Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12
GekkePrutser schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:01:
Maar dat camerawerk viel me wel een beetje tegen ja. Ik bedoel, je hebt uitgebreid de kans om je 'gereedschap' te customisen bij het aanmaken van je personage, en vervolgens kan je het niet in-game gebruiken :P Zal wel aan de rating liggen, al ben ik verbaasd dat het slechts een M rating is in de VS. Ik dacht dat borsten al genoeg waren voor een X-rating en die zitten er zat in.
Valt M niet onder 'nudity' en geen 'explicit scenes'? Kan me maar 2 scenes herinneren waar je 'wat meer zie', maar weinig anders dan je character te bekijken zonder kleren.
Joosie200 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:21:
Een beetje zoals ik RDR2 ook begon. Ben zo lang in hoofdstuk 2 blijven hangen daar. Gaat hier niet anders zijn denk ik. Al kreeg ik gisteren wel een call van Judy: what's taking you so long? Leuke chick en scheelt dat mijn V een V van vrouw is. Dus die ga ik wel romancen als het aan mij ligt. Alleen geen idee hoe je dat aanpakt. Er is genoeg wat je zelf maar moet uitzoeken in de game.
Het is een fixed moment dat je bepaalde characters kan romancen, meeste zijn gewoon keuzes, bij Judy moet je alleen even met Maiko opletten dat je aan kant van judy blijft, niet opties van Maiko kiest.

Het wordt ook erg opvallend hoeveel 'fixed' points er zijn, de volgorde van de 3 main missies, de onderlinge dialogen van side-quests in relatie tot je main, de fixed 'glitches' in je shard, beetje facade hele intro met je achtergrond op te bouwen alsof je een keuze hebt.. is het verhaal bijzonder lineair.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:57:

[...]
Het is een fixed moment dat je bepaalde characters kan romancen, meeste zijn gewoon keuzes, bij Judy moet je alleen even met Maiko opletten dat je aan kant van judy blijft, niet opties van Maiko kiest.

Het wordt ook erg opvallend hoeveel 'fixed' points er zijn, de volgorde van de 3 main missies, de onderlinge dialogen van side-quests in relatie tot je main, de fixed 'glitches' in je shard, beetje facade hele intro met je achtergrond op te bouwen alsof je een keuze hebt.. is het verhaal bijzonder lineair.
Maiko wie? Ik moet maar verder met de main quest denk ik om daar achter te komen. Datzelfde kun je zeggen van de life paths. Leuk vertrekpunt maar als je daadwerkelijk ongeacht de keuze in dezelfde hoofdmissie terecht komt is het meer keuze om de keuze dan dat je echt als gamer kunt kiezen.

Al merk ik wel dat ze voor mij als Streetkid blauwe dialoog opties tonen die ik ook benut. Street smart quotes volgen waarna ik zonder een robbertje vechten bij een stel bouncers gewoon door kon lopen. En ook bij enkele side missies heb ik zo makkelijker intel verkregen. Maar zo zal dat ook gelden voor als je nomad of corpo koos. Alleen een andere tagline/interactie maar wel hetzelfde resultaat wss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Joosie200 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:10:
[...]

Maiko wie? Ik moet maar verder met de main quest denk ik om daar achter te komen. Datzelfde kun je zeggen van de life paths. Leuk vertrekpunt maar als je daadwerkelijk ongeacht de keuze in dezelfde hoofdmissie terecht komt is het meer keuze om de keuze dan dat je echt als gamer kunt kiezen.

Al merk ik wel dat ze voor mij als Streetkid blauwe dialoog opties tonen die ik ook benut. Street smart quotes volgen waarna ik zonder een robbertje vechten bij een stel bouncers gewoon door kon lopen. En ook bij enkele side missies heb ik zo makkelijker intel verkregen. Maar zo zal dat ook gelden voor als je nomad of corpo koos. Alleen een andere tagline/interactie maar wel hetzelfde resultaat wss.
Maiko komt vanzelf in beeld, dan weet je dat je even op moet letten, tot die tijd kan je lullen als brugman, maar gebeurd niets, daarom zijn zulke romances best wel fixed-point momenten.

En die 'perks' die inderdaad die lifepatchs geven zijn net als deuren of auto's die je sneller kan openen met bv hogere body of technical, je kan soms even een stukje skippen als je direct een deur open kan doen, of meteen iets kan hacken, maar meer dan dat heb ik het nooit zien worden.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Ben helemaal hooked! Geweldig spel, ondanks dat ik af en toe wel last van bugs heb. Ik zat vast in het hoofd van Judy en kon de achterkant van haar ogen zien 8)7

Gelukkig allemaal tijdelijke bugs die het spel niet bederven. Heb er nu zo'n 12u aan besteed en wat een genot. Eindelijk heb ik het upgraden door en nu werken mijn wapens echt heel goed. Vooral een gevonden sniper is geweldig met Dolby surround en een lekkere subwoofer.

Kan vanavond pas weer verder, maar kijk er al flink naar uit. Ziet er best goed uit op de Xbox Series X trouwens! Topper dit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Kuusj schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:51:
[...]

Ik op 24 uur en ik krijg de melding dat de hoofdmissie waar ik nu aan wil beginnen eentje is die ik af moet ronden.. Dus ik vermoed dat dit een van de laatste is. Heb nog zo geprobeerd om side-missions te doen en zo, maar dat heeft dus niet veel geholpen. Verder ook niet gehaast oid.

[...]

Dan was de missie bij mij gebugd :)
Hetzelfde hier , Maar ik zit op 54 uur, Side Missions, Gigs , maar voor mijn gevoel nog niet op de helft van de story.

Heb expres eerst alle side missions gedaan,en weinig story dus de story lijkt erg kort. point of no return zegt de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Toen ik gisteren Skippy vond moest ik toch wel lachen om het fragment. Soortgelijke humor heb je in GTA V. Las wel dat ie na 50 head shots non lethal wordt maar dan is het snel klaar met de pret. Kun je dat niet voorkomen? Zeg maar na 5000 head shots pas? Want zelfs met Skippy /Slaughtering mode enabled moest ik gisteren flink wat headshots doen voor ze omvielen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

robzzzzzzzz schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:34:
[...]

Hetzelfde hier , Maar ik zit op 54 uur, Side Missions, Gigs , maar voor mijn gevoel nog niet op de helft van de story.

Heb expres eerst alle side missions gedaan,en weinig story dus de story lijkt erg kort. point of no return zegt de game
Ja ik ben nu ook de side missions aan het afwerken inderdaad.. Heb echt het gevoel pas een klein deel van het spel gezien te hebben. Best jammer. In een GTA zie je alle uithoeken van de map. Ik zou nu niet eens een idee hebben van waar mijn appartement is :X (ja na lang zoeken op de o-zo duidelijke wereldkaart gevonden)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:48
Waar ik gisteren pas achter kwam is dat de Crime Reported side quests vaak een vervolg hebben om ook de crime op te lossen (klein beetje speur werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:26
Joosie200 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:35:
Toen ik gisteren Skippy vond moest ik toch wel lachen om het fragment. Soortgelijke humor heb je in GTA V. Las wel dat ie na 50 head shots non lethal wordt maar dan is het snel klaar met de pret. Kun je dat niet voorkomen? Zeg maar na 5000 head shots pas? Want zelfs met Skippy /Slaughtering mode enabled moest ik gisteren flink wat headshots doen voor ze omvielen.
Als je begint met pacifist puppy whatever verandert skippy na 50 shots naar de stone cold killer mode, permanent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wren schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:39:
[...]

Als je begint met pacifist puppy whatever verandert skippy na 50 shots naar de stone cold killer mode, permanent.
Hmm, verkeerde optie gekozen. Dan maar de save file van voor skippy terug nemen. Die 50 eerste shots ben je zo doorheen. Ga toch als een Johnny Wick aan de slag dus tja. Liever permanente stone cold killer mode enabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 21-09 12:28
Hoe zie je eigenlijk of een gele vraagteken op de kaart een side-mission is en geen gig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:38

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

mister_S schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:00:
Hoe zie je eigenlijk of een gele vraagteken op de kaart een side-mission is en geen gig?
Cursor erboven houden, dan zie je het in de tooltip.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Niet echt een spoiler, maar toch even zo. Gaat om geld verdienen, potentieel veel geld. Daarnaast nog wapens.
spoiler:
Ik ben verder gegaan met de truc om blikjes uit machines op straat te halen en deze uit elkaar te halen voor onderdelen. Wat ik nu doe is de onderdelen samen met lage kwaliteit wapens ontmantelen. Inmiddels ontmantel ik alles uncommon en het meeste rare ook al omdat ik veel beter spul heb. Ik had aan het begin de crafting optie voor de uncommon Nekomata gekocht bij de wapenwinkel bij je appartement. Deze uncommon levert je namelijk het meeste op van alle uncommon wapens waar je makkelijk materialen voor kan vinden. Ze gebruiken allemaal dezelfde hoeveelheid materialen. Iedereen lijkt deze geweren ook te accepteren en met elk level dat je haalt, worden nieuwe ook iets meer waard. Ik heb ook veel geïnvesteerd in crafting en inmiddels haal ik iets meer dan 300 per geweer binnen. Dat lijk niet veel, totdat het opeens om 10.000+ gaat na wat gameplay. Ik ben ook helemaal niet ver in de game, zit nog steeds in Act II, maar ik begin inmiddels al aardig wat rare en legendary spul te verzamelen.

Daarnaast ben ik eens rond gaan rijden door de stad. Nou het lijkt er sterk op dat de wapenwinkels beter worden hoe verder je van het startgebied bent. Zelf had ik voornamelijk veel succes toen ik in het zuidoosten van de stad, de Badlands inreed. Niet ver daarin is een motelcomplex met een wapendealer in een busje. Nou die verkocht meteen al een rare M251S Ajax. Die is zo duidelijk beter dan de Copperhead, maar die kan je eigenlijk niet vinden en vooralsnog alleen craften als normaal wapen. Die verkoopt overigens ook betere crafting spullen. Die kan je blijkbaar ook zelf maken met een bepaalde crafting perk, maar die heb ik nog niet unlocked.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eikeltje
DaniëlWW2 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:04:
Niet echt een spoiler, maar toch even zo. Gaat om geld verdienen, potentieel veel geld. Daarnaast nog wapens.
...
Ik moet zeggen dat crafting wel een beetje onduidelijk is voor mij af en toe, ik heb bijvoorbeeld bijna geen clothing blueprints. Waar vind ik die?

Oh kwam dit nog tegen :p
RPS: Cyberpunk 2077 will patch out some dildos

[ Voor 20% gewijzigd door Eikeltje op 16-12-2020 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
Eikeltje schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:38:
Waar ik gisteren pas achter kwam is dat de Crime Reported side quests vaak een vervolg hebben om ook de crime op te lossen (klein beetje speur werk).
Ow, ben hier benieuwd naar. Hoe kun je dit zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 21-09 12:28
SnoeiKoei schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:00:
[...]

Cursor erboven houden, dan zie je het in de tooltip.
Wat moet er staan dan voor een volwaardige missie? Er lijkt altijd "biz that won't make the headlines" te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eikeltje
DriesNL schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:08:
[...]

Het is op dezelfde locatie maar je moet het via je map paar keer proberen te tracken (werkt niet echt intuitief), vervolgens kan je meestal dan wat sporen scannen.

[ Voor 7% gewijzigd door Eikeltje op 16-12-2020 13:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

mister_S schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:08:
[...]

Wat moet er staan dan voor een volwaardige missie? Er lijkt altijd "biz that won't make the headlines" te staan.
Dat zijn de onbeduidende side quests waarvan je terplekke moet zien wat er aan de hand is. Bij gigs staat er "Gig: [insert omschrijving]". Voor dingen waar je ter plaatse een telefoontje van je fixer over krijgt staat er iets in de strekking van dat je nooit weet wat je zal aantreffen. Auto te koop begint met car for sale oid. Tooltips geven aardig wat info. Gigs en cars for sale ed vind je ook terug in je journal.
DriesNL schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:08:
[...]

Op de crime scene is dan altijd iets waar een geel uitroepteken boven staat, een koffertje of een lijk of een computer oid. Varieert per crime scene.

[ Voor 20% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-12-2020 13:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Eikeltje schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:06:
[...]

Ik moet zeggen dat crafting wel een beetje onduidelijk is voor mij af en toe, ik heb bijvoorbeeld bijna geen clothing blueprints. Waar vind ik die?
Kledingwinkels. ;)
Maar het zijn er niet veel.

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-12-2020 13:16 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06:55
Stuk of 12 vendors dacht ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Kuusj schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:37:
[...]

Ja ik ben nu ook de side missions aan het afwerken inderdaad.. Heb echt het gevoel pas een klein deel van het spel gezien te hebben. Best jammer. In een GTA zie je alle uithoeken van de map. Ik zou nu niet eens een idee hebben van waar mijn appartement is :X (ja na lang zoeken op de o-zo duidelijke wereldkaart gevonden)
Hahah daar kwam ik dus gister ook pas voor de 2de x van het spel ofzo, en kon hem idd ook niet vinden eerst 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 06:48

^^0nMe

Got Babana's?

DaniëlWW2 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:04:
Mooie tip! Als alternatief of aanvulling kan ik het volgende eraan toevoegen als je veel van die terminal hacks goed doet (3e regel of meerdere): je krijgt naast een geldbedrag ook gelijk allerlei epic/legendary crafting items alleen voor het maken van quickhack chips. Als je dus wat punten in het craften van die chips steekt, kan je duurdere chips maken en de overtollige doorverkopen.
Heb echt wagonladingen vol van dat spul sinds act 1 aangezien je dan nog weinig kunt craften qua chips.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 19:25
Als je veel geld wil verdienen: tijdens een van de side-missions krijg je een schilderij. Die kan je verkopen aan een merchant voor $2000 en terugkopen voor $5...... paar keer heen en weer en je hebt mooi wat $$ :P

Ben hem helaas zelf weer vergeten terug te kopen van een merchant, had hem graag bewaard :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-09 14:00
Willen we een screenshotje => tuurlijk :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f7On9OBv7pJQy3QJqucstoh5RIk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ap2UpYdLvp7qKCy1G54tCBpc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
kever678 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:23:
Als je veel geld wil verdienen: tijdens een van de side-missions krijg je een schilderij. Die kan je verkopen aan een merchant voor $2000 en terugkopen voor $5...... paar keer heen en weer en je hebt mooi wat $$ :P

Ben hem helaas zelf weer vergeten terug te kopen van een merchant, had hem graag bewaard :+
Tis wachten tot er een patch komt die er voor zorgt dat er na 3x dat trucje uitvoeren een Vincent van Gogh look-a-like elite op je af komt stormen :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
@Larmoth krijg op de een of andere manier The Dark Knight-vibes van het screenshotje. Nice!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Oja, voor degene die net als ik dacht dat de gameplay qua guns nogal tegenvalt: think again!

spoiler:
Ik dacht dat ik zwaar OP was na het vinden van een goeie gun met mods, maar toen kwam ik in wat vage sidegigs een paar mini bosses tegen die supersnel waren of hoog kunnen springen. Dat voelde toch een beetje aan als een mes meenemen naar een tank gevecht. :D Ben toen maar naar de ripperdoc gegaan voor het installeren van nieuwe benen met double jump of rocket jump. Sindsdien ging er een nieuwe wereld voor me open. Gevechten werden veel verticaler (ambushes ala the A-team van boven :+) of tijdens gevechten het gewoon hoger op zoeken om te strooien met granaten en shotgun kogels.

Ook voor exploren is dit echt machtig mooi spul (35k per paar benen) en elke Eddie dubbel en dwars waard. :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 13:14
Geld de Stadia aanbieding nog dat je een controller erbij krijgt als je cyberpunk koopt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gielz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:18
Crafting moet duidelijk een overhaul krijgen;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n-VMw_9Seohka9d8Nt_sB0cBH-U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/D6teLz0oNJFoax5wCeGEUajm.jpg?f=user_large

Dit is alleen door wat slim craft werk in combinatie met autohotkey

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aBrYObFoITWblwz4PRGibNy09mQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/e64WjaXdbSBgfvPhmIpotIW2.jpg?f=user_large

[ Voor 35% gewijzigd door gielz op 16-12-2020 14:58 ]

6320wp | Zendure 2400 AC (14.4 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gielz schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:52:

[Afbeelding]

kun je daar iets dieper op in gaan? ik heb echt een cashflow probleem :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielz
himlims_ schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:57:
[...]

zal het wel even uitschrijven :) 700k per uur

6320wp | Zendure 2400 AC (14.4 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
himlims_ schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:57:
[...]

Dit. Ik heb me nog totaal niet verdiept in craften.

Wel in exploits benutten. Zo kun je onbeperkt 1 specifiek item uit een side quest verkopen voor 4k eddies en terugkopen voor 5 eddies bij cashmachines. Je zult hiervoor de side quest space oddity moeten volbrengen.

Rinse and repeat tot de machine geen cash meer heeft. Loop weg van de machine, skip 24u en begin opnieuw. Zo kun je al snel miljoenen bij elkaar krijgen. Kan ik tenminste alle cyber parts kopen die ik wil.

Zal er vast uit gepatched worden maar zolang het werkt :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

gielz schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:00:
[...]

zal het wel even uitschrijven :) 700k per uur
Leuk voor een tweede character maar zulke fratsen ga ik de eerste keer nog niet uithalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
gielz schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:52:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mja.. Als jij een extern script wilt gebruiken om game-mechanics te omzeilen moet jij weten. Maar dat lijkt me geen reden om het hele crafting overhoop te gooien.
;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielz
YouTube: Cyberpunk 2077 infinite money cheat ($700,000 per hour)

Wat ik bedoelde met de crafting overhaul, dit item is gewoon bugged en vraagt te weinig mats. Mijn verwachting is dat dit in 1.05 gefixed is.

Vervolgens gebruik ik autohotkey om meerdere items te craften in plaats van dat je constant bij elke afzonderlijke craft opnieuw moet klikken. Ze zouden gewoon instelbaar moeten maken dat je er meteen 100 achter elkaar maakt.

[ Voor 9% gewijzigd door gielz op 16-12-2020 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

kever678 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:23:

spoiler:
Is dat met die zwervers en laptop en capsule uit de ruimte?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Tja,.. al die bugs. Dan kun je net zo goed de beschikbare trainer downloaden en daarmee met een druk op de knop je bankrekening op 1 miljoen zetten. Scheelt je een uur van je tijd om de bug/balans van de game te misbruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door Divak op 16-12-2020 15:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Angeloonie schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:20:
[...]

spoiler:
Ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kever678
Angeloonie schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:20:
[...]

spoiler:
Ja, klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 17:42
Westland1940 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 15:38:
[...]

Hoe is het grafisch via Stadia? Zelfde als een high end PC? Ik wil best is een poging wagen met Stadia.
Ik heb het eerst aangeschaft op Stadia vanwege de gratis Stadia Premiere Edition, maar ik ben niet tevreden met hoe het eruit ziet (ik speelde met 4K stream, downsampled naar 1440p). Ik heb het net op Steam gekocht en side by side screenshot gemaakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LK8PGcGPzMC4QfwLpaGnIOf3zbU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/L8mRHEFNkFmLD3YTDwSmca82.png?f=fotoalbum_large

Beide dus 1440p, waar de Steam versie op Ultra preset draait. Ik vind de Stadia graphics tegenvallen, maar wel te begrijpen gezien het een stream is. FPS op PC is rond de ~50-60 met mijn 6900XT. Op Stadia draait het ook op die framerate maar ik vind de latency als je snel rondkijkt wel een tikkeltje storend.

Mocht iemand nog iets side-by-side willen zien dan laat maar weten :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 00:18
Stadia heeft toevallig gister een update gehad die eea veel verbeterde in de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 17:05

Zyron

BWRAAAAP

Heb er inmiddels zo'n slordige 15 uur opzitten, nog altijd in act 1 want ervoor gekozen om de sidemissies en knuppeltjes eerst te doen.

Groot liefhebber van de Nekomana als sniper en RT-46 Burya als gewone handgun. Die laatste is wel extreem sterk (436.7 DPS) voor iemand van mijn level (12). Streetcred wel al lvl. 24.

Ik kan in elk geval aardig genieten van de game. Speel op de XSX, af en toe de standaardbugjes als verdwijnend verkeer, zwevende items of een vreemd gepositioneerd lijk. Maar goed, een lijk voelt daar toch weinig van.

Ben normaliter niet zo van de shooters, moest dan ook echt even in de game komen, maar vind het echt heerlijk. Nu gewoon lekker chill een eerste playthrough doen en met de next-gen patch t.z.t. een tweede. :D

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 17:42
Deze screenshot heb ik zojuist gemaakt. Lijkt ongeveer de kwaliteit die ik gewend was. Ik las wel op Reddit dat meer mensen klaagden dat het via Chrome niet zo goed uit zag als via Chromecast, maar dat laatste heb ik niet kunnen proberen want Stadia werkt nog niet op Chromecast met Google TV in NL (denk ik? Ik krijg het niet geïnstalleerd iig).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04 19:35
*knip* In dit topic offtopic, crossposten is niet de bedoeling...

[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 16-12-2020 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nnoitra schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:05:
[...]

Mja.. Als jij een extern script wilt gebruiken om game-mechanics te omzeilen moet jij weten. Maar dat lijkt me geen reden om het hele crafting overhoop te gooien.
;)
Game-mechanics zijn in de basis WAI, net als bepaalde wapens je maakt met de 2 basis components, maar dissasemble krijg je er hogere tier voor terug.. dat zijn gewoon invested points in Technical om die kans te halen. Doe dit gewoon nonstop dan zit je nog in het gebied WAI, enkel het AHK maakt grijs gebied.

Ik kan prima op mijn controller een uur lang A-1sec-A-1sec gaan doen, even wisselen en opnieuw en kan nagenoeg hetzelfde geld binnen halen, volledig met WAI perks en inputs.

Heeft het wat balancing nodig? Absoluut. Exploit of omzeiling mechanics? Buiten AHK niet.
(en dan doel ik niet op die buy&sell voor hogere prijs bug :P)

Al bij eerste 2 uur spelen en beetje kijken naar de perks zag ik al dat dit een netto-positief resultaat oplevert, zelfs met de basis blueprints die je beschikbaar hebt. Het is alleen jammer dat youtube meteen wordt overgoten met termen als EXPLOIT CHEAT HACK bla bla..

Echter, net als hele headshot pistols en de 'no charge charge' tech wapens, de 'stacker' 6dmg, de ping-no-clip, ik gooi ze nog in de bak 'bugs' en niet direct 'exploits', maar het laat wel duidelijk zien dan ze (mede gezien gameplay en screenshots dit en afgelopen jaar) aantal keer hele systeem weer een revamp hebben gegeven en nooit echt 100% is uitgewerkt.

Maar per saldo, wat heb je er echt aan? Beetje Borderlands dat mensen met de meest broken zooi rondlopen of gigantisch geboost worden, het is je eigen gameplay en of je nu alle auto's of slechts 1 motor hebt, 10k credits of multimilionair..
spoiler:
Dood ga je toch wel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielz
Voor wie op zoek is naar een limb exploding gun (leuke gameplay). Dat is dus de onderstaande. Je zou ff moeten googlen bij welk "knuppeltje" deze als crafting pattern dropt;

spoiler: title
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/20laKrx-0jY2jC3pP_F--kdbqdo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QSEcaNiMCtOOdtSoGgjsB2w3.jpg?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door gielz op 16-12-2020 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
SinergyX schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:51:
Ik kan prima op mijn controller een uur lang A-1sec-A-1sec gaan doen, even wisselen en opnieuw en kan nagenoeg hetzelfde geld binnen halen, volledig met WAI perks en inputs.
De mechanics zorgen er voor dat je een uur geestdodend werk doet en last van je vingers/duim krijgt.
Met scripting is het zo klaar en kost het je nauwelijks tijd. Dus ja, met autohotkeys omzeil je de mechanics :+

Los daarvan is wat balancing natuurlijk nooit een slechte keuze, maar het moet niet gedaan worden om een (soort van) externe exploit weg te werken. Dat moet gewoon ingame gefixt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:08

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik snap de modding van wapens niet goed. Ik heb een mod die de damage zou moeten verhogen, maar die wordt niet zichtbaar als ik bij een wapen op een leeg mod-slot klik.

Ook weet ik niet hoe ik mods can craften en hoe ik kan zien waar welke mods op toegepast kunnen worden.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nnoitra schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:59:
[...]

De mechanics zorgen er voor dat je een uur geestdodend werk doet en last van je vingers/duim krijgt.
Met scripting is het zo klaar en kost het je nauwelijks tijd. Dus ja, met autohotkeys omzeil je de mechanics :+

Los daarvan is wat balancing natuurlijk nooit een slechte keuze, maar het moet niet gedaan worden om een (soort van) externe exploit weg te werken. Dat moet gewoon ingame gefixt worden.
Daarom zeg ik ook buiten AHK, de voorbeelden zijn namelijk best tijd-intensief, ik heb er zelf specifiiek juist niet genoemd omdat er een item is die aanzienlijk veel sneller is dan deze manieren, waar ik per craft 2x zoveel opnieuw kan craften (dus technisch elke craft sessie 2x zoveel meer kan craften), welke een veelvoud van epic/legendary components geven, volledig 100% legitiem volgens de regeltjes van de game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-09 12:35
SinergyX schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:51:
[...]

spoiler:
Dood ga je toch wel :+
huge spoiler:
spoiler:
nope ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
kleefei schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:06:
[...]

huge spoiler:
spoiler:
nope ;)
Welk deel van een
spoiler:
:+

snap jij niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Is dat item gemarkeerd als "Junk"? Zo ja, dan gok ik dat hij al deconstructed is -O-
Echt nét die missie afgerond en gesaved toen ik ging stoppen met spelen, dus kan het nu niet checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-09 12:35
SinergyX schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:08:
[...]

Welk deel van een
spoiler:

snap jij niet? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
SinergyX schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:06:
[...]

Daarom zeg ik ook buiten AHK, de voorbeelden zijn namelijk best tijd-intensief, ik heb er zelf specifiiek juist niet genoemd omdat er een item is die aanzienlijk veel sneller is dan deze manieren, waar ik per craft 2x zoveel opnieuw kan craften (dus technisch elke craft sessie 2x zoveel meer kan craften), welke een veelvoud van epic/legendary components geven, volledig 100% legitiem volgens de regeltjes van de game :+
Dat zou je onder de noemer exploit kunnen scharen. Tis natuurlijk aan de speler zelf om er gebruik van te maken :+
Maar dat soort dingen zullen idd wel gefixt worden. Meest briljante exploit-fix vind ik nog altijd die uit The Witcher 3; het slachten van de koeien in White Orchard _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06:55
418O2 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:41:
Stadia heeft toevallig gister een update gehad die eea veel verbeterde in de browser.
Maar na optimalisatie ga ik ervan uit dat stadia weggeblazen wordt door pc, ja het is nu misschien gelijk maar zodra ze de boel een beetje op orde hebben kan ik mij niet voorstellen waarom je nog naar stadia gaat, die latency die je op pc haalt gaat stadia nooit niet halen. Mooie termen als negatieve latency die google gooit is natuurlijk ook marketing praat.

Sowieso bewust gekocht via gog want geen afdracht naar verkoper en ook drm vrij, dus zelfs als de echte pleuris uitbreekt kan je lekker verder gamen en de game is van U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
kneusteun schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:14:
[...]

Maar na optimalisatie ga ik ervan uit dat stadia weggeblazen wordt door pc, ja het is nu misschien gelijk maar zodra ze de boel een beetje op orde hebben kan ik mij niet voorstellen waarom je nog naar stadia gaat, die latency die je op pc haalt gaat stadia nooit niet halen. Mooie termen als negatieve latency die google gooit is natuurlijk ook marketing praat.

Sowieso bewust gekocht via gog want geen afdracht naar verkoper en ook drm vrij, dus zelfs als de echte pleuris uitbreekt kan je lekker verder gamen en de game is van U.
Dat sowieso; maar stadia heb je voor een tientje per maand. En een pc die het beter draait dan stadia is zeker 1000+ euro

(ik heb hem op beide platformen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nnoitra schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:10:
[...]

Dat zou je onder de noemer exploit kunnen scharen. Tis natuurlijk aan de speler zelf om er gebruik van te maken :+
Maar dat soort dingen zullen idd wel gefixt worden. Meest briljante exploit-fix vind ik nog altijd die uit The Witcher 3; het slachten van de koeien in White Orchard _/-\o_
Unbalance game-mechanics op z'n best, als het perfect en correct de regeltjes en perks volgt van de game?
Ik heb X% kans dat ik geen materials verbruik bij craften, ik heb X% lagere craftcosts, ik heb X% kans dat ik hogere tier components krijg, ik heb X% kans dat ik bonus components krijg, die craft gaat door dat rekensommetje en komt met dit resultaat.

Echter, 'fixen' ze dit betekent het gewoon een nerf op hele Technical/Crafting tree, welke buiten craften al redelijk nutteloos is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mq55AyJq1KgG4tTFtZOqBuIudmY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2xzLx6t8JnP6DWfPpwPTat9M.png?f=user_large
Dit is na 2 crafts met gok 2-3 minuten, zie de curve die enkel omhoog gaat?

Goed, dan maak je een balance-patch dat je nooit meer kan krijgen dan de base materials van het wapen, maar hoe ga je dan om met de perks die je bonus-components of hogere tier geven? Lagere %? Of specifieke crafts geen components meer geven bij dissasemble? Of gewoon heel die perks weghalen? Dan kom je vanzelf in gebied complete revamp, als halve tech-tree op dit principe draait.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 16-12-2020 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Nnoitra schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:10:
[...]

spoiler:
Is dat met dat monster dat dan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
SinergyX schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:21:
[...]

Unbalance game-mechanics op z'n best, als het perfect en correct de regeltjes en perks volgt van de game?
Ik heb X% kans dat ik geen materials verbruik bij craften, ik heb X% lagere craftcosts, ik heb X% kans dat ik hogere tier components krijg, ik heb X% kans dat ik bonus components krijg, die craft gaat door dat rekensommetje en komt met dit resultaat.
Het slachten van koeien, ff slapen, weer koeien slachten, ff slapen, repeat was ook correct volgens de regeltjes ;)
Maar het sloopt wel een beetje je spelervaring en daarom is het een exploit.
an exploit is the use of a bug or glitches, game system, rates, hit boxes, speed or level design etc. by a player to their advantage in a manner not intended by the game's designers.
418O2 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:25:
[...]

spoiler:
Is dat met dat monster dat dan komt?
:Y

[ Voor 9% gewijzigd door Nnoitra op 16-12-2020 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nnoitra schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:27:
[...]

Het slachten van koeien, ff slapen, weer koeien slachten, ff slapen, repeat was ook correct volgens de regeltjes ;)
Daar hebben ze achteraf spijt van, doet me denken aan GTA Online waar je 'lang geleden' contact-missies steeds opnieuw kon doen, maar daar waren ze het achteraf toch niet mee eens en dat is generfed. Achteraf spijt krijgen van een mechanic noem ik 'op het moment van' nog geen exploit, achteraf is het misschien een balance issue.

Exploit, hack, cheat, welke vorm dan ook, bevestigd wel mijn principe dat ze bijzonder weinig tijd hebben besteed aan de hele mechanics in de game, gros is echt dialoog en opmaak geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SinergyX schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:47:
[...]

Daar hebben ze achteraf spijt van, doet me denken aan GTA Online waar je 'lang geleden' contact-missies steeds opnieuw kon doen, maar daar waren ze het achteraf toch niet mee eens en dat is generfed. Achteraf spijt krijgen van een mechanic noem ik 'op het moment van' nog geen exploit, achteraf is het misschien een balance issue.

Exploit, hack, cheat, welke vorm dan ook, bevestigd wel mijn principe dat ze bijzonder weinig tijd hebben besteed aan de hele mechanics in de game, gros is echt dialoog en opmaak geweest.
Zodra je een balancing issue actief gaat gebruiken om shortcuts te nemen in een game en promoot op youtube etc wordt het een exploit :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
SinergyX schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:47:
[...]

Echter was het geen missie ;)
Het waren gewoon een stel grazende koeien die bij het dorp hoorden. Die kon je slachten en de volgende dag hadden de dorpelingen nieuwe koeien gekocht.
Daarop hebben de dorpelingen een maagd geofferd en komt er na een paar keer een elite monster aan die van koeien houdt <3

Je kunt daarna nog steeds koeien blijven slachten, het is alleen wat moeizamer geworden :+

Het is gewoon een onderdeel van het spel, van de spelwereld, waar de spelers 'gebruik' van kunnen maken. Maar het is er niet met die intentie ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nnoitra schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:59:
Je kunt daarna nog steeds koeien blijven slachten, het is alleen wat moeizamer geworden :+
Hoe moeizaam het zou worden, PC kant met AHK ontkom je niet aan, zelfs al ze alles patchen, alles fixen, tijd-rovende zaken uit balans-issues houden omdat je anders de normale speler flink naait, kan je altijd compenseren door AHK. En promoten ze daarna geen ingame exploits meer, dan wordt het wel middels de AHK varianten. Restock time langer maken, buy&sell price aanpassen, %-verlagen, daarmee raak je ook je gewone speler en ik denk niet dat Red momenteel de luxe heeft om aardig wat pissed off mensen nog wat trappen na te geven :+

Eerlijk, ze hebben nog meer dan genoeg te fixen, prioriteit zou ik het niet maken, het is en blijft een singleplayer game waar de impact naar een ander werkelijk 0,0 is. (ok, buiten wat e-peen zie-mij-even-geld-hebben principe?).

Ben er wel achter gekomen dat je daadwerkelijk van je motor kan vallen, iets wat in GTA aanzienlijk makkelijker kon :P

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 16-12-2020 17:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Sowieso.. maakt geen fuck uit of je wel/geen exploits/trucjes gebruikt: je speelt toch alleen. Dus of je nu 10 miljoen bij elkaar cheat of niet, niemand heeft er last van, dus gok niet dat ze hier iets mee gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeyPrr
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-07 14:07
Nnoitra schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:27:
[...]

[...]

[...]

:Y
Als je de beschrijving van de perks en mods leest lijkt het er meer op dat CDPR dergelijke builds mogelijk wil maken. Verwacht dan ook niet dat ze veel zullen aanpassen. Zo heeft mijn build 100% kans op critical damage met bizarre multipliers als ik bepaalde wapens gebruik (we hebben het dan over ruim 20k damage op mijn huidige level, maar dat kan nog veel hoger) en kun je als hacker gebouwen vol enemies killen zonder enige vorm van moeite. Of wat dacht je van een melee build, met een gratis setje legendary mantis-blades die vanaf het eerste moment gewoon in de wereld te vinden zijn?

Als je je focussed op bepaalde perks, en deze combineert met mods, word je erg snel "OP". Ik zet "OP" tussen haakjes, want je gaat alsnog moeite hebben met de meeste jobs die "danger level: very high" hebben (zelfs met de beste, maxed out gear), en deze lijken tot een bepaald punt mee te scalen. Het schilderij gebruiken, dat is wel een overduidelijke exploit.

Moet ook zeggen dat het op level 39, na ruim 50 uur, weinig af doet aan de ervaring. Er is nog zoveel te doen, zoveel te kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door JoeyPrr op 16-12-2020 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:56
Klopt jet dat wanneer je een common mod craft, deze dan een random grade krijgt? Ik heb dat namelijk wel, iemand anders zegt dat wanneer hij een rare mod craft, ook een rare mod krijgt. Maar als ik een common mod craft dan is deze soms ook legendary.

Ik ben even in de war :+ Bij wapens werkt het iig niet zo bij mij, daar is common gewoon common.

Edit: SS ter verduidelijking.
Inventory voor craften
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/760813222529073172/788788539717451776/unknown.png
Items welke ik kan craften
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/760813222529073172/788788688930865212/unknown.png
Welke items ik er bij heb na 5x common items craften
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/760813222529073172/788788946985156628/unknown.png

[ Voor 39% gewijzigd door TheBrut3 op 16-12-2020 18:07 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Kwam net nog wat grappigs tegen. Volgens de lore is Nederland en België inmiddels grotendeels onder water gelopen en worden regelmatig vluchtelingenbootjes door notabene Zweden uit het water geknald. Onderstaande verschijnsel past dan wel mooi in het geschetse plaatje :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jUeAhAMn-g_WT58Y4PoDq4VD4xI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gQWl278rZKVQVwndqgqFLARc.png?f=fotoalbum_large

Ik merk overigens steeds meer dat er bizar veel aandacht is besteed aan verhaal, lore, voice acting tot aan dit soort details toe. Het lijkt alsof ze de game pas in 2019 zijn begonnen eromheen te bouwen, met alle bugs en matige AI als gevolg.

D3-Monk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kijk eens wat voor een super geweldig wapen ik heb gevonden. Dit is een zeer speciale M251S Ajax met een 1,5s headshot multiplier. Verder is dit overduidelijk een speciaal Militech prototype. Als ik probeer te schieten, dan zijn zelfs de kogels onzichtbaar, maar mijn handen gaan wel magisch omhoog. Herladen is ook niet nodig. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ItrpQAqmPvbxqpaRdMdXOlEdX00=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/apTEOLKZCp7zA394f90Voqpe.jpg?f=fotoalbum_large

Het is echt een speciale rare M251S. Deze mist het normale modslot, maar heeft wel die 1,5x multiplier en ook een iets hogere base damage. En ja, de handen gingen omhoog als ik probeerde te schieten en resette automatisch als ik stopte. Deze is te vinden bij een NCPD punt vlak bij:
spoiler:
Als je blijft praten met Gary de complottheorist en je voorkomt dat hij in elkaar geslagen word door een paar Nomads. Zo krijg je een quest.

[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-12-2020 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Ben ik de enige die het hele leveling system nog niet goed begrijpt? Geldt ook voor die dingen die je aan je lichaam kan doen. Ik ging voor de gein langs zo'n winkel maar dat is allemaal ontiegelijk duur. Moet zeggen, ook al snap ik het niet allemaal, het is goed te doen en ben zeker niet underpowered of iets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoeyPrr
Westland1940 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 18:30:
Ben ik de enige die het hele leveling system nog niet goed begrijpt? Geldt ook voor die dingen die je aan je lichaam kan doen. Ik ging voor de gein langs zo'n winkel maar dat is allemaal ontiegelijk duur. Moet zeggen, ook al snap ik het niet allemaal, het is goed te doen en ben zeker niet underpowered of iets.
Loot en verkoop (bijna) alles, maar bewaar items met de legendary en/of iconic status, want die zijn vaak/meestal uniek. Sommige items kun je beter omzetten in materialen omdat die meer opleveren. Probeer alle terminals te hacken. Probeer je activiteiten een beetje te spreiden; focus je niet alleen op de main-quest of de side-jobs, maar doe ook de gigs en dingen die je tegenkomt op de map (de knuppeltjes bijv.). Kom je gangsters tegen op straat? Afmaken en looten. Het levert allemaal geld op. Daarnaast hebben een hoop van deze dingen ook enige invloed op je verhaal, dus probeer zoveel mogelijk mee te pakken. De bedragen die je in de winkel ziet lijken erg hoog, maar zijn eigenlijk peanuts als je kijkt naar alle mogelijkheden om geld te verdienen.

De game heeft trouwens een database in een vd. menus om je te helpen met dingen die je niet helemaal snapt.

[ Voor 10% gewijzigd door JoeyPrr op 16-12-2020 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Shit... Ik wil gaan lopen, maar m'n hand ligt verkeerd op het toetsenbord. Dus in plaats van lopen ga ik akkoord met een transactie van 10k eddies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
Angeloonie schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:09:
[...]

Is dat item gemarkeerd als "Junk"? Zo ja, dan gok ik dat hij al deconstructed is -O-
Echt nét die missie afgerond en gesaved toen ik ging stoppen met spelen, dus kan het nu niet checken :P
Denk het niet want junk wordt automatisch gesloopt bij mij. (en het schilderij niet)

Geen idee waar het wel onder valt..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Wat sfeer impressiesAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_LG-3b62HOgYRaecGBTxL5J-NJ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FMVbCBxdfnDOndp4e8DrmPCC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pbE2_KYNWvpMId4VP3Q8fhDEvSI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3ueYS2xaeclEJejeAFgULffB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aChsaSRhQD4MYWYC5--rh6U5KbY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eB2V3heVwCgPxHf0lRIlMpPv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/om3UmeG1dHFgwBIh9OO3-2Cz5DE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ektth43gedqwx1EwNLtUlehD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 17:01
Westland1940 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 18:30:
Vroeger en voor velen nog steeds is dat een leuke feature, gewoon de boel ontdekken :) Meestal geniet ik op die momenten ook het meest van de game. Als je een build gaat zoeken is de magie al deels weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 18:22

World Citizen

FreeReef.nl

-O- Waarom heb ik zo een andere ervaring dan jullie....

Ben helemaal opnieuw begonnen, en bij ik denk de 2e missie loop ik al vast en moet ik al weer 50 headshots maken. Hoe kan het nou zijn dat ik in 1 tot 2 uur speeltijd al zoveel fout heb gedaan.

Helemaal aan het begin heb je een missie, en die start je samen met die maat van je. Hij komt dan aanrijden op een motor, je moet door een gebouw heen, en weer eruit zien te komen. Aan het einde stapt die vriend van je weer op de motor. (niet te veel detail ivm spoiler).

Helemaal aan het einde van die missie kom ik dan in een garageruimte waar 2 tegenstanders zijn. 1 daarvan moet ik letterlijk 100x door zijn hoofd schieten voor hij dood gaat. Ik heb een kwartier rond een krat heen gelopen om maar uit zijn aim te blijven.

Ik heb vooraf alles geupgrade wat ik maar kon vinden, alle punten die ik in kan zetten ook ingezet op aanval, en had 3 wapens met een groene rand.

Kennelijk doe ik dus in 2 uur tijd al zo iets gigantisch fout dat ik boven mijn niveau moet spelen. Ik geloof niet dat andere hier 15 min lang headshots hebben staan maken op 1 tegenstander.

Ik speel op Hard.

Ik ben door die missie heen, en nog niet verder gegaan, dus als iemand een tip heeft waar ik naar moeten kijken om te zien of ik sterk genoeg ben... graag.

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Nou dat dus. Hard is op sommige momenten echt serieus hard.
Zelfs op medium is dat een pittig stukje. Sterker nog, ik vond die het pittigste stuk van de hele game (so far) :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
World Citizen schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:43:

Ben helemaal opnieuw begonnen, en bij ik denk de 2e missie loop ik al vast en moet ik al weer 50 headshots maken. Hoe kan het nou zijn dat ik in 1 tot 2 uur speeltijd al zoveel fout heb gedaan.

Helemaal aan het begin heb je een missie, en die start je samen met die maat van je. Hij komt dan aanrijden op een motor, je moet door een gebouw heen, en weer eruit zien te komen. Aan het einde stapt die vriend van je weer op de motor. (niet te veel detail ivm spoiler).

Helemaal aan het einde van die missie kom ik dan in een garageruimte waar 2 tegenstanders zijn. 1 daarvan moet ik letterlijk 100x door zijn hoofd schieten voor hij dood gaat. Ik heb een kwartier rond een krat heen gelopen om maar uit zijn aim te blijven.

Ik heb vooraf alles geupgrade wat ik maar kon vinden, alle punten die ik in kan zetten ook ingezet op aanval, en had 3 wapens met een groene rand.

Kennelijk doe ik dus in 2 uur tijd al zo iets gigantisch fout dat ik boven mijn niveau moet spelen. Ik geloof niet dat andere hier 15 min lang headshots hebben staan maken op 1 tegenstander.

Ik speel op Hard.

Ik ben door die missie heen, en nog niet verder gegaan, dus als iemand een tip heeft waar ik naar moeten kijken om te zien of ik sterk genoeg ben... graag.
Ik had dezelfde ervaring en ben toen op normal beginnen te spelen, en ongeveer vanaf level 15 op hard.

Naar mijn mening is aan het begin van het spel de balans tussen normal en hard ver kwijt, al eerder een comment over geplaatst maar niemand was het eens :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoeyPrr

Ik speel op Hard.

Je doet niks fout, enemies (vooral die met een health bar) zijn enorme bullet-sponges. Niet lastig, of moeilijk, maar gewoon veel health ;p Op hard zal dat alleen maar erger zijn. Afhankelijk van je keuzes kun je de missie waar je het over hebt trouwens voltooien zonder een kogel af te vuren (dit hebben veel missies, volgens GDPR kun je de hele game finishen zonder iemand te vermoorden, maar ik weet niet of dat nog klopt), misschien is dat een optie voor je.

[ Voor 4% gewijzigd door JoeyPrr op 16-12-2020 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:49
Enemies in die missie op het laatst zijn gewoon bullet sponges. Gewoon naar medium zetten, maakt de speelervaring een stuk leuker. En er is nog een mogelijkheid waarin je dat gevecht niet hoeft te doen....

Royce door zijn kop schieten in de dialoog met hem en dan het gebouw uit sneaken.

0,0 kans dat je de gehele game non lethal kan voltooien trouwens. Da's één van de vele beloftes die helaas niet zijn waargemaakt.

[ Voor 27% gewijzigd door Timothy3000 op 16-12-2020 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik speel op Hard.

Headshots schieten en vooral niet op hard spelen. Het is een shooter en dan weet je eigenlijk al dat een hoger niveau, neerkomt op vijanden die meer schade doen en/of meer health hebben. Hier is het meer health en dan krijg je kogelsponsen.

Vroeg in de game is het niet leuk en ben je constant van wapen aan het wisselen. Ik zou even een nowaki gebruiken als je er eentje vind. Scheelt munitie wat je aan het begin niet hebt en door de burst kan je makkelijker op doel blijven met meerdere headshots. Bij wapenhandelaren kan je de crafting voor de M251S kopen en die is duidelijk beter. Bij de ripperdoc Vic Victor kan je onder trade, een 50% headshot multiplier kopen. Daarvoor moet je ook betere oog implantaten hebben. Dat kan je het beste doen door vraagtekens op te lossen. De meeste zijn niet zo moeilijk. Je vindt zo ook heel veel wapens en ander spul. Een andere is een sniper die serieuze headshot multipliers hebben. Oh en vergeet de fragmentatie granaten niet. Die maken een enorm verschil in veel gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

gielz schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:52:
Voor wie op zoek is naar een limb exploding gun (leuke gameplay). Dat is dus de onderstaande. Je zou ff moeten googlen bij welk "knuppeltje" deze als crafting pattern dropt;

Doe mij maar de Lizzy gun
https://www.gamesatlas.com/cyberpunk-2077/weapons/lizzie

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-09 19:26

burgt

Starbass

Timothy3000 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:22:
Enemies in die missie op het laatst zijn gewoon bullet sponges. Gewoon naar medium zetten, maakt de speelervaring een stuk leuker. En er is nog een mogelijkheid waarin je dat gevecht niet hoeft te doen....

Royce door zijn kop schieten in de dialoog met hem en dan het gebouw uit sneaken.

0,0 kans dat je de gehele game non lethal kan voltooien trouwens. Da's één van de vele beloftes die helaas niet zijn waargemaakt.
Kan waarschijnlijk wel, je kan een hoop wapens met mods non lethal maken, blunt weapons zijn ook niet dodelijk (tenzij je daarna door mept als ze al op de grond liggen waarschijnlijk).

Ook met de quickhacks liggen ze na het neerhalen nog te kermen op de grond. Dan steek ik er nog een mes in om het af te maken, goed voor de XP en streetcredit :)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Laatst online: 07:05
DaniëlWW2 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:49:
[...]

Headshots schieten en vooral niet op hard spelen. Het is een shooter en dan weet je eigenlijk al dat een hoger niveau, neerkomt op vijanden die meer schade doen en/of meer health hebben. Hier is het meer health en dan krijg je kogelsponsen.
Voeg daaraan toe dat het eigenlijk niet zozeer een shooter is, maar een RPG. Oftewel, hard mode waarbij meer boss like characters momenten nog eens extra bullet sponge zijn. Zelfs op medium kun je jezelf al tegenkomen in ware bullet sponge momenten zodra je ergens in een zone beland waar NPC's een (verder onzichtbaar) hoger level dan jou hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Larmoth
Nog een reeks aan screenshots;eentje in spoiler tag, mannen zijn toch stouterds hahaha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z8jtDIvoKBGgbYyoXON8TlJQpJM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YhK8n5C2afUuyAOLzQTwglnm.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fnAbomRhKV3DNQJZazfERMRu8-o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HVtTfXycj77CA2ZKFIbRi890.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u0SQGSfgPtOimNZsTPAGge4V9y4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9ssB0ERrkBWpFs2ccNgGOq6Q.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rh8SIdLvyx5crnCqGGWO1mvPFh0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DhiKunhDtGOgTGqnCG1pFCbt.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eukyiblJgIBzRAiRcqKucP64dws=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HVpgHny36NMUBQ65TrEepRkl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

psychodude schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:22:
[...]

Voeg daaraan toe dat het eigenlijk niet zozeer een shooter is, maar een RPG. Oftewel, hard mode waarbij meer boss like characters momenten nog eens extra bullet sponge zijn. Zelfs op medium kun je jezelf al tegenkomen in ware bullet sponge momenten zodra je ergens in een zone beland waar NPC's een (verder onzichtbaar) hoger level dan jou hebben.
Tot op zekere hoogte valt het wel mee voor mij. Maar ik heb dan ook allang alleen maar rare of epic spul, heb de 50% extra headshot modifier en ik gebruik graag handgranaten. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 18:22

World Citizen

FreeReef.nl

@TheBrut3 @robzzzzzzzz @JoeyPrr @Timothy3000 @DaniëlWW2

Thanks.

Ik had niet verwacht dat de impact van Normal naar Hard min of meer bepaald word door hitpoints.
Het is fijn te weten dat ik niet perse iets helemaal fout doe..

FreeReef.nl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:07

The Zep Man

🏴‍☠️

Een video die de E3 2018 demonstratie vergelijkt met het uiteindelijke spel. Wel leuk om te zien hoe de betreffende gebieden geëvolueerd zijn in twee jaar. :)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/760813222529073172/788865458299469834/unknown.png

Whut da fuq...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Larmoth schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:25:
Nog een reeks aan screenshots;eentje in spoiler tag, mannen zijn toch stouterds hahaha

Mmmmmm..

spoiler:
..Panam <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
kneusteun schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:14:
[...]

Een 10tje per maand versus een uitgave van meer dan EUR 1.000 plus er plek voor moeten hebben, wat bij mij in de woonkamer niet gaat - snap de appeal van Stadia wel :). Plus je kan het ook op je iPhone/iPad spelen.

Ik gebruik nu Stadia en had voorheen een game pc en consoles. Heerlijk om dit spel te spelen zonder mijn PS4 Pro te horen opstijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
spoiler:
Het is maar waar je op valt, ieder z'n seksuele voorkeur :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
TheBrut3 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:40:
[...]

spoiler:
Het is maar waar je op valt, ieder z'n seksuele voorkeur :o :+
Hmmm misschien weet jij meer dan ik.. maar zover zijn we nog nog niet hier :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Larmoth
poor Leno schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:42:
[...]

Same here
getting scared hahaha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik erger mezelf inmiddels wel aan de waypoints/navigatie. Steeds wijst deze weer automatisch naar het begin van de laatste main story missie wanneer ik een job ofzo heb gedaan. Laat het dan uit staan, ik ga die missie wel doen wanneer ik daar zin in heb...

Spoiler over het einde (dus vooral niet klikken als je daar nog niet bent!)
spoiler:
Damn, wat een kut eind kan je hebben... Ik had in eerste instantie het einde waar V zelfmoord pleegt en dan is het gewoon klaar. Dan heb je echt een teleurstelling te pakken!
Andere eindes zijn wel oké (moet er nog een paar), zit iig nog een missie aan. Maar toch, door die eerste ging ik het spel ineens minder waarderen en dat is best zonde.
poor Leno schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:42:
Doorspelen dan! Haha :P
DaniëlWW2 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 18:25:
Kijk eens wat voor een super geweldig wapen ik heb gevonden. Dit is een zeer speciale M251S Ajax met een 1,5s headshot multiplier.

Het is echt een speciale rare M251S. Deze mist het normale modslot, maar heeft wel die 1,5x multiplier en ook een iets hogere base damage
Je mag mijn Ajax wel een keer lenen hoor.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/760813222529073172/788871703739629588/unknown.png

[ Voor 25% gewijzigd door TheBrut3 op 16-12-2020 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nou ik denk ik ga een avondje sell and buy back doen met het schilderij. Kan ik hem via Stadia enkel terugkopen voor 4k eddies. Das snel gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Jezus, hoe kom je snel of makkelijk aan geld? Ik zit hier met een quest en ik moet even 15k af tikken. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Laatst online: 07:05
JDFS schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:40:
[...]

Een 10tje per maand versus een uitgave van meer dan EUR 1.000 plus er plek voor moeten hebben, wat bij mij in de woonkamer niet gaat - snap de appeal van Stadia wel :). Plus je kan het ook op je iPhone/iPad spelen.

Ik gebruik nu Stadia en had voorheen een game pc en consoles. Heerlijk om dit spel te spelen zonder mijn PS4 Pro te horen opstijgen.
Maak van die 1000 Eur tegenwoordig maar al snel 2000 Eur om echt lekker te kunnen spelen met zaken als Raytracing aan, 4K, etc. En ja, Stadia doet dit op dit moment allemaal nog niet evenredig. Maar ik vermoed dat met de influx van meer en meer gebruikers van dit soort diensten in de loop der jaren die echt niet allemaal 24/7 van deze hardware gebruik maken, het goedkoper en interessanter wordt voor partijen als Google om ook hier dit soort premium hardware features binnen abonnementen aan te bieden.

Bezit van eigen hardware wordt vermoedelijk een beetje dezelfde soort niche als het bezitten van een ultra HD bluray speler en (ultra HD) bluray discs is geworden de afgelopen jaren. De verschillen in input latency bij goede internet verbinding zijn tegenwoordig op een al redelijk highend consumenten PC zijn eigenlijk dusdanig minimaal dat je het daar nog nauwelijks voor hoeft te doen. Of je nu een input latency hebt van bijvoorbeeld 60 - 70 ms locally of circa 100 - 110 ms via Stadia zoals Steve van Gamers Nexus onlangs heeft laten zien zal voor de mainstream gebruiker nog maar weinig echt verschil uit gaan maken. Sterker nog, met brakke hardware is die gap vermoedelijk alleen nog maar kleiner.
Lekkere bedragen, haha. Kan ik binnen mijn progress alleen nog maar over dromen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
psychodude schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:17:
Lekkere bedragen, haha. Kan ik binnen mijn progress alleen nog maar over dromen :+.
Dat was een shop item, was inderdaad niet duidelijk op het screenshot :+ Ik heb het zelf ook niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Nou wil ik niet meer.. :$

[ Voor 49% gewijzigd door poor Leno op 16-12-2020 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
TheBrut3 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:51:

Spoiler over het einde (dus vooral niet klikken als je daar nog niet bent!)
spoiler:
Damn, wat een kut eind kan je hebben... Ik had in eerste instantie het einde waar V zelfmoord pleegt en dan is het gewoon klaar. Dan heb je echt een teleurstelling te pakken!
Andere eindes zijn wel oké (moet er nog een paar), zit iig nog een missie aan. Maar toch, door die eerste ging ik het spel ineens minder waarderen en dat is best zonde.
Ik had:

spoiler:
Ook zo'n deprimerend einde: of dood of opgeslagen in Mikoshi. Nee da's lekker. :+
Pagina: 1 ... 49 ... 92 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!