schumi2004 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:05:
[...]
Dan zal ik eens gaan beginnen met een default config want de huidige is nog op vorige situatie gebasseerd.
Thanks
/edit:
Geen speciale settings als je bv nog moet seeden?
Hoe is je folder opbouw?
Ik heb namelijk een download folder voor transmission waaruit de release verplaatst moet worden naar de juiste destination folder (series folder) maar vervolgens moet er nog wel geseed worden tot een bepaalde ratio,
Ik heb seed ratio enzo op 0 staan. Dus seeden tijdens het downloaden is prima, maar daarna is het klaar. Sonarr verplaatst de aflevering toch, dus seeden is dan niet meer mogelijk naar mijn idee. Beetje natte vingerwerk geweest eerlijk gezegd
Ik laat transmission naar de folder /volume1/downloads/complete/series downloaden (in eerste instantie met de gedachten dat hij enkel series te verwerken kreeg...) vanuit daar verplaatst sonar ze naar /volume1/media/series. Dit lijkt prima te werken. In transmission verdwijnen de downloads als ze klaar zijn.
Ik heb enkel last van het volgende:
/volume/downloads/complete/series wordt vervuild met 'lege' mappen. Het is niet echt veel gezien de hoeveelheid die ik de afgelopen week heb binnengehaald, maar toch.
Nu ik couchpotato ook heb gelinkt aan transmission leek het mij nodig de default download map (zie hierboven) te veranderen in /volume/downloads/complete/movies. Dat heb ik ingesteld in CP, maar dan krijg je (nadat het downloaden klaar is) een melding in transmission: "ERROR - no data found. Ensure your drives are connected etc etc. Film is gewoon goed binnengekomen, dus waar die error helemaal vandaan komt