Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:25
G_Dragon schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:35:

[Afbeelding]
Weten jullie al welk pad jullie gaan kiezen bij de eerste playthrough? :)

Ik twijfel tussen Corp en Nomad. De eerste lijkt mij cooler als rollenspel.
Maar de tweede begint buiten de stad. Ik denk dat het dan enorm tof is wanneer je eindelijk in de stad terecht komt.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-10 10:53
G_Dragon schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:40:
[...]

Ik hoor nog twijfels bij die eerste run O-)
haha, 90% zeker streetkid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[Afbeelding]

wat is het verschil? :X

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:21

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-10 16:26
Ik ben nu wel benieuwd naar hoe uitgebreid het spel gaat zijn. De devs hebben gezegd dat de map een pak kleiner is dan Witcher 3, en dat ook de totale main quest iets korter zou zijn dacht ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:33

[Afbeelding]
De verschillen
Nomad:Wil de stad van ver zien. :)
Dat je van Night City nog niets/weinig weet spreekt mij wel aan.

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 07-12-2020 13:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-10 22:52
SacreBleu schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:40:
[...]

Ik twijfel tussen Corp en Nomad. De eerste lijkt mij cooler als rollenspel.
Maar de tweede begint buiten de stad. Ik denk dat het dan enorm tof is wanneer je eindelijk in de stad terecht komt.
Dat lijkt me ook zeer tof, heb alleen verder vrij weinig met het Nomad "gedoe".
Street kid lijkt me zeer goed bij de game passen net zoals Corpo, maar dan heb je al wat opgebouwd, zou tof zijn om vanaf 0 te starten.

Een psycho corpo bitch lijkt me nog steeds zeer vet.. zoveel keuzes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

[Afbeelding]
De verschillen
100% Streetkid. Past het beste bij mijn wereldje in het (verleden) echte leventje ook _/-\o_

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 09:31

spartacusNLD

This is Sparta!!

Xtr3me4me schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:53:
[...]
100% Streetkid. Past het beste bij mijn wereldje in het (verleden) echte leventje ook _/-\o_
Politie wants to know your location :P

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

spartacusNLD schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:55:
[...]

Politie wants to know your location :P
hehehe was ook het verleden :P Maar voor mij meest anticiperende game sinds The Witcher 3 en GTA 5 uitkwam.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Lastige keuze en voordat ik donderdag het eerste half uur alleen maar daar over aan het wikken en wegen ben goed dat ik dit nu al zie haha.
Alledrie leuk, en ook bemoedigend om toch eens een tweede play-through te doen als de next-gen patch er is. Ik denk dat ik begin als Nomad om de stad stukje bij beetje te leren kennen. En dan voor de tweede play-through, hoewel Corpo me gaaf lijkt zal ik denk ik toch voor Streetkid kiezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32

[Afbeelding]
De verschillen
Streetkid spreekt me het meest aan, al vind ik het misschien jammer om in de stad te beginnen en niet daarbuiten. Denk dat ik er heel lang over ga doen deze uit te spelen, net als met New Vegas, dat je steeds maar uitstelt om naar New Vegas zelf te gaan, maar wel steeds de stad zie liggen in de verte. Heb er meerdere jaren voor nodig gehad, begonnen op Xbox 360, overnieuw begonnen op de PC. Later bootcamp op de Mac gezet en mijn savegame van de backup af gehaald om hem af te maken.

Ben heel benieuwd naar character creation, zodra de game uit is hoop ik dat ik hier een detail filmpje van kan vinden die alle mogelijkheden laat zien. Nog steeds gemiste kans dat dit niet ergens online al kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 22:07
Eerste playthrough: een (ex)-corpo die zich genaaid voelt door corp life en ze maximaal wil fucken. Hacken en melee focused

Tweede playthrough: een wastelander die zich heel graag wilt omhoogwerken in de corpo wereld. Focus op gunplay en brute force.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 21:49
Tombason schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:59:
Heb hem ook ge-preload via GoG. Ben benieuwd hoe groot de day one patch dan nog is.
Heb een account aangemaakt maar kan nergens zien waar ik hem kan pre loaden. Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-09 13:31
Swizzler24 schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:08:
[...]

Heb een account aangemaakt maar kan nergens zien waar ik hem kan pre loaden. Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen?
Gewoon naar de pagina gaan van cyberpunk in GOG galaxy. Dan kun je hem preloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
Maar je moet hem dus via hun aanschaffen? Ik heb hem via bol gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Swizzler24 schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:13:
Maar je moet hem dus via hun aanschaffen? Ik heb hem via bol gekocht.
Ja, je moet hem dan inderdaad wel daar hebben gekocht.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
SacreBleu schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:15:
[...]

Ja, je moet hem dan inderdaad wel daar hebben gekocht.
Oke. Thnx.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-10 09:57
jori040 schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:48:
[...]

Nomad:Wil de stad van ver zien. :)
Dat je van Night City nog niets/weinig weet spreekt mij wel aan.
Exact dit dus, het naar de stad uitkijken, dat is de voornaamste reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 23:06
Steven030 schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:21:
[...]

Dit kan via de Xbox app op je telefoon
Dat snap ik, maar daar krijg ik dus een foutmelding op die pagina ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
FrankoNL schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:24:
[...]

Dat snap ik, maar daar krijg ik dus een foutmelding op die pagina ;)
Ah I see. Voorheen kon het niet op de console zelf, maar wel via de app, vandaar mijn antwoord. Nu zie ik ook de foutmelding ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-09 13:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZOc7wr95kQjU3B7YIdXiyAdGpDI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TjuTQexNZ70Een5SSQFj3iv2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Laatst online: 07-10 10:58

De verschillen
Ik had gelezen dat alle paden uiteindeljk (na een paar quests) mergen naar 1 pad met wat pad/build-specifieke side en main quests. Het stukje backstory bij de corpo en het naar de stad toetrekken van de nomad spreken mij het meest aaan. Uiteindelijk moet ik de 10e (als hij dan fysiek binnen komt) de knoop doorhakken. Ik lees hier uiteraard rustig mee hoe andere mensen erover denken :)

Embargo van de reviews gaat er vandaag af, dus mogelijk dat daar nog wat leuk in te lezen valt over de backstories.
Cyberpunk 2077 reviews will go live on December 7th at 09:00 PST / 18:00 CEST!

[ Voor 14% gewijzigd door ConZito op 07-12-2020 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGti
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 11:08
Helaas geen tweakers review vanavond..

https://twitter.com/tweakjur/status/1335899426276126721?s=19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
Blij te horen dat ze geen rushed review willen afleveren _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Naar wat ik heb begrepen zijn lang niet alle reviewers voorzien van een code en de mensen die wel voorzien zijn hebben ze nog maar (erg) kort. De reviewers zijn nu op een totale bender om de game te spelen omdat hij nogal lang is. Iedere reviewer heeft zijn eigen speelstijl en motivatie (veel side missions of juist niet, dus de reviews gaan waarschijnlijk redelijk wat verschillen. Ben erg benieuwd.

Deze contributor op Forbes maakte trouwens ook wel een goede opmerking dat dit ook voor scheve/oneerlijke reviews kan zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Gropah schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:05:
[...]

Naar wat ik heb begrepen zijn lang niet alle reviewers voorzien van een code en de mensen die wel voorzien zijn hebben ze nog maar (erg) kort. De reviewers zijn nu op een totale bender om de game te spelen omdat hij nogal lang is. Iedere reviewer heeft zijn eigen speelstijl en motivatie (veel side missions of juist niet, dus de reviews gaan waarschijnlijk redelijk wat verschillen. Ben erg benieuwd.

Deze contributor op Forbes maakte trouwens ook wel een goede opmerking dat dit ook voor scheve/oneerlijke reviews kan zorgen.
Maar dat hebben ze dan wel een beetje aan zichzelf te danken om die codes zo laat uit te sturen. Ze weten zelf hoeveel ambitie de game heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Zo te zien mikt Tweakers op vrijdag dus die reviewen mét de day one patch, wat dat betreft kunnen we een gebalanceerde mening krijgen.. Helaas kan ik niet wachten tot vrijdag en speel hem sowieso op release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

flugelisoke schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:10:
[...]

Maar dat hebben ze dan wel een beetje aan zichzelf te danken om die codes zo laat uit te sturen. Ze weten zelf hoeveel ambitie de game heeft.
Oh, het klopt zeker dat CDPR het aan zichzelf te danken heeft, maar de gamers verwachten reviews bij release en worden waarschijnlijk eerder boos op de media.

Maar goed, ik ben benieuwd en wacht af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Gropah schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:13:
[...]

Oh, het klopt zeker dat CDPR het aan zichzelf te danken heeft, maar de gamers verwachten reviews bij release en worden waarschijnlijk eerder boos op de media.

Oh je bedoeld op die manier, ja dat gaat sowieso gebeuren. Het zal mij gewoon ontzettend benieuwen of deze game wel waar maakt of er wordt verwacht en wat ze pretenderen wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Gropah schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:13:
[...]

Ik vraag mij af waarom CDPR zolang heeft gewacht. Misschien had dit te maken met die patch die van de week langskwam? Eerder werd door een medewerker gerept dat de day-one patch er nog niet was. Het lijkt er bijna op dat er nog flink wordt gesleuteld aan die patch en dat ze daarom wat venues hebben overgeslagen.

Jur is nu, zeer waarschijnlijk, ook een versie aan het spelen zonder de day 1 patch. En dat zou de mening/verloop van de review nog wel eens kunnen beinvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
SacreBleu schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:16:
[...]

Ik vraag mij af waarom CDPR zolang heeft gewacht. Misschien had dit te maken met die patch die van de week langskwam? Eerder werd door een medewerker gerept dat de day-one patch er nog niet was. Het lijkt er bijna op dat er nog flink wordt gesleuteld aan die patch en dat ze daarom wat venues hebben overgeslagen.

Jur is nu, zeer waarschijnlijk, ook een versie aan het spelen zonder de day 1 patch. En dat zou de mening/verloop van de review nog wel eens kunnen beinvloeden.
Ik vind het gewoon opmerkelijk, ik denk dat ze zelf niet kunnen waarmaken op dit moment als wat ze presenteerden.

Dat heeft de volgende reden, elke keer voordat hij werd uitgesteld beweerden ze dat de game af was, maar dat ze toch nog een ditje en datje wilden toevoegen. Als de game zo af was, waarom alsnog dan deze enorme day one patch?

Ik heb wat leaked footage zien en eerlijk, dat ziet er echt niet uit. Ik zie animaties van het niveau Fallout 3. Dat wil niet zeggen dat dit perse afbreuk doet aan de game als geheel. Maar ik verwacht het wel wat meer gepolished omdat ze er al 8 jaar aan bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Waar ik heel erg benieuwd naar ben is hoe 'objectief' de reviews worden. De game is enorm gehyped, maar ik betwijfel of dat in de reviews opzij wordt geschoven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barriie
flugelisoke schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:20:
[...]

Ik vind het gewoon opmerkelijk, ik denk dat ze zelf niet kunnen waarmaken op dit moment als wat ze presenteerden.

Dat heeft de volgende reden, elke keer voordat hij werd uitgesteld beweerden ze dat de game af was, maar dat ze toch nog een ditje en datje wilden toevoegen. Als de game zo af was, waarom alsnog dan deze enorme day one patch?

Ik heb wat leaked footage zien en eerlijk, dat ziet er echt niet uit. Ik zie animaties van het niveau Fallout 3. Dat wil niet zeggen dat dit perse afbreuk doet aan de game als geheel. Maar ik verwacht het wel wat meer gepolished omdat ze er al 8 jaar aan bezig zijn.
Leaked footage van PS4? 360? base? slim? smart? 8)7

Ze gaan nooit de hype waarmaken, maar ik hoop gewoon op een goeie game die me weken vast houdt. Fallout 3 heeft dat ook gedaan dus ik maak me niet zon zorgen over animaties, als de stad maar goed aanvoelt, dat is imo belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
[...]

Ik denk dat ze de verwachtingen überhaupt nooit waar hebben kunnen maken. Als je ziet wat voor verwachtingen mensen ervan hadden, zou CDPR het altijd fout hebben. Ik ga er alleen niet vanuit dat ze geen review codes/copies hebben gestuurd omdat ze zelf al weten dat iets hebben neergezet wat nog niet af is.

De previews van een paar weken terug waren immers enorm lovend. Dus ik kan mij niet voorstellen dat ze zich ergens heel erg zorgen over maken. Maar we gaan het zien. Een der deze dagen zal toch wel een review online gezet worden, vermoed ik. En anders ondervinden we het allemaal op aanstaande donderdag.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:21
Bedankt voor het toevoegen als mede-auteur, ik heb gelijk het hoofdtopic een mega update gegeven!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-10 13:05
Met de komst van mijn PS5 nu toch de game alvast maar gekocht (had vorheen wel wat twijfels over de prestaties op de base PS4).

Dat de game overhyped is kun je understatement noemen, ik denk dat aan beide kanten mensen staan in de media om de loftrompet te steken of de game af te branden. Hoe de game loopt en hoeveel bugs (altijd aanwezig bij dit soort games) er in zullen zitten zullen we zien. Ik heb na Witcher 3 wel veel vertrouwen in hoe CDPR verhalen/quests en worldbuilding doet en ik verheug me vooral daar op. Zin om in die wereld te duiken donderdag !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:01
Vildhjarta schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:52:
Met de komst van mijn PS5 nu toch de game alvast maar gekocht (had vorheen wel wat twijfels over de prestaties op de base PS4).

Dat de game overhyped is kun je understatement noemen, ik denk dat aan beide kanten mensen staan in de media om de loftrompet te steken of de game af te branden. Hoe de game loopt en hoeveel bugs (altijd aanwezig bij dit soort games) er in zullen zitten zullen we zien. Ik heb na Witcher 3 wel veel vertrouwen in hoe CDPR verhalen/quests en worldbuilding doet en ik verheug me vooral daar op. Zin om in die wereld te duiken donderdag !
Blijkbaar was the Witcher 3 ook een bugfest. Ik heb hem jaren na release gespeeld en toen was het op zich prima. Tuurlijk heb je af en toe een soldaat die ragdol speelde, haar dat dwars door armor ging, het indoor haar van iedereen die in de wind wapperde en zo kan ik nog wel even door gaan. Toch 1 van de beste games die ik ooit gespeeld heb, dus zo lang het geen gamebrekende bugs zijn (*kuch* Fallout) dan kan ik daar wel doorheen kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@Santee vond fallout vooral leuk(er) worden dmv alle mods en modussen die community gemaakt heeft. weet je of deze game dat ook ondersteunt?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:01
himlims_ schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:55:
@Santee vond fallout vooral leuk(er) worden dmv alle mods en modussen die community gemaakt heeft. weet je of deze game dat ook ondersteunt?
Als sla je mij dood. Ik weet wel dat the Witcher 3 bepaalde grafische mods heeft, CD projekt red is wel een chill bedrijf dus je zou verwachten van wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
G_Dragon schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:40:
Bedankt voor het toevoegen als mede-auteur, ik heb gelijk het hoofdtopic een mega update gegeven!
Hard bezig geweest met de start post! Nice! _/-\o_

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Met al die leaks, is er nou werkelijk geen totale map leak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Laatst online: 16:10

Kheos

FP ProMod
flugelisoke schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:29:
Met al die leaks, is er nou werkelijk geen totale map leak?
de map is toch al lang gekend? wat mis je nog precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Kheos schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:33:
[...]

de map is toch al lang gekend? wat mis je nog precies?
De hele badlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 19:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leFibo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-03-2023
Ben zeer benieuwd naar de reviews. Vanaf vanavond 18:00 uur zullen die binnen druppelen? Ik ga denk als Nomad het spel beginnen. Donderdag can't come soon enough! Geen PS5 weten te scoren helaas afgelopen weken, maar deze game op Stadia is een pleister op de wond en zal me de komende weken wel bezig houden. :)

https://psnprofiles.com/leFibo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

leFibo schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:41:
Ben zeer benieuwd naar de reviews. Vanaf vanavond 18:00 uur zullen die binnen druppelen? Ik ga denk als Nomad het spel beginnen. Donderdag can't come soon enough! Geen PS5 weten te scoren helaas afgelopen weken, maar deze game op Stadia is een pleister op de wond en zal me de komende weken wel bezig houden. :)
Ik heb hem ook op Stadia gekocht. Na de requirements te lezen zag ik dat mijn niet-zo-enthousiaste game PC op mijn 1440p scherm toch niet erg hoog uit zou komen, en met een gratis Stadia Premiere erbij he-le-maal geen slechte deal!

Kan ik het ook op de TV spelen, op mijn laptop, etc. Lachen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
Misschien een gekke vraag;
maken jullie ook aantekeningen bij games als deze, digitaal of analoog? Ik houd altijd notes bij waar ik nog naar terug moet, een te sterk monster zit, of een deur die ik nog niet open krijg, etc. Deed ik al bij RPGs in de 90ies, en nu nog steeds. Vroeger op papier, laatste decade apple notes app en sinds kort met mijn eigen app (waar je notes ook kunt linken aan game maps) ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
Dat is het? Ik dacht dat er nog meer was wat we niet hadden gezien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:37
-SaveMe- schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:53:
maken jullie ook aantekeningen bij games als deze, digitaal of analoog? Ik houd altijd notes bij waar ik nog naar terug moet, een te sterk monster zit, of een deur die ik nog niet open krijg, etc. Deed ik al bij RPGs in de 90ies, en nu nog steeds. Vroeger op papier, laatste decade apple notes app en sinds kort met mijn eigen app (waar je notes ook kunt linken aan game maps) ...
Nu je erover begint... Opeens komen Fallout 3 en wat langer geleden Zelda: OoT weer terug. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
Ja, leuk toch? Ik deed dit ook vroeger voor de grote Bethesda games. Kans is groot dat ik dit voor deze game ook zal doen :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:06
[...]

Met een paar weken/maanden delay maak je natuurlijk geen game af, voor zover je een game ooit af kunt maken dan. Je kunt hooguit de puntjes op de i zetten en bugs eruit halen. Ze hebben trouwens nooit vroeg gezegd dat de game af was, ze hadden gewoon alle content klaar.
Lees eens wat interviews van CDPR terug, ze zijn altijd best transparant geweest. De enorme hype komt grotendeels voort vanuit de gamers, de studio heeft zelden enorme beloftes gedaan. Daarnaast lijkt iedereen wat anders te verwachten van deze game, GTA/Deus Ex/shooter/RPG, dus hele volksstammen zullen sowieso teleurgesteld zijn. Ik verwacht de briljante variatie en detail van Witcher 3 in een Cyberpunk setting, samen met redelijk schietwerk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
mister_S schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:20:
[...]

Met een paar weken/maanden delay maak je natuurlijk geen game af, voor zover je een game ooit af kunt maken dan. Je kunt hooguit de puntjes op de i zetten en bugs eruit halen. Ze hebben trouwens nooit vroeg gezegd dat de game af was, ze hadden gewoon alle content klaar.
Lees eens wat interviews van CDPR terug, ze zijn altijd best transparant geweest. De enorme hype komt grotendeels voort vanuit de gamers, de studio heeft zelden enorme beloftes gedaan. Daarnaast lijkt iedereen wat anders te verwachten van deze game, GTA/Deus Ex/shooter/RPG, dus hele volksstammen zullen sowieso teleurgesteld zijn. Ik verwacht de briljante variatie en detail van Witcher 3 in een Cyberpunk setting, samen met redelijk schietwerk.
Daar heb je gelijk in, ik heb me ook een beetje laten meeslepen door de hype van de menigte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:43
flugelisoke schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:21:
[...]

Daar heb je gelijk in, ik heb me ook een beetje laten meeslepen door de hype van de menigte.

ik weet niet hoe fallout er bij jou uit ziet, maar niet zo

[ Voor 8% gewijzigd door 418O2 op 07-12-2020 17:22 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• barriie
mister_S schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:20:
[...]

Als ik de areola van mijn tepel niet kan aanpassen zal ik toch wel lichtelijk teleurgesteld zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:02

nFo

flugelisoke schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:53:
[...]

Dat is het? Ik dacht dat er nog meer was wat we niet hadden gezien.
De leaked map die ik gezien had, zag er weer overvol uit met 1000 en 1 markers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
418O2 schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:22:
[...]

[YouTube: Cyberpunk 2077 — Official Gameplay Trailer]
ik weet niet hoe fallout er bij jou uit ziet, maar niet zo
Nee, maar dat ging om een specifieke animatie waarin iemand uit een auto werd getrokken en wanneer je wordt aangevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PearlChoco
leFibo schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:41:
Je kan ook via Geforce Now spelen, hebben ze laten weten (ik denk vandaag pas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
Gamer.nl hier met een review in progress: https://gamer.nl/artikele...eel-en-retro-futuristisc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
Review staat al op gamespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-10 14:37
Na de eerste alinea weet ik al genoeg, dit is een reviewer waar ik het niet eens mee zal zijn. Ook pas 10 uur gespeeld lees ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Laatst online: 09-09 15:27
IGN review: YouTube: Cyberpunk 2077 Review

9 out of 10!
Zie al verschillende reviews die enorm verschillen van elkaar, had niet anders verwacht.

[ Voor 35% gewijzigd door BvanOsch op 07-12-2020 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstaVista
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-04 08:48
De gamespot reviewer speelde het spel 50 uur en gaf het een 7/10. Ik ga bewust geen beelden bekijken en enkel reviews lezen, maar ik lees wel in veel verschillende reviews dat het spel vol bugs zit... Toch niet wat ik verwacht na jaren wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:15
Lekker afwachten tot de next gen patch denk ik. Opzich wel een titel die graag wil spelen, maar wil een fatsoenlijk speelbare ervaring hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:59
Huh ? Als ik veel gamers moest geloven, dan werd deze game veel beter dan de troep van UbiSoft :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39
Lijkt erop dat het idd een hele goede game is, maar wel vol met bugs nog. De ene reviewer is er wel meer tegengekomen dan de ander zo lijkt. Sommige melden gamebreaking bugs (karakters die onzichtbaar zijn) andere alleen maar kleine visuele dingetjes.

Denk dat ik nog even wacht tot er een paar grote patches geweest zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Gedownload op PC, daarna aangezet op de Playstation.... is 2 keer zo groot? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Arstechnica.com vind ook de potentie zeker aanwezig but oh oh the bugs...

Hopelijk fixt de patch genoeg...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BvanOsch
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1CXdzqkIH5PLJNR6Wm-gaPWe_f8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ujPS43jysC65R6EVeb6spCVa.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Espresso14
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16:08
Wow, voelde toch best wat enthousiasme voor deze game. Maar de eerste reviews zijn nou niet bijster positief. Misschien moet ik m’n (te hoge?) verwachtingen gaan bijstellen en nog even wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:02

nFo

Espresso14 schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:25:
Wow, voelde toch best wat enthousiasme voor deze game. Maar de eerste reviews zijn nou niet bijster positief. Misschien moet ik m’n (te hoge?) verwachtingen gaan bijstellen en nog even wachten.
https://www.metacritic.co...rpunk-2077/critic-reviews

Is ook maar net welke review je leest, meeste zijn positief. 90% gemiddeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39
Basekid schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:23:
Arstechnica.com vind ook de potentie zeker aanwezig but oh oh the bugs...

Hopelijk fixt de patch genoeg...
Ik vrees het niet wat veel reviewers hebben het kunnen testen met de patch van vandaag en melden nog steeds veel grote bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:48
Wel reviews, maar geen beelden? Ben benieuwd hoe het eruit zou zien met de RTX 3090.

Ik kijk nog steeds erg uit naar die game. De bugs zijn jammer, maar als ik daar doorheen lees dan is het weer een absolute topper.

[ Voor 48% gewijzigd door NotSoSteady op 07-12-2020 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Atmosfeer schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:28:
[...]

Ik vrees het niet wat veel reviewers hebben het kunnen testen met de patch van vandaag en melden nog steeds veel grote bugs.
Oh gatver, want kreeg spontaan Bethesda gevoelens met de voorbeelden van zwevende NPCs etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Day one patch is toch pas op de dag van release?
Schrok meer van de duur van de main story

En die lage reviews zijn ook vaak clickbaits. Was met GTA ook al zo toen.

[ Voor 29% gewijzigd door rwbk op 07-12-2020 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:43
There's so much to do that isn't meaningful, so a lot of it ends up feeling superfluous
Superficial and often "edgy" aesthetic choices often have no real purpose, which makes them grating rather than adding anything relevant to the world
The incorporation of different cultures and backgrounds is wildly inconsistent, from good to inaccurate to downright offensive
The main story doesn't cohere with the rest of the game, with an urgency that's at odds with everything else
Technical issues, from visual bugs to full-on crashes, are so pervasive that it's impossible to ignore
tsja... die eerste 3 boeien mij echt weinig. Daarmee komt Gamespot dan op een 7

https://www.gamespot.com/...2077-review/1900-6417622/

nouja, prima

[ Voor 8% gewijzigd door 418O2 op 07-12-2020 18:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:24

SomerenV

It's something!

Geen review, maar een impressie. De ene persoon heeft ~8 uur gespeeld en de ander ~30 uur. Ze zijn wel enorm positief. Zo zegt Ben (de rechter persoon) dat Cyberpunk qua worldbuilding het beste is wat ie tot nu toe gezien heeft in een game. Qua meningen vertrouw ik EZA, dus het zit volgens mij wel goed.

Het lijkt er dus vooralsnog op dat CDPR de hype waar kan maken.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb zo'n beetje alle Bethesda RPGs op dag één gespeeld, en me er desondanks altijd prima mee vermaakt. Lijkt me sterk dat dit erger is qua bugs. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Zijn er eigenlijk al reviews van de PS/Xbox versies? Ik ben heel benieuwd hoe de huidige next gen console versies zich verhouden tegenover pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
ben ik de enige of staat cyberpunk ineens op steam voor 9 Dec ipv 10? (paar uur geleden was het nog 10 Dec)...

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
Themperror schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:50:
ben ik de enige of staat cyberpunk ineens op steam voor 9 Dec ipv 10? (paar uur geleden was het nog 10 Dec)...
Dit dus... viel mij ook al op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:24

SomerenV

It's something!

Themperror schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:50:
Hier staat ie gewoon op 10 december.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 23:06
AstaVista schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:14:
De gamespot reviewer speelde het spel 50 uur en gaf het een 7/10. Ik ga bewust geen beelden bekijken en enkel reviews lezen, maar ik lees wel in veel verschillende reviews dat het spel vol bugs zit... Toch niet wat ik verwacht na jaren wachten.
Game is drie keer uitgesteld omdat de game niet af was. Dat er nog veel bugs in zitten lag voor mij dus wel in de lijn der verwachting.

Game is nu "af" alleen niet echt gepolijst. Dat gaan we komende weken/maanden nog krijgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
eigen app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Mooi dat dit spel goede kritieken krijgt. Die bugs neem ik nog wel even voor lief en dat zal toch altijd aanwezig zijn bij dit soort games. We gaan er donderdag mooi voor zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:48
rwbk schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:36:
Day one patch is toch pas op de dag van release?
Schrok meer van de duur van de main story

En die lage reviews zijn ook vaak clickbaits. Was met GTA ook al zo toen.
Te lang?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
*Checkt nog even of auto-update van de Xbox op ‘aan’ staat* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
Zeer positieve impressie:

[ Voor 38% gewijzigd door BvanOsch op 07-12-2020 19:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
D-Ed schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:04:
*Checkt nog even of auto-update van de Xbox op ‘aan’ staat* :D
Haha, hier hetzelfde. Heb de game al gedownload, maar het is nog wachten op die patch. Hopelijk de 9e binnenhalen en dan de 10 direct gamen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchWing
  • Registratie: April 2019
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

Komt allemaal goed!

Bugs kan je fixen, een game waarin niks te doen is niet... :D zoals Anthem :/

[ Voor 8% gewijzigd door DutchWing op 07-12-2020 19:09 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:08
Nol_NL schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:18:
Huh ? Als ik veel gamers moest geloven, dan werd deze game veel beter dan de troep van UbiSoft :X
Niks mis met TD2. Heb er tot op de dag van vandaag nog steeds plezier mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Op de Playstation geeft hij aan dat hij vanaf 12 uur in de middag (op de 9e) gespeeld kan worden :+
Vind ik ook helemaal prima :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-10 23:27
Heeft Tweakers geen review?

Ben ook wel benieuwd naar benchmarks, en of RTX het bijv. waard is of niet.

[ Voor 21% gewijzigd door DoubleYouPee op 07-12-2020 19:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
SomerenV schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:54:
[...]

Hier staat ie gewoon op 10 december.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oQpwxAJIZdzFrLbk2ue52aw39sI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/o3DyJdCaiXPeaSVVvz0fBAiU.png?f=user_large

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:56
damn ik kan nog niet pre-loaden...heb mijn key bij cd-keys gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 17:04
DutchWing schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:08:
Komt allemaal goed!

Bugs kan je fixen, een game waarin niks te doen is niet... :D zoals Anthem :/
Witcher 3 was ook een bugfest. Heb er ondanks alles toen goed van genoten. Zolang er geen game breaking bugs in zitten... het is nu December en snel donker. Volgende zomer doe ik andere dingen dan gamen. Ideale timing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
IGN zegt dat de game in 20 uur uit te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReaXioN
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-07 23:24
Soccer98 schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:26:
[...]

Zag het zojuist, was vast op easy! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
Soccer98 schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:26:
[...]

Ik vind dat nog best wel een redelijke tijd. Misschien word ik te oud, maar soms zit er te veel filler in een game zodat de story langer lijkt. Ik denk dat je dan ook heel veel van de side content hebt geskipped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:57
The Witcher vond ik persoonlijk te lang. Laatst pas uitgespeeld door de mainquest te rushen.
Pagina: 1 ... 15 ... 93 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!