[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 101 Laatste
Acties:
  • 632.959 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:19
ff inhakend op het probleem met text strings zoals -NZBGeek die aan de torrentnaam toegevoegd worden. Daar heb ik ook een request voor ingediend bij het Sonarr team.
Remove prepended / appended text strings from releasename in post processing

Trello: Clean pre/post fixes from releases

Als er genoeg reacties op Trello of hun forum komen zal het misschien belangrijker worden in de toekomstige ontwikkeling.
Spido schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:00:
[...]

Thanks hiervoor. Ik probeer net vanaf m'n werk in te loggen (heb SSH aangezet in DSM) maar krijg steeds de error dat de connection timed out. Zal het vanavond thuis eens proberen, wellicht dat het - via hetzelfde netwerk - wel lukt.
Heb je port 22 wel geforward in je router?

[ Voor 44% gewijzigd door SidewalkSuper op 26-01-2015 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spido
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023
SidewalkSuper schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:10:
[...]

Aah dat zou het kunnen zijn, volgens mij heeft die inderdaad geen port forward ingesteld staan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als er genoeg reacties op Trello of hun forum komen zal het misschien belangrijker worden in de toekomstige ontwikkeling.
Genoeg votes op Trello. Reacties op zo'n ticketsysteem zijn alleen zinnig als je inhoudelijk iets toe te voegen hebt, niet voor "ik ook!"-reacties. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ja dat is ook weer zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
hmmm nieuwe install nzbget + de processing scripts. Dacht dat het dan weer ging werken maar helaas :(

Post-process-script nzbToSickBeard.py for Top.Gear.22x01.720p.HDTV.x264-FoV failed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 14:19
ff inhakend op het probleem met text strings zoals -NZBGeek die aan de torrentnaam toegevoegd worden. Daar heb ik ook een request voor ingediend bij het Sonarr team.
Remove prepended / appended text strings from releasename in post processing

Trello: Clean pre/post fixes from releases

[...]

Ik heb het anders gedaan.
Toen ik manual searches deed, zag ik ook geregeld "normale" releases zonder die meuk erbij.
Ik heb toen simpel als ik ben [ en ] als ignore erbij gezet en voila, weg zijn ze.

Niet meest elegante oplossing maar het werkt wel voor die keren dat ik terug moet vallen op torrents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spido
Amelandbor schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:49:
http://www.bitgeek.co.uk/...logy-diskstation-manager/

Vervolgens de volgende command ingeven:

/var/packages/sickbeard/scripts/start-stop-status start
Het is gelukt. Bleek dat m'n externe USB drive, waar alle logs naartoe worden geschreven, niet meer verbonden was. Wat vreemd was aangezien hij er toch in zat. Wellicht dat hij door de stroomuitval corrupt was geraakt oid. In ieder geval, even een format gegeven en opnieuw aangesloten en nu werkt alles weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:33
Paulus07 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 21:09:
hmmm nieuwe install nzbget + de processing scripts. Dacht dat het dan weer ging werken maar helaas :(

Post-process-script nzbToSickBeard.py for Top.Gear.22x01.720p.HDTV.x264-FoV failed
Heb je niet meer info dan dat?
Ik had ook problemen door het ontbreken van sqlite3 in m'n python installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
schumi2004 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:09:
[...]

Ik heb het anders gedaan.
Toen ik manual searches deed, zag ik ook geregeld "normale" releases zonder die meuk erbij.
Ik heb toen simpel als ik ben [ en ] als ignore erbij gezet en voila, weg zijn ze.

Niet meest elegante oplossing maar het werkt wel voor die keren dat ik terug moet vallen op torrents.
Ik weet niet of dat werkt voor de shows die ik kijk. Die staan er niet zo vaak op haha :)
Slimme oplossing wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Is het mogelijk om Couchpotato de volledige library te laten renamen?

Ik liet CP de mappen van de films voorheen zo noemen:
-naam- -jaar- -quality-

Dat laatste werkt niet wanneer je CP naar betere kwaliteit laat zoeken, want dan verwijderd hij de inhoud van de map wel, maar de folder zelf niet. Daarom heb ik -quality- nu weggehaald waardoor er gewoon 1 map is die niet veranderd hoeft te worden. Dus:

-naam- -jaar-

Maar hoe laat ik CP alle folders nu renamen en niet alleen de films die vanaf nu worden gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slooffmaster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-07 23:39
simpel; gewoon alle films weer in je "download" folder (Folder where CP searches for movies.) zetten en de renamer zijn werk laten doen met je nieuwe settings:-) Je kan het altijd met 1 a 2 eerst even uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Kun je dan niet de 'from' en 'to' folder hetzelfde maken en dan de renamer oproepen met renamer.scan? Daarna weer de 'from' folder naar de download locatie laten verwijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Gizmo-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 10:33
Freakster86 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:42:
Kun je dan niet de 'from' en 'to' folder hetzelfde maken en dan de renamer oproepen met renamer.scan? Daarna weer de 'from' folder naar de download locatie laten verwijzen?
Als je dat doet krijg je een "infinite loop" en blijft hij maar bezig.
Je kan wel de from op je huidige map zetten en alles naar een nieuwe map laten "renamen".
En later de naam weer terug veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Momenteel stuur ik met CouchPotato downloadverzoeken naar SABnzbd. Nu wil ik echter dat de renamer van CouchPotato niet direct aan het werk gaat als de download klaar is. Ik wil hier namelijk zelf nog een controle op uitvoeren.

Weet iemand of dit mogelijk is?

Ik zou dus het liefst de Black hole downloader vermijden, omdat ik dan ook de failed notifications van SABnzbd moet missen.

[ Voor 20% gewijzigd door SaphuA op 28-01-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Gewoon Sab niet naar je renamer map laten uitpakken, maar naar een ongecontroleerde map.
Daarna controleer je het en move je het naar je CP renamer from map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 17:54
Kreeg vanmiddag melding tak3n gedownload is maar dit is een WEB-HD variant. Nog nooit WEB-HD tegengekomen. De film is ook maar 6,6gb groot en de bestandsnaam is Tak3n.2015.1080p.AAC.dl Is dit weer iets nieuws?

[ Voor 11% gewijzigd door Deef_K op 28-01-2015 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Nu online
AAC = eeew :P maar 6,6gb vind ik niet zo raar hoor, heeft QoQ ook vaker bij 1080p releases, alleen WEB-HD heb ik wel nog nooit van gehoord.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 10-09 22:00
SidewalkSuper schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:44:
Gewoon Sab niet naar je renamer map laten uitpakken, maar naar een ongecontroleerde map.
Daarna controleer je het en move je het naar je CP renamer from map.
Dat heb ik geprobeerd, maar werkt helaas niet. Ik vermoed dat SABnzbd een call naar CouchPotato stuurt met de locatie van het bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Laatst online: 20:15
Van de week heb ik een synology ds415+ gekocht ter vervanging van mijn oude ds410.

Nu heb ik alles geinstalleerd via de spk packages van synocommunity aangezien de skp repository op moment down is.
Alles heb ik werkend gekregen op de ssl na van nzbget.
Ik heb ssl geactiveerd en de certificaten ingesteld, bij de eerste keer starten krijg je een tls fout (dit is normaal had ik bij mijn oude ds410 ook) na een reload is de foutmelding weg en zou het moeten werken.
Maar ik krijg geen antwoord op http://ip:6791.

Als ik via netstat kijk staan voor nzbget netjes de poorten 6789 en 6791 op listening.
6789 werkt correct alleen 6791 niet, iemand een idee waar ik het nog in moeten zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
SaphuA schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:12:
[...]

Dat heb ik geprobeerd, maar werkt helaas niet. Ik vermoed dat SABnzbd een call naar CouchPotato stuurt met de locatie van het bestand.
Dan heb je een apart script draaien vanuit Sab. Hier doet ie niks na het uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
TheMystery schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:16:
Van de week heb ik een synology ds415+ gekocht ter vervanging van mijn oude ds410.

Nu heb ik alles geinstalleerd via de spk packages van synocommunity aangezien de skp repository op moment down is.
Alles heb ik werkend gekregen op de ssl na van nzbget.
Ik heb ssl geactiveerd en de certificaten ingesteld, bij de eerste keer starten krijg je een tls fout (dit is normaal had ik bij mijn oude ds410 ook) na een reload is de foutmelding weg en zou het moeten werken.
Maar ik krijg geen antwoord op http://ip:6791.

Als ik via netstat kijk staan voor nzbget netjes de poorten 6789 en 6791 op listening.
6789 werkt correct alleen 6791 niet, iemand een idee waar ik het nog in moeten zoeken?
Connect je wel via https://ip:6791?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
Deagle schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:22:
[...]

Connect je wel via https://ip:6791?
Ja ik connect via https

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Ah oke, in je post stond http namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
Deagle schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:31:
Ah oke, in je post stond http namelijk :)
Ik heb nu een anders certificaat geprobeerd en nu werkt het wel, misschien is een 2048 bit te veel voor nzbget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Ik heb zelf afgelopen week Sonarr geinstalleerd, voorheen downloadde ik alles gewoon handmatig via myepisodes & newsleecher maar dit is toch wel een verademing.

Enige wat ik mis is een mogelijkheid pilots automatisch te downloaden, ik ben vast niet de enige die altijd pilots (s01e01) van nieuwe series bekijkt. Hebben jullie dit ook geautomatiseerd via het een of ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Draag het aan als functie op het Sonarr forum.
Ik zie op zich wel een functie zitten die bijhoudt welke pilots er de laatste tijd zijn geweest en dat je die kan aanvinken in Sonarr, zonder dat je je gelijk abonneert op de hele show.
Alle s01e01's downloaden die voorbij komen vind ik echter helemaal geen interessante functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Yeah van nieuwe series vooral, niet alle s01e01's want daar zit ook een hoop bagger tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Automatisch een trailer linkie naar youtube erbij doen en dan wordt het nieuwe series uitzoeken nog eens leuk ipv de horror die het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plinders
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-08 20:33
Enige waar ik issues mee heb met Sonarr is dat af en toe hij alleen de pilot snatched van series, terwijl ik om het hele eerste seizoen vraag. Beetje jammer. Ik gebruik geen Usenet overigens, wel BTN. Die TV series import from disk functie is op zich wel handig maar het is een gemiste kans dat het alleen werkt bij series die niet al in je library staan. Als ik manual zoek voor 1 seizoen van een serie bijv, kan het zo zijn dat hij hem niet vindt en daarom niet downloadt. Als ik hem dan handmatig van BTN trek, leek het mij wel zo fijn dat ik het via die import toch in mijn library kon krijgen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Laatst online: 16:34
plinders schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:41:
Enige waar ik issues mee heb met Sonarr is dat af en toe hij alleen de pilot snatched van series, terwijl ik om het hele eerste seizoen vraag. Beetje jammer. Ik gebruik geen Usenet overigens, wel BTN. Die TV series import from disk functie is op zich wel handig maar het is een gemiste kans dat het alleen werkt bij series die niet al in je library staan. Als ik manual zoek voor 1 seizoen van een serie bijv, kan het zo zijn dat hij hem niet vindt en daarom niet downloadt. Als ik hem dan handmatig van BTN trek, leek het mij wel zo fijn dat ik het via die import toch in mijn library kon krijgen. :/
hmmm als je de losse eps in de nzbdrone folder plaatst en die laat scannen import hij ze toch gewoon? (Wanted - rescan drone factory folder) (die trouwens nog niet renamed is naar sonarr zie ik)
Ik download soms ook een compleet seizoen handmatig. stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

plinders schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:41:
Enige waar ik issues mee heb met Sonarr is dat af en toe hij alleen de pilot snatched van series, terwijl ik om het hele eerste seizoen vraag. Beetje jammer. Ik gebruik geen Usenet overigens, wel BTN.
Dat komt omdat BTN naast de season packs ook de pilots beschikbaar houdt als torrent. Ik heb laatst al voorgesteld om bij een season search hogere prioriteit te geven aan volle packs maar ik weet niet wat daarvan gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:10
Ik doe soms ook handmatige downloads. Dan plaats ik die gewoon in de seizoensfolder en laat herscannen

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/I724zGh.jpg

Wat moet er eigenlijk gebeuren met verkeerd gedownloade afleveringen? Ik zag toevallig gisteren een aflevering van CSI staan maar bleek dat dit een aflevering was van enkele weken geleden. Moet ik deze zelf verwijderen zodat ie weer zelf zoekt? Of moet ik gewoon zo laten en zal Sonarr het zelf wel oplossen?
Als ik de aflevering nu gewoon verwijder, neem ik aan dat ie gewoon hetzelfde bestand van internet gaat halen

[ Voor 0% gewijzigd door Kenhas op 29-01-2015 12:52 . Reden: leestekens ]

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als je die file via Sonarr verwijdert markeert hij volgens mij de release als failed en komt die op je blacklist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plinders
Kenhas schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:52:
Ik doe soms ook handmatige downloads. Dan plaats ik die gewoon in de seizoensfolder en laat herscannen

[afbeelding]
Dit is precies wat ik zocht, top! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

plinders schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:15:
[...]

Dit is precies wat ik zocht, top! :D
Dat is iets minder handig dan de Factory gebruiken omdat de file name van de download daarmee niet in je database belandt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
RudolfR schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 07:56:
[...]

Heb je niet meer info dan dat?
Ik had ook problemen door het ontbreken van sqlite3 in m'n python installatie.
Als ik in de nzbget log kijk zie ik ook dezelfde melding terugkomen. Meer info staat er niet bij vermeld.

Nieuw voorbeeld met Arrow als test:

Thu Jan 29 15:36:36 2015 ERROR Post-process-script nzbToSickBeard.py for Arrow.S03E11.Midnight.City.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS failed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Laatst online: 06-09 06:43
Paulus07 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:37:
[...]

Als ik in de nzbget log kijk zie ik ook dezelfde melding terugkomen. Meer info staat er niet bij vermeld.

Nieuw voorbeeld met Arrow als test:

Thu Jan 29 15:36:36 2015 ERROR Post-process-script nzbToSickBeard.py for Arrow.S03E11.Midnight.City.1080p.WEB-DL.DD5.1.H.264-BS failed
Er staan als het goed is wel meer regels omheen, waar wel iets uit af te leiden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Amelandbor schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:51:
[...]

Er staan als het goed is wel meer regels omheen, waar wel iets uit af te leiden is.
Nope dit was alles wat er in vermeld stond. Had gisteravond voor de zekerheid de oude log file verwijderd zodat hij alles in het nieuwe zou gooien. Maar zag deze middag alleen die regel erin terugkomen.

Zal kijken wat hij bij een volgende serie er eventueel in gaat gooien. Hopelijk dan wat meer info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Paulus07 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:27:
[...]

Nope dit was alles wat er in vermeld stond. Had gisteravond voor de zekerheid de oude log file verwijderd zodat hij alles in het nieuwe zou gooien. Maar zag deze middag alleen die regel erin terugkomen.

Zal kijken wat hij bij een volgende serie er eventueel in gaat gooien. Hopelijk dan wat meer info :)
Je moet even via de web-interface bij messages kijken rond deze timestamp, daar wordt namelijk veel meer gelogd. In de log zelf zie ik ook alleen maar warnings en errors staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Amelandbor schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:42:
[...]

Je moet even via de web-interface bij messages kijken rond deze timestamp, daar wordt namelijk veel meer gelogd. In de log zelf zie ik ook alleen maar warnings en errors staan.
In de webinterface staat ook maar 1 regel. Heb net wel bij de settings alle logging ingeschakeld (warnings, info etc) zodat in ieder geval alles in het log bestand zou moeten terugkomen (hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Paulus07 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:52:
[...]

In de webinterface staat ook maar 1 regel. Heb net wel bij de settings alle logging ingeschakeld (warnings, info etc) zodat in ieder geval alles in het log bestand zou moeten terugkomen (hoop ik).
Ok, dan krijg je de volgende keer wat meer info als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Heb niet zo vaak failed downloads maar vandaag toevallig 2, viel me op dat Sonarr ze gewoon processed ook al zjn ze failed :?

Gevolg is dat je een halve file krijgt qua grote, processed en al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneezyThunder91
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 18:46
NMe schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 17:34:
0664 en 0775 nemen, aangenomen dat de Autosub-user in dezelfde group zit als Sonarr.
Ik draai SickrageTV op een Synology DS 414. Ik gebruik de volgende directory structuur:

/volume1/Media/Series

Hieronder staan alle series die gedownload zijn, dus na de Post Processing. Via File Station staan nu de rechten ingesteld voor de Media folder en subfolders en bestanden op:

administrators toestaan Lezen&Schrijven
users toestaan Lezen& Schrijven

Nu weet ik niet of ik nu te veel rechten op gezet. Moet ik nu alles zetten zoals in de quote? En zoja snap niet helemaal hoe ik folders (en subfolders) chmod op 0775 en hoe ik dan alle bestanden chmod 0664 meegeef.

Nu zie ik op internet iets als: find -type f -exec chmod 0644 {} + -o -type d -exec chmod 0755 {} + maar durf dat niet zomaar uit te voeren.

Kunnen jullie mij helpen? Ik hoop dat de vraag duidelijk is.

[ Voor 7% gewijzigd door SneezyThunder91 op 30-01-2015 21:44 . Reden: Voorbeeld van chmod toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 21:05

TRaSH

koffie ?

schumi2004 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:59:
Heb niet zo vaak failed downloads maar vandaag toevallig 2, viel me op dat Sonarr ze gewoon processed ook al zjn ze failed :?

Gevolg is dat je een halve file krijgt qua grote, processed en al.
ik zou dit melden bij Sonarr,
zou natuurlijk niet mogen.
nzbToMedia had een optie om de file the checken.
misschien wil hij dat ook wel inbouwen.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plinders
NMe schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:34:
[...]

Dat is iets minder handig dan de Factory gebruiken omdat de file name van de download daarmee niet in je database belandt.
Snap ik. Helaas werkt de Factory minder goed voor mij dan de bestanden direct in de seizoensmap plaatsen (niet dat Sonarr ze dan wel altijd detecteert, maar goed).

Edit: zie wel op hun Trello dat de devs al bezig zijn met een iets flexibelere manier van importeren :) https://trello.com/c/YQ8OI6ml

[ Voor 14% gewijzigd door plinders op 31-01-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Heeft er hier iemand ervaring met trakt in plex (via unsupported appstore)? µ

Ik heb namelijk een probleem, ik heb mijn gebruikersnaam en ww (correct) ingevoerd, scrobble staat aan en staat op 80% sync watched is push, sync ratings is pull+push, Sync ratings, conflict resolution later, sync collection op push, sync clean collection aangevinkt. Sync run every 15 minutes, matcher is plex extended (heb een plex pass) En de laatste vier velden staan leeg, behalve activity mode staat op automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Nu online
thibautb schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:13:

Ik heb namelijk een probleem, ik heb mijn gebruikersnaam en ww (correct) ingevoerd, scrobble staat aan en staat op 80% sync watched is push, sync ratings is pull+push, Sync ratings, conflict resolution later, sync collection op push, sync clean collection aangevinkt. Sync run every 15 minutes, matcher is plex extended (heb een plex pass) En de laatste vier velden staan leeg, behalve activity mode staat op automatisch.
Ik neem aan dat je weet dat dit in 'beta' stadium is op dit moment sinds de nieuwe trakt wijzigingen? https://forums.plex.tv/in.../102818-rel-trakt/page-34 Een hoop zaken werken nog niet helemaal, omdat de API wijzigingen bij Trakt blijkbaar niet zo geweldig zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door tcviper op 31-01-2015 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
tcviper schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:14:
[...]

Ik neem aan dat je weet dat dit in 'beta' stadium is op dit moment sinds de nieuwe trakt wijzigingen? https://forums.plex.tv/in.../102818-rel-trakt/page-34 Een hoop zaken werken nog niet helemaal, omdat de API wijzigingen bij Trakt blijkbaar niet zo geweldig zijn.
Hij doet gewoon niets, pusht niet naar trakt en ook geen pull van trakt. Maar ik kan uit de bladzijde van trakt toch niets halen hoor. Dat zijn gewoon allemaal mensen die andere problemen hebben. En geen algemene uitleg waarom het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

thibautb schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:18:
[...]

Hij doet gewoon niets, pusht niet naar trakt en ook geen pull van trakt. Maar ik kan uit de bladzijde van trakt toch niets halen hoor. Dat zijn gewoon allemaal mensen die andere problemen hebben. En geen algemene uitleg waarom het niet werkt.
Omdat Trakt moeilijk uit kan leggen dat ze die API update van ze compleet verneukt hebben. Ik heb nog nooit zo'n slechte release gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
NMe schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:56:
[...]

Omdat Trakt moeilijk uit kan leggen dat ze die API update van ze compleet verneukt hebben. Ik heb nog nooit zo'n slechte release gezien.
Dus eigenlijk zeg je nu dat ik gewoon even moet wachten tot er een goede release uitkomt en dan gaat het wel moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Geen idee, ik gebruik 't niet. Maar ik weet wel dat Trakt die API-update compleet verkeerd heeft aangepakt en dat heel wat software daar nu problemen door heeft. Onder andere ook de XBMC-plugin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Nu online
Dat zegt ie ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Nu online
Voor de Sonarr users hier, hebben jullie ook spotweb toegevoegd als provider en zo ja, wat is dan de categories?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mitchie_
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:22
tcviper schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 19:28:
Voor de Sonarr users hier, hebben jullie ook spotweb toegevoegd als provider en zo ja, wat is dan de categories?
categories : 5030,5040

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Weet iemand wat een MusicBrainz aan resources trekt met enkele tientallen gebruikers? Ik heb zojuist een MusicBrainz VM opgezet uit pure noodzaak voor headphones (publieke mirrors deden het geen van alle), en ik wil deze hier best delen onder medetweakers, maar zonder mijn NAS en m'n netwerk te killen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackBurn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 06:46

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

thibautb schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:13:

Aanvullend op de opmerkingen hierboven.

De trakt die momenteel in de unsupported channel store staat, werkt niet, omdat deze nog gebaseerd is op de oude API.

Je kunt de laatste beta downloaden en installeren, deze werkt, echter is wel beta.

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
BlackBurn schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:58:
[...]

Aanvullend op de opmerkingen hierboven.

De trakt die momenteel in de unsupported channel store staat, werkt niet, omdat deze nog gebaseerd is op de oude API.

Je kunt de laatste beta downloaden en installeren, deze werkt, echter is wel beta.
Nu heb ik de beta geinstalleerd, hij werkt redelijk correct, hij kan alles naar trakt sturen. Maar hij kan niets van trakt halen. Dus push werkt maar pull niet;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackBurn
  • Laatst online: 09-09 06:46

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

thibautb schreef op zondag 01 februari 2015 @ 14:03:
[...]

Nu heb ik de beta geinstalleerd, hij werkt redelijk correct, hij kan alles naar trakt sturen. Maar hij kan niets van trakt halen. Dus push werkt maar pull niet;
Krijg je een foutmelding?

Eventueel als je problemen hebt even op het forum van de ontwikkelaar melden, hij zit er behoorlijk boven op :)

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 13:54

Hakker

a.k.a The Dude

Heeft iemand toevallig ervaring met Hadouken? De site is nogal erg summier met hun informatie over bijvoorbeeld of het kan samenwerken met couchpotato of sickbeard.

[ Voor 56% gewijzigd door Hakker op 01-02-2015 16:22 ]

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Sinds een paar dagen krijgt SAB de apicalls niet meer verwerkt van nzbs.org en lolo.sickbeard
Van Sickrage omgegaan naar Sonarr, en hetzelfde probleem eigenlijk.

Beide indexers leveren netjes de link met api, en op nzbs.org is de nzb ook gewoon (handmatig) beschikbaar.
( als ik op de sabintegratie klik, stuurt de site hem wel door naar mijn SAB, maar de laatste blijft hangen op "trying to get NZB - wait 60sec" net zoals dat langs de sickrage/sonarr weg gebeurt )

tijdelijk opgelost door sonarr de boel in de blackhole - watchdir te laten zetten, maar ideaal is het niet
Meer mensen met last op de apicalls ( in SABnzb ), anders ga ik nzbget installeren op mijn ubuntuserver ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdabom
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 20:27
Hakker schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:21:
Heeft iemand toevallig ervaring met Hadouken? De site is nogal erg summier met hun informatie over bijvoorbeeld of het kan samenwerken met couchpotato of sickbeard.
Vind het zelf erg basic, kan volgens mij wel met een blackhole werken. Developer is wel hard bezig om gebruikers te ondersteunen. Tevens is het voor mij onmogelijk om hem te rewriten voor toegang van buitenaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 07:56
Sinds een dag heb ik last van Sickgear die niet meer blijft draaien. Althans, in DSM staat de custom sickbeard op actief maar uiteindelijk is sickgear niet meer te bereiken (pagina blijft laden). Na een restart werkt het weer even 5-10 minuten. Andere webservices zoals spotweb blijven wel gewoon werken. Het lijkt erop dat er ergens iets is misgegaan met een update oid. Nog meer mensen die hier last van hebben?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 14:23
Goedemiddag,

Samen met een collega heb ik een Chrome extensie geschreven voor Sonarr. De extensie toont op het moment de wanted/missing, komende tv shows, history en alle tv shows met status vanuit jou sonarr installatie. De extensie kan hier gedownload worden: https://chrome.google.com...hagkgiclgnhinlgib/related

Voor de geintereseerde is de source code beschikbaar op github: https://github.com/C-Vaes--T-Reinartz/Sonarr-Connect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Vaez schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:52:
Goedemiddag,

Samen met een collega heb ik een Chrome extensie geschreven voor Sonarr. De extensie toont op het moment de wanted/missing, komende tv shows, history en alle tv shows met status vanuit jou sonarr installatie. De extensie kan hier gedownload worden: https://chrome.google.com...hagkgiclgnhinlgib/related

Voor de geintereseerde is de source code beschikbaar op github: https://github.com/C-Vaes--T-Reinartz/Sonarr-Connect
Supertoffe addon! Werkt als een zonnetje! (Zelfs met een dyndns). Kleine bug: De options onder de Sonarr button kun je niet aanroepen als je de url/api nog niet ingesteld hebt. Pas nadat je de url + api hebt ingevoerd in Google Chrome zelf zeg maar (via extensies en daar de opties openen van de addon) dan werkt de button wel.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaez
FREAKJAM schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:27:
[...]

Supertoffe addon! Werkt als een zonnetje! (Zelfs met een dyndns). Kleine bug: De options onder de Sonarr button kun je niet aanroepen als je de url/api nog niet ingesteld hebt. Pas nadat je de url + api hebt ingevoerd in Google Chrome zelf zeg maar (via extensies en daar de opties openen van de addon) dan werkt de button wel.
Hoi bedankt voor je feedback, we zullen het meenemen en proberen op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Jumbo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-04-2024
CRXDelSol schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:50:
Ik heb op dit moment sinds gister problemen met het automatisch ophalen van afleveringen.
Krijg sinds gister op elke automatische find het volgende in sab:

code:
1
 Foutief NZB bestand Arrow_S02E08_720p_HDTV_X264-DIMENSION.nzb, overslaan (reden=junk after document element, regel=2)

En dat bij 5 afleveringen van verschillende series, geen enkele succesvol.
Dacht eerst, hmm foute spot, maar nu is het is het een issue.

// EDIT //

Problem found.
Dit staat boven in de NZB, zal ff verder debuggen.
code:
1
2
3
4
5
6
<br />
<b>Warning</b>:  fileperms(): stat failed for ./cache//nzb/1 in <b>/storage/Projects/spotweb/lib/dao/Base/Dao_Base_Cache.php</b> on line <b>293</b><br />
<br />
<b>Warning</b>:  fileowner(): stat failed for ./cache//nzb/1 in <b>/storage/Projects/spotweb/lib/dao/Base/Dao_Base_Cache.php</b> on line <b>294</b><br />
<br />
<b>Warning</b>:  filegroup(): stat failed for ./cache//nzb/1 in <b>/storage/Projects/spotweb/lib/dao/Base/Dao_Base_Cache.php</b> on line <b>295</b><br />
Misschien een brutale vraag, maar wat was nou precies de oplossing, ik loop tegen hetzelfde probleem aan, maar om elke NZB aan te passen...
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Laatst online: 20:06

zeroday

There is no alternative!

SidewalkSuper schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:16:
Draag het aan als functie op het Sonarr forum.
Ik zie op zich wel een functie zitten die bijhoudt welke pilots er de laatste tijd zijn geweest en dat je die kan aanvinken in Sonarr, zonder dat je je gelijk abonneert op de hele show.
Alle s01e01's downloaden die voorbij komen vind ik echter helemaal geen interessante functie.
Eens, ook ik zoek me vaak te pletter aan het begin, midden en einde van het seizoen om nieuwe series te vinden die ik wellicht leuk ga vinden.
Je moet goed bepaalde nieuws TV sites in de gaten houden om te lezen wat nieuw is en wat komt.

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Werkt dat goed? Durf het zelf nog niet aan ivm de false positives (is de gedachte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
zeroday schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:33:
[...]

Werkt dat goed? Durf het zelf nog niet aan ivm de false positives (is de gedachte).
Werkt prima aangezien dat de enige categorieen zijn die je nodig hebt (SD/HD TV) tenzij je NL spul wilt hebben die kunnen wel eens in andere categorie staan. (Foreign)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loyske
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:43
Moet ik nog wat aanpassen om de combinatie Couchpotato en Spotweb goed te laten werken?
Heb het idee dat Couchpotato niet alles vindt terwijl het wel in Spotweb staat...
Topic al doorgelezen, maar kon er niks over vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

schumi2004 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:38:
[...]

Werkt prima aangezien dat de enige categorieen zijn die je nodig hebt (SD/HD TV) tenzij je NL spul wilt hebben die kunnen wel eens in andere categorie staan. (Foreign)
Dan vanavond eens uitproberen. Geen idee of het sneller gaat werken dan m'n implementatie van een externe partij (newznab) of mijn eigen installatie met nZEDb (kloon, maar dan anders, van newznab)

Op zich krijg ik alles binnen ... dus de noodzaak is er niet echt..

Update, piece of cake, even .htaccess aangepast, api key en urrelletje in sonarr en draaien
ok, mijn series die zijn niet of nauwelijks te vinden, maar ut werkt, wie weet wat ooit iemand gaat updaten wat ik ergens anders niet te pakken kreeg ;-)

[ Voor 18% gewijzigd door zeroday op 04-02-2015 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

*O* Ik heb net m'n Sickbeard-Nivong database geconverteerd naar iets dat SickRage snapt. Het werkt!!! Ik ben zo blij. Overstappen en alles opnieuw registeren zag ik niet echt zitten, daarvoor zat er te veel in de database. Gelukkig hoef ik dat niet te doen. Misschien juich ik te vroeg, ik heb nog niet gekeken of het ook helemaal correct is, maar het laadt zonder foutmelding. \o/ *O*

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TagForce
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 08:20
CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 00:50:
*O* Ik heb net m'n Sickbeard-Nivong database geconverteerd naar iets dat SickRage snapt. Het werkt!!! Ik ben zo blij. Overstappen en alles opnieuw registeren zag ik niet echt zitten, daarvoor zat er te veel in de database. Gelukkig hoef ik dat niet te doen. Misschien juich ik te vroeg, ik heb nog niet gekeken of het ook helemaal correct is, maar het laadt zonder foutmelding. \o/ *O*
Als je een serie lijst krijgt te zien, en daarin het juiste aantal downloaded afleveringen ziet kun je er vanuit gaan dat het wel goed is, of wel goed komt.

Mocht er toch iets niet kloppen, dan kan een Mass Update je DB wel weer recht trekken in de meeste gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

Blergh, kan niet zo terugvinden waarom mijn iso bestanden niet renamed en verplaatst worden met couchpotato. Geeft aan dat deze al bestaat, maar dat klopt niet. Er zijn meerdere films die niet verwerkt worden en hebben een .iso als media file.

Iemand een suggestie?

"This file is from CouchPotato
It has marked this release as "exists"
This file hides the release from the renamer
Remove it if you want it to be renamed (again, or at least let it try again)
"

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spido
Misschien een domme vraag, maar ik heb van de week couchpotato op m'n Synology gezet. Ik heb SickBeard en SabNZB zo ingesteld dat ze alle logs wegschrijven naar een aangesloten USB, zodat ze niet de HDD's uit hibernation houden. Ik heb nu wel het idee dat Couchpotato dit doet. Ik heb in de settings gevonden dat je de log map kan veranderen, maar de folder die is aangegeven is ook voor cache en "etc":
Where cache/logs/etc are stored. Keep empty for defaults.
Kan ik gewoon veilig de map wijzigen naar m'n USB? Zal dit zorgen dat m'n HDD's weer hibernaten (dat deden ze eerst altijd namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

In Sickbeard had je de optie "keep original files" bij post-processing en deze optie kon je uitzetten, zodat na het verplaatsen de overige bestanden verwijderd werden.

Ik heb nu Sickrage, maar die optie is weg. Is hier een alternatief voor? Nu kan ik elke keer de download-map weer leeg maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 16:02
Spido schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:18:
Misschien een domme vraag, maar ik heb van de week couchpotato op m'n Synology gezet. Ik heb SickBeard en SabNZB zo ingesteld dat ze alle logs wegschrijven naar een aangesloten USB, zodat ze niet de HDD's uit hibernation houden. Ik heb nu wel het idee dat Couchpotato dit doet. Ik heb in de settings gevonden dat je de log map kan veranderen, maar de folder die is aangegeven is ook voor cache en "etc":

[...]

Kan ik gewoon veilig de map wijzigen naar m'n USB? Zal dit zorgen dat m'n HDD's weer hibernaten (dat deden ze eerst altijd namelijk).
1. Aanpassen in de settings
2. Shutdown CP
3. Alle bestanden verplaatsen van de oude locaties naar je nieuwe folder
4. Start CP
5. Als je nu een lege wanted list hebt, heb je stap 3 niet goed gedaan 8)

Je kan trouwens ook met startup commands "data_dir" en "config_file" deze aan passen.

--data_dir Absolute or ~/ path of the data dir
--config_file Absolute or ~/ path of the settings file (default DATA_DIR/settings.conf)

[ Voor 17% gewijzigd door RuudBurger op 05-02-2015 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelv
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Vaez schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:52:
Goedemiddag,

Handige extentie, ga hem een poosje draaien en kijken of het toegevoegde waarde heeft. Is er ook een manier om de Wanted teller uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaez
Sjkv schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:04:
[...]

Handige extentie, ga hem een poosje draaien en kijken of het toegevoegde waarde heeft. Is er ook een manier om de Wanted teller uit te zetten?
Op het moment nog niet, we hebben hier wel meerdere feature requests voor gekregen en zijn van plan dit in te gaan bouwen. Zie https://github.com/C-Vaes...z/Sonarr-Connect/issues/6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:58
-RazieL- schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:25:
In Sickbeard had je de optie "keep original files" bij post-processing en deze optie kon je uitzetten, zodat na het verplaatsen de overige bestanden verwijderd werden.

Ik heb nu Sickrage, maar die optie is weg. Is hier een alternatief voor? Nu kan ik elke keer de download-map weer leeg maken.
In het postprocessing tabje kiezen voor "Move" in plaats van "Copy".

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ben(V) schreef op zondag 08 februari 2015 @ 10:07:
[...]

In het postprocessing tabje kiezen voor "Move" in plaats van "Copy".
Die gebruik ik ook. Maar de map en bv tekstbestanden blijven staan. Met Sickbeard werden die automatisch verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:58
Aha dan moet je bij elke show "flatten Folder" aanvinken in "Edit Show".

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loyske
loyske schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:58:
Moet ik nog wat aanpassen om de combinatie Couchpotato en Spotweb goed te laten werken?
Heb het idee dat Couchpotato niet alles vindt terwijl het wel in Spotweb staat...
Topic al doorgelezen, maar kon er niks over vinden!
Niemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mitchie_
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:22
Heb je al eens in de log files van Couchpotato gekeken?
Wat heb je bij Ignored ingevuld, want als je daar een release groep hebt in gevuld zal hij hem nooit downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spido
RuudBurger schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:25:
[...]

1. Aanpassen in de settings
2. Shutdown CP
3. Alle bestanden verplaatsen van de oude locaties naar je nieuwe folder
4. Start CP
5. Als je nu een lege wanted list hebt, heb je stap 3 niet goed gedaan 8)

Je kan trouwens ook met startup commands "data_dir" en "config_file" deze aan passen.

--data_dir Absolute or ~/ path of the data dir
--config_file Absolute or ~/ path of the settings file (default DATA_DIR/settings.conf)
Oke thanks. Ik heb nog erg weinig ervaring in SSH dingen aanpassen... ik heb Couchpotato pas nét geïnstalleerd dus baal niet heel erg als ik dingen weer even opnieuw moet instellen. Kan ik dan alsnog veilig gewoon verwijzen naar m'n USB drive? Of moet die mappenstructuur echt handmatig gemaakt worden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Andere gebruikers ook zo aan het klote met nzbget en CP en voornamelijk nzbtomedia hierin?
Wat een gezeik elke keer weer, script loop om haverklap te kutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 19:57
schumi2004 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 20:09:
Andere gebruikers ook zo aan het klote met nzbget en CP en voornamelijk nzbtomedia hierin?
Wat een gezeik elke keer weer, script loop om haverklap te kutten.
Hier geen problemen. Wat is er loos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
Regelmatig updaten van nzbtomedia hier blijkt noodzakelijk om het te laten blijven werken. Lijkt erop of Couchpotato (en in mijn geval eveneens Sickrage) bij updates regelmatig zaken wijzigen waardoor de nzbtomedia scripts opeens niet meer werken. In mijn geval dan, i.c.m nzbget 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
xxxneoxxx schreef op zondag 08 februari 2015 @ 21:42:
Regelmatig updaten van nzbtomedia hier blijkt noodzakelijk om het te laten blijven werken. Lijkt erop of Couchpotato (en in mijn geval eveneens Sickrage) bij updates regelmatig zaken wijzigen waardoor de nzbtomedia scripts opeens niet meer werken. In mijn geval dan, i.c.m nzbget 12.
Ik zit tegenwoordig al op 15 en het is met elke update huile met de pet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 20:48

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik laat couchpotato het oplossen. Nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
schumi2004 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:45:
[...]

Ik zit tegenwoordig al op 15 en het is met elke update huile met de pet op :(
Hmm, dat is op zich wel sterk. Laatste keer dat ik echt grote issues gehad heb, was rond nieuwjaar, en dat was met Sickrage. Aanwijzbare oorzaak was dat daar fysiek de aanlog pagina qua layout gewijzigd was. Als je er dan XML tegenaan kletst wat een andere layout met andere velden verwacht dan gaat dat vanzelfsprekend niet goed. Heb specifiek met couchpotato al even geen issues gehad naar mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loyske
_Mitchie_ schreef op zondag 08 februari 2015 @ 14:57:
[...]

Heb je al eens in de log files van Couchpotato gekeken?
Wat heb je bij Ignored ingevuld, want als je daar een release groep hebt in gevuld zal hij hem nooit downloaden
In de log file zie ik niks vreemds, geen errors in ieder geval.

Ik hanteer de lijst van preferred en ignored zoals hier op tweakers voorgesteld. Daar ligt het ook niet aan want de naam van de release group staat bij preferred.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
xxxneoxxx schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:17:
[...]

Hmm, dat is op zich wel sterk. Laatste keer dat ik echt grote issues gehad heb, was rond nieuwjaar, en dat was met Sickrage. Aanwijzbare oorzaak was dat daar fysiek de aanlog pagina qua layout gewijzigd was. Als je er dan XML tegenaan kletst wat een andere layout met andere velden verwacht dan gaat dat vanzelfsprekend niet goed. Heb specifiek met couchpotato al even geen issues gehad naar mijn weten.
Ik zal vanavond wat testjes draaien en debugging op alles vol open zetten. Heb eigenlijk geen zin om NZBget te downgraden want vermoed dat het daar aan ligt.
CP is enige hier welke nog gebruik maakt van PP scripts dus zodoende. Zou mooi zijn als CP op zelfde manier processing deed als Sonarr. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 19:57
schumi2004 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:27:
Ik zal vanavond wat testjes draaien en debugging op alles vol open zetten. Heb eigenlijk geen zin om NZBget te downgraden want vermoed dat het daar aan ligt.
CP is enige hier welke nog gebruik maakt van PP scripts dus zodoende. Zou mooi zijn als CP op zelfde manier processing deed als Sonarr. ;)
Hier NZBget 15 met nzbToMedia 10.10, werkt uitstekend. Gebruik het ook met Sonarr voor fake detection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
Heeft 1 van jullie enige ervaring met het draaien van Sabnzbd (of NZBGet) + Sonarr + Couchpotato op een Synology DS115j? Of een ander soortgelijke Synology-instapmodel? Ik vraag me af of de 256MB aan RAM in de DS115j genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eureka18
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-08 13:55
Weet iemand hoe je de downloadsnelheid van je sinologie kan testen. Ik heb de LAN kabel getest en ik haal daar tot 90Mbit, als ik de syno ds213+ gebruik kom ik echter maar tot 55mbit. Lijkt dus wel of de syno de rem erop heeft (heb er WD Red 3tb schijven inzitten).

update: verkeerde topic

[ Voor 182% gewijzigd door eureka18 op 09-02-2015 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
IJburger schreef op maandag 09 februari 2015 @ 18:09:
Heeft 1 van jullie enige ervaring met het draaien van Sabnzbd (of NZBGet) + Sonarr + Couchpotato op een Synology DS115j? Of een ander soortgelijke Synology-instapmodel? Ik vraag me af of de 256MB aan RAM in de DS115j genoeg is.
Heb hier een 409 met 256MB RAM, en die kan dat prima aan. Geen Sonarr erop maar SickGear en nzbget aangezien die lichter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
Ok mooi. Hoe gaat het met het NZBget en uitpakken van bestanden op jouw Syno?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Prima, geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 20:48

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

schumi2004 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:27:
[...]

Wat mis je in de cp pp dan?
Pagina: 1 ... 93 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]