[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 101 Laatste
Acties:
  • 632.972 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Komt niet vaak voor dat ik er zelf even niet uitkom maar zit met het volgende.
Sonarr en Transmission

Voorheen was Transmission ingesteld om met SickBeard en nzbToMedia te werken maar krijg een klein vermoeden dat het voor Sonarr toch iets anders moet.
Is er een guide hoe Transmission op juiste manier met Sonarr te laten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
schumi2004 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:44:
Komt niet vaak voor dat ik er zelf even niet uitkom maar zit met het volgende.
Sonarr en Transmission

Voorheen was Transmission ingesteld om met SickBeard en nzbToMedia te werken maar krijg een klein vermoeden dat het voor Sonarr toch iets anders moet.
Is er een guide hoe Transmission op juiste manier met Sonarr te laten werken?
Ik heb het van de week (voor het eerst) geïnstalleerd en hier werkt het allemaal naar behoren. Ik laat alles doen door Sonarr. Transmission download alleen naar de correcte map die sonarr in de gaten houdt en that's it. Werkt helemaal top.

Met andere woorden; gewoon standaard instellen en het werkt. Geen nzbtomedia of iets dergelijks nodig?

[ Voor 7% gewijzigd door Freakster86 op 15-11-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Freakster86 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:54:
[...]

Ik heb het van de week (voor het eerst) geïnstalleerd en hier werkt het allemaal naar behoren. Ik laat alles doen door Sonarr. Transmission download alleen naar de correcte map die sonarr in de gaten houdt en that's it. Werkt helemaal top.

Met andere woorden; gewoon standaard instellen en het werkt. Geen nzbtomedia of iets dergelijks nodig?
Dan zal ik eens gaan beginnen met een default config want de huidige is nog op vorige situatie gebasseerd.

Thanks

/edit:
Geen speciale settings als je bv nog moet seeden?
Hoe is je folder opbouw?
Ik heb namelijk een download folder voor transmission waaruit de release verplaatst moet worden naar de juiste destination folder (series folder) maar vervolgens moet er nog wel geseed worden tot een bepaalde ratio,

[ Voor 20% gewijzigd door schumi2004 op 15-11-2014 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
schumi2004 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:05:
[...]

Dan zal ik eens gaan beginnen met een default config want de huidige is nog op vorige situatie gebasseerd.

Thanks

/edit:
Geen speciale settings als je bv nog moet seeden?
Hoe is je folder opbouw?
Ik heb namelijk een download folder voor transmission waaruit de release verplaatst moet worden naar de juiste destination folder (series folder) maar vervolgens moet er nog wel geseed worden tot een bepaalde ratio,
Ik heb seed ratio enzo op 0 staan. Dus seeden tijdens het downloaden is prima, maar daarna is het klaar. Sonarr verplaatst de aflevering toch, dus seeden is dan niet meer mogelijk naar mijn idee. Beetje natte vingerwerk geweest eerlijk gezegd :P

Ik laat transmission naar de folder /volume1/downloads/complete/series downloaden (in eerste instantie met de gedachten dat hij enkel series te verwerken kreeg...) vanuit daar verplaatst sonar ze naar /volume1/media/series. Dit lijkt prima te werken. In transmission verdwijnen de downloads als ze klaar zijn.

Ik heb enkel last van het volgende:

/volume/downloads/complete/series wordt vervuild met 'lege' mappen. Het is niet echt veel gezien de hoeveelheid die ik de afgelopen week heb binnengehaald, maar toch.

Nu ik couchpotato ook heb gelinkt aan transmission leek het mij nodig de default download map (zie hierboven) te veranderen in /volume/downloads/complete/movies. Dat heb ik ingesteld in CP, maar dan krijg je (nadat het downloaden klaar is) een melding in transmission: "ERROR - no data found. Ensure your drives are connected etc etc. Film is gewoon goed binnengekomen, dus waar die error helemaal vandaan komt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Ik gebruik momenteel Sickbeard maar dat werkt niet zo vlot met torrents (hij houdt niet bij welke er al verwerkt zijn en welke niet, tenzij je ze ineens ook verwijdert).

Is er een fork die hier wel mee kan omgaan? Bv. bestanden in map A verwerken, en dan naar map B verplaatsen om te seeden?

Bedankt :)

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Ik begrijp niet helemaal waar je tegenaan loopt met sickbeard.
Sickbeard heeft een eigen postprocessor waarmee hij bestanden verplaatst en eventueel verwerkt.
Hoe heb je de boel nu ingesteld? Wat gaat er mis? Ik heb het idee dat wat jij wilt wel kan, maar ik word niet helemaal wijs uit je verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:32
Hij wil denk ik blijven seeden nadat hij alles binnen heeft.
Echter als sickbeard gaat postprocessen kan hij daarna niet meer seeden.
Dit ligt niet aan sickbeard maar aan je torrent programma en/of zijn instelling.
Je torrent programma moet het bestand ergens neerzetten en als alles gereed is een copy maken naar de locatie waarvandaan sickbeard postprocessed.
Dan kan het torrent programma blijven seeden vanuit de orginele download locatie.
Als alternatief kun je in sickbeard kiezen voor "copy" in plaats van "move"

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 12:12
heb net couchpatato geinstalleerd en gebruik sabnzdb om te downloaden.. heb de api key van sab in couch gezet en getest.. deze werkt. Maar als ik wat snatch via couch gebeurd er niets in sab.

hoe kan dit?
edit:
me log http://pastebin.com/index/VqcPcNqa

hij pakt nu wel een aantal, maar 90% niet.

edit2: net gevonden dan ik via newznab (waar ik 2 betaalde sites met api keys heb) deze snatched hij niet, maar via binsearch enzo wel. vreemd?

[ Voor 37% gewijzigd door Zaratrass op 15-11-2014 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 23:26:
[...]
Vandaag heb ik v14.0 geïnstalleerd (Synology DS214+, SynoCommunity) maar ik kan bovenstaande opties niet vinden. Weet iemand hier meer over?
There was an error in synocommunity package. I believe they have already fixed it. Try to update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
manii schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 16:32:
heb net couchpatato geinstalleerd en gebruik sabnzdb om te downloaden.. heb de api key van sab in couch gezet en getest.. deze werkt. Maar als ik wat snatch via couch gebeurd er niets in sab.

hoe kan dit?
edit:
me log http://pastebin.com/index/VqcPcNqa

hij pakt nu wel een aantal, maar 90% niet.

edit2: net gevonden dan ik via newznab (waar ik 2 betaalde sites met api keys heb) deze snatched hij niet, maar via binsearch enzo wel. vreemd?
(Debug) logging!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:19:
[...]

There was an error in synocommunity package. I believe they have already fixed it. Try to update.
Awesome, the update fixed it. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Ben(V) schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:11:
Hij wil denk ik blijven seeden nadat hij alles binnen heeft.
Echter als sickbeard gaat postprocessen kan hij daarna niet meer seeden.
Dit ligt niet aan sickbeard maar aan je torrent programma en/of zijn instelling.
Ik wil inderdaad blijven seeden. Ik heb nu een downloadmap waar nieuwe downloads (manueel of via Sickbeard) terechtkomen, en daarna laat ik Sickbeard scannen en kopiëren, niet verplaatsen. Daarna verplaats ik de bestanden handmatig naar een seedmap, zodat Sickbeard ze niet opnieuw verwerkt de volgende keer. Met een paar bestanden is dat niet echt een probleem maar als de aantallen iets groter zijn is dat een hoop nutteloze parsing (en TVDB zal zoiets ook niet leuk vinden).
Je torrent programma moet het bestand ergens neerzetten en als alles gereed is een copy maken naar de locatie waarvandaan sickbeard postprocessed.
Het probleem hier lijkt me: hoe weet mijn torrentclient wanneer Sickbeard bestanden verwerkt heeft? Rtorrent verplaatst op basis van tracker al de binnengehaalde bestanden naar een seedmap. Dus dat werkt, die functionaliteit is er. Maar dat is net nadat de download is afgerond en de integriteit van de bestanden wordt gecontroleerd. Daarna is voor rtorrent de kous af.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mitchie_
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 17:22
Op dit moment heb ik nu sonar draaien nadat sickbeard niet meer verder ontwikkeld werd.
Het is me nu opgevallen dat het volgende process elke minuut door sonar wordt uitgevoerd :
Check For Finished Download

Is dit ergens in te stellen zodat dit nog maar 1 keer per uur of 1 per dag gebeurt, want ik heb nu het vermoeden dat daardoor mijn NAS niet meer in slaapstand gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Borromini schreef op zondag 16 november 2014 @ 00:47:
[...]

Ik wil inderdaad blijven seeden. Ik heb nu een downloadmap waar nieuwe downloads (manueel of via Sickbeard) terechtkomen, en daarna laat ik Sickbeard scannen en kopiëren, niet verplaatsen. Daarna verplaats ik de bestanden handmatig naar een seedmap, zodat Sickbeard ze niet opnieuw verwerkt de volgende keer. Met een paar bestanden is dat niet echt een probleem maar als de aantallen iets groter zijn is dat een hoop nutteloze parsing (en TVDB zal zoiets ook niet leuk vinden).

[...]

Het probleem hier lijkt me: hoe weet mijn torrentclient wanneer Sickbeard bestanden verwerkt heeft? Rtorrent verplaatst op basis van tracker al de binnengehaalde bestanden naar een seedmap. Dus dat werkt, die functionaliteit is er. Maar dat is net nadat de download is afgerond en de integriteit van de bestanden wordt gecontroleerd. Daarna is voor rtorrent de kous af.
Je kan het beste voor een andere fork gaan met betere torrent ondersteuning. Daar kan je dan gewoon symlinks/hardlinks instellen als post processing methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

OK bedankt. Is er één die je kan aanraden? Ik heb zitten kijken naar Sickrage maar daar lijkt het wat te rommelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Persoonlijk gebruik ik nog steeds de fork van mr_orange alleen die bestaat niet meer. Misschien de torrent edition van junalmeida proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:02

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik gebruik de tpb versie. Doet in principe ook wat ik wil. Aangezien ik sonarr/drone en dergelijk toch niet kan gebruiken op mijn NAS, ben ik ook hierop aangewezen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 07:05
Hallo een tijdej geleden heeft iemand de goeie manier voor renamen neergezet voor sb.
Zodat het na renamen ook erin staat zoals het bedoeld is ipv al die rare file namen die gebruikt worden ivm notice and takedown.
Nu kan ik dat echter niet meer vinden,ik weet dat het heel kort was.
Wie kan het mij weer eeven duidelijk maken aub?
Ik wil graag Serie seizoen 1-2- enz en daar de afleveringen in.
Heel erg bedankt alvast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zijn er al mensen met ervaringen met het - nu niet meer - downloaden van files met exe en VLC erin en verkeerde talen (Italian, French, German)?

Bij mij had ik bij een aantal oude episodes weer in het Duits gedownload. Schijnbaar kan SB er dus gewoon niet goed mee overweg óf hebben we de goede ignoreterm nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
ikkeenjij36 schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:35:
Hallo een tijdej geleden heeft iemand de goeie manier voor renamen neergezet voor sb.
Zodat het na renamen ook erin staat zoals het bedoeld is ipv al die rare file namen die gebruikt worden ivm notice and takedown.
Nu kan ik dat echter niet meer vinden,ik weet dat het heel kort was.
Wie kan het mij weer eeven duidelijk maken aub?
Ik wil graag Serie seizoen 1-2- enz en daar de afleveringen in.
Heel erg bedankt alvast!!!
Bedoel je het script van Roderick?

https://github.com/roderi...master/nzbget/RenameMedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
Geen idee het is voor sickbeard icm sabnzbd,maar in sb kan je het ook laten renamen en daar wil ik hebben dat er folder aangemaakt wordt met serienaam daarien seizoen1 seizoen2 enz en per seizoen natuurlijk de episodes die daarin moeten.
Bedankt voor de moeite in ieder geval voor het meedenken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
meer mensen last van dat headphones niks kan vinden?
Ik kan zelfs geen artiesten invoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
ikkeenjij36 schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:00:
[...]

Geen idee het is voor sickbeard icm sabnzbd,maar in sb kan je het ook laten renamen en daar wil ik hebben dat er folder aangemaakt wordt met serienaam daarien seizoen1 seizoen2 enz en per seizoen natuurlijk de episodes die daarin moeten.
Bedankt voor de moeite in ieder geval voor het meedenken _/-\o_
Of deze:
https://github.com/Blauwbek/pySabRename

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 10-09 22:00
Ik heb vreemde ghost entries in mijn library die ik niet kan verwijderen. Ze staan in Home, Wanted en Manage, maar zonder downloaded quality of files. Als ik ze verwijder komen ze doodleuk terug. Iemand enig idee hoe ik deze kan verwijderen?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

ikkeenjij36 schreef op zondag 16 november 2014 @ 21:03:
meer mensen last van dat headphones niks kan vinden?
Ik kan zelfs geen artiesten invoegen.
Logfile?
Misschien is bij jou het volgende het probleem:

Headphones is afhankelijk van Musicbrainz, die weer alle requests van Headphones gebruikers blockt. Gratis alternatieven zijn er eigenlijk niet, eventueel de VIP server van rembo10 zelf, echter heb ik daar geen ervaring mee en heb headphones inmiddels ook wederom gelaten voor wat het is.

Ik gebruik spotify/google play music/soundcloud/rdio etc. wel.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuntherDW
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-12-2022
_Mitchie_ schreef op zondag 16 november 2014 @ 09:50:
Op dit moment heb ik nu sonar draaien nadat sickbeard niet meer verder ontwikkeld werd.
Het is me nu opgevallen dat het volgende process elke minuut door sonar wordt uitgevoerd :

Is dit ergens in te stellen zodat dit nog maar 1 keer per uur of 1 per dag gebeurt, want ik heb nu het vermoeden dat daardoor mijn NAS niet meer in slaapstand gaat
Hoezo heb jij het idee dat sickbeard niet meer verder ontwikkeld wordt? Op de github repo is er nog altijd genoeg activity. Geen directe activity van de main dev inderdaad, maar pullreq's worden nog dagelijks geaccept by the looks of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Jorgen schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:41:
Zijn er al mensen met ervaringen met het - nu niet meer - downloaden van files met exe en VLC erin en verkeerde talen (Italian, French, German)?
Verkeerde talen heb ik nog nooit gehad (maar ik haal alleen lopende US series op momenteel).
Heb geen .exe gezien sinds vorige week maandag. Werd wel door dochter erop gewezen dat Flash en Arrow niet vanzelf binnengelopen waren ... ik hou dat even in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mitchie_
Hoezo heb jij het idee dat sickbeard niet meer verder ontwikkeld wordt? Op de github repo is er nog altijd genoeg activity. Geen directe activity van de main dev inderdaad, maar pullreq's worden nog dagelijks geaccept by the looks of it.
Klopt er wordt nog steeds aan sickbeard gewerkt maar nu ik nzbdrone draait heb op NAS bin ik daar ook hel tevreden over.

Blijft nog mijn vraag open staan over het Check For Finished Download
Zijn er twaekers die ook de ervaring hebben dat Check For Finished Downloadt elke minuut wordt uitgevoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Goner schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:07:
[...]

Verkeerde talen heb ik nog nooit gehad (maar ik haal alleen lopende US series op momenteel).
Heb geen .exe gezien sinds vorige week maandag. Werd wel door dochter erop gewezen dat Flash en Arrow niet vanzelf binnengelopen waren ... ik hou dat even in de gaten.
Verkeerde talen komen ook alleen maar binnen, als het om oude afleveringen gaat van gestopte en nog lopende series. (Bijv. Star Trek Voyager, The Newsroom, Homeland.)

Ik heb Arrow en The Flash even gecheckt bij mij: de afleveringen van 11-11 en 12-11 zijn gewoon binnengekomen. Fijn dat je geen .exe meer binnenkrijgt, tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Borromini schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:51:
OK bedankt. Is er één die je kan aanraden? Ik heb zitten kijken naar Sickrage maar daar lijkt het wat te rommelen?
Simlinking gaat je niet helpen.

Om te kunnen seeden nadat je alles binnen hebt moet je torrent programma de volgende mogelijkheden hebben.
Downloaden naar locatie A
Als alles binnen is een kopie maken naar locatie B
Blijven seeden vanuit lokatie A
Locatie B kan dan door de postprocessor van Sickbeard verwerkt worden.

Als alternatief zou kunnen werken als je torrent programma dit ondersteund
Downloaden naar locatie A
Seeden vanaf locatie A totdat de Seeding goals bereikt zijn, daarna verplaatsen naar locatie B
Ook hier verwerkt de postprocessing van sickberad vanuit lokatie B

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Waarom gaat symlinken niet werken, bij mij werkt het namelijk gewoon :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Als sickrage een simlink delete is het bestand ook gewoon weg en kan hij niet meer seeden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Ik weet niet hoe sickrage dit precies regelt, maar over het algemeen als je een symlink verwijdert gebeurt er met het bestand waar naar verwezen wordt niks.

En waarom zou sickrage een symlink verwijderen, deze wordt toch juist door sickrage aangemaakt? Zo werkt het iig in ThePirateBay fork van MrOrange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Bij de postprocessing van sickrage kun je kiezen tussen copy, move en simlink.
Alsje simlinkgebruik blijft het orgineel staan waar je torrent programma hemneergezet heeft en krijg je alleen een simlink daarheen.
Je moet dan alles in de downloaddirectory van je torrent programma laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Weet je zeker dat het niet de andere kant op werkt, namelijk een move en symlink naar de download directory. Zo werkt het namelijk bij de TPB fork, wat ook veel logischer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
Bij mij werkt Couchpotato niet altijd even lekker. Soms in mijn wanted+found lijst (ik heb automatisch downloaden uit staan) verdwijnen ze daar, en komen ze niet meer terug. Doe je een restart van CP dan ineens heb ik weer een available list. Heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Amelandbor schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:26:
Weet je zeker dat het niet de andere kant op werkt, namelijk een move en symlink naar de download directory. Zo werkt het namelijk bij de TPB fork, wat ook veel logischer is.
Hmmm niet aan gedacht. Zou inderdaad logischer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:53
Is het veilig om NZBget te updaten op naar v14 of werkt nzbdrone daarna niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:31
Hier werken ze prima samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Bij mij ook geen problemen op Windows.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 17:52
Voor NZBGet v12 heb ik deze stappen doorlopen:

lasharor in "[NAS] Iomega StorCenter ix & SABnzbd, Sickbeard, etc."

En dat draait al enige tijd prima. Hoe kan ik het simpelst updaten naar v14 ? NZBGet heeft in mijn geval geen mogelijkheid tot automatisch updaten en ik wil niet de boel om zeep helpen. Misschien dat iemand een goede tip heeft voor me :) ?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Maar nzbdrone update toch automatische? BIj mij toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:01

WoBBeL

*zwaai*

Iemand enig idee hoe ik m'n reeds gedownloadde library (onder 'manage') leeggooi in couchpotato (Linux)? Leuk dat het erin zit, maar ik gebruik het toch niet en ik wil graag alle oude 'zooi' eruit hebben :)

nee, ik ga niet 200x delete aan klikken :P

[update]

DE cache directory leeggooien was niet zo'n succes....nu functioneert niks meer :X

[ Voor 28% gewijzigd door WoBBeL op 19-11-2014 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
thibautb schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:00:
Maar nzbdrone update toch automatische? BIj mij toch.
Ehm, ik heb het over het updaten van NZBGet, niet NZBDrone.....

Als ik ga kijken wat ik kan installeren via de optware:

PATH=$PATH:/opt/bin
ipkg update
ipkg install nzbget (dit is nog steeds v12)
ipkg install nzbget-testing (dit is v13.0 r963-1)

v14 staat er niet tussen. Maar ik zou toch wel graag de stable version willen installeren. Iemand?

Edit: via deze manier lukt het dus niet meer, er komen geen updates meer voor Optware. Dus welke opties heb ik dan nog? Bron: http://nzbget.net/Installation_on_Optware

[ Voor 13% gewijzigd door M.v.Veelen op 19-11-2014 21:41 ]

¯\_(ツ)_/¯

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:31

backupdevice

Boeh!

_Mitchie_ schreef op zondag 16 november 2014 @ 09:50:

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag. Bij SB kom je de logging naar een USB share sturen waardoor de HDD's in een DS 214 netjes gingen hybernaten . Ik kan dit bij Sonarr niet vinden om dit voor elkaar te krijgen.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• gielie
  • Laatst online: 09:31
M.v.Veelen schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:34:
[...]

v14 staat er niet tussen. Maar ik zou toch wel graag de stable version willen installeren. Iemand?
Waarom niet gewoon via de packages van synocommunity?

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan echt weinig documentatie vinden hoe Sonarr in te stellen met Transmission. Jammer, ben maar teruggegaan naar de master branche, die trouwens wel heerlijk loopt :)

• Freakster86
  • Niet online
backupdevice schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:44:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan echt weinig documentatie vinden hoe Sonarr in te stellen met Transmission. Jammer, ben maar teruggegaan naar de master branche, die trouwens wel heerlijk loopt :)
Gewoon standaard instellingen? Werkt hier zonder (echte) problemen :)

• _Mitchie_
backupdevice schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:43:
[...]

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag. Bij SB kom je de logging naar een USB share sturen waardoor de HDD's in een DS 214 netjes gingen hybernaten . Ik kan dit bij Sonarr niet vinden om dit voor elkaar te krijgen.
Zet nu elke avond 22:00 sonarr stop en de volgende dag om 16:00 als ik weer thuis ben zet ik hem weer aan.
Niet echt een oplossing maar toch iets

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:06
Kun je niet de map 'log' van nzbdrone symlinken naar een folder op je USB share?
Of nog mooier: een tmpfs mount (als synology dat toestaat)

• schumi2004
backupdevice schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:43:
[...]

Je maakt waarschijnlijk gebruik van de "Drone Factory" dir met een interval er aan gekoppeld?

Waarom niet Completed download handling?

Dand heb je er volgens mij geen last van.

• M.v.Veelen
gielie schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:57:
[...]

Waarom niet gewoon via de packages van synocommunity?
Omdat ik geen Synology NAS heb......

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
M.v.Veelen schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:45:
[...]

Omdat ik geen Synology NAS heb......
Matig excuus hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

schumi2004 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:47:
[...]

Je maakt waarschijnlijk gebruik van de "Drone Factory" dir met een interval er aan gekoppeld?

Waarom niet Completed download handling?

Dand heb je er volgens mij geen last van.
Nee, heb ik op 0 staan.

Ik had hiervoor een DS209+II en als die uit Hybernate kwam merkte je gewoon dat je ff moest wachten. Nu heb ik een 214+ en dan merk je dat als je naar de webinterface gaat het laden net zo snel gaat als het laden van een webpagina
Freakster86 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:08:
[...]

Gewoon standaard instellingen? Werkt hier zonder (echte) problemen :)
Ik heb de torrentversie. Heb transmission toegevoegd. Als ik een episode wil downloaden geeft Sonarr aan dat het bestand is gevonden maar in transmission komt niks te voorschijn.

[ Voor 22% gewijzigd door backupdevice op 21-11-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
backupdevice schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:35:
[...]

Nee, heb ik op 0 staan.

Ik had hiervoor een DS209+II en als die uit Hybernate kwam merkte je gewoon dat je ff moest wachten. Nu heb ik een 214+ en dan merk je dat als je naar de webinterface gaat het laden net zo snel gaat als het laden van een webpagina

[...]

Ik heb de torrentversie. Heb transmission toegevoegd. Als ik een episode wil downloaden geeft Sonarr aan dat het bestand is gevonden maar in transmission komt niks te voorschijn.
Je kunt een debug doen op Hibernate functionaliteit van je Synology maar daarvoor zitten we in het verkeerde topic (even googlen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
backupdevice schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:35:
[...]

[...]

Als je Transmission test in Sonarr, wat geeft hij dan aan? Want als dat werkt zou de torrent sowieso gedownload moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Freakster86 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:04:
[...]

Als je Transmission test in Sonarr, wat geeft hij dan aan? Want als dat werkt zou de torrent sowieso gedownload moeten worden.
Ik vind de insructies om het goed te laten werken met elkaar maar minimaal, als in gewoon helemaal niks.
Ik zoek eigenlijk iets als hardlinking daar de file in kwestie nog geseed moet worden ivm ratio maar dat lijkt niet helemaal te kunnen in Sonarr zonder gebruik van externe scripts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
schumi2004 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:10:
[...]

Ik vind de insructies om het goed te laten werken met elkaar maar minimaal, als in gewoon helemaal niks.
Ik zoek eigenlijk iets als hardlinking daar de file in kwestie nog geseed moet worden ivm ratio maar dat lijkt niet helemaal te kunnen in Sonarr zonder gebruik van externe scripts.
Informatie voor dit (en voor andere dingen) schort het nogal aan ja, mee eens.

Ik heb ook even moeten prutsen om het aan de praat te krijgen, maar hier werkt het nu naar behoren. Het enige dat nu niet kan is seeden, maar dat doe ik gewoon zoveel mogelijk tijdens het downloaden zelf.

Sonarr zou op dit vlak wat meer ondersteuning mogen hebben. Verder mis ik ook:
- geen logboek verplaatsen
- geen activity kunnen bepalen, bijvoorbeeld scannen van complete/series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Freakster86 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:04:
[...]

Dat de test goed is verlopen. Op zich geen probleem want de NZB versie werkt perfect hoor, maar ik zoek documentatie om alles stap voor stap in te stellen maar die is gewoon niet te vinden.

Vroegah had ik nog wel zin om te tweaken maar nu ben ik daar echt te oud voor (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterLBP
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25
Sinds een paar dagen een raar probleem met AutoSub BB. De wanted lijst is namelijk opeens leeg, zonder dat hij ze gedownload heeft voor de series die er eerst stonden. Nieuwe series (die ik gisteren en eergisteren heb binnengehaald) staan er ook niet tussen..

Had dit een tijd geleden ook en toen lag het aan speciale karakters in de filenames, maar ik heb met een scriptje de mappen doorgezocht en daar ligt het probleem niet.
Log staat ook niets raars in.

Iemand een idee waar het aan kan liggen?

[ Voor 3% gewijzigd door MisterLBP op 22-11-2014 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
Hallo ik zoek nog steeds de manier om mijn series goed te laten renamen door sb.
Ik wil het graag zo
Serie naam met daarin seizoens nummer en daar weer in afleveringen.
Ook zou ik graag willen dat de aflevereringen van 123874fgsgffg naar de goeie naam gezet worden.
Ik heb me eigen rot gezocht ernaar op google en de synology fora maar ik vraag toch de hulp van jullie goeie tweakers.
Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen hiermee want het is nu een zooitje op mijn syno nas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
ikkeenjij36 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 15:45:
Hallo ik zoek nog steeds de manier om mijn series goed te laten renamen door sb.
Ik wil het graag zo
Serie naam met daarin seizoens nummer en daar weer in afleveringen.
Ook zou ik graag willen dat de aflevereringen van 123874fgsgffg naar de goeie naam gezet worden.
Ik heb me eigen rot gezocht ernaar op google en de synology fora maar ik vraag toch de hulp van jullie goeie tweakers.
Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen hiermee want het is nu een zooitje op mijn syno nas.
Ik had het al eerder aangehaald, maar volgens mij moet het hiermee lukken?

https://github.com/Blauwbek/pySabRename

Bij mij werkt het iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
Ok ik heb het gedownload en in mijn script map gezet.
Bij de catogerie tvseries het sript gezet.
Moet ik het nu nog starten of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
Ik krijg dit terug als de aflevering binnen is.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Searching dir:  /volume1/complete/The.Walking.Dead.S04E11.720p.BluRay.x264-DEMAND

+Renaming process+
Found: the.walking.dead.s04e11.720p.bluray.x264-demand.mkv
Old name: /volume1/complete/The.Walking.Dead.S04E11.720p.BluRay.x264-DEMAND/the.walking.dead.s04e11.720p.bluray.x264-demand.mkv
Found extension! (.mkv)
Extention supported! .mkv
New name: /volume1/complete/The.Walking.Dead.S04E11.720p.BluRay.x264-DEMAND/The.Walking.Dead.S04E11.720p.BluRay.x264-DEMAND.mkv
We found and renamed a subtitle file with the extension .idx
We found and renamed a subtitle file with the extension .sub

Is dit goed?
In mijn serie folder is er niks veranderd en staat de aflevering zelfs er niet bij?

EDIT:De aflevering worden nu wel neergezet in de goeie tv map mar allemaal buiten de serie map en seizonsmap?
Wie hlpt me eruit?

[ Voor 8% gewijzigd door ikkeenjij36 op 22-11-2014 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 21:05

TRaSH

koffie ?

misschien zou het helpen als je ook aangeeft welke programma's je gebruikt nzbget/SB ? SR of Drone/Sonarr ?
het lijkt er op dat je SR of Drone/Sonarr niet goed ingesteld hebt om seizoen folders te gebruiken

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
TRaSH schreef op zondag 23 november 2014 @ 10:35:
misschien zou het helpen als je ook aangeeft welke programma's je gebruikt nzbget/SB ? SR of Drone/Sonarr ?
het lijkt er op dat je SR of Drone/Sonarr niet goed ingesteld hebt om seizoen folders te gebruiken
Ik gebruik sabnzbd met sickbeard de synocomunnity fork.
Moet ik in sb renamen aan of juist uitzetten?
Het script heb ik gezet in sabnzbd bij de catogery tvseries zoals het er bij mij instaat en het script wat ik gebruik is deze
code:
1
PySabRename_syno.py
.
Ik hoop dat er nog iemand met DE oplossing komt _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door ikkeenjij36 op 23-11-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
  • Laatst online: 07-09 09:53
Ik draai nu sickrage al een paar weken naar volle tevredenheid. Alleen loop ik tegen het volgende probleem aan. Mijn computer (Windows 7) gaat niet meer in standby. Ik start sickrage op via sickrage.vbs. als ik het python script stop via services gaat de computer wel in standby. Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
ikkeenjij36 schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:36:
[...]

Het script heb ik gezet in sabnzbd bij de catogery tvseries zoals het er bij mij instaat en het script wat ik gebruik is deze
code:
1
PySabRename_syno.py
.
Je kan beter sabtosickbeard als script gebruiken en renamen door Sickbeard laten doen.

• MisterLBP
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25
MisterLBP schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 15:43:
Sinds een paar dagen een raar probleem met AutoSub BB. De wanted lijst is namelijk opeens leeg, zonder dat hij ze gedownload heeft voor de series die er eerst stonden. Nieuwe series (die ik gisteren en eergisteren heb binnengehaald) staan er ook niet tussen..

Had dit een tijd geleden ook en toen lag het aan speciale karakters in de filenames, maar ik heb met een scriptje de mappen doorgezocht en daar ligt het probleem niet.
Log staat ook niets raars in.

Iemand een idee waar het aan kan liggen?
Niemand die het weet?

Heb geen zin het weer opnieuw te installeren ;(

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Misschien vraag stellen in de autosub topic ?
Logfile staat daar wat in ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• schumi2004
Freakster86 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:16:
[...]

Informatie voor dit (en voor andere dingen) schort het nogal aan ja, mee eens.

Ik heb ook even moeten prutsen om het aan de praat te krijgen, maar hier werkt het nu naar behoren. Het enige dat nu niet kan is seeden, maar dat doe ik gewoon zoveel mogelijk tijdens het downloaden zelf.

Sonarr zou op dit vlak wat meer ondersteuning mogen hebben. Verder mis ik ook:
- geen logboek verplaatsen
- geen activity kunnen bepalen, bijvoorbeeld scannen van complete/series
Meest irritante is nog wel met Transmission dat het niet helemaal gelijktijdig gebruikt kan worden met CP
Transmission doet niet aan categorieën. En voor CP heb ik weer een PP script nodig in Transmission wat , als ik dat configureer, het direct weer sloopt voor Sonarr :(

Misschien maar overstappen op een alternatief als Deluge ofzo, wordt wel een gepruts dit op mijn NAS te krijgen aangezien er nog geen package voor is en niet zal komen ook maar dan zijn er iig wat meer opties mogelijk.

• Amelandbor
schumi2004 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:54:
[...]

Meest irritante is nog wel met Transmission dat het niet helemaal gelijktijdig gebruikt kan worden met CP
Transmission doet niet aan categorieën. En voor CP heb ik weer een PP script nodig in Transmission wat , als ik dat configureer, het direct weer sloopt voor Sonarr :(

Misschien maar overstappen op een alternatief als Deluge ofzo, wordt wel een gepruts dit op mijn NAS te krijgen aangezien er nog geen package voor is en niet zal komen ook maar dan zijn er iig wat meer opties mogelijk.
Voor CP heb je toch geen script nodig in Transmission?? Of heb je extra dingen die uitgevoerd moeten worden na het downloaden?

• schumi2004
Amelandbor schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:35:
[...]

Voor CP heb je toch geen script nodig in Transmission?? Of heb je extra dingen die uitgevoerd moeten worden na het downloaden?
Als ik alles netjes in juiste folder wil hebben en kunnen blijven seeden etc wel.
Ik zal CP toch een melding moeten geven wanneer iets klaar is.
Gaat volgens mij niet vanzelf, althans destijds toen ik Transmission testen niet.

• Freakster86
  • Niet online
Hier werkt transmission wel met cp en nzbdrone? Tegelijkertijd. Alleen geef ik bij een een andere download map aan, zodat ze niet 'in de war raken'. Het enige probleem is dan dat je niet kunt blijven seeden, maar dat doe ik dan zoveel mogelijk tijdens het downloaden. Er zit wat dat betreft niks anders op volgens mij.

Ik loop nu tegen het probleem aan met CP. Wanneer er een betere versie gevonden is gaat CP deze downloaden. Daarna verwijderd hij alleen niet de gehele oude map, maar alleen het oude videobestand. Ik blijf dus zitten met een lege map, Enig idee?

Verwijderd

schumi2004 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:42:
[...]

Als ik alles netjes in juiste folder wil hebben en kunnen blijven seeden etc wel.
Gaat volgens mij niet vanzelf, althans destijds toen ik Transmission testen niet.
je kan cp gewoon je completed downloads map in de gate laten houden?? 8)7

• schumi2004
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:58:
[...]

je kan cp gewoon je completed downloads map in de gate laten houden?? 8)7
Dat hoef je mij niet te vertellen ;)
Hou er niet van dat apps onnodig folders gaan lopen checken dus dat alleen al is een NO-GO ;)
Maar dat kon je mogelijk niet weten.
Dus dan wordt de vraag, hoe te doen zonder een interval check op de download folder :P

[ Voor 15% gewijzigd door schumi2004 op 27-11-2014 15:02 ]

• Freakster86
  • Niet online
Tja, NZBdrone mist die optie helaas ook. Mocht je dé oplossing vinden dan hoor ik het graag ;)

• schumi2004
Freakster86 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:11:
Tja, NZBdrone mist die optie helaas ook. Mocht je dé oplossing vinden dan hoor ik het graag ;)
Ik begreep dat NZBDrone het met Torrents juist wel kon?
Moet er wel bijzeggen dat ik me er nog niet volledig in verdiept heb maar dat ik wat dingen veranderd heb/had uit mijn vorige tests welke ik in verleden gedaan heb met torrents en SB toen.

• Freakster86
  • Niet online
schumi2004 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:12:
[...]

Ik begreep dat NZBDrone het met Torrents juist wel kon?
Moet er wel bijzeggen dat ik me er nog niet volledig in verdiept heb maar dat ik wat dingen veranderd heb/had uit mijn vorige tests welke ik in verleden gedaan heb met torrents en SB toen.
Als je onder System/tasks kijkt zie je een hele rits aan taken die nzbdrone uitvoert. Check for finished downloads staat daar op 1 minuut... Ik kan nergens vinden waar ik dat aan kan passen.

• schumi2004
Freakster86 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:16:
[...]

Als je onder System/tasks kijkt zie je een hele rits aan taken die nzbdrone uitvoert. Check for finished downloads staat daar op 1 minuut... Ik kan nergens vinden waar ik dat aan kan passen.
Advanced aangevinkt?
Heb eerder een linkje gepost hoe in NZBDrone completed downloading in te richten m.b.v. een fake drone factory folder.

• Freakster86
  • Niet online
schumi2004 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:20:
[...]

Advanced aangevinkt?
Heb eerder een linkje gepost hoe in NZBDrone completed downloading in te richten m.b.v. een fake drone factory folder.
Ga ik even jouw post zoeken! :)

• Amelandbor
schumi2004 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:42:
[...]

CP checkt niet de download folder, maar heeft contact met Transmission om de paar (5 dacht ik) minuten.

• willem1509
ikkeenjij36 schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:36:
[...]

code:
1
PySabRename_syno.py
.
Oke,

Ik heb het zo gedaan:

Je zet eerst alle scripts in een map met daarin ook PySabRename. Dan maak je een nieuw shellscript met daarin de code:

#!/bin/sh

# Make sure the files are properly renamed
python /Users/Willem/nzbToMedia/pySabRename/pySabRename_unix.py "$@"

# Make it finish the script
python /Users/Willem/nzbToMedia/nzbToSickBeard.py "$@"

Dan wel even aanpassen naar jouw map ipv Users/willem/blabla

Zoals je ziet wordt eerst PySabRename gestart zodat het de juiste naam heeft, en daarna wordt nzbtosickbeard.py gestart. Dan moet hij het doen! Let wel dat je het autoprocessmedia.cfg al hebt ingevuld met de gegevens van sickbeard..

Succes.

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Daar gaat nzbget een stuk beter mee om gelukkig,
Daar kan je gewoon kiezen welke scripts en welke volgorde.

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 12:19
Ik heb het volgende probleem:
Momenteel ben ik een tiental series aan het downloaden waarvan ettelijke episodes corrupt zijn. Nzbget verwerkt dit blijkbaar niet altijd op de correcte manier. Als ik de episode dan terug "wanted" maak in sickrage, wilt Nzbget deze niet downloaden door de dupecheck. Het probleem is dat dit niet wordt gemeld aan nzbtomedia/sickrage waardoor de status op "snatched" blijft. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb van sickrage/nzbget/nzbtomedia de meest recente 'master' geinstalleerd op mijn 212J

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 20:17
Weet iemand hier wat Couchpotato gebruikt als Source voor het beginnen met zoeken naar een release? Ik weet dat er ergens gebruik wordt gemaakt van een DVD release lijst, maar zou graag de webpagina willen zien die als bron gebruikt wordt.

ik zit nu met 3 films welke al wel op bluray uit zijn, maar door Couchpotato nog niet gesnatched zijn. Lucy is een goed voorbeeld, tot een paar weken zocht hij er iedere uur naar, stopte toen in ene, nu is de release uit, maar volgens de logs zoekt hij nog niet? Ik wil de optie dat hij buiten de release dates om gaat zoeken ook niet aanzetten, mijn wanted lijst is behoorlijk.

• roderickvd
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 19:57
schumi2004 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:54:
[...]

Welk script? Met nzbToMedia zou dit geen probleem moeten zijn als je aparte subdirectories gebruikt voor films en series. Zo maakt het onderscheid tussen categorieën. Dit werkte met CP + SB, dus aannemelijk om voor CP + Sonarr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
Roy Visser schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:20:
Weet iemand hier wat Couchpotato gebruikt als Source voor het beginnen met zoeken naar een release? Ik weet dat er ergens gebruik wordt gemaakt van een DVD release lijst, maar zou graag de webpagina willen zien die als bron gebruikt wordt.

ik zit nu met 3 films welke al wel op bluray uit zijn, maar door Couchpotato nog niet gesnatched zijn. Lucy is een goed voorbeeld, tot een paar weken zocht hij er iedere uur naar, stopte toen in ene, nu is de release uit, maar volgens de logs zoekt hij nog niet? Ik wil de optie dat hij buiten de release dates om gaat zoeken ook niet aanzetten, mijn wanted lijst is behoorlijk.
Heb ik ook wel eens gehad. Vaak helpt een reboot van je systeem. Kijk anders in je logs of je iets kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Weet iemand de juiste aanroep voor Subliminal om films te zoeken in een map, zodat hij alle onderliggende mappen in die map afzoekt voor nederlandse ondertiteling?

Subliminal -l nl "E:\Movies\" geeft hij bij aan "Too few arguments". -D voor de dir idem dito.

Gelukt met subliminal -l nl -s -p=opensubtitles E:\Movies.

Echter geeft hij aan per map dat hij geen subtitles kan vinden op opensubtitles. Nu heb ik in de mapnaam alleen de film-titel en het jaar staan. Vindt hij daar geen resultaten op? Moeten er meer zaken in de mapnaam, zoals de releasegroup enz. ?

[ Voor 37% gewijzigd door Ferra op 30-11-2014 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09:39
Roy Visser schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:20:

Die had hij bij mij ook niet idd. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 16:02
Hij gebruikt meerdere sources (IMDB, VideoETA, RottenTomatoes) die hij ophaalt via api.couchpota.to.
Daarnaast doet hij elke week ook een forced search per release, maar zonder automatische download. De gevonden releases worden dan op je dashboard getoond en je krijgt een berichtje via je notifications (als je deze aan hebt staan). https://twitter.com/couchpotatoapp/status/538060510613475329 om fakes te voorkomen, moet je handmatig een selectie maken via het dashboard.

Dit betekend dat je per film nooit meer dan 1 week achter loopt, ook al is de ETA van een film pas volgend jaar. Je kan dit ook forceren door de film handmatig te refreshen.

Als er releases niet tussenstaan, heeft dit waarschijnlijk een andere reden en kan je het beste debugging aanzetten. Meestal is heeft het te maken met ignored/preferred words, of de grootte van een release.

[ Voor 5% gewijzigd door RuudBurger op 01-12-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik heb een probleempje bij plex, met bestanden van 720P op 3mb/s is de audio altijd in sync hoger dan dat komt het vaak voor dat het uit sync is en dat is toch wel heel irritant, iemand weet wat mijn probleem is? Of is dit een normale bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 20:17
RuudBurger schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:26:
Hij gebruikt meerdere sources (IMDB, VideoETA, RottenTomatoes) die hij ophaalt via api.couchpota.to.
Daarnaast doet hij elke week ook een forced search per release, maar zonder automatische download. De gevonden releases worden dan op je dashboard getoond en je krijgt een berichtje via je notifications (als je deze aan hebt staan). https://twitter.com/couchpotatoapp/status/538060510613475329 om fakes te voorkomen, moet je handmatig een selectie maken via het dashboard.

Dit betekend dat je per film nooit meer dan 1 week achter loopt, ook al is de ETA van een film pas volgend jaar. Je kan dit ook forceren door de film handmatig te refreshen.

Als er releases niet tussenstaan, heeft dit waarschijnlijk een andere reden en kan je het beste debugging aanzetten. Meestal is heeft het te maken met ignored/preferred words, of de grootte van een release.
Thanks voor de info ruud! Handmatig forceren had ik inderdaad door, maar daar heb je couchpotato niet voor bedacht ;) Ik wacht even af, ik heb ondertussen Lucy, maar buiten couchpotato om, ben benieuwd wanneer hij hem op de "week" manier gaat meepakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Vanmorgen wakker geworden met letterlijk honderden berichten van CP dat een film waarvan de download 's avonds gestart was verwerkt was... Verwerking staat op linken, benieuwd wat hier de boosdoener van zou kunnen zijn :S Hij stopte er pas mee toen ik de film uit de "Managed"-lijst haalde.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heval
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02:09
Klopt het dat als je bij Sickbeard alleen torrents download dat je enkel de volgende search providers hebt en niets bij kan voegen?

BTN
HDBITS
TVtorrents
EZRSS
Torrentleech

*knip* Lees de waarschuwing

[ Voor 27% gewijzigd door Lustucru op 03-12-2014 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Indexers / search providers mogen niet genoemd worden, helaas. Als je bij Google zoekt met een soortgelijke term, vind je er een heleboel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
Neem Sickrage in plaats van Sickbeard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Maandag heb ik Sickbeard (ThePirateBay versie) nog gebruikt. Vannacht is er iets fout gegaan met de NAS (DS213). Dus net een reset gedaan en de NAS doet het weer. Gelijk de melding dat update (DSM 5.1-5004 Update 2) uit was dus geinstalleerd. Nu doet alles het weer behalve Sickbeard, deze wilt niet opstarten.

Iemand anders met soortgelijke problemen met die update (voordat ik een clean install van sickbeard (dan wel niet ThePirateBay versie) doe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:23

T-8one

take it easy, take a sisi

Gisteren eindelijk eens tijd gevonden om headphones te installeren en te configureren, inclusief vip account voor de indexer. Maar headphones vindt helemaal geen resultaten, ik zoek op populaire albums zoals radiohead, sam smith of anouk.
Werkt die indexer bij anderen wel?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Ja hoor, bij mij geen problemen. Misschien komt het omdat je geen / te weinig newznab indexers hebt toegevoegd?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Pagina: 1 ... 87 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je een vraag stelt, vergeet dan <strong>niet</strong>:

<ul style="line-height: 1em">
<li style="font-size:150%; line-height:22px;">Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!</li>
<li>Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)!</li>
<li>Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc)</li>
<li>Repository versie (Main of andere fork)</li>
</ul>~~~[/html]