Om aan te sluiten op de discussie over de update van Solcon:
Het betreft niet enkel doorspoelen van reclame, maar tevens:
- onmogelijk maken van terugkijken van opnames.
- na enige tijd begint het inperken van functionaliteit steeds meer te irriteren. Dit is niet waar je voor hebt betaald.
Mijn reactie die ik reeds aan Solcon heb gecommuniceerd:
[/quote]
Beste Solcon,
N.a.v. uw update die onlangs is uitgevoerd heb ik een klacht: Het alles in 1 abonnement bij u nemen wij af voor voornamelijk twee zaken: tv en internet. Dat laatste werkt nog prima, echter zijn we sinds de update die u onlangs blijkbaar heeft uitgevoerd zeer ontevreden (
https://www.solcon.nl/particulier/blog/update-solcon-tv/).
We maken altijd gebruik van (serie)opnames om zodoende half of niet gekeken series terug te kunnen kijken. Sinds uw update werkt het volgende niet meer of slecht voor opnames bij RTL en SBS:
- verder kijken van een opgeslagen aflevering: we kunnen niet doorspoelen naar het punt waar we gestopt zijn en zijn daardoor verplicht de gehele aflevering opnieuw te bekijken
- kijken van een opgeslagen aflevering: uw opnames zijn zo onnauwkeurig dat er vaak aan het begin enkele minuten van het vorige programma zijn opgenomen. Doordat ik niet kan doorspoelen moeten we wachten totdat het programma begint.
Voorheen was deze onnauwkeurigheid geen probleem omdat we konden doorspoelen.
- na een pauze/play van een opgeslagen aflevering wil uw Amino tv-ontvanger wel eens per ongeluk opnieuw beginnen aan een aflevering. Hierdoor moeten we verplicht nogmaals het hele stuk opnieuw kijken. Voorheen was dit slechts een klein probleem omdat we konden doorspoelen.
Indien u niet verwacht dat deze beslissing terug wordt gedraaid wil ik ons abonnement annuleren omdat ik het contract heb afgesloten voor functionaliteit die ik nu niet meer heb. Graag hoor ik van u hoe ik dit in gang kan zetten.
Met vriendelijke groet,
--
[quote]