Sickbeard iedere keer starten met --forcefullupdate
Snap zelf niet zo dat je de NAS uit wil zetten trouwens, maar goed
Snap zelf niet zo dat je de NAS uit wil zetten trouwens, maar goed
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Je kunt het uur waarop de showupdate loopt aanpassen (SickRage). Handig voor als je nas uitstaat 's nachts.drfruit schreef op maandag 23 maart 2015 @ 18:38:
Ik zie elk uur de hele serie shows langskomen om te kijken of er nog iets van nodig is. Dit is niet de backlog search, maar de gewone daily search. Lijkt me dus dat dit ook moet werken als je de NAS 's nachts uitzet.
Misschien kan iemand die er zelf bij betrokken is dit beter beantwoorden.
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Gewoon de serie map alle rechten geven -R.Frank!in schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 12:01:
Eindelijk mijn Raspberry zo ingericht dat deze alles netjes binnenharkt inclusief subtitles met Sickrage, wil mn tv de bestanden niet lezen
Deze geeft dan als melding "bestand niet beschikbaar"
Als ik vervolgens de serie naar mn usbstick kopieer en aan de tv hang, speelt ie het wel af erg vreemd. Ook torrents die handmatig zijn toegevoegd aan transmission kan de tv gewoon afspelen. Alleen de torrents via Sickrage niet.
Heb minidlna geïnstalleerd om deze koppeling te realiseren. Iemand die dit probleem ook heeft ondervonden?
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Met codes heb ik geen problemen eigenlijk en dlna werkt ook goed. Films die ik niet via Sickrage download werken namelijk ook zonder problemen.Ben(V) schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:19:
Je probeert via dlna iets op je tv af te spelen.
Alle TV's zijn door de fabrikanten kreupel gemaakt om te voorkomen dat je via het netwerk lekker films kunt kijken.
Ze hebben allemaal beperkingen die per TV merk verschillen.
De ene ondersteund bepaalde codecs niet, de andere doet geen ondertiteling en sommige formaten of containers doen het niet.
In jouw geval is de beste oplossing die PI via de hdmi aansluiting op je tv aan te sluiten en zo je film kijken.
Alternatief is een media speler kopen en die via hdmi aansluiten of zoals je al aangaf is een usb drive.
Volgens mij heb ik alles gechmod naar 777
[ Voor 27% gewijzigd door FREAKJAM op 24-03-2015 15:07 ]
is everything cool?
Begrijpelijk. Hoewel het me niet zou verbazen dat QoQ veruit de meest populaire release groep in NL is, dat er nog niemand iets in de Sonarr code heeft aangepast.QoQ zal waarschijnlijk nooit gaan werken met Sonarr. Er is geen service die die naming van QoQ linkt met de naming die de rest van de wereld gebruikt en de Sonarr devs willen (terecht) ook niet voor elke release die QoQ doet een scene exception toevoegen.
Was het maar zo simpel. Helft van de subs die AutoSub binnentrekt lopen erg uit sync met de release die Sonarr automatisch pakt.Er is een workaround
Download de afleveringen die je wilt in de kwaliteit die je wilt in sonarr.
Download en installeer autosub,
Probleem opgelost.
Madshark schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:17:
[...]
Begrijpelijk. Hoewel het me niet zou verbazen dat QoQ veruit de meest populaire release groep in NL is, dat er nog niemand iets in de Sonarr code heeft aangepast.
[...]
Was het maar zo simpel. Helft van de subs die AutoSub binnentrekt lopen erg uit sync met de release die Sonarr automatisch pakt.
Ik moet dan dus weer per aflevering begin, midden en einde checken of de sub's in sync staan, waar nodig hier en daar weer aanpassen.
Vandaar mijn redenen voor QoQ, die zijn altijd goed, en behoeven eigenlijk niet eens een achteraf controle.
Ondanks ik weinig kennis heb hoe sonarr (het script/de logica erachter) exact in elkaar zit lijkt me het niet heel moeilijk om het aan te passen. om het basic te maken lijkt met het zoiets in elkaar te zitten bij het zoeken naar de aflering; "serie naam" "Sxx" Exx" "kwaliteit" enzovoort. Wat nou als het zoiets wordt "Serie naam (exclude jaartal)" enz. Zo doende mocht er een jaartal in de release staan wordt dit totaal negeert.Madshark schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:17:
[...]
Begrijpelijk. Hoewel het me niet zou verbazen dat QoQ veruit de meest populaire release groep in NL is, dat er nog niemand iets in de Sonarr code heeft aangepast.
[...]
Was het maar zo simpel. Helft van de subs die AutoSub binnentrekt lopen erg uit sync met de release die Sonarr automatisch pakt.
Ik moet dan dus weer per aflevering begin, midden en einde checken of de sub's in sync staan, waar nodig hier en daar weer aanpassen.
Vandaar mijn redenen voor QoQ, die zijn altijd goed, en behoeven eigenlijk niet eens een achteraf controle.
[ Voor 3% gewijzigd door psyy138 op 24-03-2015 15:35 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Daar ben ik het volkomen met je mee eens, waar het mij meer om gaat is wat Madshark ook zegt;NMe schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:42:
Het gaat er niet om hoe makkelijk of moeilijk het zou zijn. Releases parsen is momenteel al een ramp door de vele edge cases, scene mapping, XEM, anime, etc. Als daar ook nog een uitzondering per release group bij moet komen worden de devs waarschijnlijk gillend gek, en terecht. Nog naast het feit dat je daarmee ronduit collisions zou kunnen krijgen. Britse series worden af en toe in Amerika opnieuw uitgebracht onder dezelfde naam. Stel dat Random Serie in 2012 uitkomt en QoQ die elk seizoen releaset als Random Serie (2012), Random Serie (2013) en Random Serie (2014). Vervolgens komt er in 2014 een Amerikaanse versie uit die op TVDB Random Serie (2014) gaat heten, wat compleet volgens de geldende naming schemes op TVDB is. Vervolgens zijn er ineens collision met hoe QoQ de oude serie releaset en hoe de scene de nieuwe serie releaset.
Alleen al om die reden gaat die parsing er nooit komen zolang QoQ zich niet leert te gedragen.
Madshark schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:17:
[...]
[...]
O.R.C. Black Bulls Rugby
[ Voor 26% gewijzigd door NMe op 24-03-2015 15:55 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| 2015-03-24 16:13:35 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-41038 :: No needed episodes found during backlog search for: [Forever (US)] 2015-03-24 16:13:33 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-41038 :: [BinSearch] :: Performing episode search for Forever (US) 2015-03-24 16:13:33 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-41038 :: Building internal name cache for Forever (US) 2015-03-24 16:13:33 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-41038 :: No scene exceptions update needed 2015-03-24 16:13:33 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-41038 :: Beginning backlog search for: [Forever (US)] 2015-03-24 16:13:31 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-31672 :: No needed episodes found during backlog search for: [The Following] 2015-03-24 16:13:30 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-31672 :: [BinSearch] :: Performing episode search for The Following 2015-03-24 16:13:30 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-31672 :: Building internal name cache for The Following 2015-03-24 16:13:30 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-31672 :: No scene exceptions update needed 2015-03-24 16:13:30 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-31672 :: Beginning backlog search for: [The Following] |
1
| Unable to find a download for |
[ Voor 4% gewijzigd door MdO82 op 24-03-2015 16:46 ]
2250 WP Zuid PVoutput
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
BRANCH: (master) / COMMIT: (4b40fceda883f76174672ab4e1423f3713e037ca) (normaal gezien volledig up to date)TagForce schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:57:
[...]
Welke branch? Master?
Update eens en probeer dan nog eens...
Er is gisteren een grote update geweest waarin onder andere het hele PP gebeuren is aangepast met wat meer meldingen in je log (debug logging aanzetten).
Hij zou nu in ieder geval door moeten gaan met de rest van de bestanden als er een fout optreedt.
Daarnaast zou er aan het einde van de Post Processing nu een lijstje naar voren moeten komen met bestanden/mappen die mislukt zijn, en een beknopte reden waarom deze mislukt zijn in je logs.
Dit voornamelijk om de gebruiker te helpen bij het zelf oplossen van PP fouten. Als je die logs ergens kan plaatsen dan kunnen we je verder helpen. Het liefst op het sickrage forum, of op de github van SiCKRAGETV.
Volgende week zit er ook een diskspace check in PP die moet voorkomen dat er gemoved/gekopieerd wordt wanneer er te weinig schijfruimte is op de plek waar de bestanden moeten komen.
In config.ininOOb 001 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 18:32:
[...]
Als het probleem zich blijft voor doen, ga ik eens de tijd nemen uitgebreid te posten op het sickrage forum.
Juist nog ergens zien te vinden waar ik het debug logging aan kan zetten
Daar is Sonarr niet echt op gebouwd. Er zijn vast manieren om het te doen, maar vraag me niet hoe. Trouwens, Sonarr pakt wel meteen lekker op dat een aflevering verwijderd is en unmonitort hem daarna zodat hij hem niet weer gaat downloaden.Pittie schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:29:
Wat ik wil is heel simpel, ik wil automatisch mijn series downloaden en die moeten na afloop na 1 map. Ik hoef verder geen Seizoen mappen oid. Ik werk met een map waar de series binnenkomen, kijk deze en verwijder ze erna weer.
Geen idee waar die error vandaan komt maar die heeft niks met NZB's te maken. Het is gewoon een folder waar je handmatig releases in kan droppen die vervolgens ook zonder downloadclient geprocessed worden. Ik denk dat je in de war bent geraakt in de settings want dat is totaal niet gerelateerd.Echter Sonarr komt dan met een error dat "drone factory options" aanmoet staan. Echter ik snap hier het nut niet van? Dit lijkt een map te zijn voor nzb files die gemonitord wordt?
In je quality settings. Ze hebben niet voor niets een wiki.Daarnaast, waar kan ik uitzetten dat er een betere versie van de aflevering gedownload wordt? Momenteel staat het standaard profiel HD-720p aan. Echter als er een x64 rip gedownload is, vind ik het niet nodig dat hij blijft zoeken naar een WEBDL-720 versie?
Elk profiel heeft een cut-off. Als je die op de laagst mogelijke kwaliteit zet, dan zoekt ie nooit naar een betere.[b][message=43957853,noline]
Daarnaast, waar kan ik uitzetten dat er een betere versie van de aflevering gedownload wordt? Momenteel staat het standaard profiel HD-720p aan. Echter als er een x64 rip gedownload is, vind ik het niet nodig dat hij blijft zoeken naar een WEBDL-720 versie?
Verwijderd
Deel je mening helemaal.Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:43:
Ik heb een tijdje Sonarr naast Sickrage geïnstalleerd gehad en mijn conclusie is dat SR beter en sneller functioneert. Bij Sonarr heb ik continu het gevoel dat hij niet zoekt. Ook vind ik de interface weliswaar mooi maar minder duidelijk.
Voor mij is Sickrage <-> Sonarr 1:0.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Minder mooi ?Neejoh schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:57:
Sickbeard "doet het", en omdat het toch allemaal automatisch gaat boeit het me niet dat het er minder mooi uitziet.
Sonarr zoekt dan ook überhaupt niet. Hij scant RSS-feeds van je indexers. Volgens mij kun je wel instellen dat hij een search doet voor missende afleveringen die recent zijn uigezonden als je 'm net opgestart hebt.Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:43:
Ik heb een tijdje Sonarr naast Sickrage geïnstalleerd gehad en mijn conclusie is dat SR beter en sneller functioneert. Bij Sonarr heb ik continu het gevoel dat hij niet zoekt. Ook vind ik de interface weliswaar mooi maar minder duidelijk.
Voor mij is Sickrage <-> Sonarr 1:0.
Raven__NL schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:36:
[...]
Deel je mening helemaal.
Wat voor mij persoonlijk ook een grote turn off is dat Sonar niet overweg kan met apparaten wat niet 24/7 aan staan. En dan bedoel ik met name de zogenaamde upgrade releases (bv: web-dls / bluray). Iets waar SR veel beter in is.
Nee hoor...Wat jij hierboven bedoelt doet die alleen bij missing episodes en dat is de enige uitzondering waar Sonarr actief zoekt. Maar mogelijke upgrades zoals webdl of bluray pakt die alleen op als die toevallig in de RSS feed voorbij komt. Als je HTPC dus een langere periode uit heeft gestaan pakt hij hem dus niet op helaas. Aan mijn profiel ligt het niet want die staan goed ingesteld. Tevens is bovenstaande mij uitgelegd door een van de devsNMe schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:04:
[...]
Sonarr zoekt dan ook überhaupt niet. Hij scant RSS-feeds van je indexers. Volgens mij kun je wel instellen dat hij een search doet voor missende afleveringen die recent zijn uigezonden als je 'm net opgestart hebt.
[...]
Sonarr kan daar prima mee overweg? Zoals ik hierboven al zeg kan hij AFAIK een search doen bij boot, en of hij al dan niet afleveringen wil upgraden hangt van je eigen profiles af. Als jij zegt dat hij bij HDTV moet stoppen met zoeken dan kijkt 'ie niet meer verder naar WEB-DL's...
Dat zal best.NMe schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:18:
Daar staat tegenover dat SB de API van je indexer veel harder moet misbruiken om dat te doen.
Dat haalt nou de hele zin van automatisch downloaden wegIn Sonarr is er trouwens ook gewoon een knopje om te zoeken op releases waarvan de cutoff nog niet gehaald is.
Dan kun je dit vast waarderen.Raven__NL schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:29:
[...]
Dat haalt nou de hele zin van automatisch downloaden wegDan blijf ik liever bij Sickbeard/Sickrage die wel prima met bovenstaande situatie overweg kan. En als het eenmaal goed draait kan ik de applicatie zowat vergeten en heb je het amper nodig.
12:21 +NMe84 > Taloth: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/43960269#43960269 (sorry everyone else, Dutch link) 12:27 @Taloth > Yeah, but us caching rss feed and fetch multiple pages is pretty high on the todo list. 12:28 @Taloth > Gotta set a max nr of pages but it's certainly possible 12:28 +NMe84 > that doesn't help people whose indexer doesn't support paging though 12:28 @Taloth > To fetch 12h worth of pages 12:29 +NMe84 > weren't there quite a few of those? 12:29 @Taloth > Newznab, btn, kat, all support it 12:29 @Taloth > Others too 12:45 @Taloth > BTW NMe84 it's high on my todo list because it's needed for backoff logic (apilimit reached etc) as well as to be able to support fdh search on rss-only indexers
[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 25-03-2015 13:04 ]
haha idd
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ja in principe gebruik ik ook sickbeard voor series, maar wilde XDM gewoon proberen, ik draai nu couchpotato, sickbeard en XDM i.c.m. SABnzbdNMe schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:25:
Trakt heeft zijn API totaal aangepast in januari van dit jaar en daarbij meteen de oude API maar even gebroken. De developer achter XDM is al maanden aardig MIA, dus de kans dat dat gefixt wordt is redelijk nihil. De laatste commit op XDM is ook alweer 4 maanden oud. Kun je niet beter gewoon overstappen op andere software?
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Dankjewel, over die error..NMe schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 23:27:
Ik heb gisteren toevallig Sonarr opnieuw moeten installeren omdat ik iets grondig verkloot had buiten Sonarr om en dat duurde ook niet meer dan 3 minuten.Het werkt gewoon anders dan Sickbeard. Waar de meeste SB-branches folders lopen te watchen en vaak nog afhankelijk zijn van search calls naar je indexers implementeert Sonarr de API's van downloadclients en gebruikt het bij 24/7 runnen eigenlijk alleen de RSS-feeds van je indexers. Je doet dan pas API-calls als je daadwerkelijk iets downloadt.
[...]
Daar is Sonarr niet echt op gebouwd. Er zijn vast manieren om het te doen, maar vraag me niet hoe. Trouwens, Sonarr pakt wel meteen lekker op dat een aflevering verwijderd is en unmonitort hem daarna zodat hij hem niet weer gaat downloaden.
[...]
Geen idee waar die error vandaan komt maar die heeft niks met NZB's te maken. Het is gewoon een folder waar je handmatig releases in kan droppen die vervolgens ook zonder downloadclient geprocessed worden. Ik denk dat je in de war bent geraakt in de settings want dat is totaal niet gerelateerd.
[...]
In je quality settings. Ze hebben niet voor niets een wiki.https://github.com/Sonarr/Sonarr/wiki/Profiles
Je vindt het raar dat je seizoen verwijderd wordt als je je seizoen verwijdert? Of bedoel je dat de afleveringen weer op missing worden gezet? Eventjes naar Media Management gaan in dat geval en daar onder File Management "Ignore Deleted Episodes" aanvinken, dan probeert 'ie niet meer te downloaden wat je handmatig verwijderd hebt.Ankh schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:59:
Ik maak al enige tijd gebruik van Sonarr, voor m'n doeleinde werkt het perfect.
Enkel wil ik na het bekijken van een seizoen, het seizoen weggooien. Scheelt weer ruimte... Maar als ik hem via de explorer gewoon weghaal, dan wordt het seizoen gewoon doodleuk verwijderd. Iemand die hier iets over heeft kunnen vinden?
[ Voor 64% gewijzigd door Caelorum op 25-03-2015 21:40 ]
oeps, niet helemaal wakker. Het 2de inderdaad, thanks ik kon het al niet vinden..NMe schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:34:
[...]
Je vindt het raar dat je seizoen verwijderd wordt als je je seizoen verwijdert? Of bedoel je dat de afleveringen weer op missing worden gezet? Eventjes naar Media Management gaan in dat geval en daar onder File Management "Ignore Deleted Episodes" aanvinken, dan probeert 'ie niet meer te downloaden wat je handmatig verwijderd hebt.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Zoals op hun site geschreven is het tijdelijk en heeft het te maken met een verhuizingmvds schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:42:
Zijn er meer mensen die Usenet-Crawler niet kunnen toevoegen aan Sonarr?
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Dat tijdelijke duurt dan al een aantal dagen... Beetje jammer...tcviper schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:10:
[...]
Zoals op hun site geschreven is het tijdelijk en heeft het te maken met een verhuizing
2250 WP Zuid PVoutput
Verwijderd
Was er in de Sick*-familie niet ergens een optie "move associated files" of iets dergelijks? Als je die uitzet heb je volgens mij wat je wil.MdO82 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:11:
Ik ben nu een beetje aan het spelen met sickrage.
Het werkt goed, maar ik heb een vraag waar ik zo gauw even geen idee op heb
Als mijn serie is binnengehaald, dan zie ik ook de bestanden nzb,nfo, sfv, srr staan.
Wat moet ik nog veranderen zodat dit opgeruimd wordt ?
Dus dat ik in mijn complete map alleen de videobestanden heb
Thanks.drfruit schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:56:
Ligt volgens mij aan je downloadclient. Ik laat in sabnzbd al die bestanden verwijderen. (Algemeen > Afstelling > Opschoon lijst.)
2250 WP Zuid PVoutput
In SR bij je settings -> Post Processing:MdO82 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:11:
Ik ben nu een beetje aan het spelen met sickrage.
Het werkt goed, maar ik heb een vraag waar ik zo gauw even geen idee op heb
Als mijn serie is binnengehaald, dan zie ik ook de bestanden nzb,nfo, sfv, srr staan.
Wat moet ik nog veranderen zodat dit opgeruimd wordt ?
Dus dat ik in mijn complete map alleen de videobestanden heb
[ Voor 11% gewijzigd door Neejoh op 27-03-2015 20:26 ]
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
2250 WP Zuid PVoutput
Ik heb dit niet?Neejoh schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 21:28:
Misschien heb ik onder een steen geleefd, maar dit, dit en dit is nieuw voor mij in SABnzbd?
[ Voor 46% gewijzigd door tcviper op 29-03-2015 14:12 ]
Oh ja johtcviper schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:01:
Uhm daar heeft het niks mee te maken
[ Voor 60% gewijzigd door job op 29-03-2015 15:12 ]
Daar heeft het wél mee te maken, want ook zo'n all-in-one-geval werkt alleen als hij ofwel handmatig support krijgt (unlikely) ofwel als hij Newznab implementeert.tcviper schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:01:
Uhm daar heeft het niks mee te maken het, het is een all in one indexer voor andere indexers: https://github.com/pillone/usntssearch/ (heb in dat programma wat ik dus lokaal draai op ubuntu, ca 12 indexers nu staan).
[ Voor 92% gewijzigd door FREAKJAM op 29-03-2015 22:27 ]
is everything cool?
Ligt er volgens mij aan waar je mee download, torrents of nieuwsgroepen, in het geval van nieuwsgroepen is dit bij reeds uitgezonden series (naar mijn weten) bij veel providers vaak onmogelijk, omdat er veel take-downs plaats vinden. Meestal is een aflevering maar 1 á 2 dagen te downloaden.MdO82 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 11:46:
Kan iemand mij uitleggen hoe je het voor elkaar kan krijgen dat hij een serie binnenhaalt met nl subs ?
Ik gebruik op dit moment op te proberen sickrage
Ik heb Couchpatato geïnstalleerd op mijn Synology nas maar nu zie ik eigenlijk niet de mogelijkheid om alle alle films te download van een release groep. Ja, je kunt Couchpatato vertellen welke films je zoekt maar niet download alle film van releasegroep x.FREAKJAM schreef op zondag 29 maart 2015 @ 22:22:
Met filters kun je releasegroups filteren, dus ja.
Welke films zou je willen downloaden dan? Wil je gewoon perse alle releases van een bepaalde group of zoek je echt bepaalde films? Het is namelijk niet altijd zo dat releasegroup x een film heeft gereleased. Stel releasegroup y heeft een film gereleased, dan mag releasegroup x hem officieel niet meer releasen (dupe), tenzij het een proper of iets dergelijks is.MvL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:58:
[...]
Ik heb Couchpatato geïnstalleerd op mijn Synology nas maar nu zie ik eigenlijk niet de mogelijkheid om alle alle films te download van een release groep. Ja, je kunt Couchpatato vertellen welke films je zoekt maar niet download alle film van releasegroep x.
[ Voor 3% gewijzigd door FREAKJAM op 30-03-2015 15:02 ]
is everything cool?
Zo werkt couchpotato niet, dus dat gaat je niet lukken.MvL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:06:
Misschien leg ik het niet duidelijk uit maar ik wil gewoon alle releases van een bepaalde groep downloaden.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Kan je dat niet bereiken door een rss feed te koppelen aan je download client?MvL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:06:
Misschien leg ik het niet duidelijk uit maar ik wil gewoon alle releases van een bepaalde groep downloaden.
MvL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:06:
Is it possible to download releases by a specific group?job schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:09:
[...]
Kan je dat niet bereiken door een rss feed te koppelen aan je download client?
[ Voor 26% gewijzigd door FREAKJAM op 30-03-2015 15:13 ]
is everything cool?
Dat vermoede had ik al. Op zich wel jammer.cypher21 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:07:
[...]
Zo werkt couchpotato niet, dus dat gaat je niet lukken.
CP werkt op imdb nummer en titel, niet op releasegroup
hmm, is misschien een idee maar waar haal ik die rss feed dan vandaan?job schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:09:
[...]
Kan je dat niet bereiken door een rss feed te koppelen aan je download client?
Die RSS feed optie werkt inderdaad wel, en vervolgens postprocessing door Couchpotato laten afhandelen. De nzb indexer die ik gebruik ondersteund wel RSS feeds naar download clients.MvL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:12:
[...]
Dat vermoede had ik al. Op zich wel jammer.
[...]
hmm, is misschien een idee maar waar haal ik die rss feed dan vandaan?
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq