Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-10 22:49
kwdtje schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:12:
[...]

Na de eerste alinea weet ik al genoeg, dit is een reviewer waar ik het niet eens mee zal zijn. Ook pas 10 uur gespeeld lees ik...
Gamer.nl is dik een jaar terug helemaal op de SJW trein gestapt.
Comments die ook maar iets afwijken van dat gedrag worden direct verwijderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:16

Komt uit een draadje dat verder niet zo positief is

[ Voor 27% gewijzigd door 418O2 op 07-12-2020 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-10 14:37
PepieNL schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:35:
[...]

Gamer.nl is dik een jaar terug helemaal op de SJW trein gestapt.
Comments die ook maar iets afwijken van dat gedrag worden direct verwijderd.
Ahh, daar moet ik verder niks van hebben. Die site kan van m'n lijstje af, wordt weer tijd voor een abonnement op de Gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstaVista
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-04 08:48
FrankoNL schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:57:
[...]

Game is drie keer uitgesteld omdat de game niet af was. Dat er nog veel bugs in zitten lag voor mij dus wel in de lijn der verwachting.

Game is nu "af" alleen niet echt gepolijst. Dat gaan we komende weken/maanden nog krijgen denk ik.
Van mij mogen ze game dan nog uitstellen als de bugs echt te erg zijn. We zullen zien hoe goed het speelbaar is. Alleszins heel hoge verwachtingen want TW3 is mijn favoriete game ooit. TW1 en TW2 ook erg van genoten!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-10 22:49
kwdtje schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:40:
[...]

Ahh, daar moet ik verder niks van hebben. Die site kan van m'n lijstje af, wordt weer tijd voor een abonnement op de Gameplay.
Het heeft gewoon geen drol met de materie te maken (games).
Houdt je voorkeur voor jezelf en laat dat betuttelende vingertje achterwege., maar dat gaat tegenwoordig wel op voor meer platformen
Daarom blijf ik ver weg van de meeste social media 🤔

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B Tender
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 13:12
kwdtje schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:12:
[...]

Na de eerste alinea weet ik al genoeg, dit is een reviewer waar ik het niet eens mee zal zijn. Ook pas 10 uur gespeeld lees ik...
Getver. Same. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
418O2 schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:36:
[Twitter]

Komt uit een draadje dat verder niet zo positief is
Echt balen dat je dit niet aan kan zetten op de console versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:25
FrankoNL schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:57:
[...]

Game is drie keer uitgesteld omdat de game niet af was. Dat er nog veel bugs in zitten lag voor mij dus wel in de lijn der verwachting.

Game is nu "af" alleen niet echt gepolijst. Dat gaan we komende weken/maanden nog krijgen denk ik.
Eigenlijk met elk uitstel, verwachtte ik juist een betere ervaring. Dit spel had in april dit jaar moeten uitkomen. Als ik zo lees wat er nog weleens mis kan gaan. Vraag ik me af hoe iemand ooit april dacht te gaan halen.

Ik kijk nog steeds uit naar de game. Maar heb me wel voorbereid dat het zomaar flink teleur kan stellen met wat betreft bugs. Want daar lees je in elke review wel wat over terug.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Steven030 schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:07:
[...]

Echt balen dat je dit niet aan kan zetten op de console versies
Ja dat is wel jammer. Ik vind het persoonlijk wel echt heel sexy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Ik vind het wel enigszins zorgwekkend dat er geen PS/Xbox reviews zijn volgens Metacritic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
418O2 schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:14:
[...]

Ja dat is wel jammer. Ik vind het persoonlijk wel echt heel sexy
Ja vooral bij Miles Morales vond ik het prachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Steven030 schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:15:
[...]

Ja vooral bij Miles Morales vond ik het prachtig :)
En dat is dan volgens mij nog met relatief weinig RTX effecten, maar dat weet ik niet zeker
Ik vind het wel enigszins zorgwekkend dat er geen PS/Xbox reviews zijn volgens Metacritic
waarom zou je de Console versie zonder next gen patch reviewen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:03
418O2 schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:21:
Omdat de game gewoon over paar dagen uitkomt voor last gen. Handig om te weten of het speelbaar is of dat je de Console versie beter links kan liggen.

Zijn gewoon nog 100+ miljoen gebruikers van last gen consoles. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
polopolo150 schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:26:
[...]

Omdat de game gewoon over paar dagen uitkomt voor last gen. Handig om te weten of het speelbaar is of dat je de Console versie beter links kan liggen.

Zijn gewoon nog 100+ miljoen gebruikers van last gen consoles. ;)
Speelbaar is het vast wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:39

nFo

Bij de console versie hoef je minder bugs te verwachten. t.o.v. PC ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B Tender
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 13:12
418O2 schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:21:
[...]

En dat is dan volgens mij nog met relatief weinig RTX effecten, maar dat weet ik niet zeker

[...]

Omdat die nog heel lang op zich laat wachten misschien, omdat men nu kliks nodig heeft, en omdat 96% van de xbox eigenaren de game nu gaan kopen en niet nog een jaar wachten. Websites als deze waar leden verkondigem nog een jaar te wachten voor de allerallerbeste ervaring vertegenwoordigen maar een minideel van de gebruikers he.

En de Porsche 911 carrera 4 wordt ook gereviewed als de 911 Turbo S nog moet uitkomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:42
Day One Patch lijkt al online te zijn.
Staat nu een 15GB update klaar voor de Xbox.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:35
Beetje zoals verwacht. Deze game lijkt het net niet te hebben. Overigens maakte ik me al zorgen. Ik vond de Witcher echt een matige game met zeer repetitive gameplay en voor een rpg een erg matig verhaal. Deze wilde ik alleen wel spelen door de geweldige sfeer in de beelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:39

nFo

DoubleYouPee schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:16:
Heeft Tweakers geen review?

Ben ook wel benieuwd naar benchmarks, en of RTX het bijv. waard is of niet.
Komt vrijdag

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
giantgiantus schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:39:
Beetje zoals verwacht. Deze game lijkt het net niet te hebben. Overigens maakte ik me al zorgen. Ik vond de Witcher echt een matige game met zeer repetitive gameplay en voor een rpg een erg matig verhaal. Deze wilde ik alleen wel spelen door de geweldige sfeer in de beelden.
Een 91 op metacritic is toch niet zo slecht?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:37
giantgiantus schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:39:
Dat mag uiteraard, maar dan ben je wel de uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Daar moet je sowieso niet je mening op baseren. Veel reviewers en review websites zijn niet onafhankelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Koning-Admiraal op 07-12-2020 20:52 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:35
DriesNL schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:50:
[...]

Een 91 op metacritic is toch niet zo slecht?
Goed punt. Maar ik vind negatieve punten in reviews best wel overtuigend. Met name de beschrijving dat het een soort ubi game is vol met icoontjes etc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-10 09:57
giantgiantus schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:54:
[...]

Goed punt. Maar ik vind negatieve punten in reviews best wel overtuigend. Met name de beschrijving dat het een soort ubi game is vol met icoontjes etc.
Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Reviews en meningen beginnen hier en daar te lekken en zie toch veel de negatieve kant op gaan.

Hebben we een te hoge verwachting gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ferio schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:03:
Reviews en meningen beginnen hier en daar te lekken en zie toch veel de negatieve kant op gaan.

Er zijn ook mensen met verkeerde verwachtingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:37

Overgrote gedeelte is een 9?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Laatst online: 07-10 09:57

Hoezo lekken? Metacritic staat gemiddeld op een 9.1 sinds het embargo op reviews verbroken is. Wat bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Espresso14 schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:25:
Wow, voelde toch best wat enthousiasme voor deze game. Maar de eerste reviews zijn nou niet bijster positief. Misschien moet ik m’n (te hoge?) verwachtingen gaan bijstellen en nog even wachten.
Inderdaad op meerdere plekken best wat kritische dingen gelezen die helaas ook wel overtuigend klinken zoals AI vd voetgangers enzo. Daarnaast heeft iedereen het over de enorme hoeveelheid bugs.

Ik verwacht niet dat de 0-day patch de bugs significant gaat fixen. Lijkt me dat deze game met gemak nog een half jaar uitgesteld had kunnen worden om het merendeel wel te fixen en polijsten.

Maar goed, je kunt bezig blijven en de game lijkt me nog steeds erg sfeervol en zeker de moeite waard.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Help!!!! schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:07:
[...]

Inderdaad op meerdere plekken best wat kritische dingen gelezen die helaas ook wel overtuigend klinken zoals AI vd voetgangers enzo. Daarnaast heeft iedereen het over de enorme hoeveelheid bugs.

Ik verwacht niet dat de 0-day patch de bugs significant gaat fixen. Lijkt me dat deze game met gemak nog een half jaar uitgesteld had kunnen worden om het merendeel wel te fixen en polijsten.

Maar goed, je kunt bezig blijven en de game lijkt me nog steeds erg sfeervol en zeker de moeite waard.
Met al die maanden van uitstellen zou je toch wel verwachten dat dit soort dingen al eruit zijn gehaald. Wat was de staat van het spel dan wel niet begin dit jaar.. maart geloof ik? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:33
Ik kan idd ook niets vinden.Tjonge jonge hier baal ik wel van zeg! :(

[ Voor 8% gewijzigd door jori040 op 07-12-2020 21:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:48

Te lekken? Het embargo is gewoon verlopen.
CRITIC REVIEWS
  • Positive:41out of 43
  • Mixed:2out of 43
  • Negative:0
91 based on 43 Critic Reviews
De kritiek is voornamelijk gericht op de bugs en dat zijn dingen die gewoon kunnen worden opgelost.

[ Voor 15% gewijzigd door NotSoSteady op 07-12-2020 21:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:24

SomerenV

It's something!

Uit de Gamepsot-review:
A lot of the game is just there to look good. And that’s fine — but it means I don’t want to spend a lot of time wandering around the world. If the environment primarily exists to look dope in the background while I’m doing the quests, then I’ll probably mostly stick to the main story, see what happens, and then bounce. It’s fine to make a game like that — for many, that’s the promise of Cyberpunk 2077.
Toevallig vandaag Mafia Definitive Edition uitgespeeld (het origineel had ik ook al eens uitgespeeld) en die doet eigenlijk hetzelfde. Een vrij grote open wereld die eigenlijk puur bedoeld is als achtergrond. In Mafia is er letterlijk niks te doen buiten de missies, dus de open wereld is gewoon setdressing voor de verhaallijn. Persoonlijk vind ik dat helemaal niet erg. In Cyberpunk is er buiten het hoofdverhaal wél genoeg te doen in de stad, dus ik vind 't helemaal prima.

Ik heb Cyberpunk ook nooit gezien als een soort GTA, ook al wekt het wel vaak die indruk in trailers. Overigens zie je ook wel vaak met games van dit kaliber (lees: veel hoge verwachtingen) dat sommigen simpelweg geen realistische verwachtingen hebben waardoor het alleen maar tegen kan vallen. Velen hebben al een paar jaar een idee kunnen vormen in hun hoofd van wat Cyberpunk 2077 moet zijn of gaat zijn. Als de realiteit afwijkt van dat idee dan valt een game al snel tegen.

Van wat ik lees is dat Cyberpunk 2077 gewoon een goede game is. Gave personages, een prachtige wereld, weinig filler qua quests. Wel nog bugs, maar wie weet hoeveel de day one patch op kan lossen.

[ Voor 21% gewijzigd door SomerenV op 07-12-2020 21:20 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:12
Prachtig om te lezen dat negatieve opmerkingen uit reviews worden neergezet als zijnde "spel is een teleurstelling", terwijl de overgrote deel van de reviews 90+ zijn :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:13
SomerenV schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:18:
Uit de Gamepsot-review:

[...]

Toevallig vandaag Mafia Definitive Edition uitgespeeld (het origineel had ik ook al eens uitgespeeld) en die doet eigenlijk hetzelfde. Een vrij grote open wereld die eigenlijk puur bedoeld is als achtergrond. In Mafia is er letterlijk niks te doen buiten de missies, dus de open wereld is gewoon setdressing voor de verhaallijn. Persoonlijk vind ik dat helemaal niet erg. In Cyberpunk is er buiten het hoofdverhaal wél genoeg te doen in de stad, dus ik vind 't helemaal prima.

Ik heb Cyberpunk ook nooit gezien als een soort GTA, ook al wekt het wel vaak die indruk in trailers.
Maar zelfs in bijvoorbeeld GTA kun je je afvragen hoeveel er nu werkelijk te doen is buiten de main storyline en side missions in single player. Je kunt verder natuurlijk wat doelloos heen en weer rijden, er zijn wat mini games en je kunt vrij belabberde AI neer knallen/overrijden, maar ook hier is alles naar mijn idee toch ook gewoon redelijk setdressing voor de verhaallijn.

Bij dit soort reviews weet ik dan ook nooit zo goed te plaatsen wat een reviewer dan nu eenmaal had verwacht. We zijn nu eenmaal gewoon qua game ontwikkeling niet in een fase waarin de wereld iets anders kan zijn dan setting voor een verhaallijn. Natuurlijk kun je opteren om de verhaallijn te schrappen en er een sandbox game van te maken, maar dit maakt dat gevoel mijn inziens niet direct beter. De wereld om je heen wordt er daarmee tenslotte niet echt anders op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Is deze game er ook voor de Xbox Series X?
Bedoel daarmee, geoptimaliseerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidXTR
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-10 14:40

AcidXTR

Overal en altijd AcidXTR

038Robijno schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:32:
Is deze game er ook voor de Xbox Series X?
Bedoel daarmee, geoptimaliseerd?
Nog niet. De patch ter optimalisatie voor de XSX en PS5 komt volgend jaar pas.

[ Voor 3% gewijzigd door AcidXTR op 07-12-2020 21:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
psychodude schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:27:
[...]

Maar zelfs in bijvoorbeeld GTA kun je je afvragen hoeveel er nu werkelijk te doen is buiten de main storyline en side missions in single player. Je kunt verder natuurlijk wat doelloos heen en weer rijden, er zijn wat mini games en je kunt vrij belabberde AI neer knallen/overrijden, maar ook hier is alles naar mijn idee toch ook gewoon redelijk setdressing voor de verhaallijn.

Bij dit soort reviews weet ik dan ook nooit zo goed te plaatsen wat een reviewer dan nu eenmaal had verwacht. We zijn nu eenmaal gewoon qua game ontwikkeling niet in een fase waarin de wereld iets anders kan zijn dan setting voor een verhaallijn. Natuurlijk kun je opteren om de verhaallijn te schrappen en er een sandbox game van te maken, maar dit maakt dat gevoel mijn inziens niet direct beter. De wereld om je heen wordt er daarmee tenslotte niet echt anders op.
Volgens mij zijn mensen ‘teleurgesteld’ dat de game niet een simulator is, waarbij alles op iedereen reageert in de wereld. Dit was ook zeker niet het geval voor the witcher 3. Mensen hebben zich na 2018 en 2019 een beeld voor hun zelf geschetst dat het de beste game ooit ging worden waar alles aan klopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:13
mister_S schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:24:
Prachtig om te lezen dat negatieve opmerkingen uit reviews worden neergezet als zijnde "spel is een teleurstelling", terwijl de overgrote deel van de reviews 90+ zijn :)
Haters gonna hate ;)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
AcidXTR schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:34:
[...]

Nog niet. De patch ter optimalisatie voor de XSX en PS5 komt volgend jaar pas.
Gerucht gaat wel dat hij op de next-gen 60fps draait.Ik voeg het toe omdat die framerate toch wel een dingetje is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bikabob
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-02-2021
Ik wacht wel op de next gen patch voor ps5, dan zijn de bugs er ook uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
bikabob schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:38:
Ik wacht wel op de next gen patch voor ps5, dan zijn de bugs er ook uit.
Het frustrerende voor nu is dat daar tot donderdag niets over te zeggen is.Ben ook bang dat de console versie vol bugs zit.

[ Voor 8% gewijzigd door jori040 op 07-12-2020 21:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
jori040 schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:42:
[...]

Het frustrerende voor nu is dat daar tot donderdag niets over te zeggen is.Ben ook bang dat de console versie vol bugs zit.
De basis is hetzelfde gok ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:40
NRC recensie is ook wel aardig, al merken ze daar op dat de bugs niet enkel visueel zijn:

https://www.nrc.nl/nieuws...-menselijke-game-a4022897?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
418O2 schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:47:
[...]

De basis is hetzelfde gok ik.
Ben nu door de huidige reviews ook voor 50% gerustgesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
Katseviool schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:49:
NRC recensie is ook wel aardig, al merken ze daar op dat de bugs niet enkel visueel zijn:

https://www.nrc.nl/nieuws...-menselijke-game-a4022897?
4/5. Netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
jori040 schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:38:
[...]

Gerucht gaat wel dat hij op de next-gen 60fps draait.Ik voeg het toe omdat die framerate toch wel een dingetje is ;)
Ben benieuwd over 2 dagen op de PC. Las hier en daar dan zelfs met een 3080 de FPS rond de 30-40 zit op ultra. Daar kom ik met me 2070s.. :-/

Zie hier performance:

https://www.tomshardware....-2077-performance-preview

1440P Ultra is minimaal 6800XT of 3080/90 de rest zakt eronder. Dit is zonder RT en met RT haalt niets 60 fps.

Edit: Dit is zonder de patch, dus hopelijk fixed die performance!

[ Voor 25% gewijzigd door Ferio op 07-12-2020 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:57
Net even de IGN review gekeken. Nou ja gekeken.. meer luisteren, want er mocht geen eigen footage worden gebruikt. Dus even wachten op donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:37
Witcher 3 zat op de ps4 ook tegen de limiet aan, uiteindelijk hebben ze dat nog wel wat weten te optimaliseren.
Voorzichtige berichten zijn nu ook dat het een mooie en goede game is met enkele bugs en grafische schoonheidsfoutjes.
Dan wacht ik liever tot de next gen upgrades er volgend jaar zijn om dan voor het eerst de game in volle glorie te spelen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39
Een Russische site heeft eigen screenshots gepost van de game op 4K met alles op ultra. Moet zeggen dat het er zo wel heeeel lekker uit ziet.

[ Voor 11% gewijzigd door Atmosfeer op 07-12-2020 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ferio schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:57:
[...]

Ben benieuwd over 2 dagen op de PC. Las hier en daar dan zelfs met een 3080 de FPS rond de 30-40 zit op ultra. Daar kom ik met me 2070s.. :-/
Dat is best jammer ja met zo'n leuke kaart[2070s]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bikabob
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-02-2021
jori040 schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:42:
[...]

Next gen patch komt volgend jaar pas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
jori040 schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:04:
[...]

Dat is best jammer ja met zo'n leuke kaart[2070s]
Hoop nog steeds op een reference 6800XT en anders word het dus op medium spelen.

1440P Ultra is minimaal 6800XT of 3080/90 de rest zakt eronder. Dit is zonder RT en met RT haalt niets 60 fps.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:30

Dhrax

Prog Lord

Laten we nu geen overhaaste conclusies gaan trekken o.b.v reviews met oude game builds. Er komt sowieso een grote day 1 patch uit. En dan nog ultra is 2160P met alle toeters en bellen aan. Zet RTX op low of uit en je fps verdubbeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:29
Aan de bugs te horen wordt dit net als de Witcher 3 launch. Goede game in de basis maar wel een stuk of 10 patches nodig om het spel te worden wat het moet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bikabob schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:06:
[...]

Next gen patch komt volgend jaar pas.
Weet ik.Maar ja dat kan misselijk zijn wanneer dat is in 2021.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-10 15:19
https://www.gamestar.de/a...nk-2077-test,3364844.html

Gamestar schrijft dat ze ook last hadden van een hoop bugs maar uiteindelijk een patch hebben gekregen van CDPR - niet de day-one patch - die al een hoop verbeterde.

Vraag me dan af of er meer outlets zijn geweest die zo'n gelijknamige patch hebben gekregen en of dat het beter voor hun hebben gemaakt. Een hoop outlets zie ik dat ze maar tientallen uren hebben gespeeld terwijl sommige outlets toch weer aangeven bijna een week gespeeld te hebben.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
Dhrax schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:08:
Laten we nu geen overhaaste conclusies gaan trekken o.b.v reviews met oude game builds. Er komt sowieso een grote day 1 patch uit. En dan nog ultra is 2160P met alle toeters en bellen aan. Zet RTX op low of uit en je fps verdubbeld.
1440P + op ultra (zonder RT en 60fps) is dus minimaal 6800XT of 3080/90. Met RT aan zakt dit dus ruim onder de 60fps op deze kaarten, dus zo goed als onspeelbaar voor de overige kaarten. Dit is dan nog wel zonder de patch, maar of die een grote boost zal geven?

RT voegt wel veel mooie dingen toe van wat ik zag, dus eigenlijk wel jammer om hem zonder RT te spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Ferio op 07-12-2020 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:24

SomerenV

It's something!

batumulia schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:10:
https://www.gamestar.de/a...nk-2077-test,3364844.html

Gamestar schrijft dat ze ook last hadden van een hoop bugs maar uiteindelijk een patch hebben gekregen van CDPR - niet de day-one patch - die al een hoop verbeterde.

Vraag me dan af of er meer outlets zijn geweest die zo'n gelijknamige patch hebben gekregen en of dat het beter voor hun hebben gemaakt. Een hoop outlets zie ik dat ze maar tientallen uren hebben gespeeld terwijl sommige outlets toch weer aangeven bijna een week gespeeld te hebben.
Volgens mij waren er inderdaad wat outlets die de game pas sinds een dag (of 2) hebben terwijl andere outlets er al een paar dagen mee aan de slag zijn.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Ferio schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:11:
[...]

1440P + op ultra (zonder RT en 60fps) is dus minimaal 6800XT of 3080/90. Met RT aan zakt dit dus ruim onder de 60fps op deze kaarten, dus zo goed als onspeelbaar voor de overige kaarten. Dit is dan nog wel zonder de patch, maar of die een grote boost zal geven?

RT voegt wel veel mooie dingen toe van wat ik zag, dus eigenlijk wel jammer om hem zonder RT te spelen.
Er zullen vast weer een hoop settings zijn die je aan kan passen waardoor je een veel hogere fps haalt zonder dat je veel inlevert. Hopelijk een beetje zoals bij RDR2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:05
Ik heb hier eigenlijk niks over gelezen, niks over gezien. Alleen weet ik dat het een hype is.

Verwacht er in principe weinig van, ik kijk wel wat ik ervan vind.

Tegenvallen kan het voor mij niet echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Pff vandaag contact gehad met bol. Eerst hadden ze de pc collectors edition op de site te bestellen staan afgelopen week. Die besteld maar werd geannuleerd binnen een dag. Niet leverbaar meer. Cadeaubon van 25 eu gekregen. Maar ps4 was er wel. Die maar gekocht want content hetzelfde op de game na maar kreeg vandaag te horen dat ze die ook mogelijk niet kunnen leveren. Meer hier last van? Order staat nog wel op 10 dec leveren. Maar deze persoon van de klantenservice had er een hard hoofd in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 22:02

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ferio schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:07:
[...]

Hoop nog steeds op een reference 6800XT en anders word het dus op medium spelen.

Een 3060Ti haalt 52 FPS gemiddeld op 1440P Ultra, zonder day-1 patch, zonder videokaart driver patch, met Denuvo DRM waarvan CD-Project al heeft gezegd dat dit performance beïnvloed.. En alsnog is 52 FPS echt niet verschrikkelijk, en als je met wat optimalisatie en zonder Denuvo richting de 60-65 gaat is er geen man overboord. Het blijft natuurlijk een waarschijnlijk loeizware game met alle content die erin gebakken is, ik heb liever een game die over 6 jaar nog goed uitziet dan een game die nu draait op een iGPU van 5 jaar oud maar verder niet bijzonder uit ziet.

Met mijn RTX3070 die 2165Mhz core loopt en +1150Mhz memory (10-15% sneller dan de FE) maak ik mij weinig zorgen over 60 FPS gemiddeld op 1440P Ultra. Misschien dat RT performance bij mij ook wel richting de 55 FPS kruipt met DLSS. Zeker met een 3700X en RAM wat op 3800Mhz C16 loopt.

[ Voor 5% gewijzigd door Kuusj op 07-12-2020 23:18 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Laatst online: 23:11
Laten we het hopen 😅
Maar waarom? Je wilt toch dat reviewers een goeie ervaring hebben? Die 3 dagen maakt ook niet meer uit..

[ Voor 17% gewijzigd door DoubleYouPee op 07-12-2020 23:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:13
Teknix1982 schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:02:
Pff vandaag contact gehad met bol. Eerst hadden ze de pc collectors edition op de site te bestellen staan afgelopen week. Die besteld maar werd geannuleerd binnen een dag. Niet leverbaar meer. Cadeaubon van 25 eu gekregen. Maar ps4 was er wel. Die maar gekocht want content hetzelfde op de game na maar kreeg vandaag te horen dat ze die ook mogelijk niet kunnen leveren. Meer hier last van? Order staat nog wel op 10 dec leveren. Maar deze persoon van de klantenservice had er een hard hoofd in..
Ik heb nog niets gehoord over eventuele leveringsproblemen van de PC CE versie die ik op 30/11 besteld heb.
De PS4 CE zal sowieso komen want die pre-order is al van juni vorig jaar.

Als ik ze beide geleverd krijg dan mag je de PS4 CE voor de originele verkoopprijs (€219,-) + verzendkosten overnemen.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Nnoitra schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:26:
[...]

Ik heb nog niets gehoord over eventuele leveringsproblemen van de PC CE versie die ik op 30/11 besteld heb.
De PS4 CE zal sowieso komen want die pre-order is al van juni vorig jaar.

Als ik ze beide geleverd krijg dan mag je de PS4 CE voor de originele verkoopprijs (€219,-) + verzendkosten overnemen.
Zou super zijn als mijne niet komt, thnx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Er staat op reddit een 3 uur gameplay weet niet of ik de link hier mag droppen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 22:02

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

rwbk schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:51:
Mja de link zal geen probleem zijn maar svp alles wat ook maar een beetje met een spoiler te maken zou kunnen hebben in [spoiler] tags..

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
rwbk schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:51:
Het is nog de console versie ook.Thnx voor de tip. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-10 14:54

Orac

Ik mis je papa.

Het ziet er naar uit dat ik komende maanden Cyberpunk toch niet kan spelen, omdat de benodigde hardware niet leverbaar is. (CPU en GPU). Kunnen ze Cyberpunk niet nog even uitstellen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisKr
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 19-11-2022
Is hard nodig wanneer je alle reviews leest en over de hoeveelheid bugs in het spel. Helaas helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastafarian
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-03 19:09
DennisKr schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 00:06:
Is hard nodig wanneer je alle reviews leest en over de hoeveelheid bugs in het spel. Helaas helaas.
Ook vrij standaard met dit soort game. Ik vind het zelf geen probleem - ik wacht waarschijnlijk wel. Het spel is over 4 maanden vast beter te spelen en minstens net zo leuk. Overigens kan je ook geluk hebben. Red Dead 2 speelde ik op de PC wel op de dag van de release al, en heb nooit problemen gehad (nou ja, Direct X crasht nog altijd na 30 seconden, maar met de Vulkan API werkte het altijd al goed).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Wat is de populatie laag zeg. Je komt amper verkeer tegen.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
Ja, zelf ontwikkelde iOS app, iphone en iPad... O-)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:48
Hmm, beetje teleurstellend. Ik hoop dat ik met de 3090 wel boven de 60fps ga uitkomen wanneer DRM wordt uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Registratie: April 2019
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

NotSoSteady schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 01:01:
[...]

Hmm, beetje teleurstellend. Ik hoop dat ik met de 3090 wel boven de 60fps ga uitkomen wanneer DRM wordt uitgeschakeld.
Gewoon afwachten en setting fine-tune, komt helemaal goed d:)b

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 21:00
DutchWing schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 01:11:
[...]

Gewoon afwachten en setting fine-tune, komt helemaal goed d:)b
Voorlopig skip ik deze game. Tegen de tijd dat ie in de budgetbak ligt hoop ik dat het technisch een beetje speelbaar is. Natuurlijk wens ik alle beta testers veel plezier :)B

[ Voor 35% gewijzigd door Nol_NL op 08-12-2020 02:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk heel erg uit naar deze game. :D Ben heel benieuwd of er echt zoveel bugs in het spel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Kuusj schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:17:
[...]

Een 3060Ti haalt 52 FPS gemiddeld op 1440P Ultra, zonder day-1 patch, zonder videokaart driver patch, met Denuvo DRM waarvan CD-Project al heeft gezegd dat dit performance beïnvloed.. En alsnog is 52 FPS echt niet verschrikkelijk, en als je met wat optimalisatie en zonder Denuvo richting de 60-65 gaat is er geen man overboord. Het blijft natuurlijk een waarschijnlijk loeizware game met alle content die erin gebakken is, ik heb liever een game die over 6 jaar nog goed uitziet dan een game die nu draait op een iGPU van 5 jaar oud maar verder niet bijzonder uit ziet.

Met mijn RTX3070 die 2165Mhz core loopt en +1150Mhz memory (10-15% sneller dan de FE) maak ik mij weinig zorgen over 60 FPS gemiddeld op 1440P Ultra. Misschien dat RT performance bij mij ook wel richting de 55 FPS kruipt met DLSS. Zeker met een 3700X en RAM wat op 3800Mhz C16 loopt.
Waar zie je dat? Ik zie hele andere charts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Nol_NL schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 01:53:
[...]

Voorlopig skip ik deze game. Tegen de tijd dat ie in de budgetbak ligt hoop ik dat het technisch een beetje speelbaar is. Natuurlijk wens ik alle beta testers veel plezier :)B
Ik heb het op Stadia gekocht, maar ben voorlopig nog wel even zoet met AC:Valhalla en wellicht Odyssey erna. Aan alle reviews en reacties te lezen, kan ik het beste even wachten totdat de bugs grotendeels verholpen zijn. Had ik dat ook maar bij Valhalla gedaan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
https://www.pcgamer.com/a...is-cyberpunk-2077-really/

Een bloemlezing over de bugs. Hopelijk zijn sommige al gepatched of kunnen dat makkelijk worden gedaan

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:40
Wel bizar dat dit topic is aangemaakt op donderdag 10 januari 2013 22:25 en de release nu 2 dagen verwijderd is van ons _/-\o_

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ben benieuwd, nu met AC Valhalla bezig... En denk niet dat ik die 'af' krijg voordat Cyberpunk er is.

Ook vraag ik me af hoe de performance zal zijn, AC:V loopt nu ~60 fps @ 3440x1440 Ultra-High.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:52
PSA: GameInformer publiceerde een artikel met een waarschuwing: CyberPunk 2077 bevat beelden die enorm gelijkaardig zijn aan de patronen die door artsen gebruikt worden om expres op epilepsie te testen bij mensen. Het spel kan een epilepsieaanval triggeren, dus vermijd de relevante situaties/scènes voorlopig als je risicopatiënt bent of neem voorzorgen.

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 08-12-2020 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 21:11
En nog een PSA: Zojuist controleerde ik bij bol.com de verzendinformatie van mijn pre-order van Cyberpunk. Daar stond verwachtte verzenddatum op 19 december. Daar dus meteen geannuleerd en maar voor een digitale pre-order gegaan bij GOG. Die staat nu ook al lekker te downloaden >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:25
JackAvery schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:07:
PSA: GameInformer publiceerde een artikel met een waarschuwing: CyberPunk 2077 bevat beelden die enorm gelijkaardig zijn aan de patronen die door artsen gebruikt worden om expres op epilepsie te testen bij mensen. Het spel kan een epilepsieaanval triggeren, dus vermijd de relevante situaties/scènes voorlopig als je risicopatiënt bent of neem voorzorgen.
Het enige wat je nodig hebt om een aanval uit te lokken is een felle lamp die continu flikkert. Althans, zo is het zes keer gegaan bij mij met een EEG.

Wellicht dat er scenes zijn in het spel die het, eventueel, verergeren. Maar in principe heeft alles wat bewegend beeld is de capaciteit om een aanval uit te lokken.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
-SaveMe- schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 00:57:
[...]

Ja, zelf ontwikkelde iOS app, iphone en iPad... O-)
Dat is eigenlijk wel tof! Als je de game kan selecteren, automatisch de juiste map krijgt en daar dan notitie bij kan maken. Zou ik gebruiken voor games zoals Cyberpunk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:52
SacreBleu schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:23:
[...]

Het enige wat je nodig hebt om een aanval uit te lokken is een felle lamp die continu flikkert. Althans, zo is het zes keer gegaan bij mij met een EEG.

Wellicht dat er scenes zijn in het spel die het, eventueel, verergeren. Maar in principe heeft alles wat bewegend beeld is de capaciteit om een aanval uit te lokken.
Ik heb geen epilepsie en kan dit moeilijk zelf beoordelen. De auteur die dat artikel geschreven heeft, heeft wel epilepsie, dus ik neem aan dat er iets extra gaande is :) better safe than sorry enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:27

KipCurreh

Nightcrawler

Ik zit nu net in Jedi Fallen Order aan Chapter 3 (2de x Zeffo) en ga deze eerst gewoon uitspelen en dan pas aan Cyberpunk beginnen.
Tussendoor trek ik me niet echt veel aan van de meeste reviews, aangezien die toch maar op het net gegooid zijn om zo snel mogelijk veel views te krijgen. Hecht er geen waarde aan

Tegen die tijd hebben we de day 1 patch en wie weet nog wat allemaal van hotfixes al gehad, en kan ik beginnen aan het avontuur.

Ik heb tijd ;)

-edit-
Nu ja, eigenlijk heb ik weinig tijd, maar wel veel geduld 8)

[ Voor 7% gewijzigd door KipCurreh op 08-12-2020 08:54 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:31
JackAvery schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:07:
Wellicht dit pinnen?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
-SaveMe- schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:29:
[...]

Hard bezig geweest met de start post! Nice! _/-\o_
Heb hem wederom aangepast, was gisteravond niet tevreden met het eindresultaat :X .

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:39
:D zojuist een bericht van de GameMania dat mijn CE is verzonden :D
Zal ik hem dan al morgen binnen krijgen?? ben benieuwd

PSN: McMillan0984

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Clavat schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:15:
:D zojuist een bericht van de GameMania dat mijn CE is verzonden :D
Zal ik hem dan al morgen binnen krijgen?? ben benieuwd
Ik ga voor je duimen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs met DLSS niet boven de 60fps @ 1440p ultra op een RTX 3080....

En dan nog maar afwachten hoe DLSS 2.0 eruit ziet, in Watchdogs Legion was het ronduit lelijk.
Denk dat ik deze maar uit de budgetbak vis als ik een RTX 5090 heb over 4 jaar, first person spellen speel ik toch het liefst ruim boven de 60fps.

Geeft wel aan dat ook de RTX 30xx serie simpelweg niet genoeg Rt cores heeft , en het dus ws toch nog een paar jaar een beetje een gimmick blijft.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 21:11
Soms vraag ik me af of mensen wel lezen. Hierboven is al gezegd dat de review exemplaren DRM hebben die een impact hebben op de performance. Die DRM is niet aanwezig in de release, wat de performance dus ten goede komt. Staat letterlijk twee berichten onder het bericht dat je quote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:02
Verwijderd schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:16:
[...]

Zelfs met DLSS niet boven de 60fps @ 1440p ultra op een RTX 3080....

En dan nog maar afwachten hoe DLSS 2.0 eruit ziet, in Watchdogs Legion was het ronduit lelijk.
Denk dat ik deze maar uit de budgetbak vis als ik een RTX 5090 heb over 4 jaar, first person spellen speel ik toch het liefst ruim boven de 60fps.

Geeft wel aan dat ook de RTX 30xx serie simpelweg niet genoeg Rt cores heeft , en het dus ws toch nog een paar jaar een beetje een gimmick blijft.
Wacht nog even een dag of twee voor je zulke conclusies trekt :)
Denuvo eruit, patch eroverheen, nieuwe drivers, en dan eens kijken wat er overblijft

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 06:35
https://www.pu.nl/artikel...pc-review-geloof-de-hype/

Raf kennende (van vroegere gamesbladen zijnde Gunk,..) is dit vrij objectief geschreven.
Lijkt me dus wel een aanrader.
Alleen opnieuw op PC..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
JanW schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:21:
Soms vraag ik me af of mensen wel lezen. Hierboven is al gezegd dat de review exemplaren DRM hebben die een impact hebben op de performance. Die DRM is niet aanwezig in de release, wat de performance dus ten goede komt. Staat letterlijk twee berichten onder het bericht dat je quote.
Zit Denuvo op inderdaad, dus dan weet je wel dat het ongeveer 20% impact heeft op de performance.
Pagina: 1 ... 16 ... 93 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!