Even een schaamteloze repost. Heeft iemand hier ervaring mee?perejoseph schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:49:
Ik heb het volgende probleem:
Momenteel ben ik een tiental series aan het downloaden waarvan ettelijke episodes corrupt zijn. Nzbget verwerkt dit blijkbaar niet altijd op de correcte manier. Als ik de episode dan terug "wanted" maak in sickrage, wilt Nzbget deze niet downloaden door de dupecheck. Het probleem is dat dit niet wordt gemeld aan nzbtomedia/sickrage waardoor de status op "snatched" blijft. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb van sickrage/nzbget/nzbtomedia de meest recente 'master' geinstalleerd op mijn 212J
De normale werkwijze is dat sickrage dan een andere nzb stuurt zodat je alsnog je series binnenkrijgt. Er gaat dus iets mis met de failed download handeling (misschien kom je nog iets tegen in de settings en logs). Ik heb dit specifieke probleem met sickrage niet gehad, maar werd gek van allerlei andere problemen en ben overgestapt naar sonarr.
edit: waarschijnlijk een oplossing die je niet wilt horen maar probeer het eens.
edit: waarschijnlijk een oplossing die je niet wilt horen maar probeer het eens.
[ Voor 133% gewijzigd door job op 06-12-2014 15:11 ]
Headphones vip is dan toch de indexer? Er hoeft dan toch niet nog een newznab indexer toegevoegd te worden?Anthirian schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 13:33:
Ja hoor, bij mij geen problemen. Misschien komt het omdat je geen / te weinig newznab indexers hebt toegevoegd?
Ik heb tien dollar gedoneerd om vip te worden.
[ Voor 6% gewijzigd door T-8one op 06-12-2014 14:38 ]
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Bleh. SickBeard had de laatste tijd een beetje last met HDTV-dingen te zoeken op torrents, dus ik dacht even snel SickRage te installeren. Klein probleempje echter: ik kom niet in de web interface 
Ik probeer SickRage te draaien op een Raspberry Pi met static IP adres (192.168.1.25).
Log toont dit (even niet-daemon gestart zodat ik kon kijken of er iets scheelt:
Maar in chrome krijg ik dit (pagina laadt niet, maar timet ook niet out)

Iemand een idee? Ik heb al heel wat rondgegoogled en vind geen gelijkaardige problemen
Edit: the plot thickens... In de config een nieuwe poort ingesteld en authenticatie aangezet. Hij vraagt me om een username en wachtwoord, maar gaat daarna vrolijk weer verder niets doen...

Ik probeer SickRage te draaien op een Raspberry Pi met static IP adres (192.168.1.25).
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| 14:48:06 INFO::MAIN :: Checking database structure... 14:48:07 INFO::MAIN :: Checking database structure... 14:48:07 INFO::MAIN :: Checking database structure... 14:48:07 INFO::MAIN :: No duplicate show, check passed 14:48:07 INFO::MAIN :: No duplicate e**sode, check passed 14:48:07 INFO::MAIN :: No orphan e**sodes, check passed 14:48:07 INFO::MAIN :: No UNAIRED e**sodes, check passed 14:48:07 INFO::MAIN :: Loading initial show list Starting up SickRage from /opt/sickrage/config.ini 14:48:07 INFO::TORNADO :: Starting SickRage on http://192.168.1.25:8081/ 14:48:07 INFO::DAILYSEARCHER :: Searching for new released e**sodes ... 14:48:07 INFO::CHECKVERSION :: Checking if git needs an update 14:48:09 INFO::MAIN :: Checking for scene exception updates for TVRage 14:48:13 INFO::CHECKVERSION :: No update needed |

Iemand een idee? Ik heb al heel wat rondgegoogled en vind geen gelijkaardige problemen
Edit: the plot thickens... In de config een nieuwe poort ingesteld en authenticatie aangezet. Hij vraagt me om een username en wachtwoord, maar gaat daarna vrolijk weer verder niets doen...
[ Voor 9% gewijzigd door Mavamaarten op 06-12-2014 15:07 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Zijn jullie positief over Spotweb gebruiken als index voor SickBeard?
Dit heb ik zelf nog niet ingesteld. Vaak zie ik een afleveringen in 1080P (QoQ) wel in Spotnet staan, maar vindt SickBeard die via zijn standaard ingestelde index niet.
Is dat probleem verholpen door Spotweb als locale index in te stellen?
Dit heb ik zelf nog niet ingesteld. Vaak zie ik een afleveringen in 1080P (QoQ) wel in Spotnet staan, maar vindt SickBeard die via zijn standaard ingestelde index niet.
Cheetah wel geinstalleerd?Mavamaarten schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 14:57:
Bleh. SickBeard had de laatste tijd een beetje last met HDTV-dingen te zoeken op torrents, dus ik dacht even snel SickRage te installeren. Klein probleempje echter: ik kom niet in de web interface
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 14:48:06 INFO::MAIN :: Checking database structure... 14:48:07 INFO::MAIN :: Checking database structure... 14:48:07 INFO::MAIN :: Checking database structure... 14:48:07 INFO::MAIN :: No duplicate show, check passed 14:48:07 INFO::MAIN :: No duplicate e**sode, check passed 14:48:07 INFO::MAIN :: No orphan e**sodes, check passed 14:48:07 INFO::MAIN :: No UNAIRED e**sodes, check passed 14:48:07 INFO::MAIN :: Loading initial show list Starting up SickRage from /opt/sickrage/config.ini 14:48:07 INFO::TORNADO :: Starting SickRage on http://192.168.1.25:8081/ 14:48:07 INFO::DAILYSEARCHER :: Searching for new released e**sodes ... 14:48:07 INFO::CHECKVERSION :: Checking if git needs an update 14:48:09 INFO::MAIN :: Checking for scene exception updates for TVRage 14:48:13 INFO::CHECKVERSION :: No update needed
[afbeelding]
Nope... Sickbeard herkent de releases van QoQ niet. Ik heb Spotweb als indexer en wilde dat ook instellen, maar uiteindelijk heb ik via Autosub ook gewoon afleveringen met de subs die QoQ op bijvoorbeeld Addict7d zet.M-ThijZ schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 15:22:
Zijn jullie positief over Spotweb gebruiken als index voor SickBeard?
Jawel hoor, alle dependencies zijn geïnstalleerd. Er zijn op internet verschillende mensen te vinden met hetzelfde probleem (https://sickrage.tv/forum...won-t-load-on-new-install) maar niemand weet een oplossing

Achja, zit nu op Sickbeard "torrent_1080_subtitles". Doet voorlopig wat ik wil
Android developer & dürüm-liefhebber
Sonarr installeren dan maarMavamaarten schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 16:10:
[...]
Jawel hoor, alle dependencies zijn geïnstalleerd. Er zijn op internet verschillende mensen te vinden met hetzelfde probleem (https://sickrage.tv/forum...won-t-load-on-new-install) maar niemand weet een oplossing
Achja, zit nu op Sickbeard "torrent_1080_subtitles". Doet voorlopig wat ik wil
Hmm... oké, ben wel benieuwd wat daar de reden van is. Misschien dat Spotweb ze niet kan meenemen in de search query.willem1509 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 16:05:
[...]
Nope... Sickbeard herkent de releases van QoQ niet. Ik heb Spotweb als indexer en wilde dat ook instellen, maar uiteindelijk heb ik via Autosub ook gewoon afleveringen met de subs die QoQ op bijvoorbeeld Addict7d zet.
Volgens mij was het probleem dat QoQ een jaartal in hun releases zet
Homeland (2014) dat snapt sickbeard niet want de serie is uit een ander jaar
Wat is eigenlijk het nu van het sabtosickbeard.exe script. Ik heb deze tutorial gevolgd: Windows Media Server tutoria en daar wordt nergens gesproken van dat script terwijl alle andere tutorials dat wel gebruiken. Mijn installatie werkt wel volledig dus ik heb er het gissen naar.
Setup is als volgt :
Downloads komen vanuit sabnzdb in I:/Downloads/Complete/Serie waarna SB ze hernoemt en verplaatst naar H:/HD Series
Setup is als volgt :
Downloads komen vanuit sabnzdb in I:/Downloads/Complete/Serie waarna SB ze hernoemt en verplaatst naar H:/HD Series
Iemand enig idee waar ik het laatste spk bestand voor sabnzb kan vinden?
Sabnzb geeft op mijn syno niet aan dat er een update beschikbaar is, maar op mijn sabnzb downloadpagina wel.
Sabnzb geeft op mijn syno niet aan dat er een update beschikbaar is, maar op mijn sabnzb downloadpagina wel.
Live youre Life and Enjoy every Day
SABtoSickbeard.exe is een tooltje waarmee je vanuit SAB de postprocessing in Sick Beard kan laten aftrappen. Dan hoef je dus niet steeds elke keer de disk te laten scannen, maar krijgt SB het via SAB aangeleverd om iets te gaan doen.Stampertjen schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 20:08:
Wat is eigenlijk het nu van het sabtosickbeard.exe script. Ik heb deze tutorial gevolgd: Windows Media Server tutoria en daar wordt nergens gesproken van dat script terwijl alle andere tutorials dat wel gebruiken. Mijn installatie werkt wel volledig dus ik heb er het gissen naar.
Setup is als volgt :
En QoQ maakt de posts tegenwoordig anders, staat niets meer over serie, jaartal en aflevering in de naam._Mitchie_ schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 18:31:
[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 07-12-2014 01:59 ]
Als ik nu in spotweb kijk zie een posts van 14 uur geleden van : (2014) S02e11 H.264 (WEB-DL) DD5.1 1080p NLSubs -Q o Q-En QoQ maakt de posts tegenwoordig anders, staat niets meer over serie, jaartal en aflevering in de naam.
Klopt, maar zo vind je hem niet uiteindelijk op Usenet. 
Een spot != post hé, zijn weliswaar hetzelfde aantal en dezelfde karakters, maar betekend niet dat het hetzelfde is.
Een spot != post hé, zijn weliswaar hetzelfde aantal en dezelfde karakters, maar betekend niet dat het hetzelfde is.
[ Voor 51% gewijzigd door CH4OS op 07-12-2014 22:35 ]
Even wachten tot iemand de update geschikt maakt voor synology ?? Volgens mij duurt het toch altijd wel enkele dagen eer de update verspreidt is voor allesjokapo schreef op zondag 07 december 2014 @ 01:55:
Iemand enig idee waar ik het laatste spk bestand voor sabnzb kan vinden?
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Ja, maar vooral ook Musicbrainz mirror.T-8one schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 14:36:
[...]
Headphones vip is dan toch de indexer? Er hoeft dan toch niet nog een newznab indexer toegevoegd te worden?
Ik raad je sowieso aan om meer bronnen toe te voegen. Als je een beetje handig bent, installeer je NZBMegasearch. Hier kun je meerdere indexers toevoegen als 1 bron. Hier zitten standaard ook wat public indexers bij en mijn ervaring is dat deze meestal alles pakken wat ik nodig heb.
Link: https://github.com/pillone/usntssearch/
Ik snap bovenstaande opmerking niet.CptChaos schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:34:
Klopt, maar zo vind je hem niet uiteindelijk op Usenet.
Het maakt voor sickbeard geen donder uit hoe de post op usenet staat
Ookal is de naam andersom of bestaat deze uit een versleutelde naam, het gaat erom hoe deze op de indexer (spotweb in dit geval dus) staat.
Doordat QoQ er een verkeerd jaartal in zet kan Sickbeard de serie niet vinden. Slecht van QoQ naar mijn mening maar goed.
Als ik em handmatig aanklik in Spotweb en vervolgens hernoem in nzbget (hier alleen het jaartal weghaal) postprocess sickbeard de aflevering prima.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Verdorie, voor een keer dat ik geen kopie maak van het instellingsbestand van Sabnzbd, overschrijft die alles bij het updaten 
En heb tijdje geleden eens de opmerking gekregen dat couchpotato geen fouten maakt maar soms loopt er toch et één en ander niet echt goed. Zit nu in log staan
En heb nu ook gevonden dat hij bij de meeste films twee bestanden downloadt met cd1 en cd2. Er zijn geen verschillen te vinden tussen de bestanden. Allebei bevatten ze de volledig film en hebben dezelfde bestandsgrootte
toevoeging Sabnzbd : blijkbaar is er toch iets raar gaande. Nadat ik dus de update installeerde via Remote Desktop, werd de brower automatisch geopend en kwam ik op de wizard op poort 8080 terecht. Volgens mij een teken dat de instellingen weg zijn. Omdat normaal de poort op 8081 stond, toch maar eens geprobeerd op die poort maar "pagina kan niet worden weergegeven". Vanop mijn pc kon ik niet aan 8080 of 8081. Dan maar eens serverke herstart. Als ik weer kijk op mijn server, kom ik op poort 8080 op de wizard terecht. Op poort 8081 niets
MAAR als ik vanop mijn pc ga naar poort 8081 op mijn server, dan zie ik dat Sabnzbd gewoon aan het downloaden is met nog alle instellingen intact.
Begrijp er niets meer van.

En heb tijdje geleden eens de opmerking gekregen dat couchpotato geen fouten maakt maar soms loopt er toch et één en ander niet echt goed. Zit nu in log staan
gebeurt maar bij één film. Als hij een folder wil, dan moet ie ze maar maken é. Hij kan het wel voor andere films.Both the "To" and "From" folder have to exist.
En heb nu ook gevonden dat hij bij de meeste films twee bestanden downloadt met cd1 en cd2. Er zijn geen verschillen te vinden tussen de bestanden. Allebei bevatten ze de volledig film en hebben dezelfde bestandsgrootte
toevoeging Sabnzbd : blijkbaar is er toch iets raar gaande. Nadat ik dus de update installeerde via Remote Desktop, werd de brower automatisch geopend en kwam ik op de wizard op poort 8080 terecht. Volgens mij een teken dat de instellingen weg zijn. Omdat normaal de poort op 8081 stond, toch maar eens geprobeerd op die poort maar "pagina kan niet worden weergegeven". Vanop mijn pc kon ik niet aan 8080 of 8081. Dan maar eens serverke herstart. Als ik weer kijk op mijn server, kom ik op poort 8080 op de wizard terecht. Op poort 8081 niets
MAAR als ik vanop mijn pc ga naar poort 8081 op mijn server, dan zie ik dat Sabnzbd gewoon aan het downloaden is met nog alle instellingen intact.
Begrijp er niets meer van.
[ Voor 102% gewijzigd door Kenhas op 08-12-2014 14:45 . Reden: Toevoeging sabnzbd ]
Ja , dat is mijn ervaring ookcypher21 schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:16:
[...]
Ik snap bovenstaande opmerking niet.
Het maakt voor sickbeard geen donder uit hoe de post op usenet staat
Ookal is de naam andersom of bestaat deze uit een versleutelde naam, het gaat erom hoe deze op de indexer (spotweb in dit geval dus) staat.
Doordat QoQ er een verkeerd jaartal in zet kan Sickbeard de serie niet vinden. Slecht van QoQ naar mijn mening maar goed.
Als ik em handmatig aanklik in Spotweb en vervolgens hernoem in nzbget (hier alleen het jaartal weghaal) postprocess sickbeard de aflevering prima.
Krijg steeds meer errors tegen me aan geworpen van SickBeard, mede omdat hij blijft zoeken naar de niet-bestaande repo van mr-orange. Hoe kan ik mijn SickBeard, draaiende op een Synology, zonder verlies van data of settings switchen naar een andere fork? En welke fork raden jullie aan?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Opeens merk ik dat mijn SickBear-TVRage niet meer automatisch opstart op mijn Qnap.
Ik moet handmatig het commando via SSH invoeren om het te starten:
/etc/init.d/sickbeard-tvrage.sh start
Wat kan ik doen om SB automatisch te laten starten?
Ik moet handmatig het commando via SSH invoeren om het te starten:
/etc/init.d/sickbeard-tvrage.sh start
Wat kan ik doen om SB automatisch te laten starten?
Doet Sonarr (voorheen NzbDrone) dit beter?_Mitchie_ schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 18:31:
De meningen verschillen, maar persoonlijk ben ik heel tevreden over Sickrage.BeefHazard schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:26:
Hoe kan ik mijn SickBeard, draaiende op een Synology, zonder verlies van data of settings switchen naar een andere fork? En welke fork raden jullie aan?
Ik heb destijds een schone install gedaan, maar heb ook gelezen van mensen die sickbeard.db bewaard hebben en weer teruggezet in Sickrage.
https://sickrage.tv/forum...-10-steps-on-the-synology
[ Voor 10% gewijzigd door Goner op 09-12-2014 12:49 ]
Ik heb momenteel een kleine uitdaging met Couchpotato. Hij vindt films, zegt dat ze available zijn, maar downloadt ze niet automatisch. Imeand enig idee waar dit in zou kunnen zitten?
Let op:
Als je een vraag stelt, vergeet dan niet:
- Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
- Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!
- Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)
- Repository versie (Main of andere fork).
Staat er niet een melding bij dat ze gevonden zijn VOOR de bekende release date?MikeyMan schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:03:
Ik heb momenteel een kleine uitdaging met Couchpotato. Hij vindt films, zegt dat ze available zijn, maar downloadt ze niet automatisch. Imeand enig idee waar dit in zou kunnen zitten?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Zie ik zo niet direct. Moet ik in de logs kijken?
Ik gebruik momenteel Nzbdrone met een aantal "standaard" indexers maar wil daar eigenlijk spotweb voor gaan gebruiken. Dit omdat ik, beide op mijn Synology NAS heb draaien. Alleen bij Nzbdrone vraagt hij specifiek voor een categorie groep, maar bij Spotweb heb ik die specifieke categorie groep (b.v. 5040 voor series) niet. Is hier iemand anders ook al tegen aan gelopen, en zo ja, heeft hij/zij dat kunnen oplossen?
Weet je wat ik me vandaag bedacht? Dat het handig zou zijn als je in CP ofzo kon aangeven dat ie automatisch alles van QoQ binnenhaalt. Maar zou niet weten hoe je dat dan moet configgen, iemand een idee?
[ Voor 20% gewijzigd door tcviper op 09-12-2014 20:01 ]
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Dat bedacht ik mij van het weekend ook. Het leek mij zelfs een leuk project voor als ik straks wat dagen vrij heb. Zou niet al te moeilijk moeten zijn om alle spots te indexen van SpotNet en daar uit te filteren.tcviper schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:01:
Weet je wat ik me vandaag bedacht? Dat het handig zou zijn als je in CP ofzo kon aangeven dat ie automatisch alles van QoQ binnenhaalt. Maar zou niet weten hoe je dat dan moet configgen, iemand een idee?
Eventueel nog even langs IMDB watchlist leggen.
Je kan dit oplossen door in sickrage een scene exception naam in te vullen bv "serie (2014)" als je dan ook nog in require words zet QoQ pakt sb ze prima op.cypher21 schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:16:
[...]
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Ik meen me te herinneren dat het een alternatief was voor de MusicBrainz database. Als je de indexer niet had kreeg je volgens mij zeer veel timeouts bij het updaten van je artiesten. Voor het downloaden heb ik nog altijd newznab indexers staan.T-8one schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 14:36:
[...]
Headphones vip is dan toch de indexer? Er hoeft dan toch niet nog een newznab indexer toegevoegd te worden?
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Verwijderd
De musicbrainz database is (voor zo ver ik weet) alleen voor de informatie over artiesten e.d.Anthirian schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:33:
[...]
Ik meen me te herinneren dat het een alternatief was voor de MusicBrainz database. Als je de indexer niet had kreeg je volgens mij zeer veel timeouts bij het updaten van je artiesten. Voor het downloaden heb ik nog altijd newznab indexers staan.
je kan namelijk ook zelf een musicbrainz mirror draaien.
Voor downloads zal je indexers of torrentsites toe moeten voegen.
Precies, dat bedoelde ik. De Headphones indexer levert dus geen newznab info maar musicbrainz info
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Dat dacht ik ook, maar op de site staat tegenwoordig dit:
Als ik dat lees, denk ik dat het ook een indexer zou moeten zijn.Help support the development of Headphones AND get access to the members only vip server & usenet indexer by donating just $10.
Niet helemaal het goede topic, maar mijn sickbeard snapt soms enge bestandsnamen niet. Tegenwoordig zijn die allemaal 'raar' vanwege alle take down notices, en onder Windows kun je gewoon quickpar starten, par2 file openen en die renamed alles netjes.
Maarrrrrr, onder linux krijg ik dat niet voor elkaar (Ubuntu), iemand enig idee? Nu snapt mijn sickbeard het niet meer.
Maarrrrrr, onder linux krijg ik dat niet voor elkaar (Ubuntu), iemand enig idee? Nu snapt mijn sickbeard het niet meer.
Hmmm, dus de nzb's worden niet bij de headphones indexer opgehaald, hiervoor moet ik nog een newznab indexer toevoegen?Anthirian schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:04:
Precies, dat bedoelde ik. De Headphones indexer levert dus geen newznab info maar musicbrainz info
Vreemd, ik dacht dat musicbrainz een soort imdb achtigs was voor music, om dus albums e.d. te bepalen o.b.v. de zoekresultaten.
[ Voor 7% gewijzigd door T-8one op 11-12-2014 23:02 ]
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Ik heb het zo ingesteld dat ik een imdb watchlist heb aangemaakt en dat de films alleen worden gedownload van QoQ of hannes3, dmv required words: Qustom, NLSubs, externe, internetcviper schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:01:
Werkt prima hier!
Cool willem, heb alleen zelf externe en interne eruit gehaald omdat ik dan van die divx rips vaak kreeg (HQ AC3 5.1 Externe subs). Ik wil zelf altijd puur de x264 720/1080p HD versie.
Ik heb afgelopen vrijdag SickRage geïnstalleerd mbv bovenstaande guide en deze ingesteld met deze guide.Goner schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:48:
[...]
De meningen verschillen, maar persoonlijk ben ik heel tevreden over Sickrage.
Ik heb destijds een schone install gedaan, maar heb ook gelezen van mensen die sickbeard.db bewaard hebben en weer teruggezet in Sickrage.
https://sickrage.tv/forum...-10-steps-on-the-synology
Daarna heb ik hem laten scannen, en een uurtje later waren zo'n 45 van de 65 showmappen die ik al had verdwenen
Volgens mij gaat er iets mis met de post-processing, want ook als ik nu handmatig nieuwe afleveringen download met mijn PC/uTorrent, krijg ik na een tijdje de melding dat mijn bronbestand weg is en dan is de hele map van die serie weer van mijn Synology verdwenen.
SickRage download nu wel nieuwe afleveringen met DownloadStation, maar die blijven in de map /downloads staan in plaats van dat ze naar /video/series/<serienaam> verplaatst worden....
Iemand enig idee wat er mis kan gaan? Hier een stuk log van vanochtend: http://pastebin.com/EDrmm6Kd
Ik verwacht dat het te maken heeft met de post-processing instellingen. Zou het helpen als ik daar de post-process mode op 'copy' zet ipv op 'move'?
edit: Ik had de tv-downloadmap in SickRage staan op /video/series. Dat heb ik nu veranderd naar /downloads, en ik heb de post-proces mode teruggezet naar 'move'. Eens kijken hoe dat gaat....
[ Voor 13% gewijzigd door gwystyl op 14-12-2014 11:24 ]
Sonarr/mono vreet nogal veel CPU op 't moment (sinds update naar 2.0.0.2341?)
Enig idee hoe ik kan downgraden?
Of een oude config kan herstellen (ik zie alleen een backup optie in de webinterface)
Ubuntu 14.04.1 LTS (GNU/Linux 3.13.0-32-generic x86_64)
Edit: Ah, restore staat hier beschreven: https://github.com/Sonarr/Sonarr/wiki/Backup-and-Restore
Of een oude config kan herstellen (ik zie alleen een backup optie in de webinterface)
Edit: Ah, restore staat hier beschreven: https://github.com/Sonarr/Sonarr/wiki/Backup-and-Restore
[ Voor 16% gewijzigd door RudolfR op 14-12-2014 10:39 ]
Sinds een paar jaar gebruik ik Sickbeard met post processing: renamen en verplaatsen naar een andere locatie. Maar sinds enige tijd worden bestanden vaak gescrambled in de zin van fidhsu3i46dhu3iss4é.mp4 bijvoorbeeld.
Maar de nzb-file zelf heeft wel de juiste naam. Is het niet mogelijk dat sickbeard dan die mp4 hernoemd naar de foldernaam? Want op een of andere manier verplaatst hij alleen die file, zonder te hernoemen. Heb het nochtans ingesteld dat die moet hernoemen. Ik vermoed dan ook dat hij gedurende al die tijd nooit bestanden heeft hernoemd, maar louter verplaatst.
Ik gebruik een NAS met de main sickbeard
Maar de nzb-file zelf heeft wel de juiste naam. Is het niet mogelijk dat sickbeard dan die mp4 hernoemd naar de foldernaam? Want op een of andere manier verplaatst hij alleen die file, zonder te hernoemen. Heb het nochtans ingesteld dat die moet hernoemen. Ik vermoed dan ook dat hij gedurende al die tijd nooit bestanden heeft hernoemd, maar louter verplaatst.
Ik gebruik een NAS met de main sickbeard
[ Voor 19% gewijzigd door pina op 15-12-2014 09:12 ]
Zou dat het zijn dat op mijn beperkt systeempje andere services plat gaan om dat Sonarr zoveel memory vreetRudolfR schreef op zondag 14 december 2014 @ 10:29:
Sonarr/mono vreet nogal veel CPU op 't moment (sinds update naar 2.0.0.2341?)
Even uitzoeken.
Ik draai gewoon de standaard Sickbeard (alpha build 507), maar sinds twee dagen krijg ik vaak de error TVDB timed out te zien. Hebben anderen dit ook? Is dit een probleem dat ligt bij de TVDB of bij mij? Ik kan namelijk geen settings vinden van de TVDB die ik uberhaupt aan zou kunnen passen.
Het enige wat ik in de afgelopen tijd heb veranderd is een wachtwoord toevoegen aan mijn Sickbeard.
Het lijkt elke keer te gebeuren bij het updaten van "The Flash" en "Brooklyn Nine-Nine".
Het enige wat ik in de afgelopen tijd heb veranderd is een wachtwoord toevoegen aan mijn Sickbeard.
Het lijkt elke keer te gebeuren bij het updaten van "The Flash" en "Brooklyn Nine-Nine".
[ Voor 9% gewijzigd door Zinloos1 op 16-12-2014 11:30 ]
Heb ik sinds kort ook in Sickrage. Die branch heeft wel een instelling om time-outs tijdens het zoeken naar shows te voorkomen, maar dat werkt helaas niet voor het ophalen van metadata.Zinloos1 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:28:
Ik draai gewoon de standaard Sickbeard (alpha build 507), maar sinds twee dagen krijg ik vaak de error TVDB timed out te zien. Hebben anderen dit ook? Is dit een probleem dat ligt bij de TVDB of bij mij? Ik kan namelijk geen settings vinden van de TVDB die ik uberhaupt aan zou kunnen passen.
TVDB heeft de afgelopen twee dagen nogal last van connectieproblemen, de Cloudflare-meldingen zijn niet van de lucht.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
In welke tool?willem1509 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:16:
[...]
Ik heb het zo ingesteld dat ik een imdb watchlist heb aangemaakt en dat de films alleen worden gedownload van QoQ of hannes3, dmv required words: Qustom, NLSubs, externe, interne
Werkt prima hier!
Dat zal dan waarschijnlijk CouchPotato zijn.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Heb ik ook sinds een paar dagen, blij om te horen dat het niet aan mijn installatie is, maar een tijdelijke hicup in tvdbZinloos1 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:28:
Ik draai gewoon de standaard Sickbeard (alpha build 507), maar sinds twee dagen krijg ik vaak de error TVDB timed out te zien. Hebben anderen dit ook?
Bij mij was het CPU en geen memory.schumi2004 schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:12:
[...]
Zou dat het zijn dat op mijn beperkt systeempje andere services plat gaan om dat Sonarr zoveel memory vreet
Even uitzoeken.
Na een reboot is het weg.

update: ik heb Transmission geïnstalleerd en de rechten op de mappen transmission download, incomplete en watchlist op 777 gezet. Nu wordt er wel goed verplaatst, maar SickRage is nog niet in staat om de status van gedownloade items te veranderen van 'snatched' naar 'downloaded'.gwystyl schreef op zondag 14 december 2014 @ 09:29:
[...]
<knip>
edit: Ik had de tv-downloadmap in SickRage staan op /video/series. Dat heb ik nu veranderd naar /downloads, en ik heb de post-proces mode teruggezet naar 'move'. Eens kijken hoe dat gaat....
Het is blijkbaar belangrijk dat er twee mappen zijn voor incomplete en voltooide downloads, anders pikt SickRage de bestanden niet op en start hij post-process niet. Bij DownloadStation (standaard op de Synology) kon ik hier geen twee mappen voor instellen, bij Transmission wel. Ik vind het wel vreemd dat DownloadStation het niet goed doet, omdat die standaard al een tijdelijke map gebruikt /volume1/@appstore/download/<download-id> ofzo), en alleen voltooide torrents in de downloadmap gooit.
Zou het dan toch alleen een rechten-kwestie zijn of mis ik nog iets anders?
Het je in SickRage bij postprocessing in het veld "TV Download Dir" de jukste locatie gezet waar Downloadstation z'n finished bestanden neerzet? (moet iets zijn als /volume1/<sharename>/<downloadir>
Denk erom dat alles hoofdletter gevoelig is.
Heb ervoor gezorgd dat de group 'users' daar rechten heeft?
Je kunt bij seach setting tabje BT search een andere locatie kiezen dan waar download station standaard z'n finished bestanden neerzet. Dan krijg je geen conflicten met andere downloads.
Je moet wel dezelfde loactie dan in postprocessing opgeven.
Denk erom dat alles hoofdletter gevoelig is.
Heb ervoor gezorgd dat de group 'users' daar rechten heeft?
Je kunt bij seach setting tabje BT search een andere locatie kiezen dan waar download station standaard z'n finished bestanden neerzet. Dan krijg je geen conflicten met andere downloads.
Je moet wel dezelfde loactie dan in postprocessing opgeven.
[ Voor 29% gewijzigd door Ben(V) op 17-12-2014 19:29 ]
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
iemand die sonarr (nzbdrone) gebruikt? Ik heb net sickrage ingesteld als alternatief voor sickbeard. Is sonarr beter?
Pina als je heel even door dit topic kijkt kun je die conclusie eenvoudig trekken 
Ja dus
Ja dus
Lekker kort door de bocht.
Sommige mensen zijn heel tevreden met Sickrage en zien geen enkele reden om over te stappen. Nog afgezien van de vraag of het voor elk systeem beschikbaar is. Voor Qnap bijvoorbeeld niet, tenzij je graag experimenteert en veel tijd hebt.
Ondersteunt sonarr trouwens al automatisch downloaden van subs?
Sommige mensen zijn heel tevreden met Sickrage en zien geen enkele reden om over te stappen. Nog afgezien van de vraag of het voor elk systeem beschikbaar is. Voor Qnap bijvoorbeeld niet, tenzij je graag experimenteert en veel tijd hebt.
Nee dit wordt niet ondersteund...drfruit schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:34:
Lekker kort door de bocht.
Ik draai al tijden NZBdrone (sonarr) en ben er heel blij mee. SickRage zelf nooit gedraait, maar sickbeard nog wel. En wat dat betreft is Sonarr wel echt een verademing. Ziet er wat moderner uit etc.
Het nadeel van NZBdrone is dat de ondersteuning voor sommige apparaten wat minder is en het daarvoor dus niet beschikbaar is (of heel traag). Ik zou zeggen installeer ook gewoon NZBdrone en zet daar eens 2 series in en kijk hoe dat gaat.
Sickrage ziet er heel anders uit dan de oude Sickbeard en er wordt voortdurend aan uiterlijk en functionaliteit gewerkt.
Verder hangt veel van je wensen af. Ik weet bijvoorbeeld dat Sickrage naast subtitles ook uitgebreide ondersteuning voor anime heeft, plus natuurlijk de combinatie van nzb en torrents.
Van sonarr weet ik niets, en dus waag ik me ook niet aan een oordeel daarover, laat staan een vergelijking.
Verder hangt veel van je wensen af. Ik weet bijvoorbeeld dat Sickrage naast subtitles ook uitgebreide ondersteuning voor anime heeft, plus natuurlijk de combinatie van nzb en torrents.
Van sonarr weet ik niets, en dus waag ik me ook niet aan een oordeel daarover, laat staan een vergelijking.
Moet Sickrage tegenwoordig nog steeds installed worden met custom sickbeard installer van SynoCommunity?drfruit schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:10:
Sickrage ziet er heel anders uit dan de oude Sickbeard en er wordt voortdurend aan uiterlijk en functionaliteit gewerkt.
Niet op een Qnap...schumi2004 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:15:
[...]
Moet Sickrage tegenwoordig nog steeds installed worden met custom sickbeard installer van SynoCommunity?
Daar is een simpel installatiepakket voor met automatische update.
Hoe het met Syno's zit weet ik niet.
Tjah, leuk, maar ook niet meer dan dat.
Enige wat je (als 't goed is) moet doen in de UI, is af en toe een serie toevoegen. De rest gaat allemaal automagisch hè....
Voor de fun even package van SickRage gemaakt voor mijn Syno en het memory gebruik scheelt 20MB, SickRage 40 en NzbDrone 60.
Niet veel maar toch wat plus dat ik Mono niet mee gerekent heb (is me nog niet gelukt in Monit app)
/edit:
Heb het even helemaal ingericht als in om te gebruiken en er vallen me toch een paar dingen op.
- Zo stuurt SickRage Pushover messages namens CouchPotato ?!?!?
- Loopt SR na een aantal save acties vast en is een restart vereist
- En werkt de GUI geregeld traag.
- Maar ergste is nog eigenlijk de mix van SIckBeard en SickRage in de code. Als je dan toch zo graag een eigen fork wil maken en werk van andere wil "stelen" doe het dan goed!
- Krijg geen categories terug van nzbdog
- En af en toe is ie echt helemaal de weg kwijt (en ja, dit is echt!!!!)
(http:_//192.168.1.12:8081/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/)
Maar heb ook wel wat positiefs gezien zoals
- anime, niet helemaal mijn ding maar dit maakt het wel toegankelijker.
- TVDB en TVrage switch is wel geinig
Niet veel maar toch wat plus dat ik Mono niet mee gerekent heb (is me nog niet gelukt in Monit app)
/edit:
Heb het even helemaal ingericht als in om te gebruiken en er vallen me toch een paar dingen op.
- Zo stuurt SickRage Pushover messages namens CouchPotato ?!?!?
- Loopt SR na een aantal save acties vast en is een restart vereist
- En werkt de GUI geregeld traag.
- Maar ergste is nog eigenlijk de mix van SIckBeard en SickRage in de code. Als je dan toch zo graag een eigen fork wil maken en werk van andere wil "stelen" doe het dan goed!
- Krijg geen categories terug van nzbdog
- En af en toe is ie echt helemaal de weg kwijt (en ja, dit is echt!!!!)
(http:_//192.168.1.12:8081/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/config/providers/)
Maar heb ook wel wat positiefs gezien zoals
- anime, niet helemaal mijn ding maar dit maakt het wel toegankelijker.
- TVDB en TVrage switch is wel geinig
[ Voor 86% gewijzigd door schumi2004 op 19-12-2014 01:34 ]
https://github.com/SickGear/SickGear schijnt volgens de makers iig veel stabieler te zijn dan Sickrage.
Lokaal werkt het idd ook prima, dus misschien gaat deze de mr orange versie op m'n NAS wel vervangen.
Lokaal werkt het idd ook prima, dus misschien gaat deze de mr orange versie op m'n NAS wel vervangen.
Bedankt voor de vergelijking, was hier al een tijdje benieuwd naar. Ik vind het toch aardig veel verschil, toch 50% meer vanuit Sickrage gezien.Voor de fun even package van SickRage gemaakt voor mijn Syno en het memory gebruik scheelt 20MB, SickRage 40 en NzbDrone 60.
[ Voor 48% gewijzigd door Amelandbor op 19-12-2014 08:58 ]
Ah, dat is de branch van adam111316 die een tijdje sickrage heeft gerund tijdens de afwezigheid van echel0n, maar na diens terugkeer beschuldigd werd van een coup. Het is soms net een soap, compleet met intriges en divagedrag.Amelandbor schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 08:54:
https://github.com/SickGear/SickGear schijnt volgens de makers iig veel stabieler te zijn dan Sickrage.
Sickrage heeft op dit moment een probleem met eindeloze herhalingen in de url. Daar schijnt druk aan te worden gewerkt, maar het is nog niet opgelost.
[ Voor 0% gewijzigd door drfruit op 19-12-2014 10:32 . Reden: spelfout ]
Tot die tijd blijf ik wel gewoon bij mijn vertrouwde SickBeard-tpb. Ja, ik moet dan wel de helft van mijn series zelf verplaatsen (en soms ook renamen), maar alles komt wel gewoon binnen. Bovendien bestaat er geen Mono voor mijn NAS (DS413) dus is de keuze ook al beperkter. Als er straks een stabiele versie is - die ook zonder geneuzel en idiote bugs werkt - dan wil ik best overstappen. Voor zo lang als het duurt, blijf ik wel bij SB.
En dan heb ik Mono nog niet eens meegerekendAmelandbor schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 08:54:
[...]
Bedankt voor de vergelijking, was hier al een tijdje benieuwd naar. Ik vind het toch aardig veel verschil, toch 50% meer vanuit Sickrage gezien.
Ik ga SickGear eens proberen, kijken wat die doet. Sickrage zuigt aan alle kanten, die url issues dan en soms is ie zwaar laggy.
Voor synology ook.drfruit schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:19:
Niet op een Qnap...![]()
Daar is een simpel installatiepakket voor met automatische update.
Maar daar zijn er twee beschikbaar. De gewone sickbeard, en een custom waarmee je elke sickbeard fork kan instelleren die je wilt.
Zo te zien is de url-bug in Sickrage een half uur geleden opgelost.
Wat je er ook verder van vindt, voor mij doet SR alles wat ik wil, en meer dan welke andere oplossing die ik tot nu toe heb gezien. Dat de maker af en toe overenthousiast is bij het uitrollen van commits en de masterversie breekt is natuurlijk heel vervelend, maar zo heeft ieder programma wel wat.
Wat je er ook verder van vindt, voor mij doet SR alles wat ik wil, en meer dan welke andere oplossing die ik tot nu toe heb gezien. Dat de maker af en toe overenthousiast is bij het uitrollen van commits en de masterversie breekt is natuurlijk heel vervelend, maar zo heeft ieder programma wel wat.
Tja en als er een nieuwe versie van de master is even mee wachten en ook even kijken wat er gewijzigd is.
Het blijft gratis software en je hebt zelf ook een verantwoordelijkheid.
Verder werkt het hier al sinds mr-orange met zijn versie gestopt is (wegens soortgelijke kritieken) prima hier.
Het blijft gratis software en je hebt zelf ook een verantwoordelijkheid.
Verder werkt het hier al sinds mr-orange met zijn versie gestopt is (wegens soortgelijke kritieken) prima hier.
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
Ik heb opgemerkt dat mijn sickrage bij het postprocessen enkel de bestanden verplaatst naar de juiste dir, zonder ze te hernoemen. Heb nochtans ingesteld dat hij de episodes moet hernoemen naar een bepaald patroon. Het grootste probleem nu is, dat de bestanden vaak worden gescrambled naar bvb fidhsu3i46dhu3iss4é.mp4.
Dat herkent hij natuurlijk niet, iemand die een oplossing weet?
Dat herkent hij natuurlijk niet, iemand die een oplossing weet?
We zijn inmiddels meer dan een jaar verder. Heeft iemand nog een alternatief gevonden?Muncher schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:03:
Heeft iemand toevallig een alternatief gevonden voor LazyLibrarian? Huidige fork lijkt niet echt meer te worden onderhouden.
Wanneer ik via ssh naar mijn synology ga, zie ik dit:

Betekent dat dat enkel root die folders kan accessen? Want als ik dan bij Plex kijk, zie ik andere users staan...
Of moet ik er mij geen zorgen om maken?

Betekent dat dat enkel root die folders kan accessen? Want als ik dan bij Plex kijk, zie ik andere users staan...
[ Voor 42% gewijzigd door pina op 20-12-2014 00:53 ]
Zorgen maken? Niet echt. Deze rechten houden in dat gebruiker root, gebruikersgroep root en iedereen alle rechten hebben. Is uiteraard niet securepina schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 21:40:
Wanneer ik via ssh naar mijn synology ga, zie ik dit:
[afbeelding]
Is er een manier om Sonarr en NZBGet te gebruiken zodanig dat mijn Synology in elk geval enige uren per etmaal in standby gaat? Ik ben erg tevreden met de combinatie NZBGet en Sonarr maar vindt het wel erg vervelend dat mijn Synology nu 24/24 actief is.
Ik neem aan dat je net als bij Sabnzbd kunt instellen tussen welke uren hij actief moet zijn. Je moet je echter wel afvragen hoe vaak de HDD's moeten up- en downspinnen wanneer je je Synology in en uit de slaapstand haalt. Is dat vaak? Dan is het beter voor je schijven om 24/7 te draaien. Is dat juist heel weinig? Dan kan die inderdaad net zo goed uitstaan.
Tweakers,
Ik heb zojuist SB Mr-orange van mijn Synology DS112J verwijderd middels package centre. Nu wil ik Sickrage installeren (,middels het 10 stappenplan), alleen geeft ie aan dat hij SB Custom niet kan installeren..
Ben ik iets vergeten te verwijderen alvorens je kan overstappen?
Ik heb zojuist SB Mr-orange van mijn Synology DS112J verwijderd middels package centre. Nu wil ik Sickrage installeren (,middels het 10 stappenplan), alleen geeft ie aan dat hij SB Custom niet kan installeren..
Ben ik iets vergeten te verwijderen alvorens je kan overstappen?
Je moet even het bestandje "/usr/local/etc/services.d/sickbeard-custom.sc" weggooien.
Dat moet je doen door in te loggen met putty (wel ssh aanzetten in DSM) met het account root en het password van admin.
Dit bestandje houd de herinstallatie van dit package tegen. Zou eigenlijk door de deinstallatie verwijdert moeten worden.
Dat moet je doen door in te loggen met putty (wel ssh aanzetten in DSM) met het account root en het password van admin.
Dit bestandje houd de herinstallatie van dit package tegen. Zou eigenlijk door de deinstallatie verwijdert moeten worden.
Ik heb zojuist even gekeken met Putty. Het bestand was al weg. ik zie inderdaad wel alle andere .sc packages bestanden staan. (goed om te weten!)Ben(V) schreef op zondag 21 december 2014 @ 09:58:
Je moet even het bestandje "/usr/local/etc/services.d/sickbeard-custom.sc" weggooien.
maar ik zit nog steeds met het probleem dat ik SB-Custom niet kan installeren..*zucht. is er een .spk van SB-custom?
Ja als je de package van mdevries erin heb staan moet het werken volgens mij hoor.HalfbloedNL schreef op zondag 21 december 2014 @ 10:59:
[...]
Ik heb zojuist even gekeken met Putty. Het bestand was al weg. ik zie inderdaad wel alle andere .sc packages bestanden staan. (goed om te weten!)
maar ik zit nog steeds met het probleem dat ik SB-Custom niet kan installeren..*zucht. is er een .spk van SB-custom?
Ik gebruik die van SynoCommunityHalfbloedNL schreef op zondag 21 december 2014 @ 10:59:
[...]
in je settings bij package sources toevoegen : http://packages.synocommunity.com (evt. ook /?beta=1)
Ja, over al die andere pakketten lees je hier noooooit over klachten en problemen ...

[ Voor 30% gewijzigd door Goner op 21-12-2014 12:46 ]
dubbelpost
[ Voor 95% gewijzigd door Goner op 21-12-2014 12:46 ]
Je moet even in die andere .sc files kijken of die de standaard sickbeard poort gebruiken.
Als dat zo is wordt daardoor de installatie van sickbeard-custom tegengehouden.
Als dat zo is wordt daardoor de installatie van sickbeard-custom tegengehouden.
Ik had ook dat ik geen sickrage kon installeren en na wat zoek werk, bleek dat op mijn synology met dsm5.x er een vinkje moest gezet worden , om pakketjes van alle afkomst goed te keuren. (Ipv synology en trusted)
Bij Package center/instellingen/vertrouwensniveau. staat dat.
[ Voor 13% gewijzigd door BlaBla1973 op 21-12-2014 19:44 ]
Computer nr 486 denk ik..
sinds kort vindt mijn sickbeard geen nieuwe afleveringen meer. krijg ''failed'' bij het zoeken. Ik heb tot 3 pagina's terug gelezen en volgens mij is iedereen aan het overstappen op sickrage en sonarr. Nou loop ik dus beetje achter met het lezen van dit forum, is er iemand mij kan uitleggen wat er aan de hand is en wat deze nieuwe namen zeggen?
Sickbeard zou gewoon moeten werken. Ik gebruik zelf nog de MrOrange versie en werkt nog steeds uitstekend. Je zal dat logfiles van Sickbeard moeten nakijken wat er fout gaat. Mogelijk dat je index accounts problemen hebben of heeft je nieuwsgroep account een probleem . De logfiles kunnen je dit vertellen.sipaan schreef op zondag 21 december 2014 @ 20:12:
sinds kort vindt mijn sickbeard geen nieuwe afleveringen meer. krijg ''failed'' bij het zoeken. Ik heb tot 3 pagina's terug gelezen en volgens mij is iedereen aan het overstappen op sickrage en sonarr. Nou loop ik dus beetje achter met het lezen van dit forum, is er iemand mij kan uitleggen wat er aan de hand is en wat deze nieuwe namen zeggen?
Sickrage is een opvolger van Sickbeard die nog wel doorontwikkeld word.
Sonarr is NZBDrone. De naam is veranderd.
Beide systemen zal je zelf moeten testen welke je bevalt. Dit is persoonlijk en bij de eens loop een het als een trein en bij de andere niet. Elk systeem heeft zijn eigen voor en nadelen.
Maar zoals gezegd Sickbeard zou ook gewoon zijn werk nog steeds moeten doen. Dus keuze genoeg en het is een kwestie van uitproberen.
Inderdaad, Sickbeard draait prima op mijn Synology Nas en download netjes alle nieuwe afleveringen van de toegevoegde Series. Zal inderdaad iets in de search of usenet provider niet goed staan/gaan.MikeOO schreef op maandag 22 december 2014 @ 08:31:
[...]
...
Maar zoals gezegd Sickbeard zou ook gewoon zijn werk nog steeds moeten doen. Dus keuze genoeg en het is een kwestie van uitproberen.
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Ongelooflijk,...BlaBla1973 schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:11:
Ik had ook dat ik geen sickrage kon installeren en na wat zoek werk, bleek dat op mijn synology met dsm5.x er een vinkje moest gezet worden , om pakketjes van alle afkomst goed te keuren. (Ipv synology en trusted)

Dat was m,... zo zie je maar hoe simpel het af en toe kan zijn.
Beankt!
Weet er iemand hoe je het Activiteiten gedeelte van Sonarr opruimt ?
Er zijn twee afleveringen die gemarkeerd worden als "Failed to import" maar die wel degelijk geïmporteerd werden.

De twee afleveringen blijven dus staan terwijl ze wel bij de series staan. Nu is deze kleine fout absoluut niet belangrijk. Is eerste foutje in maanden aan een stuk stabiel en correct werken. Maar zou properder zijn, mocht het activiteiten gedeelte leeg zijn
Er zijn twee afleveringen die gemarkeerd worden als "Failed to import" maar die wel degelijk geïmporteerd werden.

De twee afleveringen blijven dus staan terwijl ze wel bij de series staan. Nu is deze kleine fout absoluut niet belangrijk. Is eerste foutje in maanden aan een stuk stabiel en correct werken. Maar zou properder zijn, mocht het activiteiten gedeelte leeg zijn
Ik was vandaag wat aan het rommelen met couchpotato, en kwam automation tegen. Daar zag ik dat je IMDB lijsten en trakt watchlists kon toevoegen en die dan (volgens mij denk ik toch) automatisch gedownload worden, dus heb ik daar mijn trakt watchlist toegevoegd. Maar er kwam geen enkele film bij bij wanted ( en nee ik heb toevallig niet al al die films) Doe ik iets mis, of zie ik iets verkeerd in?
Heeft met interval te maken meen ik, start CP eens opnieuw op en anders even geduld hebbenthibautb schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:46:
Ik was vandaag wat aan het rommelen met couchpotato, en kwam automation tegen. Daar zag ik dat je IMDB lijsten en trakt watchlists kon toevoegen en die dan (volgens mij denk ik toch) automatisch gedownload worden, dus heb ik daar mijn trakt watchlist toegevoegd. Maar er kwam geen enkele film bij bij wanted ( en nee ik heb toevallig niet al al die films) Doe ik iets mis, of zie ik iets verkeerd in?
Heb dat ook wel eens gehad, zijn bij mij vanzelf weer verdwenen. Even geduld hebben dusKenhas schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:36:
Weet er iemand hoe je het Activiteiten gedeelte van Sonarr opruimt ?
[afbeelding]
Als ik mijn windows 7 pc in de slaapstand heb, wordt mijn pc dan wakker gemaakt als Couchpotato moet scannen naar nieuwe films op een bepaald tijdstip (zoals ingesteld in de couchpotato settings) ?
In de Sonarr FAQ, lees ik dat Sonarr niet actief op zoek gaat naar episodes. In plaats daarvan wordt de lijst van laatste episodes van de indexer opgehaald. Zo te lezen doet hij dat elke 12 uur.
Is Sonarr in dat geval kansloos en kan ik beter bij Sickbeard blijven?
Wat is nu uit ervaring een extended period of time? Want mijn NAS staat regelmatig enkele dagen achter elkaar uit, soms wel eens een gehele werkweek.Typically the indexer returns the last 100 releases, which isn't much, so be wary if you shut your system down for an extended period of time you might miss some newly release episodes.
Is Sonarr in dat geval kansloos en kan ik beter bij Sickbeard blijven?
Heb hetzelfde sinds een week of twee. De oorzaak zat hem bij mij niet in sickbeard, maar de twee torrentsites die ik geselecteerd heb geven beiden niet thuis. Namelijk the piratebay en kickass. Van piratebay weet ik dat die sinds een week of twee uit de lucht is maar van kickass lijkt de combinatie met de proxy van de piratenpartij niet lekker (meer?) te werken.sipaan schreef op zondag 21 december 2014 @ 20:12:
Aangezien ik geen zin/tijd heb om de source aan te gaan passen en/of het verkeer om te leiden aangezien het een en ander hardcoded in SB zit zit ik er nu aan te denk om over te stappen naar SickRage.
Hallo na het opnieuw instaleren van mijn nas en alles draaiende te krijgenheb ik een klein probleempje.
Ik weet dat het met de rechten te maken heeft maar hoe precies op te lossen?
Als sabnzbd iets binnen gehaald heeft wat van sickbeard afkomt krijg ik deze fout voor het postprocess script.
Ik heb al chmod gedaan op de map scripts en sabtosickbeard maar helaas dat heeft niet geholpen.
Iemand een idee om dit opgelost te krijgen?
Nu moet ik wel zeggen dat ik de pp scripts heb gehaald uit nzbtomedia.
Als er iemand een beter oplossing weet dan graag.
Als sabnzbd iets binnen gehaald heeft wat van sickbeard afkomt krijg ik deze fout voor het postprocess script.
code:
1
| python: can't open file '/DATA/scripts/sabToSickBeard.py': [Errno 13] Permission denied |
Ik heb al chmod gedaan op de map scripts en sabtosickbeard maar helaas dat heeft niet geholpen.
[ Voor 10% gewijzigd door ikkeenjij36 op 23-12-2014 08:08 ]
Welke gebruiker heeft het recht om het script uit te voeren. Met WinSCP kun je dit bv erg makkelijk zien.ikkeenjij36 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:00:
Hallo na het opnieuw instaleren van mijn nas en alles draaiende te krijgenheb ik een klein probleempje.
code:
1 python: can't open file '/DATA/scripts/sabToSickBeard.py': [Errno 13] Permission denied
De gebruiker en group zijn share,dit stelt het os standaard zo in.MikeOO schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:27:
[...]
Welke gebruiker heeft het recht om het script uit te voeren. Met WinSCP kun je dit bv erg makkelijk zien.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:
<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]