Op 6 februari dit jaar overgestapt via Pricewise. Vandaag de mail ontvangen dat de €225 cashback binnenkort overgemaakt gaat worden.
@supercop7373 6 februari daadwerkelijk de verbinding overgezet of de aanvraag bij Pricewise gedaan? Hier 24-01 de aanvraag gedaan en nog niks ontvangen.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Op 6/02 daadwerkelijk overgestapt. Aanvraag dateerde van 1/12/25Morpheusk schreef op woensdag 29 april 2026 @ 14:44:
@supercop7373 6 februari daadwerkelijk de verbinding overgezet of de aanvraag bij Pricewise gedaan? Hier 24-01 de aanvraag gedaan en nog niks ontvangen.
Bij mij werd de Pricewise cashback na 3 maanden (7-2024) door Solcon uitbetaald, ik kreeg ook een factuur.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met radiatoren, 7-4-2026 48,2kWh Balans Energie
Zojuist in het orderoverzicht gezien dat er een Fritzbox 4630 geleverd gaat worden (verwachte lijnoplevering 06/05).
Ik zit nu op KPN met een 7590 (geen ax), dus dat wordt een mooie vooruitgang.
Zal alleen wel mijn huidige wifi extender moeten vervangen (1750E) voor optimale vooruitgang. Ik heb abonnement afgesloten via Pricewise (03/04), dus krijg de 1700 er niet bij.
Ik was op zich tevreden over KPN, maar veel te duur. Betaalde meer dan 10 euro per maand meer dan een nieuw KPN abonnement in het meest ongunstige geval (maandelijks opzegbaar). Aangeboden korting was ook een lachertje.
Zijn goedkopere providers te vinden, maar ik wilde zelfde apparatuur (Fritzbox + Arris STB). Als Solcon me bevalt, wie weet. Anders weer terug.
Ik zit nu op KPN met een 7590 (geen ax), dus dat wordt een mooie vooruitgang.
Zal alleen wel mijn huidige wifi extender moeten vervangen (1750E) voor optimale vooruitgang. Ik heb abonnement afgesloten via Pricewise (03/04), dus krijg de 1700 er niet bij.
Ik was op zich tevreden over KPN, maar veel te duur. Betaalde meer dan 10 euro per maand meer dan een nieuw KPN abonnement in het meest ongunstige geval (maandelijks opzegbaar). Aangeboden korting was ook een lachertje.
Zijn goedkopere providers te vinden, maar ik wilde zelfde apparatuur (Fritzbox + Arris STB). Als Solcon me bevalt, wie weet. Anders weer terug.
[ Voor 3% gewijzigd door PiOn op 29-04-2026 18:08 ]
Vandaag na de zoveelste storing bij Odido de overstap gedaan. 150 cashback bij pricewise dus dat scheelt een mooi stukje samen met 6 maanden korting. Had deze provider nog nooit eerder bij ons gezien als optie op de glasvezel dus ben benieuwd.