Wat maakt de release group zo specifiek in jouw geval? Bij veel films zijn er vaak legio releases, en zolang ze maar in 1080p zijn ben ik persoonlijk tevreden. Kwaliteit is allemaal los in te stellen in zowel CouchPotato als Sick-*/Sonarr (voor series). Als je dan Auto-Sub er bij installeert worden de subs er automatisch bij gezocht, dus hoef je ook niet specifiek een release die NL subs meelevert mocht dat een vereiste zijn.
Het makkelijkste is dan om Download Station (of Transmission) te installeren en een rss-feed van je favo torrentsite toe te voegen. Dan kun je aangeven wat hij van de rss-feed moet downloaden en daar vul je de naam van je releasegroep in.MvL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:06:
Misschien leg ik het niet duidelijk uit maar ik wil gewoon alle releases van een bepaalde groep downloaden.
Soms breekt mijn klomp van Sonarr.
Deze werkt al maanden (misschien inmiddels al dik een jaar) goed op dezelfde manier. Nu begint het programma, terwijl er echt 0 veranderd is, te zeuren over The Walking Dead (laatste aflevering) die maar op downloaden blijft staan.
Ik zie dat hij in Sabnzb gewoon keurig heeft gedownload en dat hij in de temp. map staat. Onder activity in Sonarr staat bij de aflevering het volgende:
- Intermediate Download path inside drone factory, Skipping.
Ik heb echt nog nooit of te nimmer de instellingen anders gehad. Ik heb dus ook geen idee wat nu precies aan de hand is.
hmm.. gewoon een 'fake' pad opgeven bij Drone factory blijkt het dan op te lossen
Deze werkt al maanden (misschien inmiddels al dik een jaar) goed op dezelfde manier. Nu begint het programma, terwijl er echt 0 veranderd is, te zeuren over The Walking Dead (laatste aflevering) die maar op downloaden blijft staan.
Ik zie dat hij in Sabnzb gewoon keurig heeft gedownload en dat hij in de temp. map staat. Onder activity in Sonarr staat bij de aflevering het volgende:
Ik heb echt nog nooit of te nimmer de instellingen anders gehad. Ik heb dus ook geen idee wat nu precies aan de hand is.
hmm.. gewoon een 'fake' pad opgeven bij Drone factory blijkt het dan op te lossen

[ Voor 7% gewijzigd door Steefmeister op 31-03-2015 15:24 ]
Hallo!
Vandaag ben ik overgestapt van SABnzbd naar NZBGet omdat dit beter werkt op mijn QNAP, alleen heb ik het volgende probleem:
Wanneer SickBeard nu een NZB stuurt naar NZBGet wordt dit mooi gedownload maar naderhand niet in de juiste map neergezet. Ik heb twee locaties op mijn nas:
De download map: /share/CACHEDEV1_DATA/Download/Download
De Multimedia map:/share/CACHEDEV1_DATA/Multimedia/SickBeard
Kan ik in NZBGet net als in SABnzbd opgeven dat de tijdelijke download mappen in apparte mappen moet komen en naderhand moet verplaatsten naar de multimedia map en ook in de juiste serie map?
Als ik erg onduidelijk ben bekijk dan even de printscreens svp.
Graag jullie hulp!
Log van NZBGet:
http://pastebin.com/cpF4zNCe
Printscreens:
https://www.dropbox.com/s...tJHg3_yrPZZpBc_pteOa?dl=0
Vandaag ben ik overgestapt van SABnzbd naar NZBGet omdat dit beter werkt op mijn QNAP, alleen heb ik het volgende probleem:
Wanneer SickBeard nu een NZB stuurt naar NZBGet wordt dit mooi gedownload maar naderhand niet in de juiste map neergezet. Ik heb twee locaties op mijn nas:
Kan ik in NZBGet net als in SABnzbd opgeven dat de tijdelijke download mappen in apparte mappen moet komen en naderhand moet verplaatsten naar de multimedia map en ook in de juiste serie map?
Graag jullie hulp!
Log van NZBGet:
Printscreens:
Wat is je configuratie, SSL enabled misschien?emregulluoglu schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:39:toon volledige bericht
Hallo!
Graag jullie hulp!
Log van NZBGet:
Printscreens:
ERROR Tue Mar 31 2015 15:19:49 Could not read from TLS-Socket: Connection closed by remote host
ERROR Tue Mar 31 2015 15:19:49 Could not read from TLS-Socket: Connection closed by remote host
ERROR Tue Mar 31 2015 15:18:49 Could not read from TLS-Socket: Connection closed by remote host
SecureControl staat uit.schumi2004 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:59:
[...]
Wat is je configuratie, SSL enabled misschien?
ERROR Tue Mar 31 2015 15:18:49 Could not read from TLS-Socket: Connection closed by remote host
Die melding zie ik ook inderdaad... Werkt alles, zoals failed download handling nog als je een fake drone folder opgeeft?Steefmeister schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:02:
[edit] Ik heb nu ook een fake folder opgegeven, maar die melding blijft, er staan nog steeds 30 items in mijn Activity list terwijl die allang klaar zijn met downloaden.... Heb jij nog iets speciaals moeten doen om die items uit de lijst te krijgen?
[ Voor 24% gewijzigd door mvds op 31-03-2015 19:35 ]
Kun jij mij vertellen waar ik de tijdelijke download map op moet geven en waar ik de map moet opgeven waar de series moeten komen wanneer ze klaar zijn. Het lijket erop dat alles werkt alleen zet sickbeard het niet netjes in het map erbij van bv de serie 24 maar gewoon in de root van de map..mvds schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:01:
[...]
Die melding zie ik ook inderdaad... Werkt alles, zoals failed download handling nog als je een fake drone folder opgeeft?
Jij hebt het over SickBeard, en ik heb het over een optie van Sonarr, wat een tegenhanger is van SB, maar zkeer niet hetzelfde. Ik zou het dus niet wetenemregulluoglu schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:04:
[...]
Kun jij mij vertellen waar ik de tijdelijke download map op moet geven en waar ik de map moet opgeven waar de series moeten komen wanneer ze klaar zijn. Het lijket erop dat alles werkt alleen zet sickbeard het niet netjes in het map erbij van bv de serie 24 maar gewoon in de root van de map..
Correct me if i'm wrong;emregulluoglu schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:04:
[...]
Kun jij mij vertellen waar ik de tijdelijke download map op moet geven en waar ik de map moet opgeven waar de series moeten komen wanneer ze klaar zijn. Het lijket erop dat alles werkt alleen zet sickbeard het niet netjes in het map erbij van bv de serie 24 maar gewoon in de root van de map..
Volgens mij kan je dat het beste bij je download client (sabnzbd waarschijnlijk) inrichten.
Heb ook altijd SickBeard gebruikt maar ben overgegaan naar Sonarr en dat loopt bij mij vlekkeloos

Reden; dutch profiles en de looks
O.R.C. Black Bulls Rugby
Kan, maar dat kan net zo goed in couchpotatopsyy138 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:39:
[...]
Correct me if i'm wrong;
Volgens mij kan je dat het beste bij je download client (sabnzbd waarschijnlijk) inrichten.
Die optie kan je vinden bij de post-processing.
Ik heb de tijdelijke map inderdaad in sabnzb staan. Drone factory een fake pad opgegeven en lijkt het goed te doen
Je moet in Sickbeard bij het tabje "postprocessing" in het veld "TV Download Dir" dit opgeven: /share/CACHEDEV1_DATA/Download/Downloademregulluoglu schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:39:toon volledige bericht
Hallo!
Graag jullie hulp!
Log van NZBGet:
Printscreens:
Verder moet je daar een keuze maken voor "Move" bij "Process Episode Methode" en je moet een vinkje zetten bij "Scan and Process"
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Beste
Ik heb momenteel SickBeard maar is NZBDrone/Sonarr beter dan SickBeard? Zo ja hoe krijg ik NZBDrone op mijn QNAP TS-670?
Ik heb momenteel SickBeard maar is NZBDrone/Sonarr beter dan SickBeard? Zo ja hoe krijg ik NZBDrone op mijn QNAP TS-670?
Sickbeard is een beetje outdated aan het worden.
SickRage wordt beter up-to-date gehouden.
NZBDrone ken ik niet want ik gebruik SickRage en dat voldoet prima.
Geen behoefte iets anders te proberen.
SickRage wordt beter up-to-date gehouden.
NZBDrone ken ik niet want ik gebruik SickRage en dat voldoet prima.
Geen behoefte iets anders te proberen.
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
NZBDrone bestaat niet meer, dat heet nu Sonarr. Die slash hoeft dus niet.emregulluoglu schreef op woensdag 01 april 2015 @ 18:43:
Beste
Ik vind zelf Sonarr veel beter en sneller werken dan Sickbeard, of in elk geval beter dan de branches daarvan die ik gebruikt heb. SickRage heb ik overslagen in elk geval, dus die ken ik verder niet. En het feit dat een van de developers die Sickbeard onderhield nu daarmee gestopt is een Sonarr-gebruiker is en actief meepraat in het Sonarr IRC-kanaal vind ik ook veelzeggend.
[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 01-04-2015 21:11 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Heel erg vriendelijk bedankt!NMe schreef op woensdag 01 april 2015 @ 21:04:
[...]
NZBDrone bestaat niet meer, dat heet nu Sonarr. Die slash hoeft dus niet.Hoe je het specifiek daarop moet installeren weet ik niet, maar misschien zijn er packages voor? Ja dus: http://www.reddit.com/r/u...ts/2tdrjz/sonarr_on_qnap/
Ik vind zelf Sonarr veel beter en sneller werken dan Sickbeard, of in elk geval beter dan de branches daarvan die ik gebruikt heb. SickRage heb ik overslagen in elk geval, dus die ken ik verder niet. En het feit dat een van de developers die Sickbeard onderhield nu daarmee gestopt is een Sonarr-gebruiker is en actief meepraat in het Sonarr IRC-kanaal vind ik ook veelzeggend.
Na de recente update golf van SickRage, moet ik zeggen dat deze app echt -nog- beter werkt dan hij al deed. Afleveringen waar ik voorheen issues mee had, gaan nu feilloos er doorheen. Chapeau!
Hallo!
Iemand enig idee waarom bijna elk download stuk loopt:
Modbreak: *knip plaatje* Als je plaatjes wil delen, doe dat dan zonder releasenamen erin. De rechter heeft bepaald dat ook het delen van releasenamen auteursrechtenschending is en wij staan dat dus niet toe.
Aantal komen er wel door maar veel niet, ik heb geen idee wat ik fout doe of ligt het gewoon aan de NZB/download?
Iemand enig idee waarom bijna elk download stuk loopt:
Modbreak: *knip plaatje* Als je plaatjes wil delen, doe dat dan zonder releasenamen erin. De rechter heeft bepaald dat ook het delen van releasenamen auteursrechtenschending is en wij staan dat dus niet toe.
Aantal komen er wel door maar veel niet, ik heb geen idee wat ik fout doe of ligt het gewoon aan de NZB/download?
[ Voor 42% gewijzigd door NMe op 02-04-2015 11:35 ]
Wat doet dat script? Heb je dat wel nodig? NZBget en Sonarr werken bij mij samen zonder script.
Staat er niks in de logging?
Staat er niks in de logging?
@emregulluoglu
Message log erbij is wel handig
Message log erbij is wel handig
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Sonarr werkt zonder zulke scripts al zonder problemen.
Ik heb sinds vandaag issues met mijn SickRage. Ik wil graag updaten want ik loop 3 commits achter maar ik krijg de volgende fout:
En in de log zie ik het volgende:
Uiteraard staat het vinkje aan maar het lost niets op. Ik heb SickRage al herstart maar dat doet ook niets.
iemand een idee?
code:
1
2
| Update Failed Update wasn't successful, not restarting. Check your log for more information. |
code:
1
2
3
| 2015-04-02 17:01:06 WARNING Thread-31 :: Please enable 'git reset' in settings or stash your changes in local files 2015-04-02 17:01:04 INFO Thread-31 :: Config backup successful, updating... 2015-04-02 17:01:00 INFO Thread-31 :: Config backup in progress... |
Uiteraard staat het vinkje aan maar het lost niets op. Ik heb SickRage al herstart maar dat doet ook niets.
iemand een idee?
[ Voor 11% gewijzigd door Hennie-M op 02-04-2015 17:12 ]
Tenzij je subtitles wil meekopiëren.SidewalkSuper schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:43:
Sonarr werkt zonder zulke scripts al zonder problemen.
Dit had ik van de week ook. De oplossing stond hier.Hennie-M schreef op donderdag 02 april 2015 @ 17:11:toon volledige bericht
Ik heb sinds vandaag issues met mijn SickRage. Ik wil graag updaten want ik loop 3 commits achter maar ik krijg de volgende fout:
code:
1 2 Update Failed Update wasn't successful, not restarting. Check your log for more information.
code:
1 2 3 2015-04-02 17:01:06 WARNING Thread-31 :: Please enable 'git reset' in settings or stash your changes in local files 2015-04-02 17:01:04 INFO Thread-31 :: Config backup successful, updating... 2015-04-02 17:01:00 INFO Thread-31 :: Config backup in progress...
iemand een idee?
Hebben meer mensen, sinds een maand denk ik, dat couchpotato geen category meer meestuurt naar nzbget? Het staat wel gewoon ingesteld in couchpotato maar hij neemt het niet over.
Een (vinkje) heeft geen effect en twee ("git ....." geeft foutmelding "git not found".drfruit schreef op donderdag 02 april 2015 @ 18:40:
[...]
Dit had ik van de week ook. De oplossing stond hier.
Als je verdere hulp nodig hebt, zul je moeten aangeven wat je situatie is.TonVH schreef op donderdag 02 april 2015 @ 19:47:
[...]
Een (vinkje) heeft geen effect en twee ("git ....." geeft foutmelding "git not found".
Hier is de oplossing te vinden inclusief details hoe het op een Synology NAS moet.TonVH schreef op donderdag 02 april 2015 @ 19:47:
[...]
Een (vinkje) heeft geen effect en twee ("git ....." geeft foutmelding "git not found".
https://github.com/SiCKRAGETV/sickrage-issues/issues/1084
Bedankt voor de snelle reply!drfruit schreef op donderdag 02 april 2015 @ 18:40:
[...]
Dit had ik van de week ook. De oplossing stond hier.
Op een Synology staat git niet in het Path en zo blijkt maar weer dat je toch echt wel linuxkennis moet hebben voor dit soort dingen. Want ik loop gelijk naar andere foutmeldingen aan.
Git staat "geinstalleerd" op /volume1/@appstore/git/bin/ en als ik /volume1/@appstore/git/bin/git status uitvoer krijg ik al een foutmelding: fatal: Not a git repository (or any parent up to mount point /volume1)
Stopping at filesystem boundary (GIT_DISCOVERY_ACROSS_FILESYSTEM not set).
is git nu helemaal stuk? ik loop nu wel echt tegen een kennismuur omhoog.
edit: Ik moet vaker op F5 drukken voordat ik iets post.. sorry
Ik had ook niet gezien dat mijn reactie de laatste op de pagina was en er al een nieuwe pagina was.
Edit2:
Het werkt alleen nog steeds niet, ook niet na een herstart van alle apps of herstart van de synology.
code:
1
2
3
4
5
| Microserver> cd /volume1/@appstore/sickbeard-custom/var/SickBeard/sickbeard Microserver> /volume1/@appstore/git/bin/git fetch origin Microserver> /volume1/@appstore/git/bin/git reset --hard master HEAD is now at 33921ec Merge branch 'develop' Microserver> |
Wat moet ik nu doen om SickRage weer aan de gang te krijgen?
[ Voor 25% gewijzigd door Hennie-M op 02-04-2015 21:08 ]
Lees even die link die ik hierboven gepost heb. Daar staat hoe het op een Synology moet.
Ik had het al anders opgelost:Ben(V) schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:13:
[...]
Hier is de oplossing te vinden inclusief details hoe het op een Synology NAS moet.
https://github.com/SiCKRAGETV/sickrage-issues/issues/1084
1. Sickrage stopzetten.
2. Sickrage DL'en van Gihtub.
3. Unzippen.
4. Hele inhoud unzipped folder over oude Sickrage op Syno heenzetten.
Zal wel niet echt conform "protocol" zijn maar daar lig ik niet wakker van.
Protocol maakt mij ook niks uit, maar op deze manier weet git niet meer wat de status is.
Hierdoor zal een volgende update vanuit Sickrage waarschijnlijk weer niet lukken.
Misschien toch handig even een git weer op de juiste status te zetten met de commado's zoals in de link beschreven.
Hierdoor zal een volgende update vanuit Sickrage waarschijnlijk weer niet lukken.
Misschien toch handig even een git weer op de juiste status te zetten met de commado's zoals in de link beschreven.
Iemand hier die zowel Transmission gebruikt voor Sonarr en CouchPotato tegelijk maar Sonarr de processing laat doen en CouchPotato met een PP script?
Volgens mij gaat dat niet gelijktijdig?
/edit:
Alternatief is mogelijk een voor selectie te doen, if folder .series skip else proceed of vice-versa?
Volgens mij gaat dat niet gelijktijdig?
/edit:
Alternatief is mogelijk een voor selectie te doen, if folder .series skip else proceed of vice-versa?
[ Voor 22% gewijzigd door schumi2004 op 02-04-2015 23:40 ]
Ik weet niet of sonar en transmission dat kunnen en waarschijnlijk heb je weinig aan mijn opmerking, maar ik doe het toch maar ...
Download Station (is ook een transmission versie) krijgt vanuit SickRage een folder mee waar de downloads terecht moeten komen. Deze folder kun je in SickRage instellen.
Dit kan een andere folder zijn dan de standaard folder die dan door couchpotato gebruikt kan worden.
Download Station (is ook een transmission versie) krijgt vanuit SickRage een folder mee waar de downloads terecht moeten komen. Deze folder kun je in SickRage instellen.
Dit kan een andere folder zijn dan de standaard folder die dan door couchpotato gebruikt kan worden.
Ik had hetzelfde probleem en opgelost met volgende stappen:Ben(V) schreef op donderdag 02 april 2015 @ 21:43:
Protocol maakt mij ook niks uit, maar op deze manier weet git niet meer wat de status is.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Stop SickRage, SSH(Linux)/CMD(Windows) and enter SickRage folder git remote add origin https://github.com/SiCKRAGETV/SickRage.git git fetch origin git checkout master git reset --hard origin/master git pull |
Edit: even iets anders. Ik kan maar Scene numbering niet voor elkaar krijgen in Sickrage. Het maakt niet uit wat ik invul in de tekstbox, zodra ik op enter druk springt het terug naar de 1x1 formaat i.p.v. mijn gewenste S01E01 formaat.
Iemand die kan helpen?
[ Voor 16% gewijzigd door baba420 op 04-04-2015 17:22 ]
Probeer eens op "Save Changes" te klikken in plaats van "enter".
En waar vind ik "Save Changes"?Ben(V) schreef op zondag 05 april 2015 @ 09:16:
Probeer eens op "Save Changes" te klikken in plaats van "enter".
links onder op de pagina
Inmiddels dankzij Reddit achter gekomen dat Sickrage standaard al naar S01E01 zoekt. Het ligt aan mijn provider.Ben(V) schreef op zondag 05 april 2015 @ 10:33:
links onder op de pagina
Nog 1 laatste vraag dan: wat is handiger om te gebruiken, symlink of hard link? Symlink lijkt mij veiliger maar als ik het goed heb begrepen neemt het wel meer opslagruimte in beslag?
In dit geval maakt het helemaal niets uit of je een hardlink of een simlink gebruikt.
Volgens mij kun je veel beter een "move" gebruiken. Dan blijft de locatie waar de downloads komen tenminste gewoon schoon en overzichtelijk.
De posprocessor van SickRage maakt gewoon een nette folder structuur waar de bestanden terecht komen.
Volgens mij kun je veel beter een "move" gebruiken. Dan blijft de locatie waar de downloads komen tenminste gewoon schoon en overzichtelijk.
De posprocessor van SickRage maakt gewoon een nette folder structuur waar de bestanden terecht komen.
Symlinks en hardlinks gebruik je als je torrents wil blijven seeden. En stiekem is het in dat geval vrijwel altijd beter om een hardlink te kiezen boven een symlink omdat het bij een symlink verschil maakt of je nou je torrent weggooit of je daadwerkelijke mediabestand en bij een hardlink niet.
Bij een symlink zal de file waarschijnlijk verplaatst worden naar je mediafolder en de symlink aangemaakt worden op de plek vanwaar je wil blijven seeden. Als je dan je mediabestand weggooit is je seed ook weg, en dan heb je bij sommige trackers gezeur. Met een hardlink blijft het bestand bestaan ongeacht welke link je weggooit, zolang er maar minstens één link overblijft.
Bij een symlink zal de file waarschijnlijk verplaatst worden naar je mediafolder en de symlink aangemaakt worden op de plek vanwaar je wil blijven seeden. Als je dan je mediabestand weggooit is je seed ook weg, en dan heb je bij sommige trackers gezeur. Met een hardlink blijft het bestand bestaan ongeacht welke link je weggooit, zolang er maar minstens één link overblijft.
[ Voor 39% gewijzigd door NMe op 06-04-2015 14:28 ]
Duidelijk. Bedankt!NMe schreef op maandag 06 april 2015 @ 14:12:
Symlinks en hardlinks gebruik je als je torrents wil blijven seeden. En stiekem is het in dat geval vrijwel altijd beter om een hardlink te kiezen boven een symlink omdat het bij een symlink verschil maakt of je nou je torrent weggooit of je daadwerkelijke mediabestand en bij een hardlink niet.
Misschien niet helemaal.
Een hardlink wijst naar de fysieke inode in het filesysteem.
Als je hardlinks gebruikt wordt de data pas weggegooid als alle hardlinks verwijdert zijn.
Dus als je download applicaties ook hardlinks gebruikt, is de data pas weg als je beide hardlinks verwijdert.
Een symlink is alleen maar een verwijzing (net zo iets als een shortcut in windows).
Als je hardlinks gebruikt wordt de data pas weggegooid als alle hardlinks verwijdert zijn.
Dus als je download applicaties ook hardlinks gebruikt, is de data pas weg als je beide hardlinks verwijdert.
Een symlink is alleen maar een verwijzing (net zo iets als een shortcut in windows).
En dat is voor seeden dus niet handig. De symlink blijft sowieso bestaan als je de data weggooit maar levert alsnog een foutmelding op als je hem aan wil spreken. Je kan niet door blijven seeden als je de aflevering weggooit uit je media-folder (bijvoorbeeld omdat Sonarr/Sickbeard hem heeft geüpgraded). Zeker als je trackers als BTN gebruikt wil je gewoon niet met symlinks werken want dan zit je zo met een hit & run en kun je het verder wel vergeten.Ben(V) schreef op maandag 06 april 2015 @ 14:32:
Misschien niet helemaal.
Je argumenten over seeden zijn valide.
Maar als je een goede downloader hebt dan heeft die een hardlink naar de data en kun je vanuit SickRage die data helemaal niet weggooien.
Als je in beiden een hardlink gebruikt blijft de data altijd daar staan waar hij door de downloader is neergezet.
Als dat op hetzelfde volume is maakt het niet zoveel uit, maar ik download naar een andere volume dan waar ik ze later wil hebben dus voor mij geen hardlink.
Het nadeel daarvan is wel dat tijdens het seeden je de data dubbel hebt, maar dat is maar tijdelijk.
Maar als je een goede downloader hebt dan heeft die een hardlink naar de data en kun je vanuit SickRage die data helemaal niet weggooien.
Als je in beiden een hardlink gebruikt blijft de data altijd daar staan waar hij door de downloader is neergezet.
Als dat op hetzelfde volume is maakt het niet zoveel uit, maar ik download naar een andere volume dan waar ik ze later wil hebben dus voor mij geen hardlink.
Het nadeel daarvan is wel dat tijdens het seeden je de data dubbel hebt, maar dat is maar tijdelijk.
Sinds ik Couchpotato heb geïnstalleerd heb ik problemen met het afhandelen van downloads. Na het verwerken van een download gebeurt er niks meer en worden nieuwe downloads niet verwerkt. Ik krijg om het uur (de ingestelde tijd bij "Force every") een error "renamer is allready running".
Kennelijk blijft de renamer dus draaien en ergens op hangen. Echter de film is juist verplaatst en alle overgebleven files zijn uit de download map verwijdert. Meer hoeft hij niet te doen aangezien alles qua metadata, trailers, subtitles,.... uit staat. De cleanup actie is dus het laatste dat uitgevoerd moet worden en dat is uitgevoerd. Ik zie geen errors in de log en op basis van debug loggin kan ik ook niet achterhalen wat er nu mis gaat.
Iemand een idee?
Hier een pastebin van de log: http://pastebin.com/9jeMnThmb
Kennelijk blijft de renamer dus draaien en ergens op hangen. Echter de film is juist verplaatst en alle overgebleven files zijn uit de download map verwijdert. Meer hoeft hij niet te doen aangezien alles qua metadata, trailers, subtitles,.... uit staat. De cleanup actie is dus het laatste dat uitgevoerd moet worden en dat is uitgevoerd. Ik zie geen errors in de log en op basis van debug loggin kan ik ook niet achterhalen wat er nu mis gaat.
Iemand een idee?
Hier een pastebin van de log: http://pastebin.com/9jeMnThmb
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Sinds een paar dagen heb ik SabNZB op mijn Nas (Thecus N7510) draaien. Mijn doel is, dat ik een NZB in een te kiezen mapje zet en dat SAB hem oppakt en alles zelf regelt. Dat werkte perfect op m'n pc i.c.m. Windows.
Nu merk ik, dat ik als fetchmap alleen in kan stellen; Sabnzb// en dan een map uitkiezen. Maar, deze mappen zie ik helemaal niet als ik mijn nas benader via het netwerk. Dus ik kan de NZB niet in die map zetten
.
Zie ik iets over het hoofd? Of is dit gewoon niet mogelijk? Lijkt me niet toch?
Nu merk ik, dat ik als fetchmap alleen in kan stellen; Sabnzb// en dan een map uitkiezen. Maar, deze mappen zie ik helemaal niet als ik mijn nas benader via het netwerk. Dus ik kan de NZB niet in die map zetten
Zie ik iets over het hoofd? Of is dit gewoon niet mogelijk? Lijkt me niet toch?
[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 07-04-2015 14:58 ]
Via het netwerk zie je alleen je shares en via SAB zelf zie je je hele lokale filesystem...
Ja dat klopt
. Maar ik kan in de SAB-map geen share aanmaken. Dus alleen op de Thecus zelf.
Maar in SAB kan ik alleen in de SAB-map een map uitkiezen
. Dat is een beetje waar ik tegenaan loop. Ik zal vanavond nog wel even verder stoeien!
Maar in SAB kan ik alleen in de SAB-map een map uitkiezen
Weet iemand of het mogelijk is om in nzbget/couchpotato een maximaal aantal re-tries in te stellen? Mijn nas heeft de afgelopen 24 uur zo'n 200GB aan foutieve downloads binnengeharkt.. allemaal van één film

[ Voor 20% gewijzigd door Lunaticc op 08-04-2015 09:26 ]
Gelukt uiteraard. Ik zat in de verkeerde mappen te kijkenNMe schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:02:
Via het netwerk zie je alleen je shares en via SAB zelf zie je je hele lokale filesystem...
Een download met password, kan ik eenvoudig uit laten pakken door password=xxx achter de nzb filenaam te typen. Is zoiets ook mogelijk met de categorisering?
Dat ik bijvoorbeeld typ als nzb naam;
Fight Club category=film
Nu moet ik elke keer alsnog handmatig de categorie aanklikken in SabNZB. Maar daar wil ik eigenlijk vanaf
Je kan de categorie toch netjes instellen in je CouchPotato, Sickbeard, Sonarr, Headphones of whatever je gebruikt?
Dat gebruik ik niet. Daarom mijn vraag... Ik kies films handmatig uit en gebruik alleen voor series een indexer. Dit werkt dan ook perfect.....
Maar ik download de NZB handmatig en plaats deze in de Fetch map van SABnzb. Als ik dan de bestandsnaam meteen zo kan aanpassen, dat de juiste categorie herkent wordt scheelt me dat weer een extra stap
.
Maar ik download de NZB handmatig en plaats deze in de Fetch map van SABnzb. Als ik dan de bestandsnaam meteen zo kan aanpassen, dat de juiste categorie herkent wordt scheelt me dat weer een extra stap
Dat is niet mogelijk. Handmatig een NZB toevoegen zorgt ervoor dat deze in de default categorie komt
Daar zijn de submappen in de Fetch-map van Sabnzd voor bedoeld. Die geef je de naam van je categorieën.
Is dit nieuw in SABNZB?drfruit schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:21:
Daar zijn de submappen in de Fetch-map van Sabnzd voor bedoeld. Die geef je de naam van je categorieën.
Toen ik die gebruikte kon dat iig niet. Bij NZBGet kan dat wel
Serieus?drfruit schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:21:
Dus als ik de map //raid//SABnzb//NZB als map heb en ik voeg daar 4 mappen in toe met de correcte benaming. Dan pakt Sab dit automatisch op?
Zou het zo willen testen....maar ben op het werk

Ik kan idd bevestigen dat dit al jaren zo werkt. Ik doet dit zelf met een Dropbox folder die is gemount op mijn systeem.StealthyPeanut schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:25:
[...]
Serieus?
Dus als ik de map //raid//SABnzb//NZB als map heb en ik voeg daar 4 mappen in toe met de correcte benaming. Dan pakt Sab dit automatisch op?
Heb dit zelf ook nooit geweten maar ik kan je vertellen dat het als een zonnetje werkt.StealthyPeanut schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:25:
[...]
Serieus?
Soms wel handig als ik back-up links moet gebruiken.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik heb gisteren een herinstallatie van CP gedaan onder OSX, op een versie installatie van OSX 10.10. In eerste instantie lijkt alles goed te gaan, maar na 1 of 2 keer herstarten, lijkt CP op te starten zonder CSS oid. Witte achtergrond, onklikbare links, etc. Eigenlijk precies zoals in deze melding op het CP forum:
https://couchpota.to/forum/viewtopic.php?f=5&t=5683
(zie ook de screenshot in dat topic)
Iemand daar hier al tegenaan gelopen? Het is nadat dit optreedt niet meer te fixen zonder complete reinstall, dus erg vervelend.
https://couchpota.to/forum/viewtopic.php?f=5&t=5683
(zie ook de screenshot in dat topic)
Iemand daar hier al tegenaan gelopen? Het is nadat dit optreedt niet meer te fixen zonder complete reinstall, dus erg vervelend.
Weet iemand misschien waar ik de volgende optie kan vinden;
SABNZB pakt mijn downloads uit. Mijn downloads zijn remuxed en untouched. De untouched versies pakt SABNZB gewoon uit met BDMV mappenstructuur. Maar, de remuxed films worden compleet uitgepakt en alle bestanden worden in 1 map gezet (dus 8 losse bestanden in 1 map).
Als ik deze films handmatig uitpak, dan staan ze WEL in BDMV mappenstructuur. Maar SABNZB gooit wel alles in 1 filmmap.
Ik had het op m'n pc uitgezet en dat werkte.....maar weet niet meer hoe ik dat heb gedaan
.
SABNZB pakt mijn downloads uit. Mijn downloads zijn remuxed en untouched. De untouched versies pakt SABNZB gewoon uit met BDMV mappenstructuur. Maar, de remuxed films worden compleet uitgepakt en alle bestanden worden in 1 map gezet (dus 8 losse bestanden in 1 map).
Als ik deze films handmatig uitpak, dan staan ze WEL in BDMV mappenstructuur. Maar SABNZB gooit wel alles in 1 filmmap.
Ik had het op m'n pc uitgezet en dat werkte.....maar weet niet meer hoe ik dat heb gedaan
Ben ik de enige die met Sonarr de laatste tijd issues heeft met het fetchen van releases?
Ik draai de develop versie maar ik moet meer manual zoeken dan dat ie dat auto doet.
Ik draai de develop versie maar ik moet meer manual zoeken dan dat ie dat auto doet.
Geen last van, ligt vast aan je settings.
[ Voor 49% gewijzigd door NMe op 10-04-2015 15:10 ]
Welke branch draai je dan want net als nu moet ik ook weer van 3 dagen terug manual zoeken.NMe schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:09:
Geen last van, ligt vast aan je settings.
/edit:
Qua tijdlijn lijkt het ook allemaal na de date van de laatste master te gebeuren.
Hier staat deze op auto update /dev branch
Er loopt wel meer niet lekker, de progress bar bv die lijkt totaal niet op de werkelijkheid net zoals ie geen notifications meer stuurt tenzij je manual doet.
[ Voor 39% gewijzigd door schumi2004 op 10-04-2015 15:21 ]
Ik zit op de meest recente dev-versie en heb al die problemen niet, ik blijf erbij dat het waarschijnlijk in je settings of je indexers zit.
Dat zou kolder zijn want jij weet net als ik ook wel hoe mijn settings er in die tussentijd uit zouden zien, heb namelijk niets veranderd en anders zou je het wel in de comments gelezen hebben.NMe schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:27:
Ik zit op de meest recente dev-versie en heb al die problemen niet, ik blijf erbij dat het waarschijnlijk in je settings of je indexers zit.
Ik probeer nu een downgrade te doen, wat waarschijnlijk een clean install wordt, want terug kijkend naar de periode is het omstreeks de laatste master update alleen maar drama.
Hoe veilig voelen jullie je bij het gebruik van programma's als SickRage en Couchpotato? De verbinding naar de Usenet server heeft alleen SSL als beveiliging. Of hebben jullie nog andere methodes om de zorgen dat niemand kan zien aan welke Linux distro jij de voorkeur geeft?
Serieus?Ronnie N schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:20:
Hoe veilig voelen jullie je bij het gebruik van programma's als SickRage en Couchpotato? De verbinding naar de Usenet server heeft alleen SSL als beveiliging. Of hebben jullie nog andere methodes om de zorgen dat niemand kan zien aan welke Linux distro jij de voorkeur geeft?
Het boeit mij geen ene reet wie wat ziet.
Mijn huidige providers (gratis dus) bieden geen SSL aan en ik maak er al jaren gebruik van.
Naast dat is mijn DL systeem ook niet geschikt om op alle end points (torrent/usenet) SSL te gaan gebruiken en vind wel prima zo.
Dit dus...schumi2004 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:26:
[...]
Het boeit mij geen ene reet wie wat ziet.
Oke, begrijpelijk. Maar toch, je kunt eventueel vervolgd worden. De programma's kunnen ook voor minder legale doeleinden gebruikt worden. Maar daar maken jullie je dus geen zorgen over...
Als in positief of negatief?
Vind het maar een beetje paniek voetbal dat hele SSL gebeuren.
Als een provider of wie dan ook kwaad wil en ze zien dat je voornamelijk SSL gebruikt dan klopt er iets niet, kan één ieder bedenken en zul je in de gaten gehouden worden (althans dat zou ik doen)
Ik gebruik geen SSL en zit dus tussen de "normale gebruikers" en zal eerder minder opvallen want als er een check gedaan wordt op SSL users (die schijbaar iets te verbergen hebben) zul je eerder opvallen dan de rest.
Er zijn meer NIET SSL gebruikers dan WEL dus tja en plus dat toneel sple van dat het in NL allemaal verboden is is ook maar een masker want NL heeft de middelen (althans nog niet in gebruik) niet om te monitoren wat wie wat doet (althans daar ligt de focus niet op)
Het wordt pas "eng" als we praktijken zoals in de DE krijgen dat gebruikers na heffingen/boetes op gestuurd krijgen voor vermeent misbruik, is er al een geval als dat bekend in NL?
Als in, ik ben het hier mee eens
+ heel veelmvds schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:45:
[...]
Als in, ik ben het hier mee eensHet zal mij werkelijk mijn reet roesten.
NopeRonnie N schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:43:
[...]
Oke, begrijpelijk. Maar toch, je kunt eventueel vervolgd worden. De programma's kunnen ook voor minder legale doeleinden gebruikt worden. Maar daar maken jullie je dus geen zorgen over...
Maar als jij je daar wel druk over maakt, waarom geef je dat niet een tientje in de maand uit voor Netflix?
Precies. Ik heb dan wel geen abbo op Netflix en Spotify (wel gehad overigens maar stond niet in verhouding qua gebruik) maar gratis voldoet Spoitfy ook prima , Netflix zijn weer ander manieren voor.mvds schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:50:
[...]
NopeAls ik me druk moet gaan maken over "wat er allemaal kan" dan kan ik me beter meteen in alu folie wikkelen en opsluiten in een hutje op de hei. Je kan SSL nemen, als jij je wat veiliger wilt voelen, en verder zelfs een VPN inrichten zodat jij je nog veiliger voelt. Maar neem van mij aan, als ze ECHT willen weten wat jij download, of welk OS jij gebruikt, of wat dan ook, dan komen ze daar toch wel achter hoor....
Maar als jij je daar wel druk over maakt, waarom geef je dat niet een tientje in de maand uit voor Netflix?Dan hoef je niet meer illegaal te downloaden
(Overigens heb ik Netflix en Spotify)
Zo geef ik ook geen ene f*k om die Sport, Netflix, HBO etc, abbo's bij kabel providers.
Het is gewoon belachelijk (10tje p/sm , per stuk per maand).
Maar nu dwaalt de discussie af, als ik maar interesse heb in 1 enkele sport wordt ik verplicht het complete pakket af te nemen, weet je wat, ik kijk wel naar de duitser of bbc, prima te doen.
Ach, ik kijk regelmatig series op Netflix, en ik luister ook regelmatig Spotify. Dus ik vind het wel die twee tientjes per maand waard. En verder heb ik toch amper tijd om meer te kijken dat ik nu al doe, dus downloaden doe ik amper. Ik heb alleen wel een hekel aan wachten, dus bijv GoT download ik (ik ga echt geen €15 p/m betalen voor één serie), en als het seizoen te koop is op BR koop ik die
Maar verder download ik niet veel... Toch geen tijd om te kijken...
@ssl-discussie:
ivm usenet:
Waar je je tegen 'beschermt' is dat je isp kan niet meer zien wat er daadwerkelijk over de lijn gaat, hij kan wel zien met wie je connectie maakt (dat je dus connecteerd met een usenet-server is duidelijk, welke linux-versie je up/downloadt niet)
Echter is je isp niet degene die het probleem is: op eigen initiatief tappen doen ze sowieso niet (veel te duur), en dat gebeurt ook niet op vraag van een burgerlijke partij (brein etc) (beide mogen niet omwille van privacy-wetgeving)
Wanneer wordt er dan wel effectief een lijn afgetapt (waar ssl -deels- tegen beschermd)?
Op vraag van politie etc (aivd bijvoorbeeld), en als die mensen er serieus mee bezig zijn dan gaat ssl je ook niet meer helpen...
(voor dat die mensen in actie schieten zal je hoogstwaarschijnlijk op niet-thuisgebruiker niveau moeten bezig zijn als het puur om copyrights gaat)
ivm torrents:
De klachten waar je over gehoord hebt zijn op basis van de ip-adressen die aangemeld zijn bij de tracker voor die bepaalde torrent. Ssl gaat je hier ook niet tegen beschermen: iedereen die aanmeld bij een tracker kan de ip's opvragen van al de anderen voor diezelfde torrent (dat is eigenlijk de hoofdfunctionaliteit van een tracker).
Om dit te voorkomen zou je evt een vpn kunnen gebruiken, maar dan kunnen ze bij de vpn-dienst aankloppen voor jouw gegevens.
Waarom eventueel wel ssl gebruiken?
In het verleden is gebleken dat sommige providers bepaalde types van verkeer actief gaan tegenwerken tot zelfs blokkeren, ssl kan hier tegen helpen omdat het niet meer eenvoudig vast te stellen is welk type van verkeer het juist is.
In Nederland mag dit tegenwerken/blokkeren echter niet meer, dus het 'voordeel' op dat vlak is niet meer relevant voor jullie (in het buitenland kan dat wel degelijk anders liggen)
Mijn persoonlijke conclusie:
in NL is ssl (voor torrents en usenet) puur een verspilling van stroom en tijd (want je cpu moet harder werken en je downloads gaan daardoor trager - zeker op een nas)
tot zover mijn 2 centjes...
ivm usenet:
Waar je je tegen 'beschermt' is dat je isp kan niet meer zien wat er daadwerkelijk over de lijn gaat, hij kan wel zien met wie je connectie maakt (dat je dus connecteerd met een usenet-server is duidelijk, welke linux-versie je up/downloadt niet)
Echter is je isp niet degene die het probleem is: op eigen initiatief tappen doen ze sowieso niet (veel te duur), en dat gebeurt ook niet op vraag van een burgerlijke partij (brein etc) (beide mogen niet omwille van privacy-wetgeving)
Wanneer wordt er dan wel effectief een lijn afgetapt (waar ssl -deels- tegen beschermd)?
Op vraag van politie etc (aivd bijvoorbeeld), en als die mensen er serieus mee bezig zijn dan gaat ssl je ook niet meer helpen...
(voor dat die mensen in actie schieten zal je hoogstwaarschijnlijk op niet-thuisgebruiker niveau moeten bezig zijn als het puur om copyrights gaat)
ivm torrents:
De klachten waar je over gehoord hebt zijn op basis van de ip-adressen die aangemeld zijn bij de tracker voor die bepaalde torrent. Ssl gaat je hier ook niet tegen beschermen: iedereen die aanmeld bij een tracker kan de ip's opvragen van al de anderen voor diezelfde torrent (dat is eigenlijk de hoofdfunctionaliteit van een tracker).
Om dit te voorkomen zou je evt een vpn kunnen gebruiken, maar dan kunnen ze bij de vpn-dienst aankloppen voor jouw gegevens.
Waarom eventueel wel ssl gebruiken?
In het verleden is gebleken dat sommige providers bepaalde types van verkeer actief gaan tegenwerken tot zelfs blokkeren, ssl kan hier tegen helpen omdat het niet meer eenvoudig vast te stellen is welk type van verkeer het juist is.
In Nederland mag dit tegenwerken/blokkeren echter niet meer, dus het 'voordeel' op dat vlak is niet meer relevant voor jullie (in het buitenland kan dat wel degelijk anders liggen)
Mijn persoonlijke conclusie:
in NL is ssl (voor torrents en usenet) puur een verspilling van stroom en tijd (want je cpu moet harder werken en je downloads gaan daardoor trager - zeker op een nas)
tot zover mijn 2 centjes...
Pas dan wordt het interessant/nuttig/... om zaken als SSL/VPN/... te gaan gebruiken.schumi2004 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:43:
[...]
Het wordt pas "eng" als we praktijken zoals in de DE krijgen dat gebruikers na heffingen/boetes op gestuurd krijgen voor vermeent misbruik, is er al een geval als dat bekend in NL?
Bedankt voor jullie reacties allemaal! Het is zo dat de recente aandacht voor boetes voor downloaden in Duitsland, mij een beetje alert heeft gemaakt.
Even over Netflix: ze bieden op dit moment nog niet wat ik kijken wil. Over de kwaliteit van de streams kan ik me nog wel heen zetten, maar het aanbod en de tijd die het duurt voordat een nieuw seizoen er op staat zijn voor mij grote nadelen.
Even over Netflix: ze bieden op dit moment nog niet wat ik kijken wil. Over de kwaliteit van de streams kan ik me nog wel heen zetten, maar het aanbod en de tijd die het duurt voordat een nieuw seizoen er op staat zijn voor mij grote nadelen.
Ik draai alles op Windows. Ik wil graag pySabRename gebruiken maar kan alleen de Python versie vinden. Deze werkt niet in SABnzbd voor windows, hij geeft aan dat hij "python" niet kent. Python dus geinstalleerd maar dat mag niet baten. Lezen, lezen en zelf compileren via py2exe is mij na 3 uur proberen niet gelukt, ik schijn steeds dingen te missen.
Is er ook een Windows executable van pySabRename te vinden?
Is er ook een Windows executable van pySabRename te vinden?
Ik heb enorm ruzie met alles wat series download bij mij inmiddels 
Voorheen gebruikte ik SickBeard, wat jaar en dag goed draaide. Nu ben ik over naar Sonarr maar moet soms terugvallen op SickBeard omdat Sonarr sommige series niet altijd goed oppakt.
Nu heb ik via torrent een ontbrekend seizoen van een serie gedownload. Het seizoen staat gewoon tussen alle andere seizoenen, maar wordt niet herkend door Sonarr. Dus ik start SickBeard op, in de hoop dat die hem wel herkend ik ik hem kan laten renamen, begint die ineens 5 (blijkbaar) gemiste afleveringen te downloaden.
Super wazig, dezelfde searchproviders staan ingesteld, maar Sonarr pakt ze niet op en SickBeard wel!

Voorheen gebruikte ik SickBeard, wat jaar en dag goed draaide. Nu ben ik over naar Sonarr maar moet soms terugvallen op SickBeard omdat Sonarr sommige series niet altijd goed oppakt.
Nu heb ik via torrent een ontbrekend seizoen van een serie gedownload. Het seizoen staat gewoon tussen alle andere seizoenen, maar wordt niet herkend door Sonarr. Dus ik start SickBeard op, in de hoop dat die hem wel herkend ik ik hem kan laten renamen, begint die ineens 5 (blijkbaar) gemiste afleveringen te downloaden.
Super wazig, dezelfde searchproviders staan ingesteld, maar Sonarr pakt ze niet op en SickBeard wel!

Je kan ook een scene mapping request aanvragen voor desbetreffende serie. https://github.com/Sonarr...o-nzbdrone-its-on-thetvdbNeejoh schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:46:
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Sinds kort een vreemd probleem. Ik draai Xpenology, een versie (DSM 5.0) van Synology op computerhardware. Dit werkt allemaal goed, behalve dat sinds kort het toevoegen van series aan Sickbeard niet meer lekker werkt.
Hij blijft een hele tijd staan op
Ik heb dit gehad bij de serie Vikings, en nu bij de serie Jeuk. Toen Vikings niet wilde toevoegen ook geprobeerd Gotham toe te voegen. Vikings is uiteindelijk wel toegevoegd, maar Gotham niet. Op dit moment staat Jeuk nog te laden. Mensen bekend met dit probleem?
In de log zie ik niets vreemds (http://pastebin.com/d4Y9MeKU)
Hij blijft een hele tijd staan op

Ik heb dit gehad bij de serie Vikings, en nu bij de serie Jeuk. Toen Vikings niet wilde toevoegen ook geprobeerd Gotham toe te voegen. Vikings is uiteindelijk wel toegevoegd, maar Gotham niet. Op dit moment staat Jeuk nog te laden. Mensen bekend met dit probleem?
In de log zie ik niets vreemds (http://pastebin.com/d4Y9MeKU)
Probeer eens CTRL-F5, of anders je browser even afsluiten en de SickBeard pagina opnieuw laden.
Dit is ook afhankelijk van welke serie en hoe de naming is. Bijvoorbeeld momenteel is er een probleem met de serie "the 100" dit i.v.m. dat de regex de naam al ziet als een aflevering en kan dan de serie naam niet extracten.Neejoh schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:46:
Normaal gesproken zou je als je de afleveringen apart download deze in de serie / seizoen map kunnen gooien en en bij de betreffende serie even op "update series and scan disk" moeten klikken. Als de serie enigszins aan de scene benaming voldoet dan zou Sonarr deze moeten renamen.
Ik heb met Sonarr eigenlijk geen problemen. Ik heb sinds kort maar Kickass torrents als indexer er bij gezet en dan in de restrictions opgenomen dat er geen "x265, xred" in mag staan en dat er wel "EZTV, RARTV, RARBG, IMMERSE, DIFFERENT, [GLODOLS] in moet staan. Als je dat samen doet pakt hij bijna 99% van de Engelse series.

meer mensen problemel met de dognzb api onder sonarr? Ik kan deze met geen mogelijkheid meer toevoegen na een reinstall van sonarr, terwijl het daarvoor volgens mij zonder problemen werkte.
Volgens mij was dat probleem al een tijdje opgelost, in elk geval bij échte release names in de vorm die de scene aanhoudt.Senaxx schreef op zondag 12 april 2015 @ 18:03:
[...]
Dit is ook afhankelijk van welke serie en hoe de naming is. Bijvoorbeeld momenteel is er een probleem met de serie "the 100" dit i.v.m. dat de regex de naam al ziet als een aflevering en kan dan de serie naam niet extracten.
Met alles internals en propers die BATV achter IMMERSE aan gooit kun je beter IMMERSE op je block-lijstje zetten.IMMERSE
Volgens mij had Dog wat problemen afgelopen weekend.shoombak schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:15:
meer mensen problemel met de dognzb api onder sonarr? Ik kan deze met geen mogelijkheid meer toevoegen na een reinstall van sonarr, terwijl het daarvoor volgens mij zonder problemen werkte.
[ Voor 22% gewijzigd door NMe op 13-04-2015 16:24 ]
Hmm heb het nog niet echt mogen meemaken. Vandaag is Silicon Valley s02e01 uitgekomen en keurig binnen van IMMERSE. Maar ik had hem er ook opgezet omdat er ooit een keer een release niet binnen kwam en deze was alleen van IMMERSE beschikbaar. Maar ik zal hem ff in de gaten houdenNMe schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:23:
[...]
Met alles internals en propers die BATV achter IMMERSE aan gooit kun je beter IMMERSE op je block-lijstje zetten.
Met jouw required words zal die BATV ook nooit gedownload worden, dus dat upgraden doet hij in jouw geval niet. Maar dan zit je dus ook met een "slechte" release.Senaxx schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:01:
[...]
Hmm heb het nog niet echt mogen meemaken. Vandaag is Silicon Valley s02e01 uitgekomen en keurig binnen van IMMERSE. Maar ik had hem er ook opgezet omdat er ooit een keer een release niet binnen kwam en deze was alleen van IMMERSE beschikbaar. Maar ik zal hem ff in de gaten houdenof er niet veel dubbel gedownload wordt.
Wellicht is de oplossing heel simpel, maar ik ben er nog niet uit.
Ik gebruik sickbeard icm sabnzbd en heb sabnzbd al zo ingesteld dat de meeste bestanden die gedownload worden verwijderd worden behalve de .mkv bestanden.
Echter nu komt er nog een bestand mee die heet dan sample.mkv is er nog ergens een filter in te stellen om deze sample bestanden te verwijderen?
Zodat ik alleen de series in mkv in mijn complete map heb staan
Ik gebruik sickbeard icm sabnzbd en heb sabnzbd al zo ingesteld dat de meeste bestanden die gedownload worden verwijderd worden behalve de .mkv bestanden.
Echter nu komt er nog een bestand mee die heet dan sample.mkv is er nog ergens een filter in te stellen om deze sample bestanden te verwijderen?
2250 WP Zuid PVoutput
In sabnzbd in configuratie instellingen kan je aangeven wat ermee moet gebeuren.MdO82 schreef op maandag 13 april 2015 @ 18:38:
Wellicht is de oplossing heel simpel, maar ik ben er nog niet uit.
Heb net even gekeken, en hij heeft dus wel geupgrade naar de BATV release. Dit i.v.m. dat het een 1080p release is en de IMMERSE een 720p release was. Dus hij is wel geswitched naar BATV. En ik zou eigenlijk per serie even de kwaliteit in moeten stellen, maar daar ben ik nog te lui voorNMe schreef op maandag 13 april 2015 @ 18:25:
[...]
Met jouw required words zal die BATV ook nooit gedownload worden, dus dat upgraden doet hij in jouw geval niet. Maar dan zit je dus ook met een "slechte" release.
Snapt iemand hoe de deluge connectie werkt in couchpotato? Krijg aldoor "Connection failed. Check logs for details." Zie alleen niks in de logs staan.
Ik heb dit in CP:

deluge auth file:
Ik heb dit in CP:

deluge auth file:
code:
1
| lowfi:PASSWORD:10 |
Kleine update aan de prefered en required zoekwoorden: Mandarin toegevoegd aan ignored en verder wat kleine wijzigingen in de spelling van de zoekwoorden.
[ Voor 31% gewijzigd door Jorgen op 16-04-2015 00:09 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Is al bekend: https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer/issues/4682lowfi schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:56:
Snapt iemand hoe de deluge connectie werkt in couchpotato? Krijg aldoor "Connection failed. Check logs for details." Zie alleen niks in de logs staan.
Ik heb dit in CP:
[afbeelding]
deluge auth file:
code:
1 lowfi:PASSWORD:10
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
waarom zou je must contain erin zetten als je expliciet iets weg wilt filteren? je missende 1% kan dus niet gedefinieerd zijn, zonder dat krijg je alleen wat je niet wilt.Senaxx schreef op zondag 12 april 2015 @ 18:03:
[...]
Dit is ook afhankelijk van welke serie en hoe de naming is. Bijvoorbeeld momenteel is er een probleem met de serie "the 100" dit i.v.m. dat de regex de naam al ziet als een aflevering en kan dan de serie naam niet extracten.
Normaal gesproken zou je als je de afleveringen apart download deze in de serie / seizoen map kunnen gooien en en bij de betreffende serie even op "update series and scan disk" moeten klikken. Als de serie enigszins aan de scene benaming voldoet dan zou Sonarr deze moeten renamen.
Ik heb met Sonarr eigenlijk geen problemen. Ik heb sinds kort maar Kickass torrents als indexer er bij gezet en dan in de restrictions opgenomen dat er geen "x265, xred" in mag staan en dat er wel "EZTV, RARTV, RARBG, IMMERSE, DIFFERENT, [GLODOLS] in moet staan. Als je dat samen doet pakt hij bijna 99% van de Engelse series.
[afbeelding]
There are no secrets, only information you do not yet have
Ik wil bepaalde releases niet hebben, en van de releases die over blijven wil ik alleen de releases die aan de must contain voldoen. Aangezien er op kickass aardig wat rotzooi wordt gepost, al is het alleen maar allemaal van die re-encodes.zeroday schreef op donderdag 16 april 2015 @ 15:20:
[...]
waarom zou je must contain erin zetten als je expliciet iets weg wilt filteren? je missende 1% kan dus niet gedefinieerd zijn, zonder dat krijg je alleen wat je niet wilt.
En ach als iedereen een setup heeft waar hij tevreden mee is is het goed toch? De series die ik in mijn Sonarr heb staan (38 stuks) komen allemaal netjes binnen met deze configuratie, op 3 nederlandse series na. Maar deze hoef ik alleen even handmatig te forceren en komen dan ook netjes binnen.
[ Voor 21% gewijzigd door Senaxx op 16-04-2015 18:02 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]