sniper rifle/Lizzies gun voor close combat /gameover. Derde keer maar de auto benut. Hallo Carmageddon
[ Voor 24% gewijzigd door Joosie200 op 17-12-2020 09:15 ]
De doorvoer (richting internet) van je WiFi is gelijk aan je draadje vanwege je 40/4 aboJoosie200 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:11:
WiFi is net zo snel als bedraad (niet moeilijk met 40/4 Ziggo abbo) Bedraad speelt stabieler. Kreeg via tv toch iets te vaak: bad connection, please check your network. Pc niks geen probleem.
Maar de snelheid, oftewel latency, van WiFi is wel iets lager, dás inherent aan WiFi.
Een te hoge latency is ook vaak de reden van die "bad connection" meldingen.
Meh, verwarrend opgeschreven zie ik. Hoe hoger de latency, hoe langer de pakketjes er over doen om van A naar B en weer terug naar A te gaan.
Bij regulier downloaden maakt dat wat minder uit, maar voor streamen is het funest. Zeker als de 'andere kant' ook jouw input moet verwerken en het resultaat weer aan jou moet tonen..
[ Voor 22% gewijzigd door Nnoitra op 17-12-2020 09:57 ]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Fair enough, point taken.Nnoitra schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:30:
[...]
De doorvoer (richting internet) van je WiFi is gelijk aan je draadje vanwege je 40/4 abo
Maar de snelheid, oftewel latency, van WiFi is wel iets lager, dás inherent aan WiFi.![]()
Een te hoge latency is ook vaak de reden van die "bad connection" meldingen.
Ik merk wel dat ik nog niet echt duidelijk een build voor ogen heb hoe die goed toe te passen. Want ik wil wel een John Wick build gaan volgen, maar merk bij bepaalde skills/perks dat die locked zijn ivm onvoldoende hoog lvl in de skillset zelf.
Ik had nog niet eens gezien dat je in reflexes, fysiek, craften ed ook weer sublevels hebt die je kunt uppen door dus quick hacks/melee/guncombat te doen + dingen te craften. De game is in dat opzicht mij iets te uitgebreid. En in act 1 is het een korte fyi en succes red je maar met alle mogelijkheden.
Ik moet nu dus eerst meer xp opdoen met pistols/revolvers wil ik perks kunnen unlocken qua cold blood ed. En ik maar denken: heb nu een flinke sloot aan onbenutte skillpoints.. de perks aanvinken die ik wil en gaan.
Daar zit je dan 18u in de game verder

Wat is die bug dat je niet kan herladen toch bloed irritant zeg.... Verpest gewoon een hele missie
*kuch* [Multi] Release & bug discussie Cyberpunk 2077 *kuch*rwbk schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:42:
Wat is die bug dat je niet kan herladen toch bloed irritant zeg.... Verpest gewoon een hele missie
Was een paar dagen hier niet geweest die had ik gemist.
Wilde even delen dat de game niet met een GTX970 en i5 te spelen is, had al een vermoede want DOOM2020 was al op het randje en ook al is dit wel binnen de 'minimum' verreisde. De haperingen in beeld waren gewoon te storend. Had hem via steam gekocht 3 uurtjes gegamed en kreeg netjes mijn geld terug van steam na een aanvraag voor 'refund' was het binnen een uur geregeld, goede service! Misschien komend jaar maar eens een nieuwe PC bouwen
Dat eerste vraag ik me zelf ook af. CDPR noemt de game zelf ook een action adventure game.ArnoldSmiley schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:15:
Mm.... zowel TW als Fallout waren absoluut niet mijn type games 😳DriesNL schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:55:
[...]
Het is alles behalve een GTA game. Denk aan games zoals The Witcher, Fallout, Elder Scrollls, Fallout, Mass Effect. Meer zoiets.
Als je een PS4 slim hebt zou ik deze game even laten voor wat het is. Eerst maar die twee grote patches afwachten en dan kijken hoe het dan loopt en eruit ziet.ArnoldSmiley schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:15:
Hier ook een GTX970, draait prima op low/medium settings op 1080p. Indoors 45-50 FPS, outdoors 40, drukke scenes 30-35. Doom Eternal draaide hier ook prima (1080p/60FPS). Die laatste staat er juist om bekend heel schappelijk te draaien op oudere hardware. Ik heb wel een i7 ipv een i5.Durango schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:49:
Wilde even delen dat de game niet met een GTX970 en i5 te spelen is, had al een vermoede want DOOM2020 was al op het randje en ook al is dit wel binnen de 'minimum' verreisde.
Het is mijns inziens niet echt exact het één of het ander. In sommige dingen lijkt het op GTA, in andere dingen The Division, etc. etc.Timothy3000 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:57:
[...]
Dat eerste vraag ik me zelf ook af. CDPR noemt de game zelf ook een action adventure game.
Het is een first person action adventure role playing looter shooter.
Inmiddels er 20 uur in zitten en ik ben net door de proloog heen. Alle start-side missies doen als level 3 zonder enigszins fatsoenlijke wapens is toch een... uitdaging
Game die het meest hierop lijkt is Deus Ex. Goed verhaal, gun/hack/sneak gameplay. Grote verschil is de open wereld in CyberPunkArnoldSmiley schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:00:
[...]
Mm.... zowel TW als Fallout waren absoluut niet mijn type games 😳
Ik ben gister avond opnieuw begonnen en heb na m'n eerste pop die nomad is nu een streetkid gemaakt en die ga ik vooral op melee spelen.
Die eerste was een beetje van alles wat en dat werkt niet..
Die eerste was een beetje van alles wat en dat werkt niet..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Wiki heeft het nog over Action Role Playing Game.ArnoldSmiley schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:15:
En dat labelje past er wel bij; genoeg actie en er zijn RPG elementen (hoeveel en of ze goed zijn is een andere discussie).
Games zoals The Outer Worlds, The Witcher 3, Mass Effect vallen daar ook onder.
Op reddit werd ergens gesuggereerd dat ze de "RPG" in de omschrijving weggelaten hebben om een breder publiek aan te spreken.
En ja, dat zegt toch ook wel iets over de RPG elementen; vooral dat daar niet de focus op ligt.
Wat betreft de PS4, mijn advies;
Heb je een PS4 slim of een normale PS4, laat 'm dan lekker liggen.
Op een PS4Pro is het nog wel te doen maar er zijn wel wat issues. Maar wacht iig even de reviews van de aankomende en de patches van januari en/of februari af om te zien of dat de boel echt beter maakt.
Kan je kopen.Joosie200 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:11:
Nog geen mantis blades though.
Ik zou er geen geld aan besteden.
spoiler:
Legendary mantis blades kun je op straat vinden
In een kist tegen de muur, in een steeg waar één van die cyberpsycho's zit, in City Center even uit mijn hoofd. Ga daarna naar een ripper doc om ze te laten plaatsen. Die dingen doen een onmeunige bak damage. In tegenstelling tot de blades die je kunt kopen heb je ook geen requirements qua street rep enzo.
[ Voor 9% gewijzigd door SnoeiKoei op 17-12-2020 10:18 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Daar heb ik ze gisteren ook gehaald. Het is wel heel leuk om een kamp door te hakken als een psycopaatSnoeiKoei schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:17:
[...]
spoiler:Legendary mantis blades kun je op straat vindenIn een kist tegen de muur, in een steeg waar één van die cyberpsycho's zit, in City Center even uit mijn hoofd. Ga daarna naar een ripper doc om ze te laten plaatsen. Die dingen doen een onmeunige bak damage. In tegenstelling tot de blades die je kunt kopen heb je ook geen requirements qua street rep enzo.
Ik krijg alleen wel de opmerking na "bepaalde gigs" waarbij ik dus faal met "low profile" dat ik iets subtieler moet zijn. Overal rondslingerende lichaamsdelen en geen getuigen is blijkbaar niet subtiel
Dennis8102 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:22:
[...]
Ik krijg alleen wel de opmerking na "bepaalde gigs" waarbij ik dus faal met "low profile" dat ik iets subtieler moet zijn. Overal rondslingerende lichaamsdelen en geen getuigen is blijkbaar niet subtiel
spoiler:
Ik kreeg van Takemura na een stealth missie die eindigde in een bloedbad te horen: "You are truly mad!". 
Mijn fixer geeft me ook nog wel eens het verwijt dat ik dingen subtieler had mogen aanpakken. Ik ben meer van de guns blazing...
Aangezien ik op een pro speel. De game is speelbaar, maar het is wel als of je een alpha speelt. Vooral op de druk bevolkte plekken in de game heb de je performance + texture streaming problemen.Nnoitra schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:13:
[...]
Wiki heeft het nog over Action Role Playing Game.
En dat labelje past er wel bij; genoeg actie en er zijn RPG elementen (hoeveel en of ze goed zijn is een andere discussie).
Games zoals The Outer Worlds, The Witcher 3, Mass Effect vallen daar ook onder.
Op reddit werd ergens gesuggereerd dat ze de "RPG" in de omschrijving weggelaten hebben om een breder publiek aan te spreken.
En ja, dat zegt toch ook wel iets over de RPG elementen; vooral dat daar niet de focus op ligt.
Wat betreft de PS4, mijn advies;
Heb je een PS4 slim of een normale PS4, laat 'm dan lekker liggen.
Op een PS4Pro is het nog wel te doen maar er zijn wel wat issues. Maar wacht iig even de reviews van de aankomende en de patches van januari en/of februari af om te zien of dat de boel echt beter maakt.
Verwijderd
Wanneer komt er eigenlijk een volledige PS5 versie van dit spel? Of is daar nog geen enkele info over vrijgegeven?
2021, meer is er niet bekend voor zover ik weet.Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:41:
Wanneer komt er eigenlijk een volledige PS5 versie van dit spel? Of is daar nog geen enkele info over vrijgegeven?
Dus aim assist werkt voor M&K, maar voor de controller niet.
Bijna verplicht om met M&K spelen, want die gunplay met controller tjeezes.
Ook die keybinds hebben ze precies niet over nagedacht.
Nu als iemand tips heeft voor controller op pc hoor ik ze graag.
Bijna verplicht om met M&K spelen, want die gunplay met controller tjeezes.
Ook die keybinds hebben ze precies niet over nagedacht.
Nu als iemand tips heeft voor controller op pc hoor ik ze graag.
Die pak ik mee vandaag. Moet toch nog naar de ripper doc om mijn 20k aan eddies terug te betalen. Doe ik wel wanneer ik tig keer uit de drop machine menu ben gegaan met sell and buy back tactiek. Ga ik daarna meteen los op allerlei cyberparts voor upgrade. Zoals meer ram voor hacken, betere deck ed. Maakt het wel leuker. Misschien ben ik straks dan wel te OP maar in een singleplayer game als dit: /care. Ik wil lol hebben terwijl ik het verhaal beleef. Als dat met OP uitrusting kan door wat exploits kom maar door.SnoeiKoei schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:17:
[...]
spoiler:Legendary mantis blades kun je op straat vindenIn een kist tegen de muur, in een steeg waar één van die cyberpsycho's zit, in City Center even uit mijn hoofd. Ga daarna naar een ripper doc om ze te laten plaatsen. Die dingen doen een onmeunige bak damage. In tegenstelling tot de blades die je kunt kopen heb je ook geen requirements qua street rep enzo.
Dat gaat nog langer duren dan aanvankelijk bedoeld helaas. CDPR gaat zich eerst richten op bugs en last gen consoles. Kan nog wel een jaar gaan duren ben ik bang. Helaas voor mij ook ...Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:41:
https://www.pushsquare.co...ities_of_next-gen_console
[ Voor 15% gewijzigd door -SaveMe- op 17-12-2020 10:54 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
En hij is binnen hoor, wat een geweldige auto is dit
. Rijdt ook superfijn.

@Koning-Admiraal Waar speel jij op ?
Xbox Series X.
Ah, ok, thanks!
Welke wagen is dit?Koning-Admiraal schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:57:
En hij is binnen hoor, wat een geweldige auto is dit. Rijdt ook superfijn.
[Afbeelding]
Cdpr werkt nu tegelijk aan bugs, next gen the witcher 3, next gen cp77, gratis content en uitbreidingen.
Koning-Admiraal schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:57:
En hij is binnen hoor, wat een geweldige auto is dit. Rijdt ook superfijn.
[Afbeelding]
spoiler:
Opgehaald uit de grot van Ghost Town missie? 
Phntm schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:20:
[...]
spoiler:Opgehaald uit de grot van Ghost Town missie?
spoiler:
Dat is hem inderdaad
.
Ik heb nu 60k munten bij elkaar gespaard... wat is handig om daar van te kopen? Cyberdeck en zo ja welke? Street level is 30 ofzo... geen idee wat handig is. Of kopen jullie helemaal niks en alles met loot
Ik heb een coole auto gekocht (Quadra type-66 Avenger voor 55K eddies). Tot nu toe heb ik helemaal geen wapens en nauwelijks andere gear gekocht eigenlijk.Beavbusi schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:28:
Ik heb nu 60k munten bij elkaar gespaard... wat is handig om daar van te kopen? Cyberdeck en zo ja welke? Street level is 30 ofzo... geen idee wat handig is. Of kopen jullie helemaal niks en alles met loot
Ik heb de eerste playthrough gewoon willekeurig dingen gekocht wat me wel grappig leken.Beavbusi schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:28:
Ergste wat er kan gebeuren dat je iets beters had kunnen kopen, maar ja tis een spelletje, doe eens gek.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Speel voornamelijk op toetsenbord, maar daar vind ik het rijden echt dramatisch slecht. Alsof je op ijs rijdt.
Zou het beter zijn om een ps4 controller aan de pc te koppelen? Of hoe doen jullie het?
Sowieso mis ik nagenoeg elke afslag vanwege het feit dat de minimap te ver ingezoomd is.
Zou het beter zijn om een ps4 controller aan de pc te koppelen? Of hoe doen jullie het?
Sowieso mis ik nagenoeg elke afslag vanwege het feit dat de minimap te ver ingezoomd is.
Bij mij werkt a en d tappen beter dan ingedrukt houdenSosua schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:38:
Speel voornamelijk op toetsenbord, maar daar vind ik het rijden echt dramatisch slecht. Alsof je op ijs rijdt.
Controller is wel te doen maar meer ook niet.Sosua schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:38:
Ben nu met de tweede playthrough begonnen en heb besloten om gewoon rustig te cruisen. Beetje om me heen kijken, netjes voor het rode licht wachten (niet te lang natuurlijk
En die map is idd te ver ingzoomed als je gewoon vol gas rijdt. Wanneer ik zag dat ik een afslag moest nemen ging ik gewoon zonder nadenken vol in de ankers en zo laat mogelijk insturen en het gas er weer op. Ging redelijk met een controller. Betekende wel dat je ieder bocht driftend door ging en op motoren af en toe stoppies maakt in een bocht.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik ben nog redelijk aan het begin. Ik verwacht geen project cars o.i.d. maar dit is wel echt clunky. Stapte op een motor, die echt een draaicirkel had van een touringcar. Wellicht dat een update in de toekomst wat soelaas kan bieden. Het lijkt of ze het witcher 3 paardensysteem gebruiken. Ook qua reactiesnelheid etc.Flagg schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:44:
[...]
Controller is wel te doen maar meer ook niet.
Ben nu met de tweede playthrough begonnen en heb besloten om gewoon rustig te cruisen. Beetje om me heen kijken, netjes voor het rode licht wachten (niet te lang natuurlijk)
En die map is idd te ver ingzoomed als je gewoon vol gas rijdt. Wanneer ik zag dat ik een afslag moest nemen ging ik gewoon zonder nadenken vol in de ankers en zo laat mogelijk insturen en het gas er weer op. Ging redelijk met een controller. Betekende wel dat je ieder bocht driftend door ging en op motoren af en toe stoppies maakt in een bocht.
Die motor vanSosua schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:50:
[...]
Ik ben nog redelijk aan het begin. Ik verwacht geen project cars o.i.d. maar dit is wel echt clunky. Stapte op een motor, die echt een draaicirkel had van een touringcar. Wellicht dat een update in de toekomst wat soelaas kan bieden. Het lijkt of ze het witcher 3 paardensysteem gebruiken. Ook qua reactiesnelheid etc.
spoiler:
is net een vuilniswagen idd ;')
jackie
Over het einde (niet klikken
)
Pak hem nog wel eens op als de Next-gen patch er is, of DLC of multiplayer (benieuwd hoe ze dat gaan doen, als het maar geen GTA-style is), maar gezien laatste interview ze paniek-mode eerst de game willen fixen.. zal dat nog een lange tijd gaan duren.
spoiler:
1 woord: teleurgesteld.
Ergens snap ik prima dat je geen 'continue' kan doen aan de diverse eindes, maar voelt gewoon simpel en goedkoop om je gewoon terug te gooien naar de savegame voor je 'crucial mission', maar snap niet echt wat je nu nog kan doen buiten wat side-missies afronden, door die lock op de main-missie stop elke vorm van progressie ook, beetje rond-roamen in een limbo-state zonder progressie zie ik weinig nut.
Per saldo dus gewoon lineair, de laatste 3 opties zijn afhankelijk van 2 keypoints waar de rest wat je ooit gezegd zou hebben 0,0 invloed heeft op die keuzes, misschien buiten de 2 johnny cutscenes bij easy-exit/solo, maar wederom.. terug naar je save-game. Goed, afhankelijk wat je doet, krijg je misschien nog een leuk item als bonus, maar weinig toegevoegde waarde.
De statische omvang van de wereld geeft weinig motivatie nog zut te gaan zoeken, misschien buiten nog wat exp te scoren om hoger level te worden, maar zonder echt een doel.
Jammer, zoveel potentie, zoveel mogelijkheden, jammer van de uitwerking
Ergens snap ik prima dat je geen 'continue' kan doen aan de diverse eindes, maar voelt gewoon simpel en goedkoop om je gewoon terug te gooien naar de savegame voor je 'crucial mission', maar snap niet echt wat je nu nog kan doen buiten wat side-missies afronden, door die lock op de main-missie stop elke vorm van progressie ook, beetje rond-roamen in een limbo-state zonder progressie zie ik weinig nut.
Per saldo dus gewoon lineair, de laatste 3 opties zijn afhankelijk van 2 keypoints waar de rest wat je ooit gezegd zou hebben 0,0 invloed heeft op die keuzes, misschien buiten de 2 johnny cutscenes bij easy-exit/solo, maar wederom.. terug naar je save-game. Goed, afhankelijk wat je doet, krijg je misschien nog een leuk item als bonus, maar weinig toegevoegde waarde.
De statische omvang van de wereld geeft weinig motivatie nog zut te gaan zoeken, misschien buiten nog wat exp te scoren om hoger level te worden, maar zonder echt een doel.
Pak hem nog wel eens op als de Next-gen patch er is, of DLC of multiplayer (benieuwd hoe ze dat gaan doen, als het maar geen GTA-style is), maar gezien laatste interview ze paniek-mode eerst de game willen fixen.. zal dat nog een lange tijd gaan duren.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Haha ja en het mooie is dat ik de motoren nog het beste vind rijden. Gewoon 1st person en wees niet bang om lang en hard te remmen en dan al remmend de bocht in te vliegen daarna direct vol gas erop. Geen schoonheidsprijs maar je gaat wel redelijk de richting op waar je heen wil.Sosua schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:50:
[...]
Ik ben nog redelijk aan het begin. Ik verwacht geen project cars o.i.d. maar dit is wel echt clunky. Stapte op een motor, die echt een draaicirkel had van een touringcar. Wellicht dat een update in de toekomst wat soelaas kan bieden. Het lijkt of ze het witcher 3 paardensysteem gebruiken. Ook qua reactiesnelheid etc.
Grote draaicirkel klopt wel aardig het zijn allemaal van die verlengde achterbrug mafmachines met tractor banden.
Als ze multiplayer gaan doen word ik een Joytoy die iedereen ontdaan van zijn "Chrome" in een bad met ijsklontjes achterlaat.SinergyX schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:54:
Over het einde (niet klikken)
spoiler:1 woord: teleurgesteld.
Love you long time.
NextGen The Witcher wordt gedaan door hetzelfde team die de Switch port deed, extern dus. NextGen CP77 was, zoals ik het begreep, een losstaand ontwikkelteam binnen CDPR. Gratis content en uitbreidingen waren ze volgens de investor call op de langere termijn geschoven, nu lag alle focus op de bugs.Nieuwevolger schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:14:
Cdpr werkt nu tegelijk aan bugs, next gen the witcher 3, next gen cp77, gratis content en uitbreidingen.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Herkenbaar. Zo ben ik al een paar keer van de motor gevlogen omdat niet op tijd door had naar links of rechts te moeten afslaan. Smak je rechtdoor en je ligt van de motor.Flagg schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:44:
[...]
Al vind ik wel dat motor rijden fijner dan auto rijden omdat je richting third person view gaat. Kun je tenminste mooi in de photomodus los gaan. En auto's zijn pas echte slagschepen. In elk geval wel Jackie's zijn voertuig. Reed gisteren nog in een truck van militech en dat beukt lekker de boel aan de kant. Maar net zulke slagschepen qua bochten. Vraag me nu af of die Porsche van Johnny wel zo fijn zal sturen. Lijkt inderdaad alsof de gameplay niet gemaakt is voor auto's maar voor wat anders.
Wel lame dat je trouwens gestolen auto's niet kunt claimen/in de garage kwijt kunt. Enkel gekochte auto's. Maar alles kost geld in Night City, dus ik wil geen geld kwijt zijn aan fancy auto's of wapens. Die gta ik of craft/loot ik wel. Heeft wel het gevolg dat ik enkel rondrijd in Jackie zijn automobiel + motor.
Uhm... jij zegt nu dat The Witcher 4 (of hoe het ook gaat heten) niet door CDPR gemaakt zal worden? Maar dat ze de complete game gaan uitbesteden aan een externe partij? Lijkt me niet... :’)Scrummie schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:06:
[...]
NextGen The Witcher wordt gedaan door hetzelfde team die de Switch port deed, extern dus. NextGen CP77 was, zoals ik het begreep, een losstaand ontwikkelteam binnen CDPR. Gratis content en uitbreidingen waren ze volgens de investor call op de langere termijn geschoven, nu lag alle focus op de bugs.
ik denk dat hij nextgen consoles bedoeldDriesNL schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:31:
[...]
Uhm... jij zegt nu dat The Witcher 4 (of hoe het ook gaat heten) niet door CDPR gemaakt zal worden? Maar dat ze de complete game gaan uitbesteden aan een externe partij? Lijkt me niet... :’)
Nextgen patch van The Witcher 3. Er komt geen Witcher 4.DriesNL schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:31:
[...]
Uhm... jij zegt nu dat The Witcher 4 (of hoe het ook gaat heten) niet door CDPR gemaakt zal worden? Maar dat ze de complete game gaan uitbesteden aan een externe partij? Lijkt me niet... :’)
Als je hoog level wordt voor de main quest, wordt deze dan low ? Staat nu op moderate level.
BTW verademing dat het gezeur niet meer in dit topic te vinden is
Oh jawel hoor, gewoon niet meer met Geralt dacht ik.SnoeiKoei schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:54:
[...]
Nextgen patch van The Witcher 3. Er komt geen Witcher 4.
Echt! Als je op reddit volgt, is de officiële sub echt niks anders dan geklaag over C2077 en CDPR blablabla,,,Beavbusi schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:58:
Ik ben dan ook overgeschakeld naar r/LowSodiumCyberpunk, echt een verademing
[ Voor 44% gewijzigd door KipCurreh op 17-12-2020 13:40 ]
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Het verhaal van Geralt is idd klaar, hiervan is aangegeven dat er geen nieuwe delen meer komen.
Nieuwe games in het universum van The Witcher zijn zeker niet uitgesloten. Zie ook https://www.gamesradar.com/the-witcher-4-release-date/
Nieuwe games in het universum van The Witcher zijn zeker niet uitgesloten. Zie ook https://www.gamesradar.com/the-witcher-4-release-date/
Your lack of planning is not my emergency
Stukje nuance; volgens mij is er ooit gezegd dat het verhaal van Gerald er op zit, maar dat ze niet uitsluiten ooit weer een game in het zelfde "witcher universum" te maken.KipCurreh schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:33:
[...]
Oh jawel hoor, gewoon niet meer met Geralt dacht ik.
Concrete toezeggingen zijn niet gedaan.
Vast wel een spin-off ofzo maar "het verhaal van The Witcher is verteld" hebben ze ooit gezegd na release van TW3. Anyway, wordt wel wat off-topic zo. Zou er niet een Ciri-verwijzing in CP2077 worden gestopt? Ik heb 'm nog niet gezien. Iemand wel?KipCurreh schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:33:
[...]
Oh jawel hoor, gewoon niet meer met Geralt dacht ik.
OngetwijfeldSnoeiKoei schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:39:
[...]
Vast wel een spin-off ofzo maar "het verhaal van The Witcher is verteld" hebben ze ooit gezegd na release van TW3. Anyway, wordt wel wat off-topic zo. Zou er niet een Ciri-verwijzing in CP2077 worden gestopt? Ik heb 'm nog niet gezien. Iemand wel?
SnoeiKoei schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:39:
[...]
Vast wel een spin-off ofzo maar "het verhaal van The Witcher is verteld" hebben ze ooit gezegd na release van TW3. Anyway, wordt wel wat off-topic zo. Zou er niet een Ciri-verwijzing in CP2077 worden gestopt? Ik heb 'm nog niet gezien. Iemand wel?
spoiler:
Ciri is te vinden op de cover van enkele ingame tijdschriften met als titel "retro gaming".
heb het maar even in spoilertag gezet, just in case.
PSN ID: Ancta
Ah, niet opgevallen nog maar ik ga er op letten!Ghostley schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:46:
[...]
spoiler:Ciri is te vinden op de cover van enkele ingame tijdschriften met als titel "retro gaming".
heb het maar even in spoilertag gezet, just in case.
SnoeiKoei schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:51:
[...]
Ah, niet opgevallen nog maar ik ga er op letten!
spoiler:
Als je begint met de corpo-lifepath ligt er eentje in de lade van je bureau.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik twijfel echt om na alle negativiteit nog dit spel te kopen maar tegelijkertijd wil ik eigenlijk wel mijn nieuwe 3070 testen haha. Al die tijd zo uitgekeken naar dit spel.
Juistem, dat verklaard alles haha.
Een nieuwe Witcher game met Ciri in de hoofdrol is denk ik wat de meeste mensen willen. Lijkt mij ook prima overigensSnoeiKoei schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:39:
[...]
Het is maar net wat je van de game verwacht. Heel veel mensen gingen erin met het idee dat het een soort GTA-achtig spel zou zijn, maar dat is het helemaal niet. Het is meer zoals The Witcher, maar dan first-person. Als games zoals Deus Ex en Fallout je ding zijn dan ga je hier heel erg veel van genieten. Als je op zoek bent naar een zeer interactieve wereld zoals we gewend zijn van GTA en RDR2 ga je van een koude kermis thuis komen. Persoonlijk waardeer ik zaken zoals sfeer, world-building, het script, quests, en de esthetische aspecten van een game-wereld. De volledige dedicatie van CDPR om hierop te focussen levert voor mij persoonlijk één van mijn favoriete games ooit op. Dat kan ik nu al met gemak zeggen. Maar ik speel dan ook op een nieuwe PC op 4K met RTX Ultra, dus ik snap dat mijn ervaring anders is dan het merendeel van de spelers. Soms is het daarom best gek om al die negativiteit te zien en zelf zoveel te genietenThePimpShrimp schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:06:
Ik twijfel echt om na alle negativiteit nog dit spel te kopen maar tegelijkertijd wil ik eigenlijk wel mijn nieuwe 3070 testen haha. Al die tijd zo uitgekeken naar dit spel.
Gisteren uitgespeeld. Achteraf een matige verhaallijn, wel anders dan anders, maar ben d'r niet wild van.
Haters everywhere but I don’t really care
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat de remaster van The Witcher 3 (dus de nextgen versie) door een externe partij gemaakt word, dezelfde die de remaster gedaan hebben voor de Switch.DriesNL schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:31:
[...]
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
https://rsv-ev.de/cyberpunk-2077-din-schachtdeckel
.... discussie over de gebruikte putdeksels in de game, deze zijn schijnbaar duits en dat matched niet (mijn duits is matig, dus misschien dat inhoud anders ligt
)
.... discussie over de gebruikte putdeksels in de game, deze zijn schijnbaar duits en dat matched niet (mijn duits is matig, dus misschien dat inhoud anders ligt
Nog geen Ciri verwijzing kunnen vinden, maar ik vond de Milfguard reclame op de billboards wel een gniffeltje waard..SnoeiKoei schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:39:
[...]
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Tja kan niemand voor je beslissen.ThePimpShrimp schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:06:
Als je je over dingen heen kunt zetten en gewoon lol wil hebben met een game kan je het prima spelen.
Ik heb hem op de base PS4 al een keer doorgelopen, en ja af en toe licht frustrerend met gemiddeld 1 bsod per uur ongeveer. En een stad die op het eerste gezicht divers en levendig lijkt bij nadere inspectie nogal repeterend en saai is. En af en toe een glitch of een bug waardoor een missie niet verder gaat. Oh en natuurlijk grafische glitsjes lage resolutie (ik zie het al niet eens meer
Als je van bovenstaande met controllers gaat gooien, zou ik het niet aanraden.
Als je je daar overheen kan zetten kan je je echt prima vermaken.
Ik heb een 3070(Gigabyte Aorus 3070 master) i.c.m. Ryzen 3600. Na de HEx edit hack heb ik gewoon stabiel 60+ fps in ultra (met wat kansloze opties op medium of lager), RTX uit en DLSS of quality. 60 FPS in hele drukke plaatsen zoals de Kabuki market die overdreven druk kan zijn voor een kleine locatie.ThePimpShrimp schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:06:
Er is maar 1 game waardoor ik met mijn controllers ging gooien en dat het: ultimate team in Fifa, meer specifiek rivals/weekend leagueFlagg schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:15:
[...]
Als je je over dingen heen kunt zetten en gewoon lol wil hebben met een game kan je het prima spelen.
Als je van bovenstaande met controllers gaat gooien, zou ik het niet aanraden.

In Cyberpunk kwam ik gisteren tegen dat ik op de motor kennelijk een stukje vangrail met me zeulde. Het was gewoon vast gesmolten op de motor oid. Afstappen kon ik wel, maar opstappen werd onmogelijk. Toen maar even de hoek om.. vierpunttoets rechts en opnieuw oproepen. Toen verscheen ie zonder aangelast stuk vangrail. Top en weer doorrr.
matthijst schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:31:
Gisteren uitgespeeld. Achteraf een matige verhaallijn, wel anders dan anders, maar ben d'r niet wild van.
spoiler:
Alle eindes geprobeerd? Voor mijn gevoel is de main verhaallijn inderdaad erg kort.
Maar grotendeels met je eens.
lol als werktuigbouwkundige kan ik hier wel van genieten, ik heb 'm ondertekendhimlims_ schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:45:
https://rsv-ev.de/cyberpunk-2077-din-schachtdeckel
.... discussie over de gebruikte putdeksels in de game, deze zijn schijnbaar duits en dat matched niet (mijn duits is matig, dus misschien dat inhoud anders ligt)
https://www.change.org/p/...-covers-in-cyberpunk-2077
Vaak bu'j te bang!
Weet niet of deze al bekend is, maar vond hem wel komisch 
[YouTube: LEAKED: Cyberpunk 2077 Russia Edition]
[YouTube: LEAKED: Cyberpunk 2077 Russia Edition]
TheBrut3 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:16:
[...]
spoiler:Alle eindes geprobeerd? Voor mijn gevoel is de main verhaallijn inderdaad erg kort.
Maar grotendeels met je eens.
spoiler:
Heb er geen enkele gezien die enigzins een beter gevoel geeft
Als je aantal naast elkaar zet, met name dialoog en 'skips', zie je wederom hetzelfde.. bizar veel focus op de voiceacting, maar de rest van behang is gewoon beetje natgelikt en tegen de muur gedrukt, misschien blijft het zitten. Er zitten enorme gaten in de scenes/dialogen/logica, ik heb het vermoeden dat er flink wat voice-acting op de tafel is blijven liggen omdat ze simpel bezig waren met een rush-job om die eindes af te krijgen.
meen van de week ergens gelezen te hebben dat de playthrough van witcher 3 ongeveer 50uur is - waardoor heel veel spelers de game niet volledig doorlopen kregen/hadden. Daarom zou de main story voor deze titel aanzienlijk teruggebracht zijn; zodat meer mensen de game 'uitspelen'
Correct.himlims_ schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:59:
[...]
meen van de week ergens gelezen te hebben dat de playthrough van witcher 3 ongeveer 50uur is - waardoor heel veel spelers de game niet volledig doorlopen kregen/hadden. Daarom zou de main story voor deze titel aanzienlijk teruggebracht zijn; zodat meer mensen de game 'uitspelen'
"We do know the main story run in Cyberpunk 2077 is slightly shorter than The Witcher 3 because we got a lot of complaints about Witcher 3's main story just being too long," Mills said. "Looking at the metrics, you see tremendous numbers of people played through that game really far but never made it to the end. We want you to see the full story, so we did shorten the main story, but we have lots to do."
I put around 120 hours into The Witcher 3, which took me through the main story, DLC quests and expansions, though it wasn't quite a completionist run—I did leave a few question marks on the map. According to How Long to Beat, just the main story takes players an average of 51.5 hours, which is considerably shorter but still a big chunk of time.
Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.
Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.
Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!