This post is warranted for the full amount you paid me for it.
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Ik betaal voor NZBFinder en dit werkt prima onder SickBeard alleen onder CouchPotato lijk ik het niet werkend te krijgen. Pas dagen (soms weken) later haalt hij Films op die ik dan zelf al lang gevonden heb.
(1080p, liefst DTS/DTSMA)
Weet iemand hier of er een goeie Tweak guide te vinden is? Ik vermoed dat ik ergens een instelling over het hoofd zie o.i.d.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Telnet naar je poort... Wat krijg je terug? Doen andere "websites" het wel op je NAS?CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:06:
Al geprobeerd, maar helaas, geen succes.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik draai CP op een Syno 214+ met laatste DSM versie
[ Voor 5% gewijzigd door Dionysos op 19-02-2015 09:22 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dat is wel een heel verschil bij mij. Enig idee hoe ik dat ook voor elkaar kan krijgen?Jorgen schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:51:
Momenteel doet mijn CP het weer eens niet, maar normaal gesproken duurt een film zoekopdracht maar enkele seconden. Dit op mijn DS 413.
De 'Did you try turning it off and on again'-methode heb ik al gebruikt
Klopt mijn gedachte dat hij dan slechts in een openbare database zoekt (zoals bv imdb.com)? Of gebruikt hij voor die zoeksuggesties al je indexer?
Dank. Slechts 5 of 6 films in de watchlist dus dat mag het probleem niet zijn.Jorgen schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:35:
Volgens mij zoekt-ie inderdaad in IMDB en niet al in je indexers. Hij kan een film namelijk wel toevoegen, ook al hebben je indexers de film nog niet gevonden. V.w.b. je andere vraag: heb je een enorme watchlist van films? Bij mij duurde alles destijds toen er nog 200+ films in mijn lijst stonden ook heel lang. Het verwijderen van veel van die films maakt CP weer een stuk sneller.
Er draaien verder slechts een paar services op de NAS (sickbeard, CP, Autosub, en wat standaard spul - video / foto station), dus dat kan het ook niet echt zijn.
Kijken eens in je logs om te zien of na een search er errors in staan, omdbapi.com, api.couchpota.to en themoviedb worden gebruiken om informatie te krijgen bij het zoeken.
Misschien hetzelfde als je 10 sec met je blote reet op een hete kachel zit; lijkt ook langer te duren dan normaal.
Zal als ik thuis ben ff log checken
Pull Request is al gemaakt en gemerged in develop van SickRage:Stevanov schreef op maandag 16 februari 2015 @ 22:30:
[...]
Ik geloof je op je woord hoor, alleen blijft ik het dan raar vinden dat ik het alleen kan oplossen door een update te forceren via mass update of met --forceupdate tijdens het starten.
Ik zie heel netjes elk uur om in mijn logbestand SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH staan en wanneer ik handmatig iets wil downloaden wat als skipped staat gemarkeerd krijg ik SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH.
Maar zodra ik de database update met mass of force update krijg je "SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: 153021: Loading show info from theTVDB" terwijl het bij die showque die elk uur gebeurt om specifieke afleveringen gaat, en niet een hele serie.
Bij de uurlijkse kijkt hij naar de verschillende indexers xyz-index.com die je hebt ingesteld en alleen als ik forceer zie ik verbinding met thetvdb.com
Als je zon rss feed van een indexer bekijkt zie je een mooie lijst met allemaal namen zoals Truck.Crash.TV.S73E56.KKTV.x264-CTVC. Het lijkt mij dan dat sickbeard hier de serienaam en het aflevering nummer uit vist en deze tegen jou lokale database aanhoudt en kijkt of deze als wanted gemarkeert staat. Als jou lokale database nog niet eens weet dat aflevering 56 van seizoen 73 van truck crash tv bestaat dan zal hij hem skippen lijkt mij.
https://github.com/midget...0/sickbeard/show_queue.py
https://github.com/midget.../sickbeard/showUpdater.py
Edit: ik heb ook gekeken in mijn router (welke Tomato draait en met een web monitor de bezochte domeinen in het netwerk logt, een klein beetje zoals wireshark dat doet, maar dan niet inhoudelijk) daar zie ik ook alleen een uurlijks bericht naar de indexer en niet naar de database.
Ik zal hem vanavond ff aan laten staan zodat ik morgen in de logs kan bekijken wat er om 3 uur gebeurt.
https://github.com/SiCKRAGETV/SickRage/pull/1286
Jat de wijzigingen daar van en Pull ze naar wat jij gebruikt. Of stap over
Wat er gebeurt is het volgende:
Je hebt de Daily Search, die elke zoveel minuten draait. Die zoekt alleen naar afleveringen die 'wanted' zijn in je cache (de inhoud van de opgehaalde RSS feeds van je searchproviders).
Daarnaast heb je de backlog search, die specifieke zoekacties doet voor Wanted episodes die ouder zijn dan je backlog search days instelling. Die zoekt direct op de providers.
Dat zijn beiden zoekacties om afleveringen te downloaden. Daarnaast heb je ook nog de showinformatie. Welke afleveringen zijn er beschikbaar, en wanneer worden deze uitgezonden.
Die Update cyclus loopt elke nacht om 03:00u gescheduled. Daarnaast kun je instellen dat hij Update Shows on Startup doet. Dan voert hij die update ook uit zodra SR aan gaat.
De Pull Request zet een nieuw veld (moet nog ff pulldown worden, maar dit werkt ook) in de General Config: When to update shows. Dat is dan het uur wat voor de scheduler van de ShowUpdate gebruikt wordt. Heeft wel een herstart nodig (schedulers worden gezet tijdens het starten, en ik had geen zin om daar lang over na te denken om dat bij de config al te regelen. Komt later wel).
Hoe bedoel je?ZFLaSH schreef op maandag 16 februari 2015 @ 09:57:
Even voor degene die het gemist hebben. SickRage heeft vannochtende een nieuwe commit gehad in de master branch waarbij wat provider issues zijn gefixed. Op dit moment werkt SR bij echt uit de kunst, alleen zou ik graag zien dat het postprocessen met Torrents op dezelfde manier zou werken als bij CP.
Het Post Process gedeelte is een beetje mijn afdeling geworden bij SR nu echel0n ff weg is. We kunnen nu in ieder geval mergen, dus er komen weer veel updates aan.
SickRage heb ik nog nooit gebruikt, wellicht een poging waard dan. Als de update procedure die jij beschrijft ook zo bij sickbeard werkt dan bevestigd dat in ieder geval mijn vermoeden met wat voor soort info hij ophaalt om 3u. Zijn er naast het verschil van informatie database en de interface etc. nog andere grote verschillen tussen beard & rage?TagForce schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:42:
[...]
Pull Request is al gemaakt en gemerged in develop van SickRage:
https://github.com/SiCKRAGETV/SickRage/pull/1286
Jat de wijzigingen daar van en Pull ze naar wat jij gebruikt. Of stap over
Wat er gebeurt is het volgende:
Je hebt de Daily Search, die elke zoveel minuten draait. Die zoekt alleen naar afleveringen die 'wanted' zijn in je cache (de inhoud van de opgehaalde RSS feeds van je searchproviders).
Daarnaast heb je de backlog search, die specifieke zoekacties doet voor Wanted episodes die ouder zijn dan je backlog search days instelling. Die zoekt direct op de providers.
Dat zijn beiden zoekacties om afleveringen te downloaden. Daarnaast heb je ook nog de showinformatie. Welke afleveringen zijn er beschikbaar, en wanneer worden deze uitgezonden.
Die Update cyclus loopt elke nacht om 03:00u gescheduled. Daarnaast kun je instellen dat hij Update Shows on Startup doet. Dan voert hij die update ook uit zodra SR aan gaat.
De Pull Request zet een nieuw veld (moet nog ff pulldown worden, maar dit werkt ook) in de General Config: When to update shows. Dat is dan het uur wat voor de scheduler van de ShowUpdate gebruikt wordt. Heeft wel een herstart nodig (schedulers worden gezet tijdens het starten, en ik had geen zin om daar lang over na te denken om dat bij de config al te regelen. Komt later wel).
Edit, begint gelijk goed
[ Voor 14% gewijzigd door Stevanov op 19-02-2015 23:24 ]
De link die je invult is verkeerd, het moet zijn:
en
master
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Bedankt voor je reactie, bij mijn pogingen van gisteravond heb ik al verschillende variaties geprobeerd op de url, die van jou had ik nog niet geprobeerd maar ik krijg helaas exact dezelfde foutmelding als gisteren (zelfde popup en de zelfde foutmeldingen in /var/log/messages)Ben(V) schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:25:
Nee hoor instaleert hier prima met de Sickbeard Custom.
De link die je invult is verkeerd, het moet zijn:
[...]
en
[...]
Feb 20 10:54:06 diskstation PkgSynoMan.cgi: pkgtool.cpp:1314 /volume1/@tmp/54E7043D6C219EC3//WIZARD_UIFILES/install_uifile_enu: * Line 20, Column 9
Feb 20 10:54:06 diskstation PkgSynoMan.cgi: pkgtool.cpp:1529 Failed to read UIFILES install_uifile_enu
Feb 20 10:54:18 diskstation PkgSynoMan.cgi: pkgtool.cpp:1314 /volume1/@tmp/54E70449EFAC067C//WIZARD_UIFILES/install_uifile_enu: * Line 20, Column 9
Feb 20 10:54:18 diskstation PkgSynoMan.cgi: pkgtool.cpp:1529 Failed to read UIFILES install_uifile_enu
Feb 20 10:55:25 diskstation entry.cgi_SYNO.Core.Package.Installation[1].install[10443]: pkgtool.cpp:1314 /volume1/@tmp/54E7048DA86D786A//WIZARD_UIFILES/install_uifile_enu: * Line 20, Column 9
Feb 20 10:55:25 diskstation entry.cgi_SYNO.Core.Package.Installation[1].install[10443]: pkgtool.cpp:1529 Failed to read UIFILES install_uifile_enu
Feb 20 10:55:25 diskstation codesign.php: Signature file not found in archive.
DSM 5.1?Stevanov schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:01:
[...]
Bedankt voor je reactie, bij mijn pogingen van gisteravond heb ik al verschillende variaties geprobeerd op de url, die van jou had ik nog niet geprobeerd maar ik krijg helaas exact dezelfde foutmelding als gisteren (zelfde popup en de zelfde foutmeldingen in /var/log/messages)
Feb 20 10:54:06 diskstation PkgSynoMan.cgi: pkgtool.cpp:1314 /volume1/@tmp/54E7043D6C219EC3//WIZARD_UIFILES/install_uifile_enu: * Line 20, Column 9
Feb 20 10:54:06 diskstation PkgSynoMan.cgi: pkgtool.cpp:1529 Failed to read UIFILES install_uifile_enu
Feb 20 10:54:18 diskstation PkgSynoMan.cgi: pkgtool.cpp:1314 /volume1/@tmp/54E70449EFAC067C//WIZARD_UIFILES/install_uifile_enu: * Line 20, Column 9
Feb 20 10:54:18 diskstation PkgSynoMan.cgi: pkgtool.cpp:1529 Failed to read UIFILES install_uifile_enu
Feb 20 10:55:25 diskstation entry.cgi_SYNO.Core.Package.Installation\[1].install\[10443]: pkgtool.cpp:1314 /volume1/@tmp/54E7048DA86D786A//WIZARD_UIFILES/install_uifile_enu: * Line 20, Column 9
Feb 20 10:55:25 diskstation entry.cgi_SYNO.Core.Package.Installation\[1].install\[10443]: pkgtool.cpp:1529 Failed to read UIFILES install_uifile_enu
Bij de installer settings even de trust level aanpassen naar "Any Publisher".
Volgens mij moet dat helpen
Ik heb geen syno, dus zeker weten doe ik het niet.
FixedStevanov schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:01:
[...]
Bedankt voor je reactie, bij mijn pogingen van gisteravond heb ik al verschillende variaties geprobeerd op de url, die van jou had ik nog niet geprobeerd maar ik krijg helaas exact dezelfde foutmelding als gisteren (zelfde popup en de zelfde foutmeldingen in /var/log/messages)
[ Voor 8% gewijzigd door Dr. Bean op 20-02-2015 12:50 ]
Nu is mijn set-up niet geheel standaard:
1- Sonarr op een arm boardje (pcduino nano: A20 based +- banana pi achtig). Met name ook om te experimenteren.
2- Download (nzbget 11.0) en storage op een NAS (readynas RN102).
Volgens mij zou sonarr dit allemaal moeten regelen. Iemand enig idee of dit waar is en waar ik op moet letten. Of moet ik maar simpel een script gaan draaien?
Kijk, die optie was is nog niet eerder tegen gekomen, werkt nu wel. Bedankt!
(Oké niet van exotische architecturen als jij)
Geen idee hoe jij het geconfigureerd hebt, heb je geen logging?
Wel is het bij mij zo dat ik een aparte folder heb voor downloads.
/tank/media/downloads/complete/tv
en het resultaat moet in bijv:
/tank/media/series/<Serienaam>/Season XX/episode
Ik had met nzbget 11 geen problemen, maar je zou aan upgraden kunnen denken.
Tijd is heel relatief. De relativiteitstheorie van Einstein uitgelegd in 10 seconden:Dionysos schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:09:
Kijk jij kan het echt weten! Ik zou zweren dat het wel twee minuten is, maar als de time-out op 30 sec staat, dan kan dat niet kloppen.
Misschien hetzelfde als je 10 sec met je blote reet op een hete kachel zit; lijkt ook langer te duren dan normaal.
Zal als ik thuis ben ff log checken
Als je met je handen een hete pan vasthoudt, voelt een minuut als een uur.
Als je met je handen een hete vrouw vasthoudt, voelt een uur als een minuut.
Na het installeren van Norton Security Backup op mijn macbook pro loop ik tegen een vreemd probleem aan.
Als ik nu Sonarr open, die op mijn Synology is geinstalleerd krijg ik de melding "error error calling method on npobject" . Ik krijg deze melding ook alleen maar in Sonarr
De meldig krijg ik pas las ik wanner norton security-werkbalk voor firefox installeer
Zijn er tweakers die ook norton hebben in combinatie met Sonarr die dit probleem ook hebben of mij kunnen vertellen hoe dit op te lossen
Ik weet dat dit eigenlijk een onderwerp is wat hier niet helemaal thuis hoort maar aangezien het alleen bij Sonarr voorkomt hoop ik dat mischien meer mensen dit herkennen
Kun je nergens een exception aanmaken of een sonarr aan een whitelist toevoegen in de security werkbalk?_Mitchie_ schreef op zondag 22 februari 2015 @ 12:24:
Beste mede tweakers,
Na het installeren van Norton Security Backup op mijn macbook pro loop ik tegen een vreemd probleem aan.
Als ik nu Sonarr open, die op mijn Synology is geinstalleerd krijg ik de melding "error error calling method on npobject" . Ik krijg deze melding ook alleen maar in Sonarr
De meldig krijg ik pas las ik wanner norton security-werkbalk voor firefox installeer
Zijn er tweakers die ook norton hebben in combinatie met Sonarr die dit probleem ook hebben of mij kunnen vertellen hoe dit op te lossen
Ik weet dat dit eigenlijk een onderwerp is wat hier niet helemaal thuis hoort maar aangezien het alleen bij Sonarr voorkomt hoop ik dat mischien meer mensen dit herkennen
Ben nu al meerdere keren door alle instelllingen gegaan maar kan het nergens vindenKun je nergens een exception aanmaken of een sonarr aan een whitelist toevoegen in de security werkbalk?
Hmm het lijkt erop dat het aan firefox ligt want in safari werkt zonder meldingen
[ Voor 16% gewijzigd door _Mitchie_ op 22-02-2015 16:05 ]
http://nzbget.net/Catalog...X_via_Notification_Center
maar hoe moet ik die zaken dan precies installeren, want heb echt geen verstand van die command lines...
Die folder zou ik ook een pp-script op willen toepassen, dat die de files gewoon kan verplaatsen naar de juiste folder.
[ Voor 17% gewijzigd door pina op 23-02-2015 00:31 ]
Oh, dat is prettig. Wat ik bedoel is, dat CP kijkt in utorrent wanneer een download status finished heeft, voert PP uit en verwijderd de torrent. Nu gebruik ik scripting binnen utorrent om het postprocess te starten. Voor Sab is het aanroepen van een sab2sickbeard process perfect, voor utorrent niet echt.TagForce schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:18:
[...]
Hoe bedoel je?
Het Post Process gedeelte is een beetje mijn afdeling geworden bij SR nu echel0n ff weg is. We kunnen nu in ieder geval mergen, dus er komen weer veel updates aan.
Op mijn DS414 draait Sabnzbd. Deze doet het goed, op 1 ding na: repareren van bestanden, mijn hemel wat is dat traaaaaaaaggggggg. Ding is nu een bestand van 1.8GB aan het repareren en na een half uur net op 30%. Volgens mij is de processor niet de bottleneck (iets wat ik in eerste instantie wel vermoedde), als ik kijk in dsm zie ik dat de processor maar heel af en toe naar ong 98% schiet, de rest van de tijd staat deze op 50 tot 70 procent.
Het is me opgevallen dat in de instellingen van Sabnzbd de multicore par2 niet aanstaat. Weet iemand of dit met een reden is (aangezien deze versie van sabnzbd natuurlijk gemaakt is voor synology)? Mocht ik het wel aanzetten, gaat dit helpen? Of zijn er nog andere dingen die ik kan proberen?
EDIT: Reparatie is inmiddels klaar, duurde maar liefst 1 uur en 43 minuten
[ Voor 7% gewijzigd door FireSonus op 23-02-2015 13:42 ]
Alleen bij Films blijft altijd een heleboel files achter, .sub .srr .jpg enz enz. Heb niet kunnen vinden hoe ik deze automatisch verwijderd, weet iemand hier meer vanaf? Plex regelt dit namelijk allemaal voor mij waardoor ik eigenlijk alleen maar de .mkv nodig heb.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Dat staat al op de planning. Meer controle over torrentclients vanuit SR, voor die clients die het ondersteunen.ZFLaSH schreef op maandag 23 februari 2015 @ 06:41:
[...]
Oh, dat is prettig. Wat ik bedoel is, dat CP kijkt in utorrent wanneer een download status finished heeft, voert PP uit en verwijderd de torrent. Nu gebruik ik scripting binnen utorrent om het postprocess te starten. Voor Sab is het aanroepen van een sab2sickbeard process perfect, voor utorrent niet echt.
Evenals het zetten van custom labels per show / showtype (anime, sports, etc).
Hoe kan ik dit nu het beste aanpakken? Ik zit te denken om een mountpoint ervoor aan te maken en dan vervolgens dus vanaf de Linux VM eerst alles downloaden en uitpakken e.d. om vervolgens dus middels de postprocessing verplaatsen naar de juiste plek.
Ik heb alleen even geen idee hoe ik dat het beste kan bewerkstelligen, iemand van jullie een idee?
Wat ik dus wil bereiken, is dat het voorwerk door de Linux (Ubuntu 14.10 server) wordt afgehandeld, zodat mijn Windows server enkel het Plex deel hoeft te doen.
Ik zit daarbij ook te kijken naar een fork van Sick Beard, momenteel draai ik Pistachitos, die al heel lang niet meer wordt onderhouden, maar de originele van MidgetSpy weer wel. Welke repo / fork is nu de favorietste fork van Sick Beard?
Als je handmatig een NZB toevoegt, moet je natuurlijk ook handmatig de category instellen, anders geen postprocessing!pina schreef op zondag 22 februari 2015 @ 21:29:
Wanneer ik iets download via CP of SR, dan wordt er altijd een post-processing script geactiveerd, werkt zoals gepland. Maar wanneer ik handmatig een nzb drop, in een andere map, dan gebeurt er geen PP meer. Je kan dan wel PP-scripts vinden zoals hier:
http://nzbget.net/Catalog...X_via_Notification_Center
maar hoe moet ik die zaken dan precies installeren, want heb echt geen verstand van die command lines...
[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 23-02-2015 17:35 ]
http://www.deyterra.com
Zou zelf SickRage gebruiken als fork van sickbeard.. Heb sonar geprobeerd maar de subtitle handling vind ik daar een gemis, dus ben weer terug naar SickRage gegaan.CptChaos schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:33:
Ik zit een beetje met een issue; ik heb momenteel een Windows-server waar ik alles op heb draaien; Sick Beard, Sick Rage, SABnzbd en Plex, alles draait op 1 machine. Probleem is echter, als SAB aan het uitpakken is, dat het soms dan verschrikkelijk traag gaat en downloaden gaat dan ook voor geen meter meer. Nu wil ik SABnzbd splitsen ten opzichte van de rest, maar wil wel dat het postprocess script voor SAB werkt.
Hoe kan ik dit nu het beste aanpakken? Ik zit te denken om een mountpoint ervoor aan te maken en dan vervolgens dus vanaf de Linux VM eerst alles downloaden en uitpakken e.d. om vervolgens dus middels de postprocessing verplaatsen naar de juiste plek.
Ik heb alleen even geen idee hoe ik dat het beste kan bewerkstelligen, iemand van jullie een idee?
Wat ik dus wil bereiken, is dat het voorwerk door de Linux (Ubuntu 14.10 server) wordt afgehandeld, zodat mijn Windows server enkel het Plex deel hoeft te doen.
Ik zit daarbij ook te kijken naar een fork van Sick Beard, momenteel draai ik Pistachitos, die al heel lang niet meer wordt onderhouden, maar de originele van MidgetSpy weer wel. Welke repo / fork is nu de favorietste fork van Sick Beard?
[...]
Als je handmatig een NZB toevoegt, moet je natuurlijk ook handmatig de category instellen, anders geen postprocessing!
Heb vanavond sabnzb ook even vervangen voor getnzb en deze is een stuk vriendelijker kwa resources (cpu&mem) voor de nas. Ervaarde zelf opzich geen problemen met het uitpakken/repairen als ik een film kijk (ds415+ (en toen nog sabnzbd). Ga ervanuit dat ik dat met Getnzb ook niet heb
Gekke is dat het enkel na verloop van tijd is. en bij de fase van verifiëren en uitpakken. Ook is het dan wel afhankelijk van de post lijkt het wel.rally schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:22:
Heb je NZBget overwogen? Wat ruwer qua interface, maar aanzienlijk vriendelijker qua resource gebruik.
Voor subs is dat geen enkel probleem, daarvoor gebruik ik Autosub Bootstrapbill.SaURoN schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:01:
Zou zelf SickRage gebruiken als fork van sickbeard.. Heb sonar geprobeerd maar de subtitle handling vind ik daar een gemis, dus ben weer terug naar SickRage gegaan.
Heb vanavond sabnzb ook even vervangen voor getnzb en deze is een stuk vriendelijker kwa resources (cpu&mem) voor de nas. Ervaarde zelf opzich geen problemen met het uitpakken/repairen als ik een film kijk (ds415+ (en toen nog sabnzbd). Ga ervanuit dat ik dat met Getnzb ook niet heb
[ Voor 47% gewijzigd door CH4OS op 23-02-2015 21:11 ]
http://www.deyterra.com
Ah AutoSub vond ik zelf tegenvallen, aangezien die niet doorheeft dat er soms al subs met de files worden meegeleverd (embedded subs die aan of uit kunnen), dat heeft sickrage namelijk wel weer door, scheelt een hoop subtitles downloadenCptChaos schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:10:
[...]
Gekke is dat het enkel na verloop van tijd is. en bij de fase van verifiëren en uitpakken. Ook is het dan wel afhankelijk van de post lijkt het wel.
[...]
Voor subs is dat geen enkel probleem, daarvoor gebruik ik Autosub Bootstrapbill.
Sterker nog, dat is wat ik nu ook ga doen, maar dan wel gevirutaliseerd.rally schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:14:
Ik gebruik een verglijkbare setup en ik gebruik nu een SSD voor de tijdelijke bestanden en dat heeft ook een redelijke performance boost gegeven. Wellicht is dat een optie?
Sick Rage gebruikt volgens mij Subliminal. En ik heb graag ook de externe sub, dus ik heb daar niet zo veel problemen mee.SaURoN schreef op maandag 23 februari 2015 @ 22:04:
Ah AutoSub vond ik zelf tegenvallen, aangezien die niet doorheeft dat er soms al subs met de files worden meegeleverd (embedded subs die aan of uit kunnen), dat heeft sickrage namelijk wel weer door, scheelt een hoop subtitles downloaden
Zit ik alleen nog een beetje met de vraag welke Sick Beard fork te gebruiken of gewoon bij Pistachitos' fork blijven natuurlijk, maar die is al een poosje niet meer onderhouden, terwijl er wel weer lijkt te worden gewerkt aan / via de git van Midgetspy. (En nee, ik ga Sick Rage niet enkel als standalone gebruiken, die mistte me in het verleden teveel)
[ Voor 44% gewijzigd door CH4OS op 23-02-2015 22:41 ]
Sab heeft ook een instelling om je downloads teCptChaos schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:33:
Ik zit een beetje met een issue; ik heb momenteel een Windows-server waar ik alles op heb draaien; Sick Beard, Sick Rage, SABnzbd en Plex, alles draait op 1 machine. Probleem is echter, als SAB aan het uitpakken is, dat het soms dan verschrikkelijk traag gaat en downloaden gaat dan ook voor geen meter meer. Nu wil ik SABnzbd splitsen ten opzichte van de rest, maar wil wel dat het postprocess script voor SAB werkt.
[...]
Als je handmatig een NZB toevoegt, moet je natuurlijk ook handmatig de category instellen, anders geen postprocessing!
pauzeren als die uitpakt/repareert . Dit kan je probleem ook oplossen aangezien dat dat nogal wat resources scheelt
Ik krijg continu de volgende melding: Cheetah mandatory prerequisite was not correctly installed.
Stukje van de log:
MSI (s) (E0!80) [09:28:42:030]: Product: Auto-Sub Bootstrap Bill -- Probleem 4153. Cheetah mandatory prerequisite was not correctly installed.
MSI (s) (E0:00) [09:28:42:123]: MainEngineThread is returning 1603
MSI (s) (E0:70) [09:28:42:123]: RESTART MANAGER: Session closed.
MSI (s) (E0:70) [09:28:42:123]: Calling SRSetRestorePoint API. dwRestorePtType: 13, dwEventType: 103, llSequenceNumber: 57, szDescription: "".
MSI (s) (E0:70) [09:28:42:123]: The call to SRSetRestorePoint API succeeded. Returned status: 0.
MSI (s) (E0:70) [09:28:42:123]: User policy value 'DisableRollback' is 0
MSI (s) (E0:70) [09:28:42:123]: Machine policy value 'DisableRollback' is 0
MSI (s) (E0:70) [09:28:42:123]: Incrementing counter to disable shutdown. Counter after increment: 0
MSI (s) (E0:70) [09:28:42:123]: Note: 1: 1402 2: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\Rollback\Scripts 3: 2
MSI (s) (E0:70) [09:28:42:123]: Note: 1: 1402 2: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\Rollback\Scripts 3: 2
MSI (s) (E0:70) [09:28:42:123]: Decrementing counter to disable shutdown. If counter >= 0, shutdown will be denied. Counter after decrement: -1
MSI (s) (E0:70) [09:28:42:123]: Destroying RemoteAPI object.
MSI (s) (E0:74) [09:28:42:123]: Custom Action Manager thread ending.
Please note: ik heb 0 verstand van het hele python gebeuren, daarom was ik zo blij dat er nu een windows versie was.
Wat heb ik geprobeerd? Virusscanner uitgezet, oude versie autosub verwijderd, als admin uitgevoerd.
Zoals ik het zo zie, is je Cheetah-versie niet goed geinstalleerd. Deze zul je opnieuw moeten installeren. Hier vind je een uitleg over hoe je het moet installeren: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/41414144Steefmeister schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:34:
Graag wilde ik eens een nieuwe versie van autosub installeren. Ik heb het windows bestand gebruik dat hier eerder vermeld werd.
Ik krijg continu de volgende melding: Cheetah mandatory prerequisite was not correctly installed.
Stukje van de log:
MSI (s) (E0!80) [09:28:42:030]: Product: Auto-Sub Bootstrap Bill -- Probleem 4153. Cheetah mandatory prerequisite was not correctly installed.
MSI (s) (E0:00) [09:28:42:123]: MainEngineThread is returning 1603
MSI (s) (E0:70) [09:28:42:123]: RESTART MANAGER: Session closed.
MSI (s) (E0:70) [09:28:42:123]: Calling SRSetRestorePoint API. dwRestorePtType: 13, dwEventType: 103, llSequenceNumber: 57, szDescription: "".
MSI (s) (E0:70) [09:28:42:123]: The call to SRSetRestorePoint API succeeded. Returned status: 0.
MSI (s) (E0:70) [09:28:42:123]: User policy value 'DisableRollback' is 0
MSI (s) (E0:70) [09:28:42:123]: Machine policy value 'DisableRollback' is 0
MSI (s) (E0:70) [09:28:42:123]: Incrementing counter to disable shutdown. Counter after increment: 0
MSI (s) (E0:70) [09:28:42:123]: Decrementing counter to disable shutdown. If counter >= 0, shutdown will be denied. Counter after decrement: -1
MSI (s) (E0:70) [09:28:42:123]: Destroying RemoteAPI object.
MSI (s) (E0:74) [09:28:42:123]: Custom Action Manager thread ending.
Please note: ik heb 0 verstand van het hele python gebeuren, daarom was ik zo blij dat er nu een windows versie was.
Wat heb ik geprobeerd? Virusscanner uitgezet, oude versie autosub verwijderd, als admin uitgevoerd.
Download uit die post Cheetah, en installeer deze. Start daarna Autosub nog eens op. Ik neem aan dat het daarna werkt.
AutoSub-BB heeft hier op Tweakers een eigen topic ([Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill), waar ook de ontwikkelaar in post. Wellicht is het handiger om AutoSub-vragen daar te stellen.
Om je Autosub te updaten hoef je trouwens alleen maar het zipje uit te pakken in de bestaande installatie en bestaande bestanden te overschrijven. Je config e.d. blijven uiteraard bewaard, alleen de nodige bestanden worden overschreven. Voor updaten hoef je binnen Windows niet met commando's te werken.
[ Voor 12% gewijzigd door ChokingHazard op 24-02-2015 09:44 . Reden: post-volgorde aangepast, beetje onleesbaar ]
Heb ik al aan staan, helpt ook niet helaas, vergat ik te vermelden. Maar dank voor het meedenken!EJPostema schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:12:
[...]
Sab heeft ook een instelling om je downloads te
pauzeren als die uitpakt/repareert . Dit kan je probleem ook oplossen aangezien dat dat nogal wat resources scheelt
Ik krijg namelijk deze melding:
De downloader en SickRage zijn echter wel op dezelfde machine, alleen waar het uiteindelijk naar toe moet niet, maar dat is middels een CIFS share gemount / gekoppeld.Stage Script
Unable to figure out what folder to process. If your downloader and SickRage aren't on the same PC make sure you fill out your TV download dir in t...
EDIT:
Na handmatig verplaatsen kan Sick-Rage wel de files hernoemen, waarom zou verplaatsen (vanuit zichzelf, naar die CIFS mounted Windows-share) dan niet kunnen?
EDIT2:
Bedenk me net, dat ik wel kon schrijven als user root, dus moet dan (helaas) de tools onder root gaan draaien. Word ik niet blij van, maar is (waarschijnlijk) niet anders. Eens kijken of dat verschil uitmaakt.
[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 25-02-2015 23:05 ]
Het lukt mij alleen niet om de serie 'Nederland van boven' toe te voegen. Ik krijg dan steeds de volgende melding:
"Sorry. We couldn't find any series matching 'nederland van boven' "
Zijn er meer mensen die hier tegen aan gelopen zijn en een oplossing weten?? De serie is wel terug te vinden op bijvoorbeeld trakt.tv of thetvdb, dus ik begrijp niet goed waarom hij hem niet kan toevoegen.
Nee, dat is gewoon omdat de indexers zo goed als geen enkele nederlands serie hebben, en daarom kan sonarr dus ook geen afleveringen vinden.Robsta86 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 07:47:
Ik draai nu al een poosje Sonar met NZBget op mijn Xpenology machine en ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben.
Het lukt mij alleen niet om de serie 'Nederland van boven' toe te voegen. Ik krijg dan steeds de volgende melding:
"Sorry. We couldn't find any series matching 'nederland van boven' "
Zijn er meer mensen die hier tegen aan gelopen zijn en een oplossing weten?? De serie is wel terug te vinden op bijvoorbeeld trakt.tv of thetvdb, dus ik begrijp niet goed waarom hij hem niet kan toevoegen.
Dit is niet echt het probleem, hij kan hem überhaupt niet eens toevoegen aan de lijst met series. Ik draai een eigen spotweb op mijn XPenology en daar komt "Nederland van boven" wel in voor, dus afleveringen vinden lijkt me straks niet zo'n probleem.thibautb schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 07:53:
[...]
Nee, dat is gewoon omdat de indexers zo goed als geen enkele nederlands serie hebben, en daarom kan sonarr dus ook geen afleveringen vinden.
Andere Nederlandse series als "Divorce" en "Nederland waterland" heb ik wel gewoon toe kunnen voegen, en die afleveringen plukt hij ook gewoon van mijn Spotweb af.
http://thetvdb.com/?tab=series&id=254211&lid=13
Weet dat bij SB belangrijk is bij t zoeken de juiste taal mee te geven. Weet niet of dat bij Sonarr ook zo is?
Niet echt, Robsta86 probeert eerst de tvserie toe te voegen in Sonarr, hij zoekt bij deze stap helemaal niet in je indexers. Wanneer je een serie toevoegt in Sonarr zoekt hij eerst op tvdb of de serie bestaat (voorheen op trakt) en dan voegt hij hem toe aan je library. Als je de serie toevoegt op basis van de tvdb prefix zie je dat de serie geen titel heeft (daarom kan hem hem waarschijnlijk niet vinden als je op titel zoekt, klein bugje denk ik). Toevoegen op basis van het tvdb id kan door simpelweg het volgende in te tikken in de searchbar:thibautb schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 07:53:
[...]
Nee, dat is gewoon omdat de indexers zo goed als geen enkele nederlands serie hebben, en daarom kan sonarr dus ook geen afleveringen vinden.
tvdb:254211
[ Voor 107% gewijzigd door FREAKJAM op 26-02-2015 09:18 ]
is everything cool?
Deze bestanden kan ik gewoon weggooien, maar ik krijg het niet ingeregeld in SABNZB, dat hij de KLEINE MPLS bestanden weggooit, maar het grote bestand laat staan.....
Iemand een idee? Ik draai SabNZB onder windows 7.
Thanks, dit ga ik dan vanavond even testen! Ik laat nog wel even weten of het daarmee opgelost is!FREAKJAM schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:53:
[...]
..................... Toevoegen op basis van het tvdb id kan door simpelweg het volgende in te tikken in de searchbar:
tvdb:254211

is everything cool?
Op jouw screenshot heeft ie ook helemaal geen titel .. Enkel het jaartal 2011FREAKJAM schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:47:
Zou moeten werken, ik heb het net in ieder geval getest
[afbeelding]

Zal dat het probleem wel zijn en zou jouw oplossing het moeten fixen.
Vandaar dat toevoegen op basis van tvdb-id wel werkt. Denk inderdaad een bug in Sonarr of tvdb.Als je de serie toevoegt op basis van de tvdb prefix zie je dat de serie geen titel heeft (daarom kan hem hem waarschijnlijk niet vinden als je op titel zoekt, klein bugje denk ik).
[ Voor 7% gewijzigd door FREAKJAM op 26-02-2015 12:18 ]
is everything cool?
Komt door die eikels bij TVDB die vinden dat elke serietitel in het Engels moet, ook als die Engelse titel niet bestaat. Als ze een Nederlandse titel zien mikken ze die gewoon leeg en staat je serie zonder titel in de database.CRXDelSol schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:08:
[...]
Op jouw screenshot heeft ie ook helemaal geen titel .. Enkel het jaartal 2011![]()
![]()
Zal dat het probleem wel zijn en zou jouw oplossing het moeten fixen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dit gebeurt in SeriesGuide inderdaad ook (app om bij te houden welke afleveringen ik al bekeken heb van een serie). Bij Flikken Maastricht kreeg ik wel alle info te zien, maar de titel niet. Om dit op te lossen moest ik de taal van de metadata op Nederlands zetten zodat de titel wel zichtbaar was.NMe schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:19:
[...]
Komt door die eikels bij TVDB die vinden dat elke serietitel in het Engels moet, ook als die Engelse titel niet bestaat. Als ze een Nederlandse titel zien mikken ze die gewoon leeg en staat je serie zonder titel in de database.
Kan je die ook niet zelf wijzigen/aanmaken op tvdb? Ik meen me te herinneren dat je redelijk wat kan wijzigen op die site toch?NMe schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:19:
[...]
Komt door die eikels bij TVDB die vinden dat elke serietitel in het Engels moet, ook als die Engelse titel niet bestaat. Als ze een Nederlandse titel zien mikken ze die gewoon leeg en staat je serie zonder titel in de database.
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Kan je ook, het is community managed, maar hebben ze nog steeds eisen en flikkeren ze m gewoon weer leeg omdat het Engels moet zijn schijnbaar.Sherlock schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:29:
[...]
Kan je die ook niet zelf wijzigen/aanmaken op tvdb? Ik meen me te herinneren dat je redelijk wat kan wijzigen op die site toch?
De titel van een serie kun je alleen wijzigen als je zelf met de HTML van het formulier gaat kloten (want dat hebben ze niet beveiligd aan de serverkantSherlock schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:29:
[...]
Kan je die ook niet zelf wijzigen/aanmaken op tvdb? Ik meen me te herinneren dat je redelijk wat kan wijzigen op die site toch?
Themoviedb doet tegenwoordig toch ook series, ik zou een voorstel indienen die als source te nemenNMe schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:19:
[...]
Ow die heb ik gemist. Nu moet ik zeggen dat ik dergelijke wijzigingen ook niet op de voet volg.NMe schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:02:
Als dat een goed idee was dan had Trakt er begin dit jaar niet alsnog halsoverkop voor gekozen om na hun overstap naar TMDB tóch maar weer snel terug te gaan naar TVDB.
Het werkt helaas maar half... Ik krijg inderdaad net als jou wel dat hij de informatie ophaalt, maar de "ADD" knop is disabled... Als je er op klikt krijg je de melding "Series require an English title".FREAKJAM schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:47:
Zou moeten werken, ik heb het net in ieder geval getest
[afbeelding]

Iemand nog suggesties?
Doe je niet aan renaming kun je vage file names krijgen, doe je er wel aan kan de file locked raken.
Oplossing is watched folder maar dat vind ik dan persoonlijk weer helemaal niets om elke uur een folder te moeten scannen voor niets.
Hoe doen jullie dat?
Ik laat vanaf mijn transmission alle series uitpakken verplaatsen naar een watched folder en vanuit daar inderdaad elke 15 min de series oppakken. Enige manier hoe ik het goed werkend kon krijgen als ik ook mijn series wil seeden naar mijn private trackers.schumi2004 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 15:49:
Ik vind dat torrents toch best waardeloos als je niet aan renaming doet (Sonarr) en je heb een seed ratio.
Doe je niet aan renaming kun je vage file names krijgen, doe je er wel aan kan de file locked raken.
Oplossing is watched folder maar dat vind ik dan persoonlijk weer helemaal niets om elke uur een folder te moeten scannen voor niets.
Hoe doen jullie dat?
werkt prima met utorrent en sonarr en CDH.
heb wel "Use Hardlinks instead of Copy" aan staan in sonarr weet niet of dat iets uitmaakt.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Ik heb op mijn Debian server gewoon dat Sonarr nieuwe aflevering hard linkt als hij ze processtschumi2004 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 15:49:
Ik vind dat torrents toch best waardeloos als je niet aan renaming doet (Sonarr) en je heb een seed ratio.
Hoe doen jullie dat?
Maar met hard linken blijft het bestand in de download map staan neem ik aan? En hoe ziet het er dan uit in je series map?plinders schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 19:11:
[...]
Ik heb op mijn Debian server gewoon dat Sonarr nieuwe aflevering hard linkt als hij ze processtHet originele bestand blijft staan, de hard link neemt geen extra ruimte in beslag. Win-win.
Ik rename ook liever niet maar als je zo'n vage torrent binnen slurpt kan de filename er wel eens vreemd uitzien.TRaSH schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 19:10:
ik rename niks eigenlijk (wil alles op release naam hebben, heb alleen de issue met RARBG)
werkt prima met utorrent en sonarr en CDH.
heb wel "Use Hardlinks instead of Copy" aan staan in sonarr weet niet of dat iets uitmaakt.
Ook al heb ik bv tekens als [ en ] excluded , toch lijkt dit in de naam te zitten als deze uiteindelijk grabbed is.
heb dat persoonlijk nog niet gehad met een serie dat een filename er vreemd uitzag,
behalve dat een tracker hun naam toevoegd bv [RARBG],
(ook een indexer die dat doet)
gebruikte eerst nzbToMedia voor het verwijderen daarvan.
maar dat werkt niet meer.
(doe het nu maar handmatig verwijderen omdat het een tik van me is dat ik dat niet bij de release naam vind horen)
zeker niet ism CDH omdat hij de file te snel pakt dan.
had je een voorbeeld van zo een vage torrent.
@Senaxx
doordat ik bij sonarr "Use Hardlinks instead of Copy" gebruik,
word de file gecopieerd.
dus kan gewoon doorgaan met seeden.
als de ratio/seed voorwaarden zijn bereikt verwijderd sonarr de torrent en de file.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Bij een hardlink is er op zowel een de downloadmap als je archiefmap een verwijzing naar de onderliggende lokatie op de schijf. Als je de een verwijderd blijft de ander bestaan en vice versa. Pas wanneer alle hard links verwijderd zijn is het bestand 'weg'.Senaxx schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 22:29:
[...]
Maar met hard linken blijft het bestand in de download map staan neem ik aan? En hoe ziet het er dan uit in je series map?
Bij een symlink verwijst de symlink (dus in je archief) naar de file in je downloadmap. Als je die in de downloadmap verwijderd is het bestand ook weg in je archief.
Met de release van topserie gister werd ik wel beetje ongelukkig van Sickrage. Al lang terwijl de torrents beschikbaar waren werden deze niet opgepikt door Sickrage.
[ Voor 11% gewijzigd door stok op 28-02-2015 14:41 ]
Heb zo geen voorbeeld maar wat er gebeurde was dat ik met een maunal search netjes de gewenste naam zag, geen poes-pas erbij. Vervolgens werd er bij download iets in de trant van [ www.sitenaam.com ] ervoor gezet, erg irritant.TRaSH schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 09:41:
@schumi2004
heb dat persoonlijk nog niet gehad met een serie dat een filename er vreemd uitzag,
behalve dat een tracker hun naam toevoegd bv [RARBG],
(ook een indexer die dat doet)
gebruikte eerst nzbToMedia voor het verwijderen daarvan.
maar dat werkt niet meer.
(doe het nu maar handmatig verwijderen omdat het een tik van me is dat ik dat niet bij de release naam vind horen)
zeker niet ism CDH omdat hij de file te snel pakt dan.
had je een voorbeeld van zo een vage torrent.
@Senaxx
doordat ik bij sonarr "Use Hardlinks instead of Copy" gebruik,
word de file gecopieerd.
dus kan gewoon doorgaan met seeden.
als de ratio/seed voorwaarden zijn bereikt verwijderd sonarr de torrent en de file.
/edit:
Sonar zou toch tegenwoordig de file verwijderen bij het voldoen aan seed ratio?
Waarom blijft ie dan nog steeds in de client als paused staan of toch met extern script?
[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 28-02-2015 15:49 . Reden: typo ]
daara verwijderd sonarr hem bij mij
https://github.com/SiCKRAGETV/sickrage-issues/issues/791
https://sickrage.tv/forum...-show-continually-loading
Heeft iemand anders dit probleem ook?
(En toevallig ook een oplossing?
Voor degene die nu denken waar gaat dit over, QoQ zet zijn series altijd met een jaartal online bijvoorbeeld Gotham (2014). Helaas kan sonar daar niets mee want die haalt zijn gegevens/controleerd bij tvdb de serie en daar is de serie bekend als Gotham. Op forum van sonar is ook te lezen dat zei dit ook niet gaan fixen
Markus101 zegt hier het volgende over :
Sonarr doesn't/won't support QoQ releases because they put the year the season aired in the title, not the year it started.
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Als ik automatic search doe in sonar bij de serie gotham geeft dat geen resultaat als ik nu manual search doe dan geeft hij wel resultaat maar kun je hem nog steeds downloaden er staat een rood uitroepteken achter met de volgende melding : release rejected, unknown serie.Freakster86 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:00:
Ik heb dan blijkbaar alleen de subtitles van QoQ? Voor het downloaden zelf maakt het iig niets uit. Ik krijg hier gewoon alles binnen. Of dat nou QoQ is of iets anders, de subtitles zijn vaak belangrijker
Nu kan ik hem ook uit mijn spotweb halen en de nzb in nzbget laden maar dan pikt sonar hem nog steeds niet op want het jaartal (2014) staat erin, hij download hem natuurlijk wel maar dan moet ik hem daarna weer in de goede map zetten. Als ik het jaartal verwijderd uit de nzb wordt hij wel opgepikt door sonar
Helemaal mee eens eruit die jaartallentcviper schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:19:
Ik snap uberhaupt niet waarom QoQ die jaartallen zo erachter duwt.... misschien dat ze dat ooit eens goed gaan doen
Ik heb alles van Gotham gewoon kunnen downloaden (720p). Even de laatste afleveringen op manual search gedrukt, maar ik zie nergens QoQ staan?_Mitchie_ schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:58:
[...]
Als ik automatic search doe in sonar bij de serie gotham geeft dat geen resultaat als ik nu manual search doe dan geeft hij wel resultaat maar kun je hem nog steeds downloaden er staat een rood uitroepteken achter met de volgende melding : release rejected, unknown serie.
Nu kan ik hem ook uit mijn spotweb halen en de nzb in nzbget laden maar dan pikt sonar hem nog steeds niet op want het jaartal (2014) staat erin, hij download hem natuurlijk wel maar dan moet ik hem daarna weer in de goede map zetten. Als ik het jaartal verwijderd uit de nzb wordt hij wel opgepikt door sonar
Nog even een toevoeging voor de ignored lijst:
Mandarin
Kreeg een vroege (cam)rip met Chinese audio

Zoals je ziet staat de QoQ er tussen maar kan ik hem niet downloaden
[ Voor 7% gewijzigd door _Mitchie_ op 01-03-2015 18:59 ]
+1_Mitchie_ schreef op zondag 01 maart 2015 @ 19:24:
Waarschijnlijk hebben wij elkaar verkeerd begrepen maar ik bedoel dat je met spotweb wel de QoQ release te zien krijgt. Extra indexers gebruiken naast Spotweb kan altijd maar als QoQ nu eens stopt met het jaartal in hun release is het probleem heel simpel opgelost
Misschien lezen ze mee
Nadat ik nu contact heb gehad in de chat FanQclub van QoQ ben ik nu wel zeker van dat dit niet gaat gebeuren. QoQ kijkt naar wanneer een seizoen uitkomt , dus Game of thrones het 5 seizoen komt in 2015 uit dus dan is het Game of thrones (2015).
[ Voor 8% gewijzigd door tcviper op 01-03-2015 20:41 ]
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Ja, dat snapte ik ook wel_Mitchie_ schreef op zondag 01 maart 2015 @ 19:24:
Waarschijnlijk hebben wij elkaar verkeerd begrepen maar ik bedoel dat je met spotweb wel de QoQ release te zien krijgt. Extra indexers gebruiken naast Spotweb kan altijd maar als QoQ nu eens stopt met het jaartal in hun release is het probleem heel simpel opgelost
Maar als Sonarr geen QoQ kan verwerken vanwege aparte naamgeving, dan is de enige oplossing (als je Sonarr wilt blijven gebruiken)
a) QoQ hun naamgeving aanpast (wat niet gaat gebeuren als ik het zo lees) of
b) extra indexers gebruiken, zodat je meer dan genoeg opties hebt.
Ik vindt het ook schijt irritant dat Q.o.Q. het jaartal van seizoen toevoegt aan hun releases, maar ze zijn vaak het snelst met releasen met NL subs._Mitchie_ schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:56:
Sonar blijf ik gewoon gebruiken , alleen bij de release van QoQ verwijder ik het jaartal dan snapt Sonar het.
Is het mogelijk om met een script het jaartal te verwijderen? I.c.m. Sabnzbd+ op een mac? Iemand die zo'n scriptje heeft?
PS. Had NzbtoMedia niet een toevoeging die dat mogelijk maakt?
EDIT: Vanuit NzbToMedia's autoProcessMedia.cfg kan je een userscript aanroepen, misschien is het mogelijk om daarmee het jaartal te verwijderen van QoQ releases, d.m.v. een user script.
Tevens is het mogelijk om vanuit het kopje [Custom] onderaan de cfg file om de "scene group name" te verwijderen, voor het beter laten matchen voor subs. Misschien kan daaraan toegevoegd worden om jaartallen te laten verwijderen, maar dat zal aan "clinton-hall" gevraagd moeten worden
[ Voor 29% gewijzigd door Bas Post op 02-03-2015 10:19 ]
BP on the move!!!
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]