Als het script door SAB wordt gestart dan zou de gebruiker (Sab.....) het recht moeten hebben om dit script uit te voeren. Als het door Sickbeard wordt gestart dan zou de gebruiker Sickbeard dit recht moeten hebben.ikkeenjij36 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:55:
[...]
De gebruiker en group zijn share,dit stelt het os standaard zo in.
Dit zijn meestal verborgen gebruikersaccounts en kun je zelf niet kiezen. Maar door Users groep het recht te geven zou het ook moeten werken.
Klopt het pad verder wel omdat het met Data begint. Dit is niet de standaard locatie voor scripts.
Maakt verder niet veel uit waar ze staan maar je zal met de rechten moeten blijven spelen om het werkend te krijgen.
Zelf gebruik ik altijd de volgende truc om het recht goed te krijgen.
In WinSCP kopieer ik een bestaand script (rechtermuis op het bestand en kies voor Duplicate. De *.* vervang ik dan door de nieuwe naam van het script, in jouw geval dus sabToSickBeard.py.)
Nu open je dit script en verwijder de inhoud. Daarna open je het oringele sabToSickBeard.py script die je wilt gebruiken en knip en plak dit in het nieuwe bestand.
Het is wat omslachtig maar groot voordeel is dat je nu een scriptbestand hebt die exact de juiste rechten heeft incl de verborgen gebruiker die je normaal niet kunt kiezen.