Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-10 16:13

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

-SaveMe- schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:14:
[...]

;)

Maar, voor de laatste keer, ik heb die verwachting helemaal niet. Maar ik speel het op een amper 3 weken oude PS5, dat is echt geen antieke hardware en is tot veel beter in staat dan dit.
Ja en dat komt dus wel goed, zelfs zonder next gen patch. Geef het wat tijd, de game is een dag oud.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:07
Ramon27 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:35:
[...]

Hoe zet je HDR uit op de Xbox series X?
Instellingen, opties voor tv en beeld, en dan bij videomodi HDR toestaan uitvinken.

Ik speel overigens nog gewoon lekker met HDR aan :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:29
SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:11:
[...]

Maar verwachten dat een game waarbij je een vrij moderne PC nodig hebt om aan de minimum systeemeisen voldoet ook vlot draait op een console uit 2013 is echt niet realistisch.
Dan hadden ze de game niet op die consoles moeten uitbrengen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Dat gezeur om de HDR snap ik echt neit. Ik heb de ingame HDR opties veranderd naar 800 nits voor mijn LG CX en het ziet er ronduit spectaculair uit. Als ik HDR uitdoe zijn de neon lichten etc allemaal flets en steken niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-10 17:20
Over de controls, idd open je met I het menu, J je Journal, M de map, K crafting, P je perks, O je character, enz. Helaas kun je met diezelfde knop niet sluiten, daarvoor moet je weer ESC gebruiken (en soms 2 keer omdat je bijvoorbeeld met P in een menu komt dat één laag dieper zit). Logisch is helaas niet. M moet gewoon de map openen en sluiten, voor een snelle blik. Helaas niet.

Politie spawns zijn inderdaad wel vervelend. Je hebt van de random missies/opdrachten waar een "Assault in Progress" is.. een klus in opdracht van NCPD. Maar als je op de vijanden schiet van buiten de vooraf bepaalde cirkel, krijg je gewoon politie op je dak. Als je binnen de cirkel staat kan je de vijanden lekker neerknallen en maakt het niet uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-09 13:31
Hahaha zalig.

Aan het spreken met een 'profeet" die het einde van de wereld verspreid enz... :)

Kwamen 2 toeristen achter mij staan. 2 Chinese meisjes. (slechte vertaling btw)
"
Omg een echte profeet zoals op TV
Kom neem een selfie
Say Cheese
Dit is echt de max, wat gaan onze vrienden hiervan vinden
hahaha"
"

Zalig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:17
Op mijn 7 jaar oude low/midrange pc (€800)
i5 4440, 8gb ram en 1050ti 4gb (Low profile)
Draai ik nu op low density, low textures en al het andere op zijn laagst of uit
1080p, v-sync aan en fps limiet op 30. (Bewust want drops van 35+ naar 25- geeft lag)

En haal daarbij 25 tot 30 fps, op voorwaarde dat ik niet harder dan 50 ga rijden in de stad want anders stort de boel in richting 15fps.
Resolutie lager zetten lijkt het alleen maar erger te maken.

Conclusie: Ben zoals de game er nu bijstaat van mening dat men een beetje te optimistisch is geweest met de minimum required hardware.

Nu stond een nieuwe pc al op de planning, maar heb steeds mis gegrepen (3070, 3060ti) en ik vertik het om meer dan msrp te betalen voor een gpu (en cpu) dus moet daar voorlopig nog even mee wachten.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-10 09:15
Na een uur of 6 gespeeld te hebben op de Series X heb ik besloten dat ik ga wachten op de next-gen update+ een fix tegen alle bugs.

Voor m'n soort van cyber-kick strart ik op moment liever Watch Dogs:Legion op. ;)

Wach Dogs & Valhalla zijn bijna heilig qua bugs.

[ Voor 10% gewijzigd door jori040 op 11-12-2020 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Sato schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:38:
Nu stond een nieuwe pc al op de planning, maar heb steeds mis gegrepen (3070, 3060ti) en ik vertik het om meer dan msrp te betalen voor een gpu (en cpu) dus moet daar voorlopig nog even mee wachten.
Hier min of meer dezelfde overweging. Voor nu doe ik het even via Geforce Now, werkt voor spellen van dit type prima. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstaVista
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-04 08:48
4h ver maar ik ga toch een refund aanvragen op GOG. Het is toch niet wat ik ervan verwacht had. Nog maar eens TW3 opnieuw spelen dan maar of RDR2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Ik ga er ook mee kappen denk ik en wacht wel totdat ze het technisch wat beter maken. Het is te onscherp, de stad voelt te klinisch aan en de NPC’s zijn te veel robotachtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 10:50

^^0nMe

Got Babana's?

Inmiddels ruim 10 uur verder en ik zit nog steeds ergens in het begin van het spel. Ik vermaak me tot nu toe prima met rondlopen en rijden, vooral 's nachts is het pure eyecandy (PC ja...) met regen/mist/rook en de lichtvervuiling.

Qua gameplay heb ik vooral wat sidegigs gedaan en daar zitten op zich best wat interessante of bizarre mini- verhaallijnen tussen:

spoiler:
Een gozer met een brandend probleem tussen zijn benen, iemand die zichzelf heeft verdubbeld, doorgedraaide medische experimenten, een pimp met darkrooms voor zieke geesten

Qua roleplayen valt het alleen wat tegen, je kunt de betreffende persoon vaak eigenlijk alleen helpen op 1 manier of negeren en dus dood laten gaan of schieten. Misschien dat de hoofdmissies meer keuzemogelijkheden bieden later.

Soms wordt je door het spel ook wel heel snel gedwongen om zaken op een agressieve manier op te lossen doordat de aggro range van sommige NPC's te groot is, bijvoorbeeld: ergens in een markt in de stad staan wat neutrale npc's, dus ik ga de kraampjes af en sta een beetje rond te kijken. Ik val dan toevallig net binnen het gezichtsveld van een hostile NPC, die na 3-5 seconden begint te schieten omdat ik hem negeer. Meteen iedereen en zijn broer van dezelfde bende op mijn dak en tijdens het kruisvuur raken ook wat burgers gewond. De politie die inmiddels is gearriveerd geeft mij als enige de schuld en opent het vuur op mij. Na zoveel onrecht heb ik iedereen maar afgeknald :+

Dit komt helaas wel vaker voor, als je naar een bepaalde missie loopt en onderweg kom je zo'n set piece tegen. Daar ergerde ik me in The Division 2 ook al aan, al had je daar geen neutraliteit en in deze game wel.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik speel het spel op Stadia, maar hoe zijn de ervaringen met controller op PC (en op consoles)? Want ik ben niet de allerbeste First-person-shooter speler met controller, maar bij dit spel raak ik echt geen pepernoot! Ik kan ook niet echt een aim-assist ontdekken (terwijl ik het op de hoogste stand heb staan).
De guns hebben vrijwel ook allemaal een enorme recoil, dus bij elk shot is het weer opnieuw aimen met de stick en ik heb niet het idee dat het spel mij maar ook een beetje helpt.

Ben zelf geswitched naar KB+M nu, maar speel liever straks op de bank met een controller :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:16

Kheos

FP ProMod
Rivandu schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:56:
Ik speel het spel op Stadia, maar hoe zijn de ervaringen met controller op PC (en op consoles)? Want ik ben niet de allerbeste First-person-shooter speler met controller, maar bij dit spel raak ik echt geen pepernoot! Ik kan ook niet echt een aim-assist ontdekken (terwijl ik het op de hoogste stand heb staan).
De guns hebben vrijwel ook allemaal een enorme recoil, dus bij elk shot is het weer opnieuw aimen met de stick en ik heb niet het idee dat het spel mij maar ook een beetje helpt.

Ben zelf geswitched naar KB+M nu, maar speel liever straks op de bank met een controller :(
is dat ook geen kwestie van in-game meer ervaring op doen? Hoe meer je schiet, hoe beter je wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-10 14:20
Soccer98 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:49:
Ik ga er ook mee kappen denk ik en wacht wel totdat ze het technisch wat beter maken. Het is te onscherp, de stad voelt te klinisch aan en de NPC’s zijn te veel robotachtig.
Er zal zeker nog veel technisch verbeterd worden, maar ik verwacht eigenlijk niet dat ze iets gaan verbeteren aan de rigging van de NPC's; die hebben ook een hoog Bethesda-gehalte, vind ik.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-10 16:13

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Soccer98 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:49:
de NPC’s zijn te veel robotachtig.
Dat klopt ook grotendeels... ;)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:00:
[...]

Dat klopt ook grotendeels... ;)
Ik was al bang dat een scherp iemand hier op in zou haken ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wauturr
  • Laatst online: 18:04
nou, die ophef over dat Braindance 8)7 Wat knipperende ledjes en daarna een wit scherm. In welke game zit dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 04:12
Ik zit ondertussen op 12uur (gametime volgens save) en nog steeds in de prologue. (Die eindigt als je een groot Cyberpunk2077 logo voorbij ziet komen, schijnbaar). Ik ben iemand die graag alles leest en goed bekijkt en van de wereld geniet. Voor mij is het spel dus al geslaagd.

Console release is slecht, daar zijn we het over eens, maar er is wel meer mis:
  • Keybindings op pc grotendeels niet in te stellen. Ik heb heel geklooid om bepaalde dingen goed te krijgen in de configbestanden omdat veel gewoon niet werkt en hardcoded is ergens.
  • Temporal AA wordt gebruikt dat alles lekker blurry maakt en niet uit te zetten is.
  • Politie die achter je spawned zodra je ook maar iets doet dat niet mag. Dat ze snel eraan komen mag, maar niet letterlijk 3 meter achter je spawnen.

[ Voor 5% gewijzigd door K-Wulf op 11-12-2020 17:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soccer98
rvone schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:58:
[...]

Er zal zeker nog veel technisch verbeterd worden, maar ik verwacht eigenlijk niet dat ze iets gaan verbeteren aan de rigging van de NPC's; die hebben ook een hoog Bethesda-gehalte, vind ik.
Ja, dat is ook zo natuurlijk. Bizar dat de NPC’s in The Witcher 3 dat niet hadden en in Cyberpunk 2077 wel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:55

Martinspire

Awesomeness

robinez schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:29:
[...]

sorry maar dit vind ik onzin. Open wereld games draaien al vele jaren vele malen beter dan cyberpunk in de huidige technische staat op de playstation consoles.
Nogmaals, een open wereld game kun je niet met elke andere open wereld game vergelijken. De setting die Cyberpunk gebruikt is niet echt in veel andere games te doen en hebben ook niet allemaal dezelfde insteek. Als je kijkt naar bv AC Valhalla en Watch Dogs, dan zijn die ook niet heel gedetailleerd en vol met interactie. Als je kijkt naar RDR2 dan heb je te maken met een hele andere setting. Natuur is zoveel makkelijker te maken. Je kijkt niet naar de individuele grassprieten en struiken. Maar bij een game als Cyberpunk valt het veel meer op als NPC's zich raar gedragen of een deur niet helemaal klopt. Grassprieten in de wind laten waaien is gewoon veel simpeler te programmeren dan een stad nabouwen. Kijk maar naar die ene hunting-game die eraan zit te komen. Hardstikke mooie omgevingen, 1% budget van Cyberpunk en een team wat ook maar 1% is. De verwachtingen bij een stad zijn gewoonveel hoger en eisen meer tijd en rekenkracht. Ik probeer hier niet mee te zeggen dat het nu helemaal perfect gaat, maar ik snap wel waarom je er toch niet 1 op 1 mee kunt vergelijken.
En dat blijkt ook wel, het is 2020, framerates van 12 tot 15 fps op een base ps4 en 22 fps op een ps4pro, met een minimale resolutie is gewoon volstrekt onacceptabel.
Ik denk ook niet dat ze er tevreden mee zijn, maar snap wel dat het voor de publisher ook een keer afgelopen is. De game is gewoon te vaak uitgesteld. En ik kan me ook voorstellen dat er bepaalde design-keuzes gemaakt zijn, waar je in dit stadium weinig meer aan kunt doen dan de botte bijl laten ingaan op de content. De vraag is vooral hoe snel ze de grootste dingen kunnen herstellen en of de game nog een toekomst krijgt. Als de community echter alles afbrand, doodsbedreigingen doorstuurt en weet ik wat, dan zet je ook meteen een punt achter enige mogelijke verbeteringen want de goodwill is dan weg.
Als al je concurrenten het wel kunnen dan had je simpelweg nu niet die console versie uit moeten brengen totdat je je engine op orde hebt voor ide consoles. Far Cry zag er 100 keer beter uit dan wat ik hier op mijn ps5 zie bij die game.
Challenge accepted. Far Cry kwam uit in 2004. De benchmarks van die tijd zitten de top-kaarten ook niet op de 60fps op hoogste graphics. Dat was toen ook met de allerduurste kaart net 30 en dan moest je nog wat zaken uitzetten. Pas jaren later kon je de game op een normale resolutie fatsoenlijk spelen. Die resolutie? 1024x768. Geen AA en wat nog meer. En als je de game nu terug kijgt (zeker de niet-remaster versie) dan is ie echt wel lelijk hoor. Maar dat accepteerden we toen veel makkelijker. Ik meen dat mijn mid-end PC destijds tot 10FPS kwam op een medium setting en dat die op Low eigenlijk ook onacceptabel was. Pas 3 jaar later kon ik de game fatsoenlijk spelen.
Als je kijkt naar de open world games die je tegenwoordig hebt dan is daar geen 1 zo verschrikkelijk slecht van als deze game. En dan kijk ik naar games als :
- Watch Dogs Legion (geweldige graphics in de ps4 versie)
- Assassins Creed Series
- Red Dead Redemption 2
- GTA V
- Fallout 74
- Spiderman (de originele ps4 game)
en ga zo maar door

Allemaal geen enkele issue op dat graphics vlak en met allemaal acceptabele framerates afhankelijk van je console.
Behalve dan dat veel games bij launch vol zaten met bugs. Ik vind het grappig dat je Fallout 74 noemt want dat was echt een bugfestijn. Batman Arkham Knight, een paar AC games (waaronder de laatste), Watch Dogs (hoe de neuk je daar het nieuws van de bugs gemist hebt), etc. Spiderman, RDR2 en GTA 5 waren redelijk bugvrij maar daar blijft het dan ook wel bij en die hadden ook niet zoveel platformen om op te releasen, GTA kwam uiteindelijk wel overal, maar heeft toch echt veel maanden geduurd. Klinkt alsof je het nogal nostalgisch herinnert, maar van de open wereld games van de laatste 10 jaar zal toch zeker 50% met grote bugs zijn uitgebracht. Niet allemaal zoals Cyberpunk, maar die valt wel in het rijtje met de laatste Fallout die pas een jaar later een beetje speelbaar was.
- de omgevingen zijn kaal en leeg met low res textures wat ze verbloemen met wat kleurijke accenttruukjes
- de npc's zijn uit het jaar 2000 zowel hoe ze er uitzien als hoe ze zich gedragen
- de glitches van de npc zijn talloos
- de perkupdates zijn ook al honderden keren gedaan in een game, waarbij ik het een stuk beter vond in deus ex
- de meerdere verhaallijnen klinkt leuk maar zijn gewoon triggers naar verschillende missie volgordes
- de hoeveelheid missies via je telefoon, leuk maar ook al gedaan in gta en watchdogs

Het is een aaneenschakeling van herhalingen in een kleurrijk wazig sfeertje. Dan kun je je niet verschuilen achter dat je game complex is en dat je daardoor zo'n product op de markt brengt.
Maar de dingen die je noemt zijn vooral CPU-gedreven en daar zit je gewoon al snel aan je limiet. Dat je bij RDR of Ghost of Tsushima mooi de wind het gras ziet waaien is leuk, maar daar komt amper CPU bij kijken.
Ik ben het met je eens: het draait gewoon niet goed, maar ik vind niet dat je alleen naar de consoles moet kijken. Ook op gloednieuwe hardware draait het gewoon ruk. Een 3090 zou de wereld in 140hz moeten kunnen draaien. Makkelijk. Raytracing erbij, omdat het kan. Maar dat is het niet, dus dan kun je ook niet verwachten dat de rest zo geweldig zal draaien.

Ik verwacht dat ze na de eerste grote post-launch patch wel de graphics weer kunnen opschroeven en bij de next-gen update weer content kunnen toevoegen, maar op het moment zitten ze met bepaalde issues waar dat dus gewoon niet door kan. Dan kun je de game nog een half jaar of jaar uitstellen, maar daar ga je verder weinig mee winnen. Als consument ben je daar natuurlijk erg boos over, maar om dan meteen te doen alsof het de ergste game ooit is, gaat gewoon te ver. Er zijn genoeg wangedrochten uitgekomen de laatste jaren waar deze game nog in ieder geval een speelbaar verhaal heeft en potentie laat zien. Mits ze de grafische issues weten op te lossen, kan dit nog een prima game worden en dát is dan ook het punt wat ik probeerde te maken.
Ik zie ook veel mensen met alleen een negatieve blik naar de game en prestaties kijken en op zoek zijn naar problemen. Sorry, maar dan ben je het toch echt voor jezelf aan het verpesten. Als je gewoon neutraal de game in gaat en bugs laat voor wat ze zijn, dan kun je er nog wel een aardige ervaring aan overhouden. Ga je helemaal plat op hoe de schaduwen op 50 meter afstand zich ontwikkelen en dat de NPC's een beetje muf rondlopen, ja dan ga je je storen maar dat doe je echt helemaal zelf.

Ik ben verder benieuwd wat jullie als games beschouwen, even Rockstar buiten beschouwing gelaten want dat is er 1 met een onrealistisch budget en groot team, welke wel een hele immersive wereld weet te leveren met een enorm grote (veelal verticale) wereld, waar je veel locaties zonder laadschermen binnenkunt, waar gezichten van mensen waar je mee praat er toch wel prima uitzien en vol zit met NPC's en diepgaande activiteiten. Ik zie een paar games genoemd worden, maar die zijn toch ook heel basisch, zeker als je erop gaat letten. Want volgens mij zijn er helemaal niet veel open wereld games zoals deze...

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 11-12-2020 17:12 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Rivandu schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:56:

Ik heb een half uurtje met controller gespeeld (ps3 dual axis) en raak ook niet veel met pistolen. Met (semi-) automatische geweren en melee-wapens gaat dit een stuk beter. Je merkt inderdaad weinig van de aim-assist (lijkt ook een bug op pc). Ik geef de voorkeur aan M+KB en probeerde dit alleen uit ivm het besturen van voertuigen. Het probleem voor mij is dat ik de GUI en menu's niet echt fijn vind werken met een controller, met KB en wat rebinds is dit stukken fijner.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-10 14:59

Audione0

Strijdt der titanen

Remy!!!! schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:00:
[...]

Heb je DLSS aanstaan? Naar mijn idee maakt dat de boel ook wazig. Ik heb het bij mij uitgezet, en alles ziet er behoorlijk scherp uit. Ik heb RT en DLSS uit staan want dat vind m'n pc (I7 6700 2070Super) niet zo leuk :+
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik ben er denk ik achter

Als je Chromatic aberration uitzet is de focus over t geheel goed. is t geheel lekker scherp. Afbeelding 2

Dlss zou je op quality kunnen zetten , heb je er een pak meer frames bij zonder dat het blurry word..

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:41
Jammer dat je kennelijk games niet kunt terug brengen(?) en je geld terug krijgt, want ik kom er na zo'n 5-6 uur nog niet in. Vooral performance wise vind ik het zeer kwalijk. Als ik rond rijd kom ik ook amper ander verkeer tegen, iedereen negeert de stoplichten, weinig npc's, etc.

Ik leg hem weg en wacht wel op updates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
De eerste nemen al gespot op TikTok
https://vm.tiktok.com/ZSG5dbHj/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:09
Ik schrik wel van de vele negatieve reacties hier.
Ik heb het spel ook voor de pc...zit nog geseald in de box.
Nu twijfel ik om te gaan gebruiken of retour te sturen,en later het spel aan te schaffen.

3070 8700k 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39
Westland1940 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:20:
Jammer dat je kennelijk games niet kunt terug brengen(?) en je geld terug krijgt, want ik kom er na zo'n 5-6 uur nog niet in. Vooral performance wise vind ik het zeer kwalijk. Als ik rond rijd kom ik ook amper ander verkeer tegen, iedereen negeert de stoplichten, weinig npc's, etc.

Ik leg hem weg en wacht wel op updates.
Welk platform? Ik lees dat xbox nu refunds accepteerd oa door het issue met epilepsie.

edit: https://www.reddit.com/r/...nds_on_digital_copies_of/

[ Voor 9% gewijzigd door Atmosfeer op 11-12-2020 17:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Larmoth
Aggressor schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:24:
Nu twijfel ik om te gaan gebruiken of retour te sturen,en later het spel aan te schaffen.

3070 8700k 32gb
PC: gewoon voor gaan, zalig spel zeker met uwen setup
Consoles: Hopen dat ze snel met update komen, ben ook benieuws als ze de grafische kant nog omhoog kunnen krijgen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tombason
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-10 21:49
Aggressor schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:24:

3070 8700k 32gb
Op de PC zijn echt geen grote issues hoor, speelt heerlijk weg.
Meeste klachten komen voort uit console spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:05

Snippertje

Light up your life

Snippertje schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:05:
Tot nu toe 2x een crash gehad. Speel zelf op high end hardware (3700x, rtx 3090, 32GB ram) en voor m'n gevoel is alles op 4k ultra, RT op medium en DLSS op balanced de beste optie. Hierdoor op 4k 40-70 fps (afhankelijk van binnen of buiten). Door Gsync (B9 oled) alles vrij soepel. Motion blur uit.

Ik moet alleen eerlijk zeggen dat het verhaal me nog niet zo pakt. Speel daarnaast voor de TV met een controller op hard, maar heb in de vuurgevechten die ik gehad heb nog niet echt een wow gevoel gehad of gevoel van controle. Wellicht ligt het aan het spelen met een controller. Morgen eens op een ultrawide proberen achter een bureau met muis en toetsenbord.

Al me al ziet het er wel fantastisch uit, maar ik ben qua gameplay en door de bugs nog niet weggeblazen. Morgen even wat meer testen en verder spelen. Kan me herinneren dat ik bij de witcher ook echt moest inkomen en dat ik pas na een paar uur er echt ingezogen werd. De bugs en crashes werken dit ook wel tegen moet ik zeggen.
Om mezelf even te quoten. Ik heb vandaag even gespeeld achter mijn bureau op mijn ultrawide. Naast dat ik daarmee uiteraard hogere frames haal, speelt het met toetsenbord en muis ook nog lekkerder. Je kan wat makkelijker de menus door en rustig dingen aanklikken. Merk ook dat de HDR implementatie niet zo super is en zonder HDR ziet het er zelfs iets beter uit(zoals ook op de frontpage aangehaald) en nu ik wat meer in het spel zit en dingen unlock en dergelijke begint het me toch wel echt te pakken. Dialoog opties (CORPO) zijn echt tof en heb steeds meer het gevoel dat ik invloed heb (waardoor ik ook opnieuw wil beginnen :+). Verder geen crashes meer gehad, wel nog een paar zwevende sigaretten gespot.

Merk ook dat het helpt om echt de tijd te nemen om dingen te lezen en ik kan iedereen wel adviseren om tot een bepaald punt te gaan in de main story zodat je alvast wat dingen unlocked en daardoor meer mogelijkheden hebt. Zal tot die tijd denk ik wel blijven afwisselen. Beide manieren van spelen hebben zo hun voordelen.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achondar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-10 13:56
Zat even door de radiostations te bladeren. radio Pebkac. Leuke knipoog zo. zal vast nog wel meer van dit soort referenties tegen komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb nu 4 uur in de game zitten en eerlijk is eerlijk : de glitches en bugs vliegen je om de oren. Gamebreaking gelukkig (nog) niet, maar er valt wel het nodige te polijsten. Ik klaag niet overigens, Night City is sfeervol as fuck.

Maar!

Het lijkt me weer zo een game te worden die je beter een jaartje kan laten liggen. Dan is de hardware die je nodig hebt beter te verkrijgen voor betere prijzen en heeft de ontwikkelaar ondertussen wel alles gepatched.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:32
wauturr schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:02:
nou, die ophef over dat Braindance 8)7 Wat knipperende ledjes en daarna een wit scherm. In welke game zit dat niet?
Het is anders blijkbaar een bovengemiddelde trigger voor mensen met epilepsie, dat jij er geen last van hebt betekent niet dat je het als onzin moet afdoen.

Een waarschuwing vooraf is wel zo netjes.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wauturr
  • Laatst online: 18:04
Geronimous schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:45:
[...]

Het is anders blijkbaar een bovengemiddelde trigger voor mensen met epilepsie, dat jij er geen last van hebt betekent niet dat je het als onzin moet afdoen.

Een waarschuwing vooraf is wel zo netjes.
Nee zo werkt dat niet, ik heb zelf ook ogen en kan ook nadenken. Ik zie dat het niet intenser is dan andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Atmosfeer schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:25:
[...]

Welk platform? Ik lees dat xbox nu refunds accepteerd oa door het issue met epilepsie.

edit: https://www.reddit.com/r/...nds_on_digital_copies_of/
Xbox. Fysiek exemplaar gekocht bij de Mediamarkt. Ik dacht echt dat ik de game gewoon kon inruilen binnen een bepaalde tijd. Ik heb nog nooit een game hoeven retourneren maar het kan dus niet eens :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:32
wauturr schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:47:
[...]

Nee zo werkt dat niet, ik heb zelf ook ogen en kan ook nadenken. Ik zie dat het niet intenser is dan andere games.
Blijft een mening vormen nogal gebaseerd op vreemde aannames. Jij vindt het met je 'normale' hersenen niet anders, maar mensen met daadwerkelijke epilepsie ervaren dat heel anders.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
Twee vragen (gameplay gerelateerd).

- Hoe koop je in godsnaam Ammo bij een gunshop. Ik heb er meerdere geprobeerd, ga naar de verkoper toe, kijk naar zijn inventory maar zie nooit iets van Ammo... Ligt dit aan mij?
- Spoiler (check als je side-missie The Gig heb voltooid, dan is eht geen spoiler)
spoiler:
Ik moet bij Cassius Ryders - Ripperdoc een free award ophalen (was iets met een tattoo). Als ik naar hem ga en ik praat met hem kom ik in het Cyberware scherm, waar ik dus cyberware van hem kan kopen, maar ik zie niks wat gratis is en dus mijn missie voltooid. Doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-10 17:20
Martinspire schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:08:
[...]
Nogmaals, een open wereld game kun je niet met elke andere open wereld game vergelijken. De setting die Cyberpunk gebruikt is niet echt in veel andere games te doen en hebben ook niet allemaal dezelfde insteek. Als je kijkt naar bv AC Valhalla en Watch Dogs, dan zijn die ook niet heel gedetailleerd en vol met interactie. Als je kijkt naar RDR2 dan heb je te maken met een hele andere setting. Natuur is zoveel makkelijker te maken. Je kijkt niet naar de individuele grassprieten en struiken. Maar bij een game als Cyberpunk valt het veel meer op als NPC's zich raar gedragen of een deur niet helemaal klopt. Grassprieten in de wind laten waaien is gewoon veel simpeler te programmeren dan een stad nabouwen. Kijk maar naar die ene hunting-game die eraan zit te komen. Hardstikke mooie omgevingen, 1% budget van Cyberpunk en een team wat ook maar 1% is. De verwachtingen bij een stad zijn gewoonveel hoger en eisen meer tijd en rekenkracht. Ik probeer hier niet mee te zeggen dat het nu helemaal perfect gaat, maar ik snap wel waarom je er toch niet 1 op 1 mee kunt vergelijken.

Ik ben verder benieuwd wat jullie als games beschouwen, even Rockstar buiten beschouwing gelaten want dat is er 1 met een onrealistisch budget en groot team, welke wel een hele immersive wereld weet te leveren met een enorm grote (veelal verticale) wereld, waar je veel locaties zonder laadschermen binnenkunt, waar gezichten van mensen waar je mee praat er toch wel prima uitzien en vol zit met NPC's en diepgaande activiteiten. Ik zie een paar games genoemd worden, maar die zijn toch ook heel basisch, zeker als je erop gaat letten. Want volgens mij zijn er helemaal niet veel open wereld games zoals deze...
Ik vind dat je het slechtste onderdeel van de game wel erg hard verdedigt. Cyberpunk vind ik de slechtste open wereld die er is. De wereld in Cyberpunk is helaas totaal niet verticaal. 90% doodlopende eindjes of geblokkeerde trappen of liften waar je slechts één keuze hebt. In de eerste instantie voelt het verticaal, maar daar prik je zó doorheen.

Alle andere open werelden doen het zoveel beter, door op zijn minst een geloofwaardige stad neer te zeten. NPC's die met elkaar praten, of elkaar uitschelden als ze tegen elkaar aanlopen, auto's die toeteren als iemand de weg oversteekt.. dat soort simpele details. Maar in Cyberpunk hadden ze de tijd niet om dit te ontwikkelen.

Er is geen diepgang. Er is geen interactie. NPC's lopen alleen maar tegen elkaar aan, hebben geen enkele interactie met elkaar, auto's weten niet eens wat ze moeten doen bij een kruispunt of reageren niet op verkeerslichten, echt de complete basis dingen missen gewoon.. Op straat maakt geen enkele NPC een praatje, 99% van de kraampjes kun je zelf geen interactie mee hebben en doen de NPC's ook niet, NPC's reageren niet op de speler, op elkaar (als iemand belt kun je 20 keer tegen hem inlopen, boeit hem niets).. Allemaal simpele dingen die je al zag in GTA3, Mafia, de eerste Assassin's Creed. Het voelt totaal niet als een wereld.

Verspreid door de stad zijn wat icoontjes geplaatst. Hier moet je binnen de cirkel stappen, de bad guys neerschieten, en weer verder lopen. Totaal geen verhaal, interactie, uitkomsten om te bepalen. Dit is zelfs oppervlakkiger dan de open werelden van Ubisoft die vol met icoontje zitten.

Deze game is echt jaren te vroeg uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:52
Vecodo schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:55:
Twee vragen (gameplay gerelateerd).

- Hoe koop je in godsnaam Ammo bij een gunshop. Ik heb er meerdere geprobeerd, ga naar de verkoper toe, kijk naar zijn inventory maar zie nooit iets van Ammo... Ligt dit aan mij?
- Spoiler (check als je side-missie The Gig heb voltooid, dan is eht geen spoiler)
spoiler:
Ik moet bij Cassius Ryders - Ripperdoc een free award ophalen (was iets met een tattoo). Als ik naar hem ga en ik praat met hem kom ik in het Cyberware scherm, waar ik dus cyberware van hem kan kopen, maar ik zie niks wat gratis is en dus mijn missie voltooid. Doe ik iets verkeerd?
spoiler:
Je ogen.. daar gaat de hele dialoog over en hij zet ze al klaar.. en een schiethand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
XSX hier. Uurtje of 6 er in. Hoewel ik de grote potentie in zie, denk ik dat ik 'm toch even opzij leg.. Jammer. Ik vind het grafisch toch wel beneden de maat Hoor. Ook als ik 't afzet tegen bijvoorbeeld een AC Valhalla. Echt zo onscherp en blurry. Speel op Quality mode ook nog, wat voor resolutie render ie dan?

Ik hoop dat ze er tussentijds iets aan kunnen doen, en niet tot q3 2021 gaan wachten tot de next-gen update, maar ik heb er een hard hoofd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eend2
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 10-10 23:52
@Vecodo
spoiler:
op het armen knopje drukken in het cyberware scherm, dan moet je een tattoo zien die niks kost.

[ Voor 31% gewijzigd door Eend2 op 11-12-2020 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
CopyCatz schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:57:
[...]

spoiler:
Je ogen.. daar gaat de hele dialoog over en hij zet ze al klaar.. en een schiethand
Dialoog gemist....oeps!

spoiler:
en die krijg ik via dat cyberware menu? Bedoel je niet de ogen die je krijgt van Vic? Dat is niet de missie waar ik het over heb ;)
Eend2 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:59:
@Vecodo op het armen knopje drukken in het cyberware scherm, dan moet je een tattoo zien die niks kost.
spoiler:
Naar die kerel lopen, zijn iventory openen en dan bij de armen ergens op drukken.. oke.. cool ik check het zo ff

Je maakt een spoiler met de spoiler tag [ spoiler ] tekst [/ spoiler ] (zonder spaties)

[ Voor 46% gewijzigd door Vecodo op 11-12-2020 18:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
DutchOwnage schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:17:
[...]

Instellingen, opties voor tv en beeld, en dan bij videomodi HDR toestaan uitvinken.

Ik speel overigens nog gewoon lekker met HDR aan :+
O zo ik was me suf aan het zoeken in het spel zelf |:( Ik laat hem dan ook maar aanstaan. Anders vergeet ik hem weer terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
Vecodo schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:55:
Ammo craft je. Ga naar craften en kijk onderaan de lijst. Is super goedkoop en je zal nooit zonder zitten. Wat dit eigenlijk een beetje een rare mechanic maakt maargoed.

[ Voor 13% gewijzigd door K-Wulf op 11-12-2020 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
K-Wulf schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:01:
[...]

Ammo craft je. Ga naar craften en kijk onderaan de lijst. Is super goedkoop en je zal nooit zonder zitten. Wat dit eigenlijk een beetje een rare mechanic maakt maargoed.
Ahh cool, dus je koop craft materials bij een Gunshop en dan moet je ze zelf maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-10 21:50
Divak schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:56:
[...]
Ik vind dat je het slechtste onderdeel van de game wel erg hard verdedigd. Cyberpunk vind ik de slechtste open wereld die er is. De wereld in Cyberpunk is helaas totaal niet verticaal. 90% doodlopende eindjes of geblokkeerde trappen of liften waar je slechts één keuze hebt. In de eerste instantie voelt het verticaal, maar daar prik je zó doorheen.

Alle andere open werelden doen het zoveel beter, door op zijn minst een geloofwaardige stad neer te zeten. NPC's die met elkaar praten, of elkaar uitschelden als ze tegen elkaar aanlopen, auto's die toeteren als iemand de weg oversteekt.. dat soort simpele details. Maar in Cyberpunk hadden ze de tijd niet om dit te ontwikkelen.

Er is geen diepgang. Er is geen interactie. NPC's lopen alleen maar tegen elkaar aan, hebben geen enkele interactie met elkaar, auto's weten niet eens wat ze moeten doen bij een kruispunt of reageren niet op verkeerslichten, echt de complete basis dingen missen gewoon.. Op straat maakt geen enkele NPC een praatje, 99% van de kraampjes kun je zelf geen interactie mee hebben en doen de NPC's ook niet, NPC's reageren niet op de speler, op elkaar (als iemand belt kun je 20 keer tegen hem inlopen, boeit hem niets).. Allemaal simpele dingen die je al zag in GTA3, Mafia, de eerste Assassin's Creed. Het voelt totaal niet als een wereld.

Verspreid door de stad zijn wat icoontjes geplaatst. Hier moet je binnen de cirkel stappen, de bad guys neerschieten, en weer verder lopen. Totaal geen verhaal, interactie, uitkomsten om te bepalen. Dit is zelfs oppervlakkiger dan de open werelden van Ubisoft die vol met icoontje zitten.

Precies deze dingen inderdaad, zelfde als mini games , darten poolen of een simpel gok spelletje mag / kan je niet doen .. als ik een fruit automaat of pachinko kast zie dan is het eerste wat ik probeer / hoop ... kan ik erop spelen ... net als in yakuza of gta 5 . Een simpele bar waar je een drankje koopt maar je totaal niet ziet dat hij drinkt , het is meer een shop waar je wat koopt / naar het menu moet gaan om te eten of drinken ... geen animatie niks ..

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Laatst online: 11-10 10:30

Franko P.

Hit it.

Vecodo schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:02:
[...]

Ahh cool, dus je koop craft materials bij een Gunshop en dan moet je ze zelf maken?
Weet niet meer precies waar het staat, maar met je xp punten kan je een skill pakken waarmee je automatisch junk omzet in craft materials. Dat werkt voor mij iig prima.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
[...]

Nee niet eens nodig om te kopen (zelfs niet mogelijk of crafting ingredients te kopen dacht ik?).
Al die junk die je vind, of overbodige wapens of whatever, kun je scrappen naar crafting ingredients.
Dit doe je door ze in je inventory to selecteren en Z in te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-10 21:50
[...]

Je kan gewoon ammo Kopen hoor bij ammo winkels ... van pistool ammo tot snipers etc

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
Franko P. schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:03:
[...]

Weet niet meer precies waar het staat, maar met je xp punten kan je een skill pakken waarmee je automatisch junk omzet in craft materials. Dat werkt voor mij iig prima.
Das dus niet slim. 1 je verspilt een perk, tenzij je echt mega lui bent (wat prima is verder hoor)
en 2, je scrapped ook junk die veel geld waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
taker1987 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:04:
[...]

Je kan gewoon ammo Kopen hoor bij ammo winkels ... van pistool ammo tot snipers etc
Dat dacht ik ook,

- Open de Map
- Kies een Gunshop
- Loop naar die kerel en praat met hem
- Check zijn inventory

Maar daar zie ik dus nooit Ammo tussen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoeft niet op de man te gaan spelen als je het met iemand oneens bent.

[ Voor 80% gewijzigd door Bart ® op 11-12-2020 18:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
Even snel tussendoor, ik vind het zo matig dat ik hem liever retourneer (fysiek exemplaar) en misschien later koop voor minder. Maar mag dat nog nadat ik hem geïnstalleerd en gespeeld heb? Ik heb nog nooit een game geroutineerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-10 19:59
[...]
Ik vind dat je het slechtste onderdeel van de game wel erg hard verdedigt. Cyberpunk vind ik de slechtste open wereld die er is.
De interactie met en autonomie van NPCs is zelfs in Spiderman van insomniac zoveel malen beter, en dat is geeneens een RPG. Cyberpunk komt niet eens in de buurt. Jammer.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• K-Wulf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Eend2 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:59:
@Vecodo
spoiler:
op het armen knopje drukken in het cyberware scherm, dan moet je een tattoo zien die niks kost.
Gedaan, maar zie dat niet. Zie 4 items die 15K per stuk kosten. Maar geen 'gratis item'. Super irritant haha want nu kan ik die missie niet voltooien.

-edit-

Moest voor de handen kiezen. Ik heb hier dus serieus al 4x over heen gekeken ofzo, haha! 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Vecodo op 11-12-2020 18:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstaVista
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-04 08:48
[...]
Ik vind dat je het slechtste onderdeel van de game wel erg hard verdedigt. Cyberpunk vind ik de slechtste open wereld die er is. De wereld in Cyberpunk is helaas totaal niet verticaal. 90% doodlopende eindjes of geblokkeerde trappen of liften waar je slechts één keuze hebt. In de eerste instantie voelt het verticaal, maar daar prik je zó doorheen.

Hoe hard ik ook heb uitgekeken naar dit spel, ik geef je volledig gelijk. Voor mij voelt het alsof dit spel echt een paar jaar te vroeg is gekomen. Van CD Project Red had ik echt wel meer verwacht na hun meesterwerk van The Witcher. Ik had gedacht dat ze echt opnieuw een meesterwerk gingen opleveren, helaas is dit niet het geval. Ik hoop echt dat ze het spel nog doorontwikkelen en dit zelf inzien, dan koop ik het sowieso opnieuw eens het zover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eend2
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 10-10 23:52
@Vecodo ik had eerst zijn trade inventory een kwartier lang uitgespit. kwam er toen pas achter dat je in het cyberware scherm moest kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Laatst online: 07-10 11:34
In de fnac in Leuven gaven ze aan dat alle PC retail copies zijn teruggeroepen vanwege problemen met de keys of iets dergelijks. Online vind ik er echter niks over. Nog iemand die hier iets over heeft gehoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Neverwinterx schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:19:
In de fnac in Leuven gaven ze aan dat alle PC retail copies zijn teruggeroepen vanwege problemen met de keys of iets dergelijks. Online vind ik er echter niks over. Nog iemand die hier iets over heeft gehoord?
Is hier toch ook al langsgekomen? Had vooral te maken dat Cyberpunk niet om kan gaan met AZERTY toetsenborden dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Neverwinterx schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:19:
Iets met verkeerde keys in retail SKUs. Of een fout van CD Project (blijkbaar eerder met Witcher 3 ook zoiets gebeurt) of FNAC, CDKeys en anderen hebben een partij vervalste retail kits aangeschaft (lijkt me sterk).

https://www.reddit.com/r/...valid_for_cyberpunk_2077/

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Laatst online: 07-10 11:34
^^0nMe schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:27:
[...]

Iets met verkeerde keys in retail SKUs. Of een fout van CD Project (blijkbaar eerder met Witcher 3 ook zoiets gebeurt) of FNAC, CDKeys en anderen hebben een partij vervalste retail kits aangeschaft (lijkt me sterk).

https://www.reddit.com/r/...valid_for_cyberpunk_2077/
Ah die link is interessant. In het begin gaat het over CDKeys, dat kan inderdaad louche zijn. Maar naar beneden in de comments zie ik exact mensen die over Fnac belgium bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Neverwinterx schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:30:
[...]

Ah die link is interessant. In het begint gaat het over CDKeys dat kan inderdaad louche zijn. Maar naar beneden in de comments zie ik exact mensen die over Fnac belgium bezig zijn.
Ja precies, alleen gingen bij mij ook al meteen alarmbellen rinkelen bij issues met kits van CDKeys (heb nog nooit issues meegemaakt met ze). Je kunt zeggen dat ze in een grijs gebied opereren, maar in feite doen ze niks anders dan retail kits goedkoop opkopen voor resale. Het geleverde product is zelfs een foto van de code op de retail gamecard met de kraslaag weggekrast...

Ik heb in mijn 30-jarige history als gamer nog nooit gehoord van piraten die retail SKU's vervalsen, maar heb in de scene wel vaker meegemaakt dat van een producer de keygen was gejat of gekraakt, waardoor men bepaalde reeksen van keys noodgedwongen ongeldig hebben gemaakt. Kan me herinneren dat CD Project een paar jaar terug was gehacked door hackers en data hebben buitgemaakt, dus wie weet...

*edit*
In een andere thread wordt gesproken en bevestigd door een retailer dat er sprake is van een wereldwijde issue met onjuiste keys in retail kits. Andere users hebben namelijk hetzelfde probleem met de collectors edition en ik heb een klein vermoeden dat piraten die niet gaan namaken... :D Wat een shitshow van een launch is dit zeg...

https://www.reddit.com/r/..._cyberpunk_2077_not_from/

[ Voor 16% gewijzigd door ^^0nMe op 11-12-2020 19:02 ]

D3-Monk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
[...]

Vind dit onzin wat je state, Ben zelf uit een gaming retirement gekomen van 8 jaar voor deze game, en het heeft een van de beste open werelden en cinematische story telling die ik ooit in een game heb meegemaakt, vergeet al 3 nachten de tijd en stop als het licht wordt, Ja er zijn bugs!, Ja de game en zn wereld zijn niet perfect, Maar de emotie en de experience van de wereld waar je helemaal ingezogen word zijn priceless!, spelend opn een Series x is het even tweaken met de tv instellingen en hdr instellingen en je hebt een prachtige game voor je!, Totaal oneens met de mensen die spreken van blurry graphics op hun series x, Mischien licht het aan je settings of tv.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

robzzzzzzzz schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:49:
[...]

Ben zelf uit een gaming retirement gekomen van 8 jaar voor deze game, en het heeft een van de beste open werelden en cinematische story telling die ik ooit in een game heb meegemaakt, vergeet al 3 nachten de tijd en stop als het licht wordt
Maar als je al 8 jaar geen games hebt gespeeld is je referentiekader ook vrij beperkt lijkt me.
Verder natuurlijk goed dat je er zo van geniet, maar het is wat raar om anderen tegen te spreken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
[...]

Vind dit onzin wat je state, Ben zelf uit een gaming retirement gekomen van 8 jaar voor deze game, en het heeft een van de beste open werelden en cinematische story telling die ik ooit in een game heb meegemaakt, vergeet al 3 nachten de tijd en stop als het licht wordt, Ja er zijn bugs!, Ja de game en zn wereld zijn niet perfect, Maar de emotie en de experience van de wereld waar je helemaal ingezogen word zijn priceless!, spelend opn een Series x is het even tweaken met de tv instellingen en hdr instellingen en je hebt een prachtige game voor je!, Totaal oneens met de mensen die spreken van blurry graphics op hun series x, Mischien licht het aan je settings of tv.
Nee, dat ligt aan de game die niet geoptimaliseerd is voor de next gen consoles. dat heeft echt geen hol met de televisie te maken als dat met andere games prima in orde is.

Blij dat die onzin als die Film grain en Chromatic Abberration kan uitzetten waardoor het nog enigzins er okay uit ziet.

De bugs zijn voor mij een reden dat ik totaal die game niet ingezogen wordt, ik loop een hoek om of ik zie al weer een auto zwevend op een parkeer plek staan.
Niet voor niets dat CDPR die game beelden van de consoles weg hield afgelopen weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-10 13:50

The Zep Man

🏴‍☠️

Origins schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:00:
De bugs zijn voor mij een reden dat ik totaal die game niet ingezogen wordt, ik loop een hoek om of ik zie al weer een auto zwevend op een parkeer plek staan.
Het zijn hovercars. Dit is tenslotte de toekomst. :+
Niet voor niets dat CDPR die game beelden van de consoles weg hield afgelopen weken.
Bug komt ook wel eens op PC voor, kan ik verklappen uit eigen ervaring.

[ Voor 3% gewijzigd door The Zep Man op 11-12-2020 19:07 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10 14:11
Gisteren de eerste 2 uur gespeeld op de PS4 Pro waarbij ik vooral de performance om te huilen vond. Opvallend genoeg is deze vandaag stukken beter. Ik heb geen nieuwe patch geïnstalleerd verder. Spel zit nog steeds op dezelfde versie 1.02 o.i.d. Wellicht dat een versie herstart het e.a. heeft verbeterd, of het feit dat ik nu meteen zonder HDR aan het spelen ben.

Meer mensen die dit zo ervaren?

[ Voor 8% gewijzigd door SparksNL op 11-12-2020 19:12 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchOwnage
[...]

Ik ben oprecht blij voor je dat jij er wel van kan genieten, maar zoals eerder aangehaald: wat is je referentiekader na 8 jaar niet gegamed te hebben :? Ik game op een OLED icm de XSX, en ik ben echt geschrokken van de staat van de graphics op dit moment. Uren lopen kloten met slidertjes aanpassen zonder echt het gewenste resultaat, daar ben ik wel een beetje klaar mee.

Dat gezegd hebbende, in die uren heb ik geen harde crash of iets dergelijks meegemaakt, dat is dan ook het enige positieve.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:14

tha_crazy

Mafketel

Hoewel ik het een tot op heden toe (4 uurtjes) een vermakelijk spel vind, heb ik toch wat moeite met doorspelen.
De voornaamste reden is de font-size.

Speel op een Xbox series x met een 75inch 4K tv op 5 meter afstand, maar heb gewoon moeite met de tekst in menu's te lezen.
En om nou met een stoel een meter dichterbij te gaan zitten :P daarvoor heb ik geen console gekocht

Speelt verder wel redelijk vloeiend, wel wat bugs tegen gekomen maar geen game-breaking.
Alleen wat wel irritant is, is dat de dodge voor geen ene meter lijkt te werken bij mij.
Dan dodge je weg, draait de tegenstander 90 graden bij en raakt je alsnog.

Voorlopig dus maar geen fist-fights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-10 13:30
Heeft iemand dit spel al succesvol kunnen starten op de ps5? Ik heb hem zojuist geïnstalleerd echter blijft het scherm staan op Updatebestand Kopieëren na de installatie. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10 14:11
tha_crazy schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:19:

Speel op een Xbox series x met een 75inch 4K tv op 5 meter afstand, maar heb gewoon moeite met de tekst in menu's te lezen.
En om nou met een stoel een meter dichterbij te gaan zitten :P daarvoor heb ik geen console gekocht
Dit! De font size van de subtitles is prima. Maar alle tekst op de items e.d. is gewoon niet te lezen joh! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bijsterboschje
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-07 18:23
GranCanaria schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:21:
Heeft iemand dit spel al succesvol kunnen starten op de ps5? Ik heb hem zojuist geïnstalleerd echter blijft het scherm staan op Updatebestand Kopieëren na de installatie. Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb hem eerst op de ps4 gespeeld en sinds vandaag op de ps5. Heb geen problemen ervaren.

Wellicht even rebooten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20:25
Origins schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:00:
[...]

Nee, dat ligt aan de game die niet geoptimaliseerd is voor de next gen consoles. dat heeft echt geen hol met de televisie te maken als dat met andere games prima in orde is.

Blij dat die onzin als die Film grain en Chromatic Abberration kan uitzetten waardoor het nog enigzins er okay uit ziet.

geen console beelden maar ik geloof dat reviewers ook geen eigen beeld materiaal hebben mogen gebruiken tot de launch. eigenlijk best schandalig, en dan maakt het niet uit wie de game heeft uitgebracht. Zo zie je maar weer; het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Ik had er meer van verwacht, ondanks de bugs. Maar in zo extreme maten is gewoon onacceptabel.
Heb al jaren geen pre order meer gedaan( voor het laatst met gta 5 omdat ik naar de night release wilde gaan met wat vrienden), dus ook CP geen pre order gedaan. ondanks dat dacht ik "ach met CDPR zit het wel goed" jammer jammer jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
bijsterboschje schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:23:
[...]

Ik heb hem eerst op de ps4 gespeeld en sinds vandaag op de ps5. Heb geen problemen ervaren.

Wellicht even rebooten?
Zou het kunnen komen doordat ik hem op mijn externe disk heb geïnstalleerd of heb jij hem daar ook op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-10 16:41
GranCanaria schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:21:
Juiste CD er in? :+

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GranCanaria
Ja het komt door de externe schijf. Ik heb net de usb schijf ontkoppeld en nu gaat ie gelijk de update ook downloaden tijdens het installeren .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:14

tha_crazy

Mafketel

SparksNL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:22:
[...]

Dit! De font size van de subtitles is prima. Maar alle tekst op de items e.d. is gewoon niet te lezen joh! :*)
Sta ik er gelukkig niet alleen in :+
Dacht eerst dat het aan mijn ogen lag, maar mijn vriendin die een bril heeft had er ook last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik ben er officieel klaar mee. Vier hard crashes (CE 108255-1) op PS5 als ik een voor een missie verplichte shard wil openen. Kan dus niet verder. Geloof het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-10 14:39
spoiler:
Ok ik kan merken dat ik al heel lang niet gegamed hebt.. Ik moet nu die relic zien te scannen met de thermal scanner aan, maar ik kan dat ding totaal niet vinden? Waar zit ie ?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-10 15:22
Deze gast zegt dat hij op 140FPS op 1440P met alles Ultra en Physcho RT.. Klopt dat? Overal zie ik rond 65fps.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I86dhUfUFpOAxZ3vqwASYZhjRVk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2NH7sEj3tPGDkbmV9AFJopdu.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ferio schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:06:
Deze gast zegt dat hij op 140FPS op 1440P met alles Ultra en Physcho RT.. Klopt dat? Overal zie ik rond 65fps.

[Afbeelding]
Als al het andere bewijs zegt dat 1440P/Ultra/RT Psycho 65fps haalt, is het dan aannemelijk dat iemand 140fps haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Tk55 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:10:
[...]

Als al het andere bewijs zegt dat 1440P/Ultra/RT Psycho 65fps haalt, is het dan aannemelijk dat iemand 140fps haalt?
Nee, daarom juist.

Maar hij stuurt me screenshots van zijn settings en alles is ultra en Psycho.. dus ik snap het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20:25
Ferio schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:12:
[...]

Nee, daarom juist.

Maar hij stuurt me screenshots van zijn settings en alles is ultra en Psycho.. dus ik snap het niet.
specs?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:40
Paar ingame foto’s via de fotomodus ingame. Echt achterovergeblazen, vooral ‘s nachts. Al kan het hier en daar nog wat gepolijst worden. Bepaalde dingen waarvan ik verwacht dat AA ze praktisch onzichtbaar zou maken bvb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HGnlWgMmJv0iNfSeJs0FfucOHq8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9QLpAKlIUVUBBTBjJSkT3bu6.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CsNKO-eX1-1G6-t5Rg4JFBnFKIo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8my0dEsngHepZJRTAr8MCq1r.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-jrvrV1Mlx9EEJNxQbq_ds6K1Fo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dYOEyPANGKNyiY0RueJHaie6.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vltjqdrqQvyDV27cVTsBjE9XXfo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qbr2tPHrpLtN8YyUS8fSacUJ.png?f=fotoalbum_large

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:15
SparksNL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:11:
Gisteren de eerste 2 uur gespeeld op de PS4 Pro waarbij ik vooral de performance om te huilen vond. Opvallend genoeg is deze vandaag stukken beter. Ik heb geen nieuwe patch geïnstalleerd verder. Spel zit nog steeds op dezelfde versie 1.02 o.i.d. Wellicht dat een versie herstart het e.a. heeft verbeterd, of het feit dat ik nu meteen zonder HDR aan het spelen ben.

Meer mensen die dit zo ervaren?
Ik heb gister een uurtje met een schuin oog mee zitten kijken toen m'n vriendin op de PS4Pro aan het spelen was.
Het is natuurlijk niet de kwaliteit die je op een fatsoenlijke PC kunt halen, maar voor een console van 4 jaar oud viel het mij iig mee
De omgeving was af en toe wat vaag en een tikkeltje donker maar heb geen echte framedrops of haperingen voorbij zien komen.
Wel één glitch toen ze een nekje omdraaide en de NPC in een kist wou dumpen.
Ferio schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:12:
[...]

Ik kan ook wel een screenshot maken met alle settings op ultra, een save loaden en snel een screenshot maken.
Laat 'm maar een screenshot, of nog beter een filmpje van een paar seconden maken waar z'n daadwerkelijke FPS in beeld is.

[ Voor 19% gewijzigd door Nnoitra op 11-12-2020 20:22 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Nnoitra schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:19:
[...]

Ik heb gister een uurtje met een schuin oog mee zitten kijken toen m'n vriendin op de PS4Pro aan het spelen was.
Het is natuurlijk niet de kwaliteit die je op een fatsoenlijke PC kunt halen, maar voor een console van 4 jaar oud viel het mij iig mee
De omgeving was af en toe wat vaag en een tikkeltje donker maar heb geen echte framedrops of haperingen voorbij zien komen.
Wel één glitch toen ze een nekje omdraaide en de NPC in een kist wou dumpen.

[...]
Ik kan ook wel een screenshot maken met alle settings op ultra, een save loaden en snel een screenshot maken.
Laat 'm maar een screenshot, of nog beter een filmpje van een paar seconden maken waar z'n daadwerkelijke FPS in beeld is.
Dit inderdaad, ik geloof er geen worst van.

Ik heb het gevraagd, ben benieuwd naar de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Toch voorbij de crash gekomen. Kon hem niet lezen in de auto. Uit de auto crashte ie niet dus missie kunnen afmaken.

Best teleurstellend dat een pacifist / no kill run niet mogelijk is in dit spel.
Vanaf nu dan toch maar vol in de aanval haha. Guns schieten lekker dus zo erg dat stealth niet nodig is is dat ergens ook weer niet.

[ Voor 35% gewijzigd door Timothy3000 op 11-12-2020 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Timothy3000 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:47:
Toch voorbij de crash gekomen. Kon hem niet lezen in de auto. Uit de auto crashte ie niet dus missie kunnen afmaken.

Best teleurstellend dat een pacifist / no kill run niet mogelijk is in dit spel.
Vanaf nu dan toch maar vol in de aanval haha. Guns schieten lekker dus zo erg dat stealth niet nodig is is dat ergens ook weer niet.
Hoezo is het niet mogelijk dan? Welke kill heb je moeten doen omdat er geen andere optie was?
Wel ff in spoiler tags, just in case. ;)
Ik meende namelijk dat het juist wel mogelijk was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:53
Heb er zelf al 10 uur in zitten maar opzich qua bugs weinig tegen gekomen. Paar x dat ik niet kon herladen maar na doodgaan was dat weer okay. Speel op Visual voornamelijk, draait prima smooth op 30fps en soms 60fps.

Echt super leuk spel en ben al niet meer bezig met het hoofdverhaal haha, side jobs ftw

Speel het op Stadia.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Hoe zet ik iets in spoiler tags?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
tha_crazy schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:19:

Dit snap ik ook niet. Het is bijna altijd gezeik met teksten in games op consoles dat het te klein is om te lezen, weinig games bieden scaling aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:16

Kheos

FP ProMod
spoiler:
[spoiler]zo[/spoiler]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nnoitra
Alles wat je nodig hebt, vind je hier Overzicht van UBB-codes ;)
Staat onder de tekst "UBB-codes", linksboven het reageer veld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Yes. Het gaat om de missie.
spoiler:
The Pickup
.

Er zijn meerdere opties in deze missie mogelijk. Maar wat je ook doet de missie
spoiler:
eindigt met een gevecht tegen twee grote bots. Er is geen optie om dit gevecht te vermijden. Even op Reddit enzo gecheckt maar zelfs als je alles doet om met DumDum mee te kunnen sneaken eindig je voor de deur waar je moet vechten om te kunnen ontsnappen.

[ Voor 3% gewijzigd door Timothy3000 op 11-12-2020 20:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:27
Het ziet er kapot goed uit op de Xbox One X, zeker geen lelijke game! Alleen had deze niet op deze gen moeten uitkomen als je om mijn mening vraagt, ik rij nu 20 minuten rond met dikke framedrops en beeld wat 5 keer is vastgeslagen ( gaat na 6 seconden wel weer verder ). Maar dit is natuurlijk een duidelijk signaal dat de game te zwaar is voor de oude gen in mijn ogen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/arMPG4bh7BU0MDc-YAXHQmbGNPs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DUIYXItaIkr5AFAJVbXq4xRZ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3hTJGw1MrnZltDVrERPcpZryf3I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GGZ03Pf6Mnhs8idG7SXTTJaE.jpg?f=fotoalbum_tile
Ik vind nou niet dat je de kwaliteit hierboven lelijk mag noemen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:05

Snippertje

Light up your life

Op welke difficulty spelen jullie en hoe is jullie ervaring? Zelf hard gekozen en tot noch toe uitdagend en goed te doen. Wel zijn de vijanden bullet sponzen. Hoop dat dit met betere guns wat beter wordt

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Snippertje schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:02:
Op welke difficulty spelen jullie en hoe is jullie ervaring? Zelf hard gekozen en tot noch toe uitdagend en goed te doen. Wel zijn de vijanden bullet sponzen. Hoop dat dit met betere guns wat beter wordt
Hard :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Larmoth
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nrMHKAdNL1hLnXfO0KmP2xuL4Hc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RXaHbuVzZBz2XbBOVtOLEdbF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Waarom spoiler tag? Wat zie ik niet, btw je char ziet er badass uit!!!

Pagina: 1 ... 34 ... 93 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!