Valt M niet onder 'nudity' en geen 'explicit scenes'? Kan me maar 2 scenes herinneren waar je 'wat meer zie', maar weinig anders dan je character te bekijken zonder kleren.GekkePrutser schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:01:
Maar dat camerawerk viel me wel een beetje tegen ja. Ik bedoel, je hebt uitgebreid de kans om je 'gereedschap' te customisen bij het aanmaken van je personage, en vervolgens kan je het niet in-game gebruikenZal wel aan de rating liggen, al ben ik verbaasd dat het slechts een M rating is in de VS. Ik dacht dat borsten al genoeg waren voor een X-rating en die zitten er zat in.
Het is een fixed moment dat je bepaalde characters kan romancen, meeste zijn gewoon keuzes, bij Judy moet je alleen even met Maiko opletten dat je aan kant van judy blijft, niet opties van Maiko kiest.Joosie200 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:21:
Een beetje zoals ik RDR2 ook begon. Ben zo lang in hoofdstuk 2 blijven hangen daar. Gaat hier niet anders zijn denk ik. Al kreeg ik gisteren wel een call van Judy: what's taking you so long? Leuke chick en scheelt dat mijn V een V van vrouw is. Dus die ga ik wel romancen als het aan mij ligt. Alleen geen idee hoe je dat aanpakt. Er is genoeg wat je zelf maar moet uitzoeken in de game.
Het wordt ook erg opvallend hoeveel 'fixed' points er zijn, de volgorde van de 3 main missies, de onderlinge dialogen van side-quests in relatie tot je main, de fixed 'glitches' in je shard, beetje facade hele intro met je achtergrond op te bouwen alsof je een keuze hebt.. is het verhaal bijzonder lineair.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.