- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Inderdaad heel vervelend, zeker nu er een aantal providers van url zijn veranderd.CAPSLOCK2000 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 23:57:
Grr, ben ik net overgestapt naar SickRage blijkt dat de hoofddeveloper net is verhuisd en een kindje heeft gekregen. Dat zou wel eens het einde van dat project kunnen zijn. Sex, 't zou verboden moeten worden.
Maar eens kijken of ik die lokaal kan aanpassen tot de repository weer bij is..
Chrome Browser?A1AD schreef op maandag 09 februari 2015 @ 23:14:
Handige Sonarr update...ik geraak er zelf niet meer in, hij blijft vragen achter gebruiker/password.![]()
![]()
Probeer eens IE of FF
Niet zozeer dat ik iets mis maar dat het zo fout gevoelig is.
Je kunt niet zomaar klakeloos updaten tegenwoordig (althans hier niet) of iets gaat er wel stuk.
[ Voor 37% gewijzigd door schumi2004 op 10-02-2015 11:13 ]
Sonarr i.c.m. torrents werkt goed tbh. Beter dan ik verwachtte.
ik ben blij dat ik de overstap heb gemaakt. manual search werkt ook een stuk beter dan SickRage.
Moet zeggen dat ik CouchPotato toch alweer een flinke tijd zonder problemen heb lopen.schumi2004 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:11:
[...]
Niet zozeer dat ik iets mis maar dat het zo fout gevoelig is.
Je kunt niet zomaar klakeloos updaten tegenwoordig (althans hier niet) of iets gaat er wel stuk.
Grootste issue heb ik momenteel vooral met de searchers, maar dat staat natuurlijk lost van de PostProcessing.
Dat is ook mijn ervaring met Sonarr. Het grote aantal updates van de develop branche maakt het ook fijn om mee te werken. In de master had ik nog wat problemen met stalled torrents. Heb jij daar ook last van dCY?dCY schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:15:
Na een tijd twijfel toch over gestapt van SickRage naar Sonarr. Sonarr filter beetje goed instellen en gaan.
Sonarr i.c.m. torrents werkt goed tbh. Beter dan ik verwachtte.
ik ben blij dat ik de overstap heb gemaakt. manual search werkt ook een stuk beter dan SickRage.
Ik heb geen problemen met stalled torrents.Sjkv schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:33:
[...]
Dat is ook mijn ervaring met Sonarr. Het grote aantal updates van de develop branche maakt het ook fijn om mee te werken. In de master had ik nog wat problemen met stalled torrents. Heb jij daar ook last van dCY?
Torrenst die niet werden gegrabbed waren niet dor de flter heen gekomen die ik had opgesteld.
Is er een torrent die gegrabbed werd, is ook gelijk gestart me downloaden zonder issues.
Ok, dan ga ik mijn situatie reproduceren en er een topic voor aanmaken bij Sonarr. Heb nu paar keer gehad bij oude afleveringen met 1 seed dat hij hem niet binnen krijgt. Terwijl er nog wel andere torrents zijn met meer seeds. Nieuwe afleveringen gaan wel als een zonnetje!dCY schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:37:
[...]
Ik heb geen problemen met stalled torrents.
Torrenst die niet werden gegrabbed waren niet dor de flter heen gekomen die ik had opgesteld.
Is er een torrent die gegrabbed werd, is ook gelijk gestart me downloaden zonder issues.
Enige irritante wat ik ervaar is dat ik om de zoveel tijd een update library moet doen (of cleanup library). Is hier niet iets voor te bedenken? Dat sabnzb een commando stuurt naar Xbmc oid. Als ik google kom ik wel wat tegen, maar mij is het niet gelukt
Dit heb ik dus ook. Kan dat te maken hebben met een limit op je upload snelheid? Ik las gisteren iets over dat je geblokt wordt wanneer je niet (of te weinig?) upload.Sjkv schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:02:
[...]
Ok, dan ga ik mijn situatie reproduceren en er een topic voor aanmaken bij Sonarr. Heb nu paar keer gehad bij oude afleveringen met 1 seed dat hij hem niet binnen krijgt. Terwijl er nog wel andere torrents zijn met meer seeds. Nieuwe afleveringen gaan wel als een zonnetje!
Ik heb dat dus en hier blijft er ook een waslijst aan torrents in transmission staan die maar niet afronden. Soms dagen op 97%
Zowel Couchpotato als Sickbeard kunnen bij XBMC een library update triggeren.SYQ schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:36:
Ik gebruik al jaren met dikke tevredenheid Sabnzb,Couch, Sickbeard en Xbmc op mijn mac mini (sindskort ook spotweb).
Enige irritante wat ik ervaar is dat ik om de zoveel tijd een update library moet doen (of cleanup library). Is hier niet iets voor te bedenken? Dat sabnzb een commando stuurt naar Xbmc oid. Als ik google kom ik wel wat tegen, maar mij is het niet gelukt
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Nou ja, veranderd ...Blamm schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:34:
[...]
Inderdaad heel vervelend, zeker nu er een aantal providers van url zijn veranderd.
https://torrentfreak.com/...main-name-seizure-150209/
Sonarr grabt een download zodra jij dat aangeeft. Zodra een aflevering gevonden wordt op een RSS-feed dan pakt hij (al dan niet na een ingestelde delay) de download die het beste overeenkomt met je quality profile. Binnen qualities wordt er volgens mij wel gekeken naar seeders, maar als jij aangeeft WEB-DL te willen en er is maar één WEB-DL release en de rest is HDTV, dan gaat hij gewoon die WEB-DL downloaden, ook als die minder seeders heeft. Verder kan Sonarr natuurlijk alleen maar uitgaan van het aantal seeds dat de indexer teruggeeft, dus als dat getal niet overeenkomt met wat jij in je client ziet ligt dat waarschijnlijk ofwel aan je client ofwel aan de tracker...Sjkv schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:02:
[...]
Ok, dan ga ik mijn situatie reproduceren en er een topic voor aanmaken bij Sonarr. Heb nu paar keer gehad bij oude afleveringen met 1 seed dat hij hem niet binnen krijgt. Terwijl er nog wel andere torrents zijn met meer seeds. Nieuwe afleveringen gaan wel als een zonnetje!
Stalled download checking zit er verder niet in (staat wel gepland) en dat is uiteindelijk het enige dat dit probleem compleet tegengaat. Ik vind het wel vreemd dat je er last van hebt trouwens, ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat een torrent die door Sonarr gegrabd wordt stallt.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Gaat om stalled idd. Ging om wat oudere Naruto afleveringen met weinig seeds. Die worden namelijk gerepacked naar grotere torrents en dan sterven de losse afleveringen langzaam aan geen seeds. Stalled heb ik een stem gegeven op de trello en hoop dat hij word opgepakt. Komt niet vaak voor, maar als je serie compleet probeert te krijgen kan een stalled situatie zich wel voordoen.NMe schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:32:
[...]
Sonarr grabt een download zodra jij dat aangeeft. Zodra een aflevering gevonden wordt op een RSS-feed dan pakt hij (al dan niet na een ingestelde delay) de download die het beste overeenkomt met je quality profile. Binnen qualities wordt er volgens mij wel gekeken naar seeders, maar als jij aangeeft WEB-DL te willen en er is maar één WEB-DL release en de rest is HDTV, dan gaat hij gewoon die WEB-DL downloaden, ook als die minder seeders heeft. Verder kan Sonarr natuurlijk alleen maar uitgaan van het aantal seeds dat de indexer teruggeeft, dus als dat getal niet overeenkomt met wat jij in je client ziet ligt dat waarschijnlijk ofwel aan je client ofwel aan de tracker...
Stalled download checking zit er verder niet in (staat wel gepland) en dat is uiteindelijk het enige dat dit probleem compleet tegengaat. Ik vind het wel vreemd dat je er last van hebt trouwens, ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat een torrent die door Sonarr gegrabd wordt stallt.
Ik heb de .py aangepast van deze provider en na een reboot werkt hij nu weer (.to ipv .so)Goner schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:19:
[...]
Nou ja, veranderd ...
https://torrentfreak.com/...main-name-seizure-150209/
Alleen niet vergeten hem te reverten als de patch doorgevoerd is, anders kan git geen pull uitvoeren
Pull Requests staan klaar moeten alleen gemerged worden door Echel0n. Die is echter even zeer beperkt beschikbaar vanwege een kind en verhuizing.Blamm schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:34:
[...]
Inderdaad heel vervelend, zeker nu er een aantal providers van url zijn veranderd.
Maar eens kijken of ik die lokaal kan aanpassen tot de repository weer bij is..
We hopen dat ie zeer binnenkort even de tijd neemt om de PRs te mergen in de develop branch, of 1 van ons rechten geeft om dat te doen.
Wanneer je op de Github van SickRageTV kijkt bij Pull Requests, dan zie je wat je moet aanpassen om de URLS te wijzigen die SR gebruikt.
(je kunt eventueel ook mijn Production branch gebruiken, daarin heb ik alle openstaande PRs al gemerged, maar die is ongetest, en kan dus fouten bevatten, en die kan op onverklaarbare wijze spontaan verdwijnen omdat ik hem weggooi).
Einde van het project zal het niet zijn. Er zijn achter de schermen nog 3 of 4 mensen bezig met ontwikkelen. Hooguit dat er een nieuwe fork komt die voortborduurt op waar SR nu staat.CAPSLOCK2000 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 23:57:
Grr, ben ik net overgestapt naar SickRage blijkt dat de hoofddeveloper net is verhuisd en een kindje heeft gekregen. Dat zou wel eens het einde van dat project kunnen zijn. Sex, 't zou verboden moeten worden.
Echel0n heeft moeite met mensen vertrouwen op het moment, wat niet vreemd is na de gebeurtenissen van eind vorig jaar. Het enige probleem is dat hij de enige is de Pull Requests kan mergen op de Repo. Ontwikkeling loopt wel door, in ieder geval qua bugfixing.
[ Voor 29% gewijzigd door TagForce op 11-02-2015 12:50 ]
Ik kan je niet DM-en, maar je mag mij best een DM terugsturen (om het uit dit topic te houden): wat bedoel je met gebeurtenissen van eind vorig jaar?TagForce schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:46:
[...]
Echel0n heeft moeite met mensen vertrouwen op het moment, wat niet vreemd is na de gebeurtenissen van eind vorig jaar.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ben ik ook wel benieuwd naar want meen dat het grotendeels aan hem zelf te wijten is maar ontopic maar weerBtM909 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:03:
[...]
Ik kan je niet DM-en, maar je mag mij best een DM terugsturen (om het uit dit topic te houden): wat bedoel je met gebeurtenissen van eind vorig jaar?
Dat is waarom ik op een gegeven moment het vertrouwen in alle Sick*-versies opgegeven heb. Ze zijn allemaal anders, de een heeft voordelen over de ander, en allemaal vallen ze één voor één om en worden ze geforked naar het zoveelste nieuwe project. Ik begrijp wel waarom het allemaal zo gelopen is, maar dat maakt het voor mij als gebruiker niet prettiger.TagForce schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:46:
[...]
Einde van het project zal het niet zijn. Er zijn achter de schermen nog 3 of 4 mensen bezig met ontwikkelen. Hooguit dat er een nieuwe fork komt die voortborduurt op waar SR nu staat.
Waarom zou dat bij Sonarr anders zijn. Sickbeard is ook ooit als 1 pakket begonnen.NMe schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:59:
[...]
Dat is waarom ik op een gegeven moment het vertrouwen in alle Sick*-versies opgegeven heb. Ze zijn allemaal anders, de een heeft voordelen over de ander, en allemaal vallen ze één voor één om en worden ze geforked naar het zoveelste nieuwe project. Ik begrijp wel waarom het allemaal zo gelopen is, maar dat maakt het voor mij als gebruiker niet prettiger.
Niet dat dat het punt was dat ik wilde maken (ik zei dat ik geen vertrouwen meer had dat de Sick*-projecten ooit nog goed gingen komen, ik heb niks over Sonarr gezegd) maar om toch antwoord te geven:Smultie schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:01:
[...]
Waarom zou dat bij Sonarr anders zijn. Sickbeard is ook ooit als 1 pakket begonnen.
De developers van Sonarr zijn zelf actiever. Ze nemen gewoon meer mensen aan als developer als die mensen laten zien verstand van zaken te hebben. Als een user met een idee komt is het zelden meteen "nee" maar gaan ze op zoek naar de reden voor het verzoek en meer dan eens komen ze dan met een betere oplossing die wél geïmplementeerd wordt. Die mate van betrokkenheid heb ik bij Sickbeard nooit gezien, niet zoals bij Sonarr. En zelfs als allemaal de developers ermee kappen zie ik ze eerder de repository als geheel overdragen aan een nieuwe developer dan dat ze roepen "fork maar raak".
hij heeft het wel gebruikt.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Ja, want het is offtopic om af te wegen welk product je om welke reden (onderbouwd!) beter vindt?drfruit schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:22:
Lekker off-topic weer, al dat vage gespeculeer over een product dat je zelf niet gebruikt.
[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 11-02-2015 17:09 ]
Ik had hem al eens geprobeerd op mijn pc gewoon, en het ziet er goed uit, makkelijk in gebruik ook. Echter doe ik het downloaden vanaf mijn Synology 411j, en het lijkt er op dat die toch echt te traag is om (in ieder geval de interface van) Sonarr te kunnen draaien.
Op de achtergrond werkt hij wel, maar ik krijg geregeld timeouts bij het inladen van de interfaces. Daar heeft Sickbeard geen last van door zijn 'ouderwetse' interfaces. Ook al duurt het daar een minuut voor een scherm verschijnt, hij komt op den duur wel
Wil niet zeggen dat ik het opgeef. Eens kijken of er iets met die timeouts te spelen valt.
Het is andersom.drfruit schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 18:08:
Het gaat mij er meer om dat je dan aankomt met de toekomstverwachtingen die je hebt van je favoriete programma. Ik heb altijd hoge verwachtingen van nieuwe software, maar baseer mijn mening liever op wat ik weet dan op wat ik hoop.
[ Voor 44% gewijzigd door NMe op 12-02-2015 13:44 ]
Zou ook veel beter zijn om een dedicated servertje dit soort zaken op te laten lossen, maar zolang het nog enigszins gaat, laat ik het zo
Nouja, ik bedoelde vooral dat de j-serie bij Synology altijd de laagste specs heeft in ruil voor een wat lager prijskaartje. Een DS411+ (bestaat die?) zou het vast nu ook nog wel doen, maar die DS411j mist gewoon wat power.Blamm schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:56:
Misschien niet budget, wel oud en traag ondertussen
https://play.google.com/s....couchpotatopaid&hl=nl_NL
Leuke app, beetje jammer van die reclame banners.Rickown schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:07:
Voor de applicatie van Couchpotato is er ook een app beschikbaar op android. Zeer ideaal om vanaf je mobiel films uit te zoeken en automatisch op je wanted lijst te zetten.
Google Play: CouchPotato Mobile
is everything cool?
Hé, die kende ik nog niet. Ik gebruik(te) altijd MediaDog, maar de mobiele websites zijn zo verbeterd dat ik er geen app meer voor nodig heb. + dat Sonarr er ook niet mee werkt.MikeyMan schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:42:
Gebruik dan NZB360, welke ook ondersteuning heeft voor de andere apps (SB, Sonarr, SABNZBD, NZBGET).
Waarom staat NZB360 niet in de Play Store?
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Thanks, zo ver was ik nog niet gekomen. Vreemde zaak.MikeyMan schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:25:
Zie de faq, das onduidelijk tot op heden:
http://nzb360.com/forums/viewtopic.php?f=3&t=2
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Dank u! Voorheen was het volgende mij een betaalde app toen het nog in de store stond. Nu gratis te downloaden via de website. NZBGet en Sonarr al toevoegde. Toffe UI ook. Thanks voor de tip!MikeyMan schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:25:
Zie de faq, das onduidelijk tot op heden:
http://nzb360.com/forums/viewtopic.php?f=3&t=2
is everything cool?
EDIT: geen ondersteuning voor de DS210+
[ Voor 8% gewijzigd door RHPJS op 12-02-2015 17:18 ]
Verwijderd
Je kan ook gewoon je imdb account toevoegen in couchpotato zodat je films in imdb op je watchlist kunt zetten, is misschien wel nog makkelijkerRickown schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:07:
Voor de applicatie van Couchpotato is er ook een app beschikbaar op android. Zeer ideaal om vanaf je mobiel films uit te zoeken en automatisch op je wanted lijst te zetten.
Google Play: CouchPotato Mobile
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2015 17:00 ]
"TS" in unwanted in Sonarr is niet handig blijkt nu. Snapte al niet waarom Suits niet meer binnen werd gehengeld. Heb "TS" nu maar uit het lijstje gehaald aangezien ik sowieso aangegeven dat ie enkel 720p mag binnenhalen, dus TS slaat ie toch wel over. Bovendien bestaan er geen TS-rips voor tvshows.Jorgen schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:46:
Prefered/Required en Ignored/Unwanted
Hieronder vind je de lijst met Prefered/Required en Ignored/Unwanted zoektermen voor CouchPotato, Sickbeard, e.a. (In Sonarr: must contain en must not contain.)
[ Voor 8% gewijzigd door FREAKJAM op 12-02-2015 18:39 ]
is everything cool?
Google Play: NZB Unity
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Maar met de tags ervoor en erna mogelijk wel: -TS, -TS-, -TS_, _TS-, _TS, _TS_ enz enzFREAKJAM schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:37:
[...]
"TS" in unwanted in Sonarr is niet handig blijkt nu. Snapte al niet waarom Suits niet meer binnen werd gehengeld. Heb "TS" nu maar uit het lijstje gehaald aangezien ik sowieso aangegeven dat ie enkel 720p mag binnenhalen, dus TS slaat ie toch wel over. Bovendien bestaan er geen TS-rips voor tvshows.
Maar geen support voor nzbgetrenzo4000 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:44:
Nzb unity is gratis, althans hier hoef je niet te upgraden om bijvoorbeeld series/films toe te voegen.
Google Play: NZB Unity

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Custom branches ook ondersteund intussen?
Helaas. Als ik flatten folders aanvink dan blijven die bestanden toch staan.Ben(V) schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:40:
Aha dan moet je bij elke show "flatten Folder" aanvinken in "Edit Show".
Of moet het per se bij allemaal? Want ik heb het maar met 2 series getest.
Juist ja, dat is wel goed om te weten. Bedankt voor je feedback!FREAKJAM schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:37:
[...]
"TS" in unwanted in Sonarr is niet handig blijkt nu. Snapte al niet waarom Suits niet meer binnen werd gehengeld. Heb "TS" nu maar uit het lijstje gehaald aangezien ik sowieso aangegeven dat ie enkel 720p mag binnenhalen, dus TS slaat ie toch wel over. Bovendien bestaan er geen TS-rips voor tvshows.
Schumi, zijn dit de mogelijkheden zoals jij ze allemaal bent tegengekomen? Dan zal ik die voor TS in de plaats zetten.schumi2004 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:20:
[...]
Maar met de tags ervoor en erna mogelijk wel: -TS, -TS-, -TS_, _TS-, _TS, _TS_ enz enz
Your Friendly Neighborhood Moderator
Alleen sickrage staat er als custom tussen.MikeyMan schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:03:
Ah, das nieuw dan. Dat was de reden dat ik was overgestapt op nzb360.
Custom branches ook ondersteund intussen?
Nee dat niet maar zo deed ik het "vroegah" maar dan met regex in FTP.Jorgen schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:29:
[...]
Juist ja, dat is wel goed om te weten. Bedankt voor je feedback!
[...]
Schumi, zijn dit de mogelijkheden zoals jij ze allemaal bent tegengekomen? Dan zal ik die voor TS in de plaats zetten.
TS is een quality aanduiding en staat ergens tussen dus meest waarschijnlijk voorkomende varianten zijn: .TS. -TS- en _TS_
Ik begrijp werkelijk niet hoe jullie dit voor elkaar krijgen. In al die jaren dat ik hiermee bezig ben heb ik nog nooit een niet niet EN release binnen getrokken.Ook staan sommige talen dubbel in de lijst. Wellicht filtert Sickbeard ze er nu wel uit wanneer ze in hoofdletters geschreven zijn. *** Update *** Ik krijg bij oude(re) series (Star Trek TNG; Chuck; enz. (en zelfs bij iets redelijk recents als Breaking Bad) nog geregeld Duitse, Franse en Italiaanse releases. Ik gebruik zelf een goede usenetprovider en goede indexer, dus daar zou het niet aan mogen liggen. Is het iemand gelukt om dit soort anderstalige releases definitief uit te sluiten?
Gebruiken jullie vagen indexers en geen ignore/wanted items misschien?
[ Voor 41% gewijzigd door schumi2004 op 12-02-2015 22:27 ]
Als je regex kon gebruiken was het nog leuker geweestJorgen schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:26:
Duidelijk. Dan zal ik die erbij vermelden.
Als dit op een goede manier in een script of in een app o.i.d. verwerkt kan worden, is het ook niet zo erg als de required en ignored functie van CP en dergelijke niet zo goed werkt.
De lijst is weer geüpdatet.
[ Voor 6% gewijzigd door Jorgen op 12-02-2015 22:57 ]
Voor het bewaren wil ik toch alleen scene releases hebben.
Ik heb in 2 jaar al geen enkele foute download meer gehad met CP.
Het enige dat wat extra aandacht nodig heeft zijn de Nederlandstalige releases.
[ Voor 12% gewijzigd door SidewalkSuper op 12-02-2015 23:37 ]
De volledige termen staan er ook al tussen, maar TS is de afkorting voor Telesync en TC voor Telecine. Vroeger voor de 720p/1080p/BR periode en toen je ook veelal VCD rips had kwamen TS/TC rips nog vrij regelmatig voor. Volgens mij zie je die nu niet zo heel veel meer.
is everything cool?
1
| german, french, truefrench, danish, swedish, spanish, italian, korean, dubbed, swesub, korsub, dksubs, vain |
Bij required heb ik het rijtje scene groups.
Je kan voor NL releases natuurlijk nog een aparte categorie maken.
Zo zou het moeten zijn maar je heb van die nitwits die het toch presterenFREAKJAM schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 23:38:
Volgens mij zie je die nu niet zo heel veel meer.
Hoe zit dat bij jou dan bij series? SB haalt bij mij nog altijd geregeld buitenlandstalige releases op.SidewalkSuper schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 23:36:
als je alleen mijn lijst gebruikt van scene groups zal je nooit meer er naar hoeven om te kijken. Je krijgt sommige films alleen wat later binnen, omdat tegenwoordig een WEB-DL vaak iets sneller uit is.
Voor het bewaren wil ik toch alleen scene releases hebben.
Ik heb in 2 jaar al geen enkele foute download meer gehad met CP.
Het enige dat wat extra aandacht nodig heeft zijn de Nederlandstalige releases.
Ja dat is een setting per serie-RazieL- schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:18:
[...]
Helaas. Als ik flatten folders aanvink dan blijven die bestanden toch staan.
Of moet het per se bij allemaal? Want ik heb het maar met 2 series getest.
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
info Fri Feb 13 2015 20:32:40 nzbToSickBeard: AttributeError: 'module' object has no attribute 'STARTF_USESHOWWINDOW'
info Fri Feb 13 2015 20:32:40 nzbToSickBeard: info.dwFlags |= subprocess.STARTF_USESHOWWINDOW
info Fri Feb 13 2015 20:32:40 nzbToSickBeard: File "C:\nzbToMedia\nzbtomedia\linktastic\linktastic.py", line 30, in <module>
info Fri Feb 13 2015 20:32:40 nzbToSickBeard: from nzbtomedia.linktastic import linktastic
info Fri Feb 13 2015 20:32:40 nzbToSickBeard: File "C:\nzbToMedia\nzbtomedia\nzbToMediaUtil.py", line 19, in <module>
info Fri Feb 13 2015 20:32:40 nzbToSickBeard: from nzbtomedia.nzbToMediaUtil import convert_to_ascii, remoteDir, server_responding
info Fri Feb 13 2015 20:32:40 nzbToSickBeard: File "C:\nzbToMedia\nzbtomedia\autoProcess\autoProcessComics.py", line 6, in <module>
info Fri Feb 13 2015 20:32:40 nzbToSickBeard: from nzbtomedia.autoProcess.autoProcessComics import autoProcessComics
info Fri Feb 13 2015 20:32:40 nzbToSickBeard: File "C:\nzbToMedia\nzbtomedia\__init__.py", line 28, in <module>
info Fri Feb 13 2015 20:32:40 nzbToSickBeard: import nzbtomedia
info Fri Feb 13 2015 20:32:40 nzbToSickBeard: File "C:\nzbToMedia\nzbToMedia.py", line 503, in <module>
info Fri Feb 13 2015 20:32:40 nzbToSickBeard: import nzbToMedia
info Fri Feb 13 2015 20:32:40 nzbToSickBeard: File "C:\nzbToMedia\nzbToSickBeard.py", line 254, in <module>
info Fri Feb 13 2015 20:32:40 nzbToSickBeard: Traceback (most recent call last):
Heb nzbtomedia proberen te updaten maar het probleem blijft bij elke post-process terugkomen in Nzbget. Laatste keer dat het gewerkt heeft was 11 feb.

Mijn usenetprovider en mijn hoofd-indexer zijn prima in orde en mijn wanted/ignorelist is dezelfde als de lijst die ik hier bijhoud. Wellicht zorgen m'n reserve-indexers voor die problemen met anderstalige releases. Ik zal er eens de bezem doorhalen.schumi2004 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:24:
[...]
Ik begrijp werkelijk niet hoe jullie dit voor elkaar krijgen. In al die jaren dat ik hiermee bezig ben heb ik nog nooit een niet niet EN release binnen getrokken.
Gebruiken jullie vagen indexers en geen ignore/wanted items misschien?
Ik heb SB standaard ingesteld. Geen preferred of required words gebruikt.Jorgen schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:28:
[...]
Hoe zit dat bij jou dan bij series? SB haalt bij mij nog altijd geregeld buitenlandstalige releases op.
Hij pakt van alles alleen de DIMENSION, IMMERSE, KILLERS, BAJSKORV, FoV releases. Dat zijn gewoon de engelstalige, originele releases.
Bij downloads heb ik als quality settings alleen HD TV, geen WEB-DL of Bluray.
Ik neem vaak (zeker bij oude series met veel seizoenen) ook genoegen met SD releases, om ruimte en downloadtijd te besparen. Wellicht zit hem daar ook de crux.
Ik mis in jouw rijtje trouwens LOL. Die zie ik bij mij ook heel vaak en dat zijn ook HD-releases.
maar dat komt volgens mij ook omdat hij alleen HDTV releases neemt.
SD releases download ik totaal niet,
dat zijn zoals je zelf gemerkt heb vaker van die buitenlandse na-synchroniserende troep omdat ze daar trager internet hebben vaak.
maar met HDTV/WEB-DL heb ik het nog nooit gehad dat ik een na-synchroniserende download heb gekregen,
en ik mak geen gebruik van een prefered lijst.
alleen een ignored lijst.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Negen van de tien keer betekent dat dat Sonarr die file niet kan herkennen. Check de naam van de folder en van de file daarin eens. Zijn die allebei gelijk? Zo nee: is op zijn minst de foldernaam gelijk aan de naam van de torrent?Krisp schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 11:03:
Ik heb nu een probleem dat Transmission een file gedownload heeft, deze ook op 100% in Sonarr staat maar vervolgens niet naar Plex doorgestuurd wordt. Ook als het seeden is afgerond gebeurt dat niet. Als ik vervolgens op 'Force Import' druk, verdwijnt de file in het luchtledige.Herkent iemand dit, en weet iemand welke setting ik moet aanpassen?
Sonarr laat trouwens geen files verdwijnen bij torrents. Standaard kopieert hij de torrent naar je seriefolder, of als alles op hetzelfde file system staat kun je hardlinks aanzetten. In beide gevallen zou je torrent gewoon moeten blijven seeden.
Kijk trouwens met de filename van die mislukte import in de hand eens naar je logs, daar staat gewoon waarom het importeren niet lukte.
Je mist LOL niet in mijn rijtje, LOL doet alleen SD, geen 720p. DIMENSION == LOL, maar dan de 720p tak.Jorgen schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 23:40:
Misschien dat ik dat eens moet instellen op die manier dan.
Ik neem vaak (zeker bij oude series met veel seizoenen) ook genoegen met SD releases, om ruimte en downloadtijd te besparen. Wellicht zit hem daar ook de crux.
Ik mis in jouw rijtje trouwens LOL. Die zie ik bij mij ook heel vaak en dat zijn ook HD-releases.
Voor echt oude series kijk ik vaker manueel even mee welke ik moet hebben. Dan moet ik inderdaad soms ook genoegen nemen met een SD release. Dan komen LOL, FQM, XOR, NOTV, 2HD, ASAP, FTV, CRIMSON, BATV langs.
Ik download geen SD, daarom mis je er misschien wat.TRaSH schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 09:29:
Mis er nog veel meer in zijn lijst,
maar dat komt volgens mij ook omdat hij alleen HDTV releases neemt.
SD releases download ik totaal niet,
dat zijn zoals je zelf gemerkt heb vaker van die buitenlandse na-synchroniserende troep omdat ze daar trager internet hebben vaak.
maar met HDTV/WEB-DL heb ik het nog nooit gehad dat ik een na-synchroniserende download heb gekregen,
en ik mak geen gebruik van een prefered lijst.
alleen een ignored lijst.
Alleen 720p HDTV pak ik.
Standaard heb ik WEB-DL 720p / WEBrip ook niet aan staan, tenzij het een serie is waarbij het nodig is, zoals House of Cards.
Overall pak ik praktisch alleen scene rips. Ik miste BATV, QRUS, 2HD, REMARKABLE, W4F nog als 720p HDTV scene groups trouwens, maar het gros van de releases valt onder het bovenstaande lijstje.
Dat zijn ook de groups die je hier alleen ziet langskomen http://predb.me/?cats=tv-hd
[ Voor 56% gewijzigd door SidewalkSuper op 14-02-2015 12:32 ]
Je analyse klopt, dank.NMe schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 11:59:
[...]
Negen van de tien keer betekent dat dat Sonarr die file niet kan herkennen. Check de naam van de folder en van de file daarin eens. Zijn die allebei gelijk? Zo nee: is op zijn minst de foldernaam gelijk aan de naam van de torrent?
Sonarr laat trouwens geen files verdwijnen bij torrents. Standaard kopieert hij de torrent naar je seriefolder, of als alles op hetzelfde file system staat kun je hardlinks aanzetten. In beide gevallen zou je torrent gewoon moeten blijven seeden.
Kijk trouwens met de filename van die mislukte import in de hand eens naar je logs, daar staat gewoon waarom het importeren niet lukte.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Ik hernoem in zo'n geval meestal gewoon de file naar iets dat Drone wel snapt (bijvoorbeeld de naam van de torrent zelf) en mik hem in mijn Drone Factory.Krisp schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 12:52:
[...]
Je analyse klopt, dank.Het verdwijnen had vermoedelijk te met hetzelfde te maken: doordat hij de file niet herkende, nam hij niets over en forceerde ik Sonarr/Transmission tot het verwijderen van de voltooide file. Ik heb de bewuste files even handmatig toegevoegd om het probleem op te lossen.
Overigens kun je hier al een en ander oplossen als je releasegroepen die dit soort geintjes uithalen blokkeert door middel van restrictions (Settings -> Indexers, onderaan). Een goeie tracker kiezen helpt ook.
Thanks!SidewalkSuper schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 12:12:
[...]
Je mist LOL niet in mijn rijtje, LOL doet alleen SD, geen 720p. DIMENSION == LOL, maar dan de 720p tak.
Voor echt oude series kijk ik vaker manueel even mee welke ik moet hebben. Dan moet ik inderdaad soms ook genoegen nemen met een SD release. Dan komen LOL, FQM, XOR, NOTV, 2HD, ASAP, FTV, CRIMSON, BATV langs.
[...]
Ik download geen SD, daarom mis je er misschien wat.
Alleen 720p HDTV pak ik.
Standaard heb ik WEB-DL 720p / WEBrip ook niet aan staan, tenzij het een serie is waarbij het nodig is, zoals House of Cards.
Overall pak ik praktisch alleen scene rips. Ik miste BATV, QRUS, 2HD, REMARKABLE, W4F nog als 720p HDTV scene groups trouwens, maar het gros van de releases valt onder het bovenstaande lijstje.
Dat zijn ook de groups die je hier alleen ziet langskomen http://predb.me/?cats=tv-hd
Ik kreeg inderdaad een melding van SickRage. Ik had kat.py echter zelf aangepast (URL van .so naar .to), waardoor hij niet wilde upgraden.ZFLaSH schreef op maandag 16 februari 2015 @ 09:57:
Even voor degene die het gemist hebben. SickRage heeft vannochtende een nieuwe commit gehad in de master branch waarbij wat provider issues zijn gefixed. Op dit moment werkt SR bij echt uit de kunst, alleen zou ik graag zien dat het postprocessen met Torrents op dezelfde manier zou werken als bij CP.
Ik heb uiteindelijk maar een verse install gedaan op mijn Synology, maar ik ben wel benieuwd hoe ik dit in de toekomst kan voorkomen. De makkelijkste methode die ik kan bedenken is voor het aanpassen van de .py dat bestand backuppen zodat hij terug te zetten is. Is er nog een andere manier, of kan je een upgrade forceren?
verder zie:
https://sickrage.tv/forum...-to-solve-update-problems
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Heb uiteindelijk moeten pielen om thepiratebay.py en kat.py precies hetzelfde te krijgen als dat ze voor de aanpassingen waren. Niet handig.
Want je kon niet gewoon even die files uit de Git repository halen via de zip en dan overschrijven?Smultie schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:29:
-ash: git: not found
Heb uiteindelijk moeten pielen om thepiratebay.py en kat.py precies hetzelfde te krijgen als dat ze voor de aanpassingen waren. Niet handig.
Wat uploaders doen boeit niet voor die updates, toch? Dat is toch alleen een refresh van de serie-data, geen search op downloads?Stevanov schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:48:
Korte vraag, sickbeard doet een update van alle series om 3 uur s'avonds (zie broncode). Hardcoded en dus niet te configureren naar bijvoorbeeld 1 uur. Is er een bepaalde reden dat het om 3 uur gebeurt, ik kan me voorstellen dat ze daarvoor gekozen hebben omdat de uploaders in de VS dan net klaar zijn o.i.d. maar dat gaat in Nederland dan niet echt op.
Handig trouwens, als dat hardcoded staat op 3 uur. De bron waar SB zijn data vandaan haalt zal blij zijn met al die requests op hetzelfde tijdstip, zelfs als die tijdstippen door verschillende tijdzones nog enigszins verspreid zijn.
[ Voor 53% gewijzigd door NMe op 16-02-2015 13:54 ]
Ik begrijp dat de data bij http://thetvdb.com/ vandaan komt, dus die zullen inderdaad een hoop requests binnenkrijgen om 3 uur. Maar dat neemt niet weg dat als je deze data niet eens in de zoveel tijd binnenhaalt dat je systeem dan ook niet van het bestaan van nieuwe episodes af weet en dan dus ook niet naar nzbs op zoek zal gaan. Een update forceren bij het opstarten van sickbeard werkt, maar toch zou ik het liefste een optie zien om dit te kunnen veranderen.NMe schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:51:
Wat uploaders doen boeit niet voor die updates, toch? Dat is toch alleen een refresh van de serie-data, geen search op downloads?
Handig trouwens, als dat hardcoded staat op 3 uur. De bron waar SB zijn data vandaan haalt zal blij zijn met al die requests op hetzelfde tijdstip, zelfs als die tijdstippen door verschillende tijdzones nog enigszins verspreid zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Stevanov op 16-02-2015 14:00 ]
Verder niets aan de set-up veranderd, alleen vandaag maar eens ge-update etc.
Maar afleveringen worden niet meer binnengehaald. Wel op 'wanted' maar verder geen download oid.
Restart en forceren naar zoeken werkt ook niet.
Iemand een idee om dit op te lossen??
[ Voor 15% gewijzigd door dutchgio op 16-02-2015 14:19 ]
Heb je een git clone van de repo? Dan kun je de tijd veranderen naar en die wijziging committen.Stevanov schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:48:
Korte vraag, sickbeard doet een update van alle series om 3 uur s'avonds (zie broncode). Hardcoded en dus niet te configureren naar bijvoorbeeld 1 uur. Is er een bepaalde reden dat het om 3 uur gebeurt, ik kan me voorstellen dat ze daarvoor gekozen hebben omdat de uploaders in de VS dan net klaar zijn o.i.d. maar dat gaat in Nederland dan niet echt op. Mijn NAS staat s'avonds niet aan dus de updates komen ook niet door. Ik heb nu maar --forceupdate in het init scriptje gezet maar ook dat is niet echt iedaal (bij updates wordt dit script overschreven). Is er misschien nog een andere manier om de update te verplaatsen de die ik over het hoofd heb gezien? (zoeken heeft me tot nu toe weinig opgeleverd)
Volgens mij blijft de wijziging dan gewoon behouden als de software wordt bijgewerkt. (Tenzij de ontwikkelaar zelf die code wijzigt, dan heb je mogelijk een conflict)
Dat hangt ervanaf welke versie van Sick* je gebruikt. Sommigen gebruiken TVRage of andere bronnen.Stevanov schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:58:
[...]
Ik begrijp dat de data bij http://thetvdb.com/ vandaan komt, dus die zullen inderdaad een hoop requests binnenkrijgen om 3 uur.
Waarom? Als het probleem is dat er geen update gebeurt omdat je NAS uitstaat dan is het toch juist zinnig om het te forceren bij startup?Een update forceren bij het opstarten van sickbeard werkt, maar toch zou ik het liefste een optie zien om dit te kunnen veranderen.
Wat bedoel je precies met ge-update etc. ??dutchgio schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:18:
Verder niets aan de set-up veranderd, alleen vandaag maar eens ge-update etc.
Er waren inderdaad problemen met bepaalde torrentsites, maar na de commits van vanochtend loopt-ie weer als een zonnetje ...
Het is inderdaad zinnig, maar ik gaf in mijn eerste post ook aan dat het scriptje elke keer wordt overschreven bij een update, zelfde geldt voor de optie op de broncode aan te passen. Daarom ook de vraag of het misschien in een config bestand kan, deze worden niet verwijderd bij een update.NMe schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:23:
[...]
Dat hangt ervanaf welke versie van Sick* je gebruikt. Sommigen gebruiken TVRage of andere bronnen.
[...]
Waarom? Als het probleem is dat er geen update gebeurt omdat je NAS uitstaat dan is het toch juist zinnig om het te forceren bij startup?
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Vreemd, begon hier gelijk na de commits de backlog weg te werken ...dutchgio schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:32:
Vanochtend ruim 200 commits verder, maar hij lijkt nog niet te functioneren zoals het hoor.
Hangt misschien af van welke providers je hebt aangevinkt ? Volgorde ?
Staat er wel wat in Manage - Backlog Overview ?
Heb maar even een massale update aangezet, kijken of dat het verbeterd.
Nee, sorry, ben redelijk newb in de CLI van Synology.NMe schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:51:
[...]
Want je kon niet gewoon even die files uit de Git repository halen via de zip en dan overschrijven?Of domweg even Git installeren?
Daar hoef je toch ook geen ster in te zijn?Smultie schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:51:
[...]
Nee, sorry, ben redelijk newb in de CLI van Synology.
[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 16-02-2015 15:56 ]
Geloof niet dat je begrijpt hoe het werkt.Stevanov schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:48:
Korte vraag, sickbeard doet een update van alle series om 3 uur s'avonds (zie broncode). Hardcoded en dus niet te configureren naar bijvoorbeeld 1 uur. Is er een bepaalde reden dat het om 3 uur gebeurt, ik kan me voorstellen dat ze daarvoor gekozen hebben omdat de uploaders in de VS dan net klaar zijn o.i.d. maar dat gaat in Nederland dan niet echt op. Mijn NAS staat s'avonds niet aan dus de updates komen ook niet door. Ik heb nu maar --forceupdate in het init scriptje gezet maar ook dat is niet echt iedaal (bij updates wordt dit script overschreven). Is er misschien nog een andere manier om de update te verplaatsen de die ik over het hoofd heb gezien? (zoeken heeft me tot nu toe weinig opgeleverd)
SickRage lees om de zoveel tijd (in te stellen bij Episode Search) de rss feeds van z'n search providers(kickass, pirate bay enz). Die RSS feeds zijn de nieuwe afleveringen die desbetreffende provider binnen gekregen heeft. Daar zoekt hij de series uit die jij wilt hebben en slaat die op in z'n database.
Wat jij kunt ervaren als je de boel uitzet is dat je een of meerdere rss feeds mist en aangezien die providers maar een beperkte tijd terug gaan met hun feeds kun je wat missen.
Daar is de backlog search voor, die zoekt rechtstreeks op de site van de providers en niet in de rss feeds.
Als een serie te lang niet gevonden wordt(in te stellen) komt hij dus in de backlog search terecht. Is te forceren door op naast een aflevering op search te klikken (vergrootglas).
Hij doet die search dus met een ingestelde interval, maar die verloopt steeds een beetje en die wordt om 3 uur 's nacht weer gelijkgezet.
SickBeard gebruikt zelf ook git voor z'n update dus je moet gewoon het path opgeven waar git staat.Smultie schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:29:
-ash: git: not found
Mijn advies zou zijn zelf geen wijzigingen aan te brengen als je niet weet hoe een en ander functioneert.
Ik gebruik geen al sickrage en ook niet in combinatie met torrent maar nzb dus misschien is wat jij merkt iets anders.Ben(V) schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:55:
[...]
Geloof niet dat je begrijpt hoe het werkt.
SickRage lees om de zoveel tijd (in te stellen bij Episode Search) de rss feeds van z'n search providers(kickass, pirate bay enz). Die RSS feeds zijn de nieuwe afleveringen die desbetreffende provider binnen gekregen heeft. Daar zoekt hij de series uit die jij wilt hebben en slaat die op in z'n database.
Wat jij kunt ervaren als je de boel uitzet is dat je een of meerdere rss feeds mist en aangezien die providers maar een beperkte tijd terug gaan met hun feeds kun je wat missen.
Daar is de backlog search voor, die zoekt rechtstreeks op de site van de providers en niet in de rss feeds.
Als een serie te lang niet gevonden wordt(in te stellen) komt hij dus in de backlog search terecht. Is te forceren door op naast een aflevering op search te klikken (vergrootglas).
Hij doet die search dus met een ingestelde interval, maar die verloopt steeds een beetje en die wordt om 3 uur 's nacht weer gelijkgezet.
Wat ik merkte was dat als ik bijvoorbeeld 3 weken geen mass update/force update aanzette dat de lijst met afleveringen op mijn server korter was dan die op thetvdb. Sommige afleveringen hebben dan bij mij al wel een datum en nummer maar dan is de naam van de aflevering nog niet bekend terwijl die wel al op thetvdb.com staat (ergens in die pakweg 3 weken is er een aankondiging gedaan en deze is verwerkt op thetvdb).
Het gaat er hier dan om dat een serie zoals the big bang theory (CBS) niet weken van te voren al bekend maakt wanneer ze hun afleveringen uitzenden omdat er ook dingen zoals thanksgiving of andere amerikaanse feestdagen tussendoor komen waardoor sommige commerciele zenders de zenddtijd anders indelen. In tegenstelling tot zoiets als orange is the new black (netflix) waar alle afleveringen op een dag op eens allemaal te downloaden zijn of game of thrones (HBO) waar heel netjes lang van te voren al bekend is wanneer ze het uit gaan zenden en waar ze nooit een weekje overslaan.
Ik weet wat de backlog is maar dat komt niet overeen met de dingen die ik hier zie. Episode search staat op 60 minuten maar als sickbeard überhaupt niet weet dan bijvoorbeeld S03E10 bestaat, omdat de laatste keer dat ik een full update heb gedaan deze aflevering nog niet was aangekondigd, zal hij er ook niet naar gaan zoeken
Hoe dan ook, ik heb de broncode van sickbeard door zitten kijken en wil t.z.t. een pull-request indienen om deze tijden instelbaar te maken. Met torrents werkt het vast anders, maar ik gebruikt hier geen torrents voor.
De rrs feed is het enige wat ingelezen wordt en daar worden de afleveringen uitgehaald die jij in je lijst hebt staan. Zelfs als Tvdb aangeeft dat er nog geen uitzend datum bekend is pikt hij hem op als hij in zo'n feed te vinden is.
Ik heb wel eens een fake aflevering binnen gekregen voordat de aflevering werd uitgezonden.
Ik heb zelf in de code gekeken en hij leest dat echt elke cyclus in en niet alleen om 3 uur .
Mijn Nas gaat altijd om 2 uur 's nachts uit en ik heb nooit ergens last van
Ik geloof je op je woord hoor, alleen blijft ik het dan raar vinden dat ik het alleen kan oplossen door een update te forceren via mass update of met --forceupdate tijdens het starten.Ben(V) schreef op maandag 16 februari 2015 @ 22:07:
Ook met nzb's werkt het precies hetzelfde.
De rrs feed is het enige wat ingelezen wordt en daar worden de afleveringen uitgehaald die jij in je lijst hebt staan. Zelfs als Tvdb aangeeft dat er nog geen uitzend datum bekend is pikt hij hem op als hij in zo'n feed te vinden is.
Ik heb wel eens een fake aflevering binnen gekregen voordat de aflevering werd uitgezonden.
Ik heb zelf in de code gekeken en hij leest dat echt elke cyclus in en niet alleen om 3 uur .
Mijn Nas gaat altijd om 2 uur 's nachts uit en ik heb nooit ergens last van
Ik zie heel netjes elk uur om in mijn logbestand SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH staan en wanneer ik handmatig iets wil downloaden wat als skipped staat gemarkeerd krijg ik SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH.
Maar zodra ik de database update met mass of force update krijg je "SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: 153021: Loading show info from theTVDB" terwijl het bij die showque die elk uur gebeurt om specifieke afleveringen gaat, en niet een hele serie.
Bij de uurlijkse kijkt hij naar de verschillende indexers xyz-index.com die je hebt ingesteld en alleen als ik forceer zie ik verbinding met thetvdb.com
Als je zon rss feed van een indexer bekijkt zie je een mooie lijst met allemaal namen zoals Truck.Crash.TV.S73E56.KKTV.x264-CTVC. Het lijkt mij dan dat sickbeard hier de serienaam en het aflevering nummer uit vist en deze tegen jou lokale database aanhoudt en kijkt of deze als wanted gemarkeert staat. Als jou lokale database nog niet eens weet dat aflevering 56 van seizoen 73 van truck crash tv bestaat dan zal hij hem skippen lijkt mij.
https://github.com/midget...0/sickbeard/show_queue.py
https://github.com/midget.../sickbeard/showUpdater.py
Edit: ik heb ook gekeken in mijn router (welke Tomato draait en met een web monitor de bezochte domeinen in het netwerk logt, een klein beetje zoals wireshark dat doet, maar dan niet inhoudelijk) daar zie ik ook alleen een uurlijks bericht naar de indexer en niet naar de database.
Ik zal hem vanavond ff aan laten staan zodat ik morgen in de logs kan bekijken wat er om 3 uur gebeurt.
[ Voor 31% gewijzigd door Stevanov op 16-02-2015 23:20 ]
Wat ik allemaal heb geprobeerd:
- forceren van een massalae update
- updaten naar laatste commits van vandaag
- herstarten
- geforceerd de backlog search draaien.
- een aflevering handmatig laten zoeken.
Maar wat vooral van invloed lijkt is de optie om de torrentsite via een proxy te benaderen. Ik heb die optie bij elke site uitgezet en 'OldPiratebay' sinds vandaag(?) nieuw in de provider lijst toegevoegd.
git fetch origin
git reset --hard origin/master
En dan de git pull.
Ik vermoed dat het komt dat je een niet meer onderhouden versie van sickbeard gebruikt.Stevanov schreef op maandag 16 februari 2015 @ 22:30:
[...]
Ik geloof je op je woord hoor, alleen blijft ik het dan raar vinden dat ik het alleen kan oplossen door een update te forceren via mass update of met --forceupdate tijdens het starten.
Ik zie heel netjes elk uur om in mijn logbestand SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH staan en wanneer ik handmatig iets wil downloaden wat als skipped staat gemarkeerd krijg ik SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH.
Maar zodra ik de database update met mass of force update krijg je "SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: 153021: Loading show info from theTVDB" terwijl het bij die showque die elk uur gebeurt om specifieke afleveringen gaat, en niet een hele serie.
Bij de uurlijkse kijkt hij naar de verschillende indexers xyz-index.com die je hebt ingesteld en alleen als ik forceer zie ik verbinding met thetvdb.com
Als je zon rss feed van een indexer bekijkt zie je een mooie lijst met allemaal namen zoals Truck.Crash.TV.S73E56.KKTV.x264-CTVC. Het lijkt mij dan dat sickbeard hier de serienaam en het aflevering nummer uit vist en deze tegen jou lokale database aanhoudt en kijkt of deze als wanted gemarkeert staat. Als jou lokale database nog niet eens weet dat aflevering 56 van seizoen 73 van truck crash tv bestaat dan zal hij hem skippen lijkt mij.
https://github.com/midget...0/sickbeard/show_queue.py
https://github.com/midget.../sickbeard/showUpdater.py
Edit: ik heb ook gekeken in mijn router (welke Tomato draait en met een web monitor de bezochte domeinen in het netwerk logt, een klein beetje zoals wireshark dat doet, maar dan niet inhoudelijk) daar zie ik ook alleen een uurlijks bericht naar de indexer en niet naar de database.
Ik zal hem vanavond ff aan laten staan zodat ik morgen in de logs kan bekijken wat er om 3 uur gebeurt.
Als er iets in die rssfeed en links wijzigd en dat niet in sickbeard wordt aangepast krijg je dit soort problemen.
SickRage heeft net een grote update uitgebracht omdat ze hier ook last van hadden.
Ps waarom zou hij geen aflevering uit die rss feed halen waar hij nog geen uitzend datum voor heeft. Het primaire zoek criterium is serienaam, seizoennr en afleveringnr dus wat de uitzenddatum er mee te maken heeft weet ik niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Ben(V) op 17-02-2015 20:45 ]
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]